Ik denk dat als je Inferno op SC geklaard hebt, ben je goed voorbereid om het ook op HC te spelen en te halen. Je weet immers wel wat je kan verwachten.RocketKoen schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 10:52:
[...]
Inferno zal zeker niet onmogelijk worden.
Inferno hardcore daarentegen....
Leven en laten leven!
Ja en nee, als je SC inferno gecleared hebt maar tijdens dat wel 100x doodgegaan ben je dus nog niet klaar om het ook HC te doenStranglem schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 10:54:
[...]
Ik denk dat als je Inferno op SC geklaard hebt, ben je goed voorbereid om het ook op HC te spelen en te halen. Je weet immers wel wat je kan verwachten.
Prrt nep-tweaker !Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 10:18:
Dankje voor de link
nooit begrepen welke idioten deze term hebben uitgevonden, same as your base belongs to us, stomme puber termen)
Wie weet nu niet waar "all your base" vandaan komt !
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/0/03/Aybabtu.png
[ Voor 7% gewijzigd door heuveltje op 10-05-2012 11:05 ]
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Verwijderd
Vanaf nu geen grapjes meer vanuit mij.
[ Voor 54% gewijzigd door PWM op 10-05-2012 12:57 ]
Ben benieuwd
Verwijderd
Dat is het leuke aan Diablo, je weet nooit wat je kan verwachten. Je weet ongeveer wat je kan verwachten, maar nooit precies wat je kan verwachten.Stranglem schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 10:54:
[...]
Ik denk dat als je Inferno op SC geklaard hebt, ben je goed voorbereid om het ook op HC te spelen en te halen. Je weet immers wel wat je kan verwachten.
En waar je de ene avond prima door komt, kun je een andere avond snoeihard doodgaan, omdat er 2 rare packs staan ipv 1, met beide enorm vervelende traits. En er zullen vast wel combinaties van monster traits zijn die echt niet leuk zijn en op HC is er geen ruimte voor vergissingen
OnTopic: Wie krijgt er hier nogmeer de "One of the Chosen" voordelen
Manolo ???!?!? ||$p€ec$|| diablo II account = ASK!!
Klopt en als je weet dat je op de Baas van Act 3 bijvoorbeeld 20 keer dood bent gegaan, dan zal je daar NOG voorzichtiger mee zijn dan anders. Sowieso ben je op HC al extra voorzichtig.Puc van S. schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 10:55:
[...]
Ja en nee, als je SC inferno gecleared hebt maar tijdens dat wel 100x doodgegaan ben je dus nog niet klaar om het ook HC te doen
Ik moet toegeven dat ik nooit HC op hoog niveau gespeeld heb, maar op lager niveau vond ik het al reuze spannend. Dus het is zeker iets wat ik bij Diablo 3 ga doen. Kijk er echt naar uit. Er is gezegd dat het mogelijk is om HC solo uit te spelen, maar die opmerking is een hele ruime opmerking. Het is mogelijk, maar alleen met super gear? Of alleen als je 5 minuten neemt voor elke mob? Het is best breed te interpreteren. Maar we zullen het zien. Ik weet bijna zeker dat mensen die beginnen met HC de pineut gaan zijn op inferno.
Leven en laten leven!
Verwijderd
Sterker nog, ik denk dat het gros van de spelers nog voor ze bij de SK zijn op Nightmare al een keer het loodje heeft gelegd.Stranglem schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 11:02:
[...]
Ik weet bijna zeker dat mensen die beginnen met HC de pineut gaan zijn op inferno.
Maar ik blijf bij Wizard!
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Diablo 3 is wel degelijk een solo game, net zoals het een coop game is. Blizzard heeft ook al aangegeven dat Inferno solo uit te spelen is, mits de gear toereikend is.biggydeen2 schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 07:22:
[...]
Daarnaast is het geen solo game, het kan wel maar dan is Inferno zo goed als onmogelijk omdat je de skills van elkaar nodig hebt. Er zal vast iemand zijn die het lukt maar men vergeet dat dit de echte hardcore players zijn die en skill en tijd hebben om het te halen.
