Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-07 23:34

Melkaz

Melkazar

Angeloonie schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 19:10:
[...]

Serieus? :F

Het gaat om inloggen in Diablo III, niet B.net. :+
Ik had dit stukje moeten quoten, sorry
In order to be eligible for "One of the Chosen," you must have had a Diablo III closed beta license attached to your Battle.net accoun
Vóór 1 mei had ik op mijn battle.net account page netjes staan Diablo III Beta en Diablo III Global(pre purchase). Nu is dus die beta license weggehaald.

Net ff ingelogd op een maat die niet pre purchased heeft en daar is die beta key ook weggehaald dus zal wel ergens anders in hun database staan.

Edit: D'OH er staat toch keihard "had" ipv 'has" in die quote..my bad :D

[ Voor 5% gewijzigd door Melkaz op 09-05-2012 19:15 ]

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Melkaz schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 19:08:
[...]

Vreemd..als ik inlog op Battle.net zie ik alleen nog maar staan:

Diablo III®
Global

Terwijl ik toch echt de closed beta maanden heb gespeeld.
De Beta is ook al afgelopen ;) Bij mij staat die er ook niet meer bij

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Paterpor schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 19:00:
[...]

Yeey en huiver. Yeey omdat ik hiertoe behoor en huiver voor al de flame.
Hmmz ik heb de D3Beta op een ander account gedaan dan mijn main account, en die heb ik nu ook volgestopt met de Class Sigils. Ik vind ook de Battletag # op mijn main makkelijker te onthouden, maar misschien moet ik D3 toch maar op die 2nd account toevoegen waar de beta op heeft gestaan. (en nog snel alle class sigils overzetten) Ik kijk eerst wel even na tag change wat voor nummer ik daar krijg :D

En anders wat boeit die ene sigil nu en de feat of "luck"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icepegel
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-06 11:58
Therapy777 schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 18:51:
Ach 16:00 of 17:00 maakt niet veel uit :P wel ga ik ergens maandagavond de install alvast regelen zodat ik dinsdag ochtend mijn CE op kan halen bij de mediamarkt en dan alleen nog maar de key hoef in te voeren, evt een patch hoef te downloaden en vrijwel meteen kan spelen :D
Dus als ik het goed begrijp, ik kan alvast de preloader downloaden, om 16.00 of 17.00 uur laten uitpakken. En dan op de 15e mei alleen nog maar de key in te voeren? Ik wist namelijk niet dat dat kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Nou dat RL money action house laat ik ook maar aan me voorbij gaan! Zoals ik de YouTube filmpje las...wat een gedoe zeg! Dan maar geen echt geld verkopen!

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Icepegel schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 19:16:
[...]

Dus als ik het goed begrijp, ik kan alvast de preloader downloaden, om 16.00 of 17.00 uur laten uitpakken. En dan op de 15e mei alleen nog maar de key in te voeren? Ik wist namelijk niet dat dat kon.
Klopt, dat hebben ze ook pas een paar dagen terug aangekondigd. :) Maar ja dat kan. Al zul je op 15 mei nog wel een 0-day patch moeten downloaden.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz

Melkaz

Melkazar

Xtr3me4me schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 19:18:
Nou dat RL money action house laat ik ook maar aan me voorbij gaan! Zoals ik de YouTube filmpje las...wat een gedoe zeg! Dan maar geen echt geld verkopen!
Zou je dit nader kunnen verklaren? Bedoel je hier de cut mee die Blizzard pakt of iets anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icepegel
Angeloonie schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 19:18:
[...]

Klopt, dat hebben ze ook pas een paar dagen terug aangekondigd. :) Maar ja dat kan. Al zul je op 15 mei nog wel een 0-day patch moeten downloaden.
0 Day patch.. is toch gewoon de laatste aanpassingen die ze aan de game hebben gemaakt.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icepegel
Kijk duidelijke antwoorden op mijn vragen :D Cheers _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz

Melkaz

Melkazar

Het is maar een kleine download hoor :)
https://twitter.com/#!/Bashiok/status/199892529490034688
Zal ook wel vanaf 5uur te downloaden en te patchen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icepegel
Melkaz schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 19:22:
Het is maar een kleine download hoor :)
https://twitter.com/#!/Bashiok/status/199892529490034688
Zal ook wel vanaf 5uur te downloaden en te patchen zijn.
Hmm ja maakt niet uit toch? Of je hem nou pre-download of vanaf dvd installeerd, je kunt er toch niet om heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Icepegel schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 19:26:
[...]

Hmm ja maakt niet uit toch? Of je hem nou pre-download of vanaf dvd installeerd, je kunt er toch niet om heen.
Het is een patch, dus die zal je sowieso moeten downloaden.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20-07 16:00

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

gnauw schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 19:06:
Wat is eigenlijk het verschil tussen de eu en de us downloader, heb namelijk perongeluk de us gebruikt.
Met de US downloader krijg je de US client en kan je dus pas online als de US unlocked wordt (waarna je de EU region kan kiezen)
Nadelen: je moet 9 uur wachten tot de US unlocked, en je zit aan de US RMAH vast en kan dan op EU niet de RMAH gebruiken.

Dus ik zou maar ff de eu (En-GB) downloader pakken ;)

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11:53

Therapy777

Metal!

[...]

Yeey en huiver. Yeey omdat ik hiertoe behoor en huiver voor al de flame.
Die feat of strength... dat is toch gewoon een nietszeggende "extra" achievement ofzo? Nou lekker boeiend hoor, mogen ze hebben. Ik ga die mensen er niet meer of minder voor respecteren. Sommigen vinden het blijkbaar een k*tactie van Blizzard en lijken op hun e-piemel getrapt als dat forum zo bekijk...

Als het om een in-game reward ging waar je echt iets mee kon (zoals dus de angel wings van de CE ook al is dat puur esthetisch) dan was het een ander verhaal geweest.

