Ik heb een topic aangemaakt voor de standalone:
[PC] DayZ (Standalone)
Zo kunnen we het overzichtelijk houden
[PC] DayZ (Standalone)
Verwijderd
Heb batteries in de defib zitten. Walky wou de batteries niet accepteren.Schnoop schreef op donderdag 19 december 2013 @ 14:56:
Defib en walky hebben batteries nodig om te werken.
Prima! Dan verhuizen we met de StandAlone discussie nu daarheen en laten we dit topic als mod-topic doorgaanVerwijderd schreef op donderdag 19 december 2013 @ 15:05:
Ik heb een topic aangemaakt voor de standalone:
[PC] DayZ (Standalone)
[ Voor 5% gewijzigd door JoSchaap op 19-12-2013 15:15 ]
GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
quote: DayZ-Mod : Epoch v1.0.4[ADDED] Placing a plot pole now creates a preview of the "safe" build area protected by the plot pole. This is only viewable
by the plot owner, will disappear upon logout, and is only re-creatable by re-placing the plot pole. @dayz10k @vos
[ADDED] Buying Vehicle Maintenance Manuals (added in 1.0.3) from the Vehicle Parts Vendors. @dayz10k
[ADDED] Global variable to allow building on roads, enabled via mission file. DZE_BuildOnRoads = true will allow building on roads. Default is false. @dayz10k
[ADDED] Global variable to set plot pole radius and exclusion zone, enabled via mission file. DZE_PlotPole = [x,y] in the mission file controls the [Radius, Exclusion zone].
Default is DZE_PlotPole = [30,45]. @dayz10k @skaronator
[FIXED] More Localization (translations). @dayz10k, @VeryBigBro (Russian), @JoSchaap (Dutch), @Geodar (Czech), @krazey (German)
[FIXED] Fixed incorect spelling of chainsaw name was horlite needed to be hermlite. @vbawol
[FIXED] Remove nearest tranktrap via toolbox not working properly. @dayz10k
[FIXED] Lingor trader spawn. @dayz10k @sekra
[FIXED] Crafting a wooden garage door no longer says "Build Fire". @dayz10k
[CHANGED] Prices were reviewed and modified for many of the higher tiered weapons/ammo/vehicles/food. @dayz10k
[CHANGED] All copper prices have been changed to 2 silver to buy, 1 silver to sell. @dayz10k
[CHANGED] Radius check for Remove Nearest Camo Net (from 10m to 3m). @dayz10k
[REMOVED] Copper is no longer a usable currency. Existing copper will remain in game, but has no current use. @dayz10k
[INFO] Models/textures by Paul Tomany. @Sequisha.
[INFO] Special thanks to http://bmrf.me/ for hosting our development server.
Verwijderd
Antwoord? Welke mods?JoSchaap schreef op donderdag 19 december 2013 @ 15:12:
[...]
Prima! Dan verhuizen we met de StandAlone discussie nu daarheen en laten we dit topic als mod-topic doorgaan
jij had dus wel al antwoord van de mods? ik wacht al 2 dagen..
Yes!JoSchaap schreef op donderdag 19 december 2013 @ 15:16:
DayZ-Epoch mod v1.0.4 Roling changelog (word nog verder uitgebreid ws)
https://github.com/vbawol.../CHANGE%20LOG%201.0.4.txt
[...]
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
waar ergens staat jouw base? Ik zit niet op jouw server, dus ben maar niet bangJoSchaap schreef op donderdag 19 december 2013 @ 15:33:
ik heb in epoch ook een nieuw project afgebouwd. zodra de bijbehorende bell heli erop staat (was nog niet te koop) zal ik er ook wat nieuwe plaatjes van schieten
[ Voor 60% gewijzigd door NoFearCreations op 19-12-2013 19:36 ]
---RAWE CEEK!!!---
---RAWE CEEK!!!---
Ik ben vaak te vinden op de wrecking crew server. De mensen daar zijn erg behulpzaam.dudee schreef op maandag 23 december 2013 @ 09:12:
Weet iemand een server met ace? De vid's van devilsdog zien er wel tof uit.
