Ok, zonet een groot probleem ontdekt, mijn vertrouwen in Zenimax is momenteel nihil:
Ik werd deze ochtend wakker met 15 password requests in mijn email. Vreemd, omdat ik zelfs nog niet geprobeerd heb om men betacode te redeemen.
Wat blijkt? Deze mail is gecc'd geweest naar 92 andere mailadressen, die allemaal dezelfde username als ik gebruiken (elderscrollsonline@
domainname.
tld). Deze mailadressen zijn dus gewoon zichtbaar, net zoals zij mijn adres kunnen zien.
Dit zijn geen scammails, het is legitiem. Hoe weet ik dit? Ik heb de meest recente mail aangeklikt, en kwam op een PW reset form voor een andere persoon terecht, waar ik vrij was om een wachtwoord te kiezen. Ik klik op submit
en ben nu ingelogd als de persoon die ergens op deze wereld zijn wachtwoord probeerde te resetten en zich nu ongetwijfeld afvraagt waarom hij/zij nog steeds niet kan inloggen.
Ik ga dit hele verhaal doorsturen naar Zenimax, benieuwd of ik antwoord ga krijgen
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.