Vragen ? Gooi eens een kwartje in de Google-o-Matic®-machine 2015 Corporate Edition (Nederlandse versie)
"Network Connection: 1 x 10/100Mbps RJ45"
Ik heb ook van die dingen (niet precies die), die pushen bij mij niet meer dan 20-25Mbit.Cave_Boy schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 19:58:
Dit is wel een erg grappige versie. Je hebt 500Mbit aan bandbreedte maar ik vermoed dat de fabrikant ervanuit gaat dat je zoveel verlies krijgt op je kabels dat je aan 100Mbit voldoende hebt.
"Network Connection: 1 x 10/100Mbps RJ45"
http://specs.tweak.to/18230
Wat een verrassingbirdie25 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 20:00:
[...]
Ik heb ook van die dingen (niet precies die), die pushen bij mij niet meer dan 20-25Mbit.
ADSL 2 goedgekeurdbirdie25 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 20:00:
[...]
Ik heb ook van die dingen (niet precies die), die pushen bij mij niet meer dan 20-25Mbit.
Je mag blij zijn dat ze in elk geval werkenbirdie25 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 20:00:
[...]
Je weet dat dit al de 7e keer is dat je dit plaatje post?
nice, ik heb een ping van 6 naar buiten met bf3;)G-Tus schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 20:00:
Die wallplug netwerk dingen geven vaak ook een interne netwerk ping van 150-200ms.
All hail fiber
Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput
En dan ook nog op bekabeling van 34 jaar oud, over 2-3 groepen.
http://specs.tweak.to/18230
Ben je dat serieus gaan tellen??Marco schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 20:01:
[...]
Je weet dat dit al de 7e keer is dat je dit plaatje post?
Duurt deze aanbieding te lang ofzo?
Yep.Zilverdael80 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 20:02:
[...]
Ben je dat serieus gaan tellen??
Duurt deze aanbieding te lang ofzo?
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Ibood mag dat wel ja.Cave_Boy schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 20:09:
Zou dit eigenlijk mogen? Je adverteert met grote letters 500Mbit maar de aansluitingen gaan niet verder dan 100Mbit...
Ik heb wel meer van die rare omschrijvingen voorbij zien komen.
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
De enigen die dit soort rommel kopen zullen dit niet eens merken denk ik.Saffie_time schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 20:10:
[...]
Ibood mag dat wel ja.
Ik heb wel meer van die rare omschrijvingen voorbij zien komen.
Nou je kunt meerdere adapters tegelijk gebruiken dus de onderlinge snelheid kan wel hoger liggenCave_Boy schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 20:09:
Zou dit eigenlijk mogen? Je adverteert met grote letters 500Mbit maar de aansluitingen gaan niet verder dan 100Mbit...
de 500mbit is een bruto snelheid (als van de rest van de hardware trekt het wel...)
Zoals gewenst ....DRuw schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 20:08:
tijd voor de recycle grappen zeg ik;)
Een Pakistaan zit te ontbijten, met koffie, croissantjes, jam en broodjes. Komt er een Indiër met kauwgom in zijn mond kauwend naast hem zitten. De Pakistaan negeert hem maar toch begint de Indiër een gesprek met hem en vraagt:
"hé Pakistaan, eten jullie in Pakistan het hele brood op?"
Waarop de Pakistaan antwoordt: "ja waarom niet?"
Zegt de Indiër: "Wij in India niet, wij eten alleen het binnenste van het brood. De korstjes en kruimels dumpen we in een container, recyclen het, maken er croissantjes van en verkopen het aan Pakistan."
De Pakistaan zegt niets terug, maar gaat rustig door met het eten.
Begint de Indiër weer: "hé Pakistaan, eten jullie in Pakistan ook jam?"
Zegt de Pakistaan: "Ja, waarom niet?"
Zegt de Indiër: "Wij in India niet, wij eten elke dag vers fruit en dumpen de peulen en schillen in een container en maken er jam van en verkopen het aan Pakistan."
De Indiër grijnst en kauwt nog altijd op zijn kauwgom.
