Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
vsync fixt tearing, maar geeft wel wat extra input lag

als je dat niet wilt kan je nog een frame limiter gebruiken. met nvidia inspector kan je de framelimiter die standaard in de nvidia drivers zit aanzetten.

63 fps limit zonder vsync werkt vaak wel goed.

als je bij ati zit kan je met msi afterburner de fps beperken.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap nog steeds niet de lol van hacken in een game. Ik bedoel een game moet uitdagend zijn en leuk om te spelen. Als je hackt haal je dat hele concept toch meteen weg. Enige wat ik denk dat ze leuk vinden is andere spelers lastig vallen. En tot nu toe denken ze er ongestraft mee weg te komen. Ze zullen wel versteld staan als ze met de massa's gebanned gaan worden. Helaas staan dan de forums natuurlijk weer vol met het geklaag van de kinderen die gebanned zijn en hun zin niet krijgen.

Gelukkig zelf nog geen hackers tegen gekomen. Vanavond weer eens verder spelen, kijken of ik morfine kan vinden in elektro met mijn gebroken been 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

Verwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 12:35:
Ik snap nog steeds niet de lol van hacken in een game. Ik bedoel een game moet uitdagend zijn en leuk om te spelen. Als je hackt haal je dat hele concept toch meteen weg. Enige wat ik denk dat ze leuk vinden is andere spelers lastig vallen. En tot nu toe denken ze er ongestraft mee weg te komen. Ze zullen wel versteld staan als ze met de massa's gebanned gaan worden. Helaas staan dan de forums natuurlijk weer vol met het geklaag van de kinderen die gebanned zijn en hun zin niet krijgen.

Gelukkig zelf nog geen hackers tegen gekomen. Vanavond weer eens verder spelen, kijken of ik morfine kan vinden in elektro met mijn gebroken been 8)7
Ik denk dat hackers een spel leuker vinden met hacks 8)7

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schnoop
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-09 21:03
Verwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 12:30:
Iemand nog problemen met die screentearing ? Ik probeer het op te lossen met die SHIFT + - en dan flush te tikken maar dat lost echt niets op.

Anyway ik begin men favo farmspots te vinden in elektro. Toch al een vaste AK spot & bloodbag drops gevonden. Speel het game nog maar een goeie 4 dage
escape zodat je menu krijgt. Alt+enter zodat de game windowed wordt. Vervolgens naar video settings gaan en weer terugzetten op je eigen resolutie fullscreen: fixed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schnoop schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 12:42:
[...]

escape zodat je menu krijgt. Alt+enter zodat de game windowed wordt. Vervolgens naar video settings gaan en weer terugzetten op je eigen resolutie fullscreen: fixed.
danke ! :)

Anyway vanavond eens zoeken hoe we een auto kunnen maken / vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Weet iemand toevallig hoe het kan dat de deur van de baracks (rechtsboven) niet open kan?
Heb er behoorlijk tegen aan staan duwen/scrollen/keyrammen/etc, maar helaas...

Mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Gister was weer lachen met de boys waar ik o.a. mee speel. Hieronder een aantal foto's van gisteravond.

Van NW Airfield>Devils Castle>Elekro.

Cast: Rob, Thor, Foof, Adanteh, Playonmax, RaoulW (ik)

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/igkzo4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/2evt81z.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/118jczm.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/33yq4a0.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/wi59fo.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/2w65but.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/6hqrlk.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/kcntb6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/2rh9xxt.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/2lwn6l4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asphyxion
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:55

Asphyxion

I am, therefor I think

Verwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 12:53:
[...]
Anyway vanavond eens zoeken hoe we een auto kunnen maken / vinden
De meeste auto's staan toch wel buiten de kaart, (ver) in de debug zone. Dus neem genoeg eten en drinken mee en doe een toer naar het verre noorden/westen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-09 15:22

aKra

Intentionally left blank.

Toch wel erg jammer dat dat mogelijk is, mensen die nu een chopper hebben gaan gewoon een beetje in de debug plains vliegen en pikken daar een 2de chopper op of halen veel uit de vehicles...

Intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:16
Moet je maar niet buiten de map gaan hoarden. Nu radar weg is zijn je vehicles veiliger in de map imo. Gewoon een rustig plekje vinden waar weinig tot niemand komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schnoop
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-09 21:03
Vehicles / tents welke buiten debug zone staan verdwijnen binnen 24 uur. Jammer dat een actieve clan binnen die tijd allang gesaved heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aKra schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 14:13:
Toch wel erg jammer dat dat mogelijk is, mensen die nu een chopper hebben gaan gewoon een beetje in de debug plains vliegen en pikken daar een 2de chopper op of halen veel uit de vehicles...
Die rijden ergens naar hun kamp of over de map. Dan is het toch alleen maar makkelijker om te stelen. hun repareren de choppers/auto's en als je ze ziet schiet je ze neer of wacht tot je een kans ziet om de chopper/auto te stelen. En je kunt altijd nog de fiets pakken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thorgal21
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-09 12:05

thorgal21

Forum Noob

Ik heb nog nooit een fiets gevonden, iemand een tip waar hij vaak spawnt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben benieuwd naar hoe ze dit gaan aanpakken. Iedereen die dit speelt zou dan dus weer geld neer moeten leggen. Dan maar hopen dat ze ook Ideal ondersteunen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammro
  • Laatst online: 06-09 21:16
Gisteravond eindelijk met 3 vrienden kunnen spelen, meteen een actiegevulde avond gehad. Om te beginnen in Elektro.
We werden daar gestalked door een of andere rus die slecht engels sprak en schijnbaar nog unarmed was. Ik waarschuwde hem dat ie niet te dichtbij moest komen. Hij bleef maar twitchy om ons heen lopen, en na de 3e waarschuwing een kogel door zijn hoofd geschoten.
Vervolgens kwam hij weer naar ons toe en liep hij dezelfde supermarket in, waar hij de makarov pakte die er lag. Nog snel een bodyshot kunnen schieten voor hij weer wegrende, gezien hij nu armed was.
Toen we in de kerk zaten kwam ie bij de deuropening zitten en schoot hij snel een hele magazine naar binnen. Waarna een gericht schot hem weer doodde.
Last stop was de hospital. Wanneer we bijna wegwilden hoorden we zijn stem weer: "I'm going to find you, you ****. I'm going to kill you." Ik heb hem gezegd dat we m outnumberen en hij geen kans maakt. En aan de locatie van de stem te horen zat hij op het dak boven ons.
Vervikgebs zijn we ongezien de heuvels ingeslopen en hebben hem met 2 schoten neergesniped ondanks dat hij geen gevaar meer vormde.

Eenmaal in de heuvels hebben we even rust genomen en was ik even AFK. Ik hoor mijn huisgenoot/teamgenoot roepen dat ik terug moet komen en tref daar aan dat een van mn andere teammates is gedood door een AK. Snel weggevlugd.
Na een aantal minuten zijn we teruggegaan naar de spot om te kijken of zn lijk er nog lag. Wat we daar aantroffen was 2 survivors bij zijn lijk. Ons openingsschot mistte jammer genoeg net aan.
Daarna volgde een vuurgevecht waarbij in ieder geval 1 van hun was gedood. Zo veilig mogelijk zijn lijk geloot en vervolgens maar snel bij Elektro weggetrokken.

Goeie introductie voor de persoon die voor t eerst speelde _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meemzeh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 01-03 22:09

Meemzeh

Je weet wel

Heeft iemand anti biotics misschien (: ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-09 11:34
Leuk maar ze willen het Minecraft model gaan volgen kwa updates en dergelijke. Zal wel net zo gaan als nu. Ik wacht het af, heb er geen goede hoop voor in ieder geval.
Meemzeh schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 14:55:
Heeft iemand anti biotics misschien (: ?
Ruilen tegen wat? :) Hou er rekening mee dat antibiotica very rare is in de game.

[ Voor 25% gewijzigd door spookz0r op 07-08-2012 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meemzeh

Meemzeh

Je weet wel

spookz0r schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 15:10:
[...]

Leuk maar ze willen het Minecraft model gaan volgen kwa updates en dergelijke. Zal wel net zo gaan als nu. Ik wacht het af, heb er geen goede hoop voor in ieder geval.

[...]

Ruilen tegen wat? :) Hou er rekening mee dat antibiotica very rare is in de game.
join anders even de GoT teamspeak

teamspeak.gotlike.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meemzeh

Meemzeh

Je weet wel

Nee, opeens overdag uit het niets begint mijn character te hoesten ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0bb3rt
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 24-09 07:56
Teveel in de regen gelopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerix
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-04-2022
Het is bevestigd! DayZ wordt een standalone game, ontwikkeld door Bohemia Interactive onder leiding van Dean Hall! Het zal het Minecraft model volgen, dus de game is in Alpha fase te koop voor een lagere prijs

http://www.ign.com/articl...firmed-as-standalone-game

[ Voor 43% gewijzigd door Frerix op 07-08-2012 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-09 01:21

BioHazard

*\o/*

Frerix schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 15:50:
Het is bevestigd! DayZ wordt een standalone game, ontwikkeld door Bohemia Interactive onder leiding van Dean Hall! Het zal het Minecraft model volgen, dus de game is in Alpha fase te koop voor een lagere prijs

Hierboven ook al gemeld ;). Maar gaaf, ik wacht af! Als ze maar zorgen voor een goede anti hack/cheat engine. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 24-09 23:08

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Frerix schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 15:50:

Ze hebben goud in handen, hopelijk werken ze het goed uit...

