Acties:
  • 0 Henk 'm!
hoeft ook niet, neem aan dat je nog weet hoe we het met 1.7.4 deden? ;)

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsjoe
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19-09 14:01
JoSchaap schreef op maandag 03 december 2012 @ 12:33:
hoeft ook niet, neem aan dat je nog weet hoe we het met 1.7.4 deden? ;)
Heb hem vanochtend al in @DayZTest gegooid :*)
Bedoelde meer dat ik niet kan wachten tot ie live gaat op de normale servers. Gaat lachen worden, in een auto rond racen zonder ramen en dan ineens met 100 km/u uit je auto gesleurd worden door zeds :+

Ook mooi dat ze nu spawnen ook al zit je in een auto. Vraag me alleen wel af of de loot dan ook spawnt, ook al zit je in een auto. Zou wel ideaal wezen. Echter kunnen ze dan wel beter de despawn tijd verlagen van 30 minuten naar 10 minuten o.i.d. zodat er niet te veel dingen in de server zijn welke de boel vertragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakie1945
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-04 12:59
Op Celle is het toch wel heel gemakkelijk om wapens enz te vinden, waarom hebben jullie gekozen voor een map bij het spawnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
omdat het een redelijk nieuwe map is, en men zich zo sneller kan orienteren op de map. op al onze publics spawn je overigens met een map en compas :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakie1945
Ik heb dan het gevoel dat iedereen gewoon naar een airfield rusht ipv stadjes voor loot te zoeken. Dat vind ik jammer, maar inderdaad, het is wel handig om je sneller te orienteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waypoint neergooien en rennen maar! :P

dat zombies voertuigen kunnen beschadigen en players erin raken zal wel een leuke verandering worden. En al helemaal dat ze je ook uit open voertuigen kunnen trekken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsjoe
Verwijderd schreef op maandag 03 december 2012 @ 14:24:
waypoint neergooien en rennen maar! :P

dat zombies voertuigen kunnen beschadigen en players erin raken zal wel een leuke verandering worden. En al helemaal dat ze je ook uit open voertuigen kunnen trekken :D
Net al even op de test server geprobeerd, en ik kreeg het niet voor elkaar dat ik zombies spawnde terwijl ik in een voertuig zat. Wel zie ik nu dat zombies de auto waar je inzit "aanvallen" en niet er stom omheen gaan staan zoals eerst.

Bij mij hebben ze nog geen ramen kunnen slopen of mij hebben kunnen raken/er uit sleuren, maar zal het vanmiddag met wat meer zombies en andere auto's testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik kan helaas (nog) niet testen, zal vanavond eens kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Binnenkort weer een nieuwe event op GoT2Dayz :) hier hebben we even de tijd voor genomen en we zijn nog druk bezig deze te testen, we wouden een event neerzetten welke dicht bij de setting van Dayz blijft en daarnaast de potentie heeft om vaker te organiseren.

(Naar idee van Zeitgeist,Friez en JoSchaap)

Het is een jaar geleden toen de Zeds het land van Chernarus over namen. Er zijn overlevenden, niet veel maar diegene die de chaos hebben overleefd hebben zich weten aan te passen. In de steden en dorpen lopen nog altijd veel Zeds en de meeste survivors hebben onderdak gevonden in tentenkampen diep in de bossen van Chernarus. Deze groepen survivors bestaan voornamelijk uit mannen, goed bewapend en ze slijten hun dagen met het zoeken naar voedsel, munitie en wapens. Niet alleen de dreiging van Zeds maar ook andere groeperingen zorgen voor dagelijkse spanningen. Maar het grootste probleem is de afwezigheid van vrouwen, waarvan maar weinig de Apocalyps hebben weten te overleven.

Vrouwen zijn erg belangrijk voor het koken, wassen, moraal en de voortplanting van de survivors, dit word nog wel eens onderschat. 1 vrouw heeft zich een jaar lang in een kelder weten schuil te houden. De voorraden in de kelder zijn op en een noodoproep klinkt, een groep survivors hoort deze en zet een reddingsoperatie op touw. Echter de noodoproep is niet alleen door de groep survivors gehoord, ook bandits zijn onderweg!

Lukt het de survivors als eerste de vrouw te redden en te begeleiding naar hun kamp? Of zijn de bandits hun voor en moet de achtervolging in worden gezet? En als het kamp wordt bereikt, is deze veilig genoeg?

Meer info lees je hier: http://www.got2dayz.nl/?p=449

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsjoe
Verwijderd schreef op maandag 03 december 2012 @ 16:05:
Binnenkort weer een nieuwe event op GoT2Dayz :) hier hebben we even de tijd voor genomen en we zijn nog druk bezig deze te testen, we wouden een event neerzetten welke dicht bij de setting van Dayz blijft en daarnaast de potentie heeft om vaker te organiseren.

(Naar idee van Zeitgeist,Friez en JoSchaap)

Het is een jaar geleden toen de Zeds het land van Chernarus over namen. Er zijn overlevenden, niet veel maar diegene die de chaos hebben overleefd hebben zich weten aan te passen. In de steden en dorpen lopen nog altijd veel Zeds en de meeste survivors hebben onderdak gevonden in tentenkampen diep in de bossen van Chernarus. Deze groepen survivors bestaan voornamelijk uit mannen, goed bewapend en ze slijten hun dagen met het zoeken naar voedsel, munitie en wapens. Niet alleen de dreiging van Zeds maar ook andere groeperingen zorgen voor dagelijkse spanningen. Maar het grootste probleem is de afwezigheid van vrouwen, waarvan maar weinig de Apocalyps hebben weten te overleven.

Vrouwen zijn erg belangrijk voor het koken, wassen, moraal en de voortplanting van de survivors, dit word nog wel eens onderschat. 1 vrouw heeft zich een jaar lang in een kelder weten schuil te houden. De voorraden in de kelder zijn op en een noodoproep klinkt, een groep survivors hoort deze en zet een reddingsoperatie op touw. Echter de noodoproep is niet alleen door de groep survivors gehoord, ook bandits zijn onderweg!

