https://niels.nu
Kijk maar naar commentaren van spelers, iedereen is bezig over hoe ze vanalles op de RMAH gaan zetten om een zakcentje bij te verdienen. Maar wie gaat al die rommel kopen? Er is enkel een markt voor top-tier items, en zelfs daar is die markt enorm beperkt.
[ Voor 30% gewijzigd door boe2 op 14-05-2012 15:09 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
In principe is de RMAH hetzelfde...
Ik verwacht dat dit enorm goed gaat lopen eigenlijk. Al die 10talle mensen die zeggen dat ze alleen maar spullen erop gaan zetten.. Daartegenover staan er 1000 den die spullen willen kopen.
Dat hang natuurlijk van de prijzen af, maar als het vergelijkbaar is met in-app aankopen dan zal ik ws wel eens iets halenActualFantasy schreef op maandag 14 mei 2012 @ 15:12:
Tja, daarom wordt er ook miljoenen verdient met het F2P model waar je items kan kopen in de shop....
In principe is de RMAH hetzelfde...
Ik verwacht dat dit enorm goed gaat lopen eigenlijk. Al die 10talle mensen die zeggen dat ze alleen maar spullen erop gaan zetten.. Daartegenover staan er 1000 den die spullen willen kopen.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Maar die items zijn volgens mij helemaal niet veel waard in het begin.
Want wie koopt er nu een item van een laag level, wanneer je blijft levelen en dan vanzelf betere items gratis oppikt. En de fees van het verkopen van equipment is $1,- + 15% voor de transfer naar Paypal.
Imho kun je dan beter craften.
Volgens mij is de enige waardevolle item gold in de eerste maand. Maar hoe weet je wat de waarde hiervan is? Ik heb het gevoel dat er domweg te veel mensen gold aan bieden de eerste maand. Dan heb ik het geeneens over Chinezen die lekker lopen te farmen. Ja, je leest het goed. Chinezen kunnen middels VPN ook binnen Europa spelen. Er zijn al websites op Google te vinden die VPN services aanbieden speciaal voor Diablo 3.
Let wel: In de beta zat er GEEN anti cheat.
Er is gezegd: Programma's die het spel aanpassen (Al is het maar grafisch) kunnen je een BAN opleveren.
Dus gewoon clean spelen, zonder allerlei mods en tools.
Er word in wow anders toch ook genoeg gold verkocht via shabby gasten om er een winstgevende tak van te maken voor veel farmers en account farmers (waar mensen claimen dat ze "gehackt" zijn, maar ondertussen gewoon een keylogger hebben binnen getrokken).Boeboe schreef op maandag 14 mei 2012 @ 15:08:
Tja, sommige mensen fantaseren blijkbaar dat ze een bloeiende handel kunnen oprichten via dat RMAH, terwijl het enkel nuttig is voor die ene keer dat je een ECHT zeldzaam/gewild item te pakken kan krijgen en er een hardcore speler bereid is om er misschien pakweg 20 euro voor neer te leggen.
Kijk maar naar commentaren van spelers, iedereen is bezig over hoe ze vanalles op de RMAH gaan zetten om een zakcentje bij te verdienen. Maar wie gaat al die rommel kopen? Er is enkel een markt voor top-tier items, en zelfs daar is die markt enorm beperkt.
Anoniem: 274722
Geldt dit ook voor macros? Voor zowel keyboard als muis en voor zowel hardware- als softwarematig?douweegbertje schreef op maandag 14 mei 2012 @ 15:16:
Ik zag hier wat voorbij komen betreft mods zoals "dark3d" e.d.
Let wel: In de beta zat er GEEN anti cheat.
Er is gezegd: Programma's die het spel aanpassen (Al is het maar grafisch) kunnen je een BAN opleveren.
Dus gewoon clean spelen, zonder allerlei mods en tools.
huh, je geeft je inkomen van het RMAH toch niet op aan de Belastingdienst...casper1987vd schreef op maandag 14 mei 2012 @ 15:04:
Ik ben trouwens benieuwd hoe het RMAH met de bijhorende marketvalue voor items geregeld wordt.
