Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bibi2205
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 31-08 12:02
Voor wie niet kan of wil wachten, Coolblue verkoopt de Steel ook (zowel zwart als brushed stainless) voor 'maar' 329.99€..

Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pikkemans
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-09 14:12
Voor de mensen die hier ook "last" van hadden. Hangouts icm Pebble notifier gaf de eerste notificatie weer met tekst van de persoon. Bij een tweede bericht stond er altijd "2 berichten van persoon x".

Door de laatste update van de hangout app voor Android is dit aangepast. Nu krijg je van alle volgende berichten ook de tekst te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bibi2205 schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 23:29:
Voor wie niet kan of wil wachten, Coolblue verkoopt de Steel ook (zowel zwart als brushed stainless) voor 'maar' 329.99€..
Oei dat is wel een flinke meerprijs zeg.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:36
Overigens lijkt het mis te gaan als apps locatiedata nodig hebben. Heb nu twee watchfaces die het weer obv locatie laten zien verwijderd en het lijkt er op dat het een stuk beter gaat nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-09 14:00
Bij mij doen sinds vanochtend alle apps en watchfaces die een locatie nodig hebben niets meer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crashtestdummy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 17:16

crashtestdummy

Ajoeto member

Hier gaan de locatiediensten op de Pebble nog steeds als een speer

-- Liever 1 keer met sneeuwwitje dan zeven keer met de dwergen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taigu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:28
Heeft iemand directe links naar mooie bandjes voor de pebble jet black? Kom weinig tegen op ebay wat er fatsoenlijk uitziet en een redelijke prijs heeft.

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eovermeer
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16:29
bibi2205 schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 23:29:
Dan zou ik maar even wachten. Mijn Pebble Steel net voor de Pasen ontvangen, 7 weken gewacht (25 dollar 'wachtkorting' gekregen) en geen invoerrechten betaald, netto EUR 163,- gekost. Ben er dolblij mee trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eovermeer
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16:29
Thomas18GT schreef op donderdag 24 april 2014 @ 07:36:
Bij mij doen sinds vanochtend alle apps en watchfaces die een locatie nodig hebben niets meer..
Nu het je het zegt dat heb ik ook, de Futura Weaher watchface heeft sinds vandaag ook problemen. Ik zit ook nog verschrikkelijk veel te switchen van watchfaces en besteedde er daarom nog geen aandacht aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
Taigu schreef op donderdag 24 april 2014 @ 16:55:
Heeft iemand directe links naar mooie bandjes voor de pebble jet black? Kom weinig tegen op ebay wat er fatsoenlijk uitziet en een redelijke prijs heeft.
Smaken verschillen nogal...
De gewone pebble kan alle 22mm horlogebandjes gebruiken dus je hebt de keuze uit een paar miljoen modellen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Taigu schreef op donderdag 24 april 2014 @ 16:55:
http://www.richardtracybr...dy-watch-strap-for-pebble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bibi2205
  • Laatst online: 31-08 12:02
eovermeer schreef op donderdag 24 april 2014 @ 20:14:
[...]
Dan zou ik maar even wachten. Mijn Pebble Steel net voor de Pasen ontvangen, 7 weken gewacht (25 dollar 'wachtkorting' gekregen) en geen invoerrechten betaald, netto EUR 163,- gekost. Ben er dolblij mee trouwens.
Dat is wel een erg mooie prijs. Daarvoor wil ik er ook wel 1. ;)

Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:04

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

MIJN PEBBLE LEEFT WEER O+

eventjes.

Mijn USB-kabel is dood... Daarnaast moet ik nog steeds een RMA aanmaken voor het gare beeld alleen lijkt hij het nu weer te doen. Heb een kabel kunnen lenen van een vriend eindelijk...

Iemand enig idee of je die kabels los kan bestellen?

[ Voor 10% gewijzigd door Touchdomex op 24-04-2014 21:42 ]

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigmouth
  • Laatst online: 12-06 16:25
eovermeer schreef op donderdag 24 april 2014 @ 20:14:
[...]
Net 2 euro goedkoper dan ik, maar ik had 'm dan wel een weekie sneller ;) Bevalt mij ook uitstekend :)

Liever geen bloemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:13
Touchdomex schreef op donderdag 24 april 2014 @ 21:38:
MIJN PEBBLE LEEFT WEER O+

eventjes.

Mijn USB-kabel is dood... Daarnaast moet ik nog steeds een RMA aanmaken voor het gare beeld alleen lijkt hij het nu weer te doen. Heb een kabel kunnen lenen van een vriend eindelijk...

Iemand enig idee of je die kabels los kan bestellen?
http://pages.getpebble.com/pages/replacement-cable
http://www.ebay.nl/itm/181370540223

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Laatst online: 21:04

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Zouden die kabels van Ebay net zo goed zijn als de originele? Wil er dan wel direct 3 hebben. 1 op werk, nieuwe thuis en 1 op reserve.

Vooral omdat je Ebay kan betalen met Paypall en ik geen zin heb om een prepaid kaart te halen die ik weer moeilijk moet doen om leeg te halen.

Fuck it direct maar 2 besteld :+

[ Voor 20% gewijzigd door Touchdomex op 24-04-2014 23:49 ]

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krilo_89
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 04-09 11:18
Touchdomex schreef op donderdag 24 april 2014 @ 23:25:
[...]

Zouden die kabels van Ebay net zo goed zijn als de originele? Wil er dan wel direct 3 hebben. 1 op werk, nieuwe thuis en 1 op reserve.

Vooral omdat je Ebay kan betalen met Paypall en ik geen zin heb om een prepaid kaart te halen die ik weer moeilijk moet doen om leeg te halen.

