Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-07 13:15

Dreanor

Joene

anandus schreef op maandag 25 maart 2013 @ 09:56:
[...]
offtopic:
Op zich eens, maar het is wel jammer dat spelers nu uitgesloten worden uit delen van het TES-universum.
Met alle respect maar dit vind ik gewoon onzin. Niemand wordt uitgesloten van het TES-universum, iedereen kan straks de MMO spelen.

Dat iemand MMO's niks aan vind is zijn probleem en je kan ook zeggen dat mensen uitgesloten worden omdat Skyrim niet op hun PC draait en als je zo denk dan kon Skyrim nooit gemaakt worden!
[...]
offtopic:
Straks in TES VI en verder zal je als singleplayer allemaal dingen niet begrijpen of verwijzingen niet zien omdat je TESO niet hebt gespeeld.
Dat is gewoon speculatie, er is nog niet veel bekend over de lore van TESO en er is al helemaal niks bekend over TES VI. Misschien wordt het wel andersom, dat je dingen uit TESO niet begrijpt omdat je de singleplayer games niet gespeeld hebt.
[...]
offtopic:
Ik begrijp het sentiment wel, het is jammer dat ze TES misbruiken voor een MMO, in plaats van dat ze gewoon iets origineels verzinnen.
TES misbruiken? Hoeveel mensen dromen er niet van een TES MMO? Je reageert nu gewoon vanuit een negatief onderbuik gevoel imo.
[...]
offtopic:
Maar je hebt verder gelijk, als je niets met MMO's hebt moet je wegblijven van MMO's, maar het is gewoon jammer.
Inderdaad, je moet geen games spelen die je niet leuk vind. Maar wat is er jammer? Dat er een TES Online gemaakt wordt? Dat is alleen maar super. Het is jammer dat er mensen zijn die dit jammer vinden, again onderbuik gevoel.

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-07 15:49

junglebeast

hier staat iets

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shao Kahn
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-07 19:29
Dreanor schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 10:29:
[...]

Met alle respect maar dit vind ik gewoon onzin. Niemand wordt uitgesloten van het TES-universum, iedereen kan straks de MMO spelen.

Dat iemand MMO's niks aan vind is zijn probleem en je kan ook zeggen dat mensen uitgesloten worden omdat Skyrim niet op hun PC draait en als je zo denk dan kon Skyrim nooit gemaakt worden!

[...]

Dat is gewoon speculatie, er is nog niet veel bekend over de lore van TESO en er is al helemaal niks bekend over TES VI. Misschien wordt het wel andersom, dat je dingen uit TESO niet begrijpt omdat je de singleplayer games niet gespeeld hebt.

[...]

TES misbruiken? Hoeveel mensen dromen er niet van een TES MMO? Je reageert nu gewoon vanuit een negatief onderbuik gevoel imo.

[...]

Inderdaad, je moet geen games spelen die je niet leuk vind. Maar wat is er jammer? Dat er een TES Online gemaakt wordt? Dat is alleen maar super. Het is jammer dat er mensen zijn die dit jammer vinden, again onderbuik gevoel.
Men sluit zichzelf uit, en ik waarschijnlijk zelf ook. Ik ben een Elder Scrolls fan sinds Morrowind (keep moving!) maar houd niet van Online games dus ik ga een hoop ontwikkelingen op Tamriel missen en dat is jammer.

@ anandus, gewoon spelen joh. And stay away from Vvardenfell :)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23:36
In de presentatie van Sony ps4 kwam naar voren dat de Beta exclusief voor de ps4 is. Dit vond ik wel bijzonder aangezien ik dacht dat het alleen op de PC zou komen.

TWEAKERS FC EREDIVSIE VOETBALPOULE 24/25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 363533

Nou dat wordt moeilijk aangezien de Beta al lang is begonnen op de PC =P. Closed Beta weliswaar maar toch. Kan je een link met een bron geven? Zit nu op werk dus kan niet ver gaan zoeken. Heb je het niet verward met een andere game van Bethesda?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-07 14:41
Nop, er komt een Beta voor de PS4 versie, waarom ze het exclusief noemen, geen enkel idee.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lanerios schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 13:57:
Nop, er komt een Beta voor de PS4 versie, waarom ze het exclusief noemen, geen enkel idee.
Ah..misschien omdat 'ie ook uit komt voor de Xbox One en dat de Beta voor de Consoles 'Exclusive!!' is voor de PS4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Jep, dat Xbox One deel wist ik nog niet, zag het net. Denk dat het daarin zit.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Egh..doordat TESO nu ook op de consoles uitkomt is het geheel uitgesteld tot de lente van 2014. Oftewel, nog een dik jaar totdat 'ie uitkomt. Oh well, jammer. Zat er ook een beetje aan te komen eerlijk gezegd. Na al die persberichten heb ik het idee dat ze de kritiek tijdens de unveil een paar maanden geleden willen fixen zoals dat je nu ook goed in First-Person kan functioneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 516261

Sorry als 't al genoemd is maar hebben ze al vermeld wanneer ongeveer de open beta zal zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Nieuwe Gameplay Video's..

http://www.twitch.tv/bethesda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4bit
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-04 18:57

4bit

Onward, to futility!

Ziet er best goed uit, combat ziet er responsief uit. Mooi mooi, de oudere beelden konden mij nooit echt overtuigen, maar dit ziet er meer oblivion/skyrim online uit.

