Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-09 20:24

gday

TENACIOUS D TIME!!!

mucuracat schreef op maandag 09 december 2013 @ 09:40:
[...]

kun je ook een zwarte achtergrond met witte tekst en grafiek maken?
Achtergrond is nu zwart, met witte tekst:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/717032/Pebble/pebble-screenshot_2013-12-09_11-42-22.png

Downloadlink voor deze testversie: https://dl.dropboxusercon...032/Pebble/Buienalarm.pbw
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/717032/Pebble/ihr_qr_code_ohne_logo.jpg

Er zijn (nog) geen instellingen. De app pakt gewoon je huidige locatie en ververst die elke 30 minuten en haalt dan de nieuwe neerslagverwachting binnen. Notificaties geeft ie nu ook (nog) niet, dus die krijg je gewoon binnen van je Buienalarm-app op je telefoon.

De OK-knop is verversen. Met de bovenste ga je naar links met de streep in de grafiek, en met de onderste knop ga je naar rechts. Ik hoor graag jullie feedback. :)

Edit: Oh, en dit is bedoeld voor Pebbles met SDK 2.0!

[ Voor 50% gewijzigd door gday op 09-12-2013 12:49 ]

ingen vill veta var du köpt din tröja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kerberos84
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:05
WTF!!!
Beste klant,

Voor DHL zendingsnummer xxxxxxxxxxx dient nog een bedrag van € 56.35 betaald te worden voor de BTW & Invoerrechten.
Dat is toch veeeel te veel?

No Gillette, No Minette

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-09 19:14

S913

Abusus non tollit usum

Het is sowieso alweer een stuk meer dan die 42 euro van mij, maar ik weet niet of de BTW & invoerrechten regels in België anders zijn? Maar ik vind mijn 42 al teveel, dus die 56 van jou ook ;)

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fotogravinnetje
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 29-08 16:50
@gday, hij blijft bij mij hangen op Verversen.... Ziet er verder goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kerberos84
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:05
ben ermee aan telefoon, ze hebben idd een fout gemaakt, ze willen het rechtzetten, maar kan een week (week!!!) duren eer ze t rechtzetten, dan had ik gvd beter gewone verzending gekozen. nu aan telefoon om te horen of ze t achteraf kunnen rechttrekken en ik hem vandaag toch kan krijgen...

No Gillette, No Minette

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 15:31

mucuracat

YES

Fotogravinnetje schreef op maandag 09 december 2013 @ 14:09:
Ja, zelfde probleem.. blijft verversen en ja, zwart zie er goed uit :)

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Fotogravinnetje schreef op maandag 09 december 2013 @ 14:09:
mucuracat schreef op maandag 09 december 2013 @ 14:17:
[...]

Ja, zelfde probleem.. blijft verversen en ja, zwart zie er goed uit :)
Dat heb ik ook wel eens. Ik moet dan even bluetooth opnieuw uit- en aanzetten op mijn iPhone. Lijkt vooralsnog een probleem te zijn aan de Pebble-kant en niet aan de Buienalarm-kant. Willen jullie dat even proberen?

Oh, en het kan ook zijn dat de iPhone-app van Pebble op dat moment vraagt om toestemming om de locatie te bepalen. Als je je scherm uit hebt staan zie je dat niet. Ik heb het nog niet getest met een Android-telefoon (te lui om naar boven te lopen want die ligt naast bed) maar ik ga er eigenlijk vanuit dat dat ook gewoon moet werken.

Heb zojuist ook de datum toegevoegd want die miste ik zelf al:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/717032/Pebble/pebble-screenshot_2013-12-09_14-22-25.png

(Link is hetzelfde als in de vorige post.)

[ Voor 30% gewijzigd door gday op 09-12-2013 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fotogravinnetje
Ik krijg alleen de tekst dat ik op terug moet drukken. Geen gps-icoontje, dus blijkbaar geen locatie die opgevraagd wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Fotogravinnetje schreef op maandag 09 december 2013 @ 14:46:
Ik krijg alleen de tekst dat ik op terug moet drukken. Geen gps-icoontje, dus blijkbaar geen locatie die opgevraagd wordt
Wat voor telefoon heb je? En waar krijg je de tekst dat je op terug moet drukken? Telefoon? Pebble?

[ Voor 12% gewijzigd door gday op 09-12-2013 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fotogravinnetje
Xperia z, geroot, stock 4.2.2, melding komt op de telefoon. Krijg ik ook bij het opslaan van instellingen van een andere app met instellingen via de Pebble-app (dus via de js)
Zelfde gedrag op de z ultra, stock 4.2.2 ongeroot van m'n man.
Wybo (m'n man dus) vraagt zich af of het mogelijk is het batterijniveau van de Pebble weer te geven in je watchapp, bijvoorbeeld zoals Pebble Reminder dat doet (met een balkje onderaan over de hele breedte van de Pebble)

[ Voor 46% gewijzigd door Fotogravinnetje op 09-12-2013 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyThes
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13:16
Mijn Note 3 (4.3) vertoont hetzelfde gedrag. De zwarte achtergrond zal ik als ik jou was zeker zo houden. Ziet er erg gaaf uit! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

gday schreef op maandag 09 december 2013 @ 14:21:
[...]

[...]

Dat heb ik ook wel eens. Ik moet dan even bluetooth opnieuw uit- en aanzetten op mijn iPhone. Lijkt vooralsnog een probleem te zijn aan de Pebble-kant en niet aan de Buienalarm-kant. Willen jullie dat even proberen?

Oh, en het kan ook zijn dat de iPhone-app van Pebble op dat moment vraagt om toestemming om de locatie te bepalen. Als je je scherm uit hebt staan zie je dat niet. Ik heb het nog niet getest met een Android-telefoon (te lui om naar boven te lopen want die ligt naast bed) maar ik ga er eigenlijk vanuit dat dat ook gewoon moet werken.

