iBood hunt Mei 2012 ***voorbij*** Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Pagina: 1 2 ... 93 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 404313

Topicstarter

iBOOD hunt topic

Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/FAQ/SF/logo/ibood.pngAfbeeldingslocatie: http://www.mupload.nl/img/j797xguig.png

iBOOD hunt?

Voor de enkele mensen die geen idee hebben wat een iBOOD hunt is, even de volgende uitleg:
Wat is de iBOOD Hunt?

Normaal gesproken heeft iBOOD slechts 1 super aanbieding per dag.
Tijdens de iBOOD Hunt echter, volgen de aanbiedingen elkaar in hoog tempo op! Zodra een product is uitverkocht verschijnt direct de volgende aanbieding op de website. Dus voor de producten die tijdens de iBOOD Hunt worden aangeboden geldt nog meer dan voor de andere iBOOD aanbiedingen, je moet er heel snel bij zijn want op is op! De producten die tijdens de iBOOD Hunt worden verkocht kunnen wellicht in een lichtbeschadigde verpakking arriveren en het is mogelijk dat de verpakking al eens open is geweest. De producten zijn echter perfect in orde en ook voor deze producten geldt de volledige fabrieksgarantie.

Tijdens de Hunt komen zowel oude als nieuwe aanbiedingen in hoog tempo voorbij. De producten die al eens op iBOOD zijn aangeboden worden tijdens de Hunt vaak nóg goedkoper aangeboden dan voorheen. Dus als jij je favoriete iBOOD aanbieding gemist hebt dan heb je in de Hunt misschien nog een nieuwe kans.

Hoe weet ik wanneer de iBOOD hunt bezig is?

We kondigen een iBOOD Hunt niet altijd van te voren aan, maar je kunt de iBOOD Hunt eenvoudig herkennen aan de blauwe zwaailichten op de website!
Als de Hunt is afgelopen dan verdwijnen deze vanzelf weer en komt het normale ritme van 1 aanbieding per dag weer terug. Je kunt de hunt regelmatig verwachten op iBOOD, dus houd de site goed in de gaten!
Goed, er staat iets in over zwaailichten. Die zien er zo uit:
Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/FAQ/SF/logo/ibood_hunt_blue_light.gif

Waarom een iBOOD hunt topic

Tijdens een iBOOD hunt zit half Nederland al dan niet automatisch op de F5 knop te rammen. Helaas is de infrastructuur van iBOOD niet berekend op een dergelijk bezoekersaantal. Het gevolg is dat het forum van iBOOD er als eerste uitvliegt om capaciteit voor de hunt beschikbaar te maken. Bezoekers van iBOOD vonden in het verleden de servers van Tweakers een stabiele en prettige omgeving om te kunnen discussiëren tijdens de iBOOD hunt. Om deze reden zijn dit en voorgaande topics ontstaan.

Handige linkjes voor tijdens de hunt

Natuurlijk kan het soms lastig zijn om je object van keuze in je begeerde hartje te krijgen.
Gebruik maken van de volgende links kan ervoor zorgen dat het hunten wat gemakkelijker is:

Vaak gestelde vragen

:? Wat is een box/ wat is die box waar jullie het over hebben?
De beruchte en befaamde iBood box, hier betaal je een X bedrag (30, 40, 50 euro) en dan krijg je een verrassingsdoos met producten ter waarde van het bedrag wat je hebt betaald of meer. Wat er in zit is altijd een verrassing, maar er zijn voorbeelden van te vinden op youtube wat mensen in het verleden ontvangen hebben.

:? Moet ik voor elk product apart verzendkosten betalen?
Ja, helaas betaal je apart voor elk product de verzendkosten, zelfs bij een 1 euro product. Je moet alle producten ook apart afrekenen omdat de aanbiedingen elkaar zo snel opvolgen.

