Intel i5 2500k @ 4,5 Ghz || Asus P8Z68-V Pro || Corsair Vengeance 8 GB DDR3 @ 1833MHz || Seasonic 1250W || Crossfire ATI Radeon HD7970 @ 1100/1500
Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 16:22:
[...]
De VS moet zes uur wachtenWij beginnen al om 00:01 uur 15 mei
Kijk, dat hoor ik graag. Dat de VS eens een keer moet wachten in plaats van EuropaCobyBE schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 16:23:
[...]
Dat klopt inderdaad, vanaf dan kunnen we beginnen met spelen
Gisteren een SSD 256GB gehaald, deze vrijdag erin bouwen en Win 7 effe clean installen om voorbereidend te zijn op Diablo 3
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Yep, maar wij zijn wel de "proeftuin" voor de VS... ofwel launch problemen hebben wij eerst last van, deze zijn dan mogelijk al opgelost voordat de VS online kan.Hatsjoe schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 16:24:
[...]
[...]
Kijk, dat hoor ik graag. Dat de VS eens een keer moet wachten in plaats van Europa
Zolang ik maar kan spelen, een beetje "launch lag" kan ik wel mee leven na al die jaren wachtenPizZa_CalZone schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 16:26:
[...]
Yep, maar wij zijn wel de "proeftuin" voor de VS... ofwel launch problemen hebben wij eerst last van, deze zijn dan mogelijk al opgelost voordat de VS online kan.
Intel i5 2500k @ 4,5 Ghz || Asus P8Z68-V Pro || Corsair Vengeance 8 GB DDR3 @ 1833MHz || Seasonic 1250W || Crossfire ATI Radeon HD7970 @ 1100/1500
Haha heb vorige week het zelfde gedaan alleen dan 2x 128GB in Raid0Xtr3me4me schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 16:25:
Damn lekker 2 weken vrij! dit wordt genieten!!!.
Gisteren een SSD 256GB gehaald, deze vrijdag erin bouwen en Win 7 effe clean installen om voorbereidend te zijn op Diablo 3
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Ik kan daar ook wel mee leven. En de kans is niet zo groot dat ze tegen grote problemen aan gaan lopen. Mede dankzij de stress test die ze uitgevoerd hebben. Alle grote fouten en bottlenecks zijn toen (hopelijk) al ontdekt en gefixtPizZa_CalZone schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 16:26:
[...]
Yep, maar wij zijn wel de "proeftuin" voor de VS... ofwel launch problemen hebben wij eerst last van, deze zijn dan mogelijk al opgelost voordat de VS online kan.
En lekker een week vrij genomen van werk voor D3, maandag maar ff flink wat voer inslaan, vooruit bestellen bij de bezorg pizzeria en beuken maar

GTA VI - All aboard the hype train!!
Full raw mats to create one of these are:PizZa_CalZone schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 15:32:
[...]
check for yourself: http://eu.battle.net/d3/en/item/gem/
- 1'594'323 Chipped Amethysts
- 32'805 Pages of Jewelcrafting
- 3'645 Tomes of Jewelcrafting
- 1'631 Tomes of Secrets

See you in the Galaxies Far, Far Away ....
En wat als er nu een expansion komt?Sir_Hendro schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 16:34:
Ik heb onlangs een speciale partitie van 16GB op m'n SSD gemaakt met de naam Diablo III
Diablo gaat ook bij mij op de SSDXtr3me4me schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 16:25:
Damn lekker 2 weken vrij! dit wordt genieten!!!.
Ik vind het verhaal van Blizzard zulk troosteloos geneuzel: We hebben hier de mensen laten spelen tot ze het echt moeilijk vonden en toen hebben we het "maal twee" gedaan. Niet echt "SMART" omschreven zeg maar
Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.
Zou het echt veel uitmaken of je DIII op een SSD of HDD installeert?Sir_Hendro schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 16:34:
Ik heb onlangs een speciale partitie van 16GB op m'n SSD gemaakt met de naam Diablo III
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Het is ook gewon solo te doen, dus zal allemaal wel meevallenJackson Claxon schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 16:41:
[...]
Diablo gaat ook bij mij op de SSD.
