Je kan nu de pebble steel bestellen zonder back order
Mijn word verstuurd binnen 2-4 dagen zou eerst 8 - 17 july zijn
Yep, ik had vanmorgen ook een mail in mn inbox dat ie binnen 2-4 dagen verzonden gaat worden, heb de mijne besteld de 13e, leverdatum was oorspronkelijk 8-22 juli.mcp1990 schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 08:43:
Je kan nu de pebble steel bestellen zonder back order
Waar heb je dat vandaan? Ik kan er zo snel even niets over vinden.engessa schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 20:45:
[...]
Ik zou Pebble even een mail sturen. Als je bandje nu al slijtage vertoond is dat waarschijnlijk een productiefout en sturen ze gratis een nieuwe bandje op. Kennelijk is er een serie geweest waarbij de 'verf'-laag niet in orde is en dan vervangen ze die graag.
Denk Reddit, daar is er wel het een en ander over voorbij gekomen (en die mensen gaven aan dat vervanging onderweg was).Rupie schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 20:21:
[...]
Waar heb je dat vandaan? Ik kan er zo snel even niets over vinden.
Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Alleen als ik de app afsluit anders niet.
Elke morgen heb ik dit. Maar omdat ik dan soms niet snel genoeg ben of al notificaties ontvang verdwijnt die melding waardoor de pebble niet werkt.Smobbo schreef op maandag 19 mei 2014 @ 16:56:
[...]
Alleen als ik de app afsluit anders niet.
Ik heb ververs app op achtergrond voor de pebble app aan staan.
Grappig mapje op de achtergrond trouwens, alleen maar apps met rode icoontjes
Af en toe. Soms vrij snel nadat ik de Pebble aanzet in de ochtend, soms pas in de loop van de ochtend. Maar ook weer niet elke ochtend. Heb er nog niet zoveel logica in kunnen ontdekken.
Ik zal eens een berichtje die kant op sturen, kijken wat er gebeurd!RobertowNL schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 22:09:
[...]
Denk Reddit, daar is er wel het een en ander over voorbij gekomen (en die mensen gaven aan dat vervanging onderweg was).
[ Voor 28% gewijzigd door Rupie op 19-05-2014 20:16 ]
Nee daar probeer ik ook nog achter te komen. Een ding weet ik wel, accepteer ik het niet dan doet mijn pebble ook niets.Rupie schreef op maandag 19 mei 2014 @ 20:15:
[...]
Af en toe. Soms vrij snel nadat ik de Pebble aanzet in de ochtend, soms pas in de loop van de ochtend. Maar ook weer niet elke ochtend. Heb er nog niet zoveel logica in kunnen ontdekken.
Ja, dat pop-upje gaat over de bluetooth verbinding, dus zonder dat te accepteren maken je telefoon en de pebble geen verbindingDonstil schreef op maandag 19 mei 2014 @ 21:35:
[...]
Nee daar probeer ik ook nog achter te komen. Een ding weet ik wel, accepteer ik het niet dan doet mijn pebble ook niets.
"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft
[ Voor 15% gewijzigd door eovermeer op 21-05-2014 15:05 ]
Ik gebruik nu notification center, in het begin heb ik pebble notifier gebruikt.MaffeMaarten schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 16:04:
Had laatst ook veel problemen, vooral met apps die ik niet meer upgedate of ge-load kreeg. Bleek uiteindelijk te komen doordat ik de pebble app wel had up-gedate, maar de firmware niet, (omdat er toendertijd nog geen pebblebits in die versie uit was)
Nadat ik de versies gelijk had getrokken werkt het allemaal weer beter dan ooit (let wel, nog steeds erg traag en moeizaam als je een nieuwe app wil installeren).
Ik had een ander vraagje, heeft iemand als eens de voor en nadelen van notification center ten opzichte van pebble notifier tegen elkaar uitgezet? Ik heb zelf het idee dat de meeste voordelen van van notification center ondertussen zijn weggevallen door nieuwere firmware op de pebble. Het grote nadeel van notification center is dat de draaiende app wordt afgesloten als er een notificatie binnen komt. (multi-timer kan daar trouwens wel tegen, de meeste andere stopwatches/kookwekkers niet)
Ik heb zelf nog geen onderzoekje gedaan, maar hoopte dat iemand anders dat al gedaan had: Krijgen deze twee methodes bijvoorbeeld net zo'n groot deel van de notificatie door bij een lange tekst?
