Verwijderd

Ik heb een topic aangemaakt voor de standalone:
[PC] DayZ (Standalone)

Zo kunnen we het overzichtelijk houden ;)

• chiIIed
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:05
Schnoop schreef op donderdag 19 december 2013 @ 14:56:
Defib en walky hebben batteries nodig om te werken.
Heb batteries in de defib zitten. Walky wou de batteries niet accepteren.
En inderdaad heb alles vandaag (uurtje) verzameld. Veel mensen kijken nog op de oude lootspawns, terwijl er bij de 'oude' gebouwen ook nieuwe spawns zijn bij gekomen. Zodoende heb ik altijd nog pistols in firestation gevonden ondanks dat de rest leeg was :P

Moet alleen zien dat ik morphine weet te vinden..

• dudee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-02-2023
Als iemand zin heeft om standalone te spelen, ik zoek nog iemand om wat mee te spelen.
Verwijderd schreef op donderdag 19 december 2013 @ 15:05:
Ik heb een topic aangemaakt voor de standalone:
[PC] DayZ (Standalone)

Zo kunnen we het overzichtelijk houden ;)
Prima! Dan verhuizen we met de StandAlone discussie nu daarheen en laten we dit topic als mod-topic doorgaan :)

jij had dus wel al antwoord van de mods? ik wacht al 2 dagen.. :)

[ Voor 5% gewijzigd door JoSchaap op 19-12-2013 15:15 ]

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Was fully looted, had een Mosin met een boel ammo, was een lopende supermarkt, had na uren spelen eindelijk dat grote aiport bereikt, zag daar ammo liggen in een hangar, ik draai me om, kiekeboe, shot on sight.

Why? Wat zijn mensen toch vreselijk.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

DayZ-Epoch mod v1.0.4 Roling changelog (word nog verder uitgebreid ws)

https://github.com/vbawol.../CHANGE%20LOG%201.0.4.txt
quote: DayZ-Mod : Epoch v1.0.4
[ADDED] Placing a plot pole now creates a preview of the "safe" build area protected by the plot pole. This is only viewable
by the plot owner, will disappear upon logout, and is only re-creatable by re-placing the plot pole. @dayz10k @vos
[ADDED] Buying Vehicle Maintenance Manuals (added in 1.0.3) from the Vehicle Parts Vendors. @dayz10k
[ADDED] Global variable to allow building on roads, enabled via mission file. DZE_BuildOnRoads = true will allow building on roads. Default is false. @dayz10k
[ADDED] Global variable to set plot pole radius and exclusion zone, enabled via mission file. DZE_PlotPole = [x,y] in the mission file controls the [Radius, Exclusion zone].
Default is DZE_PlotPole = [30,45]. @dayz10k @skaronator

[FIXED] More Localization (translations). @dayz10k, @VeryBigBro (Russian), @JoSchaap (Dutch), @Geodar (Czech), @krazey (German)
[FIXED] Fixed incorect spelling of chainsaw name was horlite needed to be hermlite. @vbawol
[FIXED] Remove nearest tranktrap via toolbox not working properly. @dayz10k
[FIXED] Lingor trader spawn. @dayz10k @sekra
[FIXED] Crafting a wooden garage door no longer says "Build Fire". @dayz10k

[CHANGED] Prices were reviewed and modified for many of the higher tiered weapons/ammo/vehicles/food. @dayz10k
[CHANGED] All copper prices have been changed to 2 silver to buy, 1 silver to sell. @dayz10k
[CHANGED] Radius check for Remove Nearest Camo Net (from 10m to 3m). @dayz10k

[REMOVED] Copper is no longer a usable currency. Existing copper will remain in game, but has no current use. @dayz10k

[INFO] Models/textures by Paul Tomany. @Sequisha.
[INFO] Special thanks to http://bmrf.me/ for hosting our development server.

Verwijderd

JoSchaap schreef op donderdag 19 december 2013 @ 15:12:
[...]

Prima! Dan verhuizen we met de StandAlone discussie nu daarheen en laten we dit topic als mod-topic doorgaan :)

jij had dus wel al antwoord van de mods? ik wacht al 2 dagen.. :)
Antwoord? Welke mods? :+
Het leek me gewoon logisch om een nieuw topic te starten aangezien dit ook ene compleet andere game is :)

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16:26

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

JoSchaap schreef op donderdag 19 december 2013 @ 15:16:
DayZ-Epoch mod v1.0.4 Roling changelog (word nog verder uitgebreid ws)

https://github.com/vbawol.../CHANGE%20LOG%201.0.4.txt

[...]
Yes!
Geen copper meer! Ik had al de schijt eraan dat ik elke keer van 1 gold > 3 10oz silver > 10 silver > 3 10oz copper > 10 copper moest gaan, ik ga nog liever dood...

BTW, ben met mijn Engelse maat mijn base aan het bouwen, 4 safes plankevol, en de garage is af, enige probleem: ik heb 80 sandbag crates :F
Dat is 80x12x2 gold = 1920 gold/10oz = 192 10oz/12 (brief)= 16 briefs.

Maar ja, maat van me recentelijk zich gaan interesseren in drinken en feestjes ipv zijn vrienden en is ook totaal niet loyaal aan de clan. Nu dus nog met 4 personen op Epoch, ik denk dat het 10 seconden is per verkoop actie, dus 1920/4= 480 sand per persoon = ~5000 seconden (uncraten)/60= 83 minuten per persoon.

Ik ga nog liever 20x dood bij de wholesaler dan ik anderhalf uur zit te verkopen 8)7

Ik post wel een plaatje van de base als deze af is. we hebben wel grote plannen: garage plek voor 3 SUV's (af), saferoom met ruimte voor 6 safes (moet vergroot worden, even wooden wandje neerhalen), dan een toren van 3 verdiepingen en daar op uitlopend een helipad van natuurlijk iron floors.

(klein beetje veel offtopic: standalone gekocht, maar vind er tot nu toe niet veel aan, wel heel gaaf dat alles open is, maar loot is bijna nooit in flats en veel te veel M4's op Balota. FPS: potverdikke, zolang ik niet naar een grote verzameling gebouwen kijk heb ik stable 60 fps, maar mijn god...)

