Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:46

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik ga niemand meer vertrouwen in NL38.... Help ik een vent van die zombies af, maakt hij mij af...

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:13

Roshnak

PSN: Roshgill

Ik zit ook op NL38 zit vast in een ziekenhuis in Cherno... geen kogels meer en zombies om het ziekenhuis :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19-09 23:09
Keihard wegrennen en de zombies kwijtraken in de bossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 01:28
Outerspace schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 16:05:
Ik ga niemand meer vertrouwen in NL38.... Help ik een vent van die zombies af, maakt hij mij af...
Je snapt wel dat dit niet aan de server ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afgelopen twee dagen toch veel plezier gehad, ik vond midden in zo'n rood huis in cherno een motor, beetje aparte spawn plek maar uiteindelijk wel uit het gebouwtje gemanufreerd, ff me maatje opgehaald bij balota en vervolgens vol door cherno heen gaan crossen, kwamen we uiteindelijk bij het field hospital aan, lopen er twee spelers(het was snachts dus extra spanning), zij openen het vuur op mn maatje maar raken hem niet, vervolgens kan ik ze makkelijk flanken en afslachten, weer wat gear erbij :)

De motor vervolgens verstopt op een berg en de volgende dag stond deze er nog!
Vervolgens zijn we(zelfde maatje) met die motor door het hele land gecrossed, met uiteindelijk doel om vol de NWAF op te racen en die brandweerkazerne in.
Wij komen op dat airfield aan en terwijl ik met 80 richting de brandweerkazerne gaan zie ik niks meer door artifacts....waren we bijna op die kapotte auto geknald aangezien ik niks kon zien.
FF een snelle alt tab en het was weer goed, uiteindelijk heb ik op het airfield rond gereden voor een minuut of 15 met een stuk of 35-40 zombies achter me aan, terwijl me maatje alles aan het looten was, toen ze eenmaal mooi bij elkaar liepen ff een grenade erin gegooid en een stuk of 15 zombies waren dood.

Vervolgens weer weggeraced met de nieuwe loot en de motor verstopt op een bergje...

Uurtje of twee later loggen we weer in, rijden weg op de motor en de server crashed op dat moment....goodbye moto QQ
Wij vervolgens weer een server in, geen idee waar we zijn aangezien we geen map of kompas hebben, dus zijn we maar een kant op gerend.
We staan bij een tankstation oid, in de middle of nowhere, spawned er in eens een bus 5 meter naast me met echt 5-6 mensen erin, moeten zowat wel hackers zijn lijkt me...
Dus wij openen het vuur en nemen er 1 of 2 mee de dood in.
Vervolgens spawn ik bij kamenka(helemaal links onderin), en ik ren een stukje, zie ik in eens een boot midden in een veld(+-200 mtr van de zee), en een chopper in de bosrand en een gast in een ghillie suit erheen rennen.
Nou wist ik dat deze persoon nog geen 15 min hiervoor dood was gegaan, dus ik vond het al een beetje apart.
Ik had geen wapens niks, dus dat was wel jammer, maar ik denk van ik ga dr gewoon heen, heb toch niks te verliezen, ik ga dus achter hem staan en schreeuw door de mic ''I SEE WHAT U DID THERE'', die gast schrikt zich helemaal de pleuris, draait zich om en schiet z'n halve magazijn leeg van de AS50....

Helaas geen schreenshots ect kunnen maken, maar dit waren denk ik wel de twee grappigste dagen in dayz voor mij, zoveel random stuff dat gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak

Roshnak

AquaSheep schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 16:10:
Keihard wegrennen en de zombies kwijtraken in de bossen?
Ik heb het al voor elkaar :P, snel een huis ingerend, daar gelukkig kogels voor m'n doubled barrel shotgun gevonden + Revolver en Gillie Suit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schelling
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 00:40
Verwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 15:35:

-Moet in DayZ een erkende dokter worden (zie hier).
Dan is dit misschien iets voor je?
Dr Perry
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Adanteh schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 16:15:
[...]

Je snapt wel dat dit niet aan de server ligt?
Uiteraard :P Maar toch wel balen :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak

Roshnak

Probeer ik NL13 te joinen, krijg ik de melding dat ik ben gebanned :S ik hack of cheat helemaal niet :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maffia171
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23-09 20:47
Zielig die scripters...

http://www.own3d.tv/L337x/live/361117

[ Voor 6% gewijzigd door Maffia171 op 08-08-2012 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:09

Mauz1978

Console War Veteran

Roshnak schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 16:19:
[...]

Ik heb het al voor elkaar :P, snel een huis ingerend, daar gelukkig kogels voor m'n doubled barrel shotgun gevonden + Revolver en Gillie Suit
Is dit je blog geworden? :P

Moet zeggen dat ik het spel meer en meer ga waarderen en echt potentie zie voor een hele goede MMO achtig iets... Ik hou wel van het trust no one sfeertje, en nieuwe 'encounters' met andere spelers blijft bijzonder: elkaar bestuderen (kleren? wapens? intentie?)... en dan of een shootout of allebei de eigen weg...

ik mis wel mn andere gamevrienden op de servers, krijg niemand zover nog, dus binnenkort maar eens een bezoekje aan de GoT TS brengen ;)...

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak

Roshnak

Nee dit is niet mijn blog geworden haha :P

Ik vind het gewoon leuk om mijn bevindingen te posten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schelling schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 16:32:
[...]

Dan is dit misschien iets voor je?
Dr Perry
:)
Lolwut, kan je die gebruiken ingame? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schelling
Verwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 17:09:
[...]

Lolwut, kan je die gebruiken ingame? :D
Ja, maar niet alle servers accepteren het. Wanneer je probeert in te loggen krijg je een error 'filesize too large' oid.
Veel servers werkt het wel gewoon (sowieso alle Vilayer gehoste slotted servers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLikeNoobies
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 19-09 09:27

iLikeNoobies

With Big Boobies

LOL, zat net te kijken en kreeg ie een global ban van battleye. Hij had het over zijn id veranderen ofzo en dat ie zo terug kwam. Ben benieuwd.

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .je
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-09 17:22

.je

Iemand ervaring met dayzcommander(.com)? Ik hoor er veel mensen over kletsen maar hou zelf niet echt van apps die continue bij het draaien adminrechten nodig schijnt te hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schelling schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 17:14:
[...]