Ik vind het verhaal van Blizzard zulk troosteloos geneuzel: We hebben hier de mensen laten spelen tot ze het echt moeilijk vonden en toen hebben we het "maal twee" gedaan. Niet echt "SMART" omschreven zeg maar. Daardoor dus ook totaal onzinnig maar iedereen blijft het maar herhalen. Alsof je nu zicht hebt over hoe dat spel zich gaat ontwikkelen als ineens miljoenen mensen het spelen. Enfin, het geeft de indruk dat het niet heel makkelijk gaat worden en dan zal de doelstelling wel zijn.
Volgens mij niks...Angeloonie schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 16:41:
[...]
Zou het echt veel uitmaken of je DIII op een SSD of HDD installeert?
Had in de open beta het gevoel dat textures etc erg snel laden, je bent zeer snel in en uit een game. Wat zwaarder was waren de physics en de spell effects. Deze zijn niet echt afhankelijk van de snelheid van je opslagmedium.Angeloonie schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 16:41:
[...]
Zou het echt veel uitmaken of je DIII op een SSD of HDD installeert?
Edit: Voor de duidelijkheid... ik had diablo3 niet op SSD staan.
[ Voor 6% gewijzigd door PizZa_CalZone op 08-05-2012 16:48 ]
Laat me raden... Je hebt geen SSD?
Gaat uiteraard veel uitmaken, dat heb ik met de beta wel gemerkt. De laadtijden zullen tot het minimum beperkt zijn met een SSD als het gaat om het toetreden van dungeons / toegang naar nieuwe delen / etc. Je merkt er eenmaal geladen natuurlijk niets meer van.
Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.
Tuurlijk wel, ik zet der alleen geen games op ...Jackson Claxon schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 16:45:
[...]
Gaat uiteraard veel uitmaken, dat heb ik met de beta wel gemerkt. De laadtijden zullen tot het minimum beperkt zijn met een SSD als het gaat om het toetreden van dungeons / toegang naar nieuwe delen / etc. Je merkt er eenmaal geladen natuurlijk niets meer van.
Dit was inderdaad wat mij ook opviel bij het draaien op SSD. Ik heb volgens mij (vrijwel) geen laadtijden gehad bij het betreden van dungeons etc.Jackson Claxon schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 16:45:
[...]
Verwijderd
Dat gaat inderdaad best wel snel. Ik had de beta vanwege ruimtegebrek op een trage oude disk staan en ja, je merkt het iets, maar onspeelbaar wordt het er echt niet van, verre van gelukkigPizZa_CalZone schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 16:43:
[...]
Had in de open beta het gevoel dat textures etc erg snel laden, je bent zeer snel in en uit een game. Wat zwaarder was waren de physics en de spell effects. Deze zijn niet echt afhankelijk van de snelheid van je opslagmedium.
Ik speel gewoon vanaf hdd, en heb nergens last van.
Die paar woorden die je steeds post als reactie zijn weinig constructief... En dan zeg ik het heel netjes. Een kleine toelichting op de onzin die je verkondigt zou prettig wezen, dan hebben we nog het idee dat je erover nagedacht hebt. Kunnen we er ook weer iets fatsoenlijks van vinden.SiXke schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 16:46:
[...]
Tuurlijk wel, ik zet der alleen geen games op ...
Kleine tip: Probeer D3 eens op je SSD te zetten, dan merk je wel of het iets uithaalt.
Ik ook niet op mijn 7200 rpm disk.Azaruc schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 16:47:
[...]
Dit was inderdaad wat mij ook opviel bij het draaien op SSD. Ik heb volgens mij (vrijwel) geen laadtijden gehad bij het betreden van dungeons etc.
Tegen die tijd heb ik al een grotere SSD gekocht en maak ik er een 25GB partitie van ofzo. Ik wil eind dit jaar mijn Intel 80GB vervangen door een intel 250GB SSD. Kosten nu slechts 300 maar mogelijk zelfs nog minder in Q4 van 2012
Dus als anders mensen 2 woorden posten is dat ok? Ik lees wel alleen, spaart me commentaar uit...Jackson Claxon schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 16:49:
[...]
Die paar woorden die je steeds post als reactie zijn weinig constructief... En dan zeg ik het heel netjes. Een kleine toelichting op de onzin die je verkondigt zou prettig wezen, dan hebben we nog het idee dat je erover nagedacht hebt. Kunnen we er ook weer iets fatsoenlijks van vinden.
