Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-09 07:34
Ik heb ATi 12.6 met artifacts maar alleen rond Cherno (centrum).
Zal eens kijken hoe het gaat met vid mem op default.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-09 12:35
Oke twee met artifacts en met de meest recente 12.6

Ben benieuwd of jullie onder 12.2 alsnog artifacts hebben !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
jterpstra schreef op zondag 29 juli 2012 @ 20:24:
De mensen met problemen, draaien jullie met nvidia kaarten ?

Ik hier één uit de ATI stal. maar ik heb totaal geen artifacts terwijl ik overal een stormvloed erover lees
Indien jullie wel ati kaart hebben met meest recente drivers ga ffkes terug naar .2 ipv .6 want dat gebruik ik zonder enige artifacts
Ik heb met mijn NVIDIA geen artifacts, een vriend van me heeft een ATI en geen artifacts (7870) en een andere vriend met een ATI heeft wel artifacts (6950). Qua drivers weet ik het niet, alleen dat ik NVIDIA's laatste heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DogEatsDog
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-09 10:51
Met mn 7950 heb ik wel last van artifacts :s, maar alleen in cherno en military dingen.
Op 12.6

[ Voor 4% gewijzigd door DogEatsDog op 29-07-2012 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
Darn it. Zit op NL14 (dacht ik) vindt ik een AK met Kobra en flinke lading kogels. Bam, server offline. 10 sec daarvoor was het wapen ineens weg.
Neem aan dat het wel gesaved is?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had ook die artifacts met mijn ATI 6950 crossfire met 12.6 maar heb het verholpen met ingame optie "video memory" op default te zetten.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2012 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:08

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Iemand anders hier die ook nog maar slechts een beperkt aantal servers ziet in de Six Launcher? Ik zie er 895, maar slechts een paar NL servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winst
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 00:40
gtrNL schreef op zondag 29 juli 2012 @ 21:13:
Darn it. Zit op NL14 (dacht ik) vindt ik een AK met Kobra en flinke lading kogels. Bam, server offline. 10 sec daarvoor was het wapen ineens weg.
Neem aan dat het wel gesaved is?
Ik begrijp je niet helemaal. Was het wapen voor je neus verdwenen, voordat je het oppakte?

Winst = Papie = ZeroT0ne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themace
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 26-09 19:58
Er is blijkbaar iets mis of anders bij gamespy die verzorgt het server zoeken gebeuren. Dayzcommander had vanmiddag een update die heeft weer 2235 servers ipv de 500 max die we eerder hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
Winst schreef op zondag 29 juli 2012 @ 21:29:
[...]

Ik begrijp je niet helemaal. Was het wapen voor je neus verdwenen, voordat je het oppakte?
Sorry.
Nee, had het al een poosje vast.
Toen verdween het (samen met al het andere in m'n gear) en toen ging de server offline.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Laatst online: 18:38
ipazza schreef op zondag 29 juli 2012 @ 20:28:
Zijn er al mensen die een heli hebben gevonden ? Schijnt dat ze weer spawnen als ik dit topic moet geloven: http://dayzmod.com/forum/...r-status-and-server-info/
Tss, dat je me niet geloofd? :+ ;w :P

PS
http://dayzmod.com/forum/...page__st__420#entry490291

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meemzeh
  • Laatst online: 01-03 22:09

Meemzeh

Je weet wel

Welke aap schoot net op onze bus :'( ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Meemzeh schreef op zondag 29 juli 2012 @ 21:47:
Welke aap schoot net op onze bus :'( ?
Uhm, was toch weinig aan de hand? haha. Al was ik ook wel benieuwd wie dat waren haha :P

Anyway, na het eten hebben we toch nog wat meegemaakt. Jammer dat Foof en Robpol er niet meer bij waren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ok na wat klooien toch maar een stream gebouwd op twitch. kan iedereen meegenieten van mn gekloot op privates.

http://nl.twitch.tv/joschaap

De amerikanen willen pas weer spelen als de artifacts gepatched zijn dus tot die tijd vermaak ik me dan maar op die servers ;)

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meemzeh
  • Laatst online: 01-03 22:09

Meemzeh

Je weet wel

JoSchaap schreef op zondag 29 juli 2012 @ 22:48:
ok na wat klooien toch maar een stream gebouwd op twitch. kan iedereen meegenieten van mn gekloot op privates.

http://nl.twitch.tv/joschaap

De amerikanen willen pas weer spelen als de artifacts gepatched zijn dus tot die tijd vermaak ik me dan maar op die servers ;)
Gast, geen grapjes maar je speelt best slecht haha.
Je bloed etc. haha, je moet wel gebouwtjes in om jezelf dan te bandagen?
Gaat niet goed met je he hahaha :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
  • Laatst online: 26-01 03:52
Echt wat een dag vandaag eindelijk een chopper gevonden , midden in electro helemaal naar de klote door een paar andere players. Helemaal gerepareerd en eindelijk beetje het vliegen onder controle wil mensen ophalen bijna geland, server restart chopper weg ! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meemzeh schreef op maandag 30 juli 2012 @ 00:02:
[...]

