Acties:
  • 0 Henk 'm!

• no00waa
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16-06 13:26
Dat gaan mensen uitgeven hoor, geloof me maar :P Veel vaker dan als uitzondering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jandroid
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 24-03 15:23
De 250 Euro geld alleen voor je balance bij Blizard zelf. je kunt ten alle tijden via Paypal geld naar je eigen rekening sturen. Kost alleen 15%. Tijdens het plaatsen van de veiling in de RMAH kun je aangeven waar de opbrengst naar toe moet gaan.
heuveltje schreef op zondag 13 mei 2012 @ 11:02:
[...]

Ik snap ff niet wat die 250E er mee te maken heeft ?
Lijkt me sterk dat er 1 of 2 uitzonderingen daargelaten, echt zo'n bedragen zullen worden geboden voor 1 item, en kwa gold maakt het al helemaal niet uit want daar verkoop je dan gewoon kleinere hoeveelheden voor...

[...]

Met dat idee zit ik dus te spelen.
Er zullen zat mensen zijn die als een gek die smit gaan lvl en proberen het ultieme ding te craften.
Gevolg daarvan is volgens mij dat je craft items voor veel geld kunt verkopen, en "net niet" ultieme items voor een veel lager bedrag op de AH komen, dan de mats me zouden kosten.
En dan heb ik het nog niet eens over het geld dat het kost om die gast te lvl'en

Aan de andere kant is het natuurlijk wel veel stoerder om alles zelf te kunnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:55

heuveltje

KoelkastFilosoof

Jandroid schreef op zondag 13 mei 2012 @ 11:08:
De 250 Euro geld alleen voor je balance bij Blizard zelf. je kunt ten alle tijden via Paypal geld naar je eigen rekening sturen. Kost alleen 15%. Tijdens het plaatsen van de veiling in de RMAH kun je aangeven waar de opbrengst naar toe moet gaan.
Dat snap ik, maar wat heeft dat voor invloed op het gebruik van die website :?

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jandroid
heuveltje schreef op zondag 13 mei 2012 @ 11:09:
[...]

Geen, maar daar reageerde ik ook niet op. Ik zou dat soort websites niet gebruiken.

[ Voor 0% gewijzigd door Jandroid op 13-05-2012 11:13 . Reden: Tik fout. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Wat wel veel waard zal worden is het volgende denk ik

spoiler:
Affix Type: Damage Weapon/Rings etc

of Grim - Tier 7 41-50% More Damage

of Doom - Tier 6 Increases Weapon Maximum Damage by 27-32%

of Devastation - Tier 6 Increases Weapon Minimum Damage by 27-33%

of Death - Tier 14 Increases Min Weapon Damage by 143-256% | Increases Max Weapon Damage by 191-381%

of Razors - Tier 15 Reflects 980-1454% Damage Back to the Attacker

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230001

heuveltje schreef op zondag 13 mei 2012 @ 11:09:
[...]

Ik dacht dat je niet hoger dan 250 euro in het RMAH mocht vragen. En mensen die meer voor items willen vragen gaan dan buiten het RMAH om.
En vergis je niet, er zijn genoeg mensen die geld teveel hebben en meer dan 250 euro voor een item neer willen tellen als ze daar flink mee vooruit gaan.

http://techcrunch.com/201...n-in-4-days-for-bigpoint/

[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 230001 op 13-05-2012 11:15 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jandroid
Anoniem: 230001 schreef op zondag 13 mei 2012 @ 11:14:
[...]

Ik dacht dat je niet hoger dan 250 euro in het RMAH mocht vragen. En mensen die meer voor items willen vragen gaan dan buiten het RMAH om.
En vergis je niet, er zijn genoeg mensen die geld teveel hebben en meer dan 250 euro voor een item neer willen tellen als ze daar flink mee vooruit gaan.

http://techcrunch.com/201...n-in-4-days-for-bigpoint/
Zo ver als ik weet mag je vragen wat je wilt. Je zult alleen het direct naar Paypal moeten sturen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jandroid schreef op zondag 13 mei 2012 @ 11:18:
[...]

Zo ver als ik weet mag je vragen wat je wilt. Je zult alleen het direct naar Paypal moeten sturen >:)
Ik zal het wel verkeerd gelezen hebben. Ik sta er in ider geval niet raar van te kijken wanneer de toppers van de inferno loot voor meer dan 500 euro aangeboden gaat worden. En dan zal de belastingdienst straks ook interesse voor de game gaan tonen maar om een andere reden dan wij doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morpheus
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-05 21:36
Ik vraag mij af of Blizzard transacties gaat monitoren die duidelijk buiten het systeem om gaan en hoe ze daarop gaan reageren. Je ondermijnt hun systeem waarmee ze geld willen verdienen.

Lijkt mij namelijk niet zo moeilijk om te zien dat een uitwisseling tussen 2 personen die elkaar nooit eerder ingame ontmoet hebben, zeker als het om een bijzonder iets gaat, iets afhandelt buiten hun systeem.

3kwp pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-06 14:45
morpheus schreef op zondag 13 mei 2012 @ 11:28:
Ik vraag mij af of Blizzard transacties gaat monitoren die duidelijk buiten het systeem om gaan en hoe ze daarop gaan reageren. Je ondermijnt hun systeem waarmee ze geld willen verdienen.

Lijkt mij namelijk niet zo moeilijk om te zien dat een uitwisseling tussen 2 personen die elkaar nooit eerder ingame ontmoet hebben, zeker als het om een bijzonder iets gaat, iets afhandelt buiten hun systeem.
Kijk maar hoe ze dat in WoW doen.
De accounts die er bij betrokken zijn krijgen en ban, en websites die dit soort dingen promoten proberen ze te sluiten.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEiE
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-06 17:53
Hahn schreef op zondag 13 mei 2012 @ 01:58:
[...]