:? Is het echt zo goedkoop, die hunt?
Houd allereerst natuurlijk de pricewatch in de gaten ter vergelijking, maar vaak zijn de producten die vandaag worden aangeboden goedkoper dan toen iBood ze voor het eerst aanbood. Dat kan van 5 tot 50 euro goedkoper zijn ten opzichte van de eerste iBood dagaanbieding.

:? Wanneer is de hunt?
Vaak stuurt iBood een paar dagen van te voren een emailtje met "Pssst, de iBood hunt komt er aan" en vaak kun je op de twitter van ibood (iBood) ook hints vinden over de hunt. Als je dit leest is de hunt waarschijnlijk bezig, dus opletten geblazen!

:? Dit topic zit vol slowchatters, hoe zit dat?
Tijdens de hunt mag hier geslowchat worden, verder kun je op de IRC terecht: http://irc.tweakers.net/iboodhunt

:? Waar kan ik alle producten vinden die al geweest zijn?
Op de ibood website; http://nl-nl.forum.ibood.com/

:? Waar is die directe bestelpagina ook alweer?
Als je ingelogd bent bij ibood klik je hier: https://order.ibood.com/nl/nl/order_request/

:? Op welk moment is de aanbieding voor jou?
De aanbieding is voor jouw op het moment dat je op het betaal scherm komt; dan heb je 15 min de tijd.

Regeltjes om te reageren

Aangezien het discussiegehalte tijdens een hunt wat gevaar loopt en men halverwege de nacht nogal eens wil overgaan op een extreem slowchat gehalte, heeft de crew een paar duidelijke regels opgesteld.
  • Slowchat is alleen toegestaan tijdens de hunt.
  • Als je iets post zorg dan wel dat je post enige toegevoegde waarde heeft. Een post als "NEXT" of "combobreaker" voegt niets toe. Overtredingen zullen direct bestraft worden met een dagban.
  • Dit topic kan na de hunt gebruikt worden voor discussie over de hunt en over de geleverde producten.
  • De OP van dit topic kan direct gebruikt worden voor alle nieuwe hunts. De regeltjes gelden voor alle nieuwe hunts.
  • Heb je feedback op het topic of klachten over een persoon in het topic, maak dan even een TopicReport aan (Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/icon_hand.gif naast de titel van het topic)
DivZero schreef op maandag 19 maart 2012 @ 16:23:
Zit iedereen weer klaar voor de hunt? :-)

Ik wou even melden dat de geheel vernieuwde iBOOD Hunt website van 1dagskoopjes eerder vandaag is gelanceerd en wil jullie uitnodigen een kijkje te nemen en feedback is uiteraard welkom :-)

Vernieuwde site:
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl

Backup website als alles explodeert (bij iBOOD of bij ons) ;-)
http://iboodhuntbackup.1dagskoopjes.nl
Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/FAQ/SF/logo/ibood_hunt_blue_light.gif Happy posting! Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/FAQ/SF/logo/ibood_hunt_blue_light.gif

Jaja dames en heren, iBood heeft alweer de eerste voortekenen voor een hunt op facebook gegeven. Zie het bericht hier. :D Ik heb er al zin in, jullie vast ook! :9~

[ Voor 127% gewijzigd door Anoniem: 404313 op 20-05-2012 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willaaam
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 04-05 15:00
Alweer? Gaat wel heel snel achter elkaar de laatste tijd. Black en decker heeft zeker weer heggenscharen zitten refurbishen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Willaaam schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 21:54:
Alweer? Gaat wel heel snel achter elkaar de laatste tijd. Black en decker heeft zeker weer heggenscharen zitten refurbishen...
Haha ik vind het ook redelijk snel na de vorige hunt. Ik denk wel dat we ervan uit mogen gaan dat het deze maand nog gaat gebeuren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:20

Eagle Creek

Breathing security

Anoniem: 404313 schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 20:34:
:D Ik heb er al zin in, jullie vast ook! :9~
Nee, niet echt :+ .

