Vlassie1980 schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 09:21:
[...]
Gefeliciteerd met je aankoop! Ondanks dat ik zeer tevreden ben met mijn Merida zie ik de E45 toch wel als een klasse hoger en als 1 van de beste e-bikes op dit moment.
Heb hem zien staan bij 12gobiking, van de Speed Pedelecs die ze daar hebben staan is dit de meest stabiele fiets vanwege het zware frame en de hoeveelheid buizen. Wat ik verder heel mooi vind aan deze fiets is de enorme accu van 735Wh, dan heb je zelfs met hoge snelheden nog een grote actieradius.
Neem aan dat je hem voor woon-werk gebruikt? Hoeveel enkele reis is dat?
Dank je wel!
Het is inderdaad een zeer stabiele fiets. Rijdt echt heel fijn.
Ik ga hem gebruiken voor woon werk verkeer; 25 km enkele reis. Volgens een paar enthousiaste forumleden van 'http://pedelecforum.de/' zou de fiets met deze accu bij volle ondersteuning ongeveer 52 km ver komen.
Krap aan, maar we gaan het meemaken
De grote accu was ook een van de redenen, om m'n keuze op deze fiets te laten vallen. Naast natuurlijk de mogelijkheid om 'm op kenteken te zetten en WA te verzekeren.
Ik heb ook in het begin gekeken naar een Merida, maar ik wilde een standaard snelle fiets.
Daarna, na veel wikken en wegen, een Flyer T12 HS Harmony besteld vanwege de naaf en minder onderhoud. Helaas een lange levertijd (18 weken) die nog eens verlengd werd met 5 weken

. Deze toen afbesteld en de Bulls besteld. Ik wilde inmiddels fietsen. Heeft helaas wel een derailleur en dus meer onderhoud. Maar met zo'n hoog vermogen is dit de enige mogelijkheid.
Nu nog een tas voor m'n laptop. Wel lastig te vinden, heb een 17" laptop.
Had eerst de Ortlieb Office op het oog, maar deze is vanbinnen niet goed afgewerkt.
Nu de Ortlieb Downtown op het oog, maar deze heeft haken als sluiting i.p.v. clips.
Moet m'n laptop nog passen.
Wellicht heeft iemand nog tips voor een goede en waterdichte tas voor een laptop en wat extra spullen.
[
Voor 14% gewijzigd door
Beun1001 op 27-05-2014 21:56
]