Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 01-09 18:03
Of je hebt mazzel en je betaald niets :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-09 19:14

S913

Abusus non tollit usum

En je wacht een aantal weken ipv 3 dagen :+
Reken je nou ook nog 21% over die 10 euro? Omdat er nog wel 21% naast staat.

Volgens mij zou je in jouw berekening 21% BTW moeten betalen over 75,44 euro = 15,84 euro

[ Voor 84% gewijzigd door S913 op 27-11-2013 18:58 ]

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ludacrash
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-08 21:47
oke dat word dus kleingeld klaarleggen omdat ze blijkbaar exact op de cent gepast betaald willen hebben.
Iemand enig idee of je op de DHL tracking site kan zien wat de kosten zullen zijn voordat ze de pebble komen brengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyThes
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13:16
ludacrash schreef op woensdag 27 november 2013 @ 23:11:
oke dat word dus kleingeld klaarleggen omdat ze blijkbaar exact op de cent gepast betaald willen hebben.
Iemand enig idee of je op de DHL tracking site kan zien wat de kosten zullen zijn voordat ze de pebble komen brengen?
Dat is dus de grap. Je hoort pas wanneer ze voor je neus staan wat het kost... 8)7

• Daan00
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-09 16:07
Is er al een eenduidig antwoord waarom je soms niks (okee, geluk) en soms verschillende bedragen moet betalen? Vooral dat laatste, verschillende bedragen, snap ik niks van.

Bandicoot heeft hier bezwaar gemaakt tegen die €42,82, en die is gegrond verklaard. Dat houdt toch in dat toekomstige klanten dat níet meer hoeven te betalen!? :?

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 21:42

RobertowNL

For your gear!

ludacrash schreef op woensdag 27 november 2013 @ 23:11:
Even bellen met de 0800 nummer daar kunnen ze het zien. En mijn ervaring na pakket of 5 met Btw via DHL dat je geen centen hoeft te hebben :P (30.82 =30.80 of 30.85) of ik heb hier gewoon een makkelijke bezorger.
Daan00 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 03:14:
Is er al een eenduidig antwoord waarom je soms niks (okee, geluk) en soms verschillende bedragen moet betalen? Vooral dat laatste, verschillende bedragen, snap ik niks van.

Bandicoot heeft hier bezwaar gemaakt tegen die €42,82, en die is gegrond verklaard. Dat houdt toch in dat toekomstige klanten dat níet meer hoeven te betalen!? :?
Het is gegrond verklaard dat het bedrag te hoog was, niet dat hij niet hoeft te betalen.

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Of de vrachtbrief van DHL en 'verzendbrief' van Pebble staat beide met koeieletters dat ze de ontvanger moeten bellen (mijn mobiele nummer dat ik bij de bestelling op heb gegeven stond ook op beide brieven) wanneer ze hem willen gaan afleveren ... Zou veel gez**k schelen als ze dat gedaan hadden (kan je vragen was de kosten worden en in mijn geval had ik even naar beneden kunnen lopen ipv de deurbel niet gehoord te hebben ...)

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
Haha DHL is dus bijna net zo handig als TNT waar de code het pas doet op de ochtend dat de bezorger bij je aanbelt. Met ook bij diverse zendingen andere bedragen. Wat dat betreft zou een status wacht op inklaring wel makkelijk zijn geweest.

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Huh? Ik heb mijn DHL pakketje kunnen tracken vanaf het moment hij Hongkong verliet. Ik heb dan ook 's ochtends gezien dat hij zou komen ... maja, ze hebben denk ik héél zachtjes aangebeld ;)

Overigens, TNT belt wel en laat zelfs zijn mobiele nummer achter, zodat hij evt. als hij nog in de buurt is, nog even langs komt. Maar zoals eerder vermeldt, je bent afhankelijk van de bezorger.

~ H.P. Lovecraft

• efari
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-09 10:21
jip_86 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 15:56:
[...]

Een transportpost van 100 euro is wel overdreven natuurlijk. De Pebble is in euro's zo ong 110 euro.

21% van 110 = 23.10
48.50 - 23.10 (btw) - 10 (verwerkingskosten) = 23.40 die je ergens mist (transportkosten ?)
Erger nog.. Op de verpakking staat (zoals hierboven vermeld) dat de inhoud $90 is, ongeveer €70.dus er gaat nog meer dan wat je aangeeft ergens verloren.. (maar nogmaals: de BTW wordt berekend op prijs + transportkosten)
Ik had dan een mail gestuurd naar DHL, en ze hebben me een brief gestuurd waarin staat dat die kosten bestaan uit €38,5 BTW en €10 verwerking

[ Voor 4% gewijzigd door efari op 28-11-2013 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeeeelllllpppppp!!!!
Vol verwachting gisteren mijn Pebble gekregen.
App geinstalleerd op Experia Z1.
Ze paren. Telefoon geeft update aan. Installeren die hap.
Pebble date up. Telefoon zoekt opnieuw contact.
En het hele liedtje begint opnieuw.
Er valt geen knop te bedienen op de Pebble.
Zegt continue dat ik moet updaten.
Pffffff moedeloos word je er van.
Nieuw speeltje maar nu al zware irritatie!!!
Wie heeft tips. Pebble reageert ook niet lekker snel op mail.