.
Maar inderdaad. het kan ook goed zijn dat inferno gewoon ècht moeilijk is (des te beter!) , alleen niemand weet het nog echt.. zou het wel super vinden als we eindelijk weer eens een spel krijgen die echt bikkelhard is.
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
Je bedoelt Demon Hunter? Of de Witch Doctor?Xtr3me4me schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 11:06:
Lol de warlock tier is echt bizar cool. Vooral dat hoofd (Weet effe niet meer welke tier dat is) met al die tentakels.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Ik heb via Tweakers een key gekregen voor de beta. Ben dus eigenlijk niet invited. Weet het niet zeker dus.. maarja.. het is maar een Sigil, daar ga ik echt niet wakker van liggen haha. Ohja.. en een feat ;-)BoY-z0nDeRMaN schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 11:02:
zelfs na een MOD post gewoon door blijven gaan ... echt serieus.. Blijf ontopic..
OnTopic: Wie krijgt er hier nogmeer de "One of the Chosen" voordelen
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Verwijderd
Ho ho, dit is de Gathering of tweakers, vergis je niet, geen lol allowed. Binnen een uurtje of 2 zijn al die posts hierboven opgeschoond... let maar opVerwijderd schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 10:51:
[...]
nogmaals forum is ook om beetje lol te maken en elkaar beetje in de maling te nemen.( maar niet te vaak granted )
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2012 11:10 ]
Het is voor iedereen die de bèta heeft gespeeld met een gekoppelde bèta-key. Dus ook jij zal een FoS krijgenDakreal schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 11:08:
[...]
Ik heb via Tweakers een key gekregen voor de beta. Ben dus eigenlijk niet invited. Weet het niet zeker dus.. maarja.. het is maar een Sigil, daar ga ik echt niet wakker van liggen haha. Ohja.. en een feat ;-)
De open bèta was zonder bèta-key, dus die vallen af.
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Ik kan de route naar SK best wel blind spelen nu. Ik denk dan ook dat als ik niet dood zal gaan tot SK. Ook niet op Inferno. Ik heb een goed beeld waar ik heen kan vluchten mocht het moeilijk worden. En ik weet waar de bazen zitten en waar ik geen CD moet hebben op een health potion.
Ik weet dat de mobs op hogere niveaus verschillende affixes gaan hebben en dat de dungeons sowieso gerandomiseerd zijn. Misschien dat ik dood ga bij de SK zelf. Maar anders niet. Maar ja, kan niets bevestigen. Dinsdag zal ik posten of ik dood gegaan ben of niet en waardoor
Leven en laten leven!
Warlock? Witch Doctor bedoel je?Xtr3me4me schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 11:06:
Lol de warlock tier is echt bizar cool. Vooral dat hoofd (Weet effe niet meer welke tier dat is) met al die tentakels.
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Ik moest alleen nog een Monk op 13 en toen werd alles gereset, toen had ik zoiets van het is wel goed met die achievs ;-) Allereerst zal ik spelen voor de ervaring, die achievements komen wel als ik me ga vervelen (zoals de laatste paar jaar in WoWStranglem schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 11:12:
Ik heb de achievement overachiever gehaald in de Beta. Dat betekent dat je ELKE class op level 13 moet hebben en ALLE andere achievements gehaald moet hebben.
Ik kan de route naar SK best wel blind spelen nu. Ik denk dan ook dat als ik niet dood zal gaan tot SK. Ook niet op Inferno. Ik heb een goed beeld waar ik heen kan vluchten mocht het moeilijk worden. En ik weet waar de bazen zitten en waar ik geen CD moet hebben op een health potion.
Ik weet dat de mobs op hogere niveaus verschillende affixes gaan hebben en dat de dungeons sowieso gerandomiseerd zijn. Misschien dat ik dood ga bij de SK zelf. Maar anders niet. Maar ja, kan niets bevestigen. Dinsdag zal ik posten of ik dood gegaan ben of niet en waardoor
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Je weet dat de route naar de SK in de retailversie niet gelijk is aan de bèta he?Stranglem schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 11:12:
Ik kan de route naar SK best wel blind spelen nu.