Bij de Media Markt heb je 'm voor €44 :P En als je 'm pre-ordert krijg je er een Diablo 3-muismat bij, ik weet niet of dat FRS dat ook doet?
Ik kon em preorderen bij de MM voor €44 met muismat, of €38 zonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-06 10:28

PromWarMachine

Forsaken Archer

Zijn er hier nog (aankomende) Wizards die hun startbuild willen delen? Ik heb de beta helaas niet kunnen spelen en ben daarom extra benieuwd naar jullie builds.

Hier staat de calculator van Blizzard

[ Voor 202% gewijzigd door PromWarMachine op 13-05-2012 12:45 ]

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:18

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 182205

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward Vr
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-04-2024
Kunnen mensen die wachten op de DVD in feite al downloaden en installeren om dan, als de box toekomt gewoon de key in te voeren en direct te kunnen spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Topskilled
  • Laatst online: 05-04-2021
Ward Vr schreef op zondag 13 mei 2012 @ 13:41:
[...]

Kunnen mensen die wachten op de DVD in feite al downloaden en installeren om dan, als de box toekomt gewoon de key in te voeren en direct te kunnen spelen?
Ja :Y. Al krijg je als je op install klikt nogwel de melding "The fire from the sky still falls. Diablo III has not yet launched." Installeren kan vanaf een uurtje of 5 morgen middag.

[ Voor 24% gewijzigd door Topskilled op 13-05-2012 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YBH
  • Registratie: December 2008
  • Niet online

YBH

DEiE schreef op zondag 13 mei 2012 @ 12:33:
[...]

Ik kon em preorderen bij de MM voor €44 met muismat, of €38 zonder.
Actie is al afgelopen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michelvosje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-06 21:07
Ey diablo fans.

Ik zag net dat ik een mail had gekregen van blizzard om een nieuwe download binnen te halen voor Diablo III. Zo te zien alleen voor enGB installer?

Nou zag ik net dat ik op mijn pc de enUS versie al heb staan. Dus ik die nieuwe enGB download binnen halen. Maar dan gaat ie een aparte map maken en niet de zooi bij die van enUS zetten....

Nu is mijn vraag/vragen. Moet ik de enUS versie weggooien en die van enGB (7 GB) downloaden? Of maakt die taal versie geen reed uit en kan ik gewoon met de enUS versie op Europese servers? Want ik neem aan dat die enUS versie niet fout is?

Bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chibi2k
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09-06 16:01

Chibi2k

www.radicalbirds.nl

michelvosje schreef op zondag 13 mei 2012 @ 14:45:
Ey diablo fans.

Ik zag net dat ik een mail had gekregen van blizzard om een nieuwe download binnen te halen voor Diablo III. Zo te zien alleen voor enGB installer?

Nou zag ik net dat ik op mijn pc de enUS versie al heb staan. Dus ik die nieuwe enGB download binnen halen. Maar dan gaat ie een aparte map maken en niet de zooi bij die van enUS zetten....

Nu is mijn vraag/vragen. Moet ik de enUS versie weggooien en die van enGB (7 GB) downloaden? Of maakt die taal versie geen reed uit en kan ik gewoon met de enUS versie op Europese servers? Want ik neem aan dat die enUS versie niet fout is?

Bvd
je moet die enGB hebben anders kom je op US server met jou client, is vaak zo met blizzard spellen ( ook Starcraft 2 bv.)

Radical Birds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Laatst online: 16-06 19:30
Ey diablo fans.

Bvd
Het feit dat de een enUS is en de ander enGB geeft het niet al weg? ;) ze zijn beide welliswaar Engels maar de ene release is voor de US markt waarbij de GB release voor Europa is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraMark
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-01-2016

UltraMark

Monk

De client bepaalt alleen de 'localization' van de interface, verschil tussen US en GB dus weinig (ik zag iemand anders als voorbeeld noemen dat in de ene truck (US) wordt gebruikt en in de andere lorry (UK)).

In-game kun je kiezen in welke Region je speelt; "The Americas", "Europe" en "Oosten of zo". Je kan in elke regio spelen, dit is onafhankelijk van de client die je installeert (dus je kan met een Duitse client in Amerika gaan spelen als dat jouw ding is).

Waar je niet voor kunt kiezen is de RMAH (Real Money Action House); je zit vast aan de regio waar jouw Battle.net account aan gekoppeld is. Voor ons Europeans zit je dus altijd in het European RMAH.

Het meest logisch voor NL'er is dus de en-GB client installeren en dan in-game "Europe" region kiezen.

(Pre)Download Diablo 3 Client Diablo 3 Preparation Guide

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraMark

UltraMark

Monk

Topskilled schreef op zondag 13 mei 2012 @ 13:46:
Ja :Y. Al krijg je als je op install klikt nogwel de melding "The fire from the sky still falls. Diablo III has not yet launched." Installeren kan vanaf een uurtje of 5 morgen middag.
Overigens heeft Blizzard ergens genoemd dat het decrypten van de digitale download ongeveer net zo lang duurt als het installeren van DVD, dus wat dat betreft zal je geen tijdswinst boeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assasinbats
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14:46
Dus ik kan het beste de versie van het open betaweekend verwijderen en dan maar opnieuw installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraMark

UltraMark

Monk

assasinbats schreef op zondag 13 mei 2012 @ 15:09:
Dus ik kan het beste de versie van het open betaweekend verwijderen en dan maar opnieuw installeren?
Ja, de beta-versie sowieso verwijderen want die werkt helemaal niet meer.

