Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vriezer
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 25-07-2024
Kappen met die ref links

[ Voor 91% gewijzigd door PWM op 09-05-2012 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanathorn
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 23:56

Xanathorn

Mmorpg addict

Het zou geweldig zijn als ze deze ook daadwerkelijk uit kunnen leveren :).

Ik kreeg gisteren namelijk te horen van de site waar ik mijn CE maanden geleden had ge-preordered, dat ze geen enkel exemplaar van de leverancier kregen omdat deze last minute naar de grote webshops zouden zijn gegaan. Aangezien ik vanwege wijzigingen in mijn werkschema ook niet in Rotterdam aanwezig kan zijn, kun je je indenken dat dit de dagen zijn dat je als fervent gamer ongelofelijk baalt!

Mocht het niet lukken met dynabyte, dan is het niet anders, maar ook met een standaard editie maakt dat het spelen van diablo3 er niet minder leuk op . Heb namelijk erg genoten van de paar dagen open beta, en dit spel zal net als D2 en LoD weer de nodige uren van mijn leven kosten ;).

Pielewiepers (Hattrick) - Xfire profiel en tevens mijn gaming rig
Member DPC - Crunching for DPAD currently :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvvelzen
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-08 19:20
is er trouwens ergens ingame iets aan te zetten dat de afstand weer geeft ?

Een hoop skills werken XX yards, zou wel handig zijn een soort referentie te hebben of blijft dat de ervaring ermee opdoen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-08 20:13
Rare winkel die dynabyte, eerst annuleren ze de CE preorders voor veel mensen en nu hebben ze weer nieuwe te koop. Dan baal je toch als klant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

stime schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 07:45:
Rare winkel die dynabyte, eerst annuleren ze de CE preorders voor veel mensen en nu hebben ze weer nieuwe te koop. Dan baal je toch als klant?
Daar baal je zeker van als klant zijnde! Maar goeie les voor volgende game. Niet meer bij dynabyte bestellen dus!

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvvelzen
stime schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 07:45:
beetje OT, maar daar is dit toch voor; http://tweakers.net/ext/s...=Survey&LeverancierID=145

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er zojuist 1 besteld.

Ik was eerst van plan voor de gewone versie te gaan, vanwege het prijsverschil, maar voor deze prijs kan ik hem niet laten liggen :-)

[ Voor 24% gewijzigd door psychoclown op 09-05-2012 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:35

Melkaz

Melkazar

Gisteravond daar ook al besteld. Staat nu op Backorder O-)
Betwijfel of die kunnen leveren..

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12:43
Arrgghhhhhh! Wachten duurt lang..

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorkey
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-04 11:30
Wat raar idd van Dynabyte enzo. Maar zo goedkoop.... zit ik met mn Bol.com Preorder van 90eu ;>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
  • Laatst online: 12:48
Zorkey schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 09:09:
Wat raar idd van Dynabyte enzo. Maar zo goedkoop.... zit ik met mn Bol.com Preorder van 90eu ;>
ik heb er bij dynabyte gewoon nog een besteld, voor 70 eurie kan je hem niet laten liggen 8)7

nu nog maar afwachten of ze hem ook daadwerkelijk krijgen... :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
Zorkey schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 09:09:
Goed zuur idd..

Maargoed ik snap sowieso niet waarom je zoveel meer gaat betalen voor een gaar boekje, muziek cd en pixelwings :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jandroid
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 02-07 18:31
HertogJack schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 09:12:
[...]

Goed zuur idd..

Maargoed ik snap sowieso niet waarom je zoveel meer gaat betalen voor een gaar boekje, muziek cd en pixelwings :P
en wat software :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:10

vhal

ಠ_ಠ

Denk dat je beter om 10 uur bij de MM kan staan in Rotterdam, kreeg een mailtje van Blizzard.

The first 200 people buying the game can get a copy of the Diablo III Collector’s Edition packed with exclusive goodies, including
a 208-page art book,
the soundtrack CD,
a 4GB USB soulstone preloaded with full versions of Diablo II and Diablo II: Lord of Destruction,
a behind-the-scenes DVD,
an exclusive World of Warcraft Fetish Shaman pet, and extra in-game content!