Bedankt alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:02
Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 07:01:
Heeeeelllllpppppp!!!!

Bedankt alvast.
Troubleshooting al gedaan?
http://help.getpebble.com...d-troubleshooting-#Update
En je kan ook nog naar recovery mode (terug naar de 1.0 backup) door 3x achter elkaar een harde reboot te doen (middelste knop + linker knop ingedrukt houden)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyThes
Probeer dit eens:
Vlien schreef op donderdag 14 november 2013 @ 10:24:
Ik had mijne 17 okt. besteld en kreeg hem gister binnen. Nog in het oude doosje en met de Singpost dus. Ik moest ook nog even contant geld bij elkaar schrapen van mn collega's voor de invoerrechten want ik had niks bij me..
Eerst werkte hij alleen niet omdat hij gelijk de update ging doen, daarna de connectie kwijt was en na opnieuw connecten weer de update en zo zat ik in een endless loop.
Gelukkig vond ik op het Pebble forum de oplossing:

I went to : http://fw.pebbledev.org/ on my iphone and clicked on the 1.3 file, and chose to open in pebble app, it the downloaded it to the watch and seems to be working.

i then updated to the latest firmware and that seems to be working too now.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandaag mijn vervangende Pebble ontvangen.
Kwam keurig met DHL Express net met een waarde van S10,-

Onder de opmerkingen op de Bon stond nadrukkelijk dat het een Swap model betreft en dat er bij verdere vragen eerst contact opgenomen moest worden met de Pebble helpdesk.

Mooi!

Edit: Ik zit net een nieuwe ScreenProtector te bestellen voor die RMA pebble en zie dat BestSkin nu Buy 1 get 1 free heeft.

Dus mocht er iemand nog een screenprotector zoeken, het is alleen vandaag (Black Friday)

http://www.bestskinsever.com

[ Voor 30% gewijzigd door Donstil op 29-11-2013 11:34 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris_NL
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 30-07-2024

Chris_NL

Miauw

Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 07:01:
Heeeeelllllpppppp!!!!

Bedankt alvast.
Met het volgende stappen plan zou het weer moeten werken:
Try installing the PREVIOUS Pebble software onto your watch:
Open the Pebble app, but ignore the Software Update (Hit Cancel/Remind me later.).
If the app automatically starts updating firmware, cancel it (hit the up arrow)
If the serial number of your watch starts with a Q, open this link on your Android or iOS device using your phone's web browser:
http://pebblefw.s3.amazon...z/normal_v1_5_v1.12.2.pbz
If the serial number does not start with a Q, open this link on on your Android or iOS device using your phone's web browser:
http://pebblefw.s3.amazon.../normal_ev2_4_v1.12.1.pbz
When the link is opened in your phone's web browser you will get an option to "Open in...". Select Pebble.
The Pebble app will open and show a popup to notifying you that "Firmware from sources other than Pebble may cause instability or damage to your Pebble. Are you sure you want to proceed?". Tap "Continue".
Tap "Update" to install the v1.12 firmware.
If the 1.12 firmware allows your watch to work normally, attempt to update to the 1.13 firmware via your watch's Pebble app.
Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3ckmate
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14:15
20 dollar korting op een pebble, verloopt binnenkort, heb me maar een zwarte besteld.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan00
Law0070 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 17:13:
20 dollar korting op een pebble, verloopt binnenkort, heb me maar een zwarte besteld.. :)
Fijn. Woensdag mijn Pebble besteld voor 150 dollar én ik had niet de mogelijkheid om voor standard of fast shipping te kiezen.. Maar hé, that's life :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Daan00 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 17:18:
[...]

Fijn. Woensdag mijn Pebble besteld voor 150 dollar én ik had niet de mogelijkheid om voor standard of fast shipping te kiezen.. Maar hé, that's life :9
Je kan ook niet kiezen.
Ze zijn gewoon overgestapt van SPost naar DHL.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-09 20:24

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Wybo schreef op maandag 11 februari 2013 @ 11:12:
Het mooiste zou ik ook een buienradar widgetje zoals van buienalarm willen :D
Wybo schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 08:27:
Ik vrees dat ik het antwoord al wel weet... maar is iemand al een watchapp tegen gekomen die samenwerkt met (bijvoorbeeld) buienradar?

Ik kan waarschuwingen via (android) notifier van buienalarm natuurlijk doorsturen en gewaarschuwd worden met een trilling. Maar wat ik zoek is een watchapp die het volgende tijdstip (plus tijdsduur) op mijn pebble zet. Maar hoewel veel watchapps wel het huidige weer, of dat van de volgende dagen weer kunnen geven kan ik dit nergens vinden.
Goed, ik denk dat ik nog voor de kerstdagen voor mezelf en mijn vriendin (cadeautje) een Pebble ga bestellen, en aangezien Buienalarm mijn app is zal ik dan zeker kijken of ik er wat leuks mee kan doen. :)

De enige reden waarom ik nog twijfel is de impact op de batterijduur. Volgens mij valt dat voor mijn iPhone nog wel mee (vanwege Bluetooth LE) maar mijn vriendin heeft een S3 en hoewel die ook Bluetooth LE heeft ondersteunt de Pebble dat niet met de S3, begreep ik? Kan iemand dat bevestigen of ontkrachten? Een zoektocht via Google heeft me het afgelopen uur helemaal niets opgeleverd namelijk.