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Haha waarom niet? Omdat de aangeboden artikelen nogal tegenvallen zeker? Ach, ik moet zeggen dat ik de afgelopen keer best gedreven was.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:10

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Is de hele 'hype' rond zo'n hunt niet een beetje tot z'n einde gekomen? Enkel producten zijn heel soms interessant, waar op dat moment site amper bereikbaar is of product direct uitverkocht. Leuk natuurlijk hier en daar refurbished spul goedkoop te krijgen.. maar is een koopjes hoek bij de gamma/praxis dat dan niet ook?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:58

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Ik gok dat ze het doen zo vlak nadat iedereen z'n vakantiegeld gehad heeft....

Steun het recht op abortus, teken de petitie! My Voice, My Choice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
SinergyX schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 21:59:
Is de hele 'hype' rond zo'n hunt niet een beetje tot z'n einde gekomen? Enkel producten zijn heel soms interessant, waar op dat moment site amper bereikbaar is of product direct uitverkocht. Leuk natuurlijk hier en daar refurbished spul goedkoop te krijgen.. maar is een koopjes hoek bij de gamma/praxis dat dan niet ook?
Ik denk dat de boxen altijd nog wel in trek zullen zijn bij de hunters!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Ik snap dat gedoe van die boxen niet. Geld uitgeven aan iets (soms zelfs flinke bedragen) en niet eens weten wat je dan gaat krijgen. Ja, een leuke verrassing misschien, maar merendeels is (oud) spul wat je anders ook niet zou kopen. Noem mij maar ouderwets, maar ik wil weten wat ik koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Freakster86 schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 22:21:
Ik snap dat gedoe van die boxen niet. Geld uitgeven aan iets (soms zelfs flinke bedragen) en niet eens weten wat je dan gaat krijgen. Ja, een leuke verrassing misschien, maar merendeels is (oud) spul wat je anders ook niet zou kopen. Noem mij maar ouderwets, maar ik wil weten wat ik koop.
De spanning van wat er tijdens een hunt komt en wat er in een box zit... Dát doet 't 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Haha, misschien de definitie van het woord verslaving opzoeken :+ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Freakster86 schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 22:27:
Haha, misschien de definitie van het woord verslaving opzoeken :+ ;)
Nee, dat is écht niet van toepassing. Ik weet zonder meer wat verslaving inhoudt, maar dat is dit absoluut niet.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:17
ik ben een beetje klaar met die hunts eigenlijk ik heb er nog nooit wat gekocht. Komt zelde iets langs dat de moeite is maar dan is het in een milliseconde weg. Beetje kankeren op got irc is wel grappig maar zo jammer dat het ten koste gaat van je nachtrust :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13:09
Leuk voor de mensen die hun aantal forumberichten omhoog willen halen..voor de rest heb ik er niks mee en laat mij maar lekker slapen op dat tijdstip :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Anoniem: 404313 schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 22:24:
[...]

De spanning van wat er tijdens een hunt komt en wat er in een box zit... Dát doet 't 'm!
Het nieuwe grabbelen zeg maar :)

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik weet dat je het niet slecht bedoelt, maar denk er wel even om svp.. ;)
albino71 schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 22:39:
[...]

Het nieuwe grabbelen zeg maar :)
Haha juist'em.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-05 14:18
In het begin volgde ik het ook, maar mijn conclusie was toch uiteindelijk dat het vooral dingen waren die niemand wilde kopen en hoe groot is dan de kans dat ik het nu wel wil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phAn
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-01 23:56
Het is wel briljant bedacht. Je pleurt een paar scherp geprijsde producten tussen alle onverkochte meuk van de afgelopen x maanden online , zorgt er voor dat iedereen denkt dat dit HET moment is om iets goedkoper te kunnen krijgen en ervan bewust is dat je niet eerst rustig moet nadenken over de aanschaf, want dan is het op 8) Het heeft absoluut iets spannends op die manier. En de slowchat op de diverse fora alleen is de moeite van het opblijven al bijna waard.

