Besteld:
Sandisk Ultra 120GB SSD - Verwachte verzenddatum 4 juni
Philips Living Colors Mini Glossy White - nog niet verzonden
ora et labora
De prijzen gaan pas omhoog als de voorraad op raakt.Yorin schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:29:
[...]
Tijdens de overstromingen in Thailand, de tijd dus wanneer de schijven hartstikke duur waren heb ik via iBood voor €75,90 (incl. verzendkosten) een 1TB 2,5inch USB 3.0 schijfje gekocht van Western Digital. Deze aanbieding is dus duurder.
[Voor 15% gewijzigd door Khayma op 24-05-2012 01:38]
Jamo boxen, trolllllShitHappens schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 01:47:
Troll... er waren geen boxen deze hunt XD
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Blijkt dat citroenvlinders helemaal niet naar citroen smaken.
Anoniem: 368013
Had jij ook deze besteld? Ik namelijk ook, maar ik heb de nieuwere versie ontvangen, en in het zilver... maarja, niet dat je mij hoort klagen daaroverMattie112 schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 15:06:
Net mijn Wacom bamboo tablet ontvangen en ook al een bevestiging dat mn Kodak Zx3 verzonden is, ik heb weer wat te dien van het weekend
[Voor 29% gewijzigd door Bas_De_Beer op 24-05-2012 17:02]
De vorige Belgische hunt duurde ook twee dagen, trouwens.elhopo schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 09:14:
Ik had het gevoel dat dit een soort van experiment was, een soort van 'kijk eens of we een Ibood nieuwe stijl ' kunnen doen. Een hunt verkoopt altijd goed, nu eens kijken of het 2 dagen goed loopt. Wellicht zien we dit binnenkort voor altijd terug, ofwel in een andere aan Ibood gelieerde site.
Ik vond de aanbiedingen op een enkele na niet echt goed te noemen, meer zoals de standaard aanbiedingen altijd zijn, vandaar mijn gevoel.
10680Wp | Stuur DM voor Raisin of IBKR bonus
ik heb precies de zelfde mening icm met mijn one xknakworst schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 21:11:
Hier een logitech bluetooth speaker vandaag binnengekomen. Splinternieuw. Bluetooth devices koppelen is een peuleschil, handig tasje en de geluidskwaliteit is heel behoorlijk.
PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | Ryzen 7 3700X | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W
Mijn Philips Living Colors Mini Glossy White is verstuurd!ShitHappens schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 00:43:
Besteld:
[Voor 18% gewijzigd door nexhil op 24-05-2012 23:56]
Je mag blij zijn dat je 2 boxen heb kunnen bemachtigen. Bij alles wat ik wou was ik net weg of te snel uitverkocht.krietjur schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 07:37:
M'n Lost dvd box is verstuurd en komt als het goed is vandaag binnen. Wachten is dan nog op de Popbox. Jammer, had liever andersom gehad
| After Hours | Dawn FM | After Life | Tweakers Discord |
Rofl nu je het zegt ja. Heb hem 5 minutjes even getest maar moest daarna weer weg. Ik dacht ook van "hm hij was toch zwart" maarja vergen geen aandacht aan geschonkenBas_De_Beer schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 16:50:
[...]
Had jij ook deze besteld? Ik namelijk ook, maar ik heb de nieuwere versie ontvangen, en in het zilver... maarja, niet dat je mij hoort klagen daarover
Het is de 'Bamboo Fun Pen & Touch" hmm...
Nou superrrrrrr die fun zal vast duurder zijn omdat ie groter isProduct:
Wacom Bamboo tablet (MTE-450)
[Voor 7% gewijzigd door Mattie112 op 25-05-2012 08:55]
Ik heb hem gister ook al binnen gekregen, dus dat is super! Alleen is de gekuidskwaliteit is niet geweldig, maar hij gaat wel redelijk hard en het is goed genoeg voor de middagjes in het park/boot/strand.spartacusNLD schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 22:45:
[...]
ik heb precies de zelfde mening icm met mijn one xkomt nog best goed geluid uit
top!
Je zal er maar naast zitten..GloriX schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 22:17:
[...]goed genoeg voor de middagjes in het park/boot/strand
Verkoop het dan niet!Helaas zijn er door een technisch probleem een aantal producten verkocht die wij niet op voorraad hebben.
Het product dat u heeft aangeschaft is helaas niet op voorraad. Wij hebben ons best gedaan dit product na te bestellen dit is tot onze spijt niet gelukt.
Welk product was dat dan?
Megamind schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 22:51:
[...]
Welk product was dat dan?
Ik had al ruim voor de hunt die 3 ovenschalen besteld, die zijn dus nu verplaatst naar 30 juni! Wel lullig dat mensen van de hunt hun troep nu eerst krijgen
deze dus.1x Sony Digitaal Fotolijstje/Fotoprinter combi € 49.95
http://store.kodak.com/st...US/pd/productID.169976100ToyotaMR2 schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 16:00:
Ik zou eerst de kleine lettertjes in de gebruiksaanwijzing nalezen.
Soms is "waterproof" niet geheel waterproof.
/me wacht nog steeds op de zaklamp!
Ik heb deze ook (niet van iBood trouwens) en hij kan prima tegen water, is een aantal keer mee naar het zwembad geweest en hij is perfect waterdicht, water uit het SD kaart klepje is echt niet goed. Terugsturen dat ding! (mocht hij weer terugkomen dan adviseer ik je trouwens filmpjes in 720p te schieten, dat leverde mij mooiere beelden op dan 1080).HyperTrophy schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 16:04:
[...]
http://store.kodak.com/st...US/pd/productID.169976100
moet kunnen lijkt me
[Voor 13% gewijzigd door Bartske op 29-05-2012 16:08]
"A tale is never so good that ale won't make it better."
O.R.C. Black Bulls Rugby
De mijne ook!soheilmd schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 16:24:
Kreeg vanochtend mailtje met een Track&Trace nummer dat mijn Nilfisk hogedruk reiniger verzonden is
Soms wel maar dit is echt een waterdichte (tot 3 meter) cameraToyotaMR2 schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 16:00:
Ik zou eerst de kleine lettertjes in de gebruiksaanwijzing nalezen.
Soms is "waterproof" niet geheel waterproof.
/me wacht nog steeds op de zaklamp!
Lekker dan, dat mogen ze helemaal niet, ze moeten het wettelijk gezien zelf afhandelen indien ze niet failliet zijn o.i.d. Maar goed, de vraag is of je daar nog aan wil beginnen als dat al de insteek is.Mattie112 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 07:47:
Kreeg een mail van iBood dat ik het direct via kodak aan kon vragen, naja dan gaan we dat maar doen.....
Persuader of bytes.
iBood en garantie is natuurlijk zijn twee woorden die niet in één zin passenCamacha schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 07:55:
[...]
Lekker dan, dat mogen ze helemaal niet, ze moeten het wettelijk gezien zelf afhandelen indien ze niet failliet zijn o.i.d. Maar goed, de vraag is of je daar nog aan wil beginnen als dat al de insteek is.
Zo kan je de boel wel lekker goedkoop houden
Ach het maakt mij opzich niet uit naar wie ik het terug moet sturen, alleen ik vraag me af of KODAK weet dat het DOA is (ja ik vermeld het er bij) en dat het dus geen 'gebruiksschade' is.Camacha schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 07:55:
[...]
Lekker dan, dat mogen ze helemaal niet, ze moeten het wettelijk gezien zelf afhandelen indien ze niet failliet zijn o.i.d. Maar goed, de vraag is of je daar nog aan wil beginnen als dat al de insteek is.
Zo kan je de boel wel lekker goedkoop houden
Goed ibood zegt ga naar kodak, kodak zegt ga naar iboodI am sorry to have to inform you that Kodak can now only offer support to our customers in the Netherlands in English.
Your camera should not be allowing water in if all of its doors are properly sealed in the way that you have described. If you purchased your camera less than 30 days ago then please return it to iBood in its original box (with all of the original contents of the box) so that they can replace it for you.
Nou ik denk toch echt dat ze mn accu ook moeten vervangen, tenslotte kwam daar het water uitIt is very important that you do not send any of your accessories when you pack your faulty camera for collection. Please remove your battery and memory card and keep your original charger, cables, straps, software and manual. If any of these items are accidentally sent to us with your faulty camera we will not be able to return them to you.
Wacht? Er hoort geen water in te komen? Pfoe goed dat ze het even meldenYour camera should not be allowing water in if all of its doors are properly sealed in the way that you have described.
