Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12-09 10:39

LoneWolf

Just a Byte

Ook via de PostNL of andere verzender ? Ben benieuwd waar het verschil in zit qua kosten...
150$ ~ 115 euro (echt wel de max) , dus max 24,15 BTW, en 13 euro Inklaringskosten, dus zou max 37,15 mogen zijn (Bij PostNL)
Lijkt wel of ze van 150 euro zijn uitgegaan.... of de inklaringskosten omhoog zijn gegaan..

[ Voor 54% gewijzigd door LoneWolf op 11-10-2013 14:53 ]

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Ik heb de levering van mijn 148xxx besteld in juli maar opgegeven. Er is nog steeds geen orderbevestiging en Pebble houd vol dat je daarop moet wachten. In de tussentijd zijn er al zoveel grijze Pebbles met (veel) hogere ordernummers uitgegeven dat die van mij hoogstwaarschijnlijk toch niet meer in behandeling genomen gaat worden. Zojuist dus maar een nieuwe bestelling gedaan, voor een oranje dit keer. :)

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 09:13
LoneWolf schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 14:50:
Ook via de PostNL of andere verzender ? Ben benieuwd waar het verschil in zit qua kosten...
150$ ~ 115 euro (echt wel de max) , dus max 24,15 BTW, en 13 euro Inklaringskosten, dus zou max 37,15 mogen zijn (Bij PostNL)
Lijkt wel of ze van 150 euro zijn uitgegaan.... of de inklaringskosten omhoog zijn gegaan..
Lijkt me sterk dan, aangezien die van mij ook vandaag voor €33,37 binnenkwam. Of het moet een prijswijziging zijn die gedurende de dag is doorgevoerd en dat lijkt me nog veel sterker :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:03
LoneWolf schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 14:50:
Ook over de verzendkosten betaal je BTW. Of zit dat tegenwoordig bij de $150 inbegrepen?

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Step
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:42

Step

step@tweakers.net#

RocketKoen schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 15:13:
[...]

Ook over de verzendkosten betaal je BTW. Of zit dat tegenwoordig bij de $150 inbegrepen?
PostNL hanteerde bij mij een bedrag van 97 euro. daar moest ik 20,37 euro over betalen + 13 euro inklaringskosten. :)

~Step @ Mac Mini i5 2018 en 13" MacBook Pro i7 2020 - eGPU build

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
AtleX schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 15:09:
Ik heb de levering van mijn 148xxx besteld in juli maar opgegeven. Er is nog steeds geen orderbevestiging en Pebble houd vol dat je daarop moet wachten. In de tussentijd zijn er al zoveel grijze Pebbles met (veel) hogere ordernummers uitgegeven dat die van mij hoogstwaarschijnlijk toch niet meer in behandeling genomen gaat worden. Zojuist dus maar een nieuwe bestelling gedaan, voor een oranje dit keer. :)
Ik had uiteindelijk 2 pre-orders lopen. 1 had ik gecancelled omdat het me allemaal veel te lang duurde... Daarna een nieuwe gemaakt toen ik de Pebble van een collega zag. Uiteindelijk is die nieuwe in een zwart gat verdwenen en heb ik op basis van mijn oude pre-order (die dus gecancelled was) een Pebble kunnen bestellen... De administratie lijkt me niet geheel op orde in elk geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaozz
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-08 01:01

chaozz

Retrofiel

Step schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 15:23:
[...]

PostNL hanteerde bij mij een bedrag van 97 euro. daar moest ik 20,37 euro over betalen + 13 euro inklaringskosten. :)
Ah, dan is eindelijk de bekende €33,37 verklaard. Die van mij ligt nu bij de douane, dus is er weer een nieuwe fase van wachten aangebroken.

chaozz.nl | RetroGameCouch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fotogravinnetje
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 29-08 16:50
Als ze het 100% correct doen, kom je rond de 37 euro uit. De sticker van Pebble klopt alleen niet. Oorspronkelijk stond daar geen 150 dollar maar 90 dollar voor de waarde van de Pebble en dan nog wat extra kosten (shipping, amazon fee, kickstarter fee, merchandise fee) wat een totaalwaarde van 130 dollar opleverde. Op een gegeven moment hebben ze die 90 in 150 veranderd, maar de rest laten staan. De douane kan nu 3 dingen doen: die waarde van 150 voor de Pebble aanhouden en de rest laten zitten (wat overeenkomt met wat we betaald hebben, kost het in totaal ongeveer 37 euro), de 130 dollar aanhouden die als het totale belastbare bedrag aangegeven staat (dan krijg je dus die 33 euro en een beetje), of ze zien dat dat laatste getal niet klopt en gaan dus alle voorgaande getallen bij elkaar optellen. In totaal bijna 190 dollar. Dat levert dus dat bedrag van boven de 40 euro op. Het komt dus doordat Pebble z'n stickers niet correct heeft aangepast....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Heb hem binnen en getest. Werkt best goed. Heb wel dat er rechts boven en in het midden van het scherm rare vlekjes zitten. Net of er iets tussen scherm en kunststof bescherming aanzit... Lijkt op krasjes, maar als je alleen zwarte achtergrond hebt zonder backlight en je schijnt er met een zaklamp op dan zie je de vlekjes niet. Maar eens in de gaten houden...

Als het aankomt op displays en onregelmatigheden ben ik toch een grote zeikerd :+.

