"That's what I do. I drink and I know things."
Als je Pebble Notifier gebruikt, zet Google Search aan als applicatie. Daar komen notifications van de Google Now Launcher vandaan.Keffie schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 16:02:
Sinds vandaag de Google Nexus 5 gekoppeld met mijn Pebble Smartwatch, het lijkt tot nu toe aardig te gaan. Zijn er nog mensen hier met de zelfde combinatie? Zo ja, moet ik dan nog ergens opletten?
Ooh keurig, heb mijn nieuwe steelconnect net ontvangen en geplaatst. Ben benieuwd of deze goed blijft.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Die heb ik juist uit, het voegt weinig toe om daar elke keer updates voor reistijd naar huis te krijgen enz.DaCoTa schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 17:18:
[...]
Als je Pebble Notifier gebruikt, zet Google Search aan als applicatie. Daar komen notifications van de Google Now Launcher vandaan.
Ik gebruik dat dan weer met erg veel plezier, Google Now weet precies welke route ik moet afleggen naar huis en de vertraging op de route klopt ook nog eens erg vaak.jip_86 schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 20:39:
[...]
Die heb ik juist uit, het voegt weinig toe om daar elke keer updates voor reistijd naar huis te krijgen enz.
Je kunt ook in de file gaan staan natuurlijk maar nu kan ik nog "om" rijden, of boodschappen gaan doen ofz.
Verwijderd
Echter merk ik dat hij steeds connectiviteit verliest met de Apps.
Ik heb bijvoorbeeld de future weather app met het weer. Deze doet het direct. echter update hij pas nadat ik de pebble app opnieuw start.
Ik heb een iPhone 5S en de steel heeft ook de nieuwste update.
Zijn er mensen die dit probleem ook hebben?
Het vreemde is trouwens dat ik wel gewoon de notificaties binnen krijg.
Met de derde pebble moeten ze flink aan de bak als ik dat (en dan voornamelijk de Moto360) zo zie.
Behalve accu duur lijkt de moto360 alles voor te hebben op een Pebble/PebbleSteel.
Ik maak gebruik van de notification center. Verder ervaar ik geen vreemde dingen, tot nu toe gaat alles goed. Het verbruik van de smartwatch batterij is echt prima nu, vanwege BT 4.0. tegenover 3.0.DaCoTa schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 17:18:
[...]
Als je Pebble Notifier gebruikt, zet Google Search aan als applicatie. Daar komen notifications van de Google Now Launcher vandaan.
Dat zijn geen notifications, dat zijn nieuwe cards, die komen bij mij niet op de Pebble. Reminders gezet in de launcher geven wel een notification en die komt dus op mijn horloge.jip_86 schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 20:39:
[...]
Die heb ik juist uit, het voegt weinig toe om daar elke keer updates voor reistijd naar huis te krijgen enz.
Dat is meer een ding van de Futura Weather watchface. Dat heb ik namelijk ook weleens aan, maar alle andere apps/watchfaces hebben gewoon normaal verbinding.Verwijderd schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:20:
Ik heb ook sinds deze week de steel.
Echter merk ik dat hij steeds connectiviteit verliest met de Apps.
Ik heb bijvoorbeeld de future weather app met het weer. Deze doet het direct. echter update hij pas nadat ik de pebble app opnieuw start.
Ik heb een iPhone 5S en de steel heeft ook de nieuwste update.
Zijn er mensen die dit probleem ook hebben?
Het vreemde is trouwens dat ik wel gewoon de notificaties binnen krijg.
Computer says no
Ook heb ik veel last van apps die niet kunnen connecten met de Pebble app of companion app. Hier en daar dus al geld weggegooid.
Ik ben nog op zoek naar een goede agenda app. Pebble Calender 2.0 doet op zich wat ik wil (de volledige kalender tonen en vetgedrukt aangeven op welke dag ik een activiteit heb gepland), ware het niet dat de app op de iPhone crasht wanneer ik de app probeer te syncen met de iPhone agenda. Zijn er meer met dit probleem? Voor andere goede agenda apps houd ik mij aanbevolen.
Een grote ergernis vind ik het maximum aantal apps van 8 dat je gelijktijdig op je Pebble kunt hebben en het niet kunnen verwijderen van de standaard watchfaces.
