Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik vrees dat ik het antwoord al wel weet... maar is iemand al een watchapp tegen gekomen die samenwerkt met (bijvoorbeeld) buienradar?

Ik kan waarschuwingen via (android) notifier van buienalarm natuurlijk doorsturen en gewaarschuwd worden met een trilling. Maar wat ik zoek is een watchapp die het volgende tijdstip (plus tijdsduur) op mijn pebble zet. Maar hoewel veel watchapps wel het huidige weer, of dat van de volgende dagen weer kunnen geven kan ik dit nergens vinden.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valentijn
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 30-04 16:38
die van mij is, nogsteeds, vanaf de 16e onderweg uit singapore??

Keep it cool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fotogravinnetje
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 29-08 16:50
Staat hij op 16 oktober dispatched to overseas of kreeg je de shipping mail met trackingcode op de 16e? Dat maakt namelijk behoorlijk verschil... Trackingcode op de 16e betekent dat hij waarschijnlijk op de 18e of 19e op dispatched to overseas staat. Vanaf 18 werkdagen (dus pakweg 3,5 week) na de datum waarop hij op dispatched staat, kun je Singpost een onderzoek laten starten. Twee weken van dispatched tot arrived overseas is een vrij normale periode. Pebble verscheept in batches tegelijk, die batches worden verdeeld over een heleboel landen en Singpost verstuurd ook zoveel mogelijk per container. Dus het is niet abnormaal dat je Pebble wat langer bij Singpost ligt totdat er genoeg post voor Nederland verzameld is om als batch verzonden te worden. Ik zou verwachten dat hij in de komende week in Nederland arriveert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valentijn
@fotogravinnetje, Ik kreeg mn tracking op de 14e.
despatched op de 16e.overigens heb ik met wachten geen probleem. maar als je onderstaande gesprekken met een mod van het forum leest word ik wel ongerust...

Valentijn
After a call with singpost i can start the investigation. But they need these info: pebble's adress name and stuff. Date of posting (handig it over tot them) can You help me with that?
Magnitude
Yep, let me look into it for you. I'll send that info over once I get it.
Valentijn
Thanks alot
Magnitude
Nobody has given me pebble's info, but Muba did mention that if it hasn't been 14 days Singpost won't actually do an investigation. Did he contact you after our last exchange?
Valentijn
Nope. Not untill 2 days ago where i asked for the same info as i did for you. I actually called singpost and they opened a investigation. But I need to send them this info first
Magnitude
And have you PM'ed Joseph? It doesn't seem he wants to give the info over to me
Valentijn
I'll. What's going on...
does it have something to do with privacy or is there more going on..? haha
Magnitude
Yeah I'm honestly not sure, I'm pretty sure that Joe read what I have to say (all the other mods and some pebble people talk in a group chat over on G+), he might not have. Even if Joe didn't read it, some of the other pebble team could have given it over but alas they haven't and I don't think they will... So I would ask Muba personally instead of through me and explain what's happened since your last contact with him.

Keep it cool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaozz
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-08 01:01

chaozz

Retrofiel

Nu na een paar weken nog steeds erg tevreden over mn Pebble, vooral icm met Pebble Noticifation Center en Pebble Dailer. Ik heb een setup guide voor de beginners geschreven.

Verder haal ik ruim een week op een lading, maar ik zet hem s' nachts uit.

chaozz.nl | RetroGameCouch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fotogravinnetje
Bij mij lijkt de batterij het steeds beter te doen. Ik begon met krap 4 dagen op 1 lading, heb nu ruim vijf gehaald. Ben er niet ontevreden over.
De Pebble zelf doet wat mij betreft ook precies waar ik hem voor wilde hebben. En als hij dat eens niet doet, blijk ik zelf een instelling fout gezet te hebben ;)
Ik zit nog te twijfelen over Pebble notification center. Heeft dat wel echt meerwaarde voor mij (heb android 4.2.2) en heb ik er niet te veel last van dat het gebruik maakt van een watchapp, dus andere watchapps echt onderbreekt als er een notificatie binnenkomt? Bovendien heb ik op dit moment al alle 8 slots in gebruik, dus moet ik er weer iets uit gooien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hipska
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-09 09:58
Bij mij komen de namen van personen die mij bellen niet zichtbaar, enkel het telefoonnummer. Is dit bij jullie ook zo? En hoe kan ik het oplossen? (iOS 7)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09 12:44

Thermometer

Whoop Whoop!

Nieuwe kickstarter update!
Hello Pebblers!

Apologies for the radio silence the last couple months. We know it has been a long time since we shared an update, but we've had our heads down focusing on some exciting developments and big news is brewing.

This Wednesday, November 6th, we'll be sharing the details. You're invited to join our (hopefully less blue) livestream at 10am PST to hear the news first hand. Just visit www.getpebble.com Wednesday after 9am PST for a link to the event. If you're currently developing for Pebble, or interested in creating apps for Pebble, then you should definitely tune in!

We'll also post the news for those who can't join and a recording of the livestream will be available immediately following the event. Eric and Pebble's developer support team will also be available to take questions on a Reddit AMA on Wednesday at Noon PST.