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Ik heb dat bruine bandje hier in de la liggen, mijn steelconnect is gister verstuurd (ik was backer 70) en komt hopelijk een beetje snel binnen. Viel nog wel wat tegen, KickStarter project is van een Engelse dude maar verzending komt ui China, dat kan dus nog wel wat weekjes duren.schumi1986 schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 10:33:
Ben sinds gisteren ook de trotse bezitter van een pebble steel black matte!
maandag avond besteld met DHL en vrijdag dus binnen lekker snel
zat eraan te denken om op steelconnect.co de aluminium look versie 1.0 te kopen,vroeg me alleen af of iemand al gezien had waar je dat bruine bandje kan aanschaffen die overal op de foto staat?
verder heb ik problemen met de buienalarm app,die zegt dat ik bij kelberg? zit en dat het daar 9 graden is,zijn deze problemen bekend?
Mijn steel is in nederland aangekomen volgens de tracking van Singpost, heb zelf ook naar de steelconnect gekeken, maar dan wel de 2.0 versie, helaas alleen niet meer leverbaar op het moment via www.steelconnect.coDonstil schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 01:47:
[...]
Ik heb dat bruine bandje hier in de la liggen, mijn steelconnect is gister verstuurd (ik was backer 70) en komt hopelijk een beetje snel binnen. Viel nog wel wat tegen, KickStarter project is van een Engelse dude maar verzending komt ui China, dat kan dus nog wel wat weekjes duren.
Het bandje is van fossil alleen ik kon het hier op de Nederlandse fossil site niet meer vinden.
Een vriendin van me uit Amerika heeft hem nu besteld en verstuurd.
Ik ben erg benieuwd hoe het horloge dan wordt, ik draag de steel nu met de lederen band maar dat vind ik toch een tehoog "SmartWatch" gehalte hebben. Eigenlijk mede door de foto's op de steelconnect KickStarter pagina heb ik een steel besteld dus de verwachtingen zijn hoog
[ Voor 22% gewijzigd door schumi1986 op 01-06-2014 17:14 ]
Bij mijn pebble zat een kleine schroevendraaierDonstil schreef op maandag 02 juni 2014 @ 15:52:
Kolere wat zitten die schroefjes in de steel band vast zeg.
Ik heb een setje om smartphones enz open te maken maar heb alle twee mijn platte draaiertjes al gekopt gedrukt.
Hoe hebben jullie dat gedaan?
Huh echt waar? Bij de mijne niet voor zover ik gezien heb.schumi1986 schreef op maandag 02 juni 2014 @ 20:17:
[...]
Bij mijn pebble zat een kleine schroevendraaier
Ja! het was voor mij ook een verassing want had niemand er hier over horen pratenDonstil schreef op maandag 02 juni 2014 @ 22:29:
[...]
Huh echt waar? Bij de mijne niet voor zover ik gezien heb.
Terwijl ik toch de 2 banden heb.
Pebble Firmware 2.2 (Release Notes)
The Launcher Menu is now re-orderable. Hold the Select button to re-position a menu item.
Volume control in the Music app. Hold the Select button while in the app to launch volume controls.
Music app redesigned: fixes layout issues and adds a track progress bar.
Alarm now vibrates for 10 minutes instead of 1 minute.
Bug fixes and stability improvements.
Die dingen miste ik inderdaad al. Blij dat het er eindelijk in zit.Bartske schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 09:29:
The Launcher Menu is now re-orderable. Hold the Select button to re-position a menu item.
Volume control in the Music app. Hold the Select button while in the app to launch volume controls.
Dit zijn 2 hele fijne dingen! Snel updaten
Ik wacht wel weer even tot pebblebits een volledig werkende 2.2. heeftfrietsje schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 15:36:
Gebruiken jullie bij nieuwe firmwares gewoon de originele of bijv. de PebbleBits?
Ik had eerst eentje van PB, maar heb toen zonder er bij na te denken een update gedaan.
De wijzigingen in 2.2 zien er in ieder geval goed uit
Gegroet!
[ Voor 26% gewijzigd door DaCoTa op 06-06-2014 09:09 ]
Bij 2.2 ging het goed. Maar bij eerdere updates veranderde er dingen in de API van pebble en moest je ook een nieuwe versie van notifier downloaden voordat het weer werkte.Roost schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 09:20:
In de reviews staat dat Pebble Notifier na de diverse updates van Pebble niet meer werkt....
Ik zou graag op iOS de standaard watchfaces kunnen verwijderen.MaffeMaarten schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 10:05:
Vet, dar her-ordenen is echt heel fijn. Ik had de update gewoon uitgevoerd toen ik zag dat ie er was, maar ik had nog niet de moeite genomen dat ik naar de release-notes op zoek was gegaan.