*edit* Oh ze krijgen ook een unique sigil... nouja ook prima. Zolang hij maar niet "in het grijs" tussen mijn opties staat met een onderschrift dat ik 'm nooit zal krijgen. Tegen dat soort dingen kan ik nooit. Zal wel een mini vorm van autisme zijn ofzo :P

[ Voor 16% gewijzigd door Therapy777 op 09-05-2012 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-07 20:48
Blitzdoctor schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 19:39:
[...]

Met de US downloader krijg je de US client en kan je dus pas online als de US unlocked wordt (waarna je de EU region kan kiezen)
Nadelen: je moet 9 uur wachten tot de US unlocked, en je zit aan de US RMAH vast en kan dan op EU niet de RMAH gebruiken.

Dus ik zou maar ff de eu downloader pakken ;)
De Diablo-III-8370-enGB-Installer is toch de EU installer? Anders mag ik opnieuw gaan downloaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Therapy777 schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 19:40:
[...]

Die feat of strength... dat is toch gewoon een nietszeggende "extra" achievement ofzo? Nou lekker boeiend hoor, mogen ze hebben. Ik ga die mensen er niet meer of minder voor respecteren. Sommigen vinden het blijkbaar een k*tactie van Blizzard en lijken op hun e-piemel getrapt als dat forum zo bekijk...

Als het om een in-game reward ging waar je echt iets mee kon (zoals dus de angel wings van de CE ook al is dat puur esthetisch) dan was het een ander verhaal geweest.
Ik vind het eigenlijk wel een naaier actie alsof je iets extras hebt gedaan ofzo. Ze moeten mensen die daadwerkelijk bugs hebben gereport die feat geven, en niet alle OMGZ I needz to playz beta plox! gasten die alleen even eerder wilden spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230001

Therapy777 schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 19:40:
[...]

*edit* Oh ze krijgen ook een unique sigil... nouja ook prima. Zolang hij maar niet "in het grijs" tussen mijn opties staat met een onderschrift dat ik 'm nooit zal krijgen. Tegen dat soort dingen kan ik nooit. Zal wel een mini vorm van autisme zijn ofzo :P
Mij boeit het ook niet maar het is wel lullig voor mensen die alle achievements willen proberen te halen en niet aan de beta deel mochten nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Priest-NL
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-07 23:07
Bulls schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 19:15:
[...]

Hmmz ik heb de D3Beta op een ander account gedaan dan mijn main account, en die heb ik nu ook volgestopt met de Class Sigils. Ik vind ook de Battletag # op mijn main makkelijker te onthouden, maar misschien moet ik D3 toch maar op die 2nd account toevoegen waar de beta op heeft gestaan. (en nog snel alle class sigils overzetten) Ik kijk eerst wel even na tag change wat voor nummer ik daar krijg :D

En anders wat boeit die ene sigil nu en de feat of "luck"
Dat heb ik dus ook gedaan zodat ik mijn Beta account veilig kon uitlenen zonder dat ik een risico liep met mijn main b.net account :o

Nou jah dan maar geen Feat of Strength :)

•Geocaching•Security, Media & OSINT Junkie•Opinions are my own and not those of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777

Therapy777

Metal!

Bulls schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 19:43:
[...]

Ik vind het eigenlijk wel een naaier actie alsof je iets extras hebt gedaan ofzo. Ze moeten mensen die daadwerkelijk bugs hebben gereport die feat geven, en niet alle OMGZ I needz to playz beta plox! gasten die alleen even eerder wilden spelen.
Tja ergens heb je natuurlijk wel gelijk. Maar ik vind het zelf echt een totaal niet-boeiende achievement. Ik ga echt niet bij iedereen die ik tegenkom naar hun account om te kijken of ze die achievement hebben. Zolang het niet in-game boven hun hoofd zweeft om mij er aan te herinneren dat ik geen beta heb kunnen spelen, boeit het mij geen aars.
Anoniem: 230001 schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 19:45:
[...]

Mij boeit het ook niet maar het is wel lullig voor mensen die alle achievements willen proberen te halen en niet aan de beta deel mochten nemen.
Zit ook wel wat in...

[ Voor 17% gewijzigd door Therapy777 op 09-05-2012 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Therapy777 schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 19:45:
[...]

Tja ergens heb je natuurlijk wel gelijk. Maar ik vind het zelf echt een totaal niet-boeiende achievement. Ik ga echt niet bij iedereen die ik tegenkom naar hun account om te kijken of ze die achievement hebben. Zolang het niet in-game boven hun hoofd zweeft om mij er aan te herinneren dat ik geen beta heb kunnen spelen, boeit het mij geen aars.

[...]

Zit ook wel wat in...
Ach als we de retail hebben is iedereen gelijk, en dan boeit het echt niet meer of je de beta wel of niet gespeeld hebt. Sterker nog ik vind eigenlijk dat met de Beta ik het begin sukje half verpest heb om het zo vaak gezien te hebben.

I promised Marko I'd protect him, and now hes dead!

of

Adria was my mother but she died when I was very young, I was raised by uncle Deckard.. (are we on Oprah or something?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tabsqt
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21-11-2024
[...]

Uiteindelijk kunnen deze mensen nog altijd alle achievements behalen, want dit is een FoS (Feat of Strength) die geeft geen achievement points:)

Meestal kun je toch niet alle FoS behalen, tenminste in WoW niet. Geen idee hoe dit gaat werken bij Diablo 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Priest-NL
Bulls schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 19:51:
[...]

Ach als we de retail hebben is iedereen gelijk, en dan boeit het echt niet meer of je de beta wel of niet gespeeld hebt. Sterker nog ik vind eigenlijk dat met de Beta ik het begin sukje half verpest heb om het zo vaak gezien te hebben.