Most of you have Pebbles on wrists by now, but our records show that 460 of our 68,929 backers are still waiting. If you are one of those 460, we want to hear from you! We need a correct email and shipping address so we can send your Pebble(s). Please enter your info at http://bit.ly/kswaiting and we'll confirm Pebble shipments as fast as we can.

Thanks once again for your support, much more to follow soon!

Team Pebble
Vanavond Morgen dus om 19 uur een livestream van hun aankondiging!

[ Voor 0% gewijzigd door Thermometer op 05-11-2013 17:27 . Reden: Oeps ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 00:52
Morgen is het pas woensdag he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fotogravinnetje
Hipska schreef op maandag 04 november 2013 @ 18:10:
Bij mij komen de namen van personen die mij bellen niet zichtbaar, enkel het telefoonnummer. Is dit bij jullie ook zo? En hoe kan ik het oplossen? (iOS 7)
Pebble-forum niet gelezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
Ik gok op Bluetooth 4.0 (de hardware is er al maar nog niet geactiveerd), en iOS 7 integratie met de nieuwe bluetooth API (zodat je eindelijk gewoon notificaties krijgt op iOS).

En misschien een soort app store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fotogravinnetje
BT4.0 betekent volgens mij ook een grondige overhaul voor de firmware en daarmee ook aanpassingen aan de officiele apps. Hopelijk ook een nieuwe SDK waarmee alle sensors eindelijk gebruikt kunnen worden. En hopelijk ook local storage voor de watchapps... Ben in ieder geval heel benieuwd wat ze gaan aankondigen en of ze er ook een release-datum voor gaan geven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 15:19
Hipska schreef op maandag 04 november 2013 @ 18:10:
Is ook terug te vinden in dit topic volgens mij. Kwestie van een voor en achternaam instellen van je contactpersonen, als je 1 van de 2 leeg laat toont hij geen naam.

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hipska
  • Laatst online: 08-09 09:58
Contacten hebben inderdaad voor en achternaam. Volgens een kennis van mij komt het bij heb voor dezelfde persoon soms wel of soms niet voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 01-09 18:03

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fotogravinnetje
Jup. Ben benieuwd hoe het in de praktijk gaat werken en of alle (watch)apps die ik gebruik een beetje vlot geupdatet gaan worden. En wat voor nieuwe apps erbij gaan komen. Vooral met die accellerometer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-09 11:09

Tourniquet

Hiya, fellas!

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t1mmy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-08 16:39
^ en dat heeft mij overgehaald om toch een Pebble te kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
Ziet er straks uit! van mij mag die update gister in de app store verschijnen :p Nog een paar daagjes wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Vooral de (betere) ondersteuning voor i devices was hard nodig inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12-09 10:39

LoneWolf

Just a Byte

Alleen jammer dat dat dan zo te zienvia de app gaat, ipv rechtstreeks. Als je je app dan per ongeluk afsluit werkt t niet meer. Nu werkt alles goed, alleen de vingerdance bij een disconnect. (Hierdoor heb je ook wel goed controle over wat je wel en niet op je pebble wilt. Ik hoef nl,echt niet alle notificaties van elk appje opd e pebbel..

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

LoneWolf schreef op woensdag 06 november 2013 @ 21:10:
Ik hoef nl,echt niet alle notificaties van elk appje opd e pebbel..
Het liefst zou ik inderdaad zelf kiezen welke apps notificaties op m'n Pebble laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efari
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-09 10:21
huh, bizar.
ik kreeg net een mail dat mijn Pebble verzonden was..
"eindelijk" dacht ik, al lachend, want ik hem 'm al 2 maanden ondertussen..
toch, als ik de tracking code die er in staat controleer bij DHL, staat er dat hij een uur geleden uit HongKong vertrokken is..
ofwel is er een redelijk grote fout gaande met de tracking code, ofwel is m'n RMA-aanvraag goedgekeurd en sturen ze gewoon een 2de op... vingers kruisen maar!! d:)b

[ Voor 3% gewijzigd door efari op 06-11-2013 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
Tourniquet schreef op woensdag 06 november 2013 @ 22:10:
[...]

Het liefst zou ik inderdaad zelf kiezen welke apps notificaties op m'n Pebble laten zien.
Ik hoop dat ze daar iets voor geregeld hebben inderdaad. Ik kan ook wel een paar apps bedenken waarvan ik niet persee een notificatie op de Pebble hoef te hebben maar wel op het scherm van de telefoon. Afwachten tot de app vrijgegeven wordt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Rupie schreef op donderdag 07 november 2013 @ 08:46:
[...]

Ik hoop dat ze daar iets voor geregeld hebben inderdaad. Ik kan ook wel een paar apps bedenken waarvan ik niet persee een notificatie op de Pebble hoef te hebben maar wel op het scherm van de telefoon. Afwachten tot de app vrijgegeven wordt!
Van wat ik uit het artikel begrijp worden gewoon alle notificaties die je aanzet in Berichtencentrum weergegeven op de Pebble.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09 12:44

Thermometer

Whoop Whoop!

Tourniquet schreef op donderdag 07 november 2013 @ 12:28:
[...]

Van wat ik uit het artikel begrijp worden gewoon alle notificaties die je aanzet in Berichtencentrum weergegeven op de Pebble.
Inderdaad, Eric had nog gereageerd op deze vraag:
Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/sdmrl3.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:18
Zijn er nog meer mensen die op 3 oktober betaald hebben en waarvan hij nog steeds bij de douane ligt? Vind het wel lang duren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fotogravinnetje
Datum van betalen zegt minder dan datum van verzenden volgens Singpost ;) Overigens las ik dat hij nu zo'n 2 weken geleden in NL gearriveerd was. Klopt dat? Meestal gaan ze binnen een week door de douane, maar het kan 30 dagen duren... Je zou kunnen vragen bij PostNL hoelang het nog zou kunnen gaan duren, maar waarschijnlijk krijg je dan als reactie dat het wel 30 dagen kan duren en dat je dus minstens tot zolang geduld moet hebben voor ze een onderzoek starten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Bartske schreef op donderdag 07 november 2013 @ 13:37:
Zijn er nog meer mensen die op 3 oktober betaald hebben en waarvan hij nog steeds bij de douane ligt? Vind het wel lang duren....
Hij ligt nu al een 2,5 week in Nederland inderdaad. Je weet dat het een tijdje kan duren, maar word toch wel eens tijd nu :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
En toen werd ik vanmorgen uit bed gebeld door de postbode, natuurlijk niet genoeg geld in huis. Handig dat je 3S code pas werkt op het moment dat je deurbel gaat :(
Nu maandag naar het postkantoor maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
jip_86 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 09:48:
[...]

Hij ligt nu al een 2,5 week in Nederland inderdaad. Je weet dat het een tijdje kan duren, maar word toch wel eens tijd nu :/
Bij mij hebben ze vandaag een poging tot berzorgen gedaan. Was helaas niet thuis, moet 36,52 euro betalen maandag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Mijn Pebble stond vanmorgen ook voor de deur, met een postbode eraan vast die ook geld wilde hebben. €42,82 Om precies te zijn, Ik wist niet eens dat mijn Pebble al door de douane heen was. :/ Maar goed, ik had mooi vier briefjes van tien euro en eentje van vijf, dus ik stond al klaar om het doosje overhandigd te krijgen. Niet dus, want het moest exact gepast (als in, 42,85 of 42,80 mocht ook niet) want anders kreeg ik 'm niet. :/ Nu mag ik dus maandag het pakketje bij het postkantoor ophalen, daar kan ik gelukkig wel pinnen.

[ Voor 3% gewijzigd door AtleX op 09-11-2013 16:57 ]

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Ow dan zijn jullie wel gepakt dan. Ik moet nog 33,37 betalen. Daar zit ook geen enkele lijn in zo :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-08 20:29
Very nice.Maar hoe zit het met Android? Of zit ik voorlopig nog vast aan pebble notifier (dat op zich goed werkt hoor)?

Waar ik niet veel over kan vinden is de bluetooth 4.0 low power support. Het zou hardwarematig wel ondersteund worden, maar softwarematig nog niet aangezet. Maar waarom eigenlijk? Mijn galaxy s4 loopt met de pebble aan in de regel binnen 20 uur leeg. Dat moet toch zuiniger kunnen??

Grootgebruiker van MS Word. Maar het wordt nooit perfect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:20

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

dirkjesdirk schreef op zondag 10 november 2013 @ 21:56:
[...]

Very nice.Maar hoe zit het met Android? Of zit ik voorlopig nog vast aan pebble notifier (dat op zich goed werkt hoor)?

Waar ik niet veel over kan vinden is de bluetooth 4.0 low power support. Het zou hardwarematig wel ondersteund worden, maar softwarematig nog niet aangezet. Maar waarom eigenlijk? Mijn galaxy s4 loopt met de pebble aan in de regel binnen 20 uur leeg. Dat moet toch zuiniger kunnen??
Welke versie van Android draai jij?

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:03
[...]

Android heeft BT4 support vanaf android 4.3. iOS devices vanaf de 4S
Als het goed is is Samsung net begonnen met de uitrol van die update voor de S4

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fotogravinnetje
Ligt het aan de Bluetooth verbinding of aan bepaalde apps? Bluetooth neemt namelijk over het algemeen maar 5 tot 10% van het energie verbruik. Bt4.0 schijnt niet eens heel groot verschil te maken voor dat verbruik omdat notificaties uiteindelijk toch via een ander profiel gestuurd worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
[...]

Het idee was volgens mij dat het door apps als Pebble Notifier sowieso al beter geregeld is dan voor iOS. Third party support is voor Android makkelijker dan voor iOS, vandaar dat Pebble hun prioriteit daar nu heeft liggen.
http://www.engadget.com/2...s-for-smartwatchs-future/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Nou, Pebble binnen en na een drie uur durend gevecht ben ik diep teleurgesteld. Wat werkt niet: Caller notifications, Music control (kan muziek van Spotify starten maar niet pauzeren, next/prev werkt niet en ik zie de artiest niet), Whatsapp, GMail en Facebook. Ergo, het is nu een horloge die SMS-jes (wie gebruikt dat nog?) weer kan geven. Dit is via de verbinding met mijn HTC One V telefoon met Android 4.0.3.