Lukt het de survivors als eerste de vrouw te redden en te begeleiding naar hun kamp? Of zijn de bandits hun voor en moet de achtervolging in worden gezet? En als het kamp wordt bereikt, is deze veilig genoeg?

Meer info lees je hier: http://www.got2dayz.nl/?p=449
Haha heerlijk verhaal en klinkt als een geweldig event! Moest ff lachen toen ik las hoe er over vrouwen gedacht wordt in dat stukje :+

Kan niet wachten tot het event gehouden wordt.

Gaan we dit ook nog doen op een speciaal hiervoor ingerichte event server? Ik kan de code van de server zo aanpassen dat van een bepaalde speler/object iedere x aantal seconden/minuten een marker op de map gezet wordt op de plek waar deze speler/object zich bevind.

Ook ben ik van mening dat we dan niet op een shared hive met de normale Chernarus server moeten zitten, en iedere groep dezelfde loadout moet krijgen (aparte loadout voor de survivors en voor de bandits). Dit om de kansen zo eerlijk mogelijk te houden en niet hele groepen met bijv. een AS50 rond lopen.
Of er moeten regels gesteld worden m.b.t. de toegestane items.

Ik ben in ieder geval heel erg enthousiast over dit event! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
deels afgekeken van andere events, deels eigenleer uit vorige events, deels gewoon uit grappigheid toen we erachter kwamen dat de vrouwen eruit gepatched waren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 van de tipjes van de sluier mbt de vrouw is ook: De vrouw zal om de 10 min willen koken/rusten bij een kampvuurtje. :9 leuk als er 12 bandits achter je aan zitten >:)

Zoals JoSchaap al aan gaf is dit een idee wat is ontstaan uit meerdere ideeen, om de mensheid een toekomst te geven heb je een vrouw nodig ;)

Over wapens en aparte DB's moeten we gewoon brainstormen, daarvoor gaan we dit event eerst intern testen. Het belangrijkste is dat het event goed in balans is, deze is op dit moment tot in de details uitgewerkt en of een AS50 etc. een voordeel gaat opleveren is nog maar de vraag.

Een aparte DB voor dit soort events heeft zijn voor maar ook zijn nadelen, dit soort events zijn er ook voor bedoeld om de private-hyve speelbaar te houden. Wanneer je wilt gaan deelnemen aan dit event en je hebt geen goede gear, is het juist weer een stimulans om je een paar dagen/week voor het event te gaan up-gearen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsjoe
Verwijderd schreef op maandag 03 december 2012 @ 16:57:Een aparte DB voor dit soort events heeft zijn voor maar ook zijn nadelen, dit soort events zijn er ook voor bedoeld om de private-hyve speelbaar te houden. Wanneer je wilt gaan deelnemen aan dit event en je hebt geen goede gear, is het juist weer een stimulans om je een paar dagen/week voor het event te gaan up-gearen.
Daar heb je inderdaad ook een goed punt. Wat wellicht dan wel een idee is voor de event server, een andere start layout, dat je bijv. spawnt met een Winchester wanneer je dood gaat, dit zodat je weer sneller kan deelnemen aan de actie. Dit was ook op die manier geregeld met cherno_journo (deed een kidnap event).

Maar ik heb er zin in! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mixie100
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-04 21:40
Ziet er super uit!

Zou graag mee willen nemen eraan haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsjoe
Mixie100 schreef op maandag 03 december 2012 @ 17:24:
Ziet er super uit!

Zou graag mee willen nemen eraan haha!
Lekker Mixie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoop dat de vrouw veel zussen heeft , dit ivm de voortplanting _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker glitchen op Utes :P
[YouTube: http://youtu.be/xnx3b760rZE?hd=1]
Mét Belgenmuziek ofc :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsjoe
Verwijderd schreef op maandag 03 december 2012 @ 23:28:
Lekker glitchen op Utes :P
[video]
Mét Belgenmuziek ofc :D
Hahaha geweldig, sommige bugs zijn echt lachwekkend :D

PS. Voor de volgende keer, gebruik niet zulke kut muziek! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vet nummer hoor enne lolz het lijkt net alsof je dood gaat door de bug aan het eind.. Maar it was my as50 O+
Ik had ook nog een bug, ik zwom naar die autowrakken ver weg in het water en ging vanaf daar snipen. Dat lukte tot m'n verbazig ook nog, lekker prone in een pick-up laadbak, niemand die je ziet! Toen dacht ik, nee ik wil toch liever naar een ander wrak, kwam ik daar aan zonk ik ineens naar de bodem.. Doei gear. :P

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2012 00:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hatsjoe schreef op maandag 03 december 2012 @ 23:53:
[...]

Hahaha geweldig, sommige bugs zijn echt lachwekkend :D

PS. Voor de volgende keer, gebruik niet zulke kut muziek! >:)
De muziek was aan het afspelen toen ik die bug opnam, dus ik kon die onmogelijk verwijderen ;)
En een beetje Netsky is altijd wel leuk :9
Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 00:56:
Vet nummer hoor enne lolz het lijkt net alsof je dood gaat door de bug aan het eind.. Maar it was my as50 O+
Ik had ook nog een bug, ik zwom naar die autowrakken ver weg in het water en ging vanaf daar snipen. Dat lukte tot m'n verbazig ook nog, lekker prone in een pick-up laadbak, niemand die je ziet! Toen dacht ik, nee ik wil toch liever naar een ander wrak, kwam ik daar aan zonk ik ineens naar de bodem.. Doei gear. :P
Hah; dan ben ik eindelijk eens van m'n bug verwijderd, kom jij me doodschieten met ja AS50 :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-07 08:08
Ik heb na een lange lange tijd DayZ maar weer eens aangeslingerd toen ik deze filmpjes zag!

