GTA VI - All aboard the hype train!!
Verwijderd
[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2012 09:13 . Reden: Was to be PM.. ]
Ik neem aan dat hij de regio bepaalt aan de hand van je battle.net account.Sir_Hendro schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 09:10:
Hangt de tijd van wanneer je mag spelen van de installer af? Stel je gebruikt de US installer, kan het dan zijn dat je op 15 mei om 0:00 niet online komt omdat hij denkt dat het USA is?
Waarschijnlijk wel, hij maakt denk ik verbinding met een server van Blizzard om te kijken of het al installed mag worden, ben je EU en is het 12:01am, dan mag je je gang gaan, maar ben je US op dat zelfde tijdstip, andere tijdzone, moet je lekker wachtenSir_Hendro schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 09:10:
Hangt de tijd van wanneer je mag spelen van de installer af? Stel je gebruikt de US installer, kan het dan zijn dat je op 15 mei om 0:00 niet online komt omdat hij denkt dat het USA is?
En EU client installen als US gaat niet lukken denk ik zo, anders zou het wel krom zijn.
Idd het hangt af wat er in je Battle.net account staat /facepalmAlex Picard schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 09:13:
[...]
Ik neem aan dat hij de regio bepaalt aan de hand van je battle.net account.
Maatje van me heeft niet vrij genomen volgende week dus moet anders alleen spelen
Verwijderd
Of juist wel, heb ik weer nog meer oud papier wat ik weg moet brengen, t'is maar hoe je het bekijkt.
Country of Residence:Jandroid schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 09:15:
[...]
Idd het hangt af wat er in je Battle.net account staat /facepalm
Germany

Ik kan je aanraden eens op http://gotd3.nl/ te kijken, daar lopen er meer zoals jij rondHatsjoe schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 09:21:
Zijn er trouwens nog meer nolifers zoals mij die volgende week de hele week vrij hebben genomen en D3 helemaal dood gaan spelen om 12:01am? Als het antwoord jah is, en je zoekt nog iemand om samen mee te spelen de hele week, of een 4e man o.i.d. dan houd ik me aanbevolen.
Maatje van me heeft niet vrij genomen volgende week dus moet anders alleen spelen
We do what we must because we can.
Verwijderd
Ik weet niet of je dat spel al gezien of gespeeld hebt, maar dat is echt geen concurrent in de verste zin van diabloiribuya schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 09:29:
Ga ook maar alle forums een beetje ontwijken, zeker van tweakers, want ik denk niet dat iedereen zijn mond kan houden over de spoilers. Dit weekend is er ook een open beta weekend voor Path of Exile (mini diablo concurrent).
Het wachten begint toch nu wel z'n tol te eisen, ben blij als het eindelijk 15 mei is
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Verwijderd
Srry maar persoonlijk vind ik dat ziek,week vrij nemen voor een SPEL.1 dagje kan ik me voorstellen dat je zoiets hebt van even lekker genieten maar 1 week?Hatsjoe schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 09:21:
Zijn er trouwens nog meer nolifers zoals mij die volgende week de hele week vrij hebben genomen en D3 helemaal dood gaan spelen om 12:01am? Als het antwoord jah is, en je zoekt nog iemand om samen mee te spelen de hele week, of een 4e man o.i.d. dan houd ik me aanbevolen.
Gemiddelde NL heeft volgens mij 27 vakantiedagen en daar offer jij 7 van op voor een spel wat niet wegloopt?
Nog zieker maar dat is niet van toepassing hier zijn gasten van mijn opleiding die ZO verslaafd waren aan WoW dat ze stopten met hun opleiding om alleen nog maar non stop Wow te kunnen spelen.( in het 3de jaar )
Aub mensen, hoe cool dit spel ook is ( ga ook zeker nachtje overslaan maar thats it ) ga aub niet van dit rare verslaafde zieke gedrag vertonen.
