ICTWebSolution - Wi-Fi Problemen? Stuur maar een berichtje! - Wi-Fi Bereik verbeteren?
Merk je denk ik niet, tenzij je de hele dag files aan het overzetten bent.djkavaa schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 22:30:
[...]
Beetje langzaam tegenover 500mb vindt je niet?>
Ik heb nu 4x vertex 30gb.

Onbetrouwbaar ding, maar als je er 2 haalt heb je opzich wel een snelle SSD 240gbHeilige Kaas schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 22:36:
Is die ssd nou wat voor €85?

Was ik even weg van de hunt blijkt als laatste in de hunt die Logitech Bluetooth speaker weer langs te zijn geweest waar ik als enige interesse in had gehad. Hoe is het toch weer mogelijk?
ICTWebSolution - Wi-Fi Problemen? Stuur maar een berichtje! - Wi-Fi Bereik verbeteren?
Philips Living Colors Mini Glossy White
2 x Philips In-Ear Headset (Voor iPhone of iPad)
Die heb ik er ook in zitten en werkt idd perfect.Heilige Kaas schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 22:38:
Tjah ik ga denk ik maar voor de 830 meteen als ik een nieuw systeem haal. Dan heb ik iets snels en betrouwbaars.
+1Heilige Kaas schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 22:38:
Tjah ik ga denk ik maar voor de 830 meteen als ik een nieuw systeem haal. Dan heb ik iets snels en betrouwbaars.

Trouwens, hoe vaak is dit. 1x per maand?
Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt
Ik zal kijken voor de intel 330 serie wil die ook nog halen voor me mac maar nog geen tijd voor gehad om me er even in te verdiepen.Heilige Kaas schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 22:38:
De hunt! zeker niet 1x per maand maar gewoon de mails en twitter van ibood in de gaten houden van te voren wordt er niet veel bekend gemaakt.
- B.L.A.A.T. -

Dank u!
Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt
Denk dat dat een mooie schatting is inderdaad!Glasya schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 22:40:
denk eerder 4x per jaar ofzo

Stofzuiger?Heilige Kaas schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 22:37:
Ik heb wel een pakket voor t vrouwtje gehaaldHopen dat ze er blij mee is.
Kon het niet laten..
Hoop voor haar luchtje en oorbellen

En nu die van iBood:
De slechtste hunt allertijden van Ibood.nl
Vragen ? Gooi eens een kwartje in de Google-o-Matic®-machine 2015 Corporate Edition (Nederlandse versie)
Nissan Leaf 2019 40 kWh Tekna
Zeggen we dat niet bijna elke hunt?mistervis007 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 22:43:
De grootste hits allertijden Radio 10 Gold
En nu die van iBood:
De slechtste hunt allertijden van Ibood.nl
bullshitbirdie25 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 22:30:
@ibood Blijf wakker tot 0:00 en bombardeer je weekend tot groot succes! #iboodhunt
Na de vorige kon het ook alleen maar tegenvallen
Updating..............
Dat is wel waar jaEnthroned schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 22:46:
[...]
Vragen ? Gooi eens een kwartje in de Google-o-Matic®-machine 2015 Corporate Edition (Nederlandse versie)
O de vorige hunt waar ik ook niets gekregen heb omdat het direct uitverkocht wasEnthroned schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 22:46:
[...]

maja ben blij dat ik niet teveel tijd in deze Hunt gestoken heb.

Vergeleken met een ouder sata-300 schijfje is het wel degelijk een wereld van verschil.djkavaa schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 22:37:
Als je verder geen SSD's wilt en niet gaat voor de top klasse dan is het goed om te beginnen inderdaad.
Maar verwacht er niet te veel van.
Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel
je hebt zonet iedereen op zijn hart getrapt... well done!:Pkurt15 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 22:53:
ik ben waarschijnlijk de 3000ste maar.. is er nog een box geweest bij de hunt?
nee, was er niet
Ik ga maar een Games of T. downloaden voor eigen gebruik.
See you !!
NEEENkurt15 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 22:53:
ik ben waarschijnlijk de 3000ste maar.. is er nog een box geweest bij de hunt?

same hereModest71 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 22:55:
Bedankt voor de gezelligheid !
Ik ga maar een Games of T. downloaden voor eigen gebruik.
See you !!
bye bye
Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

edit: ik ga ook slapen, goede nacht slapeloosheidsvolk!
[Voor 32% gewijzigd door Dynion op 22-05-2012 23:00]
Het was mijn eerste en waarschijnlijk ook mijn laatste Hunt.
Alleen maar omdat iBOOD ons naait door geen enkele box te verkopen!

Je legt je lot in de handen van... iBood.
Ieder zo zijn ding, maar echt niets voor mij dus..