Daarna kun je het beste even de stappen doorlopen uit de "Diablo 3 Launch Preparation Guide": http://eu.battle.net/d3/en/blog/4371302/ (in de 4e paragraaf staan de juiste download links).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem Boom
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-06 14:07
Volgens mij kan je bij preferences de peer to peer uitzetten, dan gebruikt hij alleen de host van Blizzard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assasinbats
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14:46
UltraMark schreef op zondag 13 mei 2012 @ 15:15:
[...]

Daarna kun je het beste even de stappen doorlopen uit de "Diablo 3 Launch Preparation Guide": http://eu.battle.net/d3/en/blog/4371302/ (in de 4e paragraaf staan de juiste download links).
Er wordt doorverwezen naar mijn battle.net-account. Daar is Diablo 3 nog niet aan gekoppeld (logisch, want ik heb hem niet via Blizzard gepre-orderd maar via een winkel). Waar kan ik nu het spel alvast downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraMark

UltraMark

Monk

assasinbats schreef op zondag 13 mei 2012 @ 15:26:
Er wordt doorverwezen naar mijn battle.net-account. Daar is Diablo 3 nog niet aan gekoppeld (logisch, want ik heb hem niet via Blizzard gepre-orderd maar via een winkel). Waar kan ik nu het spel alvast downloaden?
Als je ingelogged bent op Battle.net via Account > Games & Codes > Download Game Clients, oftewel https://eu.battle.net/account/management/download/

(uhm, maar de suggestie van Metian is beter omdat ik nog moet leren lezen)

[ Voor 8% gewijzigd door UltraMark op 13-05-2012 15:34 . Reden: l2r ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-06 15:17

spaceboy

Op grote hoogte

UltraMark schreef op zondag 13 mei 2012 @ 15:15:
[...]

Ok, ik snap het niet helemaal. Ik ben nu gewoon via die Blizzard Downloader iets van 7.6 gb aan het downloaden. Diablo-III-8370-enGB-Installer...

Maar op de site staat dat (als je hem digitaal koopt) ze hem morgen pas aan gaan bieden ter download. Wat ben ik dan nu aan het downloaden? Een beta? Heeft dit geen nut?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Je download het juiste bestand. Morgen unlocken ze de data zodat je het kan installeren.

[ Voor 5% gewijzigd door voxxel op 13-05-2012 18:55 ]

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Is de pre-loader, morgen om 17.01 kun je het installeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEiE
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-06 17:53
Maximum Detail Benchmarks hier staan wat benchmarks, niet van jouw kaart maar wel vergelijkbare kaarten. In ieder geval moet je een mooie fps weten te halen :).

edit: link fixed, komma in de link ging niet helemaal lekker

[ Voor 11% gewijzigd door DEiE op 13-05-2012 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noq
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23-05 21:25

Noq

Man.. al die vragen.. Hierbij de info die je wilt weten:

Video's:
Diablo I & II in 5minutes [video die verhaal samenvat van voorgaande delen]
What is Diablo III? [uitgebreide trailer van Diablo III]
Diablo III: Wrath [Animatie gemaakt door Blizzard in samenwerking met Peter Chung en animatiestudio Titmouse]

Voorbereiding voor het spelen:
Heb je de beta gespeeld...
Deïnstalleer de beta client en installeer de nieuwe versie (12 mei client):
enGB client (English Britain client voor Windows
enGB client (English Britain client voor Mac)

Maak een BattleTag aan
Een BattleTag is een unieke code die jij koppelt aan jouw account. Zie hier voor verdere uitleg op de officiële Diablo website: Create BattleTag
*Dit is nodig om Diablo 3 te kunnen spelen!

Hoe laat kunnen we beginnen?
Het installeren kan om 17:01 vanaf 14 mei. Zorg er dus voor dat je de client eerder binnenhaalt, zodat je niet langere wachttijden krijgt door het drukke verkeer.

Het spelen zelf zal van start gaan om 00:01 op 15 mei. Houd hierbij rekening met veel vertraging in het verbinding maken met het spel of het spelen zelf. Blizzard heeft zelf aangegeven dat bij het inloggen er een maximale wachttijd van 40 seconden aanwezig kan zijn. Heb dus geduld!
Wanneer er geen verbinding wordt gemaakt in deze 40 seconden, zal er een Error 37 op het scherm komen. Niks ernstigs, je kan gewoon nogmaals proberen met het verbinden.

[ Voor 4% gewijzigd door Noq op 13-05-2012 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

The Diablo III Massive Information Recap
http://www.diablofans.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69557

mooie samenvatting Noq ;-)

Ik verwacht het eerste uur veel technische problemen.. Misschien zelfs langer dan het eerste uur.
Afwachten en hopen op een vlotte launch maar zeker?
Ook hopen op de vlotte levering van CD Keys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Noq schreef op zondag 13 mei 2012 @ 23:25:
Man.. al die vragen.. Hierbij de info die je wilt weten:

Video's:
Diablo I & II in 5minutes [video die verhaal samenvat van voorgaande delen]
What is Diablo III? [uitgebreide trailer van Diablo III]
video: Diablo III: Wrath is hier denk ik een mooie toevoeging aan, heb hem net gekeken, vind het mooi gedaan. :)
Noq schreef op zondag 13 mei 2012 @ 23:49:
Ja, weet dat er veel informatie overal al verspreid is. Ik heb alleen het gevoel dat een kwart hier niet verder op internet gaat/durft dan GoT zelf. :P
Men is @ GoT liever lui dan moe... ;) (NOFI)

[ Voor 20% gewijzigd door CH4OS op 13-05-2012 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noq
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23-05 21:25

Noq

Ja, weet dat er veel informatie overal al verspreid is. Ik heb alleen het gevoel dat een kwart hier niet verder op internet gaat/durft dan GoT zelf. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muta
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
LikeAKing schreef op zondag 13 mei 2012 @ 23:57:
Heb een klein vraagje. Ik hoor dus veel over diablo3, positieve dingen enzo. En ben van plan om diablo soon te kopen (niet op release waarschijnlijk), maar moet je diablo 2 ervoor hebben gespeeld om diablo 3 leuk te vinden ivm met verhaal? Of kan ik gewoon buy - install - play doen :)
Je kan gewoon install play doen. Blizzard zorgt er altijd voor dat beginners hun spellen kunnen spelen.