Liever 2 keer een weekje vrij nemen om te gamen, dan 14 dagen op een handdoek liggen aan een of andere costa. Huidkanker kweken en €12 betalen voor een flesje bier.Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 09:44:
[...]
Srry maar persoonlijk vind ik dat ziek,week vrij nemen voor een SPEL.1 dagje kan ik me voorstellen dat je zoiets hebt van even lekker genieten maar 1 week?
Gemiddelde NL heeft volgens mij 27 vakantiedagen en daar offer jij 7 van op voor een spel wat niet wegloopt?
Nog zieker maar dat is niet van toepassing hier zijn gasten van mijn opleiding die ZO verslaafd waren aan WoW dat ze stopten met hun opleiding om alleen nog maar non stop Wow te kunnen spelen.( in het 3de jaar )
Aub mensen, hoe cool dit spel ook is ( ga ook zeker nachtje overslaan maar thats it ) ga aub niet van dit rare verslaafde zieke gedrag vertonen.
Een week vrij is 5 dagen, als dit echt je ding is vind ik dit wel meevallen. Na deze week gaand eze mensen gewoon weer trouw naar hun werk. Wie zegt dat je je vakantiedagen op moet maken aan vakanties aan het gardameer of in Porec? Mensen kunnen hun eigen keuzes wel maken.Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 09:44:
[...]
Srry maar persoonlijk vind ik dat ziek,week vrij nemen voor een SPEL.1 dagje kan ik me voorstellen dat je zoiets hebt van even lekker genieten maar 1 week?
Ik zou het ook zonde vinden van mijn vakantiedagen, neemt niet weg dat iedereen daar vrij in is.
Correctie, 3 dagen. Maandag werk ik gewoon, en donderdag is een nationale feestdag. En wat is er mis om een kleine vakantie te nemen voor een spel? Sommige mensen nemen een weekje vrij en doen lekker niks, en ik neem een klein weekje vrij om een spel te spelen waar ik van genietVerwijderd schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 09:44:
[...]
Jij neemt 7 dagen vrij voor een week? Wat een onredelijk bedrijf is dat, waar je ook vrije dagen moet opnemen voor het weekendVerwijderd schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 09:44:
[...]
Als ik lekker een paar dagen vrij wil nemen dan doe ik dat toch? Ik kan na die week namelijk maar weinig spelen omdat ik elke dag 12 uur weg ben en ook nog eens twee dagen in de week naar de hondenschool ga.Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 09:44:
[...]
En een werkweek zijn 5 dagen, geen 7. Trouwens met hemelvaart (of welke was het weer?
Iedereen moet gewoon zelf beslissen wat die doet, zijn allemaal oud en wijs genoeg lijkt me.
P.S. Dat van dat opleiding stoppen voor WoW is natuurlijk een graad of tien erger dan verlof nemen om te kunnen gamen hoor
Intel i5 2500k @ 4,5 Ghz || Asus P8Z68-V Pro || Corsair Vengeance 8 GB DDR3 @ 1833MHz || Seasonic 1250W || Crossfire ATI Radeon HD7970 @ 1100/1500
En wat is volgens jou dan wel een goede besteding van vakantiedagen? Dat is toch aan de persoon zelf? Lijkt mij net zo legititiem als een week zuipen in Turkije of op het strand doorbrengen in Tenerife. Het is niet alsof hij zich ziek meld..Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 09:44:
[...]
sorry maar persoonlijk vind ik het weer ziek hoe zwaar jij er aan tilt hoe iemand anders zijn vakantie dagen spendeert. De ene vind gamen leuk, de andere ligt liever met z'n ballen op het strand. Combineren blijkt vaak lastig, due moet je keuze makenVerwijderd schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 09:44:
[...]
Verwijderd
Nachtje overslaan is m.i. dan net zo ziek als jij dat stelt. Daarnaast zijn het 4 ipv 7 dagen aangezien er een feestdag+weekend in deze week zit. En ik vind dat als iemand dat wilt, dan moet hij dat toch gewoon doen? Maar omdat het buiten de sociale norm valt is om te doen, is het gelijk maar ziek & verslavend gedrag?Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 09:44:
[...]
maar het wordt ook mooi weer dus wordt tijd verdelen tussen D3 en motorrijden.
