I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Keep it cool
despatched op de 16e.overigens heb ik met wachten geen probleem. maar als je onderstaande gesprekken met een mod van het forum leest word ik wel ongerust...
Valentijn
After a call with singpost i can start the investigation. But they need these info: pebble's adress name and stuff. Date of posting (handig it over tot them) can You help me with that?
Magnitude
Yep, let me look into it for you. I'll send that info over once I get it.
Valentijn
Thanks alot
Magnitude
Nobody has given me pebble's info, but Muba did mention that if it hasn't been 14 days Singpost won't actually do an investigation. Did he contact you after our last exchange?
Valentijn
Nope. Not untill 2 days ago where i asked for the same info as i did for you. I actually called singpost and they opened a investigation. But I need to send them this info first
Magnitude
And have you PM'ed Joseph? It doesn't seem he wants to give the info over to me
Valentijn
I'll. What's going on...
does it have something to do with privacy or is there more going on..? haha
Magnitude
Yeah I'm honestly not sure, I'm pretty sure that Joe read what I have to say (all the other mods and some pebble people talk in a group chat over on G+), he might not have. Even if Joe didn't read it, some of the other pebble team could have given it over but alas they haven't and I don't think they will... So I would ask Muba personally instead of through me and explain what's happened since your last contact with him.
Keep it cool
Verder haal ik ruim een week op een lading, maar ik zet hem s' nachts uit.
De Pebble zelf doet wat mij betreft ook precies waar ik hem voor wilde hebben. En als hij dat eens niet doet, blijk ik zelf een instelling fout gezet te hebben
Ik zit nog te twijfelen over Pebble notification center. Heeft dat wel echt meerwaarde voor mij (heb android 4.2.2) en heb ik er niet te veel last van dat het gebruik maakt van een watchapp, dus andere watchapps echt onderbreekt als er een notificatie binnenkomt? Bovendien heb ik op dit moment al alle 8 slots in gebruik, dus moet ik er weer iets uit gooien...
Vanavond Morgen dus om 19 uur een livestream van hun aankondiging!Hello Pebblers!
Apologies for the radio silence the last couple months. We know it has been a long time since we shared an update, but we've had our heads down focusing on some exciting developments and big news is brewing.
This Wednesday, November 6th, we'll be sharing the details. You're invited to join our (hopefully less blue) livestream at 10am PST to hear the news first hand. Just visit www.getpebble.com Wednesday after 9am PST for a link to the event. If you're currently developing for Pebble, or interested in creating apps for Pebble, then you should definitely tune in!
We'll also post the news for those who can't join and a recording of the livestream will be available immediately following the event. Eric and Pebble's developer support team will also be available to take questions on a Reddit AMA on Wednesday at Noon PST.
Most of you have Pebbles on wrists by now, but our records show that 460 of our 68,929 backers are still waiting. If you are one of those 460, we want to hear from you! We need a correct email and shipping address so we can send your Pebble(s). Please enter your info at http://bit.ly/kswaiting and we'll confirm Pebble shipments as fast as we can.
Thanks once again for your support, much more to follow soon!
Team Pebble
[ Voor 0% gewijzigd door Thermometer op 05-11-2013 17:27 . Reden: Oeps ]
Pebble-forum niet gelezen?Hipska schreef op maandag 04 november 2013 @ 18:10:
Bij mij komen de namen van personen die mij bellen niet zichtbaar, enkel het telefoonnummer. Is dit bij jullie ook zo? En hoe kan ik het oplossen? (iOS 7)
En misschien een soort app store.
Is ook terug te vinden in dit topic volgens mij. Kwestie van een voor en achternaam instellen van je contactpersonen, als je 1 van de 2 leeg laat toont hij geen naam.Hipska schreef op maandag 04 november 2013 @ 18:10:
Bij mij komen de namen van personen die mij bellen niet zichtbaar, enkel het telefoonnummer. Is dit bij jullie ook zo? En hoe kan ik het oplossen? (iOS 7)
Mooie aankondigingen voor Pebble 2.0
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Life is to short to mess with it... Mijn V&A
Het liefst zou ik inderdaad zelf kiezen welke apps notificaties op m'n Pebble laten zien.LoneWolf schreef op woensdag 06 november 2013 @ 21:10:
Ik hoef nl,echt niet alle notificaties van elk appje opd e pebbel..
ik kreeg net een mail dat mijn Pebble verzonden was..