[ Voor 15% gewijzigd door gday op 30-11-2013 01:51 ]

ingen vill veta var du köpt din tröja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Voor bt Le heb je Android 4.3 nodig geloof ik.
Maar het maakt voor de batterij weinig uit. Je update frequentie wel. Dus niet elke seconde doen maar eke minuut

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Ja maar de Galaxy S3 had al Bluetooth 4.0 voordat het standaard in Android zat (vanaf 4.3 inderdaad). Nu is volgens mij de update naar 4.3 wel op komst voor de S3 (4.1 draait er nu nog op geloof ik). De Pebble ondersteunt Bluetooth 4.0 dus ook met Android, indien 4.3+ (en de telefoon zelf het ook ondersteunt uiteraard)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
gday schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 01:35:

Goed, ik denk dat ik nog voor de kerstdagen voor mezelf en mijn vriendin (cadeautje) een Pebble ga bestellen, en aangezien Buienalarm mijn app is zal ik dan zeker kijken of ik er wat leuks mee kan doen. :)
Dat is heel goed nieuws :)

Voor een mooie weergave van jouw app op de pebble leg ik hem met alle plezier wat vaker aan de lader.
Al zou ik denken dat een update per 10 minuten voldoende zou moeten zijn. En dat merkt noch de telefoon noch de pebble echt geloof ik.
/edit: gewoon dezelfde interval als je op de telefoon opvraagt natuurlijk. Het is de telefoon die de data verstuurd.

[ Voor 9% gewijzigd door ArthurMorgan op 30-11-2013 07:20 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fotogravinnetje
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 29-08 16:50
Op dit moment gebruikt Pebble alleen op de iPhone BTLE, omdat dat nodig is voor de notificaties (ANCS). Het effect op je batterij schijnt namelijk helemaal niet zo groot te zijn. Alles wat je telefoon naar je Pebble verstuurt gaat via de "gewone" bluetooth-verbinding. Het staat voor zover ik begrepen heb laag op het prioriteiten-lijstje van Pebble om het ook voor Android te implementeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Fotogravinnetje schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 07:57:
Op dit moment gebruikt Pebble alleen op de iPhone BTLE, omdat dat nodig is voor de notificaties (ANCS). Het effect op je batterij schijnt namelijk helemaal niet zo groot te zijn. Alles wat je telefoon naar je Pebble verstuurt gaat via de "gewone" bluetooth-verbinding. Het staat voor zover ik begrepen heb laag op het prioriteiten-lijstje van Pebble om het ook voor Android te implementeren
klopt niet helemaal, op mijn lg g2 gebruikt ie ook gewoon btle als ik het icoontje mag geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fotogravinnetje
Ik heb de info hier vandaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Wybo schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 07:15:
[...]

Dat is heel goed nieuws :)

Voor een mooie weergave van jouw app op de pebble leg ik hem met alle plezier wat vaker aan de lader.
Al zou ik denken dat een update per 10 minuten voldoende zou moeten zijn. En dat merkt noch de telefoon noch de pebble echt geloof ik.
/edit: gewoon dezelfde interval als je op de telefoon opvraagt natuurlijk. Het is de telefoon die de data verstuurd.
Heb ze net besteld, na het lezen van de voorgaande reacties (en ook elders op internet) dat het uiteindelijk wel meevalt met de impact. Hopelijk kom ik dan snel toe aan het developen voor de Pebble. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyThes
gday schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 11:51:
[...]

Heb ze net besteld, na het lezen van de voorgaande reacties (en ook elders op internet) dat het uiteindelijk wel meevalt met de impact. Hopelijk kom ik dan snel toe aan het developen voor de Pebble. :)
Waar is de "Like" button! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja!!! :) Het heeft gewerkt.
Hartelijk bedankt _/-\o_ . Ben er blij mee.
Chris_NL schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:22:
[...]

Met het volgende stappen plan zou het weer moeten werken:

[...]

Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris Peters
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-09 07:05
Ik heb een nieuwe zwarte pebble besteld. De rode die ik nu over heb gaat de verkoop in. Iemand hier interesse?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een ongeloof schijt horloge zeg!!!! Gisteren via tips van jullie aan de praat gekregen.
Nu is de batterij al op. Hang aan zijn oplader. Weer het zelfde liedje. Vraag continue om update.
Moet toch niet zo zijn dat dit iedere keer gaat gebeuren.
En Pebble helpdesk geeft ook niet thuis. Donderdag gemaild maar tot op heden geen antwoord.
Grrrrrrrrrrrrrr!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Ik heb dit draadje niet doorzocht dus kan zijn dat dit een repost is. Ik heb de work-around niet hiervandaan, misschien kan ik er iemand nog blij mee maken.

