Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efari
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-09 10:21
nee, maar ik ga 'm eens gewoon laten liggen, met bluetooth uit, zonder er aan te komen.. als hij dan geen 3 dagen meegaat, ligt het ook niet aan m'n gsm hé..
is er eigenlijk een manier om te controleren met welke versie bluetooth (2.1 of 4.0) de pebble en de gsm pairen met elkaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thespeed
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 21:18
Hoe laad je de Pebble trouwens op?
Zelf heb ik nu geen Pebble maar met sommige usb laders kan ik bepaalde apparaten niet goed opladen.
Vaak is dit dan vooral met zwaardere usb laders (1 a 2 Ampere)
Je zou het een keer kunnen proberen met een andere lader als je hem normaal niet via de computer oplaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 15:19
Die van mij wordt tegenwoordig opgeladen met een Apple lader. Ik heb 4 laders (allemaal Apple) moeten proberen voordat ik er 1 te pakken had waarmee de Pebble daadwerkelijk op wilde laden. "Recentere" laders (iPhone 4 bijvoorbeeld) wil hij niet mee laden, uiteindelijk bleek 1 van de laders van een oude iPod wel in staat de Pebble te laden.

Gister weer een stukje hard gelopen en het viel mij op dat de Pebble app niet meer op de Pebble verschijnt. Normaal gebruik ik de app eigenlijk niet met lopen, maar nu liep mijn vriendin het eerste stukje mee en dan was het wel handig om te kunnen zien hoe lang we al onderweg waren. Dus toch het eerste stuk maar met de telefoon in de hand gelopen.

Vorige keer dat ik liep kwam ik er na 5 minuten achter dat Runkeeper geen verbinding had met de gps. Uiteindelijk moest ik de verbinding met de Pebble verbreken voordat Runkeeper in staat was om te bepalen waar ik was.

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoosW
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15:28
Hi, sinds een week of zo nu in het bezit van een Pebble, ik vind het een perfect apparaat, niet te veel en niet te weinig. Ik zou nog wel wat willen teaken, zoals bv de weergave tijd van een anouncment, veel te lang nu naar mijn smaak.
Ik heb hem overgenomen van een IPhone bezitter, die was er diep ongelukkig mee, hij ging op jacht naar een ander alternatief. Ik heb nu de 'Big' watchface geinstalleerd (eindelijk niet meer over min bril turen!) Music Boss, en wat pebble apps op mijn telefoon, Pebble Notifier, Canvas for Pebble en de Pebble app zelf.
Ik heb nog steeds als ie lang stil is geweest een miniscuul schrik moment als ik ergens druk bezig mee ben en het horloge trilt ;-) zal wel wennen.
Ik merk dat mijn Samsung Galaxy Nexus nu nog maar 1 3/4 dag meegaat aan accuduur, ipv 2 dagen. Ik denk zelf dat het komt door dat ik nu vaker op mijn telefoon kijk als normaal, niet echt door de bluetooth.
Ik heb een setje van 4 skins (met scherm protectie) gekocht van het merk 'Gadget Wraps' best stom hoor, zit nu al 2 dagen te dubben welke ik wil gebruiken, had er beter 1 kunnen kiezen en daar dan voor gaan, maar ja, 4 voor de prijs van 3 8)7
Ik heb een aantal Navo bandjes gekocht, het bandje dat er standaard bijzit vind ik waardeloos (irriteerd mijn huid) en er is een zwart metalen band onderweg uit China.
Is er iemend die een metalen band gebruikt? Ik maak me wat zorgen over het beschadigen/afbreken van de bevestiging door het metaal op plastik wrikken.Afbeeldingslocatie: https://lh6.googleusercontent.com/-eONTW3u5RNE/Ujqx-r6z_7I/AAAAAAAAGCs/bdWDQ_sfqY8/s500/IMG_20130919_101224.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jswinkels
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 18:13
Zijn er al mensen die de Pebble icm ios 7 gebruiken? Welke notifications krijg je standaard wél en niet binnen. Heb nu ene jailbroken ios6 en in combinatie met BTNotificationEnabler krijg ik alle notificaties ook op mijn Pebble. Ik heb overigens ook nog SmartWatch+ draaien, maar overweeg toch om over te stappen op iOS 7.

• Rupie
jswinkels schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 14:36:
Zijn er al mensen die de Pebble icm ios 7 gebruiken? Welke notifications krijg je standaard wél en niet binnen. Heb nu ene jailbroken ios6 en in combinatie met BTNotificationEnabler krijg ik alle notificaties ook op mijn Pebble. Ik heb overigens ook nog SmartWatch+ draaien, maar overweeg toch om over te stappen op iOS 7.
ja, heb ik. WhatsApp, sms, email en oproepen krijg ik gewoon te zien op de Pebble. Nog wel geregeld de fingerdance voor de WhatsApp (elke ochtend omdat ik de Pebble snachts uit zet). Ik heb nog geen echte opvallende verschillen gezien met iOS 6 eerlijk gezegd.

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Dat probleem met de finger dance (zonder jailbreak situatie) zou eindelijk opgelost worden nu iOS 7 uit is, die bevat namelijk een nieuwe notificatie API die ze alleen nog in de Pebble app in moeten bouwen. Dit stond op het Pebble forum, ik kan de link zo gauw niet vinden maar ze hadden het over begin Oktober op zijn vroegst.

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Na bijna 2 weken onderweg te zijn geweest (vanaf 13 september) is mijn Pebble eindelijk in Nederland gearriveerd. Hoe lang kan het maximaal duren dat het bij de duane blijf liggen, en wanneer zou ik dan uiterlijk een 3S code ontvangen?

