Blijkt nu dus dat ik een bandit ben geworden, Humanity -18525. 0 Murders, Raar dit!
Kwam het net ook weer tegen, liep op een vrij volle full protected server rond, opeens tientallen mensen om me heen die op elkaar schoten.
HELICOPTER GEVONDEN
[smiley face]
i9 13900k | NH-D15 | MSI RTX 5090 32G VENTUS 3X OC | MSI MPG Z790 | 32GB G.Skill F5-5600J2834F16GX2-RS5K | 1x Kingston KC3000 2TB | 1x M500 960GB | 2x 860 QVO 1TB | Sharkoon Rebel P20 1200W | Fractal Design Torrent | 2x ASUS PG279Q
Humanity telt door in al je levens, dus niet alleen je huidige.thechib12 schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 22:19:
Blijkt nu dus dat ik een bandit ben geworden, Humanity -18525. 0 Murders, Raar dit!
For reals, no foolin??Sagaris schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 01:22:
[...]
Humanity telt door in al je levens, dus niet alleen je huidige.
Dat wist ik niet. Ben benieuwd, heb helaas nog niet kunnen spelen op 1.7.2.5
Dus is het dan gekoppeld aan je guid/playerid?
Zo, op onze eigen server hebben we een flink tentenkamp, een V3S, een Gaz en een bus. Wel erg opvallend, maar goed. Niet buiten de boundaries iig, dat is lame.
Epic zeg, nou kan je echt gave dingen doen. Nu alleen nog een heli zien te fixen.
Epic zeg, nou kan je echt gave dingen doen. Nu alleen nog een heli zien te fixen.
NEEJ, alles ging zo lekker.
Midden in de lucht. Mijn game freezed en ik kan niks doen...
3 vrienden zitten in de heli.
IEDEREEN DOOD.
Ugh, zo droevig dit ;_;
Midden in de lucht. Mijn game freezed en ik kan niks doen...
3 vrienden zitten in de heli.
IEDEREEN DOOD.
Ugh, zo droevig dit ;_;
i9 13900k | NH-D15 | MSI RTX 5090 32G VENTUS 3X OC | MSI MPG Z790 | 32GB G.Skill F5-5600J2834F16GX2-RS5K | 1x Kingston KC3000 2TB | 1x M500 960GB | 2x 860 QVO 1TB | Sharkoon Rebel P20 1200W | Fractal Design Torrent | 2x ASUS PG279Q
Tja sommige """" public servers"""" hebben eigen settings dus schiet een paar zombies
van een dak dan zoooooo lollig een gebroken been
Tja een kromme vinger ok , blauwe plek schouder zwa
maar een broken f\u/cking leg , enigste leuke 2 geholpen met bijl
net 4076 bloed over
Dus 2 bier (maak er 3 van) en dan morgen weer paar uurtjes op strand
van een dak dan zoooooo lollig een gebroken been
Tja een kromme vinger ok , blauwe plek schouder zwa
maar een broken f\u/cking leg , enigste leuke 2 geholpen met bijl
net 4076 bloed over
Dus 2 bier (maak er 3 van) en dan morgen weer paar uurtjes op strand
Tot je een heli hebt dan snap je waarom kampen buiten de map staanBioHazard schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 01:53:
Zo, op onze eigen server hebben we een flink tentenkamp, een V3S, een Gaz en een bus. Wel erg opvallend, maar goed. Niet buiten de boundaries iig, dat is lame.
Pro tip: wat je ook doet spring niet uit een helicopter ook al zit je 500 meter hoog.
[ Voor 9% gewijzigd door spookz0r op 12-08-2012 12:04 ]
Klopt het nu ook door de nieuwe versie dat de voertuigen niet goed saven? Of zelf verdwijnen bij server restart.
Ik ben dus mijn helicopter kwijt.
En het was op een server waar nooit meer dan ±10 op komen.
Nog steeds een vraag van mijn vorige post, gebruikt iemand hier RAMdisk?
Een tijdje geleden is er wel een aanpassing gemaakt waarbij voertuigen die buiten de map staan geparkeerd bij server restart opnieuw in de map spawnen. (Dacht ik)finniespin schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 13:43:
Klopt het nu ook door de nieuwe versie dat de voertuigen niet goed saven? Of zelf verdwijnen bij server restart.
Mijn helicopter was in de map.
01x,06x dus dat moet geen probleem zijn.
Een voertuig buiten de map zou na 24 uur moeten verdwijnen. Er zijn echter reports dat voertuigen na 3 dagen zonder te saven nog niet zijn verdwenen...grilkip schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 14:05:
Een tijdje geleden is er wel een aanpassing gemaakt waarbij voertuigen die buiten de map staan geparkeerd bij server restart opnieuw in de map spawnen. (Dacht ik)
Alleen hacked helicopters kan je niet saven , helies die gewoon gespawned zijn en niet door iemand kunnen gewoon gesaved worden en dan blijven ze op die plek staan. (ik spreek uit ervaring) Aangezien ik ook hacked choppers tegen ben gekomen waar ik dus later achter kwam.finniespin schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 14:09:
Mijn helicopter was in de map.

Server back-up heeft de heli opieuw laten spawnen in de noord westerlijke luchthaven!
http://steamcommunity.com...nshot/1153173061452938328
http://steamcommunity.com...nshot/1153173061452938328
[ Voor 23% gewijzigd door finniespin op 12-08-2012 15:35 ]
Meh, het ging eindelijk wel lekker en ineens hoor ik wat schoten langs me heen gaan.. en ja hoor daar lag ik dan met wat gebroken onderdelen. En toen kwam de genade klap.
Waarom zijn mensen toch zo voorspelbaar.
Waarom zijn mensen toch zo voorspelbaar.
Ah 't zit me eens mee.
Gister na 43 dagen is er een einde gekomen aan mijn terreur.
Vandaag maar opnieuw begonnen ( 2 uurtjes ) en na een half uurtje vond ik al een crashed heli
buit : FN FAL 2mag's en een lege bison. dus die heb ik maar laten liggen en heel veel medical supplies
stond zo doos, maar dan nog helemaal vol !
Niet veel later kwam ik de bosjes een tentje tegen, NV en GPS. mooi mooi !
Nu nog een backpack,. en me favo wapen vinden m4a1 SD
Vandaag maar opnieuw begonnen ( 2 uurtjes ) en na een half uurtje vond ik al een crashed heli
buit : FN FAL 2mag's en een lege bison. dus die heb ik maar laten liggen en heel veel medical supplies
Geluksvogel.jterpstra schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 17:41:
Ah 't zit me eens mee.
Het leukste is dat je weer opnieuw begint!
Iemand intresse in mijn M14 AIM ? met 2 mags, is te ruil voor M4A1 CCO of een sniper rifle.
Ook voor een ghillie te doen natuurlijk
Ook voor een ghillie te doen natuurlijk
Warhammer en PC games en lego
http://www.evga.com/forums/tm.aspx?m=1706081Verwijderd schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 18:05:
Heeft er iemand een handige guide om lingor te installeren?
Super vervelend dat de game nu niet meer mijn laatste positie saved maar me elke keer ergens random dropped, ben ik net aardig onderweg, sta ik opeens weer op kamenka.
Ik ben opzoek naar een camping tent!
Ben bereid om m16a2 (+2 mags) voor te geven.
Heb een heli, dus ik moet even wat storen.
Ik kill niemand ik kom unarmed.
Verwijderd
Dat is na de laatste update eenmaligSn0wblind schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 18:30:
Super vervelend dat de game nu niet meer mijn laatste positie saved maar me elke keer ergens random dropped, ben ik net aardig onderweg, sta ik opeens weer op kamenka.
Nevermind, server restart >_>
Nu maar hopen dat ik dan ding ergens goed neer heb gezet...
Nu maar hopen dat ik dan ding ergens goed neer heb gezet...
Heb 't ook al 2x gehad nu.
Google heeft er een paar jaVerwijderd schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 18:05:
Heeft er iemand een handige guide om lingor te installeren?
Ik heb zwaar harde ingame lagg (1-2 fps), iemand een fix? Voorheen kon ik het makkelijk spelen, maar sinds laatste dagen laggt het zwaar hard.
Als je toch een heli hebt,.. waarom haal je dan zelf geen tentfinniespin schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 18:32:
Ik ben opzoek naar een camping tent!
Vlieg ffkes naar Pustoschka (supermarkt )of naar Krasnostav ( supermarkt )of black mountain of Rog
1 v/d 4 moet je wel een tent vinden !
Ja heb ik gedaan, maar geen geluk gehad.jterpstra schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 19:10:
[...]
Als je toch een heli hebt,.. waarom haal je dan zelf geen tent?