Gast, geen grapjes maar je speelt best slecht haha.
Je bloed etc. haha, je moet wel gebouwtjes in om jezelf dan te bandagen?
Gaat niet goed met je he hahaha :p
ik was wat aan het aankloten, is een private ;)

toch jammer dat je geen steden meer inkunt. want balota airfield ziet er (zelfs met een endline specced pc) nu zo uit:

Afbeeldingslocatie: http://cloud-2.steampowered.com/ugc/559822450895485035/C80F05BC7DD425B68A01A97618D2E378551CB550/

heb nog wel een informatief filmpje kunnen maken voor de artifacts weer toesloegen ;)
YouTube: DayZ mod - Starting in Cherno and losing zombies
helaas is het geluid weggevallen :(

[ Voor 17% gewijzigd door JoSchaap op 30-07-2012 02:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
Ik heb wat gevonden wat helpt voor artifacts (tot nu toe)
3d video resolution (of zo, die onder interface resolution staat) even iets lager zetten dan je echte resolutie. Wel mindere kwaliteit maar bij mij zijn de artifacts dan echt weg.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svardskampe
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04-03 01:09
Video memory op low zetten zorgt ervoor dat je er nog maar een gedeelte van je scherm artifacts vertoont. (Bovenste helft, midden), dan is het nog doenbaar om langs een dorp met een militair kamp te karren.

Vandaag heli gevonden en gerepaired tot het uiterste :). Spawnpoint was skalisty island, op die vierkanten betonnen plaat. God, wat had dat ding veel benzine nodig om maar op te kunnen stijgen.
Je hebt overigens wel een bootje nodig om wat repairzooi heen en weer te brengen van het vaste land, vaak vind ik die helemaal in het noorden bij de landpunt parallel aan Olsha.
Als je er een vind, maak je klaar om dat dan snachts te doen, al dat varen en rijden langs de kust wil je niet op het drukste punt van de dag doen van de server.

sidenote: ik was niet alleen hoor :P We waren met z'n 6, en we hadden een witte pickup + GAZ om ons te vervoeren en spullen aan te leveren.

[ Voor 8% gewijzigd door Svardskampe op 30-07-2012 03:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thorgal21
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-09 12:05

thorgal21

Forum Noob

Hebben jullie tips om in het begin van de zombies af te komen? Behalve steeds te disconnecten? Want als ik op een recruit/regular server speel, zombies zien me 100 meter verderop al als ik aan het kruipen ben, en het is lastig, want ik ben zaterdag pas begonnen met dit spel ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winst
thorgal21 schreef op maandag 30 juli 2012 @ 09:01:
Hebben jullie tips om in het begin van de zombies af te komen? Behalve steeds te disconnecten? Want als ik op een recruit/regular server speel, zombies zien me 100 meter verderop al als ik aan het kruipen ben, en het is lastig, want ik ben zaterdag pas begonnen met dit spel ^^
Achter en door huizen heen lopen, door de bosjes en bomen rennen en daarna kruipen etc.

Winst = Papie = ZeroT0ne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLikeNoobies
  • Laatst online: 19-09 09:27

iLikeNoobies

With Big Boobies

Day 1 is bereikt :D

Kheb ondertussen samen met mijn maten 2 kampen met in totaal 6 tenten opgezet. 1 in de buurt van Cherno en de andere bij Stary. Gisteren vlak bij ons kamp ook een ander vijandig kamp gevonden, die hebben we helemaal leeggehaald en alles wat niet interessant was hebben we weggegooid. Die mensen hebben nu dus niets meer :)

Wat ik wel erg vervelend vind is het feit dat op bepaalde servers direct communication uit staat. Zo is er dus geen enkele manier van communiceren met andere spelers.

Maar goed, vanavond gaan we Cherno weer in om het e.e.a aan medical supplies te looten.

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woehoe, na een half uur rondhuppelen door de bossen een boerderijetje op een berg ontdekt met een schuur. 2x cola en een kruisboog met drie bolts, knetje geheel happy.

Tot ik probeerde stilletjes in een stad wat loot te vinden en ik langs zombies op 5m afstand gesneakt was en ontdekt werd door een zombie vier straten verderop. En mijn kruisboog geheel zinloos bleek: zelfs op knuffelafstand, stilzittend, gericht op de borst gevuurd en niet eens reactie van die zombie :(

en wéér een horde zombies achter me aan, dit keer met minder positieve gevolgen.
Wat is de beste manier om die zombies te missen nou? Want als ik voor de één op 5m voor z'n neus langs kan sneaken door te kruipen en de ander ziet me vier straten verderop dan heeft het geen zin om bebouwd gebied in te gaan. en zonder wapen kan ik ook niet bandieteren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winst
Verwijderd schreef op maandag 30 juli 2012 @ 09:23:
Woehoe, na een half uur rondhuppelen door de bossen een boerderijetje op een berg ontdekt met een schuur. 2x cola en een kruisboog met drie bolts, knetje geheel happy.