Inmiddels is de Pakistaan klaar met het eten en vraagt nu aan de Indiër:
"Hé hindustaan, neuken jullie ook in india?"
Waarop de Indiër met volle trots zegt: "Tuuurlijkk!"
Vraagt de Pakistaan: "En wat doen jullie met de gebruikte condooms?"
Zegt de Indiër: "Die gooien we weg."
Zegt de Pakistaan: "Wij in Pakistan niet, wij dumpen de gebruikte condooms in een container, recyclen ze, maken er kauwgom van en verkopen het aan India!!!"
Ach ze adverteren beats ook als: "Listen to music the way artist intend it" Vervolgens gooien ze een dikke opgeblazen bassboost erovereen...Cave_Boy schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 20:09:
Zoek maar eens op Google "All168250 ". Staat meermaals op dezelfde specs... Dit is eigenlijk volgens mij een soort bedrog naar de consument die niet technisch is. Het staat weliswaar met kleine letters erbij dat de poort 100Mbit is maar er wordt geadverteerd met 500Mbit.DRuw schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 20:09:
ik mag aannemen dat dat een foutje is...
^ Post is hierboven!
Today me will live in the moment unless it's unpleasant in which case me will eat a cookie
ICTWebSolution - Wi-Fi Problemen? Stuur maar een berichtje! - Wi-Fi Bereik verbeteren?
beter tochHeilige Kaas schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 20:12:
[...]
Ach ze adverteren beats ook als: "Listen to music the way artist intend it" Vervolgens gooien ze een dikke opgeblazen bassboost erovereen...
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Today me will live in the moment unless it's unpleasant in which case me will eat a cookie
onderaan staat de prijs
€ 865 excl. BTW € 1.029 incl. BTW
die balk klopt voor geen kut.Palm schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 20:13:
staat nog op 100%
^ Post is hierboven!
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
dude serieus?
ICTWebSolution - Wi-Fi Problemen? Stuur maar een berichtje! - Wi-Fi Bereik verbeteren?
youve been rickrolled
Denk late reactie. Ik denk 4 pizza's
Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt
BTO is een nederlandse laptop bouwer.Aghanim schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 20:16:
Is BTO een bekend merk? Online kopen van een laptop vind ik niks, omdat je dan het keyboard niet kunt testen en ook de bouwkwaliteit niet met eigen ogen kunt bekijken. BTO ken ik verder niet.
^ Post is hierboven!
BTO is gewoon een samengestelde notebook. De behuizing is van clevo.Aghanim schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 20:16:
Is BTO een bekend merk? Online kopen van een laptop vind ik niks, omdat je dan het keyboard niet kunt testen en ook de bouwkwaliteit niet met eigen ogen kunt bekijken. BTO ken ik verder niet.
Wel prima hardware.
BTO laptops zijn kwalitatief hele goede laptops met zoon laptop kan je bijna geen miskoop doenAghanim schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 20:16:
Tjah t is maar goed voor een klein gedeelte van alle muziek. Rap, en house achtige muziek. Daar is t wel leuk voor maar de kwaliteit is ver te zoeken. Al helemaal in andere muziek. Zo heb ik zelf een ATH-m50 en Cowon J3. Die bassboost daar op is van veel betere kwaliteit dan de beats en als je andere muziek luistert kan je ook nog eens de bassboost uitzetten. Beats €300 ath-m50 €150
2 mensen in mijn klas hebben zo'n laptop.. ziet er heel goed uit heel degelijk.. zijn er heeel erg blij mee zijden zeAghanim schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 20:16:
Dacht al 4 laptops....
BTO is build to order, redelijk bekend. Zelf geen ervaring mee.Aghanim schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 20:16:
Volgens mij wel een mooie laptop voor die prijs.