WarZ werd mij te saai..

Moet wel weer ff inkomen! Werd gisteren gelijk achtervolgd door 3 zeds.. 3 auto's gevonden maar ik kreeg ze niet aan de gang, stond nergens hoe je die dingen start :?

[ Voor 8% gewijzigd door Noctonix op 04-12-2012 08:08 ]

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

btw een taviana server draait (wel met het bekende password erop, wil eerst zeker weten dat alles stabiel draait)

[ Voor 48% gewijzigd door JoSchaap op 04-12-2012 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakie1945
Waarom spawn ik op de Celle server ergens anders dan waar ik uitlogde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dat komt soms (incidenteel) voor inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Laatst online: 20-09 21:48
Haha rienspy dat zwemmen was inderdad hilarisch.... Zag ik je ineens naast me door de grond zwemmen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakie1945
En het spawnen is weer op een andere plaats.. fijn als je net al 10km hebt gelopen :S pfff.. JoSchaap, is dit niet te fixen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakie1945
Voortaan je voorgaande post editten, doubleposten is niet toegestaan op Tweakers.net

[ Voor 79% gewijzigd door Sn0wblind op 04-12-2012 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakie1945
knip

[ Voor 96% gewijzigd door Sn0wblind op 04-12-2012 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk zoiets als ToG

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Taviana werkt goed :)

voorlopig even private om de celle server te ontlasten :)

Afbeeldingslocatie: http://cloud.steampowered.com/ugc/560959774377928752/B46FA473F8EE21CD3B64592F4B7E20253DFDD695/
6man in de Mi17

Regels voor de skilift op de vulkaan:
Afbeeldingslocatie: http://cloud.steampowered.com/ugc/560959774377921611/327FC99483E69D64C7D16F6CB5384FCA95BFCED0/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
JoSchaap schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 09:33:
[video]

btw een taviana server draait (wel met het bekende password erop, wil eerst zeker weten dat alles stabiel draait)
Koning!

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het was gezellig aanklooten gisteren :) avondje rondgelopen en daarna nog rondgevlogen op een smooth-draaiende Taviana server (nice job again JoSchaap!)

Eerst een heli fixed en voorzien van brandstof (en het aan de stok krijgen met een grootschalig offensief aan Zeds) werd het tijd om even een rondje te vliegen over de map. Dit was voor mij de eerste keer dat ik deze vanuit de lucht zag. Vanuit de lucht is de map nog leuker dan vanaf de grond. Opsomming van dingen die je zoal tegen kunt komen op Taviana:

- Wisselend landschap met verschillende natuur (dichte bossen, moeras, hoge bergen enz. enz. iig veel meer afwisseling dan op de andere servers)
- Steden met allerlei verschillende woningen (veelal van binnen ook te bewonderen)
- Skilift
- Reuzenrad
- File/crash met meerdere voertuigen
- Reusachtige supermarkt
- Eiland met een gevangenis (deze is ook van binnen te bekijken)

En dan heb ik nog lang niet alles gezien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsjoe
Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2012 @ 09:36:
Het was gezellig aanklooten gisteren :) avondje rondgelopen en daarna nog rondgevlogen op een smooth-draaiende Taviana server (nice job again JoSchaap!)

Eerst een heli fixed en voorzien van brandstof (en het aan de stok krijgen met een grootschalig offensief aan Zeds) werd het tijd om even een rondje te vliegen over de map. Dit was voor mij de eerste keer dat ik deze vanuit de lucht zag. Vanuit de lucht is de map nog leuker dan vanaf de grond. Opsomming van dingen die je zoal tegen kunt komen op Taviana:

- Wisselend landschap met verschillende natuur (dichte bossen, moeras, hoge bergen enz. enz. iig veel meer afwisseling dan op de andere servers)
- Steden met allerlei verschillende woningen (veelal van binnen ook te bewonderen)
- Skilift
- Reuzenrad
- File/crash met meerdere voertuigen
- Reusachtige supermarkt
- Eiland met een gevangenis (deze is ook van binnen te bekijken)

En dan heb ik nog lang niet alles gezien ;)
Moest helaas klussen gister bij een maatje die net z'n huis heeft.. Jammer dat ik er niet bij kon zijn.. Maarja, andere keer beter :)

Maar inderdaad, Taviana is een hele vette map. Echter moet ie nog wel een beetje de apocalyptische setting krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
Hatsjoe schreef op woensdag 05 december 2012 @ 10:42:
[...]

Moest helaas klussen gister bij een maatje die net z'n huis heeft.. Jammer dat ik er niet bij kon zijn.. Maarja, andere keer beter :)

Maar inderdaad, Taviana is een hele vette map. Echter moet ie nog wel een beetje de apocalyptische setting krijgen.
Om welke server gaat dit? ip en wachtwoord? :D

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
server was down voor omzetting naar een andere taviana versie :) we draaien nu de comminity versie ipv dayzland :)

download: http://cdn.dayz.st/dayzcommander/Taviana-1.7.4.4.rar

ingame filteren op GoT2DayZ voor al onze servers ;)

[ Voor 48% gewijzigd door JoSchaap op 05-12-2012 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k4kl44s
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18-09 19:43
Ik wilde op de Taviana server een Ghille Suit aandoen en toen werd ik gekicked, known bug??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Laatst online: 20-09 21:48
Ja denk het wel. Ik had dit gister ook. Joschaap ging hier nog naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dat zal op de oude versie zijn geweest, we draaien inmiddels op de Communityversie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakie1945
Toch zijn er nog wat fouten in Taviana. Ik doe camo clothing aan en word gekickd. Ook als ik van binnen in de Ural refuel word ik van de server af gegooid. Hopelijk word dit snel gefixd!

