Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiSocial
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 15-05 09:53
Het is nogal een big thing...really big BIG thing.. om bepaalde "flags" mee te geven aan de .exe, als je launched.

Dit is wat ik momenteel heb: -nosplash -winxp -skipIntro -noCB -cpuCount=4 -exThreads=7 -maxMem=2047 /High -mod=@VopSound2.3;@DayZ

Someone correct me if I'm wrong, maar vooral het aantal cpu cores en de MaxMem param maken echt een gigantisch verschil.

Overigens kun je ook met de free versie spelen, alleen dan heb je low res textures, voor zover ik weet. Allicht even de poging waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikkietrugjaap
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:56
AntiSocial schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 18:32:
Het is nogal een big thing...really big BIG thing.. om bepaalde "flags" mee te geven aan de .exe, als je launched.

Dit is wat ik momenteel heb: -nosplash -winxp -skipIntro -noCB -cpuCount=4 -exThreads=7 -maxMem=2047 /High -mod=@VopSound2.3;@DayZ

Someone correct me if I'm wrong, maar vooral het aantal cpu cores en de MaxMem param maken echt een gigantisch verschil.

Overigens kun je ook met de free versie spelen, alleen dan heb je low res textures, voor zover ik weet. Allicht even de poging waard.
Alleen moet ik dan nog Operation Arrowhead kopen.

Bedankt voor de input in ieder geval. Ik ga er nog even een maandje over nadenken. Tot nu toe neig ik naar wachten tot Arma 3 uitkomt en de mod naar daar toe wordt ge"port".

Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiSocial
Vraagje: dit is nu al de tweede keer dat ik inlog en dat mijn character K.O. is. Zover ik weet had ik geen "debuffs" toen ik uitlogde..met name omdat het nu midden in Cherno is baal ik nogal..

Ideeen?

Edit: Godnondegloeiende! En toen was ik opeens weer dood en lag ik in de zee, terwijl de countdown nog bezig was... dag gear...again. Eens een andere server dan NL50 proberen :/

[ Voor 30% gewijzigd door AntiSocial op 02-08-2012 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-11-2024

Arnevld

Warhammer

Alle servers via de Six launcher hebben over de 200 ping bij mij.
Licht niet aan mijn net of verbinding maar echt extern.
Bij geneen andere server of pings naar de upc hebben zon hoge ping.
Dan maar via arma starten denk ik...

Warhammer en PC games en lego

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18:08
Weer een te mooi om waar te zijn verhaaltje. Was samen met streepje in appartamenten gebouw dood gegaan. Idioten artifacts, rare faints en gebroken botten en invincible zombies. Was niet te doen. Opnieuw gespawnd bij elektro.

Lekker in elektro lopen looten en een double barreld shotgun gevonden. Ineens hoorde ik schoten van een AK ofso dus ik ging op onderzoek uit. Zag ik in het ziekenhuis iemand bezig wat te looten. Rustig van achteren benaderen en vlak achter hem shotgun pellet door z'n door hoofd geboord. Rent gelijk al bloedend weg, doordat ik geen clear shot had ben ik er maar achter aan gelopen. Op een gegeven moment dacht hij me afgeschud te hebben. Dus ging hij in een huisje bandagen, toen ik ineens weer achter hem stond en weer een shotgun pellet door zijn hoofd boorde. Hij draaide zich om en viel toen dood.

Nu denk je van nouja dat valt nog wel mee. Totdat ik zijn backpack eens open trok. Coyote backpack om precies te zijn. Met M4a1 CCO SD, rangefinder, NVG, alle tools, veel mags en m9 SD. Oftewel gewoon een zeer goede start gear als je net gespawned bent haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PascalvE
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07:16
Gisteren iets zeer vreemds meegemaakt. Ik zat met een vriend te spelen op LAN, en we waren zo'n 40 km verwijderd van elkaar. Ik stond midden in een bos en opeens hoor ik een stem achter me, een gast begint in het Engels te ouwehoeren dat hij me wil helpen en dropt zo een M249 + 400 kogels voor me neus. En voordat ik de boel heb opgepakt is hij alweer verdwenen... Oke, vreemd, maar het wordt nog vreemder. Nog geen minuut later staat hij achter die vriend van me, precies dezelfde character en dezelfde stem: hier heb je wat spul. Ook hier dropt hij een LMG (ander type, geen idee welke) en ook nog een betere backpack + nightvision goggles. Gelijk denken we, dit is een bot/computer of iets dergelijks want hij spreekt wel heel netjes en de zinnen lijken precies po wat hij tegen mij zei. Maar dat was ook niet zo want hij reageerde op de acties van die vriend van mij (voice-chat werkte niet, maar op de bewegingen).