Kleine tip: Probeer D3 eens op je SSD te zetten, dan merk je wel of het iets uithaalt.
"Ik heb nergens last van". Nee, dat snap ik... Ongekend wat een onnozele hier!3xNix schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 16:49:
Enige dat waarschijnlijk veel scheelt met de SSD is de installatie, tijdens het spelen maakt het geen ruk uit..
Ik speel gewoon vanaf hdd, en heb nergens last van.
*tabletjes onder de tong doet*
Geloof me dat het allemaal veel sneller en directer aanvoelt op je SSD. Dat je nu geen problemen hebt betekent niet dat het niet sneller is met SSD.
Ik heb helaas geen 1-op-1 vergelijking gemaakt met hoe het zou draaien op mijn gewone HD, maar wat ik wel kan zeggen is dat D3 op SSD directer 'lijkt' te laden dan D2 op gewone HD.
Something under the bed is drooling
Helaas kwam mijn SSD pas op 1 mei binnen, dus ik merk het volgende week wel.
Mensen met SSD denken vaak dat SSD het probleem op alle zorgen is, bij sommige programma's scheelt het idd ook veel, maar D3 niet.Jackson Claxon schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 16:51:
[...]
"Ik heb nergens last van". Nee, dat snap ik... Ongekend wat een onnozele hier!
*tabletjes onder de tong doet*
Geloof me dat het allemaal veel sneller en directer aanvoelt op je SSD. Dat je nu geen problemen hebt betekent niet dat het niet sneller is met SSD.
D3 met SSD of zonder maakt geen ruk uit zodra je eenmaal speelt, wel het opstarten van D3 maar tijdens het spelen 0,0 effect.
Maarja, zelfde discussie heb je ook met andere games... al sinds SSD bestaat.
Alleen diablo is dan 1 van de games waarbij je het minste profijt van een SSD gaat hebben. Een game zoals BF3, daar merk je pas goed verschil ;-)Mauz1978 schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 16:56:
Lang gelurked op dit topic, maar moest toch ook even zeggen dat ik niet kan wachten tot ie uitkomt. Ik haal em echter wel smiddags bij een media markt of bart smit op, want die hebben met dergelijke launches genoeg en hoef ik niet voor in de rij te staan. Hij gaat meteen op de SSD wat echt een verschil maakt, zeker op de wat ouderre pc geeft een SSD een tweede leven eraan. Ik kan het iedereen aanraden!
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Voor BF3 had ik em inderdaad gekocht haha, en wil sindsdien niet terug. Dus mn eerste reactie is 'nieuwe games meteen op de SSD!'.Dakreal schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 16:58:
[...]
Alleen diablo is dan 1 van de games waarbij je het minste profijt van een SSD gaat hebben. Een game zoals BF3, daar merk je pas goed verschil ;-)
Something under the bed is drooling
Verwijderd
En dan sta je daar dan met een dode char in Throne level 4 ingangCthulhu schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 17:03:
Duurt het een seconde langer voordat het geladen is, who cares
Uiteraard, textures zullen ze moeten blijven loaden... en uiteraard is een SSD dan sneller. Maar zoals net al een aantal keren is aangegeven merk je bijna geen verschil.Sir_Hendro schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 17:01:
Volgens mij wordt er toch wel continue content geladen vanaf de HDD. Vooral bij het binnen stappen van een nieuw gebied. Bij een SSD is dat dan bijna instant geladen
Ik draaide D3 op een oudere 7200 rpm HDD en het starten van een game na inloggen kostte me ongeveer 2 seconden. Mogelijkerwijs is hij op de achtergrond dan al textures aan het laden, maar het verbaasde me gewoon hoe snel je games kunt maken/joinen en hoe snel nieuwe gebieden loaden. Als een SSD van die 2 sec. loadtime er 1 sec. van maakt dan vind ik dat nog niet veel verschil maken.
Mja je kunt wel in minder tijd, meer diablo spelen.

Zelf ben ik nog druk bezig geweest met mijn persoonlijke voorbereidingen, char namen bedenken, beetje na denken wanneer etc ik allemaal zal kunnen gamen ... hoe gruwelijk het zal zijn om de 1e grote bazen neer te halen!! Ik heeft er zin aan!!