[ Voor 69% gewijzigd door sjakie1945 op 05-12-2012 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjakie1945 schreef op woensdag 05 december 2012 @ 17:11:
Toch zijn er nog wat fouten in Taviana. Ik doe camo clothing aan en word gekickd. Ook als ik van binnen in de Ural refuel word ik van de server af gegooid. Hopelijk word dit snel gefixd!
maar refuelen als je erin zit kan toch ook helemaal niet? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
de kicks hebben niets met de mod te maken ik moet gewoon even battleye africhten, als ik het zie gebeuren kan ik ingrijpen en de logs erbij pakken

vanuit een auto refuelen is gefixed nu

[ Voor 11% gewijzigd door JoSchaap op 06-12-2012 03:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeviNL
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 27-07-2023
Dit was mijn C130 in Taviana :(

Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/34g3wr5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/1zd91de.jpg

Helaas werkte de auto landing pilot niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
Ik zie momenteel 2 servers als ik filter op GoT2DayZ.

Comunity-Patch en GoT Namalsk.. doe ik iets fout?

EN ik krijg bad version, server rejection.. terwijl ik gewoon 99153 heb en de server ook.. + Dayz mod gedowngrade naar 1.7.3 en de map is versie 0.60.

[ Voor 43% gewijzigd door Noctonix op 06-12-2012 00:11 ]

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:16
Autopilot werkt sowieso heeeeeeeeeeel slecht in arma :P Beste is gewoon om zelf te landen.

Jammer dat de radar werkt in taviana, wordt dat er snel uitgesloopt? Hoop het iig.

[ Voor 32% gewijzigd door chiIIed op 06-12-2012 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De fix voor het refuellen van auto's op Taviana heeft een leuk extratje voor helicopter-eigenaren :)

voor de mensen die zich afvragen waar levi het over had met de CJ130's.. we hadden gisteren niet zoveel geluk met de vliegtuigen en helicopters ;)

En dit is dus de reden waarom ik altijd in first person vlieg (deed het een keer niet)

genoeg van onszelf. hier weer een leuke 'soundboard + hiding in the trunk' video :)

[ Voor 68% gewijzigd door JoSchaap op 06-12-2012 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k4kl44s
Ja bij die 130 crash zat ik dus bewusteloos in het vliegtuigwrak, vandaar "Waar is Klaas?", ik kon niets zeggen ;-)
Dat refuelen is echt superhandig, als je een heli hebt. Met een auto of motor is het eigenlijk alleen maar gevaarlijk omdat het toch wat minder snel gaat. Werkt dat ook naast zo'n grote bruine of witte tank, waar je je jerrycans vult??

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nee en die zijn er ook niet zoveel (tankstations wel, vandaar deze fix)

en je ziet, ik was druk op zoek, maar zag je echt niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
Wat een gedoe met dat installeren van de juiste versie, map en mod..

ik heb je tutorial op http://www.got2dayz.nl/?page_id=295 gevolgt. Alleen ik loop vast bij de snelkoppeling...

Ik heb "D:\Program Files (x86)\steam\steamapps\common\arma 2 operation arrowhead\Expansion\beta\ARMA2OA.exe -mod=Expansion\beta;Expansion\beta\Expansion;D:\Program Files (x86)\steam\steamapps\common\arma 2;Expansion;ca;@DayZ;@NC; -nosplash" ingevuld bij Beginnen in en dan zegt hij:

De map D:\Program Files (x86)\steam\steamapps\common\arma 2 operation arrowhead\Expansion\beta\ARMA2OA.exe -mod=Expansion\beta;Expansion\beta\Expansion;D:\Program Files (x86)\steam\steamapps\common\arma 2;Expansion;ca;@DayZ;@NC; -nosplash, die is opgegeven in het vak Beginnen in, is ongeldig. Controleer of de map bestaat en of het pad juist is.

Wat doe ik verkeerd?

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Namalsk is inderdaad een beetje lastiger. je moet een oude dayz hebben (V1.7.3)

ik zit er hard aan te denken om namalsk te schrappen omdat het mij te lang duurt voor ze bijgewerkt zijn.

dayzcommander zou automagisch moeten downgraden :)

[ Voor 12% gewijzigd door JoSchaap op 06-12-2012 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ondanks alle bugs en tekortkomingen vindt ik dit echt een van de meest baanbrekende games sinds tijden.
Ik speel het nog maar een aantal dagen maar kan nu al zeggen dat dit echt een nieuwe hobby is geworden.
Vooral op de publieke servers van Got2Dayz, waarvoor petje af, spendeer ik menig uurtje in spanning en frustratie en verwondering.
Tot in de bossen dan wel straten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23:35
Ik ben gister ook eens begonnen met DayZ. De controls zijn redelijk ingewikkeld, maar de vele filmpjes op youtube maakt een hoop duidelijk. Alleen de temperatuur is wat ingewikkeld. Ik heb net 10minuten bij een vuurtje gezeten. Het icoontje knippert niet meer, maar is wel 'leeg'. Hoe zie je hoe vol dit metertje is?

Op youtube zie ik vaak een menu met 'cijfertjes' maar bij mij staat er in de rechterbovenhoek alleen: 'not in combat'. Is dit server afhankelijk of kan je dat aan/uit zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dat is dan nog dayz v1.7.3 we zitten inmiddels al op 1.7.4.4 waar dat hele menu is verdwenen.

serversided (in de missiefile) kunnen serveradmins je een custom debug menu toedelen (zo doen wij dat ook met ons oerhollandse schermpje op de private servers)

Afbeeldingslocatie: http://cloud.steampowered.com/ugc/1099139929859543855/17F0F63D403FCCD30B9C29E40181BBA048D05823/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-09 13:00

Roshnak

PSN: Roshgill

Is de Namalsk server public? Ik zie allemaal russen en duitsers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsjoe
Roshnak schreef op donderdag 06 december 2012 @ 19:01:
Is de Namalsk server public? Ik zie allemaal russen en duitsers.
De Namalsk server is inderdaad public (geen wachtwoord) dus het kan heel goed dat je spelers uit verschillende landen ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister op de Taviana server gespeeld, met zijn 3en in de Humvee beetje rijden... met in mijn achterhoofd dat vrijwel iedereen nog redelijk friendly is, komen we langs Boye en schiet er iemand met een Machine gun op ons... goed... Humvee parkeren en return fire. Maat heeft eyes on sight en zorgt dat die niet weg gaat en wij flanken hem zodat we een crossfire op hem kunnen loslaten.