Maar ja, op een gegeven moment kon je idd blind naar de SK toe

Maakt ook niet uit, die krijg ik toch nooit als je die alleen maar op het einde van Inferno kan vinden
[ Voor 47% gewijzigd door Cthulhu op 10-05-2012 11:17 ]
Dat wist ik niet? Ik dacht dat de beta het eerste deel van Act 1 was en dat de beta gelijk zal zijn als de retail versie. Heb je hier een bron van?Angeloonie schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 11:14:
[...]
Je weet dat de route naar de SK in de retailversie niet gelijk is aan de bèta he?Ze hebben er stukken tussenuit geknipt om voor de juiste hoeveelheid content te zorgen.
Maar ja, op een gegeven moment kon je idd blind naar de SK toe
Leven en laten leven!
beetje respect?Cthulhu schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 11:14:
Die laatste Tier armor voor de Monk ziet er een beetje gay uit
Verwijderd
Vluchten? YouTube: Diablo III - Waller AffixStranglem schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 11:12:
[...]
Ben benieuwd wat we na de release gaan posten.
Heb zelf enorme zin in deze game. Alhoewel ik D2 niet echt veel gespeeld hebt t.o.v. de meeste spelers hier denk ik
FUMES et CARNES
Excuses Witch Doctor. (Zit een beetje met WoW in me hoofd
wut?Timmor schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 11:16:
het eerst wat is doe bij m'n monk is op me armor en weapon(s) die invis dye gooien, minimal style monk FTW!
http://www.diablowiki.net/Armor_Dye
Vanishing Dye Invisible Causes materials to vanish before your very eyes! Be sure not to apply this to your undergarments.
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Idd whut?

Zit als een malle te zoeken maar kan het niet terugvinden. Het heeft ooit eens op B.net gestaan op het forum.Stranglem schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 11:15:
[...]
Dat wist ik niet? Ik dacht dat de beta het eerste deel van Act 1 was en dat de beta gelijk zal zijn als de retail versie. Heb je hier een bron van?
Het komt er op neer dat er side-quests uitgeknipt waren en dat het verloop van de SK quest niet 100% gelijk is. Het zal niet enorm veel schelen maar het was iig niet 100% gelijk.
En paars(TR set) En de Goldskin hadden ze ooit oranje gemaakt, super lelijkvoxxel schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 11:22:
D2 had ook pink sets, Sanders anyone?
Ach als mensen in hun onderbroek rond willen rennen ipv vette gear, moeten zij zelf wetenrandomice schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 11:22:
Voor mensen die van naked chars houden. Ik verwacht de eerste pink warriors ook vrij snel te zien. my eyes are allready bleeding
Al denk ik dat sommige mensen daar wel op hopen
Zelf ben ik meestal van het zwart of wit. Misschien met wat rode effecten er in. Heb er in ieder geval zin in
[ Voor 9% gewijzigd door Therapy777 op 10-05-2012 11:35 ]
Dat denk ik ook niet maar in pvp kan je niet aan de gear zien of het hoge tiers zijn etc. In WoW arena kon je dat aardig gokken, maar met "transmogrif"(spelling is off denkTherapy777 schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 11:34:
[...]
Ach als mensen in hun onderbroek rond willen rennen ipv vette gear, moeten zij zelf wetenik ga er niet vanuit dat die dyes er voor gaan zorgen dat we overal blote tepels en andere lichaamsdelen over het scherm zien bengelen
Al denk ik dat sommige mensen daar wel op hopen
Ik ookMad-Matt schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 09:48:
Triest of niet, ik heb de 16e vrij genomen. De 17 en 18e heb ik al vrij van werk ivm hemelvaart en de tussenliggende vrijdag. Dus ik kan lekker gamen.
maar het wordt ook mooi weer dus wordt tijd verdelen tussen D3 en motorrijden.

