Op de een of andere manier geen zin om dat verder te spelen, terwijl ik er wel naar uit keek.
Maar kan dit gelukkig uitproberen en hoop dat dit me wat grijpt, de setting spreekt me wel meer aan en is wel een redelijk belangrijke factor voor me.
Maar 6pm EST kunnen we spelen, ga dan wel lekker zaterdagochtend met een bakje koffie achter de pc hangen
Is hier juist omgedraaid, had liever een wildstar key gehad ipv Elders OnlneS.J_84 schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 18:14:
Heb ook een Beta Key ontvangen, klein beetje geluk want had ook een key gekregen van Wildstar.
Op de een of andere manier geen zin om dat verder te spelen, terwijl ik er wel naar uit keek.
Maar kan dit gelukkig uitproberen en hoop dat dit me wat grijpt, de setting spreekt me wel meer aan en is wel een redelijk belangrijke factor voor me.
Maar 6pm EST kunnen we spelen, ga dan wel lekker zaterdagochtend met een bakje koffie achter de pc hangen
Je kan de client gewoon kopiëren van een andere computer. Dat is ook hoe ik het installeer op mijn laptop. Deze heeft te weinig ruimte voor de cliënt downloaden en installeren, maar wel genoeg om de client na installatie te herbergen. Simpelweg installeren van de launcher en dan data overzetten van desktop naar laptop werktmasauri schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 17:48:
Ik heb tot mijn grote verbazing ook een key vastgekregen maar de dl van de client is me gewoon veel te groot. Ik heb nog een maandelijks abo van 100GB ul/dl de maand dus ga de beta moeten overslaan vrees ik. Ofwel kijken dat ik m ergens anders door vast krijg voor het weekend ...
Ja zoiets ga ik nog proberen fixen...Caelorum schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 18:48:
[...]
Je kan de client gewoon kopiëren van een andere computer. Dat is ook hoe ik het installeer op mijn laptop. Deze heeft te weinig ruimte voor de cliënt downloaden en installeren, maar wel genoeg om de client na installatie te herbergen. Simpelweg installeren van de launcher en dan data overzetten van desktop naar laptop werkt
Ergens anders downloaden, kopieren/overzetten naar deze pc.
Echter kan ik via de launcher niet inloggen, op de site lukt dit wel gewoon. Meer mensen
met dit probleem?
Net even getest en gaat hier ook niet. Dat zal wel normaal zijn dus.
Reden:Silent1 schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 21:20:
Heb een inmiddels ook een beta key ontvangen en een acccount aangemaakt op https://account.elderscrollsonline.com/users/account
Echter kan ik via de launcher niet inloggen, op de site lukt dit wel gewoon. Meer mensen
met dit probleem?
vrijdag, 10 januari vanaf 6:00PM EST t/m zondag, 12 januari , 11:59PM EST
[ Voor 6% gewijzigd door drogeworst op 09-01-2014 22:37 ]
Het is wat het is...
code:
succes ermee
[ Voor 11% gewijzigd door spartacusNLD op 09-01-2014 22:39 ]
PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W
alstu
PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W
Dat dus. Gewoon rustig wachten tot zaterdag 0:00. Ik begrijp dat het moeilijk is ^^drogeworst schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 22:34:
[...]
Reden:
vrijdag, 10 januari vanaf 6:00PM EST t/m zondag, 12 januari , 11:59PM EST
Kan ik iemand blij maken met een key?
Ja hoor. Ik heb zelf al een code, maar een goede vriend van mij weet zijn toenmalig geregistreerde e-mail adres niet meer te vindenGwunnik776 schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 23:46:
Ik heb helaas ook weinig tot geen tijd dit weekend.
Kan ik iemand blij maken met een key?

Je hebt Direct Messaging echter uit staan!
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Anoniem: 570483
Keeping hope!
Groeten jorn
[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 570483 op 10-01-2014 00:03 ]
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
Deze beta heeft meer als 50K aan spelers. Het is een wonder als niemand er over praatVisgek82 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 00:07:
Heb ook een code mogen ontvangen zodat ik mee mag doen aan de beta. Ben heel benieuwd wat ze ervan gemaakt hebben, en zal uiteraard (binnen de richtlijnen, het is wel NDA) de vragen van andere Tweakers proberen te beantwoorden.
