GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET
Heb hem vanochtend al in @DayZTest gegooidJoSchaap schreef op maandag 03 december 2012 @ 12:33:
hoeft ook niet, neem aan dat je nog weet hoe we het met 1.7.4 deden?
Bedoelde meer dat ik niet kan wachten tot ie live gaat op de normale servers. Gaat lachen worden, in een auto rond racen zonder ramen en dan ineens met 100 km/u uit je auto gesleurd worden door zeds
Ook mooi dat ze nu spawnen ook al zit je in een auto. Vraag me alleen wel af of de loot dan ook spawnt, ook al zit je in een auto. Zou wel ideaal wezen. Echter kunnen ze dan wel beter de despawn tijd verlagen van 30 minuten naar 10 minuten o.i.d. zodat er niet te veel dingen in de server zijn welke de boel vertragen.
Verwijderd
dat zombies voertuigen kunnen beschadigen en players erin raken zal wel een leuke verandering worden. En al helemaal dat ze je ook uit open voertuigen kunnen trekken
Net al even op de test server geprobeerd, en ik kreeg het niet voor elkaar dat ik zombies spawnde terwijl ik in een voertuig zat. Wel zie ik nu dat zombies de auto waar je inzit "aanvallen" en niet er stom omheen gaan staan zoals eerst.Verwijderd schreef op maandag 03 december 2012 @ 14:24:
waypoint neergooien en rennen maar!
dat zombies voertuigen kunnen beschadigen en players erin raken zal wel een leuke verandering worden. En al helemaal dat ze je ook uit open voertuigen kunnen trekken
Bij mij hebben ze nog geen ramen kunnen slopen of mij hebben kunnen raken/er uit sleuren, maar zal het vanmiddag met wat meer zombies en andere auto's testen.
Verwijderd
(Naar idee van Zeitgeist,Friez en JoSchaap)
Het is een jaar geleden toen de Zeds het land van Chernarus over namen. Er zijn overlevenden, niet veel maar diegene die de chaos hebben overleefd hebben zich weten aan te passen. In de steden en dorpen lopen nog altijd veel Zeds en de meeste survivors hebben onderdak gevonden in tentenkampen diep in de bossen van Chernarus. Deze groepen survivors bestaan voornamelijk uit mannen, goed bewapend en ze slijten hun dagen met het zoeken naar voedsel, munitie en wapens. Niet alleen de dreiging van Zeds maar ook andere groeperingen zorgen voor dagelijkse spanningen. Maar het grootste probleem is de afwezigheid van vrouwen, waarvan maar weinig de Apocalyps hebben weten te overleven.
Vrouwen zijn erg belangrijk voor het koken, wassen, moraal en de voortplanting van de survivors, dit word nog wel eens onderschat. 1 vrouw heeft zich een jaar lang in een kelder weten schuil te houden. De voorraden in de kelder zijn op en een noodoproep klinkt, een groep survivors hoort deze en zet een reddingsoperatie op touw. Echter de noodoproep is niet alleen door de groep survivors gehoord, ook bandits zijn onderweg!
Lukt het de survivors als eerste de vrouw te redden en te begeleiding naar hun kamp? Of zijn de bandits hun voor en moet de achtervolging in worden gezet? En als het kamp wordt bereikt, is deze veilig genoeg?
Meer info lees je hier: http://www.got2dayz.nl/?p=449
Haha heerlijk verhaal en klinkt als een geweldig event! Moest ff lachen toen ik las hoe er over vrouwen gedacht wordt in dat stukjeVerwijderd schreef op maandag 03 december 2012 @ 16:05:
Binnenkort weer een nieuwe event op GoT2Dayzhier hebben we even de tijd voor genomen en we zijn nog druk bezig deze te testen, we wouden een event neerzetten welke dicht bij de setting van Dayz blijft en daarnaast de potentie heeft om vaker te organiseren.
(Naar idee van Zeitgeist,Friez en JoSchaap)
Het is een jaar geleden toen de Zeds het land van Chernarus over namen. Er zijn overlevenden, niet veel maar diegene die de chaos hebben overleefd hebben zich weten aan te passen. In de steden en dorpen lopen nog altijd veel Zeds en de meeste survivors hebben onderdak gevonden in tentenkampen diep in de bossen van Chernarus. Deze groepen survivors bestaan voornamelijk uit mannen, goed bewapend en ze slijten hun dagen met het zoeken naar voedsel, munitie en wapens. Niet alleen de dreiging van Zeds maar ook andere groeperingen zorgen voor dagelijkse spanningen. Maar het grootste probleem is de afwezigheid van vrouwen, waarvan maar weinig de Apocalyps hebben weten te overleven.