Ook zou ik graag kunnen instellen dat de Foursquare app een bericht plaatst op Facebook bij het inchecken.
[ Voor 4% gewijzigd door MeesterBas op 30-06-2014 18:48 ]
3 in de rij, kassa erbij
Nou tot nu toe doet die het prima hier met mijn Nexus 5.ascent schreef op maandag 30 juni 2014 @ 23:44:
Iemand al meer voors en tegens van pebble 2.3 gevonden? Kreeg net de update naar m'n pebble.
Computer says no
Misschien is Pebble Rocker een optie voor je betreft Foursquare?MeesterBas schreef op maandag 30 juni 2014 @ 14:46:
Vorige week mijn Pebble Steel ontvangen. Op zich tevreden. De Pebble app geeft af en toe aan dat mijn Pebble niet connected is en dat de notificaties opnieuw ingesteld moeten worden. Dit terwijl ik niets heb veranderd heb (aan de notificaties) terwijl de notificaties goeddeels wel binnenkomen. Af en toe komen notificaties niet binnen en moet ik de Pebble uit- en inschakelen om dit te herstellen. Facebook notificaties komen af en toe binnen. Mijn vertrouwen in de ontvangst van alle notificaties op de Pebble is dan ook nog niet erg groot.
Ook heb ik veel last van apps die niet kunnen connecten met de Pebble app of companion app. Hier en daar dus al geld weggegooid.
Ik ben nog op zoek naar een goede agenda app. Pebble Calender 2.0 doet op zich wat ik wil (de volledige kalender tonen en vetgedrukt aangeven op welke dag ik een activiteit heb gepland), ware het niet dat de app op de iPhone crasht wanneer ik de app probeer te syncen met de iPhone agenda. Zijn er meer met dit probleem? Voor andere goede agenda apps houd ik mij aanbevolen.
Een grote ergernis vind ik het maximum aantal apps van 8 dat je gelijktijdig op je Pebble kunt hebben en het niet kunnen verwijderen van de standaard watchfaces.
Ook zou ik graag kunnen instellen dat de Foursquare app een bericht plaatst op Facebook bij het inchecken.
Gebruik je Hangouts voor je SMS en heb je al een SMS gehad met een dubbele punt erin? Achter de dubbele punt krijg ik namelijk niets te zienMeekoh schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 09:47:
[...]
Nou tot nu toe doet die het prima hier met mijn Nexus 5.
Nee ik gebruik geen Hangouts voor SMS. Daarvoor heb ik GO SMS Pro.ascent schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 12:48:
[...]
Gebruik je Hangouts voor je SMS en heb je al een SMS gehad met een dubbele punt erin? Achter de dubbele punt krijg ik namelijk niets te zien
Vond Hangouts al vanaf dag 1 een belabberde SMS client.
Computer says no
Bedankt voor de suggestie. Helaas alleen beschikbaar voor Android.Keffie schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 11:10:
[...]
Misschien is Pebble Rocker een optie voor je betreft Foursquare?
Heeft iemand een idee van de levertijden van de SteelConnect adaptertjes? Ik heb gister een e-mail gehad dat mijn 1.0 setje is verscheept.
[ Voor 22% gewijzigd door MeesterBas op 01-07-2014 18:24 ]
3 in de rij, kassa erbij
Ik kan nog niet echt een vinger ergens op neerleggen waardoor het komt, maar ik heb een vermoeden door de nieuwe versie van pebble. Ik gebruik het berichten ontvangen in combinatie met Pebble Notification.
[ Voor 41% gewijzigd door Frozenhands op 03-07-2014 12:50 ]
Ik heb dezelfde combi, maar dan zonder Pebble Notification Center. Gebruik gewoon die standaard functionaliteit daarvoor.Keffie schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 12:49:
Ik ervaar nu met mijn Pebble versie 2.3. in combinatie met LG Nexus 5 dat wanneer ik berichten ontvang op mijn pebble bijna instantly verdwijnen.
Ik kan nog niet echt een vinger ergens op neerleggen waardoor het komt, maar ik heb een vermoeden door de nieuwe versie van pebble. Ik gebruik het berichten ontvangen in combinatie met Pebble Notification.
Heb verder niet de problemen die je omschrijft. Wellicht hebben ze in v2.3 iets veranderd en moet Pebble Notification even een update maken?