[Voor 54% gewijzigd door Mattie112 op 30-05-2012 10:38]
[Voor 16% gewijzigd door Mattie112 op 30-05-2012 13:02]
Hij moet gewoon een aantal meter onder water kunnen, heb de mijne vaker zonder problemen onderwater gebruikt. (Zowel in zee als in zwembad.)Mattie112 schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 12:24:
Pft, vanacht even mijn Kodak PlaySport waterproof blablabla camera ik een bak water gedaan en helaas: VOCHT achter het sherm.
Ik denk naja miss trekt dat wel bij, doe ik net het klepje open om de SDkaart er uit te halen loopt er zo wat water uit..... Juist, accu is denk ook naar zn mallemoeren dus.
Naja tijd om rma aan te vragen
Zo te zien weet Kodak zo 123 niet dat iBood ook refurb verkooptI would strongly reccommend that you send your camera back to iBood for a full refund because if we replace your camera for you, the camera that you will be sent will be a refurbished 'as new' camera and not a new camera. Also, we would only replace the camera, and not any of the accessories, which you would keep from your original camera (battery, memory card, straps, software, cables chargers).
I do not think that your battery is likely to be damaged. If it has been left to dry for 24 hours it will probably be fine but there is a slight chance that it may have suffered some kind of damage from the water.
If you return your camera to iBood however, youwill then be able to buy a new, boxed Zx3 which will come with a new battery, charger, cable, straps, software and manual, as before.
If iBood have no more stock of this camera then I am sure that another online store or retailer will be able to sell you one.
If you would still prefer for Kodak to replace your camera with a refurbished 'as new' replacement unit with no accessories then we will be happy to do so. Once you send us the information that we requested earlier we will book the replacement/repair. If, when you have received your new camera, you do find that the battery from your original camera has been damaged, then all you will need to do is contact us again and we will then arrange for that to be replaced too. Please do not forget to tell us the colour ofyour camera so that the replacement will be identical.
[Voor 4% gewijzigd door Mattie112 op 30-05-2012 18:30]
ik heb echt precies het zelfde (logitech speaker). ik dacht ik ben de enigsteAlpha89 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 22:58:
Hmmz raar. Mijn philips lamp was na een paar dagen al binnen.
Maar de bluetooth speaker (laatste item op de hunt) blijft bij track en trace van Post NL hangen op "wordt voorbereid".
Zal dan nog wel niet door iBood overgedragen zijn aan de post. Ng maar ff geduld hebbn dan.
O.R.C. Black Bulls Rugby
Bedankt voor uw aankoop tijdens de Hunt bij iBOOD.
Helaas zijn er door een technisch probleem een aantal producten verkocht die wij niet op voorraad hebben.
Het product dat u heeft aangeschaft is helaas niet op voorraad. Wij hebben ons best gedaan dit product na te bestellen dit is tot onze spijt niet gelukt.
Wij gaan het aankoopbedrag inclusief verzendkosten terug overmaken.
Kunt u ons in reactie op dit bericht uw rekeningnummer en naam van de rekeninghouder laten weten.
Onze excuses voor het ongemak.
Fijne dag!
klinkt als een rotsmoes, maar zal wel in voorwaarden staan ????MmarkM schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 12:41:
Kreeg vorige week dit bericht van iBood nadat ik de Sony mediaplayer had gekocht. Balen!
[...]
mijn Vogels muurbeugel is met een week levering uitgesteld:10.3 Indien levering van een bestelde zaak onmogelijk blijkt te zijn, is iBOOD gerechtigd de koopovereenkomst te ontbinden, zulks zonder nadere opgaaf van redenen. In dat geval heeft de koper recht op teruggave van het door hem aan iBOOD betaalde, welke teruggave in ieder geval binnen 30 dagen na de ontbinding zal plaatsvinden. Koper heeft alsdan geen recht op enige schadevergoeding.
ik hoop toch echt wel dat hij geleverd wordt!Helaas moeten wij je tot onze spijt melden dat je bestelling vertraging heeft opgelopen. De nieuwe verwachte verzenddatum is 08-06-2012.
Indien je jouw bestelling wilt annuleren dan kun je dit doen in de 'mijn iBOOD' sectie op de website. Onze excuses voor het ontstane ongemak en de vertraging.
Zodra de order verstuurd is zul je een verzendbevestiging krijgen met daarin de track & trace gegevens om de zending te volgen.
Op 07-05-2012 heb je de Regás set van 3 premium kwaliteit traditionele Spaanse Ovenschalen bij iBOOD besteld.
Helaas moeten wij je tot onze spijt melden dat je bestelling vertraging heeft opgelopen. De nieuwe verwachte verzenddatum is 24-05-2012.
Helaas moeten wij je tot onze spijt melden dat je bestelling vertraging heeft opgelopen. De nieuwe verwachte verzenddatum is 30-06-2012.
Helaas moeten wij je tot onze spijt melden dat je bestelling vertraging heeft opgelopen. De nieuwe verwachte verzenddatum is 05-06-2012.
Shit happens ;_; ....Beste,
Hartelijk dank voor uw melding.
Wij vinden het spijtig om te vernemen dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen. Onze excuses voor dit ongemak.
Wij hebben zojuist de status van uw bestelling gecontroleerd en het blijkt dat uw bestelling is zoekgeraakt tijdens de verzending van uw bestelling. Wij zullen direct een onderzoek laten starten naar de oorzaak van deze verdwijning en zullen u zo snel mogelijk verder informeren.
Dit onderzoek kan 4 – 6 weken duren op basis van de voorwaarden van Post NL. Hierop hebben wij helaas geen invloed al proberen wij altijd druk uit te oefenen om het onderzoek te bespoedigen.
De uitkomst van het onderzoek kan zijn:
- Uw bestelling wordt alsnog bij u afgeleverd
- Uw bestelling is definitief kwijt en het volledige aankoopbedrag zal aan u worden gecrediteerd
- Uw bestelling is definitief kwijt en u zult een vervangende zending ontvangen (indien voorradig of nog leverbaar)
Helaas kunnen wij nog geen uitsluitsel over de afloop of eventuele leverdatum geven. Hiervoor vragen wij nog enig geduld.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en alvast bedankt voor uw geduld.
Mocht u verder nog vragen of opmerkingen hebben dan kunt u ons altijd bereiken via het contactformulier op onze website www.iBOOD.com
Wij zijn geopend van:
Maandag t/m vrijdag: 08.30 – 17.00 uur
ik heb nog niks gehoord terwijl een vriend van mij de set al heeft ontvangenAlpha89 schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 10:14:
Daar gaat mijn Logitech Wireless Bluetooth set:
[...]
Shit happens ;_; ....
O.R.C. Black Bulls Rugby
er was geen box
O.R.C. Black Bulls Rugby
O.R.C. Black Bulls Rugby
Hoi!
AMD Ryzen 5800X - 32GB DDR4 Corsair RGB - XFX 6900XT - Panasonic HIT 990Wp - AE200L WPB met cv-ondersteuning
Hoi!
Heb je met de software van homeplug geregeld dat iedere adapternaam dezelfde netwerknaam heeft?EWK schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 21:41:
Ja, dat heb ik ook gelezen. Zitten op dezelfde groep, dus dat is ook het probleem niet.
Heb al tientallen website geraadpleegd. Ik ga weer verder zoeken
Nee, als ik hem via de ethernetkabel aan mijn laptop verbind dan ziet hij alleen een onbekend netwerk.knakworst schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 21:59:
[...]
Heb je met de software van homeplug geregeld dat iedere adapternaam dezelfde netwerknaam heeft?
Hoi!
Inmiddels is ie binnen. Wel met afzender "iChica" bleek een fout te zijn van de leverancier :-$. Is een compleet andere zaak niet ibood gerelateerd. Was achteraf ook met UPS gekomen ipv PostNL terwijl ik wel een T&T van PostNL kreeg o.O... Majah hij is binnen en speelt zeer goed!Alpha89 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 22:58:
Hmmz raar. Mijn philips lamp was na een paar dagen al binnen.
Maar de bluetooth speaker (laatste item op de hunt) blijft bij track en trace van Post NL hangen op "wordt voorbereid".
Zal dan nog wel niet door iBood overgedragen zijn aan de post. Ng maar ff geduld hebbn dan.
WazigBeste,
Hartelijk dank voor uw melding.
iChica is geen dochter van ons, echter kan het wel zijn dat er een verkeerde sticker of iets op de doos heeft gezeten. Docdata doet de logistics voor vele bedrijven, waaronder iChica, de bijenkorf etc.
Fijn om te vernemen dat uw zending aangekomen is. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.
Mocht u verder nog vragen of opmerkingen hebben dan kunt u ons altijd bereiken via het contactformulier op onze website www.iBOOD.com
Wij zijn geopend van:
Maandag t/m vrijdag: 08.30 – 17.00 uur
Met vriendelijke groet,
iBOOD Customer Service
[Voor 32% gewijzigd door Alpha89 op 08-06-2012 00:11]
dan hoop ik dat mijne ook binnen komt, want tot op heden nog niks gehoord , zelfs niet naar een mail.Alpha89 schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 00:07:
[...]