The first 800 people buying the game will also get an exclusive goodie bag including a Diablo III T-shirt, Event Poster and Event Postcard Set.
Be the first to own official licenced Diablo III gaming gear from SteelSeries.

alleen de 'can get' is weer zo lekker vaag...zoals ik het lees moet je eerst de normale versie kopen voordat je de CE kan kopen :+
Maar goed, die postcard set is al een excuus aan mijn vriendin om er even te gaan kijken, die doet immers aan postcrossing en koopt kaarten als een baas :P

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Entharion
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17-08 18:45

Blue_Entharion

Lasercannoneer

Wrath speelt zich af VOOR diablo 1 toch? waar is Izual dan?

"The greatest of these heroes was Izual, lieutenant to the Arch-Angel Tyrael and bearer of the Angelic Runeblade Azurewrath. He once led a fierce attack upon the Hellforge as the creation of the dark demonblade Shadowfang was nearing completion."

Bwaaahhhhhh - Chewbacca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:25

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Wat ik niet zo goed snap is waarom jullie allemaal via die link bestellen terwijl er heel klein onderstaat " Levering onbekend" :+

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvvelzen
HertogJack schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 09:12:
[...]

Goed zuur idd..

omdat je dan eens wat anders in je woonkamer hebt staan als deco dan van die gare familie foto's :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Zijn er eigenlijk ook mensen die naast Diablo 3 ook de Brady Guide besteld hebben? D3 is mijn eerste Diablo avontuur en ik heb daarom dus ook de Limited Edition Guide besteld in Amerika. Verwachte leverdatum is jammergenoeg tussen 11 en 29 juni.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Yorin schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 09:16:
Zijn er eigenlijk ook mensen die naast Diablo 3 ook de Brady Guide besteld hebben? D3 is mijn eerste Diablo avontuur en ik heb daarom dus ook de Limited Edition Guide besteld in Amerika. Verwachte leverdatum is jammergenoeg tussen 11 en 29 juni.
(Brady) game guides, leuk voor op het toilet, maar een toegevoegde waarde hebben ze niet echt. alles wat daarin geschreven staat kun je terug vinden op internet/guides/youtube etc. En ik vind die van brady altijd wat oppervlakkig. Men gaat niet inhoudelijk of dieper in op bepaalde zaken, juist het gene wat je wilt bij zo'n guide. Ligt misschien aan je verwachtingspatroon. maar ik vind ze nutteloos

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Eender welk spel waar ik voor 100% wou gaan bleek ik tien keer meer te hebben aan gamefaqs artikels dan aan zo'n commerciele guide.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-09 14:02
Blue_Entharion schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 09:14:
Wrath speelt zich af VOOR diablo 1 toch? waar is Izual dan?

"The greatest of these heroes was Izual, lieutenant to the Arch-Angel Tyrael and bearer of the Angelic Runeblade Azurewrath. He once led a fierce attack upon the Hellforge as the creation of the dark demonblade Shadowfang was nearing completion."
Wrath speelt zich af tijdens einde van The Great Conflict. Het is heel goed mogelijk dat de oorlog waar Izual in betrokken was er al voor heeft afgespeeld.

[ Voor 0% gewijzigd door Feralio op 09-05-2012 09:26 . Reden: meer info = beter ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Commerciele guides zijn compleet waardeloos en bij de eerste patch al weer outdated.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-08 13:34

Yintha

We'll stay gold forever

Inderdaad, leuk voor op de WC maar daar houd het mee op.

Damn het komt steeds dichterbij, kan niet wachten :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurneyhck
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-08 11:10
Voor wie de gewone versie tegen een mooi prijsje wilt, bij mediamarkt Den Haag kun je diablo III pre-orderen voor slechts 38euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
Gurneyhck schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 09:30:
Voor wie de gewone versie tegen een mooi prijsje wilt, bij mediamarkt Den Haag kun je diablo III pre-orderen voor slechts 38euro :)
Pff das echt cheap.. en dan bol.com gewoon 60 euro vragen, echt weird :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Entharion

Blue_Entharion

Lasercannoneer

Feralio schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 09:24:
[...]

Wrath speelt zich af tijdens einde van The Great Conflict. Het is heel goed mogelijk dat de oorlog waar Izual in betrokken was er al voor heeft afgespeeld.
Dat zou goed kunnen, ik vind het hele tijdverloop een beetje verwarrend, net een tarantino film :P

Bwaaahhhhhh - Chewbacca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morpheus
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09-07 21:38
ShadowBumble schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 09:14:
Wat ik niet zo goed snap is waarom jullie allemaal via die link bestellen terwijl er heel klein onderstaat " Levering onbekend" :+
Binnen 14 dagen retour toch? Dus als het te laat is en ik al aan het spelen ben, dan wellicht annuleren.