Computer says no
Ik gebruik deze iig Google Play: Notification Center for Pebble
Reden dat ik van Pebble notifier naar Notification center ging is, met de tweede verdwijnt notificatie ook op je telefoon als je op je pebble rechter midden knop in drukt. Dan blijft je telefoon niet zeuren dat er een (push) bericht is.ascent schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 09:43:
Ik gebruik Google Play: Pebble Notifier en dat gaat eigenlijk wel dikke prima .. volgens mij ontlopen beide apps elkaar niet zoveel. Is er ergens een degelijke vergelijking tussen beide?
Vond Pebble notifier wel betrouwbaarder.
Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...
inderdaad, 2.3 lijkt problemen te hebben met notificaties die verdwijnen.
het komt voor als je van een applicatie een 2e notificatie krijgt
[ Voor 52% gewijzigd door tCC op 04-07-2014 10:47 ]
Ah, da's inderdaad wel nice ja. Notification center heeft ook een watchapp toch? Pebble notifier doet 't zonder app op je horloge(alleen op je foon dus)mucuracat schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 10:27:
[...]
Reden dat ik van Pebble notifier naar Notification center ging is, met de tweede verdwijnt notificatie ook op je telefoon als je op je pebble rechter midden knop in drukt. Dan blijft je telefoon niet zeuren dat er een (push) bericht is.
Ik heb zowel Pebble applicatie en de notification center opnieuw geïnstalleerd in de hoop dat het nu beter gaat.tCC schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 10:45:
[edit]
inderdaad, 2.3 lijkt problemen te hebben met notificaties die verdwijnen.
het komt voor als je van een applicatie een 2e notificatie krijgt
Alleen bloed irritant dat je dan alles opnieuw kan gaan instellen, maar goed het is niet anders. Wie een mooie smartwatch wilt dragen moet pijn lijden.
[ Voor 17% gewijzigd door Frozenhands op 04-07-2014 11:42 ]
In mijn geval kan dat ook veroorzaakt zijn doordat ik Notification Center op m'n telefoon had hersteld met Titanium Backup nadat ik een nieuwe rom op m'n telefoon had gezet. Ik heel goed mogelijk dat daar iets mee mis is gegaan.
Voorlopig lijkt het erop dat het herinstaleren van de app op de telefoon het probleem heeft opgelost.
(Ik heb nu wel Android 4.4, dus eindelijk ook dat ik notificaties op m'n telefoon kan dismissen vanaf de Pebble, inderdaad erg prettig. Dat kan pas vanaf 4.3, en ik zat eerst nog op 4.2)
Ik heb helaas niet zo veel tijd om aan Buienalarm voor Pebble te werken!ThaDude schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 12:54:
[...]
Hier ook 0.64 weer werkende. Gaat Franklin nog updaten?

Ik begreep dat bij veel mensen v0.66 niet (goed) werkt, en daarom heb ik mensen doorverwezen naar v0.64. Die heb ik zojuist ook weer teruggezet in de Pebble App Store.
ingen vill veta var du köpt din tröja
Meer mensen last hiervan ? Heb de pebble ook al naar fabrieksinstelling gereset gehad, mocht helaas niet baten
Life is to short to mess with it... Mijn V&A
Op zowel mijn rooted htc one (m7) als stock nexus 7 met 4.4.4 krijg alleen het telefoon icon met een streep erdoor te zien.
Edit: Opgelost door naar instellingen -> locatie -> modus te gaan en deze op "Grote nauwkeurigheid" te zetten.
[ Voor 20% gewijzigd door akerssies op 22-07-2014 19:44 ]
Niet alleen die versie, ook de voorlaatste versie. Ik gebruik de PebbleBits met extra tekens, en die liep gisteren niet heel erg lekker.LoneWolf schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 15:41:
Hmm merk dat sinds de laatste update van de pebble en de app op de iphone, regelmatig geen notificaties naar de pebble worden gestuurd, vooral sms/imessage merk ik het mee.
Meer mensen last hiervan ? Heb de pebble ook al naar fabrieksinstelling gereset gehad, mocht helaas niet baten
Heb inmiddels contact opgenomen met Pebble support, maar na een week nog weinig gehoord. Beetje vervelend..

Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo
Ah, pijnlijk. Gewoon zo nu en dan mailtjes blijven sturen naar Pebble. Op Reddit zijn ook veel mensen die pas een reactie kregen nadat ze meerdere malen contact op hadden genomen.Zyron schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 15:52:
Helaas is mijn Pebble vorige week overleden. Geen idee hoe/wat, ik tikte met m'n elleboog tegen een lantaarnpaal aan maar somehow is de Pebble op m'n pols dan opeens kapot. Het scherm geeft enkel nog een willekeurig gevormde zwarte vlek.
Heb inmiddels contact opgenomen met Pebble support, maar na een week nog weinig gehoord. Beetje vervelend..
[afbeelding]
Zou zo 1.2.3 niet weten waarom pebble support hier iets aan kan doen.

Verwijderd
Ik ben nog steeds blij met mijn Pebble maar ze zijn wel een beetje uit het water geblazen door de Motorola 360 als je het mij vraagt.Verwijderd schreef op maandag 28 juli 2014 @ 21:37:
Dit is al zo geweest voor dat de Steel uitkwam. Ik ben eigenlijk ook niet zo kapot meer van mijn Pebble. Ik wacht met smart op de iWatch.
Android wear ziet er gewoon erg goed uit en al helemaal op de Moto360.
Ik ben benieuwd wat Apple daar tegenover gaat zetten. In de aankomende Keynote (begin september oid) verwacht ik hem eigenlijk wel.
Ik denk dat de Pebble nog steeds een aantal grote voordelen heeft op de 360 (always on, leesbaarheid in zonlicht, battterij duur). Dus als hij ook nog eens goedkoper kan zijn dan de 360 is er zeker wel plek voor op de markt.
--
Ik was dit weekend redelijk verbaasd oven een onhebbelijkheidje van de Pebble-app. Ik zat in het buiteland, en had geen internet. En ik kon helemaal niets met de pebble app. Ik kan me er nog iets bij voorstellen dat je geen watch-apps uit je locker kan halen (hoewel dat volgens mij best zou moeten kunnen), maar ik kon dus ook niet instellen dat ik geen agenda-notificaties wil.
Wel op andere manieren op kunnen lossen natuurlijk, maar ik was wel teleurgesteld over de pebble-app.
Toen ik net probeerde of ik een screenshot kon maken van "please connect to the internet" kon ik trouwens wel gewoon bij de instellingen, en zo te zien ook bij de locker, zonder internet. Misschien had het iets te maken met opstarten van de telefoon zonder internet, of mijn pebble app was net in een rare software state geschoten doordat ik m'n pebble een tijdje buiten bluetooth bereik had gehad.
Blijft raar.
Ik durf niet te zeggen hoe de locatie bepaald wordt. Ik heb alleen de voorbeeldcode (de enige beschikbare voorbeeldcode zelfs) van Pebble gebruikt en die code overgenomen in Buienalarm ...Fotogravinnetje schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 08:11:
@gday, kan het kloppen dat de buienalarmapp de locatie alleen via netwerklocatie bepaalt? Ik heb op mijn Xperia z namelijk enorme drain als ik de locatiebepaling via netwerk aan heb staan, dus wordt mijn locatie puur op basis van de gps bepaald. Maar buienalarm op mijn pebble heeft geen idee waar ik ben, dus geeft hij ook geen informatie weer...
ingen vill veta var du köpt din tröja
https://twitter.com/Pebble/status/496574059878961153
Counter zou rond 19:00 vanavond aflopen: http://itsalmo.st/#freshhotfly
Ik hoop een nieuw model of firmware, ga in ieder geval zodra die timer afloopt kijken. Geen idee wat de hashtag kan betekenen.jip_86 schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 10:45:
Pebble heeft een teaser voor iets online gezet met de hashtag #FreshHotFly.
https://twitter.com/Pebble/status/496574059878961153
Counter zou rond 19:00 vanavond aflopen: http://itsalmo.st/#freshhotfly

Zou haast zeggen dat het geen firmware gaat zijn zo. Maar is niet ergens op gebaseerd.
Het moet alleen wel heel tof worden wil ik het kopen zo een maand/anderhalve maand voor de Apple Keynote.

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
En dus doet Pebble wat Swatch vele jaren geleden deed. Leuke plastic dingetjes verkopen in kekke kleurtjes.
Ik vind ze ook lelijk, maar ik begrijp deze stap volkomen.
Punctuality is the politeness of kings

De zijkanten zijn nog gewoon zwart, dus een leuk kleurig wrapje van gadgetwraps doet eigenlijk (bijna) hetzelfde...
Daarnaast vind ik het jammer dat ze zich echt richten op kinderen, daarmee lijken ze (naar mijn mening!) de handdoek in de ring te gooien nog voordat het gevecht met Android Wear en Apple (als, wellicht, misschien watch) goed en wel begonnen is!
Ik heb nog altijd dagelijks plezier van de Pebble, maar zodra de ontwikkelingen van Google en Apple op gang gekomen zijn gok ik dat ik binnen een paar maanden de Pebble ergens achter in de la gegooid heb... Jammer dat ze niet snel genoeg kunnen schakelen, maar misschien kan je dat ook niet verwachten van een start-up die té snel gegroeid is.
Qua functionaliteit blijft een Pebble gewoon een Pebble. Daar kunnen ze niet zo 1-2-3 iets aan veranderen. Android Wear en een eventueel iWatch zitten er een flink stuk boven qua functies en qua prijs. Dan snap ik heel goed dat je jezelf sterker wilt profileren in die onderkant van de markt. En volgens mij richten ze zich echt niet alleen op kinderen. Of heb je de Steel soms gemist?Smobbo schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 07:57:
Daarnaast vind ik het jammer dat ze zich echt richten op kinderen, daarmee lijken ze (naar mijn mening!) de handdoek in de ring te gooien nog voordat het gevecht met Android Wear en Apple (als, wellicht, misschien watch) goed en wel begonnen is!
Punctuality is the politeness of kings
Ik ken wel vrouwen die 5 horloges hebben, in 5 verschillende kleuren, die ze dan matchen met hun outfit.
Maar daar lijkt me de pebble toch iets te duur voor.
Maar verder kost een nieuw kleurtje Pebble waarschijnlijk vrij weinig. Dus als ze hierdoor meer horloges kunnen verkopen bij 1 bepaalde doelgroep, dan is het winst.
115 euro pst? Valt wel mee hoor..RocketKoen schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 10:07:
Ik ken wel vrouwen die 5 horloges hebben, in 5 verschillende kleuren, die ze dan matchen met hun outfit.
Je wilt niet weten wat vrouwen aan kleding-matchende handtasjes, shawltjes, horloges en schoenen uitgeven....
Maar voor de niet zo kapitaalkrachtigen onder ons zijn er ook gadgetwraps .. Bevallen mij in elk geval prima! Heb er nu een glossy rode op zitten (zwarte pebble)
Life is to short to mess with it... Mijn V&A
De steel was voor mij een poging om juist mee te gaan in de aankomende strijd (ik denk dan aan een steel 2.0 met mirasol scherm oid). Als ze die richting in willen, dan snap ik deze kleurige kinder variant niet zo goed.dreamscape schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 08:27:
[...]
Qua functionaliteit blijft een Pebble gewoon een Pebble. Daar kunnen ze niet zo 1-2-3 iets aan veranderen. Android Wear en een eventueel iWatch zitten er een flink stuk boven qua functies en qua prijs. Dan snap ik heel goed dat je jezelf sterker wilt profileren in die onderkant van de markt. En volgens mij richten ze zich echt niet alleen op kinderen. Of heb je de Steel soms gemist?
Maarja, we zullen zien wat voor moois er allemaal op smartwatch gebied gaat gebeuren!
Goeie service van pebble!
Ik heb een oranje en een zwarte Pebble maar in de praktijk draag ik eigenlijk alleen de oranje. Matched mooi met de groene velgen onder mijn auto.RocketKoen schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 10:07:
Ik weet niet wie er dan wel zo'n felgekleurd horloge draagt.
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
iemand enig idee waar je de pebble wel voor 250$ kan halen zonder dat je import moet betalen ?
goedkoopste steel die ik vond was 299 euro.
Maar als je hem dus importeert (via getpebble.com) ben je per saldo ongeveer 250 EUR kwijt, en dus nog een stuk minder dan hier online kopen
hmm dan wacht ik wel even tot mijn buurman weer naar de us moet vliegen en vraag hem om er eentje mee te nemenThe_Fes schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 11:04:
Als je hem voor 250$ haalt, haal je hem buiten de EU, en zit je gewoon vast aan import duties en VAT. Die 250$ is dus sowieso zonder VAT, dus daar kun je al 21% op gooien.
