Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Fantastisch, mijn ´huis´server heeft nu een shit-for-brains admin die eerst met zijn vriendje de hele server wil doorzoeken op vehicles en iedereen die de server maar wil joinen kicked. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• finniespin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-09 22:20
Helicopter!

i9 13900k | NH-D15 | MSI RTX 5090 32G VENTUS 3X OC | MSI MPG Z790 | 32GB G.Skill F5-5600J2834F16GX2-RS5K | 1x Kingston KC3000 2TB | 1x M500 960GB | 2x 860 QVO 1TB | Sharkoon Rebel P20 1200W | Fractal Design Torrent | 2x ASUS PG279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:46
Sagaris schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 20:56:
Fantastisch, mijn ´huis´server heeft nu een shit-for-brains admin die eerst met zijn vriendje de hele server wil doorzoeken op vehicles en iedereen die de server maar wil joinen kicked. :X
Dan report je hem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Ben inderdaad de DayZ forums opgegaan en nu een report aan het typen. Death to abusive admins! :9

[ Voor 24% gewijzigd door Sagaris op 13-08-2012 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:13

Roshnak

PSN: Roshgill

Dayz is echt kapot bij mij, ik heb de update gedaan en kon toen niet in een server komen ''loading'' scherm bleef hangen. Nu heb ik de files van http://fr1.dayz.nu/latest/DayZ-1.7.2.5.rar gedownload en in de goede map gekopiëerd, hetzelfde probleem. Hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

Roshnak schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 21:55:
Dayz is echt kapot bij mij, ik heb de update gedaan en kon toen niet in een server komen ''loading'' scherm bleef hangen. Nu heb ik de files van http://fr1.dayz.nu/latest/DayZ-1.7.2.5.rar gedownload en in de goede map gekopiëerd, hetzelfde probleem. Hebben meer mensen hier last van?
je weet zeker dat je Arma 2 versie 95883 is? 95913 word namelijk nog zo goed als nergens gedraaid

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:13

Roshnak

PSN: Roshgill

IlIlIlIlIl schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 22:23:
[...]

je weet zeker dat je Arma 2 versie 95883 is? 95913 word namelijk nog zo goed als nergens gedraaid
Jup ik heb 95883

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantomas
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Roshnak schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 21:55:
Had dit eergisteren ook ineens, Eerst had ik ineens geen textures meer. Uitgelogd en ingelogd op een stuk of vijf verschillende servers zonder beterschap, daarna ineens alleen nog maar het loading scherm op elke server.

Uteindelijk maar opgegeven en Arma opnieuw geinstalleerd, daarna werkte alles weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• finniespin
Ugh, mijn eerste ervaring met hacker.
Heli engine ineens kapot terwijl ik midden in de lucht vlieg, oké kan erg veel geluk zijn.
Ik ga terug naar de plaats waar ik dood was gegaan.

Pak snel een CZ sniper op ik zie iemand met DMR.
Ik schiet hem 2 keer in zijn body, hij bloed niet. Oké... misschien lag.

Later zie ik ineens een 2e heli crash met grote vlammen. Ik ga weer dood.
En hij spawned ineens een 3e helicopter.

Als je "pon4uk" tegenkomt, smack 'm in zijn gezicht.
Heb alles lekker op genomen. Nu maar hopen dat ban support van DayZ goed is...

Erg jammer, *sniff* mijn helicopter.

i9 13900k | NH-D15 | MSI RTX 5090 32G VENTUS 3X OC | MSI MPG Z790 | 32GB G.Skill F5-5600J2834F16GX2-RS5K | 1x Kingston KC3000 2TB | 1x M500 960GB | 2x 860 QVO 1TB | Sharkoon Rebel P20 1200W | Fractal Design Torrent | 2x ASUS PG279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
finniespin schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 23:30:
Ugh, mijn eerste ervaring met hacker.
Heli engine ineens kapot terwijl ik midden in de lucht vlieg, oké kan erg veel geluk zijn.
Ik ga terug naar de plaats waar ik dood was gegaan.

Pak snel een CZ sniper op ik zie iemand met DMR.
Ik schiet hem 2 keer in zijn body, hij bloed niet. Oké... misschien lag.

Later zie ik ineens een 2e heli crash met grote vlammen. Ik ga weer dood.
En hij spawned ineens een 3e helicopter.

Als je "pon4uk" tegenkomt, smack 'm in zijn gezicht.
Heb alles lekker op genomen. Nu maar hopen dat ban support van DayZ goed is...