Ja, maar niet alle servers accepteren het. Wanneer je probeert in te loggen krijg je een error 'filesize too large' oid.
Veel servers werkt het wel gewoon (sowieso alle Vilayer gehoste slotted servers)
Lol, en zien andere players die skin dan ook? :+
.je schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 17:19:
Iemand ervaring met dayzcommander(.com)? Ik hoor er veel mensen over kletsen maar hou zelf niet echt van apps die continue bij het draaien adminrechten nodig schijnt te hebben...
Dayzcommander is volledig veilig en je kan een optie aanklikken dat deze zich automatich aflsuit wanneer DayZ geladen is, echter ben ik zelf gewoon liefhebber van DayZ "manueel" op te starten en de ingame server te gebruiken ;)

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2012 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schelling
Verwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 17:21:
[...]

Lol, en zien andere players die skin dan ook? :+
Yup,
kwam het pas tegen omdat er blijkbaar een aantal hackers rondlopen met die Jason skin.
http://dayzmod.com/forum/...ge__hl__jason#entry607964

Maar het blijkt dus dat je gewoon skins kunt aanpasses. Die pagina met skins kwam ik ook ergens op de forums tegen. Staan wel wat grappige tussen, maar ze zien er niet allemaal even goed uit ingame helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DogEatsDog
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22:14
.je schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 17:19:
Hij is veilig ;)

Gebruik hem al tijdje en heeft de admin rechten nodig om zichzelf en Arma/DayZ te kunnen updaten.
Verder kan je makkelijk filteren en gebruik maken van een soort "vriendenlijst".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maffia171
iLikeNoobies schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 17:16:
[...]

LOL, zat net te kijken en kreeg ie een global ban van battleye. Hij had het over zijn id veranderen ofzo en dat ie zo terug kwam. Ben benieuwd.
Hij streamt nu nog niet, ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-09 11:34
iLikeNoobies schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 17:16:
[...]

Niet zo moeilijk. Het erge is nog die gast kan jouw GUID spoofen ;) Dan zit hij lekker te hacken en te cheaten komt er een ban op die GUID en die is dan van iemand anders...

[ Voor 13% gewijzigd door spookz0r op 08-08-2012 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winst
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 28-09 15:57
Roshnak schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 17:01:
Probeer ik NL13 te joinen, krijg ik de melding dat ik ben gebanned :S ik hack of cheat helemaal niet :S
NL13 en NL20 hebben dit probleem inderdaad. Ben ook ooit een keer gebanned zonder reden van die servers en de admin(s) wisten het niet eens, en konden de oorzaak ook niet vinden.

Na een aantal patches en dergelijke was het verholpen, maar ben inmiddels op een andere server gaan spelen.

Winst = Papie = ZeroT0ne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak

Roshnak

Winst schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 18:10:
[...]

NL13 en NL20 hebben dit probleem inderdaad. Ben ook ooit een keer gebanned zonder reden van die servers en de admin(s) wisten het niet eens, en konden de oorzaak ook niet vinden.

Na een aantal patches en dergelijke was het verholpen, maar ben inmiddels op een andere server gaan spelen.
Ik zit nu op NL38, lijkt hier allemaal goed te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 25-09 16:22
NL 13 schijnt last van false positives te hebben. Had dat eerder deze week ook. Gefixt door in deze thread te posten :)

Link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak

Roshnak

Pirate-Bozz schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 18:26:
NL 13 schijnt last van false positives te hebben. Had dat eerder deze week ook. Gefixt door in deze thread te posten :)

Link
zal ik doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak

Roshnak

Nog even een vraag, als ik een Tent ergens neer zet, en ik ga naar een andere server, komt de tent dan in de andere server te staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maffia171
Roshnak schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 18:29:
Nog even een vraag, als ik een Tent ergens neer zet, en ik ga naar een andere server, komt de tent dan in de andere server te staan?
Nee, die blijft staan in de server waar je hem neer hebt gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak

Roshnak

Wie kan mij een Bloed Transfusie geven? ik zit in de Barn bij Elektro op server NL38, als ik een bloodbag heb gevonden krijg je die terug.

EDIT: hoeft niet meer ben dood.

[ Voor 11% gewijzigd door Roshnak op 08-08-2012 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maffia171
Roshnak schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 18:45:
Wie kan mij een Bloed Transfusie geven? ik zit in de Barn bij Elektro op server NL38, als ik een bloodbag heb gevonden krijg je die terug.

EDIT: hoeft niet meer ben dood.
Waardoor ben je dood gegaan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak

Roshnak

Maffia171 schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 19:01:
[...]

Waardoor ben je dood gegaan? :P
Haha, had een groepje Zombies achter me aan en ik lette niet goed op waardoor ik tegen een bosje aanliep en niet meer los kwam :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak

Roshnak

Kent iemand ene Sashi op NL38? Hij probeerde me dood te shieten, maar ik kon hem killen met mijn axe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rpower18
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-09 10:01

Rpower18

PSN: Rpower18

Ben straks van plan om DayZ te proberen heb er geen ervaring mee, zijn er misschien mensen die mij wegwijs willen maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18:37

beuker19

Killerbeuker is so OP

Rpower18 schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 19:47:
Ben straks van plan om DayZ te proberen heb er geen ervaring mee, zijn er misschien mensen die mij wegwijs willen maken?
join gotlike.nl teamspeak daar willen ze wel helpen :)

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol vandaag de heli gevonden en binnen 1 min een kamp gevonden met 4 voertuigen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedydown
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-06 12:25

speedydown

Icter van lik-me-vestje

ok, ik hang dit spel aan de wilgen tot de hackers wat minder zijn, je kunt niet 5 min meer spelen tot dit gebeurt:
Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/2mycaag.png
of random teleport of iemand die je wapens geeft.

tot ziens dayz ;w

Speedydown.nl !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Wie van jullie heeft DayZ aan steam toegevoegd en bij wie blijft het spelletje staan in de library na een reboot van je pc? Hij verdwijnt telkens bij mij uit mijn library...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DogEatsDog
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22:14
Komisch x)
Zitten mn corpse te looten van een eerdere death.
Opeens 20+ kill messages 0.0
Hacker bezig -_- snel wat dingen geloot en uitgelogd.
Server was FR152

Acties:
  • 0 Henk 'm!
spot ik eindelijk eens een helicrashsite op lingor (zie rechts op het heuveltje) gebeurd dit (weer)

wat aan faalsoftware is dat BatlEye toch ook.. ik hoop echt dat het eerste wat ze doen met standalone is contact opnemen met evenbalance...

