Mechwarrior Online: Flapdrol
Verwijderd
Gelukkig zelf nog geen hackers tegen gekomen. Vanavond weer eens verder spelen, kijken of ik morfine kan vinden in elektro met mijn gebroken been
Ik denk dat hackers een spel leuker vinden met hacksVerwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 12:35:
Ik snap nog steeds niet de lol van hacken in een game. Ik bedoel een game moet uitdagend zijn en leuk om te spelen. Als je hackt haal je dat hele concept toch meteen weg. Enige wat ik denk dat ze leuk vinden is andere spelers lastig vallen. En tot nu toe denken ze er ongestraft mee weg te komen. Ze zullen wel versteld staan als ze met de massa's gebanned gaan worden. Helaas staan dan de forums natuurlijk weer vol met het geklaag van de kinderen die gebanned zijn en hun zin niet krijgen.
Gelukkig zelf nog geen hackers tegen gekomen. Vanavond weer eens verder spelen, kijken of ik morfine kan vinden in elektro met mijn gebroken been
Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI
escape zodat je menu krijgt. Alt+enter zodat de game windowed wordt. Vervolgens naar video settings gaan en weer terugzetten op je eigen resolutie fullscreen: fixed.Verwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 12:30:
Iemand nog problemen met die screentearing ? Ik probeer het op te lossen met die SHIFT + - en dan flush te tikken maar dat lost echt niets op.
Anyway ik begin men favo farmspots te vinden in elektro. Toch al een vaste AK spot & bloodbag drops gevonden. Speel het game nog maar een goeie 4 dage
Verwijderd
danke !Schnoop schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 12:42:
[...]
escape zodat je menu krijgt. Alt+enter zodat de game windowed wordt. Vervolgens naar video settings gaan en weer terugzetten op je eigen resolutie fullscreen: fixed.
Anyway vanavond eens zoeken hoe we een auto kunnen maken / vinden
Heb er behoorlijk tegen aan staan duwen/scrollen/keyrammen/etc, maar helaas...
Mis ik iets?
Van NW Airfield>Devils Castle>Elekro.
Cast: Rob, Thor, Foof, Adanteh, Playonmax, RaoulW (ik)

De meeste auto's staan toch wel buiten de kaart, (ver) in de debug zone. Dus neem genoeg eten en drinken mee en doe een toer naar het verre noorden/westen.Verwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 12:53:
[...]
Anyway vanavond eens zoeken hoe we een auto kunnen maken / vinden
Intentionally left blank.
Verwijderd
Die rijden ergens naar hun kamp of over de map. Dan is het toch alleen maar makkelijker om te stelen. hun repareren de choppers/auto's en als je ze ziet schiet je ze neer of wacht tot je een kans ziet om de chopper/auto te stelen. En je kunt altijd nog de fiets pakkenaKra schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 14:13:
Toch wel erg jammer dat dat mogelijk is, mensen die nu een chopper hebben gaan gewoon een beetje in de debug plains vliegen en pikken daar een 2de chopper op of halen veel uit de vehicles...
Verwijderd
Ben benieuwd naar hoe ze dit gaan aanpakken. Iedereen die dit speelt zou dan dus weer geld neer moeten leggen. Dan maar hopen dat ze ook Ideal ondersteunen gaan.
We werden daar gestalked door een of andere rus die slecht engels sprak en schijnbaar nog unarmed was. Ik waarschuwde hem dat ie niet te dichtbij moest komen. Hij bleef maar twitchy om ons heen lopen, en na de 3e waarschuwing een kogel door zijn hoofd geschoten.
Vervolgens kwam hij weer naar ons toe en liep hij dezelfde supermarket in, waar hij de makarov pakte die er lag. Nog snel een bodyshot kunnen schieten voor hij weer wegrende, gezien hij nu armed was.
Toen we in de kerk zaten kwam ie bij de deuropening zitten en schoot hij snel een hele magazine naar binnen. Waarna een gericht schot hem weer doodde.