Tot ik probeerde stilletjes in een stad wat loot te vinden en ik langs zombies op 5m afstand gesneakt was en ontdekt werd door een zombie vier straten verderop. En mijn kruisboog geheel zinloos bleek: zelfs op knuffelafstand, stilzittend, gericht op de borst gevuurd en niet eens reactie van die zombie :(

en wéér een horde zombies achter me aan, dit keer met minder positieve gevolgen.
Wat is de beste manier om die zombies te missen nou? Want als ik voor de één op 5m voor z'n neus langs kan sneaken door te kruipen en de ander ziet me vier straten verderop dan heeft het geen zin om bebouwd gebied in te gaan. en zonder wapen kan ik ook niet bandieteren...
Gewoon in 3rd-person constant om je heen kijken, en zorgen dat je niet in de 'line-of-sight' loopt van de zombies. Als ze eenmaal achter je aan zitten kan je beter gaan rennen naar een gebouw met meer dan 1 uitgang, daar door heen rennen, en ze eventueel in het gebouw neerschieten. Met een kruisboog gaat dit wat lastiger, vanwege het waardeloze systeem met die bolts.

Let ook goed op je 'oogje' rechtsboven. Met meer dan twee streepjes is het al zeer waarschijnlijk dat je een zombie van 50+ meter kan aantrekken als die naar je toe kijkt.

EDIT: als je achter je aan zitten, kan je er ook voor kiezen om ze niet neer te schieten natuurlijk. De tactiek met gebouwen is hierbij het best: loop door veel gebouwen heen en ga afwisselend gehurkt rennen en kruipen.

[ Voor 6% gewijzigd door Winst op 30-07-2012 09:47 ]

Winst = Papie = ZeroT0ne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Het is ook gewoon heel veel proberen. Je zult in het begin veel aggro'en, maar na een tijd weet je ongeveer hoe ver je van bepaalde zombies in welke stand langs moeten lopen om zonder aggro er langs te komen.

Om zombies af te schudden, gebouwen met meerdere ingangen werken het beste. Zombies kunnen niet in een gebouw rennen, dus tegen de tijd dat jij de andere ingang uit bent staan zij nog te lanterfanten aan de andere kant. Als je in een bos aggro hebt moet je een dikke dennenboom zoeken. Daar ren je een fractie van een seconde tegen de stam aan, daarna ren je er langs en ga je meteen liggen. De zombie rent dan ook tegen de stam aan en tegen de tijd dat hij er uit komt lig jij op de grond en kan hij je niet meer zien. Dit werkt echter niet altijd perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LOL!

Ik wist niet dat twitch een archief bijhield van al je streams! :D

mooi stukje Barlotifacts airfield:
http://nl.twitch.tv/joschaap/b/326711437
Ja hoor, hier zie je 2 voorbeelden (skip naar 5:00)
http://nl.twitch.tv/joschaap/b/326715939

het lukt niet altijd meteen (practice makes perfect) 8)

of op youtube zonder geluid maar met commentaar/info:
YouTube: DayZ mod - Starting in Cherno and losing zombies

overigens is dit nog een leuk momentje uit mn stream gister (was aan het klooien, dus ben niet echt aan het 'overleven') ben je bijna van je zombies af.. komt airwolf je ff neerhalen :+
http://nl.twitch.tv/joschaap/b/326757618/

maar het kan ook andersom. er iemand schiet 2 volle clips mijn kant op, en mist alles.. dan heb je mijn aandacht, en hoop ik voor je dat je uiteidnelijk wel raak schiet :+
http://nl.twitch.tv/joschaap/b/326759849

[ Voor 19% gewijzigd door JoSchaap op 30-07-2012 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19:20

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Wat zijn nu eigenlijk alle verschillen tussen regular en veteran etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iryl
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22-09-2019
Ircghost schreef op maandag 30 juli 2012 @ 11:11:
Wat zijn nu eigenlijk alle verschillen tussen regular en veteran etc?
Dacht playername en crosshair, maar sommige veteran hebben wel weer crosshair. Dus geen idee eigenlijk :p

Xfire: Irylx Xbox360: Iryl Twitter: @_Iryl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pos
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-09 10:20

Pos

Nametags aan of uit, range met scrollwheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke ik ben terug na 3 weken vakantie, en wil natuurlijk weer DayZ spelen.
Nu wil ik een server joinen en blijft die hangen op loading, terwijl ik gewoon alles via six launcher heb geupdate.
Ligt dat aan mij of hoe zit dat nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@stevervro
Ik heb gemerkt dat redelijk wat servers nog versie 1.7.2.3 draaien, als ik die probeer te joinen met een volledig geupdate game(1.7.2.4) dat ik vast blijf zitten op loading.
Als je de filter dan op 1.7.2.4 zet weet ik iig zeker dat de server gaat werken.
(ik maak wel gebruik van de arma launcher en dan in game filteren, ik weet niet of six launcher dit automatisch doet!)

Ik heb helaas ook redelijk veel last van artifacts, maar een reboot op z'n tijd wilt goed helpen.
Overigens een M24 gevonden, dus kan eindelijk wat mensen neer sniperen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djmaddox
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-09 14:32

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit vast op loading screen van Dayz heb al 20 min gewacht maar de game start niet ik heb op internet gezocht maar het helpt niet
kan iemand helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennyz
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-09 09:49
Verwijderd schreef op maandag 30 juli 2012 @ 13:27:
Ik zit vast op loading screen van Dayz heb al 20 min gewacht maar de game start niet ik heb op internet gezocht maar het helpt niet
kan iemand helpen?
Met zoveel informatie van jouw kant kunnen we ongeveer niets. Welke versie je gebruikt etc.