• Fotogravinnetje
  • Laatst online: 29-08 16:50
Die van mij is idd ook net in Nederland aangekomen. Heb al een tweet naar PostNL gestuurd met de vraag of ze een 3S-code voor me hebben. Dus nu maar wachten tot ze reageren....
3S-code krijg je alleen als je er expliciet om vraagt, of als je pakketten automatisch laat koppelen aan je MijnPakket-account (heb zelf nog niet meegemaakt dat dat automatisch koppelen daadwerkelijk gebeurde, dus geen idee of dat beetje goed werkt)

[ Voor 41% gewijzigd door Fotogravinnetje op 26-09-2013 10:37 ]

• Joepv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 31-07 17:12
Mijn Pebble was de tweede dag na de status "arrived overseas" binnen. De Pebble van mijn vriendin was de dag erop al binnen. :)

Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!

• Step
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:42

Step

step@tweakers.net#

Fotogravinnetje schreef op donderdag 26 september 2013 @ 10:34:
Die van mij is idd ook net in Nederland aangekomen. Heb al een tweet naar PostNL gestuurd met de vraag of ze een 3S-code voor me hebben. Dus nu maar wachten tot ze reageren....
3S-code krijg je alleen als je er expliciet om vraagt, of als je pakketten automatisch laat koppelen aan je MijnPakket-account (heb zelf nog niet meegemaakt dat dat automatisch koppelen daadwerkelijk gebeurde, dus geen idee of dat beetje goed werkt)
Wanneer is die van jou verzonden dan?

/Edit: ik zie staat 13 september de dispatched overseas. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Step op 26-09-2013 11:38 ]

~Step @ Mac Mini i5 2018 en 13" MacBook Pro i7 2020 - eGPU build

• Mr. Awesome

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Fotogravinnetje schreef op donderdag 26 september 2013 @ 10:34:
Heb ook een tweet gestuurd, maar er zit gemiddeld zo'n 20 uur vertraging tussen het versturen van een tweet en krijgen van een antwoord bij PostNL... Misschien heb ik (en jij) net zo veel geluk als mindfreaker en is de Pebble al binnen voordat PostNL antwoord!

• Rupie
Koppelen aan mijnpakket werkt niet altijd even lekker hoor. Ik had de Pebble binnen zonder dat hij ooit in mijn pakket heeft gestaan. En ruim voordat PostNL via twitter reageerde op mijn vraag 8)7

• Mint
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11:38
Hier is ie ook sinds de 25e in Nederland. Heb PostNL vanochtend gevraagd voor de 3S-code, heb hem net 15 minuten geleden gekregen. PostNL antwoordt dus niet altijd ontzettend traag. Als je de timeline bekijkt, zitten ze ook zeker niet stil daar.

Ben nu toch wel erg benieuwd of ie voor het weekend nog hier is moet ik zeggen. :)

• Mr. Awesome

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Jep, ik heb ook net mijn 3S-code ontvangen. Maar hij is nog niet aan mijn adres gekoppelt dus ik kan er nog niet veel mee. :')

• Fotogravinnetje
Idem hier. Ben allang blij dat de overgang van singpost naar postnl goed gegaan is. Hopelijk wordt de code vanavond of morgenochtend aan m'n adres gekoppeld. Zou het toch wel erg leuk vinden als ik morgenavond laat thuis kom en m'n Pebble ligt op me te wachten

• Mint
Fotogravinnetje schreef op donderdag 26 september 2013 @ 15:19:
Idem hier. Ben allang blij dat de overgang van singpost naar postnl goed gegaan is. Hopelijk wordt de code vanavond of morgenochtend aan m'n adres gekoppeld. Zou het toch wel erg leuk vinden als ik morgenavond laat thuis kom en m'n Pebble ligt op me te wachten
Dat dus. Wat ik me wel afvraag: betekent het feit dat we nu een 3S-code hebben dat de Pebble door de douane heen is? Ik weet wel wat PostNL een eigen afdeling heeft die inklaring afhandelt, dus ik weet het niet zeker.

• Zandpad
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-09 23:50
adyta schreef op donderdag 26 september 2013 @ 15:28:
[...]

Dat dus. Wat ik me wel afvraag: betekent het feit dat we nu een 3S-code hebben dat de Pebble door de douane heen is? Ik weet wel wat PostNL een eigen afdeling heeft die inklaring afhandelt, dus ik weet het niet zeker.
Bij mij niet, de 3S code was ruim voordat hij verzonden was al bekend bij mij. Pakket komt dan als onbekend in het systeem terecht, en dus geen track en trace mogelijk.

• Mr. Awesome

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

adyta schreef op donderdag 26 september 2013 @ 15:28:
[...]

Antwoord van PostNL Twitter:
Nope .Zoals colleg al zei is nog niet gekoppeld aan adres. Moet nog verwerkt worden en als Douane onderzoek wil doen dan kan het idd nog iets langer duren. Nog even geduld

• Fotogravinnetje
Mijn Pebble komt vandaag! Hij is wel via de douane gegaan, dus ik mag 33 euro en een beetje afrekenen. Belasting is blijkbaar gerekend over 130 dollar. Gelukje bij een ongeluk ;)

• Mint
Fotogravinnetje schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 07:48:
Mijn Pebble komt vandaag! Hij is wel via de douane gegaan, dus ik mag 33 euro en een beetje afrekenen. Belasting is blijkbaar gerekend over 130 dollar. Gelukje bij een ongeluk ;)
Is jouw pakket al te tracken? Volgens mij zijn onze Pebbles tegelijk in Nederland aangekomen (25 september), maar ik kan hem nog niet tracken.

