Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icepegel
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-06 11:58
Dat kan ook pas vanaf maandag 17.01 uur in de avond. Dan kun je om 0.00 uur je evt. cd key invoeren en als het lukt................ inloggen en gamen. Het is normaal dat je nu nog niet kunt installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 182205

Ik meen mij te herinneren dat je maandag rond 16:00 het spel kunt uitpakken. Maar de servers gaan pas om 00:01 online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18-06 21:09
RedHat schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 23:55:
[...]

Dat is leuk als je uit gaat dat een boss op 1 persoon triggert, wat niet zo is. Dus de verhoogde dmg tov van solo blijft grotendeels van kracht. Met een groep zal dus lastiger zijn. Enige voordeel zijn party aura's ed zoals we die kennen van diablo 2, als die er zijn.

(wat gaat het typen Toch langzaam op een Iphone 4s, 1 letter per 4 sec. ))
Is ook precies wat ik bedoelde, bij boss encounters valt er weinig te splitten. Je kunt een boss namelijk niet even vierendelen. Dus boss encounters zullen daardoor relatief gezien uitdagender worden. Maar daar staat natuurlijk tegenover dat de packs gemiddeld genomen gemakkelijker zullen zijn en je daar dus weer sneller doorheen bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
*bekijkt key*

Zou b.net 'm al lusten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icepegel
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-06 11:58
Bundin schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 13:41:
*bekijkt key*

Zou b.net 'm al lusten?
Hoezo key... heb je de game al binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Niet online
Yup, maat in Engeland laten bestellen bij.. een of andere supermarkt geloof ik (voor 28 GBP) en die kreeg 'm vandaag binnen. Fotootje van key net doorgestuurd gekregen.

[ Voor 15% gewijzigd door Bundin op 12-05-2012 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-06 21:30
Pics or u lie! :P

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01-06 11:08

djunicron

*click-swoosh-thud*

Tja, ik denk dat je em wel al kan invoeren. Blizzard heeft z'n leveranciers aan winkels echter in NL opgedragen geen schijfjes te verkopen of versturen.

Zoals ik al eerder schreef vertellen winkeliers (die ik ken) mij dat ze dan boetes moeten betalen. Maar als niets wetende betalende consument lijkt het mij raar als jij er iets van zal ondervinden. Misschien dat de Engelse webshop wel op z'n vingers wordt getikt. Maar een serial is niet naar een winkel te herleiden, wellicht wel naar een land of een winkelketen.

Gewoon proberen in te voeren dus?

@ Hierboven, nee waarom zou dit een leugen zijn? In de UK waren de schijfjes dinsdag binnen...
In de States waren de eerste unboxing filmpjes op vrijdag (dus hun donderdag avond) al te zien.

Er zijn al zoveel mensen die de doosjes hebben gezien ondertussen.

[ Voor 19% gewijzigd door djunicron op 12-05-2012 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

De eerste foto's van de doosjes waren Donderdag al te zien, medewerkers van winkels hebben echt wel exemplaren meegenomen

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14:28
djunicron schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 13:45:
Tja, ik denk dat je em wel al kan invoeren. Blizzard heeft z'n leveranciers aan winkels echter in NL opgedragen geen schijfjes te verkopen of versturen.

Zoals ik al eerder schreef vertellen winkeliers (die ik ken) mij dat ze dan boetes moeten betalen. Maar als niets wetende betalende consument lijkt het mij raar als jij er iets van zal ondervinden. Misschien dat de Engelse webshop wel op z'n vingers wordt getikt. Maar een serial is niet naar een winkel te herleiden, wellicht wel naar een land of een winkelketen.

Gewoon proberen in te voeren dus?

@ Hierboven, nee waarom zou dit een leugen zijn? In de UK waren de schijfjes dinsdag binnen...
In de States waren de eerste unboxing filmpjes op vrijdag (dus hun donderdag avond) al te zien.

Er zijn al zoveel mensen die de doosjes hebben gezien ondertussen.
Het klopt dat serials lastig kunnen zijn, echter als (voor één of andere reden) Blizzard zelf een Key koopt en ze deze ontvangen (je krijgt dan toch een e-mail met daarin de webshop etc) dan hangt het bedrijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Niet online
Kom maar door met die 15de, ik ben voorbereid! *bekijkt grote stapel koffie-capsules* en heb 2 dagen vrijgepland :D Go go demonenjaagster! Dat wordt m'n eerste, eigenlijk vooral omdat ik in de beta niet echt veel power heb gezien bij DHs. Waar een barb vrolijk doorheen slicete in 1 mep moest zij toch 2x schieten. Dus ik gok/hoop op een exponentiele curve :p En de looks van de DH bevalt me wel, beetje gothic/noir vibeje wat ik bij de andere classes mis.

Key-gerelateerde comments verhuis ik naar het kroegtopic zoals gewenst (sorry mods, zag 't pas na mijn eerste post vandaag).

[ Voor 68% gewijzigd door Bundin op 12-05-2012 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryostorm
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 28-05 11:31
En kon je al de key invoeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230001

Ik hoop dat er ook erg snel een Armory app verkrijgbaar is voor de smartphone. Heb het met WoW altijd leuk gevonden om op het werk in de verloren momenten mijn chars te bekijken. Soort voorpret voor als ik weer thuis ben zeg maar :)

Wil met mijn barbarian het liefst dual wield gaan maar ik twijfel steeds meer of dat houdbaar is en je niet beter een goede 1 hander met schild kunt nemen. Tot aan de SK was het allemaal redelijk eenvoudig tijdens de open beta maar je zult op een bepaald moment erg blij gaan zijn met extra armor en volgens mij is dat ook een keer in een blue post verteld dat je armor moet gaan stacken. En aangezien er een active en passive skill is die de armor een flinke boost geeft kan zo'n schild daar ook flink aan bijdragen.

