Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcp1990
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 16:59
Je kan nu de pebble steel bestellen zonder back order
Mijn word verstuurd binnen 2-4 dagen zou eerst 8 - 17 july zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 22:44
mcp1990 schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 08:43:
Je kan nu de pebble steel bestellen zonder back order
Mijn word verstuurd binnen 2-4 dagen zou eerst 8 - 17 july zijn
Yep, ik had vanmorgen ook een mail in mn inbox dat ie binnen 2-4 dagen verzonden gaat worden, heb de mijne besteld de 13e, leverdatum was oorspronkelijk 8-22 juli.

Nu dus maar eens even gaan kijken naar de SteelConnect, er zit uiteraard een origineel bandje bij, dus ik kan na levering wel even vooruit. Zat zelf te kijken naar de Steelconnect 2.0 in RVS, aangezien ik ook een RVS pebble besteld heb. Maar dat is eerst wachten tot de website live gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 15:19
engessa schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 20:45:
[...]

Ik zou Pebble even een mail sturen. Als je bandje nu al slijtage vertoond is dat waarschijnlijk een productiefout en sturen ze gratis een nieuwe bandje op. Kennelijk is er een serie geweest waarbij de 'verf'-laag niet in orde is en dan vervangen ze die graag.
Waar heb je dat vandaan? Ik kan er zo snel even niets over vinden.

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-09 16:00

RobertowNL

For your gear!

Rupie schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 20:21:
[...]

Waar heb je dat vandaan? Ik kan er zo snel even niets over vinden.
Denk Reddit, daar is er wel het een en ander over voorbij gekomen (en die mensen gaven aan dat vervanging onderweg was).

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hebben jullie dit ook steeds?

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/j0e0s5.jpg

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smobbo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:45
Alleen als ik de app afsluit anders niet.
Ik heb ververs app op achtergrond voor de pebble app aan staan.

Grappig mapje op de achtergrond trouwens, alleen maar apps met rode icoontjes :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Smobbo schreef op maandag 19 mei 2014 @ 16:56:
[...]

Alleen als ik de app afsluit anders niet.
Ik heb ververs app op achtergrond voor de pebble app aan staan.

Grappig mapje op de achtergrond trouwens, alleen maar apps met rode icoontjes :+
Elke morgen heb ik dit. Maar omdat ik dan soms niet snel genoeg ben of al notificaties ontvang verdwijnt die melding waardoor de pebble niet werkt.

Ik moet dan best klooien om alles weer aan de gang te krijgen.

(Ik heb 1 map met Apps. Daarin zitten de Apps gesorteerd op kleur. Ik heb een rode, blauwe, witte, groene en zwarte pagina)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
Af en toe. Soms vrij snel nadat ik de Pebble aanzet in de ochtend, soms pas in de loop van de ochtend. Maar ook weer niet elke ochtend. Heb er nog niet zoveel logica in kunnen ontdekken.
RobertowNL schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 22:09:
[...]

Denk Reddit, daar is er wel het een en ander over voorbij gekomen (en die mensen gaven aan dat vervanging onderweg was).
Ik zal eens een berichtje die kant op sturen, kijken wat er gebeurd!

[ Voor 28% gewijzigd door Rupie op 19-05-2014 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rupie schreef op maandag 19 mei 2014 @ 20:15:
[...]

Af en toe. Soms vrij snel nadat ik de Pebble aanzet in de ochtend, soms pas in de loop van de ochtend. Maar ook weer niet elke ochtend. Heb er nog niet zoveel logica in kunnen ontdekken.
Nee daar probeer ik ook nog achter te komen. Een ding weet ik wel, accepteer ik het niet dan doet mijn pebble ook niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smobbo
Donstil schreef op maandag 19 mei 2014 @ 21:35:
[...]

Nee daar probeer ik ook nog achter te komen. Een ding weet ik wel, accepteer ik het niet dan doet mijn pebble ook niets.
Ja, dat pop-upje gaat over de bluetooth verbinding, dus zonder dat te accepteren maken je telefoon en de pebble geen verbinding :) .
Zet jij je pebble 's nachts uit? Dan zou het daar aan kunnen liggen (alsof hij geen automatische bluetooth verbinding mag maken). Ik laat hem altijd aan staan ('s nachts gewoon do not disturb aan) en heb er zoals gezegd geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja ik zet hem idd in de nacht uit.
Nu is het geen probleem om even op "sta toe" te drukken natuurlijk. Maar als ik dat even niet doe, of ik krijg wen notificatie op dat zelfde moment schiet de melding weg.

Omdat ik mijn telefoon op flight modus heb in de nacht komt het dus regelmatig voor dat ik notificaties krijg als die melding in het scherm staat.

Maar goed "ik leef" er maar mee dan, ik ben dus niet de enige :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-09 19:14

S913

Abusus non tollit usum

Als ik hem als pop-up in mijn "desktop" krijg, moet ik hem inderdaad wel accepteren, maar komt hij als notification in mijn lockscreen en ik log gewoon aan op mijn telefoon, is er geen pop-up te zien en hoef ik ook verder niks te doen. De Pebble werkt dan wel gewoon.

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eovermeer
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 16:29
@donstil Heb je bij Bluetooth op de iPhone wel twee verbindingen Pebble A59B en Pebble-LE A59B aan? De LE verbinding komt pas tot stand nadat je deze in de Pebble App hebt geactiveerd. Op de Pebble A59B de notificaties nog even aanzetten (druk op de Info button).