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Maakt mij niet uit wat anderen doen, maar ik heb geen zin in bans of andere ellende omdat ik dingen vertel wat de developer liever niet wil hebbenD4NG3R schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 00:08:
[...]
Deze beta heeft meer als 50K aan spelers. Het is een wonder als niemand er over praat...
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
Ze zijn ongelooflijk actief in het zoeken van overtredingen en elke gevonden/gemelde overtreding wordt resoluut gevolgd door een ban. Waarschuwingen doen ze niet aan.D4NG3R schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 00:08:
[...] Deze beta heeft meer als 50K aan spelers. Het is een wonder als niemand er over praat...
Overigens hebben ze dus in het verleden mensen van twitch zelf laten zoeken naar streams, dus daar zou ik al helemaal niet meer aan beginnen.
Dat dus. Ik teken die NDA's niet voor niets en ben dus ook erg op mijn hoede. Ik vertel ook alleen dingen die verder al publiek bekend zijnVisgek82 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 00:09:
[...] Maakt mij niet uit wat anderen doen, maar ik heb geen zin in bans of andere ellende omdat ik dingen vertel wat de developer liever niet wil hebben
[ Voor 28% gewijzigd door Caelorum op 10-01-2014 00:34 ]
Ja, kan kloppen, maar je was de eerste, dus ik zorg ervoor dat hij naar je toe komt!D4NG3R schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 23:55:
[...]
Ja hoor. Ik heb zelf al een code, maar een goede vriend van mij weet zijn toenmalig geregistreerde e-mail adres niet meer te vinden.
Je hebt Direct Messaging echter uit staan!
PSN: Deltoidius
Denk dat deze al gebruikt is => "invalid code"Thomderanged schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 10:08:
Bij deze dus:
CODE
Graag even posten als je hem hebt gebruikt
Edit: Key is vergeven.
[ Voor 11% gewijzigd door Trivmvirate op 10-01-2014 10:41 ]
Ik ga deze nu proberen te registrerenLienuks schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 10:39:
LXLWWLMRJX6J7Y4NF375 Heb ik over graag een reactie bij activatie have fun!
Helaas
[ Voor 5% gewijzigd door Hydrosine op 10-01-2014 10:46 ]
Anoniem: 369960
Anoniem: 284985
Ik ben benieuwd hoe lang de servers het gaan volhouden
Ben ook benieuwd, servers open om 00.00, zou me niet verbazen dat dan om 00.00 de boel direct plat ligt, en dat het wel even kan duren voordat je kunt spelen.Anoniem: 284985 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 10:57:
Ik ben benieuwd hoe lang de servers het gaan volhouden
mss nog beter: de wekker om 4.30 uur. de eerste load heb je dan al net gehad en de tweede load (europa) ben je dan net voor....MrRobers schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 11:02:
Ja idd, je kunt beter de wekker zetten om 7:00 s'ochtends, heb je meer kans dat de boel 'up en running ' is dan vanacht om 0:00 ^^
Het is wat het is...
Sony A1II hobby fotograaf
12:00:00 Midnight Friday January 10, 2014 in Europe/Amsterdam
http://www.timezoneconverter.com/
Er zijn ong. 300.000 beta-keys uitgegeven deze keer.D4NG3R schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 00:08:
[...]
Deze beta heeft meer als 50K aan spelers. Het is een wonder als niemand er over praat...
Legion 7i i9 3080 32gb
Dat is inderdaad ook iets wat mij tegenhoud. Als de aanschaf gratis was en maandelijks moest betalen kon je het nog eens een maand proberen. Als het dan niks is heb je in ieder geval niet te veel geld uitgegeven. Of als de aanschaf gewoon 50 - 60 euro was, had ik het ook nog wel gedaan, dus zonder de maandelijkse bijdrage.Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 12:28:
Hoe kijken jullie naar het betaalmodel voor deze game? Aanschaf + maandelijks betalen kom over de 200.- in het eerste jaar. Iets wat me tegenhoud. Vind het leuk dat ik de beta kan testen. Maar kopen voor deze prijs? Denk het niet
Maar nu twijfel ik heel erg, zal eerst even zien hoe dit weekend verloopt..