Ik heb me overigens prima vermaakt deze hunt en 2 aankopen gedaan. Ben dus best tevreden eigenlijk.
Er is echter wel een voordeel, de zichttermijn van 7 dagen!Torrentus schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 23:06:
Ik snap die box-obsessie hier echt niet. Ik begrijp werkelijk niet dat iemand zijn geld (tot zelfs 90 euro!!) stopt in een box vol met refurbished zooi, teruggestuurde overblijfselen van klanten. Tuurlijk, je vind leuke filmpjes op YT waar er de gekste dingen inzitten, maar ook zó veel waar er echt alleen maar troep in zit.
Je legt je lot in de handen van... iBood.
Ieder zo zijn ding, maar echt niets voor mij dus..
Bevalt het je niet wat in de box zit, dan stuur je hem gewoon terug en krijg je je centjes terug

Dus geen risico!
Daarrrr had ik even niet aan gedacht. Heb je een punt inderdaad..mistervis007 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 23:09:
[...]
Er is echter wel een voordeel, de zichttermijn van 7 dagen!
Bevalt het je niet wat in de box zit, dan stuur je hem gewoon terug en krijg je je centjes terug
Dus geen risico!

De hunt gaat helemaal niet om de box, dat is gewoon een extratje die ze er soms (vaak) doorheen gooien.

Nounou.Je hebt wel gelijk hoor
[Voor 34% gewijzigd door Heilige Kaas op 22-05-2012 23:55]

[Voor 100% gewijzigd door -The_Mask- op 23-05-2012 00:03]
Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

Wel deze oplaadbare bluetooth speaker op de kop getikt, dat is dan wel weer leuk

Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.

Ik heb gekocht:
Wacom Bamboo tablet €35,90
Kodak Playsport Zx3 €55,90
Sandisk Ultra 120GB ssd (in de hunt, niet achteraf) €85,90
De tablet leek me altijd al geinig om te hebben en voor dat geld boeit vind ik dat prima

Wel jammer dat er erg veel 'zooi' tussen zat..... naja volgende keer beter!
die speaker heb ik zelf ook gekocht, samen met 2x 16gb usb sticks en 2x 2meter hdmi kabels en ook nog die andere draadlose speakers van mr handsfree want toen had ik die van logitech gemist.. maar kan ik deze cancelen of hoe werkt dit ???coyote1980 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 08:30:
Het was een bagger hunt in mijn ogen. Véél te lang, véél te weinig écht scherp geprijsd én leuke spullen, géén box, iBood doe dit niet weer zo!![]()
Wel deze oplaadbare bluetooth speaker op de kop getikt, dat is dan wel weer leuk
O.R.C. Black Bulls Rugby
Valt toch wel mee voor zo'n 2,5" dingetje? 750 GB, 80 euries lijkt mij wel een goede prijs.Killed-1 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 00:00:
Kak, nu een externe HD voor veel te veel euro's.....
Die kodak is wel leuk, lekker stevig, redelijke beeldkwaliteit en voor 15 dollar heb je een fisheye adapter van DealExtremeMattie112 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 08:53:
Pfoe, gister na 5 uur niet meer gekeken maar zo te zien geen drol gemist
Ik heb gekocht:
Wacom Bamboo tablet €35,90
Kodak Playsport Zx3 €55,90
Sandisk Ultra 120GB ssd (in de hunt, niet achteraf) €85,90
De tablet leek me altijd al geinig om te hebben en voor dat geld boeit vind ik dat primaDe kodak moet ik ff kijken of het wat is anders gaat die lekker terug
Met de SSD ga ik mn moeder blij maken, die laptop van haar moet het nog doen met een 80GB hdd
Niet de snelste SSD maar het verschil met die schijf zal vreselijk groot zijn
![]()
Wel jammer dat er erg veel 'zooi' tussen zat..... naja volgende keer beter!

hoe en waarMattie112 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 08:58:
ja, bij mijn ibood kan je iets annuleren

gevonden ..
[Voor 10% gewijzigd door psyy138 op 23-05-2012 10:20]
O.R.C. Black Bulls Rugby
Hoe kan ik een bestelling annuleren voordat ik hem ontvangen heb?
Vraag de annulering aan via de "Mijn iBOOD" sectie op de website. Afhankelijk van het tijdstip van de annuleringsaanvraag zijn er twee opties:
Annulering voor verzending
Indien de bestelling nog niet in het sorteer of verzendproces zit dan wordt deze direct kosteloos geannuleerd. Bij correcte opgave van de bankgegevens wordt het bestelbedrag binnen 5 tot 10 werkdagen retour gestort op je bankrekening. Retourbetalingen verlopen niet via Creditcard, PayPal of andere betaalmethodes.
afvalzak schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 09:21:
[...]
Valt toch wel mee voor zo'n 2,5" dingetje? 750 GB, 80 euries lijkt mij wel een goede prijs.