Komen we aan bij de boom waar hij achter zat is die uitgelogd :( zijn nickname was NIC ofzo (waren maar 5 man op de server waaronder AJJ en wij 3) beetje jammer.. als je bang bent om dood te gaan schiet dan ook niet op een Humvee met 3 man erin ;)

Wel echt een toffe map btw, veel vehicles nu en kan lekker een beetje sandbox oefenen (2 vliegtuigen laten crashen haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Eergister was Nic andere nog behoorlijk 'noob' friendly aangezien hij mij niet neerknalde (ondanks dat ik in een Ural zat)...

Gister schoot ik (ETNL) trouwens op jou Deurmat, terwijl jij in dat vliegtuig zat. Ik mag toch aannemen dat ik je niet raakte?
Hoe wist je trouwens dat ik dat deed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt ik wist dat jij dat was omdat er maar weinig mensen op de server waren ;) volgens mij alleen AJJ, jij en wij 3 weer. Dus dan is het niet zo lastig aangezien AJJ niet op mij zou schieten (hebben een gezellig vliegtuig onderonsje gehad gister op het vliegveld ;)) en je raakte me 1 keer ofzo maar dat ding is net een tank haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Niet online
Ondanks dat ik schoot was t niet de bedoeling om je neer te halen met mn m4 ;)
Was meer een 'groet' aangezien je de enige player was die ik tegenkwam... :D

Maar de server is dus nog niet heel triggerhappy? Of gaat dat snel veranderen?
Vind t trouwens een leuke map, maar ben behoorlijk lost nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik meen ook serieus dat de nieuwe Taviana map een goede vervanging is van de orginele. Heel groot en vernieuwend m.b.t. de gebouwen. Lijkt ook wat realistischer opgezet met de velden etc.

Ook wel wat nadelen hoor, soms dat hekken en muren slechts 1 doorgang hebben wat er voor zorgt dat je nog verder moet lopen dan je nu al moet ;) en zonder vehicle is het wel die-hard.

Ik heb overigens nog geen barracken of snipers kunnen vinden maar dat zal ook wel aan mij liggen. Tot nu toe in ieder geval al veel fun gehad.

Meeste mensen zijn inderdaad nog de toerist aan het uithangen (zelfs Friez) maar zullen later wel meer gaan banditten. Sowieso als de server ooit public word zal het een stuk lastig worden haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Niet online
Heb ook nog geen barracks of snipergun gezien, wel de ammo... :(

Er is ook nog geen map op http://dayzdb.com/ helaas :d

Acties:
  • 0 Henk 'm!
barracks vind je in van die vierkante compounds loot ligt er omheen als je er niet in kunt

een mooie map vind e hier: http://taviana.ctc-gaming.com/Map.jpg (PAS OP! 30MB!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Niet online
Die compounds had ik al wel gevonden. En bij sommige 'open deuren' kan je idd niet naar binnen.
En er ligt dus ook loot aan de buitenkant?

thanks voor de link, mijn werk pc heeft er moeite mee :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k4kl44s
Ja de 'klassieke' Barracks zijn niet aanwezig op Taviana, er zijn wel op de eerder genoemde compounds gebouwtjes met blauwe deuren waar je in kunt, hebben we veel minder lootspots. En de gebouwen waar je niet in kunt zitten 4-6 lootspots omheen ongeveer.
Daarnaast zijn er 3 airfields en genoeg weilanden waar helicrashes te vinden zijn.
Op zich wel fijn, goede wapens zijn nu veel zeldzamer.

Klopt het dat iedereen op de zuidkant van het grote eiland spawned??
En gaat de 24/7 daylight nog weg? Nacht vind ik zelf echt supermooi om in te spelen, wel de thermals uitzetten, maar met NVG of Flares spelen biedt toch iets extras.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog een ietwat betere (en PC vriendelijkere map) gevonden btw:

http://maps.mydayz.de/taviana.html nog geen loot though

Acties:
  • 0 Henk 'm!
de spawnpoints worden zsm gefixt, en 27/7 daylight gaat uiteraard ook weg :)

nuttige info van de DayZTaviana port maker

Afbeeldingslocatie: http://development.dayztaviana.com/static/TavianaDotComSpawnPoints.png

meer info:

http://development.dayztaviana.com/wiki/Features

lopende trouble-tickets:

http://development.dayztaviana.com/report/1

[ Voor 64% gewijzigd door JoSchaap op 07-12-2012 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k4kl44s
Even iets anders, wie heeft mijn Huey van die flat afgehaald?
Dit leidde namelijk tot een pijnlijke dood...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
laten we voor de ingame chat even overschakellen naar de chatbox op www.got2dayz.nl (zie ook de waarschuwing boven de quickreply)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
Ik snap er echt de Kl*te niet meer van..
Via Dayz commander:

Ik heb: DayZ V 1.7.4.4
De server heeft: DayZ V 1.7.4.4

Ik heb: ArmA OA V 99515
De server heeft: ArmA OA V 99515

Ik join: Bad version
Wat the F doe ik verkeerd???

Bij version in server list in ArmA zegtie: Version 1.62
Bij de server version zegtie: 1.62.99515

Ik ben ten einde raad.. is er nu niemand die mij kan helpen? Ik heb OA opnieuw erop gezet maar dit hielp niks!

