Kappen met die ref links
[ Voor 91% gewijzigd door PWM op 09-05-2012 13:07 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 91% gewijzigd door PWM op 09-05-2012 13:07 ]
Pielewiepers (Hattrick) - Xfire profiel en tevens mijn gaming rig
Member DPC - Crunching for DPAD currently :)
Daar baal je zeker van als klant zijnde! Maar goeie les voor volgende game. Niet meer bij dynabyte bestellen dus!stime schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 07:45:
Rare winkel die dynabyte, eerst annuleren ze de CE preorders voor veel mensen en nu hebben ze weer nieuwe te koop. Dan baal je toch als klant?
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
beetje OT, maar daar is dit toch voor; http://tweakers.net/ext/s...=Survey&LeverancierID=145stime schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 07:45:
Rare winkel die dynabyte, eerst annuleren ze de CE preorders voor veel mensen en nu hebben ze weer nieuwe te koop. Dan baal je toch als klant?
Verwijderd
Ik heb er zojuist 1 besteld.
[ Voor 24% gewijzigd door psychoclown op 09-05-2012 22:11 ]
Gisteravond daar ook al besteld. Staat nu op BackorderVriezer schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 07:22:
Snel! dynabyte heeft er nog een paar over, http://www.dynabyte.nl/ca...tm_campaign=tweakersclick en maar 73 euro!
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
psn: HertogJack
ik heb er bij dynabyte gewoon nog een besteld, voor 70 eurie kan je hem niet laten liggenZorkey schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 09:09:
Wat raar idd van Dynabyte enzo. Maar zo goedkoop.... zit ik met mn Bol.com Preorder van 90eu ;>
Goed zuur idd..Zorkey schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 09:09:
Wat raar idd van Dynabyte enzo. Maar zo goedkoop.... zit ik met mn Bol.com Preorder van 90eu ;>
en wat softwareHertogJack schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 09:12:
[...]
Goed zuur idd..
Maargoed ik snap sowieso niet waarom je zoveel meer gaat betalen voor een gaar boekje, muziek cd en pixelwings
Bwaaahhhhhh - Chewbacca
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
omdat je dan eens wat anders in je woonkamer hebt staan als deco dan van die gare familie foto'sHertogJack schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 09:12:
[...]
Goed zuur idd..
Maargoed ik snap sowieso niet waarom je zoveel meer gaat betalen voor een gaar boekje, muziek cd en pixelwings
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
(Brady) game guides, leuk voor op het toilet, maar een toegevoegde waarde hebben ze niet echt. alles wat daarin geschreven staat kun je terug vinden op internet/guides/youtube etc. En ik vind die van brady altijd wat oppervlakkig. Men gaat niet inhoudelijk of dieper in op bepaalde zaken, juist het gene wat je wilt bij zo'n guide. Ligt misschien aan je verwachtingspatroon. maar ik vind ze nutteloosYorin schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 09:16:
Zijn er eigenlijk ook mensen die naast Diablo 3 ook de Brady Guide besteld hebben? D3 is mijn eerste Diablo avontuur en ik heb daarom dus ook de Limited Edition Guide besteld in Amerika. Verwachte leverdatum is jammergenoeg tussen 11 en 29 juni.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Wrath speelt zich af tijdens einde van The Great Conflict. Het is heel goed mogelijk dat de oorlog waar Izual in betrokken was er al voor heeft afgespeeld.Blue_Entharion schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 09:14:
Wrath speelt zich af VOOR diablo 1 toch? waar is Izual dan?
"The greatest of these heroes was Izual, lieutenant to the Arch-Angel Tyrael and bearer of the Angelic Runeblade Azurewrath. He once led a fierce attack upon the Hellforge as the creation of the dark demonblade Shadowfang was nearing completion."
[ Voor 0% gewijzigd door Feralio op 09-05-2012 09:26 . Reden: meer info = beter ]
https://niels.nu
Pff das echt cheap.. en dan bol.com gewoon 60 euro vragen, echt weirdGurneyhck schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 09:30:
Voor wie de gewone versie tegen een mooi prijsje wilt, bij mediamarkt Den Haag kun je diablo III pre-orderen voor slechts 38euro
Dat zou goed kunnen, ik vind het hele tijdverloop een beetje verwarrend, net een tarantino filmFeralio schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 09:24:
[...]