Zodra m'n choke weer werkt
Overigens ben ik donderdag en vrijdag vrij, en heb dus een flinke groep vrienden uitgenodigd om lekker bij mij thuis te komen gamen (inclusief bier, wiet en al het andere wat slecht voor je is). Nu hopen dat niet iedereen komt, want dan zitten we dus met 10 man bij mij thuis
Surfin' paradise!
Verwijderd
"Kotick zei in de presentatie verder dat het aantal pre-orders voor Diablo III, de role-playing-game die in de komende week uitkomt, een nieuw record heeft gevestigd voor Blizzard."
Kolere da's eng... Nu valt het in Normal wel mee, maar in de moeilijke modes dus eerst de reguliere monsters opruimen voordat je ook maar in de buurt wilt komen van een "waller"
Heb alleen besloten om mijn tuin te gaan uitgraven,
Niet mijn meest briljante idee

Zoals ik het nu zie is het maandag GW2 beta avond en de dag erna D3
FUMES et CARNES
@Bashiok:
If you were affected by the 12.4 Cataclyst issue, heads up that ATI has released a hotfix: http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/4876967911?page=1#0
y0ukn0w schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 11:54:
EDIT: Okke was me net voor.
[ Voor 23% gewijzigd door OkkE op 10-05-2012 11:57 ]
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Verwijderd
en zo is hetHatsjoe schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 09:47:
[...]
Correctie, 3 dagen. Maandag werk ik gewoon, en donderdag is een nationale feestdag. En wat is er mis om een kleine vakantie te nemen voor een spel? Sommige mensen nemen een weekje vrij en doen lekker niks, en ik neem een klein weekje vrij om een spel te spelen waar ik van geniet
zal me even aanmelden op het forum gotd3
wellicht zien/spreken we elkaar
[ Voor 8% gewijzigd door y0ukn0w op 10-05-2012 11:54 ]
MHW: Jay
Enkel twee posts boven die van jou hoory0ukn0w schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 11:54:
Volgens mij is het nog niet gepast, er is een hotfix van ATI voor de Catalyst 12.4 drivers beschikbaar: http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/4876967911?page=1
Intel i5 2500k @ 4,5 Ghz || Asus P8Z68-V Pro || Corsair Vengeance 8 GB DDR3 @ 1833MHz || Seasonic 1250W || Crossfire ATI Radeon HD7970 @ 1100/1500
Ja inderdaad ik was onderaan begonnen, toen 10 pagina's terug zitten lezen/koffie halen. En dan gaat de tijd snel
Character namen zijn niet uniek.Cthulhu schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 12:03:
Het eerste wat ik ga doen is 10 characters createn, en alle coole namen vastleggen
Namen zijn niet meer uniekCthulhu schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 12:03:
Het eerste wat ik ga doen is 10 characters createn, en alle coole namen vastleggen
Je weet dat je alle characters hetzelfde kan noemen?Cthulhu schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 12:03:
Het gaat om je battletag en die heb je als het goed is al aangemaakt.
Dus daarnaast kan iedereen elke character pluisje noemen.
Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.
Dit herinner ik me ook, alleen meen ik ook niet zo lang geleden nog ergens gelezen te hebben dat ze daar op terug gekomen zijn en dat het beta deel nu wel identiek is aan wat we in retail gaan zien. Als dat idd zo is blijft het wel vreemd dat je out of nowhere in de cathedral een paar cultists tegenkomt zonder verhaal eromheen wie ze zijn en wat ze daar doen (behalve de templar vasthouden). Ik dacht altijd dat dat was omdat er wat was uitgekniptAngeloonie schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 11:22:
[...]
Zit als een malle te zoeken maar kan het niet terugvinden. Het heeft ooit eens op B.net gestaan op het forum.
Het komt er op neer dat er side-quests uitgeknipt waren en dat het verloop van de SK quest niet 100% gelijk is. Het zal niet enorm veel schelen maar het was iig niet 100% gelijk.
Nou ja, we zien het over 5 dagen wel.