Fuck it direct maar 2 besteld :+
Ben benieuwd naar het verschil van kwaliteit tussen de originele en degene die je zojuist besteld hebt. Dan ga ik er ook direct 2 bestellen. Altijd makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yosecret
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 28-12-2024

Yosecret

Photoshopgoeroe / Gadgetfreak

Denk dat het weinig uit zal maken. Bij opladers voor de telefoon heb je wel eens te maken met zo'n brak blok dat je in het stopcontact doet. Dit is gewoon een usb naar pebble connector convertor kabel. Alleen in bouwkwaliteit zal waarschijnlijk verschil zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Ik heb ooit zo'n kabel besteld, maar die past gewoon niet lekker op de pebble. Waardeloze kabel dus.
Gekocht van gebruiker potato-e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taigu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:28

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisr5gt
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 25-08 12:02
Een beetje horlogebandje kost al snel 25 euro. Ik heb een donkerbruine Fossil JR1365 om mijn Jet black. Maakt het gelijk een ander klokje.

Deze
Afbeeldingslocatie: http://cdn.watchshop.com/profiler/thumb_cache/additional/45991_v_1333116232.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ja dat ziet er opeens fors anders uit ja ;)

:P

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisr5gt
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 25-08 12:02
;)

even een fotootje gemaakt.
De sluiting is matzwart. Nu nog wachten op m'n matzwarte Gadgetwrap.

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/-Dofnc_omj9Q/U1tpKWvVQwI/AAAAAAAABfE/JHT9MF_2Cu0/w640-h480-no/26-04-14+-+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Dat ziet er inderdaad erg mooi uit zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luccie
  • Laatst online: 18-08 15:26
Mijne start niet op nieuw uit doos :(

Nu moet ik volgens de pebble site een andere charger cabel gebruiken.

Iemand in de omgeving eindhoven of sittard met een Steel charger cabel die ik even ter plaatse kan gebruiken om te checken of hij dan wel tot leven komt?

Of iemand andere tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:00

RobertowNL

For your gear!

USB kabeltje opofferen en even tijdelijk zo verbinden:
http://www.reddit.com/r/p...guess_this_works_for_now/

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luccie
Ja dat heb ik gebporbeerd, eerst gaf de kabel netjes 5V op de pinnen.
Als ik hem nu inprik zakt mijn lader inelkaar tot 0,5V

En als ik over de usb meet dan trekt hij 2,5A op 0,5V over de kabel.

sluit ik gewoon draadjes op de pebble aan zonder die kabel maar met een afgeknipte usb dan laadt hij ook op met 3A en zakt de spanning ook in tot 0,6V.
Lijkt een sluiting in de pebble die mijn kabel uiteindelijk de kop heeft gekost of zou 3A kunnen?

Zo ik prik de kabel net nog ff om te testen in mijn charger (zonder pebble eraan gelukkig), vliegt de hele oplader in de fik en de kabel gloeiend heet :( Die was zeker kapot en heeft dus waarschijnlijk ook mijn pebble gesloopt vanaf de eerste keer dat ik hem ingeprikt heb.

[ Voor 23% gewijzigd door luccie op 28-04-2014 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luccie
Iemand die een charger cable heeft (Steel) in de omgeving Eindhoven? of Sittard?

Ik heb een reply van pebble (gelukkig) maar ze willen eerst een andere cable proberen voordat ik een nieuwe watch krijg. Liever toon ik vooraf aan waar het aan ligt.

PM me even of reageer even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krilo_89
luccie schreef op maandag 28 april 2014 @ 23:50:
Ja dat heb ik gebporbeerd, eerst gaf de kabel netjes 5V op de pinnen.
Als ik hem nu inprik zakt mijn lader inelkaar tot 0,5V

En als ik over de usb meet dan trekt hij 2,5A op 0,5V over de kabel.

sluit ik gewoon draadjes op de pebble aan zonder die kabel maar met een afgeknipte usb dan laadt hij ook op met 3A en zakt de spanning ook in tot 0,6V.
Lijkt een sluiting in de pebble die mijn kabel uiteindelijk de kop heeft gekost of zou 3A kunnen?

Zo ik prik de kabel net nog ff om te testen in mijn charger (zonder pebble eraan gelukkig), vliegt de hele oplader in de fik en de kabel gloeiend heet :( Die was zeker kapot en heeft dus waarschijnlijk ook mijn pebble gesloopt vanaf de eerste keer dat ik hem ingeprikt heb.
3 Ampere, is nogal wat. Dus ik hoop niet dat je je Pebble hiermee gesloopt hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-07 09:14

Decennia

VECTORHEAD

Nu ongeveer 5 dagen de Pebble om mijn arm, werkt geweldig!
Wel kras gevoelig helaas... dus meteen een gadgetwrap besteld (clear), hopelijk komt die snel.
Ook voor een bandje ben ik alvast aan het kijken. Leer heeft wel mijn voorkeur, maar is niet zo handig denk ik. Aanraders op dat gebied? (ik douche met de Pebble, zodat ik mijn muziek oa. kan skippen)

Is er trouwens een manier waardoor je de watchfaces kan veranderen naar apps? Als je nu op een watchface staat en naar boven/beneden drukt heb je andere watchfaces, is er ook een manier om zo door de apps te bladeren? (weet niet of dit helemaal duidelijk is)

Nog een aantal watchfaces die aanraders zijn? Ik heb nu Futuraweather en Fuzzy Text (engels, de nederlandse versie vind ik vreselijk), maar zoek er eigenlijk nog 1 die de batterijstatus van mijn telefoon en/of pebble laat zien.

Enige waarvan ik baal is dat een aantal simpele opties, zoals calendar en het bellen van personen via de watch (handig voor handsfree) alleen kan met companion apps... :'(

[ Voor 24% gewijzigd door Decennia op 29-04-2014 10:35 ]

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Een kortsluiting in de lader zal de kabel niet warm maken. Dan loopt er namelijk geen stroom door je kabel (geen stroomlus).
Waarschijnlijk een kortsluiting in de kabel (of de pebble als die was aangesloten) in combinatie met een heel slecht ontworpen lader

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luccie
Ja de sluiting zit inderdaad in de kabel, en het was met een cheapo oplader dat ie knalde.
Maar die lader had een led waaraan ik kon zien dat de spanning dropte, zo ben ik erachter gekomen.

gelukkig hing de pebble niet aan de kabel toen mijn lader ontplofte.

Kan iemand ff voor dezekerheid meten dat de pin die het dichst bij de kabel output zit +5v is en da bovenste -?

Dus of dit klopt:
http://imgur.com/a/ELno4

Als je hem om hebt de onderste +5 en de bovenste -

Dan kan ik hem eens proberen zo te laden, want in het topic bij dat plaatje izjn de menignen verdeeld of het goed om is,

Zo nog eens wta tests gedaan, bij aansluiten zakt de spanning van 5v naar 0,5v de stroom loopt op naar 1,28A en blijft daar constant.

De weerstand tussen de oplaad pads is 1Ohm. Wat erg weinig is naar mijn idee.

Dat wordt toch een complete RMA denk ik :(
Iemand suggesties?

[ Voor 19% gewijzigd door luccie op 29-04-2014 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorchnl
  • Laatst online: 24-06 19:38
Ook ik ben vanaf vrijdag in bezit van een Pebble (steel, black). Ik moet zeggen dat ik enorm veel last heb van disconnects. Verder heb ik Dutch fuzzy als watchface en MusicBoss (werkt niet vlekkeloos op mijn toestel), PebbleDoro (voor Pomodoro techniek) en TinyBird (voor de lol :P ) als apps. \

Vooral de disconnects storen mij enorm. Telkens ontvang ik weer een tijd geen notificaties totdat ik in de app opnieuw laat connecten...

Toestel is HTC One M7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yosecret

Yosecret

scorchnl schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 14:32:
Ook ik ben vanaf vrijdag in bezit van een Pebble (steel, black). Ik moet zeggen dat ik enorm veel last heb van disconnects. Verder heb ik Dutch fuzzy als watchface en MusicBoss (werkt niet vlekkeloos op mijn toestel), PebbleDoro (voor Pomodoro techniek) en TinyBird (voor de lol :P ) als apps. \

Vooral de disconnects storen mij enorm. Telkens ontvang ik weer een tijd geen notificaties totdat ik in de app opnieuw laat connecten...

Toestel is HTC One M7
Probeer eens de beta 11 app te installeren ipv de versie uit de playstore. Ik gebruik deze nog steeds en doet het prima, is hierrr te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigmouth
  • Laatst online: 12-06 16:25
scorchnl schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 14:32:

Toestel is HTC One M7
Ik heb ook een HTC One M7 en juist helemaal geen disconnects. Was voordat ik de Pebble binnenkreeg ook "bang" voor disconnects omdat je er zoveel over leest, maar heb ik heb er serieus nooit last van. Ook Musicboss werkt hier perfect, zowel op m'n toestel als ook op m'n Squeezebox Radio en Touch. Hele blije gebruiker hier :)

HTC One m7
Androidversie 4.3
Pebble Steel Brushed
Pebble app laatste versie uit de Play Store

[ Voor 3% gewijzigd door bigmouth op 29-04-2014 14:52 ]

Liever geen bloemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorchnl
Ik heb beta 11 gisteren avond erop gezet en deze lijkt beter te werken. Ook krijg ik nu mijn notificaties tegelijk binnen als op de telefoon, waar er eerst een verschil van 10 sec tussen zat (Pebble liep achter). Bedankt voor de tips!

Musicboss krijg ik nog steeds niet werkend...Heb je hier iets speciaals voor gedaan?
Ik moet wel zeggen dat ik een custom ROM draai (ViperOne 5.8.0 met Android 4.4.2). Misschien heeft dat invloed

Verder super tevreden met het apparaat. Tis echt heel leuk speelgoed ;)

[ Voor 24% gewijzigd door scorchnl op 30-04-2014 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yosecret

Yosecret

scorchnl schreef op woensdag 30 april 2014 @ 10:14:
Ik heb beta 11 gisteren avond erop gezet en deze lijkt beter te werken. Ook krijg ik nu mijn notificaties tegelijk binnen als op de telefoon, waar er eerst een verschil van 10 sec tussen zat (Pebble liep achter). Bedankt voor de tips!

Musicboss krijg ik nog steeds niet werkend...Heb je hier iets speciaals voor gedaan?
Ik moet wel zeggen dat ik een custom ROM draai (ViperOne 5.8.0 met Android 4.4.2). Misschien heeft dat invloed

Verder super tevreden met het apparaat. Tis echt heel leuk speelgoed ;)
Goed nieuws dat het werkt! Over musicboss, ik heb in de toegankelijkheid instellingen (geen idee of het op jou rom ook zo heet) bij services musicboss een groen vinkje gegeven, dat is ook waar je Pebble toestemming moet geven om notificaties te lezen e.d. Misschien heb je dat nog niet gedaan.
http://i60.tinypic.com/2ijgbhf.jpg (screenie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• big_one
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 08:03
Ben nu een paar dagen aan het spelen met de Steel en een aantal zaken vallen me op:
  • Het (lederen) bandje kraakt bij bewegen, wrijving tussen leder en staal. Het constante tikken en kraken (bij bv typen) begint irritant te worden;
  • De bovenkant van de Steel tikt, alsof er speling zit tussen bovenrandje/glas en de rest van de Pebble. Soort wipwap, tikken is maar "1x per kant hoorbaar";
  • Verbinding is soms verbroken, dit maakt de Pebble (op dit moment) bijna nutteloos voor notificaties;
  • De "Locker" werkt niet met Pebble App uit Play store, bij de BETA 11 wel;
  • De Pebble App is tráág of reageert gewoon helemaal niet.
Heeft er iemand tips tegen dat kraken van bandje (smeren?) en tikken van bovenkant (transparante kit bij BT rand?).