---RAWE CEEK!!!---
---RAWE CEEK!!!---
---RAWE CEEK!!!---
NoFearCreations schreef op woensdag 25 december 2013 @ 12:37:
Heb je wel eerst beide games een keer opgestart, voordat je Dayz hebt geinstalleerd?
himlims_ schreef op woensdag 25 december 2013 @ 12:27:
Gister op steam Arma II:Complete met 80% korting aangeschaft. Alle games/dlc's geinstalleerd en gestart om daarna dayz mod te installeren via Steam.
[ Voor 46% gewijzigd door NoFearCreations op 25-12-2013 12:47 ]
---RAWE CEEK!!!---
Body mods don't determine skill
confirmDracyn schreef op woensdag 25 december 2013 @ 12:59:
De dayz mod via steam is echt rotzooi in mijn ogen... de commander werkt veel beter.
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
[ Voor 29% gewijzigd door himlims_ op 26-12-2013 23:04 ]
---RAWE CEEK!!!---
---RAWE CEEK!!!---
[ Voor 12% gewijzigd door himlims_ op 27-12-2013 23:08 ]
En dat is meteen het grootste probleem met epoch: Populaire servers verdwijnen opeens als sneeuw voor de zon. Zo zit de server vol met 40+ man, een paar weken later is iedereen vertrokken, en heeft de admin geen motivatie meer om verder te gaan, en de server maar sluit. Hebben wij ( ik en 3 vrienden) al vaak mee gemaakt. De serverkosten spelen uiteraard ook een rol. Op dit moment zitten we met hetzelfde probleem met een noorse server op Panthera. 1 maand terug nog goed bezet met 30+ man, nu als we geluk hebben 3-10 man, en veel fouten in scripts e.d. De admin heeft nog 4 andere servers lopen, en is nu door geldgebrek ($ 300 per maand) genoodzaakt om een paar servers te sluiten.NoFearCreations schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 19:05:
G#dver, onze vaste Tavi server lijkt ermee gestopt te zijn. Was vanochtend ineens offline, en sinds een paar uur ook niet meer in de server lijst te vinden. Erg jammer van 50+ uur basebuilden.
The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets
De onze is gelukkig voor nu weer terug, met een paar flinke updates. Wij dachten dat hij voorgoed weg zou zijn, want er zitten op de piek maximaal 20 mensen op, vaak halen wel nog niet eens de 10. Enige minpunt is dat beide admins nog nooit online zijn geweest, en ook niet te bereiken zijn.Distortion schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 22:53:
[...]
En dat is meteen het grootste probleem met epoch: Populaire servers verdwijnen opeens als sneeuw voor de zon. Zo zit de server vol met 40+ man, een paar weken later is iedereen vertrokken, en heeft de admin geen motivatie meer om verder te gaan, en de server maar sluit. Hebben wij ( ik en 3 vrienden) al vaak mee gemaakt. De serverkosten spelen uiteraard ook een rol. Op dit moment zitten we met hetzelfde probleem met een noorse server op Panthera. 1 maand terug nog goed bezet met 30+ man, nu als we geluk hebben 3-10 man, en veel fouten in scripts e.d. De admin heeft nog 4 andere servers lopen, en is nu door geldgebrek ($ 300 per maand) genoodzaakt om een paar servers te sluiten.
---RAWE CEEK!!!---
---RAWE CEEK!!!---
---RAWE CEEK!!!---
---RAWE CEEK!!!---
---RAWE CEEK!!!---
ojee, is dat zo erg dan?NoFearCreations schreef op zondag 05 januari 2014 @ 23:17:
Wij zijn van onze Tavi server vertrokken, zit nu helemaal vol met BambiBandits, shoot on sight types.
