Ze spawnen in een open veld, meer dan 400meter van een stad, op de bovenste 3/4 van de ma.Sagaris schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 20:40:
[...]
Enige wat misschien handig is een bepaalde afbakening van het totale gebied waarin ze kunnen spawnen (in een omtrek van 4 kilometer rondom Stary Sobor toch?).
Ik gebruik deze :Verwijderd schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 08:30:
[...]
Er bestaat een kaart met alle mogelijke locaties van zo'n crash, die kaart is een hoop pahina's terug hier te vinden. Maar sowieso is die kaart wel handig voor het crashed heli-spotten. En het lijkt toch zo dat zulke crashes vaste locaties hebben op een veld...

Verwijderd
Ik denk maar dat ik stop met DayZ filmpjes maken: Zo vele malen beter dan mijn episodes 
all episodes edit van mij:
all episodes edit van mij:
Probeer even de arma2oa.exe van de map:Bobbus schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 15:10:
Hmm.... pak ik na een paar weekjes pauze DayZ weer op (survivors, pas op), knal ik even de nieuwste betapatch erop, blijf ik alleen maar op loading hangen. Aantal servers heb ik geprobeerd, connecten gaat prima, alleen eindeloos in de loading. Iemand een snelle oplossing?
C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\arma 2 operation arrowhead\Expansion\beta
te kopieren naar:
C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\arma 2 operation arrowhead
(Maak wel even backup van arma2oa.exe in de laatste genoemde directory). Dit scheen een oplossing te zijn voor sommige mensen.
Hoe nauwkeurig is die crash site map, ik liep pas door Pustoshka en lagen 2 heli's midden in het centrum.
Op de map staat daar geen spawn plaats.
Misschien door hackers gedaan.twister00004 schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 12:11:
Hoe nauwkeurig is die crash site map, ik liep pas door Pustoshka en lagen 2 heli's midden in het centrum.
Die heli crash map geeft alleen de locaties aan die tot nu toe gevonden zijn door dayzbeanwars. Dus niet alle heli crash sites staan er op.
Op elk open veld kan een heli crash site zijn. Zoek ze 
Hij zit op een server met iemand genaamd: Clayton KershawJoSchaap schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 15:03:
hackers op livestream, veel actie met choppers, SUV's en Politie auto's![]()
http://nl.twitch.tv/3zeekiel
[ Voor 71% gewijzigd door spookz0r op 10-08-2012 15:11 ]
Net toch aangedurfd Stary Sobor in te gaan, werd enkel op de terugweg door een sniper beschoten maar die heb ik weten te ontwijken.
Heb mijn lee enfield geruild voor een m4a3 cco met 2 mags en een AKM met 6 mags. Ben tevreden
Heb mijn lee enfield geruild voor een m4a3 cco met 2 mags en een AKM met 6 mags. Ben tevreden
Ik weet dat ik mij niet te erg aan mijn karakter moet gaan hechten (want het gaat ooit een keer fout), maar ik merk dat ik toch steeds voorzichtiger ga spelen naarmate ik meer verzameld heb (en dus meer te verliezen). Met verse karakters durfde ik wel de gevaarlijke/militaire gebieden te verkennen (Berezino, Stary, NWA) om leuke dingen te vinden, maar nu ik eigenlijk wel een wapen met een goede scope wil, durf ik het niet meer aan.
Das mazzel hebben. Ging op onze server Lingor spelen, spawn ik naast mijn maatjes. Mocht meteen NVG, ghillie suit en Bizon in ontvangst nemen 
@ Andamanen: man up
als je het kwijtraakt kan je weer overnieuw beginnen. Is juist leuk heb je weer wat te doen
@ Andamanen: man up
op lingor al een paar keer full gear dood gegaan (nvg, ghilly, PDW, M4a SD en een coyote)
om een of andere reden zit er er op lingor minder erg mee omdat je op veel plaatsen zo weer op orde bent (veel airfields, circuits, airstrips)
om een of andere reden zit er er op lingor minder erg mee omdat je op veel plaatsen zo weer op orde bent (veel airfields, circuits, airstrips)
[ Voor 45% gewijzigd door JoSchaap op 10-08-2012 16:04 ]
GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET
Ja wij zijn bezig een trading post op te zetten
We spelen iig weer, met de normale map was iedereen er al klaar mee
Gebruiken jullie nu ook veel tenten enzo om spullen te bewaren?
[ Tesla MIG MYP ]
Ja wij gebruiken tenten of voertuigen. Nu is het op deze map wel even anders aangezien je niets buiten de map kan parkeren enzo maar dat maakt het wat uitdagender
1.7.2.5 hotfix is gereleased: http://dayzmod.com/forum/...uild-1725-rolling-update/
En aanvullend:HOTFIX : 8 AUGUST 2012
Affected addons:
* dayz_code 1.7.2.5
* dayz
* dayz_weapons
* dayz_equip
* dayz_anim
* dayz_sfx
* dayz_server (server admins only)
Changelog:
* [FIXED] Ammunition amounts not loaded in properly (Now records used ammunition correctly)
* [FIXED] Graphical glitches with barbed wire (Rebinarized file should no longer produce graphical artifacts)
* [NEW] Additional optimizations to login process (further use of publicVariableClient to reduce network transmission)
* [FIXED] Respawn button not enabled when legs fractured (Now enables for fractured legs https://dev-heaven.net/issues/39161 )
* [FIXED] Excessive logging of player data in server logs (Disabled https://dev-heaven.net/issues/38784 )
* [FIXED] Graphical glitches with dead bodies (Rebinarized file should no longer produce graphical artifacts)
Erm... What happened to "1.7.2.5 will not come out (it will be 1.7.3)"?
*edit: Als ik Reddit mag geloven is een van de 'lulz' dat humanity en bandit skins weer terug zijn.Wanted these bugs fixed by the weekend.
There is some undocumented changes also for the lulz
[ Voor 14% gewijzigd door Sagaris op 10-08-2012 18:10 ]
Inderdaad zeg....bijna onspeelbaar zo. Net bijna gekilled doordat ik geen hand voor ogen meer kon zien.
Ik dacht net wel gelezen te hebben dat je dan de mod even volledig opnieuw moet installeren. Dus niet zozeer ARMA, maar DayZ. Ik weet niet hoe of wat, maar ik dacht dat ik dat net voorbij zag komen op het DayZ Forum.
edit: Ik en wat vrienden hebben pas een server gehuurd voor DayZ. Nou is dat volgens mij echt geen pretje om te hosten. Ze komen volgens mij om in het werk, want sinds kort is de service extreem traag bij dat bedrijf. De server ligt nu bijvoorbeeld al 4 uur plat bij mij en iemand anders, en er is nog steeds geen reactie.
edit: Ik en wat vrienden hebben pas een server gehuurd voor DayZ. Nou is dat volgens mij echt geen pretje om te hosten. Ze komen volgens mij om in het werk, want sinds kort is de service extreem traag bij dat bedrijf. De server ligt nu bijvoorbeeld al 4 uur plat bij mij en iemand anders, en er is nog steeds geen reactie.
[ Voor 43% gewijzigd door BioHazard op 10-08-2012 19:17 ]
Hey probeer eens ''Links shift'' + ''- numpad'' en type dan ''flush''
Dit werkt bij mij, je leegt hiermee je GPU memory.
Dat kan misschien wel werken, maar de hotfix zou o.a. de artefacts verhelpen en niet verergeren.. helft van de tijd werkt die flush command ook niet bij mij.. ook niet na 10 keer
Same here. Van windowed mode en terug helpt ook niet, met instellingen klooien ook niet. Wacht het wel een paar dagen af.
Om de een of andere reden op Lingor Island met 1.7.2.4 veel minder artifacts
Om de een of andere reden op Lingor Island met 1.7.2.4 veel minder artifacts
[ Voor 25% gewijzigd door spookz0r op 10-08-2012 20:32 ]
Zojuist met een vriend naar NWAF gegaan, alle hangars geloot, vonden een M4A1 CCO maar zonder mags dus niet mee genomen, toen even pauze van 30 minuten en ingelogd op andere server -> Heli crash vlak voor ons
. Daar heen gelopen, lag alleen een FN FAL met maar 1 mag, dus vonden we niet waard om mee te nemen. Verder wel nog een M24 gevonden in Stary Sobor, die ik nu draag samen met een PDW en AK-74S Kobra. Vriend loopt atm met een AK-74 + PDW + M9SD, welke hij ook gevonden had in een van de hangars. Was weer leuk spelletje dus.
Iemand zin om te meeten? We zitten nog bij NWAF.
Ik krijg die command prompt niet om de flush command in te voeren, hoe krijg ik hem
Ik druk op Left Shift + Numpad -
shift + numpad - en dan gewoon flush typen en op enter drukken.
Ja dat doet het dus niet, ik kan nergens flush typen.
Je ziet ook niks. Typ gewoon na Shift & NUM -
Je ziet geen scherm ofzo, je moet gewoon flush typen als je dat gedaan hebtthechib12 schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 20:35:
Ik krijg die command prompt niet om de flush command in te voeren, hoe krijg ik hem
OMGGZZ.... Its a zombie... * panic's and logs out* GF?
Rofl @ disconnect. Schiet dan ook die zombie neer zeg.
Boeiend, boeiend, boeiend, en daar gaat het ook niet om. Ging alleen om die bus, en wilde weer even op adem komen omdat mijn broertje helemaal stuk ging. Tja die zombie had ik even niet verwacht vanaf de andere kant waar een crashed heli stond, eigenlijk onmogelijk dat hij mij kon horen.
Anyway, i dont give a fuck
Anyway, i dont give a fuck
[ Voor 6% gewijzigd door Recon24 op 11-08-2012 01:11 ]
Kan het niet goed zien (denk vanwege de telefooncamera die het opneemt?). Maar het lijkt me een normale bus?
`Recon24 schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 01:10:
Boeiend, boeiend, boeiend, en daar gaat het ook niet om. Ging alleen om die bus, en wilde weer even op adem komen omdat mijn broertje helemaal stuk ging. Tja die zombie had ik even niet verwacht vanaf de andere kant waar een crashed heli stond, eigenlijk onmogelijk dat hij mij kon horen.
Anyway, i dont give a fuck![]()
Wanneer was dit ? En op welke server
Als het 38 was zou ik het wel geweest kunnen zijn... de chauffeur had zelfmoord neigingen en besloot maar om met een enorme bus naar een crashsite te rijden waar al zombies gespawned waren...
En ja toen konden we niet meer uitstappen. Wel jammer van je disconnect sowieso, dat slaat gewoon nergens op.
[ Voor 26% gewijzigd door tuinïnen op 11-08-2012 10:12 ]
Disconnecten gaat nergens over idd. Bij ons op de server zou hij een ban krijgen.
Gaat ook helemaal nergens over al dat hacken. Geeft geen vertrouwen voor de stand alone game.
Gaat ook helemaal nergens over al dat hacken. Geeft geen vertrouwen voor de stand alone game.
[ Voor 37% gewijzigd door spookz0r op 11-08-2012 11:29 ]
Tja ik ben ook gestopt met spelen omdat er gewoon geen hol meer aan is. Veel hackers en disconnecters zodat jij kapot wordt gemaakt door zombies.
Wat mijn 'zorg' is na het aankondigen van het hele standalone-gebeuren: komt DayZ meteen naar de ArmA 3-engine wanneer dat spel uitkomt? In de vorige constructie leek me dat logisch, maar nu toch niet meer zo...
Natuurlijk is het boeiend, het is niet de bedoeling dat je kan saven of je character kan redden door te disconnecten. Diconnecten is gewoon cheaten en dan nog een van de meest laffe soort. Van mij mag rocket gerust een cooldown periode insteken. Als je disconnect blijft je character nog 30 of 60 seconden gewoon liggen.Recon24 schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 01:10:
Anyway, i dont give a fuck![]()
Als je gewoon wil mensen afschieten met high-end gear, ga dan BF3 ofzo spelen. Doe ik ook, is niks mis mee.
♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat
Hackers zijn enorm afgenomen sinds battleye een aantal updates heeft gedaan, ik heb sinds enkele dagen geen last meer van hackers. Daarnaast wat betreft de graphical glitches en artifacts: geen van de genoemde methodes werken, dus shift min flush, escape alt enter, alt tab, game restarten etc werken allemaal niet. De enige oplossing was om de anim.pbo files van 1.7.2.3 te downloaden en apart te vervangen.
Echter nu is er 1.7.2.5, waarmee de glitches officieel zijn opgelost. Tevens wil ik iedereen van harte DayZ Commander aanbevelen, aangezien het verreweg de beste applicatie is om servers te zoeken, filteren en bewaren. Bovendien kun je hiermee heel eenvoudig updaten naar de laatste Arma OA (95883) en de laatste DayZ versie, 1.7.2.5. Meer dan een kwart van alle servers heeft de update inmiddels al gedaan en de rest zal ongetwijfeld spoedig volgen omdat dit een waardige update is.
Echter nu is er 1.7.2.5, waarmee de glitches officieel zijn opgelost. Tevens wil ik iedereen van harte DayZ Commander aanbevelen, aangezien het verreweg de beste applicatie is om servers te zoeken, filteren en bewaren. Bovendien kun je hiermee heel eenvoudig updaten naar de laatste Arma OA (95883) en de laatste DayZ versie, 1.7.2.5. Meer dan een kwart van alle servers heeft de update inmiddels al gedaan en de rest zal ongetwijfeld spoedig volgen omdat dit een waardige update is.
Lol in 1.7.2.5 de glitches opgelost? Speel je wel DayZ? http://www.reddit.com/tb/y00m0 ze zijn er nog steeds. Misschien die oude files maar is proberen.
Battleye blijft slecht voor anti-cheat en hetzelfde geldt voor ArmA 2. Trusted client model zuigt in dit geval.
Ik gebruik gewoon de ingame browser om games te zoeken werkt nog steeds perfect. GEbruik wel shortcuts gemaakt met Arma 2 Launcher aangezien ik Dayz en DayZ Lingor speel.
Battleye blijft slecht voor anti-cheat en hetzelfde geldt voor ArmA 2. Trusted client model zuigt in dit geval.
Ik gebruik gewoon de ingame browser om games te zoeken werkt nog steeds perfect. GEbruik wel shortcuts gemaakt met Arma 2 Launcher aangezien ik Dayz en DayZ Lingor speel.
[ Voor 15% gewijzigd door spookz0r op 11-08-2012 12:19 ]
Wat een gehuil omdat ik disconnecte op het einde, ja die zombie was er maar die disconnect moest toch, maar deed ik het bij deze wat eerder.
Wat een gehuil zeg, zogenaamd brave spelers hier....
Anyway, ik had allang verwacht dat het merendeel zou reageren op die disconnect ;-)
@spookz0r
Ooh echt joh?
@IStealYourGun
Volgens mij bepaal ik zei hoe ik speel, wat ik speel en of ik mensen wil afschieten. dan moeten ze het anders uitzetten.
Je wilt zeggen dat jij alleen op zombies schiet?
Anyway, ik had allang verwacht dat het merendeel zou reageren op die disconnect ;-)
@spookz0r
Ooh echt joh?
@IStealYourGun
Volgens mij bepaal ik zei hoe ik speel, wat ik speel en of ik mensen wil afschieten. dan moeten ze het anders uitzetten.
[ Voor 23% gewijzigd door Recon24 op 11-08-2012 12:29 ]
Als je het al had verwacht, waarom post je het dan nog? Waarom niet die video een paar seconden eerder afkappen?Recon24 schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 12:25:
Wat een gehuil omdat ik disconnecte op het einde, ja die zombie was er maar die disconnect moest toch, maar deed ik het bij deze wat eerder.
@spookz0r
Ooh echt joh?
Omdat het mij niks kan schelen?Sagaris schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 12:29:
[...]
Als je het al had verwacht, waarom post je het dan nog? Waarom niet die video een paar seconden eerder afkappen?
Yup, dit soort mensen willen wij niet op onze server. Disconnecten bij PvP is lame. Daarbij kon je ook misschien net gespot zijn door iemand anders.Recon24 schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 12:25:
@spookz0r
Ooh echt joh?
@IStealYourGun
[ Voor 4% gewijzigd door spookz0r op 11-08-2012 12:33 ]
spookz0r schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 12:32:
[...]
Yup, dit soort mensen willen wij niet op onze server. Disconnecten bij PvP is lame. Daarbij kon je ook misschien net gespot zijn door iemand anders.

Het andere filmpje die mijn broertje heeft gemaakt, heb ik niet geupload omdat die niks meer liet zien.
Ach zou nog weleens willen weten welke server dat is van jullie, dan kijken we wel weer verder!
[ Voor 26% gewijzigd door Recon24 op 11-08-2012 12:36 ]
Ach disconnecten op zombies vind ik dan nog so so... disconnecten in een vuurgevecht (wat hier dus niet zo is) vind echter wel echt schandalig omdat het niet alleen niet eerlijk is, het verziekt ook het spel voor andere spelers.
De andere kant kon blij zijn dat ze even tot rust konden komen (ook al waren er al 2 dood). Die anderen hebben me ook nooit gezien, ook niet toen ik later weer terug was (stond de bus er nog), bleek er nog 1 over te zijn waarna ik die heb afgemaakt in het veld....Sigma2k8 schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 12:41:
[...]
Ach disconnecten op zombies vind ik dan nog so so... disconnecten in een vuurgevecht (wat hier dus niet zo is) vind echter wel echt schandalig omdat het niet alleen niet eerlijk is, het verziekt ook het spel voor andere spelers.
Er zijn hier ook mensen die genoeg goede gear hebben en die daarna niet meer spelen omdat ze bang zijn die te verliezen. Tja bij die mensen heb ik helemaal van...waarom speel je dan dit spel?
Jep, tot nog toe nog nooit naar een andere player geschoten en zelfs zombies probeer ik zoveel mogelijk te sparen i.v.m agro. Dat er bandits zijn vindt ik kut, maar is onderdeel van de game en daardoor ben ik al enkele keer alles kwijt geraakt. Helaas... maar dat maakt het net een hardcore game. Soms heb ik geen zin in dat soort van hardcore gedoe en dan ga ik wat BF3 spelen.Recon24 schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 12:25:
@IStealYourGun
Lees anders eens de visie van de developer op vlak van disconnecten to avoid death:
http://dayzmod.com/forum/...onnecting-to-avoid-death/
Wees een echte gamer en ga de uitdaging gewoon aan, verlies je, pech.
♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat
Waarom speel je een zombie survival spel als je disconnect als een zombie je aanvalt? Vooral nu blijkt dat er nog een van hun in leven was. Maakt het disconnecten nu helemaal lame.Recon24 schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 12:47:
[...]
De andere kant kon blij zijn dat ze even tot rust konden komen (ook al waren er al 2 dood). Die anderen hebben me ook nooit gezien, ook niet toen ik later weer terug was (stond de bus er nog), bleek er nog 1 over te zijn waarna ik die heb afgemaakt in het veld....
Er zijn hier ook mensen die genoeg goede gear hebben en die daarna niet meer spelen omdat ze bang zijn die te verliezen. Tja bij die mensen heb ik helemaal van...waarom speel je dan dit spel?
Volgens mij schoot je mij toen dood

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI
Ik dacht het ook Streep. Hij geeft alleen daar geen antwoord op. Wij werden dus door die schoten allebei afgemaakt, en de bestuurder kwam er mee weg
het lijkt inderdaad wel heel erg op dat moment waar wij op een vol gespawnde crahs site afreden. Waren we nou maar wel eerder uitgestapttuinïnen schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 13:10:
[...]
Ik dacht het ook Streep. Hij geeft alleen daar geen antwoord op. Wij werden dus door die schoten allebei afgemaakt, en de bestuurder kwam er mee weg
Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI
Verwijderd
Lol, ze hadden er beter ingestoken dat als je geraakt wordt, je eerst 30 sec. moet wachten voor je kan uitloggen. (Natuurlijk ga je dan ook wel mensen hebben die op de reset-knop drukken of hun ethernet kabrl eruit snakken, maar tjah, zulke lamers zullen er altijd zijn...)
Oh en DC'en voor een zombie vind ik nier erg, het is gewoon een beetje noobie
Oh en DC'en voor een zombie vind ik nier erg, het is gewoon een beetje noobie
Wow ik was blijkbaar iets te enthousiast over deze nieuwe patch. De bekende graphical glitches van de dead soldiers zijn er nog steeds. Toch maar weer de oude files gebruiken. Server stabiliteit is wel veel beter nu.
Lame, tja het had mijn positie waarschijnlijk kunnen verraden. Aan de andere kant had ik geen tijd om mijn M1911 te pakken. Wegrennen had ik ook kunnen doen samen met de zombie. Ik koos ervoor om even eruit te gaan en er daarna weer in te gaan. Bandage en weer rustig te liggen.spookz0r schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 12:52:
[...]
Waarom speel je een zombie survival spel als je disconnect als een zombie je aanvalt? Vooral nu blijkt dat er nog een van hun in leven was. Maakt het disconnecten nu helemaal lame.
M1911 pakken kost paar sec, zombie had je niet doodgekregen in die tijd en je kan ook met je sniperrifle die zombie killen. Zie geen reden waarom in dit geval een disconnect nodig was. Just my 2 cents.Recon24 schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 13:34:
[...]
Lame, tja het had mijn positie waarschijnlijk kunnen verraden. Aan de andere kant had ik geen tijd om mijn M1911 te pakken. Wegrennen had ik ook kunnen doen samen met de zombie. Ik koos ervoor om even eruit te gaan en er daarna weer in te gaan. Bandage en weer rustig te liggen.
Kijk en dat is dus de reden waarom mensen zo reageren. Dat is net onderdeel van het spel en het je makkelijk maken door te disconnecten is gewoon lame en een exploit, wat je trouwens een ban kan opleveren:Recon24 schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 13:34:
[...]
Lame, tja het had mijn positie waarschijnlijk kunnen verraden. Aan de andere kant had ik geen tijd om mijn M1911 te pakken. Wegrennen had ik ook kunnen doen samen met de zombie. Ik koos ervoor om even eruit te gaan en er daarna weer in te gaan. Bandage en weer rustig te liggen.
Disconnecting to avoid death IS an exploit.
If you have solid proof of someone exploiting we ask you to file a ticket at support.dayzmod.com with the proof and we'll look into it.
On a brighter side:

Rainbows, wist niet dat dayz die had.
[ Voor 25% gewijzigd door IStealYourGun op 11-08-2012 13:55 ]
Melden heeft geen nut. Laatst nog een hele rel over geweest op het forum. Na 2 weken was er nog niets gedaan met meldingen. Vanwege dat kwamen ook de private hive's tevoorschijn
Kunnen admins temninste bannen zonder op DayZ team te moeten wachten.