I'll do what I can, but expect very little.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Ja de sfeer is zeer mooi. Combat is ook wel actiever dan WoW, Rift enz.
Zeker een game om in de gaten te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stark
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-07 19:57
Gameplay lijkt wel iets sneller dan Skyrim.
Ik vind de UI wel wat simpel voor een MMO. Er lijkt niet veel veranderd ten opzichte van Skyrim qua UI, enige wat ik nu erbij zag was een ability bar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:43

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Net nog even de laatste paar minuten mee kunnen kijken van de live show :). Ziet er interessant uit, alleen wel veel vechten ik benieuwd hoe en of er ook een vibrant world is zoals in de normale TES games. Ik wil ook gewoon kunnen rondlopen en lore leren.

Ik ben zelf een grote fan van bogen, maar hoe dat hier er uitzag was echt belabberd. Ik hoop dat ze dat veranderen, zo niet dan wordt het geen boog voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:40

FunkyTrip

Funky vidi vici!

junglebeast schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 19:58:
Ja de sfeer is zeer mooi. Combat is ook wel actiever dan WoW, Rift enz.
Zeker een game om in de gaten te houden.
Ik ben juist meer fan van het relaxtere alt-target. Vond Wow actief genoeg, zeker in PvP waar elke afwachtende houding omdat je niet precies weet welke skill op welk moment te gebruiken terwijl je health, cooldowns, cast bars van de tegenstander etc in de gaten moet houden omdat een faal om te reageren direct in een onfortuinlijke dood leidde. Als ik twitchy wil zijn, speel ik wel Call of Duty. Doe mij maar MMORPGs waar het tempo een beetje relaxed is. Heerlijk... Zeker omdat het toch vaak 'kill 100 monsters van type X' quests zijn wil ik persoonlijk niet elke monster vol adrenaline, want twitchy combat, aan gaan.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorian89
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-04 15:57
Toch een maandelijkse fee van €12,99... :/
Bron

[ Voor 31% gewijzigd door Jorian89 op 21-08-2013 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03-07 23:34
Jorian89 schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 16:23:
Toch een maandelijkse fee van €12,99... :/ Bron
Gelukkig, dan blijft de helft van de 1 week spelers ook weg en is waarschijnlijk de ``scrub`` factor ook wat minder.

( toch is dat na 6 jaar bij WoW ook geen drempel meer )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Doe mij gewoon lekker een vast bedrag p/m ipv allerlei gedoe met credit stores en free play restricties. Als een mmog overleeft met een vast bedrag p/m zonder na een half jaar/jaar over te moeten gaan naar freeplay is dat vaak een teken dat het een goede game is.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Niet zo'n handige zet, vooral vanwege het feit dat Bethesda/Zenimax met TESO een hele nieuwe markt wil aanboren: De console MMO Gamer. Door restricties op te leggen met betrekking tot een maandelijks te betalen bedrag (let dus, bovenop het maandelijks bedrag voor Xbox Live en Playstation Plus) ga je dus richting de 20 euro per maand om TESO op de consoles te spelen. Deze nieuwe groep is daarnaast niet gewend aan MMO's en is niet gewend om maandelijks een bedrag opzij te leggen voor 1 game (dat dus even 2-3 keer hoger is dan Live en Playstation Plus per maand voor een hele sloot en service met games) en je hebt volgens mij toch echt een serieus probleem als bedrijf met betrekking tot goodwill kweken bij de nieuwe console MMO gamer.

Daarnaast probeert men ook constant duidelijk te maken dat dit een 'echte' Elder Scrolls ervaring is. Maar voor de andere delen hoef je dus niet maandelijks te betalen. Gezien het feit dat er een groot deel van de TES community al sterk aan het twijfelen is aan het 'idee' van een MMO, gaat een maandelijks subscription fee deze groep (de fans, en die moet je als bedrijf aan je weten te binden als community, anders is er geen community = dode servers) ver van TESO weg houden.

Yep...bonne chance Bethesda/Zenimax. Ik voorzie geen mooie toekomst met betrekking tot TESO. Had dan hetzelfde gedaan als GW2, een game waar TESO wel heeeel erg op lijkt qua opzet en gameplay, zeker qua PvP.

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 363533 op 21-08-2013 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-06 13:12
Gelukkig dat het een subscription krijgt. TESO wordt dus 12,99€ per maand.

Ik heb in het verleden al een paar facebook en mobile games gespeeld die free-to-play zijn (lees pay-to-win). Dan geef je een berg geld uit aan ingame items en zit je bijvoorbeeld al over de 30 euro in de maand maar dan zie je altijd toch nog andere spelers die nog meer hebben uitgegeven en het weer makkelijk van je winnen. Het probleem van free-to-play games is dat er geen maximum limiet is wat je kunt uitgeven per maand. Ik heb op zich een goede zelfbeheersing dat ik normaal gesproken niet te veel uit geef. Maar als je dan weer een mooi zwaard krijgt aangeboden met korting ingame dan koop je het toch maar weer want morgen is de korting er weer van af. Zo werkt dat met free-to-play games, je geeft uiteindelijk toch altijd weer meer uit dan je had gehoopt.
Met een subscription krijgt tenminste iedereen die het spel speeld een gelijke kans.