Verwijderd
Wat zijn jullie dan ? BambiFriendlyNoob Clan of WijSuckenZoHardInDayzClanNoFearCreations schreef op zondag 05 januari 2014 @ 23:17:
Wij zijn van onze Tavi server vertrokken, zit nu helemaal vol met BambiBandits, shoot on sight types.
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
---RAWE CEEK!!!---
HAHA, moet je eigenlijk een stuk of 20-30 van die dingen aan elkaar knopenNoFearCreations schreef op maandag 06 januari 2014 @ 19:07:
Serieus beuker, grow up. Stop is met je te gedragen als een klein kind.
Het mooie aan Dayz is dat iedereen het kan spelen zoals hij wilt. Ik probeer altijd hero te zijn, en zoveel mogelijk conflict te vermijden.
Het tow script op onze huidige server is hilarisch:
[afbeelding]
---RAWE CEEK!!!---
---RAWE CEEK!!!---
NoFearCreations schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 10:35:
Bannen kan gewoon, die server gebruiken gewoon BattlEye. Maar servers die geen regels hebben betreft schieten in de trader safezones zijn gewoon k#t. Of van die noobs die je aan de rand van de safezone gaan opwachten....
NoFearCreations schreef op maandag 25 november 2013 @ 09:44:
Blij dat ik niet op die server zit, dat soort dingen doe je niet. Players afschieten is een ding, maar voor de fun al hun voertuigen slopen en de hele basis leeg looten vind ik not done. Grote kans dat die ook niet meer op de server terug komen.
NoFearCreations schreef op zondag 01 december 2013 @ 18:07:
Precies daarom. Ik zie niet wat de lol is van iemand stiekem aanvallen zonder dat ze zich defenden. Dat kan iedereen. Ik ben al opzoek naar een building server.
NoFearCreations schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 14:13:
Het is inderdaad klote hoe een paar man in een korte tijd een server kunnen verzieken. Hebben nu ook 5 van dat soort gasten op onze server.
Dat is waar maar heb dan ook geen commentaar op anderen die het spel spelen zoals het bedoeld is.NoFearCreations schreef op maandag 06 januari 2014 @ 19:07:
Serieus beuker, grow up. Stop is met je te gedragen als een klein kind.
Het mooie aan Dayz is dat iedereen het kan spelen zoals hij wilt. Ik probeer altijd hero te zijn, en zoveel mogelijk conflict te vermijden.
[ Voor 43% gewijzigd door beuker19 op 06-01-2014 20:32 ]
---RAWE CEEK!!!---
Maakt dat jou wat uit dat de server lag heeft?NoFearCreations schreef op maandag 06 januari 2014 @ 22:15:
Nogmaals beuker, dat jij graag speelt als een bandit, betekend niet dat iedereen dat moet doen. Als ik mensen wil afschieten ga ik wel bf3 doen ofzo.
Update wat betreft de voertuig trein:
[afbeelding]
15 was wel een beetje de max, server begon zo erg te laggen, dat iedereen nog maar max 7 fps kreeg.
Allemaal leuk en aardig, maar sommige clans zoals die van mij kunnen gewoon niet tegen een adminpanel op, ik weet niet of jij dat kanbeuker19 schreef op maandag 06 januari 2014 @ 20:31:
[...]
[...]
[...]
[...]
[...]
Dat is waar maar heb dan ook geen commentaar op anderen die het spel spelen zoals het bedoeld is.
Het is een survival game waar bandits ook bij horen anders is het geen Dayz meer maar een bob de bouwer Sim.
Misschien is het handig voor jullie Clan om eens wat wasteland te gaan spelen om jullie arma combat skills eens wat te verbeterenen dan zelf eens wat leuke gear van anderen te verzamelen.
Kijk
Dayz zonder bandits is als Battlefield zonder voertuigen en guns
Kijk dan heb je over cheats en badmins en dat zijn bijna de gezwellen van de gameserverskuusj98 schreef op maandag 06 januari 2014 @ 22:31:
[...]