Ben ook gestopt met het maken van builds. Als ik het vijf keer doe krijg ik drie verschillende builds. Ik ga dinsdagochtend gewoon beginnen met de barbarian of WD en kom er tijdens het spelen wel achter wat me het best bevalt. En alles op het gemak, ik wil geen vierkante centimeter overslaan want deze game speel ik ook voor de geweldige sfeer. En na de SK breng ik de DH en wizard naar de SK zodat ik alvast genoeg gold heb om mijn smid te levelen en extra stashruimte te kopen en daarna ga ik met de WD en barbarian richting Nightmare.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retonator
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-06 21:13
MIjn broertje woont in Engeland en heeft zijn exemplaar ook al. Ik heb zijn guest pass gekregen (waar er 2 van inzitten in een hardcopy), en de key voor de starter edition werkt al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsjof
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 28-03 09:32
Wordt steeds spannender :-)

Ik heb mijn (normale) versie van het spel bij Amazon.co,uk besteld een maand of twee geleden voor ~€42, maar zag gisteren dat de verwachte dispatch datum 14 mei zou zijn, en dat ik hem dus rond 17 mei zou ontvangen, wat dan dus weer Hemelvaart is dus geen post :-( (want wordt vanuit Frankrijk verstuurd).

Waarom ze hem niet gewoon op vrijdag/zaterdag verzenden is mij een raadsel, maar ik las net op de officiele D3 fora dat Amazon wat problemen heeft met de voorraad dus ik heb gecanceld, ik heb komende week vrij genomen (op aanraden van mijn vrouw) om te spelen en wil het spel dan wel hebben en niet zo lang wachten.

Ik vind het raar dat de digitale versie relatief zo duur is (€59 t.o.v. €45 voor hardcopy) maar dit is ongetwijfeld al meermalen aan de orde geweest hier.
Ik heb Dynabyte gebeld om te vragen hoeveel voorraad ze krijgen op dinsdag, maar de medewerker daar leek niet geinteresseerd in mensen die iets willen kopen dus ik heb Mycom even gebeld, de medewerker daar gaf aan dat ik het beste kan reserveren op hun website, en dan zelf ophalen.
Ik heb dit gedaan en kreeg een overzicht van de bestelling: verwachte leverdatum 12 juni 2012.

Ik heb besloten de digitale versie te kopen zodat ik op maandagavond even kort kan spelen, en dan verder lekker de hele week.

Doosje met schijfje is leuk, ook dat het minder kost, maar ik wil vooral het spel snel spelen (na zoveel jaar gewacht te hebben) dus ik heb al gedownload en doe maandag de aankoop via battle.net.

Bekabelde WIFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

fritsjof schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 15:09:
Doosje met schijfje is leuk, ook dat het minder kost, maar ik wil vooral het spel snel spelen (na zoveel jaar gewacht te hebben) dus ik heb al gedownload en doe maandag de aankoop via battle.net.
Goed zo zeg ik.

Bij het doosje krijg je er namelijk gratis 2 a 3 spoilers bij. Er worden gewoon 3 (!!!) dingen verklapt!

minimale spoiler hints
spoiler:
Je kunt er namelijk verhaal aspecten uit aflezen en meerdere bazen uit afleiden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsjof
  • Laatst online: 28-03 09:32
djunicron schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 15:27:
[...]

Goed zo zeg ik.

Bij het doosje krijg je er namelijk gratis 2 a 3 spoilers bij. Er worden gewoon 3 (!!!) dingen verklapt!

minimale spoiler hints
spoiler:
Je kunt er namelijk verhaal aspecten uit aflezen en meerdere bazen uit afleiden!
Ik kan me niet geheel aan de indruk onttrekken dat je bovenstaande met enig sarcasme hebt geschreven, maar ik laat mij niet uit mijn goede humeur halen en doe alsof ik het niet begrijp :-)

(Ik geef niets om spoilers, vind het gewoon leuk om te spelen, maakt me echt niet uit of ik plaatjes of filmpjes van dingen al kan bekijken).

[ Voor 0% gewijzigd door fritsjof op 12-05-2012 15:47 . Reden: typo ]

Bekabelde WIFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muta
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Zonder enige spoilers, het spel heet Diablo.
Zou een beetje raar zijn als je in Diablo 3, Diablo zelf niet op een of andere manier tegenkomt.

want: Diablo dood = franchise dood.

Ik heb mezelf nog niet gespoilerd maar dit is common sense. De vraag is alleen wanneer.... En daarnaast welke andere eindbazen kan je afleiden? Die groter uit de trailers lijkt me ook logisch....

Dan weet je er eigenlijk al twee toch?

Voor mij is het een verassing als we Diablo juist niet zien! haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel17
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-06 20:23
Het klopt inderdaad dat de serial key al ingevoerd kan worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Nou nog 2 dagen en acht uur wachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Zijn er hier mensen die gelijk met HC beginnen? Wel zo spannend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Cthulhu schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 16:15:
Hiero, je kunt je inschrijven in het groepje HC. https://docs.google.com/s...Zk5HbkVqWEUxd25MUEE#gid=0

Nog 1 plaats vrij ;) Dan kom je bij mij te zitten. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-06 14:20

Melkaz

Melkazar

Cthulhu schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 16:15:
Lijkt me een hele domme beslissing :D HC zonder de game gezien te hebben op SC zal bijna niemand gaan doen behalve de world first racers? Die maken dan als ze 10 hitten gelijk een HC char, maar of die veel kans gaan maken? Misschien als ze heeeel voorzichtig spelen of het inderdaad voor de lol doen met vrienden en bij doodgaan niet moeilijk doen en opnieuw beginnen.

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serotonin
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10-05 23:03
Melkaz schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 16:20:
[...]

Lijkt me een hele domme beslissing :D HC zonder de game gezien te hebben op SC zal bijna niemand gaan doen behalve de world first racers? Die maken dan als ze 10 hitten gelijk een HC char, maar of die veel kans gaan maken? Misschien als ze heeeel voorzichtig spelen of het inderdaad voor de lol doen met vrienden en bij doodgaan niet moeilijk doen en opnieuw beginnen.
Probleem is dat je ook niet weet hoe moelijk act 4 bijvoorbeel is in normal, laat staan nightmare / hell / inferno. Het komt op mij nogal masochistisch over, maar goed ieder zn ding >:) .