Voor diegenen waarbij de (samsung) telefoon tegen je gaat lopen schreeuwen na installatie van de pebble app: je moet "Google Text-to-Speech Engine" (of samsung tts) freezen/disablen, dit kan via titanium backup (blijkbaar, gebruik ik zelf niet) of via settings>application manager>all (na iedere reboot moet je dit herhalen). Tadaa, geen geschreeuw meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nog tips om in contact te komen Pebble helpdesk.
Volgens mij zijn ze op vakantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
iets positiefs mailen dan reageren ze binnen een uur (ja dat is me echt overkomen)

als je problemen hebt laten ze je rustig een week wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kerberos84
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:05
Ik vraag me nu af of jullie een Pebble overbodig vinden of niet, gebruiken jullie die nu echt elke dag? Ik ben echt aan t twijfelen!

No Gillette, No Minette

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyThes
Ikke wel. Heb een Note 3 dus die hoef ik nu niet elke keer uit mn broekzak proberen te halen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Kerberos84 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 13:27:
Ik vraag me nu af of jullie een Pebble overbodig vinden of niet, gebruiken jullie die nu echt elke dag? Ik ben echt aan t twijfelen!
Elke dag in de auto of op de fiets voor het bedienen van mn muziek.
Elke keer als ik een berichtje krijg. Scheelt een hoop telefoons uit je broekzak vissen. Zeker nu het handschoenen weer is wel praktisch.
Ik maak er ook gebruik van dat mijn telefoon nu altijd op "stil" kan. Een trilding dat altijd om je pols zit is een stuk handiger dan een die je soms ook op tafel hebt liggen of in een tas stopt. Zeker voor vrouwen die hun telefoon standaard in hun handtasje bewaren is het een uitkomst.

En je kan er ook nog eens de tijd op zien ;)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Absoluut. Als je de Pebble een paar uurtjes gebruikt ben je verkocht. Vooral op de zaak vind ik het ideaal, zodra vroeger mijn telefoon ging (Notificatie of bellen) was ik toch altijd geneigd hem te pakken. Het kon immers ook belangrijk zijn. Nu kijk ik even op de Pebble, is het privé dan komt het wel, is het zakelijk dan doe ik er iets mee.

Ideaal.

(Heb mijn telefoon nu ook altijd op stil btw. Werkt ook heerlijk ontspannend)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Met mijn voorgangers ^^

~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobgrinder
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-09 14:29

noobgrinder

Prrrr bleep boem!

Voor de liefhebbers een watchface die ik heb gemaakt (SDK2), gebaseerd op de Pip Boy van Fallout.
Afbeeldingslocatie: http://bertderuiter.nl/wp-content/uploads/2013/12/pebble_screen-186x300.jpg
Pip Boy 100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froop1992
  • Laatst online: 16-09-2024
Ah, die is wel tof. Hij wil hem echter niet naar mijn pebble uploaden.

[ Voor 57% gewijzigd door Froop1992 op 03-12-2013 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Ja, dag in dag uit, zou na een weekje niet meer zonder kunnen :)

Gewoon zo relaxed om op je horloge te kijken of iets je moet doen met een melding of dat je het even kunt negeren en niet de telefoon daarvoor uit je zak of tas te hoeven peuteren.

Heerlijk ding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobgrinder

noobgrinder

Prrrr bleep boem!

Froop1992 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 15:02:
Ah, die is wel tof. Hij wil hem echter niet naar mijn pebble uploaden.
Heb je wel de 2.0 firmware op je pebble staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kerberos84
Lap, kheb hem besteld... Een zwarte Pebble

Update 1: na minder dan 24u status verzonden :)

[ Voor 64% gewijzigd door Kerberos84 op 04-12-2013 16:35 ]

No Gillette, No Minette

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Unbelievabl
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-09 12:45
Heb vrijdag een grijze Pebble besteld. Iemand ervaring met de shipping tijden van de grijze Pebble?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Ik vraag me nu af of jullie een Pebble overbodig vinden of niet, gebruiken jullie die nu echt elke dag?
Tot nu toe wel :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyThes
Zijn er hier trouwens mensen welke ervaring hebben met watchfaces maken voor de Pebble? (kuch noobgrinder kuch O-) )

Met SDK1 gebruikte ik altijd deze watchface:
http://www.mypebblefaces.com/apps/4021/3750/

Nu zit ik op SDK2 en heeft de maker hiervan een poging gedaan de face te porten naar SDK2 maar hij crasht. De maker zelf kan er niet achter komen waar het mis gaat en ik met mijn gebrek aan C ervaring kom er ook niet uit. :(

Wellicht dat iemand er na een blik op geworpen te hebben het ziet? _/-\o_
https://github.com/MaikJoosten/DutchFuzzyTimeSource

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
The Unbelievabl schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 16:04:
Heb vrijdag een grijze Pebble besteld. Iemand ervaring met de shipping tijden van de grijze Pebble?
Als je voor gratis verzending hebt gekozen, 3/4 weken + eventueel oponthoud bij de douane, als je voor de betaalde variant hebt gekozen volgens mij (en van wat ik hier lees) vaak binnen een week :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froop1992
noobgrinder schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 15:11:
[...]