Daarnaast zou je ook nog eens belasting uit inkomen kunnen betalen, mocht je salaris buiten de heffingskorting vallen.
GTA VI - All aboard the hype train!!
Het is GEEN WoW. Het is een SP spel dat je effectief kan uitspelen, waarna je enkel nog random drops kan krijgen. Eens je je artisans hebt is goud waardeloos, en om die artisans te levellen vind je genoeg goud in het spel zelf.Darkangle schreef op maandag 14 mei 2012 @ 15:17:
[...]
Er word in wow anders toch ook genoeg gold verkocht via shabby gasten om er een winstgevende tak van te maken voor veel farmers en account farmers (waar mensen claimen dat ze "gehackt" zijn, maar ondertussen gewoon een keylogger hebben binnen getrokken).
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Ja, maar geld kopen op de RMAH, en dan gebruiken op de AH is natuurlijk heel simpel.Boeboe schreef op maandag 14 mei 2012 @ 15:24:
[...]
Het is GEEN WoW. Het is een SP spel dat je effectief kan uitspelen, waarna je enkel nog random drops kan krijgen. Eens je je artisans hebt is goud waardeloos, en om die artisans te levellen vind je genoeg goud in het spel zelf.
zover bekend maakt het niet uit dat je een andere key hebt door de nieuwe global play featureTomba schreef op maandag 14 mei 2012 @ 15:23:
Ik kan het zo gauw niet vinden in dit topic, dus ik vraag het zo maar even. Heeft iemand enig idee wat de implicaties zijn van het gebruiken van een US key ? Ik kan via een kennis in de US een key krijgen, maar ik weet dus niet of ik die aan mijn EU battlenet account kan hangen. Weet iemand precies hoe dit zit ? Bepaalt de key waar je speelt of je battlenet account ?
maar eht gebruik van een US key zorgt ervoor dat je pas om 8 uur s ( NLD tijd ) ochtends kan spelen. omdat us servers later open gaan
of global play meteen beschikbaar is weet ik niet. dus enig risico is er wel aan verbonden
Volgensmij hadden ze ergens gemeld dat dat de eerste week niet kon ?roboreaper schreef op maandag 14 mei 2012 @ 15:25:
[...]
zover bekend maakt het niet uit dat je een andere key hebt door de nieuwe global play feature
maar eht gebruik van een US key zorgt ervoor dat je pas om 8 uur s ( NLD tijd ) ochtends kan spelen. omdat us servers later open gaan
of global play meteen beschikbaar is weet ik niet. dus enig risico is er wel aan verbonden
Volgens de wet moet je geld wat je verdient opgeven aan de belastingdienst, wanneer je boven een bepaald bedrag zit. Ik ken niet exact de wetgeving voor bepaalde inkomens uit mijn hoofd, maar weet wel dat het moet. Immers betaal je niet alleen belasting over het inkomen, maar ook over vermogensbelasting, etc. zoals die in box 3 zijn aangegeven (interest over aandelen, spaargeld, ontroerend goed buiten je huis om, etc.).Sir_Hendro schreef op maandag 14 mei 2012 @ 15:21:
[...]
huh, je geeft je inkomen van het RMAH toch niet op aan de Belastingdienst...
Tevens heb ik dit ook in Blizzard's TOS gelezen (in Amerika wordt btw vat genoemd).
Nou het 'pas' morgen kunnen spelen is op zich geen issueroboreaper schreef op maandag 14 mei 2012 @ 15:25:
[...]
zover bekend maakt het niet uit dat je een andere key hebt door de nieuwe global play feature
Ik had meer het probleem dat hier in de regio (Eindhoven) Diablo 3 overal uitverkocht is (en levertijd van 10 werkdagen heeft) en ik hoopte zo toch komende donderdag/vrijdag te kunnen spelen
Mijn issue is wél dat de mensen waarmee ik wil party-en allemaal in de EU zitten. De kans is dus groot dat ik dit de 1e week niet kan ?