De iOS app niet sluiten en zorg dat de Background App Refresh voor de Pebble App geactiveerd is.

[ Voor 15% gewijzigd door eovermeer op 21-05-2014 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou ik denk dat het toch ergens scheef gaat.

Ik heb dit keurig aan staan maar onder Bluetooth blijft hij laden.

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/2ii8nxj.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/illkl2.jpg

Maar in de Pebble app heb ik dit.

Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/ou33uq.jpg

Als ik die stappen volg levert dat helaas niets op.

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/290r12v.jpg

Mijn pebble werkt eigenlijk net zo vaak niet als wel. Is gekomen nadat ik de steel kreeg, de eerste pebble hiervoor had ik nooit probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaffeMaarten
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 10:41
Had laatst ook veel problemen, vooral met apps die ik niet meer upgedate of ge-load kreeg. Bleek uiteindelijk te komen doordat ik de pebble app wel had up-gedate, maar de firmware niet, (omdat er toendertijd nog geen pebblebits in die versie uit was)

Nadat ik de versies gelijk had getrokken werkt het allemaal weer beter dan ooit (let wel, nog steeds erg traag en moeizaam als je een nieuwe app wil installeren).

Ik had een ander vraagje, heeft iemand als eens de voor en nadelen van notification center ten opzichte van pebble notifier tegen elkaar uitgezet? Ik heb zelf het idee dat de meeste voordelen van van notification center ondertussen zijn weggevallen door nieuwere firmware op de pebble. Het grote nadeel van notification center is dat de draaiende app wordt afgesloten als er een notificatie binnen komt. (multi-timer kan daar trouwens wel tegen, de meeste andere stopwatches/kookwekkers niet)

Ik heb zelf nog geen onderzoekje gedaan, maar hoopte dat iemand anders dat al gedaan had: Krijgen deze twee methodes bijvoorbeeld net zo'n groot deel van de notificatie door bij een lange tekst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:21
MaffeMaarten schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 16:04:
Had laatst ook veel problemen, vooral met apps die ik niet meer upgedate of ge-load kreeg. Bleek uiteindelijk te komen doordat ik de pebble app wel had up-gedate, maar de firmware niet, (omdat er toendertijd nog geen pebblebits in die versie uit was)

Nadat ik de versies gelijk had getrokken werkt het allemaal weer beter dan ooit (let wel, nog steeds erg traag en moeizaam als je een nieuwe app wil installeren).

Ik had een ander vraagje, heeft iemand als eens de voor en nadelen van notification center ten opzichte van pebble notifier tegen elkaar uitgezet? Ik heb zelf het idee dat de meeste voordelen van van notification center ondertussen zijn weggevallen door nieuwere firmware op de pebble. Het grote nadeel van notification center is dat de draaiende app wordt afgesloten als er een notificatie binnen komt. (multi-timer kan daar trouwens wel tegen, de meeste andere stopwatches/kookwekkers niet)

Ik heb zelf nog geen onderzoekje gedaan, maar hoopte dat iemand anders dat al gedaan had: Krijgen deze twee methodes bijvoorbeeld net zo'n groot deel van de notificatie door bij een lange tekst?
Ik gebruik nu notification center, in het begin heb ik pebble notifier gebruikt.
Ik snap wat je bedoelt met het nadeel van notification center, maar loop daar zelf nooit tegen aan,omdat ik geen apps op mijn pebble heb staan die ik langer dan enkele seconden open heb staan.

Het voordeel van notification center was voor mij dat je aan kon zetten dat hij geen notificaties doorstuurt als de telefoon stil staat. Daardoor kan ik als ik ga slapen mijn telefoon gewoon op stil zetten (evt via pebble tasker) en mijn ogen dicht doen ;) Voor de rest van de dag heb ik een profiel aangemaakt met stille ringtones, zodat mijn telefoon niet denkt dat hij op stil staat, maar wel stil is.

Ik denk overigens dat beide gewoon de volledige notificatie doorsturen, maar ik heb dat niet getest ofzo. Maar zie geen reden om de notificatie verder af te kappen dan Android zelf al doet. Notification center stuurt in ieder geval een flink deel van een e-mail door.

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
Ik heb de 19e Pebble een mail gestuurd over het bandje wat zijn zwarte kleur verliest. Gister aan het einde van de dag een reactie dat ze een nieuw bandje gaan sturen, zou met 5 a 10 werkdagen binnen moeten zijn. Valt me qua reactietijd niet tegen van de klantenservice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Laatst online: 00:26
Ben sinds gisteren ook de trotse bezitter van een pebble steel black matte!
maandag avond besteld met DHL en vrijdag dus binnen lekker snel :p

zat eraan te denken om op steelconnect.co de aluminium look versie 1.0 te kopen,vroeg me alleen af of iemand al gezien had waar je dat bruine bandje kan aanschaffen die overal op de foto staat?

verder heb ik problemen met de buienalarm app,die zegt dat ik bij kelberg? zit en dat het daar 9 graden is,zijn deze problemen bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ja ook hier Kelberg en 9 (en soms 8) graden.
De regenvoorspelling komt wel goed overeen volgens mij.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
schumi1986 schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 10:33:
Ben sinds gisteren ook de trotse bezitter van een pebble steel black matte!
maandag avond besteld met DHL en vrijdag dus binnen lekker snel :p

zat eraan te denken om op steelconnect.co de aluminium look versie 1.0 te kopen,vroeg me alleen af of iemand al gezien had waar je dat bruine bandje kan aanschaffen die overal op de foto staat?

verder heb ik problemen met de buienalarm app,die zegt dat ik bij kelberg? zit en dat het daar 9 graden is,zijn deze problemen bekend?
Ik heb dat bruine bandje hier in de la liggen, mijn steelconnect is gister verstuurd (ik was backer 70) en komt hopelijk een beetje snel binnen. Viel nog wel wat tegen, KickStarter project is van een Engelse dude maar verzending komt ui China, dat kan dus nog wel wat weekjes duren.

Het bandje is van fossil alleen ik kon het hier op de Nederlandse fossil site niet meer vinden.
Een vriendin van me uit Amerika heeft hem nu besteld en verstuurd.

Ik ben erg benieuwd hoe het horloge dan wordt, ik draag de steel nu met de lederen band maar dat vind ik toch een tehoog "SmartWatch" gehalte hebben. Eigenlijk mede door de foto's op de steelconnect KickStarter pagina heb ik een steel besteld dus de verwachtingen zijn hoog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
Donstil schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 01:47:
[...]

Ik heb dat bruine bandje hier in de la liggen, mijn steelconnect is gister verstuurd (ik was backer 70) en komt hopelijk een beetje snel binnen. Viel nog wel wat tegen, KickStarter project is van een Engelse dude maar verzending komt ui China, dat kan dus nog wel wat weekjes duren.

Het bandje is van fossil alleen ik kon het hier op de Nederlandse fossil site niet meer vinden.
Een vriendin van me uit Amerika heeft hem nu besteld en verstuurd.

Ik ben erg benieuwd hoe het horloge dan wordt, ik draag de steel nu met de lederen band maar dat vind ik toch een tehoog "SmartWatch" gehalte hebben. Eigenlijk mede door de foto's op de steelconnect KickStarter pagina heb ik een steel besteld dus de verwachtingen zijn hoog :)
Mijn steel is in nederland aangekomen volgens de tracking van Singpost, heb zelf ook naar de steelconnect gekeken, maar dan wel de 2.0 versie, helaas alleen niet meer leverbaar op het moment via www.steelconnect.co :( Ik zal het dus nog even met het standaard bandje moeten doen zodra mn pebble binnenkomt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klopt idd. Het Kickstarter project voor de Steelconnect is pas net afgelopen.

2.0 kwam later beschikbaar (stretchend deal) en is daarom nog nog uit productie.

1.0 Kickstarter orders zijn inmiddels uitgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
ik zou graag een 2e black matte bandje bestellen,iemand enig idee waar ik die kan aankomen?
heb al op de site van pebble gekeken maar kan het zo snel niet vinden

ik heb mijn steel connect 24 mei besteld maar nog geen bericht gehad dat die is verstuurd.

[ Voor 22% gewijzigd door schumi1986 op 01-06-2014 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kolere wat zitten die schroefjes in de steel band vast zeg.

Ik heb een setje om smartphones enz open te maken maar heb alle twee mijn platte draaiertjes al gekopt gedrukt.

Hoe hebben jullie dat gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Donstil schreef op maandag 02 juni 2014 @ 15:52:
Kolere wat zitten die schroefjes in de steel band vast zeg.

Ik heb een setje om smartphones enz open te maken maar heb alle twee mijn platte draaiertjes al gekopt gedrukt.

Hoe hebben jullie dat gedaan?
Bij mijn pebble zat een kleine schroevendraaier :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
schumi1986 schreef op maandag 02 juni 2014 @ 20:17:
[...]

Bij mijn pebble zat een kleine schroevendraaier :9
Huh echt waar? Bij de mijne niet voor zover ik gezien heb.

Terwijl ik toch de 2 banden heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Donstil schreef op maandag 02 juni 2014 @ 22:29:
[...]

Huh echt waar? Bij de mijne niet voor zover ik gezien heb.

Terwijl ik toch de 2 banden heb.
Ja! het was voor mij ook een verassing want had niemand er hier over horen praten :)
had er 2 besteld en ook bij de andere zat een schroevendraaier

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zie nu dat er wel een boekje in zit over de schroevendraaier 8)7

Zodra ik de SteelConnect heb maar even langs de gamma rijden dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
Dat ze nu een schroevendraaier toevoegen is wel handig, heb net het doosje nog eens nagekeken maar bij die van mij zat dat toch echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 17:27
En Pebble firmware 2.2 is uit. Met volume controls in de media app en selectie van volgorde van de apps.
Pebble Firmware 2.2 (Release Notes)

The Launcher Menu is now re-orderable. Hold the Select button to re-position a menu item.
Volume control in the Music app. Hold the Select button while in the app to launch volume controls.
Music app redesigned: fixes layout issues and adds a track progress bar.
Alarm now vibrates for 10 minutes instead of 1 minute.
Bug fixes and stability improvements.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:42
The Launcher Menu is now re-orderable. Hold the Select button to re-position a menu item.
Volume control in the Music app. Hold the Select button while in the app to launch volume controls.

Dit zijn 2 hele fijne dingen! Snel updaten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
Bartske schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 09:29:

Dit zijn 2 hele fijne dingen! Snel updaten :)
Die dingen miste ik inderdaad al. Blij dat het er eindelijk in zit.
Meteen getest :) Nu staan de apps die ik daarwerkelijk gebruik niet onder alle optie menu's waar je nooit komt.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frietsje
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:18
Gebruiken jullie bij nieuwe firmwares gewoon de originele of bijv. de PebbleBits?
Ik had eerst eentje van PB, maar heb toen zonder er bij na te denken een update gedaan.