In ieder geval heeft een standalone meer toekomst dan een mod die op slechts een paar dev's draait waar een groot deel dit vrijwillig doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Meemzeh schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 15:30:
[...]

join anders even de GoT teamspeak

teamspeak.gotlike.nl
Helaas is de antibiotica verdwenen met nog wat andere spullen.... :(

[ Voor 28% gewijzigd door spookz0r op 07-08-2012 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meemzeh

Meemzeh

Je weet wel

Nee totaal niet.
Dus ik snap er ook weer niks van.
Er is ook weer gear verdwenen uit m'n backpack.
Wordt er echt gek van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meemzeh schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 16:12:
[...]

Nee totaal niet.
Dus ik snap er ook weer niks van.
Er is ook weer gear verdwenen uit m'n backpack.
Wordt er echt gek van!
Misschien in de buurt van een andere infected player gelopen. Of door een zed geraakt toen je aan het bloeden was. Als het 1 van die 2 niet is dan is het een raadsel :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan geïnfecteerd raken wanneer je damage krijgt van zombies. De kans hierop is erg klein, maar wordt iirc groter naar mate je minder blood hebt.
Gear verdwijnt niet zomaar uit je backpack. Wissel je het op de correcte wijze met je inventory? Check anders even een youtube vid die het systeem uitlegt.

Echt heel tof dat de standalone onder de vlag van BI wordt uitgebracht. Nu verwacht ik dat het ook speelbaar zal worden op de Arma3 engine! Kan haast niet anders :) Plus de support van BI zal erg belangrijk zijn voor Rocket bij het developen van de engine. Dit was neem ik aan lastiger geweest als hij een engine had moeten licencen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
is het overigens nog steeds zo dat je je maten uit de lange zandlopers kunt halen met de epi-pen ?
dat was ooit de gedachte bij die dingen geloof ik

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JoSchaap schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 16:20:
is het overigens nog steeds zo dat je je maten uit de lange zandlopers kunt halen met de epi-pen ?
Neem aan van wel aangezien die epi-pen daarvoor bedoeld is. Werkt wel niet als hij dood is natuurlijk.
Edit: op DayZ Wiki staat dat de epi-pen werkt op personen die unconscious zijn

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2012 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HowlingMad
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-09 11:46
Hopen ze voor de standalone niet te veel vragen, en het inderdaad een schappelijk prijsje word. Voor alpha Minecraft heb ik toen der tijd 10 euro betaald geloof ik. Lijkt mij ook voor dayz een redelijke alpha prijs.

Na de release van de standalone zullen ze de mod ook wel aan zijn lot overlaten, en zoals alpha minecraft een soort van gratis instap probeersel laten .

Jammer dat ik juist Arma 2 heb aangeschaft enkel om Dayz te kunnen spelen... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HowlingMad schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 16:29:
Hopen ze voor de standalone niet te veel vragen, en het inderdaad een schappelijk prijsje word. Voor alpha Minecraft heb ik toen der tijd 10 euro betaald geloof ik. Lijkt mij ook voor dayz een redelijke alpha prijs.

Na de release van de standalone zullen ze de mod ook wel aan zijn lot overlaten, en zoals alpha minecraft een soort van gratis instap probeersel laten .

Dat zelfde heb ik gedaan. DayZ zag er zo leuk uit dat ik hem heb aangeschaft vorige week 8)7 Och ja... tot de tijd dat de stand alone uitkomt amuseer ik me wel met deze alpha :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andamanen
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Andamanen

Trotse eilandengroep

Voor de standalone denk ik helaas eerder aan 30 euro/dollar en een half jaar vertraging :)

Het zou leuk zijn als er een korting is voor huidige DayZ spelers (eigenaars van AMRA2).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024

Rocket (of een andere developer) heeft al gezegd dat ze qua prijs voor de standalone zeker in het achterhoofd houden dat het overgrote deel van de huidige spelersbase geld betaald hebben voor ArmA 2 om alleen DayZ te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-09 01:21

BioHazard

*\o/*

Man man, wanneer worden die artifacts nou een keer opgelost... In Cherno krijg ik nog net geen epileptische aanval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

laatse episode klaar:
Final episode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• postbus51
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

postbus51

Lala is sexy

BioHazard schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 17:31:
Man man, wanneer worden die artifacts nou een keer opgelost... In Cherno krijg ik nog net geen epileptische aanval.
Ik ben gelukkig dat niet tegen gekomen , maat van me dus wel
Heb mijn install bij hem gedumped , nog steeds artifacts 8)7
Toen de arma2oa.cfg ff opnieuw laten maken en all ok
Moet wel zeggen ik heb niet de 1.62 update gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
  • Laatst online: 25-09 16:22
Verwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 17:49:
laatse episode klaar:
Final episode
[video]
Mooi !