[ Voor 10% gewijzigd door ksborg op 11-10-2013 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

Heb hem nu eindelijk ook om, gister gauw opgehaald maar toen geen tijd meer echt gehad om er mee te spelen. Heb er een orange dievas nato strap aangezet nu.

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/6hjqro.jpg

Nu eerst eens uitzoeken hoe het werkt allemaal.
Heb trouwens smartwatch+ ook gekocht, ziet er handig uit, maar snap nog niet goed waarom die niet ervoor komt als ik op de knoppen druk om de watchface te wisselen. (ah Dank je Fotogravinnetje)

[ Voor 12% gewijzigd door LoneWolf op 14-10-2013 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fotogravinnetje
Smartwatch+ heeft een watchapp, die staat niet tussen je watchfaces maar kun je bereiken via het menu, als het goed is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas19903
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:24
Ik gebruik de pebble icm een android device. Is het daarbij nog niet mogelijk om de whatsapp te lezen op de pebble? Ik heb Pebble notifier gedownload en Whatsapp aangevinkt, echter blijf enkel de afzender zichtbaar en niet het bericht.

[ Voor 34% gewijzigd door Thomas19903 op 13-10-2013 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fotogravinnetje
In de instellingen van notifier heb je een optie fetch detailed notifications oid. Die moet je aanvinken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• midego
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-01 08:49
Fotogravinnetje schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 13:05:
In de instellingen van notifier heb je een optie fetch detailed notifications oid. Die moet je aanvinken
Thanks, hier was ik naar opzoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valentijn
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 30-04 16:38
Heeft er iemand ervaring met screenprotectors voor de pebble van gadgetwraps? (of andere)
Zo ja, heeft er iemand misschien een over (bij gadgetwraps krijg je er bv 3+1 gratis enz.)

Ik ben geintresseerd in het overkopen.

Keep it cool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hipska
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-09 09:58
http://pebblecentral.com/...?order=show&code=mISFMQRe
Had nog geen mail ontvangen om mijn pre-order te processen, dus stuurde ik onlangs een mail met de vraag hoe dat zat, zegt men dat ik die wel moet gehad hebben en hebben ze die dus nu nogmaals gestuurd. :-(

Heb dus meer dan een maand voor niets gewacht aangezien een kennis van mij op dezelfde dag ge pre-ordered heeft en deze week hem ontvangen heeft. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

@valentijngm ik heb er wel wat in bestelling staan bij hun, Mat Zwart, Helder Rood, Titianium metal en Mahonie hout (4 dus, maar wel heel verschillende) heb er verder nog geen ervaring mee.

Of ik wat over heb is beetje afhankelijk hoe mooi ik ze op het 1e oog straks vind als ze binnen zijn.

Maar is zelf bestellen geen optie ?
Betalen kan via payal, hoef niet via creditcard, kan ook gewoon via bank, en verzendkosten zijn maar $1,99 als je er 1 bestelt.

Zit overigens net even te rekenen, maar het kan zelfs goedkoper uitpakken door ze per stuk te bestellen, hangt van $ koers af, zat nu op 21,35, maar als je op/over 22 euro zit en je moet btw + kosten betalen zit je aan bijna 40 euro voor 4. dus ~ 10 € pst.

Per stuk bestellen is altijd $10,99 ~ € 8,15 pst.

[ Voor 45% gewijzigd door LoneWolf op 15-10-2013 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fotogravinnetje
Voordeel van zelf bestellen is dat je tegen verzendkosten nieuwe (wel zelfde kleur en patroon uiteraard!) krijgt als de oude wrap versleten is ;) Het is dat ik geen reden zie om dergelijke skins/wraps aan te schaffen, maar anders zou ik inderdaad bij gadgetwraps bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaozz

chaozz

Retrofiel

Hipska schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 14:35:
Had nog geen mail ontvangen om mijn pre-order te processen, dus stuurde ik onlangs een mail met de vraag hoe dat zat, zegt men dat ik die wel moet gehad hebben en hebben ze die dus nu nogmaals gestuurd. :-(

Heb dus meer dan een maand voor niets gewacht aangezien een kennis van mij op dezelfde dag ge pre-ordered heeft en deze week hem ontvangen heeft. |:(
Bedankt voor het invullen op PebbleCentral.com.

Balen dat je zolang voor niets heb zitten wachten. Waar je nu op wacht is totdat er weer een batch van 5000 horloges is geproduceerd. Dat kan wel even duren. Check mijn order:

http://pebblecentral.com/pre-order/?order=show&code=PFuKVvbb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Ik heb vorige week vrijdag een oranje Pebble besteld en daar ook meteen mijn creditcard gegevens ingevuld. (nieuwe bestelmethode?). Ik heb een bevestigingsmail, er is geld geïncasseerd van mijn CC, de status staat sinds vrijdag op "processing" (maar niemand weet welke statussen er zijn?), en ik zie nu dat er oranje Pebbles op voorraad zijn. Hopelijk gaan ze die van mij nu eindelijk ook een keer versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 15:19
Na processing komt ie volgens mij op shipping. En soms heb je de verzendbevestiging al voordat ie op shipping komt te staan.