I promised Marko I'd protect him, and now hes dead!

of

Adria was my mother but she died when I was very young, I was raised by uncle Deckard.. (are we on Oprah or something?)
_O- _O- _O-

•Geocaching•Security, Media & OSINT Junkie•Opinions are my own and not those of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor

Blitzdoctor

EnigmaNL schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 19:42:
[...]

De Diablo-III-8370-enGB-Installer is toch de EU installer? Anders mag ik opnieuw gaan downloaden :)
Vrijwel zeker van wel. Als je de US maar niet hebt (de andere zijn voor specifieke talen als duits spaans e.d. zo uit mijn hoofd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• y0ukn0w
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-01-2022

y0ukn0w

aka Jay

[...]

Als het net zo werkt in WoW, dan telt deze 'Feat' niet als achievement maar wordt dit apart bijgehouden. Zodat iedereen toch voor 100% achievements kan gaan. Vaak zijn Feats tijdelijk te behalen, of gerelateerd aan een event.

MHW: Jay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Blitzdoctor schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 19:59:
[...]

Vrijwel zeker van wel. Als je de US maar niet hebt (de andere zijn voor specifieke talen als duits spaans e.d. zo uit mijn hoofd)
Welke heb jij gedownload dan, ook deze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777

Therapy777

Metal!

EnigmaNL schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 19:42:
[...]

In mijn downloadlijst staat ook Diablo-III-8370-enGB-Installer-downloader en ik weet zeker dat ik op Europe - English heb geklikt dus maak je geen zorgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
EnigmaNL schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 20:03:
[...]

Ik ben nu bezig met die enGB en GB is europa neem ik aan die andere zou wel enUS heten. (het gaat ook meer om de taal anders was het wel enEU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Mooi, wilde alleen dubbelchecken :)

Niet dat ik maandag de verkeerde versie aan het installeren ben haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 01-07 12:51
Noq schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 10:21:
[...]

Zo perfect filmpje gewoon. Ben blij dat ik deze tijd heb meegemaakt van games, misschien niet optimaal, omdat ik op mijn 8e werd geïntroduceerd tot Quake door de buurjongen :P Maar door deze games raak ik zelden shooters als Call of Duty of andere soortgelijke games aan. De 8-bit games en games als Quake, daar leerde je tenminste wat uitdagingen waren.

En ondanks dat ik de Diablo reeksen heb gemist, hoop ik dat Diablo 3 gewoon echt lekker moeilijk gaat worden. Misschien eerst dan wel een volle tour door Normal, maar wat kijk ik uit naar de hogere difficulties als ik reacties lees van andere en het "We promise. You will die."-filmpje bekijk van Blizzard.
"Misschien"? Zeg maar "zeker" ;)
Ik had is iets gelezen van, als je Normal voltooid hebt, zou je rond level 30 moeten zitten.
En rond level 30 is het minimum om aan Nightmare te beginnen. Want je DPS moet goed genoeg zijn.

Normal => levelt van 0 naar 30
Nightmare => 30 naar 40
Hell => 40 naar 50
Inferno => 50 naar 60

edit: zie posts na mij.

Ruw geschat was dit.
En ik vind het wel brilliant van Blizzard om ervoor te zorgen dat je op einde van Normal nog niet aan het max-level zit. :)

- Witch Doctor (wat meer range)
- Monk (dan eens meer close combat)
- Demon Hunter (dan terug range)
In die volgorde ga ik de classes spelen.
Wizard en Barbarian spreken me niet echt aan.

Nog mensen die de game pas in Juli ofzo kopen? :)
God damn exams smijten roet in het eten ...
Zelfde voor Skyrim... maar daar zal ik mijn voordeel uithalen omdat ik van bij begin met de prachtigste mods zal kunnen spelen.
Had Diablo 3 nu maar mod support, dan kon ik me ook op andere zaken verheugen...

[ Voor 5% gewijzigd door Asgaro op 09-05-2012 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jandroid
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 02-07 18:31
Bulls schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 20:08:
[...]

Ik ben nu bezig met die enGB en GB is europa neem ik aan die andere zou wel enUS heten. (het gaat ook meer om de taal anders was het wel enEU)
Mijn 2 euro centen:
In je battle.net account staat in welk land je woont, volgens mij is dat belangrijk voor de RMAH.
Ik kan er naast zitten, maar ergens staat mij bij dat daar naar wordt gekeken ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Asgaro schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 20:10:
[...]

"Misschien"? Zeg maar "zeker" ;)
Ik had is iets gelezen van, als je Normal voltooid hebt, zou je rond level 30 moeten zitten.
En rond level 30 is het minimum om aan Nightmare te beginnen. Want je DPS moet goed genoeg zijn.

Normal => levelt van 0 naar 30
Nightmare => 30 naar 40
Hell => 40 naar 50
Inferno => 50 naar 60

Ruw geschat was dit.
En ik vind het wel brilliant van Blizzard om ervoor te zorgen dat je op einde van Normal nog niet aan het max-level zit. :)

- Witch Doctor (wat meer range)
- Monk (dan eens meer close combat)
- Demon Hunter (dan terug range)
In die volgorde ga ik de classes spelen.
Wizard en Barbarian spreken me niet echt aan.

Nog mensen die de game pas in Juli ofzo kopen? :)
God damn exams smijten roet in het eten ...
Zelfde voor Skyrim... maar daar zal ik mijn voordeel uithalen omdat ik van bij begin met de prachtigste mods zal kunnen spelen.
Had Diablo 3 nu maar mod support, dan kon ik me ook op andere zaken verheugen...
Inferno kun je pas beginnen als je lvl60 bent

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jandroid schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 20:11:
[...]

Mijn 2 euro centen:
In je battle.net account staat in welk land je woont, volgens mij is dat belangrijk voor de RMAH.
Ik kan er naast zitten, maar ergens staat mij bij dat daar naar wordt gekeken ?!
Precies.

Of je nu de enUS of enGB installer gebruikt: het maakt geen fuck uit, je zult met allebei exact hetzelfde kunnen.

Enige verschil is dat enUS Amerikaans Engels is, en enGB Brits Engels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tabsqt
Cthulhu schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 20:13:
[...]

Inferno kun je pas beginnen als je lvl60 bent
Een developer heeft eerder gezegd dat het er ongeveer zo uitziet:

1-33 Normal
33-52 Nightmare
52-60 Hell
60 Inferno

Afbeeldingslocatie: http://media.diablofans.com/images/news/2012/may/guide/IMG_0110.jpg

Als dit legit is, dan klopt het verhaal van de developer:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Nouja je killed de SK ook niet op level 1 in Normal dus lijkt me dat je in NM ook wel eerder dan 33 start als je nog naar de SK moet. Maar aan de andere kant mag je best wat boven mob level zijn van Normal tot eind Hell, want Inferno wordt al moeilijk genoeg :D

In dat uurtje wat ik die extra beta exploit content heb kunnen zien, was ik er met level 9 en was me toch een partijtje moeilijk :D Monsters waren iets van 15 had ik gehoord?

Hoe kun je trouwens de mob-level zien in Diablo, want dat staat er niet gelijk bij zoals in Titan Quest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07:24
Plaatje klopt niet.

In meerdere interviews heeft Jay Wilson aangegeven dat het aantal ability's wat een boss/miniboss doet , omhoog gaat met difficulty. maar op die slide is te zien dat het aantal ability's (cleave , whirl etc) gelijk blijft. en da's incorrect.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Dat plaatje klopt wel, in de Beta was je rond de lvl9 bij de SK, dus zal in NM wel rond de 33 zijn, in Hell ben je dan rond de lvl52, en in Inferno lvl60 :)

[ Voor 22% gewijzigd door Cthulhu op 09-05-2012 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Nu online

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Net het filmpje op D3 reveal gezien, echt super vet

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tabsqt
Eindelijk de quote gevonden:
Estimated Lvl at the end of each difficulty
In my actual experience (admittedly, with a full build that reflects where the game was in difficulty a month ago), I had to push my demon hunter up to level 32 to get out of Normal, and up to 55 to get out of Nightmare. (Blue Tracker / Official Forums)
Source: http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/4662357867#8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-07 19:42
[...]
In celebration of a successful beta test, all players who were invited to participate in the Diablo III closed beta will receive the commemorative Feat of Strength, "One of the Chosen." For eligible players, this feat will appear automatically in the Feat of Strength list after logging in for the first time as well as unlock a unique sigil that can be used on character banners.

In order to be eligible for "One of the Chosen," you must have had a Diablo III closed beta license attached to your Battle.net account (it isn't necessary to have downloaded or logged into the beta itself). Please note that players who participated only in the Open Beta Weekend, but were not invited to the closed beta, will not receive this Feat of Strength.

Thank you once again to all of our beta participants. We look forward to seeing you in Sanctuary!

Source: http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/4888689240
Ik vind het zelf wel jammer, Feats of Strength vind ik toch altijd het meest bijzonder om te halen, aangezien die vaak moeilijk of zeldzaam zijn om te halen. En deelnemer worden van de closed beta had niet echt iets met gameplay te maken. Maar goed, het is niet anders.

Vooral als ik naar WoW kijk, dan heb ik al een aantal bijzondere Feats, zoals Invincible en Realm first Lich King (25) hc. Sorry dat ik over WoW begin en loop te pronken met mijn Feats >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor

Blitzdoctor

EnigmaNL schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 20:03:
[...]

Ik heb nog niks gedownload :P
Wil het graag spelen, maar ik ga gewoon 's middags het schijfje halen in de winkel, en gewoon chill vanaf dvd installeren tijdens het avondeten, en dan na de koffie spelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icepegel
Blitzdoctor schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 21:13:
[...]

Ik heb nog niks gedownload :P
Wil het graag spelen, maar ik ga gewoon 's middags het schijfje halen in de winkel, en gewoon chill vanaf dvd installeren tijdens het avondeten, en dan na de koffie spelen :+
Wilde dat ik dat kon. Tis voor mij om 17.00 thuis, D3 uitpakken van de download, eten, douchen en dan weer verplichtingen. Dan pas weer om 21.45 thuis. Planning maken en dan pas gamen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Entharion
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-06 19:14

Blue_Entharion

Lasercannoneer

Shady15 schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 20:52:
[...]

Ik vind het zelf wel jammer, Feats of Strength vind ik toch altijd het meest bijzonder om te halen, aangezien die vaak moeilijk of zeldzaam zijn om te halen. En deelnemer worden van de closed beta had niet echt iets met gameplay te maken. Maar goed, het is niet anders.

Vooral als ik naar WoW kijk, dan heb ik al een aantal bijzondere Feats, zoals Invincible en Realm first Lich King (25) hc. Sorry dat ik over WoW begin en loop te pronken met mijn Feats >:)
Vertel mij wat, tis niet dat ik het niet wilde of probeerde, luck of the draw I guess.. maar dat je er dan nog iets speciaals/unieks voor krijgt vind ik dan weer naaierig :\

Bwaaahhhhhh - Chewbacca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tabsqt
Icepegel schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 21:16:
[...]

Wilde dat ik dat kon. Tis voor mij om 17.00 thuis, D3 uitpakken van de download, eten, douchen en dan weer verplichtingen. Dan pas weer om 21.45 thuis. Planning maken en dan pas gamen :(
Lekker een weekje vrij gepakt van stage en werk, mijn collega's keken me wel raar aan toen ik uitlegde dat ik de hele week ging gamen. Kennelijk wordt dat nog niet echt begrepen door de meeste mensen:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droxia
  • Laatst online: 20-07 22:37
Angeloonie schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 20:15:
[...]