Heb zojuist ook de datum toegevoegd want die miste ik zelf al:
[afbeelding]

(Link is hetzelfde als in de vorige post.)
Hmm.. bluetooth uit en aan gezet. pebble herstart gedaan.. je nieuw versie gedownload (met datum _/-\o_ ) , maar hij blijft verversen aangeven. als ik op 'voor of achter' knop klik, krijg ik grafiek te zien met regen, maar deze zie ik niet op telefoon versie van buienalarm.

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fotogravinnetje
Ik heb zelfs de gegevens van de Pebble-app verwijderd, maar ook dat leverde geen ander beeld op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Heel vreemd. Hier werkt het gewoon naar behoren namelijk. Ik ga zo even met een Android-telefoon testen. Wellicht dat de Pebble-app aan de Android-kant moeilijk doet.

Jullie gebruiken toch wel de beta-firmware, of niet? :) (Ik ga er vanuit dat ie crasht op de huidige 1.x firmware.)

Hier nog een link naar een geüpdatete versie die wellicht wat oplost:
https://dl.dropboxusercon...2/Pebble/Buienalarm-2.pbw

Dit is zoals het zou moeten werken:
[YouTube: http://youtu.be/zQtTx5Jfqik]

[ Voor 15% gewijzigd door gday op 09-12-2013 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

gday schreef op maandag 09 december 2013 @ 17:19:
Heel vreemd. Hier werkt het gewoon naar behoren namelijk. Ik ga zo even met een Android-telefoon testen. Wellicht dat de Pebble-app aan de Android-kant moeilijk doet.

Jullie gebruiken toch wel de beta-firmware, of niet? :) (Ik ga er vanuit dat ie crasht op de huidige 1.x firmware.)

Hier nog een link naar een geüpdatete versie die wellicht wat oplost:
https://dl.dropboxusercon...2/Pebble/Buienalarm-2.pbw

Dit is zoals het zou moeten werken:
[video]
Ja, gebruik sdk2.0 en beta firmware. Ook deze versie blijft verversen aangeven.. Probeer het met een android, zoals je aangeeft, even :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fotogravinnetje
Het lijkt inderdaad een probleem van de PebbleKit JS met Android te zijn. Je had het erover dat de app moet vragen om toestemming voor je lokatie. Maar die vraag krijg je niet op Android...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Ik ben het nu aan het testen op een Nexus 4, en daar zie ik inderdaad hetzelfde probleem. En inderdaad, de Android-app van Pebble doet moeilijk. Ik zal kijken of het me lukt om het met de laatste beta-app van Pebble werkend te krijgen. :)

Edit:
Ok, ik heb wat zitten debuggen met een Android-telefoon en heb het probleem hopelijk opgelost. :)
Link: https://dl.dropboxusercon...2/Pebble/Buienalarm-3.pbw

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/717032/Pebble/buienalarm-qr2.jpg

[ Voor 36% gewijzigd door gday op 09-12-2013 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:48
jaaaaa hij doet het op android nu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Fotogravinnetje schreef op maandag 09 december 2013 @ 17:32:
Het lijkt inderdaad een probleem van de PebbleKit JS met Android te zijn. Je had het erover dat de app moet vragen om toestemming voor je lokatie. Maar die vraag krijg je niet op Android...
Nee, toen wist ik nog niet wat voor telefoon je had dus ik dacht dat je misschien een iPhone gebruikte. :) Maar ik lees hierboven dat het nu moet werken. :)

Nu het eindelijk ook via Android werkt kan ik gelukkig wat dingen gaan finetunen. :) Nu zie je nog kort een vreemde grafiek op het moment dat je ververst. Weet nog niet waar die vandaan komt.

Edit:
Versie met fix voor 'datumbugje':
Afbeeldingslocatie: http://api.qrserver.com/v1/create-qr-code/?data=https%3A%2F%2Fdl.dropboxusercontent.com%2Fu%2F717032%2FPebble%2FBuienalarm-4.pbw&size=240x240&ecc=H

[ Voor 13% gewijzigd door gday op 10-12-2013 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Yup, werkt nu. Heel fijn, eindelijk gewoon op mijn horloge kijken wanneer ik precies naar buiten ga. :-D

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:02
Gaaf. Zit net 2and a half men te kijken. Aston Kutcher loopt rond met een Pebble :P
Hij heeft em alleen uit staan :')

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hipska
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-09 09:58
Neeeeeeee, mijn eerste krasje ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Heb nog een screenprotector liggen van mijn oude Zen MP3 speler ... ik ga die eens op maat proberen te snijden.

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-09 14:00
Ajoh, daar maak je hem uniek mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sijbren
  • Laatst online: 20-09-2024
vandaag $20,- korting op een Pebble!
-edit- Besteld :-)

[ Voor 21% gewijzigd door sijbren op 11-12-2013 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Nu een (als het goed is) volledig werkende versie van Buienalarm voor Pebble. :)

Instellingen kunnen gedaan worden door de selecteer-knop rechts in het midden 1 seconde ingedrukt te houden. Daar kan de verversinterval ingesteld worden (15 minuten of 30 minuten, handmatig zal ik ook toevoegen) en kun je ook instellen of je meldingen wilt ontvangen van de watchapp zelf, als er neerslag verwacht wordt in de komende 45 minuten. (Kun je bijvoorbeeld gebruiken als je Buienalarm niet op je mobiel hebt.)