Ik weet het niet zeker, kan ook nu ff snel niks vinden. Wel over de RMAH en 1 week later pas beschikbaar of zo. Dus kan me vergist hebben.Tomba schreef op maandag 14 mei 2012 @ 15:29:
[...]
Nou het 'pas' morgen kunnen spelen is op zich geen issue![]()
Ik had meer het probleem dat hier in de regio (Eindhoven) Diablo 3 overal uitverkocht is (en levertijd van 10 werkdagen heeft) en ik hoopte zo toch komende donderdag/vrijdag te kunnen spelen(dan heb ik namelijk vrij mwuhahah)
Mijn issue is wél dat de mensen waarmee ik wil party-en allemaal in de EU zitten. De kans is dus groot dat ik dit de 1e week niet kan ?
Het enige dat ik kon vinden was dit topic bij op het Battle.net forum:ActualFantasy schreef op maandag 14 mei 2012 @ 15:32:
[...]
Ik weet het niet zeker, kan ook nu ff snel niks vinden. Wel over de RMAH en 1 week later pas beschikbaar of zo. Dus kan me vergist hebben.
Ik ga de gok denk ik wagenNope...
Only the (like you said) European version can be played from 15 may 00:01 CEST and the US version (I believe) 9 hours laters.
For the rest its the same game.
Aanvulling:
Zou dus moeten werken (al moet ik dan wel wachten tot de US launch maar soit)You will be able to chose which server you want to play on -after- every other server is live. So for the first hours you will be stuck on the EU server, but after all of the servers are live you can swap out your server as you please.
[ Voor 25% gewijzigd door Tomba op 14-05-2012 15:38 ]
Anoniem: 246060
De setup files zijn al gedownload. Vind het raar dat je het spel niet alvast kan pre-installeren , immers inloggen kan toch niet maar waarom niet toestaan dat mensen het spel alvast installeren?
[ Voor 50% gewijzigd door Anoniem: 246060 op 14-05-2012 15:38 ]
oh echt.. dit is al ZO vaak gezegd / gepost.. lees eens terug?Anoniem: 246060 schreef op maandag 14 mei 2012 @ 15:37:
Is het ook pas mogelijk om om 12 uur vanavond het spel te installeren of kan dit al iets eerder?
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
Vanaf 17:01Anoniem: 246060 schreef op maandag 14 mei 2012 @ 15:37:
Is het ook pas mogelijk om om 12 uur vanavond het spel te installeren of kan dit al iets eerder?

Misschien vanavond even naar de launch @MediaMarkt? Ik ga ervan uit dat ze voldoende exemplaren op voorraad hebben. Anders ga ik ook voor niks...Tomba schreef op maandag 14 mei 2012 @ 15:29:
[...]
Nou het 'pas' morgen kunnen spelen is op zich geen issue![]()
Ik had meer het probleem dat hier in de regio (Eindhoven) Diablo 3 overal uitverkocht is (en levertijd van 10 werkdagen heeft) en ik hoopte zo toch komende donderdag/vrijdag te kunnen spelen(dan heb ik namelijk vrij mwuhahah)
Dankje, reacties als dit is al 15 keer gezegd reageer ik niet op, niemand gaat een compleet forum doorlezen voordat er een vraag gesteld word, moet je maar eens doen bij het WoW forum kan je 216 delen of zo eerst doorlezen.
Forums van deze size kan je gewoon een bepaalde redundantie verwachten.
Kan je enkel in town saven of ook halverwege een run.
En wat gebeurt er met de MOBs tussen het saven en laden.
tnx
Het spel wordt altijd gesaved, in principe. op waypoints en checkpoints na. het is namelijk altijd online.scorpioorpio schreef op maandag 14 mei 2012 @ 15:41:
Weet er iemand hoe het met save games zal zitten?
tnx
Mobs zullen in principe altijd dood blijven tenzij je het spel verlaat en een nieuwe game start, dan is alles weer opnieuw random aangemaakt, maar je zult waypoints en checkpoints van vorige keer nog wel behouden.
