Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belgian1
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 24-07 12:23
Visgek82 schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 14:35:
Er bestaat in mijn vriendenkring nogal wat verwarring over wanneer D3 nu eigenlijk te spelen is. en wanneer hij nu gelaunched is.

Ik heb het zo begrepen :

Het spel mag officieel de 14'de verkocht worden. veel leveranciers zullen het spel dus ook de 14de uitleveren, ook al kun je dan nog niet spelen.

Je kunt maandag nacht om 1 seconde over 12 officieel pas spelen (in theorie), want dan is het dinsdag de 15de.

Klopt dit? of zit ik er nu zelf naast?

De een zegt dat je disndagnacht om 12 uur pas kan spelen, en dat de game pas de 15de verkocht mag worden.. lijkt mij niet te kloppen..

Iemand die hier een lichtje op kan schijnen? :)
Verkoop mag starten op 15/05/2012 00:00 , spelen kan vanaf hetzelfde moment

Wel kan het zijn dat webwinkels al mogen verzenden op 14/05/2012 zodat het op 15/05/2012 bij de klant is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Ik snap het niet helemaal, of helmaal niet.
Kan ik de game nu op maandag in de winkel gaan kopen en dan om 00:01 gaan spelen?
Hebben de winkels de games dan al liggen?
Ik koop liever een doos en disks etc. dan dat ik bij blizzard een key koop.
Dixons, Free record shop, Intertoys en Bart Smit heb ik als keuze, MediaMarkt ligt op 20 minuten.
Ik kan 'snachts 2 uurtjes spelen maar moet dan echt gaan slapen, dinsdagavond heb ik meer tijd en vanaf hemelvaartsdag heb ik 4 dagen de tijd.
Wat is wijsheid?

Cititzen of Ladonia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Maandag is die nog niet te koop, pas om middernacht, dan kun je gelijk spelen, de 15e dus ;)

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartinDude
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-11-2019

MartinDude

Dudeïsm: Monk style

sorcees schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 14:40:
Kan ik de game nu op maandag in de winkel gaan kopen en dan om 00:01 gaan spelen?
Dixons, Free record shop, Intertoys en Bart Smit heb ik als keuze, MediaMarkt ligt op 20 minuten.
Ik kan 'snachts 2 uurtjes spelen maar moet dan echt gaan slapen, dinsdagavond heb ik meer tijd en vanaf hemelvaartsdag heb ik 4 dagen de tijd.
Wat is wijsheid?
Gewoon op de 15e als de winkels open zijn er 1tje op pikken.
Je hebt niet al een versie in pre-order online?

Op maandag de 14e zul je het spel (legaal) niet in een winkel zien liggen

The dude abides @ MartinDude#2420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:08

Melkaz

Melkazar

sorcees schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 14:40:
Wat is wijsheid?
Er zullen vast een aantal winkels zijn die hem op maandag 'per ongeluk' al verkopen. Zeker als mensen met argumenten komen zoals "hij is al te installen, pas 00:01 unlocked "maar officieel staat de verkoopdatum op 15 mei.

Dus je beste opties zijn vroeg op maandag de stad in te gaan op goede hoop en zo niet, zet de wekker om 8 uur en koop hem lekker dinsdagochtend :)

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Damn die Monk is fast! omg!!! Maar ja me keuze is toch al op de Wizard gevallen, geen idee maar Ranged beviel me altijd wel.

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vriezer
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 25-07-2024
Melkaz schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 14:43:
[...]

Er zullen vast een aantal winkels zijn die hem op maandag 'per ongeluk' al verkopen. Zeker als mensen met argumenten komen zoals "hij is al te installen, pas 00:01 unlocked "maar officieel staat de verkoopdatum op 15 mei.

Dus je beste opties zijn vroeg op maandag de stad in te gaan op goede hoop en zo niet, zet de wekker om 8 uur en koop hem lekker dinsdagochtend :)
Maandag zijn (bijna) alle winkels pas vanaf 1 uur 's middags geopend, en op dinsdag meestal niet eerder dan 9 á 10 uur. Midnight release kan je altijd nog proberen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chainsaw
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-07 13:38
ik heb de CE bij de bart smit besteld in klein stadje, al gebeld of ik em maandag kon ophalen maar kreeg als antwoord dat ze verkopen volgens de regels van de uitgever.

en aan de andere kant niet zo erg. en je hebt dan tenminste nog een beetje slaap volgende week :)
nu dinsdag wel om 8 uur bij de deur staan, maar dan heb je niet de downtime die er geheid komt bij de launch om 00:01 als alle digitale copy's ook beginnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CobyBE
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-06 15:25
MartinDude schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 14:35:
[...]

Ik verwacht niet veel sneller eigenlijk. Ik denk dat het "gecapped" gaat worden zoals dit ook met veel dingen in World of Warcraft gedaan is (Per level meer agi nodig voor zelfde % crit bv).
Ja dat klinkt wel logisch, anders krijgen we na een paar weken (en vooral op PVP vlak lijkt me) direct allemaal klagers van "Monk is OP!!! Plz nerf!!!11"

Intel i5 2500k @ 4,5 Ghz || Asus P8Z68-V Pro || Corsair Vengeance 8 GB DDR3 @ 1833MHz || Seasonic 1250W || Crossfire ATI Radeon HD7970 @ 1100/1500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
CobyBE schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 14:51:
[...]