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

ik heb in epoch ook een nieuw project afgebouwd. zodra de bijbehorende bell heli erop staat (was nog niet te koop) zal ik er ook wat nieuwe plaatjes van schieten :)

• Kuusj

Kuusj

JoSchaap schreef op donderdag 19 december 2013 @ 15:33:
ik heb in epoch ook een nieuw project afgebouwd. zodra de bijbehorende bell heli erop staat (was nog niet te koop) zal ik er ook wat nieuwe plaatjes van schieten :)
waar ergens staat jouw base? Ik zit niet op jouw server, dus ben maar niet bang :P
Ik sta 2K boven Bash op een big ass heuvel. BTW, ik heb buren gekregen! Niet zo friendly, dus ik heb ze eerst eens 1 keer neergehaalt om een punt te maken, kwamen terug, weer neergeknalt, nu echt duidelijk gemaakt dat dit Kuusj-gebied is, kwamen terug = KAMIKAZE C-130!, daarna de creme de la creme met nog een stuk of 4 satchels. Kijken of het nu duidelijk is!

ik heb een appartement gebouwd in de base van Levi en Friez op ROG

zie: YouTube: DayZ Epoch - Base at R.O.G. Castle (Flyover as a crow) voor een flyover

maar in de buurt daarvan ben ik nu begonnen met een iets stevigere nederzetting waar een heli op kan (met hout werkt dat niet)

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online

NoFearCreations

3DPrint the world!

Heb nu 8 metal panels, maar kan nergens een steel voor m'n sledgehammer vinden.

-edit-

Met een andere clan een sledgehammer handle geruilt tegen een combination lock.

Dus nu is het platform af, clanmate is op dit moment een Bell-47 kopen. Fingers crossed!

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/2m5nxo2.jpg

[ Voor 60% gewijzigd door NoFearCreations op 19-12-2013 19:36 ]

---RAWE CEEK!!!---

• NoFearCreations
  • Nu online

NoFearCreations

3DPrint the world!

En gelukt! In eerste instantie een Bell-47 gekocht, en die erop gezet. Daarna naar een dorpje een paar km verder gegaan, want ik wist daar nog een SUV te staan. Zijn we er bijna, zien we een military MI-17 in een veld staan. Wel alles rood, en geen fuel, maar er zat een industrial verderop. Tot onze verbazing, engine parts, main rotor, 2 scrapmetal en wat glas gevonden. Had nog een fuel can, dus ding 2x gevuld, 1x uit de auto gehaald. Net genoeg fuel om op het dichtsbijzijnde tankstation te landen voor auto-refuel. Naar de basis gevlogen, de Bell-47 weg gehaald, en de MI-17 er neer gezet. 8)

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/2ccxrx0.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/1zz0np.jpg

Bell hebben we met sleutel aan een andere clan gegeven, wij konden hem nergens kwijt, en allies zijn altijd beter dan enemy's in deze game.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Weet iemand een server met ace? De vid's van devilsdog zien er wel tof uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 07:23
dudee schreef op maandag 23 december 2013 @ 09:12:
Weet iemand een server met ace? De vid's van devilsdog zien er wel tof uit.
Ik ben vaak te vinden op de wrecking crew server. De mensen daar zijn erg behulpzaam.
Wel belangrijk om je daar een beetje aan de regels te houden.

Dit is echt waar arma om gaat wat mij betreft, tactisch samenspel :)

Ben offline aan het oefenen om een beetje fatsoenlijk helipiloot te worden. je kan op die server alleen maar first-person vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Ik zit ook redelijk vaak in wrecking crew, maar ik bedoel juist ace+dayz=epic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
Gister voor het eerst blackhawk gevlogen in de wrecking crew. Wat heb ik er van geleerd? Leren een te kutte LZ weigeren :P
En het is lastig als er 3 mensen via radio en 5 achterin je chopper gaan lopen praten tegen je.

Eerst lieten ze me in een dun steegje landen om een gewonde op te pikken.
Daarna richting een LZ onder zwaar machinegeweervuur. Ik begon uit te wijken maar ze wouden alsnog gedropt worden. Lompe bocht naar links en toch maar neergezet een paar seconden. Ik was daarna nog geen 5 seconden in de lucht en mn engine werd kapotgeschoten. Ik vloog alleen erg laag en hard. Noodlanding net tussen de bomen door. Geslaagde noodlanding! :P Gast achterin zei de hele tijd: "I have faith in you, I have faith in you!" :P

Super momentje, maar wel kut om mijn eerste sortie neergehaalt te worden.

Gelukkig heb ik mn noodlandingen geoefend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Nu online

NoFearCreations

3DPrint the world!

Net ff een helemaal KUDT moment. Ik gisteren een hotwire kit gevonden, helemaal super happy. We wisten ergen in de middle of nowhere een BlackHawk te staan die op slot stond. Dus wij daarheen met een bell en een fuel barrel. En op het moment supreme, "Hotwire kit broke, cannot unlock vehicle"

FFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Bij de eerste keer werkt hij altijd toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Nu online

NoFearCreations

3DPrint the world!

Blijkbaar niet, dus helaas. Super zeldzaam item, die ik waarschijnlijk niet nog een keer vind.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Gister op steam Arma II:Complete met 80% korting aangeschaft. Alle games/dlc's geinstalleerd en gestart om daarna dayz mod te installeren via Steam. Verschillende server tevergeefs gejoined; een mismatch, dan package missing of weer iets met BattleEye.

Hierna Arma 2 Operation Arrowhead en DayZ versie op beta gezet. Nog een keer, weer zelfde gedoe; geen groene bolletjes bij servers, en 1001x een foutmelding.

Vervolgens aan de slag met DayZ Commander en Play withSIX - die downloaden en updaten wat, maar nog steeds geen succes met joinen van server.

Verifieren van locale game cache levert iedere keer weer een verrassing op; vaak wordt er weer wat nieuws binnen gehengeld. Net key probleem; 'bad serial given' maar daarvoor is een registerfix. Nu dat werkt is er weer iets met decryption van file-headers. Pffff wat een boel moeite voor nog niets.

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Nu online

NoFearCreations

3DPrint the world!

Heb je wel eerst beide games een keer opgestart, voordat je Dayz hebt geinstalleerd?

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

NoFearCreations schreef op woensdag 25 december 2013 @ 12:37:
Heb je wel eerst beide games een keer opgestart, voordat je Dayz hebt geinstalleerd?
himlims_ schreef op woensdag 25 december 2013 @ 12:27:
Gister op steam Arma II:Complete met 80% korting aangeschaft. Alle games/dlc's geinstalleerd en gestart om daarna dayz mod te installeren via Steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Nu online

NoFearCreations

3DPrint the world!

Excuus, te snel gelezen. De-installeer alles is, om daarna alleen DayzCommander te gebruiken voor de mods.