[ Voor 6% gewijzigd door Lennyz op 30-07-2012 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pos

Pos

zorg dat je arma beta patch 95417 installeert. staat een aantal pagina's terug nog wel snelle link. Dan ben je afaik wel af van loading probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in mijn eerste poging bij iemand anders veroorzaakt... :D
/me is proud of itself...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaiseCain
  • Laatst online: 23-09 13:15
*zoekt servers waar loading niet langer dan 30 seconden in me beeld staat* ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 29-09 11:56
Maat van me en ik hadden er gisteren ook al last van dat servers erg lang op loading bleven staan.

Laatste versie via DayZ commander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

True survival, echt geweldig zo! M'n blood zat zo rond de 4k dus ik kneep 'm wel een beetje.

Maar heb nu ook matches gevonden dus kan mezelf nu voorzien door vlees klaar te maken. Inmiddels alweer zo rond de 8k en heb nog cooked meat :D

En heb ook een kompas gevonden, wel handig. Maar zonder map nog wel lastig navigeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog 2000 bloed na het neer schieten van een bandit en 49 zombies in de buurt van Lopatino. Ze kwamen aanrijden met een busje met 4 man. Proberen ze mij neer te schieten wat ze bijna lukt, ik kill er een van hun en ze weten niet hoe snel ze weg moeten zijn :D
Gelukkig had die bandit een FAL die ik kon gebruiken om die zombies neer te knallen. Op het nippertje overleefd en maar gaan zoeken naar een koe want ik had vlees nodig. Blijkt dat achter het slachtveld 2 koeien stonden toe te kijken dus dat kwam even mooi uit. Enige jammere is dat ik geen hout meer heb om een kampvuur te maken.. En geen hatchet heb.. Dus nu rond dwalen met 2000 blood :(

Maar het was de moeite waard, want heb aardig wat afgepakt van die bandit :
Nightvision, Rangefinder, FN FAL + 4 Ammo, Revolver + 4 Ammo, toolbox, entrenching tool en GPS!

Maar het was het waard!

Heel toevallig iemand in de buurt van 023050 die mij heel toevallig wil helpen met het geven van een bloed transfusie?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2012 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nieuwe update in de maak :)

1.7.2.5
http://dayzmod.com/forum/...ending-update-build-1725/
quote: Rocket
Affected Addons:

* dayz_code
* dayz_server (server)

Target date:

* Wednesday 1 August 2012 (GMT)

Current Changelog (WIP):

* [FIXED] Ammunition amounts not loaded in properly (Now records used ammunition correctly)
* [FIXED] Graphical glitches with barbed wire (Rebinarized file should no longer produce graphical artifacts)

This is not a final list.

Only confirmed items are placed on here, and the page is updated each time. Some things are expected to be in the update, but are not in the list yet, because they have not been finished and confirmed in the update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaiseCain
  • Laatst online: 23-09 13:15
Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/2djqp9k.jpg WTC in DayZ :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:28

BioHazard

*\o/*

Betekend dat, dat je dalijk niet meer opnieuw in kan loggen om je ammo te verversen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
BioHazard schreef op maandag 30 juli 2012 @ 16:14:
[...]

Betekend dat, dat je dalijk niet meer opnieuw in kan loggen om je ammo te verversen? :P
Waarschijnlijk wel ja ( helaas )
Ik gebruikte deze "exploit" maar al te graag even 1 kogel in de magazijn houden en meteen de volgende magazijn pakken. stopte ik ermee voor de dag volgende dag die magazijn weer vol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen

tuinïnen

Vraag me af of barbed wire het probleem is. Ben het vaak zat tegenkomen zonder artifacts, echter kijken in de richting van 'iets' militairs veroorzaakt enorme artifacts.

Maar het zal wel bekend zijn natuurlijk :). Ondertussen vermaak ik me steeds beter en heb vanochtend mijn eerste AKS bemachtigd. Hopelijk kan het dev team de enorme werklast nog aan... en dat voor een mod dat langzaam richting de 1 mil spelers gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
Ik heb een goede daad verricht voor de verandering.
Zag een gozert met een shitload aan zed's achter zich aan. zonder enige wapens
Ik observeer mooi terwijl ik langzaam maar zeker dichterbij kom.

Ineens waren de zombies weg. Dus wist vrij zeker dat hij gedisconnect was
Dacht die logt zichzelf zo wel weer in. ik die kant op sneaken en inderdaad
daar lag iemand op de grond. leek wel een fontein spoot er mooi uit zo de bloed
Ik heb hem bandage omgedaan terwijl de hij nog naar het zandlopertje zat te kijken.
Heb bloed transfusie & morfine gegeven. Nog even een m1911 met 3 magazijnen in z'n backpack gestopt
en 2x beans en 2xcola daarna nog een akm met 2 mags voor hem neergelegd op de grond. daarna ben ik hem heel snel gepeert.
Dacht strakt word hij nog wakker en schiet me meteen vol met lood ( u never know... )

* terwijl ik hem eerste hulp gaf ging dit over de stereo mixer & direct com:
YouTube: Let me be your hero omdat ik t rete grappig vond :+

Dus ben terug gerend naar m'n observatie punt en wachte daar.
Hij kwam uiteindelijk overeind. keek wat verbaast om zich heen, pakte z'n nieuwe AKM en ging er beetje op z'n hoede er snel vandoor :P

[ Voor 8% gewijzigd door osmosis op 30-07-2012 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs1987
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-03 14:45
Hebben meer mensen er na de nieuwste patch last van dat hun backpack verdwijnt zodra je een .50 cal equipped? Heb het nu gehad met een volle backpack die gewoon verdween en een lege (nieuwe backpack) die gewoon op de grond gedropped wordt zodra ik de .50 cal equip, vise versa ook overigens (dat de .50 cal op de grond dropped als ik de lege backpack weer pak).