Buienalarm voor Pebble waarschuwt nu ook als de bluetooth-verbinding weg is. Dan komt er linksboven een :( te staan en trilt de Pebble even. Rechtsboven zie je hoeveel procent de batterij van de Pebble is (nu nog grof in stappen van 10). Ook zijn er een aantal bugs gladgestreken met het tekenen van de grafiek.

https://dl.dropboxusercon...ebble/Buienalarm-v0.1.pbw
Afbeeldingslocatie: http://api.qrserver.com/v1/create-qr-code/?data=https%3A%2F%2Fdl.dropboxusercontent.com%2Fu%2F717032%2FPebble%2FBuienalarm-v0.1.pbw&size=250x250

En een screenshot voor de vorm:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/717032/Pebble/pebble-screenshot_2013-12-11_11-25-38.png

[ Voor 12% gewijzigd door gday op 11-12-2013 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

sijbren schreef op woensdag 11 december 2013 @ 10:02:
vandaag $20,- korting op een Pebble!
-edit- Besteld :-)
Helaas zie nog steeds $150 dollar staan, of had je een code die je zelf maar gebruikt hebt? :+

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sijbren
Bananenspin schreef op woensdag 11 december 2013 @ 11:07:
[...]

Helaas zie nog steeds $150 dollar staan, of had je een code die je zelf maar gebruikt hebt? :+
Gewoon via getpebble.com en dan staat er $20,- off today only.
Rechtsboven staat inderdaad buy now $150,-
Als je dan 1 in je winkelwagen doet zie je dat er een discount van $20,- af gaat.

Afbeeldingslocatie: http://farm8.staticflickr.com/7404/11322922066_40d2cf69c2_b.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3ckmate
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 17:47
Die -20 staat er al 2 weken ofzo hoor, sinds black friday deals dacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sijbren
Law0070 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 11:29:
Die -20 staat er al 2 weken ofzo hoor, sinds black friday deals dacht ik
Ok, maar werkt wel in ieder geval! Moest $130,- afrekenen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fotogravinnetje
@gday, Ik neem aan dat we het settings-icoontje in de Pebble app zouden moeten zien. Die is er niet. Dus hij blijft weer op verversen staan... Zou je daar nog even naar kunnen kijken?
Batterij en verbindingsicoontjes werken wel goed!

Edit: na het killen van de Pebble app werkt het verversen wel weer, maar nog steeds geen mogelijkheid om naar instellingen te gaan

[ Voor 22% gewijzigd door Fotogravinnetje op 11-12-2013 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Fotogravinnetje schreef op woensdag 11 december 2013 @ 11:33:
@gday, Ik neem aan dat we het settings-icoontje in de Pebble app zouden moeten zien. Die is er niet. Dus hij blijft weer op verversen staan... Zou je daar nog even naar kunnen kijken?
Batterij en verbindingsicoontjes werken wel goed!

Edit: na het killen van de Pebble app werkt het verversen wel weer, maar nog steeds geen mogelijkheid om naar instellingen te gaan
De instellingen kun je op je Pebble zelf doen, he! Niet in de app op je telefoon. :) Op je Pebble de middelste knop aan de rechterkant 1 seconde ingedrukt houden. Ik heb het in de watchapp zelf geprogrammeerd omdat ik het zelf onhandig vind om instellingen voor een watchapp aan te passen op je telefoon.

Dit zijn de instellingen:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/717032/Pebble/pebble-screenshot_2013-12-11_11-48-37.png

[ Voor 24% gewijzigd door gday op 11-12-2013 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ah thanks. Ja dat werkt :)

Ik denk dat dit de enige watchface/app wordt voor standaard gebruik zo.

(Wel grappig dat de pebble niet goed weet hoeveel batterij hij nog over heeft. Hij switcht steeds tussen 50 en 60% :) )

Vraagje. Is 10% van 5/6-14/15, of van 0/1 tot 9/10, of van 10/11 tot 19/20?

[ Voor 14% gewijzigd door ArthurMorgan op 11-12-2013 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Wybo schreef op woensdag 11 december 2013 @ 11:55:
Ah thanks. Ja dat werkt :)

Ik denk dat dit de enige watchface/app wordt voor standaard gebruik zo.
Cool. :)
(Wel grappig dat de pebble niet goed weet hoeveel batterij hij nog over heeft. Hij switcht steeds tussen 50 en 60% :) )

Vraagje. Is 10% van 5/6-14/15, of van 0/1 tot 9/10, of van 10/11 tot 19/20?
Ja, goeie vraag. De documentatie van Pebble is daar niet duidelijk over. Sterker nog, de documentatie meldt überhaupt niet dat het af wordt gerond. :( Ik heb een aantal andere developers gezien die daar ook over verrast waren.

[ Voor 5% gewijzigd door gday op 11-12-2013 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ok dan iets om in de gaten te houden. Ik laat hen dit dan gewoon helemaal leeg lopen en dan helemaal opladen. Dan zou het logischerwijs duidelijk moeten zijn. Ik laat het wel weten :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 21:42

RobertowNL

For your gear!

Nog even terugkomende op het douane verhaal:
Naar aanleiding van uw email hebben wij navraag gedaan bij onze interne douane afdeling.

Zij informeerden ons dat alle goederen een waarde hebben. Wanneer er ‘0 ‘op de commerciële factuur wordt ingevuld, zal de douane zelf een waarde aan de goederen geven via de PQT (=Piece Query Tool).
Na het invullen van de omschrijving van de goederen: “Content Value Insurance DM LOGISTICS LTD 630933701 P PI967,WATCH,LITHIUM ION CELL“ is voortgekomen dat de waarde $ 150 betrof.
Aan de hand van deze gegevens is de berekening van de inklaring gebeurd.

De algemene regel is dat alle zendingen met een goederenwaarde meer dan € 22,00, welke worden ingevoerd uit een niet-EU land, aangegeven dienen te worden bij de douane.
De zendingen kunnen onderhevig zijn aan BTW op de invoer en /of invoerrechten. Daarnaast kunnen naargelang de goederen hier ook accijzen op van toepassing zijn.

Er is vrijstelling voor goederen verstuurd door particulieren, naar particulieren in Nederland welke een waarde hebben tot € 45,00.
Indien de waarde van de zending meer bedraagt dan € 45,00 dienen de rechten bij invoer en de BTW op de invoer te worden geïnd op de totale waarde van de zending.