Vrouwen zijn erg belangrijk voor het koken, wassen, moraal en de voortplanting van de survivors, dit word nog wel eens onderschat. 1 vrouw heeft zich een jaar lang in een kelder weten schuil te houden. De voorraden in de kelder zijn op en een noodoproep klinkt, een groep survivors hoort deze en zet een reddingsoperatie op touw. Echter de noodoproep is niet alleen door de groep survivors gehoord, ook bandits zijn onderweg!
Lukt het de survivors als eerste de vrouw te redden en te begeleiding naar hun kamp? Of zijn de bandits hun voor en moet de achtervolging in worden gezet? En als het kamp wordt bereikt, is deze veilig genoeg?
Meer info lees je hier: http://www.got2dayz.nl/?p=449
Kan niet wachten tot het event gehouden wordt.
Gaan we dit ook nog doen op een speciaal hiervoor ingerichte event server? Ik kan de code van de server zo aanpassen dat van een bepaalde speler/object iedere x aantal seconden/minuten een marker op de map gezet wordt op de plek waar deze speler/object zich bevind.
Ook ben ik van mening dat we dan niet op een shared hive met de normale Chernarus server moeten zitten, en iedere groep dezelfde loadout moet krijgen (aparte loadout voor de survivors en voor de bandits). Dit om de kansen zo eerlijk mogelijk te houden en niet hele groepen met bijv. een AS50 rond lopen.
Of er moeten regels gesteld worden m.b.t. de toegestane items.
Ik ben in ieder geval heel erg enthousiast over dit event!
Verwijderd
Zoals JoSchaap al aan gaf is dit een idee wat is ontstaan uit meerdere ideeen, om de mensheid een toekomst te geven heb je een vrouw nodig
Over wapens en aparte DB's moeten we gewoon brainstormen, daarvoor gaan we dit event eerst intern testen. Het belangrijkste is dat het event goed in balans is, deze is op dit moment tot in de details uitgewerkt en of een AS50 etc. een voordeel gaat opleveren is nog maar de vraag.
Een aparte DB voor dit soort events heeft zijn voor maar ook zijn nadelen, dit soort events zijn er ook voor bedoeld om de private-hyve speelbaar te houden. Wanneer je wilt gaan deelnemen aan dit event en je hebt geen goede gear, is het juist weer een stimulans om je een paar dagen/week voor het event te gaan up-gearen.
Daar heb je inderdaad ook een goed punt. Wat wellicht dan wel een idee is voor de event server, een andere start layout, dat je bijv. spawnt met een Winchester wanneer je dood gaat, dit zodat je weer sneller kan deelnemen aan de actie. Dit was ook op die manier geregeld met cherno_journo (deed een kidnap event).Verwijderd schreef op maandag 03 december 2012 @ 16:57:Een aparte DB voor dit soort events heeft zijn voor maar ook zijn nadelen, dit soort events zijn er ook voor bedoeld om de private-hyve speelbaar te houden. Wanneer je wilt gaan deelnemen aan dit event en je hebt geen goede gear, is het juist weer een stimulans om je een paar dagen/week voor het event te gaan up-gearen.
Maar ik heb er zin in!
Zou graag mee willen nemen eraan haha!
Lekker Mixie!Mixie100 schreef op maandag 03 december 2012 @ 17:24:
Ziet er super uit!
Zou graag mee willen nemen eraan haha!
Hahaha geweldig, sommige bugs zijn echt lachwekkendVerwijderd schreef op maandag 03 december 2012 @ 23:28:
Lekker glitchen op Utes
[video]
Mét Belgenmuziek ofc
PS. Voor de volgende keer, gebruik niet zulke kut muziek!
Verwijderd
Ik had ook nog een bug, ik zwom naar die autowrakken ver weg in het water en ging vanaf daar snipen. Dat lukte tot m'n verbazig ook nog, lekker prone in een pick-up laadbak, niemand die je ziet! Toen dacht ik, nee ik wil toch liever naar een ander wrak, kwam ik daar aan zonk ik ineens naar de bodem.. Doei gear.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2012 00:57 ]
Verwijderd
De muziek was aan het afspelen toen ik die bug opnam, dus ik kon die onmogelijk verwijderenHatsjoe schreef op maandag 03 december 2012 @ 23:53:
[...]
Hahaha geweldig, sommige bugs zijn echt lachwekkend
PS. Voor de volgende keer, gebruik niet zulke kut muziek!
En een beetje Netsky is altijd wel leuk
Hah; dan ben ik eindelijk eens van m'n bug verwijderd, kom jij me doodschieten met ja AS50Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 00:56:
Vet nummer hoor enne lolz het lijkt net alsof je dood gaat door de bug aan het eind.. Maar it was my as50
Ik had ook nog een bug, ik zwom naar die autowrakken ver weg in het water en ging vanaf daar snipen. Dat lukte tot m'n verbazig ook nog, lekker prone in een pick-up laadbak, niemand die je ziet! Toen dacht ik, nee ik wil toch liever naar een ander wrak, kwam ik daar aan zonk ik ineens naar de bodem.. Doei gear.

WarZ werd mij te saai..
Moet wel weer ff inkomen! Werd gisteren gelijk achtervolgd door 3 zeds.. 3 auto's gevonden maar ik kreeg ze niet aan de gang, stond nergens hoe je die dingen start
[ Voor 8% gewijzigd door Noctonix op 04-12-2012 08:08 ]
[ Voor 79% gewijzigd door Sn0wblind op 04-12-2012 23:18 ]
[ Voor 96% gewijzigd door Sn0wblind op 04-12-2012 23:18 ]
Koning!JoSchaap schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 09:33:
[video]
btw een taviana server draait (wel met het bekende password erop, wil eerst zeker weten dat alles stabiel draait)
Verwijderd
Eerst een heli fixed en voorzien van brandstof (en het aan de stok krijgen met een grootschalig offensief aan Zeds) werd het tijd om even een rondje te vliegen over de map. Dit was voor mij de eerste keer dat ik deze vanuit de lucht zag. Vanuit de lucht is de map nog leuker dan vanaf de grond. Opsomming van dingen die je zoal tegen kunt komen op Taviana:
- Wisselend landschap met verschillende natuur (dichte bossen, moeras, hoge bergen enz. enz. iig veel meer afwisseling dan op de andere servers)
- Steden met allerlei verschillende woningen (veelal van binnen ook te bewonderen)
- Skilift
- Reuzenrad
- File/crash met meerdere voertuigen
- Reusachtige supermarkt
- Eiland met een gevangenis (deze is ook van binnen te bekijken)
En dan heb ik nog lang niet alles gezien
Moest helaas klussen gister bij een maatje die net z'n huis heeft.. Jammer dat ik er niet bij kon zijn.. Maarja, andere keer beterVerwijderd schreef op woensdag 05 december 2012 @ 09:36:
Het was gezellig aanklooten gisterenavondje rondgelopen en daarna nog rondgevlogen op een smooth-draaiende Taviana server (nice job again JoSchaap!)
Eerst een heli fixed en voorzien van brandstof (en het aan de stok krijgen met een grootschalig offensief aan Zeds) werd het tijd om even een rondje te vliegen over de map. Dit was voor mij de eerste keer dat ik deze vanuit de lucht zag. Vanuit de lucht is de map nog leuker dan vanaf de grond. Opsomming van dingen die je zoal tegen kunt komen op Taviana:
- Wisselend landschap met verschillende natuur (dichte bossen, moeras, hoge bergen enz. enz. iig veel meer afwisseling dan op de andere servers)
- Steden met allerlei verschillende woningen (veelal van binnen ook te bewonderen)
- Skilift
- Reuzenrad
- File/crash met meerdere voertuigen
- Reusachtige supermarkt
- Eiland met een gevangenis (deze is ook van binnen te bekijken)
En dan heb ik nog lang niet alles gezien
Maar inderdaad, Taviana is een hele vette map. Echter moet ie nog wel een beetje de apocalyptische setting krijgen.
Om welke server gaat dit? ip en wachtwoord?Hatsjoe schreef op woensdag 05 december 2012 @ 10:42:
[...]
Moest helaas klussen gister bij een maatje die net z'n huis heeft.. Jammer dat ik er niet bij kon zijn.. Maarja, andere keer beter
Maar inderdaad, Taviana is een hele vette map. Echter moet ie nog wel een beetje de apocalyptische setting krijgen.
download: http://cdn.dayz.st/dayzcommander/Taviana-1.7.4.4.rar
ingame filteren op GoT2DayZ voor al onze servers
[ Voor 48% gewijzigd door JoSchaap op 05-12-2012 13:19 ]
[ Voor 69% gewijzigd door sjakie1945 op 05-12-2012 18:41 ]
Verwijderd
maar refuelen als je erin zit kan toch ook helemaal niet?sjakie1945 schreef op woensdag 05 december 2012 @ 17:11:
Toch zijn er nog wat fouten in Taviana. Ik doe camo clothing aan en word gekickd. Ook als ik van binnen in de Ural refuel word ik van de server af gegooid. Hopelijk word dit snel gefixd!
vanuit een auto refuelen is gefixed nu
[ Voor 11% gewijzigd door JoSchaap op 06-12-2012 03:14 ]

Helaas werkte de auto landing pilot niet
Comunity-Patch en GoT Namalsk.. doe ik iets fout?
EN ik krijg bad version, server rejection.. terwijl ik gewoon 99153 heb en de server ook.. + Dayz mod gedowngrade naar 1.7.3 en de map is versie 0.60.
[ Voor 43% gewijzigd door Noctonix op 06-12-2012 00:11 ]
Jammer dat de radar werkt in taviana, wordt dat er snel uitgesloopt? Hoop het iig.
[ Voor 32% gewijzigd door chiIIed op 06-12-2012 00:09 ]
voor de mensen die zich afvragen waar levi het over had met de CJ130's.. we hadden gisteren niet zoveel geluk met de vliegtuigen en helicopters
En dit is dus de reden waarom ik altijd in first person vlieg (deed het een keer niet)
genoeg van onszelf. hier weer een leuke 'soundboard + hiding in the trunk' video
[ Voor 68% gewijzigd door JoSchaap op 06-12-2012 10:50 ]
Dat refuelen is echt superhandig, als je een heli hebt. Met een auto of motor is het eigenlijk alleen maar gevaarlijk omdat het toch wat minder snel gaat. Werkt dat ook naast zo'n grote bruine of witte tank, waar je je jerrycans vult??
ik heb je tutorial op http://www.got2dayz.nl/?page_id=295 gevolgt. Alleen ik loop vast bij de snelkoppeling...
Ik heb "D:\Program Files (x86)\steam\steamapps\common\arma 2 operation arrowhead\Expansion\beta\ARMA2OA.exe -mod=Expansion\beta;Expansion\beta\Expansion;D:\Program Files (x86)\steam\steamapps\common\arma 2;Expansion;ca;@DayZ;@NC; -nosplash" ingevuld bij Beginnen in en dan zegt hij:
De map D:\Program Files (x86)\steam\steamapps\common\arma 2 operation arrowhead\Expansion\beta\ARMA2OA.exe -mod=Expansion\beta;Expansion\beta\Expansion;D:\Program Files (x86)\steam\steamapps\common\arma 2;Expansion;ca;@DayZ;@NC; -nosplash, die is opgegeven in het vak Beginnen in, is ongeldig. Controleer of de map bestaat en of het pad juist is.
Wat doe ik verkeerd?
ik zit er hard aan te denken om namalsk te schrappen omdat het mij te lang duurt voor ze bijgewerkt zijn.
dayzcommander zou automagisch moeten downgraden
[ Voor 12% gewijzigd door JoSchaap op 06-12-2012 15:28 ]
Verwijderd
Ik speel het nog maar een aantal dagen maar kan nu al zeggen dat dit echt een nieuwe hobby is geworden.
Vooral op de publieke servers van Got2Dayz, waarvoor petje af, spendeer ik menig uurtje in spanning en frustratie en verwondering.
Tot in de bossen dan wel straten!
Op youtube zie ik vaak een menu met 'cijfertjes' maar bij mij staat er in de rechterbovenhoek alleen: 'not in combat'. Is dit server afhankelijk of kan je dat aan/uit zetten?
serversided (in de missiefile) kunnen serveradmins je een custom debug menu toedelen (zo doen wij dat ook met ons oerhollandse schermpje op de private servers)
De Namalsk server is inderdaad public (geen wachtwoord) dus het kan heel goed dat je spelers uit verschillende landen ziet.Roshnak schreef op donderdag 06 december 2012 @ 19:01:
Is de Namalsk server public? Ik zie allemaal russen en duitsers.
Verwijderd
Komen we aan bij de boom waar hij achter zat is die uitgelogd
Wel echt een toffe map btw, veel vehicles nu en kan lekker een beetje sandbox oefenen (2 vliegtuigen laten crashen haha)
Gister schoot ik (ETNL) trouwens op jou Deurmat, terwijl jij in dat vliegtuig zat. Ik mag toch aannemen dat ik je niet raakte?
Hoe wist je trouwens dat ik dat deed?
Verwijderd
Was meer een 'groet' aangezien je de enige player was die ik tegenkwam...
Maar de server is dus nog niet heel triggerhappy? Of gaat dat snel veranderen?
Vind t trouwens een leuke map, maar ben behoorlijk lost nog
Verwijderd
Ook wel wat nadelen hoor, soms dat hekken en muren slechts 1 doorgang hebben wat er voor zorgt dat je nog verder moet lopen dan je nu al moet
Ik heb overigens nog geen barracken of snipers kunnen vinden maar dat zal ook wel aan mij liggen. Tot nu toe in ieder geval al veel fun gehad.
Meeste mensen zijn inderdaad nog de toerist aan het uithangen (zelfs Friez) maar zullen later wel meer gaan banditten. Sowieso als de server ooit public word zal het een stuk lastig worden haha.
Er is ook nog geen map op http://dayzdb.com/ helaas :d
En er ligt dus ook loot aan de buitenkant?
thanks voor de link, mijn werk pc heeft er moeite mee
Daarnaast zijn er 3 airfields en genoeg weilanden waar helicrashes te vinden zijn.
Op zich wel fijn, goede wapens zijn nu veel zeldzamer.
Klopt het dat iedereen op de zuidkant van het grote eiland spawned??
En gaat de 24/7 daylight nog weg? Nacht vind ik zelf echt supermooi om in te spelen, wel de thermals uitzetten, maar met NVG of Flares spelen biedt toch iets extras.
Verwijderd
http://maps.mydayz.de/taviana.html nog geen loot though
nuttige info van de DayZTaviana port maker

meer info:
http://development.dayztaviana.com/wiki/Features
lopende trouble-tickets:
http://development.dayztaviana.com/report/1
[ Voor 64% gewijzigd door JoSchaap op 07-12-2012 12:20 ]
Dit leidde namelijk tot een pijnlijke dood...
Via Dayz commander:
Ik heb: DayZ V 1.7.4.4
De server heeft: DayZ V 1.7.4.4
Ik heb: ArmA OA V 99515
De server heeft: ArmA OA V 99515
Ik join: Bad version
Wat the F doe ik verkeerd???
Bij version in server list in ArmA zegtie: Version 1.62
Bij de server version zegtie: 1.62.99515
Ik ben ten einde raad.. is er nu niemand die mij kan helpen? Ik heb OA opnieuw erop gezet maar dit hielp niks!
Verwijderd
Speel je de standaard map? Speel je een andere custom map? Heb je dit op alle servers of alleen op de GoT server? Doe je dit via DayZcommander en start je deze op met admin access?Noctonix schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 02:42:
Ik snap er echt de Kl*te niet meer van..
Via Dayz commander:
Ik heb: DayZ V 1.7.4.4
De server heeft: DayZ V 1.7.4.4
Ik heb: ArmA OA V 99515
De server heeft: ArmA OA V 99515
Ik join: Bad version
Wat the F doe ik verkeerd???
Bij version in server list in ArmA zegtie: Version 1.62
Bij de server version zegtie: 1.62.99515
Ik ben ten einde raad.. is er nu niemand die mij kan helpen? Ik heb OA opnieuw erop gezet maar dit hielp niks!
Hoop vragen haha maar wil graag proberen te helpen.
Verwijderd
Private hives, waar de admins van de servers regeren met ijzeren vuist. Want als gebruikers heb je maar te luisteren, de admins zijn altijd juist. Alles is geoorloofd in liefde en oorlog, maar bij admins is dat niet zo. Schiet er eentje af, en je hebt een ban+kick kado.
En voor je het weet staan hele steden in brand, parachuteren de koeien uit de lucht of wordt je met z'n allen op een kluitje gegooid op het land. Om elkaar vervolgens "lekker af te slachten". De hackers willen dooien zien en wachten! U bent inmiddels niet meer weg te denken uit ons spelletje. Ach, dat vind iedereen toch leuk, een klein relletje?
En je kan nooit iedereen tevreden krijgen, daarom andere maps met veel te veel loot, inflatie en waardevermindering alom, Soms is te veel te veel en is te weinig te weinig... wat krom.
We hebben inmiddels dayz servers voor elk wat wils. Wel koeien-servers, geen-koeien-servers, safezone-servers anarchisten-servers, startlekkermet5wapens-servers en startlekkermethelemaalniks,dievoorje!-servers. Hoeren-servers geen-hoeren-servers.
Soms zie je door de bomen het bos niet meer. Of door de hoeveelheid het gros niet meer...
Verwijderd
Zal ik ook maar een rijmpje over DayZ verzinnen? Maar dan ga ik wel met een goed punt beginnen..Nickbn schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 21:02:
Private hives, de verloedering van DayZ.
Private hives, waar de admins van de servers regeren met ijzeren vuist. Want als gebruikers heb je maar te luisteren, de admins zijn altijd juist. Alles is geoorloofd in liefde en oorlog, maar bij admins is dat niet zo. Schiet er eentje af, en je hebt een ban+kick kado.
En voor je het weet staan hele steden in brand, parachuteren de koeien uit de lucht of wordt je met z'n allen op een kluitje gegooid op het land. Om elkaar vervolgens "lekker af te slachten". De hackers willen dooien zien en wachten! U bent inmiddels niet meer weg te denken uit ons spelletje. Ach, dat vind iedereen toch leuk, een klein relletje?
En je kan nooit iedereen tevreden krijgen, daarom andere maps met veel te veel loot, inflatie en waardevermindering alom, Soms is te veel te veel en is te weinig te weinig... wat krom.
We hebben inmiddels dayz servers voor elk wat wils. Wel koeien-servers, geen-koeien-servers, safezone-servers anarchisten-servers, startlekkermet5wapens-servers en startlekkermethelemaalniks,dievoorje!-servers. Hoeren-servers geen-hoeren-servers.
Soms zie je door de bomen het bos niet meer. Of door de hoeveelheid het gros niet meer...
In private hives kan je nieuwe spelers ontmoeten, die je later in je rug steken of begroeten.
Meestal zijn ze wel vriendelijk tegen mij, van een nieuwe teammate aan mijn zijde wordt ik blij!
Maar heb je mij ooit expres dwars gezeten, dan wordt je nooit en nimmer vergeten.
Mijn auto werd Safezone-gejat toen de admin niet keek, de dader ontsnapte mooi aan een ban voor een week.
Een maand later kwam ik ze tegen in veilig gebied, maar als je met mij fokt telt dat niet.
Ik heb het vuur geopend en de chaos was compleet, het enige wat ik misde was een fijne nade.
Een nade om onder een volle bus met kwallen te rollen, zou zorgen voor veel grappen en grollen.
Toen werd ik gebanned voor 31 dagen, maar waarom zou ik daarover gaan klagen..
Ik heb de kwallen kunnen behagen en er komen nog veel veldslagen.

Klagende mensen, de verloedering van DayzNickbn schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 21:02:
Private hives, de verloedering van DayZ.
Je ziet ze weer terug, in elk groot spel
grote mond maar klein stel hersens, je kent ze wel.
Ze kunnen zeuren om de moeilijkheidsgraad
of ze vinden "eigen regels" de grootste misdaad
het navolgen van die regels is ook vaak Hot
van het welles/nietes-gehalte worden veel mensen zot.
Voor al deze items is nog wel wat begrip
maar, lieve zeikerds, doe niet zo sip
als je het niet eens bent met sommige delen van een spel
geef goede feedback, dan kom je er wel!