Eensch met OkkE hier onder.
[ Voor 4% gewijzigd door MartinDude op 08-05-2012 17:10 ]
The dude abides @ MartinDude#2420
Jij blijkbaar niet, andere mensen wel.Cthulhu schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 17:03:
Duurt het een seconde langer voordat het geladen is, who cares
Pff, wat een nare sfeer / reacties de laatste tijd in dit topic. Niet persoonlijk op jou gericht dit Cthulhu
Het SSD verhaal is heel simpel. Het is een feit dat een SSD een positief effect heeft op de computer, al is het soms minimaal (wanneer er weinig HDD lees/schrijf nodig is). Is een SSD noodzakelijk voor Diablo 3? Nee. Ben je een persoon dat zelfs een halve seconde wachten nog te lang vindt? Zou ik zeker een SSD gebruiken.
[ Voor 4% gewijzigd door OkkE op 08-05-2012 17:07 ]
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Ik had twee systemen naast elkaar staan en zag duidelijk verschil maar de rest van mijn hardware was ook beter. Mogelijk dat het beeld daardoor verkeerd was. Vond alleen mijn MBA ook verschrikkelijk snel laden etc terwijl de rest slechter liep op de MBA dan op de MBP die ernaast stond. Van daaruit zeg ik, zo'n SSD is gewoon merkbaar sneller.3xNix schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 16:58:
[...]
Mensen met SSD denken vaak dat SSD het probleem op alle zorgen is, bij sommige programma's scheelt het idd ook veel, maar D3 niet.
D3 met SSD of zonder maakt geen ruk uit zodra je eenmaal speelt, wel het opstarten van D3 maar tijdens het spelen 0,0 effect.
Maarja, zelfde discussie heb je ook met andere games... al sinds SSD bestaat.
Klopt, dit heeft geen effect...Bulls schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 17:07:
Maken partities op een SSD wel wat uit? Ik bedoel het is instant benaderbaar, dus een speciale partitie voor OS en voor de game maakt volgens mij niets uit. En 2 disks hebben daar ook geen voordeel op lijkt me.
[ Voor 18% gewijzigd door Jackson Claxon op 08-05-2012 17:08 ]
Aparte partitie maak je dan ook voornamelijk zodat je ze onafhankelijk van elkaar kan formatteren.Bulls schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 17:07:
Maken partities op een SSD wel wat uit? Ik bedoel het is instant benaderbaar, dus een speciale partitie voor OS en voor de game maakt volgens mij niets uit. En 2 disks hebben daar ook geen voordeel op lijkt me.
Ik heb bijvoorbeeld een aparte partitie voor mn OS, zodat de meeste software gewoon blijft werken na een reinstall van windows.
Voor meer info en discussie check het forum draadje: [PC] Grim Dawnhimlims_ schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 16:37:
kent iemand Grim Dawn?
[video]
ziet er toch wel veel belovend uit
als ik het me goed herinner is er een vid geweest waarin werd gezegd dat dood gaan door zoning door pc/latency niet zou moeten kunnen (neem aan door in de eerste X yards niks te spawnen). Was een discussie over de latency tussen Australie en Amerika.

Stel 1 vraag hier en meteen 2 pagina's gezeur en gemiep en nutteloze discussies.. Tsjonge jonge zeg..
Goed: voor laadtijden KAN het dus uitmaken als je een SSD gebruikt, dat is alles wat ik wilde weten.
Ga Witch Doctor spelen
* oeps te snel geklikt op verstuur bericht..
[ Voor 74% gewijzigd door psychoclown op 08-05-2012 21:32 ]
Verwijderd
Zoals afgelopen week, in Utrecht accepteren ze geen pre-orders van de CE.
Toen maar even naar Amsterdam bijlmer gegaan, en daar deden ze het wel, maar konden ze niet met zekerheid zeggen of ze er genoeg binnenkregen (ze verwachten er 25).
We zullen zien
Trouwens een bericht van Bol gehad:
Ben benieuwd of het final is, ik vertrouw er nog niets van totdat het daadwerkelijk op verzonden staat.U vraagt of de pre-order die u heeft geplaatst nog geleverd gaat worden.
