Noq schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 10:21:
[...]
Zo perfect filmpje gewoon. Ben blij dat ik deze tijd heb meegemaakt van games, misschien niet optimaal, omdat ik op mijn 8e werd geïntroduceerd tot Quake door de buurjongen

Maar door deze games raak ik zelden shooters als Call of Duty of andere soortgelijke games aan. De 8-bit games en games als Quake, daar leerde je tenminste wat uitdagingen waren.
En ondanks dat ik de Diablo reeksen heb gemist, hoop ik dat Diablo 3 gewoon echt lekker moeilijk gaat worden.
Misschien eerst dan wel een volle tour door Normal, maar wat kijk ik uit naar de hogere difficulties als ik reacties lees van andere en het "We promise. You will die."-filmpje bekijk van Blizzard.
"Misschien"? Zeg maar "zeker"

Ik had is iets gelezen van, als je Normal voltooid hebt, zou je rond level 30 moeten zitten.
En rond level 30 is
het minimum om aan Nightmare te beginnen. Want je DPS moet goed genoeg zijn.
Normal => levelt van 0 naar 30
Nightmare => 30 naar 40
Hell => 40 naar 50
Inferno => 50 naar 60
edit: zie posts na mij.
Ruw geschat was dit.
En ik vind het wel brilliant van Blizzard om ervoor te zorgen dat je op einde van Normal nog niet aan het max-level zit.
- Witch Doctor (wat meer range)
- Monk (dan eens meer close combat)
- Demon Hunter (dan terug range)
In die volgorde ga ik de classes spelen.
Wizard en Barbarian spreken me niet echt aan.
Nog mensen die de game pas in Juli ofzo kopen?
God damn exams smijten roet in het eten ...
Zelfde voor Skyrim... maar daar zal ik mijn voordeel uithalen omdat ik van bij begin met de prachtigste mods zal kunnen spelen.
Had Diablo 3 nu maar mod support, dan kon ik me ook op andere zaken verheugen...
[
Voor 5% gewijzigd door
Asgaro op 09-05-2012 20:19
]