Maar als je hem dus importeert (via getpebble.com) ben je per saldo ongeveer 250 EUR kwijt, en dus nog een stuk minder dan hier online kopen
Ik krijg deze net binnen maar kan nergens vinden wat er nieuw is.
Alleen vrouwen? Ik ken mensen *Kuch ikzelf Kuch* met wel 25 horlogesRocketKoen schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 10:07:

Ik draag er echter nog maar 2, de Pebble en de Pebble Steel
Misschien stiekem alvast iOS 8.0 support? Daar draait hij sinds 2.4 ineens prima op namelijkRupie schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 19:51:
´overall stability´ geeft hij aan. De App heeft wel wat kuren lijkt het, eerst meerdere keren dat er een fout was met het downloaden van de update en toen ik toen maar voor ´not now´ ging begon de update ineens te lopen
Pebble SDK 2.4.1 Release Notice
Detailed List of Changes:
Changes for Firmware:
Fix a compilation problem that caused firmware 2.4 to reduce the amount of memory available to apps
Changes for PebbleKit iOS:
No changes
Changes for PebbleKit Android:
No changes
Changes for SDK Tools:
No changes
Changes for Examples:
No changes
Changes for Documentation:
No changes
Twee designers die aan WebOS hebben gewerkt werken nu voor Pebble. Daar word nog wel aan de weg getimmerd dus
Dat mag ook wel voor het geld dat we voor de producten betalen. Ik ben ook erg benieuwd naar nieuwe ontwikkelingen.jip_86 schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 22:29:
http://www.engadget.com/2...s-former-webos-designers/
Twee designers die aan WebOS hebben gewerkt werken nu voor Pebble. Daar word nog wel aan de weg getimmerd dus

Best vervelend die distorted pixels. Bij kou is het erger lijkt het maar lijkt me vreemd.
Als ik dan naar de volgende Face ga is het weg.
[ Voor 4% gewijzigd door luccie op 27-08-2014 08:37 ]
Ik had ook een knipperend scherm, en daarvoor is een nieuwe naar mij onderweg Ik hoop eigenlijk dat dit probleem dan ook minder is.
Staat zelf wel fraai bij de Pebble als je het mij vraagt:
Edit: krijg op de iPhone er geen foto bij. Doe ik morgen wel even.

[ Voor 16% gewijzigd door Donstil op 28-08-2014 00:09 ]
Dat is wel heel raar. Dit heb ik nog nooit gehad. Zet je bluetooth uit op je telefoon of op je watch? Dus dat hij een half uur geen connectie heeft of dat je het écht uitzet op de watch. Want dat ga ik dan straks ook even proberen.luccie schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 08:36:
Hebben jullie hier ook wel eens last van als je de bluetooth uitzet en dan bijvoorbeeld een halfuur niks binnenkrijgt:
[afbeelding]
[afbeelding]
Best vervelend die distorted pixels. Bij kou is het erger lijkt het maar lijkt me vreemd.
Als ik dan naar de volgende Face ga is het weg.
En wat is kou? 10 graden in de zomer (zoals in NL
Donstil schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 12:31:
- Awesome pictures -
Thanks! Ik zie dat TallerBlack degene is van de foto en Big Black and Simple is dezelfde, maar dan met batterij, bluetooth etc bovenin je scherm.dragon2 schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 12:45:
De bovenstaande watchface is in ieder geval Big Black and Simple, die heb ik er zelf standaard op
@Krilo_89
Dit is idd de SteelConnect 2.0. In geborsteld roest vrij staal.
Horloge bandje is van een eBay shop waar ik veel bandjes bestel. Zijn ondanks de prijs van maar € 20,- van een zeer hoge kwaliteit.
Linkje plaats ik vanavond wel even.
Dit was met op telefoon en watch uit, vakantie in schotland zonder bereik dusKrilo_89 schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 09:38:
[...]
Dat is wel heel raar. Dit heb ik nog nooit gehad. Zet je bluetooth uit op je telefoon of op je watch? Dus dat hij een half uur geen connectie heeft of dat je het écht uitzet op de watch. Want dat ga ik dan straks ook even proberen.