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Dat is wel logisch, anders zie je 4 Cthulhu's rondlopen, best verwarrendDeepSeven schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 12:05:
Plus je ziet op de meeste plekken niet je character naam, maar je battletag naam (zonder nummer). Daar is nu een grote discussie over op diverse fora.
Ik ben heel tevreden met hoe het spel speelt en hoe het eruit ziet, helaas heb ik de closed-beta niet kunnen spelen maar heb me genoeg kunnen vermaken met de open-beta.
Persoonlijk zal ik een Wizard kiezen, dat is een class die ik altijd kies als deze beschikbaar is, melee en ranged combat vind ik meestal niet zo spectaculair als magie.
Mijn vriendin was helemaal verkocht toen ze de Demon Hunter speelde dus die zal op woensdag as. wel een DH aanmaken.
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
het is sowiezo lastigCthulhu schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 12:07:
[...]
Dat is wel logisch, anders zie je 4 Cthulhu's rondlopen, best verwarrend
Dus dan zie jij 5 Cthulhu's staan en heb je geen id wie wie is
Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.
Ik wil dat wel doen, gewoon een game createn met wat vrienden, en allemaal barbarians met de naam "Blapklapper" o.i.d. nemenCthulhu schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 12:07:
[...]
Dat is wel logisch, anders zie je 4 Cthulhu's rondlopen, best verwarrend
Bwaaahhhhhh - Chewbacca
Wizard wordt het niet, zag er niet leuk uit. Monk komt er zeker, maar niet als eerste.
Denk Demon Hunter of Witch Doctor, maar welke. Zo lastig te kiezen.
Denk dat ik gewoon een muntje op gooi en zie wat eruit komt.
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Er staat wel tussenhaakjes welke class het is. Maar ja als je 5 dezelfde classes en dezelfde namen aanmaakt helpt dat ook niet.Axewi schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 12:08:
[...]
het is sowiezo lastigals je de ah opent en een character moet selecteren zie je wel de naam.
Dus dan zie jij 5 Cthulhu's staan en heb je geen id wie wie is

Lol, dat had ik ookMad-Matt schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 12:14:
aangezien ik niet meer zo heel jong benzat ik dus in de beta regelmatig de verkeerde char te volgen als het een beetje druk werd op het scherm
Ben ook wat ouder ja, hehe
FUMES et CARNES
Oh wacht....

FFFFUUUUCthulhu schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 12:14:
My friend who works at GameStop heard I like Diablo
[afbeelding]
Y U NO Ship?
Waarschijnlijk liggen ze bij bol.com enzo ook al wel klaar
Die discussie loopt al jaren en winkels buigen eigenlijk nooit ivm oneerlijke concurrentie(winkels die wel wachten lopen winst mis) en zogenaamde hoge boetes. Plus de reclames zijn afgestemd op '15 mei!".Mad-Matt schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 12:33:
Ik snap idd niet waarom ze het niet verzenden, we kunnen toch niet spelen voor de 15e.
Waarom bedrijven als Activision niet gewoon doorgeven 'leg de game vanaf 8 Mei in de winkel' is mij dan nog wel een raadsel..dan heb je weer geen oneerlijke concurrentie..of zouden er dan weer bedrijven zijn die hem 6 mei al in de verkoop doen
[ Voor 2% gewijzigd door Melkaz op 10-05-2012 12:37 . Reden: Typo ]
Omdat je dan 9 mei weer allerhande zeurders in je winkel hebt die dat spel hebben gekocht om dat het doosje er leuk uitzag. en hij doet het niet !!!Melkaz schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 12:36:
[...]
Die discussie loopt al jaren en winkels buigen eigenlijk nooit ivm oneerlijke concurrentie(winkels die wel wachten lopen winst mis) en zogenaamde hoge boetes. Plus de reclames zijn afgestemd op '15 mei!".