Heb je wel de 2.0 firmware op je pebble staan?
Nee, maar als ik een FW update check doe in de Pebble App, krijg ik de melding dat alles up to date is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fotogravinnetje
Froop1992, de 2.0-firmware is nog in beta. Apps en faces voor 2.0 zijn niet compatible met 1.x en andersom ook niet. Om de beta te installeren moet je wel iets meer doen dan alleen een FW update via de Pebble-app ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froop1992
Fotogravinnetje schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 18:53:
Froop1992, de 2.0-firmware is nog in beta. Apps en faces voor 2.0 zijn niet compatible met 1.x en andersom ook niet. Om de beta te installeren moet je wel iets meer doen dan alleen een FW update via de Pebble-app ;)
Ah oke, bedankt. Ik zit nog niet zo lang in dit wereldje, dus vergeef me mijn onwetendheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan00
The Unbelievabl schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 16:04:
Woensdag (27e) besteld, gister binnen gekregen, nieuwe verpakking.

Mocht helaas wel 42 euro betalen aan de DHL man... Was ook te zien via de tracking dat hij een halve dag bij de douane lag.

Notificaties komen allemaal door via iOS 7, maar wel 1 seconde vertraagd. Eerst begint m'n iPhone 5 te trillen, daarna de Pebble.

Via de betaalde Smartwatch+ app kan ik nu de camera bedienen, agenda bekijken, iPhone laten rinkelen als ik 'm kwijt ben, stock's bekijken, GPS, en de SmartStatus app. Aardige toevoeging!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Zaterdagochtend besteld, eergisteren bericht ontvangen dat ie verzonden is, en 43 uur na de verzendbevestiging krijg ik via de tracking code te zien dat de koerier onderweg is naar mij. Lekker vlot, zo met DHL!

Ik heb begrepen dat ik aan de deur een hoop mag bijlappen aangezien ik 2 Pebbles heb besteld. Heb allerlei coupures en kleingeld klaarliggen. :)

[ Voor 4% gewijzigd door gday op 04-12-2013 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobgrinder

noobgrinder

Prrrr bleep boem!

SkyThes schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 16:48:
Zijn er hier trouwens mensen welke ervaring hebben met watchfaces maken voor de Pebble? (kuch noobgrinder kuch O-) )

Met SDK1 gebruikte ik altijd deze watchface:
http://www.mypebblefaces.com/apps/4021/3750/

Nu zit ik op SDK2 en heeft de maker hiervan een poging gedaan de face te porten naar SDK2 maar hij crasht. De maker zelf kan er niet achter komen waar het mis gaat en ik met mijn gebrek aan C ervaring kom er ook niet uit. :(

Wellicht dat iemand er na een blik op geworpen te hebben het ziet? _/-\o_
https://github.com/MaikJoosten/DutchFuzzyTimeSource
Ik heb er even naar gekeken, maar voor mij kost het te veel tijd om 'm om te bouwen naar SDK2...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyThes
Ok geen probleem! Bedankt voor het kijken in ieder geval! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fotogravinnetje
Hij hoeft niet meer omgebouwd te worden naar SDK2. We moeten alleen de bug nog zien te vinden waarom hij direct crasht op de Pebble. Als je geen tijd opvraagt, gaat het wel goed ;) (Behalve natuurlijk dat je dan een leeg scherm hebt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobgrinder

noobgrinder

Prrrr bleep boem!

Fotogravinnetje schreef op woensdag 04 december 2013 @ 12:48:
Hij hoeft niet meer omgebouwd te worden naar SDK2. We moeten alleen de bug nog zien te vinden waarom hij direct crasht op de Pebble. Als je geen tijd opvraagt, gaat het wel goed ;) (Behalve natuurlijk dat je dan een leeg scherm hebt)
Ik heb 'm eens in cloudpebble gegooid en zie zo ook niet waarom die crashed.
Misschien is het makkelijker om de sdk2 fuzzytime te vertalen? (mist wel animaties...)
https://github.com/pebble...ter/watchfaces/fuzzy_time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Unbelievabl
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-09 12:45
Daan00 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 21:07:
[...]

Woensdag (27e) besteld, gister binnen gekregen, nieuwe verpakking.
Was dit een grijze die ook op backorder stond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hen de mijne vrijdag bestelt, een zwarte en hij wordt verzonden via Singapost, ik heb eergisteren m'n track code gekregen maar die blijkt niet te werken, kan iemand mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

Verwijderd schreef op woensdag 04 december 2013 @ 17:36:
Ik hen de mijne vrijdag bestelt, een zwarte en hij wordt verzonden via Singapost, ik heb eergisteren m'n track code gekregen maar die blijkt niet te werken, kan iemand mij helpen?
Duurt een (heel) aantal dagen :) Vaak tussen de 4-10 dagen.

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Verwijderd schreef op woensdag 04 december 2013 @ 17:36:
die van mij werkte ook pas na een week :P

geduld is een schone zaak als je iets verstuurt met Singpost...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En weet iemand hoelang he duurt via singapost ? De gratis verzending, iemand ervaring ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Verwijderd schreef op woensdag 04 december 2013 @ 18:27:
En weet iemand hoelang he duurt via singapost ? De gratis verzending, iemand ervaring ?
Eeuwig. Want ze gebruiken singapost niet meer.
Alle verzendopties zijn "gratis" (bij de prijs inbegrepen). Ze zijn alleen overgestapt van SP op DHL

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Dat dacht ik ook, maar ik zie nadat ik hem besteld had (gratis via DHL), dat ze nu gratis bezorging aanbieden (enkele weken bezorgtijd) en via DHL (enkele dagen) vragen ze $25 voor ... Ik was dus nog net op tijd om hem "gratis" (tussen aanhalingstekens ivm de additionale 42 euro ;)) via DHL te krijgen.