Iemand enig idee wat dit kan zijn? Een hacker ofzo? Zeer vreemd verhaal, ik weet het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0bb3rt
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 24-09 07:56
bah zit op nl50 komt er een met een horde zombies achter zich aan.. ik denk ga hem helpen.. roep friendly schiet me zo door me poffertjesporum.. weg akm, weg g17 :(
maarja weer opnieuw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch maar Arma II gekocht,
Steam key for OA op www.thepowerlevel.com voor 14,66, betaald via moneybookers > Ideal :)
Moet wel even wat vragen via mail beantwoorden zodra je betaald hebt en dan een chat met de support openen, maar dat ging hier lekker vlot en had de key binnen 5 min van bestellen.

Dus voor iedereen die twijfelt en/of een goedkope key wil, thepowerlevel.com :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:35
PascalvE schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 19:48:
Gisteren iets zeer vreemds meegemaakt. Ik zat met een vriend te spelen op LAN, en we waren zo'n 40 km verwijderd van elkaar. Ik stond midden in een bos en opeens hoor ik een stem achter me, een gast begint in het Engels te ouwehoeren dat hij me wil helpen en dropt zo een M249 + 400 kogels voor me neus. En voordat ik de boel heb opgepakt is hij alweer verdwenen... Oke, vreemd, maar het wordt nog vreemder. Nog geen minuut later staat hij achter die vriend van me, precies dezelfde character en dezelfde stem: hier heb je wat spul. Ook hier dropt hij een LMG (ander type, geen idee welke) en ook nog een betere backpack + nightvision goggles. Gelijk denken we, dit is een bot/computer of iets dergelijks want hij spreekt wel heel netjes en de zinnen lijken precies po wat hij tegen mij zei. Maar dat was ook niet zo want hij reageerde op de acties van die vriend van mij (voice-chat werkte niet, maar op de bewegingen).

Iemand enig idee wat dit kan zijn? Een hacker ofzo? Zeer vreemd verhaal, ik weet het.
Je bent één van de vele. lees maar de afgelopen 3 pagina's
die dudes hebben mij vandaag ook al de stuipen op het lijf gejaagd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-08 20:13

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Als mensen medische hulp nodig hebben, ik heb de nodige gear (o.a) bloodpacks en wil wel lid worden van "Trusted Medics of the Wasteland". Meestal ben ik laat in de avond online (na 22u). PM maar indien nodig, op dit moment bevindt ik me vrij centraal.

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thorgal21
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-09 12:05

thorgal21

Forum Noob

Waarom doen mensen dat eigenlijk? Gear etc. geven ? Wat is daar het praktisch nut van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PascalvE
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07:16
jterpstra schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 20:02:
[...]

Je bent één van de vele. lees maar de afgelopen 3 pagina's
die dudes hebben mij vandaag ook al de stuipen op het lijf gejaagd
Ah ik zal eens teruglezen, bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

thorgal21 schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 20:04:
Waarom doen mensen dat eigenlijk? Gear etc. geven ? Wat is daar het praktisch nut van?
In Soviet Russia, my gear is your gear.

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedydown
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-06 12:25

speedydown

Icter van lik-me-vestje

@istealyourgun heb je dan toevallig ook 2x anti biotics?:P wij zijn een beetje infected na ons boottochtje

Speedydown.nl !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 01:28
En ja hoor. Kennelijk is er weer iemand die naar mensen toe teleport en gear geeft op NL38. En het dan ook nog accepteren. Wat een bullshit dit zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Adanteh schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 20:25:
En ja hoor. Kennelijk is er weer iemand die naar mensen toe teleport en gear geeft op NL38. En het dan ook nog accepteren. Wat een bullshit dit zo.
Wat heb je dan gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Ik niks, vind het zelf bullshit. Hoor wel steeds op TS dat ze kunnen vragen wat ze willen en het dan allemaal krijgen. Gister was er een groepje van 6 die allemaal NVGs, rangefinder, AS50 en silenced wapens kregen. Dan staat er bij die mensen meteen een groot doelwit op hen hoofden voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Adanteh schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 20:29:
Ik niks, vind het zelf bullshit. Hoor wel steeds op TS dat ze kunnen vragen wat ze willen en het dan allemaal krijgen. Gister was er een groepje van 6 die allemaal NVGs, rangefinder, AS50 en silenced wapens kregen. Dan staat er bij die mensen meteen een groot doelwit op hen hoofden voor mij.
Ik kan je wel een Makarov geven hoor :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Ik denk niet dat dat nodig is. Sommige mensen halen zelf die gear gewoon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Adanteh schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 20:32:
Ik denk niet dat dat nodig is. Sommige mensen halen zelf die gear gewoon ;)
Klopt, vandaar mijn aanbod. Ik heb nog een Makarov die ik gevonden had, misschien dat je die wil ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet dit grapje er toch even bij zetten ->
Altijd leuk met Hatchets rondlopen natuurlijk

Gebeurt in de buurt nog welleens ->
p1: "May I AXE you a question?"
p2 : "Yeah?"
p1: "Do you know CHOPnese?"
p2: "Ofcourse I know CHOPnese, CHOPCHOPCHOP" *CHops away at p1*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17:00

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Ik zit te twijfelen of ik wel op NL38 blijf. Ik vind het altijd wel gezellig op TS etc, maar wel zwaar riskant met die hackers. Vooral om dood te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:00
Adanteh schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 20:29:
Jammer genoeg zijn de meeste zoniet alle ook Gotters ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0bb3rt
net opnieuw begonnen eerste huisje een czech backpack meteen doorgelopen naar een Deer Stand waar ik een AKS vond met 2 mags.. geen slecht nieuw begin :D

tot nu toe geen hackers tegen gekomen, alleen nog maar twee bandits

playertag: Sgt-Skippy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedydown
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-06 12:25

speedydown

Icter van lik-me-vestje

ik liep vandaag met iemand op tot we elkaar kwijt raakten. Dus ik vraag waar hij zat. zegt ie: achter je. Liep hij achter een random speler aan :']

Speedydown.nl !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
Vipeax zijn heli's al officieel er in gepatched? We hebben er namelijk 2 gevonden.. maar weten niet wat te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh leuk, terug heli's in DayZ, vriendelijke hacker die je voor niets high-end loot geven en een nieuwe map die gereleased is.

En waar ben ik? Juist, op vakantie :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wow 70% van alle official servers staan passworded atm..

heb medelijden met de blacklist beheerder..

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon4ce
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online

dragon4ce

hardware freak

ben ik net terug van een weekje vakantie, een aantal dingen zijn aangepast blijkbaar. Dat laadscherm ziet er wel goed uit nu :p

En was ik laggy of is de m1911 qua damage generved? t leek ook of zed's weer van grotere afstand aggro'den :p

Omdat het kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Laatst online: 18:08
Het schijnt( volgens mij ook) dat m1911 en revolver niet meer one shot, one kill zijn. Daarnaast is de aggro inderdaad zeker vergroot. De line of sight speelt nu ook een veel grotere rol. Een andere tip ga geen appartamenten in met 1 floor, daar kom je haast niet meer uit. Zombies buggen sinds laatste patch ook door muren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IStealYourGun schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 20:03:
Als mensen medische hulp nodig hebben, ik heb de nodige gear (o.a) bloodpacks en wil wel lid worden van "Trusted Medics of the Wasteland". Meestal ben ik laat in de avond online (na 22u). PM maar indien nodig, op dit moment bevindt ik me vrij centraal.
Als ik terug ben van vakantie ga ik dat ook doen, misschien kunnen we dan een team vormen ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Accepteren valt ook wel mee, ik kreeg het toen gewoon in me gear gestopt, had ineens een AS50 in me handen..
Even mee gespeeld en binnen een uurtje alweer dood.

Vandaag met jou gespeeld ook, met een man of 6 bij Prud in de buurt. Was leuk, totdat ik werd neergesniped bij een Deer Stand.. Nog gelukt om te komen waar jullie wilden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

jantje 2 schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 21:46:
Het schijnt( volgens mij ook) dat m1911 en revolver niet meer one shot, one kill zijn. Daarnaast is de aggro inderdaad zeker vergroot. De line of sight speelt nu ook een veel grotere rol. Een andere tip ga geen appartamenten in met 1 floor, daar kom je haast niet meer uit. Zombies buggen sinds laatste patch ook door muren.
dragon4ce schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 21:44:
ben ik net terug van een weekje vakantie, een aantal dingen zijn aangepast blijkbaar. Dat laadscherm ziet er wel goed uit nu :p

En was ik laggy of is de m1911 qua damage generved? t leek ook of zed's weer van grotere afstand aggro'den :p
Nee, er was een Arma2 beta patch die de dmg van vele wapens heeft verminderd. Volgens Vipeax gaan ze er niet perse aan werken om dit met DayZ weer terug te brengen omdat dit te veel classes gaat op leveren.

Agro is anders correct.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

agro correct ? Ik agro soms een zombie vanaf 400 meter terwijl een zombie die op 50 meter staat me gewoon laat lopen :-p

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanaf dit weekend komt deze hack uit... leuk zeg......

Afbeeldingslocatie: http://img217.imageshack.us/img217/8485/heliosradardayzsshot8.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img809.imageshack.us/img809/7899/heliosradardayzsshot3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img220.imageshack.us/img220/821/heliosradardayzsshot5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img151.imageshack.us/img151/1479/radardayzsshot018.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.artificialaiming.net/forum/news/60901-dayz-hacks-dayz-radar.html

Iemand die zin heeft om DDOS aanval te doen op deze site? :p verdient het dubbel en dik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Verwijderd schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 21:54:
[...]

Als ik terug ben van vakantie ga ik dat ook doen, misschien kunnen we dan een team vormen ofzo :)
Lijkt me zeker aangenaam. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
Op Sesuk1 staat op kalisty island een tenten camp vol met gear. Vreemde is dat er mk17 mags en SSL? sniper mags tussen liggen.

[ Voor 5% gewijzigd door chiIIed op 03-08-2012 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

IlIlIlIlIl schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 22:45:
agro correct ? Ik agro soms een zombie vanaf 400 meter terwijl een zombie die op 50 meter staat me gewoon laat lopen :-p
De stelling dat de agro verranderd is, is correct.
En 400m spawnen ze nog niet eens dus dat lijkt mij wat stug.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spollie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:58
Tentjes spotten vanuit de lucht >:)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/EVbUH.jpg

Chris achter de stuurknuppel van de Huey:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/2kRD1.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Spollie op 03-08-2012 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
  • Laatst online: 26-01 03:52
Hacks worden steeds gekker, komt net een hond op ons afrennen die begint te blaffen en begint vervolgens op te schieten, echt wtf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Verwijderd schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 21:57:Vandaag met jou gespeeld ook, met een man of 6 bij Prud in de buurt. Was leuk, totdat ik werd neergesniped bij een Deer Stand.. Nog gelukt om te komen waar jullie wilden?
Ik moest ook weg, ging lekker Batman kijken. Overigens vond ik het super vaag, want ik hoorde voordat jullie bij die deerhut waren uit jullie richting een AS50 schot komen en jullie hoorden het niet? Later toen nog een gast zien rennen bij die deerhut en toen jij werd gekilld waren het twee AS50 schoten. Weet jij of ze die dude nog hebben kunnen vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17:00

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Adanteh schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 01:37:
[...]

Ik moest ook weg, ging lekker Batman kijken. Overigens vond ik het super vaag, want ik hoorde voordat jullie bij die deerhut waren uit jullie richting een AS50 schot komen en jullie hoorden het niet? Later toen nog een gast zien rennen bij die deerhut en toen jij werd gekilld waren het twee AS50 schoten. Weet jij of ze die dude nog hebben kunnen vinden?
Dat schot ging overigens richting ons, want ik hoorde het geluid van de kogel nog die voorbij kwam. Ik heb toen maar rechtsomkeer gemaakt en jullie door laten gaan. Vertrouwde het voor geen meter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yvilthi
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-10-2023
Na 2,5 dagen (in-game) survived te hebben (NL 45) gisteren door een eigen domme fout dood gegaan.
Vanaf het midden van de map helemaal terug moeten gaan naar cherno aangezien daar de enige "lit on - oil barrel" stond die ik ooit tegen ben gekomen en tsja ik had blood nodig..

Was ik op 2 meter afstand dat ik daar een lijk zag liggen, lekker looten dacht ik. na 1 min hoorde ik iets en terwijl ik om draaide kreeg ik een hatchet in mijn hoofd.
Nog net de tijd om die kerel dood te schieten maar helaas precies op zijn laatste slag.
Zodoende was ik ook dood dus.

metal note to self: dead bodys means more danger then u can think of!

Grtz Yvi

[ Voor 0% gewijzigd door Yvilthi op 03-08-2012 08:36 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winst
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 28-09 15:57
Verwijderd schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 22:47:
Iemand die zin heeft om DDOS aanval te doen op deze site? :p verdient het dubbel en dik
Die mensen die bijdragen aan hacks voor games zijn sowieso ziek in hun hoofd, vind ik zelf. De lol is er totaal van af als iemand je zomaar shit komt geven, of dat er opeens 20+ ammo kistjes op de grond liggen.
Die lui die mogen van mij gewoon een eeuwige ban krijgen, al weet ik dat het zeer moeilijk is om ze te achterhalen. Blijkbaar hebben sommigen van hen ook nog onsterfelijkheid, dus je kan ze niet doden :(

Winst = Papie = ZeroT0ne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Sowieso snap ik niet echt het nut van die hacks in een game zoals DayZ. Het kost je (doorgaans) geld en je wint er niets bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLikeNoobies
  • Laatst online: 19-09 09:27

iLikeNoobies

With Big Boobies

Was gisteren onderweg naar Zub vanaf Elektro en liep over Little Hill, staar daar bovenop gewoon een tentenkamp. Ik even kijken en in de eerste 2 tentjes vind ik niks, in de derde vond ik echter 5 Ghilliesuits :D

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asphyxion
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18:48

Asphyxion

I am, therefor I think

Goed. We rebooten NL50 nu vaker en het lijkt beter te gaan met inloggen. We doen er nu 3 automatisch. Helaas heeft Vilayer volgens mij geen automagische announce voor een reboot, dat is voor nu helaas niet anders. En nee, ik ga niet om 06:00 inloggen om handmatig te announcen. ;)

Gister een rustig avondje gehad met het zoeken naar vehicles die buiten de map staan. Niets tegen gekomen, wel een leeg tentje gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanDH
  • Laatst online: 20-05 20:37
Gister eindelijk voor de 2e keer gespeeld!
Wat ging ik vaak dood zeg... Elk dorpje waar ik kwam had ik gelijk een horde zombie's achter me aan -_-'
Het enigste wat ik kon vinden was ook een axe geen wapen alleen maar kogels, dus daar had ik ook niet veel aan. Ik speelde op de NL39 trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
Dat hoort erbij, in het begin is de learning curve nogal hoog.
In het begin was ik al blij dat ik een uurtje levend was :P

De karakter waarmee ik nu speel, ingame day36 en ik denk dat ik er meer dan 19u op de voet ben.
Ook al ben ik meerdere keren bijna dood geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanDH
Het is wel heel vervelend...
Hoe kan je trouwens een rugzak oppakken en gebruiken?
Want vond een ALICE rugzak maar ik weet echt niet hoe ik die kon oppakken en me spullen erin stoppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
DaanDH schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 09:54:
Want vond een ALICE rugzak maar ik weet echt niet hoe ik die kon oppakken en me spullen erin stoppen?
YouTube: DayZ Beginners guide - Learning the basics

Volg het hele filmpje maar, maakt het één en ander wel duidelijk o.a. de inventory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yvilthi
Mij lukte het door eerst de eigen backpack te droppen en daarna die andere te looten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asphyxion

Asphyxion

I am, therefor I think

Als er 1 op de grond ligt:

1. Op en de alice pack op de grond (via het scroll wheel menu)
2. Open je eigen backpack en transfer alle items van je eigen backpack naar die op de grond ligt.
3. Sluit de window en pak nu de alice pack die op de grond ligt op (weer via scroll wheel menu)

Als je je eigen backpack eerst op de grond gooit, bestaat de kans dat je die kwijt bent.

Edit: En als er spullen rond om de alice pack liggen, moet je die eerst misschien weghalen voor dat je bij de rugzak kunt.

[ Voor 8% gewijzigd door Asphyxion op 03-08-2012 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanDH
Oke bedankt jongens!
Vanavond maar weer eens proberen... als ik er nog een vindt -_-'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapstok!
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 24-09-2021
Is er overigens een optie om je debug monitor te verkleinen? Heb wel gezien dat je in Advanced Settings je UI kleiner kunt maken, maar ik ben eigenlijk tevreden met de grote die het nu heeft. Is dit echt de enige mogelijkheid?

League of Legend EUW: Tristanar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0bb3rt
Waar loggen jullie doorgaans uit?
Ik doe het nu vaak in barns of in een stadje.
Ook hebik een tent gevonden, als ik die nu op zet enspullen inlaad veranderen die dan van server mee als ik daarinlog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLikeNoobies
  • Laatst online: 19-09 09:27

iLikeNoobies

With Big Boobies

R0bb3rt schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 10:44:
Ook hebik een tent gevonden, als ik die nu op zet enspullen inlaad veranderen die dan van server mee als ik daarinlog?
Meestal in het bos in de buurt van wat bomen/bosjes.

En nee, tenten en vehicles zijn server gebonden dus gaan niet mee als je ergens anders inlogt.

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asphyxion

Asphyxion

I am, therefor I think

R0bb3rt schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 10:44:
Altijd ergens onder een spar/den. Nooit in een stad, aangezien eventuele spelers je al zullen zien voordat jij bent ingelogd.

Tenten zijn server gebonden, dus de spullen er in ook. Let ook op bij tenten: ze zijn nogal bugt soms. Doe er eerst 1 item in en wacht op een server restart. Als ie na een server restart niet leeg is, kun je hem veilig gebruiken (maar andere spelers kunnen er natuurlijk altijd bij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0bb3rt
Oke. Zal maar gaan uitloggen in het bos dan..

De tent zal ik ook eerst op een veilige plaats opzetten. En uittesten natuurlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
robpol schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 00:24:
Tentjes spotten vanuit de lucht >:)

[afbeelding]

Chris achter de stuurknuppel van de Huey:

[afbeelding]
Zie ik dat goed Rob :9~ :D

Heb nu al zin in vanavond ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 20:12

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Is dit mogelijk?

http://i.imgur.com/0SC4I.jpg

Zeker met veel raketten/grenades ofzo?

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiSocial
Da_maniaC schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 12:46:
Is dit mogelijk?

Of heeeeeel veel smoke grenades :P Ach, de supermarket staat nog - all that matters!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dit mogelijk?

chopper die gecrasht is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is dit mogelijk?

als je de reddit waar je dit uit hebt gehaald even leest weet je dat dit hackers waren met RPG's, satchels en RPG's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 20:12

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

JoSchaap schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 13:06:
[...]

als je de reddit waar je dit uit hebt gehaald even leest weet je dat dit hackers waren met RPG's, satchels en RPG's
Hmmmm, nope heb het niet van reddit af .

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiSocial
Pffft. Net even een spannend momentje gehad... misschien zelfs wel met 2 tweakers. Kwartiertje geleden ofzo liep ik door de bosrand van Green mountain...zie ik opeens een team van 2(?) man in Ghillies de berg op komen :9 Heb nog nooit zo snel naar de Z knop gezocht... geprobeerd achter ze te komen en van hun zuurverdiende loot te ontdoen, maar helaas... ze waren alweer weg...

*shakes fist in the air*
Next time!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schelling
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 00:40
Asphyxion schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 09:39:
Goed. We rebooten NL50 nu vaker en het lijkt beter te gaan met inloggen. We doen er nu 3 automatisch. Helaas heeft Vilayer volgens mij geen automagische announce voor een reboot, dat is voor nu helaas niet anders. En nee, ik ga niet om 06:00 inloggen om handmatig te announcen. ;)
Vilayer heeft via de ACP inderdaad niet die mogelijkheid. Ik heb op mijn server NL101 in de MOTD regels gezet hoe laat de restarts zijn. uiteraard zie je dat alleen wanneer je inlogt.
Jammer dat het niet kan. Alleen wanneer ik tussendoor een restart doe ivm een BETA update oid dan log ik in met ARMA2 Rcon en meld ik even dat de server gaat restarten om te updaten.

En dan nog even voor iedereen die last heeft van de grafische bug bij militaire spots. Onderstaande helpt bij mij elke keer.
-> esc naar menu
-> ALT + ENTER naar windowed mode
-> even wachten
-> ALT + ENTER weer terug naar fullscreen mode

http://www.youtube.com/wa...er_embedded&v=ESXsUpSNNt4

[ Voor 17% gewijzigd door schelling op 03-08-2012 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yvilthi
Iemand die het eind van het jaar ook the WarZ gaat proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Laatst online: 28-09 11:34
Asphyxion schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 10:48:
[...]

Altijd ergens onder een spar/den. Nooit in een stad, aangezien eventuele spelers je al zullen zien voordat jij bent ingelogd.

Tenten zijn server gebonden, dus de spullen er in ook. Let ook op bij tenten: ze zijn nogal bugt soms. Doe er eerst 1 item in en wacht op een server restart. Als ie na een server restart niet leeg is, kun je hem veilig gebruiken (maar andere spelers kunnen er natuurlijk altijd bij).
Onder een boom of struik uitloggen en later weer inloggen is geen goed plan. De boom kan je benen breken of je vermoorden :)
Yvilthi schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 14:58:
Denk het wel zie DayZ namelijk niet standalone worden voor Kerstmis en ben toe aan wat anders.
schelling schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 14:34:
[...]

Vilayer heeft via de ACP inderdaad niet die mogelijkheid. Ik heb op mijn server NL101 in de MOTD regels gezet hoe laat de restarts zijn. uiteraard zie je dat alleen wanneer je inlogt.
Jammer dat het niet kan. Alleen wanneer ik tussendoor een restart doe ivm een BETA update oid dan log ik in met ARMA2 Rcon en meld ik even dat de server gaat restarten om te updaten.

En dan nog even voor iedereen die last heeft van de grafische bug bij militaire spots. Onderstaande helpt bij mij elke keer.
-> esc naar menu
-> even wachten

Of ze fixen gewoon die file van DayZ waar het aan ligt.... 8)7 Target date is nog steeds 1 augustus lol.

[ Voor 50% gewijzigd door spookz0r op 03-08-2012 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simcon
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 11:17
schelling schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 14:34:
[...]

-> esc naar menu
-> even wachten

Hier nog een truukje wat werkt als je de glitches/artifacts op je scherm krijgt.

Druk op shift + numpad - en typ daarna "flush"op je keyboard.

Dan start het flush commando en meestal zijn alle glitches en artifacts weg dan.
Soms moet je het twee keer achter elkaar doen voordat alle glitches wegzijn.

Ook gaat soms mijn fps weer wat omhoog nadat ie wat was ingezakt na een tijdje spelen na dit commando.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Hoef niet altijd te werken. Heb beide manieren getest en had voor mij geen nut.

W7 64bit, 2500k, 8gb ram, HD 7950 OC.

[ Voor 20% gewijzigd door spookz0r op 03-08-2012 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schelling
Yvilthi schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 14:58:
Meh...wacht wel even af hoe het er echt uit gaat zien wat betreft gamepley e.d. Heb er weinig vertrouwen in op basis van wat ik er van heb gezien (game zou dit jaar uit moeten komen maar er zijn alleen nog maar ss vrijgegeven). Ik heb de indruk, maar dat is speculatie, dat het een nogal vergevingsgezinde game gaat worden. Eén van de dingen die ik juist aan DayZ goed vind is het feit dat het absoluut geen vriendelijke game is als je net begint. Ik doel dan op de gameplay, niet op de controls of andere arma2 bugs. Juist dat maakt DayZ voor mij zo 'verslavend'.
spookz0r schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 14:58:
[...]

Denk het wel zie DayZ namelijk niet standalone worden voor Kerstmis en ben toe aan wat anders.
Rocket zei gisteren nog wel wat interessants hierover tijdens een live stream van Machinima. Hij streeft ernaar om de game standalone te releasen voor november 2012. Gaf daarbij aan dat hij geen standalone zal afleveren die 'af' is. Het zal een continu proces van aanpassingen en toevoegingen worden. Beetje zoals nu dus.
[...]
Of ze fixen gewoon die file van DayZ waar het aan ligt.... 8)7 Target date is nog steeds 1 augustus lol.
:) Tijdens dezelfde livestream deed hij daar nog blasé over. Zei dat we geen hotfix krijgen maar een update met nieuwe toevoegingen;
- er komt weer een visueel onderscheid tussen bandits en friendlies (gebaseerd op humanity)
- hij wil honden toevoegen

Voor iedereen die het niet gezien heeft:
http://www.youtube.com/wa...er_embedded&v=y2ArIFO-v60
even doorschuiven naar > 22 minuten

edit: oh, en de livestream word ook nog even gekaapt door scripters met een 'Thunderdome' scriptje :+

[ Voor 46% gewijzigd door schelling op 03-08-2012 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
spookz0r schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 15:02:
Hoef niet altijd te werken. Heb beide manieren getest en had voor mij geen nut.

W7 64bit, 2500k, 8gb ram, HD 7950 OC.
indianenverhalen, werkt voor geen meter

de enige echte (tijdelijke) fix is een verse reboot van je pc. dan kun je weer even normaal spelen.

wordt gelukkig gefixt in de komende patch!

tot die tijd speel ik op Lingor island (ook wel geinig gedaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Jezus op elke server die ik join zitten hackers ben er echt klaar mee. Tijd dat ze er wat aan gaan doen met Battleye en DayZ anders gaat deze game binnen notime helemaal dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
is niets aan te doen, Arma2 is gemaakt op basis van Fulltrusted clients (vandaar dat clients gewoon scripts mogen draaien)

Dit krijg je niet 100% dicht met anticheat. enige echte oplossing is zoals al vaker geoppers is. Standalone game maken. Client trusts eruit slopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schelling
JoSchaap schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 15:13:
[...]
Noem mij maar Winnetou;

schakelen naar windowed mode en weer terug werkt voor mij altijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiSocial
JoSchaap schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 15:13:
[...]

de enige echte (tijdelijke) fix is een verse reboot van je pc. dan kun je weer even normaal spelen.

wordt gelukkig gefixt in de komende patch!

tot die tijd speel ik op Lingor island (ook wel geinig gedaan)
En ik heb blijkbaar Apache bloed in me, aangezien een flush perfect werkt. Dus...tja... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asphyxion

Asphyxion

I am, therefor I think

[...]

Onder een boom of struik uitloggen en later weer inloggen is geen goed plan. De boom kan je benen breken of je vermoorden :)
Nog nooit problemen mee gehad, maar zou best kunnen. Ik kom niet te dicht bij de stam... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schelling
AntiSocial schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 15:21:
[...]

En ik heb blijkbaar Apache bloed in me, aangezien een flush perfect werkt. Dus...tja... 8)7
Die werkt dan niet bij mij, maar ja ik ben dan ook Cherokee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Wij hebben maar pass op private hive gezet en de vereiste dat iedereen TS moet joinen om hackers tegen te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
schelling schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 15:04:

edit: oh, en de livestream word ook nog even gekaapt door scripters met een 'Thunderdome' scriptje :+
het 'moment' YouTube: DayZ Live Stream

:+

verschrikkelijk slechte interviewers trouwens! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schelling
JoSchaap schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 15:45:
[...]

verschrikkelijk slechte intervieuwers trouwens! :D
lol..inderdaad. Maar dat valt me altijd wel op bij welke 'gaming' site/stream dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

leuk potje DayZ aan het spelen komt er een mede tweaker aan die het leuk vind om ons gewoon neer te schieten :(

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuuv
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16:49
spookz0r schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 15:29:
Wij hebben maar pass op private hive gezet en de vereiste dat iedereen TS moet joinen om hackers tegen te gaan.
mag ik dan ook joinen en bandit spelen? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
schelling schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 15:04:
[...]

Meh...wacht wel even af hoe het er echt uit gaat zien wat betreft gamepley e.d. Heb er weinig vertrouwen in op basis van wat ik er van heb gezien (game zou dit jaar uit moeten komen maar er zijn alleen nog maar ss vrijgegeven). Ik heb de indruk, maar dat is speculatie, dat het een nogal vergevingsgezinde game gaat worden. Eén van de dingen die ik juist aan DayZ goed vind is het feit dat het absoluut geen vriendelijke game is als je net begint. Ik doel dan op de gameplay, niet op de controls of andere arma2 bugs. Juist dat maakt DayZ voor mij zo 'verslavend'.

[...]

Rocket zei gisteren nog wel wat interessants hierover tijdens een live stream van Machinima. Hij streeft ernaar om de game standalone te releasen voor november 2012. Gaf daarbij aan dat hij geen standalone zal afleveren die 'af' is. Het zal een continu proces van aanpassingen en toevoegingen worden. Beetje zoals nu dus.

[...]

:) Tijdens dezelfde livestream deed hij daar nog blasé over. Zei dat we geen hotfix krijgen maar een update met nieuwe toevoegingen;
- er komt weer een visueel onderscheid tussen bandits en friendlies (gebaseerd op humanity)
- hij wil honden toevoegen

Ah naja als hij dat van plan is dan ga ik het zeker niet kopen. Duurt nu al te lang voordat echte klote bugs gefixed worden.
fuuv schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 16:39:
[...]

mag ik dan ook joinen en bandit spelen? :D
Je mag doen en laten wat je wil man jouw keus :) Behalve hacken dan he ;) Zijn alleen nog aan het kijken of wij Lingor als map gaan doen.

[ Voor 7% gewijzigd door spookz0r op 03-08-2012 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
inb4 rage
IlIlIlIlIl schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 16:38:
leuk potje DayZ aan het spelen komt er een mede tweaker aan die het leuk vind om ons gewoon neer te schieten :(
nvm

[ Voor 92% gewijzigd door Adanteh op 03-08-2012 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themace
  • Laatst online: 26-09 19:58
Zo gister door bugs 2 keer dood dus ik had zin in wat geklooi in cherno/elektro.. Ik zat dacht ik op NL20 en ja hoor hacker tijd. ik liep achter een groepje van 5 man aan opeens komen ze gebouw uit met full gear as50 allemaal etc. Had net een AKM gevonden bij de medical tents dus ik denk nu gaan ze dood :D Terwijjl ze aggro pakken en richting kerk proberen te gaan schiet ik er 2 dood in een hotel/cafe gebeuren. Snel hide body gedaan. Als ze de trap afkomen schiet ik er nog 2 dood helaas had de 5e me wel te pakken:/ Oh well boel hacker gear laten verdwijnen. Het is al lastig genoeg met de shoot on sight maar met zoveel gear erbij wordt het wel steeds minder leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grilkip
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
themace schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 17:12:
Zo gister door bugs 2 keer dood dus ik had zin in wat geklooi in cherno/elektro.. Ik zat dacht ik op NL20 en ja hoor hacker tijd. ik liep achter een groepje van 5 man aan opeens komen ze gebouw uit met full gear as50 allemaal etc. Had net een AKM gevonden bij de medical tents dus ik denk nu gaan ze dood :D Terwijjl ze aggro pakken en richting kerk proberen te gaan schiet ik er 2 dood in een hotel/cafe gebeuren. Snel hide body gedaan. Als ze de trap afkomen schiet ik er nog 2 dood helaas had de 5e me wel te pakken:/ Oh well boel hacker gear laten verdwijnen. Het is al lastig genoeg met de shoot on sight maar met zoveel gear erbij wordt het wel steeds minder leuk.
Dat is inderdaad wel bevredigend, maar helaas hacken ze die spullen zo weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

themace schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 17:12:
Namen kunnen noteren? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan een hacker zich vermommen als een Zed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
2 NVG'S voor 2 Ghillies. Iemand die wilt ruilen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Een M249 met 3 belts voor een Ghillie? Iemand? :D

Edit: Mijn 46 dagen character is ook dood omdat boyler zich verveelde. Geen 33 murders + 2 bandits killed meer :(

[ Voor 54% gewijzigd door Adanteh op 03-08-2012 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld

Arnevld

Warhammer

Is er iemand die mij een bloed transfusie kan of wil geven ?
Ik heb de spullen en kan wel iets terug geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schelling
Arnevld schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 18:44:
Is er iemand die mij een bloed transfusie kan of wil geven ?
Ik heb de spullen en kan wel iets terug geven
He Arne, vind dat geen probleem. Wat spreken we af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld

Arnevld

Warhammer

Welke server zit je? dan spreken we af in Balota bij de kust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grilkip
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
*meeluistert*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld

Arnevld

Warhammer

Afbeeldingslocatie: http://i0.kym-cdn.com/photos/images/original/000/001/384/Atrapitis.gif

[ Voor 7% gewijzigd door Arnevld op 03-08-2012 18:53 ]

Pagina: 1 ... 47 ... 92 Laatste

Let op:
Beperk de slowchat. Post alleen over de game en minder over het meeten in-game.

Voor de standalone kan men hier hier terecht