En wat is kou? 10 graden in de zomer (zoals in NL) of antartica kou?
Maar als ik op telefoonuitzet alleen krijg ik het ook.
Koud is inderdaad een graad of 3 snachts buiten in de tent.
Maar ik heb he nu soms ook gewoon binnen. Of eigenlijk best vaak als me telefoon leeg is bijvoorbeeld.
Ik had dit ook. Wel veel extremer, scherm gewoon onleesbaar...luccie schreef op maandag 01 september 2014 @ 01:36:
[...]
Dit was met op telefoon en watch uit, vakantie in schotland zonder bereik dus
Maar ik heb he nu soms ook gewoon binnen. Of eigenlijk best vaak als me telefoon leeg is bijvoorbeeld.
Contact met pebble opgenomen, binnen 10 uur geregeld. Er wordt nu een nieuwe opgestuurd. Ff afwachten hoe snel die binnen is, maar de reactie snelheid was top! 2 foto's moeten maken om het probleem te laten zien en ze reageerden gelijk met het opsturen van een nieuwe pebble!
Eerlijk is eerlijk dat de after sales van Pebble echt goed is, super.Smobbo schreef op maandag 01 september 2014 @ 17:56:
[...]
Ik had dit ook. Wel veel extremer, scherm gewoon onleesbaar...
Contact met pebble opgenomen, binnen 10 uur geregeld. Er wordt nu een nieuwe opgestuurd. Ff afwachten hoe snel die binnen is, maar de reactie snelheid was top! 2 foto's moeten maken om het probleem te laten zien en ze reageerden gelijk met het opsturen van een nieuwe pebble!
Bedankt! Daar ga ik ook wat vandaan halen. Jammer dat die Steelconnect 2.0 niet meer leverbaar is, even wachten dus
3 graden kan ik niet testen, maar afgelopen winter heb ik er geen last van gehad (toen was het natuurlijk ook niet schrikbarend koudluccie schreef op maandag 01 september 2014 @ 01:36:
[...]
Dit was met op telefoon en watch uit, vakantie in schotland zonder bereik dus
Ik laat mijn pebble zo even zonder bluetooth zitten. Dus dan zal ik eens testen of ik ook strepen krijg.
Anders dus foto's maken zoals hierboven en opsturen naar Pebble.
-- edit --
Nu, 4 uur later heb ik nog nergens last van. Ik denk dat het beste is dat je een mailtje naar Pebble stuurt met een foto erbij
[ Voor 6% gewijzigd door Krilo_89 op 02-09-2014 14:06 ]
Mijn nieuwe heeft het niet.
Bedankt allemaal, nu maar hopen dat ze snel reageren.
Ik al updates blijven posten over het probleem
Even een kleine update.Smobbo schreef op maandag 01 september 2014 @ 17:56:
[...]
Ik had dit ook. Wel veel extremer, scherm gewoon onleesbaar...
Op 31 augustus dus contact opgenomen met Pebble, binnen 10 uur alles geregeld.
Vandaag bericht dat hij opgestuurd is via SingPost. Verwachte levertijd met Singapore post is normaliter 4-5 weken, dus ik wacht nu geduldig een maandje af
Is volgens mij een stuk sneller hoor, Ik had op 19 augustus bericht gekregen dat m'n replacement opgestuurd was via Singpost, en die was er afgelopen zaterdag (nadat een eerste afleverpoging op vrijdag mislukt was). Ofwel ongeveer 10 dagen.Smobbo schreef op donderdag 04 september 2014 @ 09:52:
[...]
Even een kleine update.
Op 31 augustus dus contact opgenomen met Pebble, binnen 10 uur alles geregeld.
Vandaag bericht dat hij opgestuurd is via SingPost. Verwachte levertijd met Singapore post is normaliter 4-5 weken, dus ik wacht nu geduldig een maandje af
Echt waar? Mijn plastic bandje van de kickstarter editie scheurde ineens op meerdere plekken.Rupie schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 20:27:
Ik heb vandaag eindelijke een vervangend bandje ontvangen. Heeft al met al 3,5 maand gekost om het kreng vanuit de VS hier naar toe te krijgen.
NA een mailtje naar Pebble had ik binnen anderhalve week een spiksplinternieuwe binnen.