U ontvangt uw pre-order op de dag van de release. Dit kan tot uiterlijk 23.00 uur diezelfde dag zijn. Als de pre-order bonus een code is, dan ontvangt u de code per e-mail. Als de pre-order bonus een fysiek artikel is, dan wordt dit meegestuurd met uw bestelling.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
[ Voor 69% gewijzigd door psychoclown op 08-05-2012 21:34 ]
Waarom Diablo 3 op een SSD installeren?
Because we can!
Het zal vast niet veel verschil uitmaken maar alle beetje helpen. Mocht je de hardware hebben dan zeg ik doen. Ik zou in ieder geval niet een SSD kopen puur voor Diablo 3.
[ Voor 4% gewijzigd door Sir_Hendro op 08-05-2012 19:37 ]
Verwijderd
Denk niet dat Diablo III daarop te draaien valt... iemand die me hierover duidelijkheid kan verschaffen?
Bedankt!
Ga gewoon hier even heen.Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 19:50:
Zelf in het bezit van een hp pavilion 1320sd. Bevat een dualcore t4300, 2.10 GHZ en circa 4000 mb werkgeheugen.
Denk niet dat Diablo III daarop te draaien valt... iemand die me hierover duidelijkheid kan verschaffen?
Bedankt!
•Geocaching•Security, Media & OSINT Junkie•Opinions are my own and not those of my employer.
Verwijderd
YouTube: Diablo III: Wrath
Klein weekje nog
Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 20:16:
Long before the creation of Sanctuary, the Eternal Conflict between angels and demons raged on for untold millennia. Blizzard Entertainment teamed up with renowned director Peter Chung and acclaimed animation studio Titmouse to create this unique vision of a fundamental moment in the battle between the High Heavens and the Burning Hells.
YouTube: Diablo III: Wrath
Klein weekje nog
Wat... was... dat... awesome!
Verwijderd
Hoe zit het met gebieden opnieuw spelen?
Is het zo gebied leeg, blijft leeg of net als in WoW ( srry ) respawnen mobs na een tijdje?
Zijn de big bosses zoals de Skeleton King ook meerdere keren af te slachten of is dood , dood?
[ Voor 0% gewijzigd door Zodiac op 08-05-2012 20:36 . Reden: omg typo en niemand die het merkt ]
Zalig gewoon! Kan die stijl wel smaken
The notion that nature can be calculated inevitably leads to the conclusion that humans too can be reduced to basic mechanical parts.
Dit is imo echt 10x vetterZodiac schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 20:30:
Shiiiiiiiiiit... Zat ik te hopen op een CGI filmpje, krijg je die semi-anime onzin. Ach ja, iets is beter dan iets.
Verwijderd
Of mobs respawnen zonder uitloggen weet ik niet maar de gebieden blijven niet permanent leeg in ieder geval.Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 20:29:
Vraagje:
Hoe zit het met gebieden opnieuw spelen?
Is het zo gebied leeg, blijft leeg of net als in WoW ( srry ) respawnen mobs na een tijdje?
Zijn de big bosses zoals de Skeleton King ook meerdere keren af te slachten of is dood , dood?
Was mijn eerste reactie ook.. Vind anime totaal niet bij D3 passen. Maar goed, desondanks is het toch wel een heel erg vet filmpjeZodiac schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 20:30:
Shiiiiiiiiiit... Zat ik te hopen op een CGI filmpje, krijg je die semi-anime onzin. Ach ja, iets is beter dan iets.
Verwijderd
[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2012 20:42 ]
Constructed: Silver || Limited: Silver
We're opening all #D3 classes in case you missed any sigils. Now enjoy the world premiere of Wrath! YouTube: Diablo III: Wrath #HeroesRise
•Geocaching•Security, Media & OSINT Junkie•Opinions are my own and not those of my employer.
Verwijderd
Wel jammer dat je moet uitloggen voor een respawn, voelt beetje kunstmatig aan, zou leuker zijn als dit met een timer of zo werkt.embee schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 20:42:
Mobs respawnen niet, maar je kunt op elk moment uit je game gaan en een nieuwe aanmaken. Deze nieuwe game zal dan weer volledig bevolkt zijn. Inclusief bosses.
Kan je het ook tegenhouden? Ik bedoel als ik even uitlog om boodschappen te gaan doen zit ik er niet altijd op te wachten om midden in een gebied weer tussen de mobs te zitten als ik ze 10 minuten geleden allemaal heb neergemaaid.
