Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09 17:46
RocketKoen schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 20:00:
Mijn zwarte Pebble van kickstarter is vandaag binnen gekomen.
Geen extra douane kosten ofzo.
Wanneer had jij een verzendbevestiging gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:47
Jarnoootje schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 22:38:
[...]

Wanneer had jij een verzendbevestiging gehad?
9 april

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08-09 12:22

p0st

Dutch Reefer

Ik heb de Pebble nu inmiddels al ongeveer een maandje (was een van de eerste backers). Moet zeggen dat ik er echt heel erg blij mee ben! Batterij gaat ongeveer een week mee, en ik heb nog geen vastlopers o.i.d. meegemaakt.

Vandaag ook mijn eerste Watchface gemaakt, wel met hulp van http://www.watchface-generator.de/ omdat ik zelf geen programmeerervaring (en Linux voor de SDK) heb.

Hier kun je 'em downloaden: http://www.mypebblefaces....geTitle=Casio+Illuminator

Afbeeldingslocatie: http://img707.imageshack.us/img707/9179/photoffz.jpg

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!
atticus182 schreef op zondag 21 april 2013 @ 14:38:
Ik heb de Pebble nu inmiddels al ongeveer een maandje (was een van de eerste backers). Moet zeggen dat ik er echt heel erg blij mee ben! Batterij gaat ongeveer een week mee, en ik heb nog geen vastlopers o.i.d. meegemaakt.

Vandaag ook mijn eerste Watchface gemaakt, wel met hulp van http://www.watchface-generator.de/ omdat ik zelf geen programmeerervaring (en Linux voor de SDK) heb.

Hier kun je 'em downloaden: http://www.mypebblefaces....geTitle=Casio+Illuminator

[afbeelding]
Geinig! Ik zet hem er even op.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-08 20:13

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Ik heb hem vrijdag binnen (Aalst, België).
29 Maart verzonden, 18 April stond de postbode voor mijn deur, dus een 3-tal weken. Kosten: €23,61 BTW + €12 service kosten, ontvangen via bpost (De Post).

Nu nog opzoek naar een goed bandje. Ik denk aan een Nato band + eventueel een militaire cover:
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v156/equationoftime/EOT%20Stuff%2010/nylonmilstrap1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v156/equationoftime/EOT%20Stuff%2010/nylonmilstrap2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v156/equationoftime/EOT%20Stuff%2010/nylonmilstrap3.jpg

Kent er iemand goede (web)shops in de EU om de verzendkosten laag te houden?

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
zo'n cover lijkt me juist niks.
Maar klitteband en een bandje dat onder het horloge doorloopt zit misschien wel fijn.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

RocketKoen schreef op zondag 21 april 2013 @ 17:29:
zo'n cover lijkt me juist niks.
Maar klitteband en een bandje dat onder het horloge doorloopt zit misschien wel fijn.
Ik zou die band enkel aandoen als ik mij in een ruwe omgeving bevind. Tenminste als je ze kan combineren met een gewone strap.

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
Gisteren eindelijke de lang verwachte 2 horloges ontvangen. Niet helemaal goed, TNT bezorger vond het nodig om zelf te ondertekeken namens mijzelf, dus daar wordt een zaak van gemaakt. Maar verder wel zonder schade.

Bij de douane heeft het 1 dag geduurd, geen kosten in rekening gebracht gelukkig.

Afbeeldingslocatie: http://i1080.photobucket.com/albums/j333/Jarnoootje/null_zpse4ab692c.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i1080.photobucket.com/albums/j333/Jarnoootje/null_zps215cf0b5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i1080.photobucket.com/albums/j333/Jarnoootje/null_zps1ef8f417.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Het viel mij op hoe stevig die doos is (toen ik hem probeerde op te vouwen om weg te gooien).
Erg goed verpakt dus.

Ze hadden van mij wel een iets anoniemere verpakking mogen nemen. Ik denk namelijk dat de kans groter is dat het gejat wordt, als iedereen kan zien dat er een horloge van €150 in zit.
Then again, dit scheelt misschien wel weer tijd bij de douane.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Grijs laten omzetten naar zwart *O*
processing shipment.
Zeau over enkele weken dus ook mijn Pebble :D

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Pff mijn order staat nogsteeds op "Processing shipment", heb gewoon een zwarte en nu al aantal weken geleden m'n adres geconfirmed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Megamind schreef op woensdag 24 april 2013 @ 15:44:
Pff mijn order staat nogsteeds op "Processing shipment", heb gewoon een zwarte en nu al aantal weken geleden m'n adres geconfirmed.
Shipping is 3 weken nadat je de adress confirmation mail krijgt.
tenminste, zo was dat bij mij.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Dan mogen ze wel opschieten want ik heb de confirmation op 25-3 gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RocketKoen schreef op woensdag 24 april 2013 @ 11:36:
Het viel mij op hoe stevig die doos is (toen ik hem probeerde op te vouwen om weg te gooien).
Erg goed verpakt dus.

Ze hadden van mij wel een iets anoniemere verpakking mogen nemen. Ik denk namelijk dat de kans groter is dat het gejat wordt, als iedereen kan zien dat er een horloge van €150 in zit.
Then again, dit scheelt misschien wel weer tijd bij de douane.
De doos is idd super stevig, althans dat grijze waar de pebble in ligt.

Ik zag van die plaatjes online van de verpakking en hoopte maar dat hij heel zou aankomen maar die "angst" was echt voor niets, super stevig idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Jarnoootje schreef op woensdag 24 april 2013 @ 08:51:
Gisteren eindelijke de lang verwachte 2 horloges ontvangen. Niet helemaal goed, TNT bezorger vond het nodig om zelf te ondertekeken namens mijzelf, dus daar wordt een zaak van gemaakt. Maar verder wel zonder schade.

Bij de douane heeft het 1 dag geduurd, geen kosten in rekening gebracht gelukkig.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Vreemd dat die van jou zo proper is. Bij mij hing er een grote sticker met de inhoud + waarde, wat het voor Vadertje Staat heel makkelijk maakte om de btw te berekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
IStealYourGun schreef op woensdag 24 april 2013 @ 20:37:
[...]

Vreemd dat die van jou zo proper is. Bij mij hing er een grote sticker met de inhoud + waarde, wat het voor Vadertje Staat heel makkelijk maakte om de btw te berekenen.
Hier ook idd, ding was helemaal onder gestickerd. Kon de orginele doos met moeite herkennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Zo zien mijn pakjes uit China er meestal uit ja. Maar de pebble doos was schoon.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
RocketKoen schreef op woensdag 24 april 2013 @ 22:33:
Zo zien mijn pakjes uit China er meestal uit ja. Maar de pebble doos was schoon.
Bij mij was de pebble in die doos verzonden (dus geen buitendoos er omheen). Maar misschien komt het doordat jij er 2 had besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
GekkePrutser schreef op donderdag 25 april 2013 @ 01:08:
[...]

Bij mij was de pebble in die doos verzonden (dus geen buitendoos er omheen). Maar misschien komt het doordat jij er 2 had besteld?
Klopt, het waren 2 zwarte die in een witte verzendzak zaten. Op die zak zaten de stickers voor de douane.

Wat me trouwens opviel aan die sticker is hoeveel zowel Kickstarter als Amazon vangen per horloge! Makkelijk geld verdienen zo.

Heb het horloge nu voor de 3e dag om, ben er zeer tevreden over! helaas zit er een 'klein' foutje in de nederlandse watchface.

Dertien voor half wat?
Afbeeldingslocatie: http://i1080.photobucket.com/albums/j333/Jarnoootje/null_zps6ac1fea5.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
GekkePrutser schreef op donderdag 25 april 2013 @ 01:08:
[...]

Nee, ik had er 1. Die kwam ook alleen in die pebble doos, zonder iets er omheen. En zonder stickers dus.
Jarnoootje schreef op donderdag 25 april 2013 @ 10:16:
Wat me trouwens opviel aan die sticker is hoeveel zowel Kickstarter als Amazon vangen per horloge! Makkelijk geld verdienen zo.
Amazon is de payment provider. Het is heel normaal dat die een percentage van de verkoop krijgen.
Is met Creditcard en iDeal ook. Alleen meestal ziet de klant daar niks van.

[ Voor 36% gewijzigd door RocketKoen op 25-04-2013 10:26 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
Ik zeg ook niet dat het niet normaal is, maar het viel mij gewoon op dat die bedragen nog best aardig zijn. Zeker gezien 90% van de gedane betalingen automatisch zijn gegaan.

85.000 pebbles x $5 (zoiets geloof ik) = $425.000,-
Zelfde geld voor Kickstarter, die niets anders is/doet dan de projecten hosten.

Ik gun het ze van harte, zeker gezien ik erg tevreden ben met, meerdere, producten van kickstarter en amazon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05-09 23:19
Pebble black binnen. Ik zat bij de laatste batch van 50 backers voor de kickstarter uitverkocht was, dus ik neem aan dat alle zwarte nu verstuurd zijn. Was wel lang onderweg, 9 April de track&trace mail van Singapore Post, 11 April werd T&T aktief, 18e kreeg ik de status arrived overseas en vandaag binnen met €34,- inklaring. Maargoed, beter laat dan nooit :)

Eerste indruk: fraai en stevig verpakt, helaas helemaal vol stikkers en andere meuk geplakt. Horloge is licht. Toetsen werken goed, niet te makkelijk maar ook niet te zwaar. Backlight is blauwig, dat vind ik persoonlijk wat minder mooi maar dat is minor.

De koppeling met mijn telefoon (Android, CyanogenMod 10.1) ging redelijk makkelijk. Eerst bluetooth koppelen, daarna meteen firmware update. Voor notificaties wilde de accessibility service van Pebble niet geactiveerd worden vanuit de Pebble app, alleen als ik zelf via settings naar het accessibility menu ging, maar dit kan een CM probleempje zijn.

Softwarematige dingen die me opvielen: alle notificaties werken, muziek werkt, firmware en watchface installatie gaan heel simpel en erg vlot.

Het enige dat ik mis is dat je bij Whatsapp berichten alleen de afzender ziet en niet de inhoud van het bericht. Daarnaast is er volgens mij (niet heel goed getest) geen notification read terugkoppeling, dus als je een mail of sms helemaal gelezen hebt, dat je telefoon dan stopt met knipperen.

Een call deny zorgde ervoor dat de telefoon stil werd maar niet de oproep afbrak. Dat is denk ik bij design.

Laatste punt is dat de default knoppen op de watchface nu de watchface veranderen. In mijn ogen is dat enorm onlogisch. Terugbladeren naar eerdere events (denk aan de google glass flow) lijkt me 100x handiger dan wisselen van watchface. Maar het OS is nog in ontwikkeling en ik ga ervan uit dat als de volledige SDK open gegooit wordt, het hek van de dam is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat van Whatsapp is idd wel jammer. Ik heb dat ook nog niet werkend gekregen.
Zowel met de officiële Pebble app als met Pebble notifier werkt dit niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

DaCoTa schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 22:49:
Het enige dat ik mis is dat je bij Whatsapp berichten alleen de afzender ziet en niet de inhoud van het bericht. Daarnaast is er volgens mij (niet heel goed getest) geen notification read terugkoppeling, dus als je een mail of sms helemaal gelezen hebt, dat je telefoon dan stopt met knipperen.
Ik heb dit werkend gekregen! Even de app "Pebble Notifier" downloaden, en "Fetch detailed notifications for apps" aanvinken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
atticus182 schreef op zondag 28 april 2013 @ 01:20:
[...]

Ik heb dit werkend gekregen! Even de app "Pebble Notifier" downloaden, en "Fetch detailed notifications for apps" aanvinken!
Handig :)
Alleen niemand die me appt op dit uur om te testen :+

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Top tip! Werkt idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingCrash
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:56

KingCrash

Angry Rabbit

[...]

Ahhh handig!
Vrijdag men zwarte pebble binnengekregen.
Zojuist een motortoertocht gereden en het is erg handig om voor het stoplicht even wat msg te checken :P

Gisteren ook met een bèta van runkeeper een rondje op de racefiets gezeten. Dit heeft potentieel, maar crasht nog wel regelmatig(op mijn Nexus4). De GPS info zoals tijd/pace is goed af te lezen vanaf de Pebble.

Op de douane toeslag van €34 na dus erg blij met de pebble!

Angry Rabbit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
http://forums.getpebble.c...pps-that-work-with-pebble
Nuttig overzicht van alle apps die met de pebble werken

[ Voor 92% gewijzigd door RocketKoen op 29-04-2013 18:26 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zijn er nog mensen hier die interesse hebben in een mooie band?

Deze jongens hebben nog wat KickStarter steun nodig.

http://www.kickstarter.co...y-straps-for-pebble/posts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Ik heb de Pebble nu een goede 2 weken. Al enkele leuke opmerkingen gehoord na debatten of meetings, het idee dat je dus subtiel naar je berichten kan kijken is blijkbaar een leugen, mensen zien het nog steeds. :p

Maar, sinds gisteren lukt het mij niet meer om te verbinden met mijn pebble, hij blijft vast op connecting... Ik verbind met android 2.3 en daar zouden normaal geen problemen mee mogen zijn.

Ander issue is dat ik toch lichte uitslag heb, wat wel vreemd is aangezien ik tot zover ik weet aan niets allergisch ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Ik heb mn pebble 1 keer moeten connecten (koppelen met BT). Daarna gaat het automatisch, net als bij een carkit.
Dus waarom zou je opnieuw moeten connecten als hij al 2 weken werkt?

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik moet mijn Pebble ook regelmatig opnieuw connecten merk ik. Althans zo lang de Pebble in de buurt blijft is het prima maar als ik even van mijn gsm weg loop komt er een uitroepteken in de menu balk van mijn HTCOne. Opnieuw connecten is dan nodig maar opnieuw starten van de gsm kan ook (en dat doe ik dan want de HTC One is hier bloed snel in).

Ik kwam er gister wel pijnlijk achter hoe gehecht ik al aan mijn Pebble ben na een weekje gebruik. Ik heb sinds maandag het geluid van mijn gsm uitgeschakeld omdat ik notificaties toch wel op de Pebble ontvang. Gister was de Pebble echter plots (zonder waarschuwing) leeg en daar kwam ik pas achter toen ik na 3 uur dacht "hee wat is het rustig geworden". Telefoon stond vol gemiste gesprekken, emails, whatsapps enz enz. Best zonde dat je niet kunt zien hoever je Pebble accu is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

RocketKoen schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 10:39:
Ik heb mn pebble 1 keer moeten connecten (koppelen met BT). Daarna gaat het automatisch, net als bij een carkit.
Dus waarom zou je opnieuw moeten connecten als hij al 2 weken werkt?
Ik moet hem niet meer pairen, maar als ik buiten bereik ben geweest dan wil hij niet steeds verbinden als ik weer binnen bereik ben. En vreemd genoeg is hij daarnet, out of the blue (héhéhé), toch weer verbonden. :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Ik heb mijn Casio Illuminator Watchface geüpdate, voor de geïnteresseerden :)

http://www.mypebblefaces.com/?date=updated_desc

Afbeeldingslocatie: http://img836.imageshack.us/img836/5668/pebble.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
IStealYourGun schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 11:05:
[...]
Ik moet hem niet meer pairen, maar als ik buiten bereik ben geweest dan wil hij niet steeds verbinden als ik weer binnen bereik ben. En vreemd genoeg is hij daarnet, out of the blue (héhéhé), toch weer verbonden. :s
Zelfde hier. Meestal is reconnect met de Pebble app genoeg, maar ik heb een keer gehad dat ik de telefoon moest rebooten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 15:10

The Wizard

Moderator Mobile
Donstil schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 10:55:
Ik kwam er gister wel pijnlijk achter hoe gehecht ik al aan mijn Pebble ben na een weekje gebruik. Ik heb sinds maandag het geluid van mijn gsm uitgeschakeld omdat ik notificaties toch wel op de Pebble ontvang. Gister was de Pebble echter plots (zonder waarschuwing) leeg en daar kwam ik pas achter toen ik na 3 uur dacht "hee wat is het rustig geworden". Telefoon stond vol gemiste gesprekken, emails, whatsapps enz enz. Best zonde dat je niet kunt zien hoever je Pebble accu is.
Je kunt de accu status zien door op de middelste rechter knop te drukken, als er rechtsboven geen batterij symbool staat is hij nog (redelijk) vol.

Zie http://help.getpebble.com...96436-pebble-battery-life voor meer info.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The Wizard schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 14:42:
[...]

Je kunt de accu status zien door op de middelste rechter knop te drukken, als er rechtsboven geen batterij symbool staat is hij nog (redelijk) vol.

Zie http://help.getpebble.com...96436-pebble-battery-life voor meer info.
Ooh dat is wel een goeie tip, het blijft onhandig om dit steeds in de gaten te moeten houden maar het is beter dan niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awenger
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-09 10:36
Ik heb op 9 januari jl. een bestelling geplaatst voor een zwarte Pebble via getpebble.com (dus niet via Kickstarter). Ik heb van die bestelling wel een bevestigingsmail gekregen. Tot op heden blijft het echter stil.
Volgens mij zijn ze nog druk bezig met het bouwen en verschepen van Pebbles voor de Kickstarter backers.
Ik begin echter te twijfelen of mijn pre-order uberhaupt goed gegaan is. Kan je ergens inloggen en dat nakijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 15:19
awenger schreef op maandag 06 mei 2013 @ 11:11:
Ik heb op 9 januari jl. een bestelling geplaatst voor een zwarte Pebble via getpebble.com (dus niet via Kickstarter). Ik heb van die bestelling wel een bevestigingsmail gekregen. Tot op heden blijft het echter stil.
Volgens mij zijn ze nog druk bezig met het bouwen en verschepen van Pebbles voor de Kickstarter backers.
Ik begin echter te twijfelen of mijn pre-order uberhaupt goed gegaan is. Kan je ergens inloggen en dat nakijken?
Volgens mij kun je dat niet echt ergens nakijken. Ik heb 20 maart j.l. een pre-order geplaatst en bij mij is de status exact hetzelfde: na de pre order bevestiging niets meer gehoord. Je kunt wel een account aanmaken / inloggen maar dat levert je verder niets op. Ik dacht dat de kickstart backers ondertussen allemaal verzonden waren trouwens. Voorlopig wacht ik het nog gewoon rustig af, ze hebben de pre order bevestigd dus dan zal er wel een update komen tegen de tijd dat het een 'echte' order gaat worden.

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:32
Er zijn wat problemen ontstaan met het maken van gekleurde modellen en backers die een gekleurde hebben gekozen konden toen switchen naar zwart. Ik heb toen ook voor zwart gekozen en die is afgelopen week verzonden. En zo zullen er nog wel wat mensen geswitcht zijn, dus het zou best wel eens kunnen zijn dat de non-backers nog wat langer moeten wachten.

Ach, als je wacht vanaf januari of maart valt het best wel mee, ik wacht al vanaf april vorig jaar...

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Tsja, de mensen die via Kickstarten meededen hebben een jaar gewacht :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Ik was er vroeg bij als backer maar heb nog niets binnen, en dat voor een normale zwarte :( Heb dus meer dan een jaar gewacht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
Megamind schreef op maandag 06 mei 2013 @ 16:05:
Ik was er vroeg bij als backer maar heb nog niets binnen, en dat voor een normale zwarte :( Heb dus meer dan een jaar gewacht!
Is hij intussen wel al verzonden? Ik dacht dat de zwarte Pebbles naar backers intussen allemaal klaar waren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
Megamind schreef op maandag 06 mei 2013 @ 16:05:
Dat is inderdaad vreemd. Ik zat bij de laatste 50 voordat de kickstarter uitverkocht was en heb hem sinds vorige week. Ook nog geen mail van Singapore Post gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Ja hij is inmiddels verzonden ongeveer een week geleden dus verwacht de postbode binnenkort. Maar vind het niet echt leuk dat ze het niet op volgorde van backer hebben gedaan, maarja ach, misschien was ie andersom gesorteerd :P

[ Voor 10% gewijzigd door Megamind op 07-05-2013 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hipska
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-09 09:58
Werkt de pebble al icm Runkeeper en iPhone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje. Ik ben van plan een Pebble aan te schaffen, alleen las ik op de site dat er met een CC betaald moet worden. Helaas heb ik deze niet in mijn bezit.

Is het mogelijk om bijvoorbeeld met IDEAL de betaling te doen voor de Pebble? Iemand hier ervaring mee. Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Verwijderd schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 13:54:
Ik heb een vraagje. Ik ben van plan een Pebble aan te schaffen, alleen las ik op de site dat er met een CC betaald moet worden. Helaas heb ik deze niet in mijn bezit.

Is het mogelijk om bijvoorbeeld met IDEAL de betaling te doen voor de Pebble? Iemand hier ervaring mee. Alvast bedankt!
Staat in de FAQ op hun site.
Alleen Major Creditcards.

Dus creditcard aanvragen, of iemand die er een heeft lief aankijken.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RocketKoen schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 14:15:
[...]

Staat in de FAQ op hun site.
Alleen Major Creditcards.

Dus creditcard aanvragen, of iemand die er een heeft lief aankijken.
Dan ga ik maar even iemand lief aankijken, dankje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banix
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11-09 17:07
Hipska schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 13:20:
Werkt de pebble al icm Runkeeper en iPhone?
Sinds de update van vandaag op de iPhone wel iig.

You want weapons? We're in a library. Books are the best weapon in the world. This room's the greatest arsenal we could have. Arm yourself!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 17:09

Tourniquet

Hiya, fellas!

Banix schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 15:31:
[...]

Sinds de update van vandaag op de iPhone wel iig.
Thanks, had ik nog niet gezien. Gelijk even de update gedaan en als je een activiteit start zie je inderdaad automatisch de statistieken op de Pebble, helaas alleen in miles en miles/minuut. Iemand een idee hoe dit te wijzigen is in kilometers? De Runkeeper-app zelf is uiteraard al wel ingesteld op km.

[ Voor 37% gewijzigd door Tourniquet op 07-05-2013 17:22 ]

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Conformed.
Runkeeper updaten. En zodra je dan een nieuwe activity start komen je stats op de pebble.
Daarna kun je de app uit het homescreen selecteren.

Helaas kun je nog niet instellen welke stats je ziet (ik heb bvb pace ipv speed).
En je hebt ook nog geen controle. Dus geen start/stop/pause ofzo.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hipska
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-09 09:58
Bedankt. Ik zag ook net de update. Ik hoor graag jullie ervaringen hiermee, dit is een van de hoofdredenen waarom ik eventueel een Pebble zou aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Hipska schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 20:12:
Bedankt. Ik zag ook net de update. Ik hoor graag jullie ervaringen hiermee, dit is een van de hoofdredenen waarom ik eventueel een Pebble zou aanschaffen.
zo ziet het er uit (niet mijn foto, ik heb het in km)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/AhuLS74.jpg?2
Bovenste is de tijd dat je activity bezig is. midden de afgelegde afstand, en onderste de pace.
Dezelfde stats die je krijgt van de audio queue dus. Alleen dan constant geupdate.

[ Voor 22% gewijzigd door RocketKoen op 07-05-2013 20:14 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Pauzeren van een Runkeeper-activiteit kan wel, dmv de middelste knop op de Pebble.

@RocketKoen, hoe krijg je het in km's dan? Android of iOS?
Ik heb alles van Runkeeper in km's staan, maar toch staat er miles op m'n Pebble. De getallen die je zien zijn trouwens wél correct. Op Facebook zegt Runkeeper: "This is actually a known issue with the 3.3 version. We're on it and hopefully have a fix in the next release. Thanks for your patience!"

Afbeeldingslocatie: http://www.iphoneclub.nl/wp-content/uploads/2013/05/Pebble-Runkeeper-270x270.jpg

Er zit ook nog een schoonheidsfoutje in (voor de iPhone iig, en je hebt Regionotatie op Nederland staan) dat er een soort hokje met kruis in beeld staat in plaats van een punt (zie foto hierboven), dat schijnt met een update van de Pebble verholpen te moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Tourniquet schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 23:32:
Pauzeren van een Runkeeper-activiteit kan wel, dmv de middelste knop op de Pebble.

@RocketKoen, hoe krijg je het in km's dan? Android of iOS?
Ik heb alles van Runkeeper in km's staan, maar toch staat er miles op m'n Pebble. De getallen die je zien zijn trouwens wél correct. Op Facebook zegt Runkeeper: "This is actually a known issue with the 3.3 version. We're on it and hopefully have a fix in the next release. Thanks for your patience!"

[afbeelding]

Er zit ook nog een schoonheidsfoutje in (voor de iPhone iig, en je hebt Regionotatie op Nederland staan) dat er een soort hokje met kruis in beeld staat in plaats van een punt (zie foto hierboven), dat schijnt met een update van de Pebble verholpen te moeten worden.
Ik heb de Android versie. Daar werkt het allemaal wel ;)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

RocketKoen schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 00:22:
[...]

Ik heb de Android versie. Daar werkt het allemaal wel ;)
Ah, daar zit 't verschil dan. Nouja, als het goed is dus binnenkort een update.

Gefeliciteerd trouwens. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Hoera! Na bijna een jaar eindelijk binnen. Deze gaat dus in de verkoop.

Jammer dat ik alleen binnenkort een Windows Phone 8 toestel krijg :P

Wel grappig trouwens:
New Pledge Summary
AMOUNT PLEDGED
$130.00
REWARD
One Jet Black Pebble watch. Free shipping to USA. (Add $10 for shipping to Canada, $15 for international shipping.)
ESTIMATED DELIVERY
Sep 2012 :')
Verzonden op 18 mei 2012 :p

[ Voor 18% gewijzigd door Megamind op 09-05-2013 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23:50
Vandaag twee zwarte Pebble's besteld!
Verzenddatum volgens de website is summer 2013.
Kan ik ergens een indicatie vinden hoelang het ongeveer duurt?
Hoe zijn de ervaringen hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Zandpad schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 18:43:
Vandaag twee zwarte Pebble's besteld!
Verzenddatum volgens de website is summer 2013.
Kan ik ergens een indicatie vinden hoelang het ongeveer duurt?
Hoe zijn de ervaringen hier?
Degene die hem nu hebben, hebben met meer dan een jaar geleden besteld met de kickstarter :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
Runkeeper heeft (voor de iPhone) een update gehad, als het goed is wordt nu de eenheid kilometers ondersteund :)

Afbeeldingslocatie: http://i1080.photobucket.com/albums/j333/Jarnoootje/null_zps4cc5e3b7.jpg

Helaas dat 'rare' vlakje nog niet weg maar geloof dat dat aan Pebble ligt en niet aan Runkeeper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Jarnoootje schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 10:27:
Runkeeper heeft (voor de iPhone) een update gehad, als het goed is wordt nu de eenheid kilometers ondersteund :)

[afbeelding]

Helaas dat 'rare' vlakje nog niet weg maar geloof dat dat aan Pebble ligt en niet aan Runkeeper.
Dat ligt toch echt aan Runkeeper.
Met de android versie werkt het nml wel.

Nu nog support voor "speed" ipv "pace"
Of zelf kunnen beslissen welke 3 dingen je op je pebble ziet.

Het liefst zou ik de klok, afgelegde afstand en gemiddelde snelheid (in km/u) zien.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Nieuwe SDK is vandaag uitgekomen.

Belangrijkste nieuws is de support voor 2weg communicatie in apps.
This update enables Pebble developers to create apps these sorts of apps:

Watchfaces augmented with data from the internet
Remote controls for internet connected devices
Multi-player Pebble games
4sq/Facebook/Yelp Check-in Apps
Sports/Weather/News/Traffic tickers
Emergency beacon activator
Deeper sports integration (skiing, hiking, surfing, tennis, soccer score keeping)!
Bitcoin price trackers (most important watchapp?)

[ Voor 6% gewijzigd door RocketKoen op 16-05-2013 17:58 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Mooi! Nu wordt het pas echt interessant.

Ik had de SDK tot nu toe links laten liggen want die watchfaces interesseren me niet.. Maar nu :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

Wanneer wordt dit gadget horloge eens in de normale verkoop gezet?

Kan alleen maar bestellen via getpebble.com ?
Levertijd ergens in Summer 2013.. Lekker duidelijk :)

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Vis schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 23:59:
Wanneer wordt dit gadget horloge eens in de normale verkoop gezet?

Kan alleen maar bestellen via getpebble.com ?
Levertijd ergens in Summer 2013.. Lekker duidelijk :)
not anytime soon.
Ze zijn nog bezig met de productielijn van de gekleurde pebbles die een jaar geleden zijn besteld.
En nu de publiciteit binnenstroomt omdat de zwarte redelijk leverbaar zijn geworden, zullen de bestellingen wel binnen stromen.

En zolang ze nog een wachtlijst hebben is er niet echt een reden om een deel van hun winst af te staan aan winkeliers.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smobbo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-09 18:55
Ik ben nu met de laatste update toch wel erg nieuwsgierig geworden.
Is het wellicht mogelijk hier een soort afstandsbediening voor bijvoorbeeld XBMC van te maken?
Dat je dus met het horloge play/pauze/etc kan doen?

Of is dat niet te verwachten als toekomstige ontwikkeling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
Smobbo schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 09:18:
Ik ben nu met de laatste update toch wel erg nieuwsgierig geworden.
Is het wellicht mogelijk hier een soort afstandsbediening voor bijvoorbeeld XBMC van te maken?
Dat je dus met het horloge play/pauze/etc kan doen?

Of is dat niet te verwachten als toekomstige ontwikkeling?
Dat is wel wat de bedoeling is en nu mogelijk is met de 2weg communicatie. Maar het is wachten tot iemand hier een app voor ontwikkeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Het concept van wat je er allemaal mee kan is simpel:
Als er een app voor bestaat op android/ios, dan kan de pebble worden gebruikt.
De maker van de app moet alleen even support inbouwen. Dat hoeft niet moeilijk te zijn. Kwestie van beslissen wat er op het scherm te zien zal zijn, en welke functie de 3 knoppen krijgen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arene
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-09 12:07
Ik ben heel benieuwd waar dit allemaal naar toe gaat. De mogelijkheden zijn bijna oneindig volgens mij als het gaat om informatie uitwisselen met je telefoon of andere apparaten. Jammer dat ik nog geen werkende app heb kunnen vinden. Ik ben heel benieuwd hoe het invloed heeft op batterijverbruik bijvoorbeeld.

Er is wel een app voor android, Glance die al wel info uitwisselt via het musicprotocol maar dat is nog niet echt bruikbaar voor mij. Wel erg knap ontwikkeld trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymel
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 16:25

barrymel

BarryMel

ik heb ook een preorder gedaan , weet iemand of er ergens een lijst is welke apps tot nu toe ondersteund worden door Pebble ?

BarryMel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
barrymel schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 17:37:
ik heb ook een preorder gedaan , weet iemand of er ergens een lijst is welke apps tot nu toe ondersteund worden door Pebble ?
op de vorige pagina staat een linkje :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb afgelopen weekend geknutseld met m'n Pebble. Redelijk eenvoudig een Pebble controlled camera trigger in elkaar gehackt. Nogal omslachtig, dat wel, maar ik heb nog geen Wifi/Bluetooth shield voor Arduino tot m'n beschikking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07:19
Stel dat ik 'm pre-order, wordt m'n creditcard dan meteen belast? Of krijg ik alnog een vraag ter bevestiging of ik 'm te zijner tijd nog steeds wil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23:50
Bobbus schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 20:14:
Stel dat ik 'm pre-order, wordt m'n creditcard dan meteen belast? Of krijg ik alnog een vraag ter bevestiging of ik 'm te zijner tijd nog steeds wil?
Mijn creditcard werd niet belast bij preoder. Volgens de site en de mail wordt je pas belast als de verzending in orde wordt gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 19:51:
Ik heb afgelopen weekend geknutseld met m'n Pebble. Redelijk eenvoudig een Pebble controlled camera trigger in elkaar gehackt. Nogal omslachtig, dat wel, maar ik heb nog geen Wifi/Bluetooth shield voor Arduino tot m'n beschikking.

[video]
Best cool wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas19903
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:54
Iemand die heel toevallig golft en de pebble gebruikt icm FreeCaddie? Werkt dit naar behoren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trasos
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Er is weer een aardige concurrent bij op kickstarter: de AGENT.

Vind persoonlijk de Pebble wel mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Trasos schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 20:38:
Er is weer een aardige concurrent bij op kickstarter: de AGENT.

Vind persoonlijk de Pebble wel mooier.
Ik zag dit gister ook idd maar snap hem niet helemaal. Dit is toch gewoon een Pebble maar dan met draadloos laden en wp8 support?

Interface lijkt redelijk gelijk net zoals de klokjes, de knoppen layout, de functies enz enz.

Wat voegt dit toe vraag ik me een beetje af, zijn mensen niet beter af met een pre-order van een Pebble, die zal eerder gelanceerd worden dan dit project.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Donstil schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 22:02:
[...]

Ik zag dit gister ook idd maar snap hem niet helemaal. Dit is toch gewoon een Pebble maar dan met draadloos laden en wp8 support?

Interface lijkt redelijk gelijk net zoals de klokjes, de knoppen layout, de functies enz enz.

Wat voegt dit toe vraag ik me een beetje af, zijn mensen niet beter af met een pre-order van een Pebble, die zal eerder gelanceerd worden dan dit project.
Ze verwachten inderdaad te beginnen met productie in december van dit jaar. Reken daar maar een half jaar bij voor een realistische verwachting.
Het display heeft een betere refreshrate, maar who cares... ik ga geen games spelen of films kijken op een 80x80 pixel zwart wit scherm.
En dan nog de draadloze oplader. Leuke gimmick, maar je betaalt er wel $50 extra voor.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb sinds een paar dagen last van een willekeurig trillende Pebble. Een paar keer perdag geeft de Pebble 2 korte vibratie's. Op dat moment is er op mijn Android telefoon geen notificatie zichtbaar oid, ook verliest hij geen bereik en is de accu vol.

Meer mensen hier "last" van?
RocketKoen schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 23:33:
[...]

Ze verwachten inderdaad te beginnen met productie in december van dit jaar. Reken daar maar een half jaar bij voor een realistische verwachting.
Het display heeft een betere refreshrate, maar who cares... ik ga geen games spelen of films kijken op een 80x80 pixel zwart wit scherm.
En dan nog de draadloze oplader. Leuke gimmick, maar je betaalt er wel $50 extra voor.
Ik zie het ook niet helemaal maar daarin zijn we misschien de enige. Het project is inmiddels al geslaagd en ruim voorbij zijn doel.

Lijkt me toch dat je een nu bestelde Pebble eerder hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Enige voordeel dat ik zie is dat hij er steviger uitziet.
De Pebble is super stevig, maar toch net iets te krasgevoelig. Ik heb ondertussen al 1 diepe kras, gelukkig naast mijn scherm, maar toch. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
IStealYourGun schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 10:30:
Enige voordeel dat ik zie is dat hij er steviger uitziet.
De Pebble is super stevig, maar toch net iets te krasgevoelig. Ik heb ondertussen al 1 diepe kras, gelukkig naast mijn scherm, maar toch. :/
Ik heb er een Screenprotector op welke een tweaker hier eens had gepost.
Kosten iets van 6,- de 2. Zit inmiddels al aan mijn vierde maar heeft mijn pebble al een paar keer gered.

Vervelende is alleen wel dat hij soms los gaat beneden maar dan plak ik er gewoon een nieuwe op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Donstil schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 10:14:
Ik heb sinds een paar dagen last van een willekeurig trillende Pebble. Een paar keer perdag geeft de Pebble 2 korte vibratie's. Op dat moment is er op mijn Android telefoon geen notificatie zichtbaar oid, ook verliest hij geen bereik en is de accu vol.

Meer mensen hier "last" van?
Heb je niet toevallig een Watchface geïnstalleerd die elk heel uur twee korte vibraties geeft? Net als die oude digitale horloges die 2 piepjes geven elk heel uur?

Of anders misschien dat hij af en toe de verbinding kwijt raakt en 'reconnect'?

[ Voor 6% gewijzigd door p0st op 24-05-2013 08:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
atticus182 schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 08:20:
[...]

Heb je niet toevallig een Watchface geïnstalleerd die elk heel uur twee korte vibraties geeft? Net als die oude digitale horloges die 2 piepjes geven elk heel uur?

Of anders misschien dat hij af en toe de verbinding kwijt raakt en 'reconnect'?
Ik kan het me niet herinneren. Had al een tijdje dezelfde watch plate.

Net het horloge even een hard reset gegeven en aan de iPad gekoppeld ipv mijn Android gsm. Probleem was weg. Nu weer aan de gsm en nog niet terug gekomen.

Geen idee wat het nou was maar ik ben blij dat het is opgelost want het was best irritant aan het worden.

[ Voor 3% gewijzigd door Donstil op 26-05-2013 01:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Het zat er aan te komen:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/12914921/best2.png

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dexter18
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17-08 10:30
Hey,

Ik ben toch ook wel heel geintresseerd geworden in dit horloge. Ik las dat hij waterdicht is dus geschikt om mee te zwemmen. Nu heb ik altijd mijn horloge om tijdens het zwemmen aangezien ik redelijk slechtziend ben. Ik vraag me alleen af als hij de verbinding verliest met je telefoon (wat in een zwembad erg aannemelijk is) zie je dan wel nog de tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
Je blijft de tijd gewoon zien - hij heeft zelf nog wel een klokje aan boord. Het wordt dan een gewoon horloge en geen smartwatch. Ik hoop eigenlijk wel dat iemand een lap timer voor het ding gaat programmeren, want dat lijkt me in het zwembad wel prettig. Al is het niet verstandig om in het water op knopjes te drukken bij een apparaat dat slechts tot 5ATM waterdicht is. Misschien moet ik toch maar mijn G-Shock blijven gebruiken bij het zwemmen.

[ Voor 9% gewijzigd door dreamscape op 27-05-2013 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Pebble zelf zegt dat zwemmen en douchen geen probleem is.
Maar er zijn ook veel merken die 10ATM aanraden voordat je er mee het zwembad in duikt.

Then again. als pebble op hun eigen site zegt dat het kan, lijkt me dat je garantie kan claimen als het niet blijkt te kunnen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Omdat ik het toch niet kon laten en een financiele meevaller had toch weer betaald, net de adresbevestiging gedaan.

Processing Shipment

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
RocketKoen schreef op maandag 27 mei 2013 @ 17:38:
Pebble zelf zegt dat zwemmen en douchen geen probleem is.
Maar er zijn ook veel merken die 10ATM aanraden voordat je er mee het zwembad in duikt.

Then again. als pebble op hun eigen site zegt dat het kan, lijkt me dat je garantie kan claimen als het niet blijkt te kunnen.
Er is wel een verschil tussen zwemmen en een stevige duik nemen. Gewoon simpel zwemmen kan prima met een 5ATM, maar als je van een duikplank springt krijgt zo'n horloge wel een stevigere klap water te verwerken.

Juist omdat andere merken aanraden om pas met 10ATM te gaan zwemmen, zou ik met een 5ATM niet te wild doen onder water. En op knoppen drukken hoort zeker bij 'wild doen', want laat nou net de sealing van de knoppen een belangrijke factor zijn in het verschil tussen 5 en 10ATM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dexter18
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17-08 10:30
Hey,

Bedankt voor de reacties. Mijn pre-order is de deur uit ;)

order nummer 128446 dus ben eens benieuwd wanneer hij ongeveer verstuurd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jswinkels
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-09 17:05
Thomas19903 schreef op maandag 20 mei 2013 @ 15:19:
Iemand die heel toevallig golft en de pebble gebruikt icm FreeCaddie? Werkt dit naar behoren?
Werkt prima. Je ziet gewoon de afstand tot de voorkant, het midden en achterkant van de green (net als in de App). Met de knoppen kun je naar de volgende / vorige hole. Tevens wordt aangegeven hoeveel slagen Par is.

Overigens heb ik net SmartWatch + voor iOs geïnstalleerd (heb je wel een jailbroken iPhone voor nodig). Is erg cool!

http://smartwatchplusapp.appspot.com/index.htm

Currently, the app has 8 different screens:
Status: shows current weather information and iPhone battery status
Calendar: shows next appointment with time/date and location
Bitcoin: shows the current bitcoin exchange rate from motgx (including high/low)
GPS: shows current location (either as lat/lon or street name), altitude or distance travelled, and current speed
Music: starts/stops the regular music playback
Volume: control your iPhone's volume
Camera: launch the iPhone camera and take a picture
Siri: launch Siri

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
jswinkels schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 10:22:
[...]

Werkt prima. Je ziet gewoon de afstand tot de voorkant, het midden en achterkant van de green (net als in de App). Met de knoppen kun je naar de volgende / vorige hole. Tevens wordt aangegeven hoeveel slagen Par is.

Overigens heb ik net SmartWatch + voor iOs geïnstalleerd (heb je wel een jailbroken iPhone voor nodig). Is erg cool!

http://smartwatchplusapp.appspot.com/index.htm

Currently, the app has 8 different screens:
Status: shows current weather information and iPhone battery status
Calendar: shows next appointment with time/date and location
Bitcoin: shows the current bitcoin exchange rate from motgx (including high/low)
GPS: shows current location (either as lat/lon or street name), altitude or distance travelled, and current speed
Music: starts/stops the regular music playback
Volume: control your iPhone's volume
Camera: launch the iPhone camera and take a picture
Siri: launch Siri
Grappig.
Kun je je iphone dus in je borstzakje ofzo doen. en dan met je horloge sneaky foto's maken :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is er nog iemand die een langere officiele Pebble band zoekt?
Ik heb de mijne zojuist gekregen (Vergeten dat ik hem had besteld ook) maar ga er niets mee doen en anders knikker ik hem weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Nieuwe firmware 1.11.0 is uit:

What's New
  • Improved Notification UI
  • Allows multiple notifications to be viewed if they arrive within a short time frame
  • Improved Set Time UI
  • Added the option of showing your current speed (as oppossed to your pace) in the RunKeeper application.
  • Swapped next and previous track buttons in the music application.
  • Added the Simplicity watchface.
  • Removed the Fuzzy Time watchface (it is available through the watchapp library).
Bug Fixes
  • Fixed a few issues where the bluetooth module would consume too much power.
  • Fixed an issue where rounded rects drawn with graphics_fill_rect did not handle being clipped properly.
  • Sped up text rendering when some of the text layer is clipped off the screen.
  • Fixed a bug where the vibrating motor would get stuck on.
  • Fixed a crash when changing windows, most commonly seen in the set time and set alarm UIs.
  • Fixed an issue where SMS messages on iOS would be incorrectly shown as an email with a very long subject line.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De Improved Notification UI is best een fraaie update,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Added the option of showing your current speed (as oppossed to your pace) in the RunKeeper application.

Iemand al uitgevonden hoe je dat doet? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Tourniquet schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 08:41:
Added the option of showing your current speed (as oppossed to your pace) in the RunKeeper application.

Iemand al uitgevonden hoe je dat doet? 8)7
Nee... krijg het hier ook niet aan de gang.
Zie uberhaubt geen options mbt wat de pebble laat zien.

TheS4ndm4n#1919

Pagina: 1 ... 3 ... 33 Laatste

Let op:
Berichten over andere smartwatches mogen in:
- Pebble Time / Pebble Time Steel / Pebble Time Round: [Pebble Time (Steel) / Time Round] Ervaringen & Discussie
- Pebble 2 / Pebble Time 2 / Pebble 2 SE: [Pebble (Time) 2 / 2 SE] Ervaringen & Discussie

Berichten over de levertijd kan in ~~~[Pebble E-Paper Watch] Levertijden & Prijzen.

Pebble is recentelijk overgenomen door FitBit. Discussie en gevolgen betreft deze overname hoort in: Fitbit neemt Pebble over - toekomstperspectief?.