Desalniettemin sla ik ook over. Ik pluk wel eens wat van iBood, maar het is doorgaans net iets te ver richting EOL om nog interessant te zijn (wat elektronica betreft).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-04 14:27
Ja, de leuke dingen zoals een Samsung Galaxy SII hebben ze maar 5 liggen ofzo en van oninteressante meuk een stuk of 100.. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tronic
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-05 11:56
Als we er even vanuit gaan dat de vorige hunts een cadeautje waren, en je die dus niet mag meetellen, zou de volgende hunt in mei, juni of juli te doen kunnen zijn. Het feit dat tussendoor ook nog een rush geweest is, zorgt ervoor dat het nog sneller achter elkaar lijkt. Het zou me dus ook niet verbazen als het voor juli/ augustus pas is en ze nu gewoon wat productideeën willen ronselen.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
DATUM       LAND    TYPE        OPM
------------------------------------------------------------------------------------
28-04-2012  BN  RUSH        Thema: Outdoor
03-04-2012  BE  HUNT        Eerste 48h hunt, compensatie Nacht hunt 
20-03-2012  NL  HUNT        Compensatie Nacht hunt
29-02-2012  BN  HUNT        Eerste hunt weer BE+NL. "Nacht hunt"
21-02-2012  BN  RUSH        Eerste Rush, Thema: Audio

13-12-2011  BE  HUNT        -
01-12-2011  NL  HUNT        -
11-08-2011  NL  HUNT        -
04-08-2011  BE  HUNT        -
28-03-2011  NL  HUNT        Eerste NL only hunt
15-03-2011  BE  HUNT        Eerste BE only hunt

09-11-2010  BN  HUNT        -
21-07-2010  BN  HUNT        -
11-03-2010  BN  HUNT        -

25-11-2009  BN  HUNT        Eerste topic op GOT

Dit is trouwens de directe link naar het FB bericht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ze hebben in het bericht "binnenkort" staan.. onder binnenkort versta ik een tijsbestek tussen nu en een maand.
Tronic schreef op maandag 14 mei 2012 @ 20:05:

Dit is trouwens de directe link naar het FB bericht :)
Thnx! Aangepast! :D

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 404313 op 14-05-2012 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oinkoink12
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20-04 16:59
chill, ik heb een paar nieuwe pannen en een degelijke surroundset nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07-04 18:53
Ik heb al mijn geld al voor andere zaken gereserveerd, dus als die in mei komt dan sla ik hem over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• recemonster
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:54
Beste ,

Binnen enkele dagen begint de grote koopjesjacht bij iBOOD! Zorg dat je dit spektakel niet mist, want het zit weer bomvol megadeals! Hou dus de komende dagen iBOOD.nl in de gaten. Hier een greep uit de 250 megadeals die je kunt verwachten:

* smartphones
* Laptops
* Tablets
* Games
* Household
* And more...

Met vriendelijke groet,
het iBOOD Hunt Team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keversloper
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 04-05 21:26
Het gaat dit weekend gebeuren :) Heb mail gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 06-05 15:33
kreeg in mijn mail dat er een nieuwe hunt aankomt!
*spuit 11 zag de nieuwe topic nog niet :(

[ Voor 10% gewijzigd door JerX op 18-05-2012 12:19 ]

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
recemonster schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 12:18:

* smartphones a.k.a. Android 2.3 phones
* Laptops a.k.a. Diezelfde dell/acer laptop voor 500 euro
* Tablets a.k.a. China tablets? edit; refurbished apple 2 ?
* Games a.k.a. zoveel bordspellen-pakket etc.
* Household a.k.a. Staafmixer/citruspers
* And more... a.k.a. weinig interessants.

Met vriendelijke groet,
het iBOOD Hunt Team.
:O :Y)

[ Voor 3% gewijzigd door Freakster86 op 18-05-2012 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slabetje
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-04 15:30
Ja de hunt komt er weer aan.....