Anoniem: 280223
De MM in Eindhoven heeft ongeveer 60 CE heb ik vernomen uit betrouwbare bronHetBiggie schreef op maandag 14 mei 2012 @ 15:39:
Voor de mensen die nog hun 'sigil' willen aanmaken, omdat ze dat nog niet hadden gedaan (zoals ik): dat lukt momenteel niet. Nadat je je banner hebt gemaakt en die wil 'bevestigen', gaat de pagina niet verder en wordt je banner dus niet voor je class aangemaakt. Blizzard werkt aan het probleem.
[...]
Misschien vanavond even naar de launch @MediaMarkt? Ik ga ervan uit dat ze voldoende exemplaren op voorraad hebben. Anders ga ik ook voor niks...
Van de normale editie heb ik geen idee maar ze verwachten ongeveer net zoveel man als bij de Call of Duty MW3 Midnight Launch : rond de 500. Dus ik neem aan dat ze er genoeg hebben besteld.
"Saven" gebuert automatisch. hoe en welke criteria weet ik niet. maar ga er maar vanuit dat je nooit iets gaat missen als je een gekickt word of conn verliest.scorpioorpio schreef op maandag 14 mei 2012 @ 15:41:
Weet er iemand hoe het met save games zal zitten?
tnx
ik gok zelf bij elke verandering van stash + inventory
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
500 man?!? Gloeiende, dat wordt dan in de rij staan zeker?Anoniem: 280223 schreef op maandag 14 mei 2012 @ 15:44:
[...]
De MM in Eindhoven heeft ongeveer 60 CE heb ik vernomen uit betrouwbare bron
Van de normale editie heb ik geen idee maar ze verwachten ongeveer net zoveel man als bij de Call of Duty MW3 Midnight Launch : rond de 500. Dus ik neem aan dat ze er genoeg hebben besteld.
xp is gebonden aan monster lvl ben je te hoog of te laag krijg je minder xpDonnie schreef op maandag 14 mei 2012 @ 15:46:
Weet iemand hoe het zit als ik met een maat van me ga spelen en hij is al level 20 en ik kom als level 1 bij hoe dan de xp en dergelijke wordt verdeeld. Is dit bv. nadelig om te doen?
KOMOP MENSEN. ALLES IS MET GOOGLE TE VINDEN. ANDERS IN DIABLO FORUM VAN BLIZZARD ZELF....
Jij zult vast zitten in het begin van Act 1 , waar hij wellicht al verder is. in dit scenario zal er geen sprake zijn van shared XP omdat je niet bij elkaar in de buurt kan komen. Wel is het zo dat jij waarschijnlijk mèèr xp krijgt als je er in je eentje op uittrekt in zijn game. (de monsters zijn ook iets sterker).Donnie schreef op maandag 14 mei 2012 @ 15:46:
Weet iemand hoe het zit als ik met een maat van me ga spelen en hij is al level 20 en ik kom als level 1 bij hoe dan de xp en dergelijke wordt verdeeld. Is dit bv. nadelig om te doen?
Xp blijft gelijk ookal zit je met 4 mensen ingame..Visgek82 schreef op maandag 14 mei 2012 @ 15:47:
[...]
Jij zult vast zitten in het begin van Act 1 , waar hij wellicht al verder is. in dit scenario zal er geen sprake zijn van shared XP omdat je niet bij elkaar in de buurt kan komen. Wel is het zo dat jij waarschijnlijk mèèr xp krijgt als je er in je eentje op uittrekt (de monsters zijn ook iets sterker).
en even een aanvulling:
je kan alleen iemand joinen als je ook die quest beschikbaar hebt. hoger lvl kan jouw joinen op de quest waar jij mee bezig bent.
jij kan geen hoger lvl joinen als je die quest nog niet hebt gehaald of er nog niet aan toe bent.
Zelfs over vast blijvende shift toets?roboreaper schreef op maandag 14 mei 2012 @ 15:47:
[...]
xp is gebonden aan monster lvl ben je te hoog of te laag krijg je minder xp
KOMOP MENSEN. ALLES IS MET GOOGLE TE VINDEN. ANDERS IN DIABLO FORUM VAN BLIZZARD ZELF....
Volgens mij word echter je home region bepaald door het adres in je Battlenet account, niet door het land van herkomst van de key.