Precies.

Of je nu de enUS of enGB installer gebruikt: het maakt geen fuck uit, je zult met allebei exact hetzelfde kunnen.

Enige verschil is dat enUS Amerikaans Engels is, en enGB Brits Engels.
Zou zelf ook denken dat het niet uitmaakt welke installer je download en gebruikt, maar hier zegt Bashiok dat het dus wel uitmaakt, maar misschien heeft hij het bij het verkeerde eind..
Visgek82 schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 20:22:
Plaatje klopt niet.

In meerdere interviews heeft Jay Wilson aangegeven dat het aantal ability's wat een boss/miniboss doet , omhoog gaat met difficulty. maar op die slide is te zien dat het aantal ability's (cleave , whirl etc) gelijk blijft. en da's incorrect.
Do bosses get more abilities through the difficulties to make them harder or do they just have scaling dmg and life? ie. in nightmare, hell, and inferno. Also, does Nephalem Valor only apply in Inferno?

JayWilson: Not really. We have a couple cases, but they are mild enough that I'd say overall no. Bosses mainly scale in stats. And yes, Nephalem Valor is Inferno only.
JayWilson: BTW, I said earlier that Nephalem Valor is only available in Inferno. This is incorrect. It kicks in at level 60, regardless of your difficulty level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Droxia schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 21:25:
[...]

Zou zelf ook denken dat het niet uitmaakt welke installer je download en gebruikt, maar hier zegt Bashiok dat het dus wel uitmaakt, maar misschien heeft hij het bij het verkeerde eind..
Dat gaat over de regiokeuzes ingame volgens mij, heb nog nooit een enUS installer gezien die anders werkte dan de enGB.

Daarnaast is er ook een deDE installer, die valt in dezelfde regio als EU maar is gewoon een andere taal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
/dubbel -O-

[ Voor 96% gewijzigd door Bulls op 09-05-2012 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Tabsqt schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 21:20:
[...]

Lekker een weekje vrij gepakt van stage en werk, mijn collega's keken me wel raar aan toen ik uitlegde dat ik de hele week ging gamen. Kennelijk wordt dat nog niet echt begrepen door de meeste mensen:(
Wat zei je tegen de collega's, ik wacht al langer op deze game dan dat ik hier werk? Prioriteiten stellen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Iemand een snelle link voor de downloader?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droxia
  • Laatst online: 20-07 22:37
Angeloonie schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 21:38:
[...]

Dat gaat over de regiokeuzes ingame volgens mij, heb nog nooit een enUS installer gezien die anders werkte dan de enGB.

Daarnaast is er ook een deDE installer, die valt in dezelfde regio als EU maar is gewoon een andere taal.
I downloaded the UK version of the game by mistake. Will I be able to login to my US account using it or do I need the US client?

Global Play will be disabled until after US launch, so I don't think you'll be able to connect. Best to get the correct one.

Dat is toch precies hetzelfde als de vragen hier. Alleen dan omgekeerd: US gedownload en of ze dan meteen bij onze launch op de europe servers kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Priest-NL
Angeloonie schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 21:38:
[...]

Ik denk inderdaad ook dat er geen verschil in zit (op taal na), de download unlocked voor iedereen tegelijk en wanneer je kan spelen hangt af van je regiokeuze in b.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-07 23:13
Als je lvl 30 bent unlock je een nieuwe moeilijkheidsgraad. Moet je dan weer van begin beginnen of kan je gewoon verder van lvl 30 op de nieuwe moeilijkheidsgraad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio-K
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13-07 11:24
frye schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 21:51:
Als je lvl 30 bent unlock je een nieuwe moeilijkheidsgraad. Moet je dan weer van begin beginnen of kan je gewoon verder van lvl 30 op de nieuwe moeilijkheidsgraad?
Opnieuw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11:36
Je gaat gewoon met je level 30 door op nightmare.
Obvious troll :D

[ Voor 19% gewijzigd door Feralio op 09-05-2012 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio-K
Feralio schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 21:53:
[...]

Je gaat gewoon met je level 30 door op nightmare.
Maar wel gewoon vanaf Act I toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11:36
Julio-K schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 21:54:
[...]

Maar wel gewoon vanaf Act I toch?
Klopt als een bus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Droxia schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 21:42:
[...]
Dat is toch precies hetzelfde als de vragen hier. Alleen dan omgekeerd: US gedownload en of ze dan meteen bij onze launch op de europe servers kunnen spelen.
De vraag is of je met een US installer op de EU server kan, en andersom. Die tweet van Bashiok is gewoon fout.
What region will I play in?
Diablo III is a global game. Players can choose to play on game servers based in the Americas, Europe, or Asia, regardless of what region they are connecting from. Certain restrictions apply. Further details will be posted on the Diablo III Community Site prior to release.
Note: your game-client version does not hinder your ability to select which regional game servers – the Americas, Europe, or Asia – that you play on.
en
What are the available regions? What is a “home” game region?
Diablo III players will have access to three game regions at launch: The Americas, Europe, and Asia. Your “home” game region is determined by the home address (specifically, the country of residence) registered to your Battle.net account.

[ Voor 19% gewijzigd door Angeloonie op 09-05-2012 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio-K
Gaan jullie na het completen van Normal, door met je character naar Nightmare, Hell en Inferno?

Of gaan jullie na je eerste run in Normal, opnieuw beginnen met een andere class?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777

Therapy777

Metal!

Julio-K schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 21:58:
Gaan jullie na het completen van Normal, door met je character naar Nightmare, Hell en Inferno?

Of gaan jullie na je eerste run in Normal, opnieuw beginnen met een andere class?
Hangt er compleet van af hoe makkelijk de "normal" run was. Als 't uitdagend genoeg is dan begin ik liever met een nieuwe character. Ik wil ze allemaal (behalve de barbarian) wel eens proberen.