Blij dat ik hier nog even kom!
Ik ben benieuwd waneer de pebblebits weer uitkomt met 2.2, en of het ordenen van de apps invloed heeft op de fastlaunch shortcuts van pebblebits.
Er is al een initiele versie, maar dan is eigenlijk het enige wat je meer krijgt dat je emojis krijgt.
(jammer dat het her-ordenen nog niet voor de watchfaces werkt. Die volgorde zou ik pas echt graag simpel willen veranderen)
Gegroet!
Even een vraagje, voegt de steelconnect nu nog veel toe qua breedte aan het horloge? Ik heb niet zulke hele brede polsen, en ben bang dat met zo'n stellconnect dat ie nog weer een stukje breder gaat worden (Ik heb mn pebble nog niet binnen, dus geen idee of dit idee terecht is)Donstil schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 12:41:
Vandaag mijn SteelConnect (1.0) ontvangen. Erg fraai en degelijk product moet ik zeggen.
Staat ook erg fraai met de band die ik had liggen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Heeft er bij mij toch wel iets van 4 weken over gedaan.scorchnl schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 13:12:
Fancy stukje aluminiumDe mijne is ook onderweg als het goed is. Ik ben benieuwd wanneer het binnen komt
Breder? Bedoel je langer?EelcoB schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 12:54:
[...]
Even een vraagje, voegt de steelconnect nu nog veel toe qua breedte aan het horloge? Ik heb niet zulke hele brede polsen, en ben bang dat met zo'n stellconnect dat ie nog weer een stukje breder gaat worden (Ik heb mn pebble nog niet binnen, dus geen idee of dit idee terecht is)
Ik bedoel of de kast van het horloge zelf door de steelconnect "langer" wordt, zodat hij wellicht te breed wordt voor je pols, als je zoals ik redelijk dunne polsen hebt. Ik kan dus ook geen grote horloges dragen.Donstil schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 13:17:
Breder? Bedoel je langer?
Ik moest hem 1 gaatje strakker doen maar dat is enorm afhankelijk van het bandje wat je aan de SteelConnect hangt natuurlijk.
Er zit een scharnierpunt in toch? Dus hij zal wel met je arm meevormen.EelcoB schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 08:12:
[...]
Ik bedoel of de kast van het horloge zelf door de steelconnect "langer" wordt, zodat hij wellicht te breed wordt voor je pols, als je zoals ik redelijk dunne polsen hebt. Ik kan dus ook geen grote horloges dragen.
Ooh zo, de kast wordt er niet langer/breder van.EelcoB schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 08:12:
[...]
Ik bedoel of de kast van het horloge zelf door de steelconnect "langer" wordt, zodat hij wellicht te breed wordt voor je pols, als je zoals ik redelijk dunne polsen hebt. Ik kan dus ook geen grote horloges dragen.
Scharnieren doet de Steelconnect niet, die zit muur vast.The_Fes schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 09:24:
[...]
Er zit een scharnierpunt in toch? Dus hij zal wel met je arm meevormen.
[ Voor 5% gewijzigd door Donstil op 13-06-2014 10:09 ]
Dat lijkt idd mee te vallen als ik het zo zie, hij wordt wel wat breder, maar hij vormt idd mee met je pols zo. Eerst maar eens afwachten of mijn Steel vanmiddag binnenkomt....Donstil schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 10:01:
[...]
Ooh zo, de kast wordt er niet langer/breder van.
De steelconnect zit vast aan de kast en gaat schuin naar beneden. Met de vorm van je pols mee zeg maar.
Edit: fotootje gemaakt.
[afbeelding]
[...]
Scharnieren doet de Steelconnect niet, die zit muur vast.
Verwijderd
Verwijderd
Gebruik je ook niet Apple Apps die werken?Verwijderd schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 12:35:
Ja, ik krijg verder al m'n berichten en telefoontjes. Kan ook muziek spelen enz. Alleen de buienalarm werkt niet en die wil ik heel graag gebruiken..
