GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET
Cherno Journo here with another Survivors & Bandits novel update – apologies for the not very frequent updates but I have been doing what you all want me to do – head down writing away. Everything is on track for a pre-Christmas release, eBooks shouldn’t be an issue since they can be emailed out and therefore received instantly. I’m working very hard with a local printer to try and have the printed versions completed and able for me to mail out within the next two weeks. Depending on their schedule, and the Christmas mail it may, or may not, get into your hot and heavy hand by Christmas. If I can get the novels mailed out by the 17th of December then I will be in contact with all the printed version purchasers to see if they want an eBook version to read while waiting for their copy in the mail.
This is the almost completed novel cover http://i.imgur.com/8QpGZ.jpg All that’s missing is the barcode, I’m waiting for that from the ISBN company, and the publishing details and designer information on the bottom left.

Verwijderd
dank uMorph666 schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 22:40:
[video]
Survival of the fittest deel 6 door Karwin
voor de geinterreseerden DayZ 2017 Mod is uit:
http://opendayz.net/index.php?forums/support-release.75/
ook verkrijgbaar op Playwithsix.
Iemand nog wat tips voor goede servers waar ze je niet zomaar afknallen als je nog niks van loot bij hebt?
EDIT: vandaag me eerste uurtje weer gespeeld, liep op een server met zo'n 10 man. Alle loot plekken leken redelijk leeg, dus ik stond op het punt om elektro te verlaten. Opeens zie ik rare bewegingen, en zag alleen zombies normaal doen. Maar ik durfde te zweren dat ik iets zag gebeuren, dus ik ging op onderzoek uit. Staat er opeens recht voor mij een gast met een m4 cco e.d. ik had alleen een g17, maar ik ging er toch voor. Snelle headshot en het was doei speler Jan en een hoop spullen (waaronder NVG) voor mij.
[ Voor 65% gewijzigd door Ircghost op 19-12-2012 14:21 ]
Verwijderd
haha nee zal ook wel niet gebeurenVerwijderd schreef op maandag 17 december 2012 @ 08:03:
[...]
Hebben ze jouw eigenlijk al gevraagd voor de trailer van de standalon?
maar wel kerstfilmpje inelkaar geflanst, gezongen door jack and friends.
Verwijderd
Verwijderd schreef op donderdag 20 december 2012 @ 01:13:
[...]
haha nee zal ook wel niet gebeuren
maar wel kerstfilmpje inelkaar geflanst, gezongen door jack and friends.
[video]
Verwijderd
I'be driving of in all of me 5 UAZeeeee
Kijk voor dit wil wel Dayz smsern , voor goude loeki
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2012 02:04 ]
- de omgeving is flink verbeterd en echt winters gemaakt (inclusief dampje uit je mond bij het uitademen)
- het kan gaan sneeuwen
- witte varianten van warm clothes en ghilly toegevoegd
- EVR blowouts (remember the button from the series lost? someone didnt push it in time!)
- Bloodsuckers are roaming the forests (ben er al een tegen gekomen en je schrikt je rot!)
al met al geweldig, serveradmins kunnen nu ook snipers en de gaus rifle uitzetten op hun servers
GoT2DayZ Namalsk is nu bijgewerkt
filmpje van de EVR blowout en de bloodsucker
(het is leuker om niet te weten hoe t eruit ziet en gewoon te gaan spelen!)
YouTube: DayZ Namalsk - Bloodsucker & EVR Sequence
[ Voor 16% gewijzigd door JoSchaap op 20-12-2012 11:32 ]
Verwijderd
YouTube: BIPLANE! - Arma 2: DayZ Mod - Ep.23
Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI
Verwijderd
En jawel bij object A2 was daar een gegrom wat niet van de Zeds kwam , stond toen op de beschadigde shelter en toen uncloakte dat kreng (lekker voor naast je bed als je slaapt)

En het schijnt dat er meer dan 1 is , soort familie concept

Alleen viel me op dat sommige auto's en helies dus auto repair doen , na 5 minuten rammen
op Ural en heuy fixed ramen/banden en de rest ook weer op groen ???
Alleen die rode golf en die ML lada konden in vlammen opgaan
Verwijderd
Tis vrijdag en ik leef nog steeds , KUT
citaat gerrie van boven uit maaskantje
Probeer gewoon even met Arma 2 Launcher een shortcut te maken en dan gewoon de beta executable te pakken. Die gebruikt als het goed is helemaal geen steam, dus dan krijg je die melding ook niet. Even je installatiepaden aangeven, je instelleningen aanvinken, de mods die je wilt hebben en klaar is kees.IlIlIlIlIl schreef op donderdag 20 december 2012 @ 17:43:
Helaas heeft mijn arma besloten om niet meer te werkenkrijg steeds de melding dat steam de instalatie gaat aan passen en daarna gebeurd er dus nog niks. Heb de games al opnieuw gedownload en stem herinstal gedaan maar het helpt allemaal niks
_edit_ Elke server zegt dat ik bad version heb
[ Voor 13% gewijzigd door Streepje op 22-12-2012 11:59 ]
ik zal maar even een lijstje maken hier
Arma2:
Arma2OA Beta 1.62.100258 - http://www.arma2.com/beta-patch.php
mods:
Taviana v2.0 - http://cdn.dayz.st/dayzcommander/Taviana-2.0.rar
Celle v1.7.4.4 - http://cdn.dayz.st/dayzcommander/DayZCelle-1.7.4.4.rar
Namalsk v0.72 - http://cdn.dayz.st/dayzcommander/DayZNamalsk-0.72.rar
Veelgemaakte fouten:
- Let bij het uitpakken van de mod bestanden op, dat de bisign en pbo bestanden in /@Modnaam/Addons/ eindigen en niet in /@Modnaam/
- Let er bij het maken van je snelkoppelling op, dat je naar de beta exe verwijst, maar dat het 'Starten in' (werkmap) pad op de hoofdmap van de game staat, en dus niet op /expansions/beta/
Succes ermee, en alvast fijne dagen!
Het kan zijn dat je een te nieuwe beta patch hebt. Komt niet al te vaak voor, maar ik had het gister toevallig ook weer. Probeer dan even naar een beta patch lager te gaan. Overigens vind ik die beta bestanden kopiëren maar weird, tenzij je echt graag je speeluren in Steam hebt staan.IlIlIlIlIl schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 11:56:
Heb het allemaal weer werkend maar kan niet op taviana server (bad version probleem) beta exe bestanden al gekopieerd naar de game map enzo maar krijg het niet voor elkaar
_edit_ Elke server zegt dat ik bad version heb

Y'24
Verwijderd
En dan de Beta 100258
Dat haalde ook weinig uit. Nu heb ik 100296 erop gezet en daarmee werkt het wel.Verwijderd schreef op zondag 23 december 2012 @ 00:07:
Voor de probleem hebberts , jullie hebben toch wel arma2 OA gepachted als eerste tot 1.60-1.62 ?
En dan de Beta 100258
Y'24
Verwijderd
Nu even een dagje editten en kijken wat er van komt...
alle info staat hier: http://www.got2dayz.nl/?p=496
Agro heeft overigens een leuke dayz minded dagaanbieding
http://www.agroluxe.com/nl/sale/outdoor
[ Voor 26% gewijzigd door JoSchaap op 24-12-2012 11:47 ]
Milieu? Ach man, ik kom uit een voortreffelijk milieu! / Stop de Postcodeloterij
AMD 9800X3D | Noctua NH-D15S chromax | Asus B650m + wifi | Gigabyte RX6800 Gaming OC | G.Skill Flare X 6000 - 32GB | Samsung 990 pro 2TB | Samsung 960 500GB | Samsung G7 27 | MSI MPG A850G | Be quiet pure base 501 LX
met geluid hard aan
geven onderstaande filmpjes een goede indruk als je geen zin hebt om namalsk te installeren.
Als je het zelf wilt meemaken adviseer ik ze niet te kijken en gewoon lekker te spelen. heerlijk eng die eerste paar encounters!
Bloodsucker encounter 1 (nam t niet serieus en sja.. dan is het doei mooie gear
YouTube: GoT2DayZ - Namalsk v0.73 - Bloodsucker encounter #1 - These things are to be taken serious!
Bloodsucker encounter 2 (onderweg terug naar mn lijk kam ik een ander type tegen, en nee, als fresh spawn maak je geen kans tegen deze beesten!
YouTube: GoT2DayZ - Namalsk v0.73 - Bloodsucker encounter #2 - No mercy for the fresh spawns!
En wat ik persoonlijk het mooiste vind zijn de EVR sequences. dit kunnen ook EMP's zijn (door admins in te stellen) maar dan doen meteen alle vehicles, NVG, GPS ed het niet meer en dat is in dayz niet te fixen en staat dus uit
YouTube: GoT2DayZ - Namalsk v0.73 - EVR Blowout Sequence - So lucky i was in a safe place!
Maargoed nu een uurtje aangerommeld en we hebben nog een halve kilo gourmetvlees over. dus nu tijd voor voedsel
Verwijderd
En 5 seconde later doodgefriest
Probeer alleen nog met mi17 in de lucht tekomen , kijken waar ik dan beland
Zal wel een diep putje worden

Verwijderd

Dat is 1 bloedzuigert maar dan komt zijn grote broer en die zijn grotere broer en etc etc

Schijn altijd een groep tegen tekomen , zelfs hard de berg AF rennen helpt niet

Morge mss ff proberen
Ik had al wat gelezen over een safe-zone en dat daar iemand zou staan om jou op weg te helpen, want dat eindeloos "Friendly" schreeuwen is erg vermoeidend vooral als diegene toch besluit om jou neer te knallen
Verwijderd
Het buiten bewustzijn vallen is normaal maar niet het 6500 bloedverlies
Aangezien er maar 1 gebouw is (hospital ??) waar zombies niet in kunnen
zou je dus indien je rent naar een gebouw heel erg de piemel kunnen zijn
En zit je in de bunker dan is het wel erg zuur
Heb eindelijk door hoe ik onopgemerkt een dorp kan indringen, heb ik eindelijk een wapen, komt er een noob met een axe en die begint op me in te hakken. Dus ik schiet hem neer maar ging zelf ook dood.
half uur mee bezig geweest.
Het lijkt er trouwens op dat telkens als ik disconnect ik al mijn troep kwijt ben als ik later weer een (andere) server binnen kom. Hoe behoudt ik alles?
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Verwijderd
Private zegt het al alleen in die server wordt je data opgeslagen
Verwijderd
Geen resultaat behalve magnetron brainz in hapklare brokken
was een chinese zombie met stokjes
Heb ik EINDELIJK voertuigen gevonden, 2 ATV's in de bosjes, dus ik rij daarmee naar waar ik eigelijk heen wilde om een Hilux te pakken, krijg ik ineens een grijs scherm met "no quitting".
Kon niet eens escape drukken niks, moest alt + F4 doen om eruit te komen....
Twee weken geleden helaas ook al (Chernarus). Beide tenten met wapens/loot leeg + 2 volgeladen UAZ en een GAZ weg. Daar zit je dan in the middle of nowhere bij je base.rickyy schreef op maandag 31 december 2012 @ 19:42:
Wat is dit nou weer...
Heb ik EINDELIJK voertuigen gevonden, 2 ATV's in de bosjes, dus ik rij daarmee naar waar ik eigelijk heen wilde om een Hilux te pakken, krijg ik ineens een grijs scherm met "no quitting".
Kon niet eens escape drukken niks, moest alt + F4 doen om eruit te komen....
@JoSchaap is dat te restoren op de één of andere manier?
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
Van DeathZone en TheAntiBandit begreep ik dat er een cheater (hoe je het ook wil noemen) bezig was. Ook zij waren bijna alles kwijt. Ze waren op dat moment ook op de server aan het survivalen.
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
Verder heb ik 3 keer een dood lijk gehoord maar nooit kunnen vinden. Ben naar military spots gereden met een oude fiets waar werkelijk niks lag.
Maar weer naar een andere servert.
Misschien dat er ergens (op got) een afspraak kunnen maken om mij een morfine toe te dienen
Dus alles is weer oke.
Verwijderd
Na een lootrondje in Cherno kwam ik in gevecht met twee spelers welke een SUV in hun bezit hadden, als winnaar van het gevecht reed ik met de SUV naar Berezino om al stuiterend aan mijn einde te komen. Ik reed met de SUV richting het ziekenhuis van Berezino toen plots de auto langzaam begon te dansen. In eerste instantie dacht ik aan een glitch maar het dansje ging over naar salto's welke de SUV en mijzelf fataal werden.
Aantal uurtjes later nog een poging gedaan om dezelfde server, Elektro, Berezino, Mini-fan gevonden (wiel stuk en heel Berezino had geen Kwikfit), Factory bij Polana, Factory aan de kust, wiel gevonden...worden we met zijn allen bij elkaar gespawned. Ondanks dat velen riepen: don't shoot, don't shoot brak de pleurus uit.
Ik had stiekem gehoopt dat er minder gecheat, gehacked zou worden nu de hype wat over is. Wellicht slecht getroffen maar ik laat Dayz maar weer een poos liggen. Wasteland it is...
Alt + F4Verwijderd schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 17:06:
Eergisteren voor het eerst sinds een half jaar?! weer eens op een public hive gespeeld. Kwam er direct achter waarom ik die server al die tijd heb gemeden...cheaters, cheaters, cheaters.
Na een lootrondje in Cherno kwam ik in gevecht met twee spelers welke een SUV in hun bezit hadden, als winnaar van het gevecht reed ik met de SUV naar Berezino om al stuiterend aan mijn einde te komen. Ik reed met de SUV richting het ziekenhuis van Berezino toen plots de auto langzaam begon te dansen. In eerste instantie dacht ik aan een glitch maar het dansje ging over naar salto's welke de SUV en mijzelf fataal werden.
Aantal uurtjes later nog een poging gedaan om dezelfde server, Elektro, Berezino, Mini-fan gevonden (wiel stuk en heel Berezino had geen Kwikfit), Factory bij Polana, Factory aan de kust, wiel gevonden...worden we met zijn allen bij elkaar gespawned. Ondanks dat velen riepen: don't shoot, don't shoot brak de pleurus uit.
Ik had stiekem gehoopt dat er minder gecheat, gehacked zou worden nu de hype wat over is. Wellicht slecht getroffen maar ik laat Dayz maar weer een poos liggen. Wasteland it is...
Maar nu moet ik zeggen dat ik mijn week dat ik nu DayZ speel geen enkel voertuig ben tegenkomen, noch een cheater.
Die 2 ATV's die ik vond, pakte waarna de game na 30 seconden crashde niet meegeteld.
[ Voor 7% gewijzigd door rickyy op 03-01-2013 17:25 ]
Verwijderd
Verwijderd
Zelfs een restart ? laat je dus dood achter , wat gewoon prutswerk is
Jij doet nl geen alt-f4
Verwijderd
onderuit ging
Maar was ook tever weg zelfs met de RR-express
2 koeien later en wat cola was ik weer ok
Join ik nog geen minuut later een server, moet ik een gender kiezen. Alles kwijt he, spawn ik weer bij die rotkust.
Oftewel, tijd dat we op een got2 server aan spelen
'I reject your reality and substitute my own'

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Laatste week wat voertuigen gezocht en wat crashsites afgeweest met z'n drieen. Mist toch wel wat spanning als je met zn 3en in de server zit zonder ander volk. Sedan, Hilux en een GAZ gevonden, nu maar eens een kampje opzetten.
Op een gegeven moment even de Huey van iemand geleend (gestolen vanaf NW), maar later weer netjes en heel terug gebracht.
Stiekem hoop ik toch dat de server toch weer wat drukker/spannender wordt! Zit tegenwoordig iedereen op Wasteland?!
Intel Core i5 4690 | 8GB | GTX970 | 256GB SSD | 2TB HDD |
Namalsk server is erg druk de laatste dagen. Echter is daar een kampje opzetten en vehicles verzamelen wat moeilijkerJevon schreef op zondag 13 januari 2013 @ 16:42:
Ik speel sinds een tijdje al alleen op de server. Gelukkig pas Arma X voor een mooi prijsje op de kop kunnen tikken voor mijn vrienden, zodat deze nu ook mee kunnen spelen. (Heb nog 3 exemplaren liggen, wie bied?).
Laatste week wat voertuigen gezocht en wat crashsites afgeweest met z'n drieen. Mist toch wel wat spanning als je met zn 3en in de server zit zonder ander volk. Sedan, Hilux en een GAZ gevonden, nu maar eens een kampje opzetten.
Op een gegeven moment even de Huey van iemand geleend (gestolen vanaf NW), maar later weer netjes en heel terug gebracht.
Stiekem hoop ik toch dat de server toch weer wat drukker/spannender wordt! Zit tegenwoordig iedereen op Wasteland?!
Daar toch maar eens een bezoekje brengen en de PvP experience ervaren!Dorest0rm schreef op zondag 13 januari 2013 @ 19:47:
[...]
Namalsk server is erg druk de laatste dagen. Echter is daar een kampje opzetten en vehicles verzamelen wat moeilijker
Was mijn Huey[b]
The fear that keeps me going and going and going. Is the same fear that brings me to my knees
Verwijderd
Weer een leuke uitdaging om opnieuw te beginnen daar, sta op 10 kills en 900+ zombiekills en dag 50 ofzo

Zou zomaar kunnen, 3 spelers, 3 auto's iedereen rijdt maar raak. Kan me alleen niet voorstellen dat 1 van m'n vrienden zn Hilux zomaar in Stary laat staanSgtPoen schreef op zondag 13 januari 2013 @ 21:44:
[...]
Was mijn Huey. Zag trouwens dat die Hilux in stary was achtergelaten?

https://github.com/R4Z0R4...ocumentation/Changelog.md
[NEW] - Axes now have a small chance to fail due to them being blunt (others later) 9% Chance. ** Can still be used as weapon ** *
[NEW] - Matches can now run out (others later) 9% Chance. (at this time this is a random chance) *
[NEW] - Knife will now have a chance to go blunt causing it to give less food from gutting animals 9% chance(Blunt), 50% less food(Guting) *
[NEW] - Toolbox is now needed to build Wire,beartrap,tanktrap. *
[NEW] - Etool is now needed to build Sandbags. *
[NEW] - 4 New types of food models ("FoodmuttonCooked","FoodchickenCooked","FoodBaconCooked","HIDDEN"). *
[NEW] - 3 New Raw food models. ("FoodbaconRaw","FoodchickenRaw","FoodmuttonRaw") *
[NEW] - Bloodbags now have a random infection chance. *
[NEW] - You can now longer apply more then one bloodbag per 10 mins per player *
[NEW] - 6 New items added to loot tables.
[REMOVED] - You can no longer regain blood from cooked food for 1 hour after eating. (ie spamming cooked meat to regain hp)
[UPDATED] - You can no longer consume food while your not hungry (within 3 mins of eating)
[UPDATED] - You can no longer drink while your not thirsty (within 3 mins of drinking)
[UPDATED] - Animal Meat reset. 2(Default),4(sheep),4(goat),4(boar),8(cow)
[FIXED] - Epeen monitor animation should now work correct without the fps drop.
[FIXED] - DZ_Czech_Vest_Puch backpack class config. (Warning Message: No entry 'bin\config.bin/CfgMagazines.DZ_Czech_Vest_Puch'.)
* [NEW] Weapon - Sa58P_EP1. (Military)
* [NEW] Weapon - Sa58V_EP1. (Military)
* [NEW] Weapon - Sa58V_RCO_EP1. (MilitaryS)
* [NEW] Weapon - Sa58V_CCO_EP1. (MilitaryS)
* [NEW] Weapon - G36C. (HeliCrash)
* [NEW] Weapon - G36C_camo. (HeliCrash)
* [NEW] Weapon - G36A_camo. (HeliCrash)
* [NEW] Weapon - G36K_camo. (HeliCrash)
* [NEW] Weapon - M40A3 (MilitaryS)
* [NEW] Vehicle - HMMWV.
* [NEW] Vehicle - MH6J_DZ.
* [NEW] - Ability to flip ATV's.
* [NEW] - Zeds spawn while in vehicles.
* [NEW] - Zeds now have the ability to damage vehicles. This is limited to glass only once glass is destroyed players within will be damaged.
* [NEW] - Zeds now have the ability to pull you from open vehicles.
* [NEW] - New Load screens added.
* [NEW] - Chopper weapons can now be reloaded.
* [NEW] - UH60Wreck added
* [NEW] - New zed & loot spawn systems rewrote Phase 1.
* [NEW] - Revamped GUI icons to now empty as you lose the relevent item (blood,food,water) Thanks Des
* [NEW] - Infection changes when eating cooked food and drinking water. (tin and canned items don't count)
* [NEW] - Epeen monitor added to display player stats. (Zombies Killed, Headshots, Murders, Bandits Killed, Humanity) - Press f12 to use
* [NEW] - Peripheral Dots removed fully.
** [NEW] - Basic Anti teleport script.
** [NEW] - Basic Mission system Phase 1 (Server Admin Controlled).
* [UPDATED] - BAF_L85A2_RIS_CWS replaced with BAF_L85A2_RIS_Holo. (HeliCrash)
* [UPDATED] - Added a much faster login process. (Advantages: Login Speed up)
* [UPDATED] - Limted amount of ammo found with weapons.
* [UPDATED] - Gender selection images updated thanks Des.
* [UPDATED] - Updated infection chance during zed attacks from 1/1000 to 1/500.
* [UPDATED] - Changed Loot tables to increase the supply of Antibiotic drops.
* [UPDATED] - Combat Mode is now affected by everything you do and everything done to you (example any kind of damage).
* [UPDATED] - Max local zeds updated based on the area you're in (example CityCapitals - 50, City's - 40, Village's - 40, Local - 10).
* [UPDATED] - Updated Mi17_DZ and UH1H_DZ to max ammo Max 100 rounds per gun.
* [UPDATED] - UH1 Crash sites no longer all spawn on server start but throughout the game.
* [UPDATED] - Damage processing for zombieattacks with prebuilded weighted arrays. (Advantages: speedup and saves a lot of cpu cycles)
* [UPDATED] - Loot chance reworked, Result should now be instant spawn loot.
* [UPDATED] - Much faster fn_instring.
* [UPDATED] - Cargo space redo.
MI17_DZ ( transportMaxWeapons = 10;, transportMaxMagazines = 50;, transportmaxbackpacks = 10; )
UH1H_DZ ( transportMaxWeapons = 5;, transportMaxMagazines = 25;, transportmaxbackpacks = 4; )
AH6_DZ ( transportMaxWeapons = 3;, transportMaxMagazines = 10;, transportmaxbackpacks = 2; )
Mh6J_DZ ( transportMaxWeapons = 3;, transportMaxMagazines = 20;, transportmaxbackpacks = 0; )
AN2_DZ ( transportMaxWeapons = 10;, transportMaxMagazines = 80;, transportmaxbackpacks = 15; )
* [UPDATED] - CZ_VestPouch_EP1 to be more useful 12 slots 0 weapon slots.
* [UPDATED] - Zeds will talk to other zeds within 80 meter.
* [UPDATED] - Combat Logging is now active during Zombie chase.
* [UPDATED] - Backpacks updated. (https://github.com/R4Z0R49/DayZMod/wiki/Backpacks)
* [Fixed] - Zeds hearing should now be fixed.
* [Fixed] - Temperature icon color now ranges from iceblue (cold) to red (hot)
* [Fixed] - German Tranlations updated.
* [Fixed] - mi17 gunner seat is now fixed (you no longer stand outside)
* [Fixed] - Bloodbag glitch fixed.
* [Fixed] - UH1Y_DZ animation issues.
* [Fixed] - Infection is now fixed loss of blood 3 per sec (will not drop below 3k blood)
* [REMOVED] - BAF_L85A2_RIS_CWS (Based on poll)
* [REMOVED] - Banned m136 as it never really worked and served no real purpose.
* [REMOVED] - In Combat bot removed while we work on speed improvements.
Ik en een maat hebben het gehad met andere private hives, die toch telkens weer overspoeld worden met hackers.
Zo niet, heeft iemand een suggestie? Het plezier is er een beetje af op public servers, ik zie een whitelist als enige oplossing tot de standalone een keer verschijnt.
The fear that keeps me going and going and going. Is the same fear that brings me to my knees
Verwijderd
Heb nu alweer zin om te beginnen op de DayZ server, zal vanmiddag ff kijken of het wat drukker is tegenwoordig
Verwijderd
[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2013 11:52 ]
Zelf heb ik een tijdje met plezier gespeeld op de chernarus server, en kom dan ook zeker terug op 1 februari na de reset. Tot die tijd ben ik alleen maar bezig met fanatiek leren... Wat ik zelf een zeer goede maatregel vind is het verkleinen van de safe-zone tot alleen maar cherno. Ik hoop en verwacht dat dit het pvp-gehalte zal vergroten.
Ik gebruik DayZ Commander, kan je daarmee joinen of moet dat via de ingame browser? Wat moet ik hiervoor downloaden?

Beperk de slowchat. Post alleen over de game en minder over het meeten in-game.
Voor de standalone kan men hier hier terecht