Ja dat klinkt wel logisch, anders krijgen we na een paar weken (en vooral op PVP vlak lijkt me) direct allemaal klagers van "Monk is OP!!! Plz nerf!!!11"
Ja want snelheid staat gelijk aan veel damage. Denk je niet dat dit al uitermate getest is? als ik zeg maar 1 attack per second doe van 300 damage, dan is dat net zo veel als 3 attacks van 100 damage per sec.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dakreal schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 14:55:
[...]

Ja want snelheid staat gelijk aan veel damage. Denk je niet dat dit al uitermate getest is? als ik zeg maar 1 attack per second doe van 300 damage, dan is dat net zo veel als 3 attacks van 100 damage per sec.
Als je normaal alleen je attack speed verhoogt gaat niet ineens je damage per hit omlaag natuurlijk. M.a.w. IA verhoogt gewoon je DPS.

Overigens heeft ie ook een filmpje gemaakt met een 2.94 barb :)

YouTube: Diablo 3 - Frenzy Barbarian 2.94 Attacks Per Second

[ Voor 10% gewijzigd door Bosmonster op 09-05-2012 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz

Melkaz

Melkazar

Chainsaw schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 14:51:
ik heb de CE bij de bart smit besteld in klein stadje, al gebeld of ik em maandag kon ophalen maar kreeg als antwoord dat ze verkopen volgens de regels van de uitgever.
Was je gewoon langsgeweest in de winkel of gebeld en hoelang geleden? Ik heb zelf op de hoek ook een kleine Bart Smit zitten maar die hebben dus geen mail adres..

Verder zie ik de CE ook niet op hun site staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Entharion
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-06 19:14

Blue_Entharion

Lasercannoneer

[...]

Dat is natuurlijk niet waar, defense en resist penalties worden maar 1x per attack toegepast, dus bijvoorbeeld als er 1x300 damage gedaan word en er word 5 damage gedefend/resist dan krijgt de enemy 295 damage, 3x100 met 5 damage gedefend/resist dan doe je uiteindelijk 285 damage, dus 10 minder.

Zo zie ik het.

Edit: En daar komt dan bij dat je met meerdere attacks meer kans hebt dat je attack mist/geblocked word.

[ Voor 9% gewijzigd door Blue_Entharion op 09-05-2012 15:00 ]

Bwaaahhhhhh - Chewbacca

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blue_Entharion schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 14:58:
[...]

Dat is natuurlijk niet waar, defense en resist penalties worden maar 1x per attack toegepast, dus bijvoorbeeld als er 1x300 damage gedaan word en er word 5 damage geblocked/resist dan krijgt de enemy 295 damage, 3x100 met 5 block resist dan doe je uiteindelijk 285 damage, dus 10 minder.

Zo zie ik het.
Zijn die block/resists niet gewoon %-based dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 446225

volgens mij levert bol.com niet eerder Diablo 3 aan haar klanten als op a.s. dinsdag. zou toch belachelijk zijn als dit waar blijkt te zijn :(
dan snap ik de toegevoegde waarde niet helemaal... (ja fysiek spel, maar je kan het ook via diverse sites als CD key pre-orderen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CobyBE
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-06 15:25
[...]

Het zal heus wel getest zijn hoor, maar ze kunnen niet overal aan denken hé ;) Het zal wel mogelijk zijn om toch ook redelijk wat damage te doen en als je dan zovaak per seconde kan aanvallen dan zal dit als OP aangezien worden door de community.

En het meerdere malen snel na elkaar aanvallen kan nog andere bonus effecten hebben, zoals het sneller opladen van rage (of hoe noemt dat alweer wat de monk en de barb gebruiken?)

Intel i5 2500k @ 4,5 Ghz || Asus P8Z68-V Pro || Corsair Vengeance 8 GB DDR3 @ 1833MHz || Seasonic 1250W || Crossfire ATI Radeon HD7970 @ 1100/1500

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daarnaast gaat IA ten koste van andere stats. Zoals pure weapon-damage. Het is wat dat betreft dezelfde afweging als single wield vs dual wield.

Maar zoals de mechanics nu in elkaar zitten wordt IA wel een populaire stat volgens mij. Lijkt me wel erg chill een rappe dual wield IA-barb met cleave!

[ Voor 35% gewijzigd door Bosmonster op 09-05-2012 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Entharion

Blue_Entharion

Lasercannoneer

Bosmonster schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 14:59:
[...]

Zijn die block/resists niet gewoon %-based dan?
Ja ok, maar dit gaat meer over damage reduction in het algemeen, ik weet niet precies hoe het in z'n werk treed...

Het klinkt me logisch dat 1x300 harder aankomt dan 3x100...

