Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:03

masauri

aka qwybyte

Ik heb tot mijn grote verbazing ook een key vastgekregen maar de dl van de client is me gewoon veel te groot. Ik heb nog een maandelijks abo van 100GB ul/dl de maand dus ga de beta moeten overslaan vrees ik. Ofwel kijken dat ik m ergens anders door vast krijg voor het weekend ...

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
Heb ook een Beta Key ontvangen, klein beetje geluk want had ook een key gekregen van Wildstar.
Op de een of andere manier geen zin om dat verder te spelen, terwijl ik er wel naar uit keek.

Maar kan dit gelukkig uitproberen en hoop dat dit me wat grijpt, de setting spreekt me wel meer aan en is wel een redelijk belangrijke factor voor me.

Maar 6pm EST kunnen we spelen, ga dan wel lekker zaterdagochtend met een bakje koffie achter de pc hangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

S.J_84 schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 18:14:
Heb ook een Beta Key ontvangen, klein beetje geluk want had ook een key gekregen van Wildstar.
Op de een of andere manier geen zin om dat verder te spelen, terwijl ik er wel naar uit keek.

Maar kan dit gelukkig uitproberen en hoop dat dit me wat grijpt, de setting spreekt me wel meer aan en is wel een redelijk belangrijke factor voor me.

Maar 6pm EST kunnen we spelen, ga dan wel lekker zaterdagochtend met een bakje koffie achter de pc hangen :)
Is hier juist omgedraaid, had liever een wildstar key gehad ipv Elders Onlne :D Dus mocht iemand willen ruilen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
masauri schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 17:48:
Ik heb tot mijn grote verbazing ook een key vastgekregen maar de dl van de client is me gewoon veel te groot. Ik heb nog een maandelijks abo van 100GB ul/dl de maand dus ga de beta moeten overslaan vrees ik. Ofwel kijken dat ik m ergens anders door vast krijg voor het weekend ...
Je kan de client gewoon kopiëren van een andere computer. Dat is ook hoe ik het installeer op mijn laptop. Deze heeft te weinig ruimte voor de cliënt downloaden en installeren, maar wel genoeg om de client na installatie te herbergen. Simpelweg installeren van de launcher en dan data overzetten van desktop naar laptop werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:03

masauri

aka qwybyte

Caelorum schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 18:48:
[...]

Je kan de client gewoon kopiëren van een andere computer. Dat is ook hoe ik het installeer op mijn laptop. Deze heeft te weinig ruimte voor de cliënt downloaden en installeren, maar wel genoeg om de client na installatie te herbergen. Simpelweg installeren van de launcher en dan data overzetten van desktop naar laptop werkt :)
Ja zoiets ga ik nog proberen fixen... 8)
Ergens anders downloaden, kopieren/overzetten naar deze pc.

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent1
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-03 14:45
Heb een inmiddels ook een beta key ontvangen en een acccount aangemaakt op https://account.elderscrollsonline.com/users/account

Echter kan ik via de launcher niet inloggen, op de site lukt dit wel gewoon. Meer mensen
met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KDVken
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-11-2023
Via de play knop in de launcher (ingame dus)?
Net even getest en gaat hier ook niet. Dat zal wel normaal zijn dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drogeworst
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 31-05 12:02
Silent1 schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 21:20:
Heb een inmiddels ook een beta key ontvangen en een acccount aangemaakt op https://account.elderscrollsonline.com/users/account

Echter kan ik via de launcher niet inloggen, op de site lukt dit wel gewoon. Meer mensen
met dit probleem?
Reden:

vrijdag, 10 januari vanaf 6:00PM EST t/m zondag, 12 januari , 11:59PM EST

;)

[ Voor 6% gewijzigd door drogeworst op 09-01-2014 22:37 ]

Het is wat het is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08:20

spartacusNLD

This is Sparta!!

ik doe ook niet mee, geen tijd :(
code:

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

succes ermee :P

[ Voor 11% gewijzigd door spartacusNLD op 09-01-2014 22:39 ]

PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexxxxxxxxxx
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online

Alexxxxxxxxxx

Hier had uw tekst kunnen staan

Code is gebruikt, bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08:20

spartacusNLD

This is Sparta!!

PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!
drogeworst schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 22:34:
[...]
Reden:
vrijdag, 10 januari vanaf 6:00PM EST t/m zondag, 12 januari , 11:59PM EST
;)
Dat dus. Gewoon rustig wachten tot zaterdag 0:00. Ik begrijp dat het moeilijk is ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwunnik
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-06 13:10
Ik heb helaas ook weinig tot geen tijd dit weekend.

Kan ik iemand blij maken met een key? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online
Gwunnik776 schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 23:46:
Ik heb helaas ook weinig tot geen tijd dit weekend.

Kan ik iemand blij maken met een key? :)
Ja hoor. Ik heb zelf al een code, maar een goede vriend van mij weet zijn toenmalig geregistreerde e-mail adres niet meer te vinden :/ .

Je hebt Direct Messaging echter uit staan!

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 570483

ik heb geen key helaas. heb niks te doen dit weekend en ben een hele erge ESO fan.

Keeping hope!

Groeten jorn

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 570483 op 10-01-2014 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:48
Heb ook een code mogen ontvangen zodat ik mee mag doen aan de beta. Ben heel benieuwd wat ze ervan gemaakt hebben, en zal uiteraard (binnen de richtlijnen, het is wel NDA) de vragen van andere Tweakers proberen te beantwoorden.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online
Visgek82 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 00:07:
Heb ook een code mogen ontvangen zodat ik mee mag doen aan de beta. Ben heel benieuwd wat ze ervan gemaakt hebben, en zal uiteraard (binnen de richtlijnen, het is wel NDA) de vragen van andere Tweakers proberen te beantwoorden.
Deze beta heeft meer als 50K aan spelers. Het is een wonder als niemand er over praat :P ...

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Indeed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:48
D4NG3R schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 00:08:
[...]

Deze beta heeft meer als 50K aan spelers. Het is een wonder als niemand er over praat :P ...
Maakt mij niet uit wat anderen doen, maar ik heb geen zin in bans of andere ellende omdat ik dingen vertel wat de developer liever niet wil hebben :)

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...] Deze beta heeft meer als 50K aan spelers. Het is een wonder als niemand er over praat :P ...
Ze zijn ongelooflijk actief in het zoeken van overtredingen en elke gevonden/gemelde overtreding wordt resoluut gevolgd door een ban. Waarschuwingen doen ze niet aan.
Overigens hebben ze dus in het verleden mensen van twitch zelf laten zoeken naar streams, dus daar zou ik al helemaal niet meer aan beginnen.
Visgek82 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 00:09:
[...] Maakt mij niet uit wat anderen doen, maar ik heb geen zin in bans of andere ellende omdat ik dingen vertel wat de developer liever niet wil hebben :)
Dat dus. Ik teken die NDA's niet voor niets en ben dus ook erg op mijn hoede. Ik vertel ook alleen dingen die verder al publiek bekend zijn :)

[ Voor 28% gewijzigd door Caelorum op 10-01-2014 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwunnik
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-06 13:10
D4NG3R schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 23:55:
[...]

Ja hoor. Ik heb zelf al een code, maar een goede vriend van mij weet zijn toenmalig geregistreerde e-mail adres niet meer te vinden :/ .

Je hebt Direct Messaging echter uit staan!
Ja, kan kloppen, maar je was de eerste, dus ik zorg ervoor dat hij naar je toe komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomderanged
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 03-07 16:31
Bizar dat ik nog steeds geen confirmation mail heb ontvangen :( Denk dat ik beter een andere tweaker gelukkig kan maken met mijn key..

PSN: Deltoidius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomderanged
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 03-07 16:31
Bij deze dus:

X3RNCDXKRPWJGATCFDFG

Graag even posten als je hem hebt gebruikt :)

PSN: Deltoidius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-07 10:44
Volgende keer even de mo tags gebruiken bij de key.. voorkomt dat mensen buiten tweakers de key kunnen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KDVken
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-11-2023
Thomderanged schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 10:08:
Bij deze dus:

CODE

Graag even posten als je hem hebt gebruikt :)
Denk dat deze al gebruikt is => "invalid code"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trivmvirate
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15-01-2023
Mocht er iemand nog een key willen, ik heb er 1 en kan hem niet gebruiken, dus stuur maar een PM.

Edit: Key is vergeven.

[ Voor 11% gewijzigd door Trivmvirate op 10-01-2014 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lienuks
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-06 20:40

Lienuks

Meet People Get Connected!