3kwp pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09 11:48

M_V

Hoe moet ik dat zien? Wat voor informatie staat er in een dergelijke guide, want het spel is nog niet uit etc. Hebben deze lui hem onder NDA kunnen inzien oid of is het echt een overbodig stuk papier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode
  • Laatst online: 11-09 20:39

ZeroCode

Woopie

HertogJack schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 09:35:
[...]

Wazig, op de website van MediaMarkt staat hij gewoon voor 59 Euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Entharion

Blue_Entharion

Lasercannoneer

M_V schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 09:45:
[...]

Hoe moet ik dat zien? Wat voor informatie staat er in een dergelijke guide, want het spel is nog niet uit etc. Hebben deze lui hem onder NDA kunnen inzien oid of is het echt een overbodig stuk papier?
Ik gok dat zo'n guide veel ondersteunende lore bevat, toegevoegde waarde is pretty much 0 aangezien de eerste beste patch zo'n guide nutteloos kan maken.

Bwaaahhhhhh - Chewbacca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Zijn er eigenlijk ook mensen die naast Diablo 3 ook de Brady Guide besteld hebben?
Ik zou 'm annuleren... http://www.forcestrategyg...ames-d3-guide-waste-money
Dit dus: http://www.diablofans.com...d-strategy-guide-preview/

[ Voor 41% gewijzigd door OkkE op 09-05-2012 09:50 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

In principe maken hun de user guide die naar mijn mening standaard vroeger bij je spel geleverd zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Denniz0229 schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 09:11:
[...]

ik heb er bij dynabyte gewoon nog een besteld, voor 70 eurie kan je hem niet laten liggen 8)7

nu nog maar afwachten of ze hem ook daadwerkelijk krijgen... :O
Same here, maar bij bol.com kon ik tenminste nog acceptgiro kiezen. Nouja, we zien wel of ik ze allebei krijg. Zoja, dan kan ik weer iemand gelukkig maken die hem niet heeft kunnen bemachtigen hier of bij GoTd3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurneyhck
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-08 11:10
ZeroCode schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 09:46:
[...]

Wazig, op de website van MediaMarkt staat hij gewoon voor 59 Euro...
Mediamarkt hanteert bij elke vestiging andere prijzen, dus ook online...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:34
Die guide's zijn gebaseerd op een beta versie van een heel klein gedeelte van het spel.
Het is gewoon info die op de blizzard sites te vinden is. En na een paar patches is al die info ook weer out of date. Please do not waste your money...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
  • Laatst online: 13-09 17:06
Afbeeldingslocatie: http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/4112517_700b.jpg

Coudn't resist.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09 11:48

M_V

Hmm, daar staan in ieder geval twee dingen in die ik nog niet wist:
1. Adria komt terug
2. Er zit een item in als Wirt's cowbell
Of heb ik dat gemist?

Maar dit betekent dus wel dat ze onder NDA het hele spel hebben mogen spelen of in ieder geval bakken met info van Blizzard hebben gekregen over monster stats en loot drops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
[...]

Ik heb hem digitaal bij Blizzard besteld voor 60euro, maar wel met het bijkomend voordeel dat ik niet naar de winkel hoef, me niet zorgen hoef te maken of die wel op tijd geleverd wordt en dat ie niet uitverkocht is door 1 of andere lamme reden.

En wat is 22 euro nou voor Diablo 3? Waarschijnlijk speel je dit spel zo lang dat je dit alweer vergeten bent tegen die tijd :p

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhaak
  • Laatst online: 11-04 09:15
M_V schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 10:00:
[...]

Hmm, daar staan in ieder geval twee dingen in die ik nog niet wist:
1. Adria komt terug
2. Er zit een item in als Wirt's cowbell
Of heb ik dat gemist?

Maar dit betekent dus wel dat ze onder NDA het hele spel hebben mogen spelen of in ieder geval bakken met info van Blizzard hebben gekregen over monster stats en loot drops.
En bedankt voor de spoilers!!! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowbar
  • Laatst online: 12-09 18:21
M_V schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 10:00:
Dergelijke guides worden altijd i.s.m. ontwikkelaar gemaakt. En niet op basis van een beta o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Die guide stond in de App Store, dus niemand heeft het spel nog gespeeld of info van blizzard gekregen

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
Dakreal schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 10:00:
[...]