"eindelijk" dacht ik, al lachend, want ik hem 'm al 2 maanden ondertussen..
toch, als ik de tracking code die er in staat controleer bij DHL, staat er dat hij een uur geleden uit HongKong vertrokken is..
ofwel is er een redelijk grote fout gaande met de tracking code, ofwel is m'n RMA-aanvraag goedgekeurd en sturen ze gewoon een 2de op... vingers kruisen maar!!
[ Voor 3% gewijzigd door efari op 06-11-2013 22:12 ]
Ik hoop dat ze daar iets voor geregeld hebben inderdaad. Ik kan ook wel een paar apps bedenken waarvan ik niet persee een notificatie op de Pebble hoef te hebben maar wel op het scherm van de telefoon. Afwachten tot de app vrijgegeven wordt!Tourniquet schreef op woensdag 06 november 2013 @ 22:10:
[...]
Het liefst zou ik inderdaad zelf kiezen welke apps notificaties op m'n Pebble laten zien.
Van wat ik uit het artikel begrijp worden gewoon alle notificaties die je aanzet in Berichtencentrum weergegeven op de Pebble.Rupie schreef op donderdag 07 november 2013 @ 08:46:
[...]
Ik hoop dat ze daar iets voor geregeld hebben inderdaad. Ik kan ook wel een paar apps bedenken waarvan ik niet persee een notificatie op de Pebble hoef te hebben maar wel op het scherm van de telefoon. Afwachten tot de app vrijgegeven wordt!
Inderdaad, Eric had nog gereageerd op deze vraag:Tourniquet schreef op donderdag 07 november 2013 @ 12:28:
[...]
Van wat ik uit het artikel begrijp worden gewoon alle notificaties die je aanzet in Berichtencentrum weergegeven op de Pebble.
Hij ligt nu al een 2,5 week in Nederland inderdaad. Je weet dat het een tijdje kan duren, maar word toch wel eens tijd nuBartske schreef op donderdag 07 november 2013 @ 13:37:
Zijn er nog meer mensen die op 3 oktober betaald hebben en waarvan hij nog steeds bij de douane ligt? Vind het wel lang duren....
Nu maandag naar het postkantoor maar.
Bij mij hebben ze vandaag een poging tot berzorgen gedaan. Was helaas niet thuis, moet 36,52 euro betalen maandag.jip_86 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 09:48:
[...]
Hij ligt nu al een 2,5 week in Nederland inderdaad. Je weet dat het een tijdje kan duren, maar word toch wel eens tijd nu
[ Voor 3% gewijzigd door AtleX op 09-11-2013 16:57 ]
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
Very nice.Maar hoe zit het met Android? Of zit ik voorlopig nog vast aan pebble notifier (dat op zich goed werkt hoor)?
Waar ik niet veel over kan vinden is de bluetooth 4.0 low power support. Het zou hardwarematig wel ondersteund worden, maar softwarematig nog niet aangezet. Maar waarom eigenlijk? Mijn galaxy s4 loopt met de pebble aan in de regel binnen 20 uur leeg. Dat moet toch zuiniger kunnen??
Grootgebruiker van MS Word. Maar het wordt nooit perfect...
Welke versie van Android draai jij?dirkjesdirk schreef op zondag 10 november 2013 @ 21:56:
[...]
Very nice.Maar hoe zit het met Android? Of zit ik voorlopig nog vast aan pebble notifier (dat op zich goed werkt hoor)?
Waar ik niet veel over kan vinden is de bluetooth 4.0 low power support. Het zou hardwarematig wel ondersteund worden, maar softwarematig nog niet aangezet. Maar waarom eigenlijk? Mijn galaxy s4 loopt met de pebble aan in de regel binnen 20 uur leeg. Dat moet toch zuiniger kunnen??
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Android heeft BT4 support vanaf android 4.3. iOS devices vanaf de 4Sdirkjesdirk schreef op zondag 10 november 2013 @ 21:56:
[...]