~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar mijn track code Begint met RA en volgens de mail van pebbles moet je dan kijken ip de site van singapost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
Die RA code is idd van singpost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar er wordt gezegd hier dat singapost niet meer gebruikt wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyThes
Dat blijkt nu schijnbaar tijdelijk te zijn geweest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

Ze hadden een grote achterstand/extra controles bij Singapore post, momenteel lijkt het weer iets sneller te gaan dus ze verzenden nu ''gewoon'' weer via Singapore post.

Reken maar gewoon op een week of 4 (of meer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

gday schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 11:51:
[...]

Goed, heb wat documentatie doorgenomen en ik moet sowieso wachten tot SDK2.0 uit beta is voordat ik iets ga uitbrengen want die maakt het developen van Buienalarm voor Pebble wel aanzienlijk makkelijker. Mooi projectje voor de decembermaand. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door gday op 04-12-2013 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

V.w.b. de 42 euro die ik aan DHL heb moeten betalen, ik heb een berekening van DHL gekregen en het heeft er helemaal mee te maken met het feit dat Pebble niet op de factuur/pakbon vermeldt heeft dat er geen verzendkosten waren ... Daarom zijn zij (DHL) aannames gaan maken van de verzendkosten (inderdaad bijna 90 euro!) en hebben dat bij de waarde van de Pebble opgeteld en daar dan die BTW over berekend (= die 42 euro).

Dus tja ... ben bang dat ik nu bij DHL niet verder kom en weet niet of Pebble hier nog iets kan betekenen...

~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 15:19
Ik zou het wel melden bij Pebble, helemaal netjes is het niet. Al vind ik het eigenlijk niet netjes van DHL om dat dan op die manier in te schatten.

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whinger
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 09-09 15:28
Beetje vreemde verhalen lees ik hier over die 42 euro, dan zou je er dus vanuit gaan dat het totaal bedrag 200 euro is en je dus 21% btw betaald? Ik heb zelf afgelopen maandag een zwarte pebble besteld met dhl express verzending. Hierbij betaal je dus 25 dollar extra, maar volgens mij hebben de meeste mensen hiervoor gekozen? Zijn er hier mensen die dit voor mij kunnen confirmen? Oftewel moet ik zorgen dat ik 42 euro cash in huis heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

@Hierboven: Toen ik hem bestelde was het gratis bezorging via DHL ... en ja, inderdaad (ik heb de berekening van DHL ontvangen): 110 euro voor de Pebble, plus bijna 90 euro aan berekende verzendkosten (omdat Pebble niet vermeld heeft dat die gratis was) komt je inderdaad kom je dan op bijna 200 euro waar zij 21% over berekend hebben:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
1 Waarde goederen      € 109.08

2 waarde transport
tot grens EEG          € 62.30 

3 waarde transport
binnen de EEG          € 26.70 

4 invoerrechten        € 0.00 
                       ========
totaal                 € 198.07 X 21%

BTW op de invoer       € 41.60

Ik heb Pebble een mailtje gestuurd om te kijken of ze me kunnen helpen met een verklaring richting DHL dat de shipping free was.

~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whinger
Hmm juist, dat is dus misschien doordat het gratis was en het niet gespecificeerd was.
Ik vraag mij nu dus af of ze wellicht bij mij het volgende kunnen zien:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Waarde goederen        € 95.41 ($ 130.00 ivm de korting)

waarde transport       € 18.34 ($ 25.00)

invoerrechten          € 0.00 
                       ========
totaal                 € 113.75 X 21%

BTW op de invoer       € 23.89

Hopelijk wel, en anders maar betalen en er dan achter komen dat ik te lui ben om achter de laatste 20 euro aan te gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronzelver
  • Laatst online: 26-06 13:20
Ik heb eergisteren ook 42 Euro BTW mogen bijbetalen, op de pakbon van Pebble stond een bedrag van 150 USD (incl. 25 USD transportkosten).

GA-Z97X-UD5H, Core i5 4670, 8Gb DDR3, MSI GTX 1050 Ti 4Gb, Samsung 840 EVO 250 Gb SSD, BCM94360CD Wifi+Bluetooth 4.0LE, MacOS 13 High Sierra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke internetfora schuimen jullie af voor pebble apps en informatie? De officiele Peblle community is namelijk zo chaotisch ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:54
Voor de mensen die bleeding edge willen draaien kunnen hier de fw 2.0 beta op de pebble installeren:

https://developer.getpebble.com/2/getting-started/

Op deze link zijn al een populaire watchfaces naar de 2.0 skd omgezet:

https://developer.getpebb.../Top-Pebble-SDK-2.0-Apps/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe lang duurt het voordat je pebble binnen is vanaf het moment dat je je track & trace code van singapost hebt ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Verwijderd schreef op donderdag 05 december 2013 @ 18:08:
Hoe lang duurt het voordat je pebble binnen is vanaf het moment dat je je track & trace code van singapost hebt ontvangen?
Ligt heel erg aan de douane. Meestal 2-4 weken na verzending.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dankjewel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• z0rk0l
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09-06 19:05
Ik heb ook net mijn pebble binnen. Moest overigens 42 euro betalen aan de zeer onvriendelijke bezorger.