-Edit-

Zojuist Arma2:CO nog maar een keer gekocht op een nieuwe account. Altijd handig als een van me maten wil spelen, maar geen zin heeft om het te kopen. Nu wederom €3.99.

[ Voor 46% gewijzigd door NoFearCreations op 25-12-2013 12:47 ]

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 30-04 22:08
De dayz mod via steam is echt rotzooi in mijn ogen... de commander werkt veel beter.
Heb in het verleden ook vaak problemen gehad, even kijken of je dayz addon wel enabled is in extensies (main menu van operation arrowhead) in het verleden namelijk wel eens gehad dat hij niet enabled was (waarom weet ik niet).

Body mods don't determine skill

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Dracyn schreef op woensdag 25 december 2013 @ 12:59:
De dayz mod via steam is echt rotzooi in mijn ogen... de commander werkt veel beter.
confirm _/-\o_ na 40gb geharkt te hebben, kan ik nu spelen. Valt veel te ontdekken, en nog meer dood te gaan. Lijkt me wel een game waarin solo best lastig is, iedere zombie die het op me gemund heeft wordt me fataal :+ of schiet 'm dood, maar komen er nog meer op geluid af :P gebouwtje in kunnen zij ook, maar een pier/haventje oplopen lijk ik nu safe te zitten - maar eruit gaan wordt me fataal :+

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 20:12

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Iedereen moet daar in het begin aan wennen maar je 'stance' (staand, gebukt or liggend, run/walk) hebben erg veel invloed op je visibility voor zombies.
Zo zijn er echt tientallen mogelijkheden om zombies af te schudden....
- Huisje in sprinten en gebukt eruit lopen (de zombie zal langzamer lopen in het huis, omdat deze achter je aan komt en wanneer deze bij de uitgang is, zal hij je kwijt zijn omdat je gebukt verder bent 'geslopen').
- Dit zelfde werkt ook als je een paar grote gebouwen voorbij sprint en de hoek omrent, waarbij je vervolgens weer snel gebukt verder gaat lopen. De zombie komt dan eerst helemaal naar dezelde hoek toe gelopen waar jij linksaf/rechtsaf bent geslagen en is je daarna vaak kwijt omdat je wederom verder bent gaan sluipen.
- Ook kan je zombies afschudden door in het bos of heuvelop te rennen (zigzaggend, zodat je kan blijven rennen) en vervolgens ren je langs een paar bomen af waarbij je zorgt dat de bomen het zichtveld van de zombie op jou, breken. Vervolgens loop je weer een stukje gebukt verder en zodra de zombie bij één van de bomen is ben je hem kwijt.

Het is ff oefenen hoeveel afstand je precies moet hanteren voor te bukken en dergelijke, maar het is niet zo heel moeilijk.
Vaak als ik in mijn eentje speel loop ik uren te looten/rond te sluipen zonder aggro en zonder ook maar een enkel schot te lossen. Dit allemaal alleen maar om te zorgen dat, wanneer ik een speler tegen kom, ik hem kan verassen en hij mij nooit heeft gehoord.

Overigens moet je wel oppassen dat je niet op een open straat of veld pal in het zichtveld van een zombie loopt. Zelfs gebukt kunnen ze je dan vaak vanaf 200m al zien.

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

• vinom
  • Laatst online: 18:41
Zombies zijn op het moment niet echt een bedreiging. Een keer meppen met een Fire Axe en ze zijn dood. Als je die niet hebt, zijn de bovenstaande tactieken natuurlijk wel goed.

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 20:12

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Volgens mij doel jij op de stand-alone.
Daar is sinds een week een ander topic voor........ ;)
Zombies in de mod zijn ietsje sneller/aggresiever dan degenen in de stand-alone.

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

• vinom
  • Laatst online: 18:41
Ugh, je hebt gelijk. Haal de topics nog wel eens door elkaar.

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

waarom worden (sommige) servers zo frequent gereset? is dat omdat resources dan op zijn? Of om te voorkomen dat een speler/groep de overhand krijgt?

/edit; speel als user 'tux' op 37.187.77.74:2342 -

game wordt wel stukke speelbaarder (leuker) met een machete :P

[ Voor 29% gewijzigd door himlims_ op 26-12-2013 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Nu online

NoFearCreations

3DPrint the world!

Reset of restart?

Ik moet zeggen dat de chainsaw wel aardig generft mag gaan worden. Niet alleen omdat je in een minuut of 6, 200 lumber bij elkaar hebt, maar ook omdat geen enkele basis meer veilig is. Kost je nog geen 200 gas om door een houten muur te gaan, en cinder of staal 800 gas.

Hout kan ik nog begrijpen, maar zorg dan dat het ding niet door metal/cinder kan. Nu ben je binnen 10 minuten in iedere basis, maakt niet uit hoe hij beveiligd is.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Tering dan hark je zo ja een basis kapot.. Das best zuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bal130
  • Laatst online: 17:21
Jammer of gelukkig hoe je het maar bekijkt, zijn ze op de dode epoch server van DDB onvindbaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Nu online

NoFearCreations

3DPrint the world!

G#dver, onze vaste Tavi server lijkt ermee gestopt te zijn. Was vanochtend ineens offline, en sinds een paar uur ook niet meer in de server lijst te vinden. Erg jammer van 50+ uur basebuilden.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

zonder een melee wapen is dit toch wel erg pittig. nodige geoefend met machette maar de range en wel/niet raken van target lijkt vrij random. misschien komt dat door lag(?) of vereist nog meer training :+

vinden van (bruikbare) loot voelt nu ook echt als een loterij, vaak eindigd een run vroegtijdig of nutteloos; kost me meer resources dan het brengt. Vond wat informatie over loot, range en timers; http://mydayz.de/en/179-dayz-loot-spawn-how-it-works - klopt die info nog?

misschien is het de server(s) maar werkelijk iedere speler heeft rood in zijn ogen ;-) lijkt me leuk om eens samen te spelen met andere

[ Voor 12% gewijzigd door himlims_ op 27-12-2013 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TacticalRooster
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 28-12-2021
Na een tijdje geen tijd en zin te hebben gehad vandaag toch weer eens DayZ spelen, en Epoch wel eens proberen. Leuke Nederlandse server hier aan te raden? *hinthint*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distortion
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 17:32

Distortion

Bottle to Throttle

NoFearCreations schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 19:05:
G#dver, onze vaste Tavi server lijkt ermee gestopt te zijn. Was vanochtend ineens offline, en sinds een paar uur ook niet meer in de server lijst te vinden. Erg jammer van 50+ uur basebuilden.
En dat is meteen het grootste probleem met epoch: Populaire servers verdwijnen opeens als sneeuw voor de zon. Zo zit de server vol met 40+ man, een paar weken later is iedereen vertrokken, en heeft de admin geen motivatie meer om verder te gaan, en de server maar sluit. Hebben wij ( ik en 3 vrienden) al vaak mee gemaakt. De serverkosten spelen uiteraard ook een rol. Op dit moment zitten we met hetzelfde probleem met een noorse server op Panthera. 1 maand terug nog goed bezet met 30+ man, nu als we geluk hebben 3-10 man, en veel fouten in scripts e.d. De admin heeft nog 4 andere servers lopen, en is nu door geldgebrek ($ 300 per maand) genoodzaakt om een paar servers te sluiten.

The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets

Acties:
  • 0 Henk 'm!
de changelogs voor dayzmod: BattleRoyale v0.9 zien er ook veelbelovend uit!

van hun twitterfeed:

DayZ Battle Royale @DZBRgames

In case you missed it, 0.9 contains 4 new maps, 1 chosen randomly at the start of each round. They are Kulima, Emita, Quesh Kibrul & Tigeria

beta files v0.9 - https://t.co/uFgXKj8zZQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Nu online

NoFearCreations

3DPrint the world!

Distortion schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 22:53:
[...]

En dat is meteen het grootste probleem met epoch: Populaire servers verdwijnen opeens als sneeuw voor de zon. Zo zit de server vol met 40+ man, een paar weken later is iedereen vertrokken, en heeft de admin geen motivatie meer om verder te gaan, en de server maar sluit. Hebben wij ( ik en 3 vrienden) al vaak mee gemaakt. De serverkosten spelen uiteraard ook een rol. Op dit moment zitten we met hetzelfde probleem met een noorse server op Panthera. 1 maand terug nog goed bezet met 30+ man, nu als we geluk hebben 3-10 man, en veel fouten in scripts e.d. De admin heeft nog 4 andere servers lopen, en is nu door geldgebrek ($ 300 per maand) genoodzaakt om een paar servers te sluiten.
De onze is gelukkig voor nu weer terug, met een paar flinke updates. Wij dachten dat hij voorgoed weg zou zijn, want er zitten op de piek maximaal 20 mensen op, vaak halen wel nog niet eens de 10. Enige minpunt is dat beide admins nog nooit online zijn geweest, en ook niet te bereiken zijn.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!
als afleiding van de standalone nu ook taviana maar weereens een kans aan het geven. maar die desync op drukke servers is soms wel geinig..

voorbeeld 1: stap je nog in of hoe zit dat?
Afbeeldingslocatie: http://cloud-2.steampowered.com/ugc/883003003712950264/E6B746D698B2B2ED54CBB74FF081CBF80498246D/

voorbeeld 2: we zijn bijna op snelheid. die windmolen ontwijken we nog wel op tijd
Afbeeldingslocatie: http://cloud-4.steampowered.com/ugc/883003003582088404/6C1E80FDD766E93C40985D29C81A3EC4A5C3F4B2/

dus sja.. je voelt je erg zeker in zo'n voertuig :D
Afbeeldingslocatie: http://cloud-4.steampowered.com/ugc/883003003712970968/85F1714EEE60855BA82FB87700E8A5FE2DA3467C/

:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TacticalRooster
Gisteren ook weer eens Taviana gespeeld met een vriend. Spawnden allebei in de buurt van het vliegveld bovenin op het rechtereiland. Toen allebei snipers weten te vinden bij chopper crashes. Besloten toch maar overwatch te doen op het vliegveld, en ja hoor het begon al snel. Eerst zagen we een bandit bij een serie barracks tussen de control tower en hangars. Allebei schoten gelost, hebben hem erg verwond. Toen verdween hij, maar toen de zombie's ook wegfloepten realiseerden we dat hij was uitgelogd. Toen zagen we een andere bandit, diens been gebroken en daarna gekild, we dachten nog iemand te zien dus mijn buddy lette op de atct en ik op de hangars. Daar kwam ineens een ural aanzetten en er vond een firefight plaats tussen wat gasten. Verder niet veel aandacht aanbesteed. Al met al hadden wij samen toen 4 bandit kills. Het was dus lekker druk op het vliegveld vlak na zo'n server restart. Opeens horen we een auto, en wild getoeter, en voordat we er erg in hebben wordt mijn buddy, fully geared en met een ghillie, was overigens gewoon niet te zien in de foliage, overreden door die witte uaz die wild toeterend aan kwam rijden. Dood. Vervolgens probeert hij mij te rammen maar na een paar rondjes om mij heen weet ik hem te killen. Ik kies eieren voor mijn geld, vind een motor, haal mijn buddy op en we gearen weer. Vinden wat auto's en een HMMV en rijden over de brug om daar vervolgens ge-AS50't te worden. Al met al een leuke ronde op Taviana.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Jesus, op mijn hoofdserver waar ik nu geruim 3 maand op speel, is het echt erg aan het worden qua uitschelden, accusen, bedrijgen met de dood IRL, squadmembers van de admin die het nodig vinden mijn base 24/7 te bestoken met stingers, spelers die echt de hele tijd aan het stingeren zijn (nu komt het mooite: iedereen ergert zich aan deze speler, dan zegt hij na een ietwat geirriteerde opmerking van mij in de chat dat hij pas 12 is en gepest wordt IRL....), admin die gekilled wordt in zijn base bij de NWAF en er 2 minuten later elke keer weer staat met zijn Lapua en Stinger, enz. enz.

Pfft, mijn Engelse maat heeft er echt de emmer van vol, ik en mijn squad hebben toch echt even 5 daagjes vakantie genomen, ik durf niet eens meer te kijken of de "indestructible" cinder base van ons er nog staat, 1 satchel namelijk, je plotpole is weg en ze "cinderen" je base. Is al gebeurt bij een hoop bases van vrienden in die server, er zijn daar echt een paar mensen die honderden uren gametime kunnen verpesten en het leuk vinden ook nog.

Zo ook, had ik 14 uur gedaan om 6 metal floors te maken (van scrap naar pole naar plate naar floor dus), koop ik me een mooie Blackhawk, sandbags all around om Stingeren te voorkomen, en onze squad logt 2 uur uit, en jawel hoor, de heli is weg -_-

Ik begin dit oneerlijke aan DayZ weer storend te vinden, zodanig dat ik het spel weer een half jaar laat liggen om dan weer exact hetzelfde mee te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Nu online

NoFearCreations

3DPrint the world!

Het is inderdaad klote hoe een paar man in een korte tijd een server kunnen verzieken. Hebben nu ook 5 van dat soort gasten op onze server.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TacticalRooster
Wat zijn nou eigenlijk precies jullie tactieken in firefights? Arma's engine is nou niet echt optimaal voor firefights en natuurlijk zijn mijn schietkunsten ook niet altijd het je van het, maar toch delf ik redelijk vaak het onderspit, hoe gaat dit jullie af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Bij arma is het vaak zo: die het langste wacht wint.

Om je een voorbeeld te geven was ik richting Devils Castle aan het lopen en vlogen mensen die bij mij hoorden me een heli over castle en zeiden dat er zombies waren: kills dus voor mij!

Ik snel er heen en er werd iemand uit de heli geschoten. Liep de hoek om pew kill 1 voor mij.

Ging richting hun auto en zag daar iemand: kill 2

Maar de derde zat in de toren en er zaten veel zombies voor de toren dus moest ik veel kogels verspillen en hij zou weten dat ik kwam. Ik heb heel rustig 15min achter de humvee gezeten en gekeken als de zombies nog aggro hadden. Ja hoor hij kwam naar buiten. Ging naar de auto en wou wat spul eruit pakken. Kill nummer 3.

Ik ben niet een super goed schot.

Maar probeer altijd de verassing aan jouw kant te hebben. Rij dus niet als een gek de missies binnen maar loop het laatste stuk gewoon door het bos en het liefste met 2 man zodat 1 cover kan geven en de tweede de auto naar de missie kan rijden en kan looten.

Ben ook net weer op een poolse server begonnen met 2 anderen.

Wij lekker geloot (extra barracks aan de kust) dus had vss en m4 cco.

Naar de missie lopen stopt er ineens een suv naast! 6 kogels later 2 kerels dood.

Beetje zonde dat 100m verder iemand met een lapua in de bosjes lag dus was ik ook dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Nu online

NoFearCreations

3DPrint the world!

So,....this just happened:
Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/30ixu7k.jpg

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uit de lucht gepakt? :D

geinig.

maar wel stom dat ze die in de toegestane liftable lijst hebben staan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Whahahahaha das wel lachen! Maar inderdaad dom dat je het kunt liften..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TacticalRooster
Ugh frustrerend. Heb net 2 dagen op een tavi server gespeeld, Fully geared en zo veel mogelijk mensen geholpen en de hero uitgehangen. Rij ik in mn jeep over de bridge richting het rechtereiland, staan bij de controlepost 2 heroes. Ik stap uit en ga liggen omdat ze heel sneaky richting brug kijken. Vervolgens 3 dmr schoten en ik ben dood. Ik háát bridge campers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Nu online

NoFearCreations

3DPrint the world!

De namalsk server waar ik nu op zit heeft een grappig tow script:

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/2n0sdw4.jpg

Wij zijn van onze Tavi server vertrokken, zit nu helemaal vol met BambiBandits, shoot on sight types.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Ik ben nog opzoek naar een Namanask server, beetje leuk? En welke scripts draait die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Nu online

NoFearCreations

3DPrint the world!

Raccoon City Namalsk. Leuke server, max vehicles, actieve admins, maar nog niet veel te doen behalve looten. Missies komen binnenkort.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bal130
  • Laatst online: 17:21
NoFearCreations schreef op zondag 05 januari 2014 @ 23:17:
Wij zijn van onze Tavi server vertrokken, zit nu helemaal vol met BambiBandits, shoot on sight types.
ojee, is dat zo erg dan?

Lijkt net alsof je servers mijdt met pvp...
Dan is hele fun ervan toch?

(meningen verschillen zullen we dan maar zeggen...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FriezNL
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06:39

Leuke video over PVP van DevilDogGamer. Het is dan wel een DayZ standalone video maar geld uiteraard ook voor de DayZ-mod.

Hij probeert een avond lang alleen maar als friendly te spelen omdat hij veel commentaar kreeg op zijn video's dat hij iedereen altijd maar afschiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was al een tijdje gesubmit op zijn kanaal, maar na dat filmpje niet meer. Het was altijd al een beetje een irritante gast waar ik me soms bij afvraag hoe zijn vrienden het met hem volhouden. Hij doet erg arrogant en commanderend naar hun en zo. Maar dan gaat hij zogenaamd proberen als friendly te spelen.... Dreigend op mensen aflopen en 1000 FRIENDLY roepen dat ik hem ook gelijk had afgeknald. Hij probeert het gewoon niet serieus, omdat ie alleen maar zijn eigen gelijk wil hebben.

Sommige filmpjes van hem zijn wel grappig, maar dat komt vooral door z'n teammaten en de manier waarop ze het spelen, dat kan best leerzaam zijn wat betreft tactieken en communicatie.
Maar na 10 minuten dat filmpje gekeken te hebben ben ik wel klaar met hem :P

En op Youtube al die kwijlende Amerikaanse jongetjes die hem bedanken voor z'n service in de corps marines.... oh man...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15:25

beuker19

Killerbeuker is so OP

NoFearCreations schreef op zondag 05 januari 2014 @ 23:17:

Wat zijn jullie dan ? BambiFriendlyNoob Clan of WijSuckenZoHardInDayzClan :+
Want dan lijkt het me vrij logisch dat er op jullie geschoten word want 99% van de clans zijn niet zo vriendelijk en er valt veel te halen.
Maar na het lezen van alle berichten van jou kan het niet anders dan dat jullie heel hard zuigen in de game en het misschien beter is voor jullie ''clan'' om samen Minecraft te gaan spelen.
Of om zelf een server te gaan huren met een WW want dat weet je zeker dat je niemand tegen komt.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TacticalRooster
Wat een leuk en vriendelijk bericht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Nu online

NoFearCreations

3DPrint the world!

Serieus beuker, grow up. Stop is met je te gedragen als een klein kind.

Het mooie aan Dayz is dat iedereen het kan spelen zoals hij wilt. Ik probeer altijd hero te zijn, en zoveel mogelijk conflict te vermijden.

Het tow script op onze huidige server is hilarisch:
Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/2r3fqf5.jpg

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

NoFearCreations schreef op maandag 06 januari 2014 @ 19:07:

Het mooie aan Dayz is dat iedereen het kan spelen zoals hij wilt. Ik probeer altijd hero te zijn, en zoveel mogelijk conflict te vermijden.

Het tow script op onze huidige server is hilarisch:
[afbeelding]
HAHA, moet je eigenlijk een stuk of 20-30 van die dingen aan elkaar knopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Nu online

NoFearCreations

3DPrint the world!