Waarom bedrijven als Activision niet gewoon doorgeven 'leg de game vaaf 8 Mei in de winkel' is mij dan nog wel een raadsel..dan heb je weer geen oneerlijke concurrentie..of zouden er dan weer bedrijven zijn die hem 6 mei al in de verkoop doen
-Mag jij uitleggen dat het pas vanaf de 15 word geactiveerd.
-JA maar ik heb dit hier gekocht, dus jij zorgt maar dat het werkt of geld terug !!
* heuveltje spreekt uit ervaring
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Welke datum je ook afspreekt, de hardcopy's moeten sowieso verstuurd worden en niet elke winkel ontvangt ze precies op de zelfde datum/tijd. Dus je houdt dit "probleem" altijd. Waarom winkels ze niet direct mogen verkopen op de dag dat ze de games ontvangen, zal denk ik inderdaad zijn i.v.m. oneerlijke concurrentie.Melkaz schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 12:36:
[...]
Die discussie loopt al jaren en winkels buigen eigenlijk nooit ivm oneerlijke concurrentie(winkels die wel wachten lopen winst mis) en zogenaamde hoge boetes. Plus de reclames zijn afgestemd op '15 mei!".
Waarom bedrijven als Activision niet gewoon doorgeven 'leg de game vaaf 8 Mei in de winkel' is mij dan nog wel een raadsel..dan heb je weer geen oneerlijke concurrentie..of zouden er dan weer bedrijven zijn die hem 6 mei al in de verkoop doen
winkels in verschillende regio's hebben ook verschillende data waarop ze normaal bevoorraad worden.OkkE schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 12:40:
[...]
Welke datum je ook afspreekt, de hardcopy's moeten sowieso verstuurd worden en niet elke winkel ontvangt ze precies op de zelfde datum/tijd. Dus je houdt dit "probleem" altijd. Waarom winkels ze niet direct mogen verkopen op de dag dat ze de games ontvangen, zal denk ik inderdaad zijn i.v.m. oneerlijke concurrentie.
Voor games in Europa is het geloof ik Dinsdag, en voor de US donderdag.
Met een wereldwijde release moet je dus al de week van tevoren de hardcopy's bij de winkel afleveren.
Mss ligt die dan al gewoon in de winkel, en krijg je als mededeling mee dat je pas na middernacht kan spelen
[ Voor 38% gewijzigd door Cthulhu op 10-05-2012 12:47 ]
zo ziet ons whiteboard op kantoor er uit!
http://imageshack.us/f/225/fotomzw.jpg
[ Voor 25% gewijzigd door Flghter1982 op 10-05-2012 12:55 ]
Verwijderd
ik hoop het voor je. Ik ga zo bol.com maar eens even bellen of ze de game voor maandag nacht kunnen leverenCthulhu schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 12:45:
Ga maandag overdag de stad wel in, weet wel zeker dat ik ergens een exemplaar mee krijg
Mss ligt die dan al gewoon in de winkel, en krijg je als mededeling mee dat je pas na middernacht kan spelen
Ik zie alleen een rood kruisFlghter1982 schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 12:50:
Wie heeft het coolste Kantoor op het werk?
[ Voor 12% gewijzigd door Iusedto op 10-05-2012 12:52 ]
FUMES et CARNES
Ik ga dinsdag ongeduldig op de post wachten, en bij elk busje vol verwachting op staan en weer teleur gesteld gaan zitten als hij doorrijdt.Cthulhu schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 12:51:
Anders ga ik maandagavond wel ff naar de MM, die is toch tot 21u open.
aangepast. krijg de foto niet geupload dus dan maar linkje
Vet! waar heb je die tekeningen vandaan met de archangels?Flghter1982 schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 12:50:
Je moet ook de link naar het plaatje nemen en niet de halve Imageshack site erbij inclusief popups.Flghter1982 schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 12:54:
[...]
aangepast. krijg de foto niet geupload dus dan maar linkje
zo dus:

Nu zie ik het. Leuk gedaan btw
Zou er een bedrijf(je) zijn die sluit op 15 mei omdat een groot gedeelte van het personeel vrij is ?