Last stop was de hospital. Wanneer we bijna wegwilden hoorden we zijn stem weer: "I'm going to find you, you ****. I'm going to kill you." Ik heb hem gezegd dat we m outnumberen en hij geen kans maakt. En aan de locatie van de stem te horen zat hij op het dak boven ons.
Vervikgebs zijn we ongezien de heuvels ingeslopen en hebben hem met 2 schoten neergesniped ondanks dat hij geen gevaar meer vormde.
Eenmaal in de heuvels hebben we even rust genomen en was ik even AFK. Ik hoor mijn huisgenoot/teamgenoot roepen dat ik terug moet komen en tref daar aan dat een van mn andere teammates is gedood door een AK. Snel weggevlugd.
Na een aantal minuten zijn we teruggegaan naar de spot om te kijken of zn lijk er nog lag. Wat we daar aantroffen was 2 survivors bij zijn lijk. Ons openingsschot mistte jammer genoeg net aan.
Daarna volgde een vuurgevecht waarbij in ieder geval 1 van hun was gedood. Zo veilig mogelijk zijn lijk geloot en vervolgens maar snel bij Elektro weggetrokken.
Goeie introductie voor de persoon die voor t eerst speelde
Leuk maar ze willen het Minecraft model gaan volgen kwa updates en dergelijke. Zal wel net zo gaan als nu. Ik wacht het af, heb er geen goede hoop voor in ieder geval.
Ruilen tegen wat?Meemzeh schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 14:55:
Heeft iemand anti biotics misschien (: ?
[ Voor 25% gewijzigd door spookz0r op 07-08-2012 15:11 ]
join anders even de GoT teamspeakspookz0r schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 15:10:
[...]
Leuk maar ze willen het Minecraft model gaan volgen kwa updates en dergelijke. Zal wel net zo gaan als nu. Ik wacht het af, heb er geen goede hoop voor in ieder geval.
[...]
Ruilen tegen wat?Hou er rekening mee dat antibiotica very rare is in de game.
teamspeak.gotlike.nl
http://www.ign.com/articl...firmed-as-standalone-game
[ Voor 43% gewijzigd door Frerix op 07-08-2012 15:51 ]
Hierboven ook al gemeldFrerix schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 15:50:
Het is bevestigd! DayZ wordt een standalone game, ontwikkeld door Bohemia Interactive onder leiding van Dean Hall! Het zal het Minecraft model volgen, dus de game is in Alpha fase te koop voor een lagere prijs
Ze hebben goud in handen, hopelijk werken ze het goed uit...Frerix schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 15:50:
Het is bevestigd! DayZ wordt een standalone game, ontwikkeld door Bohemia Interactive onder leiding van Dean Hall! Het zal het Minecraft model volgen, dus de game is in Alpha fase te koop voor een lagere prijs
In ieder geval heeft een standalone meer toekomst dan een mod die op slechts een paar dev's draait waar een groot deel dit vrijwillig doet.
Helaas is de antibiotica verdwenen met nog wat andere spullen....Meemzeh schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 15:30:
[...]
join anders even de GoT teamspeak
teamspeak.gotlike.nl
[ Voor 28% gewijzigd door spookz0r op 07-08-2012 15:58 ]
Nee totaal niet.R0bb3rt schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 15:44:
Teveel in de regen gelopen?
Dus ik snap er ook weer niks van.
Er is ook weer gear verdwenen uit m'n backpack.
Wordt er echt gek van!
Verwijderd
Misschien in de buurt van een andere infected player gelopen. Of door een zed geraakt toen je aan het bloeden was. Als het 1 van die 2 niet is dan is het een raadselMeemzeh schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 16:12:
[...]
Nee totaal niet.
Dus ik snap er ook weer niks van.
Er is ook weer gear verdwenen uit m'n backpack.
Wordt er echt gek van!
