Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanDH
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-05 20:37
Asphyxion schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 14:09:
[...]

Goed opletten wanneer je inlogt. Net wanneer je bent ingelogd zie je rechts onderaan een beschrijving van waar je bent. Daarna opzoeken op bv http://www.dayzdb.com en proberen je positie te bepalen aan de hand van de kaart en landmarks.

Wolken gaan overigens altijd richting het oosten. Dat kan je helpen bij je richting te bepalen.
Oke bedankt! Dat is zeker een nuttige tip :Y
Vanavond als ik weer inlog gelijk even kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Gister samen met Foof/Chris, zagen we een helikopter overvliegen in EU #404.

1 ding wat we gaan doen, is op jacht gaan voor die helikopter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanDH
  • Laatst online: 20-05 20:37
Op welke server zitten de meeste mensen hier trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

finniespin schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 00:59:
Ik kan soms bepaalde servers niet vinden via de six launcher, het duurt heel lang voordat de server tevoorschijn komt.
Iemand enig idee?
Ik heb gegoogled naar "List of DayZ servers" toen ik NL38 niet kon vinden, en één of twee linkjes geprobeerd alvorens een goeie lijst te vinden. Ik ben nu niet thuis dus heb de link niet, maar die moet je kunnen vinden als je googlet en hij was redelijk up-to-date.
Overigens bleek toen dat NL38 achterliep bij de DayZ client die ik had dus kon ik alsnog niet spelen, maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-09 11:34
Vipeax: ik zie een paar servers met als map Lingor Island. Is dit een nieuwe DayZ map? Of gewoon andere mission file en map?

[ Voor 19% gewijzigd door spookz0r op 01-08-2012 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Essox Lucius
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-09 10:56
Is er een vriendelijke tweaker die mij kan helpen?
Ik heb een gebroken been en geen morfine erbij(noob) , ik zit onder de brug van de train station tussen Nizhnoye en Solichniy .
Laat mij het ff weten als er iemand daar in de buurt is ,mss kunnen wij ruilen. Ik heb geen wapens wel wat steaks.
Noem server en tijd en ik zorg wel dat ik online ben.
Thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-08 20:13

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

spookz0r schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 14:25:
Vipeax: ik zie een paar servers met als map Lingor Island. Is dit een nieuwe DayZ map? Of gewoon andere mission file en map?
Kleine google leert dat het een mod map is voor arma.

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Ja net gevonden, ik zoek de DayZ versie ;)

*edit* http://dayzmod.com/forum/...54995-dayz-island-lingor/

[ Voor 48% gewijzigd door spookz0r op 01-08-2012 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLikeNoobies
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 19-09 09:27

iLikeNoobies

With Big Boobies

Verdomme! Net Day 4 bereikt, doe heel even tijdens het loaden naar de server alt+tab om te kijken welk high value dingetje ik nu is zal pakken. Kom terug: You are dead! FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennyz
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-09 09:49
Ok volgens mij werd ik net genuked op NL 21...Eerste geteleporteerd naar een andere locatie, toen een hele harde knal, boem dood. Dan is het handig dat alt+F4 werkt. Snel de server uit, reconnecten naar een andere server en nu alleen de countdown timer afwachter. Gelukkig leef ik nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Altijd weer even wennen als je na een lange tijd weer is op de kust begint.
heb wel even lol gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfius
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-03 22:06
Iemand zin om mij een handje te helpen? Lig in een bos rond Kozlovka (noord-west van Cherno) met maar 600 blood. Heb mij zelf kunnen bandagen en breuk gefixt, maar een blood transfusion zou heel welkom zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 01:28
Voor de Lingor Island koters: http://dayzmod.com/forum/...sland-lingor/#entry527574

En even snel een map: http://www.adanteh.nl/dayz/lingor/

[ Voor 21% gewijzigd door Adanteh op 01-08-2012 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themace
  • Laatst online: 26-09 19:58
Zo gister veel onzin in cherno/elektro maar uiteindelijk toch de stad uitgekomen. bleef maar desync op nl38 krijgen dus maar hop naar een andere. Kom bij me pickup pak me CZ550 zie ik 2 man over de heuvel lopen :D bam bam bam dood. Helaas hadden ze alleen wat ak's. Ik dorpje in en ik vindt een hatchback met een kapotte engine gewoon langs de weg staan alsof hij daar spawned. Dus truck weer parkeren en hatchback gepakt.. ja hoor ik rijden langs wat supermarkets en whatnot voor supplies vindt ik een GAZ net van de weg af tussen 2 boompjes... soms zit het echt heel erg mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
als het zou werken zou het leuk zijn maar elke server kickt vanwege een missende CARocks contant oid :+ (zelfs na reinstall)

jammer maar het idee is wel leuk :)