Hardcore Characters
Hardcore characters access an exclusive “Hardcore-only” gold auction house. They do not have access to the normal gold auction house or any real-money auction houses.
[ Voor 7% gewijzigd door sluggha op 08-05-2012 20:51 ]
Dan ga je even in de town staan, als het goed is, is er dan niks aan de handVerwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 20:44:
[...]
Wel jammer dat je moet uitloggen voor een respawn, voelt beetje kunstmatig aan, zou leuker zijn als dit met een timer of zo werkt.
Kan je het ook tegenhouden? Ik bedoel als ik even uitlog om boodschappen te gaan doen zit ik er niet altijd op te wachten om midden in een gebied weer tussen de mobs te zitten als ik ze 10 minuten geleden allemaal heb neergemaaid.
In de beta moest je regelmatig terug naar de town om een quest te voltooien, op dat moment kun je als je een nieuwe game begint, beginnen met de volgende quest en hoef je de gebieden die je voor de vorige quests al gehad had niet opnieuw te doorlopen.Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 20:44:
[...]
Wel jammer dat je moet uitloggen voor een respawn, voelt beetje kunstmatig aan, zou leuker zijn als dit met een timer of zo werkt.
Het spel is vreselijk lineair, de quests leiden je netjes één voor één door alle gebieden. Er zijn wel verschillende side quests die je mogelijk kunt tegenkomen (sommige zitten er altijd in). In een tweede keer dat je een bepaald stuk speelt, kun je dus een andere side quest tegenkomen dan in je eerste keer. Of dezelfde... het is random.
Je hebt dus geen free roaming gameplay zoals in veel andere (action) RPGs.
Ik heb 3 weken geleden besloten dat ik Diablo 3 wil gaan spelen. Sindsdien ben ik bezig met commentaries beluisteren, builds bekijken, percentages van skills en weapon sets bestuderen. Hier zitten zelfs genoeg spelers die al een jaar tot wel 4 jaar wellicht zitten te wachten!
Word gewoon tikkie autistisch door alle informatie die ik voorbij zie komen en wat ik me allemaal aan het voorstellen ben bij deze game. De content, bosses en hun counters, loot...
Ik zag eerder de enrage timer-discussie voorbij komen. Hoe denken jullie er nu over? Ikzelf ben er positief over, maar er zijn velen negatieve reacties te vinden. Wellicht komt het doordat ik kom uit het traditionele MMORPG tijdperk.
Ik vind het perfect. Zoveel mensen waren al bezig over het 45 minuten lang kiten van een boss, zo gingen mensen met naked level 1 characters the Skeleton King solo doen om te oefenen, 45 min lang wegrennen dus.Noq schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 20:58:
Ik zag eerder de enrage timer-discussie voorbij komen. Hoe denken jullie er nu over? Ikzelf ben er positief over, maar er zijn velen negatieve reacties te vinden. Wellicht komt het doordat ik kom uit het traditionele MMORPG tijdperk.
Dag later post Blizzard, Sorry! bosses gaan hoe langer de fight duurt meer adds etc. summonen dus dat is niet mogelijk
Je kan het dus niet cheesen met allemaal maar defensive abilities en een half uur weg te rennen. We hoeven geen "lets kite it to vael's room' praktijken in D3
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Nog meer te killen en meer te lootenVerwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 20:44:
[...]
Daarnaast werkt D3 ook met checkpoints waar je respawned en volgens mij ook weer inlogged dus veel zou je niet overnieuw hoeven te spelen.
"Diablo 3 - Boss X inferno killed FULLY ENRAGED"
Zoveel mogelijk adds laten spawnen o.i.d. en laten zien dat je met je setup het kan halen.
Verwijderd
Ook gelijk de gaafsteVerwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 21:15:
ik zie net dat je bij de reveal alle sigils terug kan winnen als je een banner maakt... nu kan ik eindelijk m'n demon hunter sigil claimen die ik door een bug gemist had.
Ik had de eerste drie gemist, nu allemaal erbij iig maar ach..zo game breaking zijn die sigils ook weer niet natuurlijk.
ps; is dat Wrath filmpje de enige in de reeks? was eigenlijk veel te kort en gaf veel te weinig informatie.