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Een weekje vrij nemen betekend 5 vakantiedagen, niet 7.. Daarnaast is het ook nog hemelvaart, dus donderdag heeft iedereen vrij en sommigen moeten de vrijdag ook al vrij nemen als een brugdag.. dan blijven er dus eigenlijk nog maar 3 dagen over..Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 09:44:
[...]
Daarnaast is het natuurlijk ook aan iedereen zelf wat ze doen, en is het al helemaal niet ziek te noemen!
Ieder heeft toch echt zijn eigen dingen en ook is jou voorbeeld compleet anders dan het nemen van 5 vakantie dagen. Zelf doe ik het niet, zelfs niet 1 dag, maar toch; "Als zij dit mooi vinden?". Daarna werken ze gewoon weer verder hoor. Je studie droppen vind ik daarnaast ook compleet idioot.Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 09:44:
[...]
The dude abides @ MartinDude#2420
Was jij niet diegene die ons jaloers wou maken omdat je werkloos was?Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 09:44:
[...]
Wat een vreemde opmerking zeg...
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Verwijderd
Ik zie het andersom. Er zitten 24 uren in een dag, die spendeer ik als het ff kan achter m'n eigen pc, echter worden die sessies bijna dagelijks onderbroken voor een uur of 9 vanwege iets wat 'werk' heetVerwijderd schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 09:44:
[...]

Ik ben ook de hele week vrij overigens, alleen niet om Diablo 3 te spelen maar om te verhuizen..
[ Voor 12% gewijzigd door m0nk op 10-05-2012 09:50 ]
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Ik kan niet wachten... er is nog hoopDakreal schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 09:43:
Wel grappig dat dezelfde vragen elke 10 pages terug komen ;-)
Het wachten begint toch nu wel z'n tol te eisen, ben blij als het eindelijk 15 mei isdan zal dit topic vast een stuk rustiger worden omdat iedereen lekker aan het spelen is.
Manolo ???!?!? ||$p€ec$|| diablo II account = ASK!!
psn: HertogJack
Verwijderd
vind ik ook zwakke mannen.( mij maak je niet wijs dat mannen hier van houden )
Ik zal het in ieder geval nooit doen.
Maar het klopt het is 5 dagen en iedereen is vrij om zijn dagen te besteden zoals hij/zij het goeddunkt.
Hemelvaart etc zijn ook vrije dagen ( verplichte ) maar tellen evengoed van je tegoed aan vrije dagen af.
No offence
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2012 09:52 ]
Maar iig, heb me ff geregistreerd op gotd3 en zal daar wel ff een post maken om mensen te zoeken waar ik mee kan gamen
Hoe besteed jij je vrije dagen dan? Op vakantie ga je dus blijkbaar niet, vrij voor gamen ook niet. Jij neemt vrij en gaat dan 2 weken op de bank zitten naar het plafond staren?Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 09:51:
Ik zei al persoonlijk vind ik het ziek, mensen die aan de costa gaan liggen ( ten behoeve vaak van hun vriendin )
Maar het klopt het is 5 dagen en iedereen is vrij om zijn dagen te besteden zoals hij/zij het goeddunkt.
No offence
[ Voor 65% gewijzigd door Hatsjoe op 10-05-2012 09:53 ]
Verwijderd
Hahahaha! Wat een figuren heb je toch ook op deze wereldRocketKoen schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 09:46:
[...]
Liever 2 keer een weekje vrij nemen om te gamen, dan 14 dagen op een handdoek liggen aan een of andere costa. Huidkanker kweken en €12 betalen voor een flesje bier.