Ik verwacht deze week een nieuw monitor en was een het kijken of er benchmarks zijn voor diablo 3 en kwam de volgende site tegen:
http://www.tomshardware.c...mance-benchmark,3195.html
Weet niet of deze al voorbij was gekomen, volg het topic aardig, maar het gaat zo hard :).

Conclusie is dat D3 heel erg goed te draaien is op bijna elk systeem. Ga zelf op een hd5770 naar 1980*1200 eb was dus bang voor problemen. Blijkt goed te lopen op max settings. Kunnen we rustig wachten op de 660ti 8) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Melkaz schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 16:20:
[...]

Dat zeg ik, spannend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Anoniem: 182205 schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 16:19:
[...]

Hiero, je kunt je inschrijven in het groepje HC. https://docs.google.com/s...Zk5HbkVqWEUxd25MUEE#gid=0

Nog 1 plaats vrij ;) Dan kom je bij mij te zitten. :9
Ik weet niet of ik al om 0.01 kan beginnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

spoiler: HUGE SPOILER!!! kijken op eigen risico het verklapt veel omtrent de loop van het verhaal
http://i47.tinypic.com/2njbm36.jpg Leah @ Diamond Gates (daarachter de rook van Diablo die Leah aanstuurt (of andersom met een leger van demonen oid..) vs Imperius, mag jij raden wie er gaat winnen >:)

Interesting :9~

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 182205 op 12-05-2012 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus87
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 12-06 14:54
Is er naast de blacksmith trainer (zag ik in de open beta) ook nog een andere trainer, waar je dingen kan leren (ie: je geld uitgeven?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zontar
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17-06 13:28
Baelrog schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 17:29:
Is er naast de blacksmith trainer (zag ik in de open beta) ook nog een andere trainer, waar je dingen kan leren (ie: je geld uitgeven?)
Jeweler,

voor gems te upgraden en sockets te maken in gear.

http://eu.battle.net/d3/en/artisan/jeweler/recipe/#page=1

[ Voor 14% gewijzigd door Zontar op 12-05-2012 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:23
Hey people,

Ik begin steeds meer te twijfelen over mijn configuratie...in het kort:
  • Win 7 64
  • 8 GB RAM
  • Sapphire Radeon HD 6570 2 GB
  • AMD FX-4100
Als ik op system-requirements-lab kijk en kies voor Diablo 3, dan zegt ie dan ik het ruim haal. Iemand die dit kan bevestigen met deze VGA kaart?

Thanks,

Maichel

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeR
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:25

GekkeR

key = key

Maichel schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 17:36:
Hey people,

• Win 7 64
  • 8 GB RAM
  • AMD FX-4100
Als ik op system-requirements-lab kijk en kies voor Diablo 3, dan zegt ie dan ik het ruim haal. Iemand die dit kan bevestigen met deze VGA kaart?

Thanks,

Maichel
Makkelijk.

[ pctje te zien hier ] - Miauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serotonin
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10-05 23:03
Hey people,

Maichel
MAichel, op wat voor resolutie ga je spelen?

Benchmark door Tom's. Kun je goed kijen wat je kunt verwachten qua specs/performance.
Serotonin schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 16:41:
[...]

http://www.tomshardware.c...mance-benchmark,3195.html
Weet niet of deze al voorbij was gekomen, volg het topic aardig, maar het gaat zo hard :).

[ Voor 3% gewijzigd door Serotonin op 12-05-2012 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixos
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-03 22:16
Wat ik hoop is dat de problemen die met de installer van de open beta waren wel verholpen zijn.
Ik ben toen ongeveer 4 uur bezig geweest met maps deleten en steeds herinstalleren omdat ie steeds bleef steken bij "Updating files", als ik dat zelfde probleem weer krijg na de launch word ik echt gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 274722

Hey people,

• Win 7 64
  • 8 GB RAM
  • AMD FX-4100

Thanks,

Maichel
Hangt een beetje van je resolutie af..

Als je 't op 1900x1080 gaat spelen kan 't zijn dat je anti-aliasing iets terug moet schroeven om boven de 30-35fps te blijven. Maar zelfs op deze hogere resolutie en alles op max haal je denk ik 20+fps minimum. (afgaande van tomshardware test en een benchmarklijst)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 295070

Anoniem: 274722 schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 18:30:
[...]

Hangt een beetje van je resolutie af..

Als je 't op 1900x1080 gaat spelen kan 't zijn dat je anti-aliasing iets terug moet schroeven om boven de 30-35fps te blijven. Maar zelfs op deze hogere resolutie en alles op max haal je denk ik 20+fps minimum. (afgaande van tomshardware test en een benchmarklijst)
http://us.battle.net/support/en/article/D3supportedvideo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Zoals ik al eerder opmerkte, het is mensen gelukt de Diablo 3 DVD te decrypten dus ja, ALLE cinematics zijn te zien en te screenshotten. Dit is dus b.v. wat te zien is in de links van Margootje.
Dit klinkt daarnaast ernstiger dan het is, ze zijn nu zeg maar alleen waar de rest van de spelers om 17:00 op maandag zullen zijn.

Wat betreft het HC spelen: Als je het niet doet, is het spel toch gewoon echt een stuk minder spannend. Ja, je kunt voor verrassingen komen te staan en dood gaan. Maar dat is het hele punt ook. Ik heb met Diablo 2 ook eerst eens SC gespeeld tot na Mephi, daarna een HC char gemaakt en daarmee voor het eerst Diablo verslagen. En dat was zo ontzettend veel spannender. Bijna doodgaan bij de seals verbreken en het stuk nog eens spelen was een stuk interessanter en toen het uiteindelijk gelukt was, was het gewoon echt spannend om te gaan zoeken waar Mr. D nu eigenlijk was. Maar goed, het is een kwestie van smaak inderdaad.