Erg jammer, *sniff* mijn helicopter.
Je kan als je engine uitvalt nog prima landen met een helicopter. Zolang je maar geen boom raakt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• finniespin
Ja, kwam ik later ook achter.
Either way. Ik ging toch dood.

Ugh, lekker een 300 woorden topic maken op DayZ forums.
Even een cheater reporten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HcV83
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-07 15:46
Roshnak schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 18:00:
Is er ook een fix tegen die tergende Graphic Glitches? Wordt er gek van dat ik niks kan zien omdat alles in 1 keer wit of bruin is.
Druk shift, + en - (numerieke gedeelte) tegelijk in en typ flush. Als je het artifact probleem weer krijgt doe je het nog een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
HcV83 schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 04:05:
[...]
Druk shift, + en - (numerieke gedeelte) tegelijk in en typ flush. Als je het artifact probleem weer krijgt doe je het nog een keer.
Sinds 1.7.2.5 artifacts bij de militaire locaties... Daarvoor niet (hinderlijk)

bovenstaande werkt niet afdoende bij mij. Ik zie dat ie flushed, maar artifacts worden meestal erger.
Na 10 keer zat ik zelfs naar een witblauwe stroboscoop te kijken...
Uiteindelijk werd t iets minder met ALT TAB'en, maar blijft irritant.

Gister wel voor t eerst een m4a1 camo sd gevonden met plenty ammo... Damn wat speelt t spel dan anders 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik speel ook alleen nog met SD wapens :) M4a1 aim sd is mijn favo ivm de red dot sight

en de M9 SD als sidearm :)

kost even wat risico (je moet er aardig lang naar zoeken op NWA) maar het speelt zoveel makkelijker.
alleen SD ammo is lastig te vinden!

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gyrolion
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11:43
Godver de godver.. wat een spel.. iedereen knalt je gewoon neer. Ik was eindelijk een beetje op dreef. Genoeg wapens, eten kaart alles.
Zie ik iemand in het bos dus ik denk oh leuk vriendjes maken.. dus ik kom daar hij draait zich om en schiet me gelijk neer zonder te vragen.. ik snap er helemaal niks van.
Waarom heeft iedereen toch de enorme drang in dit spel om elkaar neer te knallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Gyrolion schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 09:47:
Godver de godver.. wat een spel.. iedereen knalt je gewoon neer. Ik was eindelijk een beetje op dreef. Genoeg wapens, eten kaart alles.
Zie ik iemand in het bos dus ik denk oh leuk vriendjes maken.. dus ik kom daar hij draait zich om en schiet me gelijk neer zonder te vragen.. ik snap er helemaal niks van.
Waarom heeft iedereen toch de enorme drang in dit spel om elkaar neer te knallen?
Heb je kenbaar gemaakt dat je hem niet neer wil schieten? Als er iemand in een bos op mij af komt rennen zonder dat hij iets zegt krijgt hij ook kogel door zijn kop, ik ga het risico niet nemen. Je kunt mekaar nou eenmaal nooit echt vertrouwen en dan neem je zelf het zekere voor het onzekere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gyrolion
Ik had wel duidelijk kenbaar gemaakt door de microfoon dat ik een friendly was.. maar hij was stoer met zijn machine geweer en dergelijke dus maaide mij zo neer.
Hij reageerde nog Ok thats cool. :/
Wat kindjes in dit spel haha. Agh ja.. dan maar opnieuw die eerste uren door het spel kruipen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Gyrolion schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 09:50:
Ik had wel duidelijk kenbaar gemaakt door de microfoon dat ik een friendly was.. maar hij was stoer met zijn machine geweer en dergelijke dus maaide mij zo neer.
Hij reageerde nog Ok thats cool. :/
Wat kindjes in dit spel haha. Agh ja.. dan maar opnieuw die eerste uren door het spel kruipen.
Fair enough, dan is het gewoon een lul. Die heb je helaas ook. Volgende keer verstoppen, vragen of hij friendly is en dan pas tevoorschijn komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gyrolion
Ja voor de volgende keer wel handig.. maar voor nu stop ik effe een dag of wat met het spel.. word er zo moe van dat gekill. Ik moet namelijk eerst weer gear gaan halen in een stad.. dus dat resulteert wss ook in een gankfest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

Wat bij mij werkte was de @DayZ map uit je arma 2 AO directory te verwijderen, vervolgens via sixlauncher herinstalleren en dan updaten naar 1.7.2.5
Gyrolion schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 09:47:
Wat ik tegenwoordig doe is schieten voordat hun kunnen schieten :9 ik vertrouw niemand (op het groepje tweakers waar ik vaak mee speel na dan)