Wat betreft de software en connection problemen heb ik gelezen dat het wachten is op nieuwe Pebble-app icm Android-update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yosecret

Yosecret

Yep, de app is dramatisch.. 't is ook een website waar je op zit dus ze zullen 't flink moeten omgooien willen ze dat lekker soepel laten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaffeMaarten
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 10:41
big_one schreef op woensdag 30 april 2014 @ 14:00:
Ben nu een paar dagen aan het spelen met de Steel en een aantal zaken vallen me op:
  • Het (lederen) bandje kraakt bij bewegen, wrijving tussen leder en staal. Het constante tikken en kraken (bij bv typen) begint irritant te worden;
  • De bovenkant van de Steel tikt, alsof er speling zit tussen bovenrandje/glas en de rest van de Pebble. Soort wipwap, tikken is maar "1x per kant hoorbaar";
  • Verbinding is soms verbroken, dit maakt de Pebble (op dit moment) bijna nutteloos voor notificaties;
  • De "Locker" werkt niet met Pebble App uit Play store, bij de BETA 11 wel;
  • De Pebble App is tráág of reageert gewoon helemaal niet.
Heeft er iemand tips tegen dat kraken van bandje (smeren?) en tikken van bovenkant (transparante kit bij BT rand?).

Wat betreft de software en connection problemen heb ik gelezen dat het wachten is op nieuwe Pebble-app icm Android-update.
Ik heb ook vanaf afgelopen vrijdag de steel, dat wipwap effect heb ik gelukkig niet. Het kraken van leer heb ik ook nog niet meegemaakt. De locker in de app heb ik werkend gekregen door de app eraf te gooien, en weer erop te zetten (waardoor ik denk dat het resetten van de app (Gegevens wissen bij app-info van android) ook zou moeten werken).

Zijn er nog andere redenen om Beta11 te gebruiken?

Waar ik zelf een beetje mee zit te knoeien zijn de agenda-updates via Notification center. Soms (maar niet altijd) komt de notificatie heel vaak binnen (soms wel 5 keer). Soms zit er ook steeds een seconde tussen ofzo, maar soms komt het tegelijk, waardoor de notificatie app op het horloge vast loopt.

Heeft iemand hier al iets op gevonden? Een alternatieve agenda app op de telefoon bijvoorbeeld, die wel netjes maar 1 keer de notificatie geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:36
Sinds gisteren is er een nieuwe Android versie. Maar even bijgewerkt, eens kijken hoe die het doet :)
Pebble Android App (v.2.0.15) Release notes:
  • Improved overall stability.
  • Improved performance in app load times and responsiveness.
  • Improved Bluetooth connection reliability, especially for sports and fitness applications.
  • Support for selecting a Pebble from multiple paired Pebbles.
  • Ability to connect to a Pebble when there is no Internet connection.
  • Added notifications for firmware updates (when Pebble app is running in the foreground).
  • New features in 2.0 require Android 4.0 or newer.
https://blog.getpebble.co...w-release-notes/#more-322

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorchnl
Hmm...nee ik update nog eventjes niet :P beta11 draait nu prima en updaten gaat mij denk ik geen voordelen bieden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pikkemans
Ik ga de update toch proberen. Ik ga nu van beta 11 naar release 2.0.15. Kom er snel genoeg achter of het net zo stabiel is als de beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yosecret

Yosecret

Mmmh let's give it a try

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pikkemans
Volgens mij hebben ze de connectiviteit code van de beta 11 volledig in de laatste update gegooid. Pebble werkt al een paar uur stabiel en dat had ik alleen maar met de beta 11.

Laatste update werkt prima dus.

Edit: snelheid binnen de app is ook zichtbaar beter.

[ Voor 11% gewijzigd door Pikkemans op 01-05-2014 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frietsje
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:18
Bij mij tot nu toe ook alleen positieve ervaringen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 00:26
Sta op het punt om een black matte pebble steel te bestellen alleen via de site getpebble.com zijn alleen de horloges met lederen band te bestellen,nu las ik hier ergens dat je een kortingscoupon krijgt om later de stalen band te bestellen klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-07 09:14

Decennia

VECTORHEAD

Smartwatch+ vandaag gekocht, aardig verrast!
Handige view voor de calendar en weather en de smartstatus watchface is ook erg handig. Ik switch nu nog regelmatig tussen watchfaces dus handig om een paar te hebben.

Hopelijk komt Pebble wel snel met wat updates voor de software zodat je geen aparte appjes nodig hebt voor dit soort taken (volume bij muziek, calendar, weather) en dat je de apps zelf in een bepaalde volgorde kan zetten. De standaard watchfaces wil ik ook kunnen deleten...

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenhands
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07-11-2024
Ik moet toch met enige verbazing reageren dat de update zo lang op zich heeft moeten laten wachten. Mensen op een BETA laten werken is eigenlijk een beetje onacceptabel.

"That's what I do. I drink and I know things."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:52

Rhapsody

In Metal We Trust

In combinatie met mijn Nexus 5 werkt het toch nog niet helemaal lekker.

Ik kan apps loaden en unloaden, dat gaat goed. Maar het lukt geen enkele app om info op te halen (het weer bijvoorbeeld).

De BuienAlarm app kan ik ook verversen tot ik een ons weeg. Er gebeurt niets.
Hetzelfde met de Futura weather en Modern watchfaces.

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Bij mij werkte het beter nadat ik de app httpebble van mijn telefoon verwijderde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaeltjeh1
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19:34
Ik heb nu ook iets vreemd met mijn pebble op iOs de Pebble app zegt Notifications Not Setup wanneer ik probeer de notificaties aan te zetten blijft deze melden dat het niet lukt om de notifications aan te zetten... Wel krijg ik notificaties op mn Pebble binnen maar mis ik er nu ook heel veel die dus niet naar mn Pebble verstuurd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 15:19
Heb je je telefoon al een keer uit en aan gezet? Ik heb wel eens gehad dat de app vond dat er geen connectie was terwijl ik wel notification binnen kreeg. Even een keer de Pebble en de iPhone uit en aan en daarna werkte het weer normaal.

