GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET
Alstublieft.
Heb ik niet gelezen. Zelfs had ik het gelezen, dan had ik het nog gedaan.JoSchaap schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 23:35:
Het is ook wel een beetje zielig inderdaad,
als je hier meerdere malen leest dat we ff friendly beginnen, en dan toch zo nodig moet gaan killen..
Ga dan lekker op een andere server spelen idd
[ Voor 75% gewijzigd door chiIIed op 15-08-2012 23:37 ]
Tja alleen kleine koters kunnen dit en als ze zelf na buildup-gear time het afgeschoten wild zijn
hebben we niet genoeg tisseus
Nee popie wees trots en ga net als de hoax een spelletje spelen mss moet je ff saven voor je auw hebt
En er ligt een boot in berezino haven. En een bootje bij Nizhnoye. Veel plezier ermee. Was ook nog een tractor in polana maar die was zo goed als helemaal kapot.
Oh Got Cyw00d server btw.
[ Voor 5% gewijzigd door themace op 16-08-2012 00:24 ]
heh?postbus51 schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 00:16:
Heb ik niet gelezen. Zelfs had ik het gelezen, dan had ik het nog gedaan
Tja alleen kleine koters kunnen dit en als ze zelf na buildup-gear time het afgeschoten wild zijn
hebben we niet genoeg tisseus
Nee popie wees trots en ga net als de hoax een spelletje spelen mss moet je ff saven voor je auw hebt
[ Voor 233% gewijzigd door Cyw00d op 16-08-2012 00:45 ]
[ Tesla MIG MYP ]
Verwijderd
Dia gast heeft ongeloofelijke last van z'n terminale dyslectie, neem het hem niet kwalijk
(Hij heeft ook geen gehoor voor onze comments op zijn brake posts, dus negeren is de beste optie...)
Ik had 2 gasten kunnen killen, met mijn thermal vision.
Lekker dichtbij dus lekker makkelijk.
Ik maar schieten, hun niet dood gaan.
Blijkt dat STANDAARD de zeroing op 300 meter staat.
Sta ik lekker boven hun te schieten.
Ik ben dus nu leuk mijn thermal vision kwijt en mijn m14 AIM, aan 2 noobs met een revolver en een AKM.
Ugh >_>
i9 13900k | NH-D15 | MSI RTX 5090 32G VENTUS 3X OC | MSI MPG Z790 | 32GB G.Skill F5-5600J2834F16GX2-RS5K | 1x Kingston KC3000 2TB | 1x M500 960GB | 2x 860 QVO 1TB | Sharkoon Rebel P20 1200W | Fractal Design Torrent | 2x ASUS PG279Q
De AKM heeft ook zeroing, dus ja eigenlijk ben jij hier dus de noob, want hij kon hem wel instellen, en gebaseerd op hun gear hadden ze waarschijnlijk geen rangefinder dus hebben ze ook nog goed gezeroed... Who's the noob now?finniespin schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 01:30:
ASUOFG @#@#!@ ##$#@!#
Ik ben dus nu leuk mijn thermal vision kwijt en mijn m14 AIM, aan 2 noobs met een revolver en een AKM.
Ugh >_>
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
i9 13900k | NH-D15 | MSI RTX 5090 32G VENTUS 3X OC | MSI MPG Z790 | 32GB G.Skill F5-5600J2834F16GX2-RS5K | 1x Kingston KC3000 2TB | 1x M500 960GB | 2x 860 QVO 1TB | Sharkoon Rebel P20 1200W | Fractal Design Torrent | 2x ASUS PG279Q
Verwijderd
Tot volgende keer.
XxX DJ
Bedankt voor de lift nog gisteravondVerwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 04:01:
Ja en eindelijk weg bij het vliegveld plus leren tankenCyw00d server draait ook als een zonnetje.
Tot volgende keer.
XxX DJ

Xfire: Irylx Xbox360: Iryl Twitter: @_Iryl
het is misschien erg lame, maar als mij dat zou overkomen zou ik de gok wagen op een disconnectIryl schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 08:12:
[...]
Bedankt voor de lift nog gisteravond. Was zo stom dood gegaan, klom een toren op om is te kijken of ik er überhaupt op kon komen, klom 1 zombie met me mee, schiet ik met mn FN FAL. Vervolgens heel NW airfield op de ladder!