[ Voor 9% gewijzigd door Blue_Entharion op 09-05-2012 15:02 ]

Bwaaahhhhhh - Chewbacca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-06 21:41

roboreaper

Collecting your robots

Anoniem: 446225 schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 15:00:
volgens mij levert bol.com niet eerder Diablo 3 aan haar klanten als op a.s. dinsdag. zou toch belachelijk zijn als dit waar blijkt te zijn :(
dan snap ik de toegevoegde waarde niet helemaal... (ja fysiek spel, maar je kan het ook via diverse sites als CD key pre-orderen)
Bol heeft altijd preorders en LE/CE een dag van te voren bezorgd.. dus D3 wordt dinsdag beschikbaar voor iedereen ( online en retail)

dus zal bol D3 op de 14de versturen( in het weekend of op vrijdag lijkt me sterk )..... dat je ehm pas 's ochtends of 's middags binnen krijgt ligt aan de service..

en wat dan nog.. je kan dan uitslapen en/of de servers zijn toch overbelast ect... of iig zo druk dat er super veel lag is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blue_Entharion schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 15:02:
[...]

Ja ok, maar dit gaat meer over damage reduction in het algemeen, ik weet niet precies hoe het in z'n werk treed...

Mjah, dat zou een voordeel betekenen voor single wield bijvoorbeeld. Kan hoor, maar volgens mij is damage reduction %-based en maakt het in de praktijk dus niet uit onder de streep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartinDude
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-11-2019

MartinDude

Dudeïsm: Monk style

Blue_Entharion schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 15:02:
[...]

3xCrit kans ook nog wat een boel kan uitmaken.
Chance on --- triggers misschien nog zelfs

Genoeg dingen om het lastig te maken om zeker te zijn ;)

The dude abides @ MartinDude#2420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-07 18:29
Is er al bekend wat er in de box zit? Ben nog aan het twijfelen of ik de box koop of gewoon een key. Ik moet werken de 15e tot 17:00 dus kan altijd op de dag zelf nog de box of een key kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Entharion

Blue_Entharion

Lasercannoneer

MartinDude schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 15:04:
[...]

3xCrit of 3x Miss... maar goed die kans heb je dus ook op 1x300... uiteindelijk is het wel DPS die telt.

Ik zou wel willen weten hoe dat zit met resists, block, dodge, damage reduction en defense dan kunnen we uitmaken welke tactiek beter is.

Bwaaahhhhhh - Chewbacca

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MartinDude schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 15:04:
[...]

Crit chance is ook %-based (zowel hit als damage) en maakt in de praktijk dus geen verschil.
Blue_Entharion schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 15:07:
[...]

3xCrit of 3x Miss... maar goed die kans heb je dus ook op 1x300... uiteindelijk is het wel DPS die telt.

Ik zou wel willen weten hoe dat zit met resists, block, dodge, damage reduction en defense dan kunnen we uitmaken welke tactiek beter is.
Je hebt met snellere kleinere hits ook nog een groot voordeel altijd, namelijk minder overkill. Oftewel verloren damage.

Denk dat met het maaien door grote hoeveelheden zwakkere enemies (merendeel van de game), IA altijd in het voordeel is.

[ Voor 46% gewijzigd door Bosmonster op 09-05-2012 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Loev schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 15:07:
Is er al bekend wat er in de box zit? Ben nog aan het twijfelen of ik de box koop of gewoon een key. Ik moet werken de 15e tot 17:00 dus kan altijd op de dag zelf nog de box of een key kopen.
http://www.diablowiki.net...o_III_Collector's_Edition

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz

Melkaz

Melkazar

Ik verwacht de bol.com pakketjes inderdaad dinsdag. Dit principe hanteren ze eigenlijk altijd(ervaring met WoW xpacks, Xbox CE games) Als ze hem Vrijdag zouden versturen moet ik Zaterdag op het werk gaan zitten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Melkaz schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 15:11:
Ik verwacht de bol.com pakketjes inderdaad dinsdag. Dit principe hanteren ze eigenlijk altijd(ervaring met WoW xpacks, Xbox CE games) Als ze hem Vrijdag zouden versturen moet ik Zaterdag op het werk gaan zitten ;)
heb het afleveradres ook op m'n werk staan :D gelukkig heb ik dan wel een sleutel en code van het alarm ;) dus mocht het zo zijn kan ik hem wel ophalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droxia
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 27-07 14:21
Het enige verschil tussen 1x 300 of 3x 100 is het aantal hits dat je char doet. Puur op dps van normale attacks zal dit op de lange termijn precies gelijk zijn. Het verschil komt er bij de speciale attacks, chance to procs etc..