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fotogravinnetje
En soms staat ie al op shipping voordat de je verzendbevestiging hebt. Er zijn zelfs mensen bij wie hij nog steeds op processing staat, maar die hem allang in huis hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

Fotogravinnetje schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 16:24:
Voordeel van zelf bestellen is dat je tegen verzendkosten nieuwe (wel zelfde kleur en patroon uiteraard!) krijgt als de oude wrap versleten is ;) Het is dat ik geen reden zie om dergelijke skins/wraps aan te schaffen, maar anders zou ik inderdaad bij gadgetwraps bestellen.
De pebble schijnt nogal gevoelig te zijn voor krassen heb ik zo gelezen, en ik houd ook nogal van afwisseling :+ (heb ook was extra nato straps in bestelling) zodat ik hem beetje kan aanpassen bij mijn kleding/humeur/gelegenheid of het seizoen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
LoneWolf schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 10:51:
[...]

De pebble schijnt nogal gevoelig te zijn voor krassen heb ik zo gelezen, en ik houd ook nogal van afwisseling :+ (heb ook was extra nato straps in bestelling) zodat ik hem beetje kan aanpassen bij mijn kleding/humeur/gelegenheid of het seizoen...
Die van mij heeft na een half jaar nog geen enkel krasje.
Maar dat ligt dan misschien ook aan de eigenaar. Mijn telefoon heeft nu na 3,5 jaar welgeteld 1 krasje, terwijl vrienden het voor elkaar krijgen om na een paar maanden al een enorme ster in hun scherm te hebben.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

Mijn iphone heeft ook geen krasje, zit dan ook in een magpul hoesje, maar mijn horloges hebben vaak wel krasjes of bbursjes, je stoot toch gauw onbewust nog wel eens ergens tegenaan, maar aangezien dat alleen de kast betreft meestal (glas ligt toch vaak wat verdiept of is glas/saffier is dat vaak geen probleem.
Oppervlak van de pebble is toch vrij groot plastic deel, vandaar mijn angst dat ie gauw beschadigt

[ Voor 13% gewijzigd door LoneWolf op 16-10-2013 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
Ik ben ook vrij zuinig (mijn 'normale' horloge heeft na een jaar of 8 welgeteld 1 krasje) maar op de Pebble zie ik toch al wel een heel dun lijntje op het scherm. Lang niet diep genoeg om iets geraakt te hebben, meer alsof er iets heel iets overheen gehaald is. Je kan hem ook amper voelen zo ondiep is het. Alsof er iets in de mouw van mijn jas heeft gezeten of iets in die geest. Geen idee hoe ik er aan kom overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valentijn
Ik heb mijn s3 toevallig vandaag precies een jaar en 2 weken, inmiddels mijn 2è otterbox defender er om heen zitten, wat een topkwaliteit. Al zeker meer dan 10 keer op de stenen laten vallen, en toen er op het eerste hoesje een kras kwam, stuurden ze er gratis en voor niks een nieuwe uit Amerika. Terwijl de retailer in Nederland nooit iets van zich heeft laten horen...

Worden die dingen ok per batch verzonden? Dat zou een verklaring kunnen geven waarom iedereen zit te wachten of hem vrijwel tegelijk krijgt

EDIT: de mijne is zojuist verscheept! De order staat nog wel op processing en de tracking code werkt (nog?) niet maar hij is tenminste onderweg :9~

[ Voor 13% gewijzigd door Valentijn op 16-10-2013 18:11 ]

Keep it cool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaozz

chaozz

Retrofiel

@valentijn: Het duurt een paar dagen voordat die SingPost-code werkt. Bij mij was hij volgens Pebble sinds 2 oktober verscheept, maar 5 oktober deed hij het pas bij SingPost en die hanteerde ook 5 oktober als verzenddatum.

http://www.pebblecentral....?order=show&code=PFuKVvbb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hipska
Nu is mijn Pebble al verstuurd blijkbaar, maar ik heb 2x mail gekregen en dus 2x verschillend tracking nummer, waarvan de website van Singpost ze beide niet kan vinden. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Mijn oranje Pebble, op vrijdag 11 oktober besteld, is gisteren verstuurd. Zes dagen van bestelling tot verzending dus. Da's een stuk beter dan mijn 148xxx order uit juli die nog steeds niet in behandeling is genomen. :P

[ Voor 13% gewijzigd door AtleX op 18-10-2013 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:18
3 oktober betaald (zwarte pebble) maar nog steeds niet verscheept (nummer 163XXX)... Zou binnen 2 weken moeten gebeuren volgens het mailtje. Het enige waar ze snel mee waren is het afschrijven van het bedrag van m'n credit card haha :P

Maarja echt haast heb ik nou ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Gisteren getest of m'n Pebble goed waterdicht is. Conclusie: test succesvol! Mooi stukje techniek blijf ik het vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dlawit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-08-2021
dlawit schreef op maandag 16 september 2013 @ 09:45:
[...]

Afgelopen donderdag kon ik betalen, vandaag gedaan en mededeling was toen dat er nog iets meer dan 900 stuks in diezelfde batch zaten....
nu weer even verder wachten!
Pebble was 9 oktober in NL en komt morgen, de 19e dus, bij mij thuis. Postbode komt tussen 8.30 en 21.30 uur.... duuussssssss.
Ik mag € 42.82 gepast en contant afrekenen bij de postbode... Hoe kom ik aan 2 cent?

Dit weekend spelen met mijn Pebble!