Wrath speelt zich af tijdens einde van The Great Conflict. Het is heel goed mogelijk dat de oorlog waar Izual in betrokken was er al voor heeft afgespeeld.
Bwaaahhhhhh - Chewbacca
Binnen 14 dagen retour toch? Dus als het te laat is en ik al aan het spelen ben, dan wellicht annuleren.ShadowBumble schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 09:14:
Wat ik niet zo goed snap is waarom jullie allemaal via die link bestellen terwijl er heel klein onderstaat " Levering onbekend"
Hoe moet ik dat zien? Wat voor informatie staat er in een dergelijke guide, want het spel is nog niet uit etc. Hebben deze lui hem onder NDA kunnen inzien oid of is het echt een overbodig stuk papier?Yorin schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 09:16:
Zijn er eigenlijk ook mensen die naast Diablo 3 ook de Brady Guide besteld hebben? D3 is mijn eerste Diablo avontuur en ik heb daarom dus ook de Limited Edition Guide besteld in Amerika. Verwachte leverdatum is jammergenoeg tussen 11 en 29 juni.
Wazig, op de website van MediaMarkt staat hij gewoon voor 59 Euro...HertogJack schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 09:35:
[...]
Pff das echt cheap.. en dan bol.com gewoon 60 euro vragen, echt weird
Ik gok dat zo'n guide veel ondersteunende lore bevat, toegevoegde waarde is pretty much 0 aangezien de eerste beste patch zo'n guide nutteloos kan maken.M_V schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 09:45:
[...]
Hoe moet ik dat zien? Wat voor informatie staat er in een dergelijke guide, want het spel is nog niet uit etc. Hebben deze lui hem onder NDA kunnen inzien oid of is het echt een overbodig stuk papier?
Bwaaahhhhhh - Chewbacca
Ik zou 'm annuleren... http://www.forcestrategyg...ames-d3-guide-waste-moneyYorin schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 09:16:
Zijn er eigenlijk ook mensen die naast Diablo 3 ook de Brady Guide besteld hebben?
Dit dus: http://www.diablofans.com...d-strategy-guide-preview/M_V schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 09:45:
Hoe moet ik dat zien? Wat voor informatie staat er in een dergelijke guide, want het spel is nog niet uit etc. Hebben deze lui hem onder NDA kunnen inzien oid of is het echt een overbodig stuk papier?
[ Voor 41% gewijzigd door OkkE op 09-05-2012 09:50 ]
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Verwijderd
In principe maken hun de user guide die naar mijn mening standaard vroeger bij je spel geleverd zat.M_V schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 09:45:
[...]
Same here, maar bij bol.com kon ik tenminste nog acceptgiro kiezen. Nouja, we zien wel of ik ze allebei krijg. Zoja, dan kan ik weer iemand gelukkig maken die hem niet heeft kunnen bemachtigen hier of bij GoTd3Denniz0229 schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 09:11:
[...]
ik heb er bij dynabyte gewoon nog een besteld, voor 70 eurie kan je hem niet laten liggen![]()
nu nog maar afwachten of ze hem ook daadwerkelijk krijgen...
Mediamarkt hanteert bij elke vestiging andere prijzen, dus ook online...ZeroCode schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 09:46:
[...]
Wazig, op de website van MediaMarkt staat hij gewoon voor 59 Euro...
Hmm, daar staan in ieder geval twee dingen in die ik nog niet wist:OkkE schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 09:49:
[...]
Ik zou 'm annuleren... http://www.forcestrategyg...ames-d3-guide-waste-money
[...]
Dit dus: http://www.diablofans.com...d-strategy-guide-preview/
Ik heb hem digitaal bij Blizzard besteld voor 60euro, maar wel met het bijkomend voordeel dat ik niet naar de winkel hoef, me niet zorgen hoef te maken of die wel op tijd geleverd wordt en dat ie niet uitverkocht is door 1 of andere lamme reden.HertogJack schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 09:35:
[...]