Als het goed is is Samsung net begonnen met de uitrol van die update voor de S4
Het idee was volgens mij dat het door apps als Pebble Notifier sowieso al beter geregeld is dan voor iOS. Third party support is voor Android makkelijker dan voor iOS, vandaar dat Pebble hun prioriteit daar nu heeft liggen.dirkjesdirk schreef op zondag 10 november 2013 @ 21:56:
[...]
http://www.engadget.com/2...s-for-smartwatchs-future/
Wat er misschien nog mee te maken kan hebben is dat de app op mijn telefoon elke keer tijdens de setup crashed na het pairen. Achteraf kan ik wel via de settings Whatsapp en Facebook aanzetten, wat dus netto geen effect heeft, maar zodra ik GMail aanvink crasht de app met een SecurityException.
Op mijn Nexus 7 met Android 4.3 kan ik wel de setup afmaken en een testmail die je aan het einde kunt versturen komt ook aan, maar daarna blijft het angstig stil. FB en Gmail notifications komen in het geheel niet aan op de Pebble en Spotify is helemaal niet te bedienen.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit voor 150 euro wel een dikke teleurstelling vind zeg. Op deze manier is het horloge net zoveel waard voor me als een kermisding van 10 euro, eentje die wel betrouwbaar werkt en drie jaar met een batterijtje doet ivp een paar dagen.
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
YouTube: Pebble Screen Blinking
Zojuist een reset geprobeerd (via recovery) en de firmware opnieuw geïnstalleerd maar het heeft niet geholpen helaas.
Zeer irritant (erger mij altijd aan dit soort dingen
Helaas nog niet alle meldingen op de pebble. In elk geval nog geen reminders en agenda meldingen.
Edit 1: 21.20
Nu dus de nieuwe app... Na het opnieuw paren inderdaad ook de reminder meldingen
Edit 2: 22.40
En na een uurtje opeens geen meldingen meer, of heel sporadisch...
Morgen maar eens uitzoeken, het lijkt dat sommige berichten niet doorgestuurd worden, of soms pas na enkele seconden.
[ Voor 45% gewijzigd door LoneWolf op 11-11-2013 22:55 ]
Zolang je ios 7 hebt zou alles gewoon moeten werken. Behalve bluetooth low power omdat je daar de hardware voor mist.Rupie schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 08:04:
Hier ook de nieuwe app en de v1.13.0 firmware binnen. Om bij het installeren van de App pas te lezen dat het voor de de 4s en nieuwer isIk gok dat ik met mijn 4 weinig verschil ga merken.
Wat ik wel apart vind is dat er is verteld dat SDK 1 watchfaces en apps niet meer werken op de nieuwe firmware met SDK 2, maar dat mijn oude faces en apps gewoon werken op de Pebble. Ze staan ook keurig in het menu op de iPhone.
Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!
Ze updaten gefaseerd, eerst al de notificaties en dan naar de nieuwe SDK.
Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!
Volgens mij is het compleet los van elkaar.Joepv schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 11:46:
Ah.. OK.. doh...
Ze updaten gefaseerd, eerst al de notificaties en dan naar de nieuwe SDK.
Je kan apps/faces gemaakt met SDK 1.0 niet aanpassen met SDK 2.0
Maar je kan ze beide gewoon gebruiken op de laatste versie van pebble.
4.2 (op een S4). Ik wist trouwens niet dat BT 4.0 al werkte op de pebble. Dacht dat dat nog moest worden geactiveerd via een update. Dus het ligt aan mijn S4 en android dat pas vanaf 4.3 hiervoor ondersteuning biedt?
Firmware 1.13.0 ondersteunt dus BT4.0, de Pebble-app voor ios (1.13) ondersteunt het ook. Maar de Pebble-app voor android is (nog?) niet geupdatet
Daarna voelde ik me op het werk best een baas als je al lopend door de gang even snel een mailnotificatie doorscant om te zien dat het reclame was en telefoon pakken niet nodig is.
"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft
Ze vragen je je adres te bevestigen voor ze het opsturen. Daarna duurt het versturen vanuit China zelf ongeveer 2 weken. Maar de douane kan je pakket tot een maand vertragen.S913 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 10:44:
Is orderen via GetPebble.com nog steeds de beste manier om er eentje te orderen? Zo ja, heeft iemand recente ervaringen met levertijd daar? Ik wil de Pebble nl. wel voor mijn verjaardag hebben, maar vlak daarna verhuis ik ... en zeker met zo'n pakkettendienst heb ik er niet direct vertrouwen in dat dat dan goedkomt, op mijn nieuwe adres
En houdt er rekening mee dat je dan 30-40 euro kwijt bent aan inklaringskosten. Die je aan de postbode gepast moet betalen.
"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft
Had trouwens net een update via de app (versie 1.13?) op android. Geen flauw idee wat er veranderd is.
[ Voor 15% gewijzigd door Fotogravinnetje op 13-11-2013 12:16 ]
Als je de mail krijgt waarin ze je vragen je adres te bevestigen voor verzending en je gaat binnen 2 maanden verhuizen, is het misschien een idee om het adres van een vriend of familielid op te geven die je met een paar honderd euro kan vertrouwen.S913 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:29:
Thanks, die 30-40 euro had ik inderdaad al ingecalculeerd. Die twee weken klinkt goed, maar de douane die e.e.a. een maand vertraagd kan wel eens roet in het eten gooien ... Misschien voor alle zekerheid toch nog maar even wachten en een tegoedbon vragen voor mijn verjaardag
~ H.P. Lovecraft
Donderdag bestelt en nu om mijn arm.S913 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 10:44:
Is orderen via GetPebble.com nog steeds de beste manier om er eentje te orderen? Zo ja, heeft iemand recente ervaringen met levertijd daar? Ik wil de Pebble nl. wel voor mijn verjaardag hebben, maar vlak daarna verhuis ik ... en zeker met zo'n pakkettendienst heb ik er niet direct vertrouwen in dat dat dan goedkomt, op mijn nieuwe adres
Was maandag zelfs al een keertje aangeboden maar toen was ik niet thuis.
hoe heb je dat voor elkaar gekregen via getpebble.comTazzios schreef op woensdag 13 november 2013 @ 17:31:
[...]
Donderdag bestelt en nu om mijn arm.![]()
Was maandag zelfs al een keertje aangeboden maar toen was ik niet thuis.
1 November verstuurd en nog steeds wachtende, had graag een optie gehad om het via UPS te laten komen ofzo, maar helaas.
ook komen ze nu in nieuwe doosjes:

ik heb deze vandaag ontvangen.(is ook donderdag verzonden geweest uit HongKong) maar ik weet niet precies waarom.
ik had een RMA aanvraag gedaan voor mijn eerste Pebble, omdat de batterij slechts 2 dagen meegaat..
na heel wat over en weer mailen met hun kreeg ik deze plots geleverd door DHL.. wel nog €41 euro moeten betalen (voor transport of douane of weet ik veel, het staat er niet op) maar het toestel zelf heb ik niet betaald, ook heb ik mijn eerste (defecte) Pebble niet moeten opsturen..
[ Voor 3% gewijzigd door efari op 13-11-2013 18:15 ]
mazzelaar, dan zijn ze overgestapt op een andere verzenderefari schreef op woensdag 13 november 2013 @ 18:14:
ze hebben reeds aangegeven dat de Pebbles nu in stock zijn, dus ze hebben geen wachtlijst meer..
ook komen ze nu in nieuwe doosjes:
[afbeelding]
ik heb deze vandaag ontvangen.(is ook donderdag verzonden geweest uit HongKong) maar ik weet niet precies waarom.
ik had een RMA aanvraag gedaan voor mijn eerste Pebble, omdat de batterij slechts 2 dagen meegaat..
na heel wat over en weer mailen met hun kreeg ik deze plots geleverd door DHL.. wel nog €41 euro moeten betalen (voor transport of douane of weet ik veel, het staat er niet op) maar het toestel zelf heb ik niet betaald, ook heb ik mijn eerste (defecte) Pebble niet moeten opsturen..
toen ik de mijn bestelde waren ze gewoon in stock maar het verzenden ging nog gewoon met Singapore Post...
ach ja, geduld is een schone zaak zullen we maar zeggen
Singpost/Chinapost. Gratis met 2 weken levertijd.
DHL/UPS voor een paar tientjes met 2-4 dagen levertijd.
Schijnbaar zijn na een jaar de onderdelen wat goedkoper geworden zodat ze nu sneller kunnen leveren.
Ook hebben mensen die aan een kickstarter meedoen vaak wel geduld voor 2 weken verzendtijd. Mensen die een item kopen dat "in stock" is waarschijnlijk niet.
Andere optie voor de toekomst zou zijn is dat ze een lokale distributeur in de EU en VS inrichten.
Nevermind, niet goed gelezen.....
[ Voor 10% gewijzigd door t1mmy op 13-11-2013 21:17 ]
ik had die keuze eind oktober helaas niet, anders had ik die paar tientjes extra gedaanRocketKoen schreef op woensdag 13 november 2013 @ 20:35:
Als je in China bestelt krijg je vaak 2 opties.
Singpost/Chinapost. Gratis met 2 weken levertijd.
DHL/UPS voor een paar tientjes met 2-4 dagen levertijd.
Schijnbaar zijn na een jaar de onderdelen wat goedkoper geworden zodat ze nu sneller kunnen leveren.
Ook hebben mensen die aan een kickstarter meedoen vaak wel geduld voor 2 weken verzendtijd. Mensen die een item kopen dat "in stock" is waarschijnlijk niet.
Andere optie voor de toekomst zou zijn is dat ze een lokale distributeur in de EU en VS inrichten.
Eerst werkte hij alleen niet omdat hij gelijk de update ging doen, daarna de connectie kwijt was en na opnieuw connecten weer de update en zo zat ik in een endless loop.
Gelukkig vond ik op het Pebble forum de oplossing:
I went to : http://fw.pebbledev.org/ on my iphone and clicked on the 1.21 file, and chose to open in pebble app, it the downloaded it to the watch and seems to be working.
i then updated to the latest firmware and that seems to be working too now.
Ik stond op het punt singapore weer te bellen, toen ik zag dat hij op de 11e in nederland aan was gekomen, dus ik postnl n mailtje gestuurd, mailen ze terug: hij word vandaag tussen 15:00 en 18:00 aangeboden
Overigens vond ik het enigzins dat op de doos de complete inhoud stond, incl waarde? ook was de doos gedeukt. postbode duwde m door de brievenbus, geen handtekening. Fijn dat iedereen eerlijk was in het proces
[ Voor 24% gewijzigd door Valentijn op 15-11-2013 11:15 ]
Keep it cool
Ik heb inmiddels ontdekt dat het snelle leeglopen van de batterij niets met runkeeper te maken heeft, maar alles met fietsen icm auto backlight. Ik fiets hard en heb daardoor continue vrij veel schokken in het stuur (en dus ook je armen) dat de backlight van de pebble steeds wordt geactiveerd en zodoende nagenoeg permanent aan staat. het viel me nu ik vaker in het donker fiets opeens op.dirkjesdirk schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 21:58:
[...]
Ik haal in de regel ook 5 dagen, maar niet wanneer ik op de fiets ga en runkeeper voor 2x 1 uur aan zet. Dat trekt in een dag de halve batterij leeg.
Zijn er meer ervaringen met runkeeper icm de pebble??
Dan is het niet verbazend dat na 2x ruim een uur fietsen de batterij leeg is.
let dus de accelerometer die de backlight activeert. Op de fiets is dat dus al snel het geval.
[ Voor 8% gewijzigd door dirkjesdirk op 15-11-2013 13:44 ]
Sorry voor de verwarring.
Net mijn Pebble binnen , donderdag verstuurd uit HongKong , vanmiddag binnen!
Een watchface downloaden die dat formaat gebruikt. Er zitten zelfs nederlandstalige tussen.MuzenJaap schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 19:39:
Iemand enig idee hoe de datum / tijd notatie in het voor ons normale formaat te zetten is ? ( HH:MM:SS en DD/MM/YY)..
Na jou bericht had ik stille hoop aangezien die van mij ook donderdag is verstuurd. Hij ligt zo te zien momenteel nog in Leipzig dus dat zal maandag pas worden..MuzenJaap schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 19:39:
Iemand enig idee hoe de datum / tijd notatie in het voor ons normale formaat te zetten is ? ( HH:MM:SS en DD/MM/YY)..
Waarschijnlijk gezellig naast de mijneSkyThes schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 10:07:
Hij ligt zo te zien momenteel nog in Leipzig [...]
~ H.P. Lovecraft
Als ik naar de officiële pebble site ga (ik heb een zwarte, maar wil een witte voor mijn vriendin kopen voor de feestdagen) kan ik dat nergens kiezen. Alleen dat shipping gratis is en hij dan op 150,- uitkomt (voor btw)
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
~ H.P. Lovecraft
die mogelijkheid is er ergens begin November gekomen, toen ik op de 27ste Oktober bestelde was er geen keuze, behalve container via zee ofzo, of gewoon erg langzame post, kort daarna zijn ze idd via DHL gaan verzendenDonstil schreef op zondag 17 november 2013 @ 17:56:
Waar hebben jullie de mogelijkheid tot verschepen met UPS/DHL?
Als ik naar de officiële pebble site ga (ik heb een zwarte, maar wil een witte voor mijn vriendin kopen voor de feestdagen) kan ik dat nergens kiezen. Alleen dat shipping gratis is en hij dan op 150,- uitkomt (voor btw)
Ik als het goed is vanaf vanmiddag!Verwijderd schreef op zondag 17 november 2013 @ 23:41:
Iemand toevallig ervaring met de pebble in combinatie met de note 3?
Mijn Pebble is ondertussen thuis afgeleverd dus ik heb nu een lange werkdag voor de boeg..jip_86 schreef op maandag 18 november 2013 @ 09:38:
Vandaag eens een dagje draaien met Google Play: Notification Center for Pebble. Met name interessant omdat je notificaties gelijk kan wegdrukken. Heeft volgens de beschrijving een aantal 4.3 en 4.4 specifieke functies dus wellicht vooral interessant voor de nieuwere telefoons (Nexus 5 voor mij).
Keep it cool
Ik ga hem vanavond maar ophalen in het DHL depot, want de rest van de week wordt bezorgen lastig ... Volgens het DHL bonnetje moet ik € 41,58 BTW betalen om hem mee te krijgen.
~ H.P. Lovecraft
[ Voor 42% gewijzigd door Rupie op 18-11-2013 11:30 ]
Had gehoopt op een bettere accuduur met die bleutooth 4 maar is dus slechter geworden. (Was er al bang voor omdat beide nu aan staan, bluetooth en bleutooth le.)
Heeft nl de 5 dagen dus net niet gehaald dit keer bij mij.
Had van de week ook een keer dat de Bluetooth le geen verbinding meer maakte met de iphone, na een reboot van de pebble werkte het weer als vanouds.
Verder heb ik er geen problemen mee, als ik al eens iets heb, zoals een spontane reboot of raar font, dan vermoed ik eerder dat dat dan aan een brakke watchface of app ligt.
[ Voor 23% gewijzigd door LoneWolf op 18-11-2013 11:45 ]
Exact hetzelfde bedrag als ik moest betalen...S913 schreef op maandag 18 november 2013 @ 11:05:
DHL is hier net aan de deur geweest terwijl ik op mijn kantoor zat te werken en waarschijnlijk aan het bellen was, want ik heb hem niet gehoord
Ik ga hem vanavond maar ophalen in het DHL depot, want de rest van de week wordt bezorgen lastig ... Volgens het DHL bonnetje moet ik € 41,58 BTW betalen om hem mee te krijgen.
als je daar bent, kun je eens vragen waar die prijs vandaan komt? bij was het €46,81, maar DHL had er geen rekeninkje bijzitten, enkel een factuur van pebble dat de waarde van het pakket 90$ is, dus dan zou de BTW al wat lager moeten zijn dan voorheen...S913 schreef op maandag 18 november 2013 @ 11:05:
DHL is hier net aan de deur geweest terwijl ik op mijn kantoor zat te werken en waarschijnlijk aan het bellen was, want ik heb hem niet gehoord
Berichten over andere smartwatches mogen in:
- Pebble Time / Pebble Time Steel / Pebble Time Round: [Pebble Time (Steel) / Time Round] Ervaringen & Discussie
- Pebble 2 / Pebble Time 2 / Pebble 2 SE: [Pebble (Time) 2 / 2 SE] Ervaringen & Discussie
Berichten over de levertijd kan in ~~~[Pebble E-Paper Watch] Levertijden & Prijzen.
Pebble is recentelijk overgenomen door FitBit. Discussie en gevolgen betreft deze overname hoort in: Fitbit neemt Pebble over - toekomstperspectief?.