- Mijn PC -

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-03 19:53

Nazanir

Is pappa!

SpitfireNL schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 18:21:
Gelukkig dat het een subscription krijgt. TESO wordt dus 12,99€ per maand.

Ik heb in het verleden al een paar facebook en mobile games gespeeld die free-to-play zijn (lees pay-to-win). Dan geef je een berg geld uit aan ingame items en zit je bijvoorbeeld al over de 30 euro in de maand maar dan zie je altijd toch nog andere spelers die nog meer hebben uitgegeven en het weer makkelijk van je winnen. Het probleem van free-to-play games is dat er geen maximum limiet is wat je kunt uitgeven per maand. Ik heb op zich een goede zelfbeheersing dat ik normaal gesproken niet te veel uit geef. Maar als je dan weer een mooi zwaard krijgt aangeboden met korting ingame dan koop je het toch maar weer want morgen is de korting er weer van af. Zo werkt dat met free-to-play games, je geeft uiteindelijk toch altijd weer meer uit dan je had gehoopt.
Met een subscription krijgt tenminste iedereen die het spel speeld een gelijke kans.
Ik snap je punt, maar F2P hoeft echt niet pay 2 win te zijn, er zijn genoeg games die gratis te spelen zijn, maar geen oneerlijk voordeel bieden voor mensen die toch het bedrijf erachter willen supporten. Ik zelf ben er nog niet helemaal uit of het een slimme move is om een P2P game te maken, zeker in deze tijden. Blizzard geeft al maanden achtereen aan dat het aantal subscriptions terug aan het lopen zijn en een aantal MMOs die juist F2P zijn gegaan, genereren meer omzet, omdat het spel toegankelijk wordt voor iedereen.

TESO wilt dus opboxen tegen WoW met een subscription model, maar het heeft nog geen player base. Mensen kunnen wel meedoen aan de beta, en daarop kunnen ze baseren of ze het wel of niet willen gaan spelen. Enorm risicovol wel, veel mensen kopen het spel misschien en haken na de eerste maand al gelijk af. Er zal vast wel een draagvlak zijn, er zijn namelijk veel TES fans (mijzelf inbegrepen), maar voor veel gamers (zeker de wat oudere 25+) is een subscription based model eigenlijk niet meer wenselijk. Je bent tijd kwijt aan andere hobbies, werk, kinderen, etc dus het aantal uren dat je overhoud om te spelen, neemt dan aardig af. Om nu 15 dollar per maand te betalen om een paar uur per week te kunnen spelen, vind ik erg zonde van mijn geld.

-

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03-07 23:34
Ja daar zit wel wat in, maar aan de andere kant het is net zo duur als 2 pakjes peuken die iemand ook in 2 dagen wegrookt.
Wat is dan duur voor een maand speelplezier ?.

• SpitfireNL
Ik ben liever verslaafd aan 1 specifiek spel wat maar 13 euro per maand kost en ik alleen maar dat spel speel maanden achter elkaar met vrienden op teamspeak dan dat ik een hele hoop andere dingen ga doen in de plaats van dat spel spelen zoals bijvoorbeeld een paar keer per maand op het terras ga zitten, elke week een avondje uit, nieuwe spellen proberen die ook geld kosten, ga winkelen, een keer OV reizen, vaker met de auto weg die veel benzine verbruikt, enzo enzo enzo.

Toen ik 2 jaar geleden gestopt was met WOW ging ik plotseling veel meer geld per maand uitgeven aan allerlei verschillende dingen. Dus ik kan echt niet zeggen dat 13 euro/m nou zo veel geld is.

Edit: Tenslotte als je voor TESO meteen een jaar abonnement afneemt dan ga je veel korting krijgen, bijvoorbeeld neem nou 33% korting, dan kost het je nog maar 8,71€ per maand.

[ Voor 23% gewijzigd door SpitfireNL op 22-08-2013 18:48 ]

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Laatst online: 17-03 19:53

Nazanir

Is pappa!

Laat ik het anders formuleren dan, ik vind 15 dollar (13 euro) per maand veel voor een spel dat ik niet heel intensief kan spelen. Dus ook al krijg ik korting met een jaar abbonement, blijf ik tegen hetzelfde probleem aanlopen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:23

3xNix

golfr in hart en nieren

Ach kan die paar centen best missen... toch ga ik het waarschijnlijk niet doen.

Als ik ergens voor betaal heb ik een soort drang het dan ook te gaan spelen, en ik speel liever 20 games verdeeld over de maand dan 1 game de hele maand...

Heb tig games op steam, en kijk savonds waar ik dan zin in heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navuri
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18-08-2020
Ik vond Skyrim een fantastisch spel (afgezien van de beperkte voice acting) en ik kijk dan ook erg uit naar dit spel. Jammer dat het spel niet in de winter uitkomt voor de PS4, want dan game ik over het algemeen veel meer dan in de warmere maanden.

• Lekkerboeie86
Pff wat zit ik nogsteeds te balen over dat betaal model.. :( Keek best wel uit naar deze game. Het is niet dat ik de centen niet kan missen, maar ik ben van plan om nog meer games te spelen. En dan kom ik gewoon niet uit met het aantal uur wat ik erin zal stoppen en de kosten die erbij komen kijken. Voor het eerste jaar zit je zo over de 200.- euro voor dit spel. Lijkt me niet echt grappig. Vraag me af voor hoeveel mensen dit geen probleem is. En dan vooral de console gamers. Kan me niet voorstellen dat je een nieuwe console koopt en dan alleen TESO gaat spelen. Juist als er zoveel nieuws op je af komt.

