[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 19 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 32.276 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 11:41

rimpeldinky

nani?

MSalters schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 20:43:
Hmm, die code voor vandaag doet 't toch niet helemaal goed. Code ingevoerd, geen resultaat. Nog eens geprobeerd, en dan klaagt hij over foute code. Dis- en reconnect, nog steeds niets :(
duurt ff, ik heb de code vanmiddag ingevuld en kreeg zojuist ingame de items pas

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-09 09:49

Dark Angel

Corvette LS Power

rimpeldinky schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 20:55:
[...]

duurt ff, ik heb de code vanmiddag ingevuld en kreeg zojuist ingame de items pas
Yup hier ook in eens op meedere accounts.

|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18-09 20:18
Q&A Troll:
Heard that the Type 59 is once again available, on the Russian cluster. Any comments on that (or was it just a rumor)? Will it be added back on the European one as well?

This tank is not going to be returned to the in-game Stores in the foreseeable future. It can only be available during various special offers.
He Overlord, wat zei je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 22:55
GJP80 schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 19:19:
Ik vind al met al de IS8 leuk spelen, maar de IS4 valt me tegen.... ti's een beetje een idiot gun, genoeg pen en ROF maar met 440 dmg per schot niet echt tier X waardig... Ideaal om mediums en dergelijke te slopen maar andere tier X tanks moeten heel wat rounds koppen voordat ze het loodje leggen.

Jammer dat de good old S70 geen optionele gun is voor de IS4 :)

Zal wel aan mij liggen, maar ik heb een persoonlijke voorkeur voor hoge alpha damage...
Dat is ook mijn gevoel op het moment.
Heb pas 2 potjes met beide gedaan maar de IS4 bevalt me niet echt waar de IS8 echt lekker speelt.

De KV-2 blijft gewoon een leuke tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:35

wontcachme

You catch me? No you wont

Tot nu toe gaat de IS4 best lekker bij mij. 5000dmg per battle ongeveer. De IS8 heeft echter een beroerde voorkant. Tigers op 400m knallen er recht doorheen vandaag.....

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-08 16:07
Huh? Wat?
Victory!
Battle: Mines Tuesday, May 08, 2012 21:38:47
Vehicle: PzKpfw VI Tiger (P)
Experience received: 12,000 (x5 for the first victory each day)
Credits received: 53,373
Battle Achievements: Boelter's Medal, Steel Wall, Sniper, Top Gun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Das nie je beste scoruh he appel :p?

Vandaag lekkere potjes gedaan met de KV-3 met 107mm gun. 1000-2500dmg en flink wat kills. Zit me nu alleen af te vragen.. wat ga ik als eerste unlocken.. De 122mm D2-5-T (of was het D25-T?) of eerst een motorblok en dan pas de gun... iemand die kan zeggen wat het beste is?

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26
Altijd eerst de gun daarna de motors, met de guns hark je meer exp binnen en heb je de motoren ook sneller :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
psychoclown schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 22:31:
Altijd eerst de gun daarna de motors, met de guns hark je meer exp binnen en heb je de motoren ook sneller :)
Ok merci :) Ga ik daar morgen voor spelen. Heb volgens mij een 9-10k aan XP op de KV-3, dus nog maar een 7 of 8k aan XP voor een nieuwe gun. Had redelijk wat XP per potje dus lang zal het niet duren als ik weer wat degelijke potjes krijg als vandaag :p. Morgenavond maar weer eens spelen.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09 16:04

solique

Fire is all I need

18 potjes en maar 3 kills.
Veel meer kunnen maken als het geen enorme lag bende online was.
Ghost shells overal zelfs op korte afstand.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
wsLy schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 22:28:

Vandaag lekkere potjes gedaan met de KV-3 met 107mm gun. 1000-2500dmg en flink wat kills. Zit me nu alleen af te vragen.. wat ga ik als eerste unlocken.. De 122mm D2-5-T (of was het D25-T?) of eerst een motorblok en dan pas de gun... iemand die kan zeggen wat het beste is?
Nope, die staat nog steeds op mijn Lowe. Maar dat was voor de Ace tanker onzin :P Was wel lekker om het hele team uit te roeien. 11 kills.

Heavies: Gun/Turret is het belangrijkste
Medium: Tracks, motor en gun.
Light: Tracks, motor en radio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08:18

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Ok, kan iemand mij bevestigen dat de wrat op de T110 een weakspot is. Want dit slaat nergens meer op, onderstaande een mooi bewijsje, IS-7 schot, 0 m afstand, geen angle, bounce?!
t110bounce

En om de avond nog meer bizar te maken en vooral f*cked up, IS-7 versus IS-8, datzelfde potje, 5min ervoor. Ghost IS-8. Kijk naar waar ik mik en de pic erna waar de shell terechtkomt.

Schot:
is81

Landing:
is82

Je zou denken, nauw de kans bestaat erin dat je onder de tank door hebt geschoten. Lijkt mij weinig mogelijk gezien ik even hoog sta, maar heel mss mogelijk.
Totdat 11,5 seconden later.

Schot:
is83

Landing:
is84

Dit maakt toch absoluut geen steek meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-02 11:21

crizyz

ne.t.weaker

User.tmp schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 21:15:
Q&A Troll:

[...]

He Overlord, wat zei je?
Het is niet in de in-game store, en het is een special.
Dus ja, het klopt wel wat hij zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarge
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-11-2024

Normaal gesproken zal ik ook eerst voor de betere gun gaan. Echter, als ik zo lees, dan ben je nog maar net begonnen met de KV-3. Ik zal je afraden om de 122mm als eerste te researchen tenzij je tegen de 100% crew zit en veel moneymakers hebt staan. De 122mm slurpt jouw credits heel hard en mis ook heel vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-09 20:09
Vind de IS-4 wel aarding, had de tier 9 versie zonder upgraded tracks/engine gespeeld. IS-8 speelt ook lekker weg. KV-3 ingeruild voor een S-51 en de KV-2 staat op de nominatie om verkocht te worden.

Weet niet wat het is vanavond, maar kan met mijn medium tanks gewoon geen potje winnen.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-09 17:06

Nox

Noxiuz

Joindry schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 23:27:
Ok, kan iemand mij bevestigen dat de wrat op de T110 een weakspot is. Want dit slaat nergens meer op, onderstaande een mooi bewijsje, IS-7 schot, 0 m afstand, geen angle, bounce?
[afbeelding]

En om de avond nog meer bizar te maken en vooral f*cked up, IS-7 versus IS-8, datzelfde potje, 5min ervoor. Ghost IS-8. Kijk naar waar ik mik en de pic erna waar de shell terechtkomt.

Schot:
[afbeelding]

Landing:
[afbeelding]

Je zou denken, nauw de kans bestaat erin dat je onder de tank door hebt geschoten. Lijkt mij weinig mogelijk gezien ik even hoog sta, maar heel mss mogelijk.
Totdat 11,5 seconden later.

Schot:
[afbeelding]

Landing:
[afbeelding]

Dit maakt toch absoluut geen steek meer.
Is een weak spot.

En je schiet onder de tank door, is duidelijk.

Welke instelling heb jij trouwens dat je zo'n mooie muzzle flare krijgt?

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

NoxiuZ schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 23:45:
[...]

Is een weak spot.

En je schiet onder de tank door, is duidelijk.

Welke instelling heb jij trouwens dat je zo'n mooie muzzle flare krijgt?
Das gewoon de replay, wanneer je in slomo gaat afspelen krijg je veel kleurtjes te zien. Rook en flash en ontploffingen. Soms wel eens leuk om gewoon te bekijken.

En de tweede kan er gewoon niet onder zijn. Kijk van waar ik schiet en hoe ver de shell achter de tank pas inslaat. Waanzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
User.tmp schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 21:15:
Q&A Troll:

[...]

He Overlord, wat zei je?
It can only be available during various special offers.
Oftewel ik verwacht dat hij na deze actie weer gewoon uit de store verdwijnt en dan klopt het precies wat hij heeft gezegd.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:38

Betreffende die IS-8: als ik naar het plaatje kijk lijkt het er toch echt op dat je shell tussen de tracks en onder de hull door van de IS-8 schiet. Als je kijkt hoe je mikt vind ik het ook niet heel vreemd dat dit een keer zou moeten kunnen gebeuren (shot is wel ver aan de onderkant van de aiming circle).

Onder de hull door schieten gebeurt gewoon af en toe als je op de hull/lower hull schiet. Sterker nog, ik heb verscheidene kills gemaakt van tanks die achter een wreck in cover stonden door onder de hull door te schieten van het wreck.

Babs out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:41
Ok, kan iemand mij bevestigen dat de wrat op de T110 een weakspot is. Want dit slaat nergens meer op
:X Zon voorkant en turret, bouncemachine from hell, en dan klagen dat er een weakspot opzit _O-

IS-8 leverde wel lekker 1.900.000 credits op :> Wel zonde dat mijn IS-4 servicerecord gerenamed is naar IS-8. Ik heb nooit met de IS-8 gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Kaap schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 07:53:
[...]

:X Zon voorkant en turret, bouncemachine from hell, en dan klagen dat er een weakspot opzit _O-
Ik klaag net dat de weakspot mijn IS-7 shells steeds lijken te bouncen... Ik vraag me dus af of dit wel een weak spot is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:41
Joindry schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 07:56:
[...]

Ik klaag net dat de weakspot mijn IS-7 shells steeds lijken te bouncen... Ik vraag me dus af of dit wel een weak spot is.
Ah dan begreep ik hem net verkeerd ;) Maar het is wel echt een weakspot hoor. Ik heb er meen ik met mijn IS-7 vaak genoeg doorheen geknalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-07 23:36

TRX

rijdt er een team genoot met een leopard achterop mijn kv5....ik zag hem niet eens achter me.

teamkill voor mij en ik moet zijn damage betalen.......... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
Kaap schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 07:53:
[...]

IS-8 leverde wel lekker 1.900.000 credits op :> Wel zonde dat mijn IS-4 servicerecord gerenamed is naar IS-8. Ik heb nooit met de IS-8 gespeeld.
De IS8 heb ik nog even gehouden, alle KV's zijn weer verkocht ^^, Nu nog tijd zien te vinden om even te spelen ... Dinsdag avond cursus, Woensdag avond bedrijfsmeeting .......

Was bij de T34 > M103 en T30 > T110E5 ook zo best irritant aangezien mijn stats op de originele 2 tanks niet echt florissant waren.

[ Voor 58% gewijzigd door Ashrah op 09-05-2012 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-04 08:43
TRX schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 08:41:
rijdt er een team genoot met een leopard achterop mijn kv5....ik zag hem niet eens achter me.

teamkill voor mij en ik moet zijn damage betalen.......... :/
Heh, misschien een leuke sport. Pak gewoon een t-50 en ram mezelf tegen mijn teamgenoten aan. Ga je continu teamkills aan je eigen teamgenoten geven. (en je wordt nog gecompenseerd voor de schade ook!).

(om even het debiele van deze constructie aan te tonen.)

Eigenlijk zou de schade betaald moeten worden door degene die tegen je aan rijdt. Pak gewoon de snelheid van beide tanks en gebruik dit om de teamschade te bepalen. Als jij stilstaat of langzaam rijdt, betaald de ander de schade. (beetje zoals verzekeraars).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 15:08

ShockWave

Lost it somewhere

hellsau schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 18:38:
Train ik mijn KV crew naar 100% en met 65% partly skill(nog geen gekozen) met het idee dat ik straks twee crews heb die super zijn. Maar wat heb ik nu, op de KV-1 die je niet echt wil zit die crew en op mijn KV-2 zit een 100% crew met maar 20% partly:S Ik dacht toch echt dat je een identieke crew kreeg.

Zie nu nog meer gekke dingen. Ik had voor de update een KV-3, helemaal elite en top gun gemount. Maar in mijn garage staat nu een KV-3 waar ik nog wat zaken van moet researchen schijnt. Dat was toch niet de bedoeling?:S

En dan retrain ik mijn KV-1 crew van 100% en 60% partly skill naar IS crew. Ik geef aan dat ik ze op 90% wil hebben voor 20.000 credits ieder. Echter eenmaal retrained zijn ze 100%, maar wel met maar 26% partly skill. Skill was nog niet gekozen. Bug?
Het aantal procenten waar je naar toe traint is bijv 90% van waar je nu staat inclusief je secondary crewskill xp die nog niet is gebruikt.

Had je bijvoorbeeld 80% voor free gekozen dan was je crew nog steeds 100% en de secondarypartly skill had op 10% gestaan.

Zo retrain ik mijn crewmembers voor de volgende tank.
Voorbeeld: mijn M103 crew staat op 100% met de eerste secondary op 100% repair, 2e secondary op 100% maar geen skill geselecteerd als ik aankom bij de T110.
Dan kan ik voor 80% free mijn crew retrainen op de T110 met 100% crewskill, 100% reapair en waarschijnlijk iets van 60% op de andere skill waarbij ik nu wel een skill ga kiezen.

Gister ook gespeeld met de nieuwe IS-4, heb er eerlijk gezegd geen moeite mee..
Werd al vrij snel tot 63% gereduceerd door een E100, IS-4.
Hierna alles gedingd en de E100 en IS-4 afgemaakt en nog een IS-4 en T29 afgehouden.

Helaas zijn de shells in je IS-4 wat weinig om het lang vol te houden had op het einde van het potje nog maar 2AP en 2HE over.

De BatChat is ook geresearched nu alleen nog even 1.5 miljoen grinden....... :9~
crew is al geresearched voor de Bat en de driver met Clutchbraking....wordt het helemaal een zenuwentankje....

@Psychoclown bedankt voor de potjes waarin je je E50 meenam en ik je kon volgen in mijn E50, begin hem nu echt te waarderen, ook ff cluthbraking voor de driver...... :9~
defiler1974 schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 09:02:
[...]

Heh, misschien een leuke sport. Pak gewoon een t-50 en ram mezelf tegen mijn teamgenoten aan. Ga je continu teamkills aan je eigen teamgenoten geven. (en je wordt nog gecompenseerd voor de schade ook!).

(om even het debiele van deze constructie aan te tonen.)

Eigenlijk zou de schade betaald moeten worden door degene die tegen je aan rijdt. Pak gewoon de snelheid van beide tanks en gebruik dit om de teamschade te bepalen. Als jij stilstaat of langzaam rijdt, betaald de ander de schade. (beetje zoals verzekeraars).
Helaas werkt het niet zo, ook de veroorzaker betaalt een boete, ik reed met mijn 13 90 tegen een IS-8 aan, mijn tracks schade en hij geen schade maar na de battle bleek dat ik wel moest betalen en geen compensatie kreeg.
Dus het gaat niet op dat de kleine tank altijd compensatie krijgt

[ Voor 17% gewijzigd door ShockWave op 09-05-2012 09:13 ]

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

Gisteren mijn KV-1 gehaald, 100% crew erop, 3 stuks equipment (vents, rammer en euhm .. gun laying drive i think) Leuk camo kleurtje erop en gaan.

Wel ff wennen hoor, van kleine pokketankjes (tot nu toe bijna alleen maar light/arty gespeeld) naar die logge beestje. Suspension al gehaald omdat ik al load capacity warnings kreeg. Nu nog ff een betere gun erop en dan kan het wel wat leuker worden i think :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
shockwae schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 09:06:
[...]

Het aantal procenten waar je naar toe traint is bijv 90% van waar je nu staat inclusief je secondary crewskill xp die nog niet is gebruikt.

Had je bijvoorbeeld 80% voor free gekozen dan was je crew nog steeds 100% en de secondarypartly skill had op 10% gestaan.

Voorbeeld: mijn M103 crew staat op 100% met de eerste secondary op 100% repair, 2e secondary op 100% maar geen skill geselecteerd als ik aankom bij de T110.
Dan kan ik voor 80% free mijn crew retrainen op de T110 met 100% crewskill, 100% reapair en waarschijnlijk iets van 60% op de andere skill waarbij ik nu wel een skill ga kiezen.
Dude, ik zou gewoon lekker die 20k per crewmember betalen hoor. Dat scheelt je weer grinden op de derde skill. En dat scheelt je een HOOP grinden, na de tweede skill gaat het namelijk zo giga sloom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 16:07
Gisteren begonnen vlak nadat de server weer op was en omdat er nog altijd een x5 special gaande was zo snel mogelijk in een platoon gedoken. Veel gespeeld met Eegie, Nbekie en muphus.

De xp op de KV-3 samen met wat free xp gebruikt om de KV-4 te researchen en een hoop gold gebruikt om een 175k xp om te zetten zodat de KV-4 vrijwel elite is (moet hem nog kopen trouwens) en om ineens naar de Tiger (P) te gaan die ik al een poos wil hebben.
Daarna de KV-1, -2 en -3 en de T-150 verkocht en dat geld gebruikt om een Tiger (P) te kopen en 2 volledige sets equipment voor de IS-8 en Tiger (P) aan te schaffen. De 100% crew van de KV-3 en T-150 in de baracks gezet voor als ik de KV-4 en ST-I heb.

Toen was ik klaar voor de start en heb ik de IS-4 uit de garage gerold. Wat een beest van een tank is dat zeg. Ik bounce enorm veel (met een goede angle), zelfs gold ammo komt er niet altijd doorheen. Ik heb gemerkt dat ik echt weer moet leren spelen met de IS-4, want ikzelf kom er ook slecht doorheen. De drivers-hatch weakspot is verkleind of heeft meer armor gekregen, want net als bij de E-75 kom je er niet betrouwbaar doorheen als je er niet recht voor staat.

De nieuwe gun op de IS-8/IS-4 is echt leuk. Hij is wat nauwkeuriger dan de S-70 en schiet ook sneller. Als je mazzel hebt knal je rustig 500 hp van tanks af. Je bounced weinig als je goed mikt en zelf kun je veel meer klappen krijgen dan voor de patch. Die 2400 hp maken je een gevreesde tegenstander.
Het is wel enigszins absurd dat de stock gun een D-25T is, waar je als tier X echt niets mee kunt. Gelukkig moet je wel heel dom zijn om daarmee rond te rijden, aangezien je die gun op de vorige tanks kunt vrijspelen. Toch kwam ik gisteren een IS-4 met D-25T tegen....

IS-8 is leuk, maar ik moet er nog even aan wennen. Hij speelt heel erg als een IS-3 en daarmee heb ik ook nooit een goede relatie mee kunnen opbouwen. Ik weet ook niet waar dat aan ligt.

Al met al denk ik dat de IS-4 een goede tier X is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Je hebt gelijk LZPAppel, zo doe ik het ook of even gold gebruiken als er weer een korting is.
Was eerder om even te verduidelijken hoe eea zou werken....

Ben trouwens ook in de USA mediumlijn begonnen, heb gister de T20 met korting gehaald...Patton here i come.... :P
Maar eerst even de T110 halen....nog iets van 120K ofzo..pfffff en heb ook nog een AMX 50 100 te gaan..hoewel dat geen prio is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellsau
  • Laatst online: 17-01 14:07
[...]

Dat vermoeden had ik al aagezien mijn eerste secondary skill omlaag was gegaan na het retrainen. Echter hij gaat nu in het begin wel hard omhoog, zal verderop wel weer trager gaan.
Maar dit is niet altijd zo geweest toch? Toen in de tijd dat de E50 in het spel kwam meen ik mij nog te herinneren dat als je retrainde je secondary skills qua % hetzelfde bleven maar het crew percentage omlaag ging(als je voor 90% retraining koos).

Dotabuff profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Zijn er hier nog mensen bij wie de code niet goed werkte gisteren?
Ik ben van plan em vandaag in te geven, maar ik zou wel graag hebben dat wanneer ik em ingeef, ie direct werkt. Maw, ik niet de code ingeef, mijn X5 doen en dan pas de code in werking treed...

Qua plannen, nog 8k naar de GW panther, die ik nu ook lekker cheap zal kunnen aanschaffen. Mijn KV-2 crew zit nu op mijn IS-4, 90%, maar das beter dan 75%. En kv-2 en t150 zijn verkocht.

Verder grind ik nog op mijn gemak verder richting E-50,
Iemand enig advies over de skills die ik best nou trainen op mijn medium? Ik heb momenteel BiA en cammo op 70%. Het is mijn eerste echte mediumlijn die ik volg (fransen tellen niet echt mee...) Heb wel als voordeel dat wanneer ik de Panther 2 ga hebben ik enkel tracks en turret moet researchen om de boel full ops te hebben :) en de panther is best wel fun tot tier 8 battles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarge
Mensen, zit met een dilemma.
Heb de Tier 7 Panther en Tiger ge-researched en wil deze nu halen ivm de discount special. Zijn deze tanks goed? Draaien deze tanks vaak verlies of meer break-even of misschien zelfs een beetje winst?

1 van mijn tanks moet ik verkopen om space te maken voor de nieuwe tanks:
PzKpfw III/IV
M4 Sherman
T-34
KV-1 (heb nog maar een paar games gespeeld en weet dus niet deze nu een keeper gaat worden)

Welke zal ik verkopen?

Trouwens, is de T20 een waardig Tier 7 tank? Want die kan ik ook zo researchen?

Hoor het graag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Die blijft gelijk als je een skill hebt gekozen ja je 60% repair blijft 60% repair en je crewskill gaat naar 90% van de oorspronkelijke crewwaarde dus 90% crewskill en 60% repair.
Heb je de secondary skill nog niet toegewezen dan wordt deze gebruikt voor retrainen..100%+60%-80%=128% wat je overhoudt.
Dus 100% crew en 28% voor de nog te kiezen secondary skill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky

rimpeldinky

nani?

urf, de aardsrivaal van de lowe, de t34.. wat een gedoe om die dood te krijgen :P front kom je niet doorheen en hij bij jou wel en je kunt er niet omheen rijden zonder dattie je zijkant ziet

[ Voor 40% gewijzigd door rimpeldinky op 09-05-2012 10:27 ]

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

rimpeldinky schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 10:26:
urf, de aardsrivaal van de lowe, de t34.. wat een gedoe om die dood te krijgen :P front kom je niet doorheen en hij bij jou wel en je kunt er niet omheen rijden zonder dattie je zijkant ziet
Front kom je niet door? hul down dan?

in het open is heel die hull toch van papier maché aan de voorkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
Geen verstand van duitse mediums, maar ik zou de M4 Sherman verkopen, deze kun je later weer makkelijk terug kopen.

De T20 is een hele lekkere tank vooral met de 90 mm gun. Heb de T20 algelopen weekend verkocht voor de M26 Pershing.
Aarge schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 10:11:
..
PzKpfw III/IV
M4 Sherman
T-34
KV-1 (heb nog maar een paar games gespeeld en weet dus niet deze nu een keeper gaat worden)

Welke zal ik verkopen?

Hoor het graag...
@Joindry: Personelijk zou ik eerst voor BiA en repair gaan of zoals een paar posts eerder Clutch breaking of de skills die het schieten bij beweging verbeteren.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky

rimpeldinky

nani?

Joindry schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 10:30:
[...]

Front kom je niet door? hul down dan?

in het open is heel die hull toch van papier maché aan de voorkant.
dat had ik ook verwacht maar echt verreweg de meeste schoten bouncen of doen 0 dmg, laatst reed ik op hem in frontaal, mik ik op zn front en "we just dinged him" :X

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Aarge schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 10:11:
Mensen, zit met een dilemma.
Heb de Tier 7 Panther en Tiger ge-researched en wil deze nu halen ivm de discount special. Zijn deze tanks goed? Draaien deze tanks vaak verlies of meer break-even of misschien zelfs een beetje winst?

PzKpfw III/IV
M4 Sherman
T-34

Welke zal ik verkopen?

Hoor het graag...
PzKpfw III/IV verkopen, maar crew houden en die in de Panther/Tiger zetten en retrainen. De III/IV is de enige duitse tank in je garage, dus alleen daar gaat dit mee. Neem aan dat deze crew al 100% is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarge
Quantor schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 10:39:
[...]

PzKpfw III/IV verkopen, maar crew houden en die in de Panther/Tiger zetten en retrainen. De III/IV is de enige duitse tank in je garage, dus alleen daar gaat dit mee. Neem aan dat deze crew al 100% is.
Daar heb je een punt. De 100% crew zal ik kunnen overzetten naar de Panther en Tiger met 75% beginnen. Maar ga ik ook enorm verlies leiden met de Duitse Tier 7 tanks zoals bij de IS-1/2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mas-ih
  • Laatst online: 14-09 10:02
Wat zal ik als eerste skill voor mijn arty crew kiezen, BiA of camo? Ik dacht zelf aan BiA eerste en daarna camo, maar ff kijken wat de meningen zijn. Resetten van de skills is duur genoeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Aarge schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 10:43:
[...]

Daar heb je een punt. De 100% crew zal ik kunnen overzetten naar de Panther en Tiger met 75% beginnen. Maar ga ik ook enorm verlies leiden met de Duitse Tier 7 tanks zoals bij de IS-1/2
Volgens mij haalde ik met zowel de Tiger als de Panther altijd wel genoeg credits.

[ Voor 65% gewijzigd door rgras op 09-05-2012 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Credits vallen goed mee met beiden, alleen doet de Tiger wat grotere extremen. Je wrak kost wat meer, maar je kan ook meer damage doen, dus ook makkelijker meer winst scoren. Panther draai ik mooi winst mee over het algemeen, rijk word ik er wel niet van.
Ik denk dat je gewoon moet kiezen op basis van interesse. De Tiger vind ik echt niks, te vanille. Hij is niet slecht gepantserd (indien onder angle), niet te traag, niet le log, schiet redelijk snel, heeft goeie accuratie, goede pen, turret in het midden. Het is echt dé vanilletank van WOT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarge
Joindry schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 10:57:
Credits vallen goed mee met beiden, alleen doet de Tiger wat grotere extremen. Je wrak kost wat meer, maar je kan ook meer damage doen, dus ook makkelijker meer winst scoren. Panther draai ik mooi winst mee over het algemeen, rijk word ik er wel niet van.
Ik denk dat je gewoon moet kiezen op basis van interesse. De Tiger vind ik echt niks, te vanille. Hij is niet slecht gepantserd (indien onder angle), niet te traag, niet le log, schiet redelijk snel, heeft goeie accuratie, goede pen, turret in het midden. Het is echt dé vanilletank van WOT.
Ik ben meer van de Heavy dan Medium, aangezien ik ook de IS-4 lijn heb gevolgd. Deze tanks gaan het worden om te kopen. Gezien ook de lage ammo kosten tov de IS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
shockwae schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 09:37:
Je hebt gelijk LZPAppel, zo doe ik het ook of even gold gebruiken als er weer een korting is.
Was eerder om even te verduidelijken hoe eea zou werken....

Ben trouwens ook in de USA mediumlijn begonnen, heb gister de T20 met korting gehaald...Patton here i come.... :P
Maar eerst even de T110 halen....nog iets van 120K ofzo..pfffff en heb ook nog een AMX 50 100 te gaan..hoewel dat geen prio is..
Welkom bij de club! Ik vond de US lijnen echt gigantisch leuk, beginnende bij de T20. Dat ding is gewoon rete snel! :D En de T110 is het waard, dat ding is heerlijk.
Joindry schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 10:10:
Ik ben van plan em vandaag in te geven, maar ik zou wel graag hebben dat wanneer ik em ingeef, ie direct werkt. Maw, ik niet de code ingeef, mijn X5 doen en dan pas de code in werking treed...

Qua plannen, nog 8k naar de GW panther, die ik nu ook lekker cheap zal kunnen aanschaffen. Mijn KV-2 crew zit nu op mijn IS-4, 90%, maar das beter dan 75%. En kv-2 en t150 zijn verkocht.

Iemand enig advies over de skills die ik best nou trainen op mijn medium? Ik heb momenteel BiA en cammo op 70%. Het is mijn eerste echte mediumlijn die ik volg (fransen tellen niet echt mee...) Heb wel als voordeel dat wanneer ik de Panther 2 ga hebben ik enkel tracks en turret moet researchen om de boel full ops te hebben :) en de panther is best wel fun tot tier 8 battles.
1e: Repair
2e: Perks.
3e: Bia

Zo heb ik het nu op mijn tier 9 mediums. De perks zijn als volgt:

Commander: 6th Sense
Gunner: Minder dispersion bij turret rotation
Driver: Patton: Minder dispersion, T54: Sneller draaien.
Radio: Patton: Geen idee
Loader: Patton: Safe storage, T54: Intuition

De rede dat ik er geen camo op gooi is omdat de T54 van zichzelf erg goede camo waardes heeft. De Patton is een 2e lijns tank, is dus bijna nooit het focus punt van arty vuur.

De KV's en T-150 heb ik allemaal direct verkocht en de crew er uit gegooid :) Daarvoor weer wat equipment gekocht en een potje voor de VK A en Tiger II begonnen.
rimpeldinky schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 10:26:
Serieus? Dat ding heeft maar 102mm front armour. Misschien je penetration indicator aanzetten op de crosshair? Anders kun je bij de T29, T32 en T34 altijd voor de MG poort op de front gaan.

Echter, wanneer een US heavy hull down is tegen je dan kan je maar beter wegrijden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Aarge schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 23:30:
[...]

Normaal gesproken zal ik ook eerst voor de betere gun gaan. Echter, als ik zo lees, dan ben je nog maar net begonnen met de KV-3. Ik zal je afraden om de 122mm als eerste te researchen tenzij je tegen de 100% crew zit en veel moneymakers hebt staan. De 122mm slurpt jouw credits heel hard en mis ook heel vaak.
Crew is 98% en ik heb gun rammer, enhanced gun laying en coated optics. Dus dan wel goede keuze?

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky

rimpeldinky

nani?

Appel schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 11:01:
[...]

[...]

Serieus? Dat ding heeft maar 102mm front armour. Misschien je penetration indicator aanzetten op de crosshair? Anders kun je bij de T29, T32 en T34 altijd voor de MG poort op de front gaan.

Echter, wanneer een US heavy hull down is tegen je dan kan je maar beter wegrijden :P
ik zal wel iets goed fout doen dan denk ik... vanavond nog maar eens goed uittesten met wat rondjes op de lowe :X

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Appel schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 11:01:
[...]

1e: Repair
2e: Perks.
3e: Bia

Zo heb ik het nu op mijn tier 9 mediums. De perks zijn als volgt:

Commander: 6th Sense
Gunner: Minder dispersion bij turret rotation
Driver: Patton: Minder dispersion, T54: Sneller draaien.
Radio: Patton: Geen idee
Loader: Patton: Safe storage, T54: Intuition

De rede dat ik er geen camo op gooi is omdat de T54 van zichzelf erg goede camo waardes heeft. De Patton is een 2e lijns tank, is dus bijna nooit het focus punt van arty vuur.
BiA pas als derde? dan duurt het eeuwig eer die vol is. Ik heb niet één crew met drie volle skills...
Ik heb intussen wel al gelezen dat de duitse mediums de slechtste cammo hebben van alle mediums. Vandaar dat ik tot nu toe voor cammo gekozen had ipv repair.

[ Voor 9% gewijzigd door Joindry op 09-05-2012 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
Joindry schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 11:12:
[...]

BiA pas als derde? dan duurt het eeuwig eer die vol is. Ik heb niet één crew met drie volle skills...
Ik heb intussen wel al gelezen dat de duitse mediums de slechtste cammo hebben van alle mediums. Vandaar dat ik tot nu toe voor cammo gekozen had ipv repair.
Repair is voor tanks (alles excl SPG) de belangrijkste skill IMHO. Een dode tank is een tank die geen damage kan doen. Daarnaas vind ik het super belangrijk om te weten wanneer ik als medium gespot ben. Dan kan BiA ook niet meer, want dat moet op de gehele crew. Dus dan gebruik ik het tweede slot als perks, dan komt BiA als derde.

En P.S. BiA boost ook camo ;) :)

Edit: Op de T-54 is mijn derde skill op 90% dacht ik, Patton loopt wat achter. Rond de 70/80% als ik het mij goed herinner.

[ Voor 7% gewijzigd door Appel op 09-05-2012 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

Ben zelf met mijn KV-1 met BiA begonnen. (heb de tank sinds gisteravond)

equipment = Gun laying drive, vents en rammer

Goede keuzes of niet? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarge
wsLy schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 11:07:
[...]

Crew is 98% en ik heb gun rammer, enhanced gun laying en coated optics. Dus dan wel goede keuze?
Wat een investering in een Tier 7 tanks. Jij hebt zeker genoeg moneymakers om deze dingen te bekostigen. In dat geval, moet je voor de gun gaan. die extra penetration maken wel verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Equipment op 90% van mijn tanks is Vents, Rammer en Vertical Stabilizer.
De stabilizer geeft een kleinere aimcirkel waardoor je tijdens het rijden ook betere kans op een hit hebt.
Iemand heeft ooit in het verleden de voor en nadelen van beide (stabilizer en Gun laying drive) onderzocht.
Op gewone tanks kwam de VSTB het beste uit de bus, op artie is de GLD wel weer verplicht.
Helaas is vanaf tier 7 de vstb pas beschikbaar.
Heb zelf wel GLD op mijn KV gehad omdat ik met de Derpgun rondreedt.....en op 500+ meter een enemy gederpt....wat was hij pissed zeg...... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
Ik neem aan dat je dan niet BiA als derde hebt, maar repair.
Appel schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 11:18:
[...]

Repair is voor tanks (alles excl SPG) de belangrijkste skill IMHO. Een dode tank is een tank die geen damage kan doen. Daarnaas vind ik het super belangrijk om te weten wanneer ik als medium gespot ben. Dan kan BiA ook niet meer, want dat moet op de gehele crew. Dus dan gebruik ik het tweede slot als perks, dan komt BiA als derde.

En P.S. BiA boost ook camo ;) :)

Edit: Op de T-54 is mijn derde skill op 90% dacht ik, Patton loopt wat achter. Rond de 70/80% als ik het mij goed herinner.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
Ik doe het tegenovergestelde van Appel op de meeste tanks.

BIA > Perks > Repair

Als er maar 1 skill beschikbaar is alleen repair btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
Knowuse schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 11:48:
Ik neem aan dat je dan niet BiA als derde hebt, maar repair.

[...]
Nee, repair is in mijn ogen de meest belangrijke skill. Gister nog een IS-4 aan flarden geschoten omdat ik hem met elk schot opnieuw kon tracken. Puur om de simpele rede dat zijn repair skill niet aanwezig was.

Een repair kit helpt je maar 1x uit de brand, daarom bewaar ik deze ook voor wanneer ik het echt nodig heb. Je hebt niks aan BiA als je half achter een gebouw staat met je tracks eraf en je zij open naar de vijand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
Mee eens, maar ik doelde meer op het fiet dat BiA een perk is en dus alleen werkt als deze 100% is.
Appel schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 11:54:
[...]

Nee, repair is in mijn ogen de meest belangrijke skill. Gister nog een IS-4 aan flarden geschoten omdat ik hem met elk schot opnieuw kon tracken. Puur om de simpele rede dat zijn repair skill niet aanwezig was.

Een repair kit helpt je maar 1x uit de brand, daarom bewaar ik deze ook voor wanneer ik het echt nodig heb. Je hebt niks aan BiA als je half achter een gebouw staat met je tracks eraf en je zij open naar de vijand.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Het is tot nu toe vandaag echt niet te doen. Ik raad iedereen aan om alleen in een platoon te spelen... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Entharion
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17-08 18:45

Blue_Entharion

Lasercannoneer

Is er een overschot aan T7's ofzo? :P kwam gister continu in tier 7 battles, met een T3 en T2... waren geen leuke potjes...

Bwaaahhhhhh - Chewbacca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
Blue_Entharion schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 13:10:
Is er een overschot aan T7's ofzo? :P kwam gister continu in tier 7 battles, met een T3 en T2... waren geen leuke potjes...
Dat wordt pas minder zodra je op tier 8 komt. Tier 7's komen namelijk ook vaak genoeg in tier 10 potjes :P </3 Tiger matchmaking :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Aarge schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 23:30:
[...]

Dat is natuurlijk ook deels afhankelijk van hoeveel risicoschoten je neemt of niet ;)
[...]

De BatChat is ook geresearched nu alleen nog even 1.5 miljoen grinden....... :9~
crew is al geresearched voor de Bat en de driver met Clutchbraking....wordt het helemaal een zenuwentankje....

@Psychoclown bedankt voor de potjes waarin je je E50 meenam en ik je kon volgen in mijn E50, begin hem nu echt te waarderen, ook ff cluthbraking voor de driver...... :9~
Gefeliciteerd!

Ja geen probleem joh maar dat is wel een tijdje geleden toch? :P
Wanneer je me weer ziet gewoon even vragen voor een E50 platoontje, vind het een geniale tank dus ik speel er graag mee :)
Appel schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 09:30:
[...]

Dude, ik zou gewoon lekker die 20k per crewmember betalen hoor. Dat scheelt je weer grinden op de derde skill. En dat scheelt je een HOOP grinden, na de tweede skill gaat het namelijk zo giga sloom.
Inderdaad, die 80-100k credits is maar een schijntje ten opzichte van de plezier en voordeel die het je geeft.
Joindry schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 10:10:
Hier werkte de code direct, zowel gisteren als vandaag :)
Repairskill wil je ook hebben en het liefste als eerste is mijn mening.
Appel schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 13:18:
[...]

Dat wordt pas minder zodra je op tier 8 komt. Tier 7's komen namelijk ook vaak genoeg in tier 10 potjes :P </3 Tiger matchmaking :P
Met de Tiger is het prima doorkomen in zulke hoge tier battles, lekker snipen en de zijkanten kapot schieten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarge
Victory!
Battle: Fisherman's Bay woensdag 9 mei 2012 13:53:12
Vehicle: Hummel
Experience received: 1.150
Credits received: 59.392
Battle Achievements: Sniper

Ik krijg nu veel credits,maar denk dat het te maken heeft met de 1 dag premium. Maarre...Sniper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 07:34
OMFG vanochtend JT gekocht en damn dat ging ff lekker. 4 wins achterlkaar. Hele ochtend ging het bagger, maar die 4 potjes maakten het toch even goed. Met free exp even de tracks en de gun erop gezet en gaan met die banaan. Dat ding knalt echt door alles en iedereen heen zo'n beetje. Met perk voor de driver om sneller te draaien, en hij voelt nog best beweeglijk aan beter dan ferdi eigenlijk.

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Niet online
Aarge, doe je goed sniper halen met een artillery.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Daarstraks een drietal potjes gedaan maar ik heb de nieuwe gun op de M41 nog niet echt uit kunnen testen. Man o man wat waren dat een bagger teams zeg.. of ik kon vrijwel niet helpen omdat de gasten meteen kapot rushten met als gevolg van geen spots en of slecht bereikbare plekken. Daarnaast ook een potje waar ik 3 kills had en wat defense points maar in je eentje tegen 5 tanks ga je het niet redden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcXeller
  • Niet online
Dan raak je tenminste nog wat, ik heb nu de gwpanther gekocht met 75% maar echt 90% gaat mis :( Hopen dat ie wat beter word op 100%, de hummel was iig leuk.

[ Voor 24% gewijzigd door AcXeller op 09-05-2012 15:45 ]

Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox

Nox

Noxiuz

Zou je met de 7.2 testversie (ergens gevonden op de nets) ook een 7.2 official replay kunnen afspelen?

[ Voor 3% gewijzigd door Nox op 09-05-2012 16:01 ]

"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
NoxiuZ schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 16:01:
Zou je met de 7.2 testversie (ergens gevonden op de nets) ook een 7.2 official replay kunnen afspelen?
7.2 replays zou je gewoon met 7.3 af moeten kunnen spelen. Ik heb nog wel de 7.2 EU Setup staan, die kan ik wel voor je uploaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
Heb net wat potjes gedaan met de IS4. Deze tank vond ik al goed als tier9, als tier10 is hij ook prima!
Schoot in het laatste potje een maus van 100% naar 20%, met zelf 20% schade! Hield daarbij ook nog 2x tier 8 bezig.

Helaas was de rest van mijn team wat minder bezig, zodat ik in een hoekje stond met de maus en 3 tanks in mijn zij. Anders had ik die Maus wel te grazen genomen!

Ik paste succesvol de corner truck toe door de tracks te exposen en de front achter een muurtje te stoppen, werkte goed!

Alleen 1 vraagje, wat moet je doen als je als IS4 staat te facehuggen met een maus?
De maus knalt namelijk makkelijk door je gunroof heen, dat is echt een zeer zwakke plek in je turret voor hoge tanks. EN ik weet nog niet echt waar ik de maus kan raken als je dichtbij staat en zijn holletje van voren niet kan raken. Qua commander cupola kan ik niet zoveel zien vanuit de IS-4. Of kan ik gewoon door zijn turret heen knallen als hij op 90 graden staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:11
Mijn T30 mantlet is penetrated door een KV2 :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09:54
patrickos85 schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 16:31:
Mijn T30 mantlet is penetrated door een KV1 :'(
HAHAHAHA

Dan voelt het even kut :P

Ik speel momenteel even weinig ivm nieuwe baan, bagger internet en verhuizing, maar ik wil wel even de KV 1 proberen met de 57mm. als je top tier bent lijkt het net een fort met een machine geweer :D

Hoe zijn de bevindingen over de KV4 tot nu toe?

Soms kijk ik replays van mensen op het wot forum. Helemaal blij met hun dikke score en als dan die replay kijk dan stelt het eigenlijk niks voor :+ zag ook enkele replays van GOT mensen voorbij komen. proud to be dutch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
patrickos85 schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 16:31:
Mijn T30 mantlet is penetrated door een KV2 :'(
Moet zeggen dat ik gisteren ook wel een paar potjes in de KV-2 lekker heb gespeeld. Eerste indruk is dat hij aardig wat damage kan uitdelen, maar ook heel wat kan incasseren. Denk dat ik rond de 25 hits op mijn turret heb gehad, van verscheidene tanks tier 4 tot tier 8 voordat ik ontplofte. De 107mm gun is nog steeds erg goed in die tier.

[ Voor 5% gewijzigd door defiler1974 op 09-05-2012 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SubZer0.nl
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-01-2023
Iemand ook bezig met de russen dan? Zag met de patch van laatst dat mijn IS-4 ineens een T10 geworden is en ik een gratis IS-8 tussen mijn tanks kon vinden. Nou speelde ik mijn IS-4 bijna nooit omdat ik de crap gun nog had ipv de goeie gun, waardoor ik nooit veel shade kon doen (ricochets) en veel battles op het beestje verloor - wat resulteerde in een verlies van credits. IS-4 (T10) verkopen levert me toch weer een mooie 3 mil credits op, toch leuk voor een tank die je eigenlijk niet gaat spelen.
Had altijd veel plezier op een duitse tank, de VK3001 als ik het goed heb. Deze is al door geteched naar de Panther en de VK3601, mijn plan is dan ook de VK3601 in mijn garage op te nemen wanneer ik de IS-4 heb verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Niet online
Als je in een clan wilt gaan spelen is een Tier 10 IS-4 nooit verkeerd om te hebben. Verder vinden de meesten een is-4 gewoon een super tank waarmee je goed mee kunt komen met de E100's en ander tier10s.
Daarnaast grind in je IS8 naar de tier 10 gun, kun je die op je IS4 zetten en dan ermee spelen (want daarvoor heeft dat geen zin).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
  • Laatst online: 18-09 11:52

Poekie McPurrr

Mreoww~

Vraagje, die commander skill "Mentor". Is die nuttig om de rest te boosten in hun eerste te kiezen skill? (Hele crew is 100% )

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07:42
Eindelijk de E-100 geresearched *O* Laatste 40K XP ging hard met de x5 :)

Nu nog 3 miljoen credits -O-
En nog eens 65K XP voor de 15cm -O-

[ Voor 15% gewijzigd door Angeloonie op 09-05-2012 17:08 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18-09 17:19
defiler1974 schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 16:25:
Heb net wat potjes gedaan met de IS4. Deze tank vond ik al goed als tier9, als tier10 is hij ook prima!
Schoot in het laatste potje een maus van 100% naar 20%, met zelf 20% schade! Hield daarbij ook nog 2x tier 8 bezig.

Helaas was de rest van mijn team wat minder bezig, zodat ik in een hoekje stond met de maus en 3 tanks in mijn zij. Anders had ik die Maus wel te grazen genomen!

Ik paste succesvol de corner truck toe door de tracks te exposen en de front achter een muurtje te stoppen, werkte goed!

Alleen 1 vraagje, wat moet je doen als je als IS4 staat te facehuggen met een maus?
De maus knalt namelijk makkelijk door je gunroof heen, dat is echt een zeer zwakke plek in je turret voor hoge tanks. EN ik weet nog niet echt waar ik de maus kan raken als je dichtbij staat en zijn holletje van voren niet kan raken. Qua commander cupola kan ik niet zoveel zien vanuit de IS-4. Of kan ik gewoon door zijn turret heen knallen als hij op 90 graden staat?
yep links en rechts van de maus gun kan je makkelijk doorkomen mits hij naar je kijkt om te schieten, een goede mausdriver zal zijn turret wegdraaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
Kojoottii schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 17:06:
[...]

yep links en rechts van de maus gun kan je makkelijk doorkomen mits hij naar je kijkt om te schieten, een goede mausdriver zal zijn turret wegdraaien.
Dat deed hij dus continu en liet vervolgens 2 andere tanks in mijn zij schieten.
Kan je naast die 2 plekken nog iets anders raken? ik zie wel van die kleine oortjes op zijn turret, maar die raak je niet makkelijk. HE lijkt me op close range ook niet zon goed idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellsau
  • Laatst online: 17-01 14:07
defiler1974 schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 17:09:
[...]

Kan je naast die 2 plekken nog iets anders raken? ik zie wel van die kleine oortjes op zijn turret, maar die raak je niet makkelijk.
Op deze site staan alle trees weergegeven. Als je de maus aanklikt dan heb je onderaan die pagina een knop 'vulnerability'. Dit geeft dan een overzicht van alle weak spots van de desbetreffende tank weer.
Uiteraard wel handiger van een afstandje, van dichtbij zou ik het niet zo snel weten.

Dotabuff profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
hellsau schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 17:27:
[...]

Op deze site staan alle trees weergegeven. Als je de maus aanklikt dan heb je onderaan die pagina een knop 'vulnerability'. Dit geeft dan een overzicht van alle weak spots van de desbetreffende tank weer.
Uiteraard wel handiger van een afstandje, van dichtbij zou ik het niet zo snel weten.
Goede site!
Zie een mooie weakspot die ik wel kon raken, de kleine driver's viewport op de voorkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18-09 17:19
defiler1974 schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 17:09:
[...]

Dat deed hij dus continu en liet vervolgens 2 andere tanks in mijn zij schieten.
Kan je naast die 2 plekken nog iets anders raken? ik zie wel van die kleine oortjes op zijn turret, maar die raak je niet makkelijk. HE lijkt me op close range ook niet zon goed idee.
tja 3 tegen 1 ga je sowieso niet winnen met facehuggen natuurlijk :)

Maar als je puur en alleen tegen de maus staat, dan zou je kunnen proberen naar achter te rijden mits je harder dan 19kp/h achteruit kan, vervolgens kan je dan weer op z'n underplate schieten. Maar maus accelereert goed, dus je zal ruimte nodig hebben dan. En ja kan natuurlijk wachten tot hij op je gaat schieten, dan kan je weer door de turret.

[ Voor 5% gewijzigd door Kojoottii op 09-05-2012 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
defiler1974 schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 16:25:
Als je al dichtbij kunt komen moet je proberen aan de zijkant te blijven, mocht dat niet lukken kun je altijd (vanuit jouw gezichtspunt) rechts van zijn gun door de turret schieten. Een beetje Maus speler zal echter na elk schot zijn turret wegdraaien (tenzij zijn tegenstander prut is).
Kojoottii schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 17:06:
[...]

Aha, te langzaam met antwoorden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

De KV-2 vind ik echt een klote tank geworden, duur in onderhoud, een stuk trager en redelijk beroerde matchmaking. Ik zit eraan te denken om dat ding te verkopen.

KV-1 is wel een goede tank, lekkere geldmachine is dat nogsteeds. Zonder veel moeite kan ik er 25k uitslepen.

T-150 is ook al verkocht, ook maar een traag monster.

De KV-3 is redelijk goed in zijn rol als Tier 7 denk ik.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Zo... ik ga me maar weer eens begeven aan WoT :). Even richting de 122mm gun op de KV-3.

Stats van gisteren:

KV-3 <3

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Stats for date 2012-05-08
Name    Value
Victory ratio:  53.06%
Battles:    49
Experience gained:  33229
Damage per battle:  1089
Average experience: 678.14
Capture per battle: 1.12
Defense per battle: 1.88

[ Voor 3% gewijzigd door wsLy op 09-05-2012 19:42 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarge
Quantor schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 15:29:
Aarge, doe je goed sniper halen met een artillery.
Ik stond ook versteld. 10 op 10 raak en zit op 85k richting de GW Panther. Denk niet dat ik het ga redden, maar misschien met free exp de GW Panther unlocken. Want de credit discount kan ik niet laten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-07 23:36

TRX

is7 net geresearched :)

nu nog een hoop credits...... t110 + is7 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Entharion

Blue_Entharion

Lasercannoneer

http://www.freeimagehosting.net/ixs32

Jongens dit is niet grappig meer... T3+T4 in een T9 battle...

[ Voor 5% gewijzigd door Blue_Entharion op 09-05-2012 21:28 ]

Bwaaahhhhhh - Chewbacca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Blue_Entharion schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 21:28:

Pz38na is een scout en die komt helaas in dat soort battles terecht.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Blue_Entharion schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 21:28:

Word nog wel eens gedaan in platoontjes. Door een tier 3 ofzo mee te laten doen, terwijl je zelf tier 7 of 8 bent, komen er meer lage tiers in de tegenpartij, dus, meer kills voor de tier 8.

Maar, in dit geval is de eigenaar van de Pz38Na gewoon dom geweest: scouts hebben +2 tier volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Entharion

Blue_Entharion

Lasercannoneer

VasZaitsev schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 21:32:
[...]

Word nog wel eens gedaan in platoontjes. Door een tier 3 ofzo mee te laten doen, terwijl je zelf tier 7 of 8 bent, komen er meer lage tiers in de tegenpartij, dus, meer kills voor de tier 8.

Maar, in dit geval is de eigenaar van de Pz38Na gewoon dom geweest: scouts hebben +2 tier volgens mij.
Dom is het verkeerde woord, niemand heeft het me verteld -.-

Bwaaahhhhhh - Chewbacca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

oh, wist niet dat jij het was.

Maar, niet getreurd, ik wist het ook niet. Ik vond het ook zo raar dat ik in mijn A-20 ook tegen Tigers moest knokken. Maarja, het is wel te grinden hoor. Paar daagjes stevig grinden en je hebt de panzer 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Entharion

Blue_Entharion

Lasercannoneer

VasZaitsev schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 21:37:
oh, wist niet dat jij het was.

Maar, niet getreurd, ik wist het ook niet. Ik vond het ook zo raar dat ik in mijn A-20 ook tegen Tigers moest knokken. Maarja, het is wel te grinden hoor. Paar daagjes stevig grinden en je hebt de panzer 4
Nu ik het weet wel ja, zal mn maat maar ff wat andere tanks laten halen voor ik dat weer probeer met die scout, want zo lukt het niet echt.

Bwaaahhhhhh - Chewbacca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Hier even uitgelegd van platoons en de matchmaking.

IMPORTANT: If you are in a platoon, the entire platoon is placed into battles according to the platoon member in the vehicle with the highest battle tier. This can produce unwanted results in particular for new players at the lower tiers. For example, a tier 3 SPG can join battles up to battle tier 8, where you will meet up to tier 7 tanks, whereas a tier 3 medium tank on its own can only join battles up to battle tier 6, which includes at most tier 5 tanks. If those two platoon together the SPG will pull the medium tank up into its battle tier, where the tier 3 medium will be hopelessly outclassed. Please take this into account when forming platoons.
A special case of this is when you see a top tier tank platooned with one or two tier 1 tank. This is sometimes done on purpose. If you look above, a tier 10 heavy tank weighs 145 points, whereas a tier 1 tank weighs only 2. Thus the platoon's team a priori has a massive point deficit, which the match-maker will balance out by either dragging more lower tier tanks into the enemy team or by dragging more high tier tanks into the platoon's team. The tactic is frowned upon but permissible. It has become rare these days, likely because the success chances are mediocre. With two tier 1 tanks the team is missing 13.3% of its team that could play a useful role during the battle, whereas the only useful contribution the tier 1 tanks can make is sneak into the enemy cap.
Apart from these considerations, platoons play no role in matchmaking, the matchmaker does not balance the number of platoons nor do platooned tanks receive special weight anymore.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox

Nox

Noxiuz

Paar dagen geleden zat ik enorm te worstelen met Fraps en consorten om dit filmpje op te nemen. Toen maar de replay-file geplaatst maar da's een 7.2 en die kan je niet meer bekijken in 7.3. Dus even 7.2 installatie van het net geplukt en uiteindelijk met nieuwe drivers, lagere resolutie en het uitschakelen van allerlei effecten gelukt (en dat op een 8-core PC met videokaart met 4GB geheugen :')) om het in redelijke kwaliteit op te nemen.

Hier is 'ie dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Best slecht trouwens dat WG geen backwards heeft mbt replays..

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox

Nox

Noxiuz

Tja, ergens wel begrijpelijk als je op dezelfde engine draait. Je zou wel een tool kunnen maken waarin de models van vorige tanks e.d. erin staan. Maar het is geen probleem om een andere versie ernaast te installeren. Verander de filename en je kan zo 7.2 van de server trekken, in een andere map zetten en de replays bekijken. Maar op den duur kan dit vervelend worden ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
NoxiuZ schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 22:43:
Tja, ergens wel begrijpelijk als je op dezelfde engine draait. Je zou wel een tool kunnen maken waarin de models van vorige tanks e.d. erin staan. Maar het is geen probleem om een andere versie ernaast te installeren. Verander de filename en je kan zo 7.2 van de server trekken, in een andere map zetten en de replays bekijken. Maar op den duur kan dit vervelend worden ja.
Je kan ook gewoon de replay op de WorldofTanks.exe slepen van de 7.2 installatie. En wanneer je MSI Afterburner gebruikt dan neemt ie een stuk netter op. Dat programma is veel minder resource intensief als Fraps :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Een simpele tool waardoor je replays meteen in een youtube-jasje kan gieten (ok als het om een oudere versie van de game gaat) zou wel mooi zijn.

En ik begin die M7 Priest nu echt te haten.. bereik is nada.. wil je beetje support geven dan moet je onderhand frontlinie staan.. hopelijk met volgende gun wat meer bereik..

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox

Nox

Noxiuz

Lol kan Afterburner opnemen? :+ Ik dacht dat het was voor OC'en :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
NoxiuZ schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 22:50:
Lol kan Afterburner opnemen? :+ Ik dacht dat het was voor OC'en :)
Is al meerdere malen geroepen in deze topics. Ik gebruik het al maanden om replays op te nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Poekie McPurrr schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 22:49:
Een simpele tool waardoor je replays meteen in een youtube-jasje kan gieten (ok als het om een oudere versie van de game gaat) zou wel mooi zijn.

En ik begin die M7 Priest nu echt te haten.. bereik is nada.. wil je beetje support geven dan moet je onderhand frontlinie staan.. hopelijk met volgende gun wat meer bereik..
Tweede gun heeft inderdaad een grotere range (als in hele veld :P). Ik persoonlijk kon ook niet met de M7 overweg, Hummel en SU-8 daarentegen gaan prima :).
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.