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Dan doe je het verkeerd. Chilled had hetzelfde probleem en wilde geen Arma II launcher gebruiken. Uiteindelijk daarmee toch al zijn addons even gecontroleerd en toen deed hij het prima :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Iemand die Lingor Island aan het streamen is:

YouTube: Day Z - Arma Lingor Island New Map Live! part 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
  • Laatst online: 12:35
Uhm... als ik inlog op een lingor island server. behoud ik m'n gear dan wel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfius
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-03 22:06
Malfius schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 15:45:
Iemand zin om mij een handje te helpen? Lig in een bos rond Kozlovka (noord-west van Cherno) met maar 600 blood. Heb mij zelf kunnen bandagen en breuk gefixt, maar een blood transfusion zou heel welkom zijn.
Alweer op de been dankzij de Trusted Medics of the Wasteland. (http://dayzmod.com/forum/...l-assistance-we-can-help/)

Heel leuk initatief gestart door Dr Wasteland. Wat een held _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
jterpstra schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 18:06:
Uhm... als ik inlog op een lingor island server. behoud ik m'n gear dan wel ?
Als de nieuwe map op een private hive server is wel. Hoe het gaat met normal hive weet ik niet. Lijkt mij dat er problemen kunnen onstaan als je de nieuwe map speelt en dan de normale ivm het opslaan van locaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Adanteh schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 17:51:
Dan doe je het verkeerd. Chilled had hetzelfde probleem en wilde geen Arma II launcher gebruiken. Uiteindelijk daarmee toch al zijn addons even gecontroleerd en toen deed hij het prima :D
heb je eindelijk een werkende server zit er een banhappy admin op :+

had niet door dat mn voice nog open stond toen ik naar side chat switchte..

triest gedoe dat er meteen maar gebanned moet worden als er al sorry gezegt word.. maargoed.. next server dan maar trieste prutser :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Arma 2 Launcher? Wat is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
een launcher voor arma2 bijv sixlauncher/updater

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Ja ken Six wel maar Arma 2 Launcher niet. Iemand link toevallig? Google geeft tig verschillende resultaten.

Edit: gevonden.

[ Voor 8% gewijzigd door spookz0r op 01-08-2012 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigma2k8
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-09 10:18
edit: laat maar.

[ Voor 90% gewijzigd door Sigma2k8 op 01-08-2012 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Verwarring zat hem in het feit dat er ook een programma genaamd Arma II Launcher is. Die heb ik nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennyz
Ik was net bezig in NL 4. Komt er uit het niets een gast naar me toe vlakbij Stary, die vraagt:

- Ben jij Nederlands? Ik zoek nog een schutter voor onze helikopter. Hoor je de helikopter? Die heb ik net gegeven aan een paar mensen...

Ik dacht huh, wat is dit nu weer... Hij gaat verder:

- Ja, je vraagt je misschien af waarom ik jou uitkoos. Je nickname leek me Nederlands...

Hoe kan hij nu weer van te voren weten wie ik ben als nametags uitstaan? Daarna vroeg hij:

- Heb je nog iets nodig? GPS, rangefinder etc.

Toen dacht ik, ja...de derde hacker die ik tegen kom vandaag. Disconnect.

Of het een echt een hacker was, geen idee.... Maar als iemand vraagt of ik nog iets nodig hebt en uit het niets vermoed dat ik Nederlands ben dan neem ik het zekere voor het onzekere en ga ik echt niet in een mogelijk gehackte helikopter.

[ Voor 3% gewijzigd door Lennyz op 01-08-2012 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:52

Paniohitus

Paniohitus

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Mjah het is ff kutten maar dan werkt het :P

[ Voor 87% gewijzigd door spookz0r op 01-08-2012 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thechib12
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11:46
Gister toch iets meegemaakt!

Ik was al in bezit van een M14 AIM (soort ACOG scope) en een M16A2 met Grenade launcher en had de benodigde spullen zoals eten, verband, morfine enz. Toen ik Stary Sobor wilde looten, zag ik een auto staan!
Ik had al een zooi zombies achter me aan dus ik twijfelde niet. Ik schoot weg in het autotje en verstopte me even achter het gebouw. Autootje was nog in top conditie, alleen benzine was oranje. Ik dacht laat ik eens in de achterbak kijken wat daar te vinden was. Een m24 met 4 mags, 2 AKM's met magazines en nog veel meer mooi speelgoed! Ik rij zeer tevreden weg van Stary Sobor om een vriend op te halen, Maar opeens hoorde ik schoten, maar dat was wel ver weg dus ik reed kalm weg. 5 Minuten later zat ik vast in obstakels, en ja hoor ik kreeg een kogel door de kop gejaagd!

