O,dat ze nog wel eens private kunnen zijn. Voorkomt dat je misschien op elke server met nieuw karakter moet beginnen
Is er iemand hier die ingame Helios heet, en op NL38 was vanmiddag?
3630Wp ZW 39° / 3950Wp NO 39° / 990Wp ZO 5° | Vaillant VWL75/5
Ik werd ook geteleporteerd vanuit het bos naar de stad. Meteen bij het ziekenhuis het dak op gegaan.
Daar zwom iemand in ghillie in het dak. Die neergeknald en al zijn spullen gepakt.
M4a1 cco sd genoeg m1911 mags en alle tools en nvg.
Daarna meteen uitgelogt.
Morgen een nieuwe dag met nieuwe spullen
Daar zwom iemand in ghillie in het dak. Die neergeknald en al zijn spullen gepakt.
M4a1 cco sd genoeg m1911 mags en alle tools en nvg.
Daarna meteen uitgelogt.
Morgen een nieuwe dag met nieuwe spullen
DayZ op Lingor is wel simpel. Heel veel baracks, veel loot en zoveel huizen waar je in kan dat zombies kwijtraken een peulenschil is.
is het niet heloxBertusB404 schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 21:22:
Is er iemand hier die ingame Helios heet, en op NL38 was vanmiddag?
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Maar zo veel leuker dan Chernorus als je het mij vraagt, echt de hele omgeving is geheel een andere gewaar wording. Net even Corazon geloot echt een aanrader, ik heb er een supermarkt gevonden(er is (nog) geen loot map(maakt het ook weer leukerspookz0r schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 21:57:
DayZ op Lingor is wel simpel. Heel veel baracks, veel loot en zoveel huizen waar je in kan dat zombies kwijtraken een peulenschil is.
Hoorde op een gegeven moment iemand met een M4A1 SD en lag verder op een dode zombie, heb hem verder niet gezien. Dat was de enigste ontmoeting met een player in die stad
edit: En natuurlijk 3 military points ten zuiden van Corazon bij 'Checkpoint' en nog een school/office en barrack die ik over het hoofd zag in Corazon zelf
[ Voor 9% gewijzigd door True op 05-08-2012 22:27 ]
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
Klinkt echt heel goed dit spel!
Is het stabiel genoeg? (omdat het een Alpha versie is)
Twijfel wel een beetje om het spel aan te schaffen als het niet goed speelbaar is.. (ook met die naab hackers..)
Is het overigens ook niet zonde om Arma 2 te kopen als 3 bijna uitkomt?
Hoop wat duidelijkheid te krijgen, dan sluit ik me evt. bij de tweakers-groep aan.
Is het stabiel genoeg? (omdat het een Alpha versie is)
Twijfel wel een beetje om het spel aan te schaffen als het niet goed speelbaar is.. (ook met die naab hackers..)
Is het overigens ook niet zonde om Arma 2 te kopen als 3 bijna uitkomt?
Hoop wat duidelijkheid te krijgen, dan sluit ik me evt. bij de tweakers-groep aan.
Niet stabiel nee. Ben al een keer dood gegaan omdat ik op de grond lag en naar rechts kroop. Ik heb genoeg vrienden benen zien breken omdat ze tegen elkaar aanlopen in een deuropening. Ik heb mensen hun benen gebroken doordat ik over ze heen liep. Er zijn grafische glitches, zombies die door muren/vloeren/barricades teleporten en gewoon random bugs.
Echter is het spel gewoon hardstikke leuk om te spelen en op momenten echt spannender dan welk ander spel ik tot nu toe gespeeld heb.
Echter is het spel gewoon hardstikke leuk om te spelen en op momenten echt spannender dan welk ander spel ik tot nu toe gespeeld heb.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Spawnde bij Bernios ofzo. Maat van mij ook hij werd gekilled door een gozer, ik mijn maat gevonden en gelukkig een revolver. VInd de gozer die mijn maat heeft doodgeschoten en ik kill hem. Ben hem aan het looten zie ik ineens gast achter me staan met bijl die op mij in begint te hakken. Ik loop achteruit was ik vergeten dat ik op een dak stond en pleur er dus zo vanaf nadat ik hem 5x had beschoten...True schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 22:04:
[...]
Maar zo veel leuker dan Chernorus als je het mij vraagt, echt de hele omgeving is geheel een andere gewaar wording. Net even Corazon geloot echt een aanrader, ik heb er een supermarkt gevonden(er is (nog) geen loot map(maakt het ook weer leuker)) en super super veel civilian gebouwen. Ook een tweetal hoge appartementen(hoger dan in Chernorus) waar je prachtig uitzicht hebt.
Hoorde op een gegeven moment iemand met een M4A1 SD en lag verder op een dode zombie, heb hem verder niet gezien. Dat was de enigste ontmoeting met een player in die stad
edit: En natuurlijk 3 military points ten zuiden van Corazon bij 'Checkpoint' en nog een school/office en barrack die ik over het hoofd zag in Corazon zelf
Meeste gebouwen zijn hetzelfde alleen andere kleur en 2e type baracks. Ziekenhuis en echt vliegveld moet ik nog vinden. Wel zat loot voor de rest en makkelijk om aan zombies te ontsnappen. Vind de map zeer mooi, schrik mij alleen af en toe lam van de jungle geluiden haha. Hoogteverschil met alle kleine heuvels en al het groen is wel mooi. Alleen opletten met de servers dat ze aan hebben staan dat je de verzamelde gear NIET kwijtraakt als je gaat zwemmen.
vandaag met vrienden op NL36 gespeeld, tijdje balota voor onszelf gehouden, toen doorgetrokken naar cherno, gezien we alle 3 fullgear waren volgens het motto: if it moves, it dies (kan ook niet anders)
echter bleek al heel snel de server te vullen en op de bergen 3 groepjes van 2 man rond te trekken en in de stad nog veel meer.. de 3 groepjes laten lopen (teveel kans op manhunts), wie ons spotte echter wel neergelegd (heerlijk die SD wapens) en toen maar gestopt met cherno looten, en terug naar het noorden getrokken. helaas eten vergeten dus nu maar hopen dat ik nog ergens een beest tegenkom
als er mensen van hier op de bergen rond cherno zaten vanmiddag/avond, dan zijn die lucky we hebben iets van 3 duos gespot (snipers) en ze alle 3 gewoon laten liggen omdat we een low profile wilde houden
een duo zat voor me neus notabene een kampvuurtje te bouwen
de verleiding was groot maar de ghilly deed zn werk dus gewoon laten lopen
echter bleek al heel snel de server te vullen en op de bergen 3 groepjes van 2 man rond te trekken en in de stad nog veel meer.. de 3 groepjes laten lopen (teveel kans op manhunts), wie ons spotte echter wel neergelegd (heerlijk die SD wapens) en toen maar gestopt met cherno looten, en terug naar het noorden getrokken. helaas eten vergeten dus nu maar hopen dat ik nog ergens een beest tegenkom
als er mensen van hier op de bergen rond cherno zaten vanmiddag/avond, dan zijn die lucky we hebben iets van 3 duos gespot (snipers) en ze alle 3 gewoon laten liggen omdat we een low profile wilde houden
een duo zat voor me neus notabene een kampvuurtje te bouwen
[ Voor 8% gewijzigd door JoSchaap op 06-08-2012 00:01 ]
GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET
Vandaag weer op een US server gespeeld, was misschien niet zo'n goed idee. Met 4 vrienden (SWE/US) beetje gespeeld, in stary sobor rond gehangen en toen maar richting devil's castle gegaan. Het moment dat ik mijn "meat" kook op het vuur (ik lag te kloten) werden we alle 5 weg geblazen door een atoombom. Tot ziens ghillie suits, as50's, camo svd, etc.