Moeilijk hé waarschuwingen die onder in het topic staan lezenAnoniem: 570483 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 12:44:
Heeft iemand nog een key over? Dan hoor ik het graag.
[ Voor 13% gewijzigd door Madstorm op 10-01-2014 12:46 ]
I'm an Ironman!
Er is nog niets bekend over de prijs voor het aanschaffen en ook nog niets definitiefs bekend over de maandelijkse prijs (wel is 14,99$/maand genoemd). Daarnaast zullen er ongetwijfeld kortingen zijn als je meteen 6 of 12 maanden aanschaft. Het zou me verbazen als je meer dan 150E in 1 jaar zou moeten betalen. Mocht je 5 uur in de week gaan spelen zou dat neerkomen op zo'n ~60 cent per uur gespeeld.Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 12:28:
Hoe kijken jullie naar het betaalmodel voor deze game? Aanschaf + maandelijks betalen kom over de 200.- in het eerste jaar. Iets wat me tegenhoud. Vind het leuk dat ik de beta kan testen. Maar kopen voor deze prijs? Denk het niet
Overigens kan het best zo zijn dat als het 60E gaan kosten je 3 maanden 'gratis' krijgt.
[ Voor 5% gewijzigd door Caelorum op 10-01-2014 13:11 ]
Ik ben wel voorstander van subscription model eerlijk gezegd.Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 12:28:
Moet er niet aan denken om voor elke dlc te moeten betalen, of voor iets als meer inventory space, of voor een mount..Met een sub weet je waar je aan toe bent, en is het hele spel voor je beschikbaar. Free to play ben je meestal meer geld kwijt om ten volle van een spel te kunnen genieten.
Het meest ideale model is misschien dat van GW2, alleen betalen voor aanschaf spel, vind alleen jammer dat de 2 wekelijkse updates imo niet altijd zo bijster interessant zijn.
Gewoon het model zoals WoW, betalen om te spelen en betalen voor een big uitbreiding en verder krijg je gewoon support en goede updates en verbeteringen constant.Anoniem: 369960 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 13:13:
[...]
Ik ben wel voorstander van subscription model eerlijk gezegd.
Moet er niet aan denken om voor elke dlc te moeten betalen, of voor iets als meer inventory space, of voor een mount..Met een sub weet je waar je aan toe bent, en is het hele spel voor je beschikbaar. Free to play ben je meestal meer geld kwijt om ten volle van een spel te kunnen genieten.
Het meest ideale model is misschien dat van GW2, alleen betalen voor aanschaf spel, vind alleen jammer dat de 2 wekelijkse updates imo niet altijd zo bijster interessant zijn.
( kom op mijn berekening van 1247euro voor mijn 8 jaar WoW
Wou bijna zeggen dan hou je ook de Scrubs buiten, maar helaas is dat niet meer zo tegenwoordig
Maar liever 12.99 per maand dan F2P
[ Voor 4% gewijzigd door Mektheb op 10-01-2014 13:16 ]
Dat heb je toch gewoon betaald voor WoW ook?Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 12:28:
Ik zie het zo, als je een gewone game koopt betaal je rond de 60 euro meestal en wat haal je eruit, 50 speeluren?
Voor 12 euro heb je bij een MMO elke maand nieuwe content en een nooit eindend spel. Ik dacht 10 jaar geleden ook net hetzelfde tot ik echt eens een MMO gespeeld heb. Is veel goedkoper dan constant games kopen hoor. 200 euro op jaarbasis voor een hobby? That's like free.
We kunnen pas rond middernacht inloggen trouwens? Ik dacht 12u smiddags.
[ Voor 4% gewijzigd door JacobsT op 10-01-2014 13:36 ]
Internet Entrepreneur / Petrolhead / Vaper / Poker Player / Nontheist
Het is inderdaad vannacht pas.JacobsT schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 13:36:
[...]
I'm an Ironman!
Enige dat me nu kan boeien is DayZ Epoch waar ik rustig supplies verzamel voor het uitbouwen van een grote basis, beetje traden, ...
WoW boeit echt al jaren niet meer. Te repetitief. Hopelijk brengt deze game uitkomst! Ben echt ontzettend benieuwd.
Internet Entrepreneur / Petrolhead / Vaper / Poker Player / Nontheist
200,- voor een dergelijke game per jaar is niet superveel maar ik speel dan ook niet alleen dit spel dan natuurlijkJacobsT schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 13:36:
[...]