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
En bedankt voor de spoilers!!!M_V schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 10:00:
[...]
Hmm, daar staan in ieder geval twee dingen in die ik nog niet wist:
1. Adria komt terug
2. Er zit een item in als Wirt's cowbell
Of heb ik dat gemist?
Maar dit betekent dus wel dat ze onder NDA het hele spel hebben mogen spelen of in ieder geval bakken met info van Blizzard hebben gekregen over monster stats en loot drops.
Dergelijke guides worden altijd i.s.m. ontwikkelaar gemaakt. En niet op basis van een beta o.i.d.M_V schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 10:00:
Maar dit betekent dus wel dat ze onder NDA het hele spel hebben mogen spelen of in ieder geval bakken met info van Blizzard hebben gekregen over monster stats en loot drops.
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Ik heb hem ook digitaal besteld, bij gamecardwinkel voor 45 euro ofzo?Dakreal schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 10:00:
[...]
Ik heb hem digitaal bij Blizzard besteld voor 60euro, maar wel met het bijkomend voordeel dat ik niet naar de winkel hoef, me niet zorgen hoef te maken of die wel op tijd geleverd wordt en dat ie niet uitverkocht is door 1 of andere lamme reden.
En wat is 22 euro nou voor Diablo 3? Waarschijnlijk speel je dit spel zo lang dat je dit alweer vergeten bent tegen die tijd
[ Voor 10% gewijzigd door Angeloonie op 09-05-2012 10:11 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Kom op -.- dit zijn geen spoilers.
[ Voor 4% gewijzigd door Dakreal op 09-05-2012 10:10 ]
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Misschien even spoiler-tags gebruiken?
Spoiler tags Angel !Angeloonie schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 10:08:
Had iemand deze al gezien tussen de achievements in de Strategy Guide?
[afbeelding]
Secret cow level?
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2012 10:14 ]
Dat van Adria wist ik in ieder geval niet en is ook niet iets dat voor de hand ligt.Dakreal schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 10:10:
[...]
Kom op -.- dit zijn geen spoilers.
Spoilers zijn meer de gevechten die je tegen gaat komen, en eventueel storyline.
Dit is gewoon hetzelfde als zeggen dat je moet vechten tegen Skeleton King, het was namelijk al bekend dat er iets ging gebeuren met Adria. De beta liet dit al een beetje doorschemeren.
standaard; bij bol betaal je -altijd- de full-retail priceHertogJack schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 09:35:
[...]
rhaak schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 10:15:
[...]
Dat van Adria wist ik in ieder geval niet en is ook niet iets dat voor de hand ligt.
[ Voor 3% gewijzigd door Feralio op 09-05-2012 10:18 ]
rhaak schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 10:15:
[...]
Dat van Adria wist ik in ieder geval niet en is ook niet iets dat voor de hand ligt.
The dude abides @ MartinDude#2420
Ik snap je, maar ben ook van mening dat als je niets wil weten je niet in dit topic moet kijken of uberhaupt nu iets opzoeken van Diablo 3. Het internet staat op dit moment vol met spoilers en dergelijk. Vanaf 14 mei wordt het helemaal gekte als Blizzard de site update.MartinDude schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 10:18:
[...]
Haar naam komt idd alleen maar een beetje naar voren in de Beta, waar je van kan denken "Goh, zal ze terug komen?!". Maar niets was zeker. Een spoiler tag gebruiken had gewoon beter geweest. Denk dat mensen atm algemeen met hen nieuwe informatie op moeten passen om geen spoilers te posten, hoe klein ze ook zijn. Er zijn ook mensen die gewoon nog niets willen weten.
Zo perfect filmpje gewoon. Ben blij dat ik deze tijd heb meegemaakt van games, misschien niet optimaal, omdat ik op mijn 8e werd geïntroduceerd tot Quake door de buurjongenVerwijderd schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 10:12:
3rdparty's die papieren boekwerken als guides verkopen voor flink wat euros: :Wat een uitbuiters.