Vlieg ffkes naar Pustoschka (supermarkt )of naar Krasnostav ( supermarkt )of black mountain of Rog
1 v/d 4 moet je wel een tent vinden !
Half om Half, de ene moest nog items spawnen.
En de andere had gewoon niks.
Verwijderd
NVM, ik had alle files al op de juiste plaats, maar het opstarten ging maar niet. Nu dacht ik bij mezelf "fuck deze" en ik start de normale DayZ op via DayZ commander, staat er oppeens @lingor in het hoofdmenuspookz0r schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 19:02:
[...]
Google heeft er een paar jaStaat zelfs op de DayZ wiki....

Edit: Huh, nu probeer ik de "normale" DayZ te laden, dan blijft die op "Loading" staan...
weird

Ik geef het op, dat word weer wat Battlefield 3
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2012 20:50 ]
Ik heb wel één voor jefinniespin schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 19:14:
[...]
Ja heb ik gedaan, maar geen geluk gehad.
Half om Half, de ene moest nog items spawnen.
En de andere had gewoon niks.
Te laat, helicopter weer gecrashed.
Irritatie met de knopjes.
Drukte per ongelijk op W ipv Q.
Neus schiet ineens naar beneden.
Rotorblades eten gras op, en ik sla op z'n kop.
Weer leuk een aantal items kwijt..
Irritatie met de knopjes.
Drukte per ongelijk op W ipv Q.
Neus schiet ineens naar beneden.
Rotorblades eten gras op, en ik sla op z'n kop.
Weer leuk een aantal items kwijt..
Grrrr... *&@#%*@&(#. Onze server met vehicles en tenten is offline gegaan en onder een andere naam teruggekomen, maar heeft ook een serverwipe gehad. Alles is weg. =( Ik spawn anderhalf uur na het weer online gaan van de server bij de kust met full gear (as usual) en ben naar het noorden gerend, onderweg ben ik 23 vehicle spawns voorbij gegaan, 0 vehicles gevonden. I hate you game! I hate your guts!
Zijn die vehicles nog niet gespawnd of heeft iemand in anderhalf uur alle vehicles gehoard?

[ Voor 6% gewijzigd door Sagaris op 12-08-2012 21:26 ]
Oh man, wat word je naar van de loading times tegenwoordig
Hoe fijn was het, een aantal weken geleden: 5/6 seconden en je was alweer in een server, zucht...

Hoe fijn was het, een aantal weken geleden: 5/6 seconden en je was alweer in een server, zucht...
Heb je Arma 2 beta 95883?
http://www.arma2.com/beta-patch.php/
Groene balk boven.
Voor steam: http://forums.steampowere.../showthread.php?t=2728714
http://www.arma2.com/beta-patch.php/
Groene balk boven.
Voor steam: http://forums.steampowere.../showthread.php?t=2728714
Wat is dat toch met die loading times, al 7 servers geprobeerd verspreid over 30 minuten...
Had ik ook last van vervolgens zitten kloten om het goed te krijgen.Djmaddox schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 22:20:
Wat is dat toch met die loading times, al 7 servers geprobeerd verspreid over 30 minuten...
Wat het geval was dat beta uit stond in sixupdater. En daarom niet goed update.
Zojuist geupdate naar de Beta versie, eens proberen.Haas_nl schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 22:32:
[...]
Had ik ook last van vervolgens zitten kloten om het goed te krijgen.
Wat het geval was dat beta uit stond in sixupdater. En daarom niet goed update.

Weer een lekker GF momentje.
Na 4 uur op verschillende volle servers gelegen te hebben met meezeh en papie op het airfield niemand gezien. Vandaag met papie even in 38 kijken. Kwam daar een player met een SVD camo. Die uiteindelijk met een volleerde headshot het einde van zijn leven laten zien.
Ineens een paar minuten later. Paf paf. beide killed. Niets gehoord niets gezien. Waarschijnlijk iemand die letterlijk achter ons spawnde en ons zo kon neerschieten... GF spawn system zonder noise. en GF high end gear. Coyote backpack, NVG, RANGE, M4a1 CCO SD.
Waarom ga ik nooit eens dood in een echt vuurgevecht inplaats van al die lame ways to die?
Na 4 uur op verschillende volle servers gelegen te hebben met meezeh en papie op het airfield niemand gezien. Vandaag met papie even in 38 kijken. Kwam daar een player met een SVD camo. Die uiteindelijk met een volleerde headshot het einde van zijn leven laten zien.
Ineens een paar minuten later. Paf paf. beide killed. Niets gehoord niets gezien. Waarschijnlijk iemand die letterlijk achter ons spawnde en ons zo kon neerschieten... GF spawn system zonder noise. en GF high end gear. Coyote backpack, NVG, RANGE, M4a1 CCO SD.
Waarom ga ik nooit eens dood in een echt vuurgevecht inplaats van al die lame ways to die?
Dus.. eerst hop je servers in de hoop mensen te kunnen neerschieten? Iemand doet hetzelfde bij jou en je vind het lame?jantje 2 schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 23:00:
Weer een lekker GF momentje.

Bah volgens mij reset dus de plek waar je begint als je de game afsluit omdat die vast blijft zitten in het loading scherm.
Geweldige game dit, wordt alleen maar slechter per patch. Kan al de helft van de servers niet joinen na correct patchen omdat deze in het orange worden weergegeven in six launcher. De helft aan witte servers kan ik niet joinen en sta nu doodleuk op kamenka.
Geweldige game dit, wordt alleen maar slechter per patch. Kan al de helft van de servers niet joinen na correct patchen omdat deze in het orange worden weergegeven in six launcher. De helft aan witte servers kan ik niet joinen en sta nu doodleuk op kamenka.
Leuk! Weer een uur verder, terug bij ons lichamen spawnt er ineens een gast voor ons die 5 man in ons auto afschiet...
Ik heb het wel gehad zo met DayZ, hackers verneuken het voor iedereen.
Ik heb het wel gehad zo met DayZ, hackers verneuken het voor iedereen.
Verwijderd
Tip: gebruik Dayz Commander. Deze update je Dayz naar de juiste versie en werkt een stuk gemakkelijker dan Six Launcher.Sn0wblind schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 23:27:
Bah volgens mij reset dus de plek waar je begint als je de game afsluit omdat die vast blijft zitten in het loading scherm.
Vandaag/gisterenavond hebben we 4 auto's gevonden en opgeknapt
Gebruik ik ook, toch blijf ik vastzitten op laadschermen.Verwijderd schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 23:50:
[...]
Tip: gebruik Dayz Commander. Deze update je Dayz naar de juiste versie en werkt een stuk gemakkelijker dan Six Launcher.
Vandaag/gisterenavond hebben we 4 auto's gevonden en opgeknaptNu nog een heli
Verwijderd
Geeft ie wel aan dat je de juiste versie hebt van zowel DayZ als Arma?Sn0wblind schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 23:56:
[...]
Gebruik ik ook, toch blijf ik vastzitten op laadschermen.
Het verschil zit het erin dat wij hoppen om ff te sniperen. Die kerel spawnt en wij horen hem totaal niet of iets anders. Neem aan dat je een inlog ofso wel moet horen of hij moet een zo perfecte positie op ons hebben. Het was gewoon vaag. zoals alle deaths van mij;)chiIIed schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 23:06:
[...]
Dus.. eerst hop je servers in de hoop mensen te kunnen neerschieten? Iemand doet hetzelfde bij jou en je vind het lame?
[ Voor 5% gewijzigd door jantje 2 op 13-08-2012 00:08 ]
Jups, ik heb beide opties geselcteerd dat beide arma en dayz de juiste versies moeten hebben. Zodra ik inlog, kan ik connecten, zie de playerlist, daarna verder met connecten, balkje loopt vol, setup completed en dan daarna nog een loading scherm die gewoon blijft hangen.Verwijderd schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 00:07:
[...]
Geeft ie wel aan dat je de juiste versie hebt van zowel DayZ als Arma?
dat dacht ik eerst ook. echter heb ik hem zojuist een uur aan laten staan en kwam ik er wel doorheen

Speedydown.nl !!!
Niet zo'n behoefte dat ding een uur te laten ladenspeedydown schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 00:17:
dat dacht ik eerst ook. echter heb ik hem zojuist een uur aan laten staan en kwam ik er wel doorheen :x
Gigantisch verschil iddjantje 2 schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 00:07:
[...]
Het verschil zit het erin dat wij hoppen om ff te sniperen. Die kerel spawnt en wij horen hem totaal niet of iets anders. Neem aan dat je een inlog ofso wel moet horen of hij moet een zo perfecte positie op ons hebben. Het was gewoon vaag. zoals alle deaths van mij;)
Verwijderd
Ik durf het niet te zeggen wat dan het probleem is. Mijn ideeën zijn opSn0wblind schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 00:11:
[...]
Jups, ik heb beide opties geselcteerd dat beide arma en dayz de juiste versies moeten hebben. Zodra ik inlog, kan ik connecten, zie de playerlist, daarna verder met connecten, balkje loopt vol, setup completed en dan daarna nog een loading scherm die gewoon blijft hangen.

Het is dus niet op elke server het geval, maar wil even op een lege server naar een goede locatie, hier kom ik dus niet in, maa rop een enorm drukke server weer wel. Maar maak daar geen kans om te overleven.Verwijderd schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 00:19:
[...]
Ik durf het niet te zeggen wat dan het probleem is. Mijn ideeën zijn op
[/sarcasm] toch? Als er toevallig iemand voor jullie zit op het moment dat jullie inloggen dan kill je hem toch ook gewoon? Gewoon hetzelfde.... Die speler kan ook niet van te voren kijken waar iedereen zit en dan daar precies achter gaan spawn. Geluk aan zijn kant (Voor hetzelfde was vlak voor je gespawned) en ongeluk voor jullie. Kan gebeuren.... Maar als je het ook vrolijk zelf doet dan zie ik het probleem niet zo.
Verwijderd
Zoek een server van 4 - 6 man. Ik denk dat dit het verschil maaktSn0wblind schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 00:20:
[...]
Het is dus niet op elke server het geval, maar wil even op een lege server naar een goede locatie, hier kom ik dus niet in, maa rop een enorm drukke server weer wel. Maar maak daar geen kans om te overleven.
Wat? Neen.Adanteh schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 00:22:
[...]
[/sarcasm] toch? Als er toevallig iemand voor jullie zit op het moment dat jullie inloggen dan kill je hem toch ook gewoon? Gewoon hetzelfde.... Die speler kan ook niet van te voren kijken waar iedereen zit en dan daar precies achter gaan spawn. Geluk aan zijn kant (Voor hetzelfde was vlak voor je gespawned) en ongeluk voor jullie. Kan gebeuren.... Maar als je het ook vrolijk zelf doet dan zie ik het probleem niet zo.
Kwamen eindelijk NL16 in met ze 2'en om een vriend te redden bij NWAF, waar we ook alle drie waren uitgelogd. Opeens alletwee teruggeteleporteerd naar de coast zodra we inlogden.Djmaddox schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 22:34:
[...]
Zojuist geupdate naar de Beta versie, eens proberen.

Ugh, zojuist WEER gerespawned met inventory, dit maal in Kamenka.
[ Voor 13% gewijzigd door Djmaddox op 13-08-2012 02:41 ]
Tja friend Rocket het begint te vervelen hackers (vaak kan ik toch nog ff pijn doen)
die lame als "You got mail" in popuppen in yeah een heli en dan nog niet eens kunnen vliegen met
die Bell , die coasters gaan killen
en dan heb alleen oog voor zombies (hud wise) krijg je een script 87 kick
WTF battleeye 2 dagen met de laatste update en f**king deze shit
Mss is beter torrents dan dit kopen en na 4 mnd en 2 weken een hoop bagger
die lame als "You got mail" in popuppen in yeah een heli en dan nog niet eens kunnen vliegen met
ja ik was ook alles kwijt maarja beter dat dan een loading screenDjmaddox schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 00:36:
[...]
Kwamen eindelijk NL16 in met ze 2'en om een vriend te redden bij NWAF, waar we ook alle drie waren uitgelogd. Opeens alletwee teruggeteleporteerd naar de coast zodra we inlogden.
Ugh, zojuist WEER gerespawned met inventory, dit maal in Kamenka.
Überhaupt heb ik nog nooit iemand voor me zien spawnenAdanteh schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 00:22:
[...]
Wij lagen daar gewoon al een uur tot anderhalf, en we zien iemand, en die gaat neer. Kwartier later worden we van achter neergeschoten(zo leek het). Verder geen beweging, geen witte bolletjes, geen zombies.
Ben nog teruggelopen ook om, waarschijnlijk, dezelfde kerel vlakbij te zien liggen met een AS50 die silenced schoot.
Winst = Papie = ZeroT0ne
Dat had ik 2 dagen geleden ook tot ik merkte dat ik nog op 1.7.2.4 zat terwijl 1.7.2.5 toch echt uit was. Ik launch vanuit Steam maar vertrouwde op Six Launcher om me up to date te houden. Six Launcher bleef echter op 1.7.2.4 staan. Dus handmatig ge-update en werkte weer als een trein.Sn0wblind schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 00:11:
[...]
Jups, ik heb beide opties geselcteerd dat beide arma en dayz de juiste versies moeten hebben. Zodra ik inlog, kan ik connecten, zie de playerlist, daarna verder met connecten, balkje loopt vol, setup completed en dan daarna nog een loading scherm die gewoon blijft hangen.
Bij jou wellicht ook het geval?
vaak staan lege servers op creating of waiting.. dat kun je alleen maar zien in de ingame server browser. Dus als je een lege zoekt kun je die beter opzoeken via ingame browser. Dan kijken naar servers met playing erachter. maar lege servers joinen is niet altijd makkelijk nee. Als ik wat lege servers voor wapens bezoek, kom ik er bij 7 van de 10 niet in korte tijd.Sn0wblind schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 00:20:
[...]
Het is dus niet op elke server het geval, maar wil even op een lege server naar een goede locatie, hier kom ik dus niet in, maa rop een enorm drukke server weer wel. Maar maak daar geen kans om te overleven.
Sommige hackers kan ik wel waarderen. Dit is er een van.
http://nl.twitch.tv/justxrippedn1ck/b/327671583
*edit: Dit is een ander, maar volgens mij is die hier al eens gepost.
YouTube: A Dayz Haunting
[ Voor 42% gewijzigd door Sagaris op 13-08-2012 11:06 ]
Onze server draait al op 1.7.2.5. We hebben nu een save bug met tent/vehicle inhoud. Blijft niet goed gesaved na een server herstart.
Bagger dus. Iemand enig idee of je een server zonder grote gevolgen kan downgraden?
Bagger dus. Iemand enig idee of je een server zonder grote gevolgen kan downgraden?
[ Voor 24% gewijzigd door BioHazard op 13-08-2012 11:07 ]
Verwijderd
Dude, probeer eens meer gestructureerde posts te maken, dit is al de tweede post van jouw in dit topic waar ik geen reet van versta... Probeer eens te beginnen met punten te zetten om aan te duiden waar je zin eindigt, en niet teveel info willen geven in één zin.postbus51 schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 06:15:
Tja friend Rocket het begint te vervelen hackers (vaak kan ik toch nog ff pijn doen)
Ik probeer je alleen maar te helpen, want je bent echt heel erg onverstaanbaar
Die kerel is een tijd of wat geleden ook al eens gewezen op zijn taalgebruik in posts in een ander topic. Was toen ook al tegen dovemans oren gericht. het lijkt wel of ie het door een translator haalt. Hij is iig geen native Dutch speaker.Verwijderd schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 12:09:
[...]
Dude, probeer eens meer gestructureerde posts te maken, dit is al de tweede post van jouw in dit topic waar ik geen reet van versta... Probeer eens te beginnen met punten te zetten om aan te duiden waar je zin eindigt, en niet teveel info willen geven in één zin.
Ik probeer je alleen maar te helpen, want je bent echt heel erg onverstaanbaar
Ja kwam hier achteraf ook achter, maar ik had al handmatig geupdate, maar sixlauncher blijft bij mij zelfs bij het beta gedoe te enablen op 1.7.2.4 staan, maar kan na een reinstall van alles toch ngo 1.7.2.5 servers joinen. Maf zooitje maar het werkt voor nu.Jason X schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 09:15:
[...]
Dat had ik 2 dagen geleden ook tot ik merkte dat ik nog op 1.7.2.4 zat terwijl 1.7.2.5 toch echt uit was. Ik launch vanuit Steam maar vertrouwde op Six Launcher om me up to date te houden. Six Launcher bleef echter op 1.7.2.4 staan. Dus handmatig ge-update en werkte weer als een trein.
Bij jou wellicht ook het geval?
DayZ commander is wat beter.
Maar heeft ook wat bugs.
En DayZ heeft veel meer features, en heeft handige en overzichtelijke UI.
Maar heeft ook wat bugs.
En DayZ heeft veel meer features, en heeft handige en overzichtelijke UI.
Gewoon 1.7.2.4 @dayz addon map kopieren vanuit een client en op je server mikken.BioHazard schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 11:06:
Onze server draait al op 1.7.2.5. We hebben nu een save bug met tent/vehicle inhoud. Blijft niet goed gesaved na een server herstart.
Gelukkig heb ik een back-up gemaakt van 1.7.2.4
gister een hele poos bezig geweest om te begrijpen wat hij neer had getypt maar na een half uur heb ik het opgegevenPos schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 12:17:
[...]
Die kerel is een tijd of wat geleden ook al eens gewezen op zijn taalgebruik in posts in een ander topic. Was toen ook al tegen dovemans oren gericht. het lijkt wel of ie het door een translator haalt. Hij is iig geen native Dutch speaker.
Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI
GeweldigSagaris schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 11:03:
Sommige hackers kan ik wel waarderen. Dit is er een van.
Verwijderd
Even een vraagje:
Stel je auto is geëxplodeerd maar ik kan de auto nog saven, is deze dan helemaal defect? Ik kon overigens ook met scrap metal de Hull repairen. Moet dit meerdere malen of is de auto gewoon gone??
Stel je auto is geëxplodeerd maar ik kan de auto nog saven, is deze dan helemaal defect? Ik kon overigens ook met scrap metal de Hull repairen. Moet dit meerdere malen of is de auto gewoon gone??
Ik doe gewoon altijd alsof hij aan het dichten is en then move along quickly.IlIlIlIlIl schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 14:22:
[...]
gister een hele poos bezig geweest om te begrijpen wat hij neer had getypt maar na een half uur heb ik het opgegeven
Verwijderd
Dutchly ik ben bij de Barracks linksonderin http://dayzdb.com/map#5.046.051
Zeg maar waar je bent en op welke server dan kan ik je wel even helpen.
Zeg maar waar je bent en op welke server dan kan ik je wel even helpen.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2012 15:06 ]
Die update heeft mijn Dayz verrot gemaakt, elke keer dat ik een server in ga, blijf ik op de loading screen hangen......
Als je op loading blijft hangen:
http://fr1.dayz.nu/latest/DayZ-1.7.2.5.rar
Alle bestanden uitpakken in je @dayz\addons folder welke onder je arma2 operation arrowhead folder staat. Bestaande bestanden vervangen.
Alle bestanden uitpakken in je @dayz\addons folder welke onder je arma2 operation arrowhead folder staat. Bestaande bestanden vervangen.
Goh.. het hack probleem loopt nu echt de spuigaten uit.
Vrijwel elke keer wel iets op de servers die ik recentelijk heb bezocht, dit keer thunderdome.
Dus snel gedisconnect en geef er de brui aan voor vandaag.
Hopelijk leeft m'n char nog...
- Ga denk ik maar even een "break" inlassen zo is het namelijk weinig fun
Vrijwel elke keer wel iets op de servers die ik recentelijk heb bezocht, dit keer thunderdome.
Dus snel gedisconnect en geef er de brui aan voor vandaag.
Hopelijk leeft m'n char nog...
- Ga denk ik maar even een "break" inlassen zo is het namelijk weinig fun
[ Voor 18% gewijzigd door osmosis op 13-08-2012 15:41 ]
Heb het gedaan, zal zo snel mogelijk testen en laten weten of het werkt. ThxSchnoop schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 15:31:
Als je op loading blijft hangen:
Dat Thunderdome gedoe, WTF? Hacken is een ding, maar een compleet map edit erin hacken? DAFUQ. Dit gaat echt nergens meer over. Als dit nog enkele weken doorgaat, is DayZ binnenkort zo goed als ten dode opgeschreven.
Wat is dat Thunderdome precies dan? En gebeurt dat ook op NL38?
Google maar op DayZ Thunderdome. Je vind dan genoeg YouTube filmpjes.KiDoNL schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 15:59:
Als ik het goed begrijp is het een hack welke hackers uitvoeren. Alle speler uit een server worden hierbij naar een soort van arena geteleporteerd waar een hoop waepons liggen. Vervolgens wordt het last man standing.KiDoNL schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 15:59:
Check deze video. Halvewege gebeurt het bij de speler.
Op Reddit is momenteel(?) een vragen sessie bezig met Rocket
http://www.reddit.com/r/d...tial_questions/?limit=500
http://www.reddit.com/r/d...tial_questions/?limit=500
Verwijderd
Voor de mensen die wat problemen hebben met het inloggen van games.
Download de 1.7.2.5 versie en plaats die in de @dayz/addons map zoals Schnoop al zei.
Download vervolgens de beta die eindigd op versie 883.
Als je dan ingame bij de filter 1.7.2.5 zet, vind ie alleen servers met de dayz versie die jij gebruikt.
Als het goed is staat dan ook in elke servernaam dat hij beta ....883 gebruikt.
Ik merkte dat als ik niet goed oplette en een 1.7.2.4 server joinde ik op loading vast kwam.
Maak vervolgens geen gebruik van six launcher, want de afgelopen keren dat ik deze gebruikte werd met dayz telkes van 1.7.2.5 naar 1.7.2.4 gedowngrade, waardoor het weer niet werkte.
Zover ik hier gelezen hebt zijn er geen problemen met het gebruiken van dayz commander, ikzelf maak gebruik van de launcher en hiermee werkt het perfect(voor mij dan
)
Download de 1.7.2.5 versie en plaats die in de @dayz/addons map zoals Schnoop al zei.
Download vervolgens de beta die eindigd op versie 883.
Als je dan ingame bij de filter 1.7.2.5 zet, vind ie alleen servers met de dayz versie die jij gebruikt.
Als het goed is staat dan ook in elke servernaam dat hij beta ....883 gebruikt.
Ik merkte dat als ik niet goed oplette en een 1.7.2.4 server joinde ik op loading vast kwam.
Maak vervolgens geen gebruik van six launcher, want de afgelopen keren dat ik deze gebruikte werd met dayz telkes van 1.7.2.5 naar 1.7.2.4 gedowngrade, waardoor het weer niet werkte.
Zover ik hier gelezen hebt zijn er geen problemen met het gebruiken van dayz commander, ikzelf maak gebruik van de launcher en hiermee werkt het perfect(voor mij dan
Is er ook een fix tegen die tergende Graphic Glitches? Wordt er gek van dat ik niks kan zien omdat alles in 1 keer wit of bruin is.
De laatste patch zou het moeten fixen, maar heb ze nogsteeds.
Hmm net geupdate naar 95913 versie van Arma kan geen server meer joinen
meeste server draaien ook nog op 95883
Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI
Had al even een tijdje niet gespeeld dus na 3 weken update ik braaf mijn versie zonder eerst iets te controleren

Iemand enig idee hoe je aan een wapen kan komen, en dan vooral in het begin? Na een middag gespeeld te hebben ben ik niet veel verder gekomen dan een toolbox, wat benzine ( dacht ik ), wel jammer dat je sinds de laatste update niet meer met een handwapen begint..
Het is al een flinke tijd geleden dat je met een wapen startte.wars140 schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 19:56:
Iemand enig idee hoe je aan een wapen kan komen, en dan vooral in het begin? Na een middag gespeeld te hebben ben ik niet veel verder gekomen dan een toolbox, wat benzine ( dacht ik ), wel jammer dat je sinds de laatste update niet meer met een handwapen begint..
Je kunt het beste goed opletten waar je bent als je net inlogt, rechtsondering staat waar je ongeveer bent, de tweede regel, dus niet "chernarus".
Dan kijk je op http://dayzdb.com/map waar high value barns en dergelijke zijn, en dan hopen dat er een wapen in ligt.
3630Wp ZW 39° / 3950Wp NO 39° / 990Wp ZO 5° | Vaillant VWL75/5
Maar dan is het dus gewoon rennen door die barns heen, aangezien d'r steeds wel iets in de buurt is..
Ja, maar je kan in principe daar heen rennen, en dan zodra je binnen bent wat rustiger lopen, zombies kunnen niet rennen in gebouwen, dus als jij klaar bent in die barn kan je aan de andere kant weer naar buiten en zo ontwijk je ze wel..wars140 schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 20:08:
Maar dan is het dus gewoon rennen door die barns heen, aangezien d'r steeds wel iets in de buurt is..
Of natuurlijk via het bos door bomen heen rennen, line of sight verbreken helpt ook, en dan kruipend naar de barn zonder agro te trekken :-)
Vroegah kwamen zombies met gebroken benen je een uur later nog achterna als je al aan de andere kant van de map was, gelukkig kan je ze nu afschudden.
In mijn tijd, jonge...
In mijn tijd, jonge...
Let op:
Beperk de slowchat. Post alleen over de game en minder over het meeten in-game.
Voor de standalone kan men hier hier terecht
Beperk de slowchat. Post alleen over de game en minder over het meeten in-game.
Voor de standalone kan men hier hier terecht