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Noctonix schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 02:42:
Ik snap er echt de Kl*te niet meer van..
Via Dayz commander:

Ik heb: DayZ V 1.7.4.4
De server heeft: DayZ V 1.7.4.4

Ik heb: ArmA OA V 99515
De server heeft: ArmA OA V 99515

Ik join: Bad version
Wat the F doe ik verkeerd???

Bij version in server list in ArmA zegtie: Version 1.62
Bij de server version zegtie: 1.62.99515

Ik ben ten einde raad.. is er nu niemand die mij kan helpen? Ik heb OA opnieuw erop gezet maar dit hielp niks!
Speel je de standaard map? Speel je een andere custom map? Heb je dit op alle servers of alleen op de GoT server? Doe je dit via DayZcommander en start je deze op met admin access?

Hoop vragen haha maar wil graag proberen te helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hij start de beta niet op. dat is het probleem. :)

kopieer anders even de exe bestanden uit /expansion/beta naar je gamefolder ;)

[ Voor 45% gewijzigd door JoSchaap op 08-12-2012 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heey ik vroeg mij af wanneer de Cherno server naar andere friendly-zone settings gaat? En Taviana, wanneer gaat die public? Ik wilde vanavond graag spelen, maar zie niet veel activiteit in de logs :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik ben dit weekend even druk maar zal er naar kijken. taviana public weet ik nog niet. eerst even zien wat de volgende update brengt en allicht met een whitelist gaan werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 01:28
Dus nu heeft zelfs Taviana alles geforceerd op één plek? Dat vind ik zo jammer eh. Ik vond het bij Chernarus al jammer dat eigenlijk alles zich bij NW airfield af speelt. Op die manier heb je totaal geen dynamiek en is het één groot sniper festijn. Bij Taviana had je dan tenminste nog dat je op de verschillende eilanden spawnt. Misschien is Lingor qua map layout daar eigenlijk wel het beste in. Vanuit alle richtingen komen spelers en op de meeste plekken is er eigenlijk wel high-end loot. Wat is nu precies de incentive om naar het andere eiland te gaan op Taviana? Die paar hangars stellen weinig voor en crashed helis zijn er niet eens. Alleen om een kampje te maken is het wellicht interessant (Maar de bossen / heuvels zijn daar verrekte waardeloos voor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-08 18:38

Nickbn

Betrokken

Private hives, de verloedering van DayZ.

Private hives, waar de admins van de servers regeren met ijzeren vuist. Want als gebruikers heb je maar te luisteren, de admins zijn altijd juist. Alles is geoorloofd in liefde en oorlog, maar bij admins is dat niet zo. Schiet er eentje af, en je hebt een ban+kick kado.

En voor je het weet staan hele steden in brand, parachuteren de koeien uit de lucht of wordt je met z'n allen op een kluitje gegooid op het land. Om elkaar vervolgens "lekker af te slachten". De hackers willen dooien zien en wachten! U bent inmiddels niet meer weg te denken uit ons spelletje. Ach, dat vind iedereen toch leuk, een klein relletje?

En je kan nooit iedereen tevreden krijgen, daarom andere maps met veel te veel loot, inflatie en waardevermindering alom, Soms is te veel te veel en is te weinig te weinig... wat krom.

We hebben inmiddels dayz servers voor elk wat wils. Wel koeien-servers, geen-koeien-servers, safezone-servers anarchisten-servers, startlekkermet5wapens-servers en startlekkermethelemaalniks,dievoorje!-servers. Hoeren-servers geen-hoeren-servers.

Soms zie je door de bomen het bos niet meer. Of door de hoeveelheid het gros niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nickbn schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 21:02:

Private hives, waar de admins van de servers regeren met ijzeren vuist. Want als gebruikers heb je maar te luisteren, de admins zijn altijd juist. Alles is geoorloofd in liefde en oorlog, maar bij admins is dat niet zo. Schiet er eentje af, en je hebt een ban+kick kado.

En voor je het weet staan hele steden in brand, parachuteren de koeien uit de lucht of wordt je met z'n allen op een kluitje gegooid op het land. Om elkaar vervolgens "lekker af te slachten". De hackers willen dooien zien en wachten! U bent inmiddels niet meer weg te denken uit ons spelletje. Ach, dat vind iedereen toch leuk, een klein relletje?

En je kan nooit iedereen tevreden krijgen, daarom andere maps met veel te veel loot, inflatie en waardevermindering alom, Soms is te veel te veel en is te weinig te weinig... wat krom.

We hebben inmiddels dayz servers voor elk wat wils. Wel koeien-servers, geen-koeien-servers, safezone-servers anarchisten-servers, startlekkermet5wapens-servers en startlekkermethelemaalniks,dievoorje!-servers. Hoeren-servers geen-hoeren-servers.

Soms zie je door de bomen het bos niet meer. Of door de hoeveelheid het gros niet meer...
Zal ik ook maar een rijmpje over DayZ verzinnen? Maar dan ga ik wel met een goed punt beginnen..
In private hives kan je nieuwe spelers ontmoeten, die je later in je rug steken of begroeten.

Meestal zijn ze wel vriendelijk tegen mij, van een nieuwe teammate aan mijn zijde wordt ik blij!
Maar heb je mij ooit expres dwars gezeten, dan wordt je nooit en nimmer vergeten.

Mijn auto werd Safezone-gejat toen de admin niet keek, de dader ontsnapte mooi aan een ban voor een week.
Een maand later kwam ik ze tegen in veilig gebied, maar als je met mij fokt telt dat niet.

Ik heb het vuur geopend en de chaos was compleet, het enige wat ik misde was een fijne nade.
Een nade om onder een volle bus met kwallen te rollen, zou zorgen voor veel grappen en grollen.