Net als die mensen die jaloers zijn op gasten die met hun vriendin gamen.... Hoe de fuck kun je jaloers zijn zonder eerst iemand gesproken en gezien te hebben. Straks hebben die gasten een wel bekend sprookjeshuwelijk: Elke dag als ze thuis komen zit er een heks op de bank
Heerlijk topic met heerlijk volk.
Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.
Jackson Claxon schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 09:52:
[...]
Hahahaha! Wat een figuren heb je toch ook op deze wereld. Ik kan hier zo van genieten....
Net als die mensen die jaloers zijn op gasten die met hun vriendin gamen.... Hoe de fuck kun je jaloers zijn zonder eerst iemand gesproken en gezien te hebben. Straks hebben die gasten een wel bekend sprookjeshuwelijk: Elke dag als ze thuis komen zit er een heks op de bank
Heerlijk topic met heerlijk volk.

psn: HertogJack
Geplaatst op donderdag 03 mei 2012 11:33Dakreal schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 09:49:
[...]
Was jij niet diegene die ons jaloers wou maken omdat je werkloos was?
Wat een vreemde opmerking zeg...
YPACCuitVenlo
Even wat jaloezie opwekken ( knipoog )
Ik heb het geluk dat ik werkloos ben en gezegend ben met een WW verzekering ( die aanvult tot 100% )
Ik heb werk gevonden wat per 1 July van start gaat. Heerlijk dus 1,5 maand betaald Diablo III spelen.
Lol wat een trol haha;D, mensen hier nemen vrij op hun eigen kosten, jij hebt vrij op kosten van de belastingbetaler, /golfclap
Maar goed, als iedereen is niet zo zou letten op andere, maar aan hun zelf zou werken zou het al een stuk beter zijn;) En lol @ Jackson:D
[ Voor 8% gewijzigd door -Mach!- op 10-05-2012 09:58 ]
ut=life
Ben je gefrustreerd ofzo? ga lekker op het FOK forum je onzin posten... laten we het bij het topic houden DIABLO 3!! Gaan we weer met die onzin discussies... echt kansloos zeg, zijn we allemaal in onze maandelijkse periode ofzo? stelletje wijven (no offense)Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 09:51:
Ik zei al persoonlijk vind ik het ziek, mensen die aan de costa gaan liggen ( ten behoeve vaak van hun vriendin )
Hemelvaart etc zijn ook vrije dagen ( verplichte ) maar tellen evengoed van je tegoed aan vrije dagen af.
No offence
Verwijderd
Geen trol, meer even een stok in het hoenderhok gooien.-Mach!- schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 09:53:
[...]
Geplaatst op donderdag 03 mei 2012 11:33
YPACCuitVenlo
Ik heb het geluk dat ik werkloos ben en gezegend ben met een WW verzekering ( die aanvult tot 100% )
Ik heb werk gevonden wat per 1 July van start gaat. Heerlijk dus 1,5 maand betaald Diablo III spelen.
Lol wat een trol haha;D
Maar goed, als iedereen is niet zo zou letten op andere, maar aan hun zelf zou werken zou het al een stuk beter zijn;)
Klopt ik ben werkloos, of beter gezegd between jobs ( heb al nieuwe baan gevonden ) daar heb ik geluk mee en zal zeker ook gebruik maken van de situatie om in verhouding teveel te gamen ( Diablo, WoW en Shogun 2 Fall of the Samurai )
Maar indien ik wel zou werken zou ik niet vrij nemen, maar nogmaals ieder het zijne.
Intel i5 2500k @ 4,5 Ghz || Asus P8Z68-V Pro || Corsair Vengeance 8 GB DDR3 @ 1833MHz || Seasonic 1250W || Crossfire ATI Radeon HD7970 @ 1100/1500
Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.
Verwijderd
je slaat de spijker op zijn kopm0nk schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 09:50:
. Daarnaast, als er mensen zijn die het leuk vinden om ff een weekje van Diablo 3, waar ze al jaren naar hebben zitten uitkijken, willen genieten, waarom niet?