Over een uurtje installeren heren. (en dames).
See you in sanctuary!
It's not who you are , it's who you know.
De vraag is echter of ze er voldoende ontvangen hebben, wat ik net heb vernomen van Intertoys is dat er maximaal 20 zijn ontvangen en er geen enkele aan de winkels zijn geleverd...Anoniem: 280223 schreef op maandag 14 mei 2012 @ 15:44:
[...]
Kan zijn dat ik vanavond snel nog ff het topic doorlees, maar het zit er denk ik niet in
Tot morgen mensen! in Diablo 3 !!!!!
Waar heb je hem gehaald?troyk schreef op maandag 14 mei 2012 @ 16:05:
Ik heb m'n Diablo doos voor me liggen, verkoop is blijkbaar inmiddels al losgebarsten bij verschillende klein(ere) ondernemers.
See you in sanctuary!
Anoniem: 69557
Post a picture or 2 ;-)troyk schreef op maandag 14 mei 2012 @ 16:05:
Ik heb m'n Diablo doos voor me liggen, verkoop is blijkbaar inmiddels al losgebarsten bij verschillende klein(ere) ondernemers.
See you in sanctuary!
Ik was er aanvankelijk ook wat huiverig van naar eerdere slechte ervaringen met Mac versies van spellen maar D3 speelt identiek op Mac en Windows. Heb ze beide geprobeerd.Anoniem: 457156 schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 10:19:
Hey jongens, ik heb een vraagj. Ik heb nog nooit Diablo gespeeld maar ben deze wel van plan om aan te schaffen voor op m'n Mac. Maar ik heb hiervoor de Magic Trackpad en de Magic Mouse. Nu vraag ik mij af of deze voldoen voor dit spel. Deze hebben natuurlijk als nadeel dat je alleen links of rechts kan klikken, maar niet tegelijkertijd.
Dus welke muis controls worden er gebruikt in dit spel? (alleen links klikken?)
Ik de open Beta rondgespeeld met een MagicMouse. Links en rechts klikken gaat beide en soepel.
(Je kunt indien nodig nog zowat iedere keyboard en mouse-setting in de game aanpassen ook.)
Heeft de mac versie geen vervelende bugs?TonnyTonny schreef op maandag 14 mei 2012 @ 16:15:
[...]
Ik was er aanvankelijk ook wat huiverig van naar eerdere slechte ervaringen met Mac versies van spellen maar D3 speelt identiek op Mac en Windows. Heb ze beide geprobeerd.
Ik de open Beta rondgespeeld met een MagicMouse. Links en rechts klikken gaat beide en soepel.
(Je kunt indien nodig nog zowat iedere keyboard en mouse-setting in de game aanpassen ook.)

'k Heb beloofd aan de eigenaresse dat ik niet doorgeef waar ik het product heb gekocht i.v.m. de eerder genoemde boetes.
It's not who you are , it's who you know.
Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet
Nice, gratz!troyk schreef op maandag 14 mei 2012 @ 16:19:
Alstublieft:
[afbeelding]
'k Heb beloofd aan de eigenaresse dat ik niet doorgeef waar ik het product heb gekocht i.v.m. de eerder genoemde boetes.
Dit is de gewone versie, neem ik aan?
Als het goed is is ie al geactiveerdBlackminister schreef op maandag 14 mei 2012 @ 16:23:
Ik heb m'n versie gekocht via Blizzard. Wanneer mag ik eigenlijk die key verwachten? Is dat ergens medegedeeld?
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Anoniem: 280223
Bij MW3 stond de rij tot aan het politiebureau (Mocht je bekend zijn in Eindhoven ), dus zo een 150-200mHetBiggie schreef op maandag 14 mei 2012 @ 15:46:
[...]
500 man?!? Gloeiende, dat wordt dan in de rij staan zeker?
Ah, dat is dan zelfs beter
Het gezegde klopt hé, laatste loodjes wegen het zwaarst! De laatste uren duren precies langer
Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet
Yep, aan de Mathildelaan. Daar rijd ik straks de parkeergarage in. Als ik goed mik, is de rij meteen een man of tien korter...Anoniem: 280223 schreef op maandag 14 mei 2012 @ 16:24:
[...]