Verwijderd
Gear verdwijnt niet zomaar uit je backpack. Wissel je het op de correcte wijze met je inventory? Check anders even een youtube vid die het systeem uitlegt.
Echt heel tof dat de standalone onder de vlag van BI wordt uitgebracht. Nu verwacht ik dat het ook speelbaar zal worden op de Arma3 engine! Kan haast niet anders
Verwijderd
Neem aan van wel aangezien die epi-pen daarvoor bedoeld is. Werkt wel niet als hij dood is natuurlijk.JoSchaap schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 16:20:
is het overigens nog steeds zo dat je je maten uit de lange zandlopers kunt halen met de epi-pen ?
dat was ooit de gedachte bij die dingen geloof ik
Edit: op DayZ Wiki staat dat de epi-pen werkt op personen die unconscious zijn
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2012 16:25 ]
Na de release van de standalone zullen ze de mod ook wel aan zijn lot overlaten, en zoals alpha minecraft een soort van gratis instap probeersel laten .
Jammer dat ik juist Arma 2 heb aangeschaft enkel om Dayz te kunnen spelen...
Verwijderd
Dat zelfde heb ik gedaan. DayZ zag er zo leuk uit dat ik hem heb aangeschaft vorige weekHowlingMad schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 16:29:
Hopen ze voor de standalone niet te veel vragen, en het inderdaad een schappelijk prijsje word. Voor alpha Minecraft heb ik toen der tijd 10 euro betaald geloof ik. Lijkt mij ook voor dayz een redelijke alpha prijs.
Na de release van de standalone zullen ze de mod ook wel aan zijn lot overlaten, en zoals alpha minecraft een soort van gratis instap probeersel laten .
Voor de standalone denk ik helaas eerder aan 30 euro/dollar en een half jaar vertragingHowlingMad schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 16:29:
Hopen ze voor de standalone niet te veel vragen, en het inderdaad een schappelijk prijsje word. Voor alpha Minecraft heb ik toen der tijd 10 euro betaald geloof ik. Lijkt mij ook voor dayz een redelijke alpha prijs.
Het zou leuk zijn als er een korting is voor huidige DayZ spelers (eigenaars van AMRA2).
Rocket (of een andere developer) heeft al gezegd dat ze qua prijs voor de standalone zeker in het achterhoofd houden dat het overgrote deel van de huidige spelersbase geld betaald hebben voor ArmA 2 om alleen DayZ te spelen.HowlingMad schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 16:29:
Ik ben gelukkig dat niet tegen gekomen , maat van me dus welBioHazard schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 17:31:
Man man, wanneer worden die artifacts nou een keer opgelost... In Cherno krijg ik nog net geen epileptische aanval.
Heb mijn install bij hem gedumped , nog steeds artifacts
Toen de arma2oa.cfg ff opnieuw laten maken en all ok
Moet wel zeggen ik heb niet de 1.62 update gedaan
Mooi !
Waar herken ik de muziek van?
Edit: van de film Sunshine
[ Voor 6% gewijzigd door Pirate-Bozz op 07-08-2012 18:21 ]
Verwijderd
als je het artikel op tweakers leest, kun je lezen dat ze volgens het minecraft model gaan werken. Het lijkt me wat sterk dat ze beginnen bij 30 euro en daarna de prijs opschroeven naar 60 wanneer het helemaal af is. Ik dacht persoonlijk meer aan starten op 15 euro en dan 30/35 als je af is.Andamanen schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 16:35:
[...]
Voor de standalone denk ik helaas eerder aan 30 euro/dollar en een half jaar vertraging
Het zou leuk zijn als er een korting is voor huidige DayZ spelers (eigenaars van AMRA2).
Hopelijk komt de nieuwe patch een beetje snel, want ik zit momenteel vast in een supermarkt in Berezino waar ik niet uit durf omdat ik in sommige richtingen geen hand voor mijn ogen kan zien door de glitches.
WerktJoSchaap schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 16:20:
is het overigens nog steeds zo dat je je maten uit de lange zandlopers kunt halen met de epi-pen ?
dat was ooit de gedachte bij die dingen geloof ik
Ben wel benieuwd wat het resultaat gaat worden als een officieel bedrijf het spel gaat maken. Krijg door dit soort dingen wel het gevoel dat PC gaming weer in de lift zit.
Als ze net zoals bij Minecraft minder vragen voor het eerste resultaat dan is dat helemaal fijn want dat kan je een spel, waarvan je eigenlijk al weet dat er erg veel potentie in zit, voor een prikkie oppakken.
Prima.
Verwijderd
Ja ik heb ook ooit eens de Domination mod geprobeerd, je merkt echt wel dat het een MilSim is, wel jammer dat ik per ongeluk in een bugged tank ben terechtgekomen als driver, ik had 2 main gunners die commando's door elkaar begonnen te geven, bugs zijn dus niet alleen een probleem in DayZ dus...IlIlIlIlIl schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 19:36:
de normale multiplayer van ArmA 2 / Arrowhead zijn op zich zelf ook erg vermakelijk
We stonden in cherno te looten tot we opeens een heli hoorden hij had ons in het vizier een bleef ons chasen zelfs als we in gebouwen waren waren we niet veilig. Nadat mn parnet ruim 5 minuten in de church zat te campen leek het erop alsof de heli 1 iemand ging droppen. dit gebeurde en die gozer kreeg een lading lood op zich, 1 klap dood. Allemaal mooie dingen had ie bij zich
Al met al nette avond
Hier screen van de gecrashte heli
[ Voor 5% gewijzigd door DogEatsDog op 07-08-2012 19:54 ]
Ja ik denk dat het door een zombie komt!Verwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 16:19:
Je kan geïnfecteerd raken wanneer je damage krijgt van zombies. De kans hierop is erg klein, maar wordt iirc groter naar mate je minder blood hebt.
Gear verdwijnt niet zomaar uit je backpack. Wissel je het op de correcte wijze met je inventory? Check anders even een youtube vid die het systeem uitlegt.
Ik speel het gelukkig al langer dan vandaag.
De gear is toch écht wel verdwenen en er zijn heel veel klachten over gear dat uit je backpack verdwijnt - dus het kan wél. Drinken, eten, rounds, een wapen - het is afgelopen dagen toch echt verdwenen.
Complete inventories verdwijnen ook wel eens en dan wordt je teruggezet naar je basispakket.Meemzeh schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 20:17:
[...]
Ja ik denk dat het door een zombie komt!
Ik speel het gelukkig al langer dan vandaag.
De gear is toch écht wel verdwenen en er zijn heel veel klachten over gear dat uit je backpack verdwijnt - dus het kan wél. Drinken, eten, rounds, een wapen - het is afgelopen dagen toch echt verdwenen.
Afein, nieuwe ronde, nieuwe kansen
Blaat het niet dan schaapt het niet
Ben benieuwdrocket:
Two sentences:
Firstly, 1.7.2.5 will not come out (it will be 1.7.3)
Secondly, WOOF WOOF.
Van de week ook weer even lekker gespeeld, net weer begonnen dus had alleen een lee enfield en ghillie-suit.
iets NW van Prigorodky heb je een helicoper respawn, denk daar maar even kijken voor de lulz.
Zag opeens drie man rond het meertje zitten, zagen mij gelukkig niet!
Dus drie murders verder, en ik was een NVG, rangefinder, gps en AS50 rijker!
Nu maar eens richting het oosten vertrekken, bij dat vliegveld ben ik nog niet geweest.
Verwijderd
Doggiesrocket:
Two sentences:
Firstly, 1.7.2.5 will not come out (it will be 1.7.3)
Secondly, WOOF WOOF.
Wel fijn dat hij zo snel wat van zich laat horen
Ik weet dat hij al gezegd had dat hij graag honden in DayZ wil, maar heeft hij al wat gezegd over welke rol ze zouden spelen? (vriendelijk/vijandig)
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
Quote van iemand op Reddit:Andamanen schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 22:16:
[...]
Ik weet dat hij al gezegd had dat hij graag honden in DayZ wil, maar heeft hij al wat gezegd over welke rol ze zouden spelen? (vriendelijk/vijandig)
I remember him saying he wants them to be your companions in a Machinima interview. Something along the lines of finding dead bodies and animals and things, and that they would grow in effectiveness over time. Those could just be his future plans however and they may not be implemented, would have to check the interview out again to be sure.
Dit wil ik doen, omdat ik momenteel niet kan spelen met een maat van mij, maar wel de game verder wil spelen.
Nee, je character is gebonden aan je CD-key, niet je profiel. Wil je een 2e character moet je een nieuwe CD-key kopen. Wat je wel kunt doen (en wat ik ook doe) is in dat geval op private hive servers spelen. Aangezien deze niet zijn gelinked aan de algemene hive wordt ook niet je 'normale' character geladen maar spawn je een nieuwe. Die character werkt dan wel enkel en alleen op die specifieke private hive server.Noq schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 23:13:
Is het mogelijk om een nieuw profiel aan te maken in ARMA2 en dan een DayZ server te joinen, waardoor ik dus een nieuwe character heb naast me huidige?
Dit wil ik doen, omdat ik momenteel niet kan spelen met een maat van mij, maar wel de game verder wil spelen.
dat lijkt mij dus super vet om tegen gekomen
ps: wie was die persoon die uren en uren in elektro heeft zitten snipen op 38 Q.q
Speedydown.nl !!!
Ik heb er niet uren gezeten. We waren met ze 2'en. Sorry Roy, dat we je zo vaak hadden...speedydown schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 23:19:
[...]
dat lijkt mij dus super vet om tegen gekomen
ps: wie was die persoon die uren en uren in elektro heeft zitten snipen op 38 Q.q
* Zucht, probeer net te spelen, maar me game heeft weer echt ondraagbare fps spikes. Soms heb ik het wel, soms niet. Zou dit patch-gerelateerd kunnen zijn of is mijn computer gewoon onder minimale eisen;
Intel Core Duo E8400
ATI Radeon HD 5750
4 GB RAM
[ Voor 27% gewijzigd door Noq op 08-08-2012 00:19 ]
http://nl.twitch.tv/joschaap/b/327798714
zie rond 3:20
waarschijnlijnlijk stond ik recht boven de zed, maar meet als ff 1 sec een boogje bij het oog heb ik niet gezien... en dan nog het is diep in de nacht..
De gear komt van een lijk af overigens, erg lucky find
GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET
Verwijderd
Ongeveer 30 minuten nadat ik dood was gegaan had ik zo iets van ik ga weer eens spelen. Vindt een hatchet,hunting knife en wat loot van een dode speler. Wordt ik daarna in de lucht gespawned met de helft van de server. Vervolgends val ik tot mijn dood en ben ik maar gestopt. Eerste hacker die ik tegen ben gekomen. Kijken of ik vanavond meer geluk heb
Ben al dagen aan het zoeken naar: Rangefinder, M4A1 CCO SD en volwaardige Coyote Pack.
Krijg ze maar niet gevonden.
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Verwijderd
is gewoon kleinerVerwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 09:28:
wat heb je eigenlijk aan een Czech Vest Pouch? Is dat een toevoeging op je backpack of gewoon een kleinere backpack dan wat je standaard bij je hebt.
http://www.dayzwiki.com/wiki/Backpack
Dus ik loggen op US 560, waar het super rustig was. Ik de store in snel wat eten en drinken pakken, en op het moment dat ik bij mezelf dacht van ''nu keer ik om en ga ik weer meteen terug'', hoorde ik schoten. In eerste instantie dat dacht ik dat iemand schoot op zombies, waardoor ik naar de achterkant wilde rennen om vanuit daar de stad uit te rennen.
Opeens spawnde 3 gasten voor me en schoten me meteen dood!!!
Niet dat ik snel rauw om mijn stuff omdat ik meestal wel snel aan high end gear kom uit onze tenten kampen die we hebben en vaak loop ik ook echt in het uiterste westen of noorden, waar veel kampen zijn om snel aan je gear te komen als je eens dood bent gegaan. Normaal gesproken loop ik ook altijd direct richting het noorden of helemaal in het westen zodat ik gear uit tentjes jat, in plaats van naar Cherno of Elektro ren!
Ghillie suit, Coyote backpack, M4A1 CCO SD, DMR, M1911, Range finder, NVG, GPS, Compas etc etc etc alles kwijt. Baalde gewoon omdat ik eindelijk ook een ghillie had. Het is gewoon kut dat die hackers dat eventjes komen verkloten, zonder dat het echt een gevecht is...waar ik dan eventueel terecht doodga of 1 van hun.
[ Voor 8% gewijzigd door Recon24 op 08-08-2012 10:35 ]
ligt ergens op op nl38 want ik ben dood was waarschijnlijk vergeten uit te loggenDa_maniaC schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 08:44:
Zijn er mensen met een overschot aan spullen in één van hun kampjes btw?
Ben al dagen aan het zoeken naar: Rangefinder, M4A1 CCO SD en volwaardige Coyote Pack.
super dom maar nu heb ik wel een L85a2 tws
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
als je solo speelt wil je niet opvallen
overigens kom ik er net pas achter dat je bij twitch net als op youtube kunt linken naar een bepaald moment in een opname
dus het random 'how did he see me?' momentje van gister vind je hier:
http://nl.twitch.tv/joschaap/b/327798714?t=3m20s
(is een gebouw met 2 verdiepingen ik sta dus een verdieping boven de zed op het moment dat ie begint te schreeuwen)
Greetings !
Heb ik nog wel over...waar meeten (gaan tarp:) )Meemzeh schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 12:52:
Wie kan antibiotics voor mij regelen?
Greetings !
Verwijderd
Serverswappen bij hospitals? (bvb Berezhino, op het dak in-en uitloggen, je komt geen kat tegen ...)Meemzeh schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 12:52:
Wie kan antibiotics voor mij regelen?
Greetings !
Hoeveel was de kans weer op het vinden van antibiotics?
Verwijderd
Dak van elektro. komt amper iemand tegen. en er is kant op bloodbags van 6 stuksVerwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 13:09:
[...]
Serverswappen bij hospitals? (bvb Berezhino, op het dak in-en uitloggen, je komt geen kat tegen ...)
Join anders even de teamspeak van GoT.schelling schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 13:04:
[...]
Heb ik nog wel over...waar meeten (gaan tarp:) )
teamspeak.gotlike.nl
Ja, zou ik kunnen doen.Verwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 13:09:
[...]
Serverswappen bij hospitals? (bvb Berezhino, op het dak in-en uitloggen, je komt geen kat tegen ...)
Geen probleem. Ben er rond 14.00.Meemzeh schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 13:30:
[...]
Join anders even de teamspeak van GoT.
teamspeak.gotlike.nl
Helemaal niets.Verwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 09:28:
wat heb je eigenlijk aan een Czech Vest Pouch? Is dat een toevoeging op je backpack of gewoon een kleinere backpack dan wat je standaard bij je hebt.
Das zo'n beetje high end gear.... lekker blijven zoeken.Da_maniaC schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 08:44:
Zijn er mensen met een overschot aan spullen in één van hun kampjes btw?
Zo ja, hoe?
Zo nee, wie kan mij helpen?
Waar lig je Roshnak?Roshnak schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 14:33:
Kan ik mijn eigen gebroken been ook fixen?
Zo ja, hoe?
Verwijderd
Jup, in een hospital gaan zoeken naar een morphine auto-injector (die dingen kan je jezelf en andere mensen toedienen).Roshnak schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 14:33:
Kan ik mijn eigen gebroken been ook fixen?
Zo ja, hoe?
Maar als je ver weg bent van de grote steden (Elektro, Cherno of Berezinho) probeer je best iemand te vinden om mee af te spreken die jouw kan helpen, hier op het forum zullen er wel mensen zijn die bereid zijn een tweaker in nood te helpen
Jup, ik zit net in een huisje om te kijken of er morphine ligt, je hoort nog van me.
EDIT: Ik heb morphine gevonden
[ Voor 7% gewijzigd door Roshnak op 08-08-2012 14:41 ]
Verwijderd
Nice, hoe lang speel je DayZ al dan?Roshnak schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 14:50:
Zo, dat was ff spannend, ik heb net mijn gebroken bot gefixed, komt er een mede speler aan die mij ff wil neerschieten, ik heb me gelukkig kunnen verdedigen en hem kunnen weg jagen, anders was ik mooi mijn AS50 kwijt.
Ik speel het sinds zondag, mijn broer heeft me over gehaald, sindsdien ben ik hooked.
Verwijderd
Wie zou er niet hooked raken aan dit spel?Roshnak schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 14:52:
[...]
Ik speel het sinds zondag, mijn broer heeft me over gehaald, sindsdien ben ik hooked.
(Ben nu al 1,5 weken op vakantie en begin lichte DayZ-afkickverschijnselen te tonen
Haha ik ga volgende week op vakantie, maar kan eerlijk gezegt niet wachten tot ik terug benVerwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 15:04:
[...]
Wie zou er niet hooked raken aan dit spel?
(Ben nu al 1,5 weken op vakantie en begin lichte DayZ-afkickverschijnselen te tonen)
Zou leuk zijn om een radar te hebben zoals in de Alien serie
Blaat het niet dan schaapt het niet
Met 14 Guns toevallig ?thorgal21 schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 14:27:
Haha, zat met 6 maten op een berg helemaal bovenin naast de airstrip te campen, 4 tenten etc., server restart, is onze truck vol met supply's weg... :l Nu dus weer een nieuw voertuig gaan zoeken en weer vol met supply's proppen!
Oh oké, vond gister in NL20 een volgeladen truck met 14 guns, allemaal drinken en eten.thorgal21 schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 15:24:
@Meemzeh, nee, 4 wapens
15 Jerrycans etc..
Soldier Clothing enz enz.
Ding is nu kaduuk met alle gear, dus ook de hacker gear is nu weg.
PainkillersRoshnak schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 15:32:
Ik ben net geraakt door een Zombie, maar ik tril nu als een malle, ik kan ik dit stoppen?
Thanks, vond het bloed irritant
Verwijderd
Voorlopig kan je enkel zombies gebruiken om te controlereen of er mensen in een stad zijn, maar nope er is geen radar (wat ook wel een klein beetje belachelijk zou zijn, dayZ is juist zo gaaf omwille van het feit dat het gevaar overal kan zijn...)Standby schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 15:12:
Bestaat er ook iets als een radar of een bewegingsmelder ?
Zou leuk zijn om een radar te hebben zoals inde Alien serie
Ja iddRoshnak schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 15:05:
[...]
Haha ik ga volgende week op vakantie, maar kan eerlijk gezegt niet wachten tot ik terug ben
-Moet een BF3 filmpje maken om te winnen voor een wedstrijd
-Moet in DayZ een erkende dokter worden (zie hier).
-Zou graag nog een eigen DayZ map maken, met loot spawns, correcte vehicle spawns, crashed heli locaties, etc. etc. Gewoon de meest uitgebreide die er maar is...
-Gewoon veel DayZ spelen en veel plezier hebben
Dit is alles wat ik nog wil doen (in de 2 weken dat ik nog vakantie heb nadat ik terug ben van op reis
Beperk de slowchat. Post alleen over de game en minder over het meeten in-game.
Voor de standalone kan men hier hier terecht