Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-09 20:24

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Voorlopig (denk ik) de laatste versie van Buienalarm. :)
Er zaten nog wat bugs in het tekenen van de grafiek en die zijn opgelost met versie 0.4. Ook zijn er extra icoontjes voor de batterijweergave.
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/717032/Pebble/Buienalarm-v0.4.png

https://dl.dropboxusercon...ebble/Buienalarm-v0.4.pbw
Afbeeldingslocatie: http://api.qrserver.com/v1/create-qr-code/?data=https%3A%2F%2Fdl.dropboxusercontent.com%2Fu%2F717032%2FPebble%2FBuienalarm-v0.4.pbw&size=250x250
mucuracat schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 10:00:
[...]

Ja jo... zo kom ik wel snel aan mijn data limiet :)

Grapje... ga zo door.. :+

Verzoek.. nog een horizontale lijn? bij matig en/of zwaar? (v.a. licht regen)
Wellicht dat ik daar over een paar dagen naar kan kijken, of dat überhaupt werkbaar is op zo'n klein scherm! Maar ik onthoud je verzoekje. ;)

[ Voor 29% gewijzigd door gday op 22-12-2013 00:00 ]

ingen vill veta var du köpt din tröja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 21:42

RobertowNL

For your gear!

Werkt perfect, bedankt!
Hoe kan ik je een biertje/fris sponsoren :D?

Edit: Kwam er vandaag achter dat hij het aantal mm/uur niet aangeeft (Android)

[ Voor 58% gewijzigd door RobertowNL op 22-12-2013 22:50 ]

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lorriemada schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 13:14:
[...]

Same here. Onze pebbles liggen in een hoekje bij de douane, vrees ik. Had hem wel voor kerst verwacht, maar dat gaat hem niet worden. ;w
Ik heb nog bij Postnl geïnformeerd hoelang het verwerkingsproces kan duren (via Twitter), gemiddeld zou het verwerkingsproces 7 dagen in beslag nemen. Dus ben benieuwd, maar ik ga er iig vanuit dat het pas volgend jaar wordt helaas. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 12:56
Ik krijg ineens in de Pebble app de melding 'Not receiving notifications'. Ik heb niks veranderd en het werkte altijd wel. Ook krijg ik zover ik nu zie alle notifications gewoon nog binnen. Iemand enig idee hoe ik dit kan fixen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 15:31

mucuracat

YES

RobertowNL schreef op zondag 22 december 2013 @ 01:11:
Werkt perfect, bedankt!
Hoe kan ik je een biertje/fris sponsoren :D?

Edit: Kwam er vandaag achter dat hij het aantal mm/uur niet aangeeft (Android)
Klopt, mm worden niet altijd weergegeven. zie foto ...
En als temperatuur 2 digit is (ja ik zie 10 staan op 23 december) zie je 10... Ipv 10°C
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/s/ox19dh76ky4lroc/2013-12-23_190210.jpg

[ Voor 63% gewijzigd door mucuracat op 23-12-2013 19:34 . Reden: Foto ]

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Unbelievabl
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-09 12:45
Ga denk ik mijn bestelling maar annuleren, wacht nu al bijna een maand op de shipping van de grijze. Ik denk dat ik misschien beter kan wachten tot volgend jaar aangezien dat 'het jaar van de smartwatch' moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17:35
Dat kon nog wel eens een lang jaar worden dank. Ik geloof eigenlijk niet dat Samsung in het voorjaar al met de S5 een nieuwe gear zal laten zien op zijn vroegst dus weer met de Note 4 in het najaar. Verder zal Apple pas iets met de iPhone laten zien, ook in het najaar (als ze al iets laten zien). Al met al grote kans dat je er nu al zo'n driekwart jaar plezier van zult hebben :) Gaat zeker weinig rond over smartwatches met een vergelijkbare batterijduur als de Pebble.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Unbelievabl
Klopt, maar aangezien mijn grijze versie waarschijnlijk nog een maand duurt kijk ik liever over 2/3 maanden hoe het ervoor staat en misschien koop ik hem alsnog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-09 19:14

S913

Abusus non tollit usum

Of een zwarte bestellen met een grijze gadgetwrap protector :)

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 15:19
clonedonkey schreef op maandag 23 december 2013 @ 12:12:
Ik krijg ineens in de Pebble app de melding 'Not receiving notifications'. Ik heb niks veranderd en het werkte altijd wel. Ook krijg ik zover ik nu zie alle notifications gewoon nog binnen. Iemand enig idee hoe ik dit kan fixen?
Gebruik je Android of iOS?
The Unbelievabl schreef op maandag 23 december 2013 @ 20:54:
Ga denk ik mijn bestelling maar annuleren, wacht nu al bijna een maand op de shipping van de grijze. Ik denk dat ik misschien beter kan wachten tot volgend jaar aangezien dat 'het jaar van de smartwatch' moet worden.
Ze staan wel 'in stock'. Had je het al nagevraagd via bijvoorbeeld twitter?

[ Voor 35% gewijzigd door Rupie op 24-12-2013 08:11 ]

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:43

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Hoe lang duurt een RMA? Die van mij is nu volledig dood :X Scherm is bijna standaard b0rked.

Heb vorige week er eentje gestuurd maar ben bang dat het nog enkele weken kan duren...