Ik heb hem digitaal bij Blizzard besteld voor 60euro, maar wel met het bijkomend voordeel dat ik niet naar de winkel hoef, me niet zorgen hoef te maken of die wel op tijd geleverd wordt en dat ie niet uitverkocht is door 1 of andere lamme reden.

En wat is 22 euro nou voor Diablo 3? Waarschijnlijk speel je dit spel zo lang dat je dit alweer vergeten bent tegen die tijd :p
Ik heb hem ook digitaal besteld, bij gamecardwinkel voor 45 euro ofzo?

Weet ik iig zeker dat ik een key heb op dag van release

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noq
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-09 19:25

Noq

Maak je maar niet zo druk erover als je die guide niet hebt of überhaupt iets van hebt meegekregen. De redenen zijn hier al gegeven; Na de eerste patch is veel informatie alweer outdated.

Ergens las ik ook dat sommige values die ze erin vermelden zoals Health allemaal 'berekent' zijn. Alleen de normal Health kan juist zijn, maar verdere acts/difficulties hebben ze gegokt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Had iemand deze al gezien tussen de achievements in de Strategy Guide?

spoiler:

[ Voor 10% gewijzigd door Angeloonie op 09-05-2012 10:11 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
rhaak schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 10:04:
[...]

Kom op -.- dit zijn geen spoilers.

Spoilers zijn meer de gevechten die je tegen gaat komen, en eventueel storyline.
Dit is gewoon hetzelfde als zeggen dat je moet vechten tegen Skeleton King, het was namelijk al bekend dat er iets ging gebeuren met Adria. De beta liet dit al een beetje doorschemeren.

[ Voor 4% gewijzigd door Dakreal op 09-05-2012 10:10 ]

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
  • Laatst online: 29-07-2024
Misschien even spoiler-tags gebruiken? ;)

spoiler:
Ik hoop trouwens dat er wel weer zoiets in zit, heb me goed vermaakt in de D2 Moo Moo Farm :)

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Laatst online: 14:25

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Angeloonie schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 10:08:
Had iemand deze al gezien tussen de achievements in de Strategy Guide?

[afbeelding]

Secret cow level? :o
Spoiler tags Angel !

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3rdparty's die papieren boekwerken als guides verkopen voor flink wat euros: : :/ Wat een uitbuiters.

Waar is de tijd gebleven waar je zelf dingen ging ontdekken. Ik plak straks mn key in battle.net, en log in, en zie wel waar het schip strandt. Uiteindelijk kom je toch overal wel achter, en wat is er nou leuker om daar IN het spel uit te komen.

Daarnaast is het ook nog zo dat Diablo3 een game uit het nieuwe tijdperk is, ookal is het Blizzard, een hoop zal voorgekauwd worden d.m.v. ingame tips. Spendeer je geld dus aub niet aan zo'n guide! Zonde.

Leuk filmpje om te benadrukken wat ik bedoel(skip naar 0:28, ellendige ads):

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2012 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorkey
Het principe van cow level farmen zal niet zo goed werken als in Diablo 2, met die drop buff die je krijgt na champions/uniques. Ja of ze moeten het zo maken dat je wel altijd genoeg champions krijgt enzo in dat level.

Ze hebben gezegt dat ze je willen motiveren tot langere farm runs met die buffs, dus niet cow level van een paar minuten.

Of voor exp? ja dunno.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhaak
Dakreal schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 10:10:
[...]

Kom op -.- dit zijn geen spoilers.

Spoilers zijn meer de gevechten die je tegen gaat komen, en eventueel storyline.
Dit is gewoon hetzelfde als zeggen dat je moet vechten tegen Skeleton King, het was namelijk al bekend dat er iets ging gebeuren met Adria. De beta liet dit al een beetje doorschemeren.
Dat van Adria wist ik in ieder geval niet en is ook niet iets dat voor de hand ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

[...]

standaard; bij bol betaal je -altijd- de full-retail price

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
rhaak schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 10:15:
[...]

Dat van Adria wist ik in ieder geval niet en is ook niet iets dat voor de hand ligt.
spoiler:
Als je de beta had gespeeld wist je dat ze genoemd werd.
;)

[ Voor 3% gewijzigd door Feralio op 09-05-2012 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartinDude
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-11-2019

MartinDude

Dudeïsm: Monk style

rhaak schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 10:15:
[...]
spoiler:
Haar naam komt idd alleen maar een beetje naar voren in de Beta, waar je van kan denken "Goh, zal ze terug komen?!".

Niets was zeker. Een spoiler tag gebruiken had gewoon beter geweest. Denk dat mensen atm algemeen met hen nieuwe informatie op moeten passen om geen spoilers te posten, hoe klein ze ook zijn. Er zijn ook mensen die gewoon nog niets willen weten.

The dude abides @ MartinDude#2420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
MartinDude schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 10:18:
[...]

Haar naam komt idd alleen maar een beetje naar voren in de Beta, waar je van kan denken "Goh, zal ze terug komen?!". Maar niets was zeker. Een spoiler tag gebruiken had gewoon beter geweest. Denk dat mensen atm algemeen met hen nieuwe informatie op moeten passen om geen spoilers te posten, hoe klein ze ook zijn. Er zijn ook mensen die gewoon nog niets willen weten.
Ik snap je, maar ben ook van mening dat als je niets wil weten je niet in dit topic moet kijken of uberhaupt nu iets opzoeken van Diablo 3. Het internet staat op dit moment vol met spoilers en dergelijk. Vanaf 14 mei wordt het helemaal gekte als Blizzard de site update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noq

Noq

Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 10:12:
3rdparty's die papieren boekwerken als guides verkopen voor flink wat euros: : :/ Wat een uitbuiters.

Waar is de tijd gebleven waar je zelf dingen ging ontdekken. Ik plak straks mn key in battle.net, en log in, en zie wel waar het schip strandt. Uiteindelijk kom je toch overal wel achter, en wat is er nou leuker om daar IN het spel uit te komen.

Daarnaast is het ook nog zo dat Diablo3 een game uit het nieuwe tijdperk is, ookal is het Blizzard, een hoop zal voorgekauwd worden d.m.v. ingame tips. Spendeer je geld dus aub niet aan zo'n guide! Zonde.

Leuk filmpje om te benadrukken wat ik bedoel(skip naar 0:28, ellendige ads):

[video]
Zo perfect filmpje gewoon. Ben blij dat ik deze tijd heb meegemaakt van games, misschien niet optimaal, omdat ik op mijn 8e werd geïntroduceerd tot Quake door de buurjongen :P Maar door deze games raak ik zelden shooters als Call of Duty of andere soortgelijke games aan. De 8-bit games en games als Quake, daar leerde je tenminste wat uitdagingen waren.

En ondanks dat ik de Diablo reeksen heb gemist, hoop ik dat Diablo 3 gewoon echt lekker moeilijk gaat worden. Misschien eerst dan wel een volle tour door Normal, maar wat kijk ik uit naar de hogere difficulties als ik reacties lees van andere en het "We promise. You will die."-filmpje bekijk van Blizzard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartinDude

MartinDude

Dakreal schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 10:19:
[...]
Ik snap je, maar ben ook van mening dat als je niets wil weten je niet in dit topic moet kijken of uberhaupt nu iets opzoeken van Diablo 3. Het internet staat op dit moment vol met spoilers en dergelijk. Vanaf 14 mei wordt het helemaal gekte als Blizzard de site update.
En hier heb jij ook helemaal gelijk in, maar als ik niets zou willen weten zou ik ook evengoed hier kijken, al is het maar voor de spanning van oeh oeh oeh het komt er aan! Het was zeker geen ramp, tenminste, vind ik. Geheel politiek correct had een spoiler tag beter geweest :P Ik ben zelf wel extreem benieuwd over alles! Wil niet dat mensen mij het verhaal vertellen, maar zulke details zoals eerder lees ik wel graag, krijg ik nog meer zin van! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhaak
Feralio schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 10:17:
[...]

spoiler:
Als je de beta had gespeeld wist je dat ze genoemd werd.
;)
Ja en iedereen heeft de Beta gespeeld. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
rhaak schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 10:23:
[...]

Ja en iedereen heeft de Beta gespeeld. 8)7
Tijdens open beta weekend heeft iedereen en zijn hond zelfs de mogelijkheid gehad om de beta te proberen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhaak
Dakreal schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 10:19:
[...]

De optie om spoilertags te gebruiken is er niet voor niets. Gewoon gebruiken is wel zo netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barthak
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 06-01-2020

Barthak

mcl

Ik heb zowel de digitale versie bij Blizzard en de CE besteld. Ik kan dan gelijk spelen ook al is de CE nog niet binnen.

Je kunt je digitale versie daarna upgraden naar de CE voor de ingame goodies, met behoudt van je character progress (Blue Post, topic even doorlezen vanaf dat punt). Vervolgens kan je via Blizz support een nieuwe key aanvragen van de digitale versie en die op een ander battle.net account gebruiken.

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhaak
Feralio schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 10:24:
[...]

Tijdens open beta weekend heeft iedereen en zijn hond zelfs de mogelijkheid gehad om de beta te proberen. :D
Ja, en ? Ik kon dat weekend niet. En denk ook niet dat ik er gebruik van had gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14:56
Jezus man, dat gezeik over spoilers. Dan lees je toch lekker niet of klik je ergens niet op?

Ga lekker slapen tot aanstaande dinsdag want tot die tijd zul je veeeeeeeeeeel gespoilerd gaan worden! ;)

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:45
Verrek, het WoW topic zit aan deel 261... sneller posten mensen, anders halen we dat nooit in :D

Ik ben wel eens benieuwd hoe de verhoudingen tussen de 2 games zich de komende maanden/jaren ontwikkelen. Zijn het communicerende vaten of zal Diablo 3 vervallen naar een 'hardcore fan' game? Beetje koffiedik kijken natuurlijk ;)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartinDude

MartinDude

Kapoen schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 10:31:
Verrek, het WoW topic zit aan deel 261... sneller posten mensen, anders halen we dat nooit in :D

Ik ben wel eens benieuwd hoe de verhoudingen tussen de 2 games zich de komende maanden/jaren ontwikkelen. Zijn het communicerende vaten of zal Diablo 3 vervallen naar een 'hardcore fan' game? Beetje koffiedik kijken natuurlijk ;)
Volgens mij blijft er dankzij het cross-game chat gedeelte van Battle-net ook nog veel casual fun over. Zonder dit zou het toch wel vrij vlot naar hardcore gaan denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rhaak schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 10:04:
[...]

rhaak schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 10:26:
[...]

Ja, en ? Ik kon dat weekend niet. En denk ook niet dat ik er gebruik van had gemaakt.
nofi maar:

Dus dan moet dit topic maar verzanden in 'yay, bijna 15 mei', 'oeh, spannend, nog x nachtjes slapen'? Nah, info is veel en het overgrote deel van de mensen wil gewoon lekker kunnen ouwehoeren/speculeren/discussieren over D3.
Daarbij, zodra het 15 mei 0:00u is, loopt niemand meer synchroon qua progressie in de game en zullen veel mensen hun ervaringen van de game en encounters en loot willen delen. En met de instelling 'ik wil geen spoilers', zou het een vrij zwarte boel worden in dit topic. En dan heeft het voor hen die niet gespoilerd willen worden, ook geen zin om dit topic te openen, want na 3x 'het is bijna zover'-berichten ben je daar echt wel klaar mee.
Wil je geen spoilers, sluit je dan op in een kamer en gooi de sleutel weg en laat ook je tv uit, want je kan een d3 tv spot te zien krijgen, ook met spoilers :+

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2012 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
Pssstt...Rize of the Fenix is al te vinden ;)

Tja, die discussie over spoilertags. Ikzelf weet zeker dat ik de eerste dagen het forum even mijd omdat ik niet de kans heb om in de eerste dagen meteen alle content te spelen en ik zeker weet dat mensen wel graag die ervaringen willen delen, waar ik helemaal in kan komen. Persoonlijk stoor ik me eerder aan de eindeloze discussies/posts vlak voor de release van wie/wat/waar/hoe/wanneer de CE of normal edition heeft gekocht en wie er zijn pre-order zit te vervloeken omdat deze nog steeds niet door een PostNL-bezorger is afgegeven (omdat die wel andere dingen aan zijn hoofd heeft op dit moment...CAO, reorganisaties enz).

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14:56

Het posten is een stuk minder geworden omdat de meeste zijn verhuist naar gotd3.nl ;)
Aan de ene kant jammer, aan de andere kant krijg je hier geen vervuiling. Althans, dat zou moeten.....

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Pedr0 schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 10:35:
[...]

Het posten is een stuk minder geworden omdat de meeste zijn verhuist naar gotd3.nl ;)
Aan de ene kant jammer, aan de andere kant krijg je hier geen vervuiling. Althans, dat zou moeten.....
Goed punt, tijd om even weer daar te buurten ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

dude, dit is deel 20 van een game die nog niet eens uit is :+ volgens mij een uniek gegeven hier op t.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blahenazo
  • Laatst online: 12:50
Pedr0 schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 10:35:
[...]

sssst anders volgen de whiners en kiddies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhaak
Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 10:34:
[...]

[...]

nofi maar:

Dus dan moet dit topic maar verzanden in 'yay, bijna 15 mei', 'oeh, spannend, nog x nachtjes slapen'? Nah, info is veel en het overgrote deel van de mensen wil gewoon lekker kunnen ouwehoeren/speculeren/discussieren over D3.
Daarbij, zodra het 15 mei 0:00u is, loopt niemand meer synchroon qua progressie in de game en zullen veel mensen hun ervaringen van de game en encounters en loot willen delen. En met de instelling 'ik wil geen spoilers', zou het een vrij zwarte boel worden in dit topic. En dan heeft het voor hen die niet gespoilerd willen worden, ook geen zin om dit topic te openen, want na 3x 'het is bijna zover'-berichten ben je daar echt wel klaar mee.
Wil je geen spoilers, sluit je dan op in een kamer en gooi de sleutel weg en laat ook je tv uit, want je kan een d3 tv spot te zien krijgen, ook met spoilers :+
Nee, je kunt zoveel over diablo3 praten/ouwehoeren als je wil, gebruik alleen spoilertags aub.
is dat nou zo moeilijk ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellfighter87
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14:50
rhaak schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 10:39:
[...]

Nee, je kunt zoveel over diablo3 praten/ouwehoeren als je wil, gebruik alleen spoilertags aub.
is dat nou zo moeilijk ?
Dan kunnen we net zo goed alles binnen spoiler tags zetten behalve al het offtopic gejank en dat wil toch niemand lezen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha
  • Laatst online: 19-08 13:34

Yintha

We'll stay gold forever

Spoilers worden niet gewaardeerd, vooral lore niet?

zo moeilijk is het niet om een spoiler aan te kondingen en vervolgens de tags te gebruiken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blahenazo
  • Laatst online: 12:50
tfeit dat leah meedoet is al zeker geen spoiler meer te noemen , ze speelt mee in iedere trailer

en die cow bell ??? komaan kan evengoed een reference zijn naar D2 cow level. wilt nog niet zeggen dat het cow level bestaat in D3

ps:tis trouwens in D3 een schaapjes level, moet van die dingen tellen als ze over een hekje springen ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noq

Noq

Voor de mensen die de (Real Money) Auction House zullen gaan gebruiken, zorg dat je bent voorbereid. Wat ik hiermee bedoel wordt in het volgende filmpje uitgelegd; Using RMAH

Zo wordt erin uitgelegd dat je een mobiele telefoon nodig zult hebben en een PayPal account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoY-z0nDeRMaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-09 15:12

BoY-z0nDeRMaN

Sacre Bleu

Als je de launch van Diablo 3 nog wil meemaken in dit topic, kan je beter niet dit soort dingen doen

[ Voor 89% gewijzigd door PWM op 09-05-2012 13:06 ]

Manolo ???!?!? ||$p€ec$|| diablo II account = ASK!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Waarom voelen mensen zich verplicht om dit forum te vullen met onzinplaatjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoY-z0nDeRMaN

BoY-z0nDeRMaN

Sacre Bleu

Dakreal schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 10:51:
Waarom voelen mensen zich verplicht om dit forum te vullen met onzinplaatjes?
Ja dat snap ik ook echt niet, waarom mensen discuseren over spoilers wel of niet SSD sneller laad tijd enzo allemaal in een ff kijken Diablo 3 Forum..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:35

Melkaz

Melkazar

Nou de CE is sinds gister dus weer te bestellen bij Dynabyte maar ik verwacht hem niet te krijgen. Reactie terug van hun helpdesk
Dat weten wij nog niet zeker als ze binnen komen dan worden de reseveringen apart gehouden en gebeld dat die op die en die dag kan worden opgehaald.

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoY-z0nDeRMaN

BoY-z0nDeRMaN

Sacre Bleu

Ik vind de reclame van Diablo 3 op TV wel een beetje simplistisch als je het mij vraagd... ze hadden het met veel meer effecten op de letters moeten doen.. kan niet wachten tot Diablo 3 uit is hoor.. wat heb ik een zin om te spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BoY-z0nDeRMaN schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 10:46:
jongens jongens jongens,..

dit legt alles uit..
Ik dacht dat we het tijdperk van de nutteloze plaatjes achter ons gelaten hadden :>

On-topic:
ik vond dat Wrath-filmpje erg cool en ben dan ook heel benieuwd naar wat voor rol Imperius gaat spelen in D3. Die is met een beetje creativiteit wel in te vullen, maar hoe het zich gaat ontvouwen en verlopen ben ik iig erg benieuwd naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoY-z0nDeRMaN

BoY-z0nDeRMaN

Sacre Bleu

Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 10:55:
[...]