Motto = Easy to play, hard to master.

Naar mate je meer van het spel vraagt kan je opties veranderen en surfen op internet om te kijken what the next step is zegmaar...

Ik heb Diablo 1 nooit gedaan. Diablo 2 wel, maar niet echt online. Kan me er weinig van herinneren. Nu Diablo 3 gewoon kick-ass! Maar ben wel een blizzard fan (geen WoW though).

Dus gewoon doen. Alle games van Blizzard zijn van de hoogste orde en nooit weggegooid geld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Ik heb even een vraag die ik volgens mij nog niet voorbij heb zien komen.
Spelen we het spel in 1 grote server met allemaal verschillende servers (realms zoals wow) waaruit je dan kan kiezen?
Of is het 1 massive server en we zitten er allemaal in?

Stel ik ben online op een server en een collega van mij begint pas woensdag met wat andere en ik dan woensdag bij hun joinen met mijn al gelevelde character! Kan dat?

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CobyBE
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 20-03 08:09
Xtr3me4me schreef op maandag 14 mei 2012 @ 08:32:
Ik heb even een vraag die ik volgens mij nog niet voorbij heb zien komen.
Spelen we het spel in 1 grote server met allemaal verschillende servers (realms zoals wow) waaruit je dan kan kiezen?
Of is het 1 massive server en we zitten er allemaal in?

Stel ik ben online op een server en een collega van mij begint pas woensdag met wat andere en ik dan woensdag bij hun joinen met mijn al gelevelde character! Kan dat?
Zolang jullie beiden de Europese installer hebben (en dus op Europese servers spelen) wel ja :)

Intel i5 2500k @ 4,5 Ghz || Asus P8Z68-V Pro || Corsair Vengeance 8 GB DDR3 @ 1833MHz || Seasonic 1250W || Crossfire ATI Radeon HD7970 @ 1100/1500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk1nny666
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-06 11:28
CobyBE schreef op maandag 14 mei 2012 @ 08:35:
[...]

Zolang jullie beiden de Europese installer hebben (en dus op Europese servers spelen) wel ja :)
kan ook met de US installer.

maar dan moet je je realm alleen even om zetten naar europa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Laatst online: 16-06 22:20
sk1nny666 schreef op maandag 14 mei 2012 @ 08:36:
[...]

kan ook met de US installer.

maar dan moet je je realm alleen even om zetten naar europa
En dat kan pas wanneer "Global Play" door Blizzard wordt ingeschakeld, en die wordt pas ingeschakeld nadat alle launches zijn geweest (dus NA de US launch).

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk1nny666
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-06 11:28
Morax schreef op maandag 14 mei 2012 @ 08:37:
[...]

En dat kan pas wanneer "Global Play" door Blizzard wordt ingeschakeld, en die wordt pas ingeschakeld nadat alle launches zijn geweest (dus NA de US launch).
klopt maar hij had het ook over woensdag ;)

dus dan maakt het niet meer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixos
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-03 22:16
Zijn er nog meer mensen die vandaag en morgen gewoon nog moeten werken?
Ik word een beetje depressief van al die berichtjes dat iedereen vrij is morgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Laatst online: 12:31
Rixos schreef op maandag 14 mei 2012 @ 09:36:
Zijn er nog meer mensen die vandaag en morgen gewoon nog moeten werken?
Ik word een beetje depressief van al die berichtjes dat iedereen vrij is morgen :P
Vandaag, morgen, overmorgen gewoon werken en vrijdag ook. Donderdag en het weekeind kan ik pas beginnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Ik ga niet tijdreizen iig als je daarop doelt hahah!~

Gelukkig heb ik alle spoilers dit weekend kunnen ontwijken! Wel wat leuke feitjes gezien zonder spoilers.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Anoniem: 457756 schreef op maandag 14 mei 2012 @ 09:50:
zou vandaag de guide van diablo 3 ook bijgewerkt worden of is dat ook morgen

want ik zal wel wat willen weten over Act 1 t/m 4 .
Is het niet leuker om gewoon het spel te spelen en er zelf achter te komen?

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 457756 schreef op maandag 14 mei 2012 @ 09:50:
zou vandaag de guide van diablo 3 ook bijgewerkt worden of is dat ook morgen

want ik zal wel wat willen weten over Act 1 t/m 4 .
Als ik het goed begrepen heb wordt vandaag alles bijgewerkt op de website omdat het meeste toch wel bekend wordt via dataminen op de fansites. Ik kijk vanmiddag wel als ik de boel aan het updaten en installeren ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Entharion
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-06 19:14

Blue_Entharion

Lasercannoneer

heuveltje schreef op maandag 14 mei 2012 @ 09:53:
[...]

En woensdag komt iedereen dat het een leuk spel was, maar dat het na 1 keer normal en een keer pootje dippen in NM eigenlijk wel weer genoeg was _O- _O-

Seriously, ik zit me nu zo veel op dat spel te verheugen/ dat het eigenlijk alleen maar kan tegenvallen.
12 jaar geleden had ik veel meer tijd/intresse voor dit soort spellen, en die 10 jaar heeft mijn herinderingen aan d2 ongetwijfeld mooier gemaakt dan het eigenlijk was.
Dus misschien dat ik heel dat spel met een week wel weer gezien heb :) NIemand anders daar bang voor ?A
Beetje wel, maar heb onlangs nog een hoop D2 gespeeld, dus mijn verwachtingen zijn wel dat het beter is dan D2, maar niet heel erg veel :P sommige dingen zullen gewoon tegenvallen.