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Unbelievabl
Rupie schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 08:08:

Ze staan wel 'in stock'. Had je het al nagevraagd via bijvoorbeeld twitter?
De grijze niet.
S913 schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 08:03:
Of een zwarte bestellen met een grijze gadgetwrap protector :)
Ik zal even kijken hoe dat eruit ziet. Heb mijn grijze iig geannuleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
Toen ik vanochtend keek wel 8)7 Nu inderdaad niet meer.

[ Voor 6% gewijzigd door Rupie op 24-12-2013 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
Rupie schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 08:08:
[...]

Gebruik je Android of iOS?
iOS 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Touchdomex schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 13:49:
Hoe lang duurt een RMA? Die van mij is nu volledig dood :X Scherm is bijna standaard b0rked.

Heb vorige week er eentje gestuurd maar ben bang dat het nog enkele weken kan duren...
Mooi antwoord en mag een volledige procedure volgen. Ik twijfel alleen of dit nog wel haalbaar is met mijn huidige staat :+

Ah well morgen wat te doen :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaDude
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:14

ThaDude

Hang Loose

tsssj nu weer 20 dollar korting |:( Had ik maar meer geduld :)

We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 8820 wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frietsje
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18:59
Na een paar weken dit topic volgen en wat research doen vandaag toch maar gebruik gemaakt van de korting :) De zwarte besteld, ik ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
Heb heb nog twee vraagjes over de Pebble open staan, hopelijk kan iemand hiermee helpen.

1) Is het mogelijk de backlight van de Pebble langer aan te laten? Vindt hem nu te snel uitgaan als ik een berichtje aan het lezen ben.
2) Op mijn iOS 7 Iphone5 geeft de Pebble app aan 'Not receiving notifications'. Dit deed hij in het begin niet, en ik heb niks gewijzigd. Ook komen alle notifications gewoon goed aan. Ik zou alleen toch graag deze melding oplossen. Iemand enig idee wat dit kan zijn ? Ik heb ze al een keer opnieuw laten pairen, dit hielp helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

Antwoord op vraag 1 is zover ik weet: Nee.
Vraag 2: Herinstalleer de app (en reset de pebble), lijkt mij de meest makkelijke manier van troubleshooting ;)

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:07
Zo, vandaag mijn Pebble binnen gekregen (voor €110 in de seal van marktplaats :D ).
Nu een beetje door het forum aan het snuffelen, maar een overzichtelijkere topic start zou toch wel prettig zijn voor nieuwe gebruikers.

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeanLuc033
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-07-2024
Met RobbieB eens, wellicht een overhaul van de topicstart met link, apps, watchfaces en een soort samenvatting van de thread? Of is het al tijd voor een No. 2 van dit onderwerp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaDude

ThaDude

Hang Loose

Wel grappig om te zien dat de ene boot verzending de andere niet is. De mijne is al aangekomen in NL :)
24-12-2013 Despatched to overseas (Country code: NL)
28-12-2013 Arrived at overseas (Country code: NL)

Bij anderen gezien dat het bijna 11 dagen duurde

We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 8820 wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WorldWideWait
  • Laatst online: 12-09 17:07
JeanLuc033 schreef op maandag 30 december 2013 @ 08:12:
Met RobbieB eens, wellicht een overhaul van de topicstart met link, apps, watchfaces en een soort samenvatting van de thread? Of is het al tijd voor een No. 2 van dit onderwerp?
Wat mij betreft graag ook een apart topic voor koop/levering gerelateerde vragen en opmerkingen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albert04
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 08:32
Zo, ik heb hem eindelijk ook besteld. Ik ben voor de zwarte gegaan aangezien de rest, op de rode na, niet on stock waren.

Ik heb voor de free shipping gekozen, ben benieuwd hoelang het gaat duren en daarnaast ben ik benieuwd of ik invoeringskosten moet betalen.. :) Omgerekend is het horloge nu 97 euro's.. Zou mooi zijn als ik die invoeringskosten niet hoeft te betalen :D

Nu alvast gaan bedenken welke faces ik wil gaan gebruiken.. Ik ga hem gebruiken icm Huawei Ascend Mate (die ene joekel met 6.1 scherm ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:02
albert04 schreef op maandag 30 december 2013 @ 17:04:
Zo, ik heb hem eindelijk ook besteld. Ik ben voor de zwarte gegaan aangezien de rest, op de rode na, niet on stock waren.

Ik heb voor de free shipping gekozen, ben benieuwd hoelang het gaat duren en daarnaast ben ik benieuwd of ik invoeringskosten moet betalen.. :) Omgerekend is het horloge nu 97 euro's.. Zou mooi zijn als ik die invoeringskosten niet hoeft te betalen :D

Nu alvast gaan bedenken welke faces ik wil gaan gebruiken.. Ik ga hem gebruiken icm Huawei Ascend Mate (die ene joekel met 6.1 scherm ;) )
Wel een goede combo met die telefoon ja. Dat formaat lijkt me niet heel praktisch om telkens uit je broek te moeten vissen als hij trilt.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Hmm nog trucjes om de uitlopers van je screenprotector goed vast te krijgen? De uitlopers naar de bevestigingspunten van de band laten vrij snel weer los en dit begint nu ook naar het grote oppervlak over te lopen. Dat ziet er niet heel erg netjes uit nu :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

jip_86 schreef op maandag 30 december 2013 @ 19:44:
Hmm nog trucjes om de uitlopers van je screenprotector goed vast te krijgen? De uitlopers naar de bevestigingspunten van de band laten vrij snel weer los en dit begint nu ook naar het grote oppervlak over te lopen. Dat ziet er niet heel erg netjes uit nu :/
Een gewone doorzichtige of zo'n metal skin ding?
Bij die laatste is föhn de oplossing :)

Edit: Ik heb even snel start gemaakt met een nieuwe openingspost.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/hCp2iBml.jpg

Algemeen

Pebble is dus een smartwatch; een horloge gemaakt voor gebruik in combinatie met een smartphone.
Gekoppeld aan je telefoon via Bluetooth laat het je berichten en notificaties van de telefoon lezen, je muziek/gopro/telefoon/stereo bedienen, navigeert hij je rond en nog veel meer. Hiervoor zijn verschillende apps te verkrijgen. Daarnaast geeft de Pebble ook de tijd weer.