Als er dan toch betaald moet worden zou ik liever een kaart voor 250 uur kopen ofzo. Kan ik zelf bekijken wanneer ik er tijd in stop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navuri
Lekkerboeie86 schreef op donderdag 12 september 2013 @ 22:36:
Pff wat zit ik nogsteeds te balen over dat betaal model.. :( Keek best wel uit naar deze game. Het is niet dat ik de centen niet kan missen, maar ik ben van plan om nog meer games te spelen. En dan kom ik gewoon niet uit met het aantal uur wat ik erin zal stoppen en de kosten die erbij komen kijken. Voor het eerste jaar zit je zo over de 200.- euro voor dit spel. Lijkt me niet echt grappig. Vraag me af voor hoeveel mensen dit geen probleem is. En dan vooral de console gamers. Kan me niet voorstellen dat je een nieuwe console koopt en dan alleen TESO gaat spelen. Juist als er zoveel nieuws op je af komt.

Als er dan toch betaald moet worden zou ik liever een kaart voor 250 uur kopen ofzo. Kan ik zelf bekijken wanneer ik er tijd in stop.
Eens. Ik heb het echter wel over voor dit spel. Ik speel liever 1/2/3 goede spellen dan 10 matige. Aangezien dit gewoon Skyrim MMO is met verbeterde graphics kan ik me niet anders voorstellen dan dat dit een succes gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem Boom
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-06 14:07
@Lekkerboeie86 Heb je ervaring met mmo's? Als je in deze game wordt gezogen heb je niet meer de keuze of je hem veel of weinig speelt. Dan is dit gewoon de enige game die je speelt ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Dat zou natuurlijk ook nog kunnen. Heb wel wat ervaring met mmo's maar het was niet zo dat ik geen tijd meer had voor andere games. Daarnaast heb ik nog werk. Dus kom meestal niet boven de 20 uur per week uit dat ik kan/wil gamen. We gaan het wel zien. Ik houd deze game zeker in de gaten.

• Navuri
Wat zouden de system requirements zijn voor (T)ESO? Wat gaan we nodig hebben om het 'echt' goed te kunnen spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
Zal waarschijnlijk ongeveer gelijk zijn aan guild wars 2.

Ik denk niet dat je systeemeisen kunt vergelijken met TES: Skyrim want MMO vereist weer heel andere engine en technologie.

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navuri
Opvallend trouwens dat men hier op Tweakers niet zo enthousiast lijkt te zijn over TESO. Ik kan namelijk niet wachten tot de release. Ik denk dat WoW het nog zwaar gaat krijgen nu dit spel uit gaat komen. De WoW subscriptions dalen zo gigantisch dat het op sterven na dood is over een jaar of 2. Ik heb ook een tijd WoW gespeeld en het was erg leuk, maar dit gaat mooier worden denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
En het begint weer. WoW gaat NIET dood. Echt.. mensen, stop nou eens met denken dat er maar 1 grote MMO kan bestaan.

Quotes zoals die van Navuri waren er al ten tijde van:

Warhammer Online
Aion
Conan
Guild Wars 2
Rift
FFXIV
etc
etc

En raad eens? Ze bestaan allemaal nog. Raar he?

Klinkt echt heel erg als "Mijn MMO moet de beste zijn! De rest mag niet bestaan!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navuri
.

[ Voor 99% gewijzigd door Navuri op 11-02-2014 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ik speel al een tijd geen WoW meer. En het daalt... en jij zegt dus serieus dat TES dat gaat verergeren, hoewel geen andere MMO dat is gelukt? Ik wens je veel succes.

Echt.. TES kan een leuke MMO worden, geweldig voor ze. Maar stop met de fanboy oorlogen om wat WoW gaat afmaken.

(Disclaimer) ik speel zelf GEEN wow meer, puur vanwege de focus op dailies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 23:37

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Mensen gaan niet weg bij WoW vanwege andere MMO's, maar simpelweg omdat de game zelf minder wordt.

TESO trekt mij totaal niet, gameplay stukken gezien van Quakecom, zie het als mix van Vindictus en NWO, maar dan houterig :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Klopt Sin, dat is juist het hele punt. Maar goed, offtopic discussie.

Ben het wel met je eens over TESO. Ik vraag me nou echt af wat het meer biedt tov de andere MMO's behalve Lore..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navuri
lanerios schreef op maandag 16 september 2013 @ 14:34:
Ik speel al een tijd geen WoW meer. En het daalt... en jij zegt dus serieus dat TES dat gaat verergeren, hoewel geen andere MMO dat is gelukt? Ik wens je veel succes.

Echt.. TES kan een leuke MMO worden, geweldig voor ze. Maar stop met de fanboy oorlogen om wat WoW gaat afmaken.

(Disclaimer) ik speel zelf GEEN wow meer, puur vanwege de focus op dailies.
Ik ken zat mensen die met WoW gestopt zijn om andere MMO's te spelen.