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:26
Mocht iemand graag een stalen bandje voor een stainless willen (die dus nu niet te bestellen is), stuur me even een DM. Ik heb die van mij niet eens uit de verpakking gehaald kan overgenomen worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb mijn Pebble Steel net uigepakt. Alles goed en ardig verder hoor maar was hij bij jullie ook zo vies?
Hij is niet beschadigd verder hoor maar er zit overal achtergebleven lijm, toch best wel slordig.

Verder heb ik de versie waar alleen een Lederen band bij zou moeten zitten (die van 229,-) maar er zit ook een stalen band bij.

Doet me allemaal een beetje vermoeden alsof dit een replaced ding is of.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krilo_89
Donstil schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 13:21:
Ik heb mijn Pebble Steel net uigepakt. Alles goed en ardig verder hoor maar was hij bij jullie ook zo vies?
Hij is niet beschadigd verder hoor maar er zit overal achtergebleven lijm, toch best wel slordig.

Verder heb ik de versie waar alleen een Lederen band bij zou moeten zitten (die van 229,-) maar er zit ook een stalen band bij.

Doet me allemaal een beetje vermoeden alsof dit een replaced ding is of.
Ja dat was hier ook. Het doosje was erg netjes, maar de Pebble zelf zag eruit alsof hij 2 weken in een houtzagerij heeft gestaan :9 . Achterkant zaten nog wat plakresten, van stickers of lijm? Ik kreeg het er snel vanaf.

Ik heb overigens ook een metalen bandje bij de Pebble gekregen, maar die lijkt totaal niet op wat ik verwachtte. Zeg maar gewoon dat het een lelijk goedkoop kermisbandje is.
Gelukkig ziet de lederen er wel mooier uit en ga ik op internet zoeken naar nog mooiere. (iemand tips?)

Zijn er trouwens ook mensen die met de lederen band onder de douche gaan staan en/of er mee gaan zwemmen of iets dergelijks? Kan een lederen bandje dat überhaupt hebben? Of moet je hier toch voor naar het stalen bandje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Krilo_89 schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 14:47:
[...]

Ja dat was hier ook. Het doosje was erg netjes, maar de Pebble zelf zag eruit alsof hij 2 weken in een houtzagerij heeft gestaan :9 . Achterkant zaten nog wat plakresten, van stickers of lijm? Ik kreeg het er snel vanaf.

Ik heb overigens ook een metalen bandje bij de Pebble gekregen, maar die lijkt totaal niet op wat ik verwachtte. Zeg maar gewoon dat het een lelijk goedkoop kermisbandje is.
Gelukkig ziet de lederen er wel mooier uit en ga ik op internet zoeken naar nog mooiere. (iemand tips?)

Zijn er trouwens ook mensen die met de lederen band onder de douche gaan staan en/of er mee gaan zwemmen of iets dergelijks? Kan een lederen bandje dat überhaupt hebben? Of moet je hier toch voor naar het stalen bandje?
Haha dat is een goeie verwoording idd, zo zag die van mij er ook uit.
En idd allemaal lijm resten over de hele Pebble (inmiddels wel schoon hoor).

Stalen bandje leek me ook al nooit fraai, daarom had ik ook voor de versie van 229,- gekozen.
Maar goed nu toch gekregen, misschien leuk als ik deze weer verkoop in 2015.

Ik heb bruin lederen band liggen, die gaat erom zodra ik mijn SteelConnect binnen heb (Kickstarter project).

Dat wordt dan zo: Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/2h5jhac.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krilo_89
Donstil schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 15:06:
[...]

Ik heb bruin lederen band liggen, die gaat erom zodra ik mijn SteelConnect binnen heb (Kickstarter project).

Dat wordt dan zo: [afbeelding]
Waar heb je dat bandje vandaan? En via kickstarter kun je niet meer backen, dus nu is het wachten tot ze volop in productie gaan? Of moet ik eerst inloggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
  • Laatst online: 12-09 11:51
Krilo_89 schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 16:11:
[...]

Waar heb je dat bandje vandaan? En via kickstarter kun je niet meer backen, dus nu is het wachten tot ze volop in productie gaan? Of moet ik eerst inloggen?
Nee wachten op de webshop:
However do not worry, we are in the mist of setting up our e-store, you can grab one there soon! We received many messages regarding "where can we get SteelConnect after Kickstarter project" everyday. Please bare with us, we will launched the site once it is ready and i believe it will be very soon! : )
Vind het namelijk wel een mooie oplossing voor het bandjes probleem _/-\o_

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Krilo_89

Dat is een Fosil bandje. Ik kwam via via op de Kickstarter pagina voor Steelconnect en toen vond ik dat dus ook wel fraai, daarom de steel besteld, bandje besteld en hun gesteund zodat ik het kon na maken.

Heb nu de orginele lederen band om maar dat vind ik persoonlijk niet zo.

(Goedkoop bandje ook, kraakt omdat er plastic oid in verwerkt zit)

@Meekoh.

Klopt idd, de massa productie is inmiddels begonnen.
Een deze dagen verwachten ze SteelConnect 1.0 uit te leveren en SteelConnect 2.0 volgt iets later.

SteelConnect 1.0 zie je op de foto hierboven, SteelConnect 2.0 is een bredere versie maar die vond ik persoonlijk wat minder mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:26
Donstil schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 16:36:
@Krilo_89

Dat is een Fosil bandje. Ik kwam via via op de Kickstarter pagina voor Steelconnect en toen vond ik dat dus ook wel fraai, daarom de steel besteld, bandje besteld en hun gesteund zodat ik het kon na maken.

Heb nu de orginele lederen band om maar dat vind ik persoonlijk niet zo.

(Goedkoop bandje ook, kraakt omdat er plastic oid in verwerkt zit)

@Meekoh.