Ja zo heb je alles en zo heb je niks:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Gebruik een photoshop scriptje om hem in stukjes te knippen en gooi hem dan in de maps API.

Wat vind jij van dat soort dingen nou Vipeax? Private hives.. Custom maps.. Etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Adanteh schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 20:58:
[...]

Gebruik een photoshop scriptje om hem in stukjes te knippen en gooi hem dan in de maps API.

Wat vind jij van dat soort dingen nou Vipeax? Private hives.. Custom maps.. Etc?
Ik ben ook wel erg benieuwd of dayz meerdere misschien wat interesantere maps gaat ondersteunen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-11-2024

Arnevld

Warhammer

Vanavond weer een half uurtje gespeeld, was weer om te janken van het lachen en beetje spanning.
Eerst kom ik iemand tegen op het strand, bleek een nederlander te zijn genaamt Whité die ik wou helpen.
Hij wou me naar zijn vrienden leiden, ik schoot hem neer omdat ik het niet vertrouwde.
Ik loop richting Cherno waar me maten zitten, in het bos bij het tankstation kom ik 2 mafketels tegen in het bos.
Ik heb het niet zo met mannen in het bos, zeker als ze met zn 2 zijn wil ik ze wel omleggen.
Ik roep ik ben friendly maar hij schoot op me, dus ik vuur terug.
Kleine 20 seconde erna komt er zomaar random iemand langs me lopen.
Die kreeg een burst in zijn nek.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=nTH0tCGRvfY&feature=youtu.be]

En een kleine 20 seconde daarna :

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=2QE5BeJiozs&feature=youtu.be]

Warhammer en PC games en lego

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andamanen
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Andamanen

Trotse eilandengroep

:'( Geen patch nog vandaag. Hopelijk zijn de glitches voor het weekend gefixt zodat ik weer verder kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiSocial
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 15-05 09:53
NL50 is toch van iemand hier? Het duurt echt godsgruwelijk lang om een nieuwe character te maken na een respawn. Bandwidth/load issuetje ofzo?

Edit: Na 5 minuten wachten op loading, receiving, character create heb ik maar ArmA gekilled...

[ Voor 25% gewijzigd door AntiSocial op 01-08-2012 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asphyxion
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:57

Asphyxion

I am, therefor I think

AntiSocial schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 22:32:
NL50 is toch van iemand hier? Het duurt echt godsgruwelijk lang om een nieuwe character te maken na een respawn. Bandwidth/load issuetje ofzo?

Edit: Na 5 minuten wachten op loading, receiving, character create heb ik maar ArmA gekilled...
Weird. Lijkt me meer een hive probleem. Moet wel zeggen dat de server voor het eerst nu een beetje druk is, dus misschien ligt het daar aan. We houden het iig in de gaten.

Edit: Zie nu wel dat het geheugen oploopt en na verloop van tijd hij al het geheugen inneemt. We rebooten nu alleen 's ochtends. Misschien ook handig om het 's avonds nog een keer te doen.

[ Voor 17% gewijzigd door Asphyxion op 01-08-2012 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs1987
  • Laatst online: 12-03 14:45
Berezino is anders vrij rustig op NL50, echter wel grappig dat ik opeens 4 mensen dood zag gaan tegelijkertijd. Weet iemand toevallig iets van een fragfest in Elektro/Cherno?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiSocial
Asphyxion schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 22:44:
[...]

Weird. Lijkt me meer een hive probleem. Moet wel zeggen dat de server voor het eerst nu een beetje druk is, dus misschien ligt het daar aan. We houden het iig in de gaten.

Edit: Zie nu wel dat het geheugen oploopt en na verloop van tijd hij al het geheugen inneemt. We rebooten nu alleen 's ochtends. Misschien ook handig om het 's avonds nog een keer te doen.
Andere servers (oa NL101) waren een heel stuk sneller. Vooral het stuk "loading..." kon zo 3~5 min in beslag nemen.

Andere issue: dat "respawn" nu disabled is, is dat een server-keuze of is dat iets dat Rocket op een bezopen middag heeft besloten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs1987
  • Laatst online: 12-03 14:45
AntiSocial schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 22:57:
[...]

Andere issue: dat "respawn" nu disabled is, is dat een server-keuze of is dat iets dat Rocket op een bezopen middag heeft besloten heeft?
Dat. Om te proberen het net zolang respawnen tot je op de goede plek terecht komt in de perken te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiSocial
Thijs1987 schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 22:59:
[...]