Aardig irritant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jep ik had dat met de ghilly suit
werd ook mn backpack vervangen door zn voorganger :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Konjo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 24-09 11:58
JoSchaap schreef op maandag 30 juli 2012 @ 16:44:
jep ik had dat met de ghilly suit
werd ook mn backpack vervangen door zn voorganger :(
Precies hetzelfde gehad. Switchen van m4 sd naar as50 en hele backpack weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-09 16:04
Ook met de laatste betapatch kom ik niet verder dan het 'loading' scherm. Ook niet na herstart/terugnaarwindows etc. Dan maar weer even afwachten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

jterpstra schreef op maandag 30 juli 2012 @ 16:30:
Ik heb een goede daad verricht voor de verandering.
Zag een gozert met een shitload aan zed's achter zich aan. zonder enige wapens
Ik observeer mooi terwijl ik langzaam maar zeker dichterbij kom.

Ineens waren de zombies weg. Dus wist vrij zeker dat hij gedisconnect was
Dacht die logt zichzelf zo wel weer in. ik die kant op sneaken en inderdaad
daar lag iemand op de grond. leek wel een fontein spoot er mooi uit zo de bloed
Ik heb hem bandage omgedaan terwijl de hij nog naar het zandlopertje zat te kijken.
Heb bloed transfusie & morfine gegeven. Nog even een m1911 met 3 magazijnen in z'n backpack gestopt
en 2x beans en 2xcola daarna nog een akm met 2 mags voor hem neergelegd op de grond. daarna ben ik hem heel snel gepeert.
Dacht strakt word hij nog wakker en schiet me meteen vol met lood ( u never know... )

Dus ben terug gerend naar m'n observatie punt en wachte daar.
Hij kwam uiteindelijk overeind. keek wat verbaast om zich heen, pakte z'n nieuwe AKM en ging er beetje op z'n hoede er snel vandoor :P
Haha prachtig, meestal rickroll ik op mijn ATV door een stad of zo als ik weet dat er players zijn altijd ook een leuk gezicht :p

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 20:12

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

jterpstra schreef op maandag 30 juli 2012 @ 16:20:
[...]

Waarschijnlijk wel ja ( helaas )
Ik gebruikte deze "exploit" maar al te graag even 1 kogel in de magazijn houden en meteen de volgende magazijn pakken. stopte ik ermee voor de dag volgende dag die magazijn weer vol
Beter zorgen ze dan eerst dat er ook een algoritme is waardoor er vaker de juiste ammo spawned. :)
Op mijn vorige char (voordat ik dood ging) had ik beide silenced weapons en halve dagen gespendeerd aan het looten van alles wat ik tegen kwam (barracks, heli sites, deer stands). Echt ontiechelijk weinig ammo voor te vinden.

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-08 20:13

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

jterpstra schreef op maandag 30 juli 2012 @ 16:30:
En hoe doe je dat juist? Wil ik ook eens doen (muziek spelen).

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
IStealYourGun schreef op maandag 30 juli 2012 @ 17:47:
[...]

En hoe doe je dat juist? Wil ik ook eens doen (muziek spelen).
http://www.howtogeek.com/...indows-7-to-record-audio/
Hiero

Edit :
Als het alsnog niet lukt
http://stereomixplus.com/

[ Voor 9% gewijzigd door osmosis op 30-07-2012 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Iamzero456 schreef op maandag 30 juli 2012 @ 17:30:
Ook met de laatste betapatch kom ik niet verder dan het 'loading' scherm. Ook niet na herstart/terugnaarwindows etc. Dan maar weer even afwachten :(
dayzmod.com/DayZ-1.7.2.4-Weapons.zip

[ Voor 7% gewijzigd door Paprika op 30-07-2012 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-09 11:34
*edit* niet goed gelezen 8)7

BTW: Loading schermen, toen ik begon met het spelen van DayZ was er misschien 1 scherm zonder scrollen aan servers en kon je vaak nog langer wachten vanwege de main server. Kostte regelmatig 20-30 min als je al een server kon vinden die niet vol was. Niet huilen dus blijft een alpha.

Ik vind trouwens op rare plekken ammo in sommige servers. 100 round m240 in sheds, ook dmr en dergelijke. Military loot hoort er niet te spawnen volgens mij.

[ Voor 75% gewijzigd door spookz0r op 30-07-2012 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
@hierboven

Bedankt voor de link, maar heeft niet geholpen. Ik join echt 1.7.4 servers met de laatste patch.

Ik huil ook zeker niet, vannacht nog een fantastisch spannende run gehad in vele verschillende servers die het allemaal prima deden. Tot vandaag opeens geen enkele server verder wilde dan dit scherm. Jammer - maar wacht het dus weer even af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lam

kopieer de exe uit /expansions/beta eens naar je main folder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Lijkt mij te liggen aan de beta. Exe moven.

*edit* Wat JoSchaap zegt dus :P

[ Voor 28% gewijzigd door spookz0r op 30-07-2012 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:08

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Dit lijkt me zoooooo vet! Is het nog enigszins noob friendly? Zou handig zijn om eerst ff ergens aan te sluiten, dus evt. iemand de me mss op sleeptouw wil nemen? :)

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:03

Mauz1978

Console War Veteran

Dit spel is zeker niet noob friendly ;). Ik ben een 'ervaren allround gamer' maar heb toch moeite met dit spel. Kunst is je geduld niet te verliezen en zo veel mogelijk kruipend doorbrengen haha. Het heeft een hele hoge leercurve, maar youtube filmpjes zijn er zat die je wel t een en ander bijbrengen...

*edit* moet er uiteraard bij zeggen dat ik het pas vanaf afgelopen vrijdag speel.

[ Voor 12% gewijzigd door Mauz1978 op 30-07-2012 18:58 ]

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
Heeft geholpen, dankje JoSchaap ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19-09 23:09
Als noob moet je gewoon zo gek mogelijk doen om te kijken wat mogelijk is en wat niet. In het begin heb je toch bijna geen interessante spullen die je niet wilt kwijtraken. Ga bijvoorbeeld zoveel mogelijk zombies aantrekken en probeer ze allemaal kwijt te raken.
*hint* verbreek de line of sight met zombies of loop eens een gebouw in ;) *hint*
Of ga staand/knielend/kruipend rennen en kijk wanneer zombies jouw zien of horen. Dan leer je vanzelf wel wat de beste taktieken zijn om steden en dorpen te looten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiSocial
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 15-05 09:53
Aan de hacker die juist NL 20 heeft genakt: knuffel een rijdende Intercity :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkkuHihi
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 04-05 19:46
Ok, ik dacht dus dat de witte pixels die bij mij op de bomen zaten weg waren nadat iemand mij de tip gaf om ATOC te disablen. Maar ik start nu DayZ op en het is weer terug! :( Heeft misschien te maken met de nieuwe update?

Bij deze ook even een screenshot zodat jullie het kunnen zien:
Afbeeldingslocatie: http://img15.imageshack.us/img15/4778/dayzv.jpg

Edit:
Heb trouwens een HD7950, de rest van mijn PC specs kun je zien in mijn inventaris mocht dat nodig zijn.

[ Voor 13% gewijzigd door IkkuHihi op 30-07-2012 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
"Can you help me, I'm unarmed" (net gespawnd en 10 meter gelopen)
"I'm canadian, I won't shoot"

Iemand nog andere leuke gehoord? Ik schiet voortaan, houdt niemand meer in leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lee245
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 29-09 12:26
Eindelijk eens wat fatsoenlijke loot binnen geharkt (in het donker). Had een G17 en een AKM buitgemaakt bij de firestation net boven Elektro. Wilde de AKM in mijn backpack stoppen maar had niet door dat mijn backpack maar 8 slots nodig heeft en de AKM 10, dus AKM opeens verdwenen. Toen maar verder naar het noorden gegaan en daar lag ergens een Lee Enfield klaar voor me in een barn. Nu nog op zoek naar eten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfft achter al die keren dat ik doodgeschoten wordt ben ik het eigenlijk KOTSBEU!!!

Ik vind dan eens een mp5 silenced, en terwijl ik in de supermarkt aan het kijken ben komt er iemand binnenstormen.. ik schiet 3 kogels op hem... er gebeurt niks, hij schiet 1 kogel met een m1191 pistool ofzo. BOEM, ik ben dood.

Daarna spawn ik opnieuw in elektro, heb niks van wapens, zie een andere kerel rondlopen met een wapen ik loop er naar toe, ik SALUTE, hij heeft me een headshot verdomme!!

Wat zal ik blij zijn als The War Z uitkomt, naar het schijnt ben je niet alles kwijt maar kan je dan voor 24u niet meer met het zelfde karakter spelen.. In Dayz verspil je talloze uren naar het zoeken van loot en wordt je in 1 seconde neer geschoten. Wat ben ik blij dat ik geen agressief persoon ben want mijn toestensbord zou anders aan diggelen geslagen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag een vette avond gehad, ik had gisteren al een M24 sniper gevonden, ben ik vandaag onderweg naar een maatje kom ik een net gecrashde chopper tegen(eerste chopper die ik ben tegengekomen!!!), dus ik de omgeving gecheckt en niemand gezien, erheen gekropen en de Bison SD mee genomen ipv me winchester.

Was wel ff spannend aangezien er best wat zombies omheen liepen en ik die onmogelijk allemaal gekilled kon hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen

tuinïnen

Verwijderd schreef op maandag 30 juli 2012 @ 22:22:
Wat zal ik blij zijn als The War Z uitkomt, naar het schijnt ben je niet alles kwijt maar kan je dan voor 24u niet meer met het zelfde karakter spelen.. In Dayz verspil je talloze uren naar het zoeken van loot en wordt je in 1 seconde neer geschoten. Wat ben ik blij dat ik geen agressief persoon ben want mijn toestensbord zou anders aan diggelen geslagen zijn
Dat is nou juist het leuke/speciale/unieke aan deze mod. Dood = weer op 0 beginnen, en dat brengt natuurlijk wel spanning met zich mee. En dat zal er niet zijn wanneer je een dag later gewoon weer vrolijk verder kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Verwijderd schreef op maandag 30 juli 2012 @ 22:22:
Als dat je woordkeuze is, is DayZ niet je spel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winst
jterpstra schreef op zondag 29 juli 2012 @ 20:36:
Oke twee met artifacts en met de meest recente 12.6

Ben benieuwd of jullie onder 12.2 alsnog artifacts hebben !
Jazeker, met 12.2 artifacts bij het hospital in Berezino. Daar liggen ook dooie legerzombies en staat wat barbwire en van de tank trap kits.

Dus een andere driver werkt niet :(

Winst = Papie = ZeroT0ne

Acties:
  • 0 Henk 'm!
net op een private iemand geloot die echt alles had (en een ammobox naast zn lijk)

ws een hacker? stond er ook vol met sandbags :P

zal de stream zo opengooien : http://www.justin.tv/joschaap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paprika schreef op maandag 30 juli 2012 @ 22:34:
[...]

Als dat je woordkeuze is, is DayZ niet je spel....
Het is gewoon dat ik na mijn werk slechts een paar uur vrije tijd heb. In Dayz gebruik je dan die tijd om van her naar der te lopen en loot te vinden. Wat in realtime is. Dus 20KM lopen is bijna een uur lopen.

En uiteindelijk wordt je altijd in je rug neergeschoten door een of andere camper :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietjeP89
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-09 23:27
Verwijderd schreef op maandag 30 juli 2012 @ 22:46:
[...]

Het is gewoon dat ik na mijn werk slechts een paar uur vrije tijd heb. In Dayz gebruik je dan die tijd om van her naar der te lopen en loot te vinden. Wat in realtime is. Dus 20KM lopen is bijna een uur lopen.

En uiteindelijk wordt je altijd in je rug neergeschoten door een of andere camper :'(
Same here hoor, heb gister avond 2 uur rond gelopen voor wat loot waarvan ik een half uur in de kerk heb gezeten :P Super groot vuurgevecht in elektro in wou me er niet in mengen :P Maar mijn hart slag ging wel als een gek te keer toen de kogels dichter en dichter kwamen.. Die momenten maken het voor mij allemaal goed, zelfs het lange rond lopen en sterven.

Zeker de beginners moeten heel snel leren dat je snel en vaak dood gaat, gewoon 1 grote time sink xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:08

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Nou, de eerste keer wel 3 minuten vol gehouden, spawnde direct in het donker (server afhankelijk, toch?) en een aantal Z's op mn dak.. Punt is wel dat ik alleen 's avonds kan spelen, is het dan ALTIJD donker?

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-08 20:13

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Thrace Grumble schreef op maandag 30 juli 2012 @ 23:03:
Nou, de eerste keer wel 3 minuten vol gehouden, spawnde direct in het donker (server afhankelijk, toch?) en een aantal Z's op mn dak.. Punt is wel dat ik alleen 's avonds kan spelen, is het dan ALTIJD donker?
Dag en nacht komen overeen met die van de echte wereld, daarom dat sommige servers hun uur ook aanpassen zodat je s'avonds ook op een Nederlandse server kan spelen waar het dag is.

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andamanen
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Andamanen

Trotse eilandengroep

Sommige servers hebben ook hun tijdzone in de servernaam staan. (filter op GMT of UTC)

edit: en ik lees net dat morgen waarschijnlijk een patch komt die de grafische bugs moet verhelpen, yay!

[ Voor 38% gewijzigd door Andamanen op 30-07-2012 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Verwijderd schreef op maandag 30 juli 2012 @ 22:46:
[...]

Dan is het dus je spel niet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
als dat eenmaal 2 a 3 keer is gebeurd leer je je vanzelf niet aan je items te hechten

elke respawn is gewoon weer een nieuw avontuur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Topicstarter
Na een dagje zoeken, aanprutsen en klooien voor de eerste keer alle onderdelen voor een bus bij elkaar gesprokkeld! Voertuigen veranderen de dynamiek van het spel wel zeg. Je gevoel van afstand verandert echt enorm. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:54

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Heren auteurs... Zouden jullie een lijstje kunnen maken met de meest bezochte servers? Dan is het leuker om mensen tegen te komen :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag is een mooie dag geweest. Voor ongeveer 2 uurtjes spelen NVG, camo suit, M107 en een range finder gevonden. Nu alleen nog een ghillie suit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 01:28
Ren om één denneboom heen en zodra je line of sight kwijt bent achter een andere boom ga zitten en dan crouch walk doen. Zo kom ik er altijd van af zonder veel problemen. Had gister ook een groepje van 6 zeds achter me aan op northwest airfield omdat ik niet aan het opletten was, maar kon ze ook zo kwijt raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Outerspace schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 00:56:
Heren auteurs... Zouden jullie een lijstje kunnen maken met de meest bezochte servers? Dan is het leuker om mensen tegen te komen :)
Ik heb onlangs een nieuwe server geopend, je bent van harte welkom.

LU286

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 01:05:
Vandaag is een mooie dag geweest. Voor ongeveer 2 uurtjes spelen NVG, camo suit, M107 en een range finder gevonden. Nu alleen nog een ghillie suit :)
Waar heb je al dat mooie spul gevonden/geloot? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixer
  • Laatst online: 00:36

Fixer

FP ProMod
Verwijderd schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 01:05:
Nice, en ik was al als een kind zo blij toen ik net eindelijk een verrekijker vond in een kerk _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedydown
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-06 12:25

speedydown

Icter van lik-me-vestje

HEle avond lekker met zn alleen gecrossed in een V3s. willen we hem ergens veilig parkeren raak ik perongeluk een boom en BOOOOOM :'] allemaal dood. wat een leuk einde weer :+

Speedydown.nl !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 20:12

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

JoSchaap schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 00:13:
als dat eenmaal 2 a 3 keer is gebeurd leer je je vanzelf niet aan je items te hechten

elke respawn is gewoon weer een nieuw avontuur :)
Zo begin ik dus iedere keer.
Maar dan heb je na heeeel wat uurtjes spelen eindelijk een Gilly suit, NGV (alle overige items) én een L85 of M4A1 CCO SD. Vervolgens ga je nog eens uren lang voorzichtig spelen om alle gear te behouden en de o zo schaarse ammo voor dit soort wapens te vinden.
Als je dan in 1 seconden alles verliest na al die uren spelen, kan ik echt helemaal begrijpen wat mensen bedoelen. :)

Tuurlijk als je dood bent en weer bent afgekoeld krijg je weer zin om te spelen en overnieuw te beginnen. Voor de ietwat ervaren speler is het helemaal niet moeilijk om binnen 1 uur alle basis gear te hebben (andere backpack, hatchet, hunting knife, matches, binos, water bottle, eten, standaard primary wapen etc. etc.), maar ik snap de frustratie helemaal.

Imo zou dit deel van de game net wat anders moeten zijn (met een aparte server var voor een ietwat gewijzigde gamemode ofzo). Denk bijvoorbeeld aan een server var voor het toestaan van 'Base Camps'.
Als je character 10 dagen oud is krijg je de mogelijkheid om met minimaal 2 tenten + barbwire + nog een nieuw te bedenken item (military case met laptop?) een Base camp te bouwen. Vervolgens kan de eigenaar van het basecamp met een faction systeem andere mensen lid maken door hun application te 'approven'.
Ga je dood, dan spawn je hier ipv aan de kust. Dit geeft spelers een hele andere motivatie om voorzichtig te spelen, te overleven en elkaar mee te helpen!
Ga je dood, ben je nog steeds al je duurverzamelde gear kwijt.
(Een base camp vol met zeldzame wapens en gear heb je niet 1, 2, 3 met slechts 2 of 3 man).
Overigens zou dit ook de volgende stap in het overleven zijn....je grouped met een paar mensen die je vertrouwd en bouwt een 'thuisbasis'.

[ Voor 8% gewijzigd door Da_maniaC op 31-07-2012 04:26 ]

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pos

Pos

En mochten ze je camp vinden zou het een mooie spawn camping plek worden. Want je spawnt toch steeds op dezelfde plek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winst
Da_maniaC schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 04:01:
[...]
Als je character 10 dagen oud is
Dus als je doodgaat, begin je weer op dag 1? Of in totaal 10 dagen gespeeld?

Winst = Papie = ZeroT0ne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Haha zat gisteren met clanmaat in heli gingen we random mensen oppikken, gingen we ze ergens afzetten dus lieten ze uit de heli springen. 5 man dood _o-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren gekocht en gespeeld en ben aardig tevreden over de game. Loop nog een beetje doelloos rond en heb nu eindelijk een ak gevonden en toen was het donker. Nu had ik een shotgun en zag ik de ak liggen en wou ik ze alle twee hebben en mijn rugzak dumpen. Resultaat geen rugzak en 1 wapen. Rugzak kon ik ook niet meer oppakken. WTF? Volgens mij ben ik nog te noob :D

Iemand die wilt groepen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 01:26:
[...]

Waar heb je al dat mooie spul gevonden/geloot? :D
De range finder in een barrack, de rest bij crashed heli's :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-02 14:13
Ik vind het een geweldige game, maar verdomd moeilijk. Ben al blij als ik 1 pistooltje te pakken kan krijgen. 9 van de 10 keer ben ik dan binnen 5 min dood.
Gister ook weer, begin gewoon aan het water waar iedereen begint, loopt nog zo'n gast voor me, ik lullen dat we samen moeten gaan via voice chat, maar niemand die daar zin in heeft geloof ik, werd even later ook door me kop geschoten terwijl ik helemaal nog geen wapens of iets had. Komt er wel op neer dat je gewoon bekende moet hebben om goed mee samen te spelen. Vanavond nog maar is proberen of ik dan iets verder kan komen :-)

http://steamcommunity.com/id/teupje/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

wat ik zo jammer vind is dat iedereen maar meteen begint te schieten, het spel is zoveel leuker als je met een groepje samenwerkt.

ik zit trouwens vaak op NL38 of NL 20

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nu net 30 min gespeeld, vind mijn eerste heli alweer :)

Edit: alleen maar een fal en een m4a1 :(

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2012 10:58 ]

Pagina: 1 ... 44 ... 92 Laatste

Let op:
Beperk de slowchat. Post alleen over de game en minder over het meeten in-game.

Voor de standalone kan men hier hier terecht