Bij MW3 stond de rij tot aan het politiebureau (Mocht je bekend zijn in Eindhoven ), dus zo een 150-200m
Of geen rij meer :-)HetBiggie schreef op maandag 14 mei 2012 @ 16:27:
[...]
Yep, aan de Mathildelaan. Daar rijd ik straks de parkeergarage in. Als ik goed mik, is de rij meteen een man of tien korter...
Ik hoop niet dat je Suzuki rijdt.HetBiggie schreef op maandag 14 mei 2012 @ 16:27:
[...]
Yep, aan de Mathildelaan. Daar rijd ik straks de parkeergarage in. Als ik goed mik, is de rij meteen een man of tien korter...
[ Voor 4% gewijzigd door Hurtebise op 14-05-2012 16:35 ]
Wat zijn jullie slecht!
Nee, ik rijd een Nissan Barbarian. Gelijk ff oefenen of whirlwind beetje werkt: bocht om bij MM, ff gas richting afslag parkeergarage en handrem erop...
Sorry voor off-topic!
Anoniem: 399205
xp blijft gelijkroboreaper schreef op maandag 14 mei 2012 @ 15:49:
[...]
Xp blijft gelijk ookal zit je met 4 mensen ingame..
en even een aanvulling:
je kan alleen iemand joinen als je ook die quest beschikbaar hebt. hoger lvl kan jouw joinen op de quest waar jij mee bezig bent.
jij kan geen hoger lvl joinen als je die quest nog niet hebt gehaald of er nog niet aan toe bent.
daarentegen hebben de monsters HP buf en/of damage buff
en de loot lijkt me iets beter te droppen als je met meer speelt maar daar kan ik me wel vergissen
zo kwam het toch op me over toen ik beta speelde
Dat is nou het hele punt, ketens zoals BartSmit / GameMania moeten een voorbeeld hebben (kopie kassabon ofzo) of een naam van de keten waar het verkocht wordt. Daarna gaan alle grotere ketens automatisch mee!troyk schreef op maandag 14 mei 2012 @ 16:19:
Alstublieft:
[afbeelding]
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
Ik denk niet dat 1 enkele MM 500 CE's geleverd krijgt.Anoniem: 280223 schreef op maandag 14 mei 2012 @ 15:44:
Kan van toepassing zijn op degene die de en-us client gedownload hebben.As Global Play will be disabled until after the game launches in all regions, it’s important that you choose your account’s correct region when attempting to play the game. If you do not select your correct region, your login attempt will be denied, and you will not be able to connect.
To choose your correct region:
At the log in screen click on Options
Choose the Account tab
Select your correct region in the Region drop down
Ensuring your correct region is selected, attempt logging in again, and watch the breaking news window for additional service information.
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Heb jij in dit topic al iemand gezien die het preordered had en vandaag al heeft ontvangen? Nee. Het mag vandaag pas verstuurd worden van Blizzard.Bowy3r schreef op maandag 14 mei 2012 @ 16:49:
Even een kleine rant.. Heb die van mij gekocht bij playmasters.co, omdat die zo goedkoop was. Doe ik ook niet meer, pas vandaag word mijn DIablo 3 verzonden! Dat wordt dus key online kopen...
Even goed lezen... 60CE en verwacht rond 500 normale edities.Hydra schreef op maandag 14 mei 2012 @ 16:50:
[...]
Ik denk niet dat 1 enkele MM 500 CE's geleverd krijgt.
Dit is ook de informatie die ik heb ontvangen van een MM EHV medewerker.
welke moeten wij hebben dan ? of is dat de goede?Blitzdoctor schreef op maandag 14 mei 2012 @ 16:54:
[...]
Kan van toepassing zijn op degene die de en-us client gedownload hebben.
Meen me te herinneren dat de expansions bij WoW wel een dag van tevoren verzonden mochten worden. Oh well, als ik een digitale key in mn handen kan krijgen, helemaal mooi, anders is mijn slaapritme mij dankbaarmorpheus schreef op maandag 14 mei 2012 @ 16:55:
[...]
