[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 19 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 32.277 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-09 20:09
Een wonder geschieden:

Victory!
Battle: El Halluf Thursday, May 10, 2012 12:06:17 AM
Vehicle: IS-8
Experience received: 1,983
Credits received: 62,064
Battle Achievements: Mastery Badge: Ace Tanker, Steel Wall, Sniper

Was de enige tier 9 aan mijn kant >:)

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:11
wsLy schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 21:46:
Hier even uitgelegd van platoons en de matchmaking.

IMPORTANT:<snip>
Ok, leuk 'feitje', want gisteren heb ik dit toevallig meegemaakt.

Een E-75, hummel en een T57 (t2 arty) zitten in een platoon. Ik word hier zo schijtziek van dat ik de t57 overhoop geknalt heb. freaking bullshit platoons, daar moeten ze echt een blok op zetten.

Overigens was een compensatie van lagere tier tanks mij niet opgevallen in het andere team. Die hadden T5 als laagst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:44

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Ja van die loltraktors in arty tier 8 companies moeten ze idd aanpakken. Ergens een verbod op plakken, hoeft neit streng te zijn, max 5 tiers verschil ofzo. De meest belachelijke zijn er dan toch al uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 16:07
Ik denk dat ze ook de matchmaking voor tier 5 TD's moeten aanpakken. Die worden namelijk rustig in tier 8 battles geplaatst, waar ze geen ruk uit kunnen halen en in de helft van de gevallen ge-oneshot worden.

Als je kijkt naar de Stug III, T49, M10 en SU-85, dan heeft alleen die laatste een gun waar je echt wat mee uit kunt halen. En die gun is dan weer traag en inaccuraat.

Ik merk in mijn T49, wat verder een heel leuk tankje is, dat ik veel te vaak de laagste tier ben en ik in die gevallen meestal óf de eerste 3 minuten niet overleef, óf niets kan uithalen omdat ik te ver van de vijand ben. Ik heb gewoon het idee dat de tier 5 TD's overschat worden door het MM systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 00:02:
[...]

Tweede gun heeft inderdaad een grotere range (als in hele veld :P). Ik persoonlijk kon ook niet met de M7 overweg, Hummel en SU-8 daarentegen gaan prima :).
M41 die erna komt is daarentegen wel een geweldige arty, arty op het chassis van een chaffee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annihilism
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:36
BramSd schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 08:28:
Ik denk dat ze ook de matchmaking voor tier 5 TD's moeten aanpakken. Die worden namelijk rustig in tier 8 battles geplaatst, waar ze geen ruk uit kunnen halen en in de helft van de gevallen ge-oneshot worden.

Als je kijkt naar de Stug III, T49, M10 en SU-85, dan heeft alleen die laatste een gun waar je echt wat mee uit kunt halen. En die gun is dan weer traag en inaccuraat.

Ik merk in mijn T49, wat verder een heel leuk tankje is, dat ik veel te vaak de laagste tier ben en ik in die gevallen meestal óf de eerste 3 minuten niet overleef, óf niets kan uithalen omdat ik te ver van de vijand ben. Ik heb gewoon het idee dat de tier 5 TD's overschat worden door het MM systeem.
Dit is dan ook de schuld van WG zelf omdat ze de russische TD veel te sterk hebben gemaakt. Met de SU-85 ram je gemakkelijk door de sterkste tanks heen. als ze daar de sterkste gun vanafhalen (die heeft er toch nooit opgezeten) dan kunnen de TD's een plekje omlaag en is het weer eerlijk. Ik snap persoonlijk zowieso niet waarom de SU zoveel sterker moet zijn als de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:41
BramSd schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 08:28:
Ik denk dat ze ook de matchmaking voor tier 5 TD's moeten aanpakken. Die worden namelijk rustig in tier 8 battles geplaatst,
TD = tier +1. Als tier 8 kom je ook in tier 10 battles.

Anderzijds, we horen je dan weer niet klagen als je met je tier 5 TD in een match als top tier geplaatst wordt en die tier 3 medium/light gefarmed worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

Gisteren de Mini derp (122MM i think) gekocht voor de KV-1 .. Dat ding is wel lichtelijk bruut, 1e match met dat ding gelijk 5 kills. Mischien meer luck dan skill, maar was leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ashrah schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 09:25:
[...]

M41 die erna komt is daarentegen wel een geweldige arty, arty op het chassis van een chaffee ;)
Daar kan ik dus weer niet mee overweg helaas. M7 vind ik een leuk ding staat nog steeds in mijn garage. Een nadeel soms tegen bijvoorbeeld een lowe is geen of zeer weinig damage wel veel hits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Poekie McPurrr schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 22:49:
En ik begin die M7 Priest nu echt te haten.. bereik is nada.. wil je beetje support geven dan moet je onderhand frontlinie staan.. hopelijk met volgende gun wat meer bereik..
Met de top gun vond ik het een super arty, als je dan naar de M41 gaat moet je heel erg wennen aan de angle waarin je schiet :o
patrickos85 schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 07:58:
[...]

Ok, leuk 'feitje', want gisteren heb ik dit toevallig meegemaakt.

Een E-75, hummel en een T57 (t2 arty) zitten in een platoon. Ik word hier zo schijtziek van dat ik de t57 overhoop geknalt heb. freaking bullshit platoons, daar moeten ze echt een blok op zetten.

Overigens was een compensatie van lagere tier tanks mij niet opgevallen in het andere team. Die hadden T5 als laagst.
Soms zie ik wel meer tier 9's in het andere team omdat ze bij een aantal lage tiers hebben meegenomen.
Nog maar een enkele keer in mijn team helaas.. Hopelijk houdt de volgende matchmaking daar rekening mee.
Joindry schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 08:21:
Ja van die loltraktors in arty tier 8 companies moeten ze idd aanpakken. Ergens een verbod op plakken, hoeft neit streng te zijn, max 5 tiers verschil ofzo. De meest belachelijke zijn er dan toch al uit.
Companies of platoons? Moeten ze namelijk lekker zelf weten in companies (en kan soms zelfs voordelig zijn :))
Ashrah schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 09:25:
[...]

Lol vind je? :P
Met de top gun vind ik hem tot nu maar prut, de shells landen zo random als maar kan. Volledig geaimed op een stilstaand target wilt soms zelfs buiten de aimcirkel droppen :S

Met de M7 had ik het idee dat ik echt veel bij kon dragen, ook op short range TD'en had ik beter onder de knie (ook wel meer potjes mee gespeeld natuurlijk).
Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 10:36:
[...]

Daar kan ik dus weer niet mee overweg helaas. M7 vind ik een leuk ding staat nog steeds in mijn garage. Een nadeel soms tegen bijvoorbeeld een lowe is geen of zeer weinig damage wel veel hits.
Eens, weinig damage per shot en de shells landen ook wel redelijk in de buurt van waar je mikt, iets wat ik met de M41 totaal niet ervaar.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-08 16:07
psychoclown schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 11:26:
[...]

Met de top gun vond ik het een super arty, als je dan naar de M41 gaat moet je heel erg wennen aan de angle waarin je schiet :o

[...]

Soms zie ik wel meer tier 9's in het andere team omdat ze bij een aantal lage tiers hebben meegenomen.
Nog maar een enkele keer in mijn team helaas.. Hopelijk houdt de volgende matchmaking daar rekening mee.

[...]

Companies of platoons? Moeten ze namelijk lekker zelf weten in companies (en kan soms zelfs voordelig zijn :))

[...]

Lol vind je? :P
Met de top gun vind ik hem tot nu maar prut, de shells landen zo random als maar kan. Volledig geaimed op een stilstaand target wilt soms zelfs buiten de aimcirkel droppen :S

Met de M7 had ik het idee dat ik echt veel bij kon dragen, ook op short range TD'en had ik beter onder de knie (ook wel meer potjes mee gespeeld natuurlijk).

[...]

Eens, weinig damage per shot en de shells landen ook wel redelijk in de buurt van waar je mikt, iets wat ik met de M41 totaal niet ervaar.
Over de tier 1's in companies: http://worldoftanks.eu/news/2326-tier-i-charge/

En ik heb gemerkt dat de server-side crosshair bij arty redelijk verplicht is. Soms is het verschil gewoon 20% in de aim circel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Appel schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 11:49:
[...]

Over de tier 1's in companies: http://worldoftanks.eu/news/2326-tier-i-charge/

En ik heb gemerkt dat de server-side crosshair bij arty redelijk verplicht is. Soms is het verschil gewoon 20% in de aim circel.
Met M7 had ik op het eind (met 93% crew) meestal een hit ratio van >50% maar met die M41 schiet je altijd of heel ver over of heel ver ervoor.. is geen pijl op te trekken lijkt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
psychoclown schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 12:12:
[...]

Met M7 had ik op het eind (met 93% crew) meestal een hit ratio van >50% maar met die M41 schiet je altijd of heel ver over of heel ver ervoor.. is geen pijl op te trekken lijkt wel.
US arty is ook voor de splash :) Duitsers zijn accuraat en de Russen snel dacht ik. Ik kan ook niet wachten tot de crew op mijn GW Panther 100% is :P

BTW: Wij moeten binnenkort echt weer ff een keer platoonen, is te lang geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09:54
KV 1 is inderdaad fun met de 57mm :P

Afbeeldingslocatie: http://mwreplays.com/replayimg/2a042914a2314c083a51ac6a559cccb4.png

was al ten dode opgeschreven, uiteindelijk nog een erg leuk potje. Beetje geluk hier, vuurtje bij mij :(

Volgende keer een vinkje zetten bij resupply van de repair etc. en de rsg eraf halen. Heeft vrijwel geen nut helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Appel schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 12:13:
[...]

US arty is ook voor de splash :) Duitsers zijn accuraat en de Russen snel dacht ik. Ik kan ook niet wachten tot de crew op mijn GW Panther 100% is :P

BTW: Wij moeten binnenkort echt weer ff een keer platoonen, is te lang geleden.
Dat weet ik maar als het zo mis is dat je niet eens splash damage doet dan is het geen bal aan :P
Met de nieuwe gun heb ik wel vaak mooie oneshots en doe vaak ook wel genoeg damage maar het is wel frusterend als die zo ontzettend scheef is af en toe :)

Ja moet je maar een keer aanspreken als ik online ben, of in een van mijn companies joinen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Appel schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 12:13:
[...]BTW: Wij moeten binnenkort echt weer ff een keer platoonen, is te lang geleden.
Meen eensch
psychoclown schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 12:31:
[...]
Ja moet je maar een keer aanspreken als ik online ben, of in een van mijn companies joinen :P
Geen idee maar meestal zit je al in platoon/company

[ Voor 39% gewijzigd door Ashrah op 10-05-2012 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Dat klopt, ik speel nooit alleen en de laatste 2 weken heb ik zoiets van: laat die dubbels maar zitten ik ga wel mijn winsten beïnvloeden met leuke company potjes :)

Leidt ook wel af en toe companies van GoT dus daar kun je me soms ook vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
De T110 blijft mijn favoriete tank: Afbeeldingslocatie: http://mwreplays.com/replayimg/b60cd7fe615e99ee213f76f522a9da99.png

Damage Dealt : 6247

[ Voor 6% gewijzigd door Fest op 10-05-2012 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Waarom staat de T-59 eigenlijk nog in de gift-shop van WoT?

Kun je dat ding dan nogsteeds kopen [zij het met een omweg] of krijg je dan gewoon de waarde van goud van dat ding?

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimS81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-05-2024
VasZaitsev schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 13:28:
Waarom staat de T-59 eigenlijk nog in de gift-shop van WoT?

Kun je dat ding dan nogsteeds kopen [zij het met een omweg] of krijg je dan gewoon de waarde van goud van dat ding?
Ding is gewoon een special offer dat nu loopt. Waarom zou dat niet mogen dan? ;)

Mij bevallen zowel de M41 als de M7 Priest prima als arty, al is naar mijn ervaring juist de M7 minder accuraat. Heb er in ieder geval battles mee gehad waarvan uit de 20 schoten er maar 3 of 4 het doel troffen, de rest allemaal te ver of te kort kwamen. Met de M41 haal ik meestal toch wel een 50%+ hitratio. M12 met de top gun bevalt me ook erg goed, moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Had ik niet gezien, foutje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Fest schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 12:58:
De T110 blijft mijn favoriete tank
Niet zo heel gek gezien de absurde bouncing van dat ding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hopiconjo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:55
T110 is idd behoorlijk bouncy toch vind ik de IS7 mijn tank. Al is hij op veel punten minder dan de T110 speel ik hem het liefst. Misschien ook dat het vertrouwd is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Mjah ik ben zelf aan het levelen voor de T110 maar ik ga er vanuit dat tegen de tijd dat ik hem bijna of net heb, hij generfed wordt. Heb ook sinds een paar maanden een E-100. Altijd brute tank, toen ik hem net kreeg werd dat ding aangepast. Mijn shells bouncen soms zelfs op de zijkant van een IS-3 ;) Waardeloze tank is dat en sta echt op het punt om dat waardeloze ding te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Wat je zegt Kaap, Altijd dat grinden promoten door de nieuwe tank te sterk te maken. Eens je je ze hebt, nerfingtime. Bij mij was het zo met mijn lorraine, ik doe zelfs niet meer verder naar de batchat.

Maar wat mij betreft is de E-100 de meest waardeloze tier 10 tank, Zelfs met mijn VK B of oude is-4 ging ik nooit aan de kant voor een E-100.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Niet online
Op zich vind ik de E-100 wel een leuke tank. Het probleem is alleen dat de weakspot zo groot en zo zwak is, dat iedere tier6+ er door heen schiet.

En zonder premium shell is de 15cm gun ook waardeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Fest schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 14:40:
Op zich vind ik de E-100 wel een leuke tank. Het probleem is alleen dat de weakspot zo groot en zo zwak is, dat iedere tier6+ er door heen schiet.
Vind ik niet eens zo erg. Het is verschrikkelijk belachelijk zoals die 150mm bounced. Zelfs op zijkanten van tanks bounce ik regelmatig. Het ding is echt niet betrouwbaar.
Zelfs met premium shells krijg je nog de bizarste bounces.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 12:08

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Ah had een mooi potje in mijn Lowe op Abbey - 10 kills (KV-5, Tiger II, T32, M4, BGR, Tiger, 2x- Su-100, T-34, T-34-85 en nog eentje waarvan ik de naam niet weet) en toen was er nog een hummel over... Helaas ging die voor de basis en ik ook... loss. Wel 150.000 credits :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJP80
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-06 06:14

Mja, ik sta op het punt om de E100 te unlocken, Ik speel met veel plezier de E75... Lekker overmoedige IS8's een lesje nederigheid geven. Maar als ik zie hoe vaak een E100 gepenned word door echt praktisch iedere gun tja.... Dan betwijfel ik of ik hem überhaupt ga halen.

Vind al met al dat de duitsers aan het kortste eind trekken, tanks gebaseerd op heavy armor, maar met iedere patch komen er wel meer tanks bij die je gewoon frontal pennen....

Wat mij betreft gooien ze alle pen omlaag, dan heb je tenminste skill nodig om een tank te slopen. Nu komen er gewoon rounds dwars door je zwaarst gepantserde delen heen... :X

http://wotlabs.net/eu/player/GJP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Kaap schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 14:45:
[...]

Vind ik niet eens zo erg. Het is verschrikkelijk belachelijk zoals die 150mm bounced. Zelfs op zijkanten van tanks bounce ik regelmatig. Het ding is echt niet betrouwbaar.

[...]

Zelfs met premium shells krijg je nog de bizarste bounces.
Tja ik bounce ook T110 premium shells in de achterkant van een IS4 (rechtopstaande richel)/IS7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:35

wontcachme

You catch me? No you wont

CCCCCCCCCCCCCCombobreaker

Heb nu 9 games gedaan in de E100 en vind het toch wel een fijne tank :P. De lower plate is idd zwak, maar met goed anglen and hiden kom je een heel eind. Heb nog wel de small gun overigens.

Gisteren 3x IS7 vernield samen met één Arty en heb zelf 800hp verloren daardoor. Naast de lower plate wegdraaien helpt het ook om de turret weg te draaien na het schieten.

T110 is overigens mijn favo tank atm. Heerlijke speelstijl zoals ik gewend ben met de Patton. De E100, IS7 en IS4 zijn ook erg lekker om te spelen :).

AMX50B gebruik ik alleen nog voor CW. Dat ding is niks meer sinds de nerf.....

[ Voor 23% gewijzigd door wontcachme op 10-05-2012 15:34 ]

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
Victory!
Battle: Murovanka Thursday, May 10, 2012 3:48:10 PM
Vehicle: T30
Experience received: 872
Credits received: 29,406
Battle Achievements: Boelter's Medal, Invader, Top Gun

Dat is toch wel erg weinig ookal is het zonder premium..

Slachtoffers waren o.a. bat, m103, is8, 2x gwpanther, kv2 en 1 die ik niet meer weet. nadeel als je meerdere kills maakt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 15:08

ShockWave

Lost it somewhere

Ligt eraan hoeveel damage je doet tijdens het maken van de kill, als je alles 1shot omdat ze nog maar 1 of 2% HP hebben ja dan krijg je meestal niet zoveel xp en credits....
Ook helpt het damagen van hogere tiers beter dan lagere ook dan weer meer xp en credits..helaas in je T30 zit je al vrij hoog..

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
De bat heb ik 100% afgemaakt, de m103 1000 dmg, de is8 750 dmg, gw panther 2x 100% en kv2 400 dmg denk ik.

grofweg 4000dmg en dan vergeet ik nog 1 kill die ik heb gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
shockwae schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 16:13:
Ligt eraan hoeveel damage je doet tijdens het maken van de kill, als je alles 1shot omdat ze nog maar 1 of 2% HP hebben ja dan krijg je meestal niet zoveel xp en credits....
Ook helpt het damagen van hogere tiers beter dan lagere ook dan weer meer xp en credits..helaas in je T30 zit je al vrij hoog..
Dat is niet waar. Ik heb laatst ergens gelezen dat het niet uit maakt welke tier de vijand is.

2200 damage op een Maus is hetzelfde als 2200 damage op 50 KV's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Appel schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 16:18:
[...]

Dat is niet waar. Ik heb laatst ergens gelezen dat het niet uit maakt welke tier de vijand is.

2200 damage op een Maus is hetzelfde als 2200 damage op 50 KV's :)
XP wise maakt het volgens mij wel uit, maar voor credits maakt geen donder uit.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Niet online
wontcachme schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 16:20:
[...]

XP wise maakt het volgens mij wel uit, maar voor credits maakt geen donder uit.
Dat dacht ik ook, maar Bundin, volgens mij een forum-moderator, wees mij erop dat de informatie in de WoT-wiki hieromtrent niet klopt. In de Wiki staat het dus precies verkeerd om...

Update:
"For every point of damage inflicted, the tank receives Y credits independent of the tier. You will get 0.1Y bonus credits per tier difference of the enemy tank, in comparison to yours (enemy tank tier - yours = 0.1Y per tier difference). Damage inflicted by fire is counted towards the player who set the fire. In case of an ammo rack explosion or other damage caused by the initial fire, all damage is counted towards the player who set it." Link

"Below are the criteria's for gaining experience:
1) Damage you do to an enemy tank.
2) Critical damage to enemy tanks. (Difference between their levels is considered)
3) For spotting an enemy tank on the radar. You will get more experience for discovering an SPG than for a regular tank.
4) For damages, which your allies have caused to the tank you have spotted.
5) Bonus experience for capturing enemy base. Applied only to the tanks in the enemy base circle, not the whole team, proportional to the time spent in the enemy base circle capturing it.
6) Bonus experience for restarting the capture counter by damaging an enemy tank which is capturing your base.
7) Bonus experience for staying alive.
8) For active military actions; It means shooting in some area near your enemy or yourself.
9) The more your team damages the enemies’ team, the more experience you will get.
10) Bonus experience for winner team (+50% to each tank of the team)." Link

[ Voor 78% gewijzigd door Fest op 10-05-2012 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Vraagske: moet ik de tier 7 85mm voor de T-45-85 unlocken en gebruiken, of moet ik doorgrinden voor de T-43 of de KV-13?

Ik heb al de idiot, maar, ik vind hem niet echt passen op de T-34-85, schiet wat te langzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
VasZaitsev schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 16:37:
Vraagske: moet ik de tier 7 85mm voor de T-45-85 unlocken en gebruiken, of moet ik doorgrinden voor de T-43 of de KV-13?

Ik heb al de idiot, maar, ik vind hem niet echt passen op de T-34-85, schiet wat te langzaam.
De 100mm is de gun voor de T-34-85. Als tier 6 tier 8 heavies frontaal kunnen penetreren is een luxe die weinig tanks uit dezelfde klasse en tiers hebben.

Wel op weakspots mikken natuurlijk! :) De volgende echt goede gun die je tot je beschikking krijgt is de LB-1 op de T-44. Dus leer er mee leven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 13:19
Leuk potje:
Overwinning!
Gevecht: Poolgebied donderdag 10 mei 2012 20:01:13
Voertuig: PzKpfw V-IV
ervaring ontvangen: 1.693
Credits ontvangen: 61.080
Gevechtsprestaties: Meesterschapsbadge: Tank Aas, Magere Hein, Top Gun

Beide bases werden gecapped, op de onze stonden 3 tanks, 3x een oneshot. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
User.tmp schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 20:23:
Leuk potje:
Overwinning!
Gevecht: Poolgebied donderdag 10 mei 2012 20:01:13
Voertuig: PzKpfw V-IV
ervaring ontvangen: 1.693
Credits ontvangen: 61.080
Gevechtsprestaties: Meesterschapsbadge: Tank Aas, Magere Hein, Top Gun

Beide bases werden gecapped, op de onze stonden 3 tanks, 3x een oneshot. :P
Mooie score :)

mieters die Nederlandse taal in wot :P

Wordt het ook eens Nederlands gesproken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
oosterhofjf schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 20:31:
[...]

Mooie score :)

mieters die Nederlandse taal in wot :P

Wordt het ook eens Nederlands gesproken?
Dunno.

En als het er komt, zal het niet mijn zwoele stem zijn. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-07 23:36

TRX

geweldige random teams op het moment :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Ik heb het ook op nederlands staan hoor. Niet dat mijn engels zo slecht is, maar, het leek me leuk. En nu ben ik er zo aan gewend dat ik de Engelse WoT heel raar vind.

Mocht er ooit een nederlandse tank in het spel komen [heeft nederland uberhaubt tanks gemaakt] dan zou een nederlandse crew wel geinig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

denk dat een Leopard 2 wel iets hoger komt dan tier 15 hoor.

Ik vraag me trouwens echt af welke tanks ze gaan gebruiken voor de britse en japanse tier. En natuurlijk de gemengd-europese, er zijn wat poolse poging-tot-tankjagers, maar, dat zal tier 2 en 3 werk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerste arty ace, heerlijk potje. Binnen de eerste minuut al een T34 afgeknald van 800 hp.

Victory!
Battle: Komarin donderdag 10 mei 2012 22:51:27
Vehicle: SU-8
Experience received: 5.270 (x5 for the first victory each day)
Credits received: 42.804
Battle Achievements: Mastery Badge: Ace Tanker, Confederate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 12:08

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Volgende maand al nieuwe update... ze gaan zo wel opeens snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Ze hadden aangegeven om iedere maand ofzo met een update te komen.

Hoop dat er snel een update komt met de physics. Zijn toch al een tijdje in ontwikkeling.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=9-2xD2u6nsU]

[ Voor 53% gewijzigd door wsLy op 10-05-2012 23:33 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue Boon
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-09-2020

Blue Boon

tanks for the fish

daar kan je zo een maand bij optellen 8)7 7.3 zou ook naar verwachting in April uitgebracht worden. Zo is 7.2 ook iets verlaat uitgebracht net als zijn voorganger 7.1. Het zal me verbazen als ze een keer hun target wél halen.

All that matters has no mass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-09 23:55

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Afbeeldingslocatie: http://www.nemean.eu/wot/yay.png

Behaald! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
10.000 potjes / 396 dagen = 25,25 potjes per dag?!?!! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op onze GOT clan forum merkte iemand dit op: doe eens 10.000 keer de 30 seconden afteltimer en bedenk eens hoeveel uur dat is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

rgras schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 09:16:
Kan ik wel halen hoor. Nouja, in vakanties. Op normale dagen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
wsLy schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 23:32:
Ze hadden aangegeven om iedere maand ofzo met een update te komen.

Hoop dat er snel een update komt met de physics. Zijn toch al een tijdje in ontwikkeling.
[video]
Kzal blij zijn als deze physics in-game zijn. Niet meer lullig op een randje campen waar niemand je kan raken. Dan val je ervan af. Niet meer blijven haken op die stomme hoekjes bij afdalingen. Niet meer bugged vast zitten tegen een heuvel/berg aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

patrickos85 schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 10:18:
[...]

Kzal blij zijn als deze physics in-game zijn. Niet meer lullig op een randje campen waar niemand je kan raken. Dan val je ervan af. Niet meer blijven haken op die stomme hoekjes bij afdalingen. Niet meer bugged vast zitten tegen een heuvel/berg aan!
Ik ben wel bang dat in het begin de physics té vergevend gaan zijn, dat je met je KV3 of ander zwaar monster gewoon van een bergje kan rollen om zo je tegenstander op volle snelheid te kunnen rammen.

Maar, verder zou het wel prettig zijn dat je een beetje normaal van die kleine richeltjes kan nemen, daar blijf ik vaak genoeg achter haken als ik scout/flank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
VasZaitsev schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 10:20:
[...]

Ik ben wel bang dat in het begin de physics té vergevend gaan zijn, dat je met je KV3 of ander zwaar monster gewoon van een bergje kan rollen om zo je tegenstander op volle snelheid te kunnen rammen.

Maar, verder zou het wel prettig zijn dat je een beetje normaal van die kleine richeltjes kan nemen, daar blijf ik vaak genoeg achter haken als ik scout/flank.
In het begin zullen vast de meest vreemde en rare acties op youtube verschijnen van mensen die met hun tank van de berg afrollen (niet rijden) en onderweg nog iemand afknallen oid :+

Ik ben benieuwd hoe ze dat gaan aanpakken idd. Als je van een berg afrolt zal je vast dmg krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14:22
Oh ik kan me nu al duizenden posts met gebitch voorstellen van noobjes die telkens het water in vallen of van kliffen afdonderen _O-

Leukste wordt zo om nieuwe strategiëen te vinden.. "Waar kan ik net wel afjumpen zonder veel schade", om zo te flanken :P En idd niet meer achter kutrandjes blijven haken of in bergen vastzitten (mij 3x overkomen tot nu toe).

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJP80
Ik mag hopen dat als je van een berg afhobbeld en omvalt dat je tank dan ook echt uitgeschakeld is? Niet dat we van die mario taferelen krijgen dat je na 5 seconden weer rechtop word gezet om vervolgens verder te kunnen :P Alhoewel.. met WG weet je het nooit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
of met een maus van een berg afrollen om zo een tank te pletten. Dat zou wel stoer zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Ik hoop gewoon dat het niet wordt zoals bij een shooter, waarbij je dan inderdaad uren moet investeren om alle veilige plekjes om af te springen weet zijn.
Bvb van dat terras kan je naar dat balkon zonder schade op te lopen. ... Daar werd ik gek van op den duur.
Het enige wat echt zou moeten is dat tanks kunnen kantelen. Want vandaag zie je een t50-2 toch wel maneuvers uitvoeren op hellingen waarbij je denkt, die moet eigenlijk gewoon op zijn dak gaan. Mijn maus op het dak van een TD laten vallen zie ik anders wel nog zitten :)
Dan moeten ze wel een speciale "wrak" editie erin zetten, een platte versie *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJP80
Mja, ik vraag me echt af hoe ze dat balanced gaan krijgen.... Ik bedoel balance en WG gaan al niet echt samen, en het lijkt me dat het een tank game blijft en geen veredelde botsauto game :P Hoe moet je dan een maus stoppen als hij je gewoon van een klif afdrukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Ik denk dat ze er goed aandoen om de eerste twee tiers wat mindere physics te hebben, zodat je tank niet blubblub kan doen, en ook niet van een klif afdonderen.

En dan in tier 3 iets meer. En dan in tier 4 uiteindelijk gewoon normaal, zodat je even kan wennen.

Al is dat niet zo leuk voor de mensen die geen tier 2 of 3 tanks hebben, maar, die dingen kosten toch helemaal niks.

En hoe je dan een maus stopt: nouja, de remmen van aardig wat tanks zijn vrij klote, dus iemand rammen bij randjes zou ik niet zomaar doen.

Nieuwe update: rem upgrades :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

GJP80 schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 10:39:
Mja, ik vraag me echt af hoe ze dat balanced gaan krijgen.... Ik bedoel balance en WG gaan al niet echt samen, en het lijkt me dat het een tank game blijft en geen veredelde botsauto game :P Hoe moet je dan een maus stoppen als hij je gewoon van een klif afdrukt?
Niet, maar die zal ook gigantisch veel schade krijgen daardoor omdat hij met f=m*g te pletter valt :P. Ligt er ook aan hoe ver een tank over de rand moet zijn om te vallen natuurlijk :). En vergeet niet dat de Maus sneller eraf zal vallen omdat die zwaarder is en minder makkelijk weg kan rijden van de rand

[ Voor 17% gewijzigd door wontcachme op 11-05-2012 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJP80
wontcachme schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 10:40:
[...]

Niet, maar die zal ook gigantisch veel schade krijgen daardoor omdat hij met f=m*g te pletter valt :P
Note to self: Toch maar de E100 halen, die heeft iig nog iets van remmen in tegestelling to de maus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

denk eerder aan de terreur van de kleine maar vreselijk snelle tanks [A-20 iemand?]

Dat ding kan 70kmh halen, en weegt ook wel een paar ton, daarmee kun je een Tiger wel genoeg verplaatsen om hem van de rand te laten donderen, al is je A-20 dan ook wel stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
VasZaitsev schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 10:44:
denk eerder aan de terreur van de kleine maar vreselijk snelle tanks [A-20 iemand?]

Dat ding kan 70kmh halen, en weegt ook wel een paar ton, daarmee kun je een Tiger wel genoeg verplaatsen om hem van de rand te laten donderen, al is je A-20 dan ook wel stuk.
Die tactiek past beter bij de Japanse tech-tree :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Appel schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 10:47:
[...]

Die tactiek past beter bij de Japanse tech-tree :P
Volgens mij hebben we daar al een medaille voor toch |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Nu ik erover denk, bij physics hoort ook echte terugslag. Nu hebben tanks weinig last van de terugslag, door het "lage" kaliber en het hoge gewicht van de tank.

Maar, de arty dan? Dat zijn redelijk lichte tanks met een gigantisch kanon erop geschroefd. Het zou leuk zijn dat die dingen ook echt een paar meter naar achter schieten nadat ze gevuurd hebben, of dat je van die grondklemmen eerst neer moet zetten [die dingen die aan de achterkant van bijv. de GwTiger zitten]

Bah, wat is de KV-1 generfd. Vroeger hoefde ik niet bang te zijn voor de BDR 1GB of hoe die franse tier 5 heavy ook maar heet, nu is het 3 schoten van dat ding en ik ben dood.

En dat 122mm kanon van de IS komt ook door ongeveer niks.

[ Voor 20% gewijzigd door RobinHood op 11-05-2012 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:13
GJP80 schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 10:42:
[...]

Note to self: Toch maar de E100 halen, die heeft iig nog iets van remmen in tegestelling to de maus :P
Ach zolang ze de bug met cruise control niet fixen heb je geen remmen nodig :) Gewoon "forward" ingedrukt houden, vervolgens cruise control 1x naar voren, dus laagste snelheid. En vervolgens "forward" loslaten en je staat met elke tank gelijk stil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-09 20:09
Knowuse schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 00:21:
Een wonder geschieden:

Victory!
Battle: El Halluf Thursday, May 10, 2012 12:06:17 AM
Vehicle: IS-8
Experience received: 1,983
Credits received: 62,064
Battle Achievements: Mastery Badge: Ace Tanker, Steel Wall, Sniper

Was de enige tier 9 aan mijn kant >:)
Ben benieuwd hoe ze dragon ridge met physics goed gaan krijgen, als je voorzicht rijdt kun je met een beetje grote tank misschien wel van die terrasjes afrijden. Waarschijnelijk wordt het zo dat, van hoe hoger je valt hoe meer damage je krijgt.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

25 potjes is niet zo heel veel, toch?? iemand?? :X

In ieder geval, er zitten ook heel wat potjes tussen waarbij ik zomaar wat gedaan heb.. de meest serieuze potjes zijn wel geheel normaal gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJP80
Nemean schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 11:58:
[...]

In ieder geval, er zitten ook heel wat potjes tussen waarbij ik zomaar wat gedaan heb.. de meest serieuze potjes zijn wel geheel normaal gespeeld.
25 x 10 min per gemiddelde match = 250 / 60 = ruim 4 uur per dag.... Ik kom daar niet aan iig :P

Het niveau van pubs is zo laag met special x5 dat ik het al knap vind dat ik mijn daily dubbels haal... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeebeekje
  • Laatst online: 18-09 22:44
Nemean schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 11:58:
[...]

Nah aangenomen dat elke pot gemiddeld 10 minuten duurt (inclusief laden en tussen door wat ouwehoeren op de chat) is dat toch dagelijks 250 minuten, en dat is meer dan 4 uur. Die tijd heb ik dagelijks helemaal niet.

Stel dat het 7,5 minuut per potje is, dan is het in totaal 187.5 minuten, wat weer iets meer dan 3 uur is. Die tijd heb ik ook niet....
:P
GJP80 schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 12:00:
[...]

Het niveau van pubs is zo laag met special x5 dat ik het al knap vind dat ik mijn daily dubbels haal... :+
En dat ook ja!

[ Voor 15% gewijzigd door Jeebeekje op 11-05-2012 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Hmm ik zit niet gemiddeld 10 minuutjes in een match. Dat ligt een stuk lager. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

ik ook, 5 minuten ofzo gemiddeld. Een enkele keer 10 minuten ofzo, maar dan is het een heel sloom potje met veel gecamp.

En wat is de T-34 met 57mm kanon toch fijn, net de complete artie afdeling van de tegenstander ermee uitgeschakeld, zullen ze leuk gevonden hebben.

En tadaa, 5 kills, allemaal 100%. Waaronder de nieuwe franse SPG, weer een heeeel klein beetje dichter bij die medaille voor elk tank type in het spel gedood.

Wel leuk hoe je mensen kan frustreren met dat snel schietende dingetje.

[ Voor 30% gewijzigd door RobinHood op 11-05-2012 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
5-6 minuten gemiddeld. Alhoewel de high tier potjes wat langer omdat de mensen meer nadenken :p.

Merk inderdaad ook dat er ontzettend veel noobs online zijn sinds de x5... En teveel type 59s die met gemak mijn KV-3 kaput machen.... Terwijl ik, ondanks de 122mm, redelijk wat bounce op die tank.. Maarja ik schiet alleen nog als ik kan raken met dat kanon haha, vooral nu ik geen premium account meer heb.

Maarja later vandaag weer spelen, zometeen eerst examen voor CE.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Ik zou de 107mm gebruiken op de KV-3, de 122mm is gewoon te duur en niet veel effectiever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
hmm niet mee eens Zaitsev, voor 7.3 zou ik hetzelfde hebben gezegt maar nu de KV-3 tier 7 is geworden en de D25-T kan gebruiken zou ik toch zeggen dat die beter is, zeker bij een langzame tank als de KV3 is Alpha damage zeer belangrijk en dat heeft de D25-T veel meer dan de 107-Zis

Vind dat net zoiets als zeggen dat je de IS4 met D25-T best kan spelen ....................

[ Voor 14% gewijzigd door Ashrah op 11-05-2012 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Afhankelijk van het feit of je premium speelt of niet.
De shell kost is gewoon te hoog als je geen premium account hebt.
Je hebt gelijk dat alpha belangrijk is voor een KV3, maar als je ieder potje verlies maakt op die manier is dat natuurlijk ook niet de moeite.
Moet wel zeggen dat ik me tot nu toe ook goed vermaak met de 90mm op de t29 dus misschien ben ik beetje bevooroordeeld:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
De 2e 90mm op de T29 is best goed, de D2-5-T en de 107mm hebben het net niet op de KV-3 als je de 107mm gebruikt nu met Tier 7 matchmaking doe je jezelf en je team tekort, damage = exp/credits D25-T is meer damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen premium maak je in een loss potje toch aardig wat verlies. Pre 7.3 was dat 1k per shell en ik heb zelfs winstpotjes met verlies afgesloten terwijl ik dan toch master gunner had.

Na dat potje terug naar de 107 mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
PRE 7.3 was de 107 het perfecte wapen voor de KV3, ik heb het over erna, je gaat je Tiger toch ook niet spelen met de 75L70?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Met de 107mm deed ik wel veel damage, maar probleem is dat je veel bounced ermee. Maarja de 122mm D2-5t ofzo bounced ook vaak. Maar ik kijk eventjes wat ik doe.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeebeekje
  • Laatst online: 18-09 22:44
wsLy schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 15:35:
Met de 107mm deed ik wel veel damage, maar probleem is dat je veel bounced ermee. Maarja de 122mm D2-5t ofzo bounced ook vaak. Maar ik kijk eventjes wat ik doe.
Logisch de pen is hetzelfde. Alleen de damage is veel hoger, en de ROF iets lager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Jeebeekje schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 15:42:
[...]

Logisch de pen is hetzelfde. Alleen de damage is veel hoger, en de ROF iets lager.
Nja zit een klein verschil in. Maarja ik denk dat ik terug ga naar de 107mm.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
dat kanon op de kv-3 is zo onwijs inaccuraat als wat.

gisteren ff test potje gedaan maar met 100% crew der op target op 350 meter compleet buiten de aimcircle missen is toch heel wat. en aimcircle was op kleinst.

http://www.curse.com/wot-...reased-artillery-zoom-out

dit iets voor de arty mensen onder ons ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
B-BRAIN schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 16:13:
dat kanon op de kv-3 is zo onwijs inaccuraat als wat.

gisteren ff test potje gedaan maar met 100% crew der op target op 350 meter compleet buiten de aimcircle missen is toch heel wat. en aimcircle was op kleinst.

http://www.curse.com/wot-...reased-artillery-zoom-out

dit iets voor de arty mensen onder ons ?
Die mod, is afaik illegaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
User.tmp schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 16:30:
[...]

Die mod, is afaik illegaal.
Is inderdaad illegaal. De Max ZoomOut mod die ging tot het maximale legale gebied van uitzoomen.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

300 versus 390 gemiddelde damage per schot. +90hp of +30% damage voor +750 credits of +300% kostenverhoging. Je krijgt nog beetje penetratie erbij en levert 1 schot per minuut in.

Met een trage tank en een eeuwige gunstabilisatietijd tegen een andere tank duelleren kan de rate of fire tot die van de traagste gun gereduceerd worden. De vijand wacht eerst zijn reload uit voordat hij nog een keer peekaboo doet. In een "turn based" duel wil je maximale damage per schot uitdelen.

Net wel of net niet een doelwit doodtrappen of een schot minder moeten lossen voor de kill. Je kan net niet nog een extra schot opvangen. Ik heb potjes met een medium of een AMX waar ik met 15 hp eventjes nog 3 man de dood intrapt.

De andere kant is de kosteneffectiviteit. KV-3 met 122 mm gun, premium en 10 voltreffers leverde mij een duidelijk winstgevend potje op. Haal je premium eraf en je krijgt een repair bill, dan is het niet meer zo winstgevend. Nog wat losses erbij en 107 mm is heel wat betaalbaarder.

Crew skills op mijn T-54 van nieuwe skills, 100% repair en +/- 30% camo naar nieuwe skills, 100% camo en +/- 30% repairs omgebouwd. Wat is een cloaking device toch handig. Ik kan op meer plaatsen doorglippen en snipen zonder gezien te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

De IS draait ook vaak een beetje verlies bij mij, slechte matchmaking en waardeloze teams zorgen ervoor dat ik vaak weinig schade kan doen, wat het dus nogal duur maakt.

Zit er aan te denken om de ID10T er weer op te zetten, net als de stock-turret, draait toch iets sneller, in de hoop meer XP te kunnen harken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
rapture schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 17:05:
300 versus 390 gemiddelde damage per schot. +90hp of +30% damage voor +750 credits of +300% kostenverhoging. Je krijgt nog beetje penetratie erbij en levert 1 schot per minuut in.

Met een trage tank en een eeuwige gunstabilisatietijd tegen een andere tank duelleren kan de rate of fire tot die van de traagste gun gereduceerd worden. De vijand wacht eerst zijn reload uit voordat hij nog een keer peekaboo doet. In een "turn based" duel wil je maximale damage per schot uitdelen.
Ben het niet helemaal met je eens wat betreft je redenatie met betrekking tot de KV-3 (waar deze hele discussie mee begon ;) ).
Met de KV-3 kan je mooi blijven staan, echt niet normaal hoeveel de voorkant weet te bouncen.
En wat als je een keer mist/bounced/0damage doet ? Dan wil je toch echt de gun met een snellere RoF hebben lijkt me. Maar goed iedereen zijn eigen voorkeur.

Wat is de mening van de Tankers over de IS-4 sinds de patch ?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het een erg leuke tank vind. Behoorlijk hoog win percentage ermee op dit moment. Gun is een beetje een "idiot-proof" geval maar wel leuk. De tank bounced een hoop en veel 0 damage hits. Gisteren zelfs een potje op Live Oaks waar ik tegen een stuk of 7-8 tanks stond, (2 IS-8, Patton, Pershing, IS, T-32 en een VK3601) 37 hits kreeg en maar 600-700 HP verloren had. Tegen die tijd had de rest van het team de andere flank opgerold en al gecapped. O+ IS-4 voor mij in ieder geval.

IS-8 maar verkocht. Beetje een snellere versie van de IS-3 die toch wat zwakker aan de zijkanten is. Maar wel een super gun. KV-1 ook maar verkocht, KV-2 heeft de guns die ik zo fijn vond. KV-3 lijkt wat sneller als voorheen. Nog net zo bouncy als voorheen en de extra HP is erg fijn. Dus dat is ook een blijvertje.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
TimS81 schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 13:41:
[...]

Mij bevallen zowel de M41 als de M7 Priest prima als arty, al is naar mijn ervaring juist de M7 minder accuraat. Heb er in ieder geval battles mee gehad waarvan uit de 20 schoten er maar 3 of 4 het doel troffen, de rest allemaal te ver of te kort kwamen. Met de M41 haal ik meestal toch wel een 50%+ hitratio. M12 met de top gun bevalt me ook erg goed, moet ik zeggen.
Wel grappig hoe de ervaringen van tanks zo kunnen verschillen. Eenzelfde hitratio heb ik juist op de M7 en kom ik vaak niet aan met de M41. Daarentegen doe ik juist wel meer damage met de M41 dus dat is in dat opzicht juist een verbetering.
Joindry schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 14:31:
Wat je zegt Kaap, Altijd dat grinden promoten door de nieuwe tank te sterk te maken. Eens je je ze hebt, nerfingtime. Bij mij was het zo met mijn lorraine, ik doe zelfs niet meer verder naar de batchat.

Maar wat mij betreft is de E-100 de meest waardeloze tier 10 tank, Zelfs met mijn VK B of oude is-4 ging ik nooit aan de kant voor een E-100.
Niet mee eens, de 50B in randoms is nog fragieler, de weakspot van de E100 kan je prima verbergen met bijv. Corner fighting en ik vind hem toch erg accuraat. Maarja het is een beetje hetzelfde verhaal als met de discussie hierboven van de M7 en M41 want iedereen heeft weer een andere voorkeur :)
GJP80 schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 14:55:
[...]

Mja, ik sta op het punt om de E100 te unlocken, Ik speel met veel plezier de E75... Lekker overmoedige IS8's een lesje nederigheid geven. Maar als ik zie hoe vaak een E100 gepenned word door echt praktisch iedere gun tja.... Dan betwijfel ik of ik hem überhaupt ga halen.

Vind al met al dat de duitsers aan het kortste eind trekken, tanks gebaseerd op heavy armor, maar met iedere patch komen er wel meer tanks bij die je gewoon frontal pennen....

Wat mij betreft gooien ze alle pen omlaag, dan heb je tenminste skill nodig om een tank te slopen. Nu komen er gewoon rounds dwars door je zwaarst gepantserde delen heen... :X
Mee eens hoor, en al helemaal de penetraties van gold ammo maakt CWs steeds minder skill afhankelijk.
Wat mij betreft kijken ze nog eens naar de penetraties van de tier Xs en met name de gold ammo om dat weer even te balanceren.
patrickos85 schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 16:16:
De bat heb ik 100% afgemaakt, de m103 1000 dmg, de is8 750 dmg, gw panther 2x 100% en kv2 400 dmg denk ik.

grofweg 4000dmg en dan vergeet ik nog 1 kill die ik heb gemaakt.
Met de T30 doe ik alleen al 3k gemiddeld per potje :P
Ik vind het gekregen exp ook aan de lage kant maar hoger dan 1400 (met premium) had ik ook niet verwacht.
Blue Boon schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 23:34:
daar kan je zo een maand bij optellen 8)7 7.3 zou ook naar verwachting in April uitgebracht worden. Zo is 7.2 ook iets verlaat uitgebracht net als zijn voorganger 7.1. Het zal me verbazen als ze een keer hun target wél halen.
Om eerlijk te zijn vind ik iets tijd tussen de patches wel fijn. Ik heb de franse tanks nog maar net achter de kiezen toen de USA change kwam en nu alweer nieuwe maps met de USSR change. Op die manier kan ik de tanks nooit maximaal onder de knie krijgen voor de nieuwe patch :P
Avondje spelen en je hebt er 20-25 ;)
patrickos85 schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 10:32:
of met een maus van een berg afrollen om zo een tank te pletten. Dat zou wel stoer zijn :+
Gif van laatst niet gezien met de Maus die allemaal kleine tanks lanceert door van een stijle berg te rijden? :+
VasZaitsev schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 10:44:

Die gaat hem niet van de plaatst krijgen dat is heel simpel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Een mod die een double post heeft? :o

Ontopic:
Voor degene die een Pz V/IV hebben, ik heb voor iemand een mini-guide geschreven. Hier te vinden.

Kyozu, vieze ninja-delete. :P

[ Voor 6% gewijzigd door User op 11-05-2012 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Ik weet het nog zo net niet, ik denk dat een A-20 op volle snelheid weldegelijk een tiger een paar meter kan verschuiven.

Dat ding weegt 20 ton.
Rijdt maximaal 72kmh

dus geeft een maximale energie van 4000000 joule af bij een botsing op topsnelheid.

Vergelijking:
Een maus haalt 20kmh, weegt 192,2 ton, geeft dus 2907025 joule af bij een botsing op topsnelheid.

Een A-20 kan dus 1092975 joule meer afgeven.

Dus: als een A-20 een Tiger niet weg kan rammen, kan een Maus dat al helemaal niet. Althans, in theorie, in een engine die joule berekningen maakt.

In de praktijk slaat een A-20 plat tegen de Tiger, maar, geeft daarbij ook nogal veel energie door aan de Tiger.

Eindconclusie: De Tiger is fucked, of er nou een Maus op hem afkomt, of een A-20.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
VasZaitsev schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 18:55:
Ik weet het nog zo net niet, ik denk dat een A-20 op volle snelheid weldegelijk een tiger een paar meter kan verschuiven.

Dat ding weegt 20 ton.
Rijdt maximaal 72kmh

dus geeft een maximale energie van 4000000 joule af bij een botsing op topsnelheid.

Vergelijking:
Een maus haalt 20kmh, weegt 192,2 ton, geeft dus 2907025 joule af bij een botsing op topsnelheid.

Dus: als een A-20 een Tiger niet weg kan rammen, kan een Maus dat al helemaal niet. Althans, in theorie, in een engine die joule berekningen maakt.

In de praktijk slaat een A-20 plat tegen de Tiger, maar, geeft daarbij ook nogal veel energie door aan de Tiger.

Eindconclusie: De Tiger is fucked, of er nou een Maus op hem afkomt, of een A-20.
Vraagje: Ben je werktuigbouwkundige, of heb je op enig andere wijze verstand van mechanica, dynamica of materiaalkunde?

Schort nogal wat aan deze redenering, maar het uitleggen gaat een beetje lastig als mensen geen basiskennis hebben. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18-09 11:52

Poekie McPurrr

Mreoww~

Dat ding weegt 20 ton.
Rijdt maximaal 72kmh

Vergelijking:

Je vergeet 1 ding in je vergelijking.. Dit is WoT. Waar elke normale natuurkundige formule er niet toe doet.

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

User.tmp schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 18:58:
[...]

Vraagje: Ben je werktuigbouwkundige, of heb je op enig andere wijze verstand van mechanica, dynamica of materiaalkunde?

Schort nogal wat aan deze redenering, maar het uitleggen gaat een beetje lastig als mensen geen basiskennis hebben. ;)
Ik zit nog op havo, dus nee, geen werkttuigbouwkundige.

En ja, ik weet ook wel dat er eigenlijk niks van klopt. Puur qua energie wint een A-20 het van een Maus [vind je het gek? 20 ton staal wat op je af dendert met dik 70]

En, zoals ik al zei, slaat een A-20 plat op een Tiger, en blijft de Maus langer zijn snelheid houden omdat hij zwaarder is waardoor hij meer momentum(?) heeft en hij wss dwars door de Tiger heen gaat.

Maarrrrr, zal WG zich aan dynamica en materiaalkunde houden? Ik betwijvel het, anders zou mijn IS het telkens winnen van de Tiger: Tigers werden op het laatst gemaakt van lekker zacht staal, de voorkant van de IS werd extreem gehard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
User.tmp schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 18:52:
Een mod die een double post heeft? :o

Ontopic:
Voor degene die een Pz V/IV hebben, ik heb voor iemand een mini-guide geschreven. Hier te vinden.

Kyozu, vieze ninja-delete. :P
Tja als mobiele ondersteuning wat beter was dan had ik ook niet per ongeluk op verstuur bericht gedrukt ;)

Dat ding weegt 20 ton.
Rijdt maximaal 72kmh

Vergelijking:

Maar dan ga je ervan uit dat een wrak (uitgaand van het feit dat de A20 kapot zou slaan) doorschuift en met de zelfde snelheid blijft doorschuiven. De snelheid neemt namelijk nog flink af nadat de tank kapot klapt op de Tiger en die door verschil in gewicht een hoop zou absorberen, lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf

Dat ding weegt 20 ton.
Rijdt maximaal 72kmh

Vergelijking:

fout fout fout...

Het zal meer op deze manier gaan:

Russisch x Russisch = close enough :9
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.