Wat er misschien nog mee te maken kan hebben is dat de app op mijn telefoon elke keer tijdens de setup crashed na het pairen. Achteraf kan ik wel via de settings Whatsapp en Facebook aanzetten, wat dus netto geen effect heeft, maar zodra ik GMail aanvink crasht de app met een SecurityException.

Op mijn Nexus 7 met Android 4.3 kan ik wel de setup afmaken en een testmail die je aan het einde kunt versturen komt ook aan, maar daarna blijft het angstig stil. FB en Gmail notifications komen in het geheel niet aan op de Pebble en Spotify is helemaal niet te bedienen.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit voor 150 euro wel een dikke teleurstelling vind zeg. Op deze manier is het horloge net zoveel waard voor me als een kermisding van 10 euro, eentje die wel betrouwbaar werkt en drie jaar met een batterijtje doet ivp een paar dagen.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
Je bent de eerste die ik hoor die er dusdanige problemen mee heeft. Heb je Pebble Notifier geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik zou een factory reset van de pebble doen en dan even opnieuw beginnen, want ook ik ben deze problemen nog niet eerder tegen gekomen.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:42

RobertowNL

For your gear!

Heb sinds een week een kleine issue met de Pebble en wel het volgende:
YouTube: Pebble Screen Blinking
Zojuist een reset geprobeerd (via recovery) en de firmware opnieuw geïnstalleerd maar het heeft niet geholpen helaas.
Zeer irritant (erger mij altijd aan dit soort dingen :')) , wel benieuwd hoe/of ik garantie kan claimen aangezien ik deze KS unit van iemand via MP heb overgenomen.

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

Heb zojuist een update van de pebble firmware gehad, nog wel de oude app er op. (iOS7) (nieuwe is er nog niet ?)
Helaas nog niet alle meldingen op de pebble. In elk geval nog geen reminders en agenda meldingen.

Edit 1: 21.20
Nu dus de nieuwe app... Na het opnieuw paren inderdaad ook de reminder meldingen 8) _/-\o_

Edit 2: 22.40
En na een uurtje opeens geen meldingen meer, of heel sporadisch... |:(

Morgen maar eens uitzoeken, het lijkt dat sommige berichten niet doorgestuurd worden, of soms pas na enkele seconden.

[ Voor 45% gewijzigd door LoneWolf op 11-11-2013 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
Hier ook de nieuwe app en de v1.13.0 firmware binnen. Om bij het installeren van de App pas te lezen dat het voor de de 4s en nieuwer is 8)7 Ik gok dat ik met mijn 4 weinig verschil ga merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Rupie schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 08:04:
Hier ook de nieuwe app en de v1.13.0 firmware binnen. Om bij het installeren van de App pas te lezen dat het voor de de 4s en nieuwer is 8)7 Ik gok dat ik met mijn 4 weinig verschil ga merken.
Zolang je ios 7 hebt zou alles gewoon moeten werken. Behalve bluetooth low power omdat je daar de hardware voor mist.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fotogravinnetje
Zonder bluetooth low energy werkt ook ANCS niet, dacht ik... Dus inderdaad weinig verschil met de vorige app en firmware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
Volgens mij heeft Fotogravinnetje gelijk... zonder ANCS weinig verschil op de iphone 4 dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepv
  • Laatst online: 31-07 17:12
Heb vanmorgen ook de app update op de iPhone 5 geïnstalleerd, daarna de firmware geüpdatet op de Pebble. Zo te zien krijg ik nu alle notificaties meteen door. 2x heeft WhatsApp gehaperd, maar misschien stond de telefoon nog niet op het lockscreen.

Wat ik wel apart vind is dat er is verteld dat SDK 1 watchfaces en apps niet meer werken op de nieuwe firmware met SDK 2, maar dat mijn oude faces en apps gewoon werken op de Pebble. Ze staan ook keurig in het menu op de iPhone. :?

Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fotogravinnetje
Dat komt omdat deze update geen update was naar 2.0, maar naar 1.13 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepv
  • Laatst online: 31-07 17:12
Ah.. OK.. doh... 8)7
Ze updaten gefaseerd, eerst al de notificaties en dan naar de nieuwe SDK. 8)

Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Joepv schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 11:46:
Ah.. OK.. doh... 8)7
Ze updaten gefaseerd, eerst al de notificaties en dan naar de nieuwe SDK. 8)
Volgens mij is het compleet los van elkaar.
Je kan apps/faces gemaakt met SDK 1.0 niet aanpassen met SDK 2.0
Maar je kan ze beide gewoon gebruiken op de laatste versie van pebble.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
Ik heb een oplossing gevonden voor het niet werken van de Pebble met mijn iPhone 4. De iPhone 5s is onderweg *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
Touchdomex schreef op zondag 10 november 2013 @ 22:35:
[...]