Klopt idd, de massa productie is inmiddels begonnen.
Een deze dagen verwachten ze SteelConnect 1.0 uit te leveren en SteelConnect 2.0 volgt iets later.

SteelConnect 1.0 zie je op de foto hierboven, SteelConnect 2.0 is een bredere versie maar die vond ik persoonlijk wat minder mooi.
Ik ook, ik krijg ook de 1.0 versie in brushed. Ik vraag me wel af of het er ook ècht goed uit ziet. Het bandje wat ik nu heb is een klein beetje gaan slijten bij de aansluiting en ziet er nu niet meer zo verknipt uit, lijkt eigenlijk al best wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Hierboven.

Ik hoop wel dat het er echt goed uit ziet, puur en alleen om die foto hierboven heb ik een oebble gekocht 8)7
Ik heb de steel nu wel om maar vind steel met standaard lederen band minder fraai dan mijn "oude" oebble met WideBody band.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pikkemans
Ik kreeg zojuist een firmware update binnen. Versie 2.1. Iemand enig idee wat er allemaal in zit? Kan er nog niks over vinden namelijk. Wat ik een beetje vreemd vind.

Android app versie 2.0.15.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:42
Na het starten van de pebble app heb ik hem hier ook binnen. Zullen wel bugfixes zijn denk ik

releasenotes staan gewoon op de pebble website:
Pebble Firmware 2.1 (Release Notes)

Notifications can be cleared via Settings » Notifications » Clear History.
Improved consistency of battery monitoring.
Improved Bluetooth reliability when reconnecting.
Fixed caller ID sometimes not displaying on outgoing calls.
Bug fixes and improvements.
https://blog.getpebble.co...nd-ios-app-available-now/

[ Voor 72% gewijzigd door Bartske op 07-05-2014 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yosecret

Yosecret

Zonet alles maar weer eens maximaal geupdate. De nieuwe app is precies even snel als beta 11, met als enige verschil dat de store nu niet wil laden en watchfaces geen locatie kunnen capturen. Ik ga weer lekker terug naar beta 11 met custom firmware van Pebblebits.

Al die updates lijken op die van Battlefield 4, bij elke update werkt er minder. Echt triest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaeltjeh1
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19:34
Ik lees maar weinig ervaringen mbt nieuwe firmware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
michaeltjeh1 schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 16:09:
Bij mij werkt het prima hoor, de vorige firmwares en ook deze. Heb een gewone pebble black icm een HTC One S met Cyanogenmod 11 (android 4.4). Goede connection, alles reageert lekker vlot op de pebble alleen de store is wat traag.

Wat ik me nog wel afvraag is of de watchapps op de pebble automatisch updaten of dat je dit handmatig moet doen (en zo ja hoe je dit moet doen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Bij mij werken de laatste updates prima samen met kitkat. Heel af en toe update buienalarm niet, maar als ik dan gewoon even de watchapp opnieuw opstart (gewoon op de pebble 1 klik terug en dan weer naar buienalarm) dan draait het weer perfect. Maar dat is hooguit 2 keer per dag, Daarbuiten blijft hij nu gewoon goed doorupdaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
michaeltjeh1 schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 16:09:
Er is niet zoveel veranderd toch?
Ik zit nog op de firmware hiervoor via PebbleBits helemaal gestript en voorzien van emoticons, dat word nog niet lekker ondersteund in 2.1 dus ik wacht nog even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yosecret

Yosecret

Net alle Pebble software gewist van m'n telefoon en compleet clean alles opnieuw geïnstalleerd. De app doet het nu prima en alles lijkt te werken. Blijkbaar heeft die clean install dus wel effect gehad. Connectie lijkt vrij stabiel, lijkt eindelijk een stap vooruit te zijn.

- Voor mensen waarbij de update weinig doet, eerst de gegevens van de oude app wissen en vervolgens verwijderen. Bij mij maakte dat het verschil.

[ Voor 0% gewijzigd door Yosecret op 08-05-2014 00:13 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody

Rhapsody

In Metal We Trust

Ik heb die stappen uitgevoerd, maar nog steeds werken BuienAlarm en FuturaWeather niet :(

De Pebble is wel verbonden met mijn telefoon, ik kan ook apps laden etc etc, maar daar blijft het dan ook wel bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Heb je je pebble al een een factory reset gegeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody

Rhapsody

In Metal We Trust

Dat lijkt helaas geen effect te hebben. Het vage is dat het wel gewerkt heeft.

Een eigen probeersel werkt wel goed...
Ik heb m.b.v. CloudPebble een app geschreven om het energieverbruik thuis te meten (via een YouLess). Die ververst wel goed.

[ Voor 52% gewijzigd door Rhapsody op 08-05-2014 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 15:31

mucuracat

YES

Bartske schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 16:11:
[...]

Wat ik me nog wel afvraag is of de watchapps op de pebble automatisch updaten of dat je dit handmatig moet doen (en zo ja hoe je dit moet doen).
Updaten van watchapps/face doe je door je pebble app te openen en in My Pebble kies je de watchapp/face (bovenste gedeelte) en klik je op unload. Nu staat deze onder. Als je nu weer op desbetreffende watchapp/face klikt, wordt nieuwste versie (indien beschikbaar) ingeladen.

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krilo_89
mucuracat schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 09:55:
[...]

Updaten van watchapps/face doe je door je pebble app te openen en in My Pebble kies je de watchapp/face (bovenste gedeelte) en klik je op unload. Nu staat deze onder. Als je nu weer op desbetreffende watchapp/face klikt, wordt nieuwste versie (indien beschikbaar) ingeladen.
En wanneer weet je dat bepaalde apps een update hebben? Of moet je dit zelf controleren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 15:31

mucuracat

YES

Krilo_89 schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 12:05:
[...]