PS: Ik een fanboy? Van wat? Een spel wat nog niet eens uit is? Ga toch weg 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Aion, Rift, SWTOR, Tera, TESO, EQN, Wildstar,...altijd hetzelfde riedeltje: Mensen die verklaren dat het een stevige hap uit WoW subscriptions gaat nemen :p.
Zijn/Waren het slechte mmo's? Nee, smaken verschillen, maar bovenstaande titels zijn allemaal sterk.
Hebben ze een deuk gemaakt in WoW subscriptions? Nou, allemaal tesamen misschien een beetje, maar je kan niet om de realiteit heen dat WoW op zijn eentje nog steeds veel meer subscribers heeft dan al die andere MMO's tesamen. Hun aantal subscribers zal dan wel dalen in de toekomst (met een stijging bij de nieuwe onaangekondigde expansion), maar het zal nog wat jaren duren voor ze hun leiderspositie kwijt zijn, en als dat uiteindelijk gebeurt: F2P en hoppa, plots die paar miljoen erbij die tegen subscriptions zijn.
Opvallend trouwens dat men hier op Tweakers niet zo enthousiast lijkt te zijn over TESO.
Als je vergelijkt met de andere 2 kleppers (Wildstar en EQN) die in productie zijn is TESO inderdaad het weesje. Niet geheel zonder reden, van die drie is TESO het spel waarin mensen het minste vertrouwen hebben. Ik wil het heel graag proberen wanneer het uitkomt, maar ik ben er lang niet zo enthousiast over als over die andere twee mmo's.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navuri
boe2 schreef op maandag 16 september 2013 @ 16:01:
Aion, Rift, SWTOR, Tera, TESO, EQN, Wildstar,...altijd hetzelfde riedeltje: Mensen die verklaren dat het een stevige hap uit WoW subscriptions gaat nemen :p.
Zijn/Waren het slechte mmo's? Nee, smaken verschillen, maar bovenstaande titels zijn allemaal sterk.
Hebben ze een deuk gemaakt in WoW subscriptions? Nou, allemaal tesamen misschien een beetje, maar je kan niet om de realiteit heen dat WoW op zijn eentje nog steeds veel meer subscribers heeft dan al die andere MMO's tesamen. Hun aantal subscribers zal dan wel dalen in de toekomst (met een stijging bij de nieuwe onaangekondigde expansion), maar het zal nog wat jaren duren voor ze hun leiderspositie kwijt zijn, en als dat uiteindelijk gebeurt: F2P en hoppa, plots die paar miljoen erbij die tegen subscriptions zijn.

[...]

Als je vergelijkt met de andere 2 kleppers (Wildstar en EQN) die in productie zijn is TESO inderdaad het weesje. Niet geheel zonder reden, van die drie is TESO het spel waarin mensen het minste vertrouwen hebben. Ik wil het heel graag proberen wanneer het uitkomt, maar ik ben er lang niet zo enthousiast over als over die andere twee mmo's.
Welke speel jij? Vind jij 12,95 subscription fee teveel van het goede of ben je meer een voorstander van het free-to-play model zoals bij Guid Wars 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Rift vind ik enorm vermakelijk en heb nu tijdelijk WoW weer opgepikt nu de Siege of Oggrimar content live is.
Ben altijd een voorstander van betaalde subscriptions geweest: Heb een bloedhekel aan ingame steeds geconfronteerd te worden met content waarvoor je voor moet bijbetalen en de community in f2p games is ook meestal heel infantiel. Rift is op dat vlak een beetje "best of both worlds" met hun Patron subscriptions.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Geef mij maar monthly. Ik speel nu FFXIV, en als ik kijk wat voor niveau aan content ik daar krijg tov LOTRO, Neverwinter (lol.. failgame imo) oid (Rift Patron trouwens is ook geweldig!),

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
Het is al een tijdje stil omtrent dit spel. Om toch maar even een topic op te halen.
Zou de naam van dit topic aangepast kunnen worden naar The Elder Scrolls Online MMO a.u.b.?
Want de juiste naam van dit spel is "The Elder Scrolls Online" en niet "Elder Scrolls MMO" want dat staat zo vreemd.

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iThunda
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 02-12-2022
Ik wacht even totdat TESO uit komt en dan besluit ik wel of ik hem haal of niet.
Vind het wel jammer dat hij niet B2P wordt. Achjah hoop wel dat er een gamecard komt net als bij WoW want ben niet van plan om een subscriptie te kopen.

LoL - Golden Fail (Lv29)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taipan
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-02 15:05
De lore wordt hier redelijk om zeep geholpen met de alliances.

Orcs in een team met redguards en bretons? Die hebben elkaar vaak genoeg uitgemoord.

Argonians en Dark Elves. Argonians zijn altijd slaven geweest van de dark elves, en nu vechten ze opeens samen? En de Dark Elves en de Nords hebben ook niet echt een goede relatie.

Verder zien de High elves de Khajit als mindere wezens en onpuur. Lijkt me ook niet dat dit gaat werken.

Beetje jammer dat ze gewoon een paar groeperingen die toevallig bij elkaar in de buurt zitten bij elkaar hebben gegooid voor de alliances.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shotgunbunny
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22-02 20:17
Tja, hetzelfde gebeurde met GW2. Niet echt verrassend.
Zolang ze maar een MMO kunnen maken, hé?