Waar herken ik de muziek van?

Edit: van de film Sunshine :)

[ Voor 6% gewijzigd door Pirate-Bozz op 07-08-2012 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Andamanen schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 16:35:
[...]

Voor de standalone denk ik helaas eerder aan 30 euro/dollar en een half jaar vertraging :)

Het zou leuk zijn als er een korting is voor huidige DayZ spelers (eigenaars van AMRA2).
als je het artikel op tweakers leest, kun je lezen dat ze volgens het minecraft model gaan werken. Het lijkt me wat sterk dat ze beginnen bij 30 euro en daarna de prijs opschroeven naar 60 wanneer het helemaal af is. Ik dacht persoonlijk meer aan starten op 15 euro en dan 30/35 als je af is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andamanen
  • Niet online

Andamanen

Trotse eilandengroep

Dat klinkt wel aannemelijk: 15 voor testers, 30 als hij af is.

Hopelijk komt de nieuwe patch een beetje snel, want ik zit momenteel vast in een supermarkt in Berezino waar ik niet uit durf omdat ik in sommige richtingen geen hand voor mijn ogen kan zien door de glitches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
JoSchaap schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 16:20:
Werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikkietrugjaap
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:50
Wow, ben ik even blij dat ik heb gewacht om Arma 2 te kopen voor DayZ.

Ben wel benieuwd wat het resultaat gaat worden als een officieel bedrijf het spel gaat maken. Krijg door dit soort dingen wel het gevoel dat PC gaming weer in de lift zit.

Als ze net zoals bij Minecraft minder vragen voor het eerste resultaat dan is dat helemaal fijn want dat kan je een spel, waarvan je eigenlijk al weet dat er erg veel potentie in zit, voor een prikkie oppakken.

Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

de normale multiplayer van ArmA 2 / Arrowhead zijn op zich zelf ook erg vermakelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IlIlIlIlIl schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 19:36:
de normale multiplayer van ArmA 2 / Arrowhead zijn op zich zelf ook erg vermakelijk
Ja ik heb ook ooit eens de Domination mod geprobeerd, je merkt echt wel dat het een MilSim is, wel jammer dat ik per ongeluk in een bugged tank ben terechtgekomen als driver, ik had 2 main gunners die commando's door elkaar begonnen te geven, bugs zijn dus niet alleen een probleem in DayZ dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DogEatsDog
  • Laatst online: 22:14
Verslagje van paar daagjes geleden

We stonden in cherno te looten tot we opeens een heli hoorden hij had ons in het vizier een bleef ons chasen zelfs als we in gebouwen waren waren we niet veilig. Nadat mn parnet ruim 5 minuten in de church zat te campen leek het erop alsof de heli 1 iemand ging droppen. dit gebeurde en die gozer kreeg een lading lood op zich, 1 klap dood. Allemaal mooie dingen had ie bij zich :D rangefinder en 2 sniper rifles l85 en as50. zn heli vriend vloog er toen maar vandoor. Wij later naar een andere server op ons meest gebruikte plekje, snachts. horen we opeens weer een heli, het leek op max 1 persoon. hij heeft voor vele minuten om ons heen gecirkeld en zn lichten aan gedaan maar had ons blijkbaar niet gevonden. Wel hebben wij heel wat kogels in het ding geschoten, toen schoot mn partner weer op de heli met zn as50 en dat ding was kapot! je zag hem lager gaan en toen BAM heli crash. kwamen 4 parachutes uit 1 ghillie landde op het dak, ik gaf hem snel een headshot en er lag er nog een op de grond welke wij beide vulde met kogels. mn partner ging looten en oh weer prachtige loot :D alleen blijkbaar kon de server niet goed met de crash omgaan want het liep een paar minuten later helemaal vast waardoor we moesten dcen en een andere server zoeken, uiteindelijk is zn backpack niet helemaal opgeslagen maar we mogen niet klagen.

Al met al nette avond

Hier screen van de gecrashte heli
Afbeeldingslocatie: http://cloud-2.steampowered.com/ugc/542934584723531650/23CA099B363515BE6E6FB3CCD93A0ABBB6BD7B77/1024x819.resizedimage

[ Voor 5% gewijzigd door DogEatsDog op 07-08-2012 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meemzeh

Meemzeh

Je weet wel

Verwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 16:19:
Je kan geïnfecteerd raken wanneer je damage krijgt van zombies. De kans hierop is erg klein, maar wordt iirc groter naar mate je minder blood hebt.
Gear verdwijnt niet zomaar uit je backpack. Wissel je het op de correcte wijze met je inventory? Check anders even een youtube vid die het systeem uitlegt.
Ja ik denk dat het door een zombie komt!

Ik speel het gelukkig al langer dan vandaag.
De gear is toch écht wel verdwenen en er zijn heel veel klachten over gear dat uit je backpack verdwijnt - dus het kan wél. Drinken, eten, rounds, een wapen - het is afgelopen dagen toch echt verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djmaddox
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-09 14:32

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

Meemzeh schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 20:17:
[...]

Ja ik denk dat het door een zombie komt!

Ik speel het gelukkig al langer dan vandaag.
De gear is toch écht wel verdwenen en er zijn heel veel klachten over gear dat uit je backpack verdwijnt - dus het kan wél. Drinken, eten, rounds, een wapen - het is afgelopen dagen toch echt verdwenen.
Complete inventories verdwijnen ook wel eens en dan wordt je teruggezet naar je basispakket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standby
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:30
Eindelijk een shotgun en een tent gevonden word ik na een half uur sluipen door chernogorsk, word ik neer gesnipert..... :(

Afein, nieuwe ronde, nieuwe kansen :)

Blaat het niet dan schaapt het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKnight
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:34
rocket:
Two sentences:

Firstly, 1.7.2.5 will not come out (it will be 1.7.3)

Secondly, WOOF WOOF.
Ben benieuwd :D

Van de week ook weer even lekker gespeeld, net weer begonnen dus had alleen een lee enfield en ghillie-suit.
iets NW van Prigorodky heb je een helicoper respawn, denk daar maar even kijken voor de lulz.
Zag opeens drie man rond het meertje zitten, zagen mij gelukkig niet! 8)7

Dus drie murders verder, en ik was een NVG, rangefinder, gps en AS50 rijker! :9~

Nu maar eens richting het oosten vertrekken, bij dat vliegveld ben ik nog niet geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rocket:
Two sentences:

Firstly, 1.7.2.5 will not come out (it will be 1.7.3)

Secondly, WOOF WOOF.
Doggies :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
We zullen het merken.

Wel fijn dat hij zo snel wat van zich laat horen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andamanen
  • Niet online

Andamanen

Trotse eilandengroep

Ik weet dat hij al gezegd had dat hij graag honden in DayZ wil, maar heeft hij al wat gezegd over welke rol ze zouden spelen? (vriendelijk/vijandig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Topicstarter

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Andamanen schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 22:16:
[...]

Ik weet dat hij al gezegd had dat hij graag honden in DayZ wil, maar heeft hij al wat gezegd over welke rol ze zouden spelen? (vriendelijk/vijandig)
Quote van iemand op Reddit:
I remember him saying he wants them to be your companions in a Machinima interview. Something along the lines of finding dead bodies and animals and things, and that they would grow in effectiveness over time. Those could just be his future plans however and they may not be implemented, would have to check the interview out again to be sure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noq
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06:07

Noq

Is het mogelijk om een nieuw profiel aan te maken in ARMA2 en dan een DayZ server te joinen, waardoor ik dus een nieuwe character heb naast me huidige?
Dit wil ik doen, omdat ik momenteel niet kan spelen met een maat van mij, maar wel de game verder wil spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Noq schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 23:13:
Is het mogelijk om een nieuw profiel aan te maken in ARMA2 en dan een DayZ server te joinen, waardoor ik dus een nieuwe character heb naast me huidige?
Dit wil ik doen, omdat ik momenteel niet kan spelen met een maat van mij, maar wel de game verder wil spelen.
Nee, je character is gebonden aan je CD-key, niet je profiel. Wil je een 2e character moet je een nieuwe CD-key kopen. Wat je wel kunt doen (en wat ik ook doe) is in dat geval op private hive servers spelen. Aangezien deze niet zijn gelinked aan de algemene hive wordt ook niet je 'normale' character geladen maar spawn je een nieuwe. Die character werkt dan wel enkel en alleen op die specifieke private hive server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedydown
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-06 12:25

speedydown

Icter van lik-me-vestje

dat lijkt mij dus super vet om tegen gekomen _/-\o_

ps: wie was die persoon die uren en uren in elektro heeft zitten snipen op 38 Q.q

Speedydown.nl !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noq
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06:07

Noq

speedydown schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 23:19:
[...]

dat lijkt mij dus super vet om tegen gekomen _/-\o_

ps: wie was die persoon die uren en uren in elektro heeft zitten snipen op 38 Q.q
Ik heb er niet uren gezeten. We waren met ze 2'en. Sorry Roy, dat we je zo vaak hadden...

* Zucht, probeer net te spelen, maar me game heeft weer echt ondraagbare fps spikes. Soms heb ik het wel, soms niet. Zou dit patch-gerelateerd kunnen zijn of is mijn computer gewoon onder minimale eisen;
Intel Core Duo E8400
ATI Radeon HD 5750
4 GB RAM

[ Voor 27% gewijzigd door Noq op 08-08-2012 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
net op lingor weer een onverklaarbare aggro, toevallig stond de stream aan:

http://nl.twitch.tv/joschaap/b/327798714

zie rond 3:20

waarschijnlijnlijk stond ik recht boven de zed, maar meet als ff 1 sec een boogje bij het oog heb ik niet gezien... en dan nog het is diep in de nacht..

De gear komt van een lijk af overigens, erg lucky find :) de ghilly uit een huisje in een klein dorpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister ook weer eens verder gespeeld.. lag nog steeds met mijn gebroken been ergens midden in elektro. enige wat ik nog had was: beans en wat soda, een shotgun zonder ammo en een hatchet. Na wat rond te zwerven vond ik een map, kompas, stuk of 9 bandages, painkillers (kwam goed uit aangezien mijn character aan het trillen) en genoeg ammo voor de shotgun. Word dus tijd om te kijken of ik bij het ziekenhuis iets kan krijgen voor mijn gebroken been. Helaas was dit aan de andere kant van elektro... hoor nog vuurschoten dichtbij. Dus het was nu of nooit. Kruip via de achter deur weg kijk nog naar het huis en zie iemand in het huis kruipen met een ghilly. Echter niet geschoten aangezien ik maar 6000 blood had en een gebroken been. naar 15 minuten tussen de zeds door kruipen was ik eindelijk bij het ziekenhuis. Helaas kreeg ik zombie agro en ga ik dood voor de deur van het ziekenhuis.

Ongeveer 30 minuten nadat ik dood was gegaan had ik zo iets van ik ga weer eens spelen. Vindt een hatchet,hunting knife en wat loot van een dode speler. Wordt ik daarna in de lucht gespawned met de helft van de server. Vervolgends val ik tot mijn dood en ben ik maar gestopt. Eerste hacker die ik tegen ben gekomen. Kijken of ik vanavond meer geluk heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 20:12

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Zijn er mensen met een overschot aan spullen in één van hun kampjes btw? :)
Ben al dagen aan het zoeken naar: Rangefinder, M4A1 CCO SD en volwaardige Coyote Pack.
Krijg ze maar niet gevonden. :(

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pos
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-09 10:20

Pos

Dat zijn ook geen flauwe eisen die je stelt! Iemand die zo'n gun "over" zou hebben vind je niet veel gok ik. Ik heb hem iig niet over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat heb je eigenlijk aan een Czech Vest Pouch? Is dat een toevoeging op je backpack of gewoon een kleinere backpack dan wat je standaard bij je hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 09:28:
wat heb je eigenlijk aan een Czech Vest Pouch? Is dat een toevoeging op je backpack of gewoon een kleinere backpack dan wat je standaard bij je hebt.
is gewoon kleiner :)

http://www.dayzwiki.com/wiki/Backpack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
  • Laatst online: 15-08-2022
Gisteravond voordat ik opgepikt zou worden samen Rexcore door Thor, Foof en Rob, ben ik even uitgelogd en ingelogd naar een rustigere server. Hier kon ik nog even rustig in de store in Elektro wat te eten en drinken verzamelen, voordat ik weet terug op de berg zou gaan om te wachten totdat ze voorbij zouden rijden.

Dus ik loggen op US 560, waar het super rustig was. Ik de store in snel wat eten en drinken pakken, en op het moment dat ik bij mezelf dacht van ''nu keer ik om en ga ik weer meteen terug'', hoorde ik schoten. In eerste instantie dat dacht ik dat iemand schoot op zombies, waardoor ik naar de achterkant wilde rennen om vanuit daar de stad uit te rennen.

Opeens spawnde 3 gasten voor me en schoten me meteen dood!!! :( fuck...moeten wel hackers zijn geweest, want aanlopen kwamen ze niet en ik had ook geen lag of andere rare verbindings problemen.

Niet dat ik snel rauw om mijn stuff omdat ik meestal wel snel aan high end gear kom uit onze tenten kampen die we hebben en vaak loop ik ook echt in het uiterste westen of noorden, waar veel kampen zijn om snel aan je gear te komen als je eens dood bent gegaan. Normaal gesproken loop ik ook altijd direct richting het noorden of helemaal in het westen zodat ik gear uit tentjes jat, in plaats van naar Cherno of Elektro ren!

Ghillie suit, Coyote backpack, M4A1 CCO SD, DMR, M1911, Range finder, NVG, GPS, Compas etc etc etc alles kwijt. Baalde gewoon omdat ik eindelijk ook een ghillie had. Het is gewoon kut dat die hackers dat eventjes komen verkloten, zonder dat het echt een gevecht is...waar ik dan eventueel terecht doodga of 1 van hun.

[ Voor 8% gewijzigd door Recon24 op 08-08-2012 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08:05

beuker19

Killerbeuker is so OP

Da_maniaC schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 08:44:
Ben al dagen aan het zoeken naar: Rangefinder, M4A1 CCO SD en volwaardige Coyote Pack.
ligt ergens op op nl38 want ik ben dood was waarschijnlijk vergeten uit te loggen :'( :'(
super dom maar nu heb ik wel een L85a2 tws _/-\o_

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

je eigen lijk verdwijnt na 2 uur en de L85 is super vet (zelfs een beetje te goed als je het mij vraagt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
snipers zijn niet echt mijn ding, geef mij maar een M4A1 CCO SD en een M9 SD ;)

als je solo speelt wil je niet opvallen ;)

overigens kom ik er net pas achter dat je bij twitch net als op youtube kunt linken naar een bepaald moment in een opname :D

dus het random 'how did he see me?' momentje van gister vind je hier:
http://nl.twitch.tv/joschaap/b/327798714?t=3m20s

(is een gebouw met 2 verdiepingen ik sta dus een verdieping boven de zed op het moment dat ie begint te schreeuwen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meemzeh

Meemzeh

Je weet wel

Wie kan antibiotics voor mij regelen?

Greetings !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schelling
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 00:40
Meemzeh schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 12:52:

Greetings !
Heb ik nog wel over...waar meeten (gaan tarp:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meemzeh schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 12:52:

Greetings !
Serverswappen bij hospitals? (bvb Berezhino, op het dak in-en uitloggen, je komt geen kat tegen ...)
Hoeveel was de kans weer op het vinden van antibiotics? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 13:09:
[...]
Serverswappen bij hospitals? (bvb Berezhino, op het dak in-en uitloggen, je komt geen kat tegen ...)
Dak van elektro. komt amper iemand tegen. en er is kant op bloodbags van 6 stuks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meemzeh

Meemzeh

Je weet wel

schelling schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 13:04:
[...]

Heb ik nog wel over...waar meeten (gaan tarp:) )
Join anders even de teamspeak van GoT.

teamspeak.gotlike.nl
Verwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 13:09:
[...]
Ja, zou ik kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schelling
Meemzeh schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 13:30:
[...]

Join anders even de teamspeak van GoT.

teamspeak.gotlike.nl
Geen probleem. Ben er rond 14.00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Verwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 09:28:
Helemaal niets.
Da_maniaC schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 08:44:
Das zo'n beetje high end gear.... lekker blijven zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 01:28
Ach, Thor, Playonmax en ik zijn eergister gekilld en hadden allemaal van dat soort loot. Was wel wat sketchy. Wij lagen lekker te snipen en op een gegeven moment stond er in één keer een speler naast ons met een M9SD, Ghillie en een L85 (Precies mijn gear ook). Ik dacht dat dat thor was, dus ik al mad op hem zijn.. alleen bleek hij geen M9SD te hebben. Een paar seconden geleden waren we alle drie dood.. en later bleken er drie man te liggen met precies onze gear :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thorgal21

thorgal21

Forum Noob

Haha, zat met 6 maten op een berg helemaal bovenin naast de airstrip te campen, 4 tenten etc., server restart, is onze truck vol met supply's weg... :l Nu dus weer een nieuw voertuig gaan zoeken en weer vol met supply's proppen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 28-09 20:13

Roshnak

PSN: Roshgill

Kan ik mijn eigen gebroken been ook fixen?
Zo ja, hoe?

Zo nee, wie kan mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schelling
Roshnak schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 14:33:
Zo ja, hoe?

Waar lig je Roshnak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak

Roshnak

Airstrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roshnak schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 14:33:
Zo ja, hoe?

Jup, in een hospital gaan zoeken naar een morphine auto-injector (die dingen kan je jezelf en andere mensen toedienen).

Maar als je ver weg bent van de grote steden (Elektro, Cherno of Berezinho) probeer je best iemand te vinden om mee af te spreken die jouw kan helpen, hier op het forum zullen er wel mensen zijn die bereid zijn een tweaker in nood te helpen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak

Roshnak

Jup, ik zit net in een huisje om te kijken of er morphine ligt, je hoort nog van me.

EDIT: Ik heb morphine gevonden :D

[ Voor 7% gewijzigd door Roshnak op 08-08-2012 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak

Roshnak

Zo, dat was ff spannend, ik heb net mijn gebroken bot gefixed, komt er een mede speler aan die mij ff wil neerschieten, ik heb me gelukkig kunnen verdedigen en hem kunnen weg jagen :D, anders was ik mooi mijn AS50 kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roshnak schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 14:50:
Zo, dat was ff spannend, ik heb net mijn gebroken bot gefixed, komt er een mede speler aan die mij ff wil neerschieten, ik heb me gelukkig kunnen verdedigen en hem kunnen weg jagen :D, anders was ik mooi mijn AS50 kwijt.
Nice, hoe lang speel je DayZ al dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak

Roshnak

Verwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 14:52:
[...]

Nice, hoe lang speel je DayZ al dan?
Ik speel het sinds zondag, mijn broer heeft me over gehaald, sindsdien ben ik hooked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roshnak schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 14:52:
[...]

Ik speel het sinds zondag, mijn broer heeft me over gehaald, sindsdien ben ik hooked.
Wie zou er niet hooked raken aan dit spel? :+
(Ben nu al 1,5 weken op vakantie en begin lichte DayZ-afkickverschijnselen te tonen 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak

Roshnak

Verwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 15:04:
[...]

Wie zou er niet hooked raken aan dit spel? :+
(Ben nu al 1,5 weken op vakantie en begin lichte DayZ-afkickverschijnselen te tonen 8)7 )
Haha ik ga volgende week op vakantie, maar kan eerlijk gezegt niet wachten tot ik terug ben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak

Roshnak

F*CK, ben ik alsnog gesniped, weg gear :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standby
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:30
Bestaat er ook iets als een radar of een bewegingsmelder ?
Zou leuk zijn om een radar te hebben zoals in de Alien serie :)

Blaat het niet dan schaapt het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meemzeh

Meemzeh

Je weet wel

thorgal21 schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 14:27:
Haha, zat met 6 maten op een berg helemaal bovenin naast de airstrip te campen, 4 tenten etc., server restart, is onze truck vol met supply's weg... :l Nu dus weer een nieuw voertuig gaan zoeken en weer vol met supply's proppen!
Met 14 Guns toevallig ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thorgal21

thorgal21

Forum Noob

@Meemzeh, nee, 4 wapens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meemzeh

Meemzeh

Je weet wel

Oh oké, vond gister in NL20 een volgeladen truck met 14 guns, allemaal drinken en eten.
15 Jerrycans etc..
Soldier Clothing enz enz.

Ding is nu kaduuk met alle gear, dus ook de hacker gear is nu weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thorgal21

thorgal21

Forum Noob

Hmm, nee, wij speelden in een LU server, omdat ik weet dat NL gewoon vol met hackers zit (NL38 en NL50), in LU nog geen een keer last van gehad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak

Roshnak

Ik ben net geraakt door een Zombie, maar ik tril nu als een malle, ik kan ik dit stoppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meemzeh

Meemzeh

Je weet wel

Roshnak schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 15:32:
Ik ben net geraakt door een Zombie, maar ik tril nu als een malle, ik kan ik dit stoppen?
Painkillers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak

Roshnak

Thanks, vond het bloed irritant :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Standby schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 15:12:
Bestaat er ook iets als een radar of een bewegingsmelder ?
Zou leuk zijn om een radar te hebben zoals inde Alien serie :)
Voorlopig kan je enkel zombies gebruiken om te controlereen of er mensen in een stad zijn, maar nope er is geen radar (wat ook wel een klein beetje belachelijk zou zijn, dayZ is juist zo gaaf omwille van het feit dat het gevaar overal kan zijn...)
Roshnak schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 15:05:
[...]

Haha ik ga volgende week op vakantie, maar kan eerlijk gezegt niet wachten tot ik terug ben :P
Ja idd :p Nuja in die twee weken dat ik hier ben stapelt het "werk" zich allemaal op:
-Moet een BF3 filmpje maken om te winnen voor een wedstrijd :9 (Bf3 spelen, recorden en editten)
-Moet in DayZ een erkende dokter worden (zie hier).
-Zou graag nog een eigen DayZ map maken, met loot spawns, correcte vehicle spawns, crashed heli locaties, etc. etc. Gewoon de meest uitgebreide die er maar is...
-Gewoon veel DayZ spelen en veel plezier hebben

Dit is alles wat ik nog wil doen (in de 2 weken dat ik nog vakantie heb nadat ik terug ben van op reis :+ )
Pagina: 1 ... 50 ... 92 Laatste

Let op:
Beperk de slowchat. Post alleen over de game en minder over het meeten in-game.

Voor de standalone kan men hier hier terecht