BTW op de invoer en de invoerrechten worden niet alleen op de waarde van de goederen berekend maar ook op de waarde van het transport.
Wanneer deze transportkosten niet bekend zijn op het tijdstip van de invoer of vermeld zijn op de commerciële factuur, zijn de standaard tarieven van toepassing van de desbetreffende vervoerder (DHL).

Berekening Invoerrechten
waarde goederen + 70% van de transportkosten geeft de statistische waarde aan.
Het % rechten dat hierop wordt berekend hangt af van de aard van de goederen en de toegepaste douane tariefcode.

Berekening BTW op de invoer :
maatstaf van heffing is de statistische waarde + 100% van het transport + de aangerekende invoerrechten.
Hier berekent DHL 21% van.

Voor specifieke informatie met betrekking tot de douanewetgeving inzake invoer van goederen, verwijzen wij u naar de internetsite: www.belastingdienst.nl

Mocht u een andere mening zijn toegedaan dan kunt u dit intern met uw verzender regelen danwel rechtstreeks bij de douane in bezwaar gaan tegen deze aangifte. Hiervoor heeft u een zogenaamde ‘verklaring van geen bezwaar’ nodig, welke door DHL Express kan worden afgegeven.
Mocht u prijs stellen op deze verklaring dan kunt u dat kenbaar maken door deze email binnen 14 dagen te retourneren met de vraag om een VVGB onder vermelding van het vrachtbriefnummer.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Hier ben ik dus niets wijzer van geworden. De prijs die ze bij DHL intern aanhouden klopt dus normaal gezien wel. Maar ze moeten hier dan geen verzendkosten over rekenen.

Zal eens kijken of ik een verklaring van geen bezwaar ga aan vragen of niet. Wellicht is het wel de moeite om dat te doen.

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:02
RobertowNL schreef op woensdag 11 december 2013 @ 13:32:
Nog even terugkomende op het douane verhaal:

[...]

Hier ben ik dus niets wijzer van geworden. De prijs die ze bij DHL intern aanhouden klopt dus normaal gezien wel. Maar ze moeten hier dan geen verzendkosten over rekenen.

Zal eens kijken of ik een verklaring van geen bezwaar ga aan vragen of niet. Wellicht is het wel de moeite om dat te doen.
DHL rekent de prijs inclusief verzendkosten ($150). En rekent er daarna nog een (veel te hoge) verzendkosten overheen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Zat er bij dat mailtje geen losse documenten (bij nl. wel) waarin ze precies de berekening laten zien. Die brief die jij quote is gewoon de standaardbrief die ik al bij de levering kreeg. Ze hebben het daarin ook over invoerrechten, terwijl je die helemaal niet hoeft te betalen onder de 150 euro.

Wat RocketKoen zegt, ze lopen gewoon te goochelen met door hun ingeschatte verzendkosten, omdat die schijnbaar door Pebble niet opgegeven zijn (bij mij 0).

Zie vraag over hoe/waar bezwaar maken, staat momenteel bij DHL open, al een week stil ;)

[ Voor 9% gewijzigd door S913 op 11-12-2013 18:29 ]

~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 21:42

RobertowNL

For your gear!

S913 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 18:28:
Zat er bij dat mailtje geen losse documenten (bij nl. wel) waarin ze precies de berekening laten zien. Die brief die jij quote is gewoon de standaardbrief die ik al bij de levering kreeg. Ze hebben het daarin ook over invoerrechten, terwijl je die helemaal niet hoeft te betalen onder de 150 euro.

Wat RocketKoen zegt, ze lopen gewoon te goochelen met door hun ingeschatte verzendkosten, omdat die schijnbaar door Pebble niet opgegeven zijn (bij mij 0).

Zie vraag over hoe/waar bezwaar maken, staat momenteel bij DHL open, al een week stil ;)
Klopt, vandaar dat ik in de eerste mail dus direct een berekening had gezet en bezwaar gemaakt (daar kwam dit antwoord op).

Zojuist een mail gestuurd dat ik wel een verklaring van geen bezwaar wil ontvangen; dan maar eens klagen bij het belastingkantoor ;)!

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

• efari
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-09 10:21
RocketKoen schreef op woensdag 11 december 2013 @ 13:58:
[...]

DHL rekent de prijs inclusief verzendkosten ($150). En rekent er daarna nog een (veel te hoge) verzendkosten overheen.
Dit dus. Ik had een mail gestuurd om daar naar te vragen, en ze hebben mij een brief gestuurd met de details. Inderdaad rekenen ze ongeveer €100 als hun standaard prijs. (brief ligt thuis, weet het niet exact meer) Wat dus veeel en veeeel te duur is. Ik bedoel, voor een pakketje van 130gram???
Ik ben er nog niet toe gekomen om hierop bezwaar te maken ..

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Losse opmerking:

Het is eigenlijk best wel belachelijk gewoon hoe snel ik aan mijn pebble gewend ben en niet meer zonder wil }:O

• SkyThes
dragon2 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 13:23:
Losse opmerking:

Het is eigenlijk best wel belachelijk gewoon hoe snel ik aan mijn pebble gewend ben en niet meer zonder wil }:O
Haha dat heb ik ook!
Ik zit trouwens al op mijn 8e dag zonder laden! 8) Heb wel het icoontje dat hij graag in de lader wil maar dit resultaat bevalt mij wel! _/-\o_
Ik heb een probleempje met mijn RMA pebble.
Heb hem vandaag uitgepakt en wilde hem gaan gebruiken, geeft aan in recovery mode te zijn. Na een pair met mijn gsm (android) gaat hij dan de firmware updaten, nadat hij dit gedaan heeft gaat de pebble opnieuw starten en komt deze weer in recovery mode.

Iemand hier een tip voor? Probleem doet zich met zowel iOS als Android voor.
Knoppen lang ingedrukt houden wil niet werken helaas.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Donstil schreef op donderdag 12 december 2013 @ 22:27:
Ik heb een probleempje met mijn RMA pebble.
Heb hem vandaag uitgepakt en wilde hem gaan gebruiken, geeft aan in recovery mode te zijn. Na een pair met mijn gsm (android) gaat hij dan de firmware updaten, nadat hij dit gedaan heeft gaat de pebble opnieuw starten en komt deze weer in recovery mode.

Iemand hier een tip voor? Probleem doet zich met zowel iOS als Android voor.
Knoppen lang ingedrukt houden wil niet werken helaas.
De beruchte recovery loop.
Zie ook: http://help.getpebble.com...920-ios-7-troubleshooting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fotogravinnetje
Of kijk in deze sticky op het Pebbleforum: http://forums.getpebble.c...ble-won-t-update-solution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 15:19
Bij het aanzetten van de Pebble kreeg ik vanochtend firmware 1.14.1 binnen.
What’s New
  • Do Not Disturb. Block notifications for a set period of time (from Pebble: Settings » Notifications » Do Not Disturb).
  • Alarms app update. Create multiple Alarms, toggle Alarms on/off, and edit existing Alarms.
  • New “Snooze Alarm.” Customizable via the Pebble Alarms app.
  • Improved Notification Control. Specify what notifications are displayed (Notifications On, Phone Calls Only, or Notifications Off). Notification settings are now accessible more quickly through a dedicated menu (Settings » Notifications).
  • Improved iOS performance. Notifications are now sent more quickly from your iOS device to Pebble. After exiting Airplane Mode, Pebble will now search for connectable iOS devices immediately, instead of waiting one minute.
Bug Fixes
• Fixed an issue where Pebble may enter “Recovery Mode” immediately after updating to 1.13 firmware.
• Fixed an issue affecting some iOS Pebblers experiencing dropped Bluetooth connections, a few seconds after connecting.
• Fixed an issue where Caller ID data would not display on Pebble after receiving a missed call.
• Fixed Bluetooth data transfer reliability issues, particularly during a firmware update.
• Fixed an issue where Pebble would sometimes keep vibrating after dismissing or answering a phone call.
Ik merk overigens direct verschil met de snehleid waarmee notificaties van de iPhone 5 binnen komen. Meestal duurde het een paar seconden nadat ik de telefoon had gehoord, bij de mail die net binnenkwam begon de Pebble te trillen voordat de iPhone het signaal af had.

[ Voor 4% gewijzigd door Rupie op 13-12-2013 07:54 ]

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thnx!

Had alleen de telefoon hier en dat zocht een beetje lastig.

Dit deed het hem idd.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoCuTuS2000
  • Laatst online: 17:04

LoCuTuS2000

Resistance is futile

Vinden jullie ook dat de backlight zo snel uit gaat? Vind zelf dat deze al tijdens het lezen van mijn bericht uit gaat. En om nou altijd de backlight aan te hebben is ook zonde.

Kan ik anders de tijdsduur van de backlight ergens wijzigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

LoCuTuS2000 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 11:10:
Vinden jullie ook dat de backlight zo snel uit gaat? Vind zelf dat deze al tijdens het lezen van mijn bericht uit gaat. En om nou altijd de backlight aan te hebben is ook zonde.

Kan ik anders de tijdsduur van de backlight ergens wijzigen?
Nee, dat is (nog) niet in te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyThes
De SDK2.0 Beta3 heeft op Android het grote voordeel dat de buienalarm app ook werkt wanneer de Pebble app niet op de voorgrond draait! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

SkyThes schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 11:14:
De SDK2.0 Beta3 heeft op Android het grote voordeel dat de buienalarm app ook werkt wanneer de Pebble app niet op de voorgrond draait! :D
Whut? Dat ga ik checken. :) Ik heb zojuist toegang gekregen tot de BETA3-app voor iOS. Ben benieuwd!

Edit: Ik zie daar niets over staan in de release notes. Waar heb jij gezien/gelezen dat apps ook op de achtergrond kunnen draaien?

[ Voor 15% gewijzigd door gday op 13-12-2013 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyThes
Wellicht heb ik het verkeerd benoemd. Ik kon met Beta2 enkel verversen als de pebble app geopend(en dus in beeld) was. Dit hoeft nu niet meer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fotogravinnetje
Eerst moest je inderdaad je telefoon aanzetten en de Pebble-app starten voordat buienalarm kon verversen. Nu heeft hij binnen een paar seconden je locatie enzo weer, ook zonder telefoon aan te hoeven zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17:35
SkyThes schreef op maandag 09 december 2013 @ 10:44:
Door wat inspanningen van Fotogravinnetje en iemand van het Pebble forum is de Dutch Fuzzy Time clock nu ook voor SDK2 beschikbaar! :D

http://www.mypebblefaces.com/index.php?cID=2912

[afbeelding]
Hoe krijg ik deze er eigenlijk op. Heb de 1.5 gedownload, die gaat uploaden naar mijn Pebble, maar zie hem vervolgens nergens terug. Moet ik iets aanzetten, herstarten ofzo? Heb mijn Pebble al een keer aan en uit gezet, maar zie niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyThes
Heb je SDK1 of SDK2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
V1. Nieuwste firmware van vanochtend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 12:56
Zojuist ook maar eens mezelf op een vroeg kerst cadeau getrakteerd en de Pebble besteld. Wat zijn nu echt de apps die ik moet hebben? (Ios)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

SkyThes schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 15:06:
Wellicht heb ik het verkeerd benoemd. Ik kon met Beta2 enkel verversen als de pebble app geopend(en dus in beeld) was. Dit hoeft nu niet meer. :)
Fotogravinnetje schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 15:15:
Eerst moest je inderdaad je telefoon aanzetten en de Pebble-app starten voordat buienalarm kon verversen. Nu heeft hij binnen een paar seconden je locatie enzo weer, ook zonder telefoon aan te hoeven zetten
Ah ok! Ik was al erg verrast dat een Pebble opeens achtergrondprocessen zou kunnen draaien aangezien er bij mijn weten geen threading is. :) Maar dat verklaart alles.