Afbeeldingslocatie: http://www.mupload.nl/img/j797xguig.png

Hopelijk aankomend weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Aankomend weekend zou wel dom zijn, meeste mensen krijgen einde van deze maand het vakantiegeld. Dat is dus niet dit weekend maar net 1 of 2 weekjes later. Lijkt me dat ze daar bij iBood wel ff rekening mee houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slabetje
  • Laatst online: 30-04 15:30
Sander schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 12:25:
Aankomend weekend zou wel dom zijn, meeste mensen krijgen einde van deze maand het vakantiegeld. Dat is dus niet dit weekend maar net 1 of 2 weekjes later. Lijkt me dat ze daar bij iBood wel ff rekening mee houden?
Tsja, dat is ook weer zo.

Maar dan had Ibood het vast wel wat later gestuurd.

Ik zie wel wanneer hij komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• podvizsen
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13:30
Ah, ik verheug me er al op. Toch maar even wat geld vrijhouden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Iemand een idee waar ik de history van de vorige hunt kan bekijken. Deze is namelijk al bijna leeg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14:39

Quad

Doof

@ TS. kan je je openingspost editen met de goede informatie zoals voorgeschreven voor de ibood hunts?
iBOOD hunt openings post

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flitzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
JerX schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 12:29:
Iemand een idee waar ik de history van de vorige hunt kan bekijken. Deze is namelijk al bijna leeg :(
Wat daar staat zijn de gewone producten.
Een overzicht van de artikelen in de hunt kun je in het productforum vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-05 23:02
Modbreak:Topictitel aangepast en de TS ook. In de ratrace wie deze keer het "iBood hunt" topic opent worden nog wel eens wat dingen vergeten. :/

[ Voor 4% gewijzigd door zeef op 18-05-2012 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

@Zeef, dat is inderdaad bekend inmiddels :p.

Ben benieuwd naar deze hunt, zal wel op een maandag of dinsdag worden :/
Deze keer besteed ik niet meer zoveel moeite, nadat we de vorige keer alle records braken (actiefste topic ooit, langste hunt topic ooit, langste hunt e.d. ) :D.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:42
Bender schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 23:29:
In het begin volgde ik het ook, maar mijn conclusie was toch uiteindelijk dat het vooral dingen waren die niemand wilde kopen en hoe groot is dan de kans dat ik het nu wel wil?
Dit bovenstaande en om nu bijna 24 uur met een iBood Hunt bezig te zijn. Je kan beter in alle rust het artikel vergelijken en kopen voor misschien enkele tientjes meer.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
Oeh spannend! toch nog een paar vragen,

rond welk tijdstip beginnen de hunts meestal? Ik vraag me af wat de beste manier is om te betalen tijdens de hunt, ideal of paypal? En hoe kom je erachter dat de hunt begint? de hele tijd ibood te refreshen?

En als laatste, komen die mystery boxen ook te voorschijn? >:)

[ Voor 11% gewijzigd door Denzis op 18-05-2012 12:48 ]

https://www.youtube.com/@droommotor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11:10
Wat is er aan de hunt anders dan normaal? Elke dag staan er toch goeie deals op de site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flitzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
G.Scholtens schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 12:58:
Wat is er aan de hunt anders dan normaal? Elke dag staan er toch goeie deals op de site?
Is het teveel moeite om de topic start te lezen?
Daar staat het uitgelegd 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oinkoink12
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20-04 16:59
Zin in!

[ Voor 88% gewijzigd door oinkoink12 op 21-05-2012 05:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 426821

Meestal is het toch 4 of 5 dagen later ? Dus dan zal het dinsdag of woensdag worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Bedankt voor de aanpassingen. Ik had dit topic geopend, omdat ik als een van de eerste wist dat er een nieuwe hunt aan zou komen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painore
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 25-12-2020
Denzis schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 12:46:
Oeh spannend! toch nog een paar vragen,

rond welk tijdstip beginnen de hunts meestal? Ik vraag me af wat de beste manier is om te betalen tijdens de hunt, ideal of paypal? En hoe kom je erachter dat de hunt begint? de hele tijd ibood te refreshen?