Afbeeldingslocatie: http://cloud.steampowered.com/ugc/559823083420247410/86629294E72C21D67D9B02E74EBA686EFF1D26F2/

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietjeP89
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-09 23:27
Beginnende of ervaren spelers die wat hulp nodig hebben mogen altijd een seintje geven, ga het eens over een andere boeg gooien :P

eten, drinken, een bandage , eventueel wat ammo als ik het juiste bij de hand heb.. Ik hoor het wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:16
JoSchaap schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 21:46:
spot ik eindelijk eens een helicrashsite op lingor (zie rechts op het heuveltje) gebeurd dit (weer)

wat aan faalsoftware is dat BatlEye toch ook.. ik hoop echt dat het eerste wat ze doen met standalone is contact opnemen met evenbalance...

[afbeelding]
Wat heeft dat met battleeye te maken? Ziet er eerder uit als een gecrashte server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• postbus51
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

postbus51

Lala is sexy

Wel is lekker veel fakes op aantal DE servers , of je wordt ineens gekicked als je net 15 seconden
speelt ik check altijd eerst mijn veters dan backpack (voor ik stop altijd reload en inventory op orde)
5 passen en kicked out of server , natuurlijk geen reden
Wel een joker met *ADMIN* achter zijn naam aanwezig en als je nou vraagt waarom geen gehoor
Toch ff verder spelen ( heb dus al 20 min vern**kt met wachten) ploeft er ineens 3 "man" infront" en tja denk je
trigger alle 3 lekker te pakken
Wordt ik GVD alweer gekickt , denk dat het public-server voor mij over is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenimNL
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 26-09 22:25
Weet iemand misschien hoe je een admin van een server kan PM'en?
Of is de admin van NL38 misschien hier?

Ik help net een speler, Makarovdsg (uit Rusland), en die begon in gebrekkig engels over een auto te praten, dus ik volgde hem, spawnde er opeens iemand naast hem en die begon zich rond te teleporteren en werd onzichtbaar, ik gelijk abort gedaan terwijl die gast nog ff HAHAHAHA in chat zei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvspvs604
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 28-03-2024
Het was weer leuk vanavond zeg, nadat ik gespawned was in Stary hoor ik in de bergen een aantal schoten.
Ik erop af met M107 in de hoop nog een kill te pakken >:) maar kwam niemand tegen...
Ben toen weer in een bosje gaan liggen om over de stad heen te kijken en heb toen wat settings veranderd, en op dat moment zie ik in de verte een surviver lopen, recht over het veld heen. Ben hem nog 200m gevolgd voor hij mij door had, ik wilde nog friendly roepen maar toen was het al te laat... :(

Opnieuw gespawned ten oosten van Kamenka, heb eerst een huisje geloot in het dorpje en ben toen naar het noorden gelopen want ik wist dat daar een deerstand zat. Halverwege op de berg hoorde ik iemand schieten, klonk als een AK, dus ik wist dat er iemand bij de deerstand geweest was/is. Ik was toch doorgelopen in de hoop dat hij friendly zou zijn, ik had geen wapens/flashlight in me handen dus ik dacht dat ze me wel lieten leven als ze me zouden zien. Dus niet, Boven op de berg aangekomen, deerstand in sight, zie ik drie man zich naast elkaar opstellen en voor je het weet lig ik weer op de grond. Wat een helden. _/-\o_

Mijn tweede leven was leuker omdat ik dichtbij Elektro spawnde en binnen vijf minuten een makarov had gevonden in de kerk. Ben toen gelijk door gegaan naar de noordelijkste firestation, eenmaal binnen hoorde ik een lijk/vliegen. Op de eerste verdieping lag er inderdaad iemand met een lee enfield op zijn rug, op de tweede verdieping lag tot mijn verbazing een M4A1 en 4 magazijnen, mijn avond kon al niet meer stuk. En nog een verdieping hoger lag er nog een lijk, en deze aardige meneer had nog een ghillie suit in zijn tas liggen, toen was ik helemaal blij, dat ding gelijk aangetrokken en op het dak geklommen. Was even uitgelogd om wat te gaan drinken. Vijf minuten later was ik weer de trap afgelopen en in een hoek gaan zitten om mijn volgende stappen te plannen, tot ik ineens zombies hoorde schreeuwen en er een gozer voor het gebouw langs liep. Hij met een pistool en ik met een M4, we keken elkaar aan en ik zag dat hij op mij aan het richten was dus ik haalde de trekker over. Drie schoten vol in zijn borst en tegelijkertijd zie ik een zandloper in mijn scherm. Game over. Allebei dood.

Ik had de smaak te pakken dus ben nog eens gespawned in de hoop mijn gear snel weer op te kunnen pakken. Maar helaas niet in de buurt van Elektro, nu was ik in Komarovo. Ben naar Balota airfield gerend en wist nog een M1014 kunnen pakken. Dit keer was de supermarkt in Cherno mijn objective, ben daar zonder problemen aangekomen en had gelijk een revolver te pakken die aan de achterkant lag. Eenmaal binnen zie ik twee gasten liggen, dood, beide met crossbow. Had wel willen zien hoe zij elkaar hadden afgemaakt met die dingen. :P Was gelijk maar doorgelopen naar de kerk en die high value residential maar daar lag niks, op mijn weg naar de firestation hoorde ik iemand een schot lossen. Het kwam uit de buurt van de supermarket, had mijn verstand op nul gezet en ben gelijk terug gelopen naar de supermarkt. Ik moest nog 30m toen ik iemand met zombie's achter zich aan over het veldje voor de supermarkt zag rennen, hij had me niet gezien en ging aan de voorkant naar binnen. Ik wist onopgemerkt aan de achterkant naar binnen te sneaken, en hoorde hem een blikje opentrekken. Ik zat achterin het gebouw en was door de gang met die stellingen aan het kijken in 3rd person. Ik zag onze arme stakker de gang in lopen en hij begon gelijk te looten zonder om zich heen te kijken, ik dacht bij mezelf "Het is nu of nooit!" dus ik kom achter de muur vandaan en schoot hem twee keer raak met mijn shotgun. Hij viel op de grond en ik rende snel weg voor de zombie's. Ik rende het industrieterrein op en hoorde iemand schieten op het dak van zo'n toren, de ladder was gebarricadeerd met een wire fence maar je kon aan de zijkant nog steeds omhoog klimmen. Uiteindelijk had ik de ladder vast, wat makkelijker gezegd is dan gedaan met vijf zombie's achter je aan. Toen ik boven was gekomen en bijna op het punt stond van de ladder af te stappen, zag ik dat mijn vermoeden waarheid was geworden. Er lagen twee snipers op het dak, beide met ghillie suits en de een had volgens mij een L85 met scope en de andere lag met een M9SD te trap in de gaten te houden. Ik zag ze en ik zag ook dat diegene met de M9 mij zag dus kon nog snel naar beneden gaan voor hij me neerschoot. Ik kon ze nog steeds zien, en zag dat de andere persoon zich ook om draait en op de trap richt. Naar boven kon dus niet meer dus ben naar beneden gegaan en uitgelogd.