[ Voor 52% gewijzigd door Streepje op 14-08-2012 10:13 ]

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 13:04
Wat ik tegenwoordig doe is schieten voordat hun kunnen schieten :9 ik vertrouw niemand (op het groepje tweakers waar ik vaak mee speel na dan)
Schieten voordat iemand jou schiet doen de meeste mensen, dit is ook vrij logisch, als je veel uren in je spel heb zitten dan wil je die niet kwijt en doe je er ook alles aan om dat te beschermen, mocht je 'backup' willen dan moet je gewoon echt met vrienden gaan spelen, of bijvoorbeeld een gesloten tweakers.net groep oprichten.

Ik heb zelf al een private server gedraaid, wellicht dat dit een mooie oplossing is voor de GoT groep om op te spelen met een wachtwoord? Kijk naar bijvoorbeeld Minecraft, mensen op GoT hebben ook hun eigen server en dat gaat ook veel beter? (Het is maar een voorstel).

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-08 20:13

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Is natuurlijk een vicieuze cirkel, als je steeds shoot on sight wakker je het algemeen wantrouwen enkel maar aan. Ik zal nog eerder weglopen dan schieten, ik ben uiteindelijk een friendly. ;)

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isitlightagain
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-09 19:08
Kan je vanaf het begin al twee wapens mee nemen ( als dat al mogelijk is.. ) zoals een Cz 550 en een Lee Enfield bijvoorbeeld? Zou wel handig zijn voor close combat ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
Wat bedoel je wars140? Ofdat dat mogelijk is als je een willekeurige server joint? Nee dat is niet mogelijk.

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik stream weleens via Xplit maar kom er net achter dat ik alleen nog maar met de oude exe (95417) kan streamen
alle nieuwe beta's geven een zwart scherm..

hopen dat ze dat snel weer fixen :) tot die tijd maar weer gedowngrade..

*edit* opgelost, de executable had arma2oa.exe als naam ipv Arma2OA.exe

kennelijk is xplit dus case sensitive met game sources

[ Voor 22% gewijzigd door JoSchaap op 14-08-2012 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isitlightagain
Gewoon als je dat bij je loot vind bedoelde ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLikeNoobies
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 19-09 09:27

iLikeNoobies

With Big Boobies

wars140 schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 11:41:
Kan je vanaf het begin al twee wapens mee nemen ( als dat al mogelijk is.. ) zoals een Cz 550 en een Lee Enfield bijvoorbeeld? Zou wel handig zijn voor close combat ..
Haha, close quarters met een Lee :)

Anyways, hoeveel wapens je mee kan nemen is afhankelijk van je backpack. Met de standaard backpack is het niet mogelijk om een extra primary mee te nemen. Pistool volgens mij wel (correct me if im wrong)

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isitlightagain
Ok bedankt, dan gaat t zoeken worden naar een andere backpack :) En welja, een Lee is altijd nog beter dan niks.. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
wars140 schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 11:41:
Nee, begin tasje is te klein. Pas bij een alicepack begin ik met 2 wapens. Anders kom je niet uit met ammo/eten/medsupplies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
laatste keer op lingor gesniped dus vanochtend met frisse moed opnieuw begonnen, revolver gevonden en wat voedsel, loop ik het dorpje uit, wordt ik beschoten..

tijdens het wegrennen omgekeken en de schutter gespot.

omgelopen, geflanked en revolver leeggeschoten..
hier met die alicepack en gear.. helaas geen bandit, maar hij begon! :+

de loot van deze slechte schutter en een uurtje door dressen rennen:
Afbeeldingslocatie: http://cloud-2.steampowered.com/ugc/558697910670512472/B3D41A928BC69D44A22991391CD1085BF89F0F84/

zo vind je 3 kompassen per dag, en nu ik er een nodig heb.. nada :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iryl
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22-09-2019
Gisteren ff op Lingor Island begonnen, server met 3 man. Wilde kijken hoe en wat, vind ik binnen 5 minuten camo clothing, mp5sd en een auto. Neem aan dat elke Lingor server een aparte private hive is? Vanavond is kijken of ik een server met meer man kan vinden en redelijke ping. Zag alleen 100+ ping servers gisteren.

Xfire: Irylx Xbox360: Iryl Twitter: @_Iryl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HcV83
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-07 15:46
priemt schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 07:53:
[...]

Sinds 1.7.2.5 artifacts bij de militaire locaties... Daarvoor niet (hinderlijk)

bovenstaande werkt niet afdoende bij mij. Ik zie dat ie flushed, maar artifacts worden meestal erger.
Na 10 keer zat ik zelfs naar een witblauwe stroboscoop te kijken...
Uiteindelijk werd t iets minder met ALT TAB'en, maar blijft irritant.

Gister wel voor t eerst een m4a1 camo sd gevonden met plenty ammo... Damn wat speelt t spel dan anders 8)
Klopt, soms wordt het inderdaad alleen maar erger maar bij mij heeft het de laatste 3 dagen altijd gewerkt en met name wanneer ik het uitvoer als ik rechtstreeks in de artifacts kijk. Een maat van mij daarentegen met dezelfde settings/server werkt het vrijwel nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iryl schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 12:35:
Gisteren ff op Lingor Island begonnen, server met 3 man. Wilde kijken hoe en wat, vind ik binnen 5 minuten camo clothing, mp5sd en een auto. Neem aan dat elke Lingor server een aparte private hive is? Vanavond is kijken of ik een server met meer man kan vinden en redelijke ping. Zag alleen 100+ ping servers gisteren.
Alle servers met dayzlingor.tk in de naam delen een hive

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BakkerJoop
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 27-09 10:42
De artifacts zijn zeker nog niet gefixt, maar bij mij wel minder geworden. Ik heb ze recentelijk bij Balota gehad, toen relog gedaan en ze wan weg. Gisteravond op een andere server op de NW airfield en toen heeft (voor het eerst!) een flush geholpen.

Voorheen had ik altijd en overal artifacts als er maar soldier corpses in de buurt waren, Cherno, Balota, Berezino, Stary, NW Airfield etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• finniespin
Die ban support op de DayZ forums is niet zo goed.

Kan de admin van een server iemand "globally" bannen?
http://dayzmod.com/forum/...uk-us-2043/page__hl__2043

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Jingles
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-09 13:46
Het is vanmiddag onmogelijk om in een server te komen. Ben ik de enige?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• finniespin
Wat voor versie draai je?
En welke ArmA 2 Arrowhead beta patch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11:34
finniespin schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 12:54:
Die ban support op de DayZ forums is niet zo goed.

Kan de admin van een server iemand "globally" bannen?
http://dayzmod.com/forum/...uk-us-2043/page__hl__2043
Klopt gaat ook zeker minstens een week duren als het niet langer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was laatst onderweg van elektro naar balota(over cherno heen) met een maat, wij komen aan bij een stuk of 3-4 barns bij elkaar en horen schoten van een pistool maar zijn geen van beide gehit oid.
Dus wij nemen kamp in 1 van die barns en coveren beide een ingang, ik kan precies een andere barn in kijken als ik naar links leun, en wat staat daar, een bandit met best wat zieke gear, ik verlos hem hier maar al te graag van en schiet hem plat met me m16, vervolgens word ik in eens beschoten vanaf de andere kant van de barn(zo'n lange barn van 100 mtr lang ofso), en ik word meerdere malen gehit en breek me been, precies op het moment dat ik op de grond ga liggen komen me sights over de tweede bandit, twee bursts later en hij ligt ook op de grond.
Nog net overleefd met 2k bloed oid over, had echt verwacht dat ik dood zou gaan.

Uiteindelijke loot, map, kompas ect., alice pack, m4a1 CCO en alle meds supplies die je nodig hebt, en een AK-Kobra voor me maat.

Was toch wel even spannend, en ik moet toch zeggen dat die bandit skin(tulband) best handig is, hadden ze dit niet gehad was ik wel friendly geweest O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• finniespin
Die tulband is soms nog een beetje buggy, als je dood bent gegaan. Draag je het nog voor een korte 5-10 mins.
Maar ook als je inlogt op en server en spawned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkkuHihi
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 04-05 19:46
Op NL 18 was een hacker die iedereen op de server liet dansen, ben gauw gedisconnect. Is de eerste keer dat ik met een hacker tegengekomen ben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
Hebben mensen interesse als ik een server draai voor de GoT groep? Met 'GoT' als password?

mvg

Cyw00d

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-09 01:21

BioHazard

*\o/*

Cyw00d schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 15:51:
Hebben mensen interesse als ik een server draai voor de GoT groep? Met 'GoT' als password?

mvg

Cyw00d
Private hive dan? Want een officiele server mag je niet passworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
Klopt, dat is een private hive inderdaad, maargoed als hij altijd draait is het toch leuk om 2 verschillende caracters te kunnen spelen? GoT server en de andere servers.

GoT server kan dan vriendschappelijk gespeeld worden.

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-09 01:21

BioHazard

*\o/*

Ik vind het een goed idee, als er meer animo is, zou ik het doen. Als er weinig tot geen animo is, is de server waarschijnlijk te leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• finniespin
@Cyw00d
Lijkt me wel gaaf!
Mag ik ook non-tweakers inviten?

2e hacker vandaag tegen gekomen.
Zelfde server. Dus die server word nu een no-go.

Wel eerst leuk wapens (terug) gevraagd. Lijkt me wel zo eerlijk.
(Die gast heeft me gedood, en verloor alles door hem...)
En nu de ultieme betrayel. Ik heb lekker alles opgenomen van deze irritante gast.

Als het mss überhaupt nog zin heeft als de ban pas een week later wordt ingevoerd.
Dus ik heb nu een L85 AWS (thermal/night vision) en een m14 AIM.

[ Voor 6% gewijzigd door finniespin op 14-08-2012 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
Hij draait op dit moment al, maar ik zal hem vanavond even goed instellen met wachtwoord etc. Geen idee hoe de meeste daar over denken, maar ik vind het best als er andere spelers op komen, dat houd je toch niet tegen.

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• finniespin
Zijn er speciale opties ingesteld?
Wat is de IP van de server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
Nee geen speciale opties.

IP: 62.163.16.175
Port: 2302
Password: GoT
Naam: Cyw00d GoT Server (1.7.2.5 / 95883)

Hoe kan ik Joinen?
Zorg uiteraard dat je de juiste versie geinstalleerd heb staan (Zie posts hierboven).
Open ARMA II OA via de normale shortcut of via steam. Kies in het menu voor Multiplayer, dan krijg je de server-browser.
Klik op 'Remote' en vul bovenstaande gegevens in. Daarna vraagt hij op een wachtwoord en kun je de server joinen. Er staat een vehicle spawn script op die bij het starten van de server zojuist 19 randomly damages vehicles heeft gespawned.

Het is toegestaan mensen buiten GoT deze informatie te geven, maar probeer het beperkt te houden zodat het geen zooitje wordt. Probeer ook je GoT nickname te gebruiken, het is natuurlijk leuk om op dit forum met elkaar te kunnen overleggen. Vragen of opmerkingen? Stuur mij even een DM, daar zal ik het snelste op reageren.

Mocht het connecten niet in 1 keer lukken, probeer het nog een aantal enkele keren, het is een bekend probleem dat connecten met DayZ servers niet altijd soepel lopen en ik weet uit ervaring dat meerdere keren proberen meestal positief uitpakt.

[ Voor 153% gewijzigd door Cyw00d op 14-08-2012 17:19 ]

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Topicstarter
De laatste keer dat ik keek, was het volgens de Day-Z staff niet de bedoeling dat er passwords op servers komen te staan.
IMPORTANT: There are RULES that you need to follow as a server administrator. They are as follows:
  • The server MAY NOT be passworded
  • You MAY NOT run any other mods, or keys.
  • You CANNOT kick other players for your friends and clanmates
  • You CANNOT lock the server for ANY reason at ANY time
  • You CANNOT edit the DayZ Mod mission files
  • Battleye MUST be installed and running at ALL TIMES
  • Minimum slot count of 40 (30 for countries where bandwidth is expensive i.e. developing countries)
  • You may only ban players for two reasons: Malicious talk, and racism.
  • You may only kick for disruptive behavior (such as continued VOIP over side channel).
Kicking for extremely excessive ping or desync is permitted, but if abused is grounds for blacklisting
Het zou in ieder geval zonde zijn als je ineens je server kwijt zou raken. Mocht je toestemming hiervoor hebben dan kan je mijn bericht negeren :)

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
kKaltUu dat gaat alleen om de publieke servers, dit is een private server welke ook niet in de lijst van Six launcher voorkomt bijvoorbeeld, wel goed dat je er aan denkt. Thnx :)

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Topicstarter
Cyw00d schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 17:25:
kKaltUu dat gaat alleen om de publieke servers, dit is een private server welke ook niet in de lijst van Six launcher voorkomt bijvoorbeeld, wel goed dat je er aan denkt. Thnx :)
Ah ik las pas te laat dat het om een private hive ging. Ik weet het standpunt hier niet over dus daar zeg ik niets over. Zal als ik tijd heb in ieder geval een keer langsspringen.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iryl
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22-09-2019
Ff updaten dan zal ik je server is joinen cyw00d

Xfire: Irylx Xbox360: Iryl Twitter: @_Iryl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isitlightagain
Ik zit erop :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
wars140, os het mogelijk dat je je eigen nickname gebruik?

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ vipax

Kan je ff de hive fixen? Nu patch 1.7.2.5 uit is kunnen geen vehicles of tents meer gesaved worden.

Game is nu echt broken, heeft geen zin om te spelen omdat je nix kan doen.

Elk voertuig wat je vind kan je nix mee omdat hij niet saved.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isitlightagain
Ik gebruik mijn eigen nick, zijn er op dit moment 2 online ( en ik moet een eind lopen, ergens in het westen terecht gekomen :p )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-09 14:47
@DraWx vipeax zit bij de buren, Duitsland.
ik wou er ook heen maar,.. me werk gooide weer eens roet door het eten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ohw hehe i see ^^

Ik hoop dat ze deze bug snel fixen want ik vind er nu echt nix aan, wetende dat als je een voertuig vind je er nix mee kan doen omdat je het niet kan saven :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedydown
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-06 12:25

speedydown

Icter van lik-me-vestje

Verwijderd schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 18:25:
Ohw hehe i see ^^

Ik hoop dat ze deze bug snel fixen want ik vind er nu echt nix aan, wetende dat als je een voertuig vind je er nix mee kan doen omdat je het niet kan saven :(
jij kunt tenminste een server joinen :>

Speedydown.nl !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-09 08:33
Ik kom ook even langs op de private hive :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19:18
Ik kom helaas nergens meer in, .exe verplaatsten heeft dit keer ook geen effect. Ook maakt het niet uit welke server ik join (versie/beta). Loading blijft hangen. Aantal oplossingen geprobeerd, maar geen succes.

Ik weet het is alpha, dus ik wacht maar rustig af tot een patch dit probleem oplost somehow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-09 14:47
Verwijderd schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 18:25:
Ohw hehe i see ^^

Remember het is een alpha.
Daarnaast zijn ze als gekken achter de scherm bezig met de stand-alone en ook nog eens de mod supporten.
Gun ze wat tijd :P

* Ook al irriteer ik me ook dood aan die bugs,.. mjah het is nu even niet anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:22

aKra

Intentionally left blank.

Jezus... Nu al twee uur bezig om een beetje "stabiele" server te krijgen maar het blijft niet gaan... Er is echt iets naars aan de hand bij DayZ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jterpstra schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 19:28:
[...]

Daarnaast zijn ze als gekken achter de scherm bezig met de stand-alone en ook nog eens de mod supporten.

* Ook al irriteer ik me ook dood aan die bugs,.. mjah het is nu even niet anders
Klopt ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Join LU286 als je een stabiele server wilt joinen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11:34
IkkuHihi schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 15:33:
Op NL 18 was een hacker die iedereen op de server liet dansen, ben gauw gedisconnect. Is de eerste keer dat ik met een hacker tegengekomen ben...
Zoiets:

YouTube: DayZ Raining MEN! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
  • Laatst online: 26-09 00:02
Zo! Net snel even private GoT server gejoined (Duncan Idaho), maar loading was erg lang dus nu even opnieuw installeren. Daarna met een vriend van mij (Badjas) op zoek naar een vehicle!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isitlightagain
Tijd gespeeld op de GoT server, maar snachts plus alle bugs gaat dat niet werke..zo meteen weer proberen, anders maar even wachten tot morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andamanen
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Andamanen

Trotse eilandengroep

jterpstra schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 19:28:
[...]

Ik wacht gewoon op 1.7.3 voordat ik weer verder ga. Er zijn toch altijd genoeg andere leuke games om te spelen? Als mijn ervaringen enige indicatie zijn, gaat het er op de hardcore servers iets rustiger aan toe. Minder hackers, minder last van bandits die de derdepersooncamera misbruiken. Bovendien vind ik het in first person veel meer spanning hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk je dat 1.7.3 deze week er nog aan gaat komen? aangezien dayz @ gamescon is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkkuHihi
Jep, maar dan gaat iedereen op de server dansen. Zat met 4 vrienden op Skype en hun characters begonnen ook opeens allemaal te dansen. :p Had ook een ander filmpje gezien en daar werd iedereen bij elkaar geteleport en gingen vervolgens dansen. Dat was bij mij gelukkig niet het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andamanen
  • Niet online

Andamanen

Trotse eilandengroep

Verwijderd schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 21:23:
Denk je dat 1.7.3 deze week er nog aan gaat komen? aangezien dayz @ gamescon is?
In de reddit AMA zei rocket dat het sowieso pas na gamescom zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkkuHihi
Weet iemand eigenlijk waarom je soms met al je gear aan de kust spawnt? Ik meende dat ik ergens gelezen had dat wanneer de game vastzit op het laadscherm en je hem dan afsluit je aan de kust gaat spawnen. Klopt dat of komt het ergens anders door?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andamanen
  • Niet online

Andamanen

Trotse eilandengroep

Ik geloof dat het bedoeld was als feature om server-hoppen/Alt-F4 tegen te werken (dus als straf voor als je niet netjes uitlogt of te snel van servers wisselt), maar in zijn huidige vorm werkt het volgens mij nog niet zoals bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb even een vraagje.
Ik heb nu zelf men server:

DayZ - FR237 (1.7.2.5/95883) (Veteran|3D:ON|CH:ON) dayzmod.com - NO RULES, GREAT SCOTCH | Vilayer.com

Voor de geinteresseerden...

Wat zijn nu de console commands ? want ik vind deze niet echt ... ik vind wel tools maar krijg deze amper aan de praat...

thx alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
Als er nog opmerkingen zijn mensen? Ik heb gezien op de server dat mensen niet blij zijn met de night-time, kan ik me inderdaad wel iets bij voorstellen. Ik kan er een day-only server van maken of de tijd verzetten? Want wij spelen natuurlijk allemaal 's avonds na het werken of na schooltijd en dan is het meestal donker :)

Hieronder nogmaals de GoT server:

[ Voor 16% gewijzigd door Cyw00d op 14-08-2012 22:57 ]

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik join ook even als FerGus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• finniespin
Ik kan de server niet via de in-game browser vinden.
En via DayZ commander zegt ArmA "Wrong password given" terwijl ik geen pw nog heb ingevoerd...

Raar, iemand hier meer verstand van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyw00d schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 22:57:
Als er nog opmerkingen zijn mensen? Ik heb gezien op de server dat mensen niet blij zijn met de night-time, kan ik me inderdaad wel iets bij voorstellen. Ik kan er een day-only server van maken of de tijd verzetten? Want wij spelen natuurlijk allemaal 's avonds na het werken of na schooltijd en dan is het meestal donker :)

Verzet de tijd naar GMT -6 ofzo, dan blijft het dag tot 2u 's nachts dacht ik...

Maargoed ik heb ffe men Arma II CO opnieuw gedownload, veel te veel last van issues de laatste tijd |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
Cyw00d schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 22:57:

Wat mij betreft verschuif je hem een kwart dag, dan heb je de keuze of je dag of nacht speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
Oke ik zal hem wel even op -6 zetten inderdaad, goed idee.

@Finnie > Je moet 'Remote' aanklikken in je server browser en dan mijn IP en port invoeren, dan komt hij in de lijst te staan. Pas als je connect vraagt hij om een password.

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
Cyw00d schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 23:23:
Oke ik zal hem wel even op -6 zetten inderdaad, goed idee.

@Finnie > Je moet 'Remote' aanklikken in je server browser en dan mijn IP en port invoeren, dan komt hij in de lijst te staan. Pas als je connect vraagt hij om een password.
Geen restart nu graag! We hebben een huey...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
Nee ik restart hem nu niet, zitten te veel mensen op nu.

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• finniespin
Remote had ik al geprobeerd.
Het rare was ook dat er alleen maar de opties;
"ip" en "port" waren.

Normaal kon je toch meer dingen in de remote lijst keizen, of ben ik stom dronken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
finniespin schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 23:32:
Remote had ik al geprobeerd.
Het rare was ook dat er alleen maar de opties;
"ip" en "port" waren.

Normaal kon je toch meer dingen in de remote lijst keizen, of ben ik stom dronken?
Nee, alleen IP en port.. als je dat ingevuld hebt krijg je een nieuwe serverlijst met alleen mijn server en de mogelijkheid zelf een server te hosten voor Arma II (Niet Dayz).

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
Waarom vind men het zo erg om in het donker te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• finniespin
Cyw00d schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 23:39:
[...]

Nee, alleen IP en port.. als je dat ingevuld hebt krijg je een nieuwe serverlijst met alleen mijn server en de mogelijkheid zelf een server te hosten voor Arma II (Niet Dayz).
Jep, mooi. Zit er in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyw00d als ik je server probeer te joinen krijg ik een melding met "Bad version, server rejected connection".
Enig idee of hier een oplossing voor is? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
chiIIed schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 23:46:
Niet iedereen weet de "truc" om s'nachts bijna net zo goed te zien als overdag, zonder NV zelfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chiIIed schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 23:46:
Je ziet minder + je bent in een enorm nadeel t.o.v. NVG's of L85 eigenaars :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
unfor schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 00:16:
[...]