Ik speel met veel plezier het toch wel erg hardcore Legend of Grimrock en ook spellen als Amnesia: Dark Ascend hebben mij veel plezier gegeven. Het is gewoon leuk om je over angst heen te zetten en toch door te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Of je HC of SC speelt, het is volgens mij spannend genoeg in Hell en Inferno.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:11

heuveltje

KoelkastFilosoof

Anoniem: 230001 schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 18:38:
Of je HC of SC speelt, het is volgens mij spannend genoeg in Hell en Inferno.
Er is een verschil tussen spannend en moeijlijk !
Ik kan je vertellen dat veel normale acties in HC nightmare gewoon veel enger aanvoelen dan in SC HELL
Niet omdat het zo moeilijk is , maar de "stakes" zijn veel hoger.

Want wat is nu 1 dood meer of minder in SC ?
djunicron schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 18:34:
k heb met Diablo 2 ook eerst eens SC gespeeld tot na Mephi, daarna een HC char gemaakt en daarmee voor het eerst Diablo verslagen. En dat was zo ontzettend veel spannender. Bijna doodgaan bij de seals verbreken en het stuk nog eens spelen was een stuk interessanter en toen het uiteindelijk gelukt was, was het gewoon echt spannend om te gaan zoeken waar Mr. D nu eigenlijk was. Maar goed, het is een kwestie van smaak inderdaad.
Volgens mij moest je toch echt normal uitgespeeld hebben voor je HC kon starten in D2 :?

Maar idd HC voegt wel echt iets toe. Heb een stuk of 4 chars solo langs de NM ancients gekregen (en minstens 6 hebben het loodje gelegd daarmee :) ) Dat waren voor mij toch echt wel de spannendste en leukste gevechten uit heel D2 !!! Dat gezegd hebben kan het even veel frustratie als plezier opleveren.

En een gevecht als Duriel in D2 was gewoon bijna niet legit solo te proberen in HC, zonder veel alt-f4 gecheat, of tientallen instant full health potions..... dat soort dingen werkt gewoon niet leuk in HC

[ Voor 19% gewijzigd door heuveltje op 12-05-2012 18:46 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-06 12:18

Therapy777

Metal!

Ik ben voor de leut eens gaan kijken op de diablo wiki om vooral mijn kennis over Diablo 2 wat te verversen en me weer vol in de lore te verdiepen. En damn! Wat een hoop informatie staat daar zeg. Een groot deel wist ik wel vaagjes maar het is enorm gedetailleerd en heel interessant. Ik ben zo veel dingen tegengekomen die in Diablo 2 en daar voor zijn gebeurd maar die ik niet echt goed heb meegekregen. Misschien was ik net wat te jong om het echt goed te begrijpen.

Chapeau, Blizzard. Wat een geweldige lore hangt er om het hele Diablo spel heen. Ik krijg nu extra veel zin in D3 en ben heel benieuwd wat we tegen gaan komen op plotgebied.

[ Voor 7% gewijzigd door Therapy777 op 12-05-2012 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uqrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-12-2024
Als er nog andere mensen zijn met een authorization error bij downloaden van Diablo 3: Schoon je internet data op. Dat was voor mij de oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

heuveltje schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 18:42:
Volgens mij moest je toch echt normal uitgespeeld hebben voor je HC kon starten in D2 :?

Maar idd HC voegt wel echt iets toe. Heb een stuk of 4 chars solo langs de NM ancients gekregen (en minstens 6 hebben het loodje gelegd daarmee :) ) Dat waren voor mij toch echt wel de spannendste en leukste gevechten uit heel D2 !!! Dat gezegd hebben kan het even veel frustratie als plezier opleveren.

En een gevecht als Duriel in D2 was gewoon bijna niet legit solo te proberen in HC, zonder veel alt-f4 gecheat, of tientallen instant full health potions..... dat soort dingen werkt gewoon niet leuk in HC
Dat klopt, je moest eigenlijk normal uistpelen. Maar zo'n 7 maanden na het uit kwam (toen kon ik het pas betalen) waren er al zat modificaties. Ik had toen een Savegame van een char-hacked level 99. Één keer daarmee op Hell rondlopen en de limitatie was verholpen.

Ik ben daarom ook erg blij dat je nu eerst level 10 moet worden voordat je kan beginnen aan HC, ipv het hele spel moet uitspelen op normal.

Eerlijk is eerlijk, ik wil wel opmerken dat als het spel nu echt ontzettend veel moeilijker is in het stuk level 10, dan wil ik het nog heroverwegen. Het is natuurlijk stupide om in Act 1 of 2 al dood te gaan met je eerste playthrough, maar gezien hoe simpel D3 beta speelde, verwacht ik niet dat ik voor Act 3 in de problemen kom.

Natuurlijk zijn bosses wel een hele uitdaging. Alle eindbazen in D2 waren pittig en spannend voor HC chars. Het is dat ik met Duriel wist waar ik aan toe was toen ik die HC ging doen, anders was ik inderdaad waarschijnlijk daar dood gegaan. Ik weet niet hoe erg ik het vind als dat in D3 gebeurt, maar het zal wel meevallen. Het moment dat je met gemak door de mobs voor de baas heen kamt is het prima op tijd om er één te proberen. Moet je al een flesje drinken onderweg naar de Act boss, dan ga ik mooi weer even de quest resetten en nog een tochtje maken.

En in de tussentijd ben ik waarschijnlijk niet meer hier in het draadje te vinden inderdaad. We zullen zien hoe lang het duurt voordat act 4 is afgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

SPOILER!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydrosine
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 29-05 20:40
Kan iemand mij vertellen of ik met de beta client ook dalijk de live versie kan gaan spelen..
of moet ik een andere downloaden..

Zoja heeft iemand een linkje voor me.

Excuses als het al eens langsgekomen is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeR

GekkeR

key = key

Hydrosine schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 19:42:
Kan iemand mij vertellen of ik met de beta client ook dalijk de live versie kan gaan spelen..

Nee en :
http://eu.battle.net/d3/e...ish_and_German-12_05_2012

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Topskilled
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 05-04-2021

Waarschijnlijk niet. De nieuwe download is hier te vinden.

http://eu.battle.net/d3/e...nd_German-12_05_2012#blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

het is al zoveel langs gekomen ja, maar alsnog dan: http://eu.media.battle.ne...-Installer-downloader.exe

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noq
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23-05 21:25

Noq

Je moet inderdaad een andere versie downloaden, ook wel vernoemd als de 'retail' versie.

