Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asphyxion
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:57

Asphyxion

I am, therefor I think

Ik ben benieuwd hoe het spel gaat veranderen wanneer de ammo count echt gaat werken (misschien al vanaf morgen). Wapens waarvoor ammo moeilijk is te vinden, worden waarschijnlijk minder gebruikt - sommige wapens zoals Lee Enfield/Winchester/CZ550 worden dan misschien weer meer gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar kun je het goedkoopst een server huren? Kun je dan ook zelf de tijdzone aanpassen? Dus nl server met usa tijden? Heb ik tenminste ligt tijdens mijn avond uren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asphyxion

Asphyxion

I am, therefor I think

Verwijderd schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 11:06:
waar kun je het goedkoopst een server huren? Kun je dan ook zelf de tijdzone aanpassen? Dus nl server met usa tijden? Heb ik tenminste ligt tijdens mijn avond uren
Wij huren bij Vilayer. 40 euro per maand incl timezone offset (dus UTC-6 draaien we nu), een interface om de server te beheren etc. Was allemaal vrij snel geregeld... De server staat fysiek in Luxemburg maar krijgt peering met Nederland. Ik heb een ping van 10 ms naar onze server.

De server is NL50 overigens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

IlIlIlIlIl schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 10:47:
wat ik zo jammer vind is dat iedereen maar meteen begint te schieten, het spel is zoveel leuker als je met een groepje samenwerkt.

ik zit trouwens vaak op NL38 of NL 20
Tja, ik ga niet met vreemden samenwerken als er geen enkele repercussie is aan iemand backstabben. Ik vertrouw ze niet, zodra ik m'n rug naar ze toe draai kan ik er een paar kogels in verwachten.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

Tsurany schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 11:10:
[...]

Tja, ik ga niet met vreemden samenwerken als er geen enkele repercussie is aan iemand backstabben. Ik vertrouw ze niet, zodra ik m'n rug naar ze toe draai kan ik er een paar kogels in verwachten.
Helemaal mee eens, zo werkt het in dit spel als jij niet de eerste bent die schiet dan ben je dood.

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thanks! Ik zal vanavond op nl50 spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertusB404
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 28-09 15:17
Kom vandaag een speler tegen op NW airfield, gelijk kogels door mn flikker.
Na de spawn bij elektro kom ik 3 lui tegen die een friendly dansje doen, even mee rondgebanjerd, en eigen weg in gegeaan.
Het kan dus wel, maar het zijn vaker kogels in je rug idd.

3630Wp ZW 39° / 3950Wp NO 39° / 990Wp ZO 5° | Vaillant VWL75/5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-09 20:31
Alhoewel dit waarschijnlijk als offtopic wordt gezien...

Dit spel lijkt me zo vet om te spelen, precies mijn ding. Jammer genoeg heb ik geen desktop, alleen een xbox. De kans is vast en zeker klein dat bijvoorbeeld BF: Dragon Rising zoiets uitbrengt :(

Do what you love, do it often

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yvilthi
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-10-2023
Ik heb de arma 2 series eerder gisteren aangeschaft en direct Dayz geinstalleerd.
WTF is dit een kékke game zeg. Het brengt herrinneringen terug van de oude NES of Mastersystems waar de permadeaths net zo frustrerend waren :P
Gisteren wilde ik even wat opzoeken op het Dayz forum, prone in een hoekje van de local supermarkt, Alt+Tab voor 1 minuut terug komen en tsjaa .. .begin maar opnieuw zonder iets.

Ik ga me zeker goed vermaken met deze game, eerstkomende keer zal ik de NL 50 ook maar eens opzoeken ;)

[ Voor 0% gewijzigd door Yvilthi op 31-07-2012 12:08 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-09 12:35
Yvilthi schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 12:08:
I
Gisteren wilde ik even wat opzoeken op het Dayz forum, prone in een hoekje van de local supermarkt, Alt+Tab voor 1 minuut terug komen en tsjaa .. .begin maar opnieuw zonder iets.
Ghehe dat leer je snel genoeg af ;)
Nooit alt-tabben in bewoond gebied. ik ren altijd de bosjes in voordat ik het alt-tabben aandurf
En ik heb dan ook nog een ghillie dus ik val niet eens zozeer op maar toch, binnen 1 minuut wil ik graag weer ingame zijn.. u never know

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLikeNoobies
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 19-09 09:27

iLikeNoobies

With Big Boobies

Nog steeds een prachtig spel. Ben ondertussen aangekomen op Day 3 en het bevalt nog steeds.

Ik heb ondertussen al 3 kampen samen met mijn clanmembers opgezet om zo overal wat spulletjes te kunnen droppen en ophalen. Heb er 1 tussen Zelenogorsk en Pavlovo opgezet, eentje ten zuiden van Stary Sobor en de laatste bij Msta. Ik vind het zelf wel handig om meerdere kampen over de map te verspreiden. Als je dan wordt gedood heb je in ieder geval altijd je tent met spulletjes bij de hand.

Vandaag gaan we verhuizen van server omdat de huidige server geen Direct Communication ondersteund waardoor het wat moeilijk communiceren is met andere spelers. Wij zijn namelijk een groep survivors en geven iedereen een kans, tenzij je niet op onze berichten reageert of je wapen op ons mikt. Het verhuizen zal alleen wel een k*tklus zijn aangezien je niet je tent met inhoud kan oppakken. Dat wordt dus zwaar serverhoppen om alles over te zetten.

Verder heb ik gisteren mijn eerste kill gemaakt. Helaas was het een onschuldige survivor. We zaten ten zuiden van Stary met een paar mensen te loeren of we wat uit Stary konden halen. Opeens werd 1 van mijn maten neergeschoten en ik dook meteen naar de grond en ben ver weg gekropen. Vanaf de treeline zag ik 2 snipers met ghillies en een civillian met een AK. Aangezien ik nog maar in mijn eentje was met alleen een M14 Aim (Helaas geen goede zoom) durfde ik het schot niet te lossen.

Ik besloot om het uit te zitten en bleef verstopt in de bosjes. Ongeveer 10 minuten later zag ik een civillian op ongeveer 50 meter voorbij me lopen. Ik dacht dat ie bij de snipers hoorde maar dat was niet het geval. Het was een noobie met een Winchester. Ik voelde me er best lullig over maar als ik hem niet had gekilled, dan hadden de andere snipers het wel gedaan. Zijn body lag helaas te ver in het open veld dus ik kon hem niet looten. Mijn eerste murder :)

Ik stond na de kill stijf van de spanning en hoopte echt dat de snipers me niet hadden gevonden. Ik besloot uit te loggen en maar even bij te komen onder het genot van een sigaretje en een bak koffie :)

Dat was toch wel het meest spannende moment wat ik heb meegemaakt die afgelopen 3 dagen.