Heb jij in dit topic al iemand gezien die het preordered had en vandaag al heeft ontvangen? Nee. Het mag vandaag pas verstuurd worden van Blizzard.
Ah, oopsNohead schreef op maandag 14 mei 2012 @ 16:57:
Even goed lezen... 60CE en verwacht rond 500 normale edities.
Dit is ook de informatie die ik heb ontvangen van een MM EHV medewerker.
Er is een europese installer (en-gb). Het lijkt me dat als je die gebruikt, er het minste fout kan gaan.Nikr schreef op maandag 14 mei 2012 @ 16:58:
[...]
welke moeten wij hebben dan ? of is dat de goede?
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
ok txs, opnieuw downen dan maar:)Blitzdoctor schreef op maandag 14 mei 2012 @ 17:02:
[...]
Er is een europese installer (en-gb). Het lijkt me dat als je die gebruikt, er het minste fout kan gaan.
dus 17:00 installleren forget it
internetXenophoben schreef op maandag 14 mei 2012 @ 17:03:
welkje bron melde dat je hem om 17:00 kon installeren?

Bron: http://www.tapscape.com/diablo-3-your-launch-day-guide/From 8:01 am PDT today, you can install the game, troubleshoot any errors that may arise and install the launch day 1.0.1 patch. Once installed and updated, you’re ready to go come the official launch on May 15th.
[ Voor 11% gewijzigd door Mmore op 14-05-2012 17:05 ]
We will be unlocking the game's installer at 17:01 CEST on May 14. This will allow you to begin installing the game, troubleshoot any issues you run into, download and install the launch day 1.0.1 patch, and be ready to play as soon as the servers come online.
'I reject your reality and substitute my own'
Doet mij weer even extra herinneren waarom ik zo uit keek naar dit product, de afwerking is gewoon weer super.
[ Voor 74% gewijzigd door djunicron op 14-05-2012 17:27 ]
Vannacht eindelijk kijken naar de extra area's en content verder dan de beta! Heb nog niets opgezocht qua spoilers, dus alles wordt echt een first ecounter ervaring
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
net even gecontroleerd, en heb nog steeds de starters actief staan
vannacht om 00:01 maar eens proberen hou u op de hoogte.
Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.
En dan toch niet...arjendorst schreef op maandag 14 mei 2012 @ 17:11:
Installer werkt
Jup. ook een aangename verassingAxewi schreef op maandag 14 mei 2012 @ 17:10:
lees net op de fp dat de starters wel direct kan spelen, en niet 30 dagen later.
net even gecontroleerd, en heb nog steeds de starters actief staan
vannacht om 00:01 maar eens proberen hou u op de hoogte.
Helaas wel de beperking dat je niet met een "normaal" account kunt samenspelen.
Ik snap volledig waarom ze dat gedaan hebben, maar wel jammer dat ik zo niet mijn kameraad in een MP potje kan overhalen om mee te doen.
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
je verliest toch niet je char's zodra je de echte key invoert?heuveltje schreef op maandag 14 mei 2012 @ 17:13:
[...]
Jup. ook een aangename verassing
Helaas wel de beperking dat je niet met een "normaal" account kunt samenspelen.
Ik snap volledig waarom ze dat gedaan hebben, maar wel jammer dat ik zo niet mijn kameraad in een MP potje kan overhalen om mee te doen.
Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.
Danku!djavidajvi schreef op maandag 14 mei 2012 @ 17:18:
log in op je battle net account en start daarna de installer dan is je account active en kun je pre installen succes
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Mvg,
Paul
Ik heb hem gisteren gekocht / gepreordered op battlenet. En betaald met iDeal. Ik zie 't probleem niet. Overigens, de installer werkt prima. (done)P-Nut schreef op maandag 14 mei 2012 @ 17:34:
Hey hallo! ik wil graag liefst vandaag nog een game avond inlassen met een maat van mij maar in de winkel mag de game nog niet worden vrijgegeven! Ik kan via battlenet pre orderen echter niet met idealzijn er nog andere alternatieven of moet ik gewoon tot morgen wachten?