De Pebble beschikt over een e-paper scherm. Hoewel dit scherm geen kleuren kan weergeven heeft dit ook voordelen. Zo weerkaatst het scherm licht waardoor het ook in de zon goed af te lezen is en verbruikt het scherm weinig stroom bij een statisch beeld.
Door deze techniek gaat de batterij dan ook tot wel 7 dagen mee, waardoor opladen zoals met andere smartwatches op de markt niet elke nacht hoeft.

Kickstarter
Ze zeggen dat 2014, het jaar van de smartaccessoires gaat worden, maar in 2012 kwam er op Kickstarter al een bedrijf met een smartwatch naar voren.
Dit bedrijf was Pebble, ze vroegen een bedrag van 100.000 dollar voor het in productie nemen van het horloge. Binnen 28 uur was dit al ruim 10 keer overschreden. Uiteindelijk is de Kickstarter afgesloten met een (record) bedrag van ruim 10 miljoen dollar.

Pebble Steel
Tijdens de CES 2014 heeft Pebble de tweede versie van de Pebble aangekondigd: Pebble Steel.
De Pebble steel is een metalen versie van de eerste Pebble met een notificatie (rgb) LED en een behuizing geheel van metaal.
Deze versie verzend Pebble vanaf halverwege februari. Voor een prijs van $249 kan er nu al een pre-order geplaatst worden.

Specificaties
PebblePebble Steel
Scherm:E-paperE-paper
Resolutie:144 x 168144 x 168
Kleuren scherm:MonochroomMonochroom
.
Bediening4 knoppen4 knoppen
accelerometer:3-axis3-axis
E-compass: Met update van software Met update van software
Lichtsensor:JaJa
VibratieJaJa
RGB LEDNeeJa
.
Bluetooth:2.1 + EDR en 4.0 (LE)2.1 + EDR en 4.0 (LE)
Processor: Cortex-M3 @80MHz Cortex-M3 @80MHz
Batterij:130mAh130mAh
Afmetingen:52x36x11.5 mm (LxBxH)46x34x10.5 mm (LxBxH)
Aansluiting bandje: 22 mm niet standaard
Materiaal bandje: TPU/siliconeleer/metaal
Gewicht38 gram56 gram

Hardware (foto's)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ThqEuoql.png
De verschillende kleuren Pebbles: Oranje, Kersrood, (git)zwart, grijs, sneeuwwit.
De achterkant (KS edietie) en de onderdelen van de Pebble (Bron: IFixit)

Software

Op de Pebble staat Pebble OS, dit OS is speciaal gemaakt voor de Pebble. Hieronder kan je vinden hoe/waar je apps kan vinden en hoe je de firmware van je Pebble moet updaten / herinstalleren.

Firmware

Installeren firmware
Standaard firmware / reset firmware:
  • Deinstalleer de Pebble app van je mobiel
  • Verwijder je Pebble uit je telefoon (unpairen)
  • Zet je Pebble in recovery modus (terug, omhoog en selecteer knoppen 30 seconden gelijktijdig indrukken todat je loading op je scherm ziet.
  • Herinstalleer de Pebble App.
  • De Pebble app download en installeert nu automatisch de laatste firmware
Beta firmware:
  • Open op je mobiel de Pebble firmware link (Android: Mocht de firmware niet laden probeer dan een andere browser / IOS: gebruik de laatste versie van de Pebble app en herstart de app voordat je de nieuwe firmware installeert).
Alternatieve methode:
  • Zet je Pebble in recovery modus (terug, omhoog en selecteer knoppen 30 seconden gelijktijdig indrukken totdat je loading op je scherm ziet
  • Herconnect de Pebble met je telefoon
  • Je telefoon geeft aan dat er een update is, weiger deze melding.
  • Open de juiste (beta) firmware link in de browser van je telefoon
  • De Pebble app download en installeert nu automatisch de laatste beta firmware

Apps
Aangezien een officele appstore vanuit Pebble (nog) niet aanwezig is/was zijn er verschillende plekken waar je software/watchskins voor je Pebble kan downloaden.

Voor apps kan je terecht op:Later dit jaar zal Pebble met een eigen appstore komen waar developers hun apps kunnen toevoegen.

Must have apps
Buienalarm (0.4)

Overig:

Links
Get.pebble.tv

[ Voor 91% gewijzigd door RobertowNL op 21-01-2014 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albert04
RocketKoen schreef op maandag 30 december 2013 @ 17:43:
[...]

Wel een goede combo met die telefoon ja. Dat formaat lijkt me niet heel praktisch om telkens uit je broek te moeten vissen als hij trilt.
Ooh dat valt wel mee hoor. Ik heb hem al een dik half jaar en zonder problemen uit mijn zak kunnen halen. Bellen doe ik bijna nooit meer, dus dat scheelt ook weer :)

Wat ik mij nou eigenlijk afvraag en kan het zo niet snel terug vinden in dit topic(is al een beetje chaotisch) is: Valt free shipping uiteindelijk onder Postnl of DHL, aangezien voor DHL transportkosten moet betalen? Ik lees alleen DHL en dat je DHL de invoeringskosten moet betalen, maar zijn er ook mensen die via de free shipping (singapore post) invoeringskosten moesten betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
albert04 schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 14:15:
[...]