Ik heb ze nog proberen te pakken door te server hoppen en mezelf op het dak te laten spawnen maar ze hadden me door en ik was al dood voor ik kleur op mijn scherm had. :(
Het was in ieder geval een leuke avond en heb zeker een aantal keren gehad dat ik mijn hart moest vasthouden van de spanning.
Voor spanning en goede loot hoef je helemaal niet naar NW airfield te lopen, om vervolgens neergeknald te worden door een sniper. Dat kan ook gewoon in Cherno. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exbloder
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21-05 22:39
Alleen naar NW airfield lopen is dan ook zelfmoord, heli crash sites zoeken is uit mijn ervaring veel effectiever gebleken. Guaranteed goede wapens en als je een route plant van stad x naar stad y(bvb vybor -> berezino)kom je er sowieso een tegen.

Het is verdorie lang geleden dat ik nog naar NWAF ben geweest, de dagen dat die plek nog een soort van holy grail was in mijn ogen :'( wordt langzaamaan toch tijd voor een nieuwe map(lingor is goed, zolang het met main hive gesynced wordt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Exbloder schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 02:20:
Alleen naar NW airfield lopen is dan ook zelfmoord, heli crash sites zoeken is uit mijn ervaring veel effectiever gebleken. Guaranteed goede wapens en als je een route plant van stad x naar stad y(bvb vybor -> berezino)kom je er sowieso een tegen.

Het is verdorie lang geleden dat ik nog naar NWAF ben geweest, de dagen dat die plek nog een soort van holy grail was in mijn ogen :'( wordt langzaamaan toch tijd voor een nieuwe map(lingor is goed, zolang het met main hive gesynced wordt).
Lingor installeren en met 2 characters spelen? :D Gewoon server vinden die goed/leuk is en daar blijven spelen.

[ Voor 4% gewijzigd door spookz0r op 09-08-2012 02:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

pvspvs604 schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 02:01:Ik heb ze nog proberen te pakken door te server hoppen en mezelf op het dak te laten spawnen maar ze hadden me door en ik was al dood voor ik kleur op mijn scherm had.
Ik hoop dat je gebanned word voor ghosting.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b]Rienspy schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 15:35:
-Zou graag nog een eigen DayZ map maken, met loot spawns, correcte vehicle spawns, crashed heli locaties, etc. etc. Gewoon de meest uitgebreide die er maar is...
http://dayzmap.info

dacht ik :) (staat toch al heel veel op)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2012 07:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren bij komarovo gespawned. Zag daar een grote loods. Echter in de loods vond ik een hatchet, barbed wire, chemlights en nog wat andere survival spullen. Zie dat zombies langzaam naar binnen komen best veel zie op de onder verdieping een stuk of 8 zeds lopen :| . Ik rustig naar het dak geklommen, zie ik dat er een tig aantal zeds om het gebouw heen staan :F en zelfs de ladder op komen naar het dak. na ongeveer 10 te doden en dan overlopen te worden door zombies ben ik van het dak gevallen op een schuurtje die ernaast stond. Natuurlijk een gebroken been en ongeveer 6000 blood. Te ver weg om naar een ziekenhuis te kruipen en geen idee hoe ik van het dak af moest komen door de overvloed van zeds in het gebied ben ik naar de dayz forum gegaan om te kijken of een van de trusted medics of the wasteland mij zou kunnen helpen. Vervolgends heb ik een van hun medics via skype gebeld en die zou er zo snel mogelijk aankomen. Naar ongeveer 10 minuten zie ik een andere survivor het gebouw in rennen gevolgd door nog een persoon. Ik hoor de survivor nog in voip roepen friendly en erna 3 schoten. Ik heb dus geen idee wat er gebeurde en zie zeds naar binnen rennen. Vervolgends zie ik de persoon die de survivor volgde op het dak staan met een shotgun en zit me aan te staren :'( Ik denk nu ga ik dood, wordt hij door een sniper in het hoofd geschoten en gaat met 1 schot meteen neer. Vervolgends zie ik een heli aankomen en roepen ze vanuit de heli "Do u need medical attention?" Ik antwoord dus dat ik een gebroken been heb in shock ben omdat mijn character trilt als een gek en nog maar rond de 6000 blood heb. Vervolgends stap ik in de chopper en vliegen we naar het bos rand waar wij nog een sniper oppikte die overwatch gaf aan de medics en dus die bandit neerschoot. Eenmaal geland kreeg ik een bloodbag wat morfine en painkillers zodat ik weer vooruit kwam. Ze wouden me toen met heli in stark sober afzetten voor wat goede gear. Zien onderweg nog een crash site die we wouden looten lag alleen een fal zonder ammo, dus die maar laten liggen. Vervolgends zien we nog een crash site van uit de lucht en roep op skype "right below us" Helaas kreeg onze piloot op dat moment een ping spike en werd gekickt. Waardoor het hele medic team inclusief mij neer storte op de grond en iedereen dood was. Lekker gelachen met zijn alle. En nog bedankt voor de redding bij kamarovo.

Een van de beste momenten ingame tot nu toe :P Eens kijken wat er vanavond gaat gebeuren in een nieuwe dag van DayZ.

Off topic: Mocht er iemand interesse hebben om eens samen te spelen inplaats van lonewolf uit te hangen. Kunt mij altijd een berichtje sturen op skype (naam is het zelfde als de username hier) :*)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2012 08:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standby
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:30
Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 08:13:
Helaas kreeg onze piloot op dat moment een ping spike en werd gekickt. Waardoor het hele medic team inclusief mij neer storte op de grond en iedereen dood was. Lekker gelachen met zijn alle. En nog bedankt voor de redding bij kamarovo.