Bij de meerdere attacks heb je dus meer hits en bouw je dus ook sneller resources op, en er dus ook meer van kunnen gebruiken (iig als dit niet gegeneraliseerd is, dit hebben ze namelijk wel gedaan in WoW. Geloof niet dat ze dat ook is toegepast hebben in diablo. Als ze dat wel gedaan hebben is dit voordeel weg)
Je hebt ook meer kans om een ability te proccen (x% chance to stun on hit etc) (de grote van dit voordeel is ook afhankelijk van de deminishing returns)

Het nadeel van een snellere attack speed is bijvoorbeeld bij mobs die een buff hebben waarbij je dmg krijgt per hit.
Daarnaast zijn special attacks vaak ook gebaseerd op weapon damage/base damage. Doordat deze bij de hogere attack speed dan weer lager ligt, doen je special attacks dus minder damage. (Dit wordt dan wel weer gecompenseerd door het vaker te kunnen uitvoeren van deze attacks, zoals hierboven beschreven)

Uiteindelijk kom je dan toch uit op een goed gebalanceerd geheel. Hoe meer attack speed je hebt, hoe sterker een verhoging van je weapon damage/base damage wordt en omgekeerd dat bij een hoge weapon damage/base damage een verhoging van je attack speed sterker wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
Ik bedoel niet de CE editon maar de normale. Lijkt mij vrij logisch als ik twijfel tussen een box en een key...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
/facepalm

I give up :) Ik bedoelde meer extra naast DVD's en boekjes :P Sorry ik had moeten weten dat jullie geen glazenbol hebben ;)

[ Voor 68% gewijzigd door Loev op 09-05-2012 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-07 16:56
hoezo?
In de normale editie zit niet meer dan een dvd en een boekje ( en de doos met boxart natuurlijk)
Dus ik snap niet waar je facepalm vandaan komt!?

Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-07 22:54

PromWarMachine

Forsaken Archer

Loev schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 15:47:
/facepalm

I give up :) Ik bedoelde meer extra naast DVD's en boekjes :P Sorry ik had moeten weten dat jullie geen glazenbol hebben ;)
Hij lijkt cynisch, maar wat er staat klopt.
Bij de normale fysieke editie heb je een plastic hoesje + DVD + kleine boekje waar vermoedelijk je key op staat en een korte uitleg hoe het spel werkt. Daar zit verder niets extra's bij.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
PromWarMachine schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 15:51:
[...]

Hij lijkt cynisch, maar wat er staat klopt.
Bij de normale fysieke editie heb je een plastic hoesje + DVD + kleine boekje waar vermoedelijk je key op staat en een korte uitleg hoe het spel werkt. Daar zit verder niets extra's bij.
Bedankt! Dat wilde ik even weten. Misschien krijg je nog wat extra's bij een box maar niet dus. Een box is leuk qua box art maar na 10 minuten kijk ik er niet meer na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 27-07 07:29
Loev schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 15:54:
[...]

Bedankt! Dat wilde ik even weten. Misschien krijg je nog wat extra's bij een box maar niet dus. Een box is leuk qua box art maar na 10 minuten kijk ik er niet meer na.
Vandaar dat ik lekker alleen een key heb besteld :)

Spel heb ik al gedownload!

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Blue_Entharion schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 14:58:
[...]

Dat is natuurlijk niet waar, defense en resist penalties worden maar 1x per attack toegepast, dus bijvoorbeeld als er 1x300 damage gedaan word en er word 5 damage gedefend/resist dan krijgt de enemy 295 damage, 3x100 met 5 damage gedefend/resist dan doe je uiteindelijk 285 damage, dus 10 minder.

Zo zie ik het.

Edit: En daar komt dan bij dat je met meerdere attacks meer kans hebt dat je attack mist/geblocked word.
Dat laatste is natuurlijk onzin, want je mist even veel % met veel of weinig attacks, dus eigenlijk is een dikke damage attack missen veel erger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Loev schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 15:54:
[...]

Ik kijk nog steeds naar die van DII, en nog steeds spijt dat ik hem niet voorzichtiger heb geopend.

Verder moet ik dinsdag gewoon werken, ophalen lukt dan pas tussen 17:00 en 18:00 uur, misschien toch pre-orderen of naar de MM.

Cititzen of Ladonia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Droxia schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 15:30:
Het enige verschil tussen 1x 300 of 3x 100 is het aantal hits dat je char doet. Puur op dps van normale attacks zal dit op de lange termijn precies gelijk zijn. Het verschil komt er bij de speciale attacks, chance to procs etc..

Bij de meerdere attacks heb je dus meer hits en bouw je dus ook sneller resources op, en er dus ook meer van kunnen gebruiken (iig als dit niet gegeneraliseerd is, dit hebben ze namelijk wel gedaan in WoW. Geloof niet dat ze dat ook is toegepast hebben in diablo. Als ze dat wel gedaan hebben is dit voordeel weg)
Je hebt ook meer kans om een ability te proccen (x% chance to stun on hit etc) (de grote van dit voordeel is ook afhankelijk van de deminishing returns)

Het nadeel van een snellere attack speed is bijvoorbeeld bij mobs die een buff hebben waarbij je dmg krijgt per hit.
Daarnaast zijn special attacks vaak ook gebaseerd op weapon damage/base damage. Doordat deze bij de hogere attack speed dan weer lager ligt, doen je special attacks dus minder damage. (Dit wordt dan wel weer gecompenseerd door het vaker te kunnen uitvoeren van deze attacks, zoals hierboven beschreven)

Uiteindelijk kom je dan toch uit op een goed gebalanceerd geheel. Hoe meer attack speed je hebt, hoe sterker een verhoging van je weapon damage/base damage wordt en omgekeerd dat bij een hoge weapon damage/base damage een verhoging van je attack speed sterker wordt.
Om deze reden hebben ze waarschijnlijk ook swap weapon eruit gehaald/gelaten Want anders kun je lekker met een slap snel wapen chargen met de free skills en dan de dikke skills met een dik sloom wapen afvuren.