Iphone 5, ASUS Transformer Prime

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Ga een keertje naar het buitenland. ;) Ik kom altijd met hopen muntjes van één en twee cent terug uit .DE enzovoorts. Of geef de beste man of vrouw gewoon €42,85. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joey54
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:03
Het is nu de 18e en mijn pebble is op de 18e september verscheept. Hoelang duurt dat dan nog? Status staat nu op AIRMAIL TRANSIT DELIVERY BASE (wat dit ook mag betekenen)
Want zit al iedere dag rond het eten te wachten op pakket van de postbode. Maar hij brengt steeds iets anders >.<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fotogravinnetje
AtleX schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 13:11:
[...]

Ga een keertje naar het buitenland. ;) Ik kom altijd met hopen muntjes van één en twee cent terug uit .DE enzovoorts. Of geef de beste man of vrouw gewoon €42,85. :)
Ik zou gewoon €42,80 geven. Ook PostNL doet aan normale afrondingen tot op 5 cent, dus €42,82 wordt gewoon afgerond naar €42,80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaozz

chaozz

Retrofiel

Ook ik moet €42,82 betalen. Als de tracktrace data correct is wordt mijn Pebble vanmiddag bezorgd. Weet iemand hoe en waar je bezwaar kunt aantekenen tegen het incorrecte btw + inklaringsbedrag. Ik lees overal dat het €37 moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fotogravinnetje
Je krijgt er een factuur bij, waar o.a. op staat
Bezwaarschriften kunt u binnen 6 weken sturen naar:
PostNL Pakketten tav KR-SCIP, pb 99180, 8900NA Leeuwarden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand hier er nog een mooie band omheen? Ik heb nu een lederen band en binnenkort verwacht ik mijn Widebody wat het horloge net ff wat fraaier zou moeten maken.
Valentijn schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 13:57:
Heeft er iemand ervaring met screenprotectors voor de pebble van gadgetwraps? (of andere)
Zo ja, heeft er iemand misschien een over (bij gadgetwraps krijg je er bv 3+1 gratis enz.)

Ik ben geintresseerd in het overkopen.
Ik had een mat zwarte cover van GadgetWrap besteld maar kreeg hem er niet fraai op.
Het was een echte plakker, dus als hij scheef zit en je haalt hem eraf kan je hem weg smijten.

Had er wel een tijdje een andere screen protector op maar die heb ik er toevallig vrijdag vanaf gehaald en ik denk dat ik dat zo ga laten. De pebble is toch net ff wat beter leesbaar en zonder plakker oogt hij gewoon wat fraaier.

Edit: http://www.bestskinsever....pebble-watch-skins-2-pack Deze dus.

[ Voor 14% gewijzigd door Donstil op 20-10-2013 20:23 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:06
Donstil schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 20:20:
Iemand hier er nog een mooie band omheen? Ik heb nu een lederen band en binnenkort verwacht ik mijn Widebody wat het horloge net ff wat fraaier zou moeten maken.
Ik vond het kunststof van de originele band erg tegenvallen, dus ik gebruik nu Nato's. Heb twee goedkope modellen (een zwarte en een zwart met oranje - een soort Tudor Heritage) en een groene van Dievas met matzwarte hardware. Die laatste staat hem echt heel goed.

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dreamscape schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 21:48:
[...]

Ik vond het kunststof van de originele band erg tegenvallen, dus ik gebruik nu Nato's. Heb twee goedkope modellen (een zwarte en een zwart met oranje - een soort Tudor Heritage) en een groene van Dievas met matzwarte hardware. Die laatste staat hem echt heel goed.
Ja die orginele band vond ik ook niet echt fraai ja.

Heb je er een foto van toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
Donstil schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 22:33:
Heb je er een foto van toevallig?
U vraagt, wij draaien. Even quick and dirty met slecht licht, dus niet echt representatief:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/0lZtwgn.jpg
Het groen is in het echt wel beter. Ik zal morgen overdag even een plaatje schieten.

En excuses voor de wat grote foto... resizen gaat niet zo handig met telefoon en imgur...

Eigenlijk is het dus deze strap:
Afbeeldingslocatie: http://www.horlogebanden.com/images/D/armygreen-pvd.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door dreamscape op 20-10-2013 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ooh dat ziet er idd wel cool uit ja. Dacht al dat het zoiets was.

Edit: Had er zelf ook nog een, staat hem idd wel goed. Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/95vubm.jpg

Welke klok is dat trouwens?

[ Voor 56% gewijzigd door Donstil op 21-10-2013 01:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fotogravinnetje
Ziet et uit als Dutch fuzzy time. Gebruik ik ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
Yep. It is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thnx dat is hem idd.

Doet die klok maar verversen om de vijf minuten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
De onderste rij pixels ververst iedere minuut. Een klein lijntje geeft de -2, -1, 0, +1 en +2 aan. Zo kun je op de minuut precies zien wat hij doet. Oudere versies hadden dat niet.
Ik vind het niet echt nodig, maar een oudere versie zegt 'twintig voor vier' in plaats van 'tien over half drie' en dat laatste vind ik wel echt beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fotogravinnetje
Mij heeft deze watchface geholpen om niet constant de tijd tot op de minuut precies te willen weten. Geeft toch wat ontspanning ;) Terwijl ik in het geval dat het nodig is, toch de tijd tot op de minuut precies kan zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 11:20
Bartske schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 11:36:
3 oktober betaald (zwarte pebble) maar nog steeds niet verscheept (nummer 163XXX)... Zou binnen 2 weken moeten gebeuren volgens het mailtje. Het enige waar ze snel mee waren is het afschrijven van het bedrag van m'n credit card haha :P

Heb dezelfde dag betaald en ook niets 161xxx. 18 dagen inmiddels :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

Ik heb nu de mat zwarte gadgetwrap er op, is een gepriegel om hem er goed op te krijgen, heb hem 2 x los moeten maken, vervormde gelukkig niet echt, maar er is wel iets onder gekomen. (Op de foto te zien, stukje onder de 10 zit een bultje (geen lucht)) hij lijkt scheef te zitten, maar dat komt ws door het scheef houden van de iphone tijdens het maken van de foto)
Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/2ennkmr.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door LoneWolf op 21-10-2013 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomk94
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21:07

tomk94

Developer

LoneWolf schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 21:29:
Ik heb nu de mat zwarte gadgetwrap er op, is een gepriegel om hem er goed op te krijgen, heb hem 2 x los moeten maken, vervormde gelukkig niet echt, maar er is wel iets onder gekomen. (Op de foto te zien, stukje onder de 10 zit een bultje (geen lucht))
[afbeelding]
Welke watchface is dat? :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

Dots with date van mypebblefaces

En voor wat betreft batrerijduur, ik heb sinds van vanmiddag een low batterij ... , had hem vorige week dinsdag nacht voor de 2e keer opgeladen, dus nu bijna 6 dagen mee gedaan, 1e keer 4 dagen.

Andere watchface die ik veel gebruik is Modern Analog

[ Voor 64% gewijzigd door LoneWolf op 21-10-2013 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efari
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-09 10:21
komt er eindelijk schot in de zaak over mijn defecte batterij:
na een eerste mail gestuurd te hebben met gedetailleerde beschrijving van het probleem
(batterij gaat maximum 4 dagen mee, zelfs in airplane mode) vragen ze mij doodleuk of ik android of apple gebruik. Ik zeg Android, maar dat doet er totaal niet toe als de bluetooth zelfs niet aanligt.
na 4 dagen sturen ze mij doodleuk de link op van pebble-battery-life

ik zeg ze dat deze link me totaal niet helpt, de eerste zin op die pagina is trouwens "Pebble's battery should last between 5-7 days,..." wat blijkbaar een valse belofte is, ofwel is het duidelijk dat mijn Pebble defect is.

nog 6 dagen later zeggen ze mij eindelijk dat ik via de Pebble app op Android ook support kan aanvragen, en dat via die app ook logs van de Pebble doorgemaild worden. dit moest ik doen van zodra m'n horloge aangaf dat de batterij plat was.. (nog eens 2 dagen later dus)

goed. dit heb ik dus net gedaan.
die log file ziet me er behoorlijk uitgebreid uit, en hopelijk voor hun hebben ze een goeie analysetool, want ik kan me niet voorstellen dat ze veel personeel paraat hebben staan voor dit te analyseren..

en ik had terug 3 niet-standaard watchapps staan, dus ik verwacht al een mailtje 'reset eens je toestel en stuur ze opnieuw door'....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Zo'n log heb je dan vast ook al klaar staan zeker :)
Het is altijd goed om externe zaken die invloed zouden kunnen hebben uit te sluiten.

[ Voor 45% gewijzigd door jip_86 op 21-10-2013 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efari
tegen de tijd dat ze nogmaals antwoorden? zeker en vast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bandicoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:59
Ik heb vandaag mijn Pebble opgehaald bij het postkantoor. Alles werkt maar ik heb een probleempje met Whatsapp. Ik krijg met Notifier niets binnen van Whatsapp. Notifier werkt wel, want mijn mail krijg ik er wel mee binnen. "Fetch detailed notifications" staat uiteraard ook aan. Any ideas?

Edit: is al opgelost. Een keer mijn telefoon opnieuw opstarten was de oplossing...

[ Voor 12% gewijzigd door Bandicoot op 22-10-2013 00:07 ]

PVOutput: VO18

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeloo
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18:16
Weet iemand waar ik mijn ordernummer kan vinden? Staat niet in de mail die ik heb gehad na het betalen.
Bartske schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 11:36:

Ik heb op 4 oktober betaald, ook nog helemaal niks gehoord... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efari
ordernummer krijg je gemaild bij het pre-orderen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeloo
efari schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 17:52:
ordernummer krijg je gemaild bij het pre-orderen..
Thanks efari! Wist niet dat het in die mail stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeloo
Ik krijg net een mailtje dat mijn Pebble is verstuurd!

http://pebblecentral.com/...?order=show&code=FR3Zuzv3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan00
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-09 16:07
Ik zie op de Pebble site dat ze bijna alle modellen op voorraad hebben, iemand enig idee hoe lang het verzenden dan duurt? 2 weken ongeveer?
Verder, ik lees verschillende verhalen over de inklaringskosten... Is het 'probleem' met de waardestickers die op de verpakking zitten al opgelost, of moet je nu gewoon altijd €42,82 betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Ik heb hem ook net gehad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Bijzonder vandaag. Zit bij een (voor mij interne) training van ons bedrijf. Zit er iemand naast me die ineens zegt: "Hey, jij hebt ook een Pebble!"

Niet gedacht dat ik zo snel iemand zou tegenkomen die er één heeft :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Nog beter nieuws :D M'n pebble is blijkbaar al de 16e verzonden maar ik kreeg nu pas de code. En hij staat al op despatched to overseas!

Als ik bij de singpost app kijk zie ik zelfs: 22-10 arrived at overseas (country code NL) staan, kan ik dan nu bij postnl een 3Scode opvragen? Heb hem al

[ Voor 36% gewijzigd door Bartske op 23-10-2013 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Hoelang is de gemiddelde accuduur hier eigenlijk? Ik schop het niet verder dan om en nabij de 4 dagen. Moet ik wel bij zeggen dat ik wel vrij veel notificaties krijg van whatsapp (veel groeps-chats).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
ksborg schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 11:40:
Hoelang is de gemiddelde accuduur hier eigenlijk? Ik schop het niet verder dan om en nabij de 4 dagen. Moet ik wel bij zeggen dat ik wel vrij veel notificaties krijg van whatsapp (veel groeps-chats).
Hier 9 dagen, dat is met gemiddeld 50 notificaties/dag en een klokje zonder secondewijzer.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fotogravinnetje
Ik zit vanaf het begin vrij consequent op 4 dagen. Met veel notificaties en vrij veel spelen met apps als Pebble tasker, Pebble reminder en Pebble navigator. Ben er wel tevreden over. Zou langer ermee kunnen doen als ik m'n telefoon in m'n zak zou laten (regelmatig op grotere afstand van m'n telefoon betekent extra batterij nodig om de verbinding vast te houden) en niet zoveel zou spelen met de verschillende apps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
ik zit op 8 tot 10 dagen momenteel. Ook met een klokje zonder seconden indicator en zonder trillingen en dergelijke en ik denk pakweg 25 notificaties per dag. Overigens wel met de Pebble 's nachts uit en in combinatie met een iPhone 4 op iOS 7.0.2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zaamoot
  • Laatst online: 21-08 14:05
Ik wil eigenlijk ook een Pebble gaan halen, maar ik heb geen credit card.
Heeft iemand van jullie een idee of ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeloo
zaamoot schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 13:06:
Ik wil eigenlijk ook een Pebble gaan halen, maar ik heb geen credit card.
Heeft iemand van jullie een idee of ervaring mee?
Ik zat dus met dat zelfde probleem tot ik 3Vcard ontdekte. Ik heb toen via 3vcard.nl een 3V Voucher gekocht. Dat is een prepaid virtuele creditcard. Je kan gewoon via iDeal geld opwaarderen. Werkt erg makelijk.

Als je dit gaat gebruiken let dan wel op dat je GEEN 3Vcard maar een 3V Voucher koopt. Als je namelijk een 3Vcard koopt krijg je een fysieke kaart thuisgestuurd en dat duurt een paar dagen. Het voordeel van een 3V Voucher is dat je die gelijk na aankoop kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zaamoot
  • Laatst online: 21-08 14:05
Eeloo schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 13:18:
[...]

Ik zat dus met dat zelfde probleem tot ik 3Vcard ontdekte. Ik heb toen via 3vcard.nl een 3V Voucher gekocht. Dat is een prepaid virtuele creditcard. Je kan gewoon via iDeal geld opwaarderen. Werkt erg makelijk.

Als je dit gaat gebruiken let dan wel op dat je GEEN 3Vcard maar een 3V Voucher koopt. Als je namelijk een 3Vcard koopt krijg je een fysieke kaart thuisgestuurd en dat duurt een paar dagen. Het voordeel van een 3V Voucher is dat je die gelijk na aankoop kan gebruiken.
Hi, thanks. Was idd op de hoogte van een 3Vcard, maar wist niet zeker of het zou werken!
Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ksborg schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 11:40:
Ik ook zoiets enigenlijk en dan zet ik hem in de nacht nog uit ook (0000>0800). Ik ontvang tussen de 25 en 50 notificaties per dag. Klok met seconde notering.

Begrijp niet dat sommige gewoon 10 dagen halen met hetzelfde gebruik.

(Op Android 4.3 btw)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fotogravinnetje
Dit keer vijf dagen gehaald. Inclusief een dag geocaching op de fiets, dus OSMAnd-notificaties en Pebble Navigator gedurende een groot deel van die dag. Ik ben er wel tevreden mee, eerlijk gezegd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 01-09 18:03
Hoe was het verzenden eigenlijk bij jullie, Vrijdag besteld en op de website hebben ze het over maximaal een week :D

Zijn ze hopeloos optimistisch of halen ze dat echt?

Kan trouwens niet wachten tot ik hem in mijn handjes heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fotogravinnetje
20 juni preorder, 4 september mail dat ik kon betalen, 10 september shipping-mail, 13 september trackable bij Singpost, 25 september in NL, 1 oktober eindelijk om m'n pols. Dus reken maar op minimaal een week of vier vanaf betaling voor je hem om je pols hebt, dan valt het hopelijk niet te hard tegen ;)
Probleem is niet dat Pebble traag is (al zijn er bedrijven die sneller zijn), maar dat Singpost traag is en je Pebble waarschijnlijk via de douane gaat. Alleen al die twee stappen kunnen varieren tussen de 1,5 en 8 weken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Oh, verrek ja was even vergeten dat alle niet VS Pebbles uit Singapore komen :@

Gewoon Chineze ebay verzendtijden aanhouden dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeloo
Yes! Mijn Pebble is vandaag thuis bezorgt. Helaas wel €42,82 aan inklaringskosten moeten betalen.

http://pebblecentral.com/...?order=show&code=FR3Zuzv3

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn Pebble geeft sinds een paar dagen artifacts, dit doet hij vooral door de menu's en notificaties maar zo nu en dan ook over de klokjes. Meer mensen die dit (zie foto) hebben toevallig?

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/339oncm.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Donstil schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 20:45:
Mijn Pebble geeft sinds een paar dagen artifacts, dit doet hij vooral door de menu's en notificaties maar zo nu en dan ook over de klokjes. Meer mensen die dit (zie foto) hebben toevallig?

[afbeelding]
1x gehad ja. Reboot gedaan en het was weg. ook niet vaker gehad.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RocketKoen schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 20:50:
[...]

1x gehad ja. Reboot gedaan en het was weg. ook niet vaker gehad.
Ik heb het al een tijdje, reboot, opladen (hier was hij leeg toevallig), reset, niets wil helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-09 18:25

geerttttt

Manisch positief

Ik moet wel zeggen dat het er allemaal een beetje uitziet als een throwback naar de oude gameboy tijdperken qua display. Het is mooi dat het e-ink is, maar in de praktijk is alles toch wel een stuk karteliger e.d. dan het eerst leek op de filmpjes.

Ik hoop dat ze in een tweede versie een aantal grijstinten ondersteunen voor wat antialiassing in het display... Dat zou hem al een stukje sjieker maken.

Oost west, 127.0.0.1 best!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fotogravinnetje
Donstil, ik vrees dat het een RMA wordt voor jou. Los contactje ergens. Verwachting is dat het steeds erger wordt tot het punt dat je scherm echt onleesbaar wordt of gewoon niets meer weergeeft. Ik zou contact opnemen met de support van Pebble. Het is wel balen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fotogravinnetje schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 21:40:
Donstil, ik vrees dat het een RMA wordt voor jou. Los contactje ergens. Verwachting is dat het steeds erger wordt tot het punt dat je scherm echt onleesbaar wordt of gewoon niets meer weergeeft. Ik zou contact opnemen met de support van Pebble. Het is wel balen!
Ja ik heb al een ticket aangemaakt via de Pebble app, kan alleen wel ff duren als ik het internet moet geloven.

Zit er gewoon een jaar garantie op? In Amerika zijn deze regels nog wel eens anders namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
  • Laatst online: 16-08 20:29
Fotogravinnetje schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 19:05:
Dit keer vijf dagen gehaald. Inclusief een dag geocaching op de fiets, dus OSMAnd-notificaties en Pebble Navigator gedurende een groot deel van die dag. Ik ben er wel tevreden mee, eerlijk gezegd
Netjes. Ik haal in de regel ook 5 dagen, maar niet wanneer ik op de fiets ga en runkeeper voor 2x 1 uur aan zet. Dat treft in een dag de halve batterij leeg.

Zijn er meer ervaringen met runkeeper icm de pebble??

Grootgebruiker van MS Word. Maar het wordt nooit perfect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Donstil schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 21:58:
[...]

Ja ik heb al een ticket aangemaakt via de Pebble app, kan alleen wel ff duren als ik het internet moet geloven.

Zit er gewoon een jaar garantie op? In Amerika zijn deze regels nog wel eens anders namelijk.
Nog een paar dingen op te proberen.
) Factory reset. Scherm bugs zijn vaak software ipv hardware. Dit ruled een buggy app uit.

Een andere oorzaak kan zijn dat er iets fout is gegaan met een firmware update.
1) Unpair je pebble
2) Doe 3x achter elkaar een harde reboot. Een harde reboot krijg je door de Back en Select knop (links en rechts boven) 10s ingedrukt te houden. Je komt nu in recovery mode.
3) Pair de telefoon opnieuw. Als het goed is gaat hij nu de firmware opnieuw flashen.

Als het nu nog steeds gebeurt is het een hardware probleem.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
Donstil schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 20:45:

[afbeelding]
Ik had dit ook in het begin, vooral bij gebruik van de vibratiefunctie of het indrukken van de menuknoppen. Vreemd genoeg werd het bij mij juist minder en het is sinds de eerste week (februari ofzo) al niet meer gebeurd. Dus ik zou het ff aan kijken, ik had de support van Pebble destijds gemaild maar die antwoordden pas na meer dan een maand. Uiteindelijk afgesproken dat ik het even aan zou kijken omdat het toen al een paar weken weg was.
[b][message=41128847,noline]Ik hoop dat ze in een tweede versie een aantal grijstinten ondersteunen voor wat antialiassing in het display... Dat zou hem al een stukje sjieker maken.
Voor zover ik heb begrepen kan dit display geen grijstinten. Dit display heeft een soort rustmode waarin hij de pixel toestand vast houdt, heeft dan geen refresh nodig. Maar dat kan hij alleen op 'aan' of 'uit'. Maar misschien komt er wel een nieuwe versie van het scherm die het wel kan, dat zou idd kunnen. Het beeld zou er inderdaad een stuk mooier van worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
dirkjesdirk schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 21:58:
[...]

Netjes. Ik haal in de regel ook 5 dagen, maar niet wanneer ik op de fiets ga en runkeeper voor 2x 1 uur aan zet. Dat treft in een dag de halve batterij leeg.

Zijn er meer ervaringen met runkeeper icm de pebble??
Ja, ik loop ongeveer 1x per week hard met runkeeper, meestal in de buurt van 1,5 uur. Voor mijn gevoel heeft dat niet een dusdanige impact op de accu bij mij, alleen als ik in het donker loop omdat dat de hele tijd de verlichting van de Pebble aan blijft staan. Overigens gebruik ik de Pebble tijdens het lopen puur voor aansturing van de muziek, ik heb eigenlijk nooit de runkeeper tijd / afstand er op staan, runkeeper verteld immers iedere 5 minuten wat over afstand en tempo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hipska
Vandaag is pakket 1 aangekomen. Heb gisteren ook Visa rekening binnen gekregen en er is idd 2x 150 USD afgetrokken, dus dat 2de pakket moet ook nog effectief komen. lol.

Iemand Pebble overkopen?

(is € 45 douane kost normaal, of toch aan de hoge kant?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valentijn
Ik zie inmiddels dat iedereen waarvan zijn Pebble rond de 16e verscheepte hem al vrolijk in huis heeft, terwijl die van mij sinds 16/10 nog altijd op dispatched staat... Post nl zegt dat hij nog niet in Nederland is aangekomen?

Keep it cool

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RocketKoen schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 22:08:
[...]

Nog een paar dingen op te proberen.
) Factory reset. Scherm bugs zijn vaak software ipv hardware. Dit ruled een buggy app uit.

Een andere oorzaak kan zijn dat er iets fout is gegaan met een firmware update.
1) Unpair je pebble
2) Doe 3x achter elkaar een harde reboot. Een harde reboot krijg je door de Back en Select knop (links en rechts boven) 10s ingedrukt te houden. Je komt nu in recovery mode.
3) Pair de telefoon opnieuw. Als het goed is gaat hij nu de firmware opnieuw flashen.

Als het nu nog steeds gebeurt is het een hardware probleem.
Software reset werkt niet.

Hardware reset ga ik vanavond even proberen.

Thnx.

Edit: Die hard reset wil niet. Knoppen lijken niet te reageren op 10 seconden indrukken.

[ Voor 5% gewijzigd door Donstil op 30-10-2013 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Tot mijn grote verbazing is de mijne vandaag op de post gegaan in Singapore *O*

Een stuk sneller dan verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hipska
Ik heb blijkbaar ook dat vierkantje met kruis door bij Runkeeper. Ik dacht dat dat ondertussen gefixed was of een workaround had?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Valentijn schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 16:13:
Ik zie inmiddels dat iedereen waarvan zijn Pebble rond de 16e verscheepte hem al vrolijk in huis heeft, terwijl die van mij sinds 16/10 nog altijd op dispatched staat... Post nl zegt dat hij nog niet in Nederland is aangekomen?
Ik heb hem nog niet in huis hoor. Hij is al wel sinds de 22e in NL (arrived at overseas). Ook een Track and Trace code maar nog niet verwerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valentijn
jip_86 schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 09:43:
[...]

Ik heb hem nog niet in huis hoor. Hij is al wel sinds de 22e in NL (arrived at overseas). Ook een Track and Trace code maar nog niet verwerkt.
t gekke is dat post nl zegt DAt hij niet is aangekomen

Keep it cool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-09 11:09

Tourniquet

Hiya, fellas!

Hipska schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 09:43:
Ik heb blijkbaar ook dat vierkantje met kruis door bij Runkeeper. Ik dacht dat dat ondertussen gefixed was of een workaround had?
Nope, is na 5 maanden nog steeds niet opgelost. :/

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hipska
Oh, ok dan :/

Volgens Runkeeper support kan je ook niet de gemiddelde snelheid zien, maar wel de gemiddelde pace? Volgens mij zie ik geen van beide. Ik meen te zien: tijd, afstand, snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeloo
jip_86 schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 09:43:
[...]

Hij kan door de douane max. 30 dagen worden vastgehouden. En de track & trace code werkt pas op de dag dat de Pebble wordt bezorgt, dit was bij mij in ieder geval zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-09 11:09

Tourniquet

Hiya, fellas!

Hipska schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 10:57:
Oh, ok dan :/

Volgens Runkeeper support kan je ook niet de gemiddelde snelheid zien, maar wel de gemiddelde pace? Volgens mij zie ik geen van beide. Ik meen te zien: tijd, afstand, snelheid.
Dat is verouderde informatie. Afhankelijk van de instelling in de Runkeeper-app zie je gemiddelde pace of gemiddelde snelheid.

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hipska
Heb m'n tweede op eBay gezet.
O ja, alsook op V&A aangeboden: Pebble Smart Watch - Jet Black (Ongeopende verpakking)

[ Voor 47% gewijzigd door Hipska op 31-10-2013 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Het is geen advertentietopic hier!
Pagina: 1 ... 8 ... 33 Laatste

Let op:
Berichten over andere smartwatches mogen in:
- Pebble Time / Pebble Time Steel / Pebble Time Round: [Pebble Time (Steel) / Time Round] Ervaringen & Discussie
- Pebble 2 / Pebble Time 2 / Pebble 2 SE: [Pebble (Time) 2 / 2 SE] Ervaringen & Discussie

Berichten over de levertijd kan in ~~~[Pebble E-Paper Watch] Levertijden & Prijzen.

Pebble is recentelijk overgenomen door FitBit. Discussie en gevolgen betreft deze overname hoort in: Fitbit neemt Pebble over - toekomstperspectief?.