Ooh dat valt wel mee hoor. Ik heb hem al een dik half jaar en zonder problemen uit mijn zak kunnen halen. Bellen doe ik bijna nooit meer, dus dat scheelt ook weer :)

Wat ik mij nou eigenlijk afvraag en kan het zo niet snel terug vinden in dit topic(is al een beetje chaotisch) is: Valt free shipping uiteindelijk onder Postnl of DHL, aangezien voor DHL transportkosten moet betalen? Ik lees alleen DHL en dat je DHL de invoeringskosten moet betalen, maar zijn er ook mensen die via de free shipping (singapore post) invoeringskosten moesten betalen?
Singapore post komt meestal met postNL aan in Nederland.
Ik hoefde geen heffing te betalen (gelukje), maar de meeste tweakers kregen een rekening van ongeveer €33. Waarschijnlijk had iemand bij de douane gedacht dat een plastic digitaal horloge uit China nooit boven de grens van €21 uit kon komen. O-)

Bij DHL is het alleen even mis gegaan toen Pebble tijdelijk gratis verzond met DHL. Omdat er geen verzendkosten op de factuur stonden (want gratis) heeft DHL die zelf maar berekend, want dat is een verplicht veld bij de inklaring. Toen kwam de BTW ineens uit op €46 ofzo.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albert04
Oké, thanks voor de info.. Ik hoop nu ook op dat gelukje ;-) hij is vandaag verstuurd, nu nog paar weken wachten :-D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:14

Rhapsody

In Metal We Trust

Mijn Pebble lag vanochtend al op me te wachten.
Besteld op 16-12.
Verzonden op 20-12.
Ontvangen op 30-12.

Daarbij ook nog het geluk geen extra heffing te hoeven betalen.

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lorriemada
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-04 18:47
Rhapsody schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 08:08:
Mijn Pebble lag vanochtend al op me te wachten.
Besteld op 16-12.
Verzonden op 20-12.
Ontvangen op 30-12.

Daarbij ook nog het geluk geen extra heffing te hoeven betalen.
Lucky you!
Met singpost? Track & trace nummer gehad?
Mijne ligt nog steeds bij de douane, terwijl hij al op 17-12 in NL was aangekomen :'(

Ik word nu langzaam aan toch wel ongeduldig....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:14

Rhapsody

In Metal We Trust

Met Singpost inderdaad. Alleen een code ontvangen van SingPost.

Status Date Status Description
20-12-2013 - Despatched to overseas (Country code: NL)
27-12-2013 - Arrived at overseas (Country code: NL)
30-12-2013 - Product Delivered (Country code: NL)

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaDude

ThaDude

Hang Loose

@gday Nice app! Loop vaak met hond en superhandig maar ik heb de buienalarm pebble app er weer afgehaald.. Mijn Nexus 4 was zo leeg. De buienalarm app onder android zoog accu op.

Meerderen hier last van? Kan ik nog iets veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomk94
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20:46

tomk94

Developer

Maandag 6 januari is er op de CES een Pebble Announcement:
https://blog.getpebble.co...al-this-way-comes-to-ces/

Ben benieuwd. Denk informatie over de Pebble App Store en de release van 2.0.

Hopelijk geen nieuwe generatie Pebble :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fotogravinnetje
  • Laatst online: 29-08 16:50
@ThaDude, volgens mij is dat een probleem met de beta4. Ik heb er nu ook last van (en niet alleen bij buienalarm) terwijl ik bij beta3 eigenlijk geen problemen had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pronk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 21:26

Pronk

Koffie?

lorriemada schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 11:56:
[...]

Lucky you!
Met singpost? Track & trace nummer gehad?
Mijne ligt nog steeds bij de douane, terwijl hij al op 17-12 in NL was aangekomen :'(

Ik word nu langzaam aan toch wel ongeduldig....
Same here hoor, volgens mij liggen de onze nog naast elkaar bij de douane. :)
28-11-2013, Bestelling geplaatst (1x witte)
04-12-2013, Despatched to overseas (Country code: NL)
17-12-2013, Arrived at overseas (Country code: NL)

Als ik had geweten dat het ruim een maand (en counting) zou gaan duren had ik die paar euro voor een extra snelle levering wel betaald. Had toch wel verwacht dat ik het voor de kerst zou ontvangen.

Ja lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaDude

ThaDude

Hang Loose

@Fotogravinnetje oké bedankt voor je reactie. Moet de app er helemaal af of is niet actief ook voldoende om dat effect tegen te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fotogravinnetje
  • Laatst online: 29-08 16:50
Watchapp niet actief en Pebble app even opnieuw opstarten (dus even killen). Probleem lijkt in de js Pebble kit te zitten. Als die de verbinding verliest, krijg je enorme drain. Notificaties doen het dan gewoon, buienalarm blijft op Verversen staan. Morpheuz werkt dan ook niet meer. Je ziet bij mij bij de battery monitor widget dat de batterij extra hard leeg loopt vanaf het moment dat de grafiek in het morpheuz configuratiescherm afgebroken wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaDude

ThaDude

Hang Loose

Oké duidelijk :) Direct gedaan!

Updates van de beta komen die automatisch of moet ik dedeveloper site goed in de gaten houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyThes
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13:16
Als je een account op de website hebt krijg je meestal een email als er een nieuwe update is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lorriemada
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-04 18:47
Pronk schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 15:57:
[...]

Same here hoor, volgens mij liggen de onze nog naast elkaar bij de douane. :)
28-11-2013, Bestelling geplaatst (1x witte)
04-12-2013, Despatched to overseas (Country code: NL)
17-12-2013, Arrived at overseas (Country code: NL)

Als ik had geweten dat het ruim een maand (en counting) zou gaan duren had ik die paar euro voor een extra snelle levering wel betaald. Had toch wel verwacht dat ik het voor de kerst zou ontvangen.
Tja.... Hier nog 1 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Ben inmiddels weer verdergegaan met Buienalarm. Ik heb jullie feedback gelezen in dit topic en zal eraan werken om de plooitjes glad te strijken. Bedankt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sijbren
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20-09-2024
Helemaal blij! Mijn Pebble 17 december besteld (toen met $20,- korting)
Daarna met Singpost verstuurd en 2 januari ontvangen! Zonder extra kosten.
Wat een fantastisch apparaat zeg!
Afbeeldingslocatie: http://farm6.staticflickr.com/5511/11773348345_fd16dd298d.jpg
Afbeeldingslocatie: http://farm4.staticflickr.com/3788/11774288196_f4d3117ebb_o.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Met een secondewijzer ben je wel veel sneller aan een nieuwe laadsessie toe ;)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sijbren
Wybo schreef op zondag 05 januari 2014 @ 16:42:
Met een secondewijzer ben je wel veel sneller aan een nieuwe laadsessie toe ;)
vond em er wel cool uitzien O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Dat is het ook. En het is ook gewoon een keuze natuurlijk. Wilde allee er even op wijzen dat je niet na 3 dagen denkt van "nu al leeg, vast een slechte batterij" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sijbren
Wybo schreef op maandag 06 januari 2014 @ 06:36:
Dat is het ook. En het is ook gewoon een keuze natuurlijk. Wilde allee er even op wijzen dat je niet na 3 dagen denkt van "nu al leeg, vast een slechte batterij" ;)
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Het bandje van de plastic pebble heeft zo te zien ook een upgrade gehad.
Afbeeldingslocatie: http://cdniphone.i-culture.nl/wp-content/uploads/2014/01/pebble-steel.jpg

Verder ziet de stalen er wel gelikt uit.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
Het zou mij verbazen als dat stalen bandje standaard wordt op de plastic versie hoor, ondanks dat ik nog altijd niet echt een hele grote fan ben van het huidige bandje is dat bandje best wel handig met sporten en dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Het is een van de eerste bandjes die mijn arm niet irriteert :)

Dus no way dat ik een andere wil ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Rupie schreef op maandag 06 januari 2014 @ 16:01:
Het zou mij verbazen als dat stalen bandje standaard wordt op de plastic versie hoor, ondanks dat ik nog altijd niet echt een hele grote fan ben van het huidige bandje is dat bandje best wel handig met sporten en dergelijke.
Volgens mij is dat bandje op de rode pebble van plastic. Zou een beetje raar zijn als ze de verschillende kleuren stalen bandjes een compleet ander design geven.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
Op de achtergrond ligt volgens mij ook een zwarte met een leren bandje ;) Punt is dat je niet weet waar deze afbeelding vandaan komt. Misschien heeft de maker van de foto het bandje van zijn eigen rode Pebble gewoon vervangen. Maar over een uurtje of wat zullen we het wel weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mm ik weet niet echt wat ik hier van vind.
Een mooiere Pebble ben ik wel voor, die op de foto hierboven alleen niet zo.

Misschien als hij in Zwart staal komt oid.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
Ik zou een stalen wel waarderen, beschadigt veel minder snel. Ik denk dat ze dan ook wel saffierglas gebruiken. Dat lost voor mij wel het grootste nadeel op, de plastic versie beschadigt gewoon te snel.

Alleen zo'n stalen bandje werkt voor mij niet vanwege de epilerende werking ;) Dus er moet wel een ander bandje op kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja en de lengte van het bandje is ook wel bepalend natuurlijk, gek genoeg zijn er tientallen miljoenen amerikanen mega dik maar zijn dat soort producten altijd aan de kleine kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gadver hier klapt de stream er continu uit. Die zwart stalen ziet er toch wel gaaf uit.
Kan ik al bestellen :D

Edit: Is die niet gewoon de Pebble2 ?

Edit2: Die lederen is ook fraai, maar met een prijs van 250,- hou ik het wel even bij mijn huidige pebble.

[ Voor 41% gewijzigd door Donstil op 06-01-2014 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 01-09 18:03
Donstil schreef op maandag 06 januari 2014 @ 20:07:
Gadver hier klapt de stream er continu uit. Die zwart stalen ziet er toch wel gaaf uit.

Nope, Pebble Steel, de eerste Pebble is nog gewoon te krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Donstil schreef op maandag 06 januari 2014 @ 20:07:

Je kan hem bestellen via https://getpebble.com/steel als die het weer doet. Hij kost 249 USD en je hebt keuze uit staal, zwart of leer als bandje.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
Ik moet zeggen dat ik die zwarte er wel aardig mooi uit vind zien op het filmpje... Ik had al zitten denken aan een 2e Pebble (1 met het standaard bandje voor sporten en 1 met een metalen bandje), maar een dikke 180 euro (plus nog wat douane kosten en spul) vind ik toch wel wat te veel van het goede...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaDude

ThaDude

Hang Loose

Ja deze komt zo niet door douane heen.. wel gaaf die nieuwe.. net paar dagen blij met mijn normale pebble :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Midas.e
  • Registratie: Juni 2008

Midas.e

Is handig met dinges

Paar weekjes wachten, dan mag deze bij de verzameling >:) besteld!

Hacktheplanet / PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-08 20:13

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Het is dat ik een zwarte heb waar ik net een NATO bandje heb op gemonteerd, anders zou ik hem zeker overwegen te kopen. Ik denk wel dat er vooral een markt voor bestaat als je nog geen Pebble hebt.

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Let wel op dat je bij het bestellen de andere verzend-optie van DHL aanklikt, die is ook gratis, maar zou binnen 3-5 dagen na verzending binnen moeten zijn, ipv. een paar weken die voor de 'normale' verzendoptie geldt.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Planet
  • Laatst online: 18:07
Ik heb nog geen pebble, ow wat is het moeilijk om me zelf tegen te houden om niet zo'n matzwarte stalen pebble aan te schaffen.

Maar ja die prijs. 8)7 |:(

You and I have memories longer than the road ahead

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Zo te zien komt de Steel met de 2.0 firmware. Dat betekend dat er rond de 28e ook die firmware definitief beschikbaar moet komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

jip_86 schreef op maandag 06 januari 2014 @ 20:24:
Zo te zien komt de Steel met de 2.0 firmware. Dat betekend dat er rond de 28e ook die firmware definitief beschikbaar moet komen :)
Hebben ze toch aangegeven: "Op het einde van januari voegen we de update door."

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
Overigens valt het mij ook op dat de steel er veel minder 'bulky' uitziet dan de gewone Pebble.. Het lukt me nog niet om de checkout pagina weg te klikken :9

Edit
Afbeeldingslocatie: http://asset2.cbsistatic.com/cnwk.1d/i/tim2/2014/01/05/Pebblecomparison_610x458.jpg
Wel een aardig verschil als je het zo ziet. Maar als ik naar de Steel kijk lijkt het mij een stuk lastiger om een nieuw bandje aan te schaffen dan bij de huidige versie.

[ Voor 49% gewijzigd door Rupie op 06-01-2014 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
IStealYourGun schreef op maandag 06 januari 2014 @ 20:25:
[...]

Hebben ze toch aangegeven: "Op het einde van januari voegen we de update door."
Ok niet meegekregen, de stream lag er hier meer uit dan dat die het deed.

[ Voor 3% gewijzigd door jip_86 op 06-01-2014 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-08 20:29
Die steel is wel slim vormgegeven. Ziet er opeens niet meer uit als een gadget, maar een gewoon horloge (wat het natuurlijk niet is). Door het fornt gedeelte van het horloge wat geen scherm is ook zwart te maken en alleen de randen steel, ziet het er gewoon super gelikt uit.

De plastic versie - die ik ook heb - ziet er naast deze modellen opeens wel erg bulky uit...

Grootgebruiker van MS Word. Maar het wordt nooit perfect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

vond juist mooi dat je de merknaam niet gelijk kon zien. Zoals bij sony heel groot sony boven staat.
Met steel versie zie je dan groot pebble onderaan. Vind dat niet mooi.
En de prijs :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mm op die foto hierboven vind ik ze dan weer wat minder fraai.

Die lederen met staal lijkt me nu het mooiste. Ik zit alleen nog een beetje tegen de prijs aan te hikken.

Uit de werkkamer hoor ik al steeds hoge bedragen komen omdat mijn vriendin een reis Canada zit te plannen dus ik hou die 250,- nog maar even in mijn zak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Als ik mijn Pebble nu weer zou moeten kopen zou ik denk ik wel voor de steel gaan. Heeft toch net wel eventjes wat meer klasse. Alleen heb ik al een gewone :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
fener33 schreef op maandag 06 januari 2014 @ 20:22:
Ik heb nog geen pebble, ow wat is het moeilijk om me zelf tegen te houden om niet zo'n matzwarte stalen pebble aan te schaffen.

Maar ja die prijs. 8)7 |:(
Ik heb hier nog wel een catalogus liggen met horloges waarvan de goedkoopste een stuk meer dan $250 kost hoor ;)
En die kunnen niks behalve de tijd en de datum aangeven.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Ik ben en blijf blij met mijn plastic Pebble. Ja het is overduidelijk plastic en een gadget (toch ziet hij met zo'n brede leren band er sjiek uit), maar daar heb ik hem ook voor ... als gadget.
Die steel ziet er niet uit als een gadget en als horloge vind ik (persoonlijk) hem er te 'cheap' uitzien.

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
Ik ben toch gezwicht en ik heb de zwarte steel besteld... Als hij binnen is ga ik wel kijken of ik dan de "oude" ga verkopen of dat ik die er naast blijft gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
Hmm dus de geruchten waren waar. Ik vind het wel jammer dat er gorilla glas op zit en geen saffier, dat is nog veel krasbestendiger. Voor een apparaat dat je altijd om je arm hebt toch geen overbodige luxe. Voor mijn iPhone is het wel goed genoeg maar die gaat altijd in een hoekje en schuurt niet langs muren enzo.

Maar wel mooi dat er een leren bandje bij zit. Klinkt toch wel erg interessant.

En ik vind dat merkje ook erg lelijk inderdaad.

[ Voor 6% gewijzigd door GekkePrutser op 06-01-2014 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efari
  • Laatst online: 05-09 10:21
ook daarnet de aankondiging gezien. waauw zeg, die steel is prachtig!
ik wilde echt 'n goeie smartwatch, maar met de plastieken Pebble om m'n pols lopen mensen te kijken "betaal je voor dat plastieken ding 150 euro??" ik ga beide (ik had er 2) plastieken verkopen, om de upgrade te bestellen. HA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Midas.e
  • Registratie: Juni 2008

Midas.e

Is handig met dinges

Ik hou mn kickstarter edition wel al is het al puur omdat het een collectors item is. De steel kan er wel bij :)

Hacktheplanet / PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Saffier is over-rated ... Ik heb in mijn duikhorloge/computer ook door dagelijks gebruik gewoon krassen in het saffier zitten hoor :P
En kan het glas wel krasbestendig zijn, maar is de metaal het ook. Als die zwarte door krasjes / schaven binnen no time ook blank metaal is, ziet het er nog steeds niet uit.

Wat zijn trouwens de invoerrecht voor een horloge boven de 150 euro als hij wel bij de douane terecht komt?

~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
S913 schreef op maandag 06 januari 2014 @ 21:58:
Wat zijn trouwens de invoerrecht voor een horloge boven de 150 euro als hij wel bij de douane terecht komt?
21% BTW + 3,5% invoerrechten.
en soms nog €10-15 voor het inklaren.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 22:44
Zag hem ook voorbij komen, zat op een iets minder log model te wachten, dit ziet er wel erg goed uit.... Ben alleen benieuwd naar eventuele vervangende bandjes, en of dit een standaard model is. Bandjes hebben bij mij de neiging om nog wel eens stuk te gaan, en een stalen band past altijd net niet bij mij heb ik het idee.

Ben benieuwd wanneer de eersten arriveren bij de tweakers, zou dan graag wat meer info willen over de bandjes :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
EelcoB schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 07:45:
Zag hem ook voorbij komen, zat op een iets minder log model te wachten, dit ziet er wel erg goed uit.... Ben alleen benieuwd naar eventuele vervangende bandjes, en of dit een standaard model is. Bandjes hebben bij mij de neiging om nog wel eens stuk te gaan, en een stalen band past altijd net niet bij mij heb ik het idee.

Ben benieuwd wanneer de eersten arriveren bij de tweakers, zou dan graag wat meer info willen over de bandjes :-)
Als ze voor een horloge van 100 jaar oud het bandje kunnen repareren of vervangen dan kan dat voor deze ook.

Ik heb het zelf bij de Bijenkorf laten doen, maar bij een juwelier die ook horloges verkoopt moet het ook lukken.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 22:44
RocketKoen schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 08:06:
[...]

Als ze voor een horloge van 100 jaar oud het bandje kunnen repareren of vervangen dan kan dat voor deze ook.

Ik heb het zelf bij de Bijenkorf laten doen, maar bij een juwelier die ook horloges verkoopt moet het ook lukken.
Dat hangt er natuurlijk vanaf of ze een standaard bandje gebruiken, of een eigen exotisch formaat band

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
Maar voor de Steel wordt wel een ander bandje gebruikt, volgens mij bedoelt EelcoB dat. En als je kijkt naar de foto's lijkt het geen standaard bandje door het extra hapje wat er in het midden 'uit' is.

Het zal wel even duren voordat ik die van mij binnen heb omdat ik hem met standaard verzending besteld heb. Met name vanwege de verhalen over de kosten die door DHL in rekening gebracht worden. Daarbij is de standaard verzending mij de vorige keer ook aardig goed bevallen (met name omdat ik toen helemaal geen kosten hoefde te betalen aan PostNL :Y))

[ Voor 46% gewijzigd door Rupie op 07-01-2014 08:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Rupie schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 08:17:
Maar voor de Steel wordt wel een ander bandje gebruikt, volgens mij bedoelt EelcoB dat. En als je kijkt naar de foto's lijkt het geen standaard bandje door het extra hapje wat er in het midden 'uit' is.

Het zal wel even duren voordat ik die van mij binnen heb omdat ik hem met standaard verzending besteld heb. Met name vanwege de verhalen over de kosten die door DHL in rekening gebracht worden. Daarbij is de standaard verzending mij de vorige keer ook aardig goed bevallen (met name omdat ik toen helemaal geen kosten hoefde te betalen aan PostNL :Y))
DHL brengt extra kosten in rekening omdat ze alle import documenten in orde brengen, in principe kan je hen ook perfect vragen dat niet te doen, maar dan ben jij zelf verantwoordelijk voor de documenten (als importeur). In tegenstelling tot de BTW kan de staat je dan wel een extra "boete" aanrekenen als de documenten niet in orde zijn. Natuurlijk heb je altijd de mogelijkheid om afstand te doen van de goederen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qualixo
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 12-09 14:19
Man die nieuwe pebble's zijn erg gelikt.. vooral die mat zwarte..
Maar met de invoer kosten btw e.d komt er op nog eens +- 60 euro op de 182 euro dat hij kost.
Dus komt de dollar naar euro conversie weer om de hoek kijken:)
+-242 euro voor import waar hij 249 dollar kost hehe. Gotta love nederland soms..

[ Voor 5% gewijzigd door Qualixo op 07-01-2014 10:22 ]

https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

gday schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 03:32:
Ben inmiddels weer verdergegaan met Buienalarm. Ik heb jullie feedback gelezen in dit topic en zal eraan werken om de plooitjes glad te strijken. Bedankt. ;)
Heb een aantal zaken opgelost in Buienalarm voor Pebble v0.5 (en v0.51). :)

- App blijft niet op verversen hangen als het niet lukt om nieuwe data binnen te halen
- Temperatuur is nu goed zichtbaar als het warmer is dan 9 graden ;)
- Uitlijning van teksten is verbeterd

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/717032/Pebble/Buienalarm-v0.5.png

Download: https://dl.dropboxusercon...bble/Buienalarm-v0.51.pbw
Afbeeldingslocatie: http://api.qrserver.com/v1/create-qr-code/?data=https%3A%2F%2Fdl.dropboxusercontent.com%2Fu%2F717032%2FPebble%2FBuienalarm-v0.51.pbw&size=250x250

[ Voor 0% gewijzigd door gday op 07-01-2014 17:56 . Reden: Versie 0.51 toegevoegd met bugfix ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobgrinder
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-09 14:29

noobgrinder

Prrrr bleep boem!

PebbleTV laat nu maximaal 8 komende tv series zien. Er zijn 4 tegelijk zichtbaar en veranderd bij even/oneven minuten.
http://www.mypebblefaces.com/apps/12530/8403/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krilo_89
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 04-09 11:18
Hebben jullie hem allen met een Creditcard besteld? Die heb ik namelijk niet in mijn bezit, dus weet iemand of er ook een andere manier is om te bestellen?
Ik was niet zo gek van de eerste editie, maar de matzwarte steel serie is wel super. Ben direct verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
  • Laatst online: 11:18
Ik wil zo'n Pebble Steel hebben. Mooi horloge en ik heb een zwak voor horloges O+ Ik baal echter van het feit dat dit dan weer de limited edition zou zijn. Ik ben in juli jarig en dan wil hem voor mijn verjaardag vragen. Kom op zeg, limited edition. Maak gewoon een goede horloge/smartwatch en verkoop die gewoon....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Krilo_89 schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 15:12:
Hebben jullie hem allen met een Creditcard besteld? Die heb ik namelijk niet in mijn bezit, dus weet iemand of er ook een andere manier is om te bestellen?
Volgens de video boodschap gisteren zou hij enkel via de website te bestellen zijn, eventueel een prepaid credietcard gebruiken.

Ergens hoop ik dat ze naar de toekomst nog meer modellen uitbrengen. Het zou best leuk zijn mochten ze daarbij samenwerken met andere horlogefabrikanten. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frietsje
  • Laatst online: 18:59
IStealYourGun schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 15:25:
[...]

Volgens de video boodschap gisteren zou hij enkel via de website te bestellen zijn, eventueel een prepaid credietcard gebruiken.

Ergens hoop ik dat ze naar de toekomst nog meer modellen uitbrengen. Het zou best leuk zijn mochten ze daarbij samenwerken met andere horlogefabrikanten. :p
Dat zou ik inderdaad ook graag willen zien.
Mijn Pebble is onderweg (de 'normale' zwarte, eind december besteld...). Ik weet niet welke ik gekozen had vandaag de dag, de lage prijs van de normale versie was voor mij toch de motivatie om hem te kopen. De staal-zwarte is wel mooi, maar vind ik persoonlijk ook niet je-van-het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
ECiftci schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 15:23:
Ik wil zo'n Pebble Steel hebben. Mooi horloge en ik heb een zwak voor horloges O+ Ik baal echter van het feit dat dit dan weer de limited edition zou zijn. Ik ben in juli jarig en dan wil hem voor mijn verjaardag vragen. Kom op zeg, limited edition. Maak gewoon een goede horloge/smartwatch en verkoop die gewoon....
Het is geen limited edition. Het is limited supply.
Limited edition betekent dat er een vast aantal wordt gemaakt en dat ze daarna niet meer te koop zijn.
Limited supply wil zeggen dat er een grote kans is dat ze meer bestellingen binnenkrijgen dan ze voorraad hebben, en de levertijd dus omhoog gaat.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:37
Op de website adverteren ze wel heel leuk met een leren bandje (een bruine zou in mijn geval erg aantrekkelijk worden), maar die bieden ze dan in de webshop weer niet aan....

Of is de Pebble een gangbare maat en kun je elke band met een bepaalde breedte eraan 'klikken'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Bobbus schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 15:38:
Op de website adverteren ze wel heel leuk met een leren bandje (een bruine zou in mijn geval erg aantrekkelijk worden), maar die bieden ze dan in de webshop weer niet aan....

Of is de Pebble een gangbare maat en kun je elke band met een bepaalde breedte eraan 'klikken'?
De oude sowieso. Mijn Pebble heeft ook een leren bandje ;)

Pagina: 1 ... 13 ... 33 Laatste

Let op:
Berichten over andere smartwatches mogen in:
- Pebble Time / Pebble Time Steel / Pebble Time Round: [Pebble Time (Steel) / Time Round] Ervaringen & Discussie
- Pebble 2 / Pebble Time 2 / Pebble 2 SE: [Pebble (Time) 2 / 2 SE] Ervaringen & Discussie

Berichten over de levertijd kan in ~~~[Pebble E-Paper Watch] Levertijden & Prijzen.

Pebble is recentelijk overgenomen door FitBit. Discussie en gevolgen betreft deze overname hoort in: Fitbit neemt Pebble over - toekomstperspectief?.