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
  • Laatst online: 29-09 12:35
Kom gezellig bij mij op NL13 ;) ( Wel direct com )
Zolang je maar uit de buurt blijft van mijn tentjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLikeNoobies

iLikeNoobies

With Big Boobies

Zoals ik zei zullen we vandaag verhuizen maar we hebben nog geen geschikte server. We zijn op zoek naar een server waar het rond een uurtje of 02:30 / 03:00 (Nederlandse tijd) donker wordt. De meeste mensen moeten namelijk werken en zijn pas rond de avond thuis.

Is NL13 s'avonds nog met daglicht? Of loopt die gelijk aan de Nederlandse tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedydown
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-06 12:25

speedydown

Icter van lik-me-vestje

Nl38 wordt rond die tijd donker ;)

Speedydown.nl !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij is nl50 UTC-6 althans dat word hier gemeld door asphyxion\

Geplaatst op dinsdag 31 juli 2012 11:00 asphyxion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-09 11:34
Ik heb de arma 2 series eerder gisteren aangeschaft en direct Dayz geinstalleerd.
WTF is dit een kékke game zeg. Het brengt herrinneringen terug van de oude NES of Mastersystems waar de permadeaths net zo frustrerend waren :P

Ik ga me zeker goed vermaken met deze game, eerstkomende keer zal ik de NL 50 ook maar eens opzoeken ;)
Voor je alt-tab doet ook altijd op escape drukken. Soms als je het niet doet en je hebt een wapen in je hand begin je random te schieten als je waar alt-tabbed naar DayZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-08 20:13

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

jterpstra schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 12:28:
Kom gezellig bij mij op NL13 ;) ( Wel direct com )
Zolang je maar uit de buurt blijft van mijn tentjes :P
Toch geen staan op de westkant van dobryy, een berg in de buurt van Elektrozavodsk.
2 dagen terug daar een tentje tegengekomen, helaas wel leeg, mogelijk al berooft want die berg is een vrij logische locatie om naar toe te rennen als je Elektrozavodsk verlaat.

Ik zit best vaak op NL13, alleen jammer dat ik ook vaak s'avonds speel en het dan al donker is. Hoewel dat ook zijn voordelen heeft als het een heldere nacht is. ;)

Edit: voor het ALT+Tab heb ik een makkelijke oplossing, mijn laptop staat gewoon naast mij :-p

[ Voor 7% gewijzigd door IStealYourGun op 31-07-2012 12:55 ]

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spel is in vergelijking met de real world wel erg donker in de avond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pos
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-09 10:20

Pos

IlIlIlIlIl schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 10:47:
wat ik zo jammer vind is dat iedereen maar meteen begint te schieten, het spel is zoveel leuker als je met een groepje samenwerkt.

ik zit trouwens vaak op NL38 of NL 20
Ok stel dat iedereen gezellig samenwerkt, wat voor uitdaging is er dan nog? Zombies knallen?

of dat er meerdere groepjes ontstaan, dat veranderd toch niets aan de situatie zoals hij nu is?

Of een no-killing zone in het zuidelijk gebied? Lijkt me allemaal moeilijk te balanceren..

nu is het gewoon direct op je hoede zijn. Het is absoluut niet onmogelijk om de stad uit te komen als je net gespawned bent en je basis stuff hebt verzameld. dat duurt mij ongeveer 10 a 15 minuten en dan ben ik weer op weg. En ja, natuurlijk wordt ik ook wel neergeschoten binnen die eerste 10 minuten.

De balans is prima zoals hij nu is imo.
groepjes vormen zich vanzelf, en er blijven altijd solo gangers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 29-09 13:00
Verwijderd schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 12:58:
NVG :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Verwijderd schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 12:58:
Eigenlijk niet, wij hebben gewoon héél veel lichtpolutie waardoor we geen donkere nachten hebben.

Zijn er trouwens nog plannen om de map te vergoten/wijzigen. Eventueel een verlichte stad (zonder zombies) zou best leuk kunnen zijn.

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

Pos schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 12:58:
[...]

Ok stel dat iedereen gezellig samenwerkt, wat voor uitdaging is er dan nog? Zombies knallen?

of dat er meerdere groepjes ontstaan, dat veranderd toch niets aan de situatie zoals hij nu is?

Of een no-killing zone in het zuidelijk gebied? Lijkt me allemaal moeilijk te balanceren..

nu is het gewoon direct op je hoede zijn. Het is absoluut niet onmogelijk om de stad uit te komen als je net gespawned bent en je basis stuff hebt verzameld. dat duurt mij ongeveer 10 a 15 minuten en dan ben ik weer op weg. En ja, natuurlijk wordt ik ook wel neergeschoten binnen die eerste 10 minuten.

De balans is prima zoals hij nu is imo.
groepjes vormen zich vanzelf, en er blijven altijd solo gangers.
Niet iedereen hoeft samen te werken, het is alleen jammer dat er iemand naar je toe komt sprinten met 5 zombies achter hem aan en jij hem helpt door die zombies te killen en als dank krijg je een kogel door je donder.
Waardoor ik dus niemand meer help en schiet zodra ik iemand zo lopen en zelfs mensen dood schiet die roepen dat ze friendly zijn.
Dit is erg vervelend voor de mensen die DayZ net zijn gaan spelen want die worden altijd meteen gekilled ook al hebben ze nog helemaal geen gear.

Ook ik heb binnen no time me basic gear en ga dan de stad uit om op zoek te gaan naar betere loot zodat ik weer mensen kan neer schieten want blijkbaar gaat het erom om zoveel mogelijk net gespawnde mensen te killen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLikeNoobies

iLikeNoobies

With Big Boobies

Er is een groot verschil tussen bandits en assholes. Players die roepen friendly om je vervolgens door je kop te schieten verpesten het spel, evenals de spawnkillers. Ik schiet zelf sowieso nooit op mensen tenzij ze op mij schieten, of ik vermoed dat ze net op me hebben geschoten (zoals mijn eerste kill van gisteren).

Ook als ik bijvoorbeeld iemand met een hatchet of een Makarov zie rennen laat ik hem gaan of vraag ik of die wil samenwerken. Uiteraard hou ik wel mijn wapen op hem gemikt.

