Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een doelobjective is idd essentieel bij zulke events, dit was een mooi leermoment. De teams waren goed uitgebalanceerd (scoreverloop liep mooi gelijk op) en het tactische gedeelte was erg leuk om te doen. Posities in nemen, elkaar ondersteunen door te spotten en beweging door te geven.

Het idee van Zeitgeist heb ik al uitgewerkt en staat bij hem in de DM. Inclusief een achtergrond verhaal, in mijn inziens moet het wel Dayz blijven en niet teveel Arma gaan worden. Aangezien het Zeitgeist zijn idee is, laat ik hem hier eerst naar kijken en aanvullen. Vervolgens zal ik het voorleggen aan de admins van de GoT2Dayz server. Het event wat Zeitgeist heeft bedacht gecombineerd met mijn ideeen daarover zorgt iig voor veel meer directe actie. Het is even afwachten op Zeitgeist zijn reactie :)

Jouw idee is op zich niet verkeerd alleen ik wil zoveel mogelijk voertuigen uitsluiten. Wanneer je een voertuig bereikt en gerepaired hebt (dan moet sowieso eerst de autorepair gefixed zijn) ben je in dusdanig groot voordeel (je kunt je zeer snel verplaatsen) dat het voor andere teams bijna onmogelijk is om nog te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
autorepair is er pas uit in 1.7.4

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schnoop
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-09 12:07
Je moet de auto zien als een soort endgame achtig iets. Als je hem bereikt en ermee weg komt ben je bijna zeker gewonnen, mits er niet een roadblok is gemaakt of iets in die richting? Het is ook niet dat ik voor het gebruik van auto's ben maar het lijkt me beter dan ga naar het ziekenhuis (want waarom zou ik daar naar binnen lopen als daar 1 niets is en 2 ik zeker dood ga). Je zou overigens een tragere auto kunne pakken om ervoor te zorgen dat het nog niet al te makkelijk wordt zodra je de auto hebt. Misschien ook alvast een wagen zonder ramen neerzetten?

Ik ben overigens zeer benieuwd naar jullie idee/verhaal.

Wordt 1.7.4 uberhoupt gereleased? Deze is al final (https://github.com/R4Z0R49/DayZMod/downloads) maar nog niet publiekelijk gereleased dat ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die is nu private geloof ik:-) dus de 'ontwikkelling' is niet meer te volgen als je niet in het dev team zit

Enige wat je ziet zijn readme wijzigingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 09:14:
Zo, dat was een uiterst spannend event zo te zien, eeuwig zonde die gemist te hebben. :)

Wat DayZ betreft, heel erg gaaf als je de controls een beetje onder de knie hebt en niet de hele tijd vloekend en tierend weer eens probeert onder hoge druk en hopen zombies een firemode te veranderen of van gun te wisselen.

Maar ik heb nu ook al drie keer gehad dat m'n character niet gesaved zijn (op publieke servers) en ik dus weer helemaal opnieuw kon beginnen, ik ben ook al 2 keer te grazen genomen door cheaters. Eén keer nét toen we de bus up-and-running hadden, airfield bereikt hadden, eindelijk m'n favoriete M4A1 silenced met scope in de knuistjes en jawel, alles voor niets..... Hij werd wel gekicked, maar ja, zie dan je gear nog maar eens terug te krijgen.

Kan me wel voorstellen dat ik wel een afkoelperiode nodig heb als dit non-stop het geval is, ik ben die kust zo langzamerhand wel een beetje zat. :)
Heb je al op de GoT2DayZ server gespeeld? Daar heb je tenminste geen hackers, je gear wordt praktisch altijd gesaved, en bij de kust is er een gigantische "bambi-friendly" savezone. Probeer wat met andere mensen rond de spelen, eventueel om een lift vragen met de chopper en hopla! Je hebt één van de vele vehicles in je bezit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
was net even de KA6 spawn bug aan het opnemen voor sumrak (maker namalsk map en dayz port) en dacht.. waarom ook niet ff een stukje vliegen nu ik toch op eent test-instance zit :)

http://nl.twitch.tv/joschaap/c/1742372

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badjas
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-09 17:13
Even zo offtopic als offtopic maar kan worden: Ik heb nog 3 keys liggen hier voor dota 2. Normaal moet je 25 euro betalen voor de beta (of 3 weken wachten) maar blijkbaar zijn de makers van strategie veranderd en geven ze me keys alsof het snoepjes zijn, dus als er met eentje iemand blij kan maken, roept u maar! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat heeft hier inderdaad niets te zoeken.

Terug ontopic: versie 1.7.4.3 is zojuist rolling gegaan! :)

http://www.got2dayz.nl/

http://dayzmod.com/forum/...uild-1743-rolling-update/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badjas
JoSchaap schreef op woensdag 21 november 2012 @ 16:41:
Dat heeft hier inderdaad niets te zoeken.

Terug ontopic: versie 1.7.4.3 is zojuist rolling gegaan! :)

http://www.got2dayz.nl/

http://dayzmod.com/forum/...uild-1743-rolling-update/
Oeh ziet er goed uit! Begrijp ik nu goed dat er geen thermal vision wapens meer ingame zitten?
Mooi dat hij ook de lantaarns heeft aangelaten voor een tijdje, ik ben wel benieuwd hoeveel het spel verandert daardoor in de nacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsjoe
  • Registratie: Februari 2008
  • Nu online
lieuwesosef schreef op woensdag 21 november 2012 @ 16:56:
[...]

Oeh ziet er goed uit! Begrijp ik nu goed dat er geen thermal vision wapens meer ingame zitten?
Mooi dat hij ook de lantaarns heeft aangelaten voor een tijdje, ik ben wel benieuwd hoeveel het spel verandert daardoor in de nacht.
L85 was inderdaad het enige wapen met een thermal vision. Nu deze niet meer spawnen ging Johan ze ook allemaal uit de database verwijderen meen ik. Zou anders niet eerlijk zijn en ook weinig nut hebben dat ze nu niet meer spawnen.

Ook zullen de street lights heel rap verdwijnen als ik het zo lees. Volgens Dean 'Rocket' Hall hadden ze er in de eerste instantie niet eens in mogen komen. Vond het zelf ook raar maar gaf wel een leuk effect. Vind echter niet dat het in de DayZ setting past. Ben dus ook blij dat ze er uit gehaald gaan worden.

Voor de rest kan ik niet wachten op 1.7.4.3, weer een aantal goede fixes en leuke aanpassingen :D Alleen wel jammer dat ze voor 1.7.4 niet de hondjes af hebben kunnen krijgen/fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja had graag een terror chiwawua aan de lijn gehad
Nog ff w8n dus :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badjas
Ja ik vind ook dat straatverlichting niet echt in dayz past, maar de steden kunnen wel wat lichter. Zeker zonder thermal vision lijkt me dat dat het spel 's nachts erg interessant maakt, omdat je moet opletten dat er niemand in een donker hoekje zit, maar tegelijkertijd moet uitkijken dat je niet vol over een verlichtte straat rent met alle gevolgen van dien. Misschien een ander soort verlichting, zoals brandende olievaten of autowrakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsjoe
  • Nu online
lieuwesosef schreef op woensdag 21 november 2012 @ 17:40:
Ja ik vind ook dat straatverlichting niet echt in dayz past, maar de steden kunnen wel wat lichter. Zeker zonder thermal vision lijkt me dat dat het spel 's nachts erg interessant maakt, omdat je moet opletten dat er niemand in een donker hoekje zit, maar tegelijkertijd moet uitkijken dat je niet vol over een verlichtte straat rent met alle gevolgen van dien. Misschien een ander soort verlichting, zoals brandende olievaten of autowrakken?
Je hebt al op aardig wat plekken brandende olie vaten, maar dat mag van mij inderdaad ook wel wat meer. Ook vind ik dat het licht van de maan wel wat helderder mag zijn. Als je in het echt een volle maan hebt zie je zelfs in de donkerste stukken waar geen verlichting is redelijk goed. In DayZ zie je echt praktisch niks. Dat vind ik wel jammer.

@JoSchaap, misschien is het mogelijk om via wat database trucjes wat meer olie vaten neer te gooien op bepaalde plekken? Zou wel leuk zijn als dat mogelijk is, bijvoorbeeld een olie vat bij belangrijke gebouwen zoals ziekenhuizen, supermarkten en fire stations?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 04-09 07:58
Voor de twijfelaars: Arma II: Combined Operations t/m 27 November 14,99 in de Steam Store!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06:38

Christiano007

Ich bin der champion

Voor mensen die dit topic volgen maar ARMA II nog niet hebben, bij Steam is hij nu in de aanbieding voor €14,99. Arma II CO dus

En dit aangeschaft. In Steam zie je Arma II , Operation Arrowhead en Arrowhead Beta. Moet je nog iets met die Beta doen om DayZ te kunnen spelen?

[ Voor 37% gewijzigd door Christiano007 op 21-11-2012 20:17 ]

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:52
Mmm schijnbaar kwam mijn post niet door vanaf m'n telefoon een paar dagen terug. Gezien 't aantal "aanmeldingen" --> DM maar een getal onder de 10, ga uit van 2 a 5 keys. Afhankelijk van 't aantal lucky mensen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paprika schreef op woensdag 21 november 2012 @ 20:56:
Mmm schijnbaar kwam mijn post niet door vanaf m'n telefoon een paar dagen terug. Gezien 't aantal "aanmeldingen" --> DM maar een getal onder de 10, ga uit van 2 a 5 keys. Afhankelijk van 't aantal lucky mensen :P.
-99? :P

*Rienspy kon het niet laten :+

• Hatsjoe
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2012 @ 20:59:
[...]

-99? :P

*Rienspy kon het niet laten :+
De gekke belg met zachte Gé kon het weer niet laten :+

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-08 16:56
Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 19:40:
[...]

Heb je al op de GoT2DayZ server gespeeld? Daar heb je tenminste geen hackers, je gear wordt praktisch altijd gesaved, en bij de kust is er een gigantische "bambi-friendly" savezone. Probeer wat met andere mensen rond de spelen, eventueel om een lift vragen met de chopper en hopla! Je hebt één van de vele vehicles in je bezit ;)
Ja, ik heb er al even gespeeld, maar die is niet aangesloten op de publieke hive toch?

Het gaat nu al een stuk beter, eindelijk een ploegje bij elkaar gekregen en we beginnen een indrukwekkende basis te krijgen qua gear (we vonden drie heli crash sites) vlak bij elkaar en voertuigen.

Binnenkort maar eens een drukke server opzoeken en pvp-en met m'n thermal L85 ;).

• Hatsjoe
  • Nu online
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 22 november 2012 @ 10:33:
[...]

Ja, ik heb er al even gespeeld, maar die is niet aangesloten op de publieke hive toch?

Het gaat nu al een stuk beter, eindelijk een ploegje bij elkaar gekregen en we beginnen een indrukwekkende basis te krijgen qua gear (we vonden drie heli crash sites) vlak bij elkaar en voertuigen.

Binnenkort maar eens een drukke server opzoeken en pvp-en met m'n thermal L85 ;).
Die L85 zal je heel snel kwijt zijn. In patch 1.7.4 is de L85 er uit gehaald. Geniet er dus nog maar even van zolang het kan ;)

En dat klopt, de GoT2DayZ servers zijn allemaal private hive, wat veel beter is. Vaste grote groep, je kent elkaar maar schiet wel elkaar af :+ en totaal geen hackers! Public hive is invested met hackers, word je niet vrolijk van. Maar je moet maar even voor jezelf kijken wat jij het fijnste vind :)

• A.W.E.S.O.M.-0
Hatsjoe schreef op donderdag 22 november 2012 @ 10:43:
[...]

Die L85 zal je heel snel kwijt zijn. In patch 1.7.4 is de L85 er uit gehaald. Geniet er dus nog maar even van zolang het kan ;)

En dat klopt, de GoT2DayZ servers zijn allemaal private hive, wat veel beter is. Vaste grote groep, je kent elkaar maar schiet wel elkaar af :+ en totaal geen hackers! Public hive is invested met hackers, word je niet vrolijk van. Maar je moet maar even voor jezelf kijken wat jij het fijnste vind :)
He, ja nu lees ik het ook, taai voor mij, maar ik snap het ergens wel, zelfs als totale nieuweling kan je behoorlijk huishouden met dat ding. Enfin, dit weekend dan maar even flink mee rossen dus.

Zo'n private hive lijkt me in principe ook beter, maar m'n broertje en z'n vrienden hadden allemaal al gear overal en nergens verstopt op public servers dus ik moest ze wel volgen.

Die safe zone is wel erg prettig als je net nieuw bent, maar haalt wel een hoop spanning uit het onderdelen voor je voertuig of wapens in cherno/electro lijkt me en zullen alle voertuigen uit de safe zone altijd wel weg zijn, of niet?. Daar heb ik in elk geval tot nu toe de meeste vuurgevechten moeten leveren.

• Hatsjoe
  • Nu online
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 22 november 2012 @ 13:06:
[...]

He, ja nu lees ik het ook, taai voor mij, maar ik snap het ergens wel, zelfs als totale nieuweling kan je behoorlijk huishouden met dat ding. Enfin, dit weekend dan maar even flink mee rossen dus.

Zo'n private hive lijkt me in principe ook beter, maar m'n broertje en z'n vrienden hadden allemaal al gear overal en nergens verstopt op public servers dus ik moest ze wel volgen.

Die safe zone is wel erg prettig als je net nieuw bent, maar haalt wel een hoop spanning uit het onderdelen voor je voertuig of wapens in cherno/electro lijkt me en zullen alle voertuigen uit de safe zone altijd wel weg zijn, of niet?. Daar heb ik in elk geval tot nu toe de meeste vuurgevechten moeten leveren.
Gear heb je zo weer, dat is geen probleem. Voertuigen vind ik ook genoeg op de server. We hebben ook vaak genoeg een chopper (komt misschien ook wel omdat er nu 4 spawnen :+) en de safezone is handig voor newbies inderdaad, maar mag van mij ook wel wat kleiner. Laten we zeggen: Cherno en Elektro en wat daar tussen zit = safezone, rest is PvP.

Maarja, ik kan je enkel aanmoedigen om toch op de GoT2DayZ servers te komen spelen, want zodra je daar speelt, wil je niet anders meer :)
Ik heb even een dagje gewacht om te voorkomen dat ik vandaag weer een 1.7.4.5 moest installeren. gelukkig is het bij 1.7.4.4 gebleven. (jammer hoor ik vond de straatverlichting wel gaaf)

Ik zal vanmiddag de server bijwerken, gaat wel even duren want wil ook wat andere problemen aanpakken.
anders hebben we straks weer 40+ auto's 4 hueys, 3 littlebirds, 3 mi7's en 12 quads ingame op een 30 slot server :+

ik wil rigoreus terug naar de originele dayz vehicle kansen, dwz dat het scipt nog maar 2 keer per dag loopt ipv elk uur (dat het dus weer een kans word of er ergens een heli spawnt ipv dat er na de restart zeker weten wel ergens twee zijn bijgekomen :+

L85's wis ik uit de database. lijkt me niet eerlijk om die ingame te houden nu ze niet meer in het spel zitten. meer info en tijden op http://www.got2dayz.nl/?p=430

direct download: http://se1.dayz.nu/latest/%40Client-1.7.4.4-Full.rar

[ Voor 4% gewijzigd door JoSchaap op 22-11-2012 16:09 ]

• A.W.E.S.O.M.-0
Voor de rescue rangers: ik heb per ongeluk m'n kar gecrashed (letterlijk niet handsfree gebeld) en nu ben ik al een minuut of 5 bewusteloos zonder dat ik kan chatten, vandaar mijn radiostilte!

Nevertheless, thanks for the efffort, en ik kom snel weer even nieuwe gear verzamelen!

Verwijderd

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 22 november 2012 @ 23:42:
Voor de rescue rangers: ik heb per ongeluk m'n kar gecrashed (letterlijk niet handsfree gebeld) en nu ben ik al een minuut of 5 bewusteloos zonder dat ik kan chatten, vandaar mijn radiostilte!

Nevertheless, thanks for the efffort, en ik kom snel weer even nieuwe gear verzamelen!
Loop vlug terug naar je lijk, en hopelijk is je auto niet ontploft :) (i had je nog gezegd voorzichtig te rijden met alles op oranje :+)

MAar er zijn 41 vehicles in cherno, dus er zijn er nog genoeg om tegen een boom te knallen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochpatje
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-09 19:00
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 22 november 2012 @ 23:42:

Nou we waren gelukkig nog op tijd om je terug op je benen te krijgen :) .
Hou die golf maar goed bij want Levi geeft niet vaak wagens weg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond gejankt van het lachen, Awesome sorry man ik denk dat het volgende filmpje wel verklaard wat er gebeurde.

Inleidend verhaal:

Awesome had net zijn auto kapot gereden in Elektro en Levi en ik hadden een VW gevonden. We vonden het tijd om even een kleine trol actie uit te halen. Levi gaf de niets vermoedende Awesome de VW het volgende filmpje verteld de rest (jammer genoeg neemt Fraps free edition maar 30 seconden op :(

YouTube: Trolling in a VW Dayz

Waarschijnlijk heeft Awesome al die tijd niets in de gaten gehad, zelfs niet toen hij de auto stil zette, ging looten en terug kwam bij de auto terwijl deze met de neus ineens de andere kant op stond geparkeerd.

Bedank Awesome, ik heb gehuild van het lachen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zoo :) chernarus en utes lopen goed op de nieuwe versie :)

aangezien er nog geen spawns waren voor de nieuwe vehicles heb ik ze zelf toegevoegd, waaronder deze unieke plaats :)

Afbeeldingslocatie: http://cloud-2.steampowered.com/ugc/559832783113101162/C23BC084D5C0BC7F06B0D2C993CBD61AC301AB8C/

(weten jullie eindelijk waar die steiger voor diende)

verder draaien we nu spectate tools welke het de admins een stuk gemakkelijker maken :)

voorbeeldje daarvan vind je hier: http://nl.twitch.tv/joschaap/c/1744260

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 01:18:
Vanavond gejankt van het lachen, Awesome sorry man ik denk dat het volgende filmpje wel verklaard wat er gebeurde.

Inleidend verhaal:

Awesome had net zijn auto kapot gereden in Elektro en Levi en ik hadden een VW gevonden. We vonden het tijd om even een kleine trol actie uit te halen. Levi gaf de niets vermoedende Awesome de VW het volgende filmpje verteld de rest (jammer genoeg neemt Fraps free edition maar 30 seconden op :(

YouTube: Trolling in a VW Dayz

Waarschijnlijk heeft Awesome al die tijd niets in de gaten gehad, zelfs niet toen hij de auto stil zette, ging looten en terug kwam bij de auto terwijl deze met de neus ineens de andere kant op stond geparkeerd.

Bedank Awesome, ik heb gehuild van het lachen :D
Haha, ik ben blij dat ik je zo heb kunnen vermaken gisteren, maar dat het niet klopte was al vrij snel duidelijk hoor. :) Ondanks dat je niet reageerde op mijn vehicle chat wist ik dat je er in moest zitten (of door middel van een bug alsnog via dat kanaal kon chatten) maar ook dat ik je niet in de auto zag, ik wist alleen niet dat je ook in de kofferbak kon zitten in een voertuig of is dat alleen met de vw?

Die was ik nog niet eerder tegen gekomen plus op een private server en met een nieuwe patch kan er sowieso een hele hoop nieuw zijn.

Hoewel zo'n safe zone an sich wel erg tof is om elektro/cherno relaxed te kunnen looten, haalt het ook wel een hoop spanning weg uit DayZ. Voertuigen zjin niet heel uniek meer als iedereen die op z'n gemakje kan repareren. Plus, zodra je weet dat er altijd een werkende heli in omloop is hoef je ook niet erg je best meer te doen om de crashed heli's te vinden want die zijn binnen een kwartier geloot door de heli. Tegen die boys wordt het dan pvp weer een stuk lastiger. :)

Desalnietemin, wel erg gezellig en bedankt voor alle hulp, jerrycans, gear, wapens etc. gisteravond!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Liep vannacht in het pikkedonker in stary tegen big bird op :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06:38

Christiano007

Ich bin der champion

Michiel vond het gisteren leuk om newbies (hint) dood de rijden na het roepen "Lift?" :P Nog bedankt dat ik 3 kwartier voor niks heb zitten rennen :P

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 20:12

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

@ JoSchaap:
Wanneer wordt de Got2DayZ Namalsk ook 1.7.4.4?
Ik moet nu de hele tijd wisselen tussen de laatste 2 versies als ik ook op andere servers speel... :)

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-09 19:23
Dit moeten jullie echt even lezen ge-wel-dig
http://dailybleach.com/ca...rnage-the-videogame-dayz/

Maar dit is wel aardig accuraat al zeg ik 't zelf :P
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/qBb9O.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
komt eng dicht bij mijn setup :D

dit was dan wel tijdens een livestream toen dayz-lingor net uit was
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/GyJnu.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsjoe
  • Nu online
jterpstra schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 15:19:
Dit moeten jullie echt even lezen ge-wel-dig
http://dailybleach.com/ca...rnage-the-videogame-dayz/

Maar dit is wel aardig accuraat al zeg ik 't zelf :P
[afbeelding]
Whaha, alles wat die kerel geschreven heeft klopt niet. Helemaal NIKS xD Hoe kan je in gods naam zo hard falen? :+ Die Griste-gekkies moeten ook niet DayZ spelen, is niet goed voor hun fragiele hersentjes.
JoSchaap schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 15:58:
komt eng dicht bij mijn setup :D

dit was dan wel tijdens een livestream toen dayz-lingor net uit was
[afbeelding]
Ah man man man, heerlijke setup. Zag hem ook al een keer voorbij komen bij post je game setup of wat dan ook, en toen vond ik die muur waar je bureau aan staat ook al zo vet. Ook zeker een idee voor als ik mijn setup weer eens ga verbeteren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja ik vergat zelf te eten , maar mijn hero heeft overgewicht (daiz-obezitaz)

http://www.gizmodo.jp/img/pc/080429skeleton-computer.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochpatje
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-09 19:00

Dit lijkt me zo een vette map die Frankie hier speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKnight
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-09 21:35
lochpatje schreef op zondag 25 november 2012 @ 14:44:
[video]

Had hem vanochtend ook gezien, ziet er idd uit als een zeer toffe map!

Ontzettend groot in elk geval :9~

Tevens zijn hun avonturen zeer leuk om te volgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfius
  • Laatst online: 12-03 22:06
lochpatje schreef op zondag 25 november 2012 @ 14:44:
[video]

spoiler:
Zonder twijfel 1 van de meeste epische DayZ momenten die ik ooit gezien heb: Frankie's beastmode, 7v1 vanaf 14:30

Acties:
  • 0 Henk 'm!
enige jammerre in t filmpje vond ik dat ie die gast KO schoot en daarna killde omdat ie niet reageerde (als je KO bent kun je niet reageren..) maar verder is t altijd wel baas :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-09 19:23
JoSchaap schreef op maandag 26 november 2012 @ 17:51:
enige jammerre in t filmpje vond ik dat ie die gast KO schoot en daarna killde omdat ie niet reageerde (als je KO bent kun je niet reageren..) maar verder is t altijd wel baas :)
Ja dat viel mij dus ook al op.
Gene in kwestie kan helemaal niks wanneer je geconfronteerd word met de zandloper.

Had hij moeten weten, met hoeveel uur hij wel niet Dayz heeft gespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11:09
Haha je kan ook niet verwachten dat hij alles weet he. Volgende keer laat hem gewoon leven. Het is zowiezo al wat dat iemand je dan nog wil bandagen etc. zie je ook niet veel

Ook leuk was dat verhaal of hij hackt ja of nee ook wel lachen om te lezen omdat hij keihard die groep van 7 man ownde.

[ Voor 16% gewijzigd door jantje 2 op 26-11-2012 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schelling
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 00:40
jterpstra schreef op maandag 26 november 2012 @ 18:32:
[...]

Ja dat viel mij dus ook al op.
Gene in kwestie kan helemaal niks wanneer je geconfronteerd word met de zandloper.

Had hij moeten weten, met hoeveel uur hij wel niet Dayz heeft gespeeld
Inderdaad, bekijk hier het "filmpje" van zijn slachtoffer (gast was toevallig aan het streamen en alles opgenomen)
Is toch iets anders verlopen dan op Frankie's filmpje :)

Vanaf +/- 1h42m
http://www.twitch.tv/schweinewurst/b/341857543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schelling schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 03:31:
[...]

Inderdaad, bekijk hier het "filmpje" van zijn slachtoffer (gast was toevallig aan het streamen en alles opgenomen)
Is toch iets anders verlopen dan op Frankie's filmpje :)
Lol, ja Frankie faalt wel een beetje :)
Maar wat is er dan anders verlopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schelling
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 00:40
Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 19:50:
[...]

Lol, ja Frankie faalt wel een beetje :)
Maar wat is er dan anders verlopen?
Nou echt anders is het niet gelopen..hij knalt hem neer, simpel. Maar als je vergelijkt wat Frankie zegt in zijn eigen video met dat wat hij in de video van 'zii german' zegt, dan zit daar wel verschil in. Frankie heeft achteraf gewoon andere tekst erover ge-edit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schelling schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 22:20:
[...]

Nou echt anders is het niet gelopen..hij knalt hem neer, simpel. Maar als je vergelijkt wat Frankie zegt in zijn eigen video met dat wat hij in de video van 'zii german' zegt, dan zit daar wel verschil in. Frankie heeft achteraf gewoon andere tekst erover ge-edit.
Mwaa dat vind ik zo erg nog niet, ik vind z'n grootste faal wel nog dat hij niet door heeft dat je dan niet kan praten.

Oh en iedereen moet eens DayZ Celle uitproberen (via DayZcommander en dan zoeken naar de got2dayz server) echt superleuk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grenco
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:20
Frankie en Jackfrags hebben trouwens beide een ban gekregen op die Taviana server omdat ze godmode-cheats zouden hebben gebruikt. Admins halen aan dat dit bewezen wordt in de logfiles en ook duidelijk te zien is in het betreffende filmpje. "Ze hebben met dat filmpje zichzelf verraden" aldus de admins van DayzLand.eu

Nou moet ik zeggen dat ik geen enkel bewijs zie in het filmpje, behalve dat Frankie wel heel veel kogels ontwijkt, echter denk ik dat ie dit gewoon overleefd heeft door zijn skills, en in dit specifieke geval ook dankzij een flink portie geluk. Ik zie Jack en Frankie dan ook echt niet als cheaters. Sowieso wordt Jack een stukje eerder in het filmpje afgeschoten en begint daarmee deze hele actie waarbij Frankie ze even een poepie laat ruiken. Daarnaast is in andere episodes Frankie zelf ook vaak genoeg neergeschoten.

Maar goed, ik kan de logfiles natuurlijk niet inzien, maar in het filmpje zie ik zelf geen bewijs voor het gebruik van cheats. Daarnaast vraag ik mij af of je in de logfiles kan zien of er godmode cheats gebruikt worden? Dit lijkt mij heel lastig te zien (?) Als het zo makkelijk te verifiëren is in de logfiles, dan zou de anti-cheat ze toch ook automatisch moeten kickbannen neem ik aan?

Righty-dokey matey-bloke flap old salty sea-dog amigo skipjack jockstrap piano-tuner, let's see you balls this one up!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Met betrekking tot dat cheat gebeuren staat op reddit een hele uitleg van Frankie over alle argumenten die men aanvoert over dat hij zou "cheaten". IK geloof er niet in en zie zijn acties gewoon als pure skill en uiteraard luck. Die gasten waren gewoon slecht en neit georiganiseerd.

Gaven geen dekking slecht uitgewerkte flank moves noem maar op. Je kan die post terugvinden op reditt heb op dit moment ff geen linkje bij de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsjoe
  • Nu online
jantje 2 schreef op woensdag 28 november 2012 @ 10:45:
Met betrekking tot dat cheat gebeuren staat op reddit een hele uitleg van Frankie over alle argumenten die men aanvoert over dat hij zou "cheaten". IK geloof er niet in en zie zijn acties gewoon als pure skill en uiteraard luck. Die gasten waren gewoon slecht en neit georiganiseerd.

Gaven geen dekking slecht uitgewerkte flank moves noem maar op. Je kan die post terugvinden op reditt heb op dit moment ff geen linkje bij de hand.
Ik geloof er ook niet in dat hij cheat. Ook live streamt ie (bijna) alles, en heeft dus niet echt de mogelijkheid om te cheaten. Zijn viewers zullen dit snel doorhebben.

Het is een combinatie van skills, geluk, domme tegenstanders en kinderachtige pubers die *HACKER!* en *CHEATER!* lopen te roepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grenco
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:20
jantje 2 schreef op woensdag 28 november 2012 @ 10:45:

Thxs voor de tip! Volgens mij heb ik de reddit post gevonden: http://www.reddit.com/r/d...r_please_read_before_you/

FRANKIEonPCin1080p zelf reageert een stukje onder het artikel waarin hij zichzelf verdedigd.
Vooral het gesprek op Teamspeak geeft goed aan wat voor een soort figuur die Alex (De Admin die Frankie en Jack een ban gegeven heeft en de bestuurder van de Ural die Jack neerschoot) is.
http://s1276.beta.photobu...nAbuseZoomedText.jpg.html

Righty-dokey matey-bloke flap old salty sea-dog amigo skipjack jockstrap piano-tuner, let's see you balls this one up!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schnoop
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-09 12:07
Alleen al als je kijkt naar de manier hoe Frankie flankt/loopt als er een thread is dan weet je al dat die gast gewoon mega skilled is... En als hij daadwerkelijk geraakt was in die movie dan had je bloodspatters gezien.

Ik vind het wel grappig dat die 7 gasjes hem uitmaken voor hacker omdat ze zohard geownd waren. Maarja voor mensen welke gewoon goed zijn in games is het niet ongewoonlijk dat je voor hacker uitgemaakt wordt...
leuk gedaan Karwin!

Ben zojuist gevraagd om aan deze mod mee te werken (serverkant van het verhaal), *stuiter* :D

[ Voor 28% gewijzigd door JoSchaap op 29-11-2012 14:45 ]

• Hatsjoe
  • Nu online
JoSchaap schreef op donderdag 29 november 2012 @ 12:37:
leuk gedaan Karwin!

[video]
Ben zojuist gevraagd om aan deze mod mee te werken (serverkant van het verhaal), *suiter* :D
Vet man :D Als ze nog meer mensen zoeken, gooi mij naam dan ook maar op O-)

Verwijderd

leuk gedaan Karwin!

[video]
Ben zojuist gevraagd om aan deze mod mee te werken (serverkant van het verhaal), *stuiter* :D
Jap, hier nog zo'n kandidaat betatester :p

Verwijderd

leuk gedaan Karwin!

[video]
hey dankje :D.

Luke is een goeie gast, gefeliciteerd:)

zal wel wat van jullie zien dan in de test:) kom er ook een beetje rondwandelen als ik tijd heb:)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2012 20:47 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2012 @ 20:45:
[...]

hey dankje :D.

Luke is een goeie gast, gefeliciteerd:)

zal wel wat van jullie zien dan in de test:) kom er ook een beetje rondwandelen als ik tijd heb:)
Hoe maak je die filmpjes trouwens?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2012 @ 21:09:
[...]

Hoe maak je die filmpjes trouwens?
ik maak ze met de arma2 / dayz editor. gebruik een free cam script voor de camera.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2012 @ 21:25:
[...]

ik maak ze met de arma2 / dayz editor. gebruik een free cam script voor de camera.
Heb je daar ergens een tutje voor? :+
Die filmpjes zijn best wel epic btw ;)

Verwijderd

Heb een how to in de description van mijn intros voor shosho10199. Moet je daar even kijken.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2012 @ 21:36:
Heb een how to in de description van mijn intros voor shosho10199. Moet je daar even kijken.
K thnx :p
Wel leuk dat je die intro's voor die youtuberes mag maken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vette acties in de Utes server! Dat hospital dat Joschaap op airfield heeft geplaatst maakt de map ineens een stuk interessanter. Ik zat samen met 2 gasten vanaf een heuvel ver weg in een 1 uur durende sniper battle met een hele groep op Hospital. Uiteindelijk hadden wij verloren, maar ik had hun 'leader' nog kunnen pakken met een dmr. Communicatie verliep ook niet zo goed, ik zat via de scope naar een gevecht te kijken tussen 2 survivors, bleek een van hun mijn teammate te zijn. Die enemy killde mij vervolgens ook nog bijna.. Vette snipemap is het, vooral als er veel man in zit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mooi dat de plaatsing van dat TEC bevalt :) en die AN2 is gewoon voor de lol (zit toch geen gunner in maar de hull is vergelijkbaar met een tank) :)

@karwin zet comments gewoon uit. elk youtube filmpje word atm volgespammed met frankie discussies ;)

[ Voor 26% gewijzigd door JoSchaap op 30-11-2012 02:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JoSchaap schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 01:50:
mooi dat de plaatsing van dat TEC bevalt :) en die AN2 is gewoon voor de lol (zit toch geen gunner in maar de hull is vergelijkbaar met een tank) :)

@karwin zet comments gewoon uit. elk youtube filmpje word atm volgespammed met frankie discussies ;)
Iemand was gesnipe op hospital volgens mij helemaal zat.. en is er met een vliegtuig vol ingevlogen :+ Ik zag de ruïne, voorheen ziekenhuis, met het vliegtuigwrak er nog insteken.rofl :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren samen met Levi, JoSchaap, Sluipert, Rob, Wickedweirdo en Rienspy de nieuwe map Taviana gespeeld.

Eerst zijn Levi en ik samen wat aan het verkennen geweest, ik spawnde op het 2e eiland en na 2 min begon er iemand al met een Makarov op mij te schieten. Ik had net daarvoor een hatchet gevonden, you lose Makarov-man. Levi had al vrij vlot een trekker gevonden maar zat op het 1e eiland (en zijn avontuur begon gelijk met een survivor-road-kill) en ik had geen zin om 21! km te lopen. Bij een crashed heli site me door 4 zombies vrijwillig laten doodslaan :p

Gelukkig spawnde ik redelijk dichtbij en na een mini-lootrondje (Winchester baby!) zijn we de welbekende vulkaan gaan beklimmen, ik aan de ene zijde lopend en Levi aan de andere zijde met de trekker. (Picca volgt later nog als we op het hoogte punt staan :))

De GoT2dayz-clan was ondertussen redelijk aan het aanvullen en spawnde op Rienspy na allemaal relatief dichtbij. Ouderwets navigeren (hou de zon in je rug, hou het water links etc.) wisten we Sluipert en Rob naar een stad (moet nog erg wennen aan sommige namen, dunnow deze meer) te wijzen. Levi had ondertussen vulkaan-down-hill een nieuwe wereldrecord met de trekker gezet: 81 km/uur. En was vervolgens op zoek gegaan naar een auto (geen SUV) en vond deze uiteraard, en daar nog 1...en nog 1. Sluipert en moi lieten de net gevonden brommer staan en namen plaats achter 1 van de 3 voertuigen.

Nadat ook Rob plaats had genomen in 1 van de 3 voertuigen was het genieten van de omgeving, het is serieus een gave map alleen nog erg clean. Je krijgt nog niet echt het gevoel dat er aan zombie-acopalypse gaande is maar de setting is in ieder geval veelbelovend. De grootste volgende uitdaging was: fuel vinden voor de 3 auto's. Met 3 maal een bijna lege tank was het Sluipert welke een scherp oog had en met goed gevulde tankjes werd het tijd om JoSchaap, Wickedweirdo en Rienspy op te halen. Deze laatste was ondertussen al on-eervol doodgeschoten en spawnde vlakbij de JoSchaap en Wicked.

Eenmaal Rienspy opgehaald te hebben en op weg naar Wicked werden we ge-ambushed door een grote groep spelers welke een stuk beter bewapend waren. Rien heeft nog 1 of 2 uitgeschakeld, Levi nam nog 1 mee voordat hij zelf neer ging en datzelfde gold voor mij. Levi en Rien waren de enige die iets van een redelijk wapen bij zich hadden (AKM volgens mij) en ik met mijn Winchester kon Rob helaas niet beschermen.

We waren er wel even klaar mee en hebben ons de rest van de avond/nacht vermaakt met Armex :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsjoe
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 09:49:
Gisteren samen met Levi, JoSchaap, Sluipert, Rob, Wickedweirdo en Rienspy de nieuwe map Taviana gespeeld.

Eerst zijn Levi en ik samen wat aan het verkennen geweest, ik spawnde op het 2e eiland en na 2 min begon er iemand al met een Makarov op mij te schieten. Ik had net daarvoor een hatchet gevonden, you lose Makarov-man. Levi had al vrij vlot een trekker gevonden maar zat op het 1e eiland (en zijn avontuur begon gelijk met een survivor-road-kill) en ik had geen zin om 21! km te lopen. Bij een crashed heli site me door 4 zombies vrijwillig laten doodslaan :p

Gelukkig spawnde ik redelijk dichtbij en na een mini-lootrondje (Winchester baby!) zijn we de welbekende vulkaan gaan beklimmen, ik aan de ene zijde lopend en Levi aan de andere zijde met de trekker. (Picca volgt later nog als we op het hoogte punt staan :))

De GoT2dayz-clan was ondertussen redelijk aan het aanvullen en spawnde op Rienspy na allemaal relatief dichtbij. Ouderwets navigeren (hou de zon in je rug, hou het water links etc.) wisten we Sluipert en Rob naar een stad (moet nog erg wennen aan sommige namen, dunnow deze meer) te wijzen. Levi had ondertussen vulkaan-down-hill een nieuwe wereldrecord met de trekker gezet: 81 km/uur. En was vervolgens op zoek gegaan naar een auto (geen SUV) en vond deze uiteraard, en daar nog 1...en nog 1. Sluipert en moi lieten de net gevonden brommer staan en namen plaats achter 1 van de 3 voertuigen.

Nadat ook Rob plaats had genomen in 1 van de 3 voertuigen was het genieten van de omgeving, het is serieus een gave map alleen nog erg clean. Je krijgt nog niet echt het gevoel dat er aan zombie-acopalypse gaande is maar de setting is in ieder geval veelbelovend. De grootste volgende uitdaging was: fuel vinden voor de 3 auto's. Met 3 maal een bijna lege tank was het Sluipert welke een scherp oog had en met goed gevulde tankjes werd het tijd om JoSchaap, Wickedweirdo en Rienspy op te halen. Deze laatste was ondertussen al on-eervol doodgeschoten en spawnde vlakbij de JoSchaap en Wicked.

Eenmaal Rienspy opgehaald te hebben en op weg naar Wicked werden we ge-ambushed door een grote groep spelers welke een stuk beter bewapend waren. Rien heeft nog 1 of 2 uitgeschakeld, Levi nam nog 1 mee voordat hij zelf neer ging en datzelfde gold voor mij. Levi en Rien waren de enige die iets van een redelijk wapen bij zich hadden (AKM volgens mij) en ik met mijn Winchester kon Rob helaas niet beschermen.

We waren er wel even klaar mee en hebben ons de rest van de avond/nacht vermaakt met Armex :)
Het was zeker heel erg leuk om Taviana te spelen, heb wel zin om vanavond weer te spelen :)
Hopelijk vinden we dan eens goede wapens en kunnen wij wat mensen ambushen.

Het enige wat ik best jammer vind van Taviana, zijn de spawn plekken. Je spawnt zo vaak op een afgelegen gebied en moet je een minuut of 10 lopen voordat je pas ergens bent waar je bijv. een barn kan looten. Maar voor de rest ziet het er allemaal heel strak uit, ook de steden zijn erg leuk. Voelt alleen nog niet echt aan als een zombie apocolypse zoals Friez al zegt. Ook wel jammer dat de steden niet zo heel veel 'enterable' gebouwen hebben.

Voor de rest is het een top map. Misschien kunnen ze die roadblocks maar beter weg laten, kan Levi er ook niet in crashen. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spawnplekken zijn idd erg vervelend, ik ben 2 maal op het 2e (rechter) eiland gespawned en ook Rienspy kwam daar terecht. Beide keren heb ik meer dan 20 min moeten lopen om ook maar "iets" tegen te komen. Eten en drinken gaat gelukkig niet zo snel als bij andere mappen, dus je kunt grote afstanden afleggen zonder je daar eerst druk om te hoeven maken.

Fresh-spawned-killers waren gisteren ook lekker actief, Rienspy en Wicked werden meerdere keren dood geschoten vlak nadat ze gejoined waren. Ik werd de eerste keer ook direct beschoten, ook nadat ik de hierboven omschreven ambush niet overleefd had en 2 stappen in een stad zette begon een fresh-spawn zijn Makarov op mij te legen. Jammer voor hem had ik daarvoor al een Lee Enfield gevonden, en ook nummer 2 fresh-spawn overleefde zijn moordadige actie niet.

Aan de andere kant, Levi en ik zijn in 3 of 4 steden geweest, ter grootte van Cherno, waar we niemand tegen kwamen. Een lege stad is trouwens nog meer spooky dan 1 met allerlei wrakken op de weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jammer dat ze bij taviana moeilijk doen mbt het vrijgeven van serverfiles. maargoed ik zit erachteraan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsjoe
  • Nu online
JoSchaap schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 11:13:
jammer dat ze bij taviana moeilijk doen mbt het vrijgeven van serverfiles. maargoed ik zit erachteraan :)
Inderdaad erg jammer. Ik ben ook niet van mening dat wanneer ze selectief de server files gaan verspreiden dat het ondersteund moet gaan worden door Bliss/DayZ Commander/Six Launcher.

Gewoon voor iedereen toegankelijk of helemaal niet. De DayZ server files waren eerst ook niet voor iedereen die het zomaar wou hebben, en je weet waar dat toe geleid heeft. Nu met alle private hives is het veel beter geworden. Dat besloten gedoe is voor niemand goed.

Hopelijk veranderen de mensen die aan Taviana werken hun gedachten nog, en kunnen we straks allemaal genieten van deze vette map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HowsMyApple
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 22:23
Weet er iemand een snelle download voor de namalsk map? Die 650 MB binnenhalen met 150 kb/s duurt me te lang :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NVM....

Ik heb in Dayz 1.7.4.4 de single player (en dus ook de editor) werkende gekregen: Download
Vehicles zoals de AN2, AH6, ... kun je vinden onder de faction "empty" :P

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2012 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 18:21:
[...]

Ik heb in Dayz 1.7.4.4 de editor werkende gekregen (Download), maar weet jij onder welke side/faction/class de AN2 staat? Ik vind 'm niet terug iig...
Ik nu aan het kijken naar een manier om die te unbannen.
staat iig under empty>air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja idd had ik gevonden |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm een hele avond zitten recorden om tot de faststelling te komen dat m'n recorded files niet compatible zijn mij Sony Vegas... :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 01:28
Ik heb vanavond ook maar even Taviana gespeeld. Begon wel leuk. Meteen een alice pack gevonden en een M16 met 2 magazijnen. Daarnaast eigenlijk de meeste standaard survival gear. Wilde maar een keer zonder TS spelen de eerste keer. Anywya, ik kom in een stadje aan waar wat mensen rond lopen. Zodra één dude stil staat begin ik te schieten. Eerste murder op de nieuwe map was meteen binnen.. Het vreemde was alleen dat er iemand in een gebouw naast mij ook op dezelfde dude schoot. Vervolgens nog wat kills gemaakt in dat stadje en dat gebouw maar zoveel mogelijk omzeilt. Even later werd ik toch beschoten door die persoon dus toen maar weer verstopt. Ik was half dood en wilde het liefst wraak nemen, dus naar binnen gesneaked en die persoon gekilled. Grappige was dat het SLUIPERT was die altijd op dezelfde teamspeak zit.

Later toch gekilld. Uurtje geleden gerespawned. Meteen een AK gevonden daarmee naar een vliegveld gegaan. Daar een coyote backpack gevonden en een bult vol met ammo. Verder naar het volgende stadje waar één of andere massive supermarket was... Hoor ik daar players rennen. Ik zag er zo snel 2, dus ééntje een paar keer geraakt.. die deed meteen Alt-F4. Een andere meteen een headshot gegeven met een korte burst. Naar boven gelopen waar nog één lag.. Sneaky achtervolgt en die ook helemaal volgepompt met lood. Die deed ook Alt-F4. Toen was het verder leeg, dus naar beneden gegaan dat ene lijk te looten.. eerst nog even rest van het gebouw gechecked. En jawel hoor, in één keer staan er 3 lui om me heen en ben ik dood. Het blijft een feest dat combat loggen! Kan dat nu nog steeds met Alt-F4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
always check the trunk..

YouTube: Hidden Trunk: a DayZ Story

slachtoffers in de youtube comments :')

[ Voor 4% gewijzigd door JoSchaap op 01-12-2012 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 03-04 16:03
Gister voor het eerst maar eens ff Namalsk gespeeld (na een HOOP videos te hebben gekeken). En meteen een AKM gevonden met wat mags. Toen van Old Hospital naar de docks wilde lopen zag ik in de verte een heli crash, dus ik ben daar voorzichtig heen gegaan en heb op een afstandje een minuut of 5 afgewacht om te zien of er andere survivors aan kwamen, wat uiteindelijk ook gebeurde.

De player rende recht naar de Heli toe en heeft deze geloot, waarna ik besloot deze te stalken. Een paar minuten verder was hij het grootste deel van de Zeds verloren, en kwam mijn kant op (zonder mij te zien). Ik besloot om me van mijn beste kant te laten zien (Had net een episode van Frankie gezien) en deze survivor te helpen door de drie overgebleven zombies die achter hem aanzaten te killen voor hem.

Waarop deze survivor met een getrokken wapen op me af kwam gelopen, en schreeuwen dat 'ie friendly was. Aan zijn stem kon ik horen dat het een irritant klein ventje was, dus ik hield hem goed in de gaten en riep terug dat ik ook friendly was. Hij vroeg of ik wilde teamen met hem, maar dat wilde ik obviously niet. Deze jongeman liep hierna weg zonder om te kijken, dus ik vertrouwde het al niet helemaal. Toen hij voorbij me liep realiseerde ik me pas dat hij een FN FAL in zn handen had (Die hij waarschijnlijk net bij de chopper had geloot), en waarop ik besloot om hem een paar extra eye-sockets te geven in zn achterhoofd. Waarna ik voor vies en vuil werd uitgemaakt via voice-com op de sidechat tot dat deze van de server werd gekicked.

Maarja, ik werd waarschijnlijk zelf neergeknald als ik dit niet zou hebben gedaan :):) Ik voelde me heerlijk, en zou het zo weer doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKnight
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-09 21:35
Weet er iemand nog een degelijke headset met microfoon?
Heb nu zo'n el-cheapo dingetje, wat niet meer helemaal proper werkt :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsjoe
  • Nu online
DeadKnight schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 13:56:
Ik heb de Logitech F540 (draadloos), destijds gekocht om te gebruiken i.c.m. mijn PS3. Maar nu gebruik ik hem gewoon voor mijn PC (via USB) en werkt perfect. Helemaal opgeladen kan ik zo'n 10 tot 12 uur continue gebruik maken, en daarna kan je hem gewoon opladen via een USB kabel die in de headset gaat en in het ontvangstation geprikt wordt.

Heerlijk ding en zit heerlijk op je kop, zelfs na 5 uur of langer met dat ding opgezeten te hebben voel je hem nog niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 01:28
DeadKnight schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 13:56:
Heb je toevallig nog een microfoon liggen? Dit is mijn constructie. Het ziet er misschien iets minder standaard uit, maar het zit ongelofelijk comfortabel en je hebt super geluid. Koptelefoon is een Samson SR850 (AKG 240 rip-off). Normaal zitten er standaard leren earpads op, maar die heb ik vervangen door de suede AKG earpads. De microfoon is van mijn creative headset met een gewone 3,5mm verlengkabel. Het is misschien niet de standaard oplossing, maar het bevalt mij gigantisch goed. Vooral qua geluid ben ik nu beter af dan 'game-headsets' die vele malen meer kosten. Nadeel is wel dat je iets moet verzinnen om de microfoon te bevestigen en dat je twee losse kabels hebt. (Ik had toevallig nog deze dingen liggen)

Anyway, het hangt een beetje af van wat je wil. Ik luister zelf ook erg veel muziek en dan heeft een 'normale' koptelefoon gewoon de voorkeur. Wel/niet draadloos, etc. Als je ook veel muziek luistert kijk dan even op head-fi, daar worden steeds meer koptelefoons gebruikt voor gamen.

Anyway, JoSchaap, ga jij ook een Taviana server online gooien of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een nieuwe map gevonden voor dayz: http://www.mapofthedead.com/map/
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsjoe
  • Nu online
Ga jij die map even maken/porten voor DayZ dan? :D

Maar even zonder geinen, dat zou een geweldige map zijn. Natuurlijk niet de grootte 1 op 1 overnemen van in het echt, maar bijv. 1000:1 (ingame 4km van oostkust tot westkust in Amerika i.p.v. de 4000km in he echt). En dan gewoon heel de wereld over nemen, in ieder land 1 stad, welke in het echt de hoofdstad is van dat land :) Lijkt me echt gaaf als er zoiets gemaakt gaat worden 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hatsjoe schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 18:36:
[...]

Ga jij die map even maken/porten voor DayZ dan? :D

Maar even zonder geinen, dat zou een geweldige map zijn. Natuurlijk niet de grootte 1 op 1 overnemen van in het echt, maar bijv. 1000:1 (ingame 4km van oostkust tot westkust in Amerika i.p.v. de 4000km in he echt). En dan gewoon heel de wereld over nemen, in ieder land 1 stad, welke in het echt de hoofdstad is van dat land :) Lijkt me echt gaaf als er zoiets gemaakt gaat worden 8)
en hoe ga je ervoor zorgen dat je een reis rond de wereld kan maken? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsjoe
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 18:45:
[...]

en hoe ga je ervoor zorgen dat je een reis rond de wereld kan maken? :p
Bruggen :) En boten, misschien zelfs een AI veerboot o.i.d.
Zou in ieder geval gigantisch gaaf zijn.

Maar om van Amerika naar Europa te komen, is niet eens zo'n grote afstand. Via Alaska een brug naar Rusland, dan via Rusland kan je zo naar Europa lopen. Zelfde met andere continenten. Enige wat problematisch gaat zijn is Australië en Nieuw Zeeland. Antarctica ook maar die reken ik niet echt mee.

EDIT: Dus met een echte zombie apocalyps, Australië helemaal vrij maken van zeds en dan daar gaan wonen met z'n allen en wachten tot de zombies uitsterven, dan de wereld opnieuw bevolken :)

[ Voor 13% gewijzigd door Hatsjoe op 01-12-2012 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
taviana is released, maar ik wacht nog even een dagje gezien er nog steeds een hoop fixes binnenstromen.
ben ook niet thuis dit weekend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Dus dat betekent dat we binnekort een Got2dayz Taviana server kunnen verwachten??? Zou erg leuk zijn. Als die net zo goed werkt als de Namalsk server.

Trouwens gaat Namalsk binnekort nog geupdate worden naar 1.7.4.4???? Of wat is de rede dat deze nog op de oude patch 1.7.3. zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
namalsk is niet compatible met 1.7.4.4 de maker ervan is druk bezig met de update :)

taviana, ja. ik ga wat MW3 servers wegdoen dus er komt ruimte voor :)

[ Voor 30% gewijzigd door JoSchaap op 02-12-2012 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Oh is dat zo? ALs ik kijk binnen Dayzcommander zijn er genoeg servers die Namalsk draaien samen met 1.7.4.4. Waar zit dan het verschil in? Speel namelijk meestal namalsk maar mocht ik eens iets anders willen moet ik naar 1.7.4.4. Geen zin in om telkens tussen patches te switchen haha.

Taviana is toch belangerijker als Mw3 he:P Wordt dat dan wel een public zoals namalsk of nog geen idee over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je zou de recenste versie gewoon in DayZ laten
Maar de 1.7.3 in de map DayZ-173 , heb zelf nog 1.7.2.5 in die serie
Alleen een shortcut maken die verwijst naar de goede DayZ-*** versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
http://www.nightstalkers.cz/en_index_dn.php?menu=en_dn_popis
DayZ: Namalsk compatible with DayZ mod, version 1.7.3
dat is de enige echte official versie van namalsk. en die is nog niet bijgewerkt voor 1.7.4.4 :)

geen idee hoe die anderen dat doen. Maar ik ga pas dingen updaten als SumraK zelf aangeeft dat 0.70 uit is :)

de MW3 machine heeft niet genoeg schijfruimte (dayzserver = 19GB en de schijven zijn maar 17GB) dus ik moet even kijken hoe ik dit rond ga werken

[ Voor 29% gewijzigd door JoSchaap op 02-12-2012 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeviNL
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 27-07-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 09:49:

Levi had ondertussen vulkaan-down-hill een nieuwe wereldrecord met de trekker gezet: 81 km/uur. En was vervolgens op zoek gegaan naar een auto (geen SUV) en vond deze uiteraard, en daar nog 1...en nog 1. Sluipert en moi lieten de net gevonden brommer staan en namen plaats achter 1 van de 3 voertuigen.
Nieuw wereldrecord is een feit :P

Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/2lm6qg1.jpg

140 km/uur met een GAZ :o

Sorry voor de kwaliteit van de screenshot gemaakt met gratis versie van fraps :(

[ Voor 7% gewijzigd door LeviNL op 03-12-2012 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakie1945
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-04 12:59
Photoshop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeviNL
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 27-07-2023
Ik kan je verzekeren dat geen photoshop is.

GAZ(limo) gaat standaard al 125 km/u :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsjoe
  • Nu online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakie1945
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-04 12:59
Tuurlijk is het geen photoshop! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
weer een linkje om in de gaten te houden (jep ze zijn weer begonnen!)

1.7.5 live changelog :)

https://github.com/R4Z0R4...ocumentation/Changelog.md

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Dit is toch wel een gamechanger:
* [NEW] - In combat bot added if your in combat and logoff your player will be replaced with a bot that can still be looted and killed.
En de bot synced met jouw profiel op de hyve?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dat zit er al in hoor.. (tenminste het stond ook in de eerdere changelogs, allicht heeft het de uiteindelijke update niet gehaald of was het gebugged)

lingor gebruikt dit principe al een tijd :)

[ Voor 13% gewijzigd door JoSchaap op 03-12-2012 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Thx, heb al een tijd niet kunnen spelen, maar volg dit topic nog steeds
(me loves de verhaaltjes)

Vindt t een mooie ontwikkeling als t daadwerkelijk nuttig wordt om iemand neer te knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsjoe
  • Nu online
* [NEW] - Ability to flip ATV's.
* [NEW] - Zeds spawn while in vehicles.
* [NEW] - Zeds mow have the ability to damage vehicles. This is limited to glass only once glass is destoryed players within will be damage.
* [NEW] - Zeds now have the ability to pull you from open vehicles.
Dat zijn hele leuke en vette changes! Kan niet wachten op 1.7.5 :D
Pagina: 1 ... 74 ... 92 Laatste

Let op:
Beperk de slowchat. Post alleen over de game en minder over het meeten in-game.

Voor de standalone kan men hier hier terecht