Is echt exploit gevoelig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 27-07 07:29
sorcees schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 15:57:
[...]
Ik kijk nog steeds naar die van DII, en nog steeds spijt dat ik hem niet voorzichtiger heb geopend.
_O- _O- -O-

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Bulls schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 15:56:
[...]

Dat laatste is natuurlijk onzin, want je mist even veel % met veel of weinig attacks, dus eigenlijk is een dikke damage attack missen veel erger.
Mwoah, stel:

je doet 10 attacks met een slow weapon, hier heb je bijvoorbeeld 30% missrate, dat zou neerkomen op 3 attacks missen wat 900 damage is right?

Bij 30 attacks met fast weapon heb je ook 30% missrate wat neerkomt op 9 attacks, wat ook 900 damage is.

Het komt allemaal gelijk uit :)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peterrtt
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-07 21:00
Hoe zit het trouwens met het verdelen van XP? Als bijv met een groep van 3 mensen bent wordt dan alles eerlijk veerdeeld? Hoe werkt dit precies?

[ Voor 83% gewijzigd door Peterrtt op 09-05-2012 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Ja maar je moet wel in hetzelfde gebied zijn volgens mij
Hoe meer mensen in je party hoe sterker de mobs zijn

[ Voor 32% gewijzigd door Cthulhu op 09-05-2012 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-07 16:44
MartinDude schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 14:37:
[...]

Hij zal de 15e pas in de winkel liggen, maar de pre-orders worden de 14e opgestuurd.
Op de 15e zal je vanaf 00:01 kunnen beginnen met gamen, maar waarschijnlijk zijn de enigen die dit kunnen doen degene met een digitale versie.
Dus je kunt eigenlijk pas Woensdag de 16'de spelen?

Of bedoel je maandagnacht om 00:01? (wat dus dinsdag is)

Toch lastig allemaal :+

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Laatst online: 18-06 15:08
Volgens mij kun je niet meer missen in Diablo 3, je raakt altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper

roboreaper

Collecting your robots

Peterrtt schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 16:04:
Hoe zit het trouwens met het verdelen van XP? Als bijv met een groep van 3 mensen bent wordt dan alles eerlijk veerdeeld? Hoe werkt dit precies?
als een monster 10xp geeft. krijgt iedereen 10xp dan meot je wel in de buurt zijn

het maakt niet uit hoeveel mensen in de game zitten xp zal niet omhoog gaan adhv aantal mensen
DeepSeven schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 16:11:
als het goed is hebben monster ook dodge %.. weet niet zeker

[ Voor 21% gewijzigd door roboreaper op 09-05-2012 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 25-07 13:06
DeepSeven schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 16:11:
Meende gelezen te hebben dat je tegen mobs van het gelijke level 5% mis kans hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peterrtt
roboreaper schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 16:11:
[...]

als een monster 10xp geeft. krijgt iedereen 10xp dan meot je wel in de buurt zijn

het maakt niet uit hoeveel mensen in de game zitten xp zal niet omhoog gaan adhv aantal mensen
Dus ook al die die mob niet aanval maar wel in de buurt loop krijg ik xp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Visgek82 schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 16:11:
[...]

00:00 is toch echt het begin van de dag, dus 15 mei om 00:01 is gewoon 15 mei ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

[...]

Nog een keer (Dit is al wel tig keer voorbij gekomen mensen)

Vanaf Maandag op Dinsdag nacht op 0:01 kun je volgens de regels die Blizzard ingesteld heeft beginnen met gamen op de server!

Dus stel je hebt de key maandag...blijf je lekker laat op en dan om 0:01 log je in en gamen maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barthak
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 06-01-2020

Barthak

mcl

[...]

De 15de om 00:01, dat is dus van maandag op dinsdag.

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Peterrtt schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 16:12:
[...]

Ja, ook al hobbel je alleen mee, xp krijg je wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper

roboreaper

Collecting your robots

Peterrtt schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 16:12:
[...]

ja.. als je maar in de buurt bent wanneer iemand anders een monster killed. zelfde als D2.. alleen wordt het aantal xp niet hoger adhv aantal mensen ingame

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peterrtt
roboreaper schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 16:13:
[...]

ja.. als je maar in de buurt bent wanneer iemand anders een monster killed. zelfde als D2.. alleen wordt het aantal xp niet hoger adhv aantal mensen ingame
Oke dank! Maar met hoe meer mensen hoe meer mobs toch? Dus eigenlijk level je sneller als je met meer mensen bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Je krijgt wel meer xp, maar dat komt omdat de monsters sterker zijn als je in een party zit, of er meerdere mensen in je game zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Dakreal schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 16:03:
[...]

Mwoah, stel:

je doet 10 attacks met een slow weapon, hier heb je bijvoorbeeld 30% missrate, dat zou neerkomen op 3 attacks missen wat 900 damage is right?

Bij 30 attacks met fast weapon heb je ook 30% missrate wat neerkomt op 9 attacks, wat ook 900 damage is.

Het komt allemaal gelijk uit :)
Ja ok maar 1 van de 3 snelle slagen missen op 1 mob is niet zo erg als een slome dikke slag missen, vooral als je dan van al die prut mobjes hebt zoals Carver. Psychologisch is de ergernis dan hoger bij trage wapens om te missen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper

roboreaper

Collecting your robots

Cthulhu schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 16:14:
Je krijgt wel meer xp, maar dat komt omdat de monsters sterker zijn als je in een party zit, of er meerdere mensen in je game zitten
nope fout.

Xp wordt niet hoger zoals D2. bij D3 blijft xp gelijk

of het aantal mobs meer wordt weet ik niet zeker. we worden iig wel sterker ( meer HP en DMG)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Bulls schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 16:18:
[...]

Ja ok maar 1 van de 3 snelle slagen missen op 1 mob is niet zo erg als een slome dikke slag missen, vooral als je dan van al die prut mobjes hebt zoals Carver. Psychologisch is de ergernis dan hoger bij trage wapens om te missen ;)
Wat jij nu vergelijkt is 30% missrate met 100% missrate :p Over een 100 tal aanvallen wordt 30% miss met beide speeds exact dezelfde dps :) Psychologisch heeft niets met theorie te maken helaas ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
Blijft lastig voor sommige. Wanneer je normaal roept: "Happy newyear 15 mei!" 1 minuut later kan je spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Dakreal schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 16:24:
[...]

Wat jij nu vergelijkt is 30% missrate met 100% missrate :p Over een 100 tal aanvallen wordt 30% miss met beide speeds exact dezelfde dps :) Psychologisch heeft niets met theorie te maken helaas ;-)
Snap ik, maar ik heb in D2 wel een paar keer een Concentrate Barb gemaakt met 2-handed Axe, en dan door een kudde Flayers heen komen is echt een drama, ookal zijn ze in meeste gevallen binnen 1 slag dood, en dan komt een mis slag erg frustrerend over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-07 16:56
Als je door een kudde kleine mobs heen moet rammen heb ik liever meer atk speed.
stel: een mob heeft 200hp, per slag doe je 300 dmg, dan kan je in de tijd dat je 1 hit/kill maakt met je trage atk speed met je snelle atk speed 3 kills maken.

Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Axewi schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 16:40:
Als je door een kudde kleine mobs heen moet rammen heb ik liever meer atk speed.
stel: een mob heeft 200hp, per slag doe je 300 dmg, dan kan je in de tijd dat je 1 hit/kill maakt met je trage atk speed met je snelle atk speed 3 kills maken.
Dat is ook wat D2 lackte, je kist je build en dat was dan Concentrate met alle synergies, en dan ben je slecht voor AOE maar wel uber boss killer.

In D3 kun je lekker alles gebruiken wat je uitkomt, en je hebt ook nog eens lekker skills zoals cleave om door packs heen te maaien.

D3 > D2 *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-utger
  • Laatst online: 21:29
Nou ik ben er vanaf nu helemaal klaar voor :D

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/LgBBn.jpg

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-06 15:14
Nice girlfriend repellant :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-utger
  • Laatst online: 21:29
draai ik hem om 8)7

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

R-utger schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 16:45:
Nou ik ben er vanaf nu helemaal klaar voor :D

[afbeelding]
De mijne ligt al ruim een half jaar in de verpakking op mijn kast :P De Monk afbeelding omdat ik Monk ga spelen als eerste class.
Volgende week mag hij er eindelijk uit ;)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

als ze daaral van moeten weglopen is 't sowieso geen gf material :+

g2play slingert zojuist dit bericht de wereld in;
Diablo 3: Blizzard may trigger 40 second connection delays on launch log in

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 25-07 21:33

The Chosen One

Zie signature!

Daar is een officieel bericht van. Gewoon (mogelijk) 38 seconde queue en als je dan een error krijgt gewoon opnieuw proberen. Even rond middennacht en zo.

[ Voor 3% gewijzigd door The Chosen One op 09-05-2012 16:59 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

himlims_ schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 16:54:
[...]

als ze daaral van moeten weglopen is 't sowieso geen gf material :+

g2play slingert zojuist dit bericht de wereld in;

[...]
dat klopt helemaal, zal komen door de gigantische hoeveelheid data op de servers... vrij normaal hoor. laten we hopen dat het allemaal meevalt.

hebben meerdere forum members de game bij g2play besteld?

hoe zijn jullie ervaringen aldaar?

verneem het graag van jullie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-07 15:10
Tegen mensen die 5x per seconde proberen in te loggen als de login server overbelast is. Waardoor de login server nog erger overbelast raakt en helemaal niemand er meer in komt.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boldarak
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-07 14:53
Loev schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 16:36:
Blijft lastig voor sommige. Wanneer je normaal roept: "Happy newyear 15 mei!" 1 minuut later kan je spelen.
_/-\o_ Happy Diablo!!

PSN ID = OTL002

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-07 15:10
Sorry schat, ik kan niet vanavond. Moet demonen slachten.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

Deze link is volgens mij al eens eerder voorbij gekomen, maar anyway: http://www.sorryformay15.com/ :Y)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Ik ga denk ik zo weinig mogelijk equiped gear van andere classes "lenen" voor een class die je op het moment speelt, want als je ooit verder wilt met de andere dan zijn ze weer van alle kanten kaal geplukt.
Hier en daar een ringetje of amulet uitwisselen kan natuurlijk altijd. Maar in D2 had ik vaak de neiging om liever een nieuwe te levelen dan een oude verder te spelen die alle gear kwijt is en vol gepropt is als mule :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
RocketKoen schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 17:02:
[...]

Sorry schat, ik kan niet vanavond. Moet demonen slachten.
Mijn vriendin is al goed voorbereid hoor! Die weet dat ze rond 15 mei weinig van me hoeft te verwachten. (Ik wil niet weten hoe ik dit ga bekopen, maar goed.. :P)

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonataArctica
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 06-06 02:10
voxxel schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 17:23:
[...]

Mijn vriendin is al goed voorbereid hoor! Die weet dat ze rond 15 mei weinig van me hoeft te verwachten. (Ik wil niet weten hoe ik dit ga bekopen, maar goed.. :P)
Ik heb het anders opgelost: Ik heb mijn vriendin de beta laten spelen, verslaafd gemaakt en belooft de game te geven ;-) Ze heeft nu een D3 muis + muismat op der bureau liggen, dus geloof dat het wel snor zit ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio-K
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-07 08:59
Voor de liefhebber.. Bij Gamemania krijg je er een poster bij de normale editie.

Waarschijnlijk op maandag al af te halen, GM kennende :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
SonataArctica schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 17:27:
[...]

Ik heb het anders opgelost: Ik heb mijn vriendin de beta laten spelen, verslaafd gemaakt en belooft de game te geven ;-) Ze heeft nu een D3 muis + muismat op der bureau liggen, dus geloof dat het wel snor zit ;-)
some people have it all.. _/-\o_

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xMelchx
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14-10-2020
voxxel schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 17:23:
[...]

Als je slim ben, neem je d'r dit weekend mee naar hotelletje 1-2 nachtjes, massage, pedicure, manicure, lekker eten etc etc..
Works like a charm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Vrouwen + Games = meestal water en vuur!
Of je moet het geluk hebben dat jullie beide. Het spel te gek vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-07 11:53

Therapy777

Metal!

Zo, ik heb de installer (EU - English versie) alvast gedownload :D (7,6 GB)

Als ik op "install" klik krijg ik dit te lezen:

The fire from the sky still falls.
Diablo III has not yet launched.

Als ik het goed begrijp kan je de installatie 14 Mei in ergens in de avond toch wel alvast doen? Of hoe zit het precies? Ik had er wel wat over gelezen maar vind 't een beetje verwarrend hoe het nu precies zit.

[ Voor 4% gewijzigd door Therapy777 op 09-05-2012 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Therapy777 schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 18:25:
Zo, ik heb de installer (Europe EN/GB versie geloof ik) alvast gedownload :D (7,6 GB)

Als ik op "install" klik krijg ik dit te lezen:

The fire from the sky still falls.
Diablo III has not yet launched.

Als ik het goed begrijp kan je de installatie 14 Mei in ergens in de avond toch wel alvast doen? Of hoe zit het precies? Ik had er wel wat over gelezen maar vind 't een beetje verwarrend hoe het nu precies zit.
Denk om 00:01 uur, Dinsdag de 15e ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sutro
  • Laatst online: 02-10-2024
op 14 mei om 17.00 kun je hem idd al installeren

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Sutro-1795/hero/1283069

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
sutro schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 18:30:
op 14 mei om 17.00 kun je hem idd al installeren
Als dat zo is ga ik hem ook wel downloaden, want ik nam aan dat de download decrypten even lang zou duren als het installeren van de DVD wanneer ik hem zou ontvangen, dus had het niet veel nut aangezien ik hem toch in de loop van de middag op de 15 verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Praetoriani
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-11-2024
Mijn vriendin, absoluut geen gamer, vond World of Warcraft wel okay en Diablo 3 helemaal geweldig door de bèta. Ze verheugt zich er ontzettend op en zit online alle lore en item sets op te zoeken. Het enige dat ik hoef te doen is de helft van haar aankoop betalen.

Briljant. Het leven is geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sutro
Early Install

We will be unlocking the game's installer at 8:01 a.m. PDT on May 14. This will allow you to begin installing the game, troubleshoot any issues you run into, download and install the launch day 1.0.1 patch, and be ready to play as soon as the servers come online.

dat is 17.00 onze tijd dacht ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 457156

Bulls schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 18:40:
[...]