Beetje jammer, ik vond de richting waar de lore in Skyrim naar toe ging best interessant.

[ Voor 32% gewijzigd door Shotgunbunny op 20-11-2013 14:16 ]

• do0b
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-05 19:00
Waar bevindt zich deze MMO volgens de lore, dit kan misschien een beter idee geven?

• Ixtli
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-06 13:22
lanerios schreef op maandag 16 september 2013 @ 16:49:
Geef mij maar monthly. Ik speel nu FFXIV, en als ik kijk wat voor niveau aan content ik daar krijg tov LOTRO, Neverwinter (lol.. failgame imo) oid (Rift Patron trouwens is ook geweldig!),
FFXIV is nu ook niet het beste voorbeeld... Een MMO waarin je op een goed uur klaar kan zijn met Coil t1-5 en voor de rest heb je 2 end game dungeons. Niet bepaald veel content als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 459121

do0b schreef op donderdag 21 november 2013 @ 16:25:
Waar bevindt zich deze MMO volgens de lore, dit kan misschien een beter idee geven?
De lore vermeld helemaal niets over de periode in Elder Scrolls Online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:53

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Taipan schreef op woensdag 20 november 2013 @ 13:36:
De lore wordt hier redelijk om zeep geholpen met de alliances.

Orcs in een team met redguards en bretons? Die hebben elkaar vaak genoeg uitgemoord.

Argonians en Dark Elves. Argonians zijn altijd slaven geweest van de dark elves, en nu vechten ze opeens samen? En de Dark Elves en de Nords hebben ook niet echt een goede relatie.
Wij werken ook samen met de Duitsers, Fransen etc.

In een paar decennia kan een hoop veranderen. Waarom niet in de wereld van Elder Scrolls? :P
Lijkt mij juist wel realistisch omdat het ' in het echt' ook continu gebeurt.

[ Voor 6% gewijzigd door Gizz op 11-12-2013 16:55 ]

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shotgunbunny
Als ik het goed las, speelt het verhaal zich juist af ver voor de normale Elder Scrolls serie. (Dus zelfs voor Arena)

Linky: http://elderscrolls.wikia..._Scrolls_Online#Storyline

[ Voor 25% gewijzigd door Shotgunbunny op 25-11-2013 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theo777
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 28-05 16:57
Het hele weekend de beta gespeeld en moet zeggen ben zeer positief.
Het spel ziet er verdacht veel uit als Rift in het begin. Je kan met je race en classes erg veel kanten op zo is bv Sorcerer in Heavy Armor mogenlijk.
Skills zijn verbonden aan je weapon, armor, race, class met 3 sub classes.
De quests zijn van standaard vind en dood x maal tot puzzel achtige stukjes.
Door in en uit zoomen kan je van first person tot third persoon view met vooral veel overzicht in third person maxed out zoom.
Controller support zit nog niet in maar verwacht deze wel omdat het spel ook op de nieuwe consoles uit komt.
Speelde zelf met x-padder en controller en dat liep allemaal erg soepel.
Crafting zat nog niet in deze beta maar kon wel van alles verzamelen zonder iets te hoeven leren of zo.
Zeker een spel om in de gaten te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
theo777 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 00:45:
Het hele weekend de beta gespeeld en moet zeggen ben zeer positief.
Het spel ziet er verdacht veel uit als Rift in het begin. Je kan met je race en classes erg veel kanten op zo is bv Sorcerer in Heavy Armor mogenlijk.
Skills zijn verbonden aan je weapon, armor, race, class met 3 sub classes.
De quests zijn van standaard vind en dood x maal tot puzzel achtige stukjes.
Door in en uit zoomen kan je van first person tot third persoon view met vooral veel overzicht in third person maxed out zoom.
Controller support zit nog niet in maar verwacht deze wel omdat het spel ook op de nieuwe consoles uit komt.
Speelde zelf met x-padder en controller en dat liep allemaal erg soepel.
Crafting zat nog niet in deze beta maar kon wel van alles verzamelen zonder iets te hoeven leren of zo.
Zeker een spel om in de gaten te houden.
Dan ben ik wel heel benieuwd hoe en waar jij de beta hebt kunnen spelen want de officiele beta invites zijn alleen naar amerikanen verzonden want de beta is officieel gezien alleen voor hun.

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Nieuw filmpje online: YouTube: Character Progression: Be Who You Want to Be (PEGI)

Character Progression.

ik blijf interesse houden in deze game, maar maandelijks betalen gaat hem nogsteeds niet worden ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shotgunbunny
Ik heb me gewoon voor de beta kunnen inschrijven met Nederland als country of residence.