Een van de beste momenten ingame tot nu toe :P Eens kijken wat er vanavond gaat gebeuren in een nieuwe dag van DayZ.
Dit zijn de leuke verhalen :+

Edit: Welke server zit je eigenlijk?

[ Voor 3% gewijzigd door Standby op 09-08-2012 08:37 ]

Blaat het niet dan schaapt het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Standby schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 08:19:
[...]

Dit zijn de leuke verhalen :+

Edit: Welke server zit je eigenlijk?
Gisteren zat ik in US1172 maar ik kijk meestal voor servers met rond de 10-30 man :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distrax1988
  • Niet online
Ik merk toch dat er aardig wat mensen zijn die hackers tegen komen, of ik join altijd met geluk de juiste (LU,of DE) probeer eens een wat minder drukke server <10. ik ben er echt nog nooit een tegen gekomen en speel al een week.

Kreeg gisteren tijdens het spelen ook de melding dat er al 10.000 hackers zijn gebaned, ze zijn hier dus echt actief mee bezig.

[ Voor 10% gewijzigd door Distrax1988 op 09-08-2012 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Distrax1988 schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 09:41:
Kreeg gisteren tijdens het spelen ook de melding dat er al 10.000 hackers zijn gebaned, ze zijn hier dus echt actief mee bezig.
Kreeg ik gisteren ook in beeld te zien. Ben wel blij dat ze er druk mee bezig zijn er iets tegen doen. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-08 20:13

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Ik merk toch dat er aardig wat mensen zijn die hackers tegen komen, of ik join altijd met geluk de juiste (LU,of DE) probeer eens een wat minder drukke server <10. ik ben er echt nog nooit een tegen gekomen en speel al een week.

Berichtje ook zien voorbijkomen en ook op een bepaald moment 3 spelers na elkaar die gekickt werden door battleye met de reden: permanent ban. Vermoedelijk profiteert het bedrijf achter battleye ook wel van het succes en kunnen ze beter inspelen op de cheaters.

Zelf er nog geen tegengekomen (toch niet bewust), maar ik speel doorgaans ook enkel op rustige servers.

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distrax1988
  • Niet online
Het is voor die cheaters niet leuk genoeg om maar 5 mensen te kunnen killen, vandaar mijn keuze op een rustige server te gaan en wat gear verzamelen.

p.s ik hoorde gisteren iemand melden dat er bij de volgende update honden kwamen ?, kan iemand dit bevestigen ik kan geen snapshot forum/wiki vinden.

[ Voor 33% gewijzigd door Distrax1988 op 09-08-2012 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standby
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:30
Distrax1988 schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 09:52:
Het is voor die cheaters niet leuk genoeg om maar 5 mensen te kunnen killen, vandaar mijn keuze op een rustige server te gaan en wat gear verzamelen.

p.s ik hoorde gisteren iemand melden dat er bij de volgende update honden kwamen ?, kan iemand dit bevestigen ik kan geen snapshot forum/wiki vinden.
Inderdaad, op een drukke server word ik meestal ook meteen ter aarde gesteld, dus op een rustige server
kan je meer genieten :)
Het is ook altijd spannend als je soms een groepje tegen komt, dan is het een kwestie van adem inhouden en rustig wachten :)

Edit: Zou leuk zijn als je honden dan ook kan africhten :)

[ Voor 4% gewijzigd door Standby op 09-08-2012 10:18 ]

Blaat het niet dan schaapt het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Distrax1988 schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 09:52:

Van Rocket:
Two sentences:

Firstly, 1.7.2.5 will not come out (it will be 1.7.3)

Secondly, WOOF WOOF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-09 09:19
Al die mensen die hackers tegen komen... Ik speel het nu 2 weken elke dag meerdere uren met 4 tot 6 vrienden en heb nog nooit een hacker gezien (met één uitzondering waar ik zo op kom). En dit is op 20+ verschillende servers.
Enige wat wij niet doen is op servers gaan met 20+ mensen. Wij zitten altijd op van die servers met zo'n 12 tot 16 mensen er in. Dan is het nog leuk (in onze optiek) en heb dus nog nooit een hacker meegemaakt.

Alleen gister joinde ik een server. Was er rond om mij heen een vuur zee. Heel raar.
Dacht, vast een error of hack, dus ik wou weer afsluiten. Zie ik een helo crash site voor m'n neus. Ja, toch maar ff kijken. Alleen een ghillie suit, en die had ik al aan.
Maar iemand enig idee wat dat is. Een vuur cirkel om je heen (gok zo'n 200 meter diameter) en je kunt er nooit uit zeg maar, je blijft altijd het centrum. Anderen hadden dit ook op die server.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrHarry
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 16:11
ik zit dit allemaal zo te lezen en die game lijkt me echt heel erg bruut, hou wel van beetje zoeken en rond lopen en knallen, beetje jammer dat ik zo veel dingen over hackers enzo weer lees maar die irritante #$%$ figuren heb je helaas overal. Hoop dat ze ip bans doen dat ze niet meer kunnen spelen ofzo!
gebruikt er iemand de gratis versie met deze mod? las in de opening post dat het werkt maar moeilijk ging? wil het wel graag proberen (kopen is ook geen probleem maar probeer graag voordat ik iets koop).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r

Zegt niets die bans. Hackers kunnen GUID spoofen kan dus zijn dat er mensen zijn gebanned die niet gecheat hebben.
gtrNL schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 11:41:
Al die mensen die hackers tegen komen... Ik speel het nu 2 weken elke dag meerdere uren met 4 tot 6 vrienden en heb nog nooit een hacker gezien (met één uitzondering waar ik zo op kom). En dit is op 20+ verschillende servers.
Enige wat wij niet doen is op servers gaan met 20+ mensen. Wij zitten altijd op van die servers met zo'n 12 tot 16 mensen er in. Dan is het nog leuk (in onze optiek) en heb dus nog nooit een hacker meegemaakt.