Bwaaahhhhhh - Chewbacca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YBH
  • Registratie: December 2008
  • Niet online

YBH

Inferno, nieuwe shinies? Verveling? Never! Als je alleen voor het lore gaat, moet je niet rushen!
[...]

En woensdag komt iedereen er achter dat het een leuk spel was, maar dat het na 1 keer normal en een keer pootje dippen in NM eigenlijk wel weer genoeg was _O- _O-

Seriously, ik zit me nu zo veel op dat spel te verheugen/ dat het eigenlijk alleen maar kan tegenvallen.
12 jaar geleden had ik veel meer tijd/intresse voor dit soort spellen, en die 10 jaar heeft mijn herinderingen aan d2 ongetwijfeld mooier gemaakt dan het eigenlijk was.
Dus misschien dat ik heel dat spel met een week wel weer gezien heb :) NIemand anders daar bang voor ?A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

En woensdag komt iedereen er achter dat het een leuk spel was, maar dat het na 1 keer normal en een keer pootje dippen in NM eigenlijk wel weer genoeg was _O- _O-

Nope, hier niet al vind ik het niet erg om na zondag gewoon weer te gaan werken om het weekend daarop weer 3 weken te kunnen spelen.
Ik heb sowieso 4 klassen die ik spelen wil en grinden heb ik in WoW nooit erg gevonden dus dat zal hier ook wel niet het geval gaan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26351

[...]

Absoluut niet. De beta (ik was een van de gelukkigen) heeft mij alleen maar meer enthousiast gemaakt. De komende 3+ jaar verwacht ik wel met D3 bezig te zijn eigenlijk. Natuurlijk in het begin fanatieker dan later, maar ik weet eigenlijk wel zeker dat ik niet na een paar weekjes al klaar mee ben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 274722

[...]

Haha, ja 't blijft een clickfest natuurlijk, maar dat is gewoonweg 't genre. Ik denk dat D3 beter van opzet is dan D2.. en verwacht dan ook dat 't een spel is wat echt nog jaren en jaren veel gespeeld zal worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16-06 22:29
Hopelijk wordt Diablo 3 geen tegenvaller. Iedereen heeft er zo'n hoge verwachtingen in. Zou zonde zijn moesten deze verwachtingen niet worden ingevuld.

Al denk ik wel dat Blizzard ervoor gezorgd heeft dat het een top game wordt. (HOPELIJK!) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-06 10:28

PromWarMachine

Forsaken Archer

[...]

Dat gevoel heb ik precies hetzelfde! :X
Zit mezelf (en anderen!) helemaal gek te maken. Ik ben een enorme Blizzard fan. In ieder van hun franchises heb ik tenminste 1500~5000 speeluren zitten, behalve in Diablo. Dat heb ik een keer uit de budgetbakken geraapt, nog maar een paar jaar geleden.

In de tijd van Diablo was ik vooral bezig met Starcraft en Warcraft. Mogelijk vind ik het genre helemaal niet leuk en gaat het hack'n'slash me danig vervelen. Gelukkig wordt geld automatisch geloot: moet er niet aan denken dat iedere keer aan te moeten klikken. Die hoge APM drang was wel leuk toen ik 17~19 was, maar 10 jaar later denk ik ook aan m'n armpjes waar ik nog zeker 40 jaar geld mee moet verdienen. :P
spoiler:
Er is een achievement voor 100,000,000 gold looted. Teh horror als je dat met de hand moet looten. :X

Het helpt wel dat ik met iemand ga spelen die ik nog uit de tijd van WoW ken. Dat maakt het volgens mij wel een stuk leuker.

Er zijn meer spellen waar ik me zo hard op verheugd had, maar daarna zo zwaar tegen viel.. maar goed, dat waren geen Blizzard games:
• Dungeon Siege 3
• Alan Wake
• UFO: Aftermath
... en ik vrees dat Max Payne 3 ook in dat beruchte lijstje terecht gaat komen.

/edit *zucht* waarom staat dit niet in het kroegtopic?

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:55

heuveltje

KoelkastFilosoof

Xtr3me4me schreef op maandag 14 mei 2012 @ 10:20:
[...]

Had het ook over vandaag, niet afgelopen zaterdag.
Het is een feit dat je er nog niks aan hebt.
Maar dat wil nog niet zeggen dat ze het niet mogen verkopen, dat zijn gewoon afspraken met de uitgever.
En die zijn afaik gewoon dat vandaag verkopen niet mag.........

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoY-z0nDeRMaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-04 11:59

BoY-z0nDeRMaN

Sacre Bleu

Voor de mensen die niet kunnen wachten er zijn Making of Diablo 3 filmpjes te zien op onderandere TwitchTV.
Als dit al genoemt is my bad...

PS. Bevat hoog gehalte spoilers

Manolo ???!?!? ||$p€ec$|| diablo II account = ASK!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

spoiler:
The Secret Level / "Cow Level"
Below is information on the Secret level, along with models of the very deadly evil monster!
http://www.diablofans.com...uch-more-massive-spoiler/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-06 23:22

roboreaper

Collecting your robots

Cthulhu schreef op maandag 14 mei 2012 @ 10:39:
spoiler:
The Secret Level / "Cow Level"
Below is information on the Secret level, along with models of the very deadly evil monster!
http://www.diablofans.com...uch-more-massive-spoiler/
hahaha ik geloof er niks van.. zulke lelijke textures.... gewoon met opzet in de game gestopt omdat Blizz weet dat er gedatamined wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CobyBE
roboreaper schreef op maandag 14 mei 2012 @ 10:44:
[...]

hahaha ik geloof er niks van.. zulke lelijke textures.... gewoon met opzet in de game gestopt omdat Blizz weet dat er gedatamined wordt
Nou ik hoop toch dat het wel waar is, lijkt me toch wel een lacher om die beestjes dood te meppen :p

Intel i5 2500k @ 4,5 Ghz || Asus P8Z68-V Pro || Corsair Vengeance 8 GB DDR3 @ 1833MHz || Seasonic 1250W || Crossfire ATI Radeon HD7970 @ 1100/1500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Diablo III Models
This isn't all the models, this is just a good sample of all the monsters you'll encounter in the game. Keep in mind that this is a preview from an early beta of a model viewer, models will look much better in game and aren't even designed to be displayed in full screen outside of the game in the first place. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Volgens mij vergeten jullie dat er een kroegtopic is heh voor al die zinlose ik ben vrij morgen meldingen :S

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CobyBE
Khiu schreef op maandag 14 mei 2012 @ 10:47:
[...]