En wanneer weet je dat bepaalde apps een update hebben? Of moet je dit zelf controleren?
Da weet ik nie :)
Toevalig bij face app van modern, als je er op klikt via pebble app en my pebble, opent er een info scherm. Daar stond een tekst:" Update: 1 may "

Verder kijk ik regelmatig op http://www.mypebblefaces....ble_dateAdded_desc&query=
Daar kun je selecties maken op newest, most downloaded, recently updated.. enz..
Zowel app als faces

[ Voor 5% gewijzigd door mucuracat op 08-05-2014 14:10 ]

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 17:27
Ik heb de update gisterochtend uitgevoerd en opeens had ik 's middags een foutmelding op m'n Pebble staan. De update moest opnieuw worden gedownload en geïnstalleerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
Nou sinds vandaag de eigenaar van een Pebble Steel :D
Heb al een beetje zitten experimenteren met de notifications en watchfaces, nog geen problemen tot nu toe.
Maar, wat voor apps gebruiken jullie zoal? Zijn er echte must have apps?

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fotogravinnetje
  • Laatst online: 29-08 16:50
Dutch Fuzzy Time en Buienalarm gebruik ik het meest, en ik gebruik ook heel regelmatig Watchnote (gebruik ik als boodschappenlijstje).
Voor m'n notificaties en het filteren ervan gebruik ik Notification Center

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yosecret

Yosecret

Momenteel de volgende apps/watchfaces in gebruik:
  • Pebbletasker - eigenlijk kun je er alles mee, complete telefoon control
  • Pebble Dialer - oproepen opnemen is hiermee veel prettiger
  • Notification Center - notificaties beheren en filteren
  • Music Boss - muziek bedienen, switchen tussen muziek apps en volumecontrol
  • PebbleApps - eigenlijk puur voor 'find my phone' en batterijniveau
  • Revolution (watchface)
  • Real Weather (watchface)
  • OnkoCycle (beta toegang) - Handige navigator voor tijdens 't fietsen
  • Next Train NL (zet 'k alleen op m'n Pebble als ik de trein neem) - meteen alle info over de trein om je pols
Firmware V2.1 met nieuwste android app op Note 3, kitkat 4.4.2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcp1990
  • Laatst online: 16:59
Je kan de pebble steel weer bestellen op de pebble site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smobbo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:45
Donstil schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 20:11:
[...]

Er is niet zoveel veranderd toch?
Ik zit nog op de firmware hiervoor via PebbleBits helemaal gestript en voorzien van emoticons, dat word nog niet lekker ondersteund in 2.1 dus ik wacht nog even.
Bedankt voor de tip over de emoticons! Ik wist nog niet dat dit in de laatste pebblebits zat!

Nu is mijn pebble in het Nederlands en met de meeste emoticons, top! Ik mis eigenlijk alleen nog het 'duimpjeomhoog' icoontje.

Ik gebruik trouwens vrijwel geen apps.
Heb real weather of dutch fuzzy time als watchface en gebruik runkeeper met het hardlopen. Verder is er op iOS natuurlijk ook minder mogelijk dan op android.
De notificaties zijn voor mij het belangrijkste!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:21
Yosecret schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 19:05:
Voor Find my phone kun je natuurlijk ook een tasker task maken, dan heb je die daarvoor ook niet meer nodig.
En bedoel je met batterijniveau dat van je pebble of van je telefoon? Als het om de pebble gaat kun je ook de pebblebits firmware flashen, die heeft een optie om dat standaard in de menu's weer te geven.

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyThes
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17:38
En batterijniveau van je Pebble vind je ook in de Real Weather watchface terug. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
Yosecret schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 19:05:
  • Pebbletasker - eigenlijk kun je er alles mee, complete telefoon control
  • Pebble Dialer - oproepen opnemen is hiermee veel prettiger
  • Notification Center - notificaties beheren en filteren
  • Music Boss - muziek bedienen, switchen tussen muziek apps en volumecontrol
  • Revolution (watchface)
  • Real Weather (watchface)
  • OnkoCycle (beta toegang) - Handige navigator voor tijdens 't fietsen
  • Next Train NL (zet 'k alleen op m'n Pebble als ik de trein neem) - meteen alle info over de trein om je pols
Werkt Music Boss ook met Spotify?
Next Train ga ik ff erop zetten, reis regelmatig met de trein dus klinkt erg handig.
En wat is er beter aan het Notification Center, dan de standaard notifications van pebble?

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyThes
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17:38
Meekoh schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 09:50:
[...]

Next Train ga ik ff erop zetten, reis regelmatig met de trein dus klinkt erg handig.
En wat is er beter aan het Notification Center, dan de standaard notifications van pebble?
Ja Music Boss werkt ook met Spotify.
Met Notification Center kan je zelf kiezen van welke apps je notificaties ontvangt en je kan bijvoorbeeld in Whatsapp filteren op welke groepen je wel en niet wilt ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yosecret

Yosecret

SkyThes schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 09:22:
En batterijniveau van je Pebble vind je ook in de Real Weather watchface terug. ;)
The_Fes schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 09:20:
[...]

Voor Find my phone kun je natuurlijk ook een tasker task maken, dan heb je die daarvoor ook niet meer nodig.
En bedoel je met batterijniveau dat van je pebble of van je telefoon? Als het om de pebble gaat kun je ook de pebblebits firmware flashen, die heeft een optie om dat standaard in de menu's weer te geven.
Bedoelde het batterijniveau van m'n telefoon ;) Ik kan inderdaad ook gewoon een taak maken voor find my phone, helemaal niet aan gedacht. Heb 'k mooi weer een extra slot vrij, thnx voor de tip!
[...]