• Fotogravinnetje
Ja, daarom weet ik ook dat hij vandaag komt en hoeveel ik moet betalen

• Fotogravinnetje
En de bezorging is zonder opgaaf van redenen uitgesteld naar maandag :(

• LoneWolf
  • Laatst online: 10:39

LoneWolf

Just a Byte

@Fotogravinnetje ..Dat is minder :(

De mijne is d 26e in Nederland aangekomen... ben heel benieuwd, maandag helaas natuurlijk weer werken na 3 weken vakantie, dus zal wel woensdag middag worden , op postkantoor ophalen... :( Had eerst nog goede hoop op vandaag (geen tt code bij de post gevraagd overigens)

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efari
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-09 10:21
efari schreef op zondag 22 september 2013 @ 23:03:
ik ga 'm eens gewoon laten liggen, met bluetooth uit, zonder er aan te komen..
hij hield het tussen 2.5 en 4.5 dagen uit (weet het niet precies, want ik was zelf niet thuis..); hoedanook is dit overduidelijk een foute batterij. Nu maar hopen dat hun Customer Service weet te reageren, want ik lees hier en daar op hun fora dat ze niet antwoorden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-08 20:29
Nog wat ervaringsinfo over de batterij.

Ik gebruik em best veel, krijg ook aardig wat notificaties. Staat altijd aan. Heb een watchface met secondewijzer en uur-trilsignaal. Bovendien gaat de de accelerosensor toch wel vaak het backlight aan, zeker als ik op de fiets zit en over klinker rij. Toch haal ik zonder al te veel problemen een week batterijtijd.

Wel 2x gehad dat de pebble plotseling helemaal uit viel.Niet duidelijk waarom. En 1 keer dat ie na 2 dagen leeg was. Ook nog niet kunnen achterhalen wat daarvan de oorzaak was.

Kortom: een batterijtijd van een week is in normale gevallen zeker haalbaar. En dan hoef je niet voorzichtig te zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door dirkjesdirk op 30-09-2013 12:32 ]

Grootgebruiker van MS Word. Maar het wordt nooit perfect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fotogravinnetje
Ik krijg helemaal een punthoofd van PostNL. Eerst wordt zaterdag de bezorging uitgesteld naar maandag. Krijg ik vandaag weer zo'n melding: uitgesteld tot dinsdag eind van de middag. Zitten er via twitter ook een paar nitwits die niet kijken naar de rest van de conversatie (waar al de barcode in vermeld stond), je niet gaan volgen en dan wel om de barcode vragen. Gevolg: minimaal 24 uur wachten tot je aan de beurt bent voor een nieuwe reactie. Ik kan hier dus echt helemaal niet tegen. 1 keer uitstel, ach, kan gebeuren. Maar vervolgens nog een keer (en dit keer ook pas nadat het opgegeven tijdvak voor bezorging ruim verlopen was)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

Ow dat is om helemaal ziek van te worden :(
ik zit dus nu helemaal in spanning af te wachten tot er pakketje in de bus licht vanmiddag (of afhaalbriefje) of dat dat ook lang gaat duren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faris
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-11-2022
Hoe kan dat sommige van jullie de pebble zo snel binnen krijgen! Ik had een preorder in februari gedaan en dan weer in april en laatste keer begin september en geen bericht ontvangen!!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

Kijk je wel in spam map ook ? kan zijn dat mail daarin beland misschien ? als je gemailed wordt door hun voor je pre-order om te zetten, heb je (geloof ik) 24 u de tijd om dit te doen en betalen.
Als je dat mailtje mist zal het ook niet goed gaan denk ik zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Ik heb een ordernummer voor een grijze in de 148000 reeks en gepreordered in juli, en ook nog steeds geen mail gehad. Als je contact opneemt met Pebble krijg je te horen dat je moet wachten, maar als ik zie dat er nu ook ordernummers boven de 163000 worden uitgeleverd en meerdere mensen in mijn vrienden- en kennissenkring die later bestelden 'm al binnen hebben vraag ik me af hoe ze in vredesnaam hun preorders afhandelen. :/

[ Voor 7% gewijzigd door AtleX op 30-09-2013 16:36 ]

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

Of hebben jullie een kleur gepreorderd die slecht leverbaar is ?
ik heb nl gewoon zwart ge preorderd nl.

@Fotogravinnetje, ik mis bij postnl in de lijst sowieso de maandag, die staat niet in hun bezorgdagen meer lijkt het. (http://www.postnl.nl/voor...-versturen/postbezorging/)
Ik kan hem ook niet (meer?) kiezen bij mijn gewenste bezorg dagen.

Vind het inderdaad wel raar dat ze hem dan eerst op maandag zetten.....

[ Voor 89% gewijzigd door LoneWolf op 30-09-2013 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fotogravinnetje
Moeten ze niet in MijnPakket de maandag wel aangeven natuurlijk :X

@LoneWolf, je hebt me wel op een idee gebracht. Ik begin door jouw opmerking een vermoeden te krijgen wat er aan de hand is in mijn geval. Doordat ik die BTW moet betalen, is het een rembourszending. En als ik het goed gezien heb, bezorgt PostNL alleen op di, wo, do en vr rembourszendingen, met op zaterdag een eventuele tweede aanbieding van rembourszending. Enige is dat MijnPakket daar geen rekening mee houdt. Wel heel slordig, vind ik!