Hier heb je de downloaders:
http://eu.battle.net/d3/en/blog/4410912/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeR

GekkeR

key = key

Hahaha zoveel mensen die aan het lurken zijn :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Gelukkig hebben we nu 4 x de link ;)

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydrosine
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 29-05 20:40
Als iemand hem nu ook even in het starttopic kan zetten ;) daar kon ik het namelijk niet vinden!
Super bedankt iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:23
Super bedankt voor de reacties

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Is het mogelijk dat 2 accounts samen gaan? Ik heb een beta account+iemand heeft een account waar de CE op staat
Hij wil mijn beta account samen laten gaan met zijn account, mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18-06 21:09
Cthulhu schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 20:38:
Is het mogelijk dat 2 accounts samen gaan? Ik heb een beta account+iemand heeft een account waar de CE op staat
Hij wil mijn beta account samen laten gaan met zijn account, mogelijk?
Nee, blizzard merged geen battle.net accounts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

hmm ok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 457485

Misschien is deze vraag al eerder gesteld,maar moet je ook deel 1 of 2 gespeeld hebben om deel 3 te kunnen begrijpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraMark
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-01-2016

UltraMark

Monk

Anoniem: 457485 schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 21:52:
Misschien is deze vraag al eerder gesteld,maar moet je ook deel 1 of 2 gespeeld hebben om deel 3 te kunnen begrijpen?
Nee, is niet nodig. Gewoon even dit filmpje bekijken en je bent helemaal op de hoogte!
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=r4sHDuDBUgM]

[ Voor 0% gewijzigd door UltraMark op 12-05-2012 21:56 . Reden: typo ]

(Pre)Download Diablo 3 Client Diablo 3 Preparation Guide

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noq
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23-05 21:25

Noq

Anoniem: 457485 schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 21:52:
Ik denk dat het wel wat meer toevoegt aan het verhaal als je dat wilt volgen. Zelf heb ik ook niet deel I & II gespeeld en ben dus ook op zoek naar een filmpje dat ik vorige week voorbij zag komen. Hierin werd de lore van Diablo I & II in ongeveer 7 minuten heel netjes samengevat.

Als iemand weet wat ik bedoel, link me! :D
En als ik hem zelf vind, zal ik hem hier natuurlijk ook plaatsen.

We komen nu echt heel dichtbij...

EDIT

Kijk eens wat er boven mij wordt gepost op hetzelfde tijdstip. Dat was het filmpje dat ik bedoelde.. thanks!

[ Voor 9% gewijzigd door Noq op 12-05-2012 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brackpc
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-06 18:11
ik vind persoonlijk dat deze filmpjes de lore beter uitleggen

YouTube: Diablo 3 - Diablo Lore Series: Part 1 (Pre Diablo 1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

UltraMark schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 21:56:
[...]

Nee, is niet nodig. Gewoon even dit filmpje bekijken en je bent helemaal op de hoogte!
[video]
lol, dat einde :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Laatst online: 14:31

vhal

ಠ_ಠ

UltraMark schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 21:56:
[...]

[video]
hehehe...misschien niet helemaal volledig maar toch erg vermakelijk :)

Die andere video's met Mr Serious Voice zijn dan wat vollediger...

[ Voor 9% gewijzigd door vhal op 12-05-2012 22:31 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phantasmagoria
  • Laatst online: 09-04-2024
We became aware of an issue affecting the previously available German and EU English versions of the digital install downloader for Diablo III, which would not download all the necessary files. If you already pre-downloaded the digital version of the game in these languages before 09:00 UK time (10:00 CEST) Saturday May 12, you must obtain the new downloaders to be able to install properly once the game is released on May 15. We apologize for the inconvenience, and ask that you please let friends and acquaintances know so they can begin downloading the working installer that's now available. 1.Obtain the new Diablo III digital downloader using the links below
2.Point the download save at the same directory as before
3.If you chose the correct directory only approximately 65MB will need to be downloaded to fix your install, otherwise you'll re-download the entire ~7.6GB

http://eu.media.battle.ne...-Installer-downloader.exe

[ Voor 7% gewijzigd door Phantasmagoria op 12-05-2012 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraMark
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-01-2016

UltraMark

Monk

Phantasmagoria schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 22:36:
Obtain the new Diablo III digital downloader using the links below
En omdat er ook Mac gebruikers zijn hier de Blizzard post met alle download locaties:
http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/4008460883#1 :>

(Pre)Download Diablo 3 Client Diablo 3 Preparation Guide

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phantasmagoria
  • Laatst online: 09-04-2024
UltraMark schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 23:08:
[...]

En omdat er ook Mac gebruikers zijn hier de Blizzard post met alle download locaties:
http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/4008460883#1 :>
8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 311097

Heeft iemand informatie over de damage van mobs (en attack speed)?

Er staat veel in die Brady Guide maar ik zie nog weinig verwerkt tot text tot nu toe. Heb nummers maar die zijn van hoogst hittende mobs in act3/4 inferno, wil wat meer info hebben. Ben wat number crunching aan het doen met de stat formules etc.

Iemand?

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 311097 op 13-05-2012 00:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YBH
  • Registratie: December 2008
  • Niet online

YBH

Anoniem: 311097 schreef op zondag 13 mei 2012 @ 00:47:
Heeft iemand informatie over de damage van mobs (en attack speed)?

Er staat veel in die Brady Guide maar ik zie nog weinig verwerkt tot text tot nu toe. Heb nummers maar die zijn van hoogst hittende mobs in act3/4 inferno, wil wat meer info hebben. Ben wat number crunching aan het doen met de stat formules etc.