- Bosmonster
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 12:52
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Diablo III (Collectors Edition)
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
:strip_exif()/u/27216/bosmonster_dropdown.gif?f=community)
Even wat jaloezie opwekken: Ik heb het geluk dat ik een goede baan heb en me geen zorgen hoef te maken over geld en werk, ipv van over een computerspelletje-Mach!- schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 09:53:
[...]
Ik heb het geluk dat ik werkloos ben
Matchpoint.Bosmonster schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 09:59:
[...]
Even wat jaloezie opwekken: Ik heb het geluk dat ik een goede baan heb en me geen zorgen hoef te maken over geld en werk, ipv van over een computerspelletje
Zit gelukkig in hetzelfde schuitje.
Verwijderd
amen too thatBosmonster schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 09:59:
[...]
Even wat jaloezie opwekken: Ik heb het geluk dat ik een goede baan heb en me geen zorgen hoef te maken over geld en werk, ipv van over een computerspelletje
Duidelijk wel een trol, want als je die laatste regel echt meende, dan had je er gewoon niets over gezegd. Door van die irritante posts als die van jou gaat dit topic nergens heen. (en ja, door deze reactie ook niet echt).Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 09:57:
[...]
Geen trol, meer even een stok in het hoenderhok gooien.Leuke reacties idd.
..
Maar indien ik wel zou werken zou ik niet vrij nemen, maar nogmaals ieder het zijne.
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Je weet dat ik iemand quote he?Bosmonster schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 09:59:
[...]
On-Topic
Heeft iedereen die een build heeft gemaakt die voor Hell/Inferno zou moeten werken, een sterke Single target DPS spell in hun build staan? Of concentreer je je meer op AoE?
ut=life
Wat ik begrepen heb is hoge Single Target DPS in Inferno heel erg belangrijk. AoE voor trash kan nog wel, maar voor Elites en Bosses moet je toch echt die gast zo snel mogelijk killen, en dat gaat het snelst met Single Target-Mach!- schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 10:02:
[...]
Je weet dat ik iemand quote he?, en dat dit allerminst op mijzelf slaat;P
On-Topic
Heeft iedereen die een build heeft gemaakt die voor Hell/Inferno zou moeten werken, een sterke Single target DPS spell in hun build staan? Of concentreer je je meer op AoE?
Verwijderd
( lolletje moet kunnen af en toe toch )
Is Diablo III gezegend met een irritant loot table systeem?( like WoW? )
Kortom als je een leather drager bent dat het merendeel van de drops plate is en dat als je als plate drager het spel gaat spelen de hele tijd leather items droppen.
Hier heb ik mij in WoW groen en geel aan ge-ergert.
Ik denk dat je een groep zal moeten maken met een combinatie van, CC en AOE en single target odmat ze willen dat je inferno met een groep gaat spelenHatsjoe schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 10:03:
[...]
Wat ik begrepen heb is hoge Single Target DPS in Inferno heel erg belangrijk. AoE voor trash kan nog wel, maar voor Elites en Bosses moet je toch echt die gast zo snel mogelijk killen, en dat gaat het snelst met Single Target
D3 is geen WoW dus geen leather, cloth en mail ofzo.. de loot die valt is alleen voor jou en ziet niemand anders dus geen irritant loot table systeem zoals WoW.. en most of all .. D3 is geen MMORPG dus waarom vergelijkenVerwijderd schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 10:04:
ok weer helemaal on topic,
Kortom als je een leather drager bent dat het merendeel van de drops plate is en dat als je als plate drager het spel gaat spelen de hele tijd leather items droppen.

Drops zijn random toch ?Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 10:04:
En je stash is account wide dus je kan het transferen naar de juiste klasse.
Of zit ik er nu totaal naast ?
FUMES et CARNES
http://eu.battle.net/d3/e...rbarian#bZXSTV!VYU!cZacbc
Als je deze build bekijkt, zie je dat ik ben gegaan voor Cleave met een rune die bij hit de target 80% slowed voor 1 seconde, denkenk jullie dat dit een goede keuze is?
ut=life
Ja het is dezelfde irritante loottabel, voor mij als mage dropte namelijk altijd mage spul en voor mijn warrior buddy altijd warrior spul. Dat heet namelijk random en is in DIII nog veel erger aangezien in theorie alle items van alle mobs kunnen droppen.Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 10:04:
ok weer helemaal on topic,
Ik heb nog geen build mijn hoofd zitten. als ik 60 raak dan heb ik alle spells gezien en bepaal ik welke ik ga gebruiken m.u.v gargantuan en zombie dogs. Die twee skills hou ik er iig in en de rest bouw ik er omheen-Mach!- schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 10:02:
[...]
Je weet dat ik iemand quote he?, en dat dit allerminst op mijzelf slaat;P
On-Topic
Verwijderd
Wat ik in de open beta heb gezien is dat er wel degelijk cloth, leather, plate is . Same voor main hand/ off handBoY-z0nDeRMaN schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 10:06:
[...]
D3 is geen WoW dus geen leather, cloth en mail ofzo.. de loot die valt is alleen voor jou en ziet niemand anders dus geen irritant loot table systeem zoals WoW.. en most of all .. D3 is geen MMORPG dus waarom vergelijken
wapens die sommige klassen niet kunnen gebruiken etc, verdacht veel WoW simularities als je het mij vraagt
Er is idd "cloth"/"leather"/"plate" echter kan iedere class ieder item dragen. Met uitzondering van een aantal class specific items (masker voor WD, fistweapons voor monk ed)Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 10:08:
[...]
Wat ik in de open beta heb gezien is dat er wel degelijk cloth, leather, plate is . Same voor main hand/ off hand
wapens die sommige klassen niet kunnen gebruiken etc, verdacht veel WoW simularities als je het mij vraagt
Verder is de loot/stats op de items gewoon random..
Verwijderd
Een wizard met plate? Lijkt me niet logisch.Of het is niet interressant gemaakt omdat er geen arcane power mee versterkt word ( waar de cloth items dit bv wel hebben ) of anders gaat iedereen plate dragen?Puc van S. schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 10:09:
[...]
Er is idd "cloth"/"leather"/"plate" echter kan iedere class ieder item dragen. Met uitzondering van een aantal class specific items (masker voor WD, fistweapons voor monk ed)
Alleen maar omdat er een Archon Plate in zit, wil nog niet zeggen dat dit plate is. Er is geen Mail/cloth etc, De looks veranderen zelfs als een andere class het item aantrekt.Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 10:11:
[...]
Een wizard met plate? Lijkt me niet logisch.Of het is niet interressant gemaakt omdat er geen arcane power mee versterkt word ( waar de cloth items dit bv wel hebben ) of anders gaat iedereen plate dragen?
Je hebt je ook echt totaal niet verdiept he..Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 10:11:
[...]
Een wizard met plate? Lijkt me niet logisch.Of het is niet interressant gemaakt omdat er geen arcane power mee versterkt word ( waar de cloth items dit bv wel hebben ) of anders gaat iedereen plate dragen?
Je hebt niet per sé cloth/leather/plate, maar tiers. Tier 1 ziet er uit als cloth, tier 5 ziet er uit als leater, tier weetikveel ziet er uit als plate. De armors worden gewoon sterker. Voor alle classes komt er wel een beetje plate bij kijken, zelfs bij Wizards.
Kijk anders dit overzicht van alle armour tiers: http://www.pictureshack.us/images/89367_armors.jpg
[ Voor 3% gewijzigd door Angeloonie op 10-05-2012 10:16 ]
Het is niet zo dat er cloth is voor mages, leather voor demon hunters en plate voor warriors.Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 10:11:
[...]
Het is wel zo dat armor met base stats die goed zijn voor mages (INT) veel minder armor hebben dan items voor barbarians (STR)
Verwijderd
Wat ik hoop is dat het forum NA release een hulpvaardig forum word en geen ego streling. Kijk mij is met mijn Demon Hunter ik cricte ( critical damage ) 10.000 whuhahahah.Toegevoegde waarde 0.
of nog veel erger ik pown jou ( nooit begrepen welke idioten deze term hebben uitgevonden, same as your base belongs to us, stomme puber termen
Wat beter zou zijn, ik cricte ( dont know the correct term ) 10.000 en ik heb deze skills, build etc gebruikt om dit te bereiken.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2012 10:20 ]
Is niet verdacht hoor aangezien het systeem van WoW toch wel enigzins gebaseerd is op D2, daar wat aanpassingen op en die weer doorgevoerd in D3. dus...Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 10:08:
[...]
Wat ik in de open beta heb gezien is dat er wel degelijk cloth, leather, plate is . Same voor main hand/ off hand
Ik heb zin in de game!!!
[ Voor 97% gewijzigd door PWM op 10-05-2012 10:53 ]
Verwijderd
Waarom omdat er kernen van waarheid in zitten. Forums zijn er om elkaar te helpen en lol te hebben samen niet om elkaar de ogen uit te steken of elkaar af te zeiken, vind ik dan
BoY-z0nDeRMaN schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 10:27:
Denk iemand dat Diablo de eindbaas zal worden of komen er nog acts na?
Helpen is wat anders dan basic knowledge voorkauwen omdat je echt 0 aan zelfresearch heb gedaan om tot een antwoord te komen.Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 10:23:
[...]
Waarom omdat er kernen van waarheid in zitten. Forums zijn er om elkaar te helpen en lol te hebben samen niet om elkaar de ogen uit te steken of elkaar af te zeiken, vind ik dan
Forums zijn voornamelijk voor discussies, niet een makkelijke plek om al je vragen te stellen.
[ Voor 49% gewijzigd door Dakreal op 10-05-2012 10:29 ]
Zo een idee had ik ook al, ben ook benieuwd wat ze met alle Lesser Evils gaan doenDakreal schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 10:28:
[...]
spoiler:Vreemd genoeg denk ik dat Imperius de laatste baas gaat worden
Dakreal schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 10:28:
[...]
neeVerwijderd schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 10:29:
de skeleton king had je toch ook in world of warcraft of niet
Mad-Matt schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 10:29:
[...]
spoiler:Zou wel cool zijn, in het laatste reveil filmpje zie je toch dat de rest het niet echt eens is met zijn keuze om Diablo daar te vermoorden omdat hij toch wel terug komt. Diablo zit er dus duidelijk in (duh), maar denk wel eens dat je gelijk kan krijgen
Deze komt uit Diablo 1Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 10:29:
BoY-z0nDeRMaN schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 10:31:
[...]
spoiler:We moeten Thatamet ook niet vergeten natuurlijk en Anu
Verwijderd
Dakreal schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 10:28:
[...]
[...]
Hoe dan ook, na het lezen van the book of cain, het bekijken van alle teaser-materiaal en de gelekte shots uit de cinematics, verwacht ik vroeg of laat een episch gevecht met Imperius.
BoY-z0nDeRMaN schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 10:31:
[...]
spoiler:We moeten Thatamet ook niet vergeten natuurlijk en Anu
Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 10:33:
en zal baal ook weer terug keren ???
In een expansion.. Wie weet?
[ Voor 4% gewijzigd door Angeloonie op 10-05-2012 10:35 ]
Als het uberhaubt mogelijk is inferno uit te spelen, moet je met oefening en tijd alles toch gewoon kunnen halen?
BoY-z0nDeRMaN schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 10:27:
Denk iemand dat Diablo de eindbaas zal worden of komen er nog acts na?
Verwijderd
Cool LET THEM COME, I POWN YOU, I WILL DESTROY YOU ALL, ALL YOUR BASES BELONG TO USSir_Hendro schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 10:36:
[...]
spoiler:Nee de eindbaas van dit spel is YPACCuitVenlo.