En als laatste, komen die mystery boxen ook te voorschijn? >:)
Ze beginnen normaal om 24:00. Betaling zal niet veel uitmaken, ook afhankelijk van bij welke bank je zit en hoe makkelijk je inlogd. Je kunt de ibood twitter en facebook pagina in de gaten houden, ook krijg je een mailtje(meestal iets later) wanneer het begint. Kijk gewoon iedere dag even om 24:00 op ibood, als de blauwe zwaailichten er staan is de hunt begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LukeS
  • Laatst online: 29-04 08:39
De vorige keer kwam de aankondiging per e-mail ook op vrijdag begin van de middag. De hunt begon toen de nacht van maandag op dinsdag om 0:00. Dus dit keer misschien weer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe.i
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:58
Yess, die nieuwe Hunt komt er ook weer aan dit weekend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-05 21:52
boe.i schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 22:33:
Yess, die nieuwe Hunt komt er ook weer aan dit weekend :)
Zal wel van maandag op dinsdag zijn..... is bijna altijd zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15-04 03:27
Daar ben ik wel benieuwd naar eigenlijk. Die ibood hunt. Had het vorige keer net gemist. Hoop dat er wat leuks voorbij komt. En komt dat verassingspakket dan ook lang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 07-05 11:07
Ja die blijft een half uur lang staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
is dat pakket zo speciaal dan? wat heeft er de vorige keren ingezeten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102729

Er kan van alles inzitten, gebruik de zoekfunctie even en zoek op ibood, dan vind je het uitpak topic.
Als ik toevallig achter de computer zit probeer ik wel een box te kopen... proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
Zo, dat zijn leuke pakjes ja. Die zou ik ook wel willen, maar moet toch werken.

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Misschien even verhuizen naar iBood hunt Mei 2012?

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zhiyichen
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-07-2021
was 69,95 euro ik heb hem al binnen was een actie van 15-mei
Yorin schreef op zondag 13 mei 2012 @ 17:40:
Kreeg een vooraankondiging van Click2Buy over een Bose IE headphone. Hier de mail:

[...]

Ik ben benieuwd welke prijs zij ervan kunnen maken dinsdag,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-02 01:01
Hoop het niet :P Maar toch heb ik weinig zin in de hunt, er komen er veel te veel achter elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrentus
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13:03
Megamind schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 10:57:
Hoop het niet :P Maar toch heb ik weinig zin in de hunt, er komen er veel te veel achter elkaar.
Eens. Al ga ik dit keer (na een aantal stuks overgeslagen te hebben) toch maar eens kijken of er wat bij zit. Als het iig maandag -> dinsdag wordt, want maandag heb ik een examen, en lijkt me niet verstandig de nacht daarvoor wakker te blijven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-05 21:52
Meestal (ik heb het nog niet op andere dag meegemaakt) is het van maandag op dinsdag.

EDIT: Weet het bijna wel zeker dat het maandag op dinsdag gaat worden. Het weekend geeft te veel risico op een overbelaste server/website.