Wellicht handig om jullie reacties ook in spoiler tags te zetten.
In mijn reply staat nou niet echt een spoiler hé ;) Heb speciaal op mijn woorden gelet.

Want "lelijke textures" is geen spoiler en dat we beestjes gaan doodmeppen al HELEMAAL niet hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-06 12:18

Therapy777

Metal!

[...]

Klein beetje wel. Maar ik koop het spel als één van de weinigen meer voor de lore dan voor het spel zelf. Ik denk dat het een prima spel zal worden, maar dat het misschien tegen het eind wat repetitief wordt en dat alleen het willen uitzoeken hoe het verhaal loopt me aan het spelen houdt. Maar wie weet raak ik zo verslaafd dat ik niet kan stoppen. Who knows :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
Ik weet dat het een newbie vraag is maar vind er nogal moeilijk antwoord op maar hoe zit de multiplayer van diablo eigenlijk in elkaar. Weet dat je net als in singleplayer een poppetje aanmaakt en levelt maar zou toch meer dan dat moeten zijn? Speelde in diablo 2 enkel singleplayer wegens ik toen nog geen internet had. Alvast bedankt voor antwoord :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 458437

Multiplayer is eigenlijk gelijk aan singleplayer, alleen zijn er meerdere karakters in game. Het is de bedoeling dat je dan samen de demonen te lijf gaat, omdat deze in kracht toenemen als er meer karakter in game zijn, In Diablo 3 is de max 4 per game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thyranys
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-02-2024
Grompie schreef op maandag 14 mei 2012 @ 11:14:
Ik weet dat het een newbie vraag is maar vind er nogal moeilijk antwoord op maar hoe zit de multiplayer van diablo eigenlijk in elkaar. Weet dat je net als in singleplayer een poppetje aanmaakt en levelt maar zou toch meer dan dat moeten zijn? Speelde in diablo 2 enkel singleplayer wegens ik toen nog geen internet had. Alvast bedankt voor antwoord :)
http://www.diablofans.com...p-diablo-iii-mutliplayer/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Grompie schreef op maandag 14 mei 2012 @ 11:14:
In D2 waren er online ook meer items. Geen idee of dat bij D3 ook zo zal zijn.
Maar online kan je met mensen samenspelen, items uitwisselen, boosten etc.

edit:
de link hierboven verteld meer

[ Voor 3% gewijzigd door Suicyder op 14-05-2012 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-06 23:22

roboreaper

Collecting your robots

Suicyder schreef op maandag 14 mei 2012 @ 11:18:
[...]

edit:
......

D3 heeft geen "singleplayer" game mode

je moet het online spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
CobyBE schreef op maandag 14 mei 2012 @ 10:49:
[...]

In mijn reply staat nou niet echt een spoiler hé ;) Heb speciaal op mijn woorden gelet.

Want "lelijke textures" is geen spoiler en dat we beestjes gaan doodmeppen al HELEMAAL niet hoor ;)
Mensen zijn gewoon een beetje nerveus voor wat er komen gaat :)
Heb van het weekend ook nog een build gemaakt voor een barbarian, denk alleen dat dit spelenderwijs nog wel aangepast gaat worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Suicyder schreef op maandag 14 mei 2012 @ 11:18:
[...]

edit:
D3 is multiplayer only, als je SP wil doen dat doe je solo MP maar met alles het zelfde, en ook AH etc.

I see only benefits!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Bulls schreef op maandag 14 mei 2012 @ 11:21:
[...]

D3 is multiplayer only, als je SP wil doen dat doe je solo MP maar met alles het zelfde, en ook AH etc.

I see only benefits!
Goed om te lezen, ik heb D3 niet zo heel erg in de gaten gehouden, maar al wel besteld (hopelijk morgen beginnen).
Heb D1 en D2 met veel plezier gespeeld, reden dat ik D3 weinig in de gaten heb gehouden is dat ik al te vaak teleurgesteld ben door filmpjes + beta. Die sla ik tegenwoordig over :+

edit:
Heb mezelf toegevoegd op de playertable, nu even kijken welke class ik ga nemen

[ Voor 7% gewijzigd door Suicyder op 14-05-2012 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 274722

Bulls schreef op maandag 14 mei 2012 @ 11:21:
[...]

I see only benefits!
Nou voor hardcore lijken me verbindingsissues en lag-spikes enzo geen feest. Verwacht wel een stuk minder of bijna helemaal geen hacks/cheating/botting nu je geheel online speelt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Anoniem: 274722 schreef op maandag 14 mei 2012 @ 11:28:
[...]