US servers zijn echt link gewoon. Dit is de derde keer dat ik een Amerikaanse server join die gehackt werd. Drie maal is scheepsrecht dus vandaar dat ik waarschijnlijk dood was gegaan. Van artillerie tot random teleports en beindigt met een atoom knal.
Toch is het het leukst in het begin, ik vermaak me weer prima in Cherno! Maar geen US servers voor mij meer
US servers zijn echt link gewoon. Dit is de derde keer dat ik een Amerikaanse server join die gehackt werd. Drie maal is scheepsrecht dus vandaar dat ik waarschijnlijk dood was gegaan. Van artillerie tot random teleports en beindigt met een atoom knal.
Toch is het het leukst in het begin, ik vermaak me weer prima in Cherno! Maar geen US servers voor mij meer
Jammer dat je niet twee profielen kan hebben. Een leuk high-gear profiel en eentje om lekker te kunnen klooien in steden zoals Cherno.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Dit ja. Voor een tweede profiel moet je dus Arrowhead opnieuw kopen voor een cd-key. High-end gear eenmaal behaald en het spel wordt erg eenzijdig!Tsurany schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 00:09:
Jammer dat je niet twee profielen kan hebben. Een leuk high-gear profiel en eentje om lekker te kunnen klooien in steden zoals Cherno.
Private hive?Tsurany schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 00:09:
Zit de admin van NL45 hier op Tweakers? Ik heb ruzie met hackers die me blijven volgen over alle servers waar ik speel en toevallig heb werd ik net weer bijna dood ge-hatchet op NL45 rond 4:15/20 door ene Blade die zeker naar ons camp was geteleporteerd.
Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies
De "Kerstman" scripter was weer op nl38... Was een zwarte skin met petje en hij reed rond in een UAZ Toen ik eruit ging kreeg ik scripts op me... Instant ghillie/as50/m1911/M4 CCO SD.... Echt heel vervelend. Na de halve map over te gaan kameka/zelenogorsk/NWAF/Stary/Airstrip/Berenzino. Ik heb een DMR/G17(fav pistol met 6 mags!) AKM. Vlees/water bottle en all that. En pof alles weg. Daarna teleport in het noord-oosten van de oceaan. Relog en in electro met een ghillie en andere hacked zooi. Weer overnieuw beginnen. Had ik hem toch moeten neerschieten. Heb all die hacked shit op een zombie gedropped en hide body gedaan.
Enige wat ik echt weet. zwarte skin met petje en is engels. Ben natuurlijk weer vergeten een screenshot te maken. Volgende keer doen dan kunnen we de boel vergelijken met de spelers die er de vorige keer waren. Zucht en nu is het tijd om te gaan werken. Heb wel een ATV/Motor gevonden en verstopt. Ben alleen bang dat de motor bugged is.
Enige wat ik echt weet. zwarte skin met petje en is engels. Ben natuurlijk weer vergeten een screenshot te maken. Volgende keer doen dan kunnen we de boel vergelijken met de spelers die er de vorige keer waren. Zucht en nu is het tijd om te gaan werken. Heb wel een ATV/Motor gevonden en verstopt. Ben alleen bang dat de motor bugged is.
Zou kunnen, hij is iig bestraft door mijn AKM nadat hij zn dmr in me probeerde te legen.
Speel dan gewoon armaTijmen007 schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 00:11:
[...]
Dit ja. Voor een tweede profiel moet je dus Arrowhead opnieuw kopen voor een cd-key. High-end gear eenmaal behaald en het spel wordt erg eenzijdig!
---
Ik zit nu op een server die niet (meer) voorkomt in de lijst en daar nog geen last gehad van hackers.
♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat
Ik speel bijna alleen maar op NL38 en ben nog niet 1 keer deze kerstman tegengekomen. Heb er wel van gehoord. Gelukkig maarthemace schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 05:18:
De "Kerstman" scripter was weer op nl38... Was een zwarte skin met petje en hij reed rond in een UAZ Toen ik eruit ging kreeg ik scripts op me... Instant ghillie/as50/m1911/M4 CCO SD.... Echt heel vervelend. Na de halve map over te gaan kameka/zelenogorsk/NWAF/Stary/Airstrip/Berenzino. Ik heb een DMR/G17(fav pistol met 6 mags!) AKM. Vlees/water bottle en all that. En pof alles weg. Daarna teleport in het noord-oosten van de oceaan. Relog en in electro met een ghillie en andere hacked zooi. Weer overnieuw beginnen. Had ik hem toch moeten neerschieten. Heb all die hacked shit op een zombie gedropped en hide body gedaan.
Maar dit verziekt het spel wel, natuurlijk.
Winst = Papie = ZeroT0ne
Hahaha, dan was ik het in ieder geval niet... 1 kill gemaakt gister. Kwam iemand de supermarkt in met een bijl.. Ik zat in de hoek met mn 1911, en ik wou eigenlijk niets doen. Maar ja, 1 bijlslag deed me vlot van gedachten veranderen. Oftewel, schieten tot hij neerviel en toen van dichtbij een headshotBertusB404 schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 08:58:
[...]
Zou kunnen, hij is iig bestraft door mijn AKM nadat hij zn dmr in me probeerde te legen.
Ja ik zat altijd op UK 1. Maar de laatste tijd is die niet veel online. Zal eens even zoeken waar dat aan ligt.
Haha, geniaal, zat net met 2 maten in een truck (vanochtend rond 9 uur gevonden), Wij er allemaal mee rondgereden, mensen opgehaald, zit ik achterin op zon bankje, ineens zware sniper vanuit de bergen, 300 blood over, hun over skype allemaal schreeuwen van rij door rij door, ik lig daar dood op de grond, niet zo heel veel kwijt, AKS, epi-pen en nog wat dingen, was wel grappig maar wel irritant, 6 uur werken gone
Sinds gisteren ook Arma II + exps. gekocht voor deze mod,
Bevalt met enorm het spel, gaaf sfeertje en een keer een ''moeilijke volwassen'' game.
Een nadeel (naast wat kleine bugs) ik speel met een maat alleen hebben we gisteren ruim 3 uur over gedaan om elkaar te vinden, hebben jullie hier ervaring mee en hoe doen jullie dit ?, altijd is er wel iets wat je tegenhoud en het spel is gewoon enorm.
Bevalt met enorm het spel, gaaf sfeertje en een keer een ''moeilijke volwassen'' game.
Een nadeel (naast wat kleine bugs) ik speel met een maat alleen hebben we gisteren ruim 3 uur over gedaan om elkaar te vinden, hebben jullie hier ervaring mee en hoe doen jullie dit ?, altijd is er wel iets wat je tegenhoud en het spel is gewoon enorm.
als je respawnd komt er recht onderin voor een paar seconden te staan waar je gespawnd bent vervolgens ga je naar http://dayzdb.com/map#2.064.088 en kijk je waar dat is op de map. Zo zou je elkaar een stuk makkelijker moeten kunnen vinden.
Zombies kwijt raken is ook vrij easy, Ren door huizen of door bosjes, zombies kunnen niet rennen in een huis.
Let op dat je niet tegen de muur gaat staan zodra je binnen bent want zombies kunnen wel weer door muren heen slaan
Zombies kwijt raken is ook vrij easy, Ren door huizen of door bosjes, zombies kunnen niet rennen in een huis.
Let op dat je niet tegen de muur gaat staan zodra je binnen bent want zombies kunnen wel weer door muren heen slaan
Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI
Ik stop met spelen totdat de hackgolf voorbij is. Bijna iedere keer als ik op een server speel kom ik wel een hacker tegen. Het heeft geen enkele zin om te sluipen, voorzichtig te spelen, als ze gewoon naar je toe kunnen teleporteren.
Verschillende keren gehad dat ik helemaal aan de noordzijde van de map zat en ik werd geteleporteerd naar Cherno. Pas sinds afgelopen week is het voor mij te extreem om nog te spelen. In elk spel zitten cheaters, maar zo extreem als in Dayz heb ik het nog niet meegemaakt.
Ik hoop dat Battleeye een oplossing hiervoor vind anders is het einde verhaal voor mij.
Verschillende keren gehad dat ik helemaal aan de noordzijde van de map zat en ik werd geteleporteerd naar Cherno. Pas sinds afgelopen week is het voor mij te extreem om nog te spelen. In elk spel zitten cheaters, maar zo extreem als in Dayz heb ik het nog niet meegemaakt.
Ik hoop dat Battleeye een oplossing hiervoor vind anders is het einde verhaal voor mij.
Ja daar was ik me ook van bewust, helaas is het vaak een provincie of een dorp naam die niet op die map staat, ook is het bij mij vaak 2 rondjes om een huis rennen zombie A kwijt maar door het rennen om dat huis heb ik 2 zombies gepulled aan de overkant van de straat bij een ander huis.IlIlIlIlIl schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 11:31:
als je respawnd komt er ...
@Lennyz Hackers heb ik nog nooit meegemaakt, pak een andere server zou ik zeggen met actieve admins/mods
De enigste spanwpoint die ik niet kan vinden op de map is "Wilderniss" de rest staat allemaal op de mapDistrax1988 schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 11:34:
[...]
Ja daar was ik me ook van bewust, helaas is het vaak een provincie of een dorp naam die niet op die map staat, ook is het bij mij vaak 2 rondjes om een huis rennen zombie A kwijt maar door het rennen om dat huis heb ik 2 zombies gepulled aan de overkant van de straat bij een ander huis.
@Lennyz Hackers heb ik nog nooit meegemaakt, pak een andere server zou ik zeggen met actieve admins/mods
GameSpy toont maar 25% van de servers, misschien een onderbuik gevoel, maar volgens mij zie je voornamelijk hacker script kiddies op die zichtbare servers.Lennyz schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 11:31:
Ik stop met spelen totdat de hackgolf voorbij is. Bijna iedere keer als ik op een server speel kom ik wel een hacker tegen. Het heeft geen enkele zin om te sluipen, voorzichtig te spelen, als ze gewoon naar je toe kunnen teleporteren.
2e lijntje is je locatie, niet het eerste of het derde.Distrax1988 schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 11:34:
[...]
Ja daar was ik me ook van bewust, helaas is het vaak een provincie of een dorp naam die niet op die map staat, ook is het bij mij vaak 2 rondjes om een huis rennen zombie A kwijt maar door het rennen om dat huis heb ik 2 zombies gepulled aan de overkant van de straat bij een ander huis.
Anders moeten we gewoon overwegen een server te huren/hosten met een wachtwoord. No rules, behalve geen hackers en we geven het wachtwoord enkel door aan betalende leden. Deze mogen dat eventueel doorgeven aan hun vrienden die ze vertrouwen en om zeker te zijn dat de circle of trust niet te groot wordt, veranderen we het wachtwoord om de x aantal dagen/weken.
♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat
Er staat eenIlIlIlIlIl schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 11:39:
[...]
De enigste spanwpoint die ik niet kan vinden op de map is "Wilderniss" de rest staat allemaal op de map
Niet helemaal. Ook als je ver van een aantal steden of dorpjes verwijdert bent, bijvoorbeeld helemaal links, maar nog niet uit de map, dan kun je ook met wilderness spawnenAntiSocial schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 12:21:
[...]
Er staat eenbij, dus misschien hap ik, maar Wilderness is het debug-forest helemaal rechtsonder op de kaart.
In that case, I stand corrected. Weer iets geleerd!Pos schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 12:24:
[...]
Niet helemaal. Ook als je ver van een aantal steden of dorpjes verwijdert bent, bijvoorbeeld helemaal links, maar nog niet uit de map, dan kun je ook met wilderness spawnen
Verwijderd
Na een week tijd denken ook maar eens aangeschaft, hoewel ik nog niet aan een wapen of andere overleving middelen ben toegekomen. Heb het ongeveer maximaal 15 minuten overleefd. Trek nogal veel agro van de zeds waardoor je mij waarschijnlijk door een dorp heen ziet rennen met een horde zeds. Mocht je dit zien wees dan niet te hard
Tip 1: crouch of ga proneVerwijderd schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 12:33:
Na een week tijd denken ook maar eens aangeschaft, hoewel ik nog niet aan een wapen of andere overleving middelen ben toegekomen. Heb het ongeveer maximaal 15 minuten overleefd. Trek nogal veel agro van de zeds waardoor je mij waarschijnlijk door een dorp heen ziet rennen met een horde zeds. Mocht je dit zien wees dan niet te hard
Verwijderd
Meestal zit ik in prone en bekijk de omgeving vanaf een afstand voordat ik erop af ga. Gisteren had ik een zombie die ineens in een deur spawnde. Ik nog de loot aan het bekijken, empty tin cans, whiskey bottle en een torch. Hoor ik achter me ineens geluid draai me om en zie dus een zombie die in de deur vast zit. Ik schrik nogal en zonder na te denken ren ik het dorp uit

Als ik DayZ opstart en krijg de server lijst (Six Updater) staat zowat bij iedere server een ping van 9999. Ligt dit aan mij of zie je dit vaker?
Zie dat de meeste hier SixLauncher/Updater gebruiken. Wat ik zelf lekkerder vind werken is DayzCommander. Je kan daarmee ook favorite servers opslaan, friends zoeken op nickname (werkt wat buggy aangezien een soort == comparison is, dus je kan ook meerdere mensen vinden met een specifieke nickname ).
Linkje
Linkje
Inderdaad, plus het kunnen filteren/sorteren op in-game tijd is erg handig!Rushleader schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 12:54:
Zie dat de meeste hier SixLauncher/Updater gebruiken. Wat ik zelf lekkerder vind werken is DayzCommander. Je kan daarmee ook favorite servers opslaan, friends zoeken op nickname (werkt wat buggy aangezien een soort == comparison is, dus je kan ook meerdere mensen vinden met een specifieke nickname ).
Linkje
Dat werkt nogal aangezien de server tijd die in de titel van de server staat (waar DayzCommander van uit gaat) niet altijd klopt na een reset. Dat zorgt dus voor misverstanden.bazat schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 12:58:
[...]
Inderdaad, plus het kunnen filteren/sorteren op in-game tijd is erg handig!
Volgens mij maakt DayZCommander gebruik van de in-game tijd en niet van de description (wat ook werkt overigens).Rushleader schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 13:03:
[...]
Dat werkt nogal aangezien de server tijd die in de titel van de server staat (waar DayzCommander van uit gaat) niet altijd klopt na een reset. Dat zorgt dus voor misverstanden.
DayzCommander crashed bij mij helaas. (win7 x64)
Quote van de FAQ op dazycommander.com
Verder werkt het prima, alleen af en toe verwarring over welke servertijd. Denken lekker op dag server spelen en dan NOPE! kei en keihard nacht
PS:
@IStealYourGun
Crashen op x64? Hmmm das raar. Heb ik totaal geen last van. Zijn alle drivers geinstalleerd of niet ?
Link ter controle: LinkjeWhere does the server time come from?
DayZ servers don't provide this information directly, but server admins often place the current UTC offset in the server name.
DayZ Commander converts this to a more readible time and allows you to filter and sort on it.
Verder werkt het prima, alleen af en toe verwarring over welke servertijd. Denken lekker op dag server spelen en dan NOPE! kei en keihard nacht
PS:
@IStealYourGun
Crashen op x64? Hmmm das raar. Heb ik totaal geen last van. Zijn alle drivers geinstalleerd of niet ?
[ Voor 10% gewijzigd door Rushleader op 06-08-2012 13:14 . Reden: Antwoord op tussenpost ]
Wat ik alleen had was dat updates downloaden en installeren héél erg lang (lees: 15 minuten+) duurde bij DayZCommander, waar ik bij de Six Updater altijd alles binnen een paar seconden binnen heb.Rushleader schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 12:54:
Linkje
Haha dat was bij mij dus precies andersom. Nou ja, ieder z'n ding denk ik dan maar.Sagaris schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 13:15:
[...]
Wat ik alleen had was dat updates downloaden en installeren héél erg lang (lees: 15 minuten+) duurde bij DayZCommander, waar ik bij de Six Updater altijd alles binnen een paar seconden binnen heb.
Ik gebruik meestal 1 kogel, gericht op de benen, soms hoor ik nog wat scheldwoorden over de direct chat als ik dan ook een been van iemand breek.Verwijderd schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 12:33:
Inderdaad, heb hier ook totaal geen last van crashes op x64. Werkt erg fijn zelfs, DayZ Commander.Rushleader schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 13:13:
PS:
@IStealYourGun
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
De serie walking dead gezien?True schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 13:25:
[...]
Ik gebruik meestal 1 kogel, gericht op de benen, soms hoor ik nog wat scheldwoorden over de direct chat als ik dan ook een been van iemand breek.
Ik was laatst met mijn maatje , we raakte zonder ammo ik had toevallig nog een paar kogels over.
Even in zn poot geschoten been gebroken ik weg gerent, alle zombies op hem
GG
Warhammer en PC games en lego
Van je vrienden moet je het hebben heArnevld schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 14:18:
[...]
De serie walking dead gezien?
Ik was laatst met mijn maatje , we raakte zonder ammo ik had toevallig nog een paar kogels over.
GG

Blaat het niet dan schaapt het niet
Misschien had die vriend wel een affaire met z'n vrouw
Dan had hij niet alleen in zijn benen geschotenBertusB404 schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 15:22:
[...]
Misschien had die vriend wel een affaire met z'n vrouw
Ontopic: Wisten jullie al, dat als je helemaal op de grond ligt en dat je een deur niet doorkan
of een trap op wil, dat het vaak wel lukt als je achteruit kruipt?
Verwijderd
Je weet hoe dit gaat aflopen toch?.. Wie de ball kaatst...Arnevld schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 14:18:
[...]
De serie walking dead gezien?
GG
Heeft iemand in Chernogorsk een Blood Bag over / te ruil?
Net een hospital- en supermarktrun in het Berencasino gedaan. Even flink wat bandages en morphine ingeslagen. Had nog een bloodpack gepakt maar heb deze geruild, speel niet (vaak) samen.
Daarnaast in de supermarkt een Alicepack gevonden, scheelt eigenlijk niet zo veel met Czech backpack. Maar toch gepakt, heeft ook een lager profiel.
Daarnaast in de supermarkt een Alicepack gevonden, scheelt eigenlijk niet zo veel met Czech backpack. Maar toch gepakt, heeft ook een lager profiel.
Laat maar zitten, complete inventory is weer eens verdwenen. Daaag AKS-kobra + mags en whatnot...Djmaddox schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 16:11:
Heeft iemand in Chernogorsk een Blood Bag over / te ruil?
Weer een goede daad verricht 
Ik was dichtbij novy sobor en zag een gecrashte heli op 700 m afstand ( rangefinder toch wel handig.. )
Ga langzaam maar zeker dichter erna toe, kijken of er wat loot ligt wil heel graag zo L85A2 AWS
Op circa 500M afstand terwijl ik nog vrolijk in de boslinie zit, zag ik ineens zombies spawnen.. dus er is bezoek. Want ik ben nog te ver weg om zombies te triggeren.
Ik ga in positie liggen, vizier op de gecrashte heli. Zie ik dus iemand met best wel beginnende gear langzaam maar zeker naar de heli kruipen.. ik dacht zal ik hem neerschieten ? Nee,... ik heb er niks aan. heb alle supply's wel die ik nodig heb en zijn gear is nou ook niet bepaald interessant.
Op dat moment aggro'd hij de zombies en hij krijgt me toch een shitload achter zich aan, ik volg het tafereel met me vizier in zijn directie gericht. Op dat moment bleef hij maar schoten lossen met z'n m1911.
Blijkbaar waren er meer kapers op de kust, ineens zie ik in me ooghoek een persoon staan.
Deze persoon begon meteen met schieten op de arme surviver die al een niet te beste dag had.
Richt mijn vizier in een rap tempo op deze kerel, 1 schot en het was over.
Richt mijn vizier terug op m'n arme surviver. zo te zien is hij geraakt en kruipt schietend wat radeloos op zich heen. Dacht deze trekt het niet veel langer dus ik heb het vuren geopend op de zombies ( zal wel in z'n broek hebben gescheten ineens een kogel regen van een zeer zwaar kaliber en alle zombies vallen om jou heen dood neer )
Eenmaal klaar daarmee, snelle sprint naar de surviver wat bandage & morfine en heb wat cooked meat in z'n backpack gepropt. En ik ben meteen weer gepeert. geen zin in dat hij met me op wil trekken
Ik was dichtbij novy sobor en zag een gecrashte heli op 700 m afstand ( rangefinder toch wel handig.. )
Ga langzaam maar zeker dichter erna toe, kijken of er wat loot ligt wil heel graag zo L85A2 AWS
Op circa 500M afstand terwijl ik nog vrolijk in de boslinie zit, zag ik ineens zombies spawnen.. dus er is bezoek. Want ik ben nog te ver weg om zombies te triggeren.
Ik ga in positie liggen, vizier op de gecrashte heli. Zie ik dus iemand met best wel beginnende gear langzaam maar zeker naar de heli kruipen.. ik dacht zal ik hem neerschieten ? Nee,... ik heb er niks aan. heb alle supply's wel die ik nodig heb en zijn gear is nou ook niet bepaald interessant.
Op dat moment aggro'd hij de zombies en hij krijgt me toch een shitload achter zich aan, ik volg het tafereel met me vizier in zijn directie gericht. Op dat moment bleef hij maar schoten lossen met z'n m1911.
Blijkbaar waren er meer kapers op de kust, ineens zie ik in me ooghoek een persoon staan.
Deze persoon begon meteen met schieten op de arme surviver die al een niet te beste dag had.
Richt mijn vizier terug op m'n arme surviver. zo te zien is hij geraakt en kruipt schietend wat radeloos op zich heen. Dacht deze trekt het niet veel langer dus ik heb het vuren geopend op de zombies ( zal wel in z'n broek hebben gescheten ineens een kogel regen van een zeer zwaar kaliber en alle zombies vallen om jou heen dood neer )
Eenmaal klaar daarmee, snelle sprint naar de surviver wat bandage & morfine en heb wat cooked meat in z'n backpack gepropt. En ik ben meteen weer gepeert. geen zin in dat hij met me op wil trekken
Verwijderd
Zulke momenten maken dit spel nou leuk voor mij... moet ik zelf wel eerst verder dan de kustlijn komen zonder dood te blijven door zedsjterpstra schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 16:36:
Weer een goede daad verricht

Lekker is dat.
Ik log in, is mn M4 CCO Silenced opeens uit mn Backpak verdwenen!
Wutt???
Wutt???
De beste 3 opties om te overleven, sluipen, sluipen en sluipenVerwijderd schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 16:42:
[...]
Zulke momenten maken dit spel nou leuk voor mij... moet ik zelf wel eerst verder dan de kustlijn komen zonder dood te blijven door zeds
Je moet even geduld opbrengen maar dan lukt het wel.
Meestal als ik mijn geduld verlies, eindig ik in lokvoer
Ik kruip daar liever niet omdat de kans zeer groot is dat je benen dan breken.Standby schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 15:28:
[...]
Dan had hij niet alleen in zijn benen geschoten
Ontopic: Wisten jullie al, dat als je helemaal op de grond ligt en dat je een deur niet doorkan
Gisteren op onze server Lingor Island gezet. DayZ is weer leuk
[ Voor 3% gewijzigd door spookz0r op 06-08-2012 17:22 ]
Mijn AKM is ookverdwenen, jammer, maar ik kan er niet zo mee zitten.Meemzeh schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 16:58:
Lekker is dat.
Wutt???
Vind wel weer een nieuwe
Bah, log ik net in. Alles weg behalve primary slots (eten + ammo) en secondary slots (bandages + ammo). Beide wapens weg, rugzak weg en alle tools weg.
denk dat ik vandaag maar ff niet inlog als iedereen gear kwijt raakt
Ik neig toch te denken dat personen die Lingor beter vinden eigenlijk de gedachte achter Day Z niet ondersteunen.
En we zijn boven de 1mil spelers !
www.dayzmod.com
www.dayzmod.com
Waarom zo? Heb je zelf ook Lingor gespeeld?grilkip schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 18:54:
Ik neig toch te denken dat personen die Lingor beter vinden eigenlijk de gedachte achter Day Z niet ondersteunen.
Nog niet eerlijk gezegd, maar ik heb meegekregen dat alle vormen van buit (loot) veel makkelijker beschikbaar zijn.
Als ik het mis heb, dan heel veel sorry is zijn.
Lingor is dan ook in eerste instantie een ARMA 2 map.grilkip schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 19:01:
[...]
Nog niet eerlijk gezegd, maar ik heb meegekregen dat alle vormen van buit (loot) veel makkelijker beschikbaar zijn.
IStealYourGun schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 19:03:
[...]
Lingor is dan ook in eerste instantie een ARMA 2 map.
Lingor is een custom made map voor ArmA2 correct. Het is niet speciaal gemaakt voor DayZ. Loot is misschien makkelijker te vinden maar je gaat ook sneller dood omdat de map veel kleiner is. Groot voordeel is dat je geen voertuigen kan horden buiten de map omdat het een eiland isgrilkip schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 19:01:
[...]
Ik vind het jungle aspect in plaats van loop 10 minuten van 1 dorp naar een ander dorp door 5km bos wat leuker. En Lingor DayZ spelers supporten DayZ nog steeds even hard hoor, ja we gebruiken niet de standaard map maar we gebruiken wel alle tools: zombie movement, loot chances, beta patches, bugs etc etc.
De community is niet heel erg groot (200 registered members op het forum) maar wel een stuk actiever.
Ook vind je niet zo heel veel noobs (
Day Z was ooit ook moeilijk om aan de praat te krijgen.
De vraag is eigenlijk welke meerwaarde Day Z (al dan niet op Lingor) heeft ten opzichte van andere shooters. Dat is nu nog steeds dezelfde vraag als in het begin.
Mijn persoonlijke antwoord is dat het niet zo voorgekookt is, bij de grote FPS games ben je in single player een of andere gast aan het volgen ("FOLLOW ME SIR"), in multiplayer kan je schieten op alles dat beweegt.
Door een map toe te voegen met zeer veel makkelijk vindbare uitrusting breng je het spel gewoon dichter bij COD/BF.
De vraag is eigenlijk welke meerwaarde Day Z (al dan niet op Lingor) heeft ten opzichte van andere shooters. Dat is nu nog steeds dezelfde vraag als in het begin.
Mijn persoonlijke antwoord is dat het niet zo voorgekookt is, bij de grote FPS games ben je in single player een of andere gast aan het volgen ("FOLLOW ME SIR"), in multiplayer kan je schieten op alles dat beweegt.
Door een map toe te voegen met zeer veel makkelijk vindbare uitrusting breng je het spel gewoon dichter bij COD/BF.
Kom maar NL 38 een dezer dagenNoq schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 19:30:
Kijk maar uit op de NL servers... NL 23, 4, 50.. allemaal.
[afbeelding]
Het is gewoon anders om Lingor te spelen, map is wel klein maar alsnog ben je soms lang onderweg vanwege al het water en dergelijke. Het is ook meer een uitdaging, geen kampen buiten de map, je moet als je een voertuig hebt deze echt goed verstoppen. Meer kans om andere mensen tegen te komen. Lingor heeft als map zelf al veel meer military baracks en dergelijke dus je vind idd wat makkelijker loot maar dat heeft iedereen.grilkip schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 18:54:
Chernarus ook dus wat wil je ermee zeggen?IStealYourGun schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 19:03:
[...]
Lingor is dan ook in eerste instantie een ARMA 2 map.
[ Voor 58% gewijzigd door spookz0r op 06-08-2012 19:43 ]
Haha, ik vond een tractor, reed er 20 meter mee, server crashede, log opnieuw in en het is een motorfiets geworden die nog full health is op de hull na! Ook had hij nog halve tank fuel
Iemand die wilt meeten? Steam is hetzelfde als username.
[ Voor 13% gewijzigd door Djmaddox op 06-08-2012 20:38 ]
Verwijderd
En dan zeggen je benen oppeens "krak"?Standby schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 15:28:
[...]
Dan had hij niet alleen in zijn benen geschoten
bij mij wel altijd ja
Gisteren werd maat van mij gepest door een gozer. Hij was net gespawned had nog geen wapen wordt hij neergeschoten. Maat is knock out maar leeft nog. Sleept die gast hem naar een dak om zombies hem op te laten eten haha.
4 scripters met god mode op nl38... Bij north east airstrip met 1 crashed heli en nog een gespawnde heli.. konden helaas niet dood 3 dmr clips leeggeschoten op ze. Wat zou ik graag een server hebben met een admin die dat soort mensen kan bannen.
[ Voor 20% gewijzigd door themace op 06-08-2012 21:25 ]
Kloptthemace schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 21:24:
4 scripters met god mode op nl38... Bij north east airstrip met 1 crashed heli en nog een gespawnde heli.. konden helaas niet dood 3 dmr clips leeggeschoten op ze. Wat zou ik graag een server hebben met een admin die dat soort mensen kan bannen.
vrij irritant.
Ik denk dat ik maar effe wacht met spelen. Vond paar dagen geleden op de sniper hill bij elektro een L85A2 en een AS50 allebei met nog wat munitie, gps, rangefinder, vanalles.
Raak dat liever niet kwijt omdat een scriptkiddie het leuk vindt om een server te nuken ofzo
Raak dat liever niet kwijt omdat een scriptkiddie het leuk vindt om een server te nuken ofzo
[ Voor 81% gewijzigd door Maffia171 op 06-08-2012 22:04 ]
ik vandaag ook al mn gear kwijt geraakt door een hacker :'] springt gewoon van een brandweerkazerna af en schiet me dan dood
Speedydown.nl !!!
'Juggle' zat bij die hack dudes 
net 30 seconde geleden gekilled.
NL38
net 30 seconde geleden gekilled.
NL38
[ Voor 6% gewijzigd door Meemzeh op 06-08-2012 22:00 ]
Net daarnet iemands tent leeggeroofd met 2 blood bags erin. Heel bij, omdat een vriend van me nog maar 2K bloed heeft.
En nog een Roy die hackte.
Minuut geleden dood gegaan.
Kwam hem vanmiddag geloof ik al tegen, toen ik hem killde hij zat zonder wapen maar toch met een Coyote en een Camouflage..
Allemaal op NL38
En iets met The Elite ..
Minuut geleden dood gegaan.
Kwam hem vanmiddag geloof ik al tegen, toen ik hem killde hij zat zonder wapen maar toch met een Coyote en een Camouflage..
Allemaal op NL38
En iets met The Elite ..
[ Voor 21% gewijzigd door Meemzeh op 06-08-2012 22:01 ]
Als noobertha tog ff 3 dagen in leven , dan toch iets te relaxed
kambiwobo in gekropen , mooie hut net buiten het dorp
2 Zombies met bijl , loot net binnen
TaTatata zombie spawn in hut , instand eierkook-zandloper
Dag alice pack , m16 goas +ammo ,weg .45
ergste is my mooie Rolex pleite
kambiwobo in gekropen , mooie hut net buiten het dorp
2 Zombies met bijl , loot net binnen
TaTatata zombie spawn in hut , instand eierkook-zandloper
Dag alice pack , m16 goas +ammo ,weg .45
ergste is my mooie Rolex pleite

Verwijderd
1e dag dat het me redelijk af gaat... Begin had ik agro van zeds
Ren dus een construction site gebouw in en werd gevolgd tot op het dak... ik denk ik spring naar beneden.. breek ik mijn been. och ja zeds zijn weg dus kruip lekker wat rond door de stad loot nog een shotgun met wat ammo wat drinken en beans. kruip vervolgens een kamertje in en hoor schoten buiten.. vraag dus of die friendly is en mij zou kunnen helpen.. hij zegt dat hij mij wel kan helpen met morfine en een bloodbag.. hoor nog wat schoten en vervolgends helemaal niets meer. ik loop naar buiten ligt in de verte zijn lijk met 10+ zeds erom heen. lig nu in een kamer vol dode zeds zonder ammo, een gebroken been en 7000 blood. ben benieuwd hoe ik dit morgen ga oplossen

Verwijderd
weet je ongeveer waar je bent en op welke server? ik heb nog wel morfine en een bloodbag, geloof ik.Verwijderd schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 22:09:
1e dag dat het me redelijk af gaat... Begin had ik agro van zedsRen dus een construction site gebouw in en werd gevolgd tot op het dak... ik denk ik spring naar beneden.. breek ik mijn been. och ja zeds zijn weg dus kruip lekker wat rond door de stad loot nog een shotgun met wat ammo wat drinken en beans. kruip vervolgens een kamertje in en hoor schoten buiten.. vraag dus of die friendly is en mij zou kunnen helpen.. hij zegt dat hij mij wel kan helpen met morfine en een bloodbag.. hoor nog wat schoten en vervolgends helemaal niets meer. ik loop naar buiten ligt in de verte zijn lijk met 10+ zeds erom heen. lig nu in een kamer vol dode zeds zonder ammo, een gebroken been en 7000 blood. ben benieuwd hoe ik dit morgen ga oplossen
edit: ooh, had het woordje 'morgen' gemist in die laatste zin
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2012 22:31 ]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=C4dTORFzwLQ&feature=youtu.be]
Zo, in dit filmpje laten we zien hoe je een rangefinder gebruikt om voor je buddy te spotten
Erg veel lol gehad vandaag
Zo, in dit filmpje laten we zien hoe je een rangefinder gebruikt om voor je buddy te spotten
Warhammer en PC games en lego
Verwijderd
Hey Schaap,JoSchaap schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 23:50:
vandaag met vrienden op NL36 gespeeld, tijdje balota voor onszelf gehouden, toen doorgetrokken naar cherno, gezien we alle 3 fullgear waren volgens het motto: if it moves, it dies (kan ook niet anders)
een duo zat voor me neus notabene een kampvuurtje te bouwen![]()
Leuk dat je een goede tijd beleeft op mijn server
Hoe denk je dat die gear daar is gekomen danMaffia171 schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 21:53:
Ik denk dat ik maar effe wacht met spelen. Vond paar dagen geleden op de sniper hill bij elektro een L85A2 en een AS50 allebei met nog wat munitie, gps, rangefinder, vanalles.
Leuk filmpje. Zoiets moet ik binnenkort ook maar is gaan doen met een vriend van mijArnevld schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 00:14:
[video]
[ Voor 52% gewijzigd door Maffia171 op 07-08-2012 02:55 ]
Verwijderd
Huisje zou ik zo niet echt weten. Ik denk dat ik in Cherno Elektro zit. Misschien niet de slimste zet om daar in een huisje uit te loggen... maar kom niet echt ver met een gebroken been.Verwijderd schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 22:26:
[...]
weet je ongeveer waar je bent en op welke server? ik heb nog wel morfine en een bloodbag, geloof ik.
edit: ooh, had het woordje 'morgen' gemist in die laatste zin
Pff, soms heb je van die dagen dat je weet dat je een stommiteit behaalt, maar gewoon rustig verder doet.
Gisteren me aangemeld op mijn vaste server die verdacht goed bevolkt (normaal ~10 personen toen +30) was. Loop een paar honderd meter en merk plots een gecrashte heli, zonder zombies (waarschuwing #1). Kijk eerst rustig rond, zie niemand, en besluit toch maar naar toe te gaan, pas op enkele meters van de heli spawnen een hoop zombies (waarschuwing #2). Ik ga liggen en kijk nog even rond, ... nog steeds niemand te zien en kruip rond, zoeken naar wat materialen. Ondertussen kijk ik eigenlijk niet meer voldoende rond en plots enkele schoten... en dan was het gedaan.
Daar gaan al mijn medical supplies en het ergste was dat ik enkel online kwam om een goede locatie te zoeken voor een tentje waar ik die medical supplies kon droppen.
Gisteren me aangemeld op mijn vaste server die verdacht goed bevolkt (normaal ~10 personen toen +30) was. Loop een paar honderd meter en merk plots een gecrashte heli, zonder zombies (waarschuwing #1). Kijk eerst rustig rond, zie niemand, en besluit toch maar naar toe te gaan, pas op enkele meters van de heli spawnen een hoop zombies (waarschuwing #2). Ik ga liggen en kijk nog even rond, ... nog steeds niemand te zien en kruip rond, zoeken naar wat materialen. Ondertussen kijk ik eigenlijk niet meer voldoende rond en plots enkele schoten... en dan was het gedaan.
Daar gaan al mijn medical supplies en het ergste was dat ik enkel online kwam om een goede locatie te zoeken voor een tentje waar ik die medical supplies kon droppen.
Hahahhaha wat een hufterspookz0r schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 21:07:
Gisteren werd maat van mij gepest door een gozer. Hij was net gespawned had nog geen wapen wordt hij neergeschoten. Maat is knock out maar leeft nog. Sleept die gast hem naar een dak om zombies hem op te laten eten haha.
Zoiets wil ik eens observeren vanuit de veilige boomlinie
Weet iemand of er iets bekend is over het tegenwerken van de hacks?
Ik begin de laatste tijd steeds minder zin in deze game te krijgen alleen al vanwege de vele hackers.
2 dagen terug dood gegaan doordat iedereen naar debug zone werd geteleport. Afgezien daarvan vind ik het absurd hoevaak ik de laatste tijd de AS50 tegenkom. Gister nog een truck gevonden vol me ammo die je nog niet eens kan vinden. Vervolgens 2 helis welke gecrasht zijn met lijken ernaast met belachelijke loot.. (2 kan sowieso al niet aangezien server limit 1 is).
Kortom het aantal hacks/hackers slaat echt de pannen uit. Battleeye lijkt er maar langzaam achteraan te kruipen als ze uberhoupt iets aan doen.
Heb zelf een gezocht naar hacks en gelezen hoe het zou moeten werken. Het is gewoon retarded hoe easy het is om in arma te hacken. Wat een belachelijke piece of crap van een engine heeft deze game. Je kunt gewoon client sided scripts draaien met bypasses. Alle zaken wat je spawnded komen vervolgens alleen in de server logs te staan... (Dus als je in theorie een AS50 spawnt terwijl je op military base bent is al niet te checken of je deze loot of spawnt).
Kortom... What's the plan? Ik begreep ook dat er al initiatieven vanuit de server admins komen omdat battleeye niet lijkt mee te werken.
Ik persoonlijk zou ik het fijn vinden als de Devs misschien een official statement uitbrengen van hoe het nu met dayz staat, wat ze gepland hebben voor de toekomst en of hackers uberhoupt deel uit maakt van hun prio lijst. (In zo verre dat het binnen hum macht ligt om er iets aan te doen).
Ik begin de laatste tijd steeds minder zin in deze game te krijgen alleen al vanwege de vele hackers.
2 dagen terug dood gegaan doordat iedereen naar debug zone werd geteleport. Afgezien daarvan vind ik het absurd hoevaak ik de laatste tijd de AS50 tegenkom. Gister nog een truck gevonden vol me ammo die je nog niet eens kan vinden. Vervolgens 2 helis welke gecrasht zijn met lijken ernaast met belachelijke loot.. (2 kan sowieso al niet aangezien server limit 1 is).
Kortom het aantal hacks/hackers slaat echt de pannen uit. Battleeye lijkt er maar langzaam achteraan te kruipen als ze uberhoupt iets aan doen.
Heb zelf een gezocht naar hacks en gelezen hoe het zou moeten werken. Het is gewoon retarded hoe easy het is om in arma te hacken. Wat een belachelijke piece of crap van een engine heeft deze game. Je kunt gewoon client sided scripts draaien met bypasses. Alle zaken wat je spawnded komen vervolgens alleen in de server logs te staan... (Dus als je in theorie een AS50 spawnt terwijl je op military base bent is al niet te checken of je deze loot of spawnt).
Kortom... What's the plan? Ik begreep ook dat er al initiatieven vanuit de server admins komen omdat battleeye niet lijkt mee te werken.
Ik persoonlijk zou ik het fijn vinden als de Devs misschien een official statement uitbrengen van hoe het nu met dayz staat, wat ze gepland hebben voor de toekomst en of hackers uberhoupt deel uit maakt van hun prio lijst. (In zo verre dat het binnen hum macht ligt om er iets aan te doen).
Schnoop ze zijn er altijd mee bezig maar laten er weinig over los.
Verder spawned er meer dan 1 gecrashde heli per server.
Op info van de devs zal ik niet wachten als ik jou was. (ze zijn zo up to date dat patch 1.7.2.5 nog steeds een target date heeft van 1 augustus)
Op info van de devs zal ik niet wachten als ik jou was. (ze zijn zo up to date dat patch 1.7.2.5 nog steeds een target date heeft van 1 augustus)
Dat weet ik maar het ging hier om 2 heli's die net gecrash waren. (Hoop vuur er omheen). Dit kan in theorie niet omdat het na een crash minimaal een server restart nodig is voordat er een nieuwe chopper spawnt.spookz0r schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 11:18:
Het waren dus geen crash sites (mijn fout) maar heli's die zich net in de grond geboord hadden.
Vond zojuist overigens info over de update die idd voor 1 augustus gepland stond (maar er nog niet is). Mijn hoop gaat er gewoon even naar uit dat deze nog niet uitgebracht is omdat ze wat extra anti cheat maatregelen treffen. (Ik ben echter bang dat ze bijv. gewacht hebben op de arma update van gister?).
Ze hebben deze thread overigens weer gelocked door trolls etc (op 4 augustus).
Het enigste wat ik hoop is een hoop verbeteringen tegen cheaters + dc van 60 seconden indien enemy binnen 500 meter.
Probeer ik net in te loggen op NL13 ben ik geband 
Gaat lekker, gisteren met inloggen alle gear weg, nu geband. Lekker dan

Gaat lekker, gisteren met inloggen alle gear weg, nu geband. Lekker dan
Lees dit topic over de activiteiten van Battleye:Schnoop schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 11:35:
[...]
Dat weet ik maar het ging hier om 2 heli's die net gecrash waren. (Hoop vuur er omheen). Dit kan in theorie niet omdat het na een crash minimaal een server restart nodig is voordat er een nieuwe chopper spawnt.
Het waren dus geen crash sites (mijn fout) maar heli's die zich net in de grond geboord hadden.
Vond zojuist overigens info over de update die idd voor 1 augustus gepland stond (maar er nog niet is). Mijn hoop gaat er gewoon even naar uit dat deze nog niet uitgebracht is omdat ze wat extra anti cheat maatregelen treffen. (Ik ben echter bang dat ze bijv. gewacht hebben op de arma update van gister?).
Ze hebben deze thread overigens weer gelocked door trolls etc (op 4 augustus).
Het enigste wat ik hoop is een hoop verbeteringen tegen cheaters + dc van 60 seconden indien enemy binnen 500 meter.
http://dayzmod.com/forum/...fects-of-active-banwaves/
Hier iets meer uitleg over wat er nu aan de hand is:
http://dayzmod.com/forum/...rs-what-you-need-to-know/
Dank Lennyz voor de post met links.
Ik kan me idd voorstellen dat ze nu gewoon een hoop anti-cheat maatregelen in aan het bouwen zijn welke ze in een keer inzetten om zodoende een mass-ban uit te voeren.
Het enigste nadeel inderdaad is de trust. Zo weet ik dat alle vehicles/tents/player data continue gestreamd worden naar de client van een ander. Met gevolg dat via memory reading deze data uitgelezen kan worden. Uiteraard doet battleeye controleren of er applicaties zijn welke memoryhoocks toepassen. Het probleem is dat deze detectie echter te bypassen is op een manier welke nooit gedetecteerd zal worden.
De trust van de arma 2 server welke verleent wordt aan de client inclusief het open server model maakt het inderdaad een stuk makkelijker om te hacken. Ik hoop gewoon dat na x bans script kiddies ophouden met hacken. Helaas zullen hackers altijd hacks uit blijven brengen (danwel niet betaald), en moeten we dus leren leven dat er altijd hackers zullen zijn. (Wellicht in mindere mate in de toekomst).
Ik kan me idd voorstellen dat ze nu gewoon een hoop anti-cheat maatregelen in aan het bouwen zijn welke ze in een keer inzetten om zodoende een mass-ban uit te voeren.
Het enigste nadeel inderdaad is de trust. Zo weet ik dat alle vehicles/tents/player data continue gestreamd worden naar de client van een ander. Met gevolg dat via memory reading deze data uitgelezen kan worden. Uiteraard doet battleeye controleren of er applicaties zijn welke memoryhoocks toepassen. Het probleem is dat deze detectie echter te bypassen is op een manier welke nooit gedetecteerd zal worden.
De trust van de arma 2 server welke verleent wordt aan de client inclusief het open server model maakt het inderdaad een stuk makkelijker om te hacken. Ik hoop gewoon dat na x bans script kiddies ophouden met hacken. Helaas zullen hackers altijd hacks uit blijven brengen (danwel niet betaald), en moeten we dus leren leven dat er altijd hackers zullen zijn. (Wellicht in mindere mate in de toekomst).
Verwijderd
Iemand nog problemen met die screentearing ? Ik probeer het op te lossen met die SHIFT + - en dan flush te tikken maar dat lost echt niets op.
Anyway ik begin men favo farmspots te vinden in elektro. Toch al een vaste AK spot & bloodbag drops gevonden. Speel het game nog maar een goeie 4 dage
Anyway ik begin men favo farmspots te vinden in elektro. Toch al een vaste AK spot & bloodbag drops gevonden. Speel het game nog maar een goeie 4 dage
Let op:
Beperk de slowchat. Post alleen over de game en minder over het meeten in-game.
Voor de standalone kan men hier hier terecht
Beperk de slowchat. Post alleen over de game en minder over het meeten in-game.
Voor de standalone kan men hier hier terecht