Maar waarschijnlijk gaat het op een gegeven moment saai worden en ga ik terug naar een oude character om verder te gaan op nightmare :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tabsqt
Julio-K schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 21:58:

Zeker weten door naar nightmare!

Ben wel nog steeds aan het kiezen tussen Witchdoctor, Demon Hunter of Barbarian.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio-K
Tabsqt schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 22:00:
[...]

Zeker weten door naar nightmare!

Ben wel nog steeds aan het kiezen tussen Witchdoctor, Demon Hunter of Barbarian.
Ja ik twijfel ook nog tussen Demon Hunter en Monk..

Op normal schijn je ongeveer 15 uur over te doen toch?

Ik kijk wel, als ik die class toch niet zo vet vind, dan begin ik met een nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 846o
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Bah, kreeg net een mailtje dat de winkel waar ik mijn Collector's Edition besteld had niet kan leveren. Had eerder ook al een geannuleerde bestelling maar was toen nog op tijd met pre-orderen. Tot nu toe ook weinig succes gehad met het vinden van mensen die er te veel besteld hebben. Drukt de pret voor mij allemaal een beetje..Heeft iemand enig idee hoe het zit met de beschikbaarheid van CE's in de winkels op 15 mei?

Wie is er trouwens van plan zo snel mogelijk naar de 60 te komen of Inferno voltooien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777

Therapy777

Metal!

846o schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 22:06:
Bah, kreeg net een mailtje dat de winkel waar ik mijn Collector's Edition niet besteld had niet kan leveren.
Ik zie het probleem niet? :P

Je kunt het nog proberen bij mediamarkt? Was in principe vorige week geldig maar ik had volgens mij ergens gelezen dat sommige winkels nog steeds preorders aannemen... Kans dat je de CE in de winkel ziet liggen op 15 Mei is helaas errrrg klein.

[ Voor 32% gewijzigd door Therapy777 op 09-05-2012 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Ik begin met de Monk en ga gelijk door naar NM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• y0ukn0w

y0ukn0w

aka Jay

Ik ga door, wil graag zien hoe hoog die Inferno muur is waar we tegen aanbotsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Spoiler! :P Unboxing de normale versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
y0ukn0w schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 22:13:
Ik ga door, wil graag zien hoe hoog die Inferno muur is waar we tegen aanbotsen.
Met een beetje geluk duurt het wel een paar playthoughs met andere classes om goede gear te vinden zodat je verder kan. Ook voor de AH heb je eerst zelf goede loot nodig om te verkopen net als dat traden in D2 gems en runes en goede items benodigde. (RMAH uitgesloten)

Als je in 1 rits van 1 tot 60 kan spelen is het flawed, maar ik twijfel er niet aan >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tabsqt
846o schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 22:06:
Bah, kreeg net een mailtje dat de winkel waar ik mijn Collector's Edition besteld had niet kan leveren. Had eerder ook al een geannuleerde bestelling maar was toen nog op tijd met pre-orderen. Tot nu toe ook weinig succes gehad met het vinden van mensen die er te veel besteld hebben. Drukt de pret voor mij allemaal een beetje..Heeft iemand enig idee hoe het zit met de beschikbaarheid van CE's in de winkels op 15 mei?

Wie is er trouwens van plan zo snel mogelijk naar de 60 te komen of Inferno voltooien?
Ik geloof dat de meeste CE's op dit moment uitverkocht zijn, heb vandaag overal gezocht en kon er geen vinden. Ik wou eigenlijk naast de digital copy ook de CE bestellen, aangezien je die dan gewoon om kan zetten in Battle.net euro, en daarvan straks MoP of heart of the swarm kan kopen (mits je een annual pass hebt). Nu weet ik alleen niet zeker of dit ook daadwerkelijk mogelijk was.

Edit:
What if I purchase the Diablo III Collector's Edition?
If you choose to add your Collector's Edition license key to the Battle.net account associated with your World of Warcraft Annual Pass promotion, you will receive all of the benefits of the Collector's Edition. Additionally, you will receive four months of World of Warcraft game time, which will count towards your 12 month subscription commitment for the Annual Pass.

After you purchase the Diablo III Collector's Edition, add the product key to the Battle.net account that contains a World of Warcraft account that is signed up for the Annual Pass. That World of Warcraft account will then receive the next four months of game time free. For example, if you already have a month of game time on the associated World of Warcraft account when you add your Diablo III Collector's Edition product key, it will be five months until your next subscription payment is due.
Nvm:)

[ Voor 32% gewijzigd door Tabsqt op 09-05-2012 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 274511

De reden om het niet digitaal te kopen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• y0ukn0w

y0ukn0w

aka Jay

Diablo 3 I'm on a boat rap parody - YouTube: Diablo 3 Rap - I'm on a Boat (to act 2) Mwah hij is okay :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Lol iemand ook in de reply bij het filmpje, the hud on the cover is from an old beta version :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Q: Was anyone in the internal test team able to beat the fourth difficulty of the game ?
If not what is the reason for that ?

A: Kevin Martens - No one has beaten Inferno.
Klinkt leuk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
En de difficulty van Inferno was daarna doubled >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 457756

ik denk dat je niet zo makkelijk in inferno komt en je doet er wel een jaar om om inferno uit te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07:24
En toch he... denk ik dat Inferno wel eens mee zou kunnen vallen. Het zal echt niet zo zijn dat de meeste mensen op Inferno niet terecht kunnen, want dat is de filosofie van Blizzard niet. ook als je kijkt naar hoe knetter hard WoW generfed is , en ze het nog steeds "challenging" noemen, vraag ik me af hoeveel je er echt op kunt vertrouwen dat Inferno zo enorm moeilijk zal zijn. begrijp me niet verkeerd, ik hoop echt van wel, maar we zullen het toch een beetje moeten afwachten. wat Blizzard moeilijk noemt, en wat gamers moeilijk noemen, daar zit wel een verschil tussen. Ik hoop uiteraard dat ik het mis heb :)

Mijn eerste class gaat *is nu bijna zeker* een witch doctor worden. Ik hoop toch een beetje het necromancer gevoel terug te krijgen omdat de WD ook pets heeft, uiteraard zal het een compleet andere class zijn dan de necro, maar hij voelt wel goed aan. het is ook eens wat nieuws. daarna denk ik de barb, dat blijft toch een favoriet. erg leuk om te zien (omdat er nu gebruik gemaakt wordt van physics) dat de lijken over het scherm vliegen.