[ Tesla MIG MYP ]
Heb ik nog nooit gedaan, kwam ook niet in me opJoSchaap schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 09:33:
[...]
het is misschien erg lame, maar als mij dat zou overkomen zou ik de gok wagen op een disconnect
2 noobs? zegt degene die de instelling dus zelf niet had gezienfinniespin schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 01:30:
ASUOFG @#@#!@ ##$#@!#
Ugh >_>
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Verwijderd
Heej, zou je waypoints aan willlen zetten aub? Da's wel handigCyw00d schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 09:35:
Inderdaad, als je reconnect zijn zombies weg, erg foute oplossing, maar het werkt wel.
Ik heb gelezen dat je in de Expansion/Battleye map een config bestand aan moet maken (Gedaan)
En dat je in de server config file ook de admin password moet zetten (Ook Gedaan)
Echter krijg ik geen verbinding via het Rcon UI programma van Arma2, iemand?
@ Rienspy > Ik zal hier even naar kijken waar ik dat kan doen
Edit: Bij volgende restart is dit enabled, alleen zitten er altijd mensen op dus is lastig om te beslissen wanneer ik hem moet restarten

[ Voor 13% gewijzigd door Cyw00d op 16-08-2012 10:49 ]
[ Tesla MIG MYP ]
als je restart zijn vehicles zeker weer foetsie? of is er al iemand anders met mn traktor aan de haal gegaan?Cyw00d schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 10:40:
Nog een kleine simpele vraag m.b.t. de servers, ik krijg RCon niet ingesteld, iemand die hier verstand van heeft en mij kan helpen?
Ik heb gelezen dat je in de Expansion/Battleye map een config bestand aan moet maken (Gedaan)
En dat je in de server config file ook de admin password moet zetten (Ook Gedaan)
Echter krijg ik geen verbinding via het Rcon UI programma van Arma2, iemand?
@ Rienspy > Ik zal hier even naar kijken waar ik dat kan doen
Edit: Bij volgende restart is dit enabled, alleen zitten er altijd mensen op dus is lastig om te beslissen wanneer ik hem moet restarten
[ Voor 4% gewijzigd door JoSchaap op 16-08-2012 11:02 ]
Nee die zijn niet foetsie, wellicht dat iemand ermee weg is inderdaad, ik heb een map met de vehicles en die staan er allemaal nog.JoSchaap schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 11:01:
[...]
als je restart zijn vehicles zeker weer foetsie? of is er al iemand anders met mn traktor aan de haal gegaan?
[ Voor 9% gewijzigd door Cyw00d op 16-08-2012 11:10 ]
[ Tesla MIG MYP ]
Wij hebben net onze server gedowngrade naar 1.7.2.4. Wat een verschrikkelijk slechte versie was 1.7.2.5. Maakte meer kapot dan het moest oplossen.
[ Voor 52% gewijzigd door BioHazard op 16-08-2012 11:11 ]
Verwijderd
Edit:

Deze dingen blijven ook leuk trouwens
[ Voor 28% gewijzigd door Cyw00d op 16-08-2012 11:31 ]
[ Tesla MIG MYP ]
Hoe werkt het met de gear die je bij je hebt als je stopt? Die heb je daarna weer terug als je verder gaat, onafhankelijk van de server die je joined? Of moet je opnieuw beginnen?
Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.
Als je de echte online list aanhoud die delen dezelfde database, de GoT server heeft zijn eigen database hier heb je dus ook weer apart je eigen spullen. Bekijk eens wat meer video's op youtube bijvoorbeeld.Kaastosti schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 11:39:
Heb hier gisteravond ook meer over gehoord, lijkt me eigenlijk wel erg gaaf! Maar ja, onbekend spel, €25... blijf toch een gierige Nederlander he
Hoe werkt het met de gear die je bij je hebt als je stopt? Die heb je daarna weer terug als je verder gaat, onafhankelijk van de server die je joined? Of moet je opnieuw beginnen?
Update: server restart.
[ Tesla MIG MYP ]
[ Tesla MIG MYP ]
Verwijderd
Je zou echt een systeem daarvoor moeten vinden, want nu zijn we nogal veel kwijtCyw00d schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 12:49:
Nee, ik kan vanaf hier de server niet op helaas, had dat graag gedaan. Maar hij draait nu weer en verlopig is er geen restart.
[ Tesla MIG MYP ]
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
[ Tesla MIG MYP ]
Verwijderd
En de server is wegCyw00d schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 12:55:
Bij mij niet bekend, mocht je een URL hebben oid dan graag.Dat soort dingen zijn voor mij ook nieuw.
rcon tool: http://www.armaholic.com/page.php?id=15716
scheduled restarts: http://dayzmod.com/forum/...restarts-etc/#entry545114
[ Tesla MIG MYP ]
*edit* staat je rcon poort niet geblokkeerd.
probeer anders ff deze tool:
http://dayzmod.com/forum/...ghtweight-dayz-rcon-tool/
[ Voor 55% gewijzigd door JoSchaap op 16-08-2012 13:51 ]
Edit: Hij werkt nu!
[ Voor 36% gewijzigd door Cyw00d op 16-08-2012 14:09 ]
[ Tesla MIG MYP ]
Er is een update voor server-hoppers die van server verwisselen, dan spawn je inderdaad weer bij de beach, met je gear. Gaat volgensmij nog niet helemaal zoals het hoort.Ircghost schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 14:18:
Juist vandaag logde ik weer eens in na 2 weken, heb wel al mijn gear.. maar spawnde bij Sol (ipv NW airfield), nu al de 3e keer in 5 potjes..
[ Tesla MIG MYP ]
Ik vind net deze:Cyw00d schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 12:55:
Bij mij niet bekend, mocht je een URL hebben oid dan graag.Dat soort dingen zijn voor mij ook nieuw.
http://dayzmod.com/forum/...te-alpha-103/#entry410151
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Verwijderd
Ik deed dit gisteravond nog een aantal keer en ben niet naar het strand geport. ( al hop ik niet om de paar minuten )Cyw00d schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 14:19:
[...]
Er is een update voor server-hoppers die van server verwisselen, dan spawn je inderdaad weer bij de beach, met je gear. Gaat volgensmij nog niet helemaal zoals het hoort.
Nee, dit wordt veroorzaakt door het afsluiten van het spel als je 'loading' vasthangt. De server vergeet dan op welke positie je character zich bevindt en spawnt je dus opnieuw bij de kust, maar met volledige gear. Als je op 'loading' vasthangt zul je moeten alt tabben en een andere instantie van het spel moeten opstarten en een server moeten zoeken waarin je wel weet dat je kunt spawnen. Eenmaal gespawnd kun je het 'vastgelopen' spel afsluiten.Cyw00d schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 14:19:
[...]
Er is een update voor server-hoppers die van server verwisselen, dan spawn je inderdaad weer bij de beach, met je gear. Gaat volgensmij nog niet helemaal zoals het hoort.
[ Voor 189% gewijzigd door Cyw00d op 16-08-2012 15:03 ]
[ Tesla MIG MYP ]
Uiteraard mag je dit proberen, ook handig zou een functie zijn om hem gewoon te kunnen restarten met een timer + messages, eenmalig. Timers zetten die bijvoorbeeld elke dag restarten lijkt mij toch niet nodig.JoSchaap schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 15:02:
wat betreft de timed messages bij server restarts kunnen we allicht zelf ff iets maken.
Kom net een mooie Csharp Lib tegen van Vipeax (BattleNET) en csharp coden lukt me denk ik nog wel (beetje roestig maar niet verleerd)
[ Tesla MIG MYP ]
het ontbreekt echter aan documentatie, heb met de binary kunnen inloggen en chatten maar ik heb geen idee hoe je servercommands verzend. Allicht is het handiger als ik eerst eens een eigen server opzetCyw00d schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 15:27:
[...]
Uiteraard mag je dit proberen, ook handig zou een functie zijn om hem gewoon te kunnen restarten met een timer + messages, eenmalig. Timers zetten die bijvoorbeeld elke dag restarten lijkt mij toch niet nodig.
[ Voor 23% gewijzigd door JoSchaap op 16-08-2012 16:09 ]
Wat leuk trouwens dat we eindelijk een GOT server hebben ^^ top !
Verwijderd
2* serversjterpstra schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 16:54:
Cywood, is op de private ook sidechat enabled ?
Name:
DayZ - FR237 (1.7.2.5/95883) (Veteran|3D:ON|CH:ON) dayzmod.com - [UTC-9] NO RULES, GREAT SCOTCH | Vilayer.com
Connection Info: 37.59.135.98:2342
Is mijn server. 40 slots. Is wel public
Uiteraard, die is enabled, zo communiceert iedereen met elkaar.jterpstra schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 16:54:
Cywood, is op de private ook sidechat enabled ?
Update: domeinnaam besteld voor de website: www.got2dayz.nl binnenkort meer
[ Voor 12% gewijzigd door Cyw00d op 16-08-2012 17:14 ]
[ Tesla MIG MYP ]
Nice, thanks voor de uitleg! Dat verklaart ook weer het een en ander.Sagaris schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 14:44:
[...]
Nee, dit wordt veroorzaakt door het afsluiten van het spel als je 'loading' vasthangt. De server vergeet dan op welke positie je character zich bevindt en spawnt je dus opnieuw bij de kust, maar met volledige gear. Als je op 'loading' vasthangt zul je moeten alt tabben en een andere instantie van het spel moeten opstarten en een server moeten zoeken waarin je wel weet dat je kunt spawnen. Eenmaal gespawnd kun je het 'vastgelopen' spel afsluiten.
Verwijderd
Wat ben je aan het doen? Timeouts ....Cyw00d schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 15:03:
JoSchaap, ik stuur jou de RCon gegevens even per DM
Server offline, net als we een vehicle willen repairen ...
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2012 19:25 ]
Ik zie het probleem al, oplossing: 2 CPU core's erbij en geheugen toekennen, zo een restart.Verwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 19:21:
[...]
Wat ben je aan het doen? Timeouts ....
Server offline, net als we een vehicle willen repairen ...
[ Tesla MIG MYP ]
Verwijderd
Nice ;DCyw00d schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 21:05:
[...]
Ik zie het probleem al, oplossing: 2 CPU core's erbij en geheugen toekennen, zo een restart.
Verwijderd
Hmmm... Ik zie net in het main menu dat ik een oudere versie draai (95248)... Terwijl ik de patch 95883 wel applied heb... Komt dat vaker voor?
EDIT:
I'm in! Even handmatig de bestanden vanaf /expansions/beta gekopieerd naar de root van OA
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2012 21:39 ]

Speedydown.nl !!!
[ Voor 92% gewijzigd door Kupauw op 16-08-2012 21:46 ]
Verwijderd
hangt van de versie van de server die je wil joinen afDjmaddox schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 22:10:
Is het nu beter om 1.7.2.4 of 1.7.2.5 te gebruiken?
*update* op de valreep eerst een choppercrash vinden, dan ff snel herstarten ivm artifacts, om een kloon van jezelf te zien staan (lootbaar!) freaking raar maar wel handig, want nu heb ik wel genoeg ammo voor alles
komt mooi uit want ik was mn hele set gear kwijtgeraakt door een bug met de vehicle inventorys die saven dus niet!
de gear na de crashsite en het cloonincident:
in de traktor (staat op de plek waar we eerder de bus gelaten hadden)
zitten nog diverse overlevingsmiddellen (map,painkillers,morphine,soda,G17 en 4 mags)
voel je vrij deze te pakken voor de server herstart (ik zit vol
oja en voor hen die het willen weten.. dit past! ->
krap aan maar t ken neh!
[ Voor 86% gewijzigd door JoSchaap op 17-08-2012 02:35 ]

Deze is ook grappig trouwens:
http://imgur.com/a/tkH9L#29
(sommige kloppen haast 1 op 1).
[ Voor 28% gewijzigd door Da_maniaC op 17-08-2012 08:02 ]
Haha staat ie daar met z'n traktorJoSchaap schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 22:33:
krap aan maar t ken neh!

Zijn mensen al op elkaar aan het inhakken met bijlen of is iedereen nog steeds friendly en word er gear verzameld?
[ Voor 16% gewijzigd door Iryl op 17-08-2012 08:29 ]
Verwijderd
Ook niet als je ingame connect via de "remote" knop? En dan het ip adres + poortnummer invult?twister00004 schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 09:01:
Hoe kun je via DayZ Commander een password opgeven, kan iemand dat uitleggen, via google kom ik er niet uit. In game geeft Dayz geen servers aan
voorlopig nog friendly, maar wel veel deaths by vehicle-crashes of gewoon stom gedrag (van gebouwen aflopen enzo)Iryl schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 08:28:
[...]
Haha staat ie daar met z'n traktor, heeft z'n ding nog een beetje vaart? Van het weekend weer is DayZ opstarten en een frisse start maken op de GoT server.
Zijn mensen al op elkaar aan het inhakken met bijlen of is iedereen nog steeds friendly en word er gear verzameld?
een van de barracks op NWAF is er bijvoorbeeld niet meer omdat iemand zn huey erin geparkeerd heeft
Nee, we zijn in een extreme lagspike neergeschoten en daardoor is de huey bovenop een hanger gevallen ...JoSchaap schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 09:29:
[...]
voorlopig nog friendly, maar wel veel deaths by vehicle-crashes of gewoon stom gedrag (van gebouwen aflopen enzo)![]()
een van de barracks op NWAF is er bijvoorbeeld niet meer omdat iemand zn huey erin geparkeerd heeft
Verwijderd

[ Voor 8% gewijzigd door Iryl op 17-08-2012 09:45 ]
nu vraag ik me af, zit er een day/night cycle op de server en doen we zonder bandits?
of komt er een select groepje die voor wat actie gaat zorgen ;-)
Nee het is nu nog een friendly server, er zijn wel een aantal mensen die ook actie willen zien, maar dat moeten we even goed overleggen, wat mij betreft: meeste stemmen gelden.
[ Tesla MIG MYP ]
Of (als er veel mensen zijn) algemeen geaccepteerde PvP gebieden? Op een gegeven moment worden mensen het toch zat om gear te zoeken en willen ze het ook een keer gebruiken.Cyw00d schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 12:09:
Er zit een day/night cycle op die -6 UMT aanhoud.. dus niet de +2 die we hier aanhouden, zo is het 's avonds wanneer de meeste mensen spelen gewoon licht op de server.
Nee het is nu nog een friendly server, er zijn wel een aantal mensen die ook actie willen zien, maar dat moeten we even goed overleggen, wat mij betreft: meeste stemmen gelden.
Goed voorstel, ik stem ook voor bepaalde PvPIryl schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 12:13:
[...]
Of (als er veel mensen zijn) algemeen geaccepteerde PvP gebieden? Op een gegeven moment worden mensen het toch zat om gear te zoeken en willen ze het ook een keer gebruiken.
En dan gebieden zoals NWAF etc, waar de "goede" gear ligt zeg maar, dan blijf je toch de spanning houden. Nu loop ik overal doorheen zonder de "thrill" die DayZ nou net de game(mod) maakt die het is.Darkshifty schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 12:14:
[...]
Goed voorstel, ik stem ook voor bepaalde PvP
Ook al vond ik het wel leuk om voor de eerste keer een vehicle te zien en daar in rond te rijden
Maar dit regelt zich vanzelf wel.
[ Voor 3% gewijzigd door Iryl op 17-08-2012 12:19 ]

Edit: Precies wat ik dacht Sagaris.
[ Voor 7% gewijzigd door Cyw00d op 17-08-2012 12:33 ]
[ Tesla MIG MYP ]
Kijk dat zijn goede ideeën! Lekker het "noorden" als slagveld beschouwen en dan de coast als starter area.Sagaris schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 12:32:
Wat je ook kunt doen is gewoon een lijn trekken op de map, daarboven is PvP toegestaan, daaronder niet. Het nadeel van bepaalde gebieden is dat de scheidingslijn tussen wel of niet PvP gebied vrij onduidelijk is. Voorbeeld:
[afbeelding]
Verwijderd
Wat ik liever had gezien is een echte zichtbare grens (bijvoorbeeld een weg, rivier, ...). Wat er ook kan gebeuren is dat er mensen zijn die onder de lijn zaten mensen gaan doodschieten, alleen omdat ze verdwaald waren en dachten dat ze al boven de grens stonden, en vice versa...Cyw00d schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 12:32:
De server is een beetje overloaded met vehicles op dit moment... Maar dat laatste lijkt me inderdaad een goed idee, gewoon het zuiden langs de kust friendly houden, en de rest pvp. Zal het vanavond overleggen met de andere admins hoe hun er over denken.
Edit: Precies wat ik dacht Sagaris.
Verwijderd
Echter kom ik pas weer spelen als pvp erin zit. Zonder pvp is DayZ niks aan. Gear, check. Vehicle, check. en nu? Zombies killen is na 2 keer ook niks meer aan.
Je kan je oude posts bewerken he. Anyway: Ja die afspraken wil ik inderdaad maken. Er zijn 4 admins op dit moment en er is er altijd wel een van aanwezig om dit in de gaten te houden.Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 12:46:
Server draait lekker, geen lag. Gisteren even met wat mensen mee gevlogen in hun chopper.
Echter kom ik pas weer spelen als pvp erin zit. Zonder pvp is DayZ niks aan. Gear, check. Vehicle, check. en nu? Zombies killen is na 2 keer ook niks meer aan.
[ Tesla MIG MYP ]
Wat mischien makkelijker is dat je bepaalde tijdafspraken insteld.Cyw00d schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 12:50:
[...]
Je kan je oude posts bewerken he. Anyway: Ja die afspraken wil ik inderdaad maken. Er zijn 4 admins op dit moment en er is er altijd wel een van aanwezig om dit in de gaten te houden.
bijvoorbeeld PvP tussen 5 en 8 uur?
Een gebied afkaarten lijkt mij makkelijker.Darkshifty schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 13:43:
[...]
Wat mischien makkelijker is dat je bepaalde tijdafspraken insteld.
bijvoorbeeld PvP tussen 5 en 8 uur?
[ Tesla MIG MYP ]
voor mij als n00b is een geboed nog redelijk ingewikkeld, je kan volgens mij niet zomaar de kaart inzien?Cyw00d schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 13:45:
[...]
Een gebied afkaarten lijkt mij makkelijker.De mensen die 's avonds pvp willen zitten bovenin, beneden zitten de mensen die samen op zoek zijn naar spullen.
http://dayzdb.com/mapDarkshifty schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 13:57:
[...]
voor mij als n00b is een geboed nog redelijk ingewikkeld, je kan volgens mij niet zomaar de kaart inzien?
[ Tesla MIG MYP ]
Maar eens even kijken op Cyw00d's server.
Eerst maar weer updates binnen slepen,. neem aan dat de server op 1.7.2.5 draait ?
ben ik inderdaad bekend mee, maar hoe weet ik waar ik ben? ^^
ben momenteel ook lost haha
Zoek een dorp, of een andere opvallende plek. vervolgens pak je de map erbij.Darkshifty schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 14:00:
[...]
Blijkt dat je bijv 2 wegen naar het volgende dorp moet nemen vanaf je vermoedelijke locatie.
Dan doe je dat, als de wegen niet overéén komen en/of het dorp er helemaal niet is
Weet je dat je aardig verkeerd zit, en zoek je opnieuw op de map waar jouw vermoedelijke locatie is
Top, thanks! ga ik morgen even doen.wars140 schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 14:01:
Kijken als je spawnt, en dan rechts onderin 2e regel dacht ik. En dat opzoeken op de map ( of eerst de wiki, om een algemene indruk te krijgen waar de stad ligt )
Dat is ervaring op doen met het spel, zien hoe de weg/spoor loopt, waar de rand van het water een bepaalde bocht maakt, hoe bomen staan etc. Loop naar een dorpje en kijk bij de ingang op het bordje welke benaming het heeft, dan weet je ook waar je bent. Meestal begin je linksonderin bij het water, of bij Cherno of Elektro als je geluk heb. Probeer het eens uit om je positie te bepalen, part of the gameDarkshifty schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 14:00:
[...]
[ Tesla MIG MYP ]
voor het geval die ik aangevallen word door walkers
Kan ik ook joinen via ip ? zo ja hoe
Nvm.... nu nog het wachtwoord achterhalen
[ Voor 20% gewijzigd door osmosis op 17-08-2012 14:30 ]
Beperk de slowchat. Post alleen over de game en minder over het meeten in-game.
Voor de standalone kan men hier hier terecht