Alleen gister joinde ik een server. Was er rond om mij heen een vuur zee. Heel raar.
Dacht, vast een error of hack, dus ik wou weer afsluiten. Zie ik een helo crash site voor m'n neus. Ja, toch maar ff kijken. Alleen een ghillie suit, en die had ik al aan.
Maar iemand enig idee wat dat is. Een vuur cirkel om je heen (gok zo'n 200 meter diameter) en je kunt er nooit uit zeg maar, je blijft altijd het centrum. Anderen hadden dit ook op die server.
Graphical glitch veroorzaakt door het maken van een kampvuur. Speelt al sinds 1.7.2.4 maar ze doen er geen reet aan.
http://dayzdb.com/map Sneller en een beter overzicht :)

[ Voor 55% gewijzigd door spookz0r op 09-08-2012 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
gtrNL schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 11:41:
Je kan niet zeker weten of iemand hackt, er is ook gewoon een script die een schaap of koe laat spawnen en daar zit dan gear in. Dus opzich hoeft een hack helemaal niet op te vallen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak

Roshnak

Iemand die ook op NL38 speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 25-09 16:29
Ik begrijp niet zo goed wat mensen leuk vinden aan servers met <20 spelers. Dan kom je echt nooit iemand tegen. Wat mij betreft zouden de servers 100mans mogen zijn. Lekker druk en constant op je hoeden moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:09

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Rudolf schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 14:05:
Ik begrijp niet zo goed wat mensen leuk vinden aan servers met <20 spelers. Dan kom je echt nooit iemand tegen. Wat mij betreft zouden de servers 100mans mogen zijn. Lekker druk en constant op je hoeden moeten zijn.
Lekker makkelijk gear verzamelen. :)

Maar ik heb liever ~60-80 man op dit gebied met een stuk meer zombies die niet pas spawnen als er spelers in de buurt zijn. Maar dat zal denk ik nog niet mogelijk zijn.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:|
Gundogan schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 14:08:
[...]

Lekker makkelijk gear verzamelen. :)

Maar ik heb liever ~60-80 man op dit gebied met een stuk meer zombies die niet pas spawnen als er spelers in de buurt zijn. Maar dat zal denk ik nog niet mogelijk zijn.
Dit zouden ze makkelijk kunnen doen. Gewoon de afstand vanaf waar zombies spawnen hoger zetten tot op het punt waar jij ze al ziet zodra je de stad of omgeving al ziet. Laten we zeggen je ziet ongeveer 1Km ver. dan zet je de spawn afstand waar zombies spawnen op 1,5 Km of 2Km. En eventueel meer zombies laten spawnen zou ook niet al te moeielijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikzie
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-05-2021
Probleempje;

Eerst kreeg ik een foutmelding over een niet juiste versie..

Nu kan ik NL38 niet meer vinden op sixlauncher...

Oja; noob vraag.. (net begonnen met spelen..) Hoe gebruik ik een item, zoals een bandage?

Voor de liefhebbers, name is: DiXi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazat
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22:57
Dikzie schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 14:42:
Probleempje;

Oja; noob vraag.. (net begonnen met spelen..) Hoe gebruik ik een item, zoals een bandage?

Gebruik de ingame server browser (multiplayer > filter > NL38). Items gebruiken doe je als volgt: open je inventory d.m.v. de G toets, rechtermuisklik vervolgens desbetreffend item (bandage in dit geval) en klik op use. Wacht vervolgens de animatie af (onderbreek je deze, voltooid het bandagen niet) en voila.

Lees anders ook even de beginners guide (http://www.dayzwiki.com/wiki/A_Beginners_Guide).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-08 20:13

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Rudolf schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 14:05:
Ik ook, alleen trekken die ook de grootste eikels aan. Het nadeel aan het "experiment" is dat mensen hun ava anders beleven. Ik vermoed dat mensen die in groep spelen het minder erg vinden dat hun ava dood is dan mensen die meestal alleen spelen. Uiteindelijk kunnen die in groep makkelijk een stad bestormen om sneller aan gear te komen. De periode tussen het sterven en "rebuilden" van een ava is een stuk korter als je in groep speelt dan als je alleen speelt. Het laatste wat je als "lone wolf" wil is een server waar enkele groepjes gewoon een stad snipperen omdat ze weinig uitdaging beleven aan het builden van hun ava, terwijl je als "lone wolf" echt wel een stuk langer werk hebt.

Uiteindelijk is het de bedoeling dat ik als "lone wolf" met high end gear ook op drukere severs ga, maar op dit moment ben ik een vogel voor de kat. Zeker aangezien ik steeds als femalespeel en dus geen gullie suit kan dragen.

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-09 16:35
Hmm.... pak ik na een paar weekjes pauze DayZ weer op (survivors, pas op :P), knal ik even de nieuwste betapatch erop, blijf ik alleen maar op loading hangen. Aantal servers heb ik geprobeerd, connecten gaat prima, alleen eindeloos in de loading. Iemand een snelle oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schnoop
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-09 21:03
Bobbus schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 15:10:
Hmm.... pak ik na een paar weekjes pauze DayZ weer op (survivors, pas op :P), knal ik even de nieuwste betapatch erop, blijf ik alleen maar op loading hangen. Aantal servers heb ik geprobeerd, connecten gaat prima, alleen eindeloos in de loading. Iemand een snelle oplossing?
Lang wachten dit duur soms wel 10 minuten of langer.
Loading betekend dat alle conent jouw kant uit komt vanauit de server en hive. Ze hebben hier in de komende patch enorm veel verbeteringen in gemaakt.

Als een server overigens gereboot en/of minder spelers bevat is lijkt het sneller te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:09

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 14:35:
:|
[...]

Dit zouden ze makkelijk kunnen doen. Gewoon de afstand vanaf waar zombies spawnen hoger zetten tot op het punt waar jij ze al ziet zodra je de stad of omgeving al ziet. Laten we zeggen je ziet ongeveer 1Km ver. dan zet je de spawn afstand waar zombies spawnen op 1,5 Km of 2Km. En eventueel meer zombies laten spawnen zou ook niet al te moeielijk zijn.
Ik denk dat als ze meer zombies konden laten spawnen en blijvend laten spawnen (dus dat er geen speler in de buurt hoeft te zijn), ze het wel hadden gedaan. Ik denk dat het nu echter te zwaar voor de server/game/speler is?

Zal wel op de stapel van dat-komt-wel-in-een-later-stadium-of-in-de-stand-alone-versie liggen. :p

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
Schnoop schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 15:24:
[...]

Lang wachten dit duur soms wel 10 minuten of langer.
Loading betekend dat alle conent jouw kant uit komt vanauit de server en hive. Ze hebben hier in de komende patch enorm veel verbeteringen in gemaakt.

Als een server overigens gereboot en/of minder spelers bevat is lijkt het sneller te gaan.
Ja, heb er bijna een half uur op zitten wachten, toen het proces maar weer gekilled.

Nu ben ik het aan het proberen op een 3/40 server met 16 ping, maar voorlopig belooft het nog niet veel goeds...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigma2k8
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-09 10:18
Bobbus schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 15:39:
[...]

Ja, heb er bijna een half uur op zitten wachten, toen het proces maar weer gekilled.

Nu ben ik het aan het proberen op een 3/40 server met 16 ping, maar voorlopig belooft het nog niet veel goeds...
Een vriend van mij kon ook niet joinen laatst na geupdate te hebben met dayzcommander. Ik weet niet precies hoe hij het gefixed heeft maar het had te maken met de verkeerde versie van Arma ipv met de betreffende beta patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

ik heb toen ik dat probleem had de @DayZ map in mijn game folder even verwijderd en toen een server gejoined, dit heeft toen voor mij het probleem verholpen

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thorgal21
  • Laatst online: 10-09 12:05

thorgal21

Forum Noob

Was uitgelocht in ons kamp, spawnde weer, was knockout om een of andere reden, log weer uit. Log na een uur ofzo weer in, log ik in, 10 mins knockout en been gebroken terwijl ik puur alleen op de grond lag. Maten naaide hard, lieten me gewoon liggen dus kan weer vanaf elektro beginnen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• finniespin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-09 22:20
Wou een nieuw sniper nest in Cherno gaan zoeken.

Ik zie een manier om er op te komen, maar niet om volledig naar beneden te komen, riskeer het toch...
Bijna op de geweste locatie, druk "V" om te haulen (?) mijn character vliegt/glijd uit.
Ik val naar benede, 9 murders weg en 200 zombie kills.

Gelukig kon ik nog mijn AS50 en (gehackte*) PDW/Uzi silenced, en alles in mijn tas terug pakken.

*klopt het dat de UZI silenced niet dropped?
Ik had een gast in cherno gedood, en hij had dit equipped.

Foto's http://imgur.com/a/HOZDl

i9 13900k | NH-D15 | MSI RTX 5090 32G VENTUS 3X OC | MSI MPG Z790 | 32GB G.Skill F5-5600J2834F16GX2-RS5K | 1x Kingston KC3000 2TB | 1x M500 960GB | 2x 860 QVO 1TB | Sharkoon Rebel P20 1200W | Fractal Design Torrent | 2x ASUS PG279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
Bobbus schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 15:39:
[...]

Nou, betapatch veranderd (oudere versie) en de dayz_weapons.pro veranderd naar een andere (die eerder in dit topic vermeld werd). Allebei niks.

Vipeax, kan mijn account misschien (soort van) gereset worden zodat ik weer overnieuw spawn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
finniespin schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 16:27:
Wou een nieuw sniper nest in Cherno gaan zoeken.

Ik zie een manier om er op te komen, maar niet om volledig naar beneden te komen, riskeer het toch...
Bijna op de geweste locatie, druk "V" om te haulen (?) mijn character vliegt/glijd uit.
Ik val naar benede, 9 murders weg en 200 zombie kills.

Gelukig kon ik nog mijn AS50 en (gehackte*) PDW/Uzi silenced, en alles in mijn tas terug pakken.

*klopt het dat de UZI silenced niet dropped?
Ik had een gast in cherno gedood, en hij had dit equipped.

Foto's http://imgur.com/a/HOZDl
PDW SD zit niet in DayZ, normale PDW wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• finniespin
Snel droppen dus?
Ik heb 'm geloof ik al voor een dag of 2.

i9 13900k | NH-D15 | MSI RTX 5090 32G VENTUS 3X OC | MSI MPG Z790 | 32GB G.Skill F5-5600J2834F16GX2-RS5K | 1x Kingston KC3000 2TB | 1x M500 960GB | 2x 860 QVO 1TB | Sharkoon Rebel P20 1200W | Fractal Design Torrent | 2x ASUS PG279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

finniespin schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 16:37:
Snel droppen dus?
Ik heb 'm geloof ik al voor een dag of 2.
Je kan zover ik weet niet gebanned worden voor het vinden van een hacked weapon, maar om dayz te spelen zoals het hoort zou ik het wel doen ja :)
Beter is nog het wapen op een lichaam van een speler/zombie leggen, en dan ''hide body'' te doen, zodat andere spelers dit wapen ook niet toevallig vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• finniespin
Dat zal ik beter maar doen dan.
Na dat ik een andere secondary heb gevonden >:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winst
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 28-09 15:57
Daarnet weer leuk middagje gehad. Loop ik met twee mensen op de teamspeak van GoT vlakbij Green Mountain, en besluiten twee van ons even uit te loggen. De derde roept 10 seconden later: 'Ik ben dood'. Dus wij weer erin... ik zie meteen daarna een ghillie liggen en ik zeg over TS: 'Wie kruipt er bij een rots?' Nou niemand, dus ik jaag wat kogels door hem heen.

Op hetzelfde moment hoor ik schoten en is de maat die ook weer inlogde gekilled. Ik dacht dat ik m'n maat had vermoord, dus ik loop naar 'zijn lijk' en hij blijkt hevig te bloeden, maar even later hoor ik over TS dat hij achter een boom lag en niet bij een rots. Ik schiet nog twee keer door de bloedende meneer en nog steeds geen melding. Vaag :S Ondertussen ben ik doorgelopen, aan de hand van het geluid van vliegen, en zie het lijk van m'n maat liggen.

Dus... loop ik maar weer terug naar dat andere lijk, en zie ik het opeens weer bewegen. Pak m'n AK en knal zowat een half magazijn leeg. Hoor ik opeens over direct comm: 'Schiet me is door m'n hoofd, ik ben bugged'. Blijkt het de killer te zijn, die nog steeds niet dood is na een stuk of 20 kogels. Koud kunstje vanaf dat moment, BAM!

En één keer raden: het was iemand die ook op de GoT teamspeak heeft gezeten, maar er nu even niet was.
Dus meneertje, kan je je even melden? :P

Winst = Papie = ZeroT0ne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er staat al veel op, maar het kan uitgebreider, naast de lootplekken zouden er ook de mogelijke heli crash site locaties op kunnen staan...