Iemand?
Voor zover ik het weet zijn de damage en atk spd nog niet released of staan iig niet op internet. Ik zag wel een multiplier voor als er X aantal players joinen.
Normal
# Players HP% Damage%
1 100% 100%
2 175% 100%
3 250% 100%
4 325% 100%

Nightmare
# Players HP% Damage%
1 100% 100%
2 185% 105%
3 270% 110%
4 355% 115%

Hell
# Players HP% Damage%
1 100% 100%
2 195% 110%
3 290% 120%
4 385% 130%

Inferno
# Players HP% Damage%
1 100% 100%
2 210% 115%
3 320% 130%
4 430% 145%
Is er iemand al builds aan het formuleren? Ik zit te denken aan een wizard met glacial effect gecombineerd met time orb en arcane orb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

YBH schreef op zondag 13 mei 2012 @ 01:13:
Is er iemand al builds aan het formuleren? Ik zit te denken aan een wizard met glacial effect gecombineerd met time orb en arcane orb.
Ja, want mensen zijn het al aan het sandboxen. De werkelijke waarden van skills ontbreken, maar die staan in de gameguide.
Maar er zijn al mensen bezig met de animaties (vertragingen, range etc) van alle skills begluren.

Youtube is overigens redelijk veilig, animaties / cinematics die daar gepost worden worden met een rap temp weer weggehaald, maar andere sites die video aanbieden geld dat niet voor!

Wat betreft mensen die niet op een local private server willen gaan knoeien betreft: Builds verzinnen nu is leuk en aardig, maar als je de runes goed bekijkt zie je vaak wel dat dat degene zijn die de meeste dmg gaan doen. Er zijn gewoon 3 ~4 tiers in te bekennen voor de difficulties. En dat is nog steeds jammer. Er zijn dan wel honderden builds mogelijk, maar er zijn er maar een paar die ergens op slaan en als je het mij vraagt gaat vrijwel iedereen op den duur gewoon de best liggende laatste tier skills gebruiken. Ik kan er wat voorbeelden bij zoeken, maar laten we het simpel houden. Zelfs in de beta was het al duidelijk dat de "basis" skill vrijwel nooit meer nuttig was nadat je een eerste rune tot je beschikking kreeg.

Als je een een 135% arcane orb of een 90% met 200% splash arcane orb hebt unlocked, ga je niet meer je normale 90% met 100% splash orb gooien. Beide alternatieven zijn simpelweg beter. De 2-4 skills die unlocken op level 60 zijn ook vrijwel altijd als je alleen de beschrijving al leest erg krachtig. Die komen simpelweg ook bij iedere char in de build terecht denk ik zo.

Ik hoop dat ik geen gelijk krijg, maar goed...

Wat betreft de storyline, ik riep in het begin al een aantal dingen, hieronder in spoilers, die er gewoon te dik bovenop liggen. Ik hoop dat Blizzard me verrast en dat het niet waar is, maar ik heb er een hard hoofd in.

Kijk uit, het kunnen dikke vette spoilers zijn voor je. Ik weet het niet zeker, maar het kan volgens mij niet anders dan dat:

spoiler:
Diablo een vrouw is, en daarmee bedoel ik natuurlijk Leah. De cinematics, de artstyles van D zelf...
Daarnaast is het uit the book of Cain wel duidelijk dat Cain alleen z'n boek gaat nalaten. (aan Leah waarschijnlijk). Hij omschrijft daarin allerlei verhaal elementen die eigenlijk de bazen al aanwijzen. (this lesser evil has not yet walked Sanctuary, but beware if he will, etc) Ze staan nog op volgorde volgens mij ook, maar goed. Diablo wilde Leah's moeder, maar dat was mislukt, nu zal hij voor haar gaan omdat ze geen begeleiding heeft die haar behoed. Tyriel komt uit de lucht vallen en zal in contact komen met Leah. Hij zal haar wel even begeleiden. Waarschijnlijk zal hij het loodje leggen en wederom nagespeeld worden, waarschijnlijk door Belial om zo Leah in Diablo's handen te spelen. Om dat mogelijk te maken zal Cain dus waarschijnlijk voor Belial in het spel komt al dood moeten zijn. Zoals Wrath verklapt, heeft Imperius geschiedenis met Diablo en zal waarschijnlijk iets doms doen en zo Diablo de high heavens inlaten. Of Leah binnen laten en zo Diablo daar binnen laten komen oid.

[ Voor 29% gewijzigd door djunicron op 13-05-2012 01:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Nu je dat zo zegt over die runes en dat je nooit een skill zonder rune zou gebruiken, is het eigenlijk wel een overbodige animatie die ze hebben gemaakt voor al de skills, elke rune is beter als geen rune.

Dus waarom hebben ze het niet zo gemaakt dat je gelijk samen met de skill de 1e rune unlocked en altijd 1 geselecteerd moet hebben, en zo kunnen ze nog een 6e rune inbouwen omdat je eerder alle 5 unlocked hebt voor level 60 of zelfs een paar skills later toevoegen in de expansion en niet boven de huidige unlock curve heen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• no00waa
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-06 09:49
Dit zijn dus gewoon alle filmpjes zoals ze te zien zijn ingame? de CE versie kan ze alleen al vanaf de dvd bekijken?

Dacht dat spoiler tags wel genoeg waren maar bij deze; VERSCHRIKKELIJKE SPOILER HIERONDER! :(
spoiler:
Kom er net achter dat Cain doodgaat en als een razende dat ding uitgezet lol

[ Voor 10% gewijzigd door no00waa op 13-05-2012 01:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 311097

no00waa dat is wel een heel hevige spoiler haha. :(

Maak er ff duidelijke waarschuwing bij aub. :P

Anyway, die stats had ik al YBH, dankje. Er zijn ook stats in die guide te vinden van mobs (damage en resistances, attack speed etc) maar tot nu toe zijn die nog nergens verwerkt zei ik al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155599

Ik zag bij de FRS dat je diablo kon pre-orderen voor 45. Klinkt redelijk goedkoop niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Bah moeten zulke spoilers nu weer gemeld of besproken worden? Ik check soms even vluchtig of het om plaatjes of text gaat en schenk er dan verder geen aandacht aan, maar 2 woordjes waren al weer genoeg...