Dat heb je toch gewoon betaald voor WoW ook?
Ik zie het zo, als je een gewone game koopt betaal je rond de 60 euro meestal en wat haal je eruit, 50 speeluren?
Voor 12 euro heb je bij een MMO elke maand nieuwe content en een nooit eindend spel. Ik dacht 10 jaar geleden ook net hetzelfde tot ik echt eens een MMO gespeeld heb. Is veel goedkoper dan constant games kopen hoor. 200 euro op jaarbasis voor een hobby? That's like free.
Ik ben zeker niet groot voorstander maar ook geen tegenstander van pay2 play. Het levert iig wel een meer dedicated publiek op die er de tijd en geld ook echt in steken ipv paar uur spelen, niet verder komen en afhaken. Wat echter wel zo is is dat je er genoeg tijd en moeite in moet willen steken, en ook samen met mensen willen spelen, alleen lijkt me dit nogal saai. TES heb ik logischerwijze uitsluitend gespeeld om de sp ervaring, die was top, maar of dit ook goed vertaald naar deze mmorpg is de grote vraag.
Het hangt ook af hoe goed het draait, speelt en hoeveel plezier je er aan beleefd. Dat is exact wat ik in dit weekend een beetje wil achterkomen, mocht het me compleet omverblazen zal ik de game zeker overwegen, wellicht op een wat later moment dit jaar en niet vanaf de launch.
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Hoop dat je daar de kans voor krijgt dan dit weekend. Het is en blijft een Stress TestSouLLeSSportal schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 13:51:
[...]
200,- voor een dergelijke game per jaar is niet superveel maar ik speel dan ook niet alleen dit spel dan natuurlijkals je rekent dat ik zo ong 10 games speel (legaal) per jaar en dus wat ik koop, zitten daar 8 van de 10 games kleinere games bij qua kosten, onder de 20e. als je dan in 1x 200,- bij komt is dat een behoorlijke verhoging voor mensen die geen riant inkomen hebben.
Ik ben zeker niet groot voorstander maar ook geen tegenstander van pay2 play. Het levert iig wel een meer dedicated publiek op die er de tijd en geld ook echt in steken ipv paar uur spelen, niet verder komen en afhaken. Wat echter wel zo is is dat je er genoeg tijd en moeite in moet willen steken, en ook samen met mensen willen spelen, alleen lijkt me dit nogal saai. TES heb ik logischerwijze uitsluitend gespeeld om de sp ervaring, die was top, maar of dit ook goed vertaald naar deze mmorpg is de grote vraag.
Het hangt ook af hoe goed het draait, speelt en hoeveel plezier je er aan beleefd. Dat is exact wat ik in dit weekend een beetje wil achterkomen, mocht het me compleet omverblazen zal ik de game zeker overwegen, wellicht op een wat later moment dit jaar en niet vanaf de launch.
6PM EST is dat 12 uur vannacht?
[ Voor 95% gewijzigd door Damian op 10-01-2014 15:00 ]
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
ja dat is 12 uur vannacht!Damian schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 14:58:
6PM EST is dat 12 uur vannacht?
Blub
helemaal mee eens...bstard schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 15:52:
Oh dan morgen eens de reviews langs gaan. Een goeie MMO met subs staat me wel aan. F2P meuk begin ik niet eens meer mee.
Anoniem: 230001
Ik wacht de recensies wel af of ik wil betalen en dan zal het ook van het maandelijkse bedrag afhangen. Sowieso vind ik dat als je een abo voor bv 3 maanden neemt dat de game dan ook meteen een heel stuk minder zou moeten kosten bij aanschaf.
Controlleer ik mijn mail, ook een key ontvangen ^^
Maar met zo een test zal er wel gigantisch veel info naar buiten lekken. Ook al staan we allemaal onder NDA, anoniem dingen op het internet zetten is nu niet bepaald iets uit de science fiction.
Nee ok en zo zijn er nog wel een paar voorbeelden van F2P die best aardig zijn. TF2. Maar in het MMO genre lijkt het wel dat er geld bij moet anders is het niveau het net niet. Lotro is misschien de enige uitzondering, zei het dat ik helemaal kriegelig wordt van dat gebedel ingame.Anoniem: 230001 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 16:04:
Path of Excile is F2P maar toch zeker geen meuk, LoL ook niet.
Ik wacht de recensies wel af of ik wil betalen en dan zal het ook van het maandelijkse bedrag afhangen. Sowieso vind ik dat als je een abo voor bv 3 maanden neemt dat de game dan ook meteen een heel stuk minder zou moeten kosten bij aanschaf.
Maargoed, on-topic, deze beta mag morgen op Youtube komen, of is er een non discloser?
Blub
Anoniem: 44492
GW2?bstard schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 16:07:
[...]
Nee ok en zo zijn er nog wel een paar voorbeelden van F2P die best aardig zijn. TF2. Maar in het MMO genre lijkt het wel dat er geld bij moet anders is het niveau het net niet. Lotro is misschien de enige uitzondering, zei het dat ik helemaal kriegelig wordt van dat gebedel ingame.
Maargoed, on-topic, deze beta mag morgen op Youtube komen, of is er een non discloser?
B2P
Ik ben zelf benieuwd naar het crafting systeem. In bijvoorbeeld Skyrim is het craften vrij eenvoudig en toch redelijk uitgebreid en je bent niet gelimiteerd met "2 crafting professions" per character. Ernaast is de vraag hoe ze het gaan regelen met de ingrediënten, hoe je ze kan verzamelen (bijv. van mobs met skinning knife) en of je (bijv. mining) nodes moet delen met anderen.
Zelf heb ik hier nog niets over gelezen, maar ik moet toegeven dat ik er ook nog niet naar heb gezocht.
Liever gewoon een sub, of net zoals wildstar//eve een combi met ingame credit.
Mocht iemand trouwens nog z'n Wildstar beta key willen ruilen tegen een Elders Online key -> DM
Ja, ben ook benieuwd naar het craften, hoop wel dat het al geimplementeerd is in deze beta, was tot voor kort namelijk nog niet het geval zover ik heb begrepenXeiji schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 16:14:
Je mag niets van deze beta test buiten het ESO Forum delen, je hebt immers de betreffende NDA ondertekend om mee te kunnen doen.
Ik ben zelf benieuwd naar het crafting systeem. In bijvoorbeeld Skyrim is het craften vrij eenvoudig en toch redelijk uitgebreid en je bent niet gelimiteerd met "2 crafting professions" per character. Ernaast is de vraag hoe ze het gaan regelen met de ingrediënten, hoe je ze kan verzamelen (bijv. van mobs met skinning knife) en of je (bijv. mining) nodes moet delen met anderen.
Zelf heb ik hier nog niets over gelezen, maar ik moet toegeven dat ik er ook nog niet naar heb gezocht.
Klopt ik ben ingame momenteelCaelorum schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 16:24:
Op het forum wordt gezegd door iemand van Zenimax dat de servers open zijn. Voor wie in staat is, je kan proberen in te loggen
Bedankt voor de heads up, net ook char aangemaakt.Caelorum schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 16:24:
Op het forum wordt gezegd door iemand van Zenimax dat de servers open zijn. Voor wie in staat is, je kan proberen in te loggen
Redguard Nightblade, die higher end gear had een soort van ninja style qua uiterlijk.
Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz
Welke tweaker server gaat het worden?
top, gaan we over een uurtje of anderhalf die kant op!Caelorum schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 16:24:
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Vind het tot nu toe nog mehhhhh..
Jammer dat we er verder zo weinig over mogen vertellen.
Wie wil teamen dit weekend.... invite in game
Het is wat het is...
GFX zijn wel mooi, maar combat voelt wat saai.Rudolf schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 18:19:
hmmmm eerste uurtje in first person gespeeld. Dat vond ik erg tegenvallen. Vanavond eens verder in 3rd person.
Vind het tot nu toe nog mehhhhh..
Ik klikte per ongeluk waardoor de intro gelijk wegging, wat bedoel je met Cinematic placeholder? Die alliance trailer die ook op youtube etc staat?hyptonize schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 19:04:
Spel opgestart. Eerste faal meteen binnen. Cinematic placeholder, gevolgd door een loadscreen. Die placeholder is te begrijpen, het is een beta, maar waarom dan niet tegelijkertijd de game laden op de achtergrond?s
[ Voor 48% gewijzigd door Sak3d op 10-01-2014 19:45 ]
[ Voor 14% gewijzigd door Sak3d op 10-01-2014 19:41 ]
Als het zo blijft koop ik dit spel zeker niet, maar goed dit is Beta en er is nog wat tijd om het spel te veranderen.