En inderdaad, de dayzdb map is tot nu toe het uitgebreidst :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 24-09 23:08

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Winst schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 18:09:
Daarnet weer leuk middagje gehad. Loop ik met twee mensen op de teamspeak van GoT vlakbij Green Mountain, en besluiten twee van ons even uit te loggen. De derde roept 10 seconden later: 'Ik ben dood'. Dus wij weer erin... ik zie meteen daarna een ghillie liggen en ik zeg over TS: 'Wie kruipt er bij een rots?' Nou niemand, dus ik jaag wat kogels door hem heen.
Ja en toen ging tuin dus ook dood :(
Zelfs na een reconstructie zijn we er niet uit hoe of wat, maar balen van mijn ghillie die ik net gekregen had.

Was weer leuk, alleen geen happy ending :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• finniespin
Ik even een maat opgehaald om hem wat eten te geven, staat er ineens een gast naast ons een "blij" muziek je te spelen.

Ik had geen flaw benul wie het was, ik over chat naar mijn vriend all-caps typend, type:
"IS THAT YOUR FRIEND, PLEASE TELL ME IT IS"

Bleek het een hacker te zijn die teleporteerde, gelukkig heeft hij ons niet gedood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0bb3rt
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 24-09 07:56
Dikzie schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 14:42:
Probleempje;

je kan de game launchen via de sixlauncher (drukken op launch) dan multiplayer en in het filter daar NL38 in kloppen. Op die manier log ik altijd in.

Een item zoals je bandage kan je gebruiken door er met je rechtermuistoets op te klikken en dan de optie use bandage aan te klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• finniespin
Het kan ook wel eens een tijdje duren voordat een server in sixlauncher komt.
Even 5 mins wachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andamanen
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Andamanen

Trotse eilandengroep

Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 18:37:
[...]
Er staat al veel op, maar het kan uitgebreider, naast de lootplekken zouden er ook de mogelijke heli crash site locaties op kunnen staan...

En inderdaad, de dayzdb map is tot nu toe het uitgebreidst :p
Heli crashes zijn toch willekeurig? (mogelijk op alle grasvelden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
  • Laatst online: 25-09 16:22
Had me net bedacht maar eens richting Stary Sobor te gaan, was er toch in de buurt.

Was het al vrij dicht genaderd, hoor ik al wat schoten. Klonk als m16-achtig iets. Dus ik ga rustig kruipen door het gras. 10 minuten daarna hoor ik .50-kaliber schoten. Ben nog even verder gegaan, vond twee tenten en heb mijn alicepack geruild voor een coyote backpack :*)

Toen brak de hel los, hoorde overal schoten en zag een riedel kills langskomen. Toen ben ik hem gauw genokt, vind wel een ander dorpje :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:16
Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 18:37:
[...]
Die zijn er juist afgehaald omdat ze willekeurig op elk open veld spawnen. Oftewel er zijn geen vaste lootplekken voor crashed heli's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
chiIIed schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 20:37:
[...]

Die zijn er juist afgehaald omdat ze willekeurig op elk open veld spawnen. Oftewel er zijn geen vaste lootplekken voor crashed heli's.
Enige wat misschien handig is een bepaalde afbakening van het totale gebied waarin ze kunnen spawnen (in een omtrek van 4 kilometer rondom Stary Sobor toch?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Ze kunnen her en der op de map terecht komen alleen niet echt bij de kust in de buurt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak

Roshnak

Wie kan mij morphine geven ? Ik lig bij de Power Plant op NL38.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietjeP89
Geen admin van nl18 aanwezig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-09 15:22

aKra

Intentionally left blank.

Ik ben de admin van NL18, wat is er aan de hand :? (anders even PB'en)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietjeP89
aKra schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 01:20:
[...]

Ik ben de admin van NL18, wat is er aan de hand :? (anders even PB'en)
Ban zero is een hacker :P

Probeer hem al de hele tijd hier te houden xD

Reed net rond met een SUV , heeft mij wapens gegeven, weet iedereen te vinden, vraagt net of hij een heli moet spawnen voor mij..Dus lijkt me duidelijk :)

[ Voor 22% gewijzigd door PietjeP89 op 10-08-2012 01:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

PietjeP89 schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 01:22:
[...]

Ban zero is een hacker :P

Probeer hem al de hele tijd hier te houden xD

Reed net rond met een SUV , heeft mij wapens gegeven, weet iedereen te vinden, vraagt net of hij een heli moet spawnen voor mij..Dus lijkt me duidelijk :)
Bedankt voor het melden, zoals je kon zien is hij gebanned. Hij beweegt amper zo te zien op de logger die wij gebruiken om hackers te detecteren. Normaal zie je ze over de hele map vliegen en dood en verderf veroorzaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietjeP89
Hij liep rond buiten elektro en was eigenlijk vrij vriendelijk, hielp alle noobs met wapens enzo.. Reed rond en kilde eigenlijk alleen mensen die high end gear hadden (volgens mij heeft hij 2 andere hackers gedood)

Bedankt voor de snelle reactie ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Ik hoop echt dat de nieuwe update weer helpt tegen de hackers want het is tegenwoordig wel heel vaak raak...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietjeP89
aKra schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 01:32:
Ik hoop echt dat de nieuwe update weer helpt tegen de hackers want het is tegenwoordig wel heel vaak raak...
Is de aller eerste keer dat ik een hacker tegenkom in dayz , en dan is het nog eentje die vriendelijk is ^^

Was eerst niet helemaal zeker omdat hij zelf niks uitzonderlijk had qua gear.. Tot de SUV aankwam :)

Toen heeft hij mij meegenomen naar de hills buiten elektro en daar 2 mensen neergeschoten die volgens mij ook hackers waren en daarna is hij aan het strand nog mensen gaan helpen, rare mensen xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chiIIed schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 20:37:
[...]

Er bestaat een kaart met alle mogelijke locaties van zo'n crash, die kaart is een hoop pahina's terug hier te vinden. Maar sowieso is die kaart wel handig voor het crashed heli-spotten. En het lijkt toch zo dat zulke crashes vaste locaties hebben op een veld...
Pagina: 1 ... 51 ... 92 Laatste

Let op:
Beperk de slowchat. Post alleen over de game en minder over het meeten in-game.

Voor de standalone kan men hier hier terecht