Dat. Om te proberen het net zolang respawnen tot je op de goede plek terecht komt in de perken te houden.
Shame... :( Voor solo play zit het spel nu redelijk in elkaar, maar dergelijke dingen verpesten echt het spelen met vrienden :/ Naja, op naar de beta dan maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Hoezo, als je wil respawnen gewoon jezelf laten opeten door zombies :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiSocial
spookz0r schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 23:12:
Hoezo, als je wil respawnen gewoon jezelf laten opeten door zombies :P
Verrassend genoeg is dat af en toe makkelijker gezegd dan gedaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:08

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Creepy bedoeling.. had aardig wat tijd besteed om op de kaart een goede plek te vinden voor mijn vers gevonden tent. Ik plaats een marker daar en ik loop die richting op om te zien dat... er al een tent staat. Op 10 meter van de marker.

Zat overigens niet veel in die tent, maar die plek wordt m dus niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themace
  • Laatst online: 26-09 19:58
Thijs1987 schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 22:59:
[...]

En om de load op de hive wat lager te krijgen.

Zo vandaag hacker/scripter++ op nl38.. stijgen 4 heli's op in Berezino en 3 ervan crashen net ten zuiden... Ik had weer morphine nodig dus maar snel cherno binnen sneaken gelukkig niemand te zien. Loop ik net de heuvel op wordt ik weer beschoten door een heli.. ik rennen komen er nog meer aan. Ja dag! kost me lang zat om veilig naar het noorden te gaan en een auto te maken. Ugh maakt het echt een stuk minder leuk zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Laatst online: 18:08
Waren met 4 man dik fully geared, AS 50 nightvision alles. We dachten dat het eens tijd werd om in het donker te spelen. Lekker overmoedig stary binnen gerend hier en daar wat zombies gekilled. Beetje met chemlights lopen spelen.

Totdat! iemand iets zag op de heuvel. Na wat overleg kwamen wij er achter dat het een enemy player was. Met zo'n l85. Dus voordat we schoten lag er helaas een van ons dood. Positie ingenomen en ff unzoomed met zo'n as50 die kerel kapot gemaakt.

En ja wat dan, dikke gear looten of er vandoor gaan. Uiteindelijk maakte we daar weer de klassieke beginnersfout. Met z'n drieen op de loot en niemand die even overwacht hield. Ineens wat vuurschoten. 2 van ons dood. 1 kon nog net op tijd uitloggen.

GF Ghillie, As 50 nightvision etc. Maar was zeker het hoogtepunt tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jantje 2 schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 00:08:
Waren met 4 man dik fully geared, AS 50 nightvision alles. We dachten dat het eens tijd werd om in het donker te spelen. Lekker overmoedig stary binnen gerend hier en daar wat zombies gekilled. Beetje met chemlights lopen spelen.

Totdat! iemand iets zag op de heuvel. Na wat overleg kwamen wij er achter dat het een enemy player was. Met zo'n l85. Dus voordat we schoten lag er helaas een van ons dood. Positie ingenomen en ff unzoomed met zo'n as50 die kerel kapot gemaakt.

En ja wat dan, dikke gear looten of er vandoor gaan. Uiteindelijk maakte we daar weer de klassieke beginnersfout. Met z'n drieen op de loot en niemand die even overwacht hield. Ineens wat vuurschoten. 2 van ons dood. 1 kon nog net op tijd uitloggen.

GF Ghillie, As 50 nightvision etc. Maar was zeker het hoogtepunt tot nu toe.
Uitloggen? Als een man ten onder gaan! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietjeP89
  • Laatst online: 22-09 23:27
Iemand die een Ghillie Suit wilt hebben? :P

Wisselde net van server omdat de huidige super veel last had van graphic bugs en nu ben ik mijn main/side arm en mijn bag kwijt ^^ Dus meer zin om terug te spawnen aan de kust.. Lig op dit moment in de buurt van Stary..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:08

tuinïnen

Eventus stultorum magister

"It's a lonely life. Being a pastor in the apocalypse"

Evilviking & Co die proberen een kerkdienst te houden. Vermakelijk filmpje. Zie overigens ook Vipeax bij de servermembers :)

Helaas dat een aantal het moeten verpesten, maar best leuk geprobeerd :)

[ Voor 29% gewijzigd door tuinïnen op 02-08-2012 01:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PietjeP89 schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 00:51:
Iemand die een Ghillie Suit wilt hebben? :P

Wisselde net van server omdat de huidige super veel last had van graphic bugs en nu ben ik mijn main/side arm en mijn bag kwijt ^^ Dus meer zin om terug te spawnen aan de kust.. Lig op dit moment in de buurt van Stary..
Sure maar waarom wil je er vanaf? door de bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietjeP89
Verwijderd schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 01:19:
[...]