Nou voor hardcore lijken me verbindingsissues en lag-spikes enzo geen feest. Verwacht wel een stuk minder of bijna helemaal geen hacks/cheating/botting nu je geheel online speelt..
Ja voor HC is het wel jammer, dat valt eigenlijk wel op te lossen, als ze gewoon een hele hap preloaden hoe de monsters staan, en hoe ze reageren wordt op je PC berekend. Alleen bij de loot wordt er contact gelegd met de servers. Zo kun je niet dood gaan door lag omdat je daar geen last van hebt, alleen een disconnect zou dan problemen moeten geven. Zelfs daar is een failsave voor te bedenken en dat is bij connection problems instant uitloggen. Bijvoorbeeld als ze voor x seconden geen packets receiven van de client. Maar dat zou weer misbruikt worden als panic button.

Nouja we zien wel, ik ga HC toch niet eerder spelen dan na het spel goed te kennen en alle classes flink gespeeld te hebben (liefst alle classes level 60 en geard up)

[ Voor 3% gewijzigd door Bulls op 14-05-2012 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Modbreak:Ik hoop dat een hoop mensen hier beter zijn in het spelen van een spel, dan het lezen van een Topicwaarschuwing en/of het opzoeken van de meest simpele dingen.

Dit topic is alleen voor inhoudelijk Diablo 3. Voordat je post kijk je of je vraag al is behandeld. Verder: Diablo 3: Kroegtopic

Ik heb nu 40 reacties verwijderd van de afgelopen uren, de volgende keer gaat de poster er achteraan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16-06 17:37
Zijn er hier mensen die in de beta met de Darker D3 Pixel Shader hebben gespeeld? Zo ja, hoe beviel dat? Want dit is eigenlijk hetzelfde als de FXAA 'mod' voor Battlefield 3 waardoor het beeld er scherper uitziet en dat beviel me wel.

Als ik kijk op http://darkd3.com/ dan vind ik het beeld mooier op 'Stronger' met 'Effect On' en 'Sharpness On'. Wat vinden jullie?

Oh en:

http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/4008281351
Just saw this on US forum:

Jay Wilson said this on Twitter about DarkD3:

"TOS against mods is so we can ban cheaters. I agree DarkD3 is not a cheat...yet. As long as it is not a cheat, no ban is likely."

https://twitter.com/Angry...atuses/201726183740686336
De FXAA 'mod' mag na meer dan een half jaar nog steeds worden gebruikt met BF3, dus je mag er van uitgaan dat het met D3 ook wel mag.

Edit: FYI: Als je net zoals ik de WoW-anual pass hebt en je D3 al hebt gedownload maar nog niet kan installeren ( "The fire from the sky still falls. Diablo III has not yet launched."), dit kan vanaf 5.01 cest time lees ik: http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/4008681370

[ Voor 13% gewijzigd door MaTr1x op 14-05-2012 12:15 ]

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MaTr1x schreef op maandag 14 mei 2012 @ 12:11:
Zijn er hier mensen die in de beta met de Darker D3 Pixel Shader hebben gespeeld? Zo ja, hoe beviel dat? Want dit is eigenlijk hetzelfde als de FXAA 'mod' voor Battlefield 3 waardoor het beeld er scherper uitziet en dat beviel me wel.

Als ik kijk op http://darkd3.com/ dan vind ik het beeld mooier op 'Stronger' met 'Effect On' en 'Sharpness On'. Wat vinden jullie?
Had deze bij de bèta even getest:
Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/2r47q7o.gif

Ga hem zelf niet gebruiken, misschien nadat ik het spel al 10x doorlopen heb en de default grafische pracht inmiddels wel gezien heb ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Angeloonie op 14-05-2012 12:14 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-06 11:19
De FXAA 'mod' mag na meer dan een half jaar nog steeds worden gebruikt met BF3, dus je mag er van uitgaan dat het met D3 ook wel mag.
Hij zegt zelf wanneer het niet meer zou mogen; als je gaat lopen cheaten. LMD.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal

Oh en:

http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/4008281351

[...]

Of je het gebruikt moet je zelf weten. Maar ik denk dat Blizzard er genoeg aan heeft gedaan om het een diablo sfeer te geven hoor. Met zo een mod zal het echt niet mooier worden ofzo :)

@ Hydra:

Exactly!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-06 11:19
Dakreal schreef op maandag 14 mei 2012 @ 12:14:
Of je het gebruikt moet je zelf weten. Maar ik denk dat Blizzard er genoeg aan heeft gedaan om het een diablo sfeer te geven hoor. Met zo een mod zal het echt niet mooier worden ofzo :)
Kwestie van smaak. Ik zie zelf het voordeel niet. Als iemand het mooier vindt, vooral doen. Zelf heb er wel vertrouwen in dat Blizzard wel weet was het beste voor me is ;)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16-06 17:37
Bedankt voor de screenshots, ik ga inderdaad eerst gewoon spelen en kijken wat Blizzard er van gemaakt heeft :) En jullie posten zo snel :p Ik had nog een edit geplaatst, hier nogmaals dan:

FYI: Als je net zoals ik de WoW-anual pass hebt en je D3 al hebt gedownload maar nog niet kan installeren ("The fire from the sky still falls. Diablo III has not yet launched."), dit kan vanaf 5.01 cest time lees ik: http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/4008681370

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:03

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

MaTr1x schreef op maandag 14 mei 2012 @ 12:19:
FYI: Als je net zoals ik de WoW-anual pass hebt en je D3 al hebt gedownload maar nog niet kan installeren ("The fire from the sky still falls. Diablo III has not yet launched."), dit kan vanaf 5.01 cest time lees ik: http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/4008681370
Dat is dus 17.01, niet 05.01 :P Subtiel verschil, want om 0.01 gaan de servers open.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-06 18:22
Bedankt voor de screenshots, ik ga inderdaad eerst gewoon spelen en kijken wat Blizzard er van gemaakt heeft :) En jullie posten zo snel :p Ik had nog een edit geplaatst, hier nogmaals dan:

Idd. gewoon niets aan doen , ze hebben dat spel zo ontworpen en daar hoeven dus geen FXAA injectors of DLL bestanden aan te pas te komen. zo denk ik er ook over :) gewoon lekker spelen :)

En ja , vanaf 5 uur kun je 'm gaan installeren :)

Ook ik wacht nagelbijtend af, hoop dat Bol de boel vandaag verstuurd, maar na aanleiding van meerdere posts in dit topic zou dat goed moeten komen.