Dat willen we wel gaan proberen, kijken hoelang het duurt voordat er iets fout gaat...

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:55

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Dingen die getowed worden hebben toch geen collission damage?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Nu online

NoFearCreations

3DPrint the world!

Nope, dus je krijgt een lange sliert die overal doorheen gaat. Ben nu op restart aan het wachten, daarna gaan we zoveel mogelijk auto's zoeken.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Is in Arma 3 ook zo inderdaad, werkt erg leuk ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

NoFearCreations schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 10:35:
Bannen kan gewoon, die server gebruiken gewoon BattlEye. Maar servers die geen regels hebben betreft schieten in de trader safezones zijn gewoon k#t. Of van die noobs die je aan de rand van de safezone gaan opwachten....
NoFearCreations schreef op maandag 25 november 2013 @ 09:44:
Blij dat ik niet op die server zit, dat soort dingen doe je niet. Players afschieten is een ding, maar voor de fun al hun voertuigen slopen en de hele basis leeg looten vind ik not done. Grote kans dat die ook niet meer op de server terug komen.
NoFearCreations schreef op zondag 01 december 2013 @ 18:07:
Precies daarom. Ik zie niet wat de lol is van iemand stiekem aanvallen zonder dat ze zich defenden. Dat kan iedereen. Ik ben al opzoek naar een building server.
NoFearCreations schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 14:13:
Het is inderdaad klote hoe een paar man in een korte tijd een server kunnen verzieken. Hebben nu ook 5 van dat soort gasten op onze server.
NoFearCreations schreef op maandag 06 januari 2014 @ 19:07:

Dat is waar maar heb dan ook geen commentaar op anderen die het spel spelen zoals het bedoeld is.
Het is een survival game waar bandits ook bij horen anders is het geen Dayz meer maar een bob de bouwer Sim.
Misschien is het handig voor jullie Clan om eens wat wasteland te gaan spelen om jullie arma combat skills eens wat te verbeteren ;) en dan zelf eens wat leuke gear van anderen te verzamelen.
Kijk
Dayz zonder bandits is als Battlefield zonder voertuigen en guns O-)

[ Voor 43% gewijzigd door beuker19 op 06-01-2014 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Het lastige is natuurlijk dat Dayz inderdaad saai zou zijn zonder bandits want dan is er geen enkel risico meer om je spullen te verliezen.. het wordt echter wat kut als ze je basis vernietigen terwijl je offline bent omdat er bugs zijn die ze kunnen exploiteren (al is dat meer wasteland natuurlijk).

In Dayz ga ik er altijd vanuit dat mensen mij willen doden en tenzij ik in een goede bui ben schiet ik hen gewoon dood tenzij ze duidelijk aangeven dat ze friendly zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Nu online

NoFearCreations

3DPrint the world!

Nogmaals beuker, dat jij graag speelt als een bandit, betekend niet dat iedereen dat moet doen. Als ik mensen wil afschieten ga ik wel bf3 doen ofzo.

Update wat betreft de voertuig trein:
Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/209ja68.jpg

15 was wel een beetje de max, server begon zo erg te laggen, dat iedereen nog maar max 7 fps kreeg.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

NoFearCreations schreef op maandag 06 januari 2014 @ 22:15:
Nogmaals beuker, dat jij graag speelt als een bandit, betekend niet dat iedereen dat moet doen. Als ik mensen wil afschieten ga ik wel bf3 doen ofzo.

Update wat betreft de voertuig trein:
[afbeelding]

15 was wel een beetje de max, server begon zo erg te laggen, dat iedereen nog maar max 7 fps kreeg.
Maakt dat jou wat uit dat de server lag heeft? :+

Wel echt vet, zie je opeens een regenboog aan voertuigen voorbijrijden :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

beuker19 schreef op maandag 06 januari 2014 @ 20:31:
[...]

[...]

[...]

[...]

[...]

Dat is waar maar heb dan ook geen commentaar op anderen die het spel spelen zoals het bedoeld is.
Het is een survival game waar bandits ook bij horen anders is het geen Dayz meer maar een bob de bouwer Sim.
Misschien is het handig voor jullie Clan om eens wat wasteland te gaan spelen om jullie arma combat skills eens wat te verbeteren ;) en dan zelf eens wat leuke gear van anderen te verzamelen.
Kijk
Dayz zonder bandits is als Battlefield zonder voertuigen en guns O-)
Allemaal leuk en aardig, maar sommige clans zoals die van mij kunnen gewoon niet tegen een adminpanel op, ik weet niet of jij dat kan :X
Trouwens, over combat skills verbeteren, ik heb al een uur of 1000 op DayZ gespielt, en ongeveer 500 in Wasteland, daar de singleplayer niet bijgeteld. Ik heb zelfs in een inmiddels opgedoekte professionele clan gezeten als piloot, daar wordt je niet zomaar toegelaten...

Het ligt gewoon aan het niveau dat andere clans hanteren, tegenwoordig speelt echte "humaniteit" mee, en daar schijt ik 3 kleuren van, zoals ik al eerder had gezegd.

DayZ zonder IRL inhumanitaire bandids zou een stuk minder IRL stress meebrengen, ik heb nog altijd een AS50 character op vanilla Dayz hangen welke al 100+ uur gametime heeft meegemaakt, probeer dat nu eens! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

kuusj98 schreef op maandag 06 januari 2014 @ 22:31:
[...]

Allemaal leuk en aardig, maar sommige clans zoals die van mij kunnen gewoon niet tegen een adminpanel op, ik weet niet of jij dat kan :X
Trouwens, over combat skills verbeteren, ik heb al een uur of 1000 op DayZ gespielt, en ongeveer 500 in Wasteland, daar de singleplayer niet bijgeteld. Ik heb zelfs in een inmiddels opgedoekte professionele clan gezeten als piloot, daar wordt je niet zomaar toegelaten...

Het ligt gewoon aan het niveau dat andere clans hanteren, tegenwoordig speelt echte "humaniteit" mee, en daar schijt ik 3 kleuren van, zoals ik al eerder had gezegd.

DayZ zonder IRL inhumanitaire bandids zou een stuk minder IRL stress meebrengen, ik heb nog altijd een AS50 character op vanilla Dayz hangen welke al 100+ uur gametime heeft meegemaakt, probeer dat nu eens! _/-\o_
Kijk dan heb je over cheats en badmins en dat zijn bijna de gezwellen van de gameservers :( en PC in het algemeen.
Maar waar nofear het over heeft dat is gewoon hoe Dayz is en hoort te zijn schiet op iedereen die je niet kent en een wapen heeft ;) en vooral op clans wat die zijn voor 99,99% gewoon nooit friendy.
Kijk dat er mensen zijn die je al neerschieten terwijl je niet eens een wapen hebt vind ik zelfs zielig en compleet onnodig.
NoFearCreations schreef op maandag 06 januari 2014 @ 22:15:

Maar als je bang bent om neerschoten te worden is Simcity of Minecraft misschien beter voor je :+
Kijk het neerschieten hoort gewoon bij Dayz en is ook gewoon populair anders zijn er niet zoveel PVP servers die altijd vol zijn en is ook 1 van de redenen dat Days bij het grote publiek ook bekend werd.

Kijk ik ben niet eens een bandit en help ook graag mensen maar met het aantal spelers wat het niet is valt het niet mee.
Zo had ik net in een trader city dat ik een lange K.O. had (per ongeluk op de Tab knop gedrukt dus praate ik in sidechat :') ) werk ik door iemand buiten de safezone gesleept en gekilled voor 3 golden coins en een lege large gunbag :+ kijk die dingen haat ik ook .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:05
beuker19 schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 01:28:
Zo had ik net in een trader city dat ik een lange K.O. had (per ongeluk op de Tab knop gedrukt dus praate ik in sidechat :') ) werk ik door iemand buiten de safezone gesleept en gekilled voor 3 golden coins en een lege large gunbag :+ kijk die dingen haat ik ook .
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Nu online

NoFearCreations

3DPrint the world!

Volgens mij is het pvp helemaal niet meer het hoofd doel in Epoch, daar zijn genoeg andere mods voor. De nadruk in Epoch ligt juist op het basebuilden en looten. Maar helaas zijn er genoeg clans die even ergens een kluis neer plempen, en daarna zoveel mogelijk de fun van andere spelers proberen te verpesten.

Misschien wel een goed idee wat beuker zegt, of het huren van een eigen server. Ik ga eens kijken wat dat allemaal kost, en hoe zoiets opgezet moet worden. Zou het liefst een server zien met het volgende:

PVE
Taviana
High Loot
Max Vehicles
Custom missions
Safezone traders
Indestructable & safezone bases.
Tow&Lift
Auto refuel/repair

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FriezNL
En wou je de spelers welke PVP spelen gelijk gaan bannen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Livecrew011
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-07-2024
NoFearCreations schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 10:26:
het huren van een eigen server. Ik ga eens kijken wat dat allemaal kost, en hoe zoiets opgezet moet worden. Zou het liefst een server zien met het volgende:

PVE
Taviana
High Loot
Max Vehicles
Custom missions
Safezone traders
Indestructable & safezone bases.
Tow&Lift
Auto refuel/repair
Ik zit al een tijdje met dezelfde gedachte, Taviana Epoch server heeft ook mijn voorkeur. Mocht je dit serieus overwegen wil ik daar wel bij helpen door misschien samen een server te huren. Als je daar oren naar hebt dan moet je maar een DM sturen ;) Hunker na een paar weken SA weer terug naar de Mod, helaas is mijn oude favo server verdwenen inclusief mij base :'( En mijn clanmates zijn overgegaan op overwatch waar ik niet zoveel mee heb |:(

Controleer de controleurs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Het enige probleem dat je hebt is dat de server denk ik heel leeg zou zijn en dat er geen drol te beleven valt.. ga je de hele dag beetje zombies afknallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Livecrew011
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-07-2024
Huge ass base bouwen :)
En er zijn nauwelijks Taviana (epoch) servers te vinden terwijl dit best een populaire map is. Denk dat je er nog steeds bestwel wat spelers op kan aantrekken.

[ Voor 77% gewijzigd door Livecrew011 op 07-01-2014 12:51 ]

Controleer de controleurs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Nu online

NoFearCreations

3DPrint the world!

Daar zouden dus de missies voor zijn. Heb ook al een script gezien waarmee je bandit en hero bases op de map kan zetten. Die kan je dan aanvallen voor goede loot. Bases worden beschermd door 25+ npc's.

Jasper, DM.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Fair enough, maar is dat dan niet meer een soort Wasteland met die missies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Nu online

NoFearCreations

3DPrint the world!

Ben verder niet bekent met wasteland, dus dat durf ik niet te zeggen. Ben nu aan het rondkijken voor een server host, maar zie zoveel totaal uiteenlopende bedragen, en heb geen flauw idee wat ik precies nodig zou hebben.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexcore
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:14
beuker19 schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 01:28:
[...]

Die is wel humor! ik zou me bescheuren als me dat zou gebeuren :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

Rexcore schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 14:10:
[...]

Die is wel humor! ik zou me bescheuren als me dat zou gebeuren :*)
Kon er wel om lachen maar het gaat mij meer om het ''soort'' spelers wat tegenwoordig Dayz speelt.
Dat ze je killen voor een paar coins en niet eens een wapen of zo dat is best wel triest.
Maar bij de respawn vond ik direct een ghillie suit , dode ik 2 bandits met mijn axe en killed ik 1 speler die net een small gunbag , svd , gps , rangefinder en nog wat andere stuf gevonden had dus was uiteindelijk wel weer leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
NofearCreations persoonlijk vind ik het dan erg saai worden denk ik?

Ik vind het kut dat ik gekilt word maar vind het ook wel weer leuk en heb ook wat te doen.
Denk ook dat mensen zoals NoFaerCreations minder moeten huilen in side (zo stel ik mij dat voor) en dan gewoon lekker eigen server huren pass erop en dan kunnen ze ook lekker godmode aan gooien en valt niemand hun lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FriezNL
Aangezien onze vaste groep spelers de standalone binnen 2 dagen al "saai" en nog een gebrek aan content vonden vinden zijn we weer terug geswitched naar de mod. Helaas is de Dutch Gaming Bastard server veel spelers kwijt geraakt aan de SA, dus zijn wij op zoek gegaan naar een nieuwe uitdaging.

http://www.atdgaming.net

Afbeeldingslocatie: http://cache.www.gametracker.com/server_info/5.39.72.122:3068/b_560_95_1.png

Na lange tijd Epoch te hebben gespeeld op Chernarus is nu de map Taviana aan de beurt. Eén van de betere server waar we tot nu toe op hebben gespeeld. Een greep uit het assortiment features:

11/23/2013
[ADDED] - Ability to refuel/repair/rearm at gas stations - all options cost gold
[UPDATED] - Deploy bike option moved to right-click menu on toolbox
[ADDED] - Option to "snap" objects together while building for perfectly straight lines!

Zelden zulke actieve en behulpzame admins gezien. Naast ingame hulp houden ze wekelijks events zoals:

- Admin verstopt zich in een stad: zoek hem, kill hem en krijg een beloning
- 4 kluizen verstopt ergens op de map met code 0000, vind hem en haal de kluis leeg.

Tot aan heli-dog-fight events en waterscooter races.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

klinkt goed; vanavond eens uitstapje maken naar jullie server

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Erg jammer ja, had net mn eerste cinderbase op DgB gebouwd toen DayZ:SA uitkwam :)

Maar na 3x mensen rondvliegen omdat er toch niemand anders ingame was hield het voor mij ook even op :)

Het is niet 'onze' server. We spelen er gewoon. meer niet ;)

Taviana met 50 man is even wennen. vooral op het PVP punt. Maar er is wel genoeg actie zo :D
Je mag er overigens ook gebruik maken van de @JSRS Soundmod :)

De volledige lijst met serversided changes:
http://atdgaming.net/inde...epoch-taviana-change-log/

Epoch-regels:
http://atdgaming.net/inde...-dayz-epoch-server-rules/

Algemene regels:
http://atdgaming.net/inde...ayz-server-rules-general/

Afbeeldingslocatie: http://cloud-2.steampowered.com/ugc/883004086634430835/0D7C474685CA17EA726BEB2AA291461E99CB3BA6/

[ Voor 11% gewijzigd door JoSchaap op 11-01-2014 00:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
inmiddels op taviana ook al een redelijke settlement opgebouwd.
Afbeeldingslocatie: http://cloud-3.steampowered.com/ugc/883004201902031059/86A7BBEC2867B1D8DBFB14579F9E6F87DD3144AF/

echter wel aan een hightraffic route. dus veel zweetmomentjes als je ergens heen wilt rijden :')

simpelweg even naar de trader rijden om je meuk te verkopen (zelfs met een vodnik) kan nog redelijk spannend worden :D

maargoed wonden likken, regroupen en weer opniew :)

maar op zo'n volle server is het zelfs leuk om bij traders mensen lastig te vallen :+

Afbeeldingslocatie: http://cloud-3.steampowered.com/ugc/883004201908323067/8E360B40ECC2F2BAAEA1083147222BB3A155D9B4/

[ Voor 18% gewijzigd door JoSchaap op 12-01-2014 04:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Nu online

NoFearCreations

3DPrint the world!

Leuke "villa" die we nu op Chernarus hebben staan.

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/213rnua.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/ftggn9.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/2nrdehc.jpg

Nu inmiddels met een echt helipad ervoor waar een Merlin op staat.

Edit, foto's bij daglicht:
Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/14w6c82.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/2h2i55f.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/34jeow8.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/2meeu0n.jpg
En onze laatste 2 speeltjes bij elkaar
Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/2s7e6v4.jpg

[ Voor 37% gewijzigd door NoFearCreations op 12-01-2014 23:02 ]

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Welke server is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Nu online

NoFearCreations

3DPrint the world!

Private hive PVE server, met rMod2.1. Je kan op bepaalde punten op de map switchen naar de 3 andere servers in de hive, die Taviana, Takistan en Panthera draaien. Je logt op deze server uit bij een travel hub, en op de andere server log je dan automatisch in bij de travel hub, met al je gear.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Das tof, maar welke server is dat nou? Wil er wel eens op te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik had aleens zo'n constructie gemaakt met chernarus, utes en namalsk. helaas gingen mensen clients open laten staan op de andere map (merkt de hive niets van) zodat ze konden rollbacken en hun gear behielden als ze gekilled werden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Nu online

NoFearCreations

3DPrint the world!

Dudee, moet je je aanmelden op het onderstaande forum, en dan vragen om toegelaten te worden:
http://www.pcgaming-forum...ng-to-join-Read-this-post

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TacticalRooster
Hey NoFear, wat is dat voor pantserwagen die je tussen die SUV's hebt staan? Nooit gezien maar ziet er echt beestachtig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 01:28
TacticalRooster schreef op maandag 13 januari 2014 @ 16:09:
Hey NoFear, wat is dat voor pantserwagen die je tussen die SUV's hebt staan? Nooit gezien maar ziet er echt beestachtig uit.
http://www.armaholic.com/page.php?id=9693

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Nu online

NoFearCreations

3DPrint the world!

Dat is een MaxxPro, inderdaad een heel gaaf apparaat. Zijn er met verschillende wapens op het dak, zeer goed gepantserd, en gaat 120+ onroad en offroad. Je kan gewoon direct naar een missie rijden en er midden in gaan staan. Ook al schieten er 20 npc's op je, ze doen weinig schade, ding is redelijk OP.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Nu online

NoFearCreations

3DPrint the world!

Ineens heb je dit:
Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/ip2u4y.jpg

Verkregen via een missie, kon hem helaas niet verkopen, dus despawnde na restart.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Jammer dat de server non pvp is. Niks voor mij ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
Dit is een serieuze vraag, geen bash. Maar waar zit de lol nou eigenlijk in dan. non pvp?
Kun je dan niet net zo goed zelf offline gaan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
je had met dayz-mod ook al aardig wat NoZombie-ACE-Rmod-NoPVP servers toen private hives net beschikbaar kwamen. er zijn nu eenmaal mensen die het bouwen/verzamelen leuker vinden als het gevaarlijke aspect van andere spelers die niet met je op teamspeak zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Nu online

NoFearCreations

3DPrint the world!

Inderdaad, ik vind op dit moment het looten en bouwen leuker. Niet constant maar op je hoede moeten zijn omdat je misschien wordt neergeschoten. Niet iedere keer inloggen terwijl je hoopt dat je basis er nog staat.
Daarvoor heb ik andere servers in m'n lijst staan.

Op de bovenstaande server zitten er geen sloten op de base, en naast de parkeerplaatsen staat een gunrack met alle sleutels erin. Lekker op je gemak kunnen looten, mooie dingen bouwen, en gave voertuigen verzamelen. Ook andere spelers helpen door ze een lift te geven, helpen met bouwen of een missie doen.

Snap dat dat niet voor iedereen is, maar gelukkig zijn er een boel verschillende servers.

@dudee, inderdaad alleen pve, pvp is instaban.

---RAWE CEEK!!!---

Pagina: 1 ... 88 ... 92 Laatste

Let op:
Beperk de slowchat. Post alleen over de game en minder over het meeten in-game.

Voor de standalone kan men hier hier terecht