[ Voor 34% gewijzigd door spookz0r op 11-08-2012 13:57 ]
Vraagje,
Als je op een private hive gaat. Heb je dan een lege gear.
Word zeg maar alles op die private server opgeslagen in een eigen database.
En is het los van de publieke hive?
Is het verstandig om zo'n server wel/niet te joinen.
i9 13900k | NH-D15 | MSI RTX 5090 32G VENTUS 3X OC | MSI MPG Z790 | 32GB G.Skill F5-5600J2834F16GX2-RS5K | 1x Kingston KC3000 2TB | 1x M500 960GB | 2x 860 QVO 1TB | Sharkoon Rebel P20 1200W | Fractal Design Torrent | 2x ASUS PG279Q
Bij een private hive krijg je gewoon een aparte character.finniespin schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 14:09:
Vraagje,
ok ik ga stoppen met vehicles fixen en tentjes vullen. al zoveel tijd aan verpest, en dag erna is toch alles bugged en verdwenen, leeg of geteleport.
owja en spawn nu in debug area zonder gear alleen camp nog aan
owja en spawn nu in debug area zonder gear alleen camp nog aan
[ Voor 18% gewijzigd door fuuv op 11-08-2012 15:00 ]
Ik denk dat je het dan beter moet verbergen. Auto's e.d. verdwijnen niet zo snel.
En ik heb heel veel tenten over verschijnende servers.
i9 13900k | NH-D15 | MSI RTX 5090 32G VENTUS 3X OC | MSI MPG Z790 | 32GB G.Skill F5-5600J2834F16GX2-RS5K | 1x Kingston KC3000 2TB | 1x M500 960GB | 2x 860 QVO 1TB | Sharkoon Rebel P20 1200W | Fractal Design Torrent | 2x ASUS PG279Q
Ik heb wel al een keer meegemaakt dat een auto na een server herstart aan de andere kant van de heuvel stond waar ik hem gesaved heb. Maar dat is maar een keer dat er iets mis gegaan is, alle andere keren saven onze voertuigen prima. Tenten zijn wat buggier, maar 90% van de tijd gaat het gewoon goed.finniespin schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 15:04:
Ik denk dat je het dan beter moet verbergen. Auto's e.d. verdwijnen niet zo snel.
Ik denk dat die 10% een server back-up is dan 
Best wel een klote gevoel als je een auto verliest. Maar, wees blij dat je nog je gear en stats heb
EDIT:
Nog een filmpje van deze ochtend.
YouTube: DayZ: Disregard for gravity
Best wel een klote gevoel als je een auto verliest. Maar, wees blij dat je nog je gear en stats heb
EDIT:
Nog een filmpje van deze ochtend.
YouTube: DayZ: Disregard for gravity
[ Voor 31% gewijzigd door finniespin op 11-08-2012 15:31 ]
Ik was laatst op een DayZ site, waar mensen squads konden vormen, kon je ook je moeilijkheids graad e.d aangeven. Kan die site zelf niet meer vinden, weet iemand welke site ik bedoel?
Hoe bedoel je?
Een groep ervaren/onervaren spelers vinden?
Een groep ervaren/onervaren spelers vinden?
Klopt het dat het downloaden van de Dayz mod via Dayz installer, omin lang duurt?
Ben ik de enige die continu op "Loading" staat wanneer ik een server join? Heb em nu al 30 mins aanstaan, Heb al geprobeerd om DayZ opnieuw op te starten en een hoop andere servers te proberen, maar helaas...
Ik weet niet precies wat het probleem is, maar ik hoorde een paar mensen zeggen dat je een andere versie draait dan de server.
Ik zelf zit nu ook helemaal vast, ik kon ook heel veel servers niet joinen...
Ik heb zelf DayZ 1.7.2.4, weet nog niet hoe ik 1.7.2.5 kan installeren (waarschijnlijk de torrent file op dayzmod.com downloaden)
Ik ben nu bezig met de nieuwste ArmA2 OA beta patch 95819 te installeren (http://www.arma2.com/beta-patch.php/)
Krijg ik "Wrong CD KEY" error.
Ben nu bezig met het checken van de cache files in Steam. Hopelijk leverd dat wat op, iemand anders in de tussentijd die een andere mogelijkheid weet?
Ik heb zelf DayZ 1.7.2.4, weet nog niet hoe ik 1.7.2.5 kan installeren (waarschijnlijk de torrent file op dayzmod.com downloaden)
Ik ben nu bezig met de nieuwste ArmA2 OA beta patch 95819 te installeren (http://www.arma2.com/beta-patch.php/)
Ben nu bezig met het checken van de cache files in Steam. Hopelijk leverd dat wat op, iemand anders in de tussentijd die een andere mogelijkheid weet?
Ik heb toevallig vanochtend 1.7.2.5 geinstalleerd... Misschien is dat het probleem. Heel vervelend.finniespin schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 16:37:
Ik weet niet precies wat het probleem is, maar ik hoorde een paar mensen zeggen dat je een andere versie draait dan de server.
Oh, nou ik heb nog steeds 2.4 en heb wat problemen.
De laatste BETA patch waar ik geen problemen mee had was 95417.
Heb je de DayZ Forums (dayzmod.com/forums) gechecked?
De laatste BETA patch waar ik geen problemen mee had was 95417.
Heb je de DayZ Forums (dayzmod.com/forums) gechecked?
F*CK
Me character, had mooie collectie gear
leefde 43 dagen.
Join server DE 1556, speel 5 minuten
word de hele server gekilled door een hacker =( Gevolg mijn char is ook echt dood dood

( joinde daarna NL50 kwam weer op female/male select screen )
Kijkt vipeax met tranende puppyogen aan. zou je me char kunnen resetten ?
Me character, had mooie collectie gear
leefde 43 dagen.
Join server DE 1556, speel 5 minuten
word de hele server gekilled door een hacker =( Gevolg mijn char is ook echt dood dood

( joinde daarna NL50 kwam weer op female/male select screen )
Kijkt vipeax met tranende puppyogen aan. zou je me char kunnen resetten ?

[ Voor 14% gewijzigd door osmosis op 11-08-2012 16:50 ]
Dat is echt klote. Hoe ben je dood gegaan?
Gewoon insta-kill?
Ik heb nog nooit echt een hacker gespot, die me teleporte of thunderdoomed.
---
Eindelijk een server gevonden, alles werkte weer. Met de nieuwste beta patch 95819, en DayZ v.1.7.2.4
Spawn ik in eens in kamarovo. O_0
Gelukkig met mijn AS50 >:D
Gewoon insta-kill?
---
Eindelijk een server gevonden, alles werkte weer. Met de nieuwste beta patch 95819, en DayZ v.1.7.2.4
Jep de hele server ging er ineens aan.
Dropte dood neer op de grond. Gevolg door een regen " Has been killed ..... " messages
Dropte dood neer op de grond. Gevolg door een regen " Has been killed ..... " messages
[ Voor 5% gewijzigd door osmosis op 11-08-2012 16:51 ]
Beta patch 95883 is de nieuwste patchfinniespin schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 16:50:
Dat is echt klote. Hoe ben je dood gegaan?
Gewoon insta-kill?
---
Haha, heb ik weer...
Gaat wel lekker snel... Maar ik zit weer vast in een server met het constante "Loading..."
EDIT: Hoe krijg ik mijn GPS op mijn scherm, zonder de Map "M"
Gaat wel lekker snel... Maar ik zit weer vast in een server met het constante "Loading..."
EDIT: Hoe krijg ik mijn GPS op mijn scherm, zonder de Map "M"
[ Voor 22% gewijzigd door finniespin op 11-08-2012 16:54 ]
Same here, en ik heb nu een 1.7.2.5 en 95883 server... Dus daar zou het niet aan moeten liggen..finniespin schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 16:53:
Haha, heb ik weer...
Heb het forum al doorzocht, zijn een aantal mensen die hetzelfde probleem hebben, maar (nog) niet weten waar dit aan ligt... Herp!
dan ben je idd gewoon dood, is volgens mij ook weinig meer aan te resetten. probleem met de hackers wordt eigenlijk steeds erger. Beste advies is om niet op servers te komen die visible zijn in de ingame launcher, daar komen de hackers het meest (is een beetje lastig uitvinden thojterpstra schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 16:51:
Jep de hele server ging er ineens aan.

Of gewoon in een <20 player server gaan.
Nu ik er aan denk, ik heb wel 1x een hacker gehad, gelukkig niet gedood.
Hij stond gewoon naast ons een 'blij' muziekje te draaien.
En dat was op een 30/50 server.
Nou nog steeds mijn vraag, hoe kan je GPS op je scherm krijgen, zonder via de Map op "M" te drukken.
Nu ik er aan denk, ik heb wel 1x een hacker gehad, gelukkig niet gedood.
Hij stond gewoon naast ons een 'blij' muziekje te draaien.
En dat was op een 30/50 server.
Nou nog steeds mijn vraag, hoe kan je GPS op je scherm krijgen, zonder via de Map op "M" te drukken.
R ctrl + M
( Staat ook natuurlijk onder opties -> keyboard ) of iets wat daarop lijkt
( Staat ook natuurlijk onder opties -> keyboard ) of iets wat daarop lijkt
Had ik geloof ik al gedaan, maar ik zal het dan maar nog een keer testen.
Bedankt!
EDIT: Als ik een server kan vinden D:<
Bedankt!
[ Voor 20% gewijzigd door finniespin op 11-08-2012 17:04 ]
Ik heb nu ook 95883 http://www.arma2.com/beta-patch.php/ en 1.7.2.5 http://uk1.dayz.nu/latest/ en het werkt tot dusverre sneller en beter dan voorheen. Graphical glitches had ik eerst wel na de automatische update via DayZ Commander, maar na het handmatig installeren van de files via de eerder genoemde link niet.
Ik zeg alleen nog niet met 100% zekerheid dat het daadwerkelijk opgelost is, want vaak waren de glitches na inloggen of een restart eventjes weg, maar na een half uurtje spelen of het verplaatsen naar een andere locatie kwamen ze gewoon weer terug.
Laden en serverstabiliteit zijn tot dusverre (4 servers) beter dan voorheen.
Ik zeg alleen nog niet met 100% zekerheid dat het daadwerkelijk opgelost is, want vaak waren de glitches na inloggen of een restart eventjes weg, maar na een half uurtje spelen of het verplaatsen naar een andere locatie kwamen ze gewoon weer terug.
Laden en serverstabiliteit zijn tot dusverre (4 servers) beter dan voorheen.
Hebben meer mensen er last van met de nieuwste betapatch + DayZpatch dat je bij 9/10 servers op loading blijft hangen?
Niet alleen 1.7.2.5 maar ook bij 1.7.2.4
Heb er nog niet echt een fix voor gevonden, het rare is dat het bij de ene server met de zelfde versie en beta anders kan uit lopen dan de andere.
Heb er nog niet echt een fix voor gevonden, het rare is dat het bij de ene server met de zelfde versie en beta anders kan uit lopen dan de andere.
Ik heb ook last van het hangen op loading.
Zelfs op NL38, waar ik vanochtend nog gewoon gespeeld heb.
Zelfs op NL38, waar ik vanochtend nog gewoon gespeeld heb.
3630Wp ZW 39° / 3950Wp NO 39° / 990Wp ZO 5° | Vaillant VWL75/5
Ik heb zelfs het ''probleem'' dat ik spawn aan de beach, met al mijn gear. Weer inlog later en weer op een andere plek was in de buurt van Kamenka.
Yep, dat had ik dus ook. Was gisternacht eindelijk bij Stary Sobor aangekomen, log uit en log vanochtend weer in *poef* spawn weer op het strand met al mijn gear (gelukkig).Recon24 schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 18:38:
Ik heb zelfs het ''probleem'' dat ik spawn aan de beach, met al mijn gear. Weer inlog later en weer op een andere plek was in de buurt van Kamenka.

Ik heb de mijne gerebind naar H, die knop doet in DayZ toch niets.finniespin schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 17:04:
Had ik geloof ik al gedaan, maar ik zal het dan maar nog een keer testen.
Bedankt!
Gebruikt iemand hier RAMdisk?
Damn, ik kwam even in dit topic kijken of het een spel voor mij is (aangezien ik zombies, apocalyptische werelden en survival geweldig vind: ik verslind boeken, films en games er van), maar ik lees pagina's vol over installs, hackers en ellende.
Hmm... ik kijk het nog even aan...
Weet iemand ondertussen wel hoe ik het slimste (lees: goedkoop) Arma 2 CO of Arma 2 + Arma 2 OA kan scoren?
Hmm... ik kijk het nog even aan...
Weet iemand ondertussen wel hoe ik het slimste (lees: goedkoop) Arma 2 CO of Arma 2 + Arma 2 OA kan scoren?
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Verwijderd
Morgenavond kom ik terug, dus waarschijnlijk gaan jullie me tot s avonds laat in Chernarus of Lingor Island vinden
Das ook lekker, heb ik net ff ge-update, ik lag daar voor in stary sobor, Nu spawn ik in Kamyshovo, ik heb al mijn gear nog, en ik heb een hoofd doek om men hoofd, is dit iets nieuws ofzo?
Mijn fiets is getransformeerd in een bus. Volledig gerepareerd O_0
Nu maar hopen dat mijn AS50 niet weg is door de server reset.
Ik had die in een auto gestopt.
Nu maar hopen dat mijn AS50 niet weg is door de server reset.
Ik had die in een auto gestopt.
Let op:
Beperk de slowchat. Post alleen over de game en minder over het meeten in-game.
Voor de standalone kan men hier hier terecht
Beperk de slowchat. Post alleen over de game en minder over het meeten in-game.
Voor de standalone kan men hier hier terecht