Ga geen flame-wars beginnen in chat
En bederf niet op alle fora de pret
Ga in plaats daarvan praten met de mensen
Die wat kunnen doen met al jouw andere wensen
Geef goed aan, zonder hevige emoties en wilde kreten
En laten we de S.M.A.R.T.-doelen niet vergeten
Wat er slecht gaat en met welke zaken
En hoe je jouw ideeën reëel kunt maken.
Dan zul je snel genoeg zien dat die "oneerlijke admins" en makers van het spel
Tóch wel luisteren en meedenken, al komen jullie meningen met elkaar in de knel.
lieuwesosef schreef op zondag 09 december 2012 @ 11:49:
[...]
Klagende mensen, de verloedering van Dayz
Je ziet ze weer terug, in elk groot spel
grote mond maar klein stel hersens, je kent ze wel.
Ze kunnen zeuren om de moeilijkheidsgraad
of ze vinden "eigen regels" de grootste misdaad
het navolgen van die regels is ook vaak Hot
van het welles/nietes-gehalte worden veel mensen zot.
Voor al deze items is nog wel wat begrip
maar, lieve zeikerds, doe niet zo sip
als je het niet eens bent met sommige delen van een spel
geef goede feedback, dan kom je er wel!
Ga geen flame-wars beginnen in chat
En bederf niet op alle fora de pret
Ga in plaats daarvan praten met de mensen
Die wat kunnen doen met al jouw andere wensen
Geef goed aan, zonder hevige emoties en wilde kreten
En laten we de S.M.A.R.T.-doelen niet vergeten
Wat er slecht gaat en met welke zaken
En hoe je jouw ideeën reëel kunt maken.
Dan zul je snel genoeg zien dat die "oneerlijke admins" en makers van het spel
Tóch wel luisteren en meedenken, al komen jullie meningen met elkaar in de knel.
met nievan8r als naamVerwijderd schreef op zondag 09 december 2012 @ 03:23:
Ik vind DayZ arm2 mod leuk
Daarom ben ik nog geen viespeuk
is je stelling niet echt bekwaam
Vanavond maar is Taviana weer bekijken
Sommige zijn prachtig! En sommigen bestaan uit wartaal...
Maar lieuwesosef spant toch wel de kroon met zijn gedicht
Neem het toch niet zo serieus, ik was al bijna gezwicht!
Ik klaag over dayz net zoveel als ik wil
want in een democratie is het immers ook nooit stil.
En dit forum leek voor mij de juiste plek
Maar het kwam nu helaas niet tot een zuiver gesprek
Je hebt de bedoelde toon misschien anders geïnterpreteerd
En dat heeft zich nu blijkbaar tegen mij gekeerd
over je rijmkwaliteit echter niets dan lof
Dat is zeker een punt waarin je mij in overtrof
Maar nu weer even terug naar de kern van het verhaal
want jij ziet mij blijkbaar als een enorme zeikstraal
Je kan dan beter niet gaan generaliseren
want je vergelijkt nu in je relaas appels met peren
Toch blijf ik bij mijn standpunt
Want de meeste private servers bereiken bij mij toch echt het brandpunt
En misschien is het bij de server van Joschaap wel goed geregeld
en is je lot als gebruiker daar niet al van tevoren bezegeld
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten
bij de gedachte aan een bezoekje alleen al - moet ik zweten-
Ik blijf dus lekker de officiële hive
das is voor mij al een meer dan prima verblijf.
We hebben zojuist van TransIP het bericht ontvangen dat we nogeens 3 maanden gratis gebruik mogen maken van de Blade-XL VPS die ze ons an een aantal maanden aanbieden!
Verder ben ik zelf bezig een apparte machine in te richten als hive/database server om de overige gameservers te ontlasten
Verwijderd
Zedjes te dollen , links rechts ze voorbij te hollen
Maar nu ik hoor , gaan we daar nog zekers 3 maantjes mee door
Had ff niks tedoen

Dan zal ik daar nu mijn steentje aan bijdragen.
Dayz is voor mij een ideaal spel,
één minpunt: mijn tentamenresultaten raken in de knel.
Ik pak zo de boeken er maar eens bij,
en laat de zombies voorlopig even voor wat ze zijn.
Ai, dat was een vals stukje rijm,
ik hou ermee op want dit is helaas geen volrijm.
Veel plezier vanavond, ik hou het voor gezien,
ik hoop dat ik hoge cijfers krijg, misschien...
Ik pak zo de boeken er maar eens bijk4kl44s schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 21:23:
Iedereen is aan het dichten geslagen,
Dan zal ik daar nu mijn steentje aan bijdragen.
Dayz is voor mij een ideaal spel,
één minpunt: mijn tentamenresultaten raken in de knel.
Ik pak zo de boeken er maar eens bij,
en laat de zombies voorlopig even voor wat ze zijn.
Ai, dat was een vals stukje rijm,
ik hou ermee op want dit is helaas geen volrijm.
Veel plezier vanavond, ik hou het voor gezien,
ik hoop dat ik hoge cijfers krijg, misschien...
want die zombies zijn op dit moment alleen maar afleiding voor mij?
Ik hoop dat hierbij je rijmpje weer klopt
en dat je niet door mijn verbetering met je studeren stopt.
Survival of the fittest deel 6 door Karwin
Verwijderd
Iedereen heeft een auto en dan knallen maar
Misschien een ideetje voor een nieuwe server van got2dayz?
Dat lijkt me een goed idee!Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2012 @ 08:02:
Die wasteland mod is ook wel nice vind ik
Iedereen heeft een auto en dan knallen maar
Misschien een ideetje voor een nieuwe server van got2dayz?
Speel nu ook veel Wasteland.
De private Chernarus server is een beetje uitgestorven de laatste 2 weken.

Let wel dat wasteland geen hive gebruikt. dus na de restart is alles altijd weg
verdere discussie/comments m.b.t. Wasteland s.v.p. op de got2dayz chat, aangezien dit duidelijk geen dayz meer is
[ Voor 16% gewijzigd door JoSchaap op 16-12-2012 23:14 ]
Verwijderd
Als ik deze week tijd heb zal ik een nieuw topic starten aangezien veel Dayz spelers nu overstappen (al dan niet tijdelijk) naar Wasteland.
Gisteravond eens fanatiek Wasteland gespeeld, alleen op het moment dat we (een stuk of 7 GoT'ers) een tank tegen kwamen moesten we onze meerdere erkennen. Vlak daarvoor en ook daarna leuke gevechten gehouden met verschillende (grotere) squads.
Met name het tactische gedeelte is erg leuk om te doen, vooral als je tactiek(en) werken.
Verwijderd
Lol, ik vraag iets, jij maakt hetJoSchaap schreef op woensdag 12 december 2012 @ 11:55:
voorlopig even met (het reeds bekende) password (geen idee of ie het doet overigens, nog nooit zo'n server opgezet)
[afbeelding]
Let wel dat wasteland geen hive gebruikt. dus na de restart is alles altijd weg
verdere discussie/comments m.b.t. Wasteland s.v.p. op de got2dayz chat, aangezien dit duidelijk geen dayz meer is
Joschaap, tha supa-admin
Verwijderd
Een paar C130-crashes leeggehaald, een jackhall gevonden, een LAV gevonden, een HUEY en een Chinook gevonden, kapotgeschoten bij m'n LAV, gerespawned en met een TOW-launcher op een humvee m'n eigen tank moeten kapotschieten zodra Levi met die tank weg aan het rijden was
Verder heb ik met die LAV wel 2 huey's uit de lucht weten schieten, waaronder 1 met een Ural eronder hangen

Verwijderd
Vanaf nu moet iedereen zich whitelisten (om hackers te weren). Je kunt je zelf hier whitelistenRoshnak schreef op donderdag 13 december 2012 @ 19:18:
Ik kan niet meer op de Taviana Server komen.... Ik krijg de melding dat ik niet op een White List sta... ik heb volgens mij niks vreemds gedaan.
Verwijderd
Hoe kan je niet gezien hebben dat er staat: ga naar got2dayz.nl om je in te schrijven.. ?Roshnak schreef op donderdag 13 december 2012 @ 19:18:
Ik kan niet meer op de Taviana Server komen.... Ik krijg de melding dat ik niet op een White List sta... ik heb volgens mij niks vreemds gedaan.
De Utes server is trouwens nu wel een stuk leger..
Beperk de slowchat. Post alleen over de game en minder over het meeten in-game.
Voor de standalone kan men hier hier terecht