Als dat zo is ga ik hem ook wel downloaden, want ik nam aan dat de download decrypten even lang zou duren als het installeren van de DVD wanneer ik hem zou ontvangen, dus had het niet veel nut aangezien ik hem toch in de loop van de middag op de 15 verwacht.
Dit is zo, staat op de (Amerikaanse) website van Diablo 3 vermeldt. Dus je kan inderdaad het beste al maandagavond de game installeren en naar het login scherm kijken tot dat je je key uit je fysieke aankoop kan halen. Kan je gelijk beginnen in plaats van dan nog eens te gaan installeren en updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noq
  • Laatst online: 18-07 14:22

Noq

sutro schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 18:43:
Early Install

We will be unlocking the game's installer at 8:01 a.m. PDT on May 14. This will allow you to begin installing the game, troubleshoot any issues you run into, download and install the launch day 1.0.1 patch, and be ready to play as soon as the servers come online.

dat is 17.00 onze tijd dacht ik :)
Verkeerd gedacht ;)
PDT 8am betekent 16.00 hier (GMT+1).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sutro
Anoniem: 446225 schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 17:00:
[...]

dat klopt helemaal, zal komen door de gigantische hoeveelheid data op de servers... vrij normaal hoor. laten we hopen dat het allemaal meevalt.

hebben meerdere forum members de game bij g2play besteld?

hoe zijn jullie ervaringen aldaar?

verneem het graag van jullie
eigenlijk alleen maar goeie ervaringen met g2play,goeie service,snelle levering en vooral een scherpe prijs.
toch al een game of 5 bij hen gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777
  • Laatst online: 21-07 11:53

Therapy777

Metal!

Ach 16:00 of 17:00 maakt niet veel uit :P wel ga ik ergens maandagavond de install alvast regelen zodat ik dinsdag ochtend mijn CE op kan halen bij de mediamarkt en dan alleen nog maar de key hoef in te voeren, evt een patch hoef te downloaden en vrijwel meteen kan spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
  • Laatst online: 27-07 08:17
In celebration of a successful beta test, all players who were invited to participate in the Diablo III closed beta will receive the commemorative Feat of Strength, "One of the Chosen." For eligible players, this feat will appear automatically in the Feat of Strength list after logging in for the first time as well as unlock a unique sigil that can be used on character banners.

In order to be eligible for "One of the Chosen," you must have had a Diablo III closed beta license attached to your Battle.net account (it isn't necessary to have downloaded or logged into the beta itself). Please note that players who participated only in the Open Beta Weekend, but were not invited to the closed beta, will not receive this Feat of Strength.

Thank you once again to all of our beta participants. We look forward to seeing you in Sanctuary!

Source: http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/4888689240
Yeey en huiver. Yeey omdat ik hiertoe behoor en huiver voor al de flame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 380874

Bij de pricewatch staat die er voor 42 euro maar heeft iemand hem eigenlijk al goedkoper gevonden via een online key store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Noq schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 18:48:
[...]

Verkeerd gedacht ;)
PDT 8am betekent 16.00 hier (GMT+1).
Wel 17:00 uur hier. Maar maakt ook niet veel uit. Je kan het er niet eerder door spelen. :P

Afbeeldingslocatie: http://www4a.wolframalpha.com/Calculate/MSP/MSP14941a1a68604h663f8500005gg6f41b09h7685e?MSPStoreType=image/gif&s=17&w=398&h=162&cdf=Resizeable

[ Voor 6% gewijzigd door Yorinn op 09-05-2012 19:05 ]

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Wat is eigenlijk het verschil tussen de eu en de us downloader, heb namelijk perongeluk de us gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Paterpor schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 19:00:
[...]

Cool, die krijg ik dus ook *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz

Melkaz

Melkazar

Paterpor schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 19:00:
[...]

Vreemd..als ik inlog op Battle.net zie ik alleen nog maar staan:

Diablo III®
Global

Terwijl ik toch echt de closed beta maanden heb gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Zou grappig zijn als de TS een poll maakt over dat je kan stemmen welke class je als eerst gaat spelen! Wel benieuwd naar de statistieken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
  • Laatst online: 24-07 22:00
Echt matig dit van blizzard. Ze naaien hier zo hard de mensen mee die wel closed beta wilden maar niet uitgenodigd zijn....

Ik krijg hem lekker wel })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 399205

hehe ik heb samen met mn vriendin vrijgenomen om samen 5 dagen aan een stuk diablo 3 te spelen + minilan bij mij thuis met vrienden die afkomen om full coop games te kunnen doen
we gaan met meer dan 4 zijn dus 100% speelplezier

dus qua vriendin mag ik niet klagen
Pagina: 1 ... 14 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat je iets post van je pre-order noch waar je dat hebt gedaan noch voor hoeveel je dat hebt gedaan. Dit topic is voor het spel Diablo 3, niet voor het aankoopproces er van. We hebben speciaal voor jullie een kroegtopic geopend:

[PC] Diablo 3 Kroegtopic

Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic

The End of Days approaches…. Diablo III will be unleashed from the Burning Hells on May