FUMES et CARNES
Komen uit de Book of Cain.Xtr3me4me schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 12:54:
[...]
Vet! waar heb je die tekeningen vandaan met de archangels?
Verwijderd
haha, gooi er gelijk een worldmap van D3 er tegenaanFlghter1982 schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 12:50:
Als dat eens was...Iusedto schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 12:55:
Zou er een bedrijf(je) zijn die sluit op 15 mei omdat een groot gedeelte van het personeel vrij is ?
@topic: ik twijfel nog tussen barbarian of monk, zou het "tank" gedeelte van de barbarian veel invloed hebben als je coop speelt?
[ Voor 7% gewijzigd door Velth op 10-05-2012 13:05 ]

Maar het maakt eigenlijk niet zoveel uit.
Zeg dat D4 over 12 jaar uitkomt, dan hebben we allemaal meer dan genoeg tijd om alle klasses te spelen
[ Voor 4% gewijzigd door Iusedto op 10-05-2012 13:05 ]
FUMES et CARNES
Misschien moet je bij je volgende bericht eens proberen meer dan één zin te posten. Of ieder geval duidelijker zijn... Wanneer zouden de servers van Blizzard, denk jij, overvol raken? En denk je niet dat mocht het heel druk worden op de servers, Blizzard er een aantal server bij zou zetten?Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 13:12:
De servers van blizzard zouden wel overvol raken haha
Ben dan nog niet met pensioen helaas, dat duurt nog 40 jaarIusedto schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 13:05:
Ik ga solo met de WD en als ik de game uitgespeeld heb ga ik daarna coop met een Barb.
Zeg dat D4 over 12 jaar uitkomt, dan hebben we allemaal meer dan genoeg tijd om alle klasses te spelen
Ik betwijfel toch of ik over 12 jaar nog zal gamen hoor ;-) Merk wel dat het een stuk minder aan het worden is. Kan ook gewoon komen doordat de games tegenwoordig niet meer vernieuwend zijn.Iusedto schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 13:05:
Ik ga solo met de WD en als ik de game uitgespeeld heb ga ik daarna coop met een Barb.
Hoop iig dat ik me een tijdje bezig kan houden met Diablo 3
Ja, op 2 verschillende manieren:Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 13:19:
kun je onderling ook items en stones en alles met elkaar traden?
1) Je kunt de items ingame op de grond gooien waarna de ander het op kan pakken, onveilig bij ruilen maar het werkt.
2) Via het tradewindow ingame. Hier plaats je dan allebei jullie items in, en moet je beiden akkoord geven voordat de items uitgewisseld worden.
[ Voor 27% gewijzigd door Angeloonie op 10-05-2012 13:22 ]
Ik nog wel hoor, heheDakreal schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 13:19:
[...]
Ik betwijfel toch of ik over 12 jaar nog zal gamen hoor ;-) Merk wel dat het een stuk minder aan het worden is.
Ben tegen die tijd "pas" 56 jaar, lol
FUMES et CARNES
Verwijderd
het is dus onmogelijk om maandagnacht direct te spelen.
Dit even ter info
Onmogelijk voor de mensen met een boxed copyVerwijderd schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 13:21:
zojuist met bol.com klantenservice gesproken. ze zeggen nog niets binnen te hebben gekregen van de uitgever. Men zal di (op dag van release) de games versturen.
het is dus onmogelijk om maandagnacht direct te spelen.
Dit even ter info
Ik ga ieder geval beginnen met een barb. Als we erin kunnen komen op maandagnacht
Het wordt ieder geval een 4 man party van allemaal verschillende classen.
Dit topic is gesloten.
Het is niet de bedoeling dat je iets post van je pre-order noch waar je dat hebt gedaan noch voor hoeveel je dat hebt gedaan. Dit topic is voor het spel Diablo 3, niet voor het aankoopproces er van. We hebben speciaal voor jullie een kroegtopic geopend:
[PC] Diablo 3 Kroegtopic
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
The End of Days approaches…. Diablo III will be unleashed from the Burning Hells on May