[ Voor 45% gewijzigd door Vjenne-ICT op 19-05-2012 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb er zin in! En ik ga dit keer niet voor een dagban net zoals de vorige keer. Het staat nu zelfs in rood in de topic start, dus duidelijker kan niet.. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
  • Laatst online: 21-04 11:33
Ik krijg net een partnerbericht: vannacht gaat ie van start!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostler
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01-05 16:05

hostler

Yeahhh dude!

remcoboy1479 schreef op zondag 20 mei 2012 @ 15:48:
Waarom doen ze het 's nachts... Ik heb de volgende dag school maar ik MOET een box hebben :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

hij duurt van 0:00 tot einde dag of wanneer voorraad op is.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13:54
En ik heb weer zin in tweakers slowchat. :) Wij gaan knallen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivZero
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-11-2021
Voor mij weer 24 uur chatten ;-)

iBOOD HUNT Instant Hunt met ons mee! Ik ben @Daniël-1DK.nl - 1dagskoopjes.nl - alle dagaanbiedingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
remcoboy1479 schreef op zondag 20 mei 2012 @ 15:48:
Picture or it didn't happen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
JerX schreef op zondag 20 mei 2012 @ 16:20:
[...]

Picture or it didn't happen!
Geloof me. Partnermail vanuit ibood, mag niet officieel naar buiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-05 23:02
Modbreak:Er is nog geen hunt dus ook geen slowchat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• console
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08:41
Deze bedoel je ;)
Beste XXXXXX,

De iBOOD HUNT zal vannacht weer van start gaan.

Om precies te zijn van:
Maandag 0:00 uur tot maandag 23:59 uur.

Dit mag verder nog niet gecommuniceerd worden. Hou hiervoor de iBOOD Twitter en/of Facebook in de gaten.

Met vriendelijke groet,
iBOOD-M4N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07-05 20:59
Dat komt mooi uit. Ik ben morgen de hele dag op reis, dus laptop op schoot en gaan met die banaan!!

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07-04 18:53
Gezien de inhoud van dat bericht denk ik dat het verstandig is om dat bericht hier weer weg te halen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-02 01:01
Boeiend, het is ibood maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:17
niet alsof ze het erg vinden dat zoveel mogelijk mensen weten dat de hunt eraan komt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
rond welke tijden zijn ongeveer de boxen in het verleden geweest?

Of is het gewoon compleet random? 24 uur opblijven gaat wel iets te ver haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102729

Moet morgen gewoon werken dus om 12 uur zit ik niet bij de start..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Denzis schreef op zondag 20 mei 2012 @ 18:51:
rond welke tijden zijn ongeveer de boxen in het verleden geweest?

Of is het gewoon compleet random? 24 uur opblijven gaat wel iets te ver haha.
's nachts (als in 3/4/5 uur), smiddags en met geluk 's avonds nog eentje.
Tenminste was de vorige keer.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-03 21:48
Och jee... , moet maar weer dan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
De vorige keer was de box om:
02:11 uur
10:11 uur
23:47 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
Geen lijn op te trekken dus. Nou ben benieuwd. Kijken hoe lang ik het volhoud. Zoals velen morgen gewoon werken :0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hortz
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07:41
Meestal de eerste box komt rond 2 uur.
Dus daar ga ik voor.
Verder zie ik wel wat er komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrentus
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13:03
En nu ook op FB: "Heeft iedereen een goed weekend gehad? Blijf wakker tot 0:00 en het kan nog veel beter worden!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hortz
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07:41
https://twitter.com/#!/ibood

Hier staat:
Blijf wakker tot 0:00 en bombardeer je weekend tot groot succes!

Hunt avond! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 296939

Ik zag het ook net voorbijkomen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 08:43

Hu9o

Schokkend

morgen werken :(

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 05-05 21:46
Dat is toch vrij normaal als "normaal" mens ?
Waarom moeten die hunts (bijna?) altijd net na het weekend of ergens midden in een normale week ?
Zodat al die niet werkende nerds zo nodig een box moeten bemachtigen ?
Of kunnen ze het simpelweg niet aan als de gemiddelde mens in het weekend thuis zit achter de PC :? :O

Gelukkig kan ik me goed inhouden en laat ik met niet zo snel verleiden tot het aanschaffen van onnodige meuk waar je toch niets mee doet.
En om het nu via Ibood aan te schaffen en daarna via Marktplaats of vergelijkbaar weer te gaan verkopen vind ik ook zoiets :+

Ik ga zo iig gewoon op bed omdat ik morgen om 6.15 alweer moet opstaan om te gaan werken :'( :+

[ Voor 6% gewijzigd door Hoyden op 20-05-2012 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-05 15:06
Dat soort dingen maken het juist meer omstreden, en daarmee populairder.

