ICTWebSolution - Wi-Fi Problemen? Stuur maar een berichtje! - Wi-Fi Bereik verbeteren?
nu kun je tablet of telefoon gewoon mee naar buiten nemen een huntenwwwhizz schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 20:29:
Muziek luisteren via je eigen speakers? Daar heb ik toch een kabeltje voor?
Merk: Marmitek
Type: Marmitek Boom Boom 75
Netwerk: Max. afstand 10 miljoen
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
• Oplaadtijd: 2 uur
"
Afspeeltijd is zeker heel kort dat deze er niet bij staat?
ICTWebSolution - Wi-Fi Problemen? Stuur maar een berichtje! - Wi-Fi Bereik verbeteren?
Prijs is ook maar €35 euro...
http://www.conrad.nl/ce/n...WT.mc_id=google&insert=8J

Jawel als je een iOS device hebt wel...The Gozerian schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 20:35:
....(googlet Airport express) nee das ook niks
Werkt super:D
Heb er dan ook nog een airport extreem bij..
Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput
Alsof je hier gaat posten terwijl je De Beruchte iBOOD BOX! kunt bestellen...
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Die kost bij alternate €899,=
Wat een iBood zeg

Vragen ? Gooi eens een kwartje in de Google-o-Matic®-machine 2015 Corporate Edition (Nederlandse versie)
- B.L.A.A.T. -
Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt
XBL: Sgt Rik NL
Today me will live in the moment unless it's unpleasant in which case me will eat a cookie
Verwijderd
Ik ben al jaren zoet met mijn 80GB iPod Classic.

Dat zou betekenen dat je 2 apparaten mee moet nemen.Rik027 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 20:40:
Een mp3 speler is voor mij nog steeds onmisbaar. Gaat de batterij van mn smartphone minder snel leeg en hou ik meer ruimte over voor spelletjes
Onhandig. (want een mp3 speler is groot en zo)
Same here, works like a charmVerwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 20:41:
Waarom mensen nog een 2 GB mp3speler willen hebben is me een raadsel...
Ik ben al jaren zoet met mijn 80GB iPod Classic.
- B.L.A.A.T. -
Yup! was uren met de afwas bezigTunefulDJ_Mike schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 20:40:
nu pas eten ?
Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt
Broekzakken. Hoef dat ding niet de hele tijd in mn hand te houden.hostler schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 20:41:
[...]
Dat zou betekenen dat je 2 apparaten mee moet nemen.
Onhandig. (want een mp3 speler is groot en zo)
Zet je er alleen nummers op die echt het luisteren waard zijn, net als vroegah. Toen een 128mb mp3 speler nog hip was..TheFruitNerd schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 20:40:
Serieus, wie wil er nou een philips mp3 speler van 2GB? Ben je na een uur uitgeluisterd...
XBL: Sgt Rik NL
Echt met de afwas, of ondertussen hunten en op GoT hangen?
[ Voor 0% gewijzigd door hostler op 22-05-2012 20:43 . Reden: typo ]
haha lol, zoveel afwas of lichtelijk afgeleidt door de hunt
Today me will live in the moment unless it's unpleasant in which case me will eat a cookie
Je hebt normaal pas afwas nadat je het eten hebt gemaakt en gegeten...
Is zonder Windows licentie.mistervis007 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 20:40:
Nee die deal van die BTO laptop voor €999,95
Die kost bij alternate €899,=
Wat een iBood zeg![]()
![]()
Let eens op.
komt omdat er philips op staatThe Inquisitor schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 20:43:
nog best duur voor een 2GB spelertje.
Hahaha, ja erm besloten dat ik inhoud van kliekjespan maar weg ging gooien en vers ging maken......Cave_Boy schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 20:42:
[...]
Je hebt normaal pas afwas nadat je het eten hebt gemaakt en gegeten...
GoTjandorie
Ja vooruit dan