Precies hetzelfde hier. Ga ze voor de 100% zekerheid allemaal nog een keer doenVerwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 21:15:
ik zie net dat je bij de reveal alle sigils terug kan winnen als je een banner maakt... nu kan ik eindelijk m'n demon hunter sigil claimen die ik door een bug gemist had.
Haha, tel daar nog maar een jaar of... 4 tot 5 bij.Noq schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 20:58:
Wat heb ik een respect voor sommige hier...
Ik heb 3 weken geleden besloten dat ik Diablo 3 wil gaan spelen. Sindsdien ben ik bezig met commentaries beluisteren, builds bekijken, percentages van skills en weapon sets bestuderen. Hier zitten zelfs genoeg spelers die al een jaar tot wel 4 jaar wellicht zitten te wachten!![]()
Word gewoon tikkie autistisch door alle informatie die ik voorbij zie komen en wat ik me allemaal aan het voorstellen ben bij deze game. De content, bosses en hun counters, loot...
Het eerste Diablo 3 topic.. stamt namelijk uit 2004. Op Starcraft II heb ik ook 12 jaar moeten wachten.
Maar! Het is het altijd waard geweest. Dat zal bij Diablo III niet anders zijn.
Ik denk op mijn werk ongeveer nergens anders aan. Dat is wel wat.. hinderlijk soms.
Het enige waar ik echt niet goed in ben is theorycrafting. Heb dus geen idee wat de beste build is voor een Wizard. Ik ga een crit build proberen, maar of dat beter is dan INT stacken of nog een andere build? Geen idee.
[ Voor 11% gewijzigd door Blitzdoctor op 08-05-2012 21:59 ]
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Als je straks het spel kunt spelen word je op mooie cinematics getrakteerd ;-) dat weet ik zeker!maniak schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 21:52:
Het is jammer dat die trailers zo kort zijn.. had wel wat langere trailers willen zien, ze zijn erg goed
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Eigenlijk zouden ze gewoon Wrath op TV moeten uitzenden:)Dakreal schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 22:01:
[...]
Als je straks het spel kunt spelen word je op mooie cinematics getrakteerd ;-) dat weet ik zeker!
In de beta werd je steeds aan het begin van de laatste niet voltooide quest gezet (behalve wanneer je dat zelf instelde voor het maken van de game) en die was steeds in town.Blitzdoctor schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 21:59:
Word je niet als je midden in een level uitlogt en daarna weer inlogt automatisch in town geplaatst?
Hmmm, ik denk dat je gewoon gelijk hebt, want als je een game joinde waar anderen al bezig waren, begon je ook gewoon in town. Wanneer zij dan al wat stappen van de quest hadden gedaan, waren die ook al voltooid voor mij. (Meen ik mij te herinneren)
http://diablo.incgamers.c...s/download-diablo-iii-now
ik heb de downloader in ieder geval aan staan, seems legit.
It's not who you are , it's who you know.
Posted 16 March 2012 hétroyk schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 22:21:
Het ziet er naar uit dat Blizzard de payload van hun servers wil verdelen over de resterende dagen tot de release, daarom nu al downloadbaar:
http://diablo.incgamers.c...s/download-diablo-iii-now
ik heb de downloader in ieder geval aan staan, seems legit.
Dat is de pre-loader yup, daar zal nog een extra download bij komen op launch day
Een relatief kleine download maar gelukkigxMelchx schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 22:27:
[...]
Posted 16 March 2012 hé
Dat is de pre-loader yup, daar zal nog een extra download bij komen op launch day
https://twitter.com/#!/Bashiok/status/199892529490034688
I'll do what I can, but expect very little.
[ Voor 94% gewijzigd door PWM op 09-05-2012 13:06 ]
Ik vond het filmpje erg cool. Ik vraag me stiekem af of we meer gaan zien van Imperius als baas of iets dergelijks. Hij ziet er redelijk doorgeslagen uit, en aangezien sanctuary iets is waar hij niet van af weet, zal hij wel een beetje boos zijn ;-)
[ Voor 9% gewijzigd door psychoclown op 09-05-2012 22:10 ]
Pure Speculatie hieronder.Dakreal schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 23:24:
[...]