De wijzigingen in 2.2 zien er in ieder geval goed uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
frietsje schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 15:36:
Gebruiken jullie bij nieuwe firmwares gewoon de originele of bijv. de PebbleBits?
Ik had eerst eentje van PB, maar heb toen zonder er bij na te denken een update gedaan.

De wijzigingen in 2.2 zien er in ieder geval goed uit :)
Ik wacht wel weer even tot pebblebits een volledig werkende 2.2. heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-07 09:14

Decennia

VECTORHEAD

Firmware 2.2 brengt wat opties die ik allang wilde hebben :D
Nu hopen op een native Weather/Calendar menu item en ik ben helemaal happy!

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roost
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:50
Vraag. Ik ben op zoek naar een simpele Andoid app, die ZONDER de installatie van een aparte app op mijn Pebble ALLE notificaties (zoals Whatsapp etc.) kan doorgeven aan mijn Pebble. Wat is nu de beste "all-in-one" app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:05
Google Play: Pebble Notifier

Wat mij alleen niet lukt is notifications van de Google Now launcher doorgeven.

[ Voor 26% gewijzigd door DaCoTa op 06-06-2014 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roost
In de reviews staat dat Pebble Notifier na de diverse updates van Pebble niet meer werkt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Roost schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 09:20:
In de reviews staat dat Pebble Notifier na de diverse updates van Pebble niet meer werkt....
Bij 2.2 ging het goed. Maar bij eerdere updates veranderde er dingen in de API van pebble en moest je ook een nieuwe versie van notifier downloaden voordat het weer werkte.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roost
Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorchnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 24-06 19:38
De vraag van Roost doet me herinneren dat companion apps altijd enorm veel ruimte vereisen op je telefoon. Weet iemand hoe dit komt? (iemand met ontwikkelervaring misschien?) De functionaliteit van die companion apps is nou niet dusdanig groot dat ze zo'n filesize moeten hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor de "developers" onder ons. Als je volledig gebruik wilt blijven maken van je pebble dan moet je nog even niet naar iOs8 updaten. Pebble werkt hier maar heel matig op namelijk (lijkt door BT problemen te komen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaffeMaarten
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 10:41
Vet, dar her-ordenen is echt heel fijn. Ik had de update gewoon uitgevoerd toen ik zag dat ie er was, maar ik had nog niet de moeite genomen dat ik naar de release-notes op zoek was gegaan.

Blij dat ik hier nog even kom!

Ik ben benieuwd waneer de pebblebits weer uitkomt met 2.2, en of het ordenen van de apps invloed heeft op de fastlaunch shortcuts van pebblebits.
Er is al een initiele versie, maar dan is eigenlijk het enige wat je meer krijgt dat je emojis krijgt.

(jammer dat het her-ordenen nog niet voor de watchfaces werkt. Die volgorde zou ik pas echt graag simpel willen veranderen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

MaffeMaarten schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 10:05:
Vet, dar her-ordenen is echt heel fijn. Ik had de update gewoon uitgevoerd toen ik zag dat ie er was, maar ik had nog niet de moeite genomen dat ik naar de release-notes op zoek was gegaan.

Blij dat ik hier nog even kom!

Ik ben benieuwd waneer de pebblebits weer uitkomt met 2.2, en of het ordenen van de apps invloed heeft op de fastlaunch shortcuts van pebblebits.
Er is al een initiele versie, maar dan is eigenlijk het enige wat je meer krijgt dat je emojis krijgt.

(jammer dat het her-ordenen nog niet voor de watchfaces werkt. Die volgorde zou ik pas echt graag simpel willen veranderen)
Ik zou graag op iOS de standaard watchfaces kunnen verwijderen.
Native Agenda en Weather app zijn ook welkom, vind Smartwatch+ toch niet zo fijn...

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandaag mijn SteelConnect (1.0) ontvangen. Erg fraai en degelijk product moet ik zeggen.

Staat ook erg fraai met de band die ik had liggen.

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/xmqqsw.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/2mowpih.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/5y8tu.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
Donstil schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 12:41:
Vandaag mijn SteelConnect (1.0) ontvangen. Erg fraai en degelijk product moet ik zeggen.

Staat ook erg fraai met de band die ik had liggen.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Even een vraagje, voegt de steelconnect nu nog veel toe qua breedte aan het horloge? Ik heb niet zulke hele brede polsen, en ben bang dat met zo'n stellconnect dat ie nog weer een stukje breder gaat worden (Ik heb mn pebble nog niet binnen, dus geen idee of dit idee terecht is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorchnl
Fancy stukje aluminium ;) De mijne is ook onderweg als het goed is. Ik ben benieuwd wanneer het binnen komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
scorchnl schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 13:12:
Fancy stukje aluminium ;) De mijne is ook onderweg als het goed is. Ik ben benieuwd wanneer het binnen komt
Heeft er bij mij toch wel iets van 4 weken over gedaan.
EelcoB schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 12:54:
[...]

Even een vraagje, voegt de steelconnect nu nog veel toe qua breedte aan het horloge? Ik heb niet zulke hele brede polsen, en ben bang dat met zo'n stellconnect dat ie nog weer een stukje breder gaat worden (Ik heb mn pebble nog niet binnen, dus geen idee of dit idee terecht is)
Breder? Bedoel je langer?
Ik moest hem 1 gaatje strakker doen maar dat is enorm afhankelijk van het bandje wat je aan de SteelConnect hangt natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
Donstil schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 13:17:

Breder? Bedoel je langer?
Ik moest hem 1 gaatje strakker doen maar dat is enorm afhankelijk van het bandje wat je aan de SteelConnect hangt natuurlijk.
Ik bedoel of de kast van het horloge zelf door de steelconnect "langer" wordt, zodat hij wellicht te breed wordt voor je pols, als je zoals ik redelijk dunne polsen hebt. Ik kan dus ook geen grote horloges dragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
EelcoB schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 08:12:
[...]

Ik bedoel of de kast van het horloge zelf door de steelconnect "langer" wordt, zodat hij wellicht te breed wordt voor je pols, als je zoals ik redelijk dunne polsen hebt. Ik kan dus ook geen grote horloges dragen.
Er zit een scharnierpunt in toch? Dus hij zal wel met je arm meevormen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EelcoB schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 08:12:
[...]

Ooh zo, de kast wordt er niet langer/breder van.
De steelconnect zit vast aan de kast en gaat schuin naar beneden. Met de vorm van je pols mee zeg maar.

Edit: fotootje gemaakt.
Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/2ll0cd4.jpg
The_Fes schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 09:24:
[...]

Er zit een scharnierpunt in toch? Dus hij zal wel met je arm meevormen.
Scharnieren doet de Steelconnect niet, die zit muur vast.

[ Voor 5% gewijzigd door Donstil op 13-06-2014 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
Donstil schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 10:01:
[...]

Ooh zo, de kast wordt er niet langer/breder van.
De steelconnect zit vast aan de kast en gaat schuin naar beneden. Met de vorm van je pols mee zeg maar.

Edit: fotootje gemaakt.
[afbeelding]

[...]

Scharnieren doet de Steelconnect niet, die zit muur vast.
Dat lijkt idd mee te vallen als ik het zo zie, hij wordt wel wat breder, maar hij vormt idd mee met je pols zo. Eerst maar eens afwachten of mijn Steel vanmiddag binnenkomt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een probleempje met de buienalarm app:

al m'n apps en watchfaces kunnen goed communiceren en locatie verkrijgen behalve buienalarm. Er blijven op de plek van de plaats en temperatuur streepjes staan. Ik heb een iPhone 5 met iOS 8 beta 1. Ik weet dat er problemen zijn met iOS 8 maar buienalarm is de enigste app die niet naar behoren werkt. Iemand hetzelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Werkt jou Pebble verder wel onder beta1 dan?

Ik krijg alleen notificaties van de telefoon APP en iMessage, rest werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, ik krijg verder al m'n berichten en telefoontjes. Kan ook muziek spelen enz. Alleen de buienalarm werkt niet en die wil ik heel graag gebruiken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eovermeer
De Buienalarm app werkt ook (niet meer) onder iOS 7.1. Ik vermoed eerder dat Pebble firmware v2.2 de oorzaak is. De ontwikkelaar heeft nog een oudere versie v0.64 (ipv de huidige v0.66) beschikbaar gesteld waar enkele Pebble gebruikers wel succes mee hebben maar ik helaas niet.

Pebble Buienalarm v0.64 https://t.co/hJQ8zu2n2B

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 12:35:
Ja, ik krijg verder al m'n berichten en telefoontjes. Kan ook muziek spelen enz. Alleen de buienalarm werkt niet en die wil ik heel graag gebruiken..
Gebruik je ook niet Apple Apps die werken?
Ik gebruik veel Hangouts welke niet werkt, mail en Google mail ook niet helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fotogravinnetje
  • Laatst online: 29-08 16:50
Buienalarm doet het ook icm Android niet. Lijkt dus inderdaad aan de pebble te liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Donstil,

Hoe zit het met de pasvorm van jou steelconnect,de mijne gaan er echt maar net(heel stroef) tussen en het pinnetje krijg ik er maar half in,durf ook niet verder want ben bang dat ik de schroef er dan nooit meer uitkrijg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
Ik had gisteravond ineens een onwijze battery drain. Om 18.30 uur gaf hij 20% aan, om 20.15 was het 10% en om 21 uur was hij uit. Terwijl ik verder geen nieuwe watchfaces, apps of updates geïnstalleerd heb. Heb er nu een watchface met batterij indicator opgezet, ben benieuwd of het nog een keer gaat gebeuren of dat het eenmalig was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roost
Op KitKat Android 4.4.3 en de laatste Pebble updtae deed Buienalarm op de Pebble het ook niet meer. V0.64 doet het dan bij mij weer wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eovermeer
Buienalarm v0.64 nogmaals verwijderd, Pebble uit- en aangezet en v0.64 opnieuw geinstalleerd, werkt nu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
schumi1986 schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 18:25:
Donstil,

Hoe zit het met de pasvorm van jou steelconnect,de mijne gaan er echt maar net(heel stroef) tussen en het pinnetje krijg ik er maar half in,durf ook niet verder want ben bang dat ik de schroef er dan nooit meer uitkrijg
Hij ging hier ook erg lastig ja.
Heb met een ijzer staafje (net zo dik, had ik toevallig) hem op zijn plek gedrukt want kreeg de "schroef" er eerst niet in.

Zit nu mooi en stevig.