Toen werd ik gebanned voor 31 dagen, maar waarom zou ik daarover gaan klagen..
Ik heb de kwallen kunnen behagen en er komen nog veel veldslagen. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind DayZ arm2 mod leuk
Daarom ben ik nog geen viespeuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badjas
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-09 17:13
Nickbn schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 21:02:

Klagende mensen, de verloedering van Dayz

Je ziet ze weer terug, in elk groot spel
grote mond maar klein stel hersens, je kent ze wel.
Ze kunnen zeuren om de moeilijkheidsgraad
of ze vinden "eigen regels" de grootste misdaad
het navolgen van die regels is ook vaak Hot
van het welles/nietes-gehalte worden veel mensen zot.

Voor al deze items is nog wel wat begrip
maar, lieve zeikerds, doe niet zo sip
als je het niet eens bent met sommige delen van een spel
geef goede feedback, dan kom je er wel!
Ga geen flame-wars beginnen in chat
En bederf niet op alle fora de pret
Ga in plaats daarvan praten met de mensen
Die wat kunnen doen met al jouw andere wensen
Geef goed aan, zonder hevige emoties en wilde kreten
En laten we de S.M.A.R.T.-doelen niet vergeten
Wat er slecht gaat en met welke zaken
En hoe je jouw ideeën reëel kunt maken.
Dan zul je snel genoeg zien dat die "oneerlijke admins" en makers van het spel
Tóch wel luisteren en meedenken, al komen jullie meningen met elkaar in de knel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
  • Laatst online: 00:36
lieuwesosef schreef op zondag 09 december 2012 @ 11:49:
[...]

Klagende mensen, de verloedering van Dayz

Je ziet ze weer terug, in elk groot spel
grote mond maar klein stel hersens, je kent ze wel.
Ze kunnen zeuren om de moeilijkheidsgraad
of ze vinden "eigen regels" de grootste misdaad
het navolgen van die regels is ook vaak Hot
van het welles/nietes-gehalte worden veel mensen zot.

Voor al deze items is nog wel wat begrip
maar, lieve zeikerds, doe niet zo sip
als je het niet eens bent met sommige delen van een spel
geef goede feedback, dan kom je er wel!
Ga geen flame-wars beginnen in chat
En bederf niet op alle fora de pret
Ga in plaats daarvan praten met de mensen
Die wat kunnen doen met al jouw andere wensen
Geef goed aan, zonder hevige emoties en wilde kreten
En laten we de S.M.A.R.T.-doelen niet vergeten
Wat er slecht gaat en met welke zaken
En hoe je jouw ideeën reëel kunt maken.
Dan zul je snel genoeg zien dat die "oneerlijke admins" en makers van het spel
Tóch wel luisteren en meedenken, al komen jullie meningen met elkaar in de knel.
_/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badjas
Verwijderd schreef op zondag 09 december 2012 @ 03:23:
Ik vind DayZ arm2 mod leuk
Daarom ben ik nog geen viespeuk
met nievan8r als naam
is je stelling niet echt bekwaam

Acties:
  • 0 Henk 'm!
is het algemene gedichtjes dag? of is dit na sinterklaas blijven hangen? _O_ _O-

Helaas is er niets anders dat beter dicht, als een tube bison-kit :+

[ Voor 31% gewijzigd door JoSchaap op 09-12-2012 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mixie100
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-04 21:40
Haha al die gedichten. Love it!

Vanavond maar is Taviana weer bekijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-08 18:38

Nickbn

Betrokken

Wat een mooie gedichten lees ik hier inmiddels allemaal
Sommige zijn prachtig! En sommigen bestaan uit wartaal...

Maar lieuwesosef spant toch wel de kroon met zijn gedicht
Neem het toch niet zo serieus, ik was al bijna gezwicht!

Ik klaag over dayz net zoveel als ik wil
want in een democratie is het immers ook nooit stil.
En dit forum leek voor mij de juiste plek
Maar het kwam nu helaas niet tot een zuiver gesprek
Je hebt de bedoelde toon misschien anders geïnterpreteerd
En dat heeft zich nu blijkbaar tegen mij gekeerd
over je rijmkwaliteit echter niets dan lof
Dat is zeker een punt waarin je mij in overtrof
Maar nu weer even terug naar de kern van het verhaal
want jij ziet mij blijkbaar als een enorme zeikstraal
Je kan dan beter niet gaan generaliseren
want je vergelijkt nu in je relaas appels met peren
Toch blijf ik bij mijn standpunt
Want de meeste private servers bereiken bij mij toch echt het brandpunt
En misschien is het bij de server van Joschaap wel goed geregeld
en is je lot als gebruiker daar niet al van tevoren bezegeld
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten
bij de gedachte aan een bezoekje alleen al - moet ik zweten-
Ik blijf dus lekker de officiële hive
das is voor mij al een meer dan prima verblijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winst
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23:05
Amen.

Winst = Papie = ZeroT0ne

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goed nieuws voor de GoT2DayZ spelers!
We hebben zojuist van TransIP het bericht ontvangen dat we nogeens 3 maanden gratis gebruik mogen maken van de Blade-XL VPS die ze ons an een aantal maanden aanbieden!

Verder ben ik zelf bezig een apparte machine in te richten als hive/database server om de overige gameservers te ontlasten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lig lekker onder de boom , knaagdier en letterplank houdt mij in toom
Zedjes te dollen , links rechts ze voorbij te hollen
Maar nu ik hoor , gaan we daar nog zekers 3 maantjes mee door

Had ff niks tedoen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k4kl44s
Iedereen is aan het dichten geslagen,
Dan zal ik daar nu mijn steentje aan bijdragen.

Dayz is voor mij een ideaal spel,
één minpunt: mijn tentamenresultaten raken in de knel.

Ik pak zo de boeken er maar eens bij,
en laat de zombies voorlopig even voor wat ze zijn.

Ai, dat was een vals stukje rijm,
ik hou ermee op want dit is helaas geen volrijm.

Veel plezier vanavond, ik hou het voor gezien,
ik hoop dat ik hoge cijfers krijg, misschien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badjas
k4kl44s schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 21:23:
Iedereen is aan het dichten geslagen,
Dan zal ik daar nu mijn steentje aan bijdragen.

Dayz is voor mij een ideaal spel,
één minpunt: mijn tentamenresultaten raken in de knel.

Ik pak zo de boeken er maar eens bij,
en laat de zombies voorlopig even voor wat ze zijn.

Ai, dat was een vals stukje rijm,
ik hou ermee op want dit is helaas geen volrijm.

Veel plezier vanavond, ik hou het voor gezien,
ik hoop dat ik hoge cijfers krijg, misschien...
Ik pak zo de boeken er maar eens bij
want die zombies zijn op dit moment alleen maar afleiding voor mij?

Ik hoop dat hierbij je rijmpje weer klopt
en dat je niet door mijn verbetering met je studeren stopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morph666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 31-08 00:40

Survival of the fittest deel 6 door Karwin _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die wasteland mod is ook wel nice vind ik :p
Iedereen heeft een auto en dan knallen maar :D

Misschien een ideetje voor een nieuwe server van got2dayz? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
is wel een stuk makkelijker op te zetten aangezien er niks opgeslagen hoeft te worden (elke missie herstart iedereen weer) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badjas
een wasteland mod server voor GoT lijkt mij ook wel wat, het voornaamste probleem met wasteland op het moment vind ik namelijk dat het heel moeilijk is om iets samen met de anderen op de server te organiseren (een base bouwen, de vijandelijke basis vinden/raiden, etc) maar als we met GoT onze eigen server hebben is dat natuurlijk een stuk makkelijker te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochpatje
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-09 19:00
Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2012 @ 08:02:
Die wasteland mod is ook wel nice vind ik :p
Iedereen heeft een auto en dan knallen maar :D

Misschien een ideetje voor een nieuwe server van got2dayz? :+
Dat lijkt me een goed idee!
Speel nu ook veel Wasteland.
De private Chernarus server is een beetje uitgestorven de laatste 2 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
voorlopig even met (het reeds bekende) password (geen idee of ie het doet overigens, nog nooit zo'n server opgezet)

Afbeeldingslocatie: http://cache.www.gametracker.com/server_info/37.34.60.210:2312/b_560_95_1.png

Let wel dat wasteland geen hive gebruikt. dus na de restart is alles altijd weg :)

verdere discussie/comments m.b.t. Wasteland s.v.p. op de got2dayz chat, aangezien dit duidelijk geen dayz meer is

[ Voor 16% gewijzigd door JoSchaap op 16-12-2012 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt er naar dat Wasteland erg populair gaat worden, Dayz zonder zombies, veel actie/wapens en voertuigen. Ook de mogelijkheid om zelf een basis te bouwen is erg gaaf, het enige jammere is dat deze na een server-restart weer weg is.

Als ik deze week tijd heb zal ik een nieuw topic starten aangezien veel Dayz spelers nu overstappen (al dan niet tijdelijk) naar Wasteland.

Gisteravond eens fanatiek Wasteland gespeeld, alleen op het moment dat we (een stuk of 7 GoT'ers) een tank tegen kwamen moesten we onze meerdere erkennen. Vlak daarvoor en ook daarna leuke gevechten gehouden met verschillende (grotere) squads.

Met name het tactische gedeelte is erg leuk om te doen, vooral als je tactiek(en) werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JoSchaap schreef op woensdag 12 december 2012 @ 11:55:
voorlopig even met (het reeds bekende) password (geen idee of ie het doet overigens, nog nooit zo'n server opgezet)

[afbeelding]

Let wel dat wasteland geen hive gebruikt. dus na de restart is alles altijd weg :)

verdere discussie/comments m.b.t. Wasteland s.v.p. op de got2dayz chat, aangezien dit duidelijk geen dayz meer is
Lol, ik vraag iets, jij maakt het :P
Joschaap, tha supa-admin :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
helaas wel zonder whitelist want geen van de 5 publiek beschikbare whitelist applicaties werken :(
dus gewoon public en we zien wel hoe het loopt, bij veel gecheat gewoon weer wachtwoord erop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja inderdaad, op de server heb ik in één avond een hoop avonturen beleefd :D
Een paar C130-crashes leeggehaald, een jackhall gevonden, een LAV gevonden, een HUEY en een Chinook gevonden, kapotgeschoten bij m'n LAV, gerespawned en met een TOW-launcher op een humvee m'n eigen tank moeten kapotschieten zodra Levi met die tank weg aan het rijden was :')

Verder heb ik met die LAV wel 2 huey's uit de lucht weten schieten, waaronder 1 met een Ural eronder hangen 8)7

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-09 13:00

Roshnak

PSN: Roshgill

Ik kan niet meer op de Taviana Server komen.... Ik krijg de melding dat ik niet op een White List sta... ik heb volgens mij niks vreemds gedaan.

Verwijderd

Roshnak schreef op donderdag 13 december 2012 @ 19:18:
Ik kan niet meer op de Taviana Server komen.... Ik krijg de melding dat ik niet op een White List sta... ik heb volgens mij niks vreemds gedaan.
Vanaf nu moet iedereen zich whitelisten (om hackers te weren). Je kunt je zelf hier whitelisten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roshnak schreef op donderdag 13 december 2012 @ 19:18:
Hoe kan je niet gezien hebben dat er staat: ga naar got2dayz.nl om je in te schrijven.. ?

De Utes server is trouwens nu wel een stuk leger..
Pagina: 1 ... 75 ... 92 Laatste

Let op:
Beperk de slowchat. Post alleen over de game en minder over het meeten in-game.

Voor de standalone kan men hier hier terecht