If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Zie de post boven jeHipska schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 14:28:
Zo, Apple heeft geen iWatch of iets dergelijks gepresenteerd, dus ik heb een zwarte in Pre-Order gedaan. Is er van de Pebble ook een levertijden topic? Ik zie dat hier enkelen melden dat hun pre-order geshipped word, wanneer is die dan van jullie besteld? Dit ter indicatie, want er staat al een half jaar "summer 2013" op de site.
Zwart en Rood zijn in volle productie, maar ze hebben nog wel een half jaar achterstond qua orders.
Ze zeggen dus weinig over wat de verwachting is, alleen dat het een aantal maanden zal gaan duren. Ik ga er vanuit dat ik in dit topic wel updates voorbij zie komen wanneer mensen statusupdates ontvangen voor hun pre-orders.Great news! Pebble pre-orders have started shipping!
The first batch of Pebble pre-orders began shipping to our earliest pre-order customers last week and we'll continue shipping as quickly as we can.
What does that mean for your pre-order?
As inventory becomes available, we'll email the next pre-orders in line to confirm order details including order quantity, color selection and shipping address. Since we did not collect payment at the time your pre-order was placed, you'll also be able to submit payment for your order.
Once your order is confirmed, you will be able to track the fulfillment process.
If you decide you no longer want your Pebble, no action is required. Simply disregard this email.
We expect that it will take several months through the summer to deliver Pebbles to all pre-order customers. If you don't get your order confirmation email from us right away, don't worry! You will hear from us when your Pebble is ready to ship.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
18-06-2013 Arrived at overseas (Country code: NL)
Eens kijken hoe snel de rest gaat
13-06-2013 Despatched to overseas (Country code: NL)
18-06-2013 Arrived at overseas (Country code: NL)
Alvast hartelijk bedankt voor al jullie hulp en reacties, Tim Bots
Op welke datum heb je de pre-order geplaatst?Wybo schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 10:11:
Mijn pre-order - red is vanmorgen verstuurd Dat is 2 weken nadat ik de mail kreeg voor de confirmation van het adres.
Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!
en bij mij ook in NL aangekomen vandaag
Nu nog hier, om mijn pols
Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!
Volgens mij staan er een aantal reacties op de laatste paar pagina's waar dat ongeveer uit te halen valt. Tussen de 7 en 30 dagen geloof ik.maniak schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 11:56:
Kan iemand vertellen hoelang het nog duurt na "18-06-2013 Arrived at overseas (Country code: NL)"?
Geloof het ook ergens ooit gelezen te hebben, kon het alleen niet vinden in deze topic.Rupie schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 12:50:
[...]
Volgens mij staan er een aantal reacties op de laatste paar pagina's waar dat ongeveer uit te halen valt. Tussen de 7 en 30 dagen geloof ik.
Om te volgen met een quote van mezelf:maniak schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 11:56:
Kan iemand vertellen hoelang het nog duurt na "18-06-2013 Arrived at overseas (Country code: NL)"?
En je kunt online de boel volgen.Tim_bots schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 10:36:
tipje: stuur een tweet maar PostNL, zij kunnen je het 3s nummer vertellen (of bel het 0900 nummer van Post NL)
Bij mij was het 1 á 2 dagen (zie: https://twitter.com/PostNL/status/325193051276451841 voor de tweets)
Alvast hartelijk bedankt voor al jullie hulp en reacties, Tim Bots
De mijne wordt vandaag bezorgd. Lijkt er dus op zonder extra douanekosten... want dan ligt hij meestal iets langer vast volgens mij.maniak schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 11:56:
Pebble glance wordt mijn normale 'watchface' en pebble notifier ook gelijk op de telefoon gezet om hangoutsnotificaties ook goed door te laten geven.
De band zit prima, al ga ik zeker nog wel overwegen om een perlon (oid) band te nemen. Volgens mij heb ik dan het minste last van mijn huid.
/edit: geen douane die nog geld wilde.
[ Voor 6% gewijzigd door ArthurMorgan op 20-06-2013 17:06 ]
Hangouts notificaties op de pols gaat niet echt lekker helaas.Wybo schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 17:05:
Zo hier is hij ook binnen.
Pebble glance wordt mijn normale 'watchface' en pebble notifier ook gelijk op de telefoon gezet om hangoutsnotificaties ook goed door te laten geven.
De band zit prima, al ga ik zeker nog wel overwegen om een perlon (oid) band te nemen. Volgens mij heb ik dan het minste last van mijn huid.
/edit: geen douane die nog geld wilde.
Veel dubbele notificaties, lappen tekst of notificaties van je eigen bericht terwijl je in de app zit.
[ Voor 8% gewijzigd door Donstil op 21-06-2013 00:24 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Woei, een eigen gepersonialiseerd horloge
(Logo van mijn team in een spel dat ik speel
--
Heb hem nu een paar dagen, werkt echt super allemaal. Ik ben zelf doof en heb ook alleen een data-abonnement in mijn telefoon zitten. Nu kan ik gewoon toch direct alle hangouts, mails etc gewoon direct voelen aankomen.
Ook valt het een stuk minder op als er gescoord wordt bij een wedstrijd die ik volgt met fotmob en ik even op mijn horloge kijk in plaats van op de telefoon
Tesla Model Y RWD / 8.4 kWp PV installatie / WPB / lucht/lucht WP
Voor nu hoop ik wat betreft de pebble met name dat ze de vaart er in houden met het afhandelen van de pre-orders
Behalve dan dat je je James Bond waant wanneer je een gesprek kan voeren via je horlogeRupie schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 08:25:
Persoonlijk heb ik een bloedhekel aan spraakherkenning. Maar dat is misschien ook omdat ik nog nooit echt lekker werkend heb gezienEn omdat het in veel gevallen ook niet veel handiger is dan op een knopje drukken (auto's waarin je de temperatuur van je climatecontrol in kunt stellen door te praten terwijl er een knopje op 15cm van het stuur zit??). Nut van een microfoon in een horloge zie ik ook nog niet meteen eerlijk gezegd. Heb je geen App's waarmee je gesproken notities kunt maken?
Voor nu hoop ik wat betreft de pebble met name dat ze de vaart er in houden met het afhandelen van de pre-orders
Maar aangezien we BT toch aan hebben staan, kan een microfoontje en oortje er ook wel bij
Ik ben sowieso we benieuwd wat Pebble gaat doen, de concurentie is nu net zo ver of misschien wel verder.Rupie schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 08:25:
Persoonlijk heb ik een bloedhekel aan spraakherkenning. Maar dat is misschien ook omdat ik nog nooit echt lekker werkend heb gezienEn omdat het in veel gevallen ook niet veel handiger is dan op een knopje drukken (auto's waarin je de temperatuur van je climatecontrol in kunt stellen door te praten terwijl er een knopje op 15cm van het stuur zit??). Nut van een microfoon in een horloge zie ik ook nog niet meteen eerlijk gezegd. Heb je geen App's waarmee je gesproken notities kunt maken?
Die Nieuwe Somy watch bv ziet er erg mooi uit.
Misschien is de Kreyos Smartwatch voor je, die doet eigenlijk alles wat een pebble doet plus dat er een speakertje en microfoon in zit. Kun je gesproken notities maken, antwoorden op berichten en zelfs telefoontjes mee beantwoorden.StefanvanGelder schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 16:53:
Ik vind dit de beste smart watch die tot nu toe op de markt is gebracht! Ik vind het alleen toch wel jammer dat er geen microfoon aanwezig is op de Pebble... Buiten het voordeel dat je je horloge kan opnemen om een gesprek aan te nemen, zou je ook wel handig zijn om bepaalde taken in je agenda te plaatsen. De datum en tijd kun je nog prima met een toetsenbord doen maar met de stemherkenning, die in de toekomst alleen nog maar beter zal worden, zie ik het wel gebeuren dat je via spraakherkenning ook taken erin kunt zetten. Hoe vaak komt het wel niet voor dat je op de fiets of in de auto zit en dat je opeens aan iets denkt wat je nog moest doen... Je kunt dan niet even je telefoon pakken om het erin te zetten maar je zou wel prima een datum en tijd kunnen selecteren om vervolgens de taak in te spreken, die kun je op zo'n smart watch toch echt niet even invoeren op het scherm met slechts een paar knoppen.
vanaf volgende week te koop bij bestbuy, toch vreemd daar ze volgensmij nog lang niet klaar zijn met het afwerken van alle pre-orders.
Als het goed is zijn alle zwarte uitgeleverd en de rode ook. Daardoor kunnen ze die kleuren al uitleveren.acst schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 17:45:
http://9to5mac.com/2013/0...e-today-in-stores-july-7/
vanaf volgende week te koop bij bestbuy, toch vreemd daar ze volgensmij nog lang niet klaar zijn met het afwerken van alle pre-orders.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Ik ga zeker zodra ik weer in de VS ben even een ander kleurtje halen, vind bij nader inzien die rode toch wel leuk.
Nou ik heb nog geen mail ontvangen dat mijn zwarte Pebble klaar is voor verzending. En deze is pre-ordered in Februari. Ben benieuwd, we wachten rustig af.Touchdomex schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 17:46:
[...]
Als het goed is zijn alle zwarte uitgeleverd en de rode ook. Daardoor kunnen ze die kleuren al uitleveren.
Maar zwart zou al af moeten zijn.
Zit je toevallig in Duitsland? Daar blijken nogal wat douane problemen te zijn namelijk en daarom sturen ze daar tijdelijk niks heen.
[ Voor 83% gewijzigd door RocketKoen op 03-07-2013 08:39 ]
Maar heb ook nog geen mail ontvangen dat ik moet betalen of verzending. Misschien ergens wat fout gegaan.
Staat je order wel op de site?Joepv schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 08:47:
Nee woon in Nederland
Maar heb ook nog geen mail ontvangen dat ik moet betalen of verzending. Misschien ergens wat fout gegaan.
Voor betalen krijg je overigens geen mail. Je moet bij bestelling je CC invullen en als je aan de beurt bent schrijven ze het geld automatisch af.
Maar blijkbaar is er wel voorraad om de schappen van Bestbuy te vullen.Rupie schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 09:54:
Volgens mij is dat het verschil tussen kickstarter en pre order... Alle kick starters in zwart zijn al uitgeleverd, de pre orders (die dus na kickstarter zijn besteld) zijn nog lang niet allemaal verzonden.
In augustus pas de tweede kleur op BestBuy, de rode.
Ik zie het probleem niet eigenlijk.
RocketKoen schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 09:57:
[...]
Maar blijkbaar is er wel voorraad om de schappen van Bestbuy te vullen.
Daar had ik het nog niet eens over, ging mij er puur om dat mindfreaker zegt dat hij wacht op zijn pre order en er vervolgens geroepen wordt dat de zwarte al af zou moeten zijn. Dat laatste is enkel waar voor de mensen die via kickstarter hebben besteld, niet voor de mensen die een pre order geplaatst hebben. Voor de zwarte preorders roept men nog bezig te zijn met de bestellingen die sinds mei 2012 geplaatst zjin.RocketKoen schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 09:57:
[...]
Maar blijkbaar is er wel voorraad om de schappen van Bestbuy te vullen.
Daarbij, je zegtOrders shipping now are the earliest pre-orders placed after our Kickstarter campaign last spring and summer. Once this batch has shipped we will continue shipping pre-orders in the order they were received. We expect it will take several months through the summer to deliver all Pebbles to pre-order customers.
Dat is nieuw voor mij, sinds wanneer is dat? Op de site van bepple staat:Voor betalen krijg je overigens geen mail. Je moet bij bestelling je CC invullen en als je aan de beurt bent schrijven ze het geld automatisch af.
We do not collect any money at the time a pre-order is placed, but your $0 order reserves your place in the queue for a Pebble.
As inventory becomes available, we email the next pre-orders in line to submit payment and confirm order details including order quantity, color selection and shipping address.
[ Voor 17% gewijzigd door Rupie op 03-07-2013 13:56 ]
Ik zou best pissed zijn als ik een half jaar geleden een bestelling had geplaatst en die nog steeds niet had ontvangen. Maar het product is bij de winkel om de hoek wel ruim op voorraad.Rupie schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 13:54:
[...]
Daar had ik het nog niet eens over, ging mij er puur om dat mindfreaker zegt dat hij wacht op zijn pre order en er vervolgens geroepen wordt dat de zwarte al af zou moeten zijn. Dat laatste is enkel waar voor de mensen die via kickstarter hebben besteld, niet voor de mensen die een pre order geplaatst hebben. Voor de zwarte preorders roept men nog bezig te zijn met de bestellingen die sinds mei 2012 geplaatst zjin.
Bestbuy zal wel een minimale levering hebben geëist, waardoor pebbles die eigenlijk al gereserveerd waren voor pre-orders nu naar BB gaan.
Blijkbaar veranderd dan.[...]
Dat is nieuw voor mij, sinds wanneer is dat? Op de site van bepple staat:
In de kickstarter update stond ook iets over rustig bij bb kunnen kopen omdat de betaling via preorder pas gevraagd zou worden bij mogelijke levering.
http://forums.getpebble.c...ebble-time-at-best-buy/p1
We'll still invite you to finalize payment and create a Pebble Account when we approach your place in the pre-order queue: just ignore that invite if you no longer want it.
[ Voor 33% gewijzigd door ArthurMorgan op 03-07-2013 19:57 ]
Maar ik wacht rustig af. Mijn moeder zei altijd: "het bezit van de zaak is het einde van het vermaak!".
Ik heb mijn order in maart geplaatst dus ik vind het ook wat raar dat ik hem nu sneller in huis zou hebben wanneer ik bestel via bestbuy. Zal er zo wel eens een vraag over stellen via twitter.RocketKoen schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 15:53:
[...]
Ik zou best pissed zijn als ik een half jaar geleden een bestelling had geplaatst en die nog steeds niet had ontvangen. Maar het product is bij de winkel om de hoek wel ruim op voorraad.
Bestbuy zal wel een minimale levering hebben geëist, waardoor pebbles die eigenlijk al gereserveerd waren voor pre-orders nu naar BB gaan.
Dat is alleen voor vrouwen. Bij mannen begint het vermaak dan pasJoepv schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 08:27:
Maar ik wacht rustig af. Mijn moeder zei altijd: "het bezit van de zaak is het einde van het vermaak!".
Morgen is hopelijk weer de juiste telefoon terug want op de wat oudere telefoons draait het voor geen kut op deze manier

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Ik heb mijn bestelling laten omzetten van grijs naar zwart omdat ik niet wist wanneer die grijze zou gaan komen en dat kon nog wel even duren.Wybo schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 17:06:
Vaag, ik heb als pre-order besteller wel 'kickstarter' achterop staan.
Had vanochtend ook problemen. Maar hij wil blijkbaar de firmware updaten. Na een update herverbonden en die verbinding doet het al de hele dag goed.Donstil schreef op maandag 08 juli 2013 @ 00:11:
Nou de nieuwe AndroidApp is niet bepaald een vooruitgang. Verbinding lijkt er continu uit te knallen en alles moest opnieuw verbonden worden.
Als je dat "get started" scherm krijgt, gewoon de back button gebruiken.
Er is ook al een hotfix voor de app.
[ Voor 12% gewijzigd door RocketKoen op 08-07-2013 22:52 ]
Hotfix? Die zie ik nog niet online komen helaas.RocketKoen schreef op maandag 08 juli 2013 @ 22:49:
[...]
Had vanochtend ook problemen. Maar hij wil blijkbaar de firmware updaten. Na een update herverbonden en die verbinding doet het al de hele dag goed.
Als je dat "get started" scherm krijgt, gewoon de back button gebruiken.
Er is ook al een hotfix voor de app.
Vandaag de Pebble wel 20x opnieuw moeten verbinden, dat gaat dan wel snel maar je komt er pas achter als je wat notificaties hebt gemist en dat is best vervelend (Sinds ik een Pebble om heb staat mijn phone op stil).
Nu zojuist de Pebble terug naar fabrieksinstellingen gezet en dat nieuwe "Get Started" menu doorlopen.
Ging allemaal niet van harte maar na een aantal pogingen is het me gelukt, kijken hoe de Pebble het nu blijft doen.
1.90 was de update. en nu is er 1.91. Verschil is dat 1.91 onthoudt of je dat get started ding al een keer hebt gedaan. En als je hem toch skipt, vraagt ie meteen of je dat altijd wilt doen.Donstil schreef op maandag 08 juli 2013 @ 23:14:
[...]
Hotfix? Die zie ik nog niet online komen helaas.
Vandaag de Pebble wel 20x opnieuw moeten verbinden, dat gaat dan wel snel maar je komt er pas achter als je wat notificaties hebt gemist en dat is best vervelend (Sinds ik een Pebble om heb staat mijn phone op stil).
Nu zojuist de Pebble terug naar fabrieksinstellingen gezet en dat nieuwe "Get Started" menu doorlopen.
Ging allemaal niet van harte maar na een aantal pogingen is het me gelukt, kijken hoe de Pebble het nu blijft doen.
De oorzaak is dat ze het getting started ding hebben aangepast zodat het ook meteen je bluetooth instellingen goed zet. Maar voor iedereen die dat al handmatig had gedaan ging het dus mis.
[ Voor 20% gewijzigd door RocketKoen op 08-07-2013 23:30 ]
Ooh ik zie de update nu ook komen idd. Ben benieuwd of het nu beter gaat.RocketKoen schreef op maandag 08 juli 2013 @ 23:29:
[...]
1.90 was de update. en nu is er 1.91. Verschil is dat 1.91 onthoudt of je dat get started ding al een keer hebt gedaan. En als je hem toch skipt, vraagt ie meteen of je dat altijd wilt doen.
De oorzaak is dat ze het getting started ding hebben aangepast zodat het ook meteen je bluetooth instellingen goed zet. Maar voor iedereen die dat al handmatig had gedaan ging het dus mis.
Ook lijkt de range fors kleiner geworden. Waar ik eerst op ruim 10 meter nog een connectie had ben ik de connectie met de laatste update veel sneller kwijt. Soms al op 5 meter.
Pebble geeft nu trouwens aan wel verbonden te zijn maar ik krijg niets binnen.
Gaat iets dus niet helemaal goed sinds de 1.9.x update.
(Edit: Op Stock Android 4.2.2 hier trouwens)
[ Voor 7% gewijzigd door Donstil op 09-07-2013 15:02 ]
http://www.nu.nl/tech/352...eer-dan-miljoen-apps.html
Kan het zijn dat sony deze data niet goed doorstuurt?
Heb ik ook @ samsung. Ik gebruik ook niet de stock music app (maar cloudskipper).Touchdomex schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 11:27:
Zijn er meer mensen die een Sony Telefoon hebben en die niet goed samenwerkt met de Pebble? Ik kan namelijk niet zien wat voor nummer ik luister op mijn Pebble als ik gebruik maak van een music app.
Kan het zijn dat sony deze data niet goed doorstuurt?
Iemand hier waar de muziekapp op de pebble wel het nummer weergeeft?
Ik gebruik het icm met Spotify en dat werkt aardig, vaak speelt het nummer al voor het horloge de info krijg maar goed.
Dat is alleen voor de aansturing heb ik gemerkt.Donstil schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 04:00:
Je moet in de Pebble app wel je muziek app selecteren hè, kwam ik ook pas later achter.
Ik gebruik het icm met Spotify en dat werkt aardig, vaak speelt het nummer al voor het horloge de info krijg maar goed.
Het werkt nu wel hier alleen met Google Play Music maar niet met de Walkman app
Als je meerdere AppS gebruikt moet je idd steeds switchen in de Pebble app.Touchdomex schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 08:47:
[...]
Dat is alleen voor de aansturing heb ik gemerkt.
Het werkt nu wel hier alleen met Google Play Music maar niet met de Walkman app
Mwah er zijn meer dingen die niet goed gaan met muziek. Soms reageert hij ook niet namelijk op de play/pause. Alles goed geselecteerd. Daarnaast stuurt Walkman zijn nummers niet door maar laat zich dus wel besturen.Donstil schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 16:09:
[...]
Als je meerdere AppS gebruikt moet je idd steeds switchen in de Pebble app.
Dat is iets wat ze nog wel mogen verbeteren vooral omdat het nu gewoon niet goed werkt
Ik heb Pebble 1.9.1 er wel op maar lijkt alleen maar slechter te worden, na een horloge reset ziet de App hem wel weer maar vraagt dan om een update (die er helemaal niet is), na het zogenaamd installeren van die update (nog geen halve seconden in beeld) verschijnt dan een nieuw schermpje met "Waiting for your pebble to reconnect after the software update has completed"
Ga morgen mijn altijd betrouwbare Zwitserse klokje maar weer omdoen
Edit: Voor de liefhebbers : https://dl.dropboxusercon...894968/Pebble%201.8.2.apk
[ Voor 8% gewijzigd door Donstil op 16-07-2013 14:56 ]
Hier is het alleen maar slechter, binnen 1 uur 2 disconnects en wordt niet meer automatisch ge-reconnect, ik moet dan de pebble app herstarten en op connect klikken, en dan werkt het weer even totdat er een disconnect optreed.DaCoTa schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 13:21:
Ik moet zeggen, met de updates van 1.9.2/1.9.3 van de Android app en 1.12.1 op de telefoon is het reconnect gedrag wel een heel stuk verbeterd. Zelfs na een hele nacht out of range is de verbinding redelijk vlot hersteld.
Ik ben weer terug naar 1.8.2.
Ik vraag me af hoe ze bij pebble hun app testen, want dit is wel heel slecht.
Wel net na een automatische app update weer problemen dus dat maar uit gezet.
Voor de mensen die de Kreyos Smartwatch zoeken, er loopt nu een indiegogo crowd funding: http://igg.me/at/kreyos/x/3505394Donstil schreef op zondag 30 juni 2013 @ 15:31:
[...]
Ik ben sowieso we benieuwd wat Pebble gaat doen, de concurentie is nu net zo ver of misschien wel verder.
Die Nieuwe Somy watch bv ziet er erg mooi uit.
[...]
Misschien is de Kreyos Smartwatch voor je, die doet eigenlijk alles wat een pebble doet plus dat er een speakertje en microfoon in zit. Kun je gesproken notities maken, antwoorden op berichten en zelfs telefoontjes mee beantwoorden.
Ligt het aan mij of is die wel heel bulky, of lijkt dat maar zo?KKC schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 19:27:
[...]
Voor de mensen die de Kreyos Smartwatch zoeken, er loopt nu een indiegogo crowd funding: http://igg.me/at/kreyos/x/3505394
[ Voor 3% gewijzigd door Sypher op 19-07-2013 20:23 ]
Het lijkt denk ik zo, aangezien het afneembaar is. Je kan hem namelijk nog in een soort vanSypher schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 20:23:
[...]
Ligt het aan mij of is die wel heel bulky, of lijkt dat maar zo?
- lanyard klikken:

en
- een soort riem houder

Kan alleen niet de juiste maten vinden.
Gevonden:
Beetje een G-shock horloge achtige formaat zo te zien
7) What are the dimensions of the watch?
A: Height(47.5mm) x Wide (33.4mm) x Thickness (13.35mm)
[ Voor 8% gewijzigd door KKC op 20-07-2013 23:42 ]
tegenover de pebble met 50x32x8,4mmKKC schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 23:39:
[...]
Gevonden:
Beetje een G-shock horloge achtige formaat zo te zien
[...]
Daar is te zien dat het een behoorlijk ding is.

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Het is een start-up die vorig jaar nog 4 werknemers had en met kickstarter aan hun kapitaal moest komen.Joepv schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 11:13:
Ik snap echt niet het zo lang moet duren. Schroef de productie capaciteit dan op.
Safe to say dat ze iets minder flexibel zijn in hun productie capaciteit dan een Samsung of Apple.
En zelfs grote bedrijven hebben problemen als de vraag groter blijkt dan verwacht. Als je eind dit jaar naar de winkel gaat om een Xbox One of PS4 te kopen voor Sinterklaas krijg je namelijk ook te horen dat er een wachtlijst van een half jaar is.
Maar nu zie ik ook de Sony SW2 smart watch die over een tijdje uitkomt.
Dat zet me ook wel weer flink aan het twijfelen.
Werkt de Pebble echt goed? of is het beter om te wachten op bijvoorbeeld de Sony?
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
1.8.1 werkte (En werkt want ik gebruik hem weer) prima, toen wilde ze vanaf 1.9 zo nodig zelf het BT gedeelte regelen (God mag weten waarom) en sinds dien is het ellende. Zonde hoor.
Je kan em inderdaad nu bestellen, en dan sta je waarschijnlijk nog in pre-order terwijl de concurrent uit komt.Tsurany schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 23:23:
De Pebble zal je toch voorlopig nog niet kunnen krijgen gezien de enorme achterstand van de orders.
Voordeel is dat je pas hoeft te betalen als je pre-order aan de beurt is. Dus als je je bedenkt kun je altijd je pre-order cancelen.
Daarom maar gepre-orderedRocketKoen schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 00:21:
[...]
Je kan em inderdaad nu bestellen, en dan sta je waarschijnlijk nog in pre-order terwijl de concurrent uit komt.
Voordeel is dat je pas hoeft te betalen als je pre-order aan de beurt is. Dus als je je bedenkt kun je altijd je pre-order cancelen.
Life is to short to mess with it... Mijn V&A
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ik heb vandaag een zwarte besteld, nu gedudlig wachten
Iphone 5, ASUS Transformer Prime

Toen ik 5 minuten later de betaling afgerond had waren er nog 4940 op voorraad volgens de site, maar das vast alleen voor mensen die een pre order hadden geplaatst.We held your spot in line. But we can't hold it for long.
<mailadres>, you displayed impeccable taste reserving a Pebble, the original smartwatch. It's been a long wait and we're thrilled to announce a fresh cache of Pebbles newly arrived from our watchery.
There are only 5000 Pebbles left in reserve, but you get first dibs! Pebbles do come to those who know a good thing when they see it.
Click the button below to claim your Pebble — bragging rights are on us
[ Voor 4% gewijzigd door Rupie op 16-08-2013 07:59 ]
Die is inderdaad behoorlijk fors.Donstil schreef op zondag 21 juli 2013 @ 19:15:
Ik bedoelde deze scene.
Daar is te zien dat het een behoorlijk ding is.
[afbeelding]
Denk dat ik maar de Pebble ga preorderen, nog een snel vraagje, is het display een beetje krasvast?
Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.
Hierna moet je je telefoon herstarten en pebble toegang geven berichtjes te sturen in je android menu (je krijgt er een pop-up voor in de pebble ap)
Ik heb em nu bijna een half jaar en nog geen enkel krasje.kevin33 schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 13:22:
[...]
Die is inderdaad behoorlijk fors.
Denk dat ik maar de Pebble ga preorderen, nog een snel vraagje, is het display een beetje krasvast?
Niets over gehoord en kan er ook niets over vinden.arene schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 17:45:
Het schijnt net op het nieuws van skyradio te zijn geweest dat je van een pebble en hartstilstand kunt krijgen. Weet iemand daar meer van? Ik heb het zelf niet gehoord.
Als je hem om je nek doet en het bandje heel hard aantrekt misschien....arene schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 17:45:
Het schijnt net op het nieuws van skyradio te zijn geweest dat je van een pebble en hartstilstand kunt krijgen. Weet iemand daar meer van? Ik heb het zelf niet gehoord.
Weet je dat heel zeker?arene schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 17:45:
Gaat het niet om de app Heartbeats (for Pebble) die net uit is?
Ten eerste lijkt een hartaanval me wel een erg knappe prestatie voor een horloge als de pebble, en ten tweede kan ik er ook niks over vinden.
Vraag me alleen nog af of het zin heeft na al die geruchten over smartwatches.
Ja, het was mijn moeder die het had gehoord maar het blijkt de klok en de klepel en haar slechte gehoor. Het ging om een medicijn en niet om de Pebble. Met heel veel fantasie klonk het enigszins hetzelfde.Wybo schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 18:51:
[...]
Weet je dat heel zeker?
Gaat het niet om de app Heartbeats (for Pebble) die net uit is?
Ten eerste lijkt een hartaanval me wel een erg knappe prestatie voor een horloge als de pebble, en ten tweede kan ik er ook niks over vinden.
Berichten over andere smartwatches mogen in:
- Pebble Time / Pebble Time Steel / Pebble Time Round: [Pebble Time (Steel) / Time Round] Ervaringen & Discussie
- Pebble 2 / Pebble Time 2 / Pebble 2 SE: [Pebble (Time) 2 / 2 SE] Ervaringen & Discussie
Berichten over de levertijd kan in ~~~[Pebble E-Paper Watch] Levertijden & Prijzen.
Pebble is recentelijk overgenomen door FitBit. Discussie en gevolgen betreft deze overname hoort in: Fitbit neemt Pebble over - toekomstperspectief?.