Waar is de tijd gebleven waar je zelf dingen ging ontdekken. Ik plak straks mn key in battle.net, en log in, en zie wel waar het schip strandt. Uiteindelijk kom je toch overal wel achter, en wat is er nou leuker om daar IN het spel uit te komen.
Daarnaast is het ook nog zo dat Diablo3 een game uit het nieuwe tijdperk is, ookal is het Blizzard, een hoop zal voorgekauwd worden d.m.v. ingame tips. Spendeer je geld dus aub niet aan zo'n guide! Zonde.
Leuk filmpje om te benadrukken wat ik bedoel(skip naar 0:28, ellendige ads):
[video]
En hier heb jij ook helemaal gelijk in, maar als ik niets zou willen weten zou ik ook evengoed hier kijken, al is het maar voor de spanning van oeh oeh oeh het komt er aan! Het was zeker geen ramp, tenminste, vind ik. Geheel politiek correct had een spoiler tag beter geweestDakreal schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 10:19:
[...]
Ik snap je, maar ben ook van mening dat als je niets wil weten je niet in dit topic moet kijken of uberhaupt nu iets opzoeken van Diablo 3. Het internet staat op dit moment vol met spoilers en dergelijk. Vanaf 14 mei wordt het helemaal gekte als Blizzard de site update.
Ja en iedereen heeft de Beta gespeeld.Feralio schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 10:17:
[...]
spoiler:Als je de beta had gespeeld wist je dat ze genoemd werd.
Tijdens open beta weekend heeft iedereen en zijn hond zelfs de mogelijkheid gehad om de beta te proberen.
De optie om spoilertags te gebruiken is er niet voor niets. Gewoon gebruiken is wel zo netjes.Dakreal schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 10:19:
[...]
Ik snap je, maar ben ook van mening dat als je niets wil weten je niet in dit topic moet kijken of uberhaupt nu iets opzoeken van Diablo 3. Het internet staat op dit moment vol met spoilers en dergelijk. Vanaf 14 mei wordt het helemaal gekte als Blizzard de site update.
Ja, en ? Ik kon dat weekend niet. En denk ook niet dat ik er gebruik van had gemaakt.Feralio schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 10:24:
[...]
Tijdens open beta weekend heeft iedereen en zijn hond zelfs de mogelijkheid gehad om de beta te proberen.
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Volgens mij blijft er dankzij het cross-game chat gedeelte van Battle-net ook nog veel casual fun over. Zonder dit zou het toch wel vrij vlot naar hardcore gaan denk ik.Kapoen schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 10:31:
Verrek, het WoW topic zit aan deel 261... sneller posten mensen, anders halen we dat nooit in![]()
Ik ben wel eens benieuwd hoe de verhoudingen tussen de 2 games zich de komende maanden/jaren ontwikkelen. Zijn het communicerende vaten of zal Diablo 3 vervallen naar een 'hardcore fan' game? Beetje koffiedik kijken natuurlijk
Verwijderd
nofi maar:rhaak schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 10:26:
[...]
Ja, en ? Ik kon dat weekend niet. En denk ook niet dat ik er gebruik van had gemaakt.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2012 10:35 ]
Pssstt...Rize of the Fenix is al te vinden
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
Het posten is een stuk minder geworden omdat de meeste zijn verhuist naar gotd3.nlKapoen schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 10:31:
Verrek, het WoW topic zit aan deel 261... sneller posten mensen, anders halen we dat nooit in![]()
Ik ben wel eens benieuwd hoe de verhoudingen tussen de 2 games zich de komende maanden/jaren ontwikkelen. Zijn het communicerende vaten of zal Diablo 3 vervallen naar een 'hardcore fan' game? Beetje koffiedik kijken natuurlijk
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
Goed punt, tijd om even weer daar te buurten ;-)Pedr0 schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 10:35:
[...]
Het posten is een stuk minder geworden omdat de meeste zijn verhuist naar gotd3.nl
Aan de ene kant jammer, aan de andere kant krijg je hier geen vervuiling. Althans, dat zou moeten.....
dude, dit is deel 20 van een game die nog niet eens uit isKapoen schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 10:31:
sssst anders volgen de whiners en kiddiesPedr0 schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 10:35:
[...]