Inmiddels is ie binnen. Wel met afzender "iChica" bleek een fout te zijn van de leverancier :-$. Is een compleet andere zaak niet ibood gerelateerd. Was achteraf ook met UPS gekomen ipv PostNL terwijl ik wel een T&T van PostNL kreeg o.O... Majah hij is binnen en speelt zeer goed!
Zie ook reactie:
[...]
Wazig
O.R.C. Black Bulls Rugby
Ja ik heb dus precies hetzelfde, wacht nog steeds op mijn hdmi kabels. Had ibood al een mailtje gedaan maar geen reactie terug gehad.HyperTrophy schreef op maandag 11 juni 2012 @ 09:18:
Jeetje, nog steeds geen reactie, of bestelling binnen..... verlies t vertrouwen in ibood
Vertel aub meer over dat geld terug via paypalMaZZelPik schreef op maandag 11 juni 2012 @ 09:51:
[...]
Ja ik heb dus precies hetzelfde, wacht nog steeds op mijn hdmi kabels. Had ibood al een mailtje gedaan maar geen reactie terug gehad.
Gelukkig met paypal betaald dus kan het zo weer terug krijgen maar daar gaat het niet om.
O.R.C. Black Bulls Rugby
Tja, gewoon een geschil aanmaken op Paypal, mits binnen 30 dagen na transactie. Dan bemiddelen ze in contact tussen koper en verkoper, en als jullie er niet uitkomen, krijg je je geld terug.HyperTrophy schreef op maandag 11 juni 2012 @ 10:38:
[...]
Vertel aub meer over dat geld terug via paypal
Ja maar mijne ligt bij de Kodak ter reparatie er kwam namelijk ........ WATER in de cameraSlammers schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 13:24:
Zijn er nog meer mensen die op hun Kodak Playsport wachten? Al aantal keren gebeld, maar ze weten nog niets zeggen ze...
daar is de aanbieding te mooi voor. ik zat er half aandachtig naar te kijken, de hunt, totdat ik deze muurbeugel tegenkwam. Ik wil m gewoon hebbenToyotaMR2 schreef op maandag 11 juni 2012 @ 17:02:
[...]
Maar, kun je niet gewoon je order annuleren?
Je hoeft natuurlijk niet de dag erna een reactie te verwachten, zou ze toch eens een weekje geven voor een reactie.
Jij had hem dus een week na de hunt al binnen? Lekker is dat zeg, bij mij weten ze niet eens wanneer hun nieuwe geleverd krijgen.Mattie112 schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 18:23:
En zojuist mijn playsport ontvangen van Kodak. Vorige week opgehaald, vandaag bezorgd, wat een snelle service!
"helaas" wel een kras(je) op de achterkant maar ik hem hem eerst maar even in een bak water gedaan om te kijken of deze wél waterdicht is.....
Ja zoiets.... En aangezien er water in kwam heb ik eerst iBood gemailt en die hebben mij verteld dat ik het naar kodak kon opsturen ter "reparatie" óf naar hun terug maar dan zou ik zeker mijn geld terugkrijgen omdat ze geen exemplaren meer hadden liggen.Slammers schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 19:40:
[...]
Jij had hem dus een week na de hunt al binnen? Lekker is dat zeg, bij mij weten ze niet eens wanneer hun nieuwe geleverd krijgen.
O.R.C. Black Bulls Rugby
Ze bellen?psyy138 schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 09:01:
wat kan ik doen als ibood niet op mijn mails antwoord??? ik wacht nog steeds op mijn wireless bluetooth speaker van logitech
O.R.C. Black Bulls Rugby
Wel apart dat er nooit wat mis gaat bij tnt maar als het van ibood komt gaat er van alles mis.psyy138 schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 11:40:
ze zeggen dat mijn pakket bij tnt is gestrand maar tot op heden nog niks is mee gedaan omdat er staat zending word voorbereid. dus nu gaan ze tnt bellen en mailen waar het blijft en onderzoek doen.
nou maar hopen dat het een beetje opschiet.
Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.
Anoniem: 40549
Google Pixel 7a Macbook Pro 2023 16" LG OLED evo C3 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 Apple iPhone 14 Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details