Wat voor nut heeft het om dat zo neer te zetten zelfs onder spoiler tags. Als men dat eerder wilt zien is leuk maar om het nu weer overal te verkondigen. Zelfs als mensen er over willen praten pre-launch enige wat je er aan hebt is iets voor andere verpesten omdat je iets speciaals weet wat je niet voor je kunt houden.

Ik was tot nu toe redelijk ongespoilerd op de official released trailers na, dit is echt de laatste keer dat ik iets zwarts lees totdat ik het zelf heb uitgespeeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:56
Anoniem: 155599 schreef op zondag 13 mei 2012 @ 01:53:
Ik zag bij de FRS dat je diablo kon pre-orderen voor 45. Klinkt redelijk goedkoop niet?
Bij de Media Markt heb je 'm voor €44 :P En als je 'm pre-ordert krijg je er een Diablo 3-muismat bij, ik weet niet of dat FRS dat ook doet?

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• no00waa
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-06 09:49
Bulls schreef op zondag 13 mei 2012 @ 01:56:
Bah moeten zulke spoilers nu weer gemeld of besproken worden? Ik check soms even vluchtig of het om plaatjes of text gaat en schenk er dan verder geen aandacht aan, maar 2 woordjes waren al weer genoeg...

Wat voor nut heeft het om dat zo neer te zetten zelfs onder spoiler tags. Als men dat eerder wilt zien is leuk maar om het nu weer overal te verkondigen. Zelfs als mensen er over willen praten pre-launch enige wat je er aan hebt is iets voor andere verpesten omdat je iets speciaals weet wat je niet voor je kunt houden.

Ik was tot nu toe redelijk ongespoilerd op de official released trailers na, dit is echt de laatste keer dat ik iets zwarts lees totdat ik het zelf heb uitgespeeld...
Spoiler tag blijft spoiler tag, het is er niet voor niets :P Maar aangepast! Kijk namelijk zelf ook vaak even.

edit; een positief puntje though; dat is gelukkig het eerste filmpje dus je komt er snel genoeg achter.

[ Voor 6% gewijzigd door no00waa op 13-05-2012 01:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Bulls schreef op zondag 13 mei 2012 @ 01:56:

Staat het in een spoilertag, is het nóg niet goed. Blijf dan gewoon weg uit dit topic als je jezelf niet kunt beheersen en toch spoilertags gaat lezen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
no00waa schreef op zondag 13 mei 2012 @ 01:58:
[...]

Spoiler tag blijft spoiler tag, het is er niet voor niets :P Maar aangepast! Kijk namelijk zelf ook vaak even.
Lappen text in spoilertag lees ik nooit, maar enkele regel is vaak een plaatje.En aangezien je het over een cutscene had...

Maar goed is niet zo erg het gaat toch om het farmen, alleen ik had de storyline/plot graag zelf ontdekt of in elk geval het meeste ervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Hahn schreef op zondag 13 mei 2012 @ 02:00:
[...]

Staat het in een spoilertag, is het nóg niet goed. Blijf dan gewoon weg uit dit topic als je jezelf niet kunt beheersen en toch spoilertags gaat lezen 8)7
Tja was niet echt lezen, even een stukje selecteren om te weten of het een plaatje was.

Maar was ook niet echt verhuld in een kort stukje ofzo gewoon recht toe recht aan in de trend van:
(non Diablo gerelateerde voorbeeld spoiler)
spoiler:
Bruce Willis is zelf een geest in The Sixth Sense

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
So fucking what? Het zit in een spoilertag, als je het niet wilt weten, dan moet je het niet lezen. Niet miepen als je het toch doet. Dan leer je maar alleen het eerste woordje te selecteren ofzo en als zelfs dát alles spoilert, tough luck.

[ Voor 28% gewijzigd door Hahn op 13-05-2012 02:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Hahn schreef op zondag 13 mei 2012 @ 02:05:
So fucking what? Het zit in een spoilertag, als je het niet wilt weten, dan moet je het niet lezen. Niet miepen als je het toch doet. Dan leer je maar alleen het eerste woordje te selecteren ofzo en als zelfs dát alles spoilert, tough luck.
Ik snap sowieso niet wat er valt te discussiëren over leaked footage wat niemand nog behoort gezien te hebben, ik begrijp dat iedereen zo geïnteresseerd is dat je alles wilt weten, maar als je iets ontdekt of ziet wat je eigenlijk niet had willen weten is het weer jammer, en ik denk dat 99% van de mensen dat heeft. En om het dan minder erg voor jezelf te maken ga je het van je af praten/schrijven om voor meer mensen het te verpesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Blijf er nog even over door jammeren :z

[ Voor 6% gewijzigd door Hahn op 13-05-2012 02:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Hahn schreef op zondag 13 mei 2012 @ 02:14:
Blijven er nog even over door jammeren :z
Moeten laatste woord hebben... (en er op wachten met F5 bashen zodat je het kon posten)

[ Voor 13% gewijzigd door Bulls op 13-05-2012 02:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Sure, wat jij wilt. Gelukkig kan ik vannacht wel slapen, want ik maak me hier niet druk om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Fictieve plot spoiler

spoiler:
Ik weet het al Cain sterft van ouderdom omdat het zolang heeft geduurd voordat D3 gereleased wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155599

Hahn schreef op zondag 13 mei 2012 @ 01:58:
[...]

Bij de Media Markt heb je 'm voor €44 :P En als je 'm pre-ordert krijg je er een Diablo 3-muismat bij, ik weet niet of dat FRS dat ook doet?
Geen idee. Maar mm is ver weg. FRS it is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 241964

Bulls schreef op zondag 13 mei 2012 @ 02:20:
Fictieve plot spoiler

spoiler:
Ik weet het al Cain sterft van ouderdom omdat het zolang heeft geduurd voordat D3 gereleased wordt
Wahahaha, daar kan je niets tegenin brengen ;)...

Kan niet wachten om te beginnen, had het al gepost in de kroegtopic maar... de Cain Rap om ons warm te houden:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=gMAbNFptzAA]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dasherman
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-09-2022

Dasherman

._.

Hahn schreef op zondag 13 mei 2012 @ 01:58:
[...]