| After Hours | Dawn FM | After Life | Tweakers Discord |
Als je naar andere schijven kijkt is het inderdaad goedkoper te krijgen.
[Voor 13% gewijzigd door Afvalzak op 23-05-2012 10:33]

| After Hours | Dawn FM | After Life | Tweakers Discord |
Zeer off-topic, maar kennelijk waren die hoge prijzen kunstmatig. Ja, na Thailand was er tijdelijk een tekort, maar deze tekorten en dus de hoge prijzen hebben maandenlang aangehouden zelfs nadat het proces weer was hersteld.Yorin schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:29:
[...]
Tijdens de overstromingen in Thailand, de tijd dus wanneer de schijven hartstikke duur waren heb ik via iBood voor €75,90 (incl. verzendkosten) een 1TB 2,5inch USB 3.0 schijfje gekocht van Western Digital. Deze aanbieding is dus duurder.
Dit klopt niet wat je zegt. Die aanbieding was in juli 2011 en de overstromingen vonden pas later dat jaar plaats!Yorin schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:29:
[...]
Tijdens de overstromingen in Thailand, de tijd dus wanneer de schijven hartstikke duur waren heb ik via iBood voor €75,90 (incl. verzendkosten) een 1TB 2,5inch USB 3.0 schijfje gekocht van Western Digital. Deze aanbieding is dus duurder.
http://be-nl.forum.ibood....__de_perfecte_reisgenoot/
Cancelen moet nu dus snel gebeuren voor diegene die dat wilt..
van de 4 zijn er al 2 verzondenremcoboy1479 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 12:27:
1 van mijn hunt orders is net verzonden: moterola atrix.
Cancelen moet nu dus snel gebeuren voor diegene die dat wilt..
O.R.C. Black Bulls Rugby
Zal wel overmorgen aankomen gezien eerdere ervaringen hiermee

En waarom twee, omdat een zo'n ding al 43,- kost en hiermee dus flink bespaar

Worden mijn pa en ma vrolijk van hoop ik.
[Voor 21% gewijzigd door Quad op 23-05-2012 13:42]
Toevallig een linkje welke "lens" je bedoelt?citruspers schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 09:24:
[...]
Die kodak is wel leuk, lekker stevig, redelijke beeldkwaliteit en voor 15 dollar heb je een fisheye adapter van DealExtreme

PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | Ryzen 7 3700X | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W
I mentioned it once, but I think I got away with it.
Heb alleen de Denon in-ears besteld, wel al vandaag verzonden.
Sandisk Ultra 120GB SSD - Verwachte verzenddatum 4 juni
Philips Living Colors Mini Glossy White - nog niet verzonden
dus ik heb niets gekocht. gratis is toch veel leuker

ora et labora
De prijzen gaan pas omhoog als de voorraad op raakt.Yorin schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:29:
[...]
De prijzen waren voor de overstromingen juist zo laag, omdat er een enorme voorraad was.
En nu zijn ze nog niet hersteld, omdat de voorraad nog lang niet op het punt is van voor de overstromingen.

[Voor 15% gewijzigd door Khayma op 24-05-2012 01:38]
Jamo boxen, trolllllShitHappens schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 01:47:
Troll... er waren geen boxen deze hunt XD
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Ik vond de aanbiedingen op een enkele na niet echt goed te noemen, meer zoals de standaard aanbiedingen altijd zijn, vandaar mijn gevoel.
Hanging on to the rollercoaster of life
Anoniem: 368013

Had jij ook deze besteld? Ik namelijk ook, maar ik heb de nieuwere versie ontvangen, en in het zilver... maarja, niet dat je mij hoort klagen daaroverMattie112 schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 15:06:
Net mijn Wacom bamboo tablet ontvangen en ook al een bevestiging dat mn Kodak Zx3 verzonden is, ik heb weer wat te dien van het weekend

Het is de 'Bamboo Fun Pen & Touch" hmm...
[Voor 29% gewijzigd door Bas_De_Beer op 24-05-2012 17:02]
De vorige Belgische hunt duurde ook twee dagen, trouwens.elhopo schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 09:14:
Ik had het gevoel dat dit een soort van experiment was, een soort van 'kijk eens of we een Ibood nieuwe stijl ' kunnen doen. Een hunt verkoopt altijd goed, nu eens kijken of het 2 dagen goed loopt. Wellicht zien we dit binnenkort voor altijd terug, ofwel in een andere aan Ibood gelieerde site.
Ik vond de aanbiedingen op een enkele na niet echt goed te noemen, meer zoals de standaard aanbiedingen altijd zijn, vandaar mijn gevoel.

ik heb precies de zelfde mening icm met mijn one xknakworst schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 21:11:
Hier een logitech bluetooth speaker vandaag binnengekomen. Splinternieuw. Bluetooth devices koppelen is een peuleschil, handig tasje en de geluidskwaliteit is heel behoorlijk.

PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | Ryzen 7 3700X | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W
Mijn Philips Living Colors Mini Glossy White is verstuurd!ShitHappens schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 00:43:
Besteld:
Sandisk Ultra 120GB SSD - Verwachte verzenddatum 4 juni
Philips Living Colors Mini Glossy White - nog niet verzonden
Nilfisk_Compact_Hogedrukreiniger 7 juni 2012
Philips Living Colors Mini Glossy White Verstuurd
Philips In-Ear Headset 7 juni 2012
[Voor 18% gewijzigd door nexhil op 24-05-2012 23:56]
Hunt voorbij : einde slowchat!