Hij ging hier ook erg lastig ja.schumi1986 schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 18:25:
Donstil,
Hoe zit het met de pasvorm van jou steelconnect,de mijne gaan er echt maar net(heel stroef) tussen en het pinnetje krijg ik er maar half in,durf ook niet verder want ben bang dat ik de schroef er dan nooit meer uitkrijg
Heb ik ook eens meegemaakt, batterij van 80% naar 10% op één dag. Geen idee waar het aan lag. Heb de watch eens uitgezet en weer aangezet, ik heb het sindsdien niet meer meegemaakt.Rupie schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 19:19:
Ik had gisteravond ineens een onwijze battery drain. Om 18.30 uur gaf hij 20% aan, om 20.15 was het 10% en om 21 uur was hij uit. Terwijl ik verder geen nieuwe watchfaces, apps of updates geïnstalleerd heb. Heb er nu een watchface met batterij indicator opgezet, ben benieuwd of het nog een keer gaat gebeuren of dat het eenmalig was.
Android developer & dürüm-liefhebber
♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat
Verwijderd
Ja, deze werkt! bedankt voor het linkje. Heel handige app voor mij als bezorger op de scooter.eovermeer schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 13:48:
De Buienalarm app werkt ook (niet meer) onder iOS 7.1. Ik vermoed eerder dat Pebble firmware v2.2 de oorzaak is. De ontwikkelaar heeft nog een oudere versie v0.64 (ipv de huidige v0.66) beschikbaar gesteld waar enkele Pebble gebruikers wel succes mee hebben maar ik helaas niet.
Pebble Buienalarm v0.64 https://t.co/hJQ8zu2n2B
"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft
[ Voor 44% gewijzigd door Pandanl op 17-06-2014 15:40 ]
Heb ik ook met mijn gewone Pebble.Pandanl schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 12:56:
Van de week mijn Pebble Steel binnen gekregen, maar heb last van backlight bleeding, vooral te zien op een witte achtergrond, hebben meer mensen hier last van?
[afbeelding]
Nu je het zegt, mijn Steel had eerst ook een gele vlek linksboven, maar deze is ook helemaal verdwenen. Was me niet direct opgevallenefari schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 21:02:
die gele vlekken hebben toch iets met de lijm te maken, niet?
ik had die ook eerst, maar die zijn ondertussen al weg
Gegroet!
Punctuality is the politeness of kings
Verwijderd
[ Voor 35% gewijzigd door dirkjesdirk op 17-10-2014 12:18 ]
Grootgebruiker van MS Word. Maar het wordt nooit perfect...
Pebble notifier app installeren.EelcoB schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 07:26:
Mijn steel afgelopen zaterdag ook op kunnen halen na een mislukte bezorgpoging op de vrijdag, leuk dat tnt bezorgtijden opgeeft, maar als ze een uur naar de tijd nog niet zijn geweest kan ik niet eeuwig blijven wachten.
Is wel even wennen aan de steel, hij is groter en zwaarder dan m'n oude casio. Heb nog wat problemen met Twitter en WhatsApp meldingen, ik gebruik een 3rd party twitter client, en krijg niet de inhoud van tweets en WhatsApp berichten door, is daar nog iets aan te doen?
@donstil, de grootte van de teel valt me alleszins mee, een steelconnect lijkt me wel handig, nu maar wachten tot ze te bestellen zijn via de site..
Die heb ik inderdaad al draaien, maar die laat voor twitter en whatsapp alleen zien dat er een bericht is, maar niet de inhoudRocketKoen schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 08:10:
[...]
Pebble notifier app installeren.
Die kan notifications van al je apps doorsturen.
Hier ook 0.64 weer werkende. Gaat Franklin nog updaten?eovermeer schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 13:48:
De Buienalarm app werkt ook (niet meer) onder iOS 7.1. Ik vermoed eerder dat Pebble firmware v2.2 de oorzaak is. De ontwikkelaar heeft nog een oudere versie v0.64 (ipv de huidige v0.66) beschikbaar gesteld waar enkele Pebble gebruikers wel succes mee hebben maar ik helaas niet.
Pebble Buienalarm v0.64 https://t.co/hJQ8zu2n2B
We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 8820 wp)
Dat is juist wat de standaard pebble app hier geeft. Pebble notifier geeft de inhoud weer.EelcoB schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 12:51:
[...]
Die heb ik inderdaad al draaien, maar die laat voor twitter en whatsapp alleen zien dat er een bericht is, maar niet de inhoud
Die heb ik ook geinstalleerd, geen idee of het komt omdat ik detailed notifications uit heb staan, ik heb het idee dat ik niks binnenkrijg als ik die aan heb staanRocketKoen schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 13:36:
[...]
Dat is juist wat de standaard pebble app hier geeft. Pebble notifier geeft de inhoud weer.
Ik zie wel dat er meerdere apps met deze naam zijn. Ik heb deze
Google Play: Pebble Notifier
[ Voor 7% gewijzigd door EelcoB op 20-06-2014 11:06 ]
Ik heb er ook een aantal geprobeerd, deze is inderdaad de beste. De tekst verschijnt direct op je pebble en als je de knop indrukt is het bericht ook direct op je smartphone als gelezen gemarkeerd.RocketKoen schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 13:36:
[...]
Dat is juist wat de standaard pebble app hier geeft. Pebble notifier geeft de inhoud weer.
Ik zie wel dat er meerdere apps met deze naam zijn. Ik heb deze
Google Play: Pebble Notifier
Grootgebruiker van MS Word. Maar het wordt nooit perfect...
Rupie in "Pebble Watch"Decennia schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 15:09:
Ik heb het gevoel dat mijn Pebble heel snel leeg gaat. Erg vervelend.
Vanaf vanavond maar een bijhouden, zal wel aan mezelf liggen.
Serieus? Krijg je zo weinig notificaties dan?Rupie schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 21:36:
[...]
Rupie in "Pebble Watch"
Door dat moment weet ik dat ik hem vorige week vrijdag op zaterdag nacht opgeladen heb. Gistermiddag gaf hij weer 20% aan. Dat is dus minder dan 1 week, terwijl hij elke nacht uit staat. Ik heb zwaar het gevoel dat dit aardig minder is dan het geweest is, voorheen moest ik hem na een dag of 9 opladen.
Heb het ook hoor. Heb zo een 2-3 dagen minder. Las ergens anders ook een soort van evaluatie na een maand of wat, daar melden ze ook dat de batterijduur er sinds 2.x (2.2 uit mijn hoofd) bepaald niet op vooruit is gegaan.Decennia schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 15:09:
Ik heb het gevoel dat mijn Pebble heel snel leeg gaat. Erg vervelend.
Vanaf vanavond maar een bijhouden, zal wel aan mezelf liggen.
[ Voor 14% gewijzigd door jip_86 op 24-06-2014 17:34 ]
[ Voor 10% gewijzigd door TradeMarkNL op 24-06-2014 22:13 ]
Gegroet!
Ziet er goed uit ja. Dat SteelConnect ding is een mooie toevoeging.TradeMarkNL schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 22:06:
Laatst eindelijk m'n Kickstarter binnen gehad. Verloopstukje om standaardmaat bandjes te kunnen bevestigen. Via horlogeband.com een bandje besteld en erg tevreden met het resultaat!
http://twitter.com/markvdk/status/479640097902854144/photo/1
Ik heb in ieder geval geen seconde wijzer, dat scheelt mogelijk al wat. Daarnaast krijg ik denk ik geen 50 notificaties per dag. Op het moment zeker niet want om de een of andere reden komen er meer notificaties niet op de Pebble terecht. Denk dat ik het ding maar eens een factory reset moet gaan geven ofzo. De Pebble app geeft de hele tijd aan dat notificaties niet ingesteld zijn. Als ik de app afsluit en weer opnieuw start werkt het weer even maar na een uur of wat stopt het dan weer.Donstil schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 13:01:
[...]
Serieus? Krijg je zo weinig notificaties dan?
Ik doe er iets van 6 dagen mee en zet hem in de nacht ook uit.
Krijg ongeveer 50 notificaties per dag en heb er een klok met seconde wijzer op. Dit verbruik was bij mijn 2 normale PebbleS zo en nu bij mijn steel weer.
Voorlopig blijft ie goed ja, gelukkig.Donstil schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 13:18:
[...]
Ziet er goed uit ja. Dat SteelConnect ding is een mooie toevoeging.
Blijft de jouwe aluminium van kleur? Ik heb een nieuwe onderweg omdat de mijne helemaal Zwart uitsloeg (reageerde op mijn huid).
Foursquare werkt voor geen meter. Wellicht de eerste paar uur na het installeren van zowel de iOS-app als de Pebble-app, maar daarna blijft ie maar op het laadscherm staan op m'n Pebble. Factoryresets van zowel m'n iPhone als Pebble geprobeerd, maar haalt allemaal niets uit. De nieuwe Misfits stappencounter crasht na 10 minuten ongeveer.Donstil schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 13:18:
[...]
Ziet er goed uit ja. Dat SteelConnect ding is een mooie toevoeging.
Blijft de jouwe aluminium van kleur? Ik heb een nieuwe onderweg omdat de mijne helemaal Zwart uitsloeg (reageerde op mijn huid).
Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq