Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schelling
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 00:40
Arnevld schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 18:50:
Welke server zit je? dan spreken we af in Balota bij de kust
dm verzonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-11-2024

Arnevld

Warhammer

Ik heb voor de liefhebber een AK cobra MP5A5 met 3 mags te ruil voor het liefst een ghillie, maar ik ruil ook graag voor een Glock of M9 liefst met ammo

[ Voor 8% gewijzigd door Arnevld op 03-08-2012 19:23 ]

Warhammer en PC games en lego

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
themace schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 17:12:
Zo gister door bugs 2 keer dood dus ik had zin in wat geklooi in cherno/elektro.. Ik zat dacht ik op NL20 en ja hoor hacker tijd. ik liep achter een groepje van 5 man aan opeens komen ze gebouw uit met full gear as50 allemaal etc. Had net een AKM gevonden bij de medical tents dus ik denk nu gaan ze dood :D Terwijjl ze aggro pakken en richting kerk proberen te gaan schiet ik er 2 dood in een hotel/cafe gebeuren. Snel hide body gedaan. Als ze de trap afkomen schiet ik er nog 2 dood helaas had de 5e me wel te pakken:/ Oh well boel hacker gear laten verdwijnen. Het is al lastig genoeg met de shoot on sight maar met zoveel gear erbij wordt het wel steeds minder leuk.
Nothing personal, maar hoe weet je dat dit hackers waren? Omdat ze met z'n 5'en 'endgame' gear hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neo105
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 31-01 14:30
Bedankt voor de NVG Adanteh :)

He who sacrifices freedom for security deserves neither.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-09 11:34
Sagaris schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 19:36:
[...]

Nothing personal, maar hoe weet je dat dit hackers waren? Omdat ze met z'n 5'en 'endgame' gear hebben?
Zonder gear het gebouw in en met gear het gebouw uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Laatst online: 10-12-2024
spookz0r schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 19:40:
[...]

Zonder gear het gebouw in en met gear het gebouw uit?
Fair enough, mijn leesvaardigheden waren op dit moment blijkbaar niet up to par. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld

Arnevld

Warhammer

Komt schelling me heel lief helpen, kunnen we niet transfuse omdat het menu niet op popt :S WTF?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ik eindelijk een tractor gevonden, zit ie vast in een boom

Edit: in mijn poging om deze tractor te bevrijden.. viel ik zelf ineens dood neer

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2012 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schelling
Arnevld schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 19:50:
Komt schelling me heel lief helpen, kunnen we niet transfuse omdat het menu niet op popt :S WTF?
Ja, snap er ook niets van? :s probeer je bloed alsnog hoog te krijgen door een koe af te schieten en het vlees te braden op een vuurtje.
Koe = 8 steaks
Elke steak = 800 bloed
:)

sorry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld

Arnevld

Warhammer

schelling schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 20:00:
[...]

Ja, snap er ook niets van? :s probeer je bloed alsnog hoog te krijgen door een koe af te schieten en het vlees te braden op een vuurtje.
Koe = 8 steaks
Elke steak = 800 bloed

sorry.
Niet jouw schuld, is een geweldige Feature van dit spel.
2 minuten erna vind ik een fiets! haha opweg naar het noorden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schelling
Arnevld schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 20:06:
[...]

Niet jouw schuld, is een geweldige Feature van dit spel.
2 minuten erna vind ik een fiets! haha opweg naar het noorden!
Really! Mzzlpik
Zwaar OP die old bikes, met 40kmph een heuvel op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

schelling schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 20:08:
[...]

Really! Mzzlpik
Zwaar OP die old bikes, met 40kmph een heuvel op :)
Mijn persoonlijk record staat op 97km/u dat was berg afwaards(met de wind mee denk ik :9 )

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schelling
True schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 20:15:
[...]
Mijn persoonlijk record staat op 97km/u
:o Thats just scary...
Weet nog steeds niet hoe je een wheelie doet op de fiets. Heb het wel al gezien in videos, maar lukt me niet. Weet iemand hoe dat moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerlijk gezegd vind ik dat ze meer fietsen moeten spawnen ingame (de Devs dus, niet de hackers), dan wordt het wat minder "walking simulator", of zo'n opvouwbare fiets doen spawnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

schelling schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 20:18:
[...]

:o Thats just scary...
Weet nog steeds niet hoe je een wheelie doet op de fiets. Heb het wel al gezien in videos, maar lukt me niet. Weet iemand hoe dat moet?
Geen idee, raad trouwens niet sneller dan 60km/u aan want de remmen zijn volgens mij het enige oude aan die fietsen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themace
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 26-09 19:58
Het leek heel lang te duren... maar het was denk in 1 a 2 minuten ook over. :P En ik denk niet dat ze zelf scripts draaide. Dan zouden ze niet in het gebouw zitten en eerst rondlopen om loot te vinden. Vast weer zo'n scripter die dan teleport naar mensen en gear uitdeelt.

En nu eindelijk mijn eerste ghillie zelf gevonden en nu wil ik niet meer dood :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

themace schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 20:28:
[...]

Het leek heel lang te duren... maar het was denk in 1 a 2 minuten ook over. :P En ik denk niet dat ze zelf scripts draaide. Dan zouden ze niet in het gebouw zitten en eerst rondlopen om loot te vinden. Vast weer zo'n scripter die dan teleport naar mensen en gear uitdeelt.

En nu eindelijk mijn eerste ghillie zelf gevonden en nu wil ik niet meer dood :P
En nu, BAM hacker aimwallhackbotterd je :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schelling
Verwijderd schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 20:30:
[...]

En nu, BAM hacker aimwallhackbotterd je :+
Oh ja...een bekende cheatsite lanceert dit weekend een DayZ ESP...Nou, dat wordt lachen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertusB404
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 28-09 15:17
schelling schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 20:00:
[...]

Koe = 8 steaks
Elke steak = 800 bloed

sorry.
Als je ook painkillers ofzo in je inventory hebbt wil het menu dat wel eens weergeven, als je deze dan ff naar je backpack doet, en alleen de bloodpack in je inventory hebt geeft ie het wel aan.

3630Wp ZW 39° / 3950Wp NO 39° / 990Wp ZO 5° | Vaillant VWL75/5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld

Arnevld

Warhammer

Wat betekend het als een voertuig een rode motor heeft?
Kun je er dan mee rijden?
De rest is allemaal gerepareerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-08 20:13

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Arnevld schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 20:50:
Misschien het zelfde als in het echte leven? Oververhit.
Dat of het is een communist.

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arnevld schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 20:50:
dan kun je er wel mee rijden, alleen als je ergens tegenaan botst heb je kans dat ie ontploft.

met engine parts kun je dat fixen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld

Arnevld

Warhammer

Ah, ik rij 5 meter ontploft hij :<... was idd een steen nu weer opnieuw beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiSocial
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 15-05 09:53
*********************************** Hackers op NL50... WEER alles kwijt.. en dit keer was alles.. a lot :(

Edit:
Toen ik het spel net speelde 2 weken terug ofzo, vond ik het gedoe met hackers allemaal wat overtrokken. "Nergens last van, gebeurt me nooit". Nu een aantal keren in de laatste dagen weer alles kwijt geraakt, ofwel door bugs, ofwel supernatural spideysense zombies of hackers... begin nu de frustratie te begrijpen van mensen ;w

Zoals elders vaker beweerd gaat dit spel echt ten onder aan de hackers, als dit niet binnen afzienbare tijd veranderd m.i. Er was sprake over een stand-alone voor november, meen ik?

[ Voor 78% gewijzigd door AntiSocial op 03-08-2012 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zat ook op NL50 en ben net als jij alles kwijt :-(

Blijkbaar heeft Rocket inderdaad gezegd dat hij voor november een standalone versie wil hebben. Ik neem dit wel met een korreltje zout, aangezien ze patches al met 2 weken vertraging opleveren van aangekondigde releasedata.

Het is wel duidelijk dat er iets moet gebeuren, ARMA2 vertrouwt zo'n beetje volledig op de client. Bij een multiplayer spel met bijna een miljoen spelers, dat vervolgens ook nog bij sommigen intense emoties oproept, is dat vragen om problemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiSocial
Wat ik niet snap, en misschien kan iemand die ervaring heeft met online game development hier een licht op doen schijnen, is dat er willekeurige "non-signed" commando's naar de server kunnen worden gestuurd. Met name voor de "teleport player" "hack" (om het nou een hack te noemen...)..

Oprechte vraag en verbazing: waarom zijn positie-commando's die vanuit de client worden verstuurd niet gesigned met een pub/private-key mechanisme? Dan is het praktisch onmogelijk om als "hacker" te klooien met de positie van een player. Dat dit niet geëncrypt is in de huidige staat van online games is een raadsel waar ik me al langer het hoofd over breek bij online games..., dus....anyone :? ?

Edit:
In vervolg op bovenstaande: waarom is er geen simpele functie die een hele "kort door de bocht" berekening doet hoe ver je je verplaatst t.o.v je huidige positie? Als een nieuwe "positiecommando" je opeens meer dan 100 meter verplaatst, moet dit kunnen worden gedetecteerd? Met inachtneming van de maximaal mogelijke verplaatsing in een bepaald tijdsframe (bijv helicopters) is zo al 99% van de teleport hacks te blokkeren, lijkt mij.

Edit 2:
Als spontane ingeving schiet het betreffende woord voor bovenstaande edit mij te binnen: een "heuristic" functie/value.

[ Voor 29% gewijzigd door AntiSocial op 03-08-2012 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Zo, voor het eerst in een paar weken weer eens DayZ opgestart. Zonde om te lezen van de hackers, maar ik heb in 2 uurtjes vanavond niets er van gemerkt. Wel de meest productieve run gehad die ik tot dusver heb meegemaakt in DayZ, zou haast denken dat ze het makkelijker hebben gemaakt.

Voorheen met oudere versies kon ik letterlijk uren op zoek zijn naar loot en nooit een mes, lucifers, horloge, kaart etc etc tegenkomen. Nu heb ik in twee uurtjes een Coyote backpack, Remington, M4 CCO, zat eten en drinken, ammo, en de hele rits aan tools. Toolbox, watch, knife, map, hatchet, compass & lucifers. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 28-09 23:09

Mauz1978

Console War Veteran

Ben nog geen hack tegengekomen gelukkig. Ik zit nog te twijfelen of dit het spel echt is voor me. Op het eerste gezicht: JA. Ik hou van de trust no one en heel voorzichtig te werk gaan. Alleen, de leercurve is hoog, en niemand van mn (game) vrienden spelen dit nog, dus loop een beetje doelloos rond. Heb een tent, yay... 2 mooie geweren en een pistool. En nu?

als je op een 50 man server gaat ben je zo dood. en een 5 man server voelt als cheaten: je kunt immers 10 keer op een mooie plek van servers hoppen en zo supermarkten of iets dergelijks leeghalen tot je eens goeie spullen en een voorraad hebt...

Ik mis een beetje...ikweetnietwat maar kan de vinger er niet opleggen...

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mauz1978 schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 21:26:

Ik mis een beetje...ikweetnietwat maar kan de vinger er niet opleggen...
ik mis een doel.
een bouw dit
haal dit
maak dat
regel dit
fix dat
of voor mijn part stats.

maar iets wat je bezig blijft houden.
als je eenmaal alles hebt vast gehouden is het wel klaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuuv
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 05-08 10:23
jahoor gister een camp gevonden met alle gear die je je kan wensen, dus heb as50 en l85 etc(waarschijnlijk van cheaters, maar toch besloten om ze te houden), maar nu komt het: vandaag log ik in op een andere server, in totaliteit 3 gastjes gekilled, ALLEMAAL hadden ze fullgear met allemaal meest rare items en guns die je je kan voorstellen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiSocial
Verwijderd schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 21:33:
[...]

ik mis een doel.
een bouw dit
haal dit
maak dat
regel dit
fix dat
of voor mijn part stats.

Farmville :9?

(sorry :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thorgal21
  • Laatst online: 10-09 12:05

thorgal21

Forum Noob

^^^^
xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiSocial
[was ophangen ontwijkend gedrag]

http://games.yahoo.com/bl...t-trolling-184547052.html

Wat zou een dergelijke wetgeving heerlijk zijn, als men ook script kiddies ermee kan lynchen. Het wordt al verdomd onaantrekkelijker, als je een gevangenisstraf boven je hoofd hebt hangen voor in-game "hacken".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas_nl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 27-09 20:34
[...]

ik mis een doel.
een bouw dit
haal dit
maak dat
regel dit
fix dat
of voor mijn part stats.

Jup ze hadden gewoon een 10000 zombies in de wereld moeten doen (dus gewoon een counter op spawns)
En dan elke stad/dorp een x aantal zombies geven. Zodat men in teams de kaart kan leeg spelen. Als je dood gaat dan reset hij de counter op de zombies die je killed.
Dit lijkt mij vrij realistisch en geeft een doel: De map vrij spelen. Ook stopt dit het super irretant continue respawnen van zombies.
Als alle zombies dood zijn dan is victory en dan kan je nog pvp gaan doen of gewoon beetje kloten tot je exit.

[ Voor 9% gewijzigd door Haas_nl op 03-08-2012 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

AntiSocial schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 21:54:
[was ophangen ontwijkend gedrag]

http://games.yahoo.com/bl...t-trolling-184547052.html

Wat zou een dergelijke wetgeving heerlijk zijn, als men ook script kiddies ermee kan lynchen. Het wordt al verdomd onaantrekkelijker, als je een gevangenisstraf boven je hoofd hebt hangen voor in-game "hacken".
Als ik het goed heb gaat die dan ALS de geaccepteerd word alleen maar in Arizona gelden en niet voor de rest van de wereld, en free speech is zo belangrijk in USA dat die bill er toch nooit gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiSocial
True schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 22:21:
[...]

Als ik het goed heb gaat die dan ALS de geaccepteerd word alleen maar in Arizona gelden en niet voor de rest van de wereld, en free speech is zo belangrijk in USA dat die bill er toch nooit gaat komen.
Is ook, maar het is zo'n heerlijke gedachte om mee weg te dromen voor het slapen gaan 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt he, ben eindelijk eens begonnen gisteren, heb genoeg gevonden.
Compass, Watch, Tool box, tent e.d.
Maar geen enkel wapen, zelfs geen hatchet.
Begint nu wel vervelend te worden :")
Lijkt bijna alsof iemand elke server waar ik kom eerst even leegrooft voor me :")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schelling
Verwijderd schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 22:29:
Echt he, ben eindelijk eens begonnen gisteren, heb genoeg gevonden.
Compass, Watch, Tool box, tent e.d.
Maar geen enkel wapen, zelfs geen hatchet.
Begint nu wel vervelend te worden :")
Lijkt bijna alsof iemand elke server waar ik kom eerst even leegrooft voor me :")
Deerstands are your friend!
http://dayzdb.com/map

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietjeP89
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-09 23:27
AntiSocial schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 21:22:
Wat ik niet snap, en misschien kan iemand die ervaring heeft met online game development hier een licht op doen schijnen, is dat er willekeurige "non-signed" commando's naar de server kunnen worden gestuurd. Met name voor de "teleport player" "hack" (om het nou een hack te noemen...)..

Oprechte vraag en verbazing: waarom zijn positie-commando's die vanuit de client worden verstuurd niet gesigned met een pub/private-key mechanisme? Dan is het praktisch onmogelijk om als "hacker" te klooien met de positie van een player. Dat dit niet geëncrypt is in de huidige staat van online games is een raadsel waar ik me al langer het hoofd over breek bij online games..., dus....anyone :? ?

Edit:
In vervolg op bovenstaande: waarom is er geen simpele functie die een hele "kort door de bocht" berekening doet hoe ver je je verplaatst t.o.v je huidige positie? Als een nieuwe "positiecommando" je opeens meer dan 100 meter verplaatst, moet dit kunnen worden gedetecteerd? Met inachtneming van de maximaal mogelijke verplaatsing in een bepaald tijdsframe (bijv helicopters) is zo al 99% van de teleport hacks te blokkeren, lijkt mij.

Edit 2:
Als spontane ingeving schiet het betreffende woord voor bovenstaande edit mij te binnen: een "heuristic" functie/value.
Heel in het kort, dat is allemaal mogelijk door de ARMA 2 engine, en die kunnen ze niet zomaar aanpassen :)
Lees dit topic maar even, dan weet je alles en dan begrijp je onmiddellijk wat een moeilijke situatie het is voor rocket :P

http://dayzmod.com/forum/...rs-what-you-need-to-know/

Een aanrader voor iedereen om te lezen btw ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dank u, dat zal vast wel wat helpen. :D
Gelukkig heb ik een kompas gevonden, gaat het net wat makkelijker maken ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knoc
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-04 19:17
Groep Nederlandse gasten die live streamen (http://nl.twitch.tv/justdrawcats) vanaf hun eigen server (LU154, hive server). Kicken iedereen van hun server af die probeert te joinen. Je hoort het continu als je hun stream kijkt (of nakijkt). Net zo erg als cheaten, lekker in veiligheid high end gear verzamelen en dan andere servers op gaan waar wel de regels nageleefd worden... bah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meh, net been gebroken, toen door een zombie aangevallen en toen doodgebloed omdat ik alles had behalve bandages en een wapen :"(
Geen idee precies in welk stadje mijn lichaam nu ligt, maar eens kijken of het nog te vinden valt, anders maar gewoon lekker opnieuw verzamelen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 17:55:
kan een hacker zich vermommen als een Zed?
ja helaas kan die zich als elk wezen re-skinnen

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 24-09 23:08

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Waar dit spel juist om de vrijheid gaat die je hebt willen mensen hier blijkbaar allerlei opdrachten krijgen of doelen ingebouwd zien worden. Ik hoop echt dat dit nooit gebeurt, zou de enorme charme van dit spel weghalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

[...]

ik mis een doel.
een bouw dit
haal dit
maak dat
regel dit
fix dat
of voor mijn part stats.

Dat moet je voor jezelf en beetje bepalen. Zo ga ik nu medicje spelen en anderen proberen te helpen.
Als je op het forum van dayZ wat leest dan zijn andere bezig met het organiseren van trading posts of zelfs heuse kampen.

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knoc
Knoc schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 23:06:
Groep Nederlandse gasten die live streamen (http://nl.twitch.tv/justdrawcats) vanaf hun eigen server (LU154, hive server). Kicken iedereen van hun server af die probeert te joinen. Je hoort het continu als je hun stream kijkt (of nakijkt). Net zo erg als cheaten, lekker in veiligheid high end gear verzamelen en dan andere servers op gaan waar wel de regels nageleefd worden... bah
Nog even wat extra informatie. Hopelijk leest Vipeax dit aangezien ze alles in het Nederlands toegeven. http://nl.twitch.tv/hexiit/b/326948342, in dat filmpje vanaf 4:21:00 legt een van die jongens uit hoe ze te werk gaan. Op 4:22:00 zegt hij expliciet dat ze iedereen van de server kicken.

Tevens http://www.youtube.com/watch?v=_Z-mKjHQ_PM een fraps waarop ze me kicken. Heb ook op het officiele DayZ forum een topic gemaakt onder Server Reporting, wacht nog op de goedkeuring alleen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:46
Komt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas_nl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 27-09 20:34
Voordeel van dat hacken van dayz zo makkelijk is, is denk dat de hacker als snel erg verveeld moet worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

Knoc schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 04:33:
[...]

Nog even wat extra informatie. Hopelijk leest Vipeax dit aangezien ze alles in het Nederlands toegeven. http://nl.twitch.tv/hexiit/b/326948342, in dat filmpje vanaf 4:21:00 legt een van die jongens uit hoe ze te werk gaan. Op 4:22:00 zegt hij expliciet dat ze iedereen van de server kicken.

Tevens http://www.youtube.com/watch?v=_Z-mKjHQ_PM een fraps waarop ze me kicken. Heb ook op het officiele DayZ forum een topic gemaakt onder Server Reporting, wacht nog op de goedkeuring alleen.
je hebt 1 geluk, je kunt precies zien waar al hun voertuigen staan :9 hij heeft de map open en hij heeft GPS

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spollie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:58
Knoc schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 04:33:
[...]

Wat een stel kneuzen, ik heb gisteren ook even zitten kijken naar die livestream. Beetje tof doen met een eigen server. Hopen dat Vipeax hier iets aan kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knoc
IlIlIlIlIl schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 11:18:
[...]

je hebt 1 geluk, je kunt precies zien waar al hun voertuigen staan :9 hij heeft de map open en hij heeft GPS
Ja inderdaad, maar helaas heb je er niks aan. Dat leggen ze namelijk hier uit op 5:09:00. Op 4:53:00 is ook hilarisch overigens, dan komt de moeder van één van de heren binnen lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiSocial
PietjeP89 schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 22:58:
[...]

Heel in het kort, dat is allemaal mogelijk door de ARMA 2 engine, en die kunnen ze niet zomaar aanpassen :)
Lees dit topic maar even, dan weet je alles en dan begrijp je onmiddellijk wat een moeilijke situatie het is voor rocket :P

http://dayzmod.com/forum/...rs-what-you-need-to-know/

Een aanrader voor iedereen om te lezen btw ^^
Thanks voor de link - interessant om te lezen. Maar... en nu komt het..(ik ga hiervoor echt zo hard geflamed worden :9 ). Blind vertrouwen in de client is één ding - hier waren tenslotte goede redenen voor. Echter, het feit dat client X commands mag executen voor/als zijnde client Y vind ik persoonlijk een bijzonder domme, en eerlijk gezegd hele luie keuze vanuit Bohemia.

Ik kan mij (en daar ligt ook de crux) geen enkel scenario voorstellen waarbij dit nodig is. Mocht er een "regisseur" een simulatie moeten sturen, dan zou dit ofwel vanaf een serverside interface moeten gebeuren of een "spectator client". Een enkele client die "god mode" heeft over alles op de server is m.i. gewoon lui programmeerwerk. Te weinig budget of te weinig doordacht - geen idee.

Maar we zullen zien waar het schip strandt komende maanden. Let's hope for the best d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Waarschijnlijk strandt het schip naast de Titanic. Sinds 1.7.2.4 graphical glitches voor bijna iedereen. Zijn nu 9 dagen verder en nog steeds geen fix. Als Rocket met de stand-alone game hetzelfde wil gaan doen met patchen en dergelijke no way dat ik de game ga kopen. Vooral het feit dat hetzelfde probleem al een keer eerder is voorgekomen. Ezel steen verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

spookz0r schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 13:36:
Waarschijnlijk strandt het schip naast de Titanic. Sinds 1.7.2.4 graphical glitches voor bijna iedereen. Zijn nu 9 dagen verder en nog steeds geen fix. Als Rocket met de stand-alone game hetzelfde wil gaan doen met patchen en dergelijke no way dat ik de game ga kopen. Vooral het feit dat hetzelfde probleem al een keer eerder is voorgekomen. Ezel steen verhaal.
Wat verstaan mensen niet aan alpha? Hij doet het allemaal in zijn vrije tijd, naast zijn werk en zijn (eventueel) gezin. Als de game standalone wordt, vermoed ik dat hij er zijn job van zal maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
IStealYourGun schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 13:45:
[...]

Wat verstaan mensen niet aan alpha? Hij doet het allemaal in zijn vrije tijd, naast zijn werk en zijn (eventueel) gezin. Als de game standalone wordt, vermoed ik dat hij er zijn job van zal maken.
Staat in het topic al geruime tijd dat die graphical glitches gefixed zijn. [FIXED] Graphical glitches with dead bodies (Rebinarized file should no longer produce graphical artifacts) Als je dat dan af hebt zorg dan gewoon dat je die file uitbrengt zodat mensen weer normaal kunnen spelen. Heeft weinig te maken met het feit dat het alpha is. Hij heeft dezelfde file al een keer eerder gesloopt en toen was het wel binnen een dag of twee fixed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiSocial
Ik kan me niet voorstellen dat hij niet van BI betaald krijgt om aan DayZ te werken op het moment. Hij was daar toch ook in vaste dienst gegaan? Initieel niet voor DayZ,maar lijkt me dat de kaarten nu anders zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

AntiSocial schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 13:54:
Ik kan me niet voorstellen dat hij niet van BI betaald krijgt om aan DayZ te werken op het moment. Hij was daar toch ook in vaste dienst gegaan? Initieel niet voor DayZ,maar lijkt me dat de kaarten nu anders zijn.
Ik anders wel, BI heeft contracten met deadlines bij andere bedrijven en die zullen net iets belangrijker zijn dan DayZ.

Ik heb echt geen probleem dat hij er wat langer over doet, als je zijn post volgt dan zie je hem ook nog andere zaken fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
IStealYourGun schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 14:03:
[...]

Ik anders wel, BI heeft contracten met deadlines bij andere bedrijven en die zullen net iets belangrijker zijn dan DayZ.

Ik heb echt geen probleem dat hij er wat langer over doet, als je zijn post volgt dan zie je hem ook nog andere zaken fixen.
Als ik zijn post zo lees zijn de punten die in de post staan klaar en vraag ik mij dus af waar we op zitten te wachten. Topic is weer open, target date is onveranderd en geen update kwa stand van zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
IStealYourGun schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 14:03:
[...]

Daar denk ik anders over, dankzij DayZ heeft ARMA2 nu ineens een miljoen meer games verkocht.
ARMA2 zelf heeft maar een vrij kleine fanbase vergeleken met populaire games, dus het zal me niets verbazen als BI hiervoor nog niet eens een miljoen games had verkocht.

Nog een voorbeeld: CounterStrike, zonder die mod was Valve nooit zo groot geworden.

[ Voor 7% gewijzigd door unfor op 04-08-2012 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Geniaal weer vandaag :+ Heb ik eindelijk een AS50, AKM en nightvision en rangefinders ga ik dood omdat ik in een bosje lig en een millimeter naar rechts verschuif. Ben ik terug bij mijn lijk, AKM weg, nightvision weg en rangefinder weg.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietjeP89
unfor schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 15:05:
[...]

Daar denk ik anders over, dankzij DayZ heeft ARMA2 nu ineens een miljoen meer games verkocht.
ARMA2 zelf heeft maar een vrij kleine fanbase vergeleken met populaire games, dus het zal me niets verbazen als BI hiervoor nog niet eens een miljoen games had verkocht.

Nog een voorbeeld: CounterStrike, zonder die mod was Valve nooit zo groot geworden.
Kan je wel niet echt vergelijken, Counterstrike was niet van Valve , Valve heeft het opgekocht. Terwijl DayZ technisch gezien wel van hun is omdat rocket het gemaakt heeft. Denk niet dat Rocket er echt iets voor gaat krijgen.

"Dankzij" DayZ heeft arma ook een hoop problemen gehad. Servers die uitlagen, website die plat lag etc etc. Meer mensen = Meer verantwoordelijkheid. MIsschien wouden ze dat helemaal niet want denk dat heel hun productie gebaseerd is op de beperkte community die ze hadden.

Denk dat het allemaal te snel is gegaan en dat dat het grootste probleem is op dit moment. Engine met veel mogelijkheden maar ook veel beperkingen en nadelen. Beperkte community om mee te beginnen. Dan plots een ontploffing, main stream publiek dat erop springt. En toen ging alles mis :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
PietjeP89 schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 15:33:
[...]

Kan je wel niet echt vergelijken, Counterstrike was niet van Valve , Valve heeft het opgekocht. Terwijl DayZ technisch gezien wel van hun is omdat rocket het gemaakt heeft. Denk niet dat Rocket er echt iets voor gaat krijgen.
Natuurlijk is dat wel te vergelijken, CS was ook gewoon een gratis mod tot Valve de mensen achter CS over nam.
Voor zover mij bekend deed Rocket het ook in zijn vrije tijd naast zijn baan bij BI, zal inmiddels wel anders zijn aangezien BI ook wel inziet hoeveel potentieel DayZ heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog mensen in Elektro op NL50? Ik zit nu vast in één van de ziekenhuizen en heb geen ammo meer om de ramen kapot te schieten :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Verwijderd schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 15:45:
Zijn er nog mensen in Elektro op NL50? Ik zit nu vast in één van de ziekenhuizen en heb geen ammo meer om de ramen kapot te schieten :')
Heb je een axe of blikjes in de buurt liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

unfor schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 15:46:
[...]

Heb je een axe of blikjes in de buurt liggen?
volgens mij fresh spawn ofzo. Ligt helemaal niets :(

Edit: nu mis ik de respawn knop wel heel erg :P

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2012 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Als je in het ziekenhuis zit kom je er ook met defecte ramen zeer lastig uit.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schelling
[...]

"Dankzij" DayZ heeft arma ook een hoop problemen gehad. Servers die uitlagen, website die plat lag etc etc. Meer mensen = Meer verantwoordelijkheid. MIsschien wouden ze dat helemaal niet want denk dat heel hun productie gebaseerd is op de beperkte community die ze hadden.
Nou, ik denk dat BIS met ARMA 3 in zicht erg blij is met alle aandacht die ze krijgen. Zij het via een mod wat is gebaseerd op hun engine.
[...]
Denk dat het allemaal te snel is gegaan en dat dat het grootste probleem is op dit moment. Engine met veel mogelijkheden maar ook veel beperkingen en nadelen. Beperkte community om mee te beginnen. Dan plots een ontploffing, main stream publiek dat erop springt. En toen ging alles mis :P
het uitgangspunt van de arma2 engine is juist wat een mod als DayZ in beginsel mogelijk maakt toch? Vind dat ze het gezien de gigantische explosie van DayZ erg netjes hebben gedaan. Bijna één miljoen unieke gebruikers voor een mod wat door iemand in z'n vrije tijd is gemaakt. Ik vind juist dat ze bepaalde zaken, gezien de middelen die ze hadden (kapitaal, infrastructuur), erg goed hebben aangepakt en een fantastische game in handen hebben. Natuurlijk blijft er nog veel over om te verbeteren, maar dat is niet meer dan normaal.

Ik denk dat veel mensen vergeten dat je midden in een proces zit waar je bij normale games bijna nooit mee te maken hebt. Je krijgt meestal als consument pas te maken met een game wanneer het klaar is om te releasen (en ga nou niet lopen zeuren over zgn. "BETA's") en dan nog presteren veel bedrijven een game neer te zetten vol 'bugs'.
Ondanks de populariteit van deze mod is en blijft het gewoon een project in ontwikkeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietjeP89
schelling schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 15:50:
[...]

Nou, ik denk dat BIS met ARMA 3 in zicht erg blij is met alle aandacht die ze krijgen. Zij het via een mod wat is gebaseerd op hun engine.

[...]

het uitgangspunt van de arma2 engine is juist wat een mod als DayZ in beginsel mogelijk maakt toch? Vind dat ze het gezien de gigantische explosie van DayZ erg netjes hebben gedaan. Bijna één miljoen unieke gebruikers voor een mod wat door iemand in z'n vrije tijd is gemaakt. Ik vind juist dat ze bepaalde zaken, gezien de middelen die ze hadden (kapitaal, infrastructuur), erg goed hebben aangepakt en een fantastische game in handen hebben. Natuurlijk blijft er nog veel over om te verbeteren, maar dat is niet meer dan normaal.

Ik denk dat veel mensen vergeten dat je midden in een proces zit waar je bij normale games bijna nooit mee te maken hebt. Je krijgt meestal als consument pas te maken met een game wanneer het klaar is om te releasen (en ga nou niet lopen zeuren over zgn. "BETA's") en dan nog presteren veel bedrijven een game neer te zetten vol 'bugs'.
Ondanks de populariteit van deze mod is en blijft het gewoon een project in ontwikkeling.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind ook dat ze het allemaal goed aanpakken en ik kan me ook heel goed neerleggen bij alle bugs en servers die down zijn en alles wat er bij komt kijken :P

Met alles ging mis had ik het meer op de mensen die nu moord en brand roepen omdat er dingen niet gaan zoals zij het in gedachte hadden (patches te laat, bugs, hackers, servers die down zijn)

Denk dat mensen er gewoon nooit bij stilstaan hoe het er achter de schermen aan toe gaat. Mooi voorbeeld is Diablo 3 , daar ging ook alles mis , maar denk dat je je er niet op kan voorbereiden als iets zo snel groeit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld

Arnevld

Warhammer

Iemand intresse in civillian clothing? Het is te ruil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

unfor schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 15:05:
[...]

Veranderd weinig aan de zaak. DayZ is niet hun core business. En aangezien BI een kleine studio is zullen ze niet de vrijheid hebben om plots uit het niets een nieuw team en project uit de grond te stampen. Er moeten afspraken worden gemaakt, nieuwe mensen worden aangeworven, mensen moeten zich inwerken, planning opmaken, budgetten vrijgemaakt. Zelfs als BI zijn oké geeft (en wie weet hebben ze dat al gedaan) dan spreken we nog over maanden.

Daarbij is het nog maar de vraag of Rocket dit wil. Het grote voordeel van DayZ als mod, is dat hij zijn ding kan doen, zonder beperkingen en dat wil hij zo behouden. DayZ is géén project van BI en de enige manier dat het een project zal worden (met de nodige resources) is wanneer Rocket alle vrijheid krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

remake gemaakt van de i am a survivor scene van I am legend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schelling
Verwijderd schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 17:41:
remake gemaakt van de i am a survivor scene van I am legend
[video]
Mooi gedaan weer!

Heb zelf altijd een 'Twin Peaks' gevoel als ik meer in het noorden door de bospaden loop :)

[ Voor 16% gewijzigd door schelling op 04-08-2012 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Arnevld schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 17:25:
Iemand intresse in civillian clothing? Het is te ruil :)
Dat is gewoon de kleding die je normaal aan hebt.... Dus of mensen hebben het al aan, of ze hebben zelf zo'n pakje over omdat ze een ghillie aanhebben of iets dergelijks. Of mis ik iets? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld

Arnevld

Warhammer

Propane schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 19:14:
[...]

Dat is gewoon de kleding die je normaal aan hebt.... Dus of mensen hebben het al aan, of ze hebben zelf zo'n pakje over omdat ze een ghillie aanhebben of iets dergelijks. Of mis ik iets? :P
Ja klopt, ik kwam er achter dat als je die aandoet dat je je bagback kwijt bent, en dat die dan weer gewoon is (coyote)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neo105
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 31-01 14:30
Arnevld schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 20:37:
[...]

Ja klopt, ik kwam er achter dat als je die aandoet dat je je bagback kwijt bent, en dat die dan weer gewoon is (coyote)
Bij mij niet, elke keer als ik de civilian clothing aantrek, dan gaat de view terug naar first person, heb ik mijn handwapen in de hand (ondanks dat ik main weapon gewapend had voor hem omwisselen)... en weer een volle clip in beide wapens, ik heb het een keer of 3 gedaan, en nog steeds me ALICE pack op me rug. :X

[ Voor 41% gewijzigd door Neo105 op 04-08-2012 21:25 ]

He who sacrifices freedom for security deserves neither.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:35
Tjong... ik stond ineens oog in oog met een n00b ( i guess ) op een bos/weg rand ik wou oversteken
Ik deed nog niks, wou net beginnen te babbelen over direct chat " Friendly blablabla "
Voordat ik dat kon doen, begon hij al z'n makarov leeg te schieten op mij
( Zal wel gedacht hebben ik wil die gear !! zag natuurlijk die as50 op me rug en de overduidelijke ghillie)

Alles mis..... hij herladen. Ik pak m'n axe en ben toch even flink los gegaan op um :+

Ik wou aardig doen en hem wat gear geven want ik heb crap teveel... maarja duidelijk. Als hij meteen een magazijn van z'n 9mm probeert te legen op mij van 20m afstand en dan ook nog eens bruut missen

Ieder geval weer een goede lachbui gehad wat een prutsert :*)

Edit : eindelijk weer eens een leuk dayz filmpje !
http://youtu.be/SDs0V9h0xxA
( Druk eens op CC als je afvroeg wat de zombie nou zei :+ )

[ Voor 16% gewijzigd door osmosis op 04-08-2012 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asphyxion
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

Asphyxion

I am, therefor I think

Edit - Verkeerde thread. Woops

Edit 2: Iemand op NL50 toevallig een gevonden bus + tent leeg gehaald? ;).

[ Voor 143% gewijzigd door Asphyxion op 05-08-2012 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standby
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:01
Hoe starten jullie day-z eigenlijk op?
Ik gebruik nu six launcher, maar loop altijd te kloten om de juiste server te vinden.
Ik kan ook niet een fav sectie vinden, dus ben benieuwd hoe jullie dat doen.

Edit: Is er een overzicht op welke server de meeste tweakers zitten?

[ Voor 15% gewijzigd door Standby op 05-08-2012 12:25 ]

Blaat het niet dan schaapt het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

ik gebruik tegenwoordig DayZ commander welke ook iets meer filter opties heeft

En NL38 heeft denk ik de meeste tweakers

[ Voor 22% gewijzigd door Streepje op 05-08-2012 12:26 ]

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Start DayZ via de custom Steam snelkoppeling en join vervolgens NL38, die al voor me klaar staat omdat DayZ m'n filters onthoud :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Standby schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 12:24:
Hoe starten jullie day-z eigenlijk op?
Ik gebruik nu six launcher, maar loop altijd te kloten om de juiste server te vinden.
Ik kan ook niet een fav sectie vinden, dus ben benieuwd hoe jullie dat doen.

Edit: Is er een overzicht op welke server de meeste tweakers zitten?
In de startpost is er een guide hoe je Arma II kan opstarten met DayZ geladen, zo kan je de ingame serverbrowser gebruiken. Veel beter dan sixlauncher of Dayzcommander imho...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Gebruik sinds deze week Arma 2 Launcher. Werkt prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertusB404
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 28-09 15:17
Je kunt ook via sixlauncher gewoon het spel opstarten, en dan de ingame browser gebruiken.
Zo doe ik het iig.

3630Wp ZW 39° / 3950Wp NO 39° / 990Wp ZO 5° | Vaillant VWL75/5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow zojuist gekilled door wat hackers op DE 179, ze teleporteerden iedereen ergens naartoe en voordat je het wist was je al dood, hadden ze op direct chat zo'n heel hoog irritant piep geluid aan staan.
spijtig dat dit soort kleuters het spel in diskrediet brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld

Arnevld

Warhammer

Ik ben Knoepert ingame, ik zit op NL38 en ik wil best met tweakers samen werken.
Of beginners helpen het spel te leren.
Bij intresse DM me maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Verwijderd schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 13:11:
Wow zojuist gekilled door wat hackers op DE 179, ze teleporteerden iedereen ergens naartoe en voordat je het wist was je al dood, hadden ze op direct chat zo'n heel hoog irritant piep geluid aan staan.
spijtig dat dit soort kleuters het spel in diskrediet brengen.
Tsjah de hackers nemen de game over. Is op onderhand elke server raak de laatste paar dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arnevld schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 13:18:
Ik ben Knoepert ingame, ik zit op NL38 en ik wil best met tweakers samen werken.
Of beginners helpen het spel te leren.
Bij intresse DM me maar :)
Kom anders eens op de teamspeak van onze GoTlike clan (teamspeak.gotlike.nl) er is altijd wel een groepje die DayZ aan het spelen is. (O.A. Tsurany en andere mensen die regelmatig op dit forum actief zijn kom je daar vaak tegen, gezellige groep, plezier gegarandeerd!). ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit ook altijd op tweakers teamspeak en op NL38.
Ingame naam is Steve :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net de helft van een gebouw met 1 shot van mijn m107 weg geblazen :D ow en 2 kills ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanDH
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-05 20:37
Is er iemand die mij kan voorzien van voedsel en wat bloed?
Zeg maar welke server dan kom ik daarheen. Ik heb desnoods ook nog wat te ruil daarvoor.
Ik zit in een stadje naast Bor

[ Voor 9% gewijzigd door DaanDH op 05-08-2012 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

DaanDH schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 16:53:
Is er iemand die mij kan voorzien van voedsel en wat bloed?
Zeg maar welke server dan kom ik daarheen. Ik heb desnoods ook nog wat te ruil daarvoor.
Ik zit in een stadje naast Bor
Helaas ik zelf wat voedsel tekort maar als je ten zuiden van Airfield kan geraken kan ik je (morgen) wel helpen met bloed. Eventueel PM je maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanDH
Waha laat maar, ik was bijna bij een huis waar waarschijnlijk voedsel in was. Toen vond een zombie het nodig op me knock out te slaan -_-'
Dag AK, dag al me goede gear :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat had ik gister toch een geluk.
Ik log in, naast me ligt een lijk, NV goggles, M4A1 CCO SD, revolver, binoculars, compass.
Ik was vlakbij een airstrip dus daar maar even langs gegaan om te looten.
Ineens hoor ik een kogel bij mij op de grond afketsen, ik draai me om en daar loopt iemand snel weg, huppa kogel door de kop. :")
Alice backpack, GPS, een lifetime supply aan bandages, morphine en nog meer. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanDH
Iedereen last van die verschrikkelijk irritante artifacts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazat
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 28-09 22:57
DaanDH schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 19:25:
Iedereen last van die verschrikkelijk irritante artifacts?
Jup, wat bij mij hielp is het volgende:
Open je Arma2OA profile (C:\Users\%username%\Documents\ArmA 2 Other Profiles\<profilename>).
Zoek naar ''sceneComplexity'' en verander de waarde van 300.000 naar 100.000.

Na een server restart zojuist onze Ural truck & hatchback verloren (despawned?). Eerder vanmiddag werd onze bus gestolen en heb ik deze maar opgeblazen hèhè >:).

[ Voor 17% gewijzigd door bazat op 05-08-2012 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0bb3rt
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 24-09 07:56
De artifects zijn bugs.. heb iedereen last van.

Vanmiddag nog even leuk gespeeld, op de airfield een m4a1 gevonden. Prachtig ding helaas niet lang van kunnen genieten want ik zag een crashed heli en moest die even onderzoeken. Helaas voor mij bleef er een zombie in de buurt die mij te grazen nam.

Nu weer opnieuw begonnen en snel maar weer spulletjes gaan verzamelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net op NL38 ben ik vanuit het bos naar een stad geteleport. Meteen aborten die zooi :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedydown
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-06 12:25

speedydown

Icter van lik-me-vestje

wordt ik aangereden door een auto toen ik op een fiets zat >.<

Speedydown.nl !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
DayZ Lingor tutorial:

http://dayzlingor.tk/content.php?121-how-to-play

Zijn aardig wat servers. Net ff 10 min gespeeld kwam hetvolgende tegen: 2x enfield, 2x pdw, akm, alice pack en alles wat je nodig hebt om te overleven :P

Pro-tip: onthoudt op welke server je speelt :)

[ Voor 21% gewijzigd door spookz0r op 05-08-2012 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoezo is dat zo´n protip, spookzor?
Pagina: 1 ... 48 ... 92 Laatste

Let op:
Beperk de slowchat. Post alleen over de game en minder over het meeten in-game.

Voor de standalone kan men hier hier terecht