Mijn eerste class gaat trouwens een Witch Doctor worden. denk dat pets, AoE en mind control abilities wel heel handig zijn om mee te beginnen, maar het zal met elk karakter wel lukken denk ik. mijn pa begint een Wiz, mijn moeder (jawel) begint een barb :)

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kser
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-06 22:17
Iedereen kan om 17.01 de predownload installeren. Mensen die het spel in de winkel halen kunnen dat ook. Zodra deze spelers hun cd key hebben kunnen hoeven ze dan alleen nog maar de key in te voeren op Battle.net en kunnen ze meteen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 458437

Kser schreef op maandag 14 mei 2012 @ 12:29:
[...]

Iedereen kan om 17.01 de predownload installeren. Mensen die het spel in de winkel halen kunnen dat ook. Zodra deze spelers hun cd key hebben kunnen hoeven ze dan alleen nog maar de key in te voeren op Battle.net en kunnen ze meteen spelen.
Vergeet patch 1.01 niet, je kan niet vroeg genoeg beginnen met die binnen te halen, al is hij kleiner dan 100mb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrParanoid
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09-01-2022
/Edit: hoort hier niet thuis zie ik :) sorry!

[ Voor 124% gewijzigd door DrParanoid op 14-05-2012 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15:16
Kan ik de game nou vannacht al downloaden/spelen of morgen nacht?

[ Voor 9% gewijzigd door Xenophoben op 14-05-2012 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-05 16:37
Xenophoben schreef op maandag 14 mei 2012 @ 13:03:
Deze nacht, 0:01 ;)

Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
w00t thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Xenophoben schreef op maandag 14 mei 2012 @ 13:03:
15 mei, vanaf 0:01 gaan de servers open.. dus komende nacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• y0ukn0w
  • Registratie: September 2010

y0ukn0w

aka Jay

En downloaden kan nu al.

MHW: Jay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
y0ukn0w schreef op maandag 14 mei 2012 @ 13:05:
[...]

En downloaden kan nu al.
installeren toch nog niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Xenophoben schreef op maandag 14 mei 2012 @ 13:06:
[...]
installeren toch nog niet?
dat kan vanaf 17u deze middag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• y0ukn0w
  • Registratie: September 2010

y0ukn0w

aka Jay

Handig om eens doorheen te lezen, de known issues list in patch 1.0.1 http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/4916972036

MHW: Jay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjCoke
  • Laatst online: 13-06 07:52
y0ukn0w schreef op maandag 14 mei 2012 @ 13:25:
Handig om eens doorheen te lezen, de known issues list in patch 1.0.1 http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/4916972036
Pas op de spoilers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11:17
zit er ook een online content in het spel dat je tegen elkaar kan spelen ofzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• casper1987vd
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 09-06 20:08
manii schreef op maandag 14 mei 2012 @ 14:46:
zit er ook een online content in het spel dat je tegen elkaar kan spelen ofzo ?
Nee, deze komt waarschijnlijk later dit jaar in de vorm van een dlc vrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11:17
casper1987vd schreef op maandag 14 mei 2012 @ 14:51:
[...]

Nee, deze komt waarschijnlijk later dit jaar in de vorm van een dlc vrij.
hij is besteld, maar via Bol.com want de rest voor 45 euro is al uitverkocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulti23
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-06 03:59

Ulti23

Quality Time

Moet je die patch ook hebben bij de pre-download versie? Nee toch, neem aan dat dat automatisch mee gaat?

I pitty the fools who took my game-station.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• casper1987vd
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 09-06 20:08
Ik ben trouwens benieuwd hoe het RMAH met de bijhorende marketvalue voor items geregeld wordt.
Datamining hiervan is volgens Blizzard niet mogelijk. Dus hoe is het mogelijk om een quickview te genereren van de marketvalue van items voor een specifieke tijdsperiode?

Ik kan mij niet voorstellen dat mensen in hun vrije tijd alles noteren wat er in de rmah verkrijgbaar is, laat staan de fluctuaties voor een bepaald item. Dus hoe je kun op betrouwbare bron bepalen of een item schaars is of niet?

Tevens heb ik even berekend wat het snijpunt is van equipment vs commodoties, welke op 6 2/3 euro staat, mits er geen fees voor plaatsing van equipment wordt gerekend (welke volgens mij al geschrapt is, dus vandaar "mits").
Om uitbetaald te worden via paypal, moet je mobile alerts hebben aanstaan.
Nu vraag ik mij dus af of je de sms kosten dan ook moet betalen?

Daarnaast zou je ook nog eens belasting uit inkomen kunnen betalen, mocht je salaris buiten de heffingskorting vallen.

Leuke toevoeging die rmah, maar volgens mij word je er niet rijk van. Zelfs als je een schaars item hebt, is de cap $250,-. Ik ben meer aan energiekosten kwijt dan dat ik er potentieel een rendement uit kan halen.
Geniaal bussines model van Blizzard trouwens.

Dit neemt niet weg dat ik nog steeds nieuwsgierig ben naar mijn eerder gestelde vragen.
Pagina: 1 ... 23 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat je iets post van je pre-order noch waar je dat hebt gedaan noch voor hoeveel je dat hebt gedaan. Dit topic is voor het spel Diablo 3, niet voor het aankoopproces er van. We hebben speciaal voor jullie een kroegtopic geopend:

[PC] Diablo 3 Kroegtopic

Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic

The End of Days approaches…. Diablo III will be unleashed from the Burning Hells on May