Ik ga het zo even proberen, ben nieuw qua MMO's. Is de server die je kiest blijvend? Dan is het wel handig om als Gotjes op dezelfde server te spelen misschien?
dus omdat we mogen testen mogen we geen kritiek hebben? 😃yorkick schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 20:07:
Wat veel negatieve reacties! Wees blij dat je kunt proeven zou ik zeggen. Niet voor niks een Beta inderdaad.
Ik ga het zo even proberen, ben nieuw qua MMO's. Is de server die je kiest blijvend? Dan is het wel handig om als Gotjes op dezelfde server te spelen misschien?
Wel leuke quests tot nu toe moet ik zeggen. Als je de tijd neemt om te lezen/luisteren is het best interessant.
Al met al, voorlopig een voldoende. 'hiervoor' ga ik geen 13 euro per maand voor dokken in ieder geval. Maar een teleurstelling is ook overdreven.
Wie weet morgen een hele ander oordeel.
pffff helpen
lol
Er is maar 1 server online atm.Ricmaniac schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 20:16:
Volgens mij kan je geen server kiezen. toevallig zaten al me vrienden op zelfde server... en ik heb niks gekozen =p
hierzojeroni1976 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 20:34:
Hoe komt het dat ik nog geen benul heb waar ik de cliënt kan downloaden. ... Heb key en alles... Maar download link niet. ..
pffff helpen
lol
rechtsboven staat redeem code, download PC client, en download mac client
PC client moet je hebben natuurlijk
Nee geen echte intro. Je hebt iig niets gemist.Sak3d schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 19:40:
[...]
GFX zijn wel mooi, maar combat voelt wat saai.
[...]
Ik klikte per ongeluk waardoor de intro gelijk wegging, wat bedoel je met Cinematic placeholder? Die alliance trailer die ook op youtube etc staat?
Vind het begin gebied helaas wel beetje standaard MMO... maar goed, daar ontkom je niet aan denk ik.
AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers
Ben inderdaad blij dat ik in de beta mocht komen, maar dat veranderd mijn mening nietyorkick schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 20:07:
Wat veel negatieve reacties! Wees blij dat je kunt proeven zou ik zeggen. Niet voor niks een Beta inderdaad.
Anoniem: 284985
TESO gaat hem niet worden in de huidige vorm naar mijn mening. 5 minuten in dacht ik al van waar gaat dit over. En als ik op TS3 luister dan zijn de meesten na 5 - 30 minuten afgehaakt.DutchEZmoder schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 20:47:
[...]
Ben inderdaad blij dat ik in de beta mocht komen, maar dat veranderd mijn mening nietBen blij dat ik nu weet dat ik het spel niet ga kopen tenzij het drastisch veranderd
Anders zie ik het spel wel erg snel F2P worden...
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 284985 op 10-01-2014 20:55 ]
Ja ik had hetzelfde. Ik dacht wow ben je weer zo´n gare gevangene en het ging bijna nergens over. Ben ook afgehaakt na de intro.Anoniem: 284985 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 20:55:
[...]
TESO gaat hem niet worden in de huidige vorm naar mijn mening. 5 minuten in dacht ik al van waar gaat dit over. En als ik op TS3 luister dan zijn de meesten na 5 - 30 minuten afgehaakt.
Jammer, het wordt juist vele malen beter na de intro en het starterseilandDutchEZmoder schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 21:01:
[...]
Ja ik had hetzelfde. Ik dacht wow ben je weer zo´n gare gevangene en het ging bijna nergens over. Ben ook afgehaakt na de intro.
I'm an Ironman!

Anoniem: 405268
ga nog geen oordeel geven het is en blijft een beta
Iseci
Maar beta is beta he..
[ Voor 3% gewijzigd door junglebeast op 10-01-2014 22:21 ]
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
[ Voor 6% gewijzigd door p0st op 10-01-2014 22:23 ]
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070