Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gyrolion
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11:43
True schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 03:21:
[...]

Eerste dag was zeker leuk ;)

Cyw00d misschien is een dayonly server wel leuk ;)
Persoonlijk vind ik nacht altijd wel stoer, de zombies zien je minder snel en je kan mensen lokken met flares. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
server is (tot nu toe) nog 100% friendly ;)

of gewoon iedereen met NVG laten spawnen :P

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iryl
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22-09-2019
JoSchaap schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 10:03:

Op een gegeven moment zullen mensen toch goede gear hebben en dan zal de strijd los barsten }) .
Zal vanavond ook weer inloggen (Guild Wars 2 *O* ).
Morgen zal ik weer inloggen, ook wel leuk dat er gewoon een side channel is.

Xfire: Irylx Xbox360: Iryl Twitter: @_Iryl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-09 00:02
JoSchaap schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 10:03:

Het was niet mijn intentie omdat voor altijd te laten inderdaad :P. Hoewel het opstarten en elkaar helpen zo erg gaaf was (DayZ komt zo veel beter over dan al die servers waarbij je gespawn killed wordt). Het is leuker om straks individueel/teams te gaan en dan de strijd te laten los barsten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iryl
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22-09-2019
Zandpad schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 10:25:
[...]

Het was niet mijn intentie omdat voor altijd te laten inderdaad :P. Hoewel het opstarten en elkaar helpen zo erg gaaf was (DayZ komt zo veel beter over dan al die servers waarbij je gespawn killed wordt). Het is leuker om straks individueel/teams te gaan en dan de strijd te laten los barsten!
Wat ook nog een mogelijkheid is om idd teams te maken en dan een "slagveld" area uitzoeken (van stary naar NW airfield oid) en dan elkaar proberen neer te schieten.
Team 1 start bij NW airfield en Team 2 bij Stary en dan kun je van alles en nog wat doen om elkaar te vinden en neer te schieten.

[ Voor 10% gewijzigd door Iryl op 15-08-2012 10:29 ]

Xfire: Irylx Xbox360: Iryl Twitter: @_Iryl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Konjo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 24-09 11:58
Toch hele vreemde bugs in dit spel. Ga ik van nl 38 naar nl 53 staat er Konjo was Killed en spawn ik in mijn Ghilli maar compleet zonder gear in The Wilderness. Opnieuw naar nl38 en sta ik zonder gear maar met Ghilli in Komorovo ofzo......

Zijn toch rare bugs dat je je afvraagt hoe het kan ontstaan.....

En zonder van mijn gear..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 13:04
Even een kleine update:

Vanavond doe ik de update van een andere tijdinstelling.

Ja dat is voor iedereen zichtbaar, tenzij mensen hier iets op tegen hebben? Het lijkt mij juist leuk om te zien waar iedereen een beetje zit, aangezien het een friendly server is (voorlopig).

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Konjo schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 10:33:
Toch hele vreemde bugs in dit spel. Ga ik van nl 38 naar nl 53 staat er Konjo was Killed en spawn ik in mijn Ghilli maar compleet zonder gear in The Wilderness. Opnieuw naar nl38 en sta ik zonder gear maar met Ghilli in Komorovo ofzo......

Zijn toch rare bugs dat je je afvraagt hoe het kan ontstaan.....

En zonder van mijn gear..
Wees blij dat je überhaupt in een server geraakt, hier is dit na update 1.7.2.5 nog niet gelukt om in Chernarus uit te komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Konjo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 24-09 11:58
Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 10:35:
[...]

Wees blij dat je überhaupt in een server geraakt, hier is dit na update 1.7.2.5 nog niet gelukt om in Chernarus uit te komen...
Heb je de laatste beta patch? en probeer een op eu404 in te loggen. Daarna ging het bij mij 'goed' bleef niet op loading hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zandpad schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 10:25:
[...]

juh eerst ff opstarten idd, ben nu zo druk met die voertuigen geweest dat mn char helemaal nog niks heeft.. mjah bonen en cola, en een lege AKM :+

oja voor we het vergeten dit zouden we nog posten toch?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/APHu2.jpg
Wie m leent, weer netjes repareren wat je stuk maakt,
en weer netjes afgetankt terug op stal zetten :+

(jerrycans/spareparts in de gear)

vanavond eens kijken of ik dan toch een MP5SD en ammo kan bemachtigen :+

[ Voor 4% gewijzigd door JoSchaap op 15-08-2012 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
Ter info: De server ga ik in virtualbox + server 2008 proberen te laten draaien, dan kan ik makkelijker backups bijhouden etc.

Ontopic: Goed dat je de auto ter beschikking stelt, nu de vraag of mensen zich aan die afspraak houden :P Ik heb het zelf al een aantal keer voor elkaar gekregen ook om een voertuit te laten exploderen. :)

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
is geen auto maar de bus waarmee ik en zand op pad waren :P

en zolang t goed gaat is het leuk, en anders vinden we m vast wel weer terug O-)

[ Voor 41% gewijzigd door JoSchaap op 15-08-2012 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Juuj, ik denk dat ik de oplossing gevonden heb! DayZ commander bleef maar zeggen dat ik de juiste versie had, dus ik maar uitsluiten dat ik de verkeerde had. Maar telkens dat ik DayZ via steam wou launchen bleef ie maar Loaden, dus ik controleer de versie rechtsonder: Jawel hoor, 1.7.2.4 :(
Blijkt dus dat DayZcommander een eigen mapje met DayZfiles heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik had met six ook dat gedoe, uiteindelijk alle launcher zooi geuninstalled en gewoon de DayZ torrent gepakt :+ werkt prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standby
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-09 21:02
Ziet er goed uit, binnenkort kom ik ook maar eens op de server :)

Blaat het niet dan schaapt het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennyz
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-09 09:49
Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 11:09:
Juuj, ik denk dat ik de oplossing gevonden heb! DayZ commander bleef maar zeggen dat ik de juiste versie had, dus ik maar uitsluiten dat ik de verkeerde had. Maar telkens dat ik DayZ via steam wou launchen bleef ie maar Loaden, dus ik controleer de versie rechtsonder: Jawel hoor, 1.7.2.4 :(
Blijkt dus dat DayZcommander een eigen mapje met DayZfiles heeft...
Daarom altijd alles manueel doen. Dan weet je tenminste zeker dat het goed gaat.

Sinds gisteren is er een nieuw Battleye Anti-Cheat Feature. Zal nu eindelijk de hackgolf minder worden?

http://dayzmod.com/forum/...eat-features/#entry684746

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand ervaring met day-z op een macbook pro via bootcamp? Ik vind online veel tips over het boosten van je FPS, alleen blijft het bij mij tergend traag.

Specs;
- 2.7 GHz i7
- 4 gb ram
- Intel HD graphics 512 mb
- Windows 7

Ik weet dat de grafische kaart waarschijnlijk de bottleneck is, maar met alle settings op low en het uitvoeren van de FPS & Mouse lag config change blijft het, zeker in bebouwde gebieden, erg traag;

FPS lag fix:
Step 1: Go into your "My Documents" folder.
Step 2: Open "ArmA 2" folder.
Step 3: Look for the following lines in ArmA2.cfg, ArmA2OA.cfg, and any other ArmA versions you have.
GPU_MaxFramesAhead=1000;
GPU_DetectedFramesAhead=3;
Step 4: Change them to:
GPU_MaxFramesAhead=1;
GPU_DetectedFramesAhead=1;
Step 5: ? ? ?
Step 6: Profit. This should dramatically help your FPS lag. Now for the mouse lag.

Mouse lag fix:
Step 1: Open ArmA 2.
Step 2: Open your control settings for whatever profile you use.
Step 3: Drag mouse smoothing to zero.
Step 4: ? ? ?
Step 5: Profit

Deze fixes hebben geholpen, zeker de mouse lag fix, maar het is nog steeds erg traag. Uitgaande van genoeg ram en processor power zou het met deze fixes en alles op 'low' toch goed speelbaar moeten zijn. Zie ik andere middelen om mijn FPS te boosten over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
[message=38752129,noline]r2dGeert schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 11:40[/message
Deze fixes hebben geholpen, zeker de mouse lag fix, maar het is nog steeds erg traag. Uitgaande van genoeg ram en processor power zou het met deze fixes en alles op 'low' toch goed speelbaar moeten zijn. Zie ik andere middelen om mijn FPS te boosten over het hoofd?
Staat je Anti Aliasing uit? Dit schijnt erg veel effect te hebben als deze aan staat of zelfs op low, het beste kun je deze helemaal uit zetten.

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pwner
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 14:12
@Cyw00d is de server down? Want kan hem niet zien als ik bij remote ip + port intyp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isitlightagain
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-09 19:08
Denk het wel, hier zie ik 'm ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 11:40:
Heeft iemand ervaring met day-z op een macbook pro via bootcamp? Ik vind online veel tips over het boosten van je FPS, alleen blijft het bij mij tergend traag.

Specs;
- 2.7 GHz i7
- 4 gb ram
- Intel HD graphics 512 mb
- Windows 7

Ik weet dat de grafische kaart waarschijnlijk de bottleneck is, maar met alle settings op low en het uitvoeren van de FPS & Mouse lag config change blijft het, zeker in bebouwde gebieden, erg traag;

FPS lag fix:
Step 1: Go into your "My Documents" folder.
Step 2: Open "ArmA 2" folder.
Step 3: Look for the following lines in ArmA2.cfg, ArmA2OA.cfg, and any other ArmA versions you have.
GPU_MaxFramesAhead=1000;
GPU_DetectedFramesAhead=3;
Step 4: Change them to:
GPU_MaxFramesAhead=1;
GPU_DetectedFramesAhead=1;
Step 5: ? ? ?
Step 6: Profit. This should dramatically help your FPS lag. Now for the mouse lag.

Mouse lag fix:
Step 1: Open ArmA 2.
Step 2: Open your control settings for whatever profile you use.
Step 3: Drag mouse smoothing to zero.
Step 4: ? ? ?
Step 5: Profit

Ik heb naast dat ik DayZ ook op mijn pc heb, heb ik hem ook in bootcamp op mijn MBP.

Specs:

- Intel Core i7 - 2,4 Ghz
- 8 GB DDR3 Ram (1333 Mhz)
- Intel HD 3000 graphics + AMD Radeon HD 6490
- Samsung 830 256 GB SSD
- Windows 7 64 bit Enterprise Edition

Bij mij draait hij overigens prima en ik denk dat het vooral ligt aan je grafische chip en combinatie met werkheugen en trage HDD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
Status down? Ik had ook al zoiets in gedachte maar dan met playernamen erbij..

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
en anders heb je altijd nog GameTracker.com :)

die gebruik ik ook voor MW3 (zie sig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
UPC ligt eruit bij ons thuis :s hoor net dat de tv etc het ookal niet meer doen. Is lang geleden dat ik downtine heb gehad, even afwachten dus sorry heren.

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cyw00d schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 12:10:
UPC ligt eruit bij ons thuis :s hoor net dat de tv etc het ookal niet meer doen. Is lang geleden dat ik downtine heb gehad, even afwachten dus sorry heren.
ws gewoon de IP-Renew cycle, is eens in de 3 maanden bij upc.

modem uit-aan moet dat verhelpen (toevallig net ook gedaan, en inderdaad ene nieuw ip)

ik twijfel nog of ik mn 60/6 om moet zetten naar 120/10 (maar dat is een ander topic :+)
UPC Internet vragen & problemen topic deel II

[ Voor 15% gewijzigd door JoSchaap op 15-08-2012 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
Heb er al een jaar geen last van gehad.. en het is bekend dat als je je modem uit en aan doet dat je dan een nieuwe IP krijgt volgensmij. Mocht het straks niet opgelost zijn dan probeer ik het wel even.

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-09 01:21

BioHazard

*\o/*

Cyw00d schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 12:10:
UPC klapt er bij mij elke dag wel eens uit. Ze zijn nu fiber in de stoepen aant trekken hier, nog even wachten dus. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
En hij is weer online heren.

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunedanh
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11:47
Ander IP nu? Server is niet te vinden... Of wellicht ben ik gewoon te enthousiast met proberen te verbinden en duurt het nog even ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
Dat is vreemd.. 'whatismyip' geeft nog altijd hetzelfde IP adres aan..

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badjas
  • Laatst online: 10-09 17:13
ik zie hem ook nog steeds niet, staat hij per ongeluk op Lan ingesteld ofzo? (weet niet eens of dat kan xD)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
Nee, internet is alleen even uit geweest, heb de DayZ server al opnieuw gestart.

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
Ik zie nu weer players connecten, klopt dat?

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 20:12

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Jongens.... Slowchat.... :)

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badjas
Ja, we zitten erin! Ik hoop alleen dat je internet stabiel blijft, want als het uitvalt als we op 300m hoogte in onze heli zitten is de server niet het enige wat crasht :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunedanh
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11:47
Oh wat stout. Anyway dit zal mn laatste reactie wel zijn, hierna is het klaar. Wij verbinden nu weer ja, heb je enig idee of je internet het gaat houden, of dat er kans is dat de boel er nog een keer uit klapt? Midden in de lucht uitloggen is minder fijn ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca123
  • Laatst online: 17-12-2024

afca123

PSN Blasterus15

Zou eigenlijk dit spel wel willen aanschaffen. Je hoort er veel over etc. Is er ook (soort clan/groep) die met elkaar optrekt? Want ik wil niet alleen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
Dat begrijp ik, ik ga er vanuit dat mijn internet nu gewoon weer blijft draaien hoor, ik heb dit al heel lang niet meer gehad.

@afca123 Ik heb nu een GoT server draaien (lees in mijn signature de gegevens, ook een aantal posts toe hoe je moet connecten). Gisterenavond zaten er heel de tijd 7 of 8 spelers op.

@twister nee nog geen teamspeak, wellicht wel een leuk idee inderdaad. En mensen praten nu via de ingame voice chat (Via de knoppen . en , kun je schakelen naar de 'side channel' vervolgens met caps lock kun je praten.

[ Voor 26% gewijzigd door Cyw00d op 15-08-2012 13:10 ]

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twister00004
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-08 08:11
Leuk zo'n eigen server, ga proberen om vanavond wat tijd ervoor te maken.
Is er ook een teamspeak voor de server aanwezig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badjas
twister00004 schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 13:09:
Leuk zo'n eigen server, ga proberen om vanavond wat tijd ervoor te maken.
Is er ook een teamspeak voor de server aanwezig?
Teamspeak is niet echt nodig, je hebt voice-chat ingame op de side channel. Dat kan iedereen die op dat moment in het spel zit horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca123
  • Laatst online: 17-12-2024

afca123

PSN Blasterus15

Oke, maar het is dus zo dat je wel een leuk groepje hebt. Joinen er ook onbekende? Misschien zou je dan je server wat beter moeten promoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badjas
Cyw00d, Jorgmungandr en ik zitten allebei vast op Loading. Heb je toevallig de server teruggezet naar 1.7.2.4? Ik weet dat je dan namelijk dat probleem krijgt als je probeert te connecten met .2.5.

Nvm, we zitten erin :D

[ Voor 7% gewijzigd door Badjas op 15-08-2012 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mjah slowchat krijg je al snel met zo'n GoT server :-)

Was 12 jaar geleden niet anders met de CS beta :+

allicht een appart topic voor de Slowchat of GoT-Server? Mods? uw mening?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het officiele Dayz Slow chat topic lijkt me wel wat ja.

Op een andere noot, gisteren een chopper gevonden met een maatje, 2x FN fal met 2 mags dus hij ook blij met zijn nieuwe wep en 2 mags.
Was wel even spannend aangezien het dicht bij stary was en we met een mannetje of 30 in de server zaten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
Ik zeg doen. #slowchat #GoTServer in welke catagory moet dat? ook gewoon shooters? Iemand die het initiatief wil nemen om dat op te zetten met mij als co-schrijver?

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
informatief plaatje over de Arma2 Graphics settings icm DayZ
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/swqhH.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cyw00d schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 13:52:
Ik zeg doen. #slowchat #GoTServer in welke catagory moet dat? ook gewoon shooters? Iemand die het initiatief wil nemen om dat op te zetten met mij als co-schrijver?
wacht even reactie van een mod af, scheelt weer gedoe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Slowchat topic wordt niet gemaakt denk ik, is al heel vaak in het schop een mod topic een discussie over geweest voor zowel WoW, Dayz als anderen.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die last hebben van Artifacts. ik had er ook last van dus ging ik even googlen. ik stuite toen op dit topic :http://dayzmod.com/forum/...acts-fixedmaybe-they-are/
1. Deleted my old @dayz/addons/ folder content.
2. Replaced it with Rockets full install torrent from his 1.7.2.5 post.
3. Updated to the most recent Arma2 beta patch.
4. Went to Stary, flushed at first sign of artifacts.
De torrent voor "Rockets Full install Torrent" kan je hier vinden: http://dayzmod.com/forum/...uild-1725-rolling-update/

Ik heb het net geprobeerd en het lijkt dat het werk(Is geen garantie ofc)

Edit: Ik krijg weer artifacts het mog niet voor eeuwig duren helaas

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2012 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nope want ik update al mn arma 2 mods handmatig, en wis dan altijd de originele addons map :)
helpt geen ene zak :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11:34
JoSchaap schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 13:52:
informatief plaatje over de Arma2 Graphics settings icm DayZ
[afbeelding]
Even getest, loopt idd beter maar nog steeds artifacts voor de rest is het prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-09 08:33
Cyw00d schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 13:52:
waarom krijg ik steeds de melding dat ik een bad version heb als ik jouw server probeer te joinen? :P ik draai de laatste Dayz & Arma patch

*edit*

Gelukt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
@Arnlith dat zijn bekende problemen die in vorige posts behandeld worden, je hebt als het goed is ergens een Beta map met daarin de 2 nieuwe exe bestanden, deze moet je in je arma2 oc folder gooien en de huidige overschrijven. Dan heb je de laatste versie, lees nog even een paar posts/pagina's terug daar word het wat duidelijker uitgelegd ;)

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Arnlith check de dayZ wiki daar staat precies alles uitgelegd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Laatst online: 25-07 13:11
Als dit een slow chat topic krijgt, dan is het hek van de dam. Dan krijg je er 1 voor BF, WoW, Diablo, etc. En dan is het geen werk meer voor de mods. Gewoon hier houden en on topic. Niet "Hey! ik zag jullie gister daar".

Ja ik ben geen mod, maar dit is mijn mening!

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
  • Laatst online: 26-09 21:01
Battleeye is iedereen aan het kicken cywood. Ping to high =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld
  • Laatst online: 28-11-2024

Arnevld

Warhammer

Heeft er iemand een sniper rifle te ruil ? ik heb best wel wat terug te ruilen :)

Verder heb ik gister wat bizars gezien, alles stond in de fik!

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Ho9X7b-JDvE&feature=youtu.be]

Warhammer en PC games en lego

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is alweer back online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• finniespin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-09 22:20
@Arnevld
Is dat op cyw00d's private server?

i9 13900k | NH-D15 | MSI RTX 5090 32G VENTUS 3X OC | MSI MPG Z790 | 32GB G.Skill F5-5600J2834F16GX2-RS5K | 1x Kingston KC3000 2TB | 1x M500 960GB | 2x 860 QVO 1TB | Sharkoon Rebel P20 1200W | Fractal Design Torrent | 2x ASUS PG279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld

Arnevld

Warhammer

finniespin schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 16:33:
@Arnevld
Is dat op cyw00d's private server?
Nee gewoon een public server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winst
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 26-09 23:19
Moet je de ping is zien... das nie normaal meer.

Wat gebeurt er eigenlijk als je tijdens een crash in een auto rijdt?

Winst = Papie = ZeroT0ne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• finniespin
Net zoals een helicopter, Je staat waar je het laatst geregistreerd bent.
Ik vloog iets van 3x al in een helicopter midden in de lucht toen de server resetten/crashte.

i9 13900k | NH-D15 | MSI RTX 5090 32G VENTUS 3X OC | MSI MPG Z790 | 32GB G.Skill F5-5600J2834F16GX2-RS5K | 1x Kingston KC3000 2TB | 1x M500 960GB | 2x 860 QVO 1TB | Sharkoon Rebel P20 1200W | Fractal Design Torrent | 2x ASUS PG279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dude, draai je die server op een laptop ofzo? Echt stabiel is ie niet ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
Vreemd, specs van de server is AMD 6100 6-core CPU en 8GB werkgeheugen...

Ik heb net heel even een download van DayZ aangehad (100mb) ik denk dat dat de lag veroorzaakte, ik zal vanavond de rest wel doen.

[ Voor 47% gewijzigd door Cyw00d op 15-08-2012 16:44 ]

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• finniespin
Ik draai op AMD 6950, i5 2500k en ik heb alles op low. En Fraps doet soms frame drops.
En als je te veel record, dan draait het spel maar 1 FPS als ik record..

Slechte zins opbouw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyw00d schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 16:43:
Vreemd, specs van de server is AMD 6100 6-core CPU en 8GB werkgeheugen...
Hij kicked ons voortdurend voor hoge ping, terwijl de ping van de server 500+ is... :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-08 20:13

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

En voor de mensen die nog op publieke servers spelen. Heb ondertussen weer voldoende medic gear (helaas geen Antibiotics).

Ook nog een M9 SD gevonden, die blijkbaar maar 1 kogel had. Jammer pas ontdekt toen er een zombie op me afstormde. Ik had thans een goed gevulde G17 :/

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik ben ff alles aan het herinstalleren in de hoop mn xsplit probleem te fixen :) (http://dayzmod.com/forum/...ntire-screen/#entry694278)

kan ik allicht weereens streamen :)

is servertijd al op -6 gezet? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
Nee nog niet, ik ga de server verplaatsen naar een virtuele zodat ik makkelijk backups bij kan houden. Dat gebeurt vanavond, ik probeer dan ook even de tijd aan te passen :)

Door dit laatste zal de server dus ook even offline zijn, maar ik probeer dit zo beperkt mogelijk te houden. Ik hoop hem van te voren te kunnen klaarzetten en dan heel even downtime voor het koppieeren van de database.

[ Voor 39% gewijzigd door Cyw00d op 15-08-2012 19:03 ]

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeg wel ffe wanneer je die restart, dan kunnen we onze vehicles saven ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Recon24 schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 12:04:
[...]

Ik heb naast dat ik DayZ ook op mijn pc heb, heb ik hem ook in bootcamp op mijn MBP.

Specs:

- Intel Core i7 - 2,4 Ghz
- 8 GB DDR3 Ram (1333 Mhz)
- Intel HD 3000 graphics + AMD Radeon HD 6490
- Samsung 830 256 GB SSD
- Windows 7 64 bit Enterprise Edition

Bij mij draait hij overigens prima en ik denk dat het vooral ligt aan je grafische chip en combinatie met werkheugen en trage HDD.
Excuus, zit ook op 8gb ram in plaats van 4. Zou het zo'n verschil maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isitlightagain
Toch wel grappig, op het dak de stad in de gaten houden, je komt nog leuke dingen tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-09 08:33
Ik moet zeggen, Cywood's server heeft wel een lekkere sfeer :) paar man tegengekomen, even een lastig verstaanbaar gesprek gehouden (geluid was nogal zacht) en niet instant-shot op mij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DogEatsDog
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14:48
Soooooo annoying.....

Ik loop over straat in Cherno, opeens val ik neer en vlieg serieus naar de andere kant van Cherno en sterf daar :s
Dan respawn ik voor de 3e keer in een uur bewusteloos >_<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kupauw
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-08 15:04
DogEatsDog schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 21:20:
Soooooo annoying.....

Ik loop over straat in Cherno, opeens val ik neer en vlieg serieus naar de andere kant van Cherno en sterf daar :s
Dan respawn ik voor de 3e keer in een uur bewusteloos >_<
Op welke server zitten nu de meeste tweakers buiten die van cyw00d om?

En is het mogelijk om met een nieuwere Arma 2 OA versie een oudere versie server te joinen? Want zo ver ik kan zien zijn de server/cliënt versies verschillend van elkaar.

[ Voor 18% gewijzigd door Kupauw op 15-08-2012 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld

Arnevld

Warhammer

Zitten lekker te snipen op NL server vandaag.
Zitten met zn 4, allemaal ghillie 2x AS50 en een DMR een iemand loopt te looten dit allemaal rond cherno.
De mensen die je tegen komt nog een beetje trollen.
Ik heb vandaag zo'n kleine 24 kills en 3 deaths :)

Hier heb ik iemand voor de gek gehouden.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=RKOw5m7ad3o&feature=plcp]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isitlightagain
Was weer mooi op de Got server, gered van een dak, de bus in en huppa het land door. Tot dat de fuel op was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DogEatsDog
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14:48
Jasperklaren schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 21:24:
[...]

Op welke server zitten nu de meeste tweakers buiten die van cyw00d om?

En is het mogelijk om met een nieuwere Arma 2 OA versie een oudere versie server te joinen? Want zo ver ik kan zien zijn de server/cliënt versies verschillend van elkaar.
Ik speel met vrienden op verschillende servers, vehicles en tents saven toch niet. Op dit moment private hive met meer car spawns, en nogal wat PvP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-08 20:13

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Ga ook eens de GOT server bezoeken.
Ingame name is trouwens RufinaGhent

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
Heren > Vanaf nu ben ik bezig met het installeren van de virtuele server, het kan zijn dat er lag voorkomt.

P.S. Ik merk onenigheid in de chat rond 22:00 uur, als dit door gaat moet ik maatregelen nemen, maar ga er vanuit dat mensen volwassen genoeg zijn om zich te gedragen. De mensen die het deden weten zelf wie het zijn, hou het leuk voor elkaar.

Edit: Tijd is verzet van de server en het is nu licht op de server (-7 UTC)

[ Voor 9% gewijzigd door Cyw00d op 15-08-2012 22:46 ]

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed te zien dat je hier op let Cyw00d, het was gisteren erg gezellig! laten we het zo houden.
In de toekomst een FFA gebied maken, b.v. NW airfield zou wel tof zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hajame
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 24-09 11:43
leuke boel al op de server, ik wacht even totdat het licht is, zie ik toch niet wat meer dan met zo een flashlight :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isitlightagain
Hoelang gaat dit ongeveer duren"?
nvm dit is stukken beter zo :) hoelaat wordt 't nu donker?

[ Voor 50% gewijzigd door Isitlightagain op 15-08-2012 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wars140 schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 22:35:
Hoelang gaat dit ongeveer duren"?
Ik ben nu aan het laden ^^

Loading... -.-

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2012 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kupauw
Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 22:36:
[...]

Ik ben nu aan het laden ^^

Loading... -.-
Zit een password op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja er zit zit een wachtwoord op, hoezo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themace
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 26-09 19:58
Oke server herstart :D het is nu daglicht maar alle items uit de voertuigen zijn weg. Verder wel erg leuk voor de verandering om zo te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kupauw
Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 22:41:
[...]

Ja er zit zit een wachtwoord op, hoezo?
Oh dacht dat het voor een test was oid. Is het WW publiekelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jasperklaren schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 22:42:
[...]

Oh dacht dat het voor een test was oid. Is het WW publiekelijk?
Alleen voor trusted people ;)
(Kijk Cyw00d z'n sig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HowlingMad
  • Laatst online: 05-09 11:46
Ik heb de GoT server in de favo's staan van Dayz Commander, maar als ik join krijg ik een error omdat het paswoord mist. Ook niet zo gek want hij vraagt op geen enkel moment naar dit wachtwoord.
Wat doe ik fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• postbus51
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

postbus51

Lala is sexy

Eindelijk weer eens een paar dagen zonder fakies (ik bedoel h(o)ax)
En jawel een admin die oplet , dus met 18 man lekker een beetje rond rennen knallen en veel lol
Komen er ineens 3 binnen spawnen op dezelfde plek , full gear met een bus
Locked de admin de connectie dus iedereen freezes , doet zijn ding en poef weg de 3 malloten
We moesten alleen weer inloggen maar verders nada problemo , toen maar een assault attack
9 vs 9 met alleen old fasion wapens (geen hightek alleen scopes (no gps ,nv )) en dat in schemerduisternis en zombies als bonus kills

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kupauw
Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 22:43:
[...]

Alleen voor trusted people ;)
(Kijk Cyw00d z'n sig)
Cheers 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, vandaag 2 bussen gerepaired en met alletwee gereden, op het laatst met 2 bussen achter elkaar gereden :D
Die server is NAAAAAIIIZZZZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 23:04:
Zo, vandaag 2 bussen gerepaired en met alletwee gereden, op het laatst met 2 bussen achter elkaar gereden :D
Die server is NAAAAAIIIZZZZ
En vervolgens dood gaan vlak voor NW Airfield :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Passworded server is toch ontzettend saai? (Rocket staat het ook niet toe overigens)
Het maakt 't juist spannend dat je elk moment door een random afgeknald kunt worden.
Er is dan totaal geen challenge, want zombies alleen draait 't spel niet om.

Overigens begrijp het ik wel, gezien de overvloed aan hackers op 't moment.

Ik speel overigens met een man of 6 op noobgroup server.

[ Voor 8% gewijzigd door unfor op 15-08-2012 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
Overvloed aan hackers, overvloed aan mensen die 'friendly' en behulpzaam willen gamen... overvloed aan trage laggy servers.. en nee ze staan het niet toe, mits het private servers zijn (zoals die van mij).

Mijn server staat bijvoorbeeld niet bij Six Launcher in de lijst oid.

En vooral dat mensen in groepen willen kunnen spelen, vrienden willen kunnen vormen.. en wat is dan leuker dan het met mensen van tweakers te doen? :P

[ Voor 21% gewijzigd door Cyw00d op 15-08-2012 23:12 ]

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
unfor schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 23:09:
Passworded server is toch ontzettend saai? (Rocket staat het ook niet toe overigens)
Het maakt 't juist spannend dat je elk moment door een random afgeknald kunt worden.

Mag wel, kom je alleen niet in de lijsten voor... Tja het blijft ook niet friendly forever. Het is een goede manier om op te bouwen en later er vol voor te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
  • Laatst online: 26-09 21:01
unfor schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 23:09:

Ik speel overigens met een man of 6 op noobgroup server.
Sterker nog, ze werden allemaal mad dat ik ze overhoop schoot nadat ze met hun heli in cherno lande :P
Jammer genoeg ging de piloot niet dood, best vreemd aangezien ik er een heel mag in had geschoten.

Iets met friendly server ofzo en ik moest maar leaven als het mij niet aanstond :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
chiIIed schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 23:27:
[...]

Sterker nog, ze werden allemaal mad dat ik ze overhoop schoot nadat ze met hun heli in cherno lande :P
Jammer genoeg ging de piloot niet dood, best vreemd aangezien ik er een heel mag in had geschoten.

Iets met friendly server ofzo en ik moest maar leaven als het mij niet aanstond :D
Hah share dat password eens, kom ik eens dood en verderf brengen :P
Pagina: 1 ... 55 ... 92 Laatste

Let op:
Beperk de slowchat. Post alleen over de game en minder over het meeten in-game.

Voor de standalone kan men hier hier terecht