Verder heb ik geen problemen met bandits die je killen voor je loot. Maar die snipers die je op afstand killen alleen voor de kill zijn gewoon nep. 9 van de 10 keer looten ze je niet eens.

Ik wou dat DayZ nog was zoals in deze serie: YouTube: The Days Ahead - Part 1 - Welcome to New Chernarus

Echt leuk om te zien hoe ze in het begin stadium nog echt samenwerkten met grote groepen mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 20:12

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Pos schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 09:17:
En mochten ze je camp vinden zou het een mooie spawn camping plek worden. Want je spawnt toch steeds op dezelfde plek.
Het is geen FPS deathmatch op een ~2048x2048 map waar je iedere 20 sec. spawned.
Het is een 225 vierkante km map waar je probeert te overleven. Maw. niemand gaat 6-8 of zelfs 10 uur zitten wachten alleen op een enkele kill dus dat is gewoon nonsense. :)
Daarnaast zijn er tal van zaken te bedenken. Het 'spawnkillen' van versgeboren survivors aan de coast gebeurd nu ook al. Mensen loggen en wachten even of anders maken ze maar een keuzescherm zodra je lid bent van een basecamp. "Spawn at [Basecamp] or [Random]".
Winst schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 09:27:
[...]

Dus als je doodgaat, begin je weer op dag 1? Of in totaal 10 dagen gespeeld?
Hmm, ik dacht dat mijn idee niet zo complex uitgelegd was...
Als je dood gaat ben je dood en begin je weer bij Dag 0, klaar.
De 10 dagen is de leeftijd die je character minimaal moet hebben om een base camp te mógen bouwen. ;)
teupje schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 10:43:
Ik vind het een geweldige game, maar verdomd moeilijk. Ben al blij als ik 1 pistooltje te pakken kan krijgen. 9 van de 10 keer ben ik dan binnen 5 min dood.
Gister ook weer, begin gewoon aan het water waar iedereen begint, loopt nog zo'n gast voor me, ik lullen dat we samen moeten gaan via voice chat, maar niemand die daar zin in heeft geloof ik, werd even later ook door me kop geschoten terwijl ik helemaal nog geen wapens of iets had. Komt er wel op neer dat je gewoon bekende moet hebben om goed mee samen te spelen. Vanavond nog maar is proberen of ik dan iets verder kan komen :-)
Groeperen moet je doen via Teamspeak en wat mensen die je kent (zei het via Tweakers of een andere Gaming community).
Dan weet je zeker dat je met friendlies speelt.
Daarbij moet je in het begin echt leren hoe je makkelijk de eerste gear verzameld, zelf met een beetje meer risico dan wanneer je character +10 dagen oud is en je al dikke gear hebt.
(Ik heb een paar pagina's terug al uitgelegd hoe ik het doe....ik navigeer meteen aan de hand van mijn inmiddels opgegane kennis of via de map op dayzdb.com/map. Ik sprint 2-3 areas in binnen cherno of electro voor gear als ik daar spawn. Zo niet, dan navigeer ik meteen landinwaarts naar Zeleno of Berenzhino etc. Alle losstaande highvalue barns en deer stands die dichtbij zijn tijdens je reis ga ik kijken voor loot).

[ Voor 79% gewijzigd door Da_maniaC op 31-07-2012 13:49 ]

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Zouden we natuurlijk zelf kunnen organiseren. Doodle maken en locatie voor die dag/uur afspreken zodat je op die dag in de buurt zit met je ava en dan een avondje gewoon lekker rondhuppelen, op bandits jagen en nieuwe ava's helpen met food en wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLikeNoobies

iLikeNoobies

With Big Boobies

Je kan het inderdaad zelf organiseren, maar het is jammer dat vrijwel iedereen nu direct schiet en niemand meer het voordeel van de twijfel geeft. Ik weet niet of je die serie hebt bekeken maar ik vond het echt een genot. Ik kan het iedereen aanraden :) Ik denk dat DayZ ook zo bedoelt is, en niet spawncampende snipers die iedereen voor niks doodschieten. Maar goed, gelukkig kom ik met mijn vrienden nog aardig weg met me Day 3 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
Blijkbaar ben ik een asshole :D

Vaak zat dat ik friendly roep via direct om je vervolgens neer te knallen omdat je met je ak op mij gericht sta. Imo als je dan friendly roep naar iemand ga dan niet je gun op hem mikken.. beetje vreemd.

Het gekilled worden door snipers is 9/10 je eigen schuld. Had je maar beter moeten scouten/niet over grote open stukken heen autoderpen. Ben gister nog neer gesniped nadat ik probeerde te kijken wat er over was van 3 medespelers nadat ze neergesniped waren (blijkbaar niet genoeg gescout, dagdag NVG/GPS/AS50/M249).

Tevens als ik een sniper heb en ik zie iemand. Schiet ik hem neer, vanuit een bosje op 800 meter afstand. Kans is groot dat het wat drinken/eten heeft en of ammo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Laatst online: 10-12-2024
Asphyxion schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 11:08:
[...]

Wij huren bij Vilayer. 40 euro per maand incl timezone offset (dus UTC-6 draaien we nu), een interface om de server te beheren etc. Was allemaal vrij snel geregeld... De server staat fysiek in Luxemburg maar krijgt peering met Nederland. Ik heb een ping van 10 ms naar onze server.

De server is NL50 overigens ;)
Well thank you very much. Vanochtend mijn eerste NVG's gevonden bij een crashed helicopter in NL50. :D

[ Voor 25% gewijzigd door Sagaris op 31-07-2012 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

Hmmm, aggro range is toch wel bugged vergeleken met voorheen.
Ik zit doodstil gebukt met een paar Z's op 30-40m afstand.
BOEM, ze komen meteen op me afgerend. :|

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLikeNoobies

iLikeNoobies

With Big Boobies

chiIIed schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 13:45:
Blijkbaar ben ik een asshole :D

Vaak zat dat ik friendly roep via direct om je vervolgens neer te knallen omdat je met je ak op mij gericht sta. Imo als je dan friendly roep naar iemand ga dan niet je gun op hem mikken.. beetje vreemd.

Het gekilled worden door snipers is 9/10 je eigen schuld. Had je maar beter moeten scouten/niet over grote open stukken heen autoderpen. Ben gister nog neer gesniped nadat ik probeerde te kijken wat er over was van 3 medespelers nadat ze neergesniped waren (blijkbaar niet genoeg gescout, dagdag NVG/GPS/AS50/M249).