LXLWWLMRJX6J7Y4NF375 Heb ik over graag een reactie bij activatie have fun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydrosine
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 29-05 20:40
Lienuks schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 10:39:
LXLWWLMRJX6J7Y4NF375 Heb ik over graag een reactie bij activatie have fun!
Ik ga deze nu proberen te registreren :) thanks

Helaas :( "invalid code"

[ Voor 5% gewijzigd door Hydrosine op 10-01-2014 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 369960

misschien is het een idee om kenbaar te maken dat je een key beschikbaar hebt zonder deze te vermelden, en de key dan te sturen via direct messaging naar de eerst reagerende.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 284985

Vergeet niet om de tag te gebruiken zodat alleen ingelogde gebruikers de code kunnen zien.

Ik ben benieuwd hoe lang de servers het gaan volhouden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 284985 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 10:57:

Ik ben benieuwd hoe lang de servers het gaan volhouden :)
Ben ook benieuwd, servers open om 00.00, zou me niet verbazen dat dan om 00.00 de boel direct plat ligt, en dat het wel even kan duren voordat je kunt spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrRobers
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14-07 13:14
Ja idd, je kunt beter de wekker zetten om 7:00 s'ochtends, heb je meer kans dat de boel 'up en running ' is dan vanacht om 0:00 ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:37

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Mensen vergeet ook niet om de keys in de [mo] bla bla [/mo te zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drogeworst
MrRobers schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 11:02:
Ja idd, je kunt beter de wekker zetten om 7:00 s'ochtends, heb je meer kans dat de boel 'up en running ' is dan vanacht om 0:00 ^^
mss nog beter: de wekker om 4.30 uur. de eerste load heb je dan al net gehad en de tweede load (europa) ben je dan net voor....

Het is wat het is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchEZmoder
  • Laatst online: 09-07 12:51
Dacht dat we er om 23:00 al in kunnen? Ik had even zo'n timezone converter gebruikt en die gaf aan 23:00 :P

Sony A1II hobby fotograaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

06:00:00 p.m. Friday January 10, 2014 in EST converts to
12:00:00 Midnight Friday January 10, 2014 in Europe/Amsterdam

http://www.timezoneconverter.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-04 01:00
[...]

Er zijn ong. 300.000 beta-keys uitgegeven deze keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-07 15:36

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

Downloading 21gb as we speak -_-

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
Hoe kijken jullie naar het betaalmodel voor deze game? Aanschaf + maandelijks betalen kom over de 200.- in het eerste jaar. Iets wat me tegenhoud. Vind het leuk dat ik de beta kan testen. Maar kopen voor deze prijs? Denk het niet :(

TWEAKERS FC EREDIVSIE VOETBALPOULE 24/25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heeft iemand nog een key over? Dan hoor ik het graag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 10-07 09:04

Madstorm

Derping all the way!

Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 12:28:
Hoe kijken jullie naar het betaalmodel voor deze game? Aanschaf + maandelijks betalen kom over de 200.- in het eerste jaar. Iets wat me tegenhoud. Vind het leuk dat ik de beta kan testen. Maar kopen voor deze prijs? Denk het niet :(
Dat is inderdaad ook iets wat mij tegenhoud. Als de aanschaf gratis was en maandelijks moest betalen kon je het nog eens een maand proberen. Als het dan niks is heb je in ieder geval niet te veel geld uitgegeven. Of als de aanschaf gewoon 50 - 60 euro was, had ik het ook nog wel gedaan, dus zonder de maandelijkse bijdrage.
Maar nu twijfel ik heel erg, zal eerst even zien hoe dit weekend verloopt..
Anoniem: 570483 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 12:44:
Heeft iemand nog een key over? Dan hoor ik het graag. :)
Moeilijk hé waarschuwingen die onder in het topic staan lezen ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Madstorm op 10-01-2014 12:46 ]

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er is nog niets bekend over de prijs voor het aanschaffen en ook nog niets definitiefs bekend over de maandelijkse prijs (wel is 14,99$/maand genoemd). Daarnaast zullen er ongetwijfeld kortingen zijn als je meteen 6 of 12 maanden aanschaft. Het zou me verbazen als je meer dan 150E in 1 jaar zou moeten betalen. Mocht je 5 uur in de week gaan spelen zou dat neerkomen op zo'n ~60 cent per uur gespeeld.
Overigens kan het best zo zijn dat als het 60E gaan kosten je 3 maanden 'gratis' krijgt.

[ Voor 5% gewijzigd door Caelorum op 10-01-2014 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben wel voorstander van subscription model eerlijk gezegd.
Moet er niet aan denken om voor elke dlc te moeten betalen, of voor iets als meer inventory space, of voor een mount..Met een sub weet je waar je aan toe bent, en is het hele spel voor je beschikbaar. Free to play ben je meestal meer geld kwijt om ten volle van een spel te kunnen genieten.

Het meest ideale model is misschien dat van GW2, alleen betalen voor aanschaf spel, vind alleen jammer dat de 2 wekelijkse updates imo niet altijd zo bijster interessant zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03-07 23:34
Anoniem: 369960 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 13:13:
[...]

Ik ben wel voorstander van subscription model eerlijk gezegd.
Moet er niet aan denken om voor elke dlc te moeten betalen, of voor iets als meer inventory space, of voor een mount..Met een sub weet je waar je aan toe bent, en is het hele spel voor je beschikbaar. Free to play ben je meestal meer geld kwijt om ten volle van een spel te kunnen genieten.

Het meest ideale model is misschien dat van GW2, alleen betalen voor aanschaf spel, vind alleen jammer dat de 2 wekelijkse updates imo niet altijd zo bijster interessant zijn.
Gewoon het model zoals WoW, betalen om te spelen en betalen voor een big uitbreiding en verder krijg je gewoon support en goede updates en verbeteringen constant.
( kom op mijn berekening van 1247euro voor mijn 8 jaar WoW :'( )
Wou bijna zeggen dan hou je ook de Scrubs buiten, maar helaas is dat niet meer zo tegenwoordig ;).

Maar liever 12.99 per maand dan F2P

[ Voor 4% gewijzigd door Mektheb op 10-01-2014 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JacobsT
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22:57
Dat heb je toch gewoon betaald voor WoW ook?

Ik zie het zo, als je een gewone game koopt betaal je rond de 60 euro meestal en wat haal je eruit, 50 speeluren?

Voor 12 euro heb je bij een MMO elke maand nieuwe content en een nooit eindend spel. Ik dacht 10 jaar geleden ook net hetzelfde tot ik echt eens een MMO gespeeld heb. Is veel goedkoper dan constant games kopen hoor. 200 euro op jaarbasis voor een hobby? That's like free.

We kunnen pas rond middernacht inloggen trouwens? Ik dacht 12u smiddags.

[ Voor 4% gewijzigd door JacobsT op 10-01-2014 13:36 ]

Internet Entrepreneur / Petrolhead / Vaper / Poker Player / Nontheist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

JacobsT schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 13:36:
[...]
Het is inderdaad vannacht pas.

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JacobsT
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22:57
Aaargh, zonde! Ik zou zo graag nog eens echt een goed spel kunnen spelen waar je rustig iets opbouwt.

Enige dat me nu kan boeien is DayZ Epoch waar ik rustig supplies verzamel voor het uitbouwen van een grote basis, beetje traden, ...

WoW boeit echt al jaren niet meer. Te repetitief. Hopelijk brengt deze game uitkomst! Ben echt ontzettend benieuwd.

Internet Entrepreneur / Petrolhead / Vaper / Poker Player / Nontheist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-06 00:33

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

JacobsT schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 13:36:
[...]

Dat heb je toch gewoon betaald voor WoW ook?

Ik zie het zo, als je een gewone game koopt betaal je rond de 60 euro meestal en wat haal je eruit, 50 speeluren?

Voor 12 euro heb je bij een MMO elke maand nieuwe content en een nooit eindend spel. Ik dacht 10 jaar geleden ook net hetzelfde tot ik echt eens een MMO gespeeld heb. Is veel goedkoper dan constant games kopen hoor. 200 euro op jaarbasis voor een hobby? That's like free.

200,- voor een dergelijke game per jaar is niet superveel maar ik speel dan ook niet alleen dit spel dan natuurlijk :) als je rekent dat ik zo ong 10 games speel (legaal) per jaar en dus wat ik koop, zitten daar 8 van de 10 games kleinere games bij qua kosten, onder de 20e. als je dan in 1x 200,- bij komt is dat een behoorlijke verhoging voor mensen die geen riant inkomen hebben.
Ik ben zeker niet groot voorstander maar ook geen tegenstander van pay2 play. Het levert iig wel een meer dedicated publiek op die er de tijd en geld ook echt in steken ipv paar uur spelen, niet verder komen en afhaken. Wat echter wel zo is is dat je er genoeg tijd en moeite in moet willen steken, en ook samen met mensen willen spelen, alleen lijkt me dit nogal saai. TES heb ik logischerwijze uitsluitend gespeeld om de sp ervaring, die was top, maar of dit ook goed vertaald naar deze mmorpg is de grote vraag.

Het hangt ook af hoe goed het draait, speelt en hoeveel plezier je er aan beleefd. Dat is exact wat ik in dit weekend een beetje wil achterkomen, mocht het me compleet omverblazen zal ik de game zeker overwegen, wellicht op een wat later moment dit jaar en niet vanaf de launch.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:25

Damian

Insane Obtrusion

SouLLeSSportal schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 13:51:
[...]

200,- voor een dergelijke game per jaar is niet superveel maar ik speel dan ook niet alleen dit spel dan natuurlijk :) als je rekent dat ik zo ong 10 games speel (legaal) per jaar en dus wat ik koop, zitten daar 8 van de 10 games kleinere games bij qua kosten, onder de 20e. als je dan in 1x 200,- bij komt is dat een behoorlijke verhoging voor mensen die geen riant inkomen hebben.
Ik ben zeker niet groot voorstander maar ook geen tegenstander van pay2 play. Het levert iig wel een meer dedicated publiek op die er de tijd en geld ook echt in steken ipv paar uur spelen, niet verder komen en afhaken. Wat echter wel zo is is dat je er genoeg tijd en moeite in moet willen steken, en ook samen met mensen willen spelen, alleen lijkt me dit nogal saai. TES heb ik logischerwijze uitsluitend gespeeld om de sp ervaring, die was top, maar of dit ook goed vertaald naar deze mmorpg is de grote vraag.

Het hangt ook af hoe goed het draait, speelt en hoeveel plezier je er aan beleefd. Dat is exact wat ik in dit weekend een beetje wil achterkomen, mocht het me compleet omverblazen zal ik de game zeker overwegen, wellicht op een wat later moment dit jaar en niet vanaf de launch.
Hoop dat je daar de kans voor krijgt dan dit weekend. Het is en blijft een Stress Test :P

6PM EST is dat 12 uur vannacht?

[ Voor 95% gewijzigd door Damian op 10-01-2014 15:00 ]

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Damian schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 14:58:
6PM EST is dat 12 uur vannacht?
ja dat is 12 uur vannacht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-05 13:39

bstard

---------------

Oh dan morgen eens de reviews langs gaan. Een goeie MMO met subs staat me wel aan. F2P meuk begin ik niet eens meer mee.

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bstard schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 15:52:
Oh dan morgen eens de reviews langs gaan. Een goeie MMO met subs staat me wel aan. F2P meuk begin ik niet eens meer mee.
helemaal mee eens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230001

Path of Excile is F2P maar toch zeker geen meuk, LoL ook niet.

Ik wacht de recensies wel af of ik wil betalen en dan zal het ook van het maandelijkse bedrag afhangen. Sowieso vind ik dat als je een abo voor bv 3 maanden neemt dat de game dan ook meteen een heel stuk minder zou moeten kosten bij aanschaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sprankel
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-06 19:00
Ik en mijn partner hebben beide een key ontvangen. Kreeg een bericht "nee ik heb een key ontvangen" (zit in de examens ;) )
Controlleer ik mijn mail, ook een key ontvangen ^^

Maar met zo een test zal er wel gigantisch veel info naar buiten lekken. Ook al staan we allemaal onder NDA, anoniem dingen op het internet zetten is nu niet bepaald iets uit de science fiction.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-05 13:39

bstard

---------------

Anoniem: 230001 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 16:04:
Path of Excile is F2P maar toch zeker geen meuk, LoL ook niet.

Ik wacht de recensies wel af of ik wil betalen en dan zal het ook van het maandelijkse bedrag afhangen. Sowieso vind ik dat als je een abo voor bv 3 maanden neemt dat de game dan ook meteen een heel stuk minder zou moeten kosten bij aanschaf.
Nee ok en zo zijn er nog wel een paar voorbeelden van F2P die best aardig zijn. TF2. Maar in het MMO genre lijkt het wel dat er geld bij moet anders is het niveau het net niet. Lotro is misschien de enige uitzondering, zei het dat ik helemaal kriegelig wordt van dat gebedel ingame.

Maargoed, on-topic, deze beta mag morgen op Youtube komen, of is er een non discloser?

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44492

bstard schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 16:07:
[...]

Nee ok en zo zijn er nog wel een paar voorbeelden van F2P die best aardig zijn. TF2. Maar in het MMO genre lijkt het wel dat er geld bij moet anders is het niveau het net niet. Lotro is misschien de enige uitzondering, zei het dat ik helemaal kriegelig wordt van dat gebedel ingame.

Maargoed, on-topic, deze beta mag morgen op Youtube komen, of is er een non discloser?
GW2?

B2P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeiji
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-07 14:20
Je mag niets van deze beta test buiten het ESO Forum delen, je hebt immers de betreffende NDA ondertekend om mee te kunnen doen.

Ik ben zelf benieuwd naar het crafting systeem. In bijvoorbeeld Skyrim is het craften vrij eenvoudig en toch redelijk uitgebreid en je bent niet gelimiteerd met "2 crafting professions" per character. Ernaast is de vraag hoe ze het gaan regelen met de ingrediënten, hoe je ze kan verzamelen (bijv. van mobs met skinning knife) en of je (bijv. mining) nodes moet delen met anderen.
Zelf heb ik hier nog niets over gelezen, maar ik moet toegeven dat ik er ook nog niet naar heb gezocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d

Sak3d

Reise, Reise

TF2 is anders wel een flinke scrub game geworden sinds het F2P werd :').

Liever gewoon een sub, of net zoals wildstar//eve een combi met ingame credit.

Mocht iemand trouwens nog z'n Wildstar beta key willen ruilen tegen een Elders Online key -> DM :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Xeiji schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 16:14:
Je mag niets van deze beta test buiten het ESO Forum delen, je hebt immers de betreffende NDA ondertekend om mee te kunnen doen.

Ik ben zelf benieuwd naar het crafting systeem. In bijvoorbeeld Skyrim is het craften vrij eenvoudig en toch redelijk uitgebreid en je bent niet gelimiteerd met "2 crafting professions" per character. Ernaast is de vraag hoe ze het gaan regelen met de ingrediënten, hoe je ze kan verzamelen (bijv. van mobs met skinning knife) en of je (bijv. mining) nodes moet delen met anderen.
Zelf heb ik hier nog niets over gelezen, maar ik moet toegeven dat ik er ook nog niet naar heb gezocht.
Ja, ben ook benieuwd naar het craften, hoop wel dat het al geimplementeerd is in deze beta, was tot voor kort namelijk nog niet het geval zover ik heb begrepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op het forum wordt gezegd door iemand van Zenimax dat de servers open zijn. Voor wie in staat is, je kan proberen in te loggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukker_T
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-07 20:25
Caelorum schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 16:24:
Op het forum wordt gezegd door iemand van Zenimax dat de servers open zijn. Voor wie in staat is, je kan proberen in te loggen ;)
Klopt ik ben ingame momenteel ;). Charachter gemaakt en kan nu beginnen ;D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d

Sak3d

Reise, Reise

shiiit moet die client nog downloaden wtf is dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

omg, wil NU naar huis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tja... ^^ Ik moet ook nog updaten hoor. Gelukkig wel met 11MB/s downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Laatst online: 12-06-2024
Bedankt voor de heads up, net ook char aangemaakt.

Redguard Nightblade, die higher end gear had een soort van ninja style qua uiterlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d

Sak3d

Reise, Reise

Is er een tweakers guild, zo ja op welke realm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IIsnickerII
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-06 14:41

IIsnickerII

Docent Software Dev

Inderdaad even goed afspreken welke realm er bespeeld gaat worden onder de tweakers. Ik kan helaas pas morgen avond beginnen met de beta, maar dan zijn de low lvl zones ten minste niet zo druk meer.

Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bij deze ben ik uit dit topic overigens. Veel plezier met spelen allemaal! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
De play knop werkt nu ook op de Mac client. Het is dus niet meer nodig om ESO handmatig te starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
Mooi! Heb ik wat te doen. Over uurtje naar huis :)
Welke tweaker server gaat het worden?

TWEAKERS FC EREDIVSIE VOETBALPOULE 24/25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-06 00:33

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

top, gaan we over een uurtje of anderhalf die kant op!

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 02-07 09:55
hmmmm eerste uurtje in first person gespeeld. Dat vond ik erg tegenvallen. Vanavond eens verder in 3rd person.

Vind het tot nu toe nog mehhhhh..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tumbler
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-08-2021
Ik kan de beta niet eens downloaden :(. Als ik het bestand aanklik dan gebeurd er helemaal niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-07 17:38
Het is wel even wennen, een Elder Scrolls spelen met andere mensen om je heen. :P
Jammer dat we er verder zo weinig over mogen vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drogeworst
Healer -> Doncorleone

Wie wil teamen dit weekend.... invite in game

Het is wat het is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13-07 21:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Spel opgestart. Eerste faal meteen binnen. Cinematic placeholder, gevolgd door een loadscreen. Die placeholder is te begrijpen, het is een beta, maar waarom dan niet tegelijkertijd de game laden op de achtergrond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:56

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Geen enkele problemen met het opsarten van de game, character gemaakt. tutorial doorgespeeld en ik was heeeel erg skeptisch hierover maar ik moet zeggen dat het heel goed dat Elders Scroll gevoel geeft wat ik niet had verwacht, en ook toch wel wat mooier is dan ik had verwacht

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d

Sak3d

Reise, Reise

Rudolf schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 18:19:
hmmmm eerste uurtje in first person gespeeld. Dat vond ik erg tegenvallen. Vanavond eens verder in 3rd person.

Vind het tot nu toe nog mehhhhh..
GFX zijn wel mooi, maar combat voelt wat saai.
hyptonize schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 19:04:
Spel opgestart. Eerste faal meteen binnen. Cinematic placeholder, gevolgd door een loadscreen. Die placeholder is te begrijpen, het is een beta, maar waarom dan niet tegelijkertijd de game laden op de achtergrond?s
Ik klikte per ongeluk waardoor de intro gelijk wegging, wat bedoel je met Cinematic placeholder? Die alliance trailer die ook op youtube etc staat?

[ Voor 48% gewijzigd door Sak3d op 10-01-2014 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d

Sak3d

Reise, Reise

Add Saked voor teamplay trouwens :)

[ Voor 14% gewijzigd door Sak3d op 10-01-2014 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchEZmoder
Meh ik vond de graphics nogal tegenvallen en kreeg juist geen Elder Scrolls gevoel. Alles is zo levenloos en combat voelt ook erg slecht aan. Gewoon klik klik en vijand is dood. Dodelijk saai zoals het er nu uit ziet.

Als het zo blijft koop ik dit spel zeker niet, maar goed dit is Beta en er is nog wat tijd om het spel te veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorkick
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-07 12:25
Wat veel negatieve reacties! Wees blij dat je kunt proeven zou ik zeggen. Niet voor niks een Beta inderdaad.
Ik ga het zo even proberen, ben nieuw qua MMO's. Is de server die je kiest blijvend? Dan is het wel handig om als Gotjes op dezelfde server te spelen misschien?

kimi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 02-07 09:55
yorkick schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 20:07:
Wat veel negatieve reacties! Wees blij dat je kunt proeven zou ik zeggen. Niet voor niks een Beta inderdaad.
Ik ga het zo even proberen, ben nieuw qua MMO's. Is de server die je kiest blijvend? Dan is het wel handig om als Gotjes op dezelfde server te spelen misschien?
dus omdat we mogen testen mogen we geen kritiek hebben? 😃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:56

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Volgens mij kan je geen server kiezen. toevallig zaten al me vrienden op zelfde server... en ik heb niks gekozen =p

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalaroth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:32
Nouja vind het first person gedeelte erg geslaagd moet ik zeggen. Om over de graphics te oordelen wil ik wat meer gebieden/situaties bekijken. Lelijk is het nu niet maar het verrast ook niet echt.

Wel leuke quests tot nu toe moet ik zeggen. Als je de tijd neemt om te lezen/luisteren is het best interessant.

Al met al, voorlopig een voldoende. 'hiervoor' ga ik geen 13 euro per maand voor dokken in ieder geval. Maar een teleurstelling is ook overdreven.