Ze wilden alleen een foto zien.
Ik ben tot nu erg tevreden over de aftersales service van Pebble.
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
En waarschijnlijk bedoelen ze daar niet eens een echte Apple iWatch mee, maar gewoon smartwatch
Blijft een bijzonder fenomeen. Loop je met je enorme Sony Ultra telefoon rond (6.4 inch) vragen mensen of dat nu een iPhone is
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Haha ik heb dat ook regelmatigTourniquet schreef op zondag 07 september 2014 @ 13:44:
Ik heb m'n Pebble al bijna 1,5 jaar om en heb de afgelopen maand al 3 keer de vraag gekregen of dat een iWatch is.
Edit: eigenlijk al een tijdje, sinds ik de Pebble steel draag.
En dat is nou de kracht van Apple. Mensen zien een Mp3 speler als een iPod, een tablet als een iPad en straks een smartwatch als de iWatch.Wybo schreef op zondag 07 september 2014 @ 13:58:
LOL
En waarschijnlijk bedoelen ze daar niet eens een echte Apple iWatch mee, maar gewoon smartwatch
Blijft een bijzonder fenomeen. Loop je met je enorme Sony Ultra telefoon rond (6.4 inch) vragen mensen of dat nu een iPhone is
Ik hoor wel eens van klanten "Ik heb een iPad maar dan van Samsung"
Voor ons misschien onbegrijpelijk maar het is Apple marketing op zijn best.
[ Voor 58% gewijzigd door Donstil op 07-09-2014 23:25 ]
Van een Pebble Original naar een Pebble Steel (black), zeer tevreden!
Dat kan haast ook niet anders, stijlvoller, nieuwe software etc...!Yosecret schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 16:03:
Vandaag ben ik overgestapt...
Van een Pebble Original naar een Pebble Steel (black), zeer tevreden!
Zo vandaag de mail met de track code gehad. Ik kreeg zonder verdere vragen een nieuwe.luccie schreef op woensdag 03 september 2014 @ 12:38:
Ik heb inderdaad een mail gestuurd omdat ik er verder weinig over kan vinden.
Bedankt allemaal, nu maar hopen dat ze snel reageren.
Ik al updates blijven posten over het probleem
Dus met een scrambled screen kun je aankloppen voor RMA,
Iemand een pebble kopen zonder garantie die het verder goed doet zolang je maar per uur minimaal 1 notificatie krijgt
Ja, maar het nadeel van Notification center is dat als je je Pebble een dagje niet gebruikt, je bij de eerste notification daarna direct ook alle notifications van de vorige dag erbij krijgt. Zit je een half u met een bromvlieg op je postmucuracat schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 10:27:
[...]
Reden dat ik van Pebble notifier naar Notification center ging is, met de tweede verdwijnt notificatie ook op je telefoon als je op je pebble rechter midden knop in drukt. Dan blijft je telefoon niet zeuren dat er een (push) bericht is.
Verder is Notification Center niet erg betrouwbaar qua doorsturen.
Grootgebruiker van MS Word. Maar het wordt nooit perfect...
Mijn original staat trouwens te koop, mocht iemand interesse hebben (VERKOCHT!).
[ Voor 14% gewijzigd door Yosecret op 18-09-2014 20:00 . Reden: opbouw ]
Je hebt gelijk. Dat is dus opgelost.Fotogravinnetje schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 12:21:
Dat is een instelling in pebble notification center. Zet gewoon een vinkje bij Disable notifications when disconnected of hoe het ook heet
Blijft wel de relatieve onbetrouwbaarheid van het doorsturen van notifications.
Grootgebruiker van MS Word. Maar het wordt nooit perfect...
Berichten over andere smartwatches mogen in:
- Pebble Time / Pebble Time Steel / Pebble Time Round: [Pebble Time (Steel) / Time Round] Ervaringen & Discussie
- Pebble 2 / Pebble Time 2 / Pebble 2 SE: [Pebble (Time) 2 / 2 SE] Ervaringen & Discussie
Berichten over de levertijd kan in ~~~[Pebble E-Paper Watch] Levertijden & Prijzen.
Pebble is recentelijk overgenomen door FitBit. Discussie en gevolgen betreft deze overname hoort in: Fitbit neemt Pebble over - toekomstperspectief?.