Verder erg blij met de pebble.
1 vraagje, Ik heb de pebble notification app gedownload. Moet ik dan in de originele pebble app de notifications uit zetten om conflicten te voorkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
z0rk0l schreef op donderdag 05 december 2013 @ 21:15:
Ik heb ook net mijn pebble binnen. Moest overigens 42 euro betalen aan de zeer onvriendelijke bezorger.

Verder erg blij met de pebble.
1 vraagje, Ik heb de pebble notification app gedownload. Moet ik dan in de originele pebble app de notifications uit zetten om conflicten te voorkomen?
Moet niet, maar is wel aan te raden. Anders krijg je mail enzo dubbel binnen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
RocketKoen schreef op donderdag 05 december 2013 @ 19:03:
[...]

Ligt heel erg aan de douane. Meestal 2-4 weken na verzending.
Douane heeft niets met de track&trace code van Singpost te maken, wat jij nu noemt is de totale verzendtijd met Singpost :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
Dat bedoelt hij toch ook? Totale verzenddtijd is 2 tot 4 weken, afhankelijk van hoe snel hij door de douane is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

Had zaterdag een aantal nieuwe skins besteld voor de Pebble dit keer bij gadgetwrap (vorige keer op Ebay) maar met de black friday sale (nu winter sale) krijg je 30% korting. Samen met de 3+1 gratis actie is het dan wel te betalen ;).
Grootste voordeel van gadgetwrap vs ebay is dat je voor de verzendkosten nieuwe kan bestellen (zelfde kleuren die je hebt) dus je kan af en toe blijven wisselen.

Ze hadden er netjes een transfer folie bij zitten waardoor opplakken vrij gemakkelijk ging en ook de protectors voor het midden zijn vrij dun/zie je niet zitten (in tegenstelling tot de vorige die ik van Ebay af had).

Foto van 2 van de wraps; hyper green en glossy red:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/uqh3nd6m.jpg

Overigens nog niets gehoord van mijn bezwaar bij DHL; zal wel even duren voordat je bericht krijgt denk ik :)

[ Voor 10% gewijzigd door RobertowNL op 06-12-2013 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Zijn die wraps er dan makkelijk af te krijgen of her te gebruiken?

Over dat bezwaar bij DHL, vermoed dat je hetzelfde antwoord gaat krijgen als ik hierboven postte (@ 05 december 2013 09:39). Maar gaat nu om het principe, dus heb ze weer terug gemaild :P

~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

S913 schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 20:00:
Zijn die wraps er dan makkelijk af te krijgen of her te gebruiken?
Ja gaan er vrij makkelijk af (als je dat wil). Hergebruiken kan wellicht wel maar je krijgt ze er nooit weer zo strak/netjes op. Je kan bij bij dit bedrijf voor de verzendkosten (2 dollar) gewoon een nieuwe krijgen als je oude stuk/gebruikt zijn (ook bij wisselen). Laat gewoon straks af en toe 4 nieuwen opsturen als ik ze op heb :).
Over dat bezwaar bij DHL, vermoed dat je hetzelfde antwoord gaat krijgen als ik hierboven postte (@ 05 december 2013 09:39). Maar gaat nu om het principe, dus heb ze weer terug gemaild :P
Ah dat had ik even gemist. Hier nog geen antwoord dus maar zal inderdaad wel iets van de zelfde strekking worden. Ga er zeker nog een paar mailtjes aan wagen als het moet ;).
Ze rekenen dus geen kosten voor het inklaren, goed om te weten (ze hebben bij mij eerder nog nooit dit soort informatie gedeeld als ik er om vroeg).

[ Voor 7% gewijzigd door RobertowNL op 06-12-2013 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kerberos84
Saturday, December 07, 2013 Location Time
12 Arrived at Sort Facility BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 05:10
11 Customs status updated BRUSSELS - BELGIUM 04:14
10 Departed Facility in LEIPZIG - GERMANY LEIPZIG - GERMANY 04:04
Levert DHL ook op zaterdag? En minder dan 1 uur in douane? Zou dat kunnen betekenen dat ik geen kosten ga hebben?

No Gillette, No Minette

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Kerberos84 schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 09:04:
[...]

Levert DHL ook op zaterdag? En minder dan 1 uur in douane? Zou dat kunnen betekenen dat ik geen kosten ga hebben?
Bij mij duurde dat proces 54 minuten, maar ik mocht wel 81 euro aftikken aan de deur (2 Pebbles). ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whinger
Heb mijn pebble inmiddels ook binnen, moest inderdaad ook 42 euro betalen. Heeft iemand hier succesvol bezwaar tegen gemaakt? Zal er maandag zelf even een telefoontje aan wagen.

