Gisteravond voordat ik opgepikt zou worden samen Rexcore door Thor, Foof en Rob, ben ik even uitgelogd en ingelogd naar een rustigere server. Hier kon ik nog even rustig in de store in Elektro wat te eten en drinken verzamelen, voordat ik weet terug op de berg zou gaan om te wachten totdat ze voorbij zouden rijden.
Dus ik loggen op US 560, waar het super rustig was. Ik de store in snel wat eten en drinken pakken, en op het moment dat ik bij mezelf dacht van ''nu keer ik om en ga ik weer meteen terug'', hoorde ik schoten. In eerste instantie dat dacht ik dat iemand schoot op zombies, waardoor ik naar de achterkant wilde rennen om vanuit daar de stad uit te rennen.
Opeens spawnde 3 gasten voor me en schoten me meteen dood!!!

fuck...moeten wel hackers zijn geweest, want aanlopen kwamen ze niet en ik had ook geen lag of andere rare verbindings problemen.
Niet dat ik snel rauw om mijn stuff omdat ik meestal wel snel aan high end gear kom uit onze tenten kampen die we hebben en vaak loop ik ook echt in het uiterste westen of noorden, waar veel kampen zijn om snel aan je gear te komen als je eens dood bent gegaan. Normaal gesproken loop ik ook altijd direct richting het noorden of helemaal in het westen zodat ik gear uit tentjes jat, in plaats van naar Cherno of Elektro ren!
Ghillie suit, Coyote backpack, M4A1 CCO SD, DMR, M1911, Range finder, NVG, GPS, Compas etc etc etc alles kwijt. Baalde gewoon omdat ik eindelijk ook een ghillie had. Het is gewoon kut dat die hackers dat eventjes komen verkloten, zonder dat het echt een gevecht is...waar ik dan eventueel terecht doodga of 1 van hun.
[
Voor 8% gewijzigd door
Recon24 op 08-08-2012 10:35
]