Vragen ? Gooi eens een kwartje in de Google-o-Matic®-machine 2015 Corporate Edition (Nederlandse versie)
Ow dus niet mono?nexhil schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 20:44:
deze heeft wel fullsound!!!
niet dusHotFix schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 20:45:
Box, hier komt ie dan!
Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
Bijna goed.HotFix schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 20:45:
Box, hier komt ie dan!
Idd net bijna , boxEEHotFix schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 20:45:
OH SO CLOSE
Een waxinelichtjeCave_Boy schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 20:46:
Ik zit te wachten op leuke balkon verlichting of iets dergelijks. Zit al te kijken op diverse websites maar kom geregeld of mega dure verlichting tegen of verlichting dat je in de grond moet steken maar ja dat gaat niet op een balkon... Iemand suggestie?
Verwijderd
Balen dat je nou net die leuke Philips tafelufo hebt gemist.Cave_Boy schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 20:46:
Ik zit te wachten op leuke balkon verlichting of iets dergelijks. Zit al te kijken op diverse websites maar kom geregeld of mega dure verlichting tegen of verlichting dat je in de grond moet steken maar ja dat gaat niet op een balkon... Iemand suggestie?
Maar nu? Meh.

als je een balkon boven je hebt kan je daar verlichting aan ophangen, dan zou ik bij de buiten hanglampen kijkenCave_Boy schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 20:46:
Noujaa. T gaat me wel geld besparen aan eventuele volgende hunts.Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 20:47:
Ik zie het somber in voor de mensen die op een box wachten...
Te duur en ik hoef geen lamp waarvan de lamp netzo duur is als de rest van de lamp.Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 20:47:
[...]
Balen dat je nou net die leuke Philips tafelufo hebt gemist.
Lijkt niet duur maar ik heb geen verstand van.
Lichtslang? Of andere kerstbuitenverlichting.Cave_Boy schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 20:46:
dat is best een grote unit zeg!
Dan koop ik er wel 1
Niet voor dat geldmistervis007 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 20:47:
[...]
Staat te koop in V&A
V&A aangeboden: Raspberry Pi

Beetje meer romantiek... Vrouwtje moet ook leuk gaan vinden...CaptJackSparrow schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 20:48:
[...]
Lichtslang? Of andere kerstbuitenverlichting.
Daar zit een schijf in staat er toch? Das bij deze zo te zien niet..
Staat er niet iigThapous schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 20:50:
Zit hier een hdd in?
"Inhoud van de doos: Iomega TV toestel, QWERTY Dubbelzijdige afstandsbediening, HDMI-kabel, Netsnoer, Gedrukte Quick Start Guide, CD Solutions"
Dus met tv toestel als ik goed lees, TOP DEAL!!!!
Nee er worden nog 2 andere producten in dat filmpje getoond.NinjaTuna schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 20:50:
[...]
Daar zit een schijf in staat er toch? Das bij deze zo te zien niet..
wat ik hier uit begrijp:
http://nl.hardware.info/tv/427/iomega-tv-boxee-mediaspeler
is dat je in deze gewoon een HD kunt inbouwen.
[ Voor 21% gewijzigd door nexhil op 22-05-2012 20:54 ]
Ah 3 inch full HD breedbeeld zekerDRuw schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 20:52:
das dat display aan d evoorkant;;)
Daar heb je tenminste wat aan
Of iCraphoezen, luier tassen, luchtjesThe Inquisitor schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 20:55:
[...]
Daar heb je tenminste wat aanBeter dan een grasmaaier en blenders
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
20 km/uSaffie_time schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 20:59:
Een super speedboot die zal wel enorm snel zijn dan!
Dan stopt die er mee want t is een elektrischeDRuw schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 20:59:
en wat als je met dat ding rechtuit vaart en buiten bereik komt?
Alleen moet je wel een stukje zwemmen voor je weer binnen berijk bent
Lengte: 65 cm
Breedte: 19 cm
Hoogte: 12 cm
Wordt wat krap.
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Hunt voorbij : einde slowchat!