Heeft iemand daar een link voor in de webshop? Of zal ik uit mijn kamer moeten komen naar het filiaal gaan voor mijn preorder?:(

Quis custodiet custodes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Dasherman schreef op zondag 13 mei 2012 @ 09:18:
[...]

Heeft iemand daar een link voor in de webshop? Of zal ik uit mijn kamer moeten komen naar het filiaal gaan voor mijn preorder?:(
dat ging maar tot afgelopen zondag afaik, bij bart smit hebben ze dezelfde aanbieding nog wel

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jandroid
  • Laatst online: 24-03 15:23
Ik kreeg een e-mail van Wehkamp dat de aflevering van mijn bestelling veranderd was.
Als ik bij mijn Wehkamp kijk is de levertijd nog steeds 1 week.
Heeft iemand anders bij Wehkamp besteld en als dat zo is wat is de aflever tijd bij jou ? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jandroid schreef op zondag 13 mei 2012 @ 09:39:
Ik kreeg een e-mail van Wehkamp dat de aflevering van mijn bestelling veranderd was.
Als ik bij mijn Wehkamp kijk is de levertijd nog steeds 1 week.
Heeft iemand anders bij Wehkamp besteld en als dat zo is wat is de aflever tijd bij jou ? :(
Als ik een game bij de release wil spelen bestel ik 'm sowieso al nooit bij Wehkamp. Te vaak in de diverse topics hier op tweakers gelezen dat ze pas enkele dagen na de release leverden. Hopelijk leveren ze dit keer wel op tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixos
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-03 22:16
Aaarggghh nog 2 dagen.
Eventjes maandag en dinsdag nog werken en dan direct uit mijn werk D3 ophalen bij de mediamarkt en dan de rest van de week knallen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Net een advertentie gezien op FB van een Nederlands bedrijf wat in gold en items handelt voor Diablo 3. Benieuwd hoeveel mensen daar gebruik van gaan maken nu er een maximum is gesteld van 250 euro per item.
Lijkt me geen beste manier nu er een AH is in Diablo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel17
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-06 20:23
Welk nederlands bedrijf dan?
Kan alleen amerikaanse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jandroid
  • Laatst online: 24-03 15:23
Anoniem: 230001 schreef op zondag 13 mei 2012 @ 09:44:
[...]

Als ik een game bij de release wil spelen bestel ik 'm sowieso al nooit bij Wehkamp. Te vaak in de diverse topics hier op tweakers gelezen dat ze pas enkele dagen na de release leverden. Hopelijk leveren ze dit keer wel op tijd.
Blij dat ik er nog een bij Bartsmit heb bestelt, Als de Bartsmit binnen is de Wehkamp bestelling even annuleren. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zoek op FB maar eens op Diablo 3 items en gold.
Ik zag er advertenties van bij het inloggen op mijn FB en heb even gekeken maar de reacties van de mensen zijn allemaal negatief. Ik waag me niet aan dat soort fratsen. Weet niet eens of ik wel gebruik ga maken van het AH want mijn gold heb ik hard genoeg nodig voor het levellen van mijn beide artisans. Wellicht dat ik wat geel Monkspul (enige klasse die ik niet ga spelen) op het AH zet maar meer ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dasherman

Dasherman

._.

Idd, die artisans worden echt een gigantische goldsink, waarschijnlijk houd ik niets over voor AH...

Quis custodiet custodes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Of je leveld je Artisan niet, en het gold wat overblijft koop je spul voor op de AH :P
In MP werkt die Artisan toch niet, en SP ga ik niet spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-06 14:36

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Cthulhu schreef op zondag 13 mei 2012 @ 10:47:
Ook als je een game van een ander joined krijg je dus nog steeds je eigen artisans.

Ik investeer eerst redelijk wat in stashgrootte voor ik geld steek in artisans.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dasherman

Dasherman

._.

Ik verdeel waarschijnlijk de artisans over vrienden, dan focussen wij alledrie op een eigen artisan en maken spullen voor elkaar, stuk efficienter qua gold

Quis custodiet custodes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Anoniem: 230001 schreef op zondag 13 mei 2012 @ 09:51:
Net een advertentie gezien op FB van een Nederlands bedrijf wat in gold en items handelt voor Diablo 3. Benieuwd hoeveel mensen daar gebruik van gaan maken nu er een maximum is gesteld van 250 euro per item.
Lijkt me geen beste manier nu er een AH is in Diablo.
Ik snap ff niet wat die 250E er mee te maken heeft ?
Lijkt me sterk dat er 1 of 2 uitzonderingen daargelaten, echt zo'n bedragen zullen worden geboden voor 1 item, en kwa gold maakt het al helemaal niet uit want daar verkoop je dan gewoon kleinere hoeveelheden voor...
Cthulhu schreef op zondag 13 mei 2012 @ 10:47:
Of je leveld je Artisan niet, en het gold wat overblijft koop je spul voor op de AH :P
Met dat idee zit ik dus te spelen.
Er zullen zat mensen zijn die als een gek die smit gaan lvl en proberen het ultieme ding te craften.
Gevolg daarvan is volgens mij dat je craft items voor veel geld kunt verkopen, en "net niet" ultieme items voor een veel lager bedrag op de AH komen, dan de mats me zouden kosten.
En dan heb ik het nog niet eens over het geld dat het kost om die gast te lvl'en

Aan de andere kant is het natuurlijk wel veel stoerder om alles zelf te kunnen :)

[ Voor 36% gewijzigd door heuveltje op 13-05-2012 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDeeGee
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Gisteren mailtje gehad van Dynabyte dat de Collector's Edition is verzonden :> Zal ie dinsdag wel aankomen.
Pagina: 1 ... 22 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat je iets post van je pre-order noch waar je dat hebt gedaan noch voor hoeveel je dat hebt gedaan. Dit topic is voor het spel Diablo 3, niet voor het aankoopproces er van. We hebben speciaal voor jullie een kroegtopic geopend:

[PC] Diablo 3 Kroegtopic

Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic

The End of Days approaches…. Diablo III will be unleashed from the Burning Hells on May