Het posten is een stuk minder geworden omdat de meeste zijn verhuist naar gotd3.nl
Nee, je kunt zoveel over diablo3 praten/ouwehoeren als je wil, gebruik alleen spoilertags aub.Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 10:34:
[...]
[...]
nofi maar:
Dus dan moet dit topic maar verzanden in 'yay, bijna 15 mei', 'oeh, spannend, nog x nachtjes slapen'? Nah, info is veel en het overgrote deel van de mensen wil gewoon lekker kunnen ouwehoeren/speculeren/discussieren over D3.
Daarbij, zodra het 15 mei 0:00u is, loopt niemand meer synchroon qua progressie in de game en zullen veel mensen hun ervaringen van de game en encounters en loot willen delen. En met de instelling 'ik wil geen spoilers', zou het een vrij zwarte boel worden in dit topic. En dan heeft het voor hen die niet gespoilerd willen worden, ook geen zin om dit topic te openen, want na 3x 'het is bijna zover'-berichten ben je daar echt wel klaar mee.
Wil je geen spoilers, sluit je dan op in een kamer en gooi de sleutel weg en laat ook je tv uit, want je kan een d3 tv spot te zien krijgen, ook met spoilers
Dan kunnen we net zo goed alles binnen spoiler tags zetten behalve al het offtopic gejank en dat wil toch niemand lezenrhaak schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 10:39:
[...]
Nee, je kunt zoveel over diablo3 praten/ouwehoeren als je wil, gebruik alleen spoilertags aub.
is dat nou zo moeilijk ?
[ Voor 89% gewijzigd door PWM op 09-05-2012 13:06 ]
Manolo ???!?!? ||$p€ec$|| diablo II account = ASK!!
Ja dat snap ik ook echt niet, waarom mensen discuseren over spoilers wel of niet SSD sneller laad tijd enzo allemaal in een ff kijken Diablo 3 Forum..Dakreal schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 10:51:
Waarom voelen mensen zich verplicht om dit forum te vullen met onzinplaatjes?
Dat weten wij nog niet zeker als ze binnen komen dan worden de reseveringen apart gehouden en gebeld dat die op die en die dag kan worden opgehaald.
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Verwijderd
Ik dacht dat we het tijdperk van de nutteloze plaatjes achter ons gelaten haddenBoY-z0nDeRMaN schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 10:46:
jongens jongens jongens,..
dit legt alles uit..
Zullen we blijven discusseren over andere dingen in dit topic, dan doe je het jezelf wel een beetje aan hoor... het wel irritant vinden maar toch door blijven discusseren,.. goh wat zal daar toch van komen..Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 10:55:
[...]
Ik dacht dat we het tijdperk van de nutteloze plaatjes achter ons gelaten hadden
On-topic:
ik vond dat Wrath-filmpje erg cool en ben dan ook heel benieuwd naar wat voor rol Imperius gaat spelen in D3. Die is met een beetje creativiteit wel in te vullen, maar hoe het zich gaat ontvouwen en verlopen ben ik iig erg benieuwd naar.
Barbarian lijkt me echt zo vet en helemaal na de Spotlight filmjesVerwijderd schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 11:04:
welke class gaan jullie mee beginnen in diablo 3
Mijn speelvolgorde:Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 11:04:
God die hebben we niet eerder langs zien komenVerwijderd schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 11:04:
https://niels.nu
FUMES et CARNES
Ja dat denkt iedereen om mij heen dus om nou de zoveelste Monk te zijn bij de release:P maar het wordt of me 2e of 3e charc.. WD en Monk lijkt me ook ze gaaf.Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 11:06:
ik hou van de monk echt een vet personage
Ik sluit me bij jou lijstje aanBulls schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 11:09:
Yey nutteloze discussie vervangen door opsommingik doe mee.
Ik ga voor:
Barb
Wiz
Monk
DH
WD
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke
Ik vind hem ook niet zo slecht alleen anderen vind ik beterZorkey schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 11:11:
Heel veel hate on witch doctorsvaak op 5. Leek mij ook niet de meest intressante class, maar na hem gespeeld te hebben in Beta is dat echt veranderd.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq