Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SkyThes schreef op maandag 18 november 2013 @ 07:16:
[...]

Ik als het goed is vanaf vanmiddag! ;)
Ben benieuwd hoe dat bevalt en of je dan nog alle functies van de note kunt gebruiken omdat ze ook de gear hebben uitgebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:03
Verwijderd schreef op maandag 18 november 2013 @ 22:19:
[...]

Ben benieuwd hoe dat bevalt en of je dan nog alle functies van de note kunt gebruiken omdat ze ook de gear hebben uitgebracht.
De pebble werkt gewoon op android en ios. Niks dat Samsung er tegen kan doen al zouden ze dat willen.
Om een of andere reden heeft Samsung ervoor gekozen om de gear niet compatible te maken met telefoons van andere fabrikanten.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:42

RobertowNL

For your gear!

Fotogravinnetje schreef op maandag 18 november 2013 @ 11:59:
De aftersales zijn op zich goed, maar kosten vooral tijd. Met wat geduld wordt wel alles netjes opgelost. Kapotte Pebble betekent dat je een nieuwe thuisgestuurd krijgt zonder dat je de kapotte hoeft op te sturen. Als je eerst alle troubleshooting doet en in je mail aangeeft wat je precies all geprobeerd hebt een foto's/filmpjes meestuurt van het probleem, gaat het het snelst, volgens mij. Ik zou me er in ieder geval niet door van laten weerhouden om een Pebble aan te schaffen
Dat heb ik dus afgelopen week gedaan, ticket ingeschoten via de Pebble app (met video) en direct de volgende dag een reactie dat ik alle gegevens op de RMA site moest invullen.
Nu maar afwachten dus :) (en snel geregeld die RMA aanvraag, leveren duurt vast iets langer maar het is niet anders)
efari schreef op maandag 18 november 2013 @ 21:20:
[...]

als je daar bent, kun je eens vragen waar die prijs vandaan komt? bij was het €46,81, maar DHL had er geen rekeninkje bijzitten, enkel een factuur van pebble dat de waarde van het pakket 90$ is, dus dan zou de BTW al wat lager moeten zijn dan voorheen...
$90 dollar zonder vermelding van de verzendkosten ga ik dan vanuit?
Als er geen verzendkosten vermeld staan moet DHL een tabel met standaard (hoge) verzendkosten pakken en die er bij rekenen (helaas).
Daarnaast nog een 10tje rekenen voor het inklaren en ik denk dat je dan al wel redelijk in de richting zit bij wat je zou moeten betalen.

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RocketKoen schreef op maandag 18 november 2013 @ 22:51:
[...]

De pebble werkt gewoon op android en ios. Niks dat Samsung er tegen kan doen al zouden ze dat willen.
Om een of andere reden heeft Samsung ervoor gekozen om de gear niet compatible te maken met telefoons van andere fabrikanten.
Hmm meen ergens ooit gehoord te hebben dat ze in touchwiz functies uitschakelen op het moment dat je verbinding maakt met de pebble

Maar dat kan ook mijn fout zijn ;) wil het alleen zeker weten voor ik de pebble koop en er dan niks aan blijk te hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Verwijderd schreef op maandag 18 november 2013 @ 23:07:
[...]

Hmm meen ergens ooit gehoord te hebben dat ze in touchwiz functies uitschakelen op het moment dat je verbinding maakt met de pebble

Maar dat kan ook mijn fout zijn ;) wil het alleen zeker weten voor ik de pebble koop en er dan niks aan blijk te hebben
Uhm, nee. Dat zou ook verboden zijn onder anti-trust wetgeving. Bewust je marktaandeel gebruiken om het product van een concurrent te blokkeren.

Het is sowieso een goed idee om touchwiz er meteen af te gooien. Alleen als je een gear hebt moet je dat niet doen, want dan werkt die niet goed meer schijnbaar.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyThes
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-09 10:22
Bij werkt die prima zonder enige bugs van Talkback of dergelijke. Nu is het wel zo dat ik een customROM draai en ik Talkback er gewoon helemaal vanaf gemikt heb. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-09 19:14

S913

Abusus non tollit usum

efari schreef op maandag 18 november 2013 @ 21:20:
als je daar bent, kun je eens vragen waar die prijs vandaan komt? bij was het €46,81, maar DHL had er geen rekeninkje bijzitten, enkel een factuur van pebble dat de waarde van het pakket 90$ is, dus dan zou de BTW al wat lager moeten zijn dan voorheen...
Sorry, lees je bericht nu pas (en sowieso had ik hem om 21:20 al gehaald). Vreemd inderdaad dat er verschillende bedragen zijn en nu je het zegt, idd is qua percentage wel erg veel BTW ... Zou er misschien incl. invoerrechten zijn? Gisteren thuisgekomen meteen aan het spelen geslagen met de Pebble, zal 'ns kijken wat er voor papieren bij de zending zaten.

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
S913 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 09:30:
[...]
Sorry, lees je bericht nu pas (en sowieso had ik hem om 21:20 al gehaald). Vreemd inderdaad dat er verschillende bedragen zijn en nu je het zegt, idd is qua percentage wel erg veel BTW ... Zou er misschien incl. invoerrechten zijn? Gisteren thuisgekomen meteen aan het spelen geslagen met de Pebble, zal 'ns kijken wat er voor papieren bij de zending zaten.
Invoerrechten == BTW
Zover ik weet is er nog geen accijns, thuiskopieheffing of verwijderingsbijdrage op horloges.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Invoerrechten != BTW

BTW is omzetsbelasting, invoerrechten is douanerechten. Daarnaast heb je misschien nog te maken met inklaringskosten etc.

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fotogravinnetje
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 29-08 16:50
Invoerrechten betaal je pas vanaf een hoger bedrag dan 1 Pebble kost. Exacte cijfers weet ik niet zo uit m'n hoofd, kun je wel googlen. Wat je aan DHL moet betalen zijn BTW + inklaringskosten. Vooral die inklaring is vaak hoog als je kijkt naar hoeveel BTW je eigenlijk betaalt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joey54
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:03
Ik heb nu een week of 2 al een pebble alleen nu is mijn eigen telefoon defect. Heb dus tijdelijk een andere telefoon en dat is de HD2 met custom rom erop (CM10) alleen verbind die hier niet mee.. Nu blijkt dit aan CM te liggen omdat is gebaseerd op een JB variant van android. Weet iemand hier een oplossing voor? Heb mijn telefoon nu al naar verschillende roms om geflashed maar het blijft maar niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Joey54 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 13:01:
Ik heb nu een week of 2 al een pebble alleen nu is mijn eigen telefoon defect. Heb dus tijdelijk een andere telefoon en dat is de HD2 met custom rom erop (CM10) alleen verbind die hier niet mee.. Nu blijkt dit aan CM te liggen omdat is gebaseerd op een JB variant van android. Weet iemand hier een oplossing voor? Heb mijn telefoon nu al naar verschillende roms om geflashed maar het blijft maar niet werken.
Pebble werkt hier gewoon met CM10 hoor. (op een galaxy S)
Je moet sinds Jellybean wel ergens permissies aanzetten voor pebble's app om toegang te krijgen tot je notificaties. Maar als het goed is gaat de pebble app daar zelf om zeuren als je het vergeet.

Voor de zekerheid even een factory reset van je pebble en opnieuw pairen?

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efari
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-09 10:21
Fotogravinnetje schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 10:19:
Invoerrechten betaal je pas vanaf een hoger bedrag dan 1 Pebble kost. Exacte cijfers weet ik niet zo uit m'n hoofd, kun je wel googlen. Wat je aan DHL moet betalen zijn BTW + inklaringskosten. Vooral die inklaring is vaak hoog als je kijkt naar hoeveel BTW je eigenlijk betaalt...
hoedanook, wat het ook is dat er moet betaald worden, DHL geeft je de exacte bedragen en van waar ze komen niet.. dus ze kunnen vragen wat ze willen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mm mijn Pebble heeft weer de artifacts die het een paar weken geleden ook al had.
Resetten heeft het wel even opgelost toen maar het lijkt nu wat erger. Nu is het niet alleen in het menu maar ook als je door de berichten wilt scrollen.

Dus maar weer een Case aangemaakt via de App, jammere is wel dat ze ook foto's willen zien van de standaard klok met Artifacts, die doet het echter als enige prima :(

Afbeeldingslocatie: https://www.dropbox.com/s/en8oed7jvk8lsxg/2013-11-18%2018.29.36.jpg
https://www.dropbox.com/s...2013-11-18%2018.29.36.jpg

Edit: Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/2jesf7r.jpg

[ Voor 20% gewijzigd door Donstil op 19-11-2013 16:52 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:20

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Donstil schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 16:39:
mm mijn Pebble heeft weer de artifacts die het een paar weken geleden ook al had.
Resetten heeft het wel even opgelost toen maar het lijkt nu wat erger. Nu is het niet alleen in het menu maar ook als je door de berichten wilt scrollen.

Dus maar weer een Case aangemaakt via de App, jammere is wel dat ze ook foto's willen zien van de standaard klok met Artifacts, die doet het echter als enige prima :(

[afbeelding]
https://www.dropbox.com/s...2013-11-18%2018.29.36.jpg

Edit: [afbeelding]
Heb ik ook last van. Lijkt nu weer langzaam minder te worden.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

efari schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 16:39:
hoedanook, wat het ook is dat er moet betaald worden, DHL geeft je de exacte bedragen en van waar ze komen niet.. dus ze kunnen vragen wat ze willen..
Er staat op de kwitantie van DHL inderdaad: invoerrechten 0 en BTW 41,58.

Er zit ook een brief bij van DHL, waarin ze precies uitleggen hoe die BTW berekend is en dat je bezwaar kan maken. Theoretisch zou ik volgens mij kunnen doen, omdat Pebble de verzendkosten (die 0 zijn) niet op de originele factuur heeft gezet en DHL daarom zijn eigen standaard tarief heeft genomen en dat wordt dus meegenomen in de BTW die je betaald ... Maar ben benieuwd hoeveel dat uiteindelijk scheelt en of het alle moeite dus waard is .. :/

~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joey54
RocketKoen schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 13:22:
[...]

Pebble werkt hier gewoon met CM10 hoor. (op een galaxy S)
Je moet sinds Jellybean wel ergens permissies aanzetten voor pebble's app om toegang te krijgen tot je notificaties. Maar als het goed is gaat de pebble app daar zelf om zeuren als je het vergeet.

Voor de zekerheid even een factory reset van je pebble en opnieuw pairen?
Hmm, dat van die permissies is wel eens een optie om naar te kijken. Momenteel al eens factory reset mer niks werkt. Want ik had op pebble forum al gezien dat het een CM probleem was. Mag ik even wat meer info over die rom van jou? (kernel ect) wel leuk om even naar te kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 15:19
* Rupie heeft vandaag de iPhone 5S binnen gekregen *O*
Als ik morgen de goede simkaart binnen heb kan ik eindelijk eens gaan testen hoeveel beter de 5S werkt met de Pebble ten opzichte van de 4.

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Donstil schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 16:39:
Ja dat komt omdat de standaard klok maar 1x per minuut het scherm update. Het moet dan net op dat moment mis gaan. Het scherm houdt namelijk zelf zijn inhoud vast als het niet wordt aangestuurd, dat is het memory gedeelte van de memory LCD.

Ik ben er bijna zeker van dat het komt doordat de aansluit 'kabel' (rubber strip met geleidende spoortjes) naar het scherm een beetje los zit, en het gebeurt dan door bewegingen op het moment dat hij het scherm update. Bij de standaard klok is dat dus maar 1x per minuut. Ik had er zelf veel last van bij gebruik van de vibratiemotor en het indrukken van knoppen. Gezien de notificiatie die je daar (vernaggeld) op het scherm hebt staan denk ik dat het die keer door de vibro motor kwam.

Dus ik zou timen met een stopwatch wanneer de klok overspringt, en er dan op dat moment even op tikken, flink op knoppen drukken (middelste knop doet niks in de standaard klok dus het scherm blijft staan). Dan moet je het wel zien gebeuren op een gegeven moment (en dan blijft het een minuut staan ook dus heb je de tijd om foto's te maken).

[ Voor 5% gewijzigd door GekkePrutser op 19-11-2013 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GekkePrutser schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 18:56:
[...]

Ja dat komt omdat de standaard klok maar 1x per minuut het scherm update. Het moet dan net op dat moment mis gaan. Het scherm houdt namelijk zelf zijn inhoud vast als het niet wordt aangestuurd, dat is het memory gedeelte van de memory LCD.

Ik ben er bijna zeker van dat het komt doordat de aansluit 'kabel' (rubber strip met geleidende spoortjes) naar het scherm een beetje los zit, en het gebeurt dan door bewegingen op het moment dat hij het scherm update. Bij de standaard klok is dat dus maar 1x per minuut. Ik had er zelf veel last van bij gebruik van de vibratiemotor en het indrukken van knoppen. Gezien de notificiatie die je daar (vernaggeld) op het scherm hebt staan denk ik dat het die keer door de vibro motor kwam.

Dus ik zou timen met een stopwatch wanneer de klok overspringt, en er dan op dat moment even op tikken, flink op knoppen drukken (middelste knop doet niks in de standaard klok dus het scherm blijft staan). Dan moet je het wel zien gebeuren op een gegeven moment (en dan blijft het een minuut staan ook dus heb je de tijd om foto's te maken).
Goeie tip, ga ik proberen.

Thnx.

Edit: Krijg het niet echt voor elkaar, kan het idd wel timen maar als ik op de knoppen (rechts boven, rechts onder) druk veranderd de klok en met die 2 knoppen heb ik het probleem het meest.

Nog geen reactie van Pebble Support, daar wacht ik dus maar even op.
Touchdomex schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 17:08:
[...]

Heb ik ook last van. Lijkt nu weer langzaam minder te worden.
Bij mij wordt het elke notificatie erger helaas.

[ Voor 8% gewijzigd door Donstil op 20-11-2013 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandaag is mijn WideBody watchband binnen gekomen.
Ziet er allemaal keurig uit, leer is fraai en de brede band geeft hem een mooie body.
(Nu een bruine omdat zwart lastig leverbaar was, zwart lijkt me echter nog fraaier)

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/t9zcjk.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/23w4cwi.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

Donstil schreef op woensdag 20 november 2013 @ 13:05:
Vandaag is mijn WideBody watchband binnen gekomen.
Ziet er allemaal keurig uit, leer is fraai en de brede band geeft hem een mooie body.
(Nu een bruine omdat zwart lastig leverbaar was, zwart lijkt me echter nog fraaier)

[afbeelding]

[afbeelding]
Ziet er goed uit, wellicht maar eens bestellen als de zwarte beschikbaar is.

Pebble support werkt overigens wel aardig snel :).
- 11 november ticket ingeschoten via app
- 12 november antwoord en RMA invulformulier
- 19 november: Your Pebble has shipped!-mail. Met DHL dus eind deze week wel binnen d:)b

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Mooi bandje, waar heb je die vandaan?

~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:20

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

RobertowNL schreef op woensdag 20 november 2013 @ 14:26:
[...]

- 19 november: Your Pebble has shipped!-mail. Met DHL dus eind deze week wel binnen d:)b
Waar kun je zo'n supportaanvraag indienen? Zal ook wat foto's verzamelen dan als dit echt een probleem is.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fotogravinnetje
Via Help in de Pebble-app, dacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RobertowNL schreef op woensdag 20 november 2013 @ 14:26:
[...]

Ik heb zijn Kickstarter project gesteund en had daarom "recht" op een bandje (Zwart lederen in mijn geval). Er zijn alleen wat problemen met de productie en daarom heeft zwart lederen vertraging opgelopen.

Omdat ik dit allemaal wat lang vond duren en toch al twijfelde over bruin of zwart ben ik dus voor bruin gegaan.

Zwart lijkt me alleen ook nog steeds erg mooi (omdat het dan 1 mooi geheel is) dus die komt er ook wel.
De kunstof bandjes zijn wel gewoon uit voorraad leverbaar via zijn webshop.

Pebble support ging hier onwijs langzaam, eerste keer had ik pas na een paar dagen reactie en moest ik van alles doen. Alleen als ik die stappen kon doorlopen zou ik recht op RMA krijgen. Een van die stappen is een foto maken MET artifacts van de orginele klok. Dat gaat alleen dus niet/lastig.
(Pebble beeld blijft ook heel vaak hangen trouwens, dan staat hij al uren op "Four twenty nine" terwijl het al "eight o clock" is :) , maar ja daar maak je zo lastig een foto van 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
S913 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 14:46:
Mooi bandje, waar heb je die vandaan?
Kickstarten project maar voor jou (en andere ;) ) : Klik Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Thanks. Heb jij de gewone of de LONG versie? En hoe lang die versie die jij hebt precies? De originele zit op zich goed, maar zou een cm langer mogen ... maar ook weer niet 3 cm ofzo.

~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb de long versie genomen, ik heb best flinke polsen en zit bij het orginele pebble bandje op het laatste gaatje.

Hier heb ik na de sluiting nu nog zo 3 cm over. Staat net even mooier als je horloge bandje op de laatste sluiting vind ik persoonlijk.

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/wkq0jq.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Ok, dan wordt het voor mij de gewone. Ik heb originele op het 3de gaatje zitten en ziet er uit zoals bij jou. Als ik dan de long zou nemen, dan komt het uiteinde weer tegen het horloge :P

~ H.P. Lovecraft

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-09 11:09

Tourniquet

Hiya, fellas!

Zijn er eigenlijk al watchfaces die de actuele bitcoinkoers kunnen weergeven (iOS, zonder jailbreak), of kan dat pas met de komende SDK?

Ik heb al wel een eigen watchface gemaakt met de QR-code van mijn bitcoin-wallet voor als iemand mij bitcoins wil sturen. :P

Afbeeldingslocatie: http://f.cl.ly/items/3M1i0R2o0k2f371Q181m/2013-11-15%2018.55.48.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Tourniquet op 21-11-2013 16:28 ]

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

• iMick
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22:47
Tourniquet schreef op donderdag 21 november 2013 @ 16:23:
Zijn er eigenlijk al watchfaces die de actuele bitcoinkoers kunnen weergeven (iOS, zonder jailbreak), of kan dat pas met de komende SDK?
SmartWatch+ (http://smartwatchplusapp.appspot.com/index.htm) kan dat :-).

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Bedankt, maar daar heb je dus een jailbreak voor nodig. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMick
  • Laatst online: 22:47
Tourniquet schreef op donderdag 21 november 2013 @ 21:55:
Bedankt, maar daar heb je dus een jailbreak voor nodig. ;)
Graag gedaan. Als je op deze pagina kijkt zie je dat hij ook in de App Store beschikbaar is ;-).
https://itunes.apple.com/...ble/id711357931?mt=8&uo=4

Hiermee kun je het Bitcoins menu gewoon aanroepen :-). Vandaag toevallig nog gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

iMick schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 00:27:
[...]

Graag gedaan. Als je op deze pagina kijkt zie je dat hij ook in de App Store beschikbaar is ;-).
https://itunes.apple.com/...ble/id711357931?mt=8&uo=4

Hiermee kun je het Bitcoins menu gewoon aanroepen :-). Vandaag toevallig nog gebruikt.
Ah, nogmaals bedankt, had dat niet gezien (was afgehaakt door de grote Cydia-knop :P ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou vandaag toch reactie gekregen van de support afdeling.
De foto's die ik had gestuurd (Notificaties+menu) waren toch voldoende en ik heb een Support aangemaakt.

Ben benieuwd wanneer ik een vervangende watch krijg.

Is mijn oude dan nog te gebruiken? Of wordt deze geblokkeerd?
Anders is de defecte wel goed voor festivals of strand dagen oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
Vraag ik me ook af. Als ze blijven werken dan ga ik nog een keer op zoek naar 1 met zo'n probleem voor het hardlopen, kan ik de 'gewone' voorzien van een ander bandje.

Sinds een paar dagen een iPhone 5s en dat werkt toch wel een stuk lekkerder dan de iPhone 4 met de Pebble. Ik hoef niet meer elke ochtend de fingerdance te doen, ik zet de Pebble aan en het werkt. En ook gewoon voor alle notificaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Rupie schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 19:49:
Vraag ik me ook af. Als ze blijven werken dan ga ik nog een keer op zoek naar 1 met zo'n probleem voor het hardlopen, kan ik de 'gewone' voorzien van een ander bandje.

Sinds een paar dagen een iPhone 5s en dat werkt toch wel een stuk lekkerder dan de iPhone 4 met de Pebble. Ik hoef niet meer elke ochtend de fingerdance te doen, ik zet de Pebble aan en het werkt. En ook gewoon voor alle notificaties.
Als je 2 pebbles gaat gebruiken krijg je volgens mij een hoop gedoe om telkens de pairing om te zetten.

Als je speciaal voor hardlopen een ander bandje wilt gebruiken kun je beter €2 uitgeven voor een tangetje waarmee je horlogebandjes makkelijk kan verwisselen.
En waarom heb je uberhaubt een ander bandje nodig met hardlopen?

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vern
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06 09:27

Vern

technoob

Nog even een successtory toevoegen. Dinsdag 12 november besteld (zwart) en vrijdag 15 november in huis via DHL. € 42,50 douane, dat dan weer wel . . .

- of je stopt de stekker er in -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Laatst online: 00:52
jip_86 schreef op maandag 18 november 2013 @ 09:38:
Vandaag eens een dagje draaien met Google Play: Notification Center for Pebble. Met name interessant omdat je notificaties gelijk kan wegdrukken. Heeft volgens de beschrijving een aantal 4.3 en 4.4 specifieke functies dus wellicht vooral interessant voor de nieuwere telefoons (Nexus 5 voor mij).
Nu een paar dagen later ben ik eigenlijk best tevreden. Het werkt eigenlijk verrassend goed om je notificaties gelijk weg te kunnen drukken en niet nog eens op je telefoon tegen te komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-09 23:50
jip_86 schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 14:24:
[...]

Nu een paar dagen later ben ik eigenlijk best tevreden. Het werkt eigenlijk verrassend goed om je notificaties gelijk weg te kunnen drukken en niet nog eens op je telefoon tegen te komen :)
Vervangt dit geheel de originele pebble app? Ik heb namelijk nu de originele met pebble notifier en pebble connect. Maar dit zou veel beter zijn ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fotogravinnetje
De originele Pebble-app zul je altijd moeten gebruiken, voor zover ik weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Zandpad schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 14:30:
[...]

Vervangt dit geheel de originele pebble app? Ik heb namelijk nu de originele met pebble notifier en pebble connect. Maar dit zou veel beter zijn ja ;)
Ik doe er eigenlijk niets meer mee. Tenzij je wellicht de originele mail notificatie prefereert, dan zou je beide kunnen gebruiken. Deze draait danktzij de 4.3+ notificatie API ook niet meer als Accessibility Service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RocketKoen schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 02:14:
[...]

Als je 2 pebbles gaat gebruiken krijg je volgens mij een hoop gedoe om telkens de pairing om te zetten.

Als je speciaal voor hardlopen een ander bandje wilt gebruiken kun je beter €2 uitgeven voor een tangetje waarmee je horlogebandjes makkelijk kan verwisselen.
En waarom heb je uberhaubt een ander bandje nodig met hardlopen?
Ik gebruik mijn Pebble nu ook niet met hardlopen. Ik heb er een lederen band om en dat is geen goeie combinatie met sporten.

Trekt het zweet er smerig in enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
^^ dat inderdaad. Het standaard bandje is juist handig voor het hardlopen, ik zou graag een 'netter' bandje willen voor normaal. Ik heb zo'n ding om bandjes te verwisselen maar om dat elke keer voor en na het hardlopen te gaan doen gaat het spul vast niet ten goede komen.

En waarom zouden 2 Pebbles problemen geven? Als je er maar 1 van de 2 aan hebt staan zal dat vast wel los lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3ckmate
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-09 12:16
ben aan het overwegen een pebble te nemen maar heb momenteel een xiaomi mi2 die draait op android 4.1 => geen bluetooth Low Energy

zou dit veel impact hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fotogravinnetje
Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vern
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06 09:27

Vern

technoob

Rupie schreef op zondag 24 november 2013 @ 16:28:
^^ dat inderdaad. Het standaard bandje is juist handig voor het hardlopen, ik zou graag een 'netter' bandje willen voor normaal. Ik heb zo'n ding om bandjes te verwisselen maar om dat elke keer voor en na het hardlopen te gaan doen gaat het spul vast niet ten goede komen.
Daar zit/zat ik dus ook mee. Sinds ik op de Pebble fora rondstruin heb ik de Nato strap ontdekt. Op zich heel handig, één exemplaar voor hardlopen. Goedkoop genoeg om een keer in de wasautomaat te gooien. Voor bij mijn kostuums heb ik een zwarte Nato strap van leer besteld. Icm m'n mat zilveren gadget wrap is dat denk ik netjes genoeg.
:D

- of je stopt de stekker er in -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris_NL
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 30-07-2024

Chris_NL

Miauw

Iemand ervaring met de httpebble/pebbler app? Ik probeer nu de volgende watchface te installeren: http://www.mypebblefaces.com/apps/3775/3903/
Maar ik krijg het niet voor elkaar om het weer te laten zien.
Nog ever ter info:
De unread SMS werkt wel.
En ik heb beide apps nu geinstalleerd.