Ook hier is het aftellen begonnen.. de stilte voor de storm, de spanning is voelbaar in mijn vriendenkring (degene die Diablo gaan spelen zullen zich daar vast in herkennen). Ik denk dat Blizzard nog best eens veel dingen erin kan hebben gestopt die ons echt gaan verbazen - en nog meer dingen die we gewoon super cool gaan vinden.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12:42
Therapy777 schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 22:08:
[...]

Ik zie het probleem niet? :P

Je kunt het nog proberen bij mediamarkt? Was in principe vorige week geldig maar ik had volgens mij ergens gelezen dat sommige winkels nog steeds preorders aannemen... Kans dat je de CE in de winkel ziet liggen op 15 Mei is helaas errrrg klein.
Vandaag nogmaals bij MM Rotterdam gehoord dat je een CE niet kan preorderen 8)7 Snap er niks meer van m'goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aubergine schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 00:05:
[...]

Vandaag nogmaals bij MM Rotterdam gehoord dat je een CE niet kan preorderen 8)7 Snap er niks meer van m'goed.
Apart, van het weekend daar nog gedaan :+

(jaja, en me aangemeld voor de Gamekings shizzle :P)

[ Voor 9% gewijzigd door Bosmonster op 10-05-2012 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16-07 16:44

djunicron

*click-swoosh-thud*

Goed gezien de animo zal ik werkelijk iedere CE kopen die ik tegenkom en kan kopen. Als ik succes heb, zal ik hier wel posten zodat mensen er alsnog één kunnen overnemen.

Nu ik het doosje gezien heb vind ik het wel prima om een digitale voor mezelf te halen. Ziet er leuk uit hoor, zowel de normale als special edition, maar meer dan eens doornemen is wel genoeg.

Naast de duidelijke spoiler staat er trouwens nog een grote spoiler op het normale doosje. Niet dat men dit nog niet elders kon zien / herleiden, maar ik kan mensen die werkelijk niets willen weten van de game aanraden het doosje niet te openen. Ik snap er werkelijk niets van dat Blizz gewoon meerdere dingen zo openbaar spoilert na alle moeite die ze hebben gedaan om het verhaal onder doeken te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjiwa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-07 13:44
Ik ben er maandag ook bij de release van Diablo 3! Kheb daarnaast nog een VIP plek gewonnen voor de Gamekings/Livekings talkshow :D

PSN/XBL: DarkTaufu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
spoiler:
Justice shall fall, duidelijk dus ;-)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-07 17:42
[...]

volgens de mailing verkoopt de MM rotterdam de CE first-come tijdens de midnight opening.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vriezer
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 25-07-2024
ik zie ineens dat de diablo 3 starters edition is toegevoegd aan mn battle.net acc, betekend dit dat ik al kan spelen op release? ( :9~ yes please :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Staat ook op mijn account, zodra ik een key heb kan ik spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-01-2023
RocketKoen schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 01:16:
[...]
volgens de mailing verkoopt de MM rotterdam de CE first-come tijdens de midnight opening.
Ik heb 10 euro aanbetaald om er zeker van te zijn dat ik hem krijg. Gelukkig heb ik de factuur goed bewaard :) Ook MM Rotterdam btw

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Heb gisteren ook maar de downloaden binnen gehaald! enGB!
Als je wow gespeeld hebt weet je ook dat dat diegene is voor eu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:58

heuveltje

KoelkastFilosoof

je unlockt NM als je normal uitspeelt, ongeacht welk lvl je dan bent
En dan kun je kiezen welke dif je wilt spelen, maar in NM begin je weer vooraan
Cthulhu schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 22:51:
[...]
Q: Was anyone in the internal test team able to beat the fourth difficulty of the game ?
If not what is the reason for that ?

A: Kevin Martens - No one has beaten Inferno.

Klinkt leuk :P
Dit zie ik nu overal geqoute
Maar zolang je niet weet hoe en hoelang er gespeeld is zegt dit toch niks :?
Waarschijnlijke zijn alle mobs afzonderlijk getest en verslagen, maar is er nooit een compleet vanaf het begin test,,,,,,

[ Voor 40% gewijzigd door heuveltje op 10-05-2012 07:13 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-07 15:48
## HUGE SPOILERS, Picture 5 gives away the entire game!! ##
Speciaal voor de mensen die niet van spoilers houden!

Edit: hier nog meer http://www.diablofans.com...of-the-chosen-blue-posts/

[ Voor 111% gewijzigd door Pedr0 op 10-05-2012 07:49 ]

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
  • Laatst online: 30-06 15:39
Visgek82 schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 00:00:
En toch he... denk ik dat Inferno wel eens mee zou kunnen vallen. Het zal echt niet zo zijn dat de meeste mensen op Inferno niet terecht kunnen, want dat is de filosofie van Blizzard niet. ook als je kijkt naar hoe knetter hard WoW generfed is , en ze het nog steeds "challenging" noemen, vraag ik me af hoeveel je er echt op kunt vertrouwen dat Inferno zo enorm moeilijk zal zijn. begrijp me niet verkeerd, ik hoop echt van wel, maar we zullen het toch een beetje moeten afwachten. wat Blizzard moeilijk noemt, en wat gamers moeilijk noemen, daar zit wel een verschil tussen. Ik hoop uiteraard dat ik het mis heb :)
Het kan 2 kanten op gaan, of het is toch niet zo moelijk als Blizzard beweerd of het is zo moelijk dat de meeste mensen inferno niet gaan halen. Vergeet niet dat het internal test team van Blizzard het zo getest heeft dat het echt challenging is. En geloof mij, die mensen zijn toch echt een stuk beter dan 80/90% die Diablo gaan kopen.