+ goede garantieDestralak schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 20:14:
aanvullend op mijn bericht: http://www.bto.eu/html/de...PartnerID=1&ProductID=557
onderaan staat de prijs
€ 865 excl. BTW € 1.029 incl. BTW
Signature
Heb zelf een BTO en ik vind hem goed inelkaar zitten. Toetsenbord toetst nogsteeds goed. Al heb ik een wat oudere versie inmiddels. BTO is een bekend merk inmiddels aan worden. Vooral bij Tweakers bekend.Aghanim schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 20:16:
gebruikt vaak clevo barebonesAghanim schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 20:16:
XXODD gebruikte deze ook
goede kwaliteit meestal
http://www.alternate.nl/h...GT650_Performance/990265/?
Nieuw 899 incl BTW, lijkt me geen goede deal bij iBood...
NZXT H7 Flow | AMD Ryzen 9 5900X | Gigabyte X570 Gaming X | Corsair Vengance LPX 64GB DDR4-3200 | Sapphire Nitro+ RX 6950 XT | FujiFilm X-S10 | Sigma 18-50mm F/2.8 | Sigma 30mm F/1.4 | Sigma 56mm F/1.4 | Viltrox 85mm AF II F/1.8 | Meike 50mm F/0.95
Verwijderd
Had even gewacht tot de 0 %MichelatNL schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 20:19:
Alternate volgens mij dezelfde alleen verkopen ze hem onder hun eigen naam en kost 899 euro
Voor een laptop van dat kaliber zonder 2 harschijven of op z'n minst een SSD en maar 8 gb (wat kost 16 gb tegenwoordig nou. En ja, niet nodig, maar ook geen overbodige luxe).
En vervolgens annuleren!masterrobo schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 20:20:
Topdeal gewoon kopen!
Maar die zijn wel zonder OS, dat verklaart waarom ze goedkoper zijn. Al is dat voor de gemiddelde tweaker geen probleem.MichelatNL schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 20:19:
Alternate volgens mij dezelfde alleen verkopen ze hem onder hun eigen naam en kost 899 euro
"Never wrestle with a pig – it gets mud all over you and the pig likes it."
Inderdaad niet gezien zo snel.SpongeRob schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 20:21:
[...]
Maar die zijn wel zonder OS, dat verklaart waarom ze goedkoper zijn. Al is dat voor de gemiddelde tweaker geen probleem.
Hij kan nog duurder 1530,95 euro
http://www.scned.nl/Webwi...17CL45-GT650-Extreme.html
Uit china?masterrobo schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 20:25:
voor 10 euro heb je een legitieme windows 7 key
Tijd om D3 maar eens aan te slingeren dan...DRuw schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 20:24:
de snelheid is druit...:(
Doe mij die maar dan.masterrobo schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 20:25:
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
"Wireless / Bluetooth (Combo): BTO® Wireless, Single Band BGN (2.4GHz), 150MB + Bluetooth combinatiekaart"
De routers die je nu hebt zijn zelfs voor de consumenten tegenwoordig al dual chanel. Maja als iedereen op de 5Ghz band gaat wordt het wel weer rustig op de 2,4Ghz band...
of je neemt draad, dat is pas rustigCave_Boy schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 20:26:
Verbaasd medat er in deze BTO nogsteeds een single chanel wifikaart inzit. Deze gaat "maar" tot 150Mbit.
"Wireless / Bluetooth (Combo): BTO® Wireless, Single Band BGN (2.4GHz), 150MB + Bluetooth combinatiekaart"
De routers die je nu hebt zijn zelfs voor de consumenten tegenwoordig al dual chanel. Maja als iedereen op de 5Ghz band gaat wordt het wel weer rustig op de 2,4Ghz band...
64Bits? Is dat via school?masterrobo schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 20:25:
Mijn DM is open
Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt
Nou mijn nieuwsgierigheid gaat nu iig tot China... vertel..
Box al geweest?
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
denk het ook niet een 90 euro box met een laptop van 1000 euro
Had ik een kopie van een legale Windows 7 CD gemaakt en toen geïnstalleerd (in het Nederlands).
Kan tot op de dag van vandaag nog steeds lekker updaten
Hebb0n!
I see red pixels.
Dit dus...wwwhizz schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 20:29:
Muziek luisteren via je eigen speakers? Daar heb ik toch een kabeltje voor?
Hunt voorbij : einde slowchat!