Wel heb ik na 3 dagen dragen al een slijtage plek op de onderkant, hij wordt daar al wat zwart (aluminium reageerd op mijn huid zo lijkt het), hij is juist daarvoor bewerkt met ene koper legering dus ik heb die Kickstarter maar even gemaild.

Maandag gaat hij naar de fabriek waar ze vandaan komen en legt hij het voor. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fotogravinnetje
  • Laatst online: 29-08 16:50
Ook buienalarm 0.64 doet het niet bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:46

Mavamaarten

Omdat het kan!

Rupie schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 19:19:
Ik had gisteravond ineens een onwijze battery drain. Om 18.30 uur gaf hij 20% aan, om 20.15 was het 10% en om 21 uur was hij uit. Terwijl ik verder geen nieuwe watchfaces, apps of updates geïnstalleerd heb. Heb er nu een watchface met batterij indicator opgezet, ben benieuwd of het nog een keer gaat gebeuren of dat het eenmalig was.
Heb ik ook eens meegemaakt, batterij van 80% naar 10% op één dag. Geen idee waar het aan lag. Heb de watch eens uitgezet en weer aangezet, ik heb het sindsdien niet meer meegemaakt.

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorchnl
SteelConnect 1.0 is hier ook binnen. Ik heb er nog niks mee gedaan, want ik heb geen andere horlogebandjes liggen die ik ervoor wil gebruiken :P ik zal binnenkort eens gaan shoppen ervoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-08 20:13

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Pro tip: Als je niet verbonden bent met je phone (bijvoorbeeld, je hebt hem niet bij of wil energie besparen) schakel Bluetooth dan ook uit op je Pebble. Het steeds proberen te verbinden slurpt heel veel energie.

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eovermeer schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 13:48:
De Buienalarm app werkt ook (niet meer) onder iOS 7.1. Ik vermoed eerder dat Pebble firmware v2.2 de oorzaak is. De ontwikkelaar heeft nog een oudere versie v0.64 (ipv de huidige v0.66) beschikbaar gesteld waar enkele Pebble gebruikers wel succes mee hebben maar ik helaas niet.

Ja, deze werkt! bedankt voor het linkje. Heel handige app voor mij als bezorger op de scooter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandanl
  • Laatst online: 29-08 10:13
Van de week mijn Pebble Steel binnen gekregen, maar heb last van backlight bleeding, vooral te zien op een witte achtergrond, hebben meer mensen hier last van?

Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/fvcy00.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorchnl
Ik moet zeggen dat ik niks merk van backlight bleeding. Misschien even het Pebble forum checken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-09 19:14

S913

Abusus non tollit usum

Is het niet een lichte vorm van wat hier beschreven wordt?
Rupie in "Pebble Watch"

Zou echte bleeding ook eerder verwachten bij een donkere achtergrond.

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandanl
Zie net dat ook wanneer de backlight niet aanstaat ik ook de gele vlekken zie als ik goed kijk op witte achtergronden.

Het vervelende hieraan is dat nu ik weet dat het er zit, ik erop ga letten. Toch maar even contact opgenomen met Pebble, meer mensen blijken hier last van te hebben of het pebble forum.

[ Voor 44% gewijzigd door Pandanl op 17-06-2014 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efari
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-09 10:21
die gele vlekken hebben toch iets met de lijm te maken, niet?
ik had die ook eerst, maar die zijn ondertussen al weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smobbo
Pandanl schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 12:56:
Van de week mijn Pebble Steel binnen gekregen, maar heb last van backlight bleeding, vooral te zien op een witte achtergrond, hebben meer mensen hier last van?

[afbeelding]
Heb ik ook met mijn gewone Pebble.
Het komt en gaat. Het lijkt vooral met de temperatuur te maken te hebben. Wisselingen kan hij niet zo snel verwerken ofzo...
Gaat in ieder geval vanzelf weer weg. Wel een beetje irritant, maar voor een eerste smartwatch kickstarter probeersel niet onoverkomelijk (voor mij dan) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandanl
Het gaat hier wel om de Steel, geen idee of dit verschil maakt i.v.m. de glasplaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorchnl
efari schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 21:02:
die gele vlekken hebben toch iets met de lijm te maken, niet?
ik had die ook eerst, maar die zijn ondertussen al weg
Nu je het zegt, mijn Steel had eerst ook een gele vlek linksboven, maar deze is ook helemaal verdwenen. Was me niet direct opgevallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

Ik heb het gevoel dat mijn Pebble heel snel leeg gaat. Erg vervelend.
Vanaf vanavond maar een bijhouden, zal wel aan mezelf liggen.

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 16:06
Dat idee heb ik de laatste tijd ook. Recent heb ik hem wat vaker gebruikt i.c.m. Strava op de racefiets en dan snap ik dat hij snel leeg gaat. Maar ook na het opnieuw opladen gaat hij voor mijn gevoel sneller door z'n accu heen...

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor iOS developers, niet updaten naar iOS 8 beta 2. Ik had geen problemen met de eerste beta maar bij de nieuwe doet ie het zo goed als niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
  • Laatst online: 16-08 20:29
Naar aanleiding van de tips eerder in dit topic mijn oude zwarte kickstarter editie pebble gepimpt met een wrap en nieuw bandje.
pebble + sony

Aan de linkerkant nog een sony SW2. Maar die gaat in de verkoop. Te groot en de functionaliteit is mij te beperkt. De batterijduur van ca 3 dagen valt mij dan wel weer mee. En het opladen met standaard micro kabel is ook erg prettig. Maar dan zijn de voordelen wel op. Voor whatsapp zelfs een app moeten kopen om de meldingen te krijgen.