Tot nu toe bevalt de pebble mij erg goed trouwens, ben wel een tijdje bezig geweest om mijn telefoon naar android 4.2 te flashen aangezien je anders geen whatsapp notificaties kan ontvangen (tenminste niet via de bijbehorende pebble app). Ik ben er nog niet uit welke watchface ik wil gebruiken. Ik vind de modern watchface uit de pebble store wel mooi, maar ik vraag mij af of de seconden wijzer veel effect heeft op het stroomgebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
j.devreede schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 18:39:
maar ik vraag mij af of de seconden wijzer veel effect heeft op het stroomgebruik.
Ja. Verschil tussen met en zonder seconden wijzer is dat de Pebble met seconden wijzer elke seconde het scherm moet refreshen en zonder secondewijzer slechts 1x per minuut. Als je snel rekent scheelt dat toch snel 59 x refreshen per minuut :9 Ik heb op meerdere plekken gelezen dat je dat wel merkt in de accuduur. Maar je hebt modern ook zonder seconden wijzer he ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Rupie op 07-12-2013 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Ben in het weekend begonnen aan Buienalarm voor Pebble.

Heb inmiddels een eerste versie met een mooi grafiekje kunnen maken. Zie hier een screenshot van live data van dit moment:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/717032/pebble-screenshot_2013-12-09_00-48-23.png

Door een keertje te schudden met de pols kan de grafiek ververst worden:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/717032/pebble-screenshot_2013-12-09_00-52-40.png =========> Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/717032/pebble-screenshot_2013-12-09_00-53-41.png

Ik zit nog te twijfelen of ik er een watchface of een watchapp van moet maken. Een watchface lijkt me wat te beperkt dus ik neig naar een watchapp. Vanwege beperkingen op iOS heb ik ervoor gekozen om niet de apps op Android en iOS te gebruiken om data door te sturen naar de Pebble. Dit is dus een stand-alone app op de Pebble die dankzij de SDK 2.0 zelf data binnen kan halen.

[ Voor 56% gewijzigd door gday op 09-12-2013 00:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik zie het liefst een watchapp met een iets grotere tijdsaanduiding. In de basis blijft het een horloge :)

Maar het ziet er zo al heel mooi uit. Ik vraag me alleen af hoe dat met de data gaat met schudden, ik heb eigenlijk geen idee hoe vaak je je armen wel niet schudt op een dag.
Ik zat zelf te denken aan de updates instelbaar qua tijd, een lijntje (zoals op de mobiel) waar we nu zitten, en dan eventueel nog een van de knoppen om te verversen. (De reden waarom dus watchapp ipv watchface :) )
Maar anders maar vaker op de oplader en mijn data even goed in de gaten houden :)

[ Voor 35% gewijzigd door ArthurMorgan op 09-12-2013 08:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Inderdaad, ik realiseerde me dat ook op gegeven moment. :) Nu is het de OK-knop om te verversen, en de andere twee knoppen om het lijntje heen en weer te bewegen. Denk dat ik vandaag of morgen een linkje naar een testversie geef. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Cool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

Ziet er goed uit, ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 15:31

mucuracat

YES

gday schreef op maandag 09 december 2013 @ 00:50:
Ben in het weekend begonnen aan Buienalarm voor Pebble.

Heb inmiddels een eerste versie met een mooi grafiekje kunnen maken. Zie hier een screenshot van live data van dit moment:
[afbeelding]

Door een keertje te schudden met de pols kan de grafiek ververst worden:
[afbeelding] =========> [afbeelding]

Ik zit nog te twijfelen of ik er een watchface of een watchapp van moet maken. Een watchface lijkt me wat te beperkt dus ik neig naar een watchapp. Vanwege beperkingen op iOS heb ik ervoor gekozen om niet de apps op Android en iOS te gebruiken om data door te sturen naar de Pebble. Dit is dus een stand-alone app op de Pebble die dankzij de SDK 2.0 zelf data binnen kan halen.
kun je ook een zwarte achtergrond met witte tekst en grafiek maken?

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fotogravinnetje
Ziet er inderdaad goed uit! En ik zou ook graag wit op zwarte achtergrond willen. Ik heb namelijk een witte Pebble en ik vind de zwarte achtergrond er mooier uitzien naast dat wit, ipv grijzig wit naast sneeuwwit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyThes
Door wat inspanningen van Fotogravinnetje en iemand van het Pebble forum is de Dutch Fuzzy Time clock nu ook voor SDK2 beschikbaar! :D

http://www.mypebblefaces.com/index.php?cID=2912

Afbeeldingslocatie: http://xda.mavaee.nl/images/DutchFuzzy.png
Pagina: 1 ... 11 ... 33 Laatste

Let op:
Berichten over andere smartwatches mogen in:
- Pebble Time / Pebble Time Steel / Pebble Time Round: [Pebble Time (Steel) / Time Round] Ervaringen & Discussie
- Pebble 2 / Pebble Time 2 / Pebble 2 SE: [Pebble (Time) 2 / 2 SE] Ervaringen & Discussie

Berichten over de levertijd kan in ~~~[Pebble E-Paper Watch] Levertijden & Prijzen.

Pebble is recentelijk overgenomen door FitBit. Discussie en gevolgen betreft deze overname hoort in: Fitbit neemt Pebble over - toekomstperspectief?.