[ Voor 91% gewijzigd door Shotgunbunny op 04-12-2013 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theo777
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 28-05 16:57
Ik heb inderdaad op een US account gespeeld van een van mijn online vrienden.
Hij vond de ongeveer 20 GB download een beetje teveel van het goede en zei speel jij maar als je zin hebt.
En dat had ik natuurlijk :)

Afbeeldingslocatie: http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/689/nymg.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racingfreak
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-06 22:08
Release datum van The Elder Scrolls Online bekend gemaakt. link

PC & Mac op 4.4.2014
PS4 & Xbox One in Juni 2014

Core I5 4690k 4.2 Ghz - 8GB DDR3 1600 - Gigabyte Z97MX-Gaming 5 - Sapphire 7870 xt | Steam: Kardet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lex92
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01-05 10:02
Volg deze game al een tijdje en moet zeggen dat het me tot nu toe aanspreekt. Hoop dat ik de kans krijg om de beta te spelen, zodat ik kan aanvoelen hoe het speelt zonder er op 4 april de volle mep voor te betalen :)

[ Voor 21% gewijzigd door Lex92 op 25-12-2013 14:02 ]

• jlena
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 10-07 06:13
Lex92 schreef op woensdag 25 december 2013 @ 13:54:
Volg deze game al een tijdje en moet zeggen dat het me tot nu toe aanspreekt. Hoop dat ik de kans krijg om de beta te spelen, zodat ik kan aanvoelen hoe het speelt zonder er op 4 april de volle mep voor te betalen :)
Voorlopig is er nog niemand toegelaten uit Europa voor de beta. Dus ga der van uit dat je pas kan testen wanneer ze een open beta hebben. Tevens vind ik dat ze maar mondjes maat zijn met informatie uitgeven tov andere MMO's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is overigens absoluut niet waar. Er zijn een behoorlijk aantal Europeanen (waaronder ik) die tot de bèta zijn toegelaten. Zijn volgens mij wel allemaal special invites buiten het normale systeem om voor vrienden en dergelijke.
Wat betreft de informatie: ik vermoed dat ze in de komende maanden wel iets over het spel zullen loslaten. De release date hebben ze op 4 april 2014 vastgezet. Persoonlijk denk ik dat het er om gaat spannen. Er moet nog behoorlijk wat aan content worden gecreëerd. Aan de andere kant als ik zie wat ze in de afgelopen maand alleen al aan werk hebben verzet...
Overigens de reden dat ze wat terughoudend zijn is denk ik ook omdat ze alleen informatie loslaten over wat daadwerkelijk "set in stone" is. Zoals gebruikelijk bij bèta's van spellen zijn er nog best veel last minute wijzigingen van dingen waar je het nooit van zou verwachten.

[ Voor 19% gewijzigd door Caelorum op 27-12-2013 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-07 19:28
Email checken!
Kreeg net een beta key voor komend weekend. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtual Reality
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22:04
Same here :) ook een invite ontvangen voor komend weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Laatst online: 13-05 19:52
Yes, hier ook binnen! Dat wordt een leuke zondag! (Eerder heb ik geen tijd helaas)

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRyzenDude
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:39
Ook hier betakey ^^ toch niets te doen aankomend weekend dus maar is eve de wereld ontdekken. ;)

je leeft maar 1 x maak er dan ook in 1x wat van en maak geen half werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 534063

:) En ook hier een invite binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo te zien zal ook de hele wereld (of delen daarvan) beschikbaar zijn om in te spelen. Alle Alliances ook. Ben benieuwd of crafting ook weer mogelijk is :)

[ Voor 19% gewijzigd door Caelorum op 07-01-2014 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokkie1
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:23
Ik heb ook een key gekregen voor dit weekend. Helaas kan ik niet spelen. Iemand anders die ik hier gelukkig mee kan maken? Stuur maar een PM als je de key wilt.

Update:
De key is al weggegeven.

[ Voor 10% gewijzigd door kokkie1 op 07-01-2014 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
Ik heb ook al zojuist een key gekregen voor dit weekend!!! Echt te gek!
Zojuist mijn account meteen geregistreerd en nu maar wachten tot 6pm EST a.s. vrijdag om te kunnen spelen/testen.

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkanjo
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:21
Ook een invite ontvangen, zo te zien zijn er een hoop keys verstuurd deze ronde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-07 18:23
Hoppa beta invite :) .

Edit: Hebben mensen misschien zin om als groep de beta te spelen?

[ Voor 61% gewijzigd door D4NG3R op 07-01-2014 20:38 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09-07 10:08
Vergeet niet op tijd die client te downloaden, is iets van 21 gb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Heb ook een key ontvangen :Y
Weinig tijd om te spelen helaas. Maar goed, toch even proberen. Kijken of het heilige MMORPG vuur er nog is.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biersteker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17:59
:( Geen key vooralsnog. Ik heb me toch echt ruim op tijd ingeschreven voor de beta.

Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Interfico
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08-07 13:10
Hier ook een key. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xoxol
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 29-06 20:57
Meteen client binnen gehaald. Kijken of het wat is. :)

V-Strom 650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Biersteker schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 20:49:
:( Geen key vooralsnog. Ik heb me toch echt ruim op tijd ingeschreven voor de beta.
Rustig afwachten. Ik heb me letterlijk 2u nadat de inschrijvingen opengingen ingeschreven. En ik ontvang er ook nu pas eentje ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-10-2024
Ook een key! Ben zeer benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baazie
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online
hier ook een key gekregen!! dat word niet normaal spelen dit weekend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hortz
  • Laatst online: 22:58
Ik gok dat het niet spelen wordt dit weekend! Stress testing incomming?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10-07 15:11
STRESS TEST SESSION FRIDAY AT 6:00PM EST

idd een stress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
Ik merk dat er een hoop mensen nu zijn begonnen met de client te downloaden. De snelheid is namelijk bij mij van 11mb/s gevallen naar regelmatig onder de 1 mb/s. De bethesda/zenimax servers hebben het erg druk denk ik.