Tevens als ik een sniper heb en ik zie iemand. Schiet ik hem neer, vanuit een bosje op 800 meter afstand. Kans is groot dat het wat drinken/eten heeft en of ammo.
Meh. Ik ben nog nooit een friendly tegen gekomen die na een waaschuwing nog steeds op me mikt. Ik heb het meer over de mensen die zeggen dat ze friendly zijn, jij ze een wapen geeft om te helpen en ze je vervolgens door je kop schieten. Die mensen hebben het spel naar mijn mening verpest en door die mensen is het vertrouwen weg en is het shoot first, ask questions later.

Verder heb ik geen problemen met snipers, zolang ze maar niet op 1,5km weg je een kogel door je kop schieten om vervolgens lekker door te campen. Dus alleen killen voor het killen. Hetzelfde geldt voor fresh spawns killen. Die vormen absoluut geen gevaar voor je en de sniper ligt meestal nog zo ver weg dat die niet eens zichtbaar is. Dat soort mensen verpesten imo het spel voor anderen.

Maar goed, misschien ben ik ook wel een zeurpiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuuv
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16:49
hoe werkt het eigenlijk met de respawnrate van loot bij heli crash sites?

al 3 x tegenkomen, nog niet 1 x fatsoenlijke loot, altijd ongeveer niks gekregen.

en heb echt wel onder de chopper gekeken. of doe ik toch iets fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

ik heb ooit eens een map gezien met mogelijke heli crash sites maar kan hem niet terug vinden, weet iemand wat ik bedoel? en heeft die een linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennyz
  • Laatst online: 25-09 09:49
iLikeNoobies schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 13:59:
[...]

Meh. Ik ben nog nooit een friendly tegen gekomen die na een waaschuwing nog steeds op me mikt. Ik heb het meer over de mensen die zeggen dat ze friendly zijn, jij ze een wapen geeft om te helpen en ze je vervolgens door je kop schieten. Die mensen hebben het spel naar mijn mening verpest en door die mensen is het vertrouwen weg en is het shoot first, ask questions later.

Verder heb ik geen problemen met snipers, zolang ze maar niet op 1,5km weg je een kogel door je kop schieten om vervolgens lekker door te campen. Dus alleen killen voor het killen. Hetzelfde geldt voor fresh spawns killen. Die vormen absoluut geen gevaar voor je en de sniper ligt meestal nog zo ver weg dat die niet eens zichtbaar is. Dat soort mensen verpesten imo het spel voor anderen.

Maar goed, misschien ben ik ook wel een zeurpiet.
Ik vind je geen zeurpiet. Day-Z hoort ook gewoon een hel te zijn. Des te meer voldoening je krijgt als het wel lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-09 11:34
Da_maniaC schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 13:58:
Hmmm, aggro range is toch wel bugged vergeleken met voorheen.
Ik zit doodstil gebukt met een paar Z's op 30-40m afstand.
BOEM, ze komen meteen op me afgerend. :|
Van Elektro naar Berezhino gerend door de dorpen heen en 1x aggro gehad. Valt voor mij wel mee.

Hoop dat ze die grafische glitches snel oplossen. Beetje onspeelbaar atm. Krijg er gewoon hoofdpijn van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asphyxion

Asphyxion

I am, therefor I think

IlIlIlIlIl schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 14:14:
ik heb ooit eens een map gezien met mogelijke heli crash sites maar kan hem niet terug vinden, weet iemand wat ik bedoel? en heeft die een linkje?
Er is een echt een image en het stond ooit op dayzdb.com. Maar het heeft weinig nut: de helikopters spawnen in open velden. Dat kan - in theorie - overal gebeuren.

De meeste crashed helikopters die ik heb gevonden lagen allemaal rond Novy/Stary Sobor, bij de Old Fields. Maar dat kan dus toeval zijn... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
[...]

Jij hebt wat wat ik wil. Bandit way of life. Misschien laag, maar zeer effectief.
[...]
Mja die kansloze snipers die in cherno/elektro schieten zijn idd vervelend. Meer ook niet echt elke sniper die dat doet is slecht. Heel slecht. Beetje flanken en je hebt zijn gear :+ (mijn ervaring)

Zelf speel ik alleen maar bandit, enige mensen die ik niet afschiet zijn de mensen die bij mij op TS zitten in hetzelfde kanaal. Vind het veel leuker om mensen te stalken om ze vervolgens neer te schieten :P
Dan om mensen te helpen.
IlIlIlIlIl schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 14:14:
Weet wat je bedoeld, maar de link die ik heb gebookmarked werkt niet meer.

Onder deze condities kunnen ze iig spawnen:

1. no trees/forests
2. no towns/city/houses nearby (within about 200m)
3. has Open space with no cover.
4. has to be within the north 3/4 of the map.

[ Voor 14% gewijzigd door chiIIed op 31-07-2012 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asphyxion

Asphyxion

I am, therefor I think

fuuv schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 14:13:
hoe werkt het eigenlijk met de respawnrate van loot bij heli crash sites?

al 3 x tegenkomen, nog niet 1 x fatsoenlijke loot, altijd ongeveer niks gekregen.

en heb echt wel onder de chopper gekeken. of doe ik toch iets fout?
Zover ik heb begrepen spawnen de crashed helis na een server reset. De helis spawnen geen nieuwe loot wanneer deze is weggehaald. Waarschijnlijk heb je dus gewoon pech gehad.

Als het anders is, dan hoor ik dat graag. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

hmm wat een toeval, loop ik richting stary , vind ik een chopper crash site :P heb nu een mooie L85A2 AWS en een FN FAL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand tips voor graphics? Heb een 6core amd met 4gb ram en een ati4890.

In game testen koste bijna me leven dus als jullie tips hebben hoef ik niet alles te testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-02-2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Lennyz schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 14:15:
[...]
Ik vind je geen zeurpiet. Day-Z hoort ook gewoon een hel te zijn. Des te meer voldoening je krijgt als het wel lukt.
True, het is onderdeel van het spel/experiment. Wat wel niet wegneemt dat mensen zoals chilled voor mij het laagste van het laagste is wat er rondloopt in de virtuele wereld. Nuja, ik zie "veraders" in irl ook als het lagst van het laagste, dus weinig verschil daar.

Zelf blijf ik wel zoveel mogelijk friendly, maar als ik iemand zie lopen dan ga ik niet even goeie dag zeggen. Zie er ook niet het nu van in want looten neemt zijn tijd, maar is makkelijke genoeg zodat je geen mensen moet afschieten.