Wist niet dat dat probleem op Android bestond trouwens. Mooi dat dat opgelost is dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fotogravinnetje
De reden dat ik het niet vermeld had, was dat ik al wist dat het aan de Pebble-app lag en niet aan de buienalarm-watchapp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Ik heb het idee dat dat probleem juist 'geïntroduceerd" is in de BETA3 voor iOS ... heb nu opeens dat watchapps na een tijdje geen data meer binnen kunnen halen, en Buienalarm dus ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fotogravinnetje
Ik had vanochtend zowaar een klein buitje in de verwachting. Maar als ik er naar toe navigeer, blijft de 0,0 mm/u staan. Op m'n telefoon gaf hij 0,3 mm als verwachting. Bugje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hipska
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-09 09:58
Sinds de laatste updates van Runkeeper en Pebble OS werkt de komma nu wel! Geen lelijk vierhoekje meer. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Fotogravinnetje schreef op maandag 16 december 2013 @ 08:40:
Ik had vanochtend zowaar een klein buitje in de verwachting. Maar als ik er naar toe navigeer, blijft de 0,0 mm/u staan. Op m'n telefoon gaf hij 0,3 mm als verwachting. Bugje?
Ben ik zelf nog niet tegengekomen! Ik ga het in de gaten houden maar 'helaas' is het best droog de afgelopen tijd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
gday schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 09:55:
[...]

Ben ik zelf nog niet tegengekomen! Ik ga het in de gaten houden maar 'helaas' is het best droog de afgelopen tijd. :)
haha daar hadden wij het inderdaad ook al over :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Nou, ik heb van DHL mijn "Verklaring van geen bezwaar" gehad ... (want na controle hebben zij geconcludeerd dat ze goed gehandeld hebben, dus moet ik bij de Belastingdienst/Douane zijn).

Nu dien ik dus een bezwaarschrift én een verzoek tot terug betaling te versturen, naar 2 verschillende teams van de Belastingdienst/Douane met dezelfde postbus (makkelijker kunnen we het niet maken ... of was het ...).

Ik neem aan dat dit brieven zijn waarin ik toelicht waar het om gaat, maar weet iemand hoe zo'n document er uit ziet/waar deze aan moet voldoen? Op de site van de douane word je niet veel wijzer (eerder minder wijs) en welke papieren ter onderbouwing (bijv. van DHL) moet met welk van de 2 documenten meegestuurd worden? Anders op een vrije middag eens een telefoontje aan wagen, maar misschien weten jullie iets meer.

~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashHouse
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-09 20:01
S913 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 17:06:
Nou, ik heb van DHL mijn "Verklaring van geen bezwaar" gehad ... (want na controle hebben zij geconcludeerd dat ze goed gehandeld hebben, dus moet ik bij de Belastingdienst/Douane zijn).

Nu dien ik dus een bezwaarschrift én een verzoek tot terug betaling te versturen, naar 2 verschillende teams van de Belastingdienst/Douane met dezelfde postbus (makkelijker kunnen we het niet maken ... of was het ...).

Ik neem aan dat dit brieven zijn waarin ik toelicht waar het om gaat, maar weet iemand hoe zo'n document er uit ziet/waar deze aan moet voldoen? Op de site van de douane word je niet veel wijzer (eerder minder wijs) en welke papieren ter onderbouwing (bijv. van DHL) moet met welk van de 2 documenten meegestuurd worden? Anders op een vrije middag eens een telefoontje aan wagen, maar misschien weten jullie iets meer.
Ik heb geen idee, maar op basis van de berekening die ik heb ontvangen hebben ze de verzendkosten geschat waardoor de BTW over bijna 200 euro is berekend en dus 42 euro idd. Ik heb aangekaart dat DHL als vaste transporteur zou moeten weten dat de 150 USD inclusief de transportkosten alleen besteld kan worden en het mij dus bevreemd dat ze met de rekensom op 200 euro uitkomen. Je wordt idd van het kaasje naar de muur gestuurd en ik wacht nu ook nog op mijn VVGB. Ben benieuwd, maar voel me inderdaad genaaid door DHL.

Macoholic & Mavic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Is het geen optie dit ook eens met Pebble op te nemen? Naar mijn idee is Singpost weliswaar traag, maar ging dat een stuk beter icm TNT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Pebble heeft na 2 weken nog niet gereageerd, zal eens een reminder sturen.

~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Ik heb echt geen zin in die rompslomp met DHL. Wellicht dat ik wat terug zou kunnen krijgen van mijn 2 Pebbles maar het is me te veel gedoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
Ik heb de afgelopen dagen een aantal keer gehad dat ik, nadat ik gebeld ben en het gesprek beeindigt is, zie dat de Pebble op het schermpje blijft staan wat hoort bij het telefoongesprek. Het 'incomming call' schermpje zeg maar. Ik dacht dat hij voorheen altijd gewoon terug sprong naar de klok als het gesprek afgelopen was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

DHL viel best mee: slechts 2 keer een kort mailtje gestuurd. Duurde alleen even voor ze reageerden, maar zelf weinig moeite voor hoeven doen. Alleen nu in de clinch met die ambtenaren van de Belastingdienst/Douane ... Maja, ik hou wel van rellen, en doen ze ook wat nuttigs voor mijn geld ;)

Voor die 20 euro (toch 15% van de waarde van de Pebble) trakteer ik me na afloop op een Kasteeltje :Y) (Of 2 .. 3 ..)

~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12-09 10:39

LoneWolf

Just a Byte

Rupie schreef op woensdag 18 december 2013 @ 09:24:
Ik heb de afgelopen dagen een aantal keer gehad dat ik, nadat ik gebeld ben en het gesprek beeindigt is, zie dat de Pebble op het schermpje blijft staan wat hoort bij het telefoongesprek. Het 'incomming call' schermpje zeg maar. Ik dacht dat hij voorheen altijd gewoon terug sprong naar de klok als het gesprek afgelopen was?
Dat fenomeen zie ik ook, alleen kan ik me niet anders herinneren, dan dat je even een x op de back toets moet drukken.volgens mij bij de vorige firmaware ook al. Na verloop van tijd gaat als je niets deed ging hij wel weg, of dat nu nog zomis weet ik eigenlijk niet. Volgens mij is in de nieuwe firmware sowieso de tijd dat iets op het scherm blijft wat langer als voorheen.

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyThes
Gebruik je PebbleDailer (http://forums.getpebble.c...ntrols-for-your-pebble/p1) of de standaard functionaliteit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
iOS, dus de standaard functionaliteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
https://developer.getpebb...ard-the-Pebble-app-store/

Eindelijk een officiële app store *O*

• Rupie
Goede ontwikkeling! Lijkt mij een stuk makkerlijker dan zelf websites af moeten.

• noobgrinder
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-09 14:29

noobgrinder

Prrrr bleep boem!

Ik ben bezig met een nieuwe watchface (SDK2 en Android) die laat zien wanneer de eerstvolgende tv series worden uitgezonden (via de trakt.tv api).
Het is nog in een vrij vroeg stadium (vooral de android app) maar voor zover draait het bij mij stabiel en daarom heb ik gisteren een versie op de play store gezet.

Het was eerst de bedoeling om alles via javascript op de pebble zelf te draaien, maar het werkte voor geen meter op android.

Google Play: PebbleTV

Afbeeldingslocatie: http://bertderuiter.nl/downloads/PebbleTV.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door noobgrinder op 19-12-2013 09:36 ]

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Versie 0.2 0.3 van Buienalarm voor Pebble.

Fixes:
- Instelling van verversinterval werd niet altijd goed opgeslagen
- Bluetooth-icoontje toegevoegd om aan te geven dat er wél verbinding is (ipv een sippe smiley die aangaf dat er géén verbinding is :P)
- Icoontje voor de batterij toegevoegd ipv een simpel percentage
- Aantal kleinere fixes en aanpassingen

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/717032/Pebble/Buienalarm-v0.3.png

https://dl.dropboxusercon...ebble/Buienalarm-v0.3.pbw
Afbeeldingslocatie: http://api.qrserver.com/v1/create-qr-code/?data=https%3A%2F%2Fdl.dropboxusercontent.com%2Fu%2F717032%2FPebble%2FBuienalarm-v0.3.pbw&size=250x250

[ Voor 22% gewijzigd door gday op 19-12-2013 14:58 ]

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

noobgrinder schreef op donderdag 19 december 2013 @ 09:34:
Ik ben bezig met een nieuwe watchface (SDK2 en Android) die laat zien wanneer de eerstvolgende tv series worden uitgezonden (via de trakt.tv api).
Het is nog in een vrij vroeg stadium (vooral de android app) maar voor zover draait het bij mij stabiel en daarom heb ik gisteren een versie op de play store gezet.

Het was eerst de bedoeling om alles via javascript op de pebble zelf te draaien, maar het werkte voor geen meter op android.

Google Play: PebbleTV

[afbeelding]
Leuk idee! Maar mag ik vragen waarom je er een companion app bij hebt? Kon je niet hetzelfde bereiken met de SDK2.0 features in de watchapp zelf?

• clonedonkey
Ik vandaag mijn pebble ontvangen en ben er helemaal blij mee, prachtig apparaat :) Alleen ik heb 1 vraagje op dit moment, is het mogelijk het blacklight langer aan te laten ? Voordat ik nu begin met het lezen van een bericht is de blacklight al uit.

• ArthurMorgan
  • Niet online
@Gday, dank voor de update. Jammer van de batterijaanpassing ;)

Het voordeel van getallen (zelfs tientallen) is dat ik een beter overzicht heb in het verbruik dan met een icoon waarbij ik niet duidelijk het verschil tussen zeg 60 en 70 kan zien.

• ThaDude
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:14

ThaDude

Hang Loose

ik heb er vandaag een besteld :) ben benieuwd hoe lang het duurt alvorens ik hem heb!

@clonedonkey had jij hem met 5 dagen al? std verzendkosten of extra betaald?

[ Voor 32% gewijzigd door ThaDude op 19-12-2013 17:38 . Reden: vraag ]

We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 8820 wp)

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Wybo schreef op donderdag 19 december 2013 @ 17:08:
@Gday, dank voor de update. Jammer van de batterijaanpassing ;)

Het voordeel van getallen (zelfs tientallen) is dat ik een beter overzicht heb in het verbruik dan met een icoon waarbij ik niet duidelijk het verschil tussen zeg 60 en 70 kan zien.
Ik heb die oude code er nog niet uitgesloopt, dus ik zal er dan wellicht een optie van maken zodat je zelf kunt kiezen wat je wilt. ;) Ik ergerde me juist mateloos aan die tientallen! 8)7 :) Ik wil alleen een percentage zien als dat percentage ook klopt ...

[ Voor 8% gewijzigd door gday op 19-12-2013 17:51 ]

• clonedonkey
ThaDude schreef op donderdag 19 december 2013 @ 17:37:
ik heb er vandaag een besteld :) ben benieuwd hoe lang het duurt alvorens ik hem heb!

@clonedonkey had jij hem met 5 dagen al? std verzendkosten of extra betaald?
Vrijdag besteld, Maandag verzonden, vandaag in huis. Extra betaald voor de verzending. Vondt ik €19 wel waard. Totaal €20,31 moeten afrekenen aan BTW.

• noobgrinder

noobgrinder

Prrrr bleep boem!

gday schreef op donderdag 19 december 2013 @ 15:02:
[...]

Leuk idee! Maar mag ik vragen waarom je er een companion app bij hebt? Kon je niet hetzelfde bereiken met de SDK2.0 features in de watchapp zelf?
Ik kreeg het maar niet werkend dat de JavaScript werd geladen. Misschien dat het te maken heeft met cloudpebble waarmee ik de boel heb gecompiled?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:04

Rhapsody

In Metal We Trust

clonedonkey schreef op donderdag 19 december 2013 @ 17:43:
[...]

Vrijdag besteld, Maandag verzonden, vandaag in huis. Extra betaald voor de verzending. Vondt ik €19 wel waard. Totaal €20,31 moeten afrekenen aan BTW.
Had ik dat ook maar gedaan.

Heb nu al een dag of 4 zo'n Singapore Post nummer wat vooralsnog nog niet te tracken is.
* Rhapsody is ongeduldig....

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaDude

ThaDude

Hang Loose

@Rhapsody dan baal ik nu ook ;) * ThaDude is altijd zeer ongeduldig

We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 8820 wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Bugje in Buienalarm in de code die het batterijicoontje weer moest geven. Gefixed in v0.31:
https://dl.dropboxusercon...bble/Buienalarm-v0.31.pbw
Afbeeldingslocatie: http://api.qrserver.com/v1/create-qr-code/?data=https%3A%2F%2Fdl.dropboxusercontent.com%2Fu%2F717032%2FPebble%2FBuienalarm-v0.31.pbw&size=250x250

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

gday schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 09:34:
Bugje in Buienalarm in de code die het batterijicoontje weer moest geven. Gefixed in v0.31:
https://dl.dropboxusercon...bble/Buienalarm-v0.31.pbw
[afbeelding]
Ja jo... zo kom ik wel snel aan mijn data limiet :)

Grapje... ga zo door.. :+

Verzoek.. nog een horizontale lijn? bij matig en/of zwaar? (v.a. licht regen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobgrinder

noobgrinder

Prrrr bleep boem!

Pfff, uren bezig geweest om pebblekit-js aan het werk te krijgen.
Bleek een simpele reboot het probleem op te lossen...
PebbleTV werkt nu zonder companion app op android en iOS (iOS niet kunnen testen, want geen iphone)

http://www.mypebblefaces.com/apps/12530/8403/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijdje geleden ook de Pebble (zwarte) besteld..

30-11 - Pebble besteld
03-12 - Pebble shipped, tracking nr gekregen van SingPost
06-12 - Despatched to overseas (NL)
17-12 - Arrived at overseas (NL)
17-12 - 3S code aangevraagd bij PostNL, maar het pakket was nog niet te tracen aangezien deze nog niet verwerkt was.
20-12 - Tracen via 3S werkt nog steeds niet

Weet iemand wat er in dit verwerkingsproces gebeurt en hoelang het nog ongeveer kan duren voordat ik hem kan ontvangen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaDude

ThaDude

Hang Loose

@sfkzr als ik dat wist had ik die 25 $ extra betaald :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

zo eindelijk mijn RMA formulier ingevuld :X

Direct ook maar gefilmd. Hopelijk zijn de pics genoeg :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Verwijderd schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 15:41:

30-11 - Pebble besteld
17-12 - 3S code aangevraagd bij PostNL, maar het pakket was nog niet te tracen aangezien deze nog niet verwerkt was.

Weet iemand wat er in dit verwerkingsproces gebeurt en hoelang het nog ongeveer kan duren voordat ik hem kan ontvangen ?
Deze vraag is al ongeveer 8000x in dit topic gesteld, gebruik de zoekfunctie zou ik zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fotogravinnetje
Het kan tot 30 dagen duren bij de douane (waar hij nu zal liggen). En als je 3S-code kunt tracken, kun je in principe je Pebble binnen een dag verwachten, al gaat die vlieger niet altijd op (kijk maar hoe het bij mij ging...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
noobgrinder schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 11:51:
Pfff, uren bezig geweest om pebblekit-js aan het werk te krijgen.
Bleek een simpele reboot het probleem op te lossen...
PebbleTV werkt nu zonder companion app op android en iOS (iOS niet kunnen testen, want geen iphone)

http://www.mypebblefaces.com/apps/12530/8403/
Heb hem zojuist geprobeerd te installeren op iOS maar is niet gelukt. Krijg onderstaande foutmelding, ondanks dat ik de nieuwste versie heb zover ik weet :

'The watch app could not be installed. Please verify that your Pebble and phone app are up to date!'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobgrinder

noobgrinder

Prrrr bleep boem!

clonedonkey schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 17:44:
[...]

Heb hem zojuist geprobeerd te installeren op iOS maar is niet gelukt. Krijg onderstaande foutmelding, ondanks dat ik de nieuwste versie heb zover ik weet :

'The watch app could not be installed. Please verify that your Pebble and phone app are up to date!'
Ah, dat zal komen omdat die sdk2 vereist waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lorriemada
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-04 18:47
Verwijderd schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 15:41:

30-11 - Pebble besteld

Same here. Onze pebbles liggen in een hoekje bij de douane, vrees ik. Had hem wel voor kerst verwacht, maar dat gaat hem niet worden. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Ga dr maar vanuit dat hij 2 weken bij de douane ligt, zeker met de kerstdagen en nieuwjaar.
Pagina: 1 ... 12 ... 33 Laatste

Let op:
Berichten over andere smartwatches mogen in:
- Pebble Time / Pebble Time Steel / Pebble Time Round: [Pebble Time (Steel) / Time Round] Ervaringen & Discussie
- Pebble 2 / Pebble Time 2 / Pebble 2 SE: [Pebble (Time) 2 / 2 SE] Ervaringen & Discussie

Berichten over de levertijd kan in ~~~[Pebble E-Paper Watch] Levertijden & Prijzen.

Pebble is recentelijk overgenomen door FitBit. Discussie en gevolgen betreft deze overname hoort in: Fitbit neemt Pebble over - toekomstperspectief?.