Mvg,
Paul
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Via game card =)P-Nut schreef op maandag 14 mei 2012 @ 17:34:
Hey hallo! ik wil graag liefst vandaag nog een game avond inlassen met een maat van mij maar in de winkel mag de game nog niet worden vrijgegeven! Ik kan via battlenet pre orderen echter niet met idealzijn er nog andere alternatieven of moet ik gewoon tot morgen wachten?
Mvg,
Paul
[ Voor 89% gewijzigd door Junia op 14-05-2012 17:47 ]
huh, heb em net bij E-Plaza R'dam opgehaald en ben nu aan t installenP-Nut schreef op maandag 14 mei 2012 @ 17:34:
Mvg,
Paul
ze hebben er daar nog genoeg liggen (had de preorder).
Bier, Whiskey en Metal!!
Waar heb je hem gepre-ordered?spaceboy schreef op maandag 14 mei 2012 @ 17:36:
[...]
Ik heb hem gisteren gekocht / gepreordered op battlenet. En betaald met iDeal. Ik zie 't probleem niet. Overigens, de installer werkt prima. (done)
Ik heb gisteren bij Mycom gepre-ordered, maar er staat bij status "Order in bestelling" is dit wel de bedoeling?
Quis custodiet custodes?
haha nice! ik ben inmiddels achtergekomen dat mn battlenet account of UK stond... inmiddels kan ik hem pre-orderen maar vind in tegenstelling tot winkelprijs van 46 euro erg duur. Ik woon in DB dus treintrip helaas ietswat teveel moeite.LordMithril schreef op maandag 14 mei 2012 @ 17:54:
[...]
huh, heb em net bij E-Plaza R'dam opgehaald en ben nu aan t installen
ze hebben er daar nog genoeg liggen (had de preorder).
Even de lokale grotere winkels bellen. Vaak hebben verkopers daar geen idee wanneer het verkocht mag worden. Ik had die van mij zo net bij de intertoys gekregenP-Nut schreef op maandag 14 mei 2012 @ 17:34:
Mvg,
Paul
[ Voor 10% gewijzigd door M_V op 14-05-2012 18:06 ]
Ik heb alle bartsmits dixons en een andere speelgoedzaak gebeld helaas allemaal gaven ze aan dat ze morgen pas mogen worden verkochtstill_the_same schreef op maandag 14 mei 2012 @ 18:04:
[/quote]
[...]
Even de lokale grotere winkels bellen. Vaak hebben verkopers daar geen idee wanneer het verkocht mag worden. Ik had die van mij zo net bij de intertoys gekregen
Heb ik ook, wel al maandje terug besteld. Contact gehad met Mycom, ligt gewoon morgen klaar (ze zijn vandaag gearriveerd bij de verkooppunten)!Dasherman schreef op maandag 14 mei 2012 @ 17:57:
[...]
Waar heb je hem gepre-ordered?
Ik heb gisteren bij Mycom gepre-ordered, maar er staat bij status "Order in bestelling" is dit wel de bedoeling?Er stond in mijn winkelmandje trouwens "Levertijd 10 dagen of langer" maar ik dacht dat dat ivm het pre-orderen was, of krijg ik het ook echt zo laat? Want dan ga ik ff zoeken naar een alternatief:(
Ik hoor nu toch viavia geluiden dat meerdere of alle Mycoms niets binnen hebben gehad en niet zeker weten of ze de normale + CE's binnenkrijgen...
[ Voor 10% gewijzigd door Dhrzao op 14-05-2012 18:47 ]
Dit topic is gesloten.
Het is niet de bedoeling dat je iets post van je pre-order noch waar je dat hebt gedaan noch voor hoeveel je dat hebt gedaan. Dit topic is voor het spel Diablo 3, niet voor het aankoopproces er van. We hebben speciaal voor jullie een kroegtopic geopend:
[PC] Diablo 3 Kroegtopic
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
The End of Days approaches…. Diablo III will be unleashed from the Burning Hells on May