Het zou een ander verhaal zijn mocht er in een map maar x aantal cans of food en water zijn. Tja dan ga je op jacht naar de personen die ze heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net iemand bestolen, haha!

Ik begon bij Cherno en zag ineens iemand op de weg staan. Rende erheen, lootte wat voedsel uit z'n rugzak en kon zelfs z'n AK afpakken. Die zal niet blij geweest zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLikeNoobies

iLikeNoobies

With Big Boobies

chiIIed schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 14:22:
[...]

Jij hebt wat wat ik wil. Bandit way of life. Misschien laag, maar zeer effectief.

[...]

Mja die kansloze snipers die in cherno/elektro schieten zijn idd vervelend. Meer ook niet echt elke sniper die dat doet is slecht. Heel slecht. Beetje flanken en je hebt zijn gear :+ (mijn ervaring)

Zelf speel ik alleen maar bandit, enige mensen die ik niet afschiet zijn de mensen die bij mij op TS zitten in hetzelfde kanaal. Vind het veel leuker om mensen te stalken om ze vervolgens neer te schieten :P
Dan om mensen te helpen.
Het is heeeeeeeel erg laag. Dat soort mensen krijgen van mij 0 respect. En dat soort mensen zorgen er ook voor dat niemand elkaar meer kan vertrouwen en iedereen shoot on sight. Als je dus niet aan bent gesloten bij een groep is dit spel dus onmogelijk geworden om leuk te spelen door dit soort mensen. Je maakt immers geen schijn van kans.

Zoals ik al eerder had gezegd heb ik geen problemen met snipers als ze je killen voor je loot of als je een gevaar voor ze bent. Maar jij vind het dus ook leuk om ongewapende spelers op honderden meters afstand door hun kop te schieten? Of als ze alleen een hatchet of makarov hebben en je niet zien? Die hebben geen interessante loot dus je killed voor de kill en verpest het spel van de andere speler.

En inderdaad, de cherno snipers zijn over het algemeen wel makkelijk te pakken.

Wat me overigens ook opvalt is dat het vaak de bandits zijn die zeuren over de Combat DC's. Gek he? Ik doe het ook als ik vanuit het niets wordt beschoten. Actie -> Reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grilkip
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Ik dacht dat chaos juist de gedachte was achter deze mod, ieder kiest zijn eigen benadering en zolang die maar niet rust op exploits is het goed. (Combat DC is een exploit btw, bandit zijn niet.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedydown

speedydown

Icter van lik-me-vestje

Zit in de middle of nowhere. vind een fabriekje ga er in maar de deur gaat via de andere kant open. breek ik mn been :? nu zit ik in the middle of nowhere waar geen zombies zijn en de respawn optie is weg. wat een verbetering _/-\o_

Speedydown.nl !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixer
  • Laatst online: 00:36

Fixer

FP ProMod
Crap, ben ik net aangekomen bij de Radiotower in Green Mountain, breek ik ineens mijn been toen ik door de deur aan het prawnen om naar buiten te gaan (stonden 2 zombies vlak bij de deur, vandaar het prawnen) en natuurlijk geen morphine op zak... :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLikeNoobies

iLikeNoobies

With Big Boobies

Tsja, vervelend... Het kan ook zijn dat mijn ISP een storing heeft waardoor mijn internet er even uit ligt.

Als iemand mij probeert te killen zoals ik in de bovenstaande scenarios heb aangegeven, dan ben ik weg. Als ik door een open veld huppel met mijn goede loot en een sniper neemt mij onder vuur, dan ga ik het gevecht wel aan. Het gaat mij puur om die onzinnige kills die de bandits maken waar ik een hekel aan heb.

Dus ook al heb ik als fresh spawn niets te verliezen, de kill geef ik ze niet.

[ Voor 8% gewijzigd door iLikeNoobies op 31-07-2012 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLikeNoobies

iLikeNoobies

With Big Boobies

Fixer schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 15:10:
Crap, ben ik net aangekomen bij de Radiotower in Green Mountain, breek ik ineens mijn been toen ik door de deur aan het prawnen om naar buiten te gaan (stonden 2 zombies vlak bij de deur, vandaar het prawnen) en natuurlijk geen morphine op zak... :F
Was je toevallig met je muis aan het bewegen? Als je bijvoorbeeld in een gang ligt waar je niet kan omdraaien, en je zet met je muis "veel kracht" om het toch te proberen, is mij opgevallen dat het ook je benen kan kosten. Ik had het gisteren in een tent. Ik kon er keurig recht in kruipen, eruit ook, maar zodra ik in de tent wou omdraaien was het knak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:54

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

NL38 toevallig? Zo ja, bedankt voor je pack 8) :+

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixer

Fixer

FP ProMod
iLikeNoobies schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 15:14:
[...]

Was je toevallig met je muis aan het bewegen? Als je bijvoorbeeld in een gang ligt waar je niet kan omdraaien, en je zet met je muis "veel kracht" om het toch te proberen, is mij opgevallen dat het ook je benen kan kosten. Ik had het gisteren in een tent. Ik kon er keurig recht in kruipen, eruit ook, maar zodra ik in de tent wou omdraaien was het knak.
Ja, klopt. Ik wilde even rechts en links kijken waar de zombies precies stonden. Links ging nog goed, bij rechts was het echter *knak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLikeNoobies

iLikeNoobies

With Big Boobies

Ergens ook wel logisch. Ik denk dat in real life je benen het ook niet zo leuk zouden vinden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuuv
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16:49
Fixer schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 15:16:
[...]

Ja, klopt. Ik wilde even rechts en links kijken waar de zombies precies stonden. Links ging nog goed, bij rechts was het echter *knak
En zo leer je dayz op de harde manier.

Laatst ook nog gehad in military tentje in stary sobor, wou ik me draaien in het tentje waar ook lijken liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren zat ik in een loods en gooide ik per ongeluk een smoke nade. Vervolgens zakte de hele loods in en was ik zwaar gewond en kon ik er nergens meer uit. Normaal dat smoke nades gebouwen laten inzaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
leuke stukjes (highlights) uit mn stream gister:

char compleet? tijd voor een nieuwe
(hurrdurrdurr, in open zicht op een dak gaan staan met een berg vol snipers 8)7 )
offtopic:
Private-Hive ;)

http://nl.twitch.tv/joschaap/b/326890985

en soms kom je spelers tegen die duidelijk bang zijn in het donker.. dus maar even geholpen :')
gast bleef in chat om flares bedelen :') en bleef ze rondgooien
http://nl.twitch.tv/joschaap/b/326891381

en hier een voorbeeld waarom je niet in 3rd person moet schieten :P
http://nl.twitch.tv/joschaap/b/326892237/

Laatste 2 zijn nog aan het renderren bij twitch, pe patient please :')

dat hele streamen is wel leuk (nog niet eerder gedaan) vooral de avondsessies trekt behoorlijk wat kijkers :+

Moet alleen nog even wat werken aan een mooiere overlay, zodat mensen me niet kunnen gaan ghosten via de stream (nu laat ik nog te-vaak servernaam e/d zien)

[ Voor 12% gewijzigd door JoSchaap op 31-07-2012 15:35 ]

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixer

Fixer

FP ProMod
iLikeNoobies schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 15:19:
Ergens ook wel logisch. Ik denk dat in real life je benen het ook niet zo leuk zouden vinden :P
Hehe, da's waar. Maar dan zou ik ook niet stijf als een plak ronddraaien als ik op de grond lig :P
fuuv schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 15:21:
[...]

En zo leer de dayz op de harde manier.

Laatste ook nog gehad in in military tentje in stary sobor, wou ik me draaien in het tentje waar ook de lijken liggen.
Uhu, dat ga ik dus ook maar nooit meer doen :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietjeP89
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-09 23:27
Verwijderd schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 15:25:
Gisteren zat ik in een loods en gooide ik per ongeluk een smoke nade. Vervolgens zakte de hele loods in en was ik zwaar gewond en kon ik er nergens meer uit. Normaal dat smoke nades gebouwen laten inzaken?
De smoke niet , maar een smoke trekt veel zombies aan. Een "bestorming" van een gebouw door zombies heeft een kleine kans om het gebouw in kwestie te laten instorten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PietjeP89 schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 15:30:
[...]

De smoke niet , maar een smoke trekt veel zombies aan. Een "bestorming" van een gebouw door zombies heeft een kleine kans om het gebouw in kwestie te laten instorten :P
thanks! er waren inderdaad een aantal zombies. Weer iets geleerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
iLikeNoobies schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 14:54:
[...]
Zoals ik al eerder had gezegd heb ik geen problemen met snipers als ze je killen voor je loot of als je een gevaar voor ze bent. Maar jij vind het dus ook leuk om ongewapende spelers op honderden meters afstand door hun kop te schieten? Of als ze alleen een hatchet of makarov hebben en je niet zien? Die hebben geen interessante loot dus je killed voor de kill en verpest het spel van de andere speler.
Ik kom weinig tot nooit aan de kust. Heb daar niks te zoeken tenzij ik mijn auto moet fixen. Dus nee, ik schiet geen ongewapende/makarov/hatchet mensen af. Alleen als ze voor me neus verschijnen uit het niets (hackers hurdur 1x overkomen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazat
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22:45
Verwijderd schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 15:25:
YouTube: DayZ Mythbusters — Episode 1!

;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .je
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-09 17:22

.je

BertusB404 schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 11:57:
Kom vandaag een speler tegen op NW airfield, gelijk kogels door mn flikker.
Na de spawn bij elektro kom ik 3 lui tegen die een friendly dansje doen, even mee rondgebanjerd, en eigen weg in gegeaan.
Het kan dus wel, maar het zijn vaker kogels in je rug idd.
Je wordt er zo heerlijk paranoide van. Vooral als je al enige tijd rond hebt gebanjerd en de nodige equipment hebt. Let er wel op dat je vaak bij airports en de grotere steden wordt aangezien voor een wandelende supermarkt. Snipers heb je rond die gebieden in overvloed.

Gisteren helaas een alt-f4 escape moeten doen. Cheater tegengekomen op een server die niet dood wilde. 4 behoorlijk harde schoten door het raam van een truck @ de driver seat. Helaas had ik geen fraps aan staan op dat moment...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe dus er zijn geeneens zombies voor nodig. In mijn geval waren er wel zombies maar goed om te weten.

Die gast loopt trouwens wel heel simpel door de zombies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

Die render van dat logo is wel heel cool.
Heb je die ook High-res?
Zou echt geweldig zijn als hij loopte en je hem kon gebruiken als Dreamscene. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meemzeh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 01-03 22:09

Meemzeh

Je weet wel

jterpstra schreef op maandag 30 juli 2012 @ 16:30:
Ik heb een goede daad verricht voor de verandering.
Zag een gozert met een shitload aan zed's achter zich aan. zonder enige wapens
Ik observeer mooi terwijl ik langzaam maar zeker dichterbij kom.

Ineens waren de zombies weg. Dus wist vrij zeker dat hij gedisconnect was
Dacht die logt zichzelf zo wel weer in. ik die kant op sneaken en inderdaad
daar lag iemand op de grond. leek wel een fontein spoot er mooi uit zo de bloed
Ik heb hem bandage omgedaan terwijl de hij nog naar het zandlopertje zat te kijken.
Heb bloed transfusie & morfine gegeven. Nog even een m1911 met 3 magazijnen in z'n backpack gestopt
en 2x beans en 2xcola daarna nog een akm met 2 mags voor hem neergelegd op de grond. daarna ben ik hem heel snel gepeert.
Dacht strakt word hij nog wakker en schiet me meteen vol met lood ( u never know... )

* terwijl ik hem eerste hulp gaf ging dit over de stereo mixer & direct com:
YouTube: Let me be your hero omdat ik t rete grappig vond :+

Dus ben terug gerend naar m'n observatie punt en wachte daar.
Hij kwam uiteindelijk overeind. keek wat verbaast om zich heen, pakte z'n nieuwe AKM en ging er beetje op z'n hoede er snel vandoor :P
Mega lol!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Da_maniaC schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 16:46:
[...]

Die render van dat logo is wel heel cool.
Heb je die ook High-res?
Zou echt geweldig zijn als hij loopte en je hem kon gebruiken als Dreamscene. :)
dat is de dayz dreamscene lol, heb m verkleind. zoek ff op het dayz forum en je hebt m zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18:38
Tip:
Daar haalt Twitch je stream voor omlaag na een waarschuwing.

(serieus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiSocial
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 15-05 09:53
Crashed heli map waar hierboven om werd gevraagd: http://southcoastbeanwars...7/Crashed-Heli-Map-v7.jpg

(als iemand me voor was, my bad :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

JoSchaap schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 16:57:
[...]
dat is de dayz dreamscene lol, heb m verkleind. zoek ff op het dayz forum en je hebt m zo
LOL, heb em nu idd. Cool. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol 3 ghillie suits gevonden in zelfde huisje, hoe nice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexcore
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:32
nog even voor de geïnteresseerden, de skins zoals ze eruit zien met de aanvullende DLC's voor arma2.

Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/257jgvr.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/34zzuh0.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

AntiSocial schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 18:04:
Crashed heli map waar hierboven om werd gevraagd: http://southcoastbeanwars...7/Crashed-Heli-Map-v7.jpg

Mijn dank is groot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Verwijderd schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 18:35:
lol 3 ghillie suits gevonden in zelfde huisje, hoe nice
Ruilen voor iets? :D

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Laatst online: 23:08

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

NL50 ook maar es ff joinen, hoop dat ik nog enigszins overlevingskans heb als tweede keer dat ik ooit een server join :P Take it easy on me! :D

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs1987
  • Laatst online: 12-03 14:45
Iemand op dit forum die toevallig in een heli aan het hoveren was over Stary op NL50?

Bedankt voor het gebroken been ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Paprika schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 17:12:
[...]

Tip:
Daar haalt Twitch je stream voor omlaag na een waarschuwing.

(serieus)
Dan hebben ze flink wat te doen want bijna alle grote namen in de dayz lijst streamen private hive gameplay tussen de bedrijven door :-) heb tidee ook maar afgekeken. Anders zat andere sites.

Maar dat is nogal offtopic hier. :-)

Zodra de arties weg zijn komen mn vrienden weer online en spelen we weer door op de official.. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AntiSocial schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 18:04:

You sir, can have my beans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

Enig idee of de aggro-range in de volgende patch weer wordt aangepast?
Ik kroop net (niet rennend) over een veld en 75-80m verderop kwam al een zombie op me af gerend.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!
daglicht of donker? visibility maakt tegenwoordig een hoop meer uit, je bent nu overdags zichtbaarder als snachts ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:11
Hoe weet je wanneer het nacht word, of uberhaubt hoelang het donker is? Ik kan nog gezien als het donker is en die zombies zien me veelste snel als het dag is :( Ben noob denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Taenadar schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 21:49:
Hoe weet je wanneer het nacht word, of uberhaubt hoelang het donker is? Ik kan nog gezien als het donker is en die zombies zien me veelste snel als het dag is :( Ben noob denk ik
Vind een horloge :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
  • Laatst online: 26-01 03:52
Leuk ik ben net samen met paar andere mensen full gear kwijt geraakt door hackers... Mensen spawnen met full gear op het eiland, ze waren de chopper aan het repairen killen ze respawnen even later gewoon met full gear op die plek en knallen ons af...
En ja kweet zeker dat het hackers zijn want ze spawnen ook choppers en ammo boxes. :(
Dus mensen gaat niet in nl #00

[ Voor 18% gewijzigd door bloodlynx op 31-07-2012 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiSocial
  • Laatst online: 15-05 09:53
Zo vind je werkelijk nooit een kompas...en dan vind je er 2 binnen 5 min... deze game is een troll an sich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Hoe kan het trouwens zijn dat ik met een M1911 nog steeds zombies in een schot dood krijg? Vrienden van me schieten met een M1911 3 á 4 keer op een zombie voordat hij neergaat, maar ik kan nog altijd met een schot een zombie doden. En nee, ik maak geen headshots. Arm, borst, buik, benen, een zombie gaat bij mij altijd in 1 schot neer. Ik gebruik de six launcher, dus ik zou helemaal geüpdate moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meemzeh

Meemzeh

Je weet wel

Vandaag weer lekker wezen kutten op NL38 !
Geweldig om die noobs in Cherno af te knallen!

Er staat alleen wel een ultraaagayyyyyyyyyyyy-gillie L85 op het dak van de factory met die drie gouden pijpen!

TRUSTE
(stapse ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
altijd leuk als het in cherno zo donker wordt, dat je de hele stad niet meer herkend xD

http://nl.twitch.tv/joschaap/b/326939721

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkkuHihi
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 04-05 19:46
Ik leg deze game even een maandje ofzo weg. Word helemaal gestoord door al die (deaths veroorzaakt door) bugs... Sinds de laatste patch lopen zombies bij mij zelfs gewoon rustig door muren heen voor de lol...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedydown

speedydown

Icter van lik-me-vestje

voor de persoon op nl38 die zn boot in het meest uiteinde van de map had verstopt (waar de bomen zelfs niet meer spawnen)

sorry:

Afbeeldingslocatie: http://img839.imageshack.us/img839/1299/bootjuh.png

8)

ps: we gingen dat grote eiland boven krutoy cap eens verkennen. lag daar een dooie speler in een gebouw :P daar moest ik wel even om lachen

[ Voor 24% gewijzigd door speedydown op 01-08-2012 01:17 ]

Speedydown.nl !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• finniespin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-09 22:20
Ik kan soms bepaalde servers niet vinden via de six launcher, het duurt heel lang voordat de server tevoorschijn komt.
Iemand enig idee?

i9 13900k | NH-D15 | MSI RTX 5090 32G VENTUS 3X OC | MSI MPG Z790 | 32GB G.Skill F5-5600J2834F16GX2-RS5K | 1x Kingston KC3000 2TB | 1x M500 960GB | 2x 860 QVO 1TB | Sharkoon Rebel P20 1200W | Fractal Design Torrent | 2x ASUS PG279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
  • Laatst online: 26-01 03:52
Sagaris schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 23:19:
Hoe kan het trouwens zijn dat ik met een M1911 nog steeds zombies in een schot dood krijg? Vrienden van me schieten met een M1911 3 á 4 keer op een zombie voordat hij neergaat, maar ik kan nog altijd met een schot een zombie doden. En nee, ik maak geen headshots. Arm, borst, buik, benen, een zombie gaat bij mij altijd in 1 schot neer. Ik gebruik de six launcher, dus ik zou helemaal geüpdate moeten zijn.
Misschien is jou arma nog niet geupdated en laat de server ook oudere arma patches toe? Of is dat server side :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• finniespin
6e murder, nooit in een open veld lopen mensen.
1 shot kill met mijn AS50.

i9 13900k | NH-D15 | MSI RTX 5090 32G VENTUS 3X OC | MSI MPG Z790 | 32GB G.Skill F5-5600J2834F16GX2-RS5K | 1x Kingston KC3000 2TB | 1x M500 960GB | 2x 860 QVO 1TB | Sharkoon Rebel P20 1200W | Fractal Design Torrent | 2x ASUS PG279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18:38
finniespin schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 00:59:
Ik kan soms bepaalde servers niet vinden via de six launcher, het duurt heel lang voordat de server tevoorschijn komt.
Iemand enig idee?
Gamespy vond de server lijst te lang waardoor je nog maar 25% binnen kunt krijgen. IP/port combo werkt uiteraard gewoon zoals altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• finniespin
Verdorie, dood.
Zat een gemene campert achter de auto in ee ghille onder de pine tree.
http://imgur.com/a/6xMIw

Ik weet niet of ik hem gedood heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:52

Paniohitus

Paniohitus

finniespin schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 01:27:
6e murder, nooit in een open veld lopen mensen.
1 shot kill met mijn AS50.
Ook niet blijven liggen als sniper, grote kans dat ik je zie met mijn thermal-scope.
Afbeeldingslocatie: http://www.google.nl/url?source=imglanding&ct=img&q=http://i.imgur.com/lYTQO.jpg&sa=X&ei=Nb8YUKGkD6a_0QWLhIHwBw&ved=0CAoQ8wc4Dw&usg=AFQjCNGDbVBecRQtY5N693KYTAul7yEbjg

Leuk dat dit een actief topic is hier en grappig dat er schijnbaar op NL50 een heli gevonden is :)

@FInniespin:
Iemand enig idee?
Ik heb dat probleem ook. Ik start alleen het spel via de sixlauncher door direct op starten te klikken of een andere server te joinen en vervolgens ingame direct op escape drukken.
Ingame staat de filter namelijk goed en kan ik direct de juiste server joinen. Sixlauncher heeft bij mij nog nooit echt lekker gewerkt eigenlijk...

[ Voor 39% gewijzigd door Paniohitus op 01-08-2012 07:43 ]

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
bloodlynx schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 01:07:
[...]

Misschien is jou arma nog niet geupdated en laat de server ook oudere arma patches toe? Of is dat server side :+
Maar dat is het juist, mijn ArmA II is wel volledig geüpdate, 1.62.95417. En zelfs als mijn vrienden en ik op dezelfde server spelen komt het voor, ik krijg een zombie met 1 schot dood, anderen 3 á 4. Don't get me wrong, ik klaag niet, maar vind het héél raar. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meemzeh

Meemzeh

Je weet wel

speedydown schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 00:48:
voor de persoon op nl38 die zn boot in het meest uiteinde van de map had verstopt (waar de bomen zelfs niet meer spawnen)

sorry:

[afbeelding]

8)

ps: we gingen dat grote eiland boven krutoy cap eens verkennen. lag daar een dooie speler in een gebouw :P daar moest ik wel even om lachen
Toevallig in dat blokhutje :p ?
Ik ging daar naar toe zwemmen zonder gear kijken wat der was.
Maar die grafzombies hadden me ingesloten in de blokhut .
finniespin schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 02:05:
Verdorie, dood.
Zat een gemene campert achter de auto in ee ghille onder de pine tree.
http://imgur.com/a/6xMIw

Ik weet niet of ik hem gedood heb.
Toevallig in EU #404 ?
Daar ben ik ook neergehaald.

Ik zag die auto - liep er via een omweg naar toe.
Zag ik een heat signature .. dus ik heel voorzichtig lopen. Kon namelijk niet zien wat het was.
Ik nog dichterbij , zag ik opeens dat het een speler is - wil ik net inzoomen knalt die me neer :(

[ Voor 31% gewijzigd door Meemzeh op 01-08-2012 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:54

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Meemzeh schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 23:31:
Vandaag weer lekker wezen kutten op NL38 !
Geweldig om die noobs in Cherno af te knallen!

Er staat alleen wel een ultraaagayyyyyyyyyyyy-gillie L85 op het dak van de factory met die drie gouden pijpen!

TRUSTE
(stapse ;) )
Ah, die pakte mij dus op een van de hoogste torens in Cherno :/
Ben nu opnieuw gestart en toch maar als eerste naar een hospital gerend om meteen degelijke loot te kapen. Ik merk dat ik nogal vaak val, dus morfine is wel zo handig :P

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-09 07:34
Speel nu met 4 vrienden samen. Heerlijk zeg. Beetje langzaam aan naar het noorden toe werken. Ik ben de sniper, iemand met een Lee Enfield, een AKM en twee met hatchet als primary en pistols als secondary. Handig om Z's weg te hakken.
Hopelijk vanavond ergens in de buurt van het NW airfield komen en dan daar afsluiten, gaan we er morgen wel heen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietjeP89
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-09 23:27
Gister was een slechte dag.. Van bolota tot NW airfield gelopen en alle deer stands onderweg geloot.. Kan wel men eigen shotgun winkeltje beginnen als ik wil maar voor de rest niks gevonden.. Zat op een vrij lege server waar maar 2 mensen zaten , natuurlijk zat er daar 1tje van in NW airfield die de 2 barracks voor mij had geloot :'(

Kon hem ook niet meer vinden dus met lege handen maar uitgelogt , vanavond nog eens proberen :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .je
  • Laatst online: 15-09 17:22

.je

finniespin schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 00:59:
Iemand enig idee?
Maak geen gebruik van de sixlauncher. Hoewel een heerlijke tool voor als je lui bent, vaak worden er verkeerde updates op klaargezet welke je dan meteen krijgt, terwijl er geen servers voor zijn.

Ik gok dus dat de filter lijst welke je hebt (of juist niet) je niet de goede servers wil laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanDH
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-05 20:37
Gister ook eindelijk Arma 2 gekocht en DayZ geïnstalleerd!
Mooi spel, maar ik heb een half uur gelopen over allemaal bergen maar kwam nergens een huisje of iets tegen?
Welke kant kan ik het beste oplopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asphyxion

Asphyxion

I am, therefor I think

DaanDH schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 14:06:
Gister ook eindelijk Arma 2 gekocht en DayZ geïnstalleerd!
Mooi spel, maar ik heb een half uur gelopen over allemaal bergen maar kwam nergens een huisje of iets tegen?
Welke kant kan ik het beste oplopen?
Goed opletten wanneer je inlogt. Net wanneer je bent ingelogd zie je rechts onderaan een beschrijving van waar je bent. Daarna opzoeken op bv http://www.dayzdb.com en proberen je positie te bepalen aan de hand van de kaart en landmarks.

Wolken gaan overigens altijd richting het oosten. Dat kan je helpen bij je richting te bepalen.
Pagina: 1 ... 45 ... 92 Laatste

Let op:
Beperk de slowchat. Post alleen over de game en minder over het meeten in-game.

Voor de standalone kan men hier hier terecht