Welke versie van Android draai jij?
4.2 (op een S4). Ik wist trouwens niet dat BT 4.0 al werkte op de pebble. Dacht dat dat nog moest worden geactiveerd via een update. Dus het ligt aan mijn S4 en android dat pas vanaf 4.3 hiervoor ondersteuning biedt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fotogravinnetje
Niet alleen de firmware moet het ondersteunen, maar de Pebble-app voor android ook. Maar omdat het heel weinig besparing oplevert, staat het bij mijn weten laag op de prioriteitenlijst. Voor de iPhone levert het meer op, omdat ANCS alleen op BT4.0 werkt en ANCS de enige manier is om alle notificaties door te kunnen sturen naar de Pebble.
Firmware 1.13.0 ondersteunt dus BT4.0, de Pebble-app voor ios (1.13) ondersteunt het ook. Maar de Pebble-app voor android is (nog?) niet geupdatet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Zo vandaag een dagje gewerkt met de Pebble. Eerst de schrik van mijn leven bij navigeren. Op een gegeven moment gaat navigatie per 10m aftellen tot je moet afslaan. Dan vibreert hij dus continu :p Dat was snel op te lossen door ongoing notificaties te negeren.

Daarna voelde ik me op het werk best een baas als je al lopend door de gang even snel een mailnotificatie doorscant om te zien dat het reclame was en telefoon pakken niet nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-09 19:14

S913

Abusus non tollit usum

Is orderen via GetPebble.com nog steeds de beste manier om er eentje te orderen? Zo ja, heeft iemand recente ervaringen met levertijd daar? Ik wil de Pebble nl. wel voor mijn verjaardag hebben, maar vlak daarna verhuis ik ... en zeker met zo'n pakkettendienst heb ik er niet direct vertrouwen in dat dat dan goedkomt, op mijn nieuwe adres :/

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
S913 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 10:44:
Is orderen via GetPebble.com nog steeds de beste manier om er eentje te orderen? Zo ja, heeft iemand recente ervaringen met levertijd daar? Ik wil de Pebble nl. wel voor mijn verjaardag hebben, maar vlak daarna verhuis ik ... en zeker met zo'n pakkettendienst heb ik er niet direct vertrouwen in dat dat dan goedkomt, op mijn nieuwe adres :/
Ze vragen je je adres te bevestigen voor ze het opsturen. Daarna duurt het versturen vanuit China zelf ongeveer 2 weken. Maar de douane kan je pakket tot een maand vertragen.
En houdt er rekening mee dat je dan 30-40 euro kwijt bent aan inklaringskosten. Die je aan de postbode gepast moet betalen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Thanks, die 30-40 euro had ik inderdaad al ingecalculeerd. Die twee weken klinkt goed, maar de douane die e.e.a. een maand vertraagd kan wel eens roet in het eten gooien ... Misschien voor alle zekerheid toch nog maar even wachten en een tegoedbon vragen voor mijn verjaardag ;)

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Als je hem snel wil kan je altijd rondhangen op marktplaats, daar verschijnt er wel eens eentje. Douane kan de boel goed vertragen (tot 30 dagen), bij mij was dat 2,5 week.

Had trouwens net een update via de app (versie 1.13?) op android. Geen flauw idee wat er veranderd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fotogravinnetje
Nieuwe firmware bedoel je? Voor android is er eigenlijk niets veranderd voor zover ik weet, wel zit er nu de ondersteuning voor ANCS in voor ios. Mogelijk is er nog iets verbeterd aan de stabiliteit

[ Voor 15% gewijzigd door Fotogravinnetje op 13-11-2013 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
S913 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:29:
Thanks, die 30-40 euro had ik inderdaad al ingecalculeerd. Die twee weken klinkt goed, maar de douane die e.e.a. een maand vertraagd kan wel eens roet in het eten gooien ... Misschien voor alle zekerheid toch nog maar even wachten en een tegoedbon vragen voor mijn verjaardag ;)
Als je de mail krijgt waarin ze je vragen je adres te bevestigen voor verzending en je gaat binnen 2 maanden verhuizen, is het misschien een idee om het adres van een vriend of familielid op te geven die je met een paar honderd euro kan vertrouwen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Inderdaad ook een optie :)

~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzios
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:25

Tazzios

..

S913 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 10:44:
Donderdag bestelt en nu om mijn arm. :)
Was maandag zelfs al een keertje aangeboden maar toen was ik niet thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Tazzios schreef op woensdag 13 november 2013 @ 17:31:
[...]

Donderdag bestelt en nu om mijn arm. :)
Was maandag zelfs al een keertje aangeboden maar toen was ik niet thuis.
hoe heb je dat voor elkaar gekregen via getpebble.com :D

1 November verstuurd en nog steeds wachtende, had graag een optie gehad om het via UPS te laten komen ofzo, maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efari
ze hebben reeds aangegeven dat de Pebbles nu in stock zijn, dus ze hebben geen wachtlijst meer..

ook komen ze nu in nieuwe doosjes:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/7177974/2013-11-13%2018.07.39.jpg

ik heb deze vandaag ontvangen.(is ook donderdag verzonden geweest uit HongKong) maar ik weet niet precies waarom.
ik had een RMA aanvraag gedaan voor mijn eerste Pebble, omdat de batterij slechts 2 dagen meegaat..
na heel wat over en weer mailen met hun kreeg ik deze plots geleverd door DHL.. wel nog €41 euro moeten betalen (voor transport of douane of weet ik veel, het staat er niet op) maar het toestel zelf heb ik niet betaald, ook heb ik mijn eerste (defecte) Pebble niet moeten opsturen..

[ Voor 3% gewijzigd door efari op 13-11-2013 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
efari schreef op woensdag 13 november 2013 @ 18:14:
ze hebben reeds aangegeven dat de Pebbles nu in stock zijn, dus ze hebben geen wachtlijst meer..

ook komen ze nu in nieuwe doosjes:
[afbeelding]

ik heb deze vandaag ontvangen.(is ook donderdag verzonden geweest uit HongKong) maar ik weet niet precies waarom.
ik had een RMA aanvraag gedaan voor mijn eerste Pebble, omdat de batterij slechts 2 dagen meegaat..
na heel wat over en weer mailen met hun kreeg ik deze plots geleverd door DHL.. wel nog €41 euro moeten betalen (voor transport of douane of weet ik veel, het staat er niet op) maar het toestel zelf heb ik niet betaald, ook heb ik mijn eerste (defecte) Pebble niet moeten opsturen..
mazzelaar, dan zijn ze overgestapt op een andere verzender :Y

toen ik de mijn bestelde waren ze gewoon in stock maar het verzenden ging nog gewoon met Singapore Post...

ach ja, geduld is een schone zaak zullen we maar zeggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fotogravinnetje
Ja, ze zijn ergens begin november overstapt op verzending met DHL ofzo ipv singpost. Dus als je net te vroeg besteld hebt, moet je nog erg lang wachten vergeleken met mensen die iets later besteld hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Ach, dan heb toch iets bereikt, namelijk de laatste zendig die via Singpost is verzonden :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Als je in China bestelt krijg je vaak 2 opties.
Singpost/Chinapost. Gratis met 2 weken levertijd.
DHL/UPS voor een paar tientjes met 2-4 dagen levertijd.

Schijnbaar zijn na een jaar de onderdelen wat goedkoper geworden zodat ze nu sneller kunnen leveren.
Ook hebben mensen die aan een kickstarter meedoen vaak wel geduld voor 2 weken verzendtijd. Mensen die een item kopen dat "in stock" is waarschijnlijk niet.

Andere optie voor de toekomst zou zijn is dat ze een lokale distributeur in de EU en VS inrichten.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t1mmy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-08 16:39
Hmm? Ik heb hem vorige week besteld op de website, via DHL opgestuurd zonder extra kosten. (Was korting toen) Heb hem gister binnen gekregen, hij was er maandag al alleen toen was ik we niet.

Nevermind, niet goed gelezen.....

[ Voor 10% gewijzigd door t1mmy op 13-11-2013 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
RocketKoen schreef op woensdag 13 november 2013 @ 20:35:
Als je in China bestelt krijg je vaak 2 opties.
Singpost/Chinapost. Gratis met 2 weken levertijd.
DHL/UPS voor een paar tientjes met 2-4 dagen levertijd.

Schijnbaar zijn na een jaar de onderdelen wat goedkoper geworden zodat ze nu sneller kunnen leveren.
Ook hebben mensen die aan een kickstarter meedoen vaak wel geduld voor 2 weken verzendtijd. Mensen die een item kopen dat "in stock" is waarschijnlijk niet.

Andere optie voor de toekomst zou zijn is dat ze een lokale distributeur in de EU en VS inrichten.
ik had die keuze eind oktober helaas niet, anders had ik die paar tientjes extra gedaan :P

• Vlien
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04-01-2022
Ik had mijne 17 okt. besteld en kreeg hem gister binnen. Nog in het oude doosje en met de Singpost dus. Ik moest ook nog even contant geld bij elkaar schrapen van mn collega's voor de invoerrechten want ik had niks bij me..
Eerst werkte hij alleen niet omdat hij gelijk de update ging doen, daarna de connectie kwijt was en na opnieuw connecten weer de update en zo zat ik in een endless loop.
Gelukkig vond ik op het Pebble forum de oplossing:

I went to : http://fw.pebbledev.org/ on my iphone and clicked on the 1.21 file, and chose to open in pebble app, it the downloaded it to the watch and seems to be working.

i then updated to the latest firmware and that seems to be working too now.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valentijn
Ik heb hem een paar dagen geleden EINDELIJK gekregen, en ik hoefde GEEN invoerrechten/inklaringskosten/btw te betalen :D

Ik stond op het punt singapore weer te bellen, toen ik zag dat hij op de 11e in nederland aan was gekomen, dus ik postnl n mailtje gestuurd, mailen ze terug: hij word vandaag tussen 15:00 en 18:00 aangeboden :D (12e)

Overigens vond ik het enigzins dat op de doos de complete inhoud stond, incl waarde? ook was de doos gedeukt. postbode duwde m door de brievenbus, geen handtekening. Fijn dat iedereen eerlijk was in het proces

[ Voor 24% gewijzigd door Valentijn op 15-11-2013 11:15 ]

Keep it cool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
dirkjesdirk schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 21:58:
[...]

Ik haal in de regel ook 5 dagen, maar niet wanneer ik op de fiets ga en runkeeper voor 2x 1 uur aan zet. Dat trekt in een dag de halve batterij leeg.

Zijn er meer ervaringen met runkeeper icm de pebble??
Ik heb inmiddels ontdekt dat het snelle leeglopen van de batterij niets met runkeeper te maken heeft, maar alles met fietsen icm auto backlight. Ik fiets hard en heb daardoor continue vrij veel schokken in het stuur (en dus ook je armen) dat de backlight van de pebble steeds wordt geactiveerd en zodoende nagenoeg permanent aan staat. het viel me nu ik vaker in het donker fiets opeens op.
Dan is het niet verbazend dat na 2x ruim een uur fietsen de batterij leeg is.

let dus de accelerometer die de backlight activeert. Op de fiets is dat dus al snel het geval. 8)

[ Voor 8% gewijzigd door dirkjesdirk op 15-11-2013 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fotogravinnetje
Ja, dan kun je beter backlight op auto hebben staan en motion backlight op disabled. Dan kun je wel met 1 druk op de knop de backlight aanzetten als het schemerig tot donker is, maar gaat hij niet om de haverklap aan terwijl je het niet nodig hebt (zoals op de fiets). Ik ben er zelf nog niet helemaal aan wat ik het prettigste vind. Motion backlight aan zorgt dat je je andere hand niet nodig hebt om de backlight aan te zetten, maar laat de batterij wel wat sneller leeglopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
Je hebt gelijk. Ik bedoelde ook de MOTION backlight, niet de auto backlight. De motion backlight floept dus op de fiets om de haverklap aan en adviseer ik in dat geval uit te zetten.
Sorry voor de verwarring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
Viel mij inderdaad ook een keer op toen ik ging hardlopen in het donker, dan brandt ie ook het hele stuk continu. Maar het is me nog niet opgevallen dat ik hem daarna eerder aan de stroom heb moeten hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuzenJaap
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12-09 12:48
Iemand enig idee hoe de datum / tijd notatie in het voor ons normale formaat te zetten is ? ( HH:MM:SS en DD/MM/YY)..
Net mijn Pebble binnen , donderdag verstuurd uit HongKong , vanmiddag binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
MuzenJaap schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 19:39:
Iemand enig idee hoe de datum / tijd notatie in het voor ons normale formaat te zetten is ? ( HH:MM:SS en DD/MM/YY)..
Een watchface downloaden die dat formaat gebruikt. Er zitten zelfs nederlandstalige tussen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fotogravinnetje
Heb je een android? Maak je eigen watchface met Canvas for Pebble.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyThes
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-09 10:22
MuzenJaap schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 19:39:
Na jou bericht had ik stille hoop aangezien die van mij ook donderdag is verstuurd. Hij ligt zo te zien momenteel nog in Leipzig dus dat zal maandag pas worden.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

SkyThes schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 10:07:
Hij ligt zo te zien momenteel nog in Leipzig [...]
Waarschijnlijk gezellig naast de mijne ;)

~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
S913 schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 15:29:
[...]
Waarschijnlijk gezellig naast de mijne ;)
en niet naast de mijne ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waar hebben jullie de mogelijkheid tot verschepen met UPS/DHL?

Als ik naar de officiële pebble site ga (ik heb een zwarte, maar wil een witte voor mijn vriendin kopen voor de feestdagen) kan ik dat nergens kiezen. Alleen dat shipping gratis is en hij dan op 150,- uitkomt (voor btw)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Ik heb ook niet gekozen, gewoon georderd op de officiële site en toen werd hij automatiek via DHL verstuurd :)

~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyThes
Inderdaad ze zijn sinds kort DHL gaan gebruiken. Die van mij ligt nog steeds in Leipzig... Hopelijk gaat hij vanacht op transport naar NL!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Donstil schreef op zondag 17 november 2013 @ 17:56:
Waar hebben jullie de mogelijkheid tot verschepen met UPS/DHL?

Als ik naar de officiële pebble site ga (ik heb een zwarte, maar wil een witte voor mijn vriendin kopen voor de feestdagen) kan ik dat nergens kiezen. Alleen dat shipping gratis is en hij dan op 150,- uitkomt (voor btw)
die mogelijkheid is er ergens begin November gekomen, toen ik op de 27ste Oktober bestelde was er geen keuze, behalve container via zee ofzo, of gewoon erg langzame post, kort daarna zijn ze idd via DHL gaan verzenden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand toevallig ervaring met de pebble in combinatie met de note 3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyThes
Verwijderd schreef op zondag 17 november 2013 @ 23:41:
Iemand toevallig ervaring met de pebble in combinatie met de note 3?
Ik als het goed is vanaf vanmiddag! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Vandaag eens een dagje draaien met Google Play: Notification Center for Pebble. Met name interessant omdat je notificaties gelijk kan wegdrukken. Heeft volgens de beschrijving een aantal 4.3 en 4.4 specifieke functies dus wellicht vooral interessant voor de nieuwere telefoons (Nexus 5 voor mij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyThes
jip_86 schreef op maandag 18 november 2013 @ 09:38:
Vandaag eens een dagje draaien met Google Play: Notification Center for Pebble. Met name interessant omdat je notificaties gelijk kan wegdrukken. Heeft volgens de beschrijving een aantal 4.3 en 4.4 specifieke functies dus wellicht vooral interessant voor de nieuwere telefoons (Nexus 5 voor mij).
Mijn Pebble is ondertussen thuis afgeleverd dus ik heb nu een lange werkdag voor de boeg.. :P Ga die app vanavond meteen proberen aangezien je daar volgens mij zelfs notificaties kan blocken op keyword niveau. Aangezien ik in een Whatsapp groep zit welke nogal actief is hoef ik daar niet alles van te ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valentijn
Wut? Kan je tegenwoordig kiezen? Ach ik heb geen invoerrechten of btw hu hoeven betalen, ik ben tevreden

Keep it cool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

DHL is hier net aan de deur geweest terwijl ik op mijn kantoor zat te werken en waarschijnlijk aan het bellen was, want ik heb hem niet gehoord :(
Ik ga hem vanavond maar ophalen in het DHL depot, want de rest van de week wordt bezorgen lastig ... Volgens het DHL bonnetje moet ik € 41,58 BTW betalen om hem mee te krijgen.

~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmert26
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-09 15:52
ik lees op internet ook wel wat slechte reviews, dat mensen gewoon een kapotte/brakke pebble thuis krijgen en vervolgens problemen hebben met after sales. Zijn er mensen hier die er ervaring mee hebben? Ik twijfel om er een te halen, het lijkt mij echt een leuk/handig ding. Zouden jullie hebben aanraden? waarom wel/niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
Er zijn diverse reviews te vinden waarin uitgebreid de voor en nadelen besproken worden ;) zie oa pricewatch: Pebble E-Paper Watch Zwart

[ Voor 42% gewijzigd door Rupie op 18-11-2013 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

Had hem gisteren avond ineens leeg, zat neens op een leeg scherm te kijken, had tegen 5 uur gezien dat het batterijtje er op stond, en om9 uur of zo was ie uit. Vreemd, want ik heb al eens eerder dat batterijtje gezien(toen s ochtends al) , en toen deed ie het nog de heel dag tot ie om 11 uur s avonds weer aan de lader ging.
Had gehoopt op een bettere accuduur met die bleutooth 4 maar is dus slechter geworden. (Was er al bang voor omdat beide nu aan staan, bluetooth en bleutooth le.)
Heeft nl de 5 dagen dus net niet gehaald dit keer bij mij.

Had van de week ook een keer dat de Bluetooth le geen verbinding meer maakte met de iphone, na een reboot van de pebble werkte het weer als vanouds.

Verder heb ik er geen problemen mee, als ik al eens iets heb, zoals een spontane reboot of raar font, dan vermoed ik eerder dat dat dan aan een brakke watchface of app ligt.

[ Voor 23% gewijzigd door LoneWolf op 18-11-2013 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyThes
S913 schreef op maandag 18 november 2013 @ 11:05:
DHL is hier net aan de deur geweest terwijl ik op mijn kantoor zat te werken en waarschijnlijk aan het bellen was, want ik heb hem niet gehoord :(
Ik ga hem vanavond maar ophalen in het DHL depot, want de rest van de week wordt bezorgen lastig ... Volgens het DHL bonnetje moet ik € 41,58 BTW betalen om hem mee te krijgen.
Exact hetzelfde bedrag als ik moest betalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fotogravinnetje
De aftersales zijn op zich goed, maar kosten vooral tijd. Met wat geduld wordt wel alles netjes opgelost. Kapotte Pebble betekent dat je een nieuwe thuisgestuurd krijgt zonder dat je de kapotte hoeft op te sturen. Als je eerst alle troubleshooting doet en in je mail aangeeft wat je precies all geprobeerd hebt een foto's/filmpjes meestuurt van het probleem, gaat het het snelst, volgens mij. Ik zou me er in ieder geval niet door van laten weerhouden om een Pebble aan te schaffen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmert26
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-09 15:52
dan toch maar voor kerst nemen :) bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efari
S913 schreef op maandag 18 november 2013 @ 11:05:
als je daar bent, kun je eens vragen waar die prijs vandaan komt? bij was het €46,81, maar DHL had er geen rekeninkje bijzitten, enkel een factuur van pebble dat de waarde van het pakket 90$ is, dus dan zou de BTW al wat lager moeten zijn dan voorheen...
Pagina: 1 ... 9 ... 33 Laatste

Let op:
Berichten over andere smartwatches mogen in:
- Pebble Time / Pebble Time Steel / Pebble Time Round: [Pebble Time (Steel) / Time Round] Ervaringen & Discussie
- Pebble 2 / Pebble Time 2 / Pebble 2 SE: [Pebble (Time) 2 / 2 SE] Ervaringen & Discussie

Berichten over de levertijd kan in ~~~[Pebble E-Paper Watch] Levertijden & Prijzen.

Pebble is recentelijk overgenomen door FitBit. Discussie en gevolgen betreft deze overname hoort in: Fitbit neemt Pebble over - toekomstperspectief?.