Ik dacht dat we het tijdperk van de nutteloze plaatjes achter ons gelaten hadden :>

On-topic:
ik vond dat Wrath-filmpje erg cool en ben dan ook heel benieuwd naar wat voor rol Imperius gaat spelen in D3. Die is met een beetje creativiteit wel in te vullen, maar hoe het zich gaat ontvouwen en verlopen ben ik iig erg benieuwd naar.
Zullen we blijven discusseren over andere dingen in dit topic, dan doe je het jezelf wel een beetje aan hoor... het wel irritant vinden maar toch door blijven discusseren,.. goh wat zal daar toch van komen..

Dus bij deze is de klaagbaak klaar lijkt me en de boemannen aangewezen kunnen we nu weer verder over het spel?

Wrath filmpje is zeker vet, ik ben in ieder geval benieuwd wat de engelen allemaal voor rol gaan krijgen in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welke class gaan jullie mee beginnen in diablo 3 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoY-z0nDeRMaN

BoY-z0nDeRMaN

Sacre Bleu

Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 11:04:
Barbarian lijkt me echt zo vet en helemaal na de Spotlight filmjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik hou van de monk echt een vet personage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhaak
Mijn speelvolgorde:

1 Demon Hunter
2 Barbarian
3 Wizard
4 Monk
5 Witch Doctor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
God die hebben we niet eerder langs zien komen ;)

Wizard of Monk.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 13:34
Absoluut 100% een Witch doctor :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorkey
Ik wou eerst als Wizard beginnen, totdat ik de beta had gespeeld, ik vond Wizard saai spelen vergeleken met de Barbarian/Demon Hunter/Witch Doctor. Dus ik begin met een van die, most likely de Witch Doctor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nenoki
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:56
Ik ga ook voor de 'Witch doctor'. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Yey nutteloze discussie vervangen door opsomming :) ik doe mee.

Ik ga voor:

Barb
Wiz
Monk
DH
WD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoY-z0nDeRMaN

BoY-z0nDeRMaN

Sacre Bleu

Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 11:06:
ik hou van de monk echt een vet personage
Ja dat denkt iedereen om mij heen dus om nou de zoveelste Monk te zijn bij de release:P maar het wordt of me 2e of 3e charc.. WD en Monk lijkt me ook ze gaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtzlove
  • Laatst online: 12-09 15:25
Bulls schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 11:09:
Yey nutteloze discussie vervangen door opsomming :) ik doe mee.

Ik ga voor:

Barb
Wiz
Monk
DH
WD
Ik sluit me bij jou lijstje aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspervc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:44
Ik denk:
1. Barbarian
2. Wizard
3. Monk
4. Demon Hunter
5. Witch Doctor

Ken nie wachten!

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-09 13:27
Rogue! Oh wacht die zit er niet in :P

Heb nog geen idee maar Witch doctor ziet er wel cool uit.

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorkey
Heel veel hate on witch doctors :p vaak op 5. Leek mij ook niet de meest intressante class, maar na hem gespeeld te hebben in Beta is dat echt veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk
1. Monk
2. Barb
3 Demon hunter
4 Wizard
5. Witch Docter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartinDude

MartinDude

Dit worden mijn mennekes:
Monk
Barbaar
Demon Hunter
Mage
Witch Doctor

Verder is het filmpje idd geniaal, er is nu zo veel mogelijk! Uhhhhhhhhhhh, zo dichtbij!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Zorkey schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 11:11:
Heel veel hate on witch doctors :p vaak op 5. Leek mij ook niet de meest intressante class, maar na hem gespeeld te hebben in Beta is dat echt veranderd.
Ik vind hem ook niet zo slecht alleen anderen vind ik beter :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barthak
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 06-01-2020

Barthak

mcl

Voor mij het volgende, nav de beta.

Monk
Barbarian
Witch Doctor
Demon Hunter
Wizard

Diablo3

Pagina: 1 ... 12 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat je iets post van je pre-order noch waar je dat hebt gedaan noch voor hoeveel je dat hebt gedaan. Dit topic is voor het spel Diablo 3, niet voor het aankoopproces er van. We hebben speciaal voor jullie een kroegtopic geopend:

[PC] Diablo 3 Kroegtopic

Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic

The End of Days approaches…. Diablo III will be unleashed from the Burning Hells on May