Kan me niet herinneren dat ik een dergelijke instelling tegengekomen ben. Wel ben ik in Pebble Reminder & Notifications de optie tegengekomen om het alarm van je telefoon af te laten gaan of alleen te laten vibreren als de connectie verbroken raakt.
Nu na een paar dagen ben ik nog steeds dolblij met m'n Pebble. Ik heb er op dit moment 2 watchfaces op staan (een eigengemaakte via Canvas en Dutch Fuzzy Time), Pebble Navigator (nog niet actief gebruikt), Pebble Reminder, PebbleDialer, Impetus en MultiTimer. Nu heb ik nog 1 slot over voor andere sportapps....
Verder gebruik ik nog (telefoon-only-apps):
- Pebble Notifier (voor volledige vrijheid in bepalen welke notificaties ik wanneer doorgestuurd wil hebben),
- eNotify (ik gebruik aqua mail voor email, maar die heeft ongoing notifications, dus dan wordt je knettergek van de meldingen dat ie aan het synchroniseren is),
- Pebble Locker (telefoon verbonden met Pebble is te unlocken met alleen vegen, telefoon zonder verbinding met Pebble vraagt om pincode),
- Pebble Adventure Navigation (turn-by-turn-navigatie, werkt volledig op de telefoon, verzendt de aanwijzingen via notificaties)
- Pebble AutoSilent (zet geluid van de telefoon uit bij connectie met Pebble, geluid weer aan bij verbroken connectie).
In principe kan ik nu alles via m'n horloge doen wat ik wil, krijg ik de notificaties die ik wil met netjes 's nachts geen notificaties (behalve als ik gebeld word midden in de nacht, zal dan noodgeval zijn). Een slot of 2 extra zou ik wel prettig gevonden hebben
[
Voor 1% gewijzigd door
Fotogravinnetje op 05-10-2013 11:59
. Reden: Leesbaarheid verbeterd ]