[ Voor 77% gewijzigd door Fotogravinnetje op 30-09-2013 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09:49

skoozie

SCSI

Sinds vrijdag in het bezit van mijn zwarte pebble,
- maart besteld
- 6 september mogen betalen
- 9 september despatched to overseas (singpost)
- pas nadat ik hem binnen had versprong de status naar product delivered.

PostNL was zo aardig om voor mij alvast de belasting te betalen, terwijl er op het pakket duidelijk staat dat het een value heeft van 150 USD, is volgens hun de douanewaarde 142 euro.
Iemand dit al eens opgepakt? Ik vind het niet erg om btw te betalen en ging er ook van uit zodat het enkel mee kan vallen, maar uit principe wil ik wel die 5,58 euro teveel betaalde btw terug halen.
mijn bank heeft 115 euro afgeschreven en volgens google is de huidige koers iets vaan 111 euro, voor 150 USD. hoe kan het pakket dan 142 euro zijn?

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fotogravinnetje
Dat komt dan doordat ze de kosten die onder de 150 dollar staan erbij optellen, omdat de opgegeven waarde waarover BTW betaald zou moeten worden 20 dollar minder is. Ik zou sowieso bezwaar aantekenen, bankafschrift erbij, screenshot van bestelpagina erbij, waarop duidelijk bedrag Pebble en shipping costs staan. Eventueel kijken of Pebble snel genoeg reageert om een gecorrigeerde invoice te sturen (invoice klopt namelijk niet - verander de 150 in 90, tel de bedragen eronder erbij op en je komt op de 130 uit die er als laatste staat; is het enige wat ze aangepast hebben tov de kickstarter leveringen).
Ik weet dat er iemand is die ook bezwaar aangetekend heeft maar geen gelijk heeft gekregen. Heb alleen geen idee wat voor extra documenten die persoon meegestuurd had

[ Voor 17% gewijzigd door Fotogravinnetje op 30-09-2013 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag nog even contact gehad met PostNL.

19-09 dispatched
26-09 in Nederland

Ligt nu voor inklaring bij PostNL maar dat kan nog tot 30 dagen duren geven ze aan. Wel netjes 3S code gekregen. Heeft iemand ervaring hoe lang inklaren gemiddeld duurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fotogravinnetje
Bij mij was hij er binnen drie dagen doorheen (aankomst 25e, 28e in MijnPakket te vinden). Om vervolgens twee keer uitgestelde bezorging te krijgen. Hij kan nu elk moment komen. Dus dan zou hij binnen een week van aankomst in Nederland via de douane bij mij zijn

Ik heb hem! Hij ligt nog op te laden, maar ik zal kijken of ik morgen een foto kan maken met de Pebble om m'n pols

[ Voor 27% gewijzigd door Fotogravinnetje op 01-10-2013 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaozz
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-08 01:01

chaozz

Retrofiel

Ik wacht na betaling op 15 september nog steeds op een status verandering. Staat nog steeds op "Processing".

Omdat het gebrek aan info me zo irriteert heb ik een website gemaakt waar mensen hun order kunnen invoeren zodat we een overzicht kunnen krijgen van batch groottes, gemiddelde wachttijden etc.

http://pebblecentral.com/pre-order/

Email adres hoeft geen bestaand adres te zijn, maar het script gebruikt dat voor notificaties.

chaozz.nl | RetroGameCouch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solstice
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-12-2018
Net post gekregen. Pebble maar of ik ff 33.37 euro wil betalen.
BTW kan ik nog begrijpen maar 13 euro heffing?!
Er zijn 2 overtredingen hier: onder eur 150 is geen heffing en sinds wanneer is de heffing meer dan 10%?

Wie van jullie hebben al een bezwaarschrift ingediend? En tips? Advies is gewaardeerd!

En kennelijk is dit standaard bedrag voor Pebbles nu.

[ Voor 8% gewijzigd door Solstice op 02-10-2013 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

@Solstice: wanneer was die van jou in nl garriveerd volgens singpost ?
Ik probeer een beetje inzicht te krijgen in de tijd tussen arrival in nederland en uitlevering door de postnl..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

chaozz schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 10:41:
Ik wacht na betaling op 15 september nog steeds op een status verandering. Staat nog steeds op "Processing".

Omdat het gebrek aan info me zo irriteert heb ik een website gemaakt waar mensen hun order kunnen invoeren zodat we een overzicht kunnen krijgen van batch groottes, gemiddelde wachttijden etc.

http://pebblecentral.com/pre-order/

Email adres hoeft geen bestaand adres te zijn, maar het script gebruikt dat voor notificaties.
Heb mijn gegevens ingevuld.

Mijn Pebble is 25 september in Nederland aangekomen, en tot op heden nog niets gezien. Wel een 3S code maar die is nog steeds niet gekoppelt aan mijn adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fotogravinnetje
@Solstice, die heffing is geen invoerheffing ofzo, maar de kosten die je moet betalen voor de service van PostNL dat ze je BTW-aangifte verwerken, voorschieten en komen innen (en nog wat dingen, is te vinden op hun site onder de naam inklaringskosten). Helaas mogen ze dat gewoon innen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaozz

chaozz

Retrofiel

hyptonize schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 11:10:
[...]

Heb mijn gegevens ingevuld.

Mijn Pebble is 25 september in Nederland aangekomen, en tot op heden nog niets gezien. Wel een 3S code maar die is nog steeds niet gekoppelt aan mijn adres.
THANKS!

Dit is mijn bestelling :(
http://pebblecentral.com/...?order=show&code=PFuKVvbb

[ Voor 12% gewijzigd door chaozz op 02-10-2013 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Ik ben mijn URL al weer kwijt. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faris
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-11-2022
Ik heb pebble via marktplaats gekocht voor €150. Ik heb lang op mijn pre-order moeten wachten en tot heden niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

Pebblecentral; Heb de mijne er ook even ingezet...

zou handig zijn als je ook je order nr kon wijzigen... had zelf de 1e keer niet mijn volledige nr getyped :( en dat kortte hij nogal af...
ook een optie om je arrived overseas date in te vullen van singpost zou handig zijn, kan je zien hoelang de douane er over doet

Ben overigens ook benieuwd in wat voor verpakking de pebble zit ? zit hij nog steeds in dat platte doosje wat ook wel zo door de brievenbus kan ? of zit hij nu in grotere doos waardoor het altijd een pakketje wordt ?
(fototjes?)

[ Voor 75% gewijzigd door LoneWolf op 02-10-2013 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mint
Hier is ie vanmiddag thuis bezorgd (linkje naar pebblecentral). Nu nog wachten tot ik vanavond thuis ben van het werk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fotogravinnetje
Nog steeds zelfde platte doos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solstice
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-12-2018
De 25e september arrived at destination overseas. Dus wat de meesten ook hebben.
Het was de 9e door Pebble verstuurd en de 13e door Singpost op het vliegtuig?? gezet.
Behoorlijk langzaam vliegtuig overigens.
LoneWolf schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 11:01:
@Solstice: wanneer was die van jou in nl garriveerd volgens singpost ?
Ik probeer een beetje inzicht te krijgen in de tijd tussen arrival in nederland en uitlevering door de postnl..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaozz

chaozz

Retrofiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:18
Er is weer een nieuwe batch van 5000 pebbles, zojuist betaald.

6 sept besteld (jet black)
3 okt betaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:20
Hier ook, maar dan met 3 september :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Schijnbaar nog steeds geen grijze, voor mijn 148xxx besteld in juli heb ik nog steeds geen mail gehad. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fotogravinnetje
@AtleX, spambox in de gaten gehouden?
Probleem bij de bezorging van mijn Pebble was dat hij in eerste instantie naar het verkeerde sorteercentrum gestuurd was. Blijkbaar kan MijnPakket dan niet 'bedenken' dat de bezorging dan niet op die dag of zelfs de volgende afleverdag gedaan kan worden. Blijf het slordig vinden, maar ben blij dat hij uiteindelijk wel goed aangekomen is. Lijkt ook geen doa te zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Jep. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivali
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16:53
Zojuist ook een pebble besteld!
Preorder geplaatst 19 sept.
Betaald 3okt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaozz

chaozz

Retrofiel

LoneWolf schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 13:21:
Pebblecentral; Heb de mijne er ook even ingezet...

zou handig zijn als je ook je order nr kon wijzigen... had zelf de 1e keer niet mijn volledige nr getyped :( en dat kortte hij nogal af...
ook een optie om je arrived overseas date in te vullen van singpost zou handig zijn, kan je zien hoelang de douane er over doet
Hoi, ik heb de tool aangepast. Je kunt nu een overseas datum invullen EN je kunt je order id aanpassen. Om aan te passen hoe je alleen maar je email adres in te vullen, mocht je de code zijn vergeten.

EDIT.

Je kunt nu ook gemiddeld aantal dagen uitrekenen tussen verschillende stadia van het bestel process:
Based on 11 pre orders, the average number of days between pebble pay date and pebble ship date is 9

[ Voor 14% gewijzigd door chaozz op 04-10-2013 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bandicoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:59
chaozz schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 10:24:
[...]

EDIT.

Je kunt nu ook gemiddeld aantal dagen uitrekenen tussen verschillende stadia van het bestel process:

[...]
Heb mijn gegevens even geupdate en het resultaat even negatief beinvloed :)
Based on 11 pre orders, the average number of days between pebble pay date and pebble ship date is 10

PVOutput: VO18

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
Iemand enig idee waar de instelling zit om een kleine trilling te krijgen als je pebble contact met de phone verliest? Ik heb wat nieuwe watchfaces en apps genstalleerd en die functie werkt niet meer.

Vond het wel erg handig en was volgens mij een standaard instelling bij de pebble. Kan het alleen niet meer vinden. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fotogravinnetje
Kan me niet herinneren dat ik een dergelijke instelling tegengekomen ben. Wel ben ik in Pebble Reminder & Notifications de optie tegengekomen om het alarm van je telefoon af te laten gaan of alleen te laten vibreren als de connectie verbroken raakt.

Nu na een paar dagen ben ik nog steeds dolblij met m'n Pebble. Ik heb er op dit moment 2 watchfaces op staan (een eigengemaakte via Canvas en Dutch Fuzzy Time), Pebble Navigator (nog niet actief gebruikt), Pebble Reminder, PebbleDialer, Impetus en MultiTimer. Nu heb ik nog 1 slot over voor andere sportapps....

Verder gebruik ik nog (telefoon-only-apps):
- Pebble Notifier (voor volledige vrijheid in bepalen welke notificaties ik wanneer doorgestuurd wil hebben),
- eNotify (ik gebruik aqua mail voor email, maar die heeft ongoing notifications, dus dan wordt je knettergek van de meldingen dat ie aan het synchroniseren is),
- Pebble Locker (telefoon verbonden met Pebble is te unlocken met alleen vegen, telefoon zonder verbinding met Pebble vraagt om pincode),
- Pebble Adventure Navigation (turn-by-turn-navigatie, werkt volledig op de telefoon, verzendt de aanwijzingen via notificaties)
- Pebble AutoSilent (zet geluid van de telefoon uit bij connectie met Pebble, geluid weer aan bij verbroken connectie).

In principe kan ik nu alles via m'n horloge doen wat ik wil, krijg ik de notificaties die ik wil met netjes 's nachts geen notificaties (behalve als ik gebeld word midden in de nacht, zal dan noodgeval zijn). Een slot of 2 extra zou ik wel prettig gevonden hebben

[ Voor 1% gewijzigd door Fotogravinnetje op 05-10-2013 11:59 . Reden: Leesbaarheid verbeterd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 22:47
dirkjesdirk schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 11:38:
Iemand enig idee waar de instelling zit om een kleine trilling te krijgen als je pebble contact met de phone verliest? Ik heb wat nieuwe watchfaces en apps genstalleerd en die functie werkt niet meer.

Vond het wel erg handig en was volgens mij een standaard instelling bij de pebble. Kan het alleen niet meer vinden. 8)7
Volgens mij zijn dan features van watchfaces.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
Ook ik ben die functie inderdaad nog niet tegengekomen. Zou het op zich wel makkelijk vinden, weet ik in ieder geval wanneer ik weer moet klooien in de settings om de WhatsApp notificaties weer even aan de praat te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-08 20:13

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

dirkjesdirk schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 11:38:

Volgens mij kan je dat met Pebble Notifier. Daar kan je ook aanduiden om notificaties van pebble zelf te pushen. Google Play: Pebble Notifier

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froop1992
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-09-2024
Ook 6 september de preorder (jet black) geplaatst, maar vooralsnog geen bericht gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-09 23:50
IStealYourGun schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 18:50:
[...]

Volgens mij kan je dat met Pebble Notifier. Daar kan je ook aanduiden om notificaties van pebble zelf te pushen. Google Play: Pebble Notifier
Dat werkt ook nog als het contact met de Pebble weg is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaozz

chaozz

Retrofiel

Ik had gevraagd waarom sommigen die op 16 september hadden besteld al een verzendbevestiging hadden binnen 2 weken, terwijl ik nog steeds wachtte op mijn verzendbevestiging.

Ik kreeg vanmorgen eindelijk antwoord op mijn vraag:
OCT 07, 2013 | 06:22PM PDT
Muba replied:
Hello Elmar,

Thank you for checking in about your order, and apologies for the delay in getting your Pebble home safely.

Our Accounts team has seen a handful of recent orders from around the time yours was put into processing (16-Sep), where the payment is complete, the inventory is ready, but no shipment has gone out.

We've fixed a one-time error in our system on that day that tells our distribution centre to ship an order. If you have not received it already, the tracking code for your Pebble watch shipment is #########. You can use the code at SingPost.com to track the package.

Thanks for your patience!
Best regards,
Muba
Ondertussen is mijn Pebble per schip onderweg en had ik de trackcode al, maar wellicht is deze informatie interessant voor andere Pebblers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav0s
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:26

Dav0s

Hr?

Hier nog iemand waarbij de Pebble via Singpost op zich laat wachten na aankomst in Nederland:

Posting date: 19-09-2013
Status date: 26-09-2013

Lijkt of ze één batch als geheel ergens in een hoek hebben gegooid om later op terug te komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fotogravinnetje
Hij is in Nederland? Neem contact op met postNL voor omzetting naar 3S-code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Die van mij is binnen! Mijn 3S code die ik via Twitter ontvangen heb van PostNL werkte niet, maar vrijdag lag er plots een briefje van PostNL in de bus, met een andere 3S code. Dat ik het maar op moest komen halen op het postkantoor, en ik ook nog eens 33,37 euro af mocht rekenen. Helaas heel het weekend en gisteren geen tijd gehad ivm werk, maar vandaag wel. Dus toen de zon nog slaperig was, stond ik al op het postkantoor. En hij werkt perfect!

[ Voor 8% gewijzigd door Mr. Awesome op 08-10-2013 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas19903
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
hyptonize schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 11:31:
Die van mij is binnen! Mijn 3S code die ik via Twitter ontvangen heb van PostNL werkte niet, maar vrijdag lag er plots een briefje van PostNL in de bus. Dat ik het maar op moest komen halen op het postkantoor. Helaas heel het weekend en gisteren geen tijd gehad ivm werk, maar vandaag wel. Dus toen de zon nog slaperig was, stond ik al op het postkantoor. En hij werkt perfect!
Wanneer heb jij je 3S code ontvangen? Ik die van mij vorige week dinsdag (1-10) en die is nog steeds niet traceerbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Thomas19903 schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 11:38:
[...]

Wanneer heb jij je 3S code ontvangen? Ik die van mij vorige week dinsdag (1-10) en die is nog steeds niet traceerbaar.
Heb mijn post even gewijzigd. Mijn 3S code van Twitter was totaal anders dan mijn uiteindelijke 3S code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:13
hyptonize schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 11:31:
Die van mij is binnen! Mijn 3S code die ik via Twitter ontvangen heb van PostNL werkte niet, maar vrijdag lag er plots een briefje van PostNL in de bus, met een andere 3S code. Dat ik het maar op moest komen halen op het postkantoor, en ik ook nog eens 33,37 euro af mocht rekenen. Helaas heel het weekend en gisteren geen tijd gehad ivm werk, maar vandaag wel. Dus toen de zon nog slaperig was, stond ik al op het postkantoor. En hij werkt perfect!
Ik wacht al enkele weken. Via Twitter code opgevraagd, maar het duurt bijna een dag voor ze reageren. Da's dus jammer. Hoop vandaag wel iets van ze te krijgen :). Die van mij was 17 september verzonden, dus ik mag sowieso gaan betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie

skoozie

SCSI

hmmm, zojuist maar een support ticket aangemaakt bij pebble. vanmiddag wezen zwemmen met mijn pebble. douchen ging goed maar halverwege het baantjes zwemmen was het scherm uit. pebble af gedaan en hoopte dat de batterij op zou zijn of weer een van de bugs op speelde. toen ik thuis de pebble aan de oplader hing zag het er in de linker boven hoek uit alsof er een watrdruppel onder het glas/e-paper zat. hij hangt nu aan de radiator... toch lastig om water uit een waterdicht horloge te krijgen :(

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Laatst online: 16:06
Gooi hem in een bakje met rijst en laat hem daar eens een tijd in liggen. Dat werkt waarschijnlijk beter.

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie

skoozie

SCSI

dreamscape schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 14:31:
Gooi hem in een bakje met rijst en laat hem daar eens een tijd in liggen. Dat werkt waarschijnlijk beter.
bedankt voor de tip! Hij ligt nu ondergedompeld onder het rijst.

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thespeed
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 21:18
skoozie schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 15:02:
[...]

bedankt voor de tip! Hij ligt nu ondergedompeld onder het rijst.
Ben benieuwd als je het eruit krijgt.
Ik heb het ook ooit met een horloge gehad.
Toen heb ik hem droog gekregen in de elektrische oven.
Meende iets van +-50 a 60 graden.
Ik zou hem eerst maar in de rijst laten liggen want de oven lijkt mij ook niet al te best. 8)7
Je moet ook oppassen met de accu dat die niet te heet wordt.
Dus het bovenstaande is natuurlijk op eigen risico

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:18
thespeed schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 15:27:
[...]

Ben benieuwd als je het eruit krijgt.
Ik heb het ook ooit met een horloge gehad.
Toen heb ik hem droog gekregen in de elektrische oven.
Meende iets van +-50 a 60 graden.
Ik zou hem eerst maar in de rijst laten liggen want de oven lijkt mij ook niet al te best. 8)7
Je moet ook oppassen met de accu dat die niet te heet wordt.
Dus het bovenstaande is natuurlijk op eigen risico
Voordat je zo iets doet zou ik eerst eens contact hebben met de customer service

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Laatst online: 16:06
En ook als je contact hebt met de customer service zou ik zoiets echt niet doen.

Met een oud mechanisch horloge met stalen band, daarmee kan het wellicht. Maar dit soort elektronica en kunststof zou ik zeker niet in de oven gaan verwarmen.

[ Voor 21% gewijzigd door dreamscape op 08-10-2013 15:40 ]

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie

skoozie

SCSI

Sneller antwoord van pebble support dan verwacht (na wat ik op internet lees)
Heb zojuist een RMA ingevuld, Pebble ligt nog steeds in de rijst.

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

Ow wat duurt dat wachten lang :( gisterochtend post getweet voor 3s code, nu nog maar x gevraagd ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05:27
Laat het dan ook gewoon bij je advertentie. ;)

[ Voor 83% gewijzigd door Bolletje op 11-10-2013 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Step

Step

step@tweakers.net#

Ook ik mag mijn zwarte Pebble eind van de middag in ontvangst nemen en dien 33,37 euro te betalen voor rembourskosten (:S), zal wel de douane geweest zijn. 26 september stond deze als arrival in NL. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
Rupie schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 18:43:
Ook ik ben die functie inderdaad nog niet tegengekomen. Zou het op zich wel makkelijk vinden, weet ik in ieder geval wanneer ik weer moet klooien in de settings om de WhatsApp notificaties weer even aan de praat te krijgen.
Out of de box werkte dat in ieder geval wel. Ben het nu nog steeds niet tegen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaozz

chaozz

Retrofiel

Pre-Order details

Pebble Order ID: 1658XX
Shipping to country: 157
Pebble Color: Orange
Pre-ordered on: 2013-Sep-14
Paid on: 2013-Sep-16
Shipped on: 2013-Oct-02
Overseas on: 2013-Oct-09
Received on: Unknown.

http://pebblecentral.com/pre-order/?order=show&code=PFuKVvbb
Based on 2 pre orders, the average number of days between pebble overseas date and pebble receive date is 14
Juist!!! Sinds gisteren is mijn Pebble binnen onze landsgrenzen. Ik heb een 3S -code, maar als ik het zo lees kan het nog wel even duren voordat ik hem krijg. :(

Heeft iemand het onterecht hoge BTW-bedrag aangevochten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

@step heb je hem ook al op pebblecentral ingevoerd ?

@chaozz
Hoezo onterecht hoge BTW ? je betaald 21% btw over 150$ + 13 euro inklaringskosten van de PostNL.
Dan is de gemiddeld gehoorde 33 euro nogwat hier dus niet te hoog denk ik.