Dan de gepimpte pebble: ik ben erg tevreden met de kwaliteit van de wrap van GadgetWrap. De wrap heeft zelfs de structuur van geborsteld staal.
Op deze manier kan ik de aankoop van de echte steel nog even uitstellen ;)

Met dank voor al de tips aan Smobbo _/-\o_

Edit: 1000e post

[ Voor 35% gewijzigd door dirkjesdirk op 17-10-2014 12:18 ]

Grootgebruiker van MS Word. Maar het wordt nooit perfect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frietsje
  • Laatst online: 21:18
Damn die Sony is groot :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
Mijn steel afgelopen zaterdag ook op kunnen halen na een mislukte bezorgpoging op de vrijdag, leuk dat tnt bezorgtijden opgeeft, maar als ze een uur naar de tijd nog niet zijn geweest kan ik niet eeuwig blijven wachten.

Is wel even wennen aan de steel, hij is groter en zwaarder dan m'n oude casio. Heb nog wat problemen met Twitter en WhatsApp meldingen, ik gebruik een 3rd party twitter client, en krijg niet de inhoud van tweets en WhatsApp berichten door, is daar nog iets aan te doen?

@donstil, de grootte van de teel valt me alleszins mee, een steelconnect lijkt me wel handig, nu maar wachten tot ze te bestellen zijn via de site..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
EelcoB schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 07:26:
Mijn steel afgelopen zaterdag ook op kunnen halen na een mislukte bezorgpoging op de vrijdag, leuk dat tnt bezorgtijden opgeeft, maar als ze een uur naar de tijd nog niet zijn geweest kan ik niet eeuwig blijven wachten.

Is wel even wennen aan de steel, hij is groter en zwaarder dan m'n oude casio. Heb nog wat problemen met Twitter en WhatsApp meldingen, ik gebruik een 3rd party twitter client, en krijg niet de inhoud van tweets en WhatsApp berichten door, is daar nog iets aan te doen?

@donstil, de grootte van de teel valt me alleszins mee, een steelconnect lijkt me wel handig, nu maar wachten tot ze te bestellen zijn via de site..
Pebble notifier app installeren.
Die kan notifications van al je apps doorsturen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2018
Zijn er hier misschien mensen die GatgetWarps voor de originele pebble willen hebben? Ik gebruik nu hun full-clear protector en daar ben ik tevreden over, maar ik wil eigenlijk wat kleur.

Hun verzendkosten zijn constant, en ze hebben een permanente 3+1 gratis actie, maar ik heb geen behoefde aan 4 van die dingen. Ik weet dat het hier om redelijk kleine bedragen gaat maar we kunnen toch een paar euro besparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
RocketKoen schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 08:10:
[...]

Pebble notifier app installeren.
Die kan notifications van al je apps doorsturen.
Die heb ik inderdaad al draaien, maar die laat voor twitter en whatsapp alleen zien dat er een bericht is, maar niet de inhoud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaDude
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-09 11:23

ThaDude

Hang Loose

eovermeer schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 13:48:

Hier ook 0.64 weer werkende. Gaat Franklin nog updaten? _/-\o_

We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 8820 wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
EelcoB schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 12:51:
[...]

Die heb ik inderdaad al draaien, maar die laat voor twitter en whatsapp alleen zien dat er een bericht is, maar niet de inhoud
Dat is juist wat de standaard pebble app hier geeft. Pebble notifier geeft de inhoud weer.

Ik zie wel dat er meerdere apps met deze naam zijn. Ik heb deze

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
RocketKoen schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 13:36:
[...]

Dat is juist wat de standaard pebble app hier geeft. Pebble notifier geeft de inhoud weer.

Die heb ik ook geinstalleerd, geen idee of het komt omdat ik detailed notifications uit heb staan, ik heb het idee dat ik niks binnenkrijg als ik die aan heb staan

*EDIT*: Optie aangezet, testmail en whatsapp binnengekregen, met inhoud, dus dat is opgelost :)

[ Voor 7% gewijzigd door EelcoB op 20-06-2014 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
  • Laatst online: 16-08 20:29
RocketKoen schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 13:36:
[...]

Ik heb er ook een aantal geprobeerd, deze is inderdaad de beste. De tekst verschijnt direct op je pebble en als je de knop indrukt is het bericht ook direct op je smartphone als gelezen gemarkeerd.

Grootgebruiker van MS Word. Maar het wordt nooit perfect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
Decennia schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 15:09:
Rupie in "Pebble Watch"
Door dat moment weet ik dat ik hem vorige week vrijdag op zaterdag nacht opgeladen heb. Gistermiddag gaf hij weer 20% aan. Dat is dus minder dan 1 week, terwijl hij elke nacht uit staat. Ik heb zwaar het gevoel dat dit aardig minder is dan het geweest is, voorheen moest ik hem na een dag of 9 opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rupie schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 21:36:
[...]

Rupie in "Pebble Watch"
Door dat moment weet ik dat ik hem vorige week vrijdag op zaterdag nacht opgeladen heb. Gistermiddag gaf hij weer 20% aan. Dat is dus minder dan 1 week, terwijl hij elke nacht uit staat. Ik heb zwaar het gevoel dat dit aardig minder is dan het geweest is, voorheen moest ik hem na een dag of 9 opladen.
Serieus? Krijg je zo weinig notificaties dan?

Ik doe er iets van 6 dagen mee en zet hem in de nacht ook uit.
Krijg ongeveer 50 notificaties per dag en heb er een klok met seconde wijzer op. Dit verbruik was bij mijn 2 normale PebbleS zo en nu bij mijn steel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-09 09:31
Qua batterij heb ik bij mn PebbleS het fenomeen dat het eerste balkje (van de 6 -- in de YWeather app) er met een paar uur af is, de tweede gaat ook binnen een dag, de rest doet 'ie dan juist weer een paar dagen over.

Qua notificaties ben ik hier aan ook 't spelen met pebble notifier. Net "fetch detailed info" aangezet, want ik kreeg geen inhoud van whatsapp's te zien. Hopelijk zometeen wel :-) Heb wel alle notificaties van de standaard "pebble" app uitgezet (en weggehaald bij accessibilty), neem aan dat jullie dit ook zo doen om dubbele info te vermijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:36
Decennia schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 15:09:
Heb het ook hoor. Heb zo een 2-3 dagen minder. Las ergens anders ook een soort van evaluatie na een maand of wat, daar melden ze ook dat de batterijduur er sinds 2.x (2.2 uit mijn hoofd) bepaald niet op vooruit is gegaan.

Edit: Hier: YouTube: Pebble Steel - After The Buzz, Episode 34

[ Voor 14% gewijzigd door jip_86 op 24-06-2014 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TradeMarkNL
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22:43

TradeMarkNL

Videoproducer
Laatst eindelijk m'n Kickstarter binnen gehad. Verloopstukje om standaardmaat bandjes te kunnen bevestigen. Via horlogeband.com een bandje besteld en erg tevreden met het resultaat!

http://twitter.com/markvdk/status/479640097902854144/photo/1

[ Voor 10% gewijzigd door TradeMarkNL op 24-06-2014 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

De WorldCup app is erg fijn als je van voetbal houd. Vooral nu er 2 wedstrijden tegelijk zijn kan je dat handig in de gaten houden onderweg!

Iemand trouwens ook last van dat sommige apps niet opstarten? Pas als je de Pebble app even opstart gaat de app opeens wel aan? Bekend fenomeen?

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TradeMarkNL schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 22:06:
Laatst eindelijk m'n Kickstarter binnen gehad. Verloopstukje om standaardmaat bandjes te kunnen bevestigen. Via horlogeband.com een bandje besteld en erg tevreden met het resultaat!

http://twitter.com/markvdk/status/479640097902854144/photo/1
Ziet er goed uit ja. Dat SteelConnect ding is een mooie toevoeging.

Blijft de jouwe aluminium van kleur? Ik heb een nieuwe onderweg omdat de mijne helemaal Zwart uitsloeg (reageerde op mijn huid).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
Donstil schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 13:01:
[...]

Serieus? Krijg je zo weinig notificaties dan?

Ik doe er iets van 6 dagen mee en zet hem in de nacht ook uit.
Krijg ongeveer 50 notificaties per dag en heb er een klok met seconde wijzer op. Dit verbruik was bij mijn 2 normale PebbleS zo en nu bij mijn steel weer.
Ik heb in ieder geval geen seconde wijzer, dat scheelt mogelijk al wat. Daarnaast krijg ik denk ik geen 50 notificaties per dag. Op het moment zeker niet want om de een of andere reden komen er meer notificaties niet op de Pebble terecht. Denk dat ik het ding maar eens een factory reset moet gaan geven ofzo. De Pebble app geeft de hele tijd aan dat notificaties niet ingesteld zijn. Als ik de app afsluit en weer opnieuw start werkt het weer even maar na een uur of wat stopt het dan weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TradeMarkNL
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22:43

TradeMarkNL

Videoproducer
Donstil schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 13:18:
[...]

Blijft de jouwe aluminium van kleur? Ik heb een nieuwe onderweg omdat de mijne helemaal Zwart uitsloeg (reageerde op mijn huid).
Voorlopig blijft ie goed ja, gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 17:27
Donstil schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 13:18:
[...]

Foursquare werkt voor geen meter. Wellicht de eerste paar uur na het installeren van zowel de iOS-app als de Pebble-app, maar daarna blijft ie maar op het laadscherm staan op m'n Pebble. Factoryresets van zowel m'n iPhone als Pebble geprobeerd, maar haalt allemaal niets uit. De nieuwe Misfits stappencounter crasht na 10 minuten ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13-09 08:54
Vraagje, is er hier iemand die zijn originele (rubberen) witte Pebble band niet gebruikt en evt aan mij wil verkopen? (niet te duur natuurlijk). Ik ben een van de weinigen die de originele band fijn vind en ben op zoek naar een nieuwe :)

Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!

Pagina: 1 ... 23 ... 33 Laatste

Let op:
Berichten over andere smartwatches mogen in:
- Pebble Time / Pebble Time Steel / Pebble Time Round: [Pebble Time (Steel) / Time Round] Ervaringen & Discussie
- Pebble 2 / Pebble Time 2 / Pebble 2 SE: [Pebble (Time) 2 / 2 SE] Ervaringen & Discussie

Berichten over de levertijd kan in ~~~[Pebble E-Paper Watch] Levertijden & Prijzen.

Pebble is recentelijk overgenomen door FitBit. Discussie en gevolgen betreft deze overname hoort in: Fitbit neemt Pebble over - toekomstperspectief?.