Sure maar waarom wil je er vanaf? door de bug?
Mijn char lijkt wel bugged :P Vind nergens een fatsoenlijk wapen , bloed bij de minste slag, al meer rond gelopen dan wat anders , tijd om terug te gaan naar de kust xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PietjeP89 schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 01:25:
[...]

Mijn char lijkt wel bugged :P Vind nergens een fatsoenlijk wapen , bloed bij de minste slag, al meer rond gelopen dan wat anders , tijd om terug te gaan naar de kust xD
Ik heb je een DM gestuurd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
voor de mensen die geen zin hebben om te klooien om mod lingor_dayz werkend te krijgen maar wel willen rondkijken heb ik wat opgenomen

uurtje bij dag, uurtje bij nacht (voor elk wat wils dus)
http://nl.twitch.tv/joschaap/videos?kind=past_broadcasts

conclusie? erg gave map, leuk en verfrissend, maar ook imho nog te vroeg, eerst de mod maareens uit alfa voor we een nieuw speelveld toevoegen.

bovendien heeft volgens mij niemand de maker van die map toestemming gevraagd xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietjeP89
Zo , toch nog iemand blij kunnen maken met een Ghillie Suit :P

Morgen maar eens opnieuw proberen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand misschien zin om samen als groep op een vaste server te spelen?

http://dayzmod.com/forum/...a-group-on-my-247-server/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 20:12

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

We didn't start the fire....... O-)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/0Ir1HqEzsnqSzRX6RsUdimsj/medium.jpg

offtopic:
Daar gaat me NVG advantage 's nachts.....

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yvilthi
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-10-2023
Verwijderd schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 02:23:
Iemand misschien zin om samen als groep op een vaste server te spelen?

http://dayzmod.com/forum/...a-group-on-my-247-server/
Welk soort server is het . recruit of veteran?
Ik ben namelijk tamelijk ver op het character dt ik nu heb, echter kan ik die alleen gebruiken op recruit servers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Yvilthi schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 09:11:
[...]

Welk soort server is het . recruit of veteran?
Ik ben namelijk tamelijk ver op het character dt ik nu heb, echter kan ik die alleen gebruiken op recruit servers
Huh die zou je ook op veteran moeten kunnen gebruiken. Enige wat anders is normaal bij veteran is geen crosshair, playernames en 3rd person.

Snap niet waarom Rocket nog ETA zet bij pending updates. Haalt het toch niet. Topic zou een uur op slot gaan zijn inmiddels halve dag verder...

[ Voor 14% gewijzigd door spookz0r op 02-08-2012 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennyz
spookz0r schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 10:02:
[...]

Huh die zou je ook op veteran moeten kunnen gebruiken. Enige wat anders is normaal bij veteran is geen crosshair, playernames en 3rd person.

Snap niet waarom Rocket nog ETA zet bij pending updates. Haalt het toch niet. Topic zou een uur op slot gaan zijn inmiddels halve dag verder...
Waar staat de E van ETA voor? En volgens mij zet hij het er alleen maar bij zodat mensen stoppen met zeuren om een datum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winst
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 28-09 15:57
Lennyz schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 10:50:
[...]

Waar staat de E van ETA voor?
Estimated?

Winst = Papie = ZeroT0ne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Lennyz schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 10:50:
[...]

Waar staat de E van ETA voor? En volgens mij zet hij het er alleen maar bij zodat mensen stoppen met zeuren om een datum.
Als je geen schattingen kan maken moet je ze niet doen. Nu krijgt hij juist elke keer gezeur omdat hij er elke keer overheen gaat ;) Zet dan gewoon neer dat de update komt als hij klaar is en niet eerder zonder datum of iets erbij.

Verder weet ik niet waar jij ETA vandaan haalt want dit staat in het topic:

Target date:

* Wednesday 1 August 2012 (GMT)

[ Voor 12% gewijzigd door spookz0r op 02-08-2012 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennyz
spookz0r schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 10:52:
[...]

Als je geen schattingen kan maken moet je ze niet doen. Nu krijgt hij juist elke keer gezeur omdat hij er elke keer overheen gaat ;) Zet dan gewoon neer dat de update komt als hij klaar is en niet eerder zonder datum of iets erbij.

Verder weet ik niet waar jij ETA vandaan haalt want dit staat in het topic:

Target date:

* Wednesday 1 August 2012 (GMT)
Oke daar heb ik me in vergist. Ik heb niet in dat topic gekeken, maar jouw post overgenomen, daar meldde jij 'ETA'. Dat neemt niet weg dat mensen graag iets van een richtdatum zien. Volgens mij deed hij dat in het verleden niet en toen begonnen mensen topics te openen wanneer de update nu eindelijk eens zou komen.

Ik heb liever dat hij later is met releasen en er dingen echt getest en gefixed dan dat er weer nieuwe problemen ontstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Ja ik ook maar hij moet gewoon stoppen met die geschatte datums. Kan mij niet herinneren dat hij het heeft gehaald :P Ik kan al een paar dagen niet spelen. Ben omgeven door dode militaire zombies dus heb alleen maar graphical glitches...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuuv
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16:49
spookz0r schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 11:15:
Ja ik ook maar hij moet gewoon stoppen met die geschatte datums. Kan mij niet herinneren dat hij het heeft gehaald :P Ik kan al een paar dagen niet spelen. Ben omgeven door dode militaire zombies dus heb alleen maar graphical glitches...
shift+minus (numpad)
type flush <enter>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Been there done that lost het probleem niet op. Ligt aan een file van DayZ zelf. Zou in de nieuwe versie opgelost moeten zijn:

* [FIXED] Graphical glitches with dead bodies (Rebinarized file should no longer produce graphical artifacts)

[ Voor 50% gewijzigd door spookz0r op 02-08-2012 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuuv
mmh ul.

hoor net dat onze v3s truck en tractor zijn gejat op DE 1040.

zal de admin van de server (+ grote clan). gewoon de vehicle coordinates hebben opgezocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
of gewoon een speler die de boel ontdekt heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuuv
kan, maar vertrouw het niet meer. server admin hebben gewoon easy overzichtje met coordinaten waar vehicles zijn, of ze repaired zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thorgal21
  • Laatst online: 10-09 12:05

thorgal21

Forum Noob

Haha, was net lekker bezig op ARMA, had Lee Enfield, makarov, map, watch etc. Krijg ik horde zombies achter me aan (like 20), ren een huis in, schiet er 10 dood, is me ammo op, dus ik herladen, ineens alle zombies rennen op me af (In een huis, wtf?) En hartstikke dood :( Was zelfs al bij day 2!!! aarghhghggh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuuv
dus komt er op neer dat je met je groupje een eigen server moet hosten voor uberhaupt een fair chance te hebben. lekker gay is dat. laat het hosten dan maar over aan gameproducent. andere serveradmins vertrouw ik niet als ze er zo'n groot voordeel uit kunnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLikeNoobies

iLikeNoobies

With Big Boobies

fuuv schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 11:40:
dus komt er op neer dat je met je groupje een eigen server moet hosten voor uberhaupt een fair chance te hebben. lekker gay is dat. laat het hosten dan maar over aan gameproducent. andere serveradmins vertrouw ik niet als ze er zo'n groot voordeel uit kunnen halen.
Als je er zo zeker van bent dat de server admin zijn rechten abused, dan kan je de server gewoon reporten? Dan moet je er wel zeker van zijn dat de admin abused en dat lijkt me vooralsnog moeilijk te bewijzen als ik je verhaal zo lees. Het zijn vooral aannames zoals je het hier plaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennyz
Is dat geen onzinverhaal dat server admins dat kunnen zien? Volgens mij heb ik dat eens gelezen op het dayz forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLikeNoobies

iLikeNoobies

With Big Boobies

Nee, ze kunnen het wel degelijk inzien zoals ik het lees op http://dayzmod.com/forum/...-server-log-exploitation/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

vandaag maar weer eens opnieuw gaan beginnen met me gastje :(

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
fuuv schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 11:36:
kan, maar vertrouw het niet meer. server admin hebben gewoon easy overzichtje met coordinaten waar vehicles zijn, of ze repaired zijn.
Hebben ze niet. Je krijgt echt geen popup met exacte locaties van waar alles is.
De admin die dit had had hier zelf een script voor geschreven. "Also, since you need to download the logs or copy/paste part of them onto my program, you can't "track" a player in real-time movment.
There's at least a 30s - 1mn delay."

Verder kan je dan beter helemaal stoppen met spelen want hackers hebben tools die locaties real time updaten. Hackers kunnen ook tentenkampen en dergelijke zien op servers.

Het is zelfs nog erger: een hacker kan ervoor zorgen dat jouw account gebanned wordt omdat GUID's te spoofen zijn.

[ Voor 56% gewijzigd door spookz0r op 02-08-2012 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLikeNoobies

iLikeNoobies

With Big Boobies

Ik kwam gisteren overigens een onzichtbare speler tegen? Wij zagen gisteren een zombie als een gek door een open veld rennen en klaarblijkelijk raakte de zombie de speler want we zagen opeens een stroom bloed vanuit het niets komen. Een paar minuten later hoorde we iemand een blikje openmaken en vervolgens werden 2 van mijn vrienden vanuit het niets gekilled. Dafuq?

Gelukkig kon ik nog aborten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Ja dan speelt die nog met oude files. Is een exploit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietjeP89
spookz0r schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 12:03:
Ja dan speelt die nog met oude files. Is een exploit.
Niet noodzakelijk , een vriend van me lag in het ziekenhuis achter dat muurtje, hij probeerde te draaien en brak daar zijn been. Zijn lichaam glitchte de muur in , heb hem nog kunnen redden maar zijn lichaam bleef voor mij gewoon liggen in de muur. Daarna heeft hij een half uurtje onzichtbaar rond gelopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Over het algemeen is het een exploit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12:56

Oxigeon

En zo is dat!

Van het weekend ga ik eens proberen windows XP te instaleren en hopen dat daardoor mijn pc sneller wordt dan nu met Windows 7. Daarna ga ik nog maar eens proberen om Arma II te instaleren en hoop ik dat hij dan wel fatsoenlijk werkt. Nu loopt hij net niet lekker genoeg.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Oxigeon
Als je gebruik maakt van de Arma 2 launcher heb je de optie om ''XP compatility'' oid aan te zetten, ik had eerst ook wat problemen maar sinds ik die heb aangezet, Vsync uit en anti analising uit draait het echt super.
Misschien kan je dat proberen voordat je helemaal XP gaat installeren xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12:56

Oxigeon

En zo is dat!

Verwijderd schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 15:04:
@Oxigeon
Als je gebruik maakt van de Arma 2 launcher heb je de optie om ''XP compatility'' oid aan te zetten, ik had eerst ook wat problemen maar sinds ik die heb aangezet, Vsync uit en anti analising uit draait het echt super.
Misschien kan je dat proberen voordat je helemaal XP gaat installeren xD
Dan moet ik dat een proberen bij de demo. Neem aan dat als ik day-z instaleer ik dan ongeveer het zelfde graphics etc ga krijgen.. toch?

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
Weird, ik zat dichtbij elektro en ik hoorde schoten van een zwaar kaliber boven mij op de berg.
Ik dacht uhm,.. kan eindelijk eens wraak nemen op die irritante wookies.
Ik sneak er langzaam heen ineens achter mij " Dag jonge man "
Schrik me de tyfus draai me meteen om staat er een dude zonder wapens voor me.
En hij vraagt van vreemde dingen " Weet je de weg naar cherno ? " en " Zijn dat jouw vrienden daar boven ? "
Ik " Nee, zijn dat jouw vrienden ? " ineens blijft het stil,... " Misschien. maar ik zou maar snel weg gaan ze komen zo naar beneden ;) " op dat moment check ik even me bag omdat ik ineens niet meer me m4a1 op me rug zie hangen. ik open de bag en..... ineens vol met allemaal militaire crap o.a. AS50
Op dat moment peer ik hem, wist voldoende hackerssssss
Vervolgens werd er een hoop geschoten in mijn richting door weet ik het hoeveel lui, dus,....
hackers X weet niet hoeveel lui + zeer zwaar bewapend = alt f4

Toen ik me opnieuw inlogde :
Afbeeldingslocatie: http://s11.postimage.org/pfcmnbasf/arma2oa_2_8_2012_16_31_48_556.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Die hackers waren er gister dus ook al. Ongeveer iedereen die op TS zat kreeg zijn hele inventory vol met high end gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiSocial
jterpstra schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 16:39:
Weird, ik zat dichtbij elektro en ik hoorde schoten van een zwaar kaliber boven mij op de berg.
En hij vraagt van vreemde dingen " Weet je de weg naar cherno ? " en " Zijn dat jouw vrienden daar boven ? "
Ik " Nee, zijn dat jouw vrienden ? " ineens blijft het stil,... " Misschien. maar ik zou maar snel weg gaan ze komen zo naar beneden ;) " op dat moment check ik even me bag omdat ik ineens niet meer me m4a1 op me rug zie hangen. ik open de bag en..... ineens vol met allemaal militaire crap o.a. AS50
Vervolgens werd er een hoop geschoten in mijn richting door weet ik het hoeveel lui, dus,....

[afbeelding]
Mogelijk iemand die je aan de praat hield en in de tussentijd in je backpack aan het klooien was? Geen idee eigenlijk of dat ook de items in je "inventory" kan beïnvloeden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennyz
jterpstra schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 16:39:

[afbeelding]
Op NL4 toevallig? Net werd ik daar weer lastig gevallen door dezelfde hackers als gisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
Uhm, waren jullie op TS ook op NL4 ?

Misschien wordt het tijd voor een tweaker offensief :+

@Adanteh vermoedelijk voor mij was het player " Dikke Pro "

[ Voor 24% gewijzigd door osmosis op 02-08-2012 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Op NL38 werd het ook gedaan. Iemand die zijn naam heeft kunnen krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
Ze zijn nu op NL4 bij elektro, achter kraftwerk op de bergzijde
Ik wil wat doen om hun dag te verzieken maar hoe,... ik cheat namelijk niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLikeNoobies

iLikeNoobies

With Big Boobies

Naam achterhalen en reporten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0bb3rt
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 24-09 07:56
meld me hier ook even!
ben paar dagen terug begonnen met DayZ, erg leuk en niet al te makkelijk (vind ik erg leuk)
Heb nou eindelijk wat spullen. alleen het vinden van een grotere backpack zit er niet in.

als jullie op TS zitten pakken jullie dan ook dezelfde server om te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
veteran server, geen id hoe ik de naam kan achterhalen behalve dan door ze af te knallen
maar ik ben nogal in de minderheid sowieso +3 lui en hij zei dat er nog 2 extra onderweg waren

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dit was overigens mijn setup tijdens de lingor stream gisteren :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/GyJnu.jpg

links op de SG-Tab adanteh's mooie lingor map rechts laptop om de streamchat te volgen :)

en shultenbrau kon ik ingame niet vinden, dus maar een vol blik op bureau gezet ;) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is Lingor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Lingor is een custom dayz map. Speelt zich af in de jungle en is naar mijn idee veel dynamischer (Spawns all over the place en high-end loot vind je eigenlijk overal wel) Overigens heb ik hem nu veranderd naar screenshots uit de editor. Moet een stuk duidelijk zijn zo. Moet alleen van middelste zoom niveau even nieuwe screenshots maken, want die kwaliteit was wat bagger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedydown
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-06 12:25

speedydown

Icter van lik-me-vestje

WIE HEEFT MIJN BOOT GEJAT :( (nl38)

Speedydown.nl !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikkietrugjaap
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:56
Hoe meer ik lees in deze thread, hoe meer ik het spel wil gaan spelen. Ik vraag me echter af of het wel een slim idee is om voor deze mod Arma 2 te kopen wanneer Arma 3 over een half jaar uit komt. Sowieso zal ik het spel pas rond september/oktober kunnen kopen ivm de aanschaf van een nieuwe grafische kaart.

Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiSocial
tikkietrugjaap schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 18:22:
Hoe meer ik lees in deze thread, hoe meer ik het spel wil gaan spelen. Ik vraag me echter af of het wel een slim idee is om voor deze mod Arma 2 te kopen wanneer Arma 3 over een half jaar uit komt. Sowieso zal ik het spel pas rond september/oktober kunnen kopen ivm de aanschaf van een nieuwe grafische kaart.
Het spel is nu maar 10 euro ofzo met de steam sale.

wat betreft videokaart: ik heb geen idee wat je voor systeem hebt, maar ik draai het perfect op een 8600GT, niet bepaald high-end :) (Full HD scherm, net niet native resolutie)

Edit: Ik zie dat de 40% sale alweer is afgelopen. Jammer.

[ Voor 4% gewijzigd door AntiSocial op 02-08-2012 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb precies hetzelfde, wil ook graag beginnen, weet alleen niet of het de 20 euro waard is.
Of weet iemand waar ik hem nog wat goedkoper kan aanschaffen? Digitale keys zijn natuurlijk helemaal oké. :P dan ben ik wellicht bereid wel meteen te beginnen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikkietrugjaap
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:56
AntiSocial schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 18:24:
[...]

Het spel is nu maar 10 euro ofzo met de steam sale.

wat betreft videokaart: ik heb geen idee wat je voor systeem hebt, maar ik draai het perfect op een 8600GT, niet bepaald high-end :) (Full HD scherm, net niet native resolutie)

Edit: Ik zie dat de 40% sale alweer is afgelopen. Jammer.
Ik heb een I7 920 + HD4890 en ik merk dat steeds meer titels beginnen te haperen :(. Maar zo te horen zou dat best wel eens genoeg kunnen zijn. Goed om te weten, dank je.
Punt over Arma 3 die op korte termijn uitkomt blijft wel staan, though.

Prima.

Pagina: 1 ... 46 ... 92 Laatste

Let op:
Beperk de slowchat. Post alleen over de game en minder over het meeten in-game.

Voor de standalone kan men hier hier terecht