Sir_Hendro schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 10:36:
[...]
spoiler:Nee de eindbaas van dit spel is YPACCuitVenlo.
komt wel goed, D3 speelt heel anders als D2, als je in D2 je build verziekte was je al klaar en moest je opnieuw beginnen. Nu gewoon wachten op goede gear en rammen maar.Exxus schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 10:35:
Wat anders. Ik heb, zoals al eerder vermeld, nooit echt Diablo 1 of 2 gedaan. In hoeverre kan ik dan niet verwachten inferno uit te spelen. Ik bedoel: oefening baart kunst, gear wordt beter en na iedere quest saved het spel wel...
Als het uberhaubt mogelijk is inferno uit te spelen, moet je met oefening en tijd alles toch gewoon kunnen halen?
@ Sir_Hendro LOL
Ik verwacht dat kennis/ervaring met de eerdere Diablo games niet zo zeer uitmaakt. Als je een ervaren (of gedreven) gamer bent, evt. met ervaring met andere (Action) RPGs, dan zal je wel meer kans maken Inferno te halen.Exxus schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 10:35:
Wat anders. Ik heb, zoals al eerder vermeld, nooit echt Diablo 1 of 2 gedaan. In hoeverre kan ik dan niet verwachten inferno uit te spelen. Ik bedoel: oefening baart kunst, gear wordt beter en na iedere quest saved het spel wel...
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
[ Voor 98% gewijzigd door Angeloonie op 10-05-2012 10:50 ]
Q: Do you have any comments on Athene vs Kripp for worlds first Inferno kill?
A: Jason Bender - I guess someone needs to take the other side of that bet, so Athene had better win. I like hot dogs. (The real question is: Who gets the world's first HARDCORE Inferno completion!)
Jay Wilson - $20 and a coupon for a free hot dog on Kripp.
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
niet zo lelijk doen jijAngeloonie schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 10:41:
[...]
Ja anders ga je even nog meer niet-nuttige posts plaatsen
Verwijderd
Nee, Hij word ook wel eens mad king Leoric genoemd en komt oorspronkelijk uit Diablo IVerwijderd schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 10:29:
Verwijderd
Tuurlijk, Inferno zal echt niet onmogelijk worden. Tis gewoon een extra difficulty. Als je hell hebt verslagen, weet je ook wel hoe het spel werkt, en dan is Inferno ook te doen.Exxus schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 10:35:
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Verwijderd
bad idea sonOkkE schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 10:48:
Als we nu allemaal de onzin vragen/opmerkingen en troll-reacties negeren in plaats van er op in te gaan, maakt het topic een stuk prettiger en hoeven Modjes 'm tenminste niet (opnieuw, voorgoed?) op slot te doen.
Echte trollen heb ik niet langs zien komen van niemand niet, nogmaals forum is ook om beetje lol te maken en elkaar beetje in de maling te nemen.( maar niet te vaak granted )
Wat jij voorstelt is om er een soort van elite forum van te maken.Wie oordeelt dat iets een onzin vraag is? JIJ?
Inferno zal zeker niet onmogelijk worden.Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 10:45:
[...]
Tuurlijk, Inferno zal echt niet onmogelijk worden. Tis gewoon een extra difficulty. Als je hell hebt verslagen, weet je ook wel hoe het spel werkt, en dan is Inferno ook te doen.
Inferno hardcore daarentegen....
Ach, jij bent 1 van die noeste nederlanders die 24/7/52 werkt ? Mooi, neem ik 2 weken vrij ipv 1Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 09:51:
No offence
Dit topic is gesloten.
Het is niet de bedoeling dat je iets post van je pre-order noch waar je dat hebt gedaan noch voor hoeveel je dat hebt gedaan. Dit topic is voor het spel Diablo 3, niet voor het aankoopproces er van. We hebben speciaal voor jullie een kroegtopic geopend:
[PC] Diablo 3 Kroegtopic
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
The End of Days approaches…. Diablo III will be unleashed from the Burning Hells on May