Allemaal leuk en aardig, maar sommige clans zoals die van mij kunnen gewoon niet tegen een adminpanel op, ik weet niet of jij dat kan![]()
Trouwens, over combat skills verbeteren, ik heb al een uur of 1000 op DayZ gespielt, en ongeveer 500 in Wasteland, daar de singleplayer niet bijgeteld. Ik heb zelfs in een inmiddels opgedoekte professionele clan gezeten als piloot, daar wordt je niet zomaar toegelaten...
Het ligt gewoon aan het niveau dat andere clans hanteren, tegenwoordig speelt echte "humaniteit" mee, en daar schijt ik 3 kleuren van, zoals ik al eerder had gezegd.
DayZ zonder IRL inhumanitaire bandids zou een stuk minder IRL stress meebrengen, ik heb nog altijd een AS50 character op vanilla Dayz hangen welke al 100+ uur gametime heeft meegemaakt, probeer dat nu eens!
Maar als je bang bent om neerschoten te worden is Simcity of Minecraft misschien beter voor jeNoFearCreations schreef op maandag 06 januari 2014 @ 22:15:
Nogmaals beuker, dat jij graag speelt als een bandit, betekend niet dat iedereen dat moet doen. Als ik mensen wil afschieten ga ik wel bf3 doen ofzo.
beuker19 schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 01:28:
Zo had ik net in een trader city dat ik een lange K.O. had (per ongeluk op de Tab knop gedrukt dus praate ik in sidechat) werk ik door iemand buiten de safezone gesleept en gekilled voor 3 golden coins en een lege large gunbag
kijk die dingen haat ik ook .
---RAWE CEEK!!!---
Ik zit al een tijdje met dezelfde gedachte, Taviana Epoch server heeft ook mijn voorkeur. Mocht je dit serieus overwegen wil ik daar wel bij helpen door misschien samen een server te huren. Als je daar oren naar hebt dan moet je maar een DM sturenNoFearCreations schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 10:26:
het huren van een eigen server. Ik ga eens kijken wat dat allemaal kost, en hoe zoiets opgezet moet worden. Zou het liefst een server zien met het volgende:
PVE
Taviana
High Loot
Max Vehicles
Custom missions
Safezone traders
Indestructable & safezone bases.
Tow&Lift
Auto refuel/repair
Controleer de controleurs
[ Voor 77% gewijzigd door Livecrew011 op 07-01-2014 12:51 ]
Controleer de controleurs
---RAWE CEEK!!!---
---RAWE CEEK!!!---
Die is wel humor! ik zou me bescheuren als me dat zou gebeurenbeuker19 schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 01:28:
[...]
Zo had ik net in een trader city dat ik een lange K.O. had (per ongeluk op de Tab knop gedrukt dus praate ik in sidechat) werk ik door iemand buiten de safezone gesleept en gekilled voor 3 golden coins en een lege large gunbag
kijk die dingen haat ik ook .
Kon er wel om lachen maar het gaat mij meer om het ''soort'' spelers wat tegenwoordig Dayz speelt.Rexcore schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 14:10:
[...]
Die is wel humor! ik zou me bescheuren als me dat zou gebeuren
[ Voor 11% gewijzigd door JoSchaap op 11-01-2014 00:59 ]
[ Voor 18% gewijzigd door JoSchaap op 12-01-2014 04:18 ]
[ Voor 37% gewijzigd door NoFearCreations op 12-01-2014 23:02 ]
---RAWE CEEK!!!---
---RAWE CEEK!!!---
---RAWE CEEK!!!---
http://www.armaholic.com/page.php?id=9693TacticalRooster schreef op maandag 13 januari 2014 @ 16:09:
Hey NoFear, wat is dat voor pantserwagen die je tussen die SUV's hebt staan? Nooit gezien maar ziet er echt beestachtig uit.
---RAWE CEEK!!!---
---RAWE CEEK!!!---
---RAWE CEEK!!!---
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq