Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:10

The Wizard

Moderator Mobile
Hij is hier ook (eindelijk) binnen, na 11 dagen bij de inklaring te hebben gelegen... Schade: 27,91 euro.

Dus als iemand hem nog moet ontvangen en hij blijkt bij de douane te liggen dan heb je een inschatting.

Mocht je na de controle op www.signpost.com zien dat hij aangekomen is en hij is niet binnen 2 dagen binnen kun je de 3S code opvragen bij PostNL (Twitter @PostNLWebcare). Zeer grote kans dat hij bij de inklaring ligt.

De screenprotector erop geplakt (kwam ook toevallig vandaag binnen) en dat zit goed. Wel even pielen, aangezien het een echte plakker is, dus niet met vieze vette vingers eraan zitten en proberen in 1x goed te doen. Maar hij past perfect!

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/25854502/2013-02-26%2021.00.35.jpg

Kleine bubbeltjes aan de rand doordat ik hem iets te snel opgeplakt heb...

[ Voor 11% gewijzigd door The Wizard op 26-02-2013 21:03 ]

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou zeg het shippen gaat wel erg langzaam. Inmiddels hebben ze ruim 30.000 Pebble's gemaakt maar er zijn er pas 16.000 verstuurd waarvan er maar 5800 naar landen buiten de USA zijn gegaan.

Gaat nog wel even duren zo.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09 17:46
Ben ik geheel met je eens, ik weet niet wat ze allemaal doen maar had wel verwacht dat als de massa productie ging lopen het allemaal wat sneller zou gaan.

In dit tempo duurt het nog 7! weken voordat alles geproduceerd is en minstens zo lang tot verzending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colorsone
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:43
Ik heb er ook 2 besteld op 4-5-2012, duurd wel ontzettend lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Onze batch wordt grotendeels verstuurd. Alleen de andere kleurtjes nog niet... :'(

Mijn grijze duurt dus nog wel even terwijl de rest van mijn vrienden met zo'n saaie zwarte er wel al eentje krijgen :'(

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:11
Ach, die grijze en andere kleurtjes gaan ze waarschijnlijk na deze zwarte maken, want daar zitten ook zwarte bandjes aan.

Ik heb met mijn stomme kop een witte besteld, dus ik mag nog heel erg lang gaan wachten. Maar goed, ik zeur er niet te hard over... als je geen zin hebt om te wachten had je misschien een ander horloge moeten bestellen.

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

dreamscape schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 10:12:
Ach, die grijze en andere kleurtjes gaan ze waarschijnlijk na deze zwarte maken, want daar zitten ook zwarte bandjes aan.

Ik heb met mijn stomme kop een witte besteld, dus ik mag nog heel erg lang gaan wachten. Maar goed, ik zeur er niet te hard over... als je geen zin hebt om te wachten had je misschien een ander horloge moeten bestellen.
Ik vind het wachten niet erg ik vind alleen de berichtgeving wat jammer. Als ik weet dat grijs/rood/oranje/wit hierna wordt gemaakt in welke volgorde dan was het geen probleem. Alleen het blijde bericht dat de horloges zijn verzonden aan je vrienden maar nog niet aan jou is een beetje frustrerend :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
colorsone schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 10:02:
Ik heb er ook 2 besteld op 4-5-2012, duurd wel ontzettend lang.
Naja heb in ieder geval meer kans dat de productiefouten van de eerste batches eruit zijn gehaald :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het wachten is jammer maar idd niet het vervelendste. Het gebrek aan communicatie (zoals hierboven al aangegeven) is idd jammer.

Er lijkt geen structuur te zitten in de volgorde waarin ze shippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Ik heb een mailtje gehad waarin ze aangeven dat hun backing systeem niet goed werkte en ze daardoor geen posities konden zien, dus ook niet konden shippen op backing datum. Er wordt dus echt random geshipped. Blijkbaar krijgen ze die info niet van Kickstarter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb wel vaker aan grote kickstarter projecten mee gedaan. Die waren dan wel niet zo groot als de pebble maar toch ook wel in de duizenden en ging altijd keurig en op volgorde.

Het is jammer dat je als vroege backer lang moet wachten.
Ik heb aan het einde mijn kleur nog veranderd naar zwart dus je hebt ook nog best kans dat ik daarom nu lang moet wachten.

[ Voor 34% gewijzigd door Donstil op 06-03-2013 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
Megamind schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 18:00:
Ik heb een mailtje gehad waarin ze aangeven dat hun backing systeem niet goed werkte en ze daardoor geen posities konden zien, dus ook niet konden shippen op backing datum. Er wordt dus echt random geshipped. Blijkbaar krijgen ze die info niet van Kickstarter?
Dat gaat om de backinglijst die iedereen kan raadplegen, de openbare lijst zeg maar. Intern hebben ze gewoon een lijst met datums wanneer er besteld is.

Kijk maar eens in de verschillende topics wereldwijd, daar worden de (zwarte) horloges gewoon op volgorde uitgeleverd.

Als het goed is volgt er vandaag weer een e-mail update. Hierin zal wel over de uitlevering van de verschillende kleuren gesproken worden aangezien die productie nu zo'n 2 á 3 weken aan de gang is en de eerste voorraad kleuren er moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arene
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-09 12:07
Communicatie is echt bagger bij de mensen van Pebble. Ze twitteren er lustig op los maar relevante info over planning van produceren en het releasen van de SDK is er niet.

Mijn Pebbles waren op 22 feb. klaar. Zijn uiteindelijk pas 7 maart verzonden. En nu? Ik heb geen idee.

Kun je dat trackingnummer van Singpost ook gebruiken om hem hier in Nederland te tracken?
Of is daar een andere manier voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
arene schreef op maandag 11 maart 2013 @ 09:18:

Mijn Pebbles waren op 22 feb. klaar. Zijn uiteindelijk pas 7 maart verzonden. En nu? Ik heb geen idee.
Weet je toevallig nog wanneer je hebt "Gebacked"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arene
Donstil schreef op maandag 11 maart 2013 @ 09:29:
[...]

Weet je toevallig nog wanneer je hebt "Gebacked"?
Ja, dat was 12 april. Hoezo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
arene schreef op maandag 11 maart 2013 @ 09:39:
[...]

Ja, dat was 12 april. Hoezo?
om een ruwe inschatting te kunnen doen waar ze zijn met verzenden ten opzichte van bestellen :)

//edit:
Ik had vrijdag eigenlijk wel een update mail verwacht, gezien ze dat elke 2 weken zouden doen. Wellicht wachten ze tot de eerste kleuren exemplaren klaar zijn om die op de foto te kunnen zetten?

Maar een update-mail is wel wenselijk :)

[ Voor 34% gewijzigd door Jarnoootje op 11-03-2013 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jarnoootje schreef op maandag 11 maart 2013 @ 10:59:
[...]

om een ruwe inschatting te kunnen doen waar ze zijn met verzenden ten opzichte van bestellen :)
dat idd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
arene schreef op maandag 11 maart 2013 @ 09:18:
Communicatie is echt bagger bij de mensen van Pebble. Ze twitteren er lustig op los maar relevante info over planning van produceren en het releasen van de SDK is er niet.

Kun je dat trackingnummer van Singpost ook gebruiken om hem hier in Nederland te tracken?
Of is daar een andere manier voor?
Twitter naar @PostNL met de Singpost tracking nummer en vraag naar de 3S code. Je kunt wel op www.singpost.nl zien of het pakketje in NL aangekomen is, is dat nog niet het geval, dan heeft het nog geen zin om contact op te nemen met PostNL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inTIMidate
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 07:42
Hoe lang duurt dat voor dat het pakket in Nederland is aangekomen, mijn pakket is 7-3 verzonden en nog niet in Nederland volgens http://www.singpost.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
inTIMidate schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 08:43:
Hoe lang duurt dat voor dat het pakket in Nederland is aangekomen, mijn pakket is 7-3 verzonden en nog niet in Nederland volgens http://www.singpost.com.
Klopt, het kostte bij mij ongeveer een week voor hij in het land van bestemming lag (Ierland). 8 dagen zelfs geloof ik. En toen moest de douane er nog overheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:44

Thermometer

Whoop Whoop!

Bij mij eindelijk ook de shipping confirmation mail! Heb Pebble gebackt op 27 april. Nu kan ik dus aannemen dat hij ongeveer 3-4 weken later binnen is? (2 weken voordat hij verzonden wordt, 1-2 weken voordat hij in NL is?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thermometer schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 15:58:
Bij mij eindelijk ook de shipping confirmation mail! Heb Pebble gebackt op 27 april. Nu kan ik dus aannemen dat hij ongeveer 3-4 weken later binnen is? (2 weken voordat hij verzonden wordt, 1-2 weken voordat hij in NL is?)
Ik krijg hem toevallig ook net, gebackt op ongeveer dezelfde datum (iets eerder dacht ik).
Klopt het dat je nergens hoeft te bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arene
Donstil schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 16:04:
[...]

Ik krijg hem toevallig ook net, gebackt op ongeveer dezelfde datum (iets eerder dacht ik).
Klopt het dat je nergens hoeft te bevestigen?
Klopt. Alleen als je iets anders wil in je adres moet je het wijzigen. Bij mij duurde het toen trouwens nog een flinke tijd (van 22 feb tot 7 maart) voordat hij echt werd verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
Tot nu toe alleen nog maar zwarte die verstuurd zijn? of inmiddels ook andere (lees witte) kleuren?

Gezien het proces van een Pebble maken 2 weken duurt zou het toch nu zo ver moeten zijn dat de kleuren verzonden gaan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arene
Mijn Pebbles zijn vandaag bezorgd!
Ze zijn eergisteren aangekomen in Nederland dus dat laatste stukje is best snel gegaan.

En nu aan de slag om alles te testen. Ander bandje, screenprotector. Ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampje
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 27-03 19:48
Ik heb mijn zwarte Pebble ook vandaag ontvangen. Geen extra (inklarings)kosten ;-) Ps; 7-3 kreeg ik mijn verzendbevestiging :)

Ik hoor mensen over een screenprotector... Waar bestel je zoiets?

[ Voor 13% gewijzigd door Lampje op 14-03-2013 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
arene schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 17:03:
Mijn Pebbles zijn vandaag bezorgd!
Ze zijn eergisteren aangekomen in Nederland dus dat laatste stukje is best snel gegaan.

En nu aan de slag om alles te testen. Ander bandje, screenprotector. Ik ben benieuwd.
Ik heb ook al een band liggen, ben wel benieuwd hoe dat staat.
Waar ga jij voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arene
Ik heb mijn Pebble nu bijna 24 uur in gebruik en ik moet zeggen dat ik er erg blij mee ben. Als je dan bedenkt dat ergens tussen nu en de eeuwigheid de SDK wordt vrijgegeven en er nog talloze apps en watchfaces komen, dan zit er nog heel wat in het vat. Maar het begin is al erg goed.

Scherm is goed leesbaar. Ik kan Spotify bedienen, Het batterij verbruik van mijn telefoon valt erg mee. Misschien 5-10% op een hele dag. De knopjes drukken ook "lekker" Ik had daar toch wat andere berichten over gehoord.

Ik heb een ijzeren, zwarte band op ebay besteld voor een paar dollar en ik heb een screenprotector overgenomen van The Wizard via dit forum (bedankt Wizard). De screenprotector zit er redelijk op maar de band past er prima bij en ziet er goed uit.
Donstil schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 23:36:
[...]

Ik heb ook al een band liggen, ben wel benieuwd hoe dat staat.
Waar ga jij voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Kun je een linkje geven van die band :)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arene

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Helaas geen thanksbuton op GoT, dus maar gewoon:

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Best fraai denk ik. Ik heb een zwart lederen band liggen met witte stiksels welke ik er om ga dragen. Ben benieuwd hoe dat combineerd met het Plastic van de pebble.

heb je een foto gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik wist wel dat de software developer van Pebble een Nederlander was maar nu gebruiken ze in hun update een Nederlandse klok, toch wel leuk om te zien.

Ik had ook wat plannetjes voor de SDK maar een daarvan is nu afgevallen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer

Thermometer

Whoop Whoop!

Donstil schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 13:16:
Ik wist wel dat de software developer van Pebble een Nederlander was maar nu gebruiken ze in hun update een Nederlandse klok, toch wel leuk om te zien.

Ik had ook wat plannetjes voor de SDK maar een daarvan is nu afgevallen 8)7
Eric (de mede-bedenker en oprichter van Pebble) is een canadees, maar hij heeft lang in Nederland gestudeerd.

Een nieuwe kickstarter update! #34:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Als ik het goed begrepen heb was zelfs een van de redenen dat hij dit bedacht heeft dat hij zoveel Nederlanders op de fiets zag kijken op hun mobiel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arene
Wybo schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 14:40:
Als ik het goed begrepen heb was zelfs een van de redenen dat hij dit bedacht heeft dat hij zoveel Nederlanders op de fiets zag kijken op hun mobiel. :)
Ik weet niet of dat nu verbeterd is met een horloge dat nog kleinere letters heeft dan mijn telefoon ;-)

Ik zat vanochtend op de fiets toen er een whatsapp binnenkwam. Dan is het toch best lastig te lezen op zo'n klein schermpje die half onder de mouw van mijn jas zit .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cuberob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-09 16:47
ik heb nu 10 dagen geleden het volgende mailtje gehad "Good news! Your Pebble will be ready soon. You will receive a shipping confirmation email within two weeks indicating that your Pebble is on its way to you."

de definitieve shipping details nog niet ontvangen maar kan nu nooit lang meer duren :D
Leuk om te zien dat sommige hem dus al hebben!
Verder heb ik op ebay een zwart metalen bandje besteld (die is wel al een tijdje binnen), geen idee of dat er een beetje bij staat maar voor 7 euro wil de ik dat gokje wel wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
cuberob schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 18:59:
ik heb nu 10 dagen geleden het volgende mailtje gehad "Good news! Your Pebble will be ready soon. You will receive a shipping confirmation email within two weeks indicating that your Pebble is on its way to you."

de definitieve shipping details nog niet ontvangen maar kan nu nooit lang meer duren :D
Leuk om te zien dat sommige hem dus al hebben!
Verder heb ik op ebay een zwart metalen bandje besteld (die is wel al een tijdje binnen), geen idee of dat er een beetje bij staat maar voor 7 euro wil de ik dat gokje wel wagen.
Vannacht ook een bevestigings mail gehad dat de bestelde zwarte Pebble's binnen 2 weken de deur uit gaan. Helaas alleen de 2 zwarte en niet de 3 witte die ook in dezelfde bestelling zaten.

Gelijk maar een beschermfolie besteld om hem zo net mogelijk te houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• florisje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-12-2021
ik was een vroege backer (18-4) maar heb hem ook pas vorige week donderdag ontvangen, geen inklaringskosten.

ik ben heel blij met het apparaat zelf, ik droeg nooit een horloge maar merk nu al bijna niet meer dat ik hem om heb. zelfs om mijn dunne polsen ziet het er niet heel lomp uit.

maar ik vind de software wel erg matig, je zou toch zeggen dat ze daar genoeg tijd voor gehad hebben. ik gebruik hem met een niet-gejailbreakte iphone en dat betekent dus dat ik eigenlijk alleen maar sms en telefoon notificaties krijg. de andere notificaties moet je continu resetten om ze werkend te houden. en de pebble app moet je ook elke keer opnieuw toestaan verbinding te maken waarna hij weer op de voorgrond komt (terwijl je er niks mee kunt).

ik gebruik hem dus nu vooral om spotify muziek te skippen maar de music app is ook niet echt veel soeps. de next track knop zit bovenaan (in tegenstelling tot productfoto) en je kunt geen volume instellen.

toch even een tegengeluidje hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waarom jailbreak je niet even dan? Is helemaal geen moeite meer en dan zie je tenminste alles op je Pebble nadat je dat kleine tweakje hebt geïnstalleerd uit cydia.

(Ik ga hem met Android gebruiken maar ik hoor helaas wel wat meer negatieve verhalen icm de Pebble en iOS)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
Net mijn review online gezet op Tweakblogs, voor wie het interesseert. Overigens niet in de gewone reviews gedaan in de pricewatch omdat de Pebble daar nog niet in staat. Maar het was wel een goede reden om een blog aan te maken hier.

Ik ben het trouwens helemaal eens met dat gedoe met de notificaties, dat stoort me ook. Maar het is niet Pebble maar Apple die dat moet fixen. Ik vind een jailbreak ook geen optie trouwens, geen zin om steeds achter te lopen qua OS versie want ik doe zelf ook development voor iOS dus ik wil gewoon kunnen upgraden als dat nodig is.

De plaatsing van de previous/next vind ik dan wel weer logisch op de een of andere manier, ik zou het zelf ook zo gedaan hebben. Volume vind ik ook wel jammer maar er is nou eenmaal een beperkt aantal knoppen aanwezig. En je kan de iPhone prima op de tast bedienen omdat de volumeknoppen ook werken als het scherm gelockt is.

[ Voor 8% gewijzigd door GekkePrutser op 19-03-2013 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
Duidelijk en heldere review! gelijk goed om mijn engels weer een beetje op te poetsen :)

Kan niet wachten tot mijne eindelijk onderweg gaat, maandag mail gehad dat ik mijn adres moest na kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arene
Mijn Pebble is momenteel even bij Bright.nl voor een Uitpakparty. Ben benieuwd...

Overigens heeft die nederlandse watchface nog wel wat problemen tussen tien en twaalf uur merkte ik. Het uurgetal valt dan weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inmiddels ben ik twee weken verder en is het weer erg stil rond mijn Pebble horloge. 14dagen geleden het beruchte mailtje gehad maar daarna niets meer helaas.

Ben benieuwd wanneer hij nou eens weg gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johny58
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 31-08 00:40
Ik heb dat zelfde mailtje ook op 12 maart gehad en verder niks meer gehoord...

"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kreeg vanavond een mailtje met Tracking, mijn Pebble is dus eindelijk echt verstuurd. Net geen jaartje na het backen van het product zal ik hem dus daadwerkelijk ontvangen :P

Als Tracking info staat er nu "Despatched to overseas (Country code: NL)". Betekend dit nou dat het pakketje china al heeft verlaten? Want dan zou het er toch volgende week wel moeten zijn lijkt me. (Dagje vliegen naar duitsland, paar uurtjes rijden, 2dagen transit in Nederland)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johny58
Ook die van mij is vannacht verzonden :)

"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Donstil schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 03:00:
Kreeg vanavond een mailtje met Tracking, mijn Pebble is dus eindelijk echt verstuurd. Net geen jaartje na het backen van het product zal ik hem dus daadwerkelijk ontvangen :P

Als Tracking info staat er nu "Despatched to overseas (Country code: NL)". Betekend dit nou dat het pakketje china al heeft verlaten? Want dan zou het er toch volgende week wel moeten zijn lijkt me. (Dagje vliegen naar duitsland, paar uurtjes rijden, 2dagen transit in Nederland)
Ja, hij heeft china al verlaten. Aankomst kan varieren van 1 week tot 4 weken, afhankelijk van de douane.

Als je na 1 week nog niks binnen hebt gekregen, dan kun je contact opnemen met PostNL (bijv. via Twitter) en dan de track/trace van singpost doorgeven, dan kunnen ze zien waar het pakketje is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The Wizard schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 08:32:
[...]

Ja, hij heeft china al verlaten. Aankomst kan varieren van 1 week tot 4 weken, afhankelijk van de douane.

Als je na 1 week nog niks binnen hebt gekregen, dan kun je contact opnemen met PostNL (bijv. via Twitter) en dan de track/trace van singpost doorgeven, dan kunnen ze zien waar het pakketje is.
Oke keurig, als hij dan niet met de boot komt is er nog hoop ;)

Met een beetje geluk slipt hij er bij de Duane door. Ik krijg veel pakketjes uit China en er is helaas niet echt te zeggen wat de Douane doet, uit de USA bv is bijna een 100% check tegenwoordig maar Azie heeft nog niet echt de prioriteit lijkt het soms wel.

(Kleine pakketjes heb ik het dan over). Ik ga dus maar bij de Brievenbus wachten volgende week :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arene
arene schreef op maandag 25 maart 2013 @ 21:37:
Mijn Pebble is momenteel even bij Bright.nl voor een Uitpakparty. Ben benieuwd...

Overigens heeft die nederlandse watchface nog wel wat problemen tussen tien en twaalf uur merkte ik. Het uurgetal valt dan weg.
De uitpakparty staat online. http://www.bright.nl/uitpakparty-pebble-smartwatch.
David is (terecht) heel positief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Jammer, zelfs geen kleine samenvatting in tekst. Als dove moet ik deze review dus weer voorbij laten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
arene schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 23:00:
[...]

De uitpakparty staat online. http://www.bright.nl/uitpakparty-pebble-smartwatch.
David is (terecht) heel positief.
Met bedankje. Toch grappig. Hij is idd verrassend positief.
Alleen dat hij lelijk is kan ik wel onderschrijven, een ander bandje doet wonderen maar de case zelf is helaas toch niet zo fraai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 15:19
Ik kon mij niet inhouden dus ik heb 14 dagen ook een pre order geplaats. Gezien de ervaringen hier gaat het nog wel even duren totdat ik hem binnen heb :Y)

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
Ik wacht inmiddels al meer dan 2 weken op mijn track-code, helaas! Misschien vanwege het paas weekend dat ze wat achter lopen met verzenden. Hoop één dezer dagen toch een verzendbevestiging te krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeej! Inmiddels ook binnen. Lichtinval in de zon valt me wat tegen, je ziet op wit duidelijk wat kleurproblemen onder het scherm....in het donker of buiten direct zonlicht is dit weg....meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 16:56:
Jeej! Inmiddels ook binnen. Lichtinval in de zon valt me wat tegen, je ziet op wit duidelijk wat kleurproblemen onder het scherm....in het donker of buiten direct zonlicht is dit weg....meer mensen last van?
Wat bedoel je daar precies mee?
Jarnoootje schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 10:47:
Ik wacht inmiddels al meer dan 2 weken op mijn track-code, helaas! Misschien vanwege het paas weekend dat ze wat achter lopen met verzenden. Hoop één dezer dagen toch een verzendbevestiging te krijgen :)
Duurde bij mij 15 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jswinkels
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17:05
Ik heb sinds afgelopen zaterdag ook mijn Pebble binnen. Persoonlijk vind ik het toch nog een beetje tegenvallen. Caller-ID is buggy en de mails komen zeer sporadisch binnen op de Pebble (whatsapp heeft bij mij helemaal nog niet gewerkt, dit zou ook moeten kunnen begrijp ik). De belangrijkste reden (naast het feit dat het natuurlijk een leuk gadget is) was voor mij de Running app die er zou zijn. Het blijkt dat deze sinds 2 weken pas getest wordt, terwijl ie begin maart al gereleased zou worden.

Ik overweeg nu om mijn iPhone te jailbreaken en BTNotificationEnabler erop te zetten. Kan iemand aangeven of ik op deze wijze wel whatsapp berichten en e-mail stabiel binnen krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Hoe werkt de Pebble zonder een Android telefoon? Is dat ook te doen? Wil graag een Pebble voor het e-ink display en de verschillende watchfaces. Heb wel een Android tablet om eventueel iets te syncen, maar wil 'm eigenlijk vooral als horloge gaan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
jswinkels schreef op woensdag 03 april 2013 @ 14:24:
Ik heb sinds afgelopen zaterdag ook mijn Pebble binnen. Persoonlijk vind ik het toch nog een beetje tegenvallen. Caller-ID is buggy en de mails komen zeer sporadisch binnen op de Pebble (whatsapp heeft bij mij helemaal nog niet gewerkt, dit zou ook moeten kunnen begrijp ik). De belangrijkste reden (naast het feit dat het natuurlijk een leuk gadget is) was voor mij de Running app die er zou zijn. Het blijkt dat deze sinds 2 weken pas getest wordt, terwijl ie begin maart al gereleased zou worden.

Ik overweeg nu om mijn iPhone te jailbreaken en BTNotificationEnabler erop te zetten. Kan iemand aangeven of ik op deze wijze wel whatsapp berichten en e-mail stabiel binnen krijg?
Android en Pebble zijn veel meer "vriendjes" van elkaar, mede ook door de toegankelijkheid van apps (Pebble Notifier bijv.).

Ik heb geen idee of er truukjes zijn om de iPhone en Pebble stabiel met elkaar te kunnen laten samenwerken.

Ik gebruik zelf Android en dat gaat als een trein, nooit gemiste notificaties en mbv bovengenoemde app kan ik elke notificatie doorsturen die ik wil.
Walkman schreef op woensdag 03 april 2013 @ 15:36:
Hoe werkt de Pebble zonder een Android telefoon? Is dat ook te doen? Wil graag een Pebble voor het e-ink display en de verschillende watchfaces. Heb wel een Android tablet om eventueel iets te syncen, maar wil 'm eigenlijk vooral als horloge gaan gebruiken.
Ja hoor, werkt perfect. Je moet gewoon af en toe even laten connecten om de tijd weer te laten synchroniseren. De tijd en de watchfaces staan gewoon in de Pebble.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jswinkels schreef op woensdag 03 april 2013 @ 14:24:

Whatsapp werkt niet zonder die Jailbreak tweak. Officieel werkt onder IOS alleen Mail, bellen en iMessage/SMS dacht ik.

Jailbreaken en die tweak installeren lost al je problemen op trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
*frustratie*
Vind het redelijk slecht hoe de communicatie loopt. Al meer dan 3 weken geen update gehad, de productie en het verzend ligt stil, de website ispebbleshipping wordt niet meer bijgewerkt.

Het doet niet zozeer afbreuk aan het product, maar wel afbreuk aan je klantenbestand. Zeker de mensen die een pre-order hebben uitstaan. Backers kunnen haast niet meer terug, maar de pre-order mensen verwachten neem ik aan ook duidelijke communicatie!

Inmiddels wacht ik al 2,5 weken op mijn verzend bevestiging. Wachten duurt lang!
*/frustratie*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
The Wizard schreef op woensdag 03 april 2013 @ 19:21:
[...]

Android en Pebble zijn veel meer "vriendjes" van elkaar, mede ook door de toegankelijkheid van apps (Pebble Notifier bijv.).
Dat ben ik niet helemaal met je eens, de iPhone heeft een aantal voordelen in samenwerking met de Pebble.

Zo kan je op Android (voor zover ik uit de reviews opgemaakt heb) niet gesprekken aannemen of afwijzen, dat gebruik ik juist erg vaak op de iPhone. Ook maakt hij gebruik van je standaard mail client, hoeft dus niet zelf apart mail op te halen (dus extra dataverkeer). En de muziekbediening werkt met elke muziek app, niet alleen de iPod.

Nadeel van de iPhone is idd het vervelende aan/uit moeten zetten van de notificaties elke keer als je je Pebble verbindt, maar dat ligt aan Apple zelf, ik hoopte dat dat met de nieuwste iOS gefixt was, helaas nog niet. Maar ik neem aan dat dat wel gefixt gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arene
GekkePrutser schreef op donderdag 04 april 2013 @ 16:25:
[...]

Dat ben ik niet helemaal met je eens, de iPhone heeft een aantal voordelen in samenwerking met de Pebble.

Zo kan je op Android (voor zover ik uit de reviews opgemaakt heb) niet gesprekken aannemen of afwijzen, dat gebruik ik juist erg vaak op de iPhone. Ook maakt hij gebruik van je standaard mail client, hoeft dus niet zelf apart mail op te halen (dus extra dataverkeer). En de muziekbediening werkt met elke muziek app, niet alleen de iPod.

Nadeel van de iPhone is idd het vervelende aan/uit moeten zetten van de notificaties elke keer als je je Pebble verbindt, maar dat ligt aan Apple zelf, ik hoopte dat dat met de nieuwste iOS gefixt was, helaas nog niet. Maar ik neem aan dat dat wel gefixt gaat worden.
Ik zie dat "nadeel" van Android niet.
In de instellingen van de Pebble-app kun je aangeven wat de Pebble moet laten zien, bijv. wel of geen calender, maar ook of de Pebble van de default mail app de meldingen moet tonen of van Gmail of van beide. Ook kun je daar de Preferred Music app aanwijzen. En dat kan aalles zijn van FM radio tot MX Player of spotify.

Als je daarnaast ook nog de app Pebble notifier installeert kun je alle meldingen van al je apps doorsturen. Zo kun je bijv. op je Pebble laten zien dat er een nieuw artikel op Androidworld staat of je kunt de routeaanwijzingen van Google Maps laten zien. Of een weerbericht of een koers van een aandeel.
De mogelijkheden zijn bijna onbeperkt.

Blijft over dat je inderdaad geen gesprekken kan aannemen met de Pebble. Weigeren kan wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jswinkels
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17:05
Donstil schreef op woensdag 03 april 2013 @ 22:27:
[...]

Whatsapp werkt niet zonder die Jailbreak tweak. Officieel werkt onder IOS alleen Mail, bellen en iMessage/SMS dacht ik.

Jailbreaken en die tweak installeren lost al je problemen op trouwens.
Heb mijn telefoon gejailbreakt (slecht woord) en het werkt nu perfect! Berichten komen stabiel binnen inclusief Whatsapp.

Nu is het nog wachten op de runningapp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tracking staat hier al een week op "Despatched to overseas (Country code: NL)"

Jammer dat er geen shipping via DHL/Fedex/enz is aangeboden, daar was veel vraag naar op KickStarter maar hebben ze niet naar geluisterd helaas.
arene schreef op donderdag 04 april 2013 @ 17:33:
[...]

Ik zie dat "nadeel" van Android niet.
In de instellingen van de Pebble-app kun je aangeven wat de Pebble moet laten zien, bijv. wel of geen calender, maar ook of de Pebble van de default mail app de meldingen moet tonen of van Gmail of van beide. Ook kun je daar de Preferred Music app aanwijzen. En dat kan aalles zijn van FM radio tot MX Player of spotify.

Als je daarnaast ook nog de app Pebble notifier installeert kun je alle meldingen van al je apps doorsturen. Zo kun je bijv. op je Pebble laten zien dat er een nieuw artikel op Androidworld staat of je kunt de routeaanwijzingen van Google Maps laten zien. Of een weerbericht of een koers van een aandeel.
De mogelijkheden zijn bijna onbeperkt.

Blijft over dat je inderdaad geen gesprekken kan aannemen met de Pebble. Weigeren kan wel.
Klinkt goed, die app ga ik dan zeker ook even installeren.
Is dan ipv de pebble app of ernaast?

(ik heb nu nog een Wp8 toestel dus tot mijn One eindelijk geleverd wordt is het Klok only op de pebble)
jswinkels schreef op donderdag 04 april 2013 @ 20:07:
[...]

Heb mijn telefoon gejailbreakt (slecht woord) en het werkt nu perfect! Berichten komen stabiel binnen inclusief Whatsapp.

Nu is het nog wachten op de runningapp.
Keurig! Plezier er mee dan nu.

[ Voor 13% gewijzigd door Donstil op 04-04-2013 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johny58
Donstil schreef op donderdag 04 april 2013 @ 23:22:
Tracking staat hier al een week op "Despatched to overseas (Country code: NL)"

[...]
Bij mij hetzelfde. Maar je kan postnl bellen en daar je trackingnummer doorgeven om een pakket uit het buitenland te tracken.

Ik heb het gisteren nog gedaan, toen werd aangegeven dat het pakket nog niet in Nederland was. Kan zijn dat het er vandaag wel is en anders pas begin volgende week. Tot 10 dagen schijnt normaal te zijn. Zie ook bovenste resultaat: http://www.postnl.nl/voor...ket+uit+het+buitenland%3F

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Johny58 schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 07:53:
[...]

Bij mij hetzelfde. Maar je kan postnl bellen en daar je trackingnummer doorgeven om een pakket uit het buitenland te tracken.

Ik heb het gisteren nog gedaan, toen werd aangegeven dat het pakket nog niet in Nederland was. Kan zijn dat het er vandaag wel is en anders pas begin volgende week. Tot 10 dagen schijnt normaal te zijn. Zie ook bovenste resultaat: http://www.postnl.nl/voor...ket+uit+het+buitenland%3F
Ik wacht al een jaar op de Pebble dus een paar dagen kan er zeker nog wel bij maar nu het horloge daadwerkelijk verstuurd is blijkt wachten toch erg lastig :)

Ik ga PostNL Wel ff een Tweet sturen. Thnx.

Edit: TNT Twitter webcare reageerde vanmorgen keurig, pakketje is idd in Nederland en heeft al een 3S code,
Deze heb ik ook ontvangen maar werkt niet of nog niet.

We wachten weer af, ben benieuwd hij is nu wel erg dichtbij :)

[ Voor 12% gewijzigd door Donstil op 06-04-2013 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb net een nieuw project op KickStarter gesteund, iets wat misschien ook wel leuk is voor Mede tweakers. Het is een idee om bredere Bandjes te maken voor de bestaande Pebble waardoor het een mooier geheel wordt.

Deze bandjes moeten er komen van zwart Rubber/kunstof voor $25,- en van zwart of bruin leer voor $40,-

Ziet er allemaal wel fraai uit op de foto's, ik ben voor een bruin lederen gegaan (Extra lang).

http://www.kickstarter.co...de-body-straps-for-pebble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
Als je ispebbleshipping.com bekijkt lijkt het erop alsof alle zwarte modellen verzonden zijn, echter sta ik al 3 weken! in de wacht met het wachten op mijn verzendcode. Inmiddels maar een malitje gestuurd richting Pebble.

Wel slecht dat we al zo lang geen update hebben gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oke nieuwe dag nieuwe kansen, nou althans zonder kansen want het is wel de TNT Post natuurlijk :P

Pakketje is dus Donderdag in Nederland aangekomen en heeft een 3S code, deze werkte vandaag echter nog steeds niet dus ik heb er maar weer een berichtje aan gewaagd. De TNT zegt nu dat het Koppelen van het buitenlandse pakketje (Singapore post>3s code) aan een Nederlands adres tussen de 1 en 30!!!!! werkdagen kan duren.

Wat een akelig bedrijf blijft dat toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:09

Tourniquet

Hiya, fellas!

Kreeg vandaag bericht dat mijn Pebble is verzonden. Hopelijk komt de Runkeeper-app snel, want dat is een van de voornaamste dingen waarom ik 'm wil hebben. :)

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
Tourniquet schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 21:47:
Kreeg vandaag bericht dat mijn Pebble is verzonden. Hopelijk komt de Runkeeper-app snel, want dat is een van de voornaamste dingen waarom ik 'm wil hebben. :)
Ik zag de verzendbevestiging ook in mijn spam box staan! wellicht hading voor de mensen die wachten op zo'n bevestiging om ShipUpdate@pebble.com aan de lijst met veilige adressen toe te voegen.

Nu nog een week, ander halve week wachten op mijn Pebble.

Screenprotector is al lang binnen, zit nog te twijfelen om een ander bandje te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:11
Ik kreeg gisteren bericht dat ze nog wat problemen hebben met het maken van de gekleurde versies. Bij rood gaat het al mis en dan neem ik aan dat wit al helemaal lastig gaat worden. Ze vertrouwen het zelf ook niet helemaal, dus mocht ik weer terugswitchen naar zwart als ik dat wilde.

Eigenlijk had ik ook al een beetje spijt van mijn color upgrade naar wit, dus heb ik de boel maar omgezet. Nu dus nog even geduld, maar hij komt eraan ...

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
Hoe lang duurde het bij jullie voordat de trackingcode werkte? op de site geeft hij nog steeds aan niet beschikbaar te zijn. code de 9e 's middags ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jarnoootje schreef op donderdag 11 april 2013 @ 09:25:
Hoe lang duurde het bij jullie voordat de trackingcode werkte? op de site geeft hij nog steeds aan niet beschikbaar te zijn. code de 9e 's middags ontvangen.
Van singapore of van TNT?

Ik wacht al een week tot mijn 3s code actief wordt. Kon wel 6 weken (30 werkdagen) duren vertelde de TNT webcare me :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Ach naja, mijn order staat nog niet eens op verzonden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cold
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Bij mij werkte de tracking code vandaag nadat ik dinsdag middag de code had gekregen.
Jarnoootje schreef op donderdag 11 april 2013 @ 09:25:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
cold schreef op donderdag 11 april 2013 @ 21:51:
Bij mij werkte de tracking code vandaag nadat ik dinsdag middag de code had gekregen.

[...]
Bij mij ook en stond gelijk op dat hij al n NL was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 15:19
Wat voor ordernummers hadden jullie zoal? Ik heb preorder in de 98000 range volgens mij en ben benieuwd hoe lang het gaat duren :Y)

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
10 9**, maar dat is een rode dus pas ergens mei, juni of zo,

Als ik het goed begreep gaan de zwarte pre-orders nu al wel snel van start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cold
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Jarnoootje schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 09:56:
[...]

Bij mij ook en stond gelijk op dat hij al n NL was :)
Hemm bij mij staat het volgende: Despatched to overseas (Country code: NL)

gaat om een black kickstarter editie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tussen al de berichten over de levertijden door valt het releases van de SDK een beetje in het niet,
Hij is nu beschikbaar. Zondag maar eens uitproberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer

Thermometer

Whoop Whoop!

Donstil schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 00:45:
Tussen al de berichten over de levertijden door valt het releases van de SDK een beetje in het niet,
Hij is nu beschikbaar. Zondag maar eens uitproberen :)
Inderdaad, de proof of concept SDK ziet er goed uit! Helaas alleen op Linux en Mac te compilen :( Let wel op, het is een proof of concept SDK, dus als je je pebble bricked, heb je geen garantie:
CONSUMER ADVISORY WARNING

This is a Proof-of-Concept Release of the Pebble Smartwatch watchface Software Development Kit (SDK). Code written using this SDK can negatively impact stability of PebbleOS and in the worst case, brick a watch. As long as you steer clear of poking registers manually and generally setting out to mess too much with the firmware, you should be fine. But we can’t guarantee it at all. The goal with this SDK release is to gather feedback from the Pebble community and funnel that information towards a revised SDK (with memory protection) suitable for wider use. Keep in mind that any code written for this PoC will most likely be broken by API changes between these two releases.

Aside from that, have fun!
Heb zelf ook een track&trace nummer bij postNL opgevraagd. Hij is inderdaad al in Nederland, maar kan hem nog niet zien bij track&trace. Hopelijk duurt het niet zo lang meer, want die SDK maakt het wachten nog stommer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwabber_
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 25-08 20:38
Mijn Pebble is deze week binnengekomen :) Nog een beetje aan het kloten met de instelling wat allemaal wel of niet door te sturen naar dat ding, ook in combinatie met Pebble Notifier (Android).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zwabber_ schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 15:11:
Mijn Pebble is deze week binnengekomen :) Nog een beetje aan het kloten met de instelling wat allemaal wel of niet door te sturen naar dat ding, ook in combinatie met Pebble Notifier (Android).
Hoelang heeft hij bij de inklaring gelegen?
Thermometer schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 12:33:
[...]

Inderdaad, de proof of concept SDK ziet er goed uit! Helaas alleen op Linux en Mac te compilen :( Let wel op, het is een proof of concept SDK, dus als je je pebble bricked, heb je geen garantie:

[...]

Heb zelf ook een track&trace nummer bij postNL opgevraagd. Hij is inderdaad al in Nederland, maar kan hem nog niet zien bij track&trace. Hopelijk duurt het niet zo lang meer, want die SDK maakt het wachten nog stommer!
Ooh dat is goed om op te letten ja, ik wil na een jaar wachten niet gelijk mijn pebble bricken :)

Hoelang ligt hij al bij de inklaring? De mijne nu sinds 4 april.
Zoals aangegeven kan het wel 30 werkdagen duren, de post gaf later nog aan dat het "meestal" binnen een week gebeurt is. Geen idee hoe ze daarbij komen want dat hebben ze bij mij nog nooit gehaald, was altijd een aantal weken helaas,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer

Thermometer

Whoop Whoop!

Donstil schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 15:39:
[...]

[...]

Ooh dat is goed om op te letten ja, ik wil na een jaar wachten niet gelijk mijn pebble bricken :)

Hoelang ligt hij al bij de inklaring? De mijne nu sinds 4 april.
Zoals aangegeven kan het wel 30 werkdagen duren, de post gaf later nog aan dat het "meestal" binnen een week gebeurt is. Geen idee hoe ze daarbij komen want dat hebben ze bij mij nog nooit gehaald, was altijd een aantal weken helaas,
Ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe lang hij bij de inklaring lig (niet gevraagd aan de telefoon). Ik heb op 29 maart een bevestiging gehad dat hij verzonden was met het Singpost tracking nummer erbij.

Wat ik niet helemaal snap is waarom hij zo lang bij de inklaring kan liggen en veel mensen best wat extra (van 25 tot 50 euro extra) met rembours moeten betalen voor Pebble. Is dit de fout van Pebble (het bedrijf) dat ze dit op een andere manier dan andere bedrijven versturen?

Heb eerlijk gezegd nog nooit extra hoeven te betalen voor een pakketje uit het buitenland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De controle is niet 100% daarom komt er veel door de inklaring zonder extra kosten, vooral brievenbus post.

Dit is trouwens wel leuk voor op de pebble, ik heb net een "metal black" uitvoering besteld maar al die kleurtjes zijn ook wel geinig.
Leuk om mee af te wisselen.

http://www.gadgetwraps.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwabber_
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 25-08 20:38
Donstil schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 15:39:
[...]

2 weken ongeveer. Iets van 112 euro aan importkosten voor 7 Pebbles, ~16 euro per Pebble.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zwabber_ schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 16:35:
[...]

2 weken ongeveer. Iets van 112 euro aan importkosten voor 7 Pebbles, ~16 euro per Pebble.
Ooh dat valt mee. De post rekende boven de 23,- ook 13,- inklaring. Dus dat valt op 7 Pebbles niet zo op maar op 1tje natuurlijk wel.

Zal dus wel iets van 34,- worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arene
De watchfaces SDK is sinds vorige week vrij gegeven, en nu wordt het leuk:

http://mypebblefaces.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou een jaar na het Kickstarter backen van de Pebble is hij ook hier binnen gekomen.
Eerste indruk is een gematigde eerlijk gezegd. Ik vind de kunstof band erg goedkoop aanvoelen en het klokje een stuk kleiner dan ik verwacht had. Ik ben een flinke kerel (met dikke botten zeg maar ;) ) en daarom oogt hij erg klein om de pols. Ook werken de knopjes erg matig en rechts onderin zelf bijna niet.

Verder ben ik wel tevreden over de connectie met een gsm, dit ging allemaal snel en vlot en ook de PebbleUpdate ging naar behoren.

Hij ligt nu aan de lader voor de eerste keer dus ik ga vanavond maar eens verder stoeien met de SDK en andere klokjes.

(Ik moest 34,- inklaring afrekenen aan de bezorger trouwens, Singapore > NL was een weekje, inklaring > tot aan de deur 12 dagen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
Donstil schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 13:23:
Nou een jaar na het Kickstarter backen van de Pebble is hij ook hier binnen gekomen.
Eerste indruk is een gematigde eerlijk gezegd. Ik vind de kunstof band erg goedkoop aanvoelen en het klokje een stuk kleiner dan ik verwacht had. Ik ben een flinke kerel (met dikke botten zeg maar ;) ) en daarom oogt hij erg klein om de pols. Ook werken de knopjes erg matig en rechts onderin zelf bijna niet.
Grappig, ik vond precies het omgekeerde, ik vind de band juist meevallen (zelfs na een paar dagen strak aangetrokken gedragen te hebben was er geen enkele permanente vervorming in het rubber). Ik kan sowieso niet tegen metalen banden vanwege de epilerende werking 8). Hoe dan ook kan je hem gewoon zelf vervangen gelukkig.

En ik vind het horloge juist nogal lomp, maar dat komt ook wel omdat ik niet meer gewend ben om horloges te dragen. De laatste keer dat ik horloges droeg (15 jaar geleden) had ik een plastic digitale casio van maar een paar mm dik. Als je van die roestvrij stalen duikhorloges gewend bent dan merk je denk ik niet eens dat je de Pebble om hebt.

Ik vind wel de knopjes erg zwaar gaan inderdaad, en je moet ze flink indrukken anders doen ze niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Misschien is dat het bij mij ook wel, ik draag een hoop verschillende horloges en dat zijn meestal flinke dingen idd.

Ik heb net mijn op eBay bestelde Lederen band geplaatst, die zit al wat beter.ik hoop eigenlijk dat dit KickStarter project van de grond komt. Dat lijkt me namelijk een mooie oplossing voor het nu wat dunne bandje.

Edit: Afbeeldingslocatie: http://img191.imageshack.us/img191/816/wp20130416006.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door Donstil op 16-04-2013 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
(Ik moest 34,- inklaring afrekenen aan de bezorger trouwens, Singapore > NL was een weekje, inklaring > tot aan de deur 12 dagen)
Had je er 1 of meer? 34 euro erbij vind ik nogal veel....

Paar posts hoger wybo... ;)
Maar denk dat ik hem dan ga anuleren. Vind de prijs zo wel te hoog worden. Wacht ik liever nog een jaar om de andere smartwatches ook te vergelijken.

[ Voor 22% gewijzigd door ArthurMorgan op 17-04-2013 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerste indruk is een gematigde eerlijk gezegd. Ik vind de kunstof band erg goedkoop aanvoelen en het klokje een stuk kleiner dan ik verwacht had. Ik ben een flinke kerel (met dikke botten zeg maar ;) ) en daarom oogt hij erg klein om de pols.
Ik heb mijn kickstarter opgezegd na een aantal maanden, daar heb ik nu wel spijt van... :'( Vooral als het horloge een beetje klein oogt (voor een vrouw is dat toch beter).
Ben benieuwd wanneer ik er eens 1 in het echt kan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim_bots
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-08 08:10
Om gemakkelijker te zien hoeveel anderen hebben betaald aan inklaringskosten bij deze een google drive formulier waarin je de gegevens kunt invullen.
De resultaten staan hier en hier.

[ Voor 36% gewijzigd door Tim_bots op 17-04-2013 13:31 ]

Alvast hartelijk bedankt voor al jullie hulp en reacties, Tim Bots

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wybo schreef op woensdag 17 april 2013 @ 09:05:
[...]

Had je er 1 of meer? 34 euro erbij vind ik nogal veel....

Paar posts hoger wybo... ;)
Maar denk dat ik hem dan ga anuleren. Vind de prijs zo wel te hoog worden. Wacht ik liever nog een jaar om de andere smartwatches ook te vergelijken.
Nee joh niet doen, 134,- (totaal) is toch geen geld? By far het goedkoopste horloge wat ik bezit denk ik.
En hij is nog "smart" ook ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik had hem in de pre-ordertijd besteld voor 150 dollar. (116 euro geloof ik).
Dat is ongeveer de max die ik er voor over heb... Had op dat moment eigenlijk niet gedacht aan invoer, douane en postsponsoring.

Heb hem vanmorgen geanuleerd, nu kijken wanneer het geld terug is. Het is een mooi ding en inderdaad vast wel zijn geld waard, maar niet voor mij. Misschien een tweede versie of zo wel. Maar dat wacht ik wel rustig af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-09 09:40
Mijn zwarte Pebble van kickstarter is vandaag binnen gekomen.
Geen extra douane kosten ofzo.

TheS4ndm4n#1919

Pagina: 1 2 ... 33 Laatste

Let op:
Berichten over andere smartwatches mogen in:
- Pebble Time / Pebble Time Steel / Pebble Time Round: [Pebble Time (Steel) / Time Round] Ervaringen & Discussie
- Pebble 2 / Pebble Time 2 / Pebble 2 SE: [Pebble (Time) 2 / 2 SE] Ervaringen & Discussie

Berichten over de levertijd kan in ~~~[Pebble E-Paper Watch] Levertijden & Prijzen.

Pebble is recentelijk overgenomen door FitBit. Discussie en gevolgen betreft deze overname hoort in: Fitbit neemt Pebble over - toekomstperspectief?.