Niet iedereen weet de "truc" om s'nachts bijna net zo goed te zien als overdag, zonder NV zelfs.
Bij mij werkt brightness omhoog zetten al vrij lang niet meer.
Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 00:16:
[...]
Je ziet minder + je bent in een enorm nadeel t.o.v. NVG's of L85 eigenaars :)
Anderen zien jou ook minder snel en jijzelf ziet lichtbronnen sneller omdat dat beter afsteekt tegen het donker.
NVG heeft een beperkt FoV + flares werken heel goed om het te counteren. Switchen tussen normaal zicht en NVG duurt in een firefight te lang. L85 werkt overdag net zo goed als 's nachts. :9

[ Voor 22% gewijzigd door chiIIed op 15-08-2012 00:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:22

aKra

Zo, gelukt, NL18 is weer up-to-date en perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
Zo! Dat was me een rondje! Lekker rondgevlogen, mensen opgepikt en weer afzet. Survivallen en gear zoeken is eindelijk echt goed te doen. Sfeer is goed op de server! Cywood, lekkere server!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de server ! net even een tijdje gespeeld en werkt prima.
Zo er staat al een UAZ klaar voor de volgende die gaat spelen in de Fire Station van Chrenogorsk.
In de UAZ zit al een tentje en nog spare engine parts.
( wielen, scrap metal en wat extra fuel is handig om er nog bij te zoeken )

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2012 01:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
Leuke reacties, bedankt! Ik ben bezig een web gedeelte op te zetten zodat je kan zien waar welke speler zit. Draait nu al, echter kan je nu ook zien waar alle vehicles zit en dat is niet de bedoeling lijkt mij.

Server gaat zo direct eventjes offline trouwens.

Nogmaals: Leuke reacties, daar doe ik het voor :)

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
was even een welkome afleiding.

door gezeik met batleye (onverklaarbare ban na een middagje prutsen met xsplit) en geen zin in al het gedoe eromheen maar gewoon een andere key en frisse start..

stream ook ff niet meer, eerst maareens aanzien wat xplit eraan doet..

echter laten ze op de hive servers geen spaan van je heel als newbie, dus na 15 poginen de handoek in de ring gegooid en lingor opgestart. maar een besloten server heeft ook wel wat :)

[ Voor 8% gewijzigd door JoSchaap op 15-08-2012 02:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
Cyw00d schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 01:48:
Leuke reacties, bedankt! Ik ben bezig een web gedeelte op te zetten zodat je kan zien waar welke speler zit. Draait nu al, echter kan je nu ook zien waar alle vehicles zit en dat is niet de bedoeling lijkt mij.

Server gaat zo direct eventjes offline trouwens.

Nogmaals: Leuke reacties, daar doe ik het voor :)
Prima! Leuk! Zeker een server om actief op te blijven. Er werd goed geholpen, en samen gewerkt. Ik geloof dat er niemand dood is gegaan aan een andere speler...

Online map is wel leuk ja! Maar inderdaad vehicles eraf. We hebben nu een decked out huey die we graag nog even houden!

Edit: JoSchaap, True en anderen bedankt voor de hulp :) Morgen verder!

[ Voor 4% gewijzigd door Zandpad op 15-08-2012 02:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

JoSchaap schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 02:00:
[...]
was even
[...]
een welkome afleiding.

door gezeik met batleye (onverklaarbare ban na een middagje prutsen met xsplit) en geen zin in al het gedoe eromheen maar gewoon een andere key en frisse start..

stream ook ff niet meer, eerst maareens aanzien wat xplit eraan doet..

echter laten ze op de hive servers geen spaan van je heel als newbie, dus na 15 poginen de handoek in de ring gegooid en lingor opgestart. maar een besloten server heeft ook wel wat :)
Eerste dag was zeker leuk ;)

Cyw00d misschien is een dayonly server wel leuk ;)

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winst
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15:57
Cyw00d schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 01:48:
Ik ben bezig een web gedeelte op te zetten zodat je kan zien waar welke speler zit.
Voor elke speler zichtbaar?!

P.S: leuke server!

Winst = Papie = ZeroT0ne

Pagina: 1 ... 54 ... 92 Laatste

Let op:
Beperk de slowchat. Post alleen over de game en minder over het meeten in-game.

Voor de standalone kan men hier hier terecht