[ Voor 4% gewijzigd door frickY op 20-05-2012 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:38
Inderdaad, het verkoopt toch wel dus het maakt ze ook niks uit. Het is toch vooral rommel wat ze verkopen, support is verschrikkelijk, snap de hele hype om het gebeuren niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Hopelijk hebben ze wat leuke spullen dit keer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsel_NL
  • Nu online
Vorige keer een NAS uit een box verkocht, 400+ winst. En dan nog gratis pannenset en handsfreekit. Dus ik ga er dit keer ook maar even voor zitten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
Nog tips om dit aan te pakken? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

meldt zich.

Ik ga ff kijken vannacht, maar ik ga niks kopen, heb alleen 1 bestelling doorgekregen voor een cinderella dekbed. :P
NotSoSteady schreef op zondag 20 mei 2012 @ 23:24:
Inderdaad, het verkoopt toch wel dus het maakt ze ook niks uit. Het is toch vooral rommel wat ze verkopen, support is verschrikkelijk, snap de hele hype om het gebeuren niet echt.
Uhmm maar je zit wel in dit topic, puur om ons arme schapen te waarschuwen voor deze kapitalistische uitspatting?

Dank oh grote wijsgeer. :P

[ Voor 62% gewijzigd door Flagg op 20-05-2012 23:40 ]

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
Ja, lekker een slaapliedje op zetten en een kussen klaar zetten, val je gemakkelijk in slaap :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsel_NL
  • Nu online
Alvast inloggen bij ibood, betalen met paypal is volgens mij het snelst. Verder gewoon alert blijven en een beetje mazzel hebben i suppose.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169875

Ik lig ziek op bed. Laptop naast me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
Paypal of ideal zou toch niks moeten uitmaken? als je 'plaats mijn bestelling' of iets in die trend heb geklikt en je kan richting betalings gedeelte is het toch done deal, of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 163694

Im im ready..vorig keer 36 uur niet geslapen, box was leuk maar had die spullen echt niet nodig. Vooral 2e box was pijnlijk omdat er een product inzat die ik op de hunt al gekocht had :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoJo nl
  • Laatst online: 03-05 21:53
thijszor schreef op zondag 20 mei 2012 @ 23:43:
Paypal of ideal zou toch niks moeten uitmaken? als je 'plaats mijn bestelling' of iets in die trend heb geklikt en je kan richting betalings gedeelte is het toch done deal, of niet?
Je bent iets sneller als je op PayPal i.p.v. iDeal klikt. Bij iDeal krijg je nog een sub-menu om je bank te kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
Hm mijn paypal rekening is leeg, en die haalt achteraf geld van mijn rekening als ik wat bestel, maar bij paypal moet je inloggen. dat lijkt mij wat langzamer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13:54
Denzis schreef op zondag 20 mei 2012 @ 23:45:
Hm mijn paypal rekening is leeg, en die haalt achteraf geld van mijn rekening als ik wat bestel, maar bij paypal moet je inloggen. dat lijkt mij wat langzamer?
Bij iDeal moet je eerst je bank selecteren voordat die hem reserveert, bij PayPal hoeft dat niet. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoJo nl
  • Laatst online: 03-05 21:53
Denzis schreef op zondag 20 mei 2012 @ 23:45:
Op dat moment zit je al in het betaalscherm, dan maakt het niet meer uit hoe snel je bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentVega
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-05 16:42
Volgens mij is er geen iBOOD BOX deze keer!

0111010001110111011001010110000101101011011001010111001001110011

Pagina: 1 2 ... 93 Laatste

Let op:
Hunt voorbij : einde slowchat!