Wie weet morgen een hele ander oordeel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroni1976
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18-10-2022
Hoe komt het dat ik nog geen benul heb waar ik de cliënt kan downloaden. ... Heb key en alles... Maar download link niet. ..

pffff helpen

lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Ricmaniac schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 20:16:
Volgens mij kan je geen server kiezen. toevallig zaten al me vrienden op zelfde server... en ik heb niks gekozen =p
Er is maar 1 server online atm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

jeroni1976 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 20:34:
Hoe komt het dat ik nog geen benul heb waar ik de cliënt kan downloaden. ... Heb key en alles... Maar download link niet. ..

pffff helpen

lol
hierzo
rechtsboven staat redeem code, download PC client, en download mac client
PC client moet je hebben natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knud
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-07 16:56

Knud

Sandvich

Sak3d schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 19:40:
[...]

GFX zijn wel mooi, maar combat voelt wat saai.

[...]

Ik klikte per ongeluk waardoor de intro gelijk wegging, wat bedoel je met Cinematic placeholder? Die alliance trailer die ook op youtube etc staat?
Nee geen echte intro. Je hebt iig niets gemist.
Vind het begin gebied helaas wel beetje standaard MMO... maar goed, daar ontkom je niet aan denk ik.

AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchEZmoder
Er is ook maar 1 server genaamd een mega server. Dus iedereen wordt als 't ware op 1 server geplaatst met verschillende layers, en op die layers kan je dan weer je vrienden enzo tegen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchEZmoder
yorkick schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 20:07:
Ben inderdaad blij dat ik in de beta mocht komen, maar dat veranderd mijn mening niet :P Ben blij dat ik nu weet dat ik het spel niet ga kopen tenzij het drastisch veranderd :) Anders zie ik het spel wel erg snel F2P worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 284985

DutchEZmoder schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 20:47:
[...]

Ben inderdaad blij dat ik in de beta mocht komen, maar dat veranderd mijn mening niet :P Ben blij dat ik nu weet dat ik het spel niet ga kopen tenzij het drastisch veranderd :) Anders zie ik het spel wel erg snel F2P worden...
TESO gaat hem niet worden in de huidige vorm naar mijn mening. 5 minuten in dacht ik al van waar gaat dit over. En als ik op TS3 luister dan zijn de meesten na 5 - 30 minuten afgehaakt.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 284985 op 10-01-2014 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchEZmoder
Anoniem: 284985 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 20:55:
[...]

TESO gaat hem niet worden in de huidige vorm naar mijn mening. 5 minuten in dacht ik al van waar gaat dit over. En als ik op TS3 luister dan zijn de meesten na 5 - 30 minuten afgehaakt.
Ja ik had hetzelfde. Ik dacht wow ben je weer zo´n gare gevangene en het ging bijna nergens over. Ben ook afgehaakt na de intro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DutchEZmoder schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 21:01:
[...]
Ja ik had hetzelfde. Ik dacht wow ben je weer zo´n gare gevangene en het ging bijna nergens over. Ben ook afgehaakt na de intro.
Jammer, het wordt juist vele malen beter na de intro en het starterseiland :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Heb nu een aantal uren gespeeld. Ik vind het wel een leuk spel, maar absoluut niet een monthly-pay waardig vind ik.. Beetje veel van hetzelfde. Dit is in ieder geval mijn eerste mening. Ik speel nog rustig door kijken waar ik kan komen..En misschien veranderd het nog.

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chippu
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-06 21:45
Heb ook even de tutorial doorlopen en ben niet echt onder de indruk :O. Het geheel voelt ook weinig vloeiend aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-02-2023
Ik speel ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 405268

Heb het ook, het spel is opzich wel leuk maar mist sfeer en het combat systeem voelt saai en niet lekker aan. Echt balen, ik had mij er erg op verheugd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 18:07
lvl 5 nu :P

ga nog geen oordeel geven het is en blijft een beta

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-07 15:49

junglebeast

hier staat iets

Net wat stream footage bekeken (die kanalen zijn snel weg btw). En de wereld ziet er er wat leeg uit. En combat inderdaad wat clunky. Toch blijf ik de game nog wel in de gaten houden, naast EQ: Next/LM.

Maar beta is beta he..

[ Voor 3% gewijzigd door junglebeast op 10-01-2014 22:21 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Laatst online: 12-07 20:23

p0st

Dutch Reefer

Ik ben net begonnen. Had begrepen dat we pas vanaf 0:00 konden spelen maar dat kan nu dus al, nice! Ben heel benieuwd of het spel me kan overtuigen om er maandelijks 13 euro voor te betalen :P

[ Voor 6% gewijzigd door p0st op 10-01-2014 22:23 ]

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Pagina: 1 ... 4 ... 66 Laatste