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
SpitfireNL schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 21:14:
Ik merk dat er een hoop mensen nu zijn begonnen met de client te downloaden. De snelheid is namelijk bij mij van 11mb/s gevallen naar regelmatig onder de 1 mb/s. De bethesda/zenimax servers hebben het erg druk denk ik.
Van 7.5MB/s (Ziggo 60Mbit/s) naar ~5 - 5.5MB/s valt me nog behoorlijk mee.

Ah en terwijl ik dit type zakt de snelheid naar 3MB/s :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 378084

Ik heb inmiddels ook de uitnodiging binnen!
Als er mensen met vragen zijn beantwoord ik die graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 10-07 09:04

Madstorm

Derping all the way!

Ah toch niet als enige zie ik :)
Ook snel even binnen harken, dan van het weeken even kijken of het wat is :D

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lowizi
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 24-05 19:13
Ik zie net een wit lichtje knipperen op mijn Nexus... en wat is het?
Een beta invite!!! :P

Ben m nu aan het installeren. Eigenlijk had ik de hoop op een invite een beetje opgegeven na al die berichten dat Europa niet echt bepaald vooraan zou staan wat invites betreft. Meevaller dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lex92
  • Laatst online: 01-05 10:02
Beta invite binnen! _/-\o_ Gelijk maar begonnen met downloaden (21 GB :o) Kan helaas alleen de zondag spelen. Ben toch wel heel erg benieuwd naar deze game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
Not to pop your bubble, maar ...maak jezelf niet te opgewonden om de invitation. Het is een stress test dus het kan zomaar gebeuren dat de servers overbelast raken en je het hele weekend niet of maar amper kan inloggen ;)

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dis4zter
  • Laatst online: 18-09-2019
Beta invite binnen gekregen! nooit gedacht dat ik er eentje zou krijgen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manowar
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06-11-2024
Yes! Ook een key mogen ontvangen, dat wordt een leuk weekend :))

system spec: http://specs.tweak.to/3452 ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond P
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 02:27
Ik heb een beta key mogen ontvangen voor "STRESS TEST SESSION FRIDAY AT 6:00PM EST" en ben niet van plan deze te gaan gebruiken.

Mocht ik iemand hiermee erg blij kunnen maken dan wil ik wel afstand doen van mijn key.

edit: De key is verstuurd naar Anduuuh.

[ Voor 8% gewijzigd door Raymond P op 08-01-2014 09:27 ]

- knip -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Modbreak:Het is mooi dat je een betakey hebt of jammer dat je er juist geen hebt, maar het draagt niets bij aan het topic om het te melden. Dit soort berichten zijn dus offtopic en worden in het vervolg dus verwijderd. Bedelen om keys is trouwens ook niet toegestaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Kijk eens 1 post boven je... Dit was dus niet de bedoeling

[ Voor 79% gewijzigd door Gropah op 07-01-2014 22:08 ]

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-07 09:52
zo te lezen rust er een NDA op de test dus je mag volgens mij niet eens zeggen dat je in de beta zit

21 gig voor 2 dagen spelen is wel jammer maar goed hoop dat je toegang krijg op de rest van de beta tests dan..

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:55

Damian

Insane Obtrusion

Ach ik ga hem wel even proberen denk ik. Laat hem gewoon lekker tijdens het WoW-en in de achtergrond downloaden. Gaat hier nu met +/- 3,5MB/sec

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvunited
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15-06 01:03
Key ontvangen!
Snelheid valt bij mij mee 2 mb/s normale snelheid hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikkert278
  • Laatst online: 13-06-2024
Wat vinden jullie van de mensen (nu is het er nog maar een, het waren er net drie) die zijn beta key voor geld aanbied op V&A?

Ik bind het een beetje triest, dat je iets dat je gratis hebt gekregen door gaat verkopen.

[ Voor 5% gewijzigd door rikkert278 op 07-01-2014 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
tntkiller schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 22:34:
zo te lezen rust er een NDA op de test dus je mag volgens mij niet eens zeggen dat je in de beta zit

21 gig voor 2 dagen spelen is wel jammer maar goed hoop dat je toegang krijg op de rest van de beta tests dan..
Je mag het wel zeggen hoor maar je mag verder geen details vrijgeven van het spel. Er zijn zelfs al beta test guild waar je gewoon kunt zien wie daar allemaal in zitten

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coreantes
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23-03 13:13

Coreantes

But you can call me 'Core'...

De ervaring valt tot zover mee, om meteen maar een enigszins nuttige bijdrage te leveren. De installer doet het goed, de snelheid is prima (ruim 8mb/s) en de installatie op mijn Samsung 830 SSD nam ongeveer 45 minuten in beslagen (inclusief downloaden). Hij gooit er meteen een patch overheen, zo lijkt het. Totale grootte van de installatie op schijf is zo'n 29GB, dus iets meer dan de genoemde 21GB.

Er zijn in ieder geval opties voor Region (Europe/US), dus mijn gok is dat er straks gekozen moet worden als bij Blizzard z'n games. Geen idee of het verder eigenlijk realms en/of sharded worlds worden als in WoW, zover was ik nog niet bij qua nieuws. Iemand daar al meer informatie over?

To be continued...
Pagina: 1 2 ... 66 Laatste