EDIT:
Met een andere watchface werkt hij wel.

[ Voor 25% gewijzigd door Chris_NL op 24-11-2013 21:35 . Reden: info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 01-09 18:03
De mijne is na een bootreis van 4 weken eindelijk in NL, straks maar eens een 3S code opvragen bij PostNL :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froop1992
  • Laatst online: 16-09-2024
Ik heb die van mij net binnen, maar is deze verkleuring normaal?

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/2nqcmc9.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/2hyht21.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fotogravinnetje
Ja, die verkleuring is normaal. Zul je met name onder bepaalde hoeken en in bepaalde lichtomstandigheden zien. En als je een polaroid-bril opzet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Als het niet een vreemd effect is van de foto, maar je scherm er écht zo uitziet: nee, die olie-achtige verkleuringen zijn m.i. niet normaal.

[edit] @hierboven: Idd ... onder een extreem schuine hoek vanaf onder/boven zie ik het ook een beetje, maar een stuk minder dan op de foto's. Reden dat het me nog niet was opgevallen, was dat je er met geheel zwarte faces geen last van hebt.

[ Voor 46% gewijzigd door S913 op 25-11-2013 14:08 ]

~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froop1992
  • Laatst online: 16-09-2024
Als ik hem op mijn bureau heb liggen en er dus met een hoek tegen aan kijk is het net zo als op de foto. Ik heb al een mail gestuurd naar de support, want dit lijkt me een productiefoutje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris_NL

Chris_NL

Miauw

Froop1992 schreef op maandag 25 november 2013 @ 14:14:
Als ik hem op mijn bureau heb liggen en er dus met een hoek tegen aan kijk is het net zo als op de foto. Ik heb al een mail gestuurd naar de support, want dit lijkt me een productiefoutje.
Ik heb hier ook last van. Ik heb hem sinds vrijdag binnen. Ik hoor graag van je als je een mail terug krijgt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12-09 10:39

LoneWolf

Just a Byte

Heeft met bepaalde lichtspectra te maken, polarisatie en buiging (omdat het glas(plastic) gebogen is)
.zet maar eens een polaroid bril op en kijk dan eens naar bv de achterruit van een auto. Dan zie je het zelfde effect.
Niets om je druk over te maken denk ik.

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fotogravinnetje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
Die van mij heeft dat ook hoor, alleen wat minder extreem lijkt het. Daarbij heb ik ook het gevoel dat het minder begint te worden.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Vy1oH5UeGdwVf5eHzC8gInwW/medium.jpg
Daarbij had iemand in een reactie op mijn review een opmerking waar het door zou kunnen komen: Fireshade in 'productreview: Pebble E-Paper Watch Zwart review door Rupie'

[ Voor 6% gewijzigd door Rupie op 25-11-2013 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Ik zie dat ook vanaf een kijkhoek van ongeveer 45 graden. Of met een gepolariseerde bril (voor 3d films).
Maar als hij dat ook doet met een hoek van 0 graden en zonder vreemde lichtinval is er wel iets mis denk ik.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik heb het ook, maar alleen buiten en als het helder is. De eerste keer schrok ik en dacht dat er iets mis was. Maar nu kan ik me er niet meer druk over maken. Ik heb er in elk geval maar zeer zelden last van dus.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joey54
Raar genoeg blijf ik geen connectie maken via een CM10 of 9 based rom. Heb namelijk een HTC HD2 voor feesten en als reserve telefoon, en aangezien mijn Xperia Z kapot is moet ik deze zolang gebruiken. Maar een Cm10 based rom werkt gewoon niet met een pebble lijkt het. Bij 10.2 zou dit moeten zijn verholpen, helaas is deze niet meer voor de HD2... Tenzij iemand er een weet?

Heeft niemand hier een oplossing voor? Want google geeft maar weinig resultaten hierin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Joey54 schreef op maandag 25 november 2013 @ 17:17:
Raar genoeg blijf ik geen connectie maken via een CM10 of 9 based rom. Heb namelijk een HTC HD2 voor feesten en als reserve telefoon, en aangezien mijn Xperia Z kapot is moet ik deze zolang gebruiken. Maar een Cm10 based rom werkt gewoon niet met een pebble lijkt het. Bij 10.2 zou dit moeten zijn verholpen, helaas is deze niet meer voor de HD2... Tenzij iemand er een weet?

Heeft niemand hier een oplossing voor? Want google geeft maar weinig resultaten hierin.
Hier werkt hij prima met Cm10.1 op een galaxy S.
Misschien de combinatie van toestel en rom...

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prutsky
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-09 19:28
martijnm71 schreef op maandag 25 november 2013 @ 07:17:
De mijne is na een bootreis van 4 weken eindelijk in NL, straks maar eens een 3S code opvragen bij PostNL :P
Wat een verschil. Ik heb hem vorige week donderdagavond besteld en hij is vandaag al ter bezorging door DHL aangeboden. (41,58 euro moet ik nog afrekenen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe komt DHL aan die 42,- btw?
Rekenen ze er eigen inklaring bovenop?

Normaal zou 21% over $150 maar $31,- moeten zijn en ook met de laatste koers is $31,- geen €41,-

[ Voor 3% gewijzigd door Donstil op 25-11-2013 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Ik heb die vraag open staan bij DHL, ze zouden het voor me uitzoeken. Ik zal ze in de loop van de week een reminder sturen.

~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prutsky
Volgens http://www.invoercalculator.nl kom je op 33,31 euro uit. Maar daar staat ook dat de inklaringskosten voor DHL niet bekend zijn (ze rekenen met 10 euro).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
S913 schreef op maandag 25 november 2013 @ 21:27:
Ik heb die vraag open staan bij DHL, ze zouden het voor me uitzoeken. Ik zal ze in de loop van de week een reminder sturen.
Ben benieuwd. Hou ons op de hoogte.
(Bij mij gaat het om een RMA product. Daar mogen ze geen BTW over vragen maar dan moet Pebble het wel op de juiste manier shippen. Dat gebeurt helaas niet)
prutksy schreef op maandag 25 november 2013 @ 23:01:
Volgens http://www.invoercalculator.nl kom je op 33,31 euro uit. Maar daar staat ook dat de inklaringskosten voor DHL niet bekend zijn (ze rekenen met 10 euro).
Duidelijke site. Handig!

Daar staat ook dat ze onder de €150 geen Invoerrechten rekenen. Dus dat betekend dat DHL €22,- Btw moet rekenen en daar dus €22,- aan verdient (als ik ook 44,- moet betalen).

Is zoals hierboven wel een mailtje waard ja.

[ Voor 38% gewijzigd door Donstil op 25-11-2013 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

Als er geen verzendkosten op de verpakking staan dan moet DHL een standaard bedrag nemen (dus dat verklaart dat tientje.

Voor een RMA zijn inderdaad bepaalde regels om geen BTW af te hoeven dragen. Maar de kosten hiervoor zijn zo hoog (naar wat ik een keer begrepen heb) dat het over het algemeen de moeite niet is.

Overigens ook een bezwaar aangetekend omdat ik van mening ben dat de verzendkosten als 0 vermeld worden :P
(total incl duty/handeling /shipping 0$)

[ Voor 19% gewijzigd door RobertowNL op 26-11-2013 07:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyThes
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-09 10:22
Ook ik heb bezwaar aangetekend dus ze krijgen het druk bij DHL! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prutsky
Je kunt bezwaar aantekenen tegen de inklaringskosten, maar volgens mij heeft dat niet veel nut.
Als ik dit lees:

"Inklaringskosten zijn de kosten die de douane of het post- of koeriersbedrijf rekent voor het afhandelen van de inklaring van geimporteerde goederen. Deze kosten bestaan onder andere uit de douaneaangifte van de goederen, het voorschieten van de verschuldigde douanerechten, BTW en andere heffingen, opslagkosten en de administratieve afhandeling."
(zie http://www.invoercalculator.nl/inklaringskosten)

dan rekent DHL dus € 18,30 voor de inklaring (Ter vergelijk: USPS € 13,= en PostNL EMS € 17,50).

Ik laat het er bij en ga vanaf 5 december genieten van mijn Pebble :)

[ Voor 8% gewijzigd door Prutsky op 26-11-2013 10:22 . Reden: opmaak ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
€18,30 is nog al wat zeg.

Editie: UPS rekent heel vaak niets trouwens. Al ontelbaar keer Btw moeten betalen voor pakketjes uit de VS. Zelden kosten boven op de btw.

[ Voor 73% gewijzigd door Donstil op 26-11-2013 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

prutksy schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 10:21:
Je kunt bezwaar aantekenen tegen de inklaringskosten, maar volgens mij heeft dat niet veel nut.
Maar het zijn niet inklaringkosten ... op mijn kwitantie staat:

BTW: 41,58 EUR

Dus het kan best dat zij die BTW ook berekenend hebben of een nog onbekende inklaringskosten, maar dan zouden deze inklaringskosten 87 euro moeten zijn om op 41,58 EUR aan BTW te komen ...

~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
S913 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 12:39:
[...]

Maar het zijn niet inklaringkosten ... op mijn kwitantie staat:

BTW: 41,58 EUR

Dus het kan best dat zij die BTW ook berekenend hebben of een nog onbekende inklaringskosten, maar dan zouden deze inklaringskosten 87 euro moeten zijn om op 41,58 EUR aan BTW te komen ...
het zou kunnen dat de waarde van het pakket er niet op staat. En dan gaan ze volgens mij uit van het gewicht of formaat van het pakketje om een waarde te bepalen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Op de vrachtbrief staat gewoon 150 dollar. Sowieso weegt hij geheel niks en zat in een envelop.
Maar we wachten af :)

[ Voor 10% gewijzigd door S913 op 26-11-2013 13:35 ]

~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
prutksy schreef op maandag 25 november 2013 @ 20:49:
[...]

Wat een verschil. Ik heb hem vorige week donderdagavond besteld en hij is vandaag al ter bezorging door DHL aangeboden. (41,58 euro moet ik nog afrekenen).
Ik zat denk ik bij de laatste die per boot zijn verzonden :P

Ben trouwens benieuwd of ik iets af moet tikken, heb een voorzichtig gevoel van niet. Zaterdag in Nederland aangekomen en gisteren een NL track-trace nummer gekregen en volgens de site van TNT is de bezorger onderweg naar mijn huisje 8)

Kan me niet voorstellen dat de Nederlandse douane zo snel is O-)

Edit: ik had gelijk, niets hoeven dokken *O*

[ Voor 3% gewijzigd door martijnm71 op 26-11-2013 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Als je moet betalen staat dat al op de tnt mijn pakket site erbij. Bij mij wel tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bandicoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:59
Ik check zojuist mijn rekening en zie dat er 5,67 is bijgeschreven door postnl. Je hebt dus wat geduld nodig maar bezwaar maken heeft zin!

Ter info, ik moest 42,82 afrekenen aan de deur.

PVOutput: VO18

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Even een technisch vraagje :P

Alles werkt lekker, vooral dankzij pebble notifier, dat wel, maar de emails van die binnen komen op de normale emailclient (dus niet de gmail) daar krijg ik geen melding van op de pebble.

Heb het halve internet al afgestruind naar oplossingen maar nog niets tegen gekomen.

Gaat om een LG G2 met Android als OS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
martijnm71 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 21:01:

Alles werkt lekker, vooral dankzij pebble notifier, dat wel, maar de emails van die binnen komen op de normale emailclient (dus niet de gmail) daar krijg ik geen melding van op de pebble.

Heb het halve internet al afgestruind naar oplossingen maar nog niets tegen gekomen.

Niet toevallig vergeten een vinkje te zetten bij de email client in pebble notifier?

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris_NL

Chris_NL

Miauw

martijnm71 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 21:01:

Misschien helpt het als je een vinkje bij system apps zet. Maar weet ik niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
RocketKoen schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 21:03:
[...]

Niet toevallig vergeten een vinkje te zetten bij de email client in pebble notifier?
Nee, en dat is het juist het rare, heb net ff K9 voor de lol geinstalleerd en daar krijg ik ook geen notificaties van, is dus echt iets met de mail...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ludacrash
  • Laatst online: 25-08 21:47
Hallo,

Ik heb ook zojuist een pebble besteld en zie dat je de inklaring aan de deur moet betalen.
Moet dit contant (gepast?) of kan er ook gepint worden bij DHL?

Groetjes, Ludacrash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris_NL

Chris_NL

Miauw

martijnm71 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 21:11:
[...]

Nee, en dat is het juist het rare, heb net ff K9 voor de lol geinstalleerd en daar krijg ik ook geen notificaties van, is dus echt iets met de mail...
Heb je hem uitgezet in de andere pebble app (de officiële zeg maar)? En dan even beide apparaten opnieuw opstarten. Dat hielp in ieder geval bij mij.
ludacrash schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 21:12:
Hallo,

Ik heb ook zojuist een pebble besteld en zie dat je de inklaring aan de deur moet betalen.
Moet dit contant (gepast?) of kan er ook gepint worden bij DHL?

Groetjes, Ludacrash
Ja ze willen dat je aan de deur contant betaald. Maar je mag ook meer betalen :P .

[ Voor 31% gewijzigd door Chris_NL op 26-11-2013 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Chris_NL schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 21:14:
[...]

Heb je hem uitgezet in de andere pebble app (de officiële zeg maar)? En dan even beide apparaten opnieuw opstarten. Dat hielp in ieder geval bij mij.

[...]

Ja ze willen dat je aan de deur contant betaald. Maar je mag ook meer betalen :P .
Eerst gaat niet want in de app is die optie grijs en niet selectbaar maar vinkje er achter staat wel aangevinkt, tweede ga ik nu even proberen, brb 8)

edit: tweede heeft ook niet geholpen...

ga morgen maar eens verder speuren als ik helder ben :P

[ Voor 8% gewijzigd door martijnm71 op 26-11-2013 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bandicoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:59
Ik had de eerste keer hetzelfde probleem met Whatsapp op mijn GS3. Ik heb ook een hele avond zitten klooien en uiteindelijk bleek de oplossing............................. m'n telefoon opnieuw opstarten.

Hoe simpel kan het soms zijn. Dus mocht je dat niet niet gedaan hebben, geef je telefoon even een rebootje.

PVOutput: VO18

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
net gedaan :P

maar helaas, heeft er geen zin in.

weer een kleine edit :)

had zoiets van ding wil de stockemailclient, die kan ie krijgen, even bij androidpolice apk gedownload, kan hem nu wel aan en uitvinken in de app, maar krijg er alsnog geen meldingen van.

conclusie, email gedoe is kapot, 3 email apps getest met het zelfde resultaat, namelijk binnenkomende mails zonder meldingen, helaas....

[ Voor 77% gewijzigd door martijnm71 op 26-11-2013 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
martijnm71 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 21:38:
net gedaan :P

maar helaas, heeft er geen zin in.

weer een kleine edit :)

had zoiets van ding wil de stockemailclient, die kan ie krijgen, even bij androidpolice apk gedownload, kan hem nu wel aan en uitvinken in de app, maar krijg er alsnog geen meldingen van.

conclusie, email gedoe is kapot, 3 email apps getest met het zelfde resultaat, namelijk binnenkomende mails zonder meldingen, helaas....
Werkt de email notifier uit de standaard pebble app ook niet?

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
RocketKoen schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 21:47:
[...]
Werkt de email notifier uit de standaard pebble app ook niet?
nope

maar je hebt me wel op een idee gebracht _/-\o_

vinkjes in pebble notifier uitgezet en nu werkt ie prima

oh, nee te vroeg gejuicht, hij deed het 1 keer goed en toen weer een keer paar keer niet en nu weer wel een keer :D

[ Voor 38% gewijzigd door martijnm71 op 26-11-2013 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-08 20:29
Kreeg net ene update gepusht. Wilde op mn horloge kijken, stond er: "updating your watch" oid :+ . Versie 1.3.0 naar ik meen. Kan nog niet de changelog terugvinden. Is er meer info te melden?11

Grootgebruiker van MS Word. Maar het wordt nooit perfect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Chris_NL schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 21:14:
[...]

Daar zou ik niet zo zeker van zijn. Bij TNT werkt het iig niet zo dat je naar boven af kan ronden: AtleX in "Pebble Watch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joey54
RocketKoen schreef op maandag 25 november 2013 @ 20:15:
[...]

Hier werkt hij prima met Cm10.1 op een galaxy S.
Misschien de combinatie van toestel en rom...
Dit zou dan wel zwaar k**te zijn.... Want heb in totaal 7 verschillende roms geprobeerd. (Rom based op JB , Ice cream sandwich en Gingerbread) en ik had voor de update naar CM rom MIUI based op froyo en daar deed die het wel op. (alleen was die rom niet goed stabiel dus vandaar de switch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen797
  • Laatst online: 10-09 12:36
jip_86 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 23:47:
[...]

Daar zou ik niet zo zeker van zijn. Bij TNT werkt het iig niet zo dat je naar boven af kan ronden: AtleX in "Pebble Watch"
Spreek nu even als een ex-PostNL pakketbezorger (was gelukkig maar een bijbaan), maar bij PostNL ben je volledig afhankelijk van de chauffeur met wisselgeld. We waren er nooit verplicht om wisselgeld mee te nemen. Je moet maar net mazzel hebben of de chauffeur "moeite" wilt doen om uit zijn eigen portemonnee wisselgeld te halen (wat hij weer terugkrijgt op het DCP, dus hij komt niets te kort) en of hij sowieso wel iets heeft (ik heb bijvoorbeeld nooit muntgeld op zak, lang leven plastic, waardoor sommige mensen niet al te blij waren).

Meer betalen kan gewoon alleen geef je de chauffeur een fooitje :+

[ Voor 8% gewijzigd door Jeroen797 op 27-11-2013 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Bij DHL kan je in ieder geval aan de deur niet pinnen en alleen gepast betalen.

Ik heb hem bij hun depot op moeten halen omdat ik nét even weg was toen ze heb wilde afleveren en daar kan je wel pinnen ... Echter werkte het pin-apparaat niet en had ik gelukkig nog het gepaste bedrag op zak, want ook bij hun depot kan je alleen gepast betalen.

~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

jip_86 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 23:47:
[...]

Hoho, TNT/PostNL is heel erg afhankelijk van de bezorger. Ik heb heel lang dezelfde pakketbezorger gehad en naast dat 'ie altijd wisselgeld had bezorgde hij het ook bij mij voor de deur. Ik woon in een tot appartementen verbouwd oud ziekenhuis zonder lift op de bovenste verdieping, dus je kan je wel indenken hoe tof dat is. :P Die kreeg ook altijd gewoon wat fooi, want dat is service above & beyond the call of duty.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dlawit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-08-2021
Ik ben naarstig op zoek naar een scheidsrechters-app.

Momenteel heb ik een workaround; scorekeeper op de pebble en aan de andere arm een horloge met timer.
Zou zo handig zijn dat ik een app als scorekeeper icm een timer in 1 heb.
ingestelde timer op x minuten, aflopend naar en trillend bij 0. Deze moet ook te stoppen en hervatten zijn.
Score bijhouden met trillingsfeedback (zoals scorekeeper)

scheelt weer met een dedicated scheidsrechtershorloge die enkele honderden euro's kost... (vallen die inklaringskosten helemaal in het niet)

Iphone 5, ASUS Transformer Prime

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efari
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-09 10:21
Dus nog even ter verduidelijking: invoerrechten voor producten onder de €150 zijn er niet.
Wat je moet betalen is de BTW (21% van productprijs + transportkosten) + €10 verwerkingskosten. Dit betaalt DHL voor je aan de douane, en je moet het dus terugbetalen aan DHL
Waarom het zo duur is, is omdat de transportkosten niet vermeld staan op het pakket, en er dus gekeken wordt naar een lijst met standaardprijzen...

Ik heb dit even uitgerekend, en dit zou willen zeggen dat als ze 48,5 aanrekenen, een transportkost gebruiken van +- €100
Een bedrag waar je waarschijnlijk wel bezwaar kan maken... 100 euro voor een pakje van 130 gram?? Nonsens

[ Voor 9% gewijzigd door efari op 27-11-2013 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kreeg net bevestiging van mijn Pebble RMA, deze wordt toch verstuurd met SingaporePost en niet met DHL.

Normaal had ik hem graag zo snel mogelijk maar nu betaal ik liever geen extra kosten, met de PostNL heb nog wel eens pakketjes die er doorheen glippen namelijk, zeker vanuit Azië.

Edit: Oke Nevermind, ik las het mailtje op mijn Pebble en zag daardoor maar de helft.
Ik heb wel een tracking maar deze werkt niet op Singapore en ook niet op DHL. Even afwachten dus :)

[ Voor 24% gewijzigd door Donstil op 27-11-2013 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
efari schreef op woensdag 27 november 2013 @ 14:52:
Dus nog even ter verduidelijking: invoerrechten voor producten onder de €150 zijn er niet.
Wat je moet betalen is de BTW (21% van productprijs + transportkosten) + €10 verwerkingskosten. Dit betaalt DHL voor je aan de douane, en je moet het dus terugbetalen aan DHL
Waarom het zo duur is, is omdat de transportkosten niet vermeld staan op het pakket, en er dus gekeken wordt naar een lijst met standaardprijzen...

Ik heb dit even uitgerekend, en dit zou willen zeggen dat als ze 48,5 aanrekenen, een transportkost gebruiken van +- €100
Een bedrag waar je waarschijnlijk wel bezwaar kan maken... 100 euro voor een pakje van 130 gram?? Nonsens
Een transportpost van 100 euro is wel overdreven natuurlijk. De Pebble is in euro's zo ong 110 euro.

21% van 110 = 23.10
48.50 - 23.10 (btw) - 10 (verwerkingskosten) = 23.40 die je ergens mist (transportkosten ?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Je betaalt ook BTW over de inklaringskosten
edit:
(volgens mij, als ik de begeleidende brief van DHL lees)
, dus die € 23.10 gaat niet helemaal op.

Maar zoals ik al eerder schreef, op de kwitantie van DHL staat BTW €41.58 en bij de rest allemaal 0. Dus zoeken ze voor mij uit, waar die ruim 41 euro BTW vandaan komt, want dat betekend een totaal bedrag van tegen de 200 euro zijn waar ze 21% BTW over geheven hebben.

Tuurlijk zullen ze wel zeggen dat die 41 euro niet alleen BTW is, maar dan hadden ze het maar goed op hun kwitantie moeten specificeren, nu klopt het niet :P

[ Voor 6% gewijzigd door S913 op 27-11-2013 16:13 ]

~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

Koers van de BD staat op 1,37520000 op dit moment. Voor mijn pakketje waar $90 op stond kwam ik dus uit op het volgende:

Waarde in DollarWaarde in EuroBTW(BTW) bedrag
1x Pebble RMA$90.00€65.4421%€13.53
1x Shipping (incld)$0.00€0.0021%€ 0.00
.
Inklaringskosten$0.00€10.0021%€10.00
.
Totaal berekende inklaringskost. €23.53

Kosten van de DHL heb ik in deze maar even op 10 euro gehouden, zal wellicht meer zijn maar volgens mij is dat het bedrag wat ze bij bedrijven op de factuur in rekening brengen (de rest mag een bedrijf terugvorderen als voorbelasting).

Pagina: 1 ... 10 ... 33 Laatste

Let op:
Berichten over andere smartwatches mogen in:
- Pebble Time / Pebble Time Steel / Pebble Time Round: [Pebble Time (Steel) / Time Round] Ervaringen & Discussie
- Pebble 2 / Pebble Time 2 / Pebble 2 SE: [Pebble (Time) 2 / 2 SE] Ervaringen & Discussie

Berichten over de levertijd kan in ~~~[Pebble E-Paper Watch] Levertijden & Prijzen.

Pebble is recentelijk overgenomen door FitBit. Discussie en gevolgen betreft deze overname hoort in: Fitbit neemt Pebble over - toekomstperspectief?.