Ik vond het filmpje erg cool. Ik vraag me stiekem af of we meer gaan zien van Imperius als baas of iets dergelijks. Hij ziet er redelijk doorgeslagen uit, en aangezien sanctuary iets is waar hij niet van af weet, zal hij wel een beetje boos zijn ;-)
En sluit aan dat Tyreal de Archangel van Justice is en aangeeft dat Imperius Diablo in wrath niet had moeten killen omdat hij dan alleen maar zou terug komen, om tyreal justice te geven zou hij Imperius moeten berechten voor zijn actie
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Anyways... Wanneer zou ik de CE eigenlijk krijgen? heb 'm bij bol besteld, ik verwacht dinsdag, maar nu hoor ik dat hij de 14'de al verkocht mag worden.. wordt hij dan ook de 14de uitgeleverd? volgens een telefoniste bij bol heeft bol voor ce's een eigen bezorgdienst, namelijk... wie weet
Nog even een vraagje over Imperius, dit is het eerste wat ik van hem zie.. is hij sterker dan Tyrael? en wat is zijn positie precies, staat hij hoger of lager dan Tyrael?
[ Voor 23% gewijzigd door psychoclown op 09-05-2012 22:10 ]
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
14e kun je vergeten, wat ze ook doen. Op maandag wordt er geen post bezorgd.Visgek82 schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 23:59:
[...]
Anyways... Wanneer zou ik de CE eigenlijk krijgen? heb 'm bij bol besteld, ik verwacht dinsdag, maar nu hoor ik dat hij de 14'de al verkocht mag worden.. wordt hij dan ook de 14de uitgeleverd? volgens een telefoniste bij bol heeft bol voor ce's een eigen bezorgdienst, namelijk... wie weetspelen kan ik 'm dan toch niet, maar ben al heel wat geruster als ie hier op tafel ligt
Niet hoger of lager, zelfde "rang". Imperius is aanvoerder van de legers van de High Heavens. Hij is de Angel of Valor, en is de grootste vechtersbaas in de Council.Nog even een vraagje over Imperius, dit is het eerste wat ik van hem zie.. is hij sterker dan Tyrael? en wat is zijn positie precies, staat hij hoger of lager dan Tyrael?
Enige winkel die hier in de buurt zit. Kan nog wel gaan kijken natuurlijk maar heb er weinig hoop in met dat op de site.
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Pakketdienst is toch geen normale post ?Angeloonie schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 00:01:
14e kun je vergeten, wat ze ook doen. Op maandag wordt er geen post bezorgd.
Idd. komt ook nog eens bij dat Bol een eigen bezorgdienst heeft voor CE`s en aanverwante artikelen , vandaar mijn vraag
Bedankt voor je antwoord op mijn Imperius vraag, Angeloonie
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
er wordt zelfs eerder al gequote dat bol.com een eigen dienst in dienst heeft, dit betekend dat ze de collectors editions dus al eerder zelf kunnen bezorgen.
Maar nee, pakketdienst is geen normale post.
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
- Bosmonster
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 10-09 08:45
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Diablo III (Collectors Edition)
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
:strip_exif()/u/27216/bosmonster_dropdown.gif?f=community)
Nee, maar dat neemt niet weg dat er nog steeds op zondag niks aangeboden wordt door bol.com zelf. Dat zouden ze dan vrijdag (of zaterdag?) moeten doen.
Dat lijkt me onzin. Nog nooit gehoord van een bol.com pakketservice. Lijkt me ook nogal een dure grap voor een internationale online retailer.Visgek82 schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 00:17:
[...]
Idd. komt ook nog eens bij dat Bol een eigen bezorgdienst heeft voor CE`s en aanverwante artikelen , vandaar mijn vraag
[ Voor 38% gewijzigd door Bosmonster op 09-05-2012 06:55 ]
De enige zekerheid om de game op 15 mei 00.01 te spelen is de digitale versie van Blizzard. De rest blijft een vraagteken.
Dit topic is gesloten.
Het is niet de bedoeling dat je iets post van je pre-order noch waar je dat hebt gedaan noch voor hoeveel je dat hebt gedaan. Dit topic is voor het spel Diablo 3, niet voor het aankoopproces er van. We hebben speciaal voor jullie een kroegtopic geopend:
[PC] Diablo 3 Kroegtopic
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
The End of Days approaches…. Diablo III will be unleashed from the Burning Hells on May