[ Voor 16% gewijzigd door LoneWolf op 10-10-2013 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:22
Ik zit nog een beetje te twijfelen, maar heb wel interesse in de Pebble horloge. Echter, wil ik hem wel in een leuk kleurtje en laat ik zwart/grijs wel even voor wat het is. Wat voor een kleur rood is rood eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• midego
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-01 08:49
Robkazoe schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 11:45:
Ik zit nog een beetje te twijfelen, maar heb wel interesse in de Pebble horloge. Echter, wil ik hem wel in een leuk kleurtje en laat ik zwart/grijs wel even voor wat het is. Wat voor een kleur rood is rood eigenlijk?
Te lui om naar de website te gaan of te Googlen.

http://i.imgur.com/Ha6s9sj.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allegedly
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 07-09 13:51
Nou, het heeft even mogen duren, maar ik zou hem vrijdagmiddag moeten krijgen volgens mijn 3S-code! Echter, wel met 42,82(!) rembourskosten, dus dat er over 142 euro belasting betaald moet worden, terwijl ik 115 euro betaald heb...scheelt toch bijna 6 euro aan extra kosten, beetje jammer. Anyway, hij komt eraan!

Nog even mijn gegevens zodat de rest ook kan ' benchmarken'..

Pebble Order ID: 1475XX
Pebble Color: Jet Black
Pre-ordered on: 2013-Jul-14
Paid on: 2013-Sep-10
Shipped on: 2013-Sep-19
Overseas on: 2013-Sep-30
Received on: 2013-Oct-11 (verwacht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Mijn Pebble Central ook maar even geupdate:

Pebble Order ID: 1392XX
Pebble Color: Jet Black
Pre-ordered on: 2013-Jun-26
Paid on: 2013-Sep-06
Shipped on: 2013-Sep-10
Overseas on: 2013-Sep-25
Received on: 2013-Oct-08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:22
midego schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 11:52:
[...]

Te lui om naar de website te gaan of te Googlen.

http://i.imgur.com/Ha6s9sj.jpg
Misschien had ik mijn vraag anders moeten formulieren. Is de horloge ook echt rood rood of meer (vrouwelijke) kersen rood? Een foto zegt soms niet alles en in het echt kan de kleur nog wel eens iets anders zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat
  • Laatst online: 15:31

mucuracat

YES

Robkazoe schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 12:38:
[...]

Misschien had ik mijn vraag anders moeten formulieren. Is de horloge ook echt rood rood of meer (vrouwelijke) kersen rood? Een foto zegt soms niet alles en in het echt kan de kleur nog wel eens iets anders zijn.
Misschien zwart nemen en hier stickers bestellen?
http://www.gadgetwraps.com/devices/pebble-watch.html

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Robkazoe schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 12:38:
[...]

De kleur heet "Cherry red". Dat is engels voor kersen rood...

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

En ook ik heb eindelijk een niet thuis bericht van de postnl.. morgen dus ophalen op afhaallocatie, en moet ook 33,37 betalen aan belasting en inklaringskosten.
(Overseas date was 26-09)

[ Voor 22% gewijzigd door LoneWolf op 10-10-2013 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Step

Step

step@tweakers.net#

Ik heb zojuist mijn Pebble in ontvangst mogen nemen. Tot zo ver erg tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disrupt0r
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-09 12:53
Heb ik eindelijk m'n pebble ontvangen stopt mijn HTC one X met werken! :( Nu via de ipad alles geconfigureerd maar toch jammer dat ik geen sms en whatsappjes kan ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Disrupt0r schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 10:28:
Heb ik eindelijk m'n pebble ontvangen stopt mijn HTC one X met werken! :( Nu via de ipad alles geconfigureerd maar toch jammer dat ik geen sms en whatsappjes kan ontvangen.
De whatsapp melding is ook meteen de meest gebruikte feature hier. Samen met het besturen van mn muziek onderweg. Handsfree O-)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Ook die van mij is onderweg voor €33,37 aan kosten. Daarmee lijken ze dus lekker consequent te zijn. Benieuwd naar wat het is. Na bijna een maand wachten was ik het wachten meer dan zat :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
ksborg schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 11:55:
Na bijna een maand wachten was ik het wachten meer dan zat :).
Wat zal jij blij zijn dat je niet een van de eerste bestellers was :p Ik vond dat ik hem met 6 maanden al vrij vlot in huis had :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Rupie schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 12:01:
[...]

Wat zal jij blij zijn dat je niet een van de eerste bestellers was :p Ik vond dat ik hem met 6 maanden al vrij vlot in huis had :p
Nou ja, een maand nadat ie was verzonden ;). Het wachten zelf duurde inderdaad wel een half jaartje ;). Het duurde zelfs al zolang dat ik nog serieus naar de Sony Smartwatch 2 heb gekeken, maar mij spreekt het concept van de Pebble toch meer aan.

[ Voor 16% gewijzigd door ksborg op 11-10-2013 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• midego
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-01 08:49
Ook mijn Pebble wordt vandaag afgeleverd, wel €42,82 betalen aan kosten.
Pagina: 1 ... 7 ... 33 Laatste

Let op:
Berichten over andere smartwatches mogen in:
- Pebble Time / Pebble Time Steel / Pebble Time Round: [Pebble Time (Steel) / Time Round] Ervaringen & Discussie
- Pebble 2 / Pebble Time 2 / Pebble 2 SE: [Pebble (Time) 2 / 2 SE] Ervaringen & Discussie

Berichten over de levertijd kan in ~~~[Pebble E-Paper Watch] Levertijden & Prijzen.

Pebble is recentelijk overgenomen door FitBit. Discussie en gevolgen betreft deze overname hoort in: Fitbit neemt Pebble over - toekomstperspectief?.