Daarnaast is het geen solo game, het kan wel maar dan is Inferno zo goed als onmogelijk omdat je de skills van elkaar nodig hebt. Er zal vast iemand zijn die het lukt maar men vergeet dat dit de echte hardcore players zijn die en skill en tijd hebben om het te halen.

Ik consider mezelf als een redelijke hardcore speler en ik kan me zeker goed vinden in dit soort games maar voordat ik inferno klaar heb gaat het toch wel een paar maandjes duren ben ik bang. Daarnaast als het zo makkelijk is dat ook casuals de game kunnen uitspelen heeft Blizzard zijn werk niet goed gedaan.

Al met al denk ik dat toch minimaal 50% van alle spelers of misschien wel meer inferno nooit zullen uitspelen.

[ Voor 3% gewijzigd door biggydeen2 op 10-05-2012 07:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Dit vind ik wel heeeeeeeeeeeeel ver gaan!

Afbeeldingslocatie: http://diablo.incgamers.com/wp-content/uploads/2012/05/1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://diablo.incgamers.com/wp-content/uploads/2012/05/campers3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://diablo.incgamers.com/wp-content/uploads/2012/05/campers4.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door Pedr0 op 10-05-2012 07:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 197066

spoiler: Naar aanleiding van de unboxing boxart
hmm.. bij de unboxing van de normal edition staat op de binnenkant: ...And justice shall fall. Is Tyreal niet de archangel of justice?

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 197066 op 10-05-2012 08:31 . Reden: Spoilertags ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-07 17:42
Vriezer schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 01:24:
ik zie ineens dat de diablo 3 starters edition is toegevoegd aan mn battle.net acc, betekend dit dat ik al kan spelen op release? ( :9~ yes please :D)
Starter edition is de content van de beta.
Zelfde marketing als ze bij WoW doen. Iedereen kan gratis spelen t/m skeleton king. Wil je verder? dan moet je een key invullen.

Ook leuk voor als je @ middernacht alvast wilt spelen, maar je game komt pas smiddags met de post.
heuveltje schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 07:09:
[...]

je unlockt NM als je normal uitspeelt, ongeacht welk lvl je dan bent
En dan kun je kiezen welke dif je wilt spelen, maar in NM begin je weer vooraan
Uhm... nee
Je unlocked hardcore door level 10 te halen. In hardcore begin je weer opnieuw.
Je unlocked nightmare door normal uit te spelen, hell door nightmare uit te spelen en inferno door hell uit te spelen. Je houdt hier gewoon hetzelfde character en begint niet overnieuw.

[ Voor 34% gewijzigd door RocketKoen op 10-05-2012 07:58 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoY-z0nDeRMaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-04 11:59

BoY-z0nDeRMaN

Sacre Bleu

Manolo ???!?!? ||$p€ec$|| diablo II account = ASK!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Goed zoeken en je kan de DVD vandaag wel ergens vinden!
spoiler:
Tip: USENET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-06 15:28
als de unboxing in spoilers staat zou je dan hetgene wat je in de spoiler ziet zelf ook in spoilers kunnen zetten?

}:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gkoers
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 18-07 14:38
[...]

Vreemd, gisteravond bij MM Groningen nog gewoon een preorder gedaan. Na bol.com en dynabyte nu de 3e pre order en hier heb ik nog het meeste vertrouwen in.

Running \ Cycling: Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 197066

Scorchor schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 08:17:
[...]

als de unboxing in spoilers staat zou je dan hetgene wat je in de spoiler ziet zelf ook in spoilers kunnen zetten?

}:O
mwah, het is niet een grote spoiler. Meer een discussie punt :P Mogelijke verhaallijnen etc. Maar aangepast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08-07 12:53
Iemand een link naar de D3 ENGB download ? Boxed versie gekocht en zou deze al graag installeren :)

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 359024

Denk dat ik tot dinsdag het internet maar een beetje ontwijk :p . Nu komt het allemaal toch wel erg dichtbij!

Voor degene die nog een kans op een CE willen, kreeg een mail over de avonddienst bij de MM in Rotterdam:

The first 200 people buying the game can get a copy of the Diablo III Collector’s Edition packed with exclusive goodies, including a 208-page art book, the soundtrack CD, a 4GB USB soulstone preloaded with full versions of Diablo II and Diablo II: Lord of Destruction, a behind-the-scenes DVD, an exclusive World of Warcraft Fetish Shaman pet, and extra in-game content!

Zullen er echt 200 mensen komen? Zal gezellig zijn :p

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 359024 op 10-05-2012 08:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim.scheffer
  • Laatst online: 07-05 20:51

tim.scheffer

Diablofreak

not2secure4u schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 08:31:
Iemand een link naar de D3 ENGB download ? Boxed versie gekocht en zou deze al graag installeren :)
http://lmgtfy.com/?q=diablo+3+ENGB+installer

/facepalm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragonslayrz
  • Laatst online: 04-07 12:33
I love it :P
Pagina: 1 ... 15 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat je iets post van je pre-order noch waar je dat hebt gedaan noch voor hoeveel je dat hebt gedaan. Dit topic is voor het spel Diablo 3, niet voor het aankoopproces er van. We hebben speciaal voor jullie een kroegtopic geopend:

[PC] Diablo 3 Kroegtopic

Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic

The End of Days approaches…. Diablo III will be unleashed from the Burning Hells on May