Ik gebruik zelf geen Spotify maar in de bschrijving van de app in de playstore staat "Quickly launch your current music app from your Pebble watch. No need to reach into your pocket to launch Retune, Spotify, Rdio, Pandora, Audible or others." Hij zou dus gewoon moeten werken, je kunt vanuit Music Boss verschillende muziek apps selecteren en die bedienen. Bedienen is geen probleem alleen om ook de track info op je Pebble te zien moet de app broadcast information verzenden. Ik weet niet zeker of Spotify dat doet maar een snelle google search leverde dit op:
http://www.rebootsramblings.ca/n/appspecialinstructions/
Door een aantal handelingen kun je dat dus ook met Spotify voor elkaar krijgen.

Handige van Notification Center is dat je een lijst hebt van al de 'user apps' en 'system apps' en zelf in kunt stellen of je notificaties op je Pebble krijgt van niet, of juist wel aangevinkte apps. Daarnaast kun je notificaties met bepaalde (zelf in te vullen) woorden juist wel of niet door laten pushen naar je Pebble.

Verder heeft de app een uitgebreid instellingen menu met de volgende categorieën: filtering, popup, quiet time, watchapp, vibrate en fonts (22 instellingen in totaal om precies te zijn).

Je hebt geloof ik 15 minuten de tijd om een refund te krijgen van een app in de playstore, dus je kunt ze eerst zelf grondig analyseren op handige features en dan beslissen of je ze wilt houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krilo_89
[...]

God allemachtig. Zit ik hier met mijn iphone 8)7 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Smobbo schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 23:15:
[...]

Bedankt voor de tip over de emoticons! Ik wist nog niet dat dit in de laatste pebblebits zat!

Nu is mijn pebble in het Nederlands en met de meeste emoticons, top! Ik mis eigenlijk alleen nog het 'duimpjeomhoog' icoontje.

Ik gebruik trouwens vrijwel geen apps.
Heb real weather of dutch fuzzy time als watchface en gebruik runkeeper met het hardlopen. Verder is er op iOS natuurlijk ook minder mogelijk dan op android.
De notificaties zijn voor mij het belangrijkste!
Ja dat is jammer idd, de Duimomhoogsmiley wordt ook hier veel gebruikt.

Ik gebruik verder ook geen apps op de Pebble, heb er ook maar 1 watchface op (de andere zijn eraf).
Gebruik hem puur en alleen voor notificaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Kleine update van de android app:
Android Pebble App 2.0.15.3 (Release Notes)

Fixed an issue for some where the app repeatedly force-closed on startup.
The app now asks users to upgrade their Pebble firmware to the latest version when attempting to install an app that is incompatible.
No other major changes from version 2.0.15.
https://blog.getpebble.com/2014/05/12/335/#more-335

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Laatst online: 00:26
Kan iemand die in het bezit is van een black matte oebble steel vertellen hoe dat het zit met beschadigingen?
is het onder de toplaag nog steeds zwart of is het net als bij bijv.de iphone dat het dan blank is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 15:19
schumi1986 schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 19:25:
Kan iemand die in het bezit is van een black matte oebble steel vertellen hoe dat het zit met beschadigingen?
is het onder de toplaag nog steeds zwart of is het net als bij bijv.de iphone dat het dan blank is?
Bij mij zie je inmiddels een blake onderlaag tevoorschijn komen op de plek waar het bandje vaak over het bureau schuift. Das dus op het bandje. Op het horloge zelf heb ik (nog) geen beschadigingen zitten.

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engessa
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Rupie schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 20:15:
[...]

Bij mij zie je inmiddels een blake onderlaag tevoorschijn komen op de plek waar het bandje vaak over het bureau schuift. Das dus op het bandje. Op het horloge zelf heb ik (nog) geen beschadigingen zitten.
Ik zou Pebble even een mail sturen. Als je bandje nu al slijtage vertoond is dat waarschijnlijk een productiefout en sturen ze gratis een nieuwe bandje op. Kennelijk is er een serie geweest waarbij de 'verf'-laag niet in orde is en dan vervangen ze die graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:46

Mavamaarten

Omdat het kan!

schumi1986 schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 19:25:
Mijn pebble heeft 1 krasje op het zwarte "slot" van het metalen bandje. Voor de rest is de lak nog helemaal perfect, ik hoor er veel mensen over klagen maar ik heb er absoluut geen problemen mee.

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Het viel me vandaag op, en mijn vrouw heeft hetzelfde... op Buienalarm blijft het 8 graden. Geen idee of dat een nieuwe euvel is. De buiengrafief doet het al wel weer gewoon zoals het hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Wybo schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 21:57:
Het viel me vandaag op, en mijn vrouw heeft hetzelfde... op Buienalarm blijft het 8 graden. Geen idee of dat een nieuwe euvel is. De buiengrafief doet het al wel weer gewoon zoals het hoort.
Het is ook 8 graden nu

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efari
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-09 10:21
Mavamaarten schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 20:50:
[...]

Mijn pebble heeft 1 krasje op het zwarte "slot" van het metalen bandje. Voor de rest is de lak nog helemaal perfect, ik hoor er veel mensen over klagen maar ik heb er absoluut geen problemen mee.
Ik heb ook 1 kras met het lak eraf, en heel wat plekken waar de lak er bijna af is op het slotje. (door te schuren op mijn Macbook als ik typ, das ook hard aluminium) daar stoor ik mij niet aan. Ook de randjes van enkele schakels zijn afgesleten, en dat geeft een lekkere 'used and worn' look

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fotogravinnetje
  • Laatst online: 29-08 16:50
Buienalarm op m'n telefoon zegt nu 9 graden, op Pebble 8 graden. Gisteren telefoon 14 graden, Pebble 8 graden. Dus er lijkt echt een probleempje te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody

Rhapsody

In Metal We Trust

Mijn problemen lijken met de laatste update ook te zijn verdwenen *O* (dat apps/watchfaces geen verbinding kunnen maken met de telefoon)

[ Voor 32% gewijzigd door Rhapsody op 14-05-2014 08:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 22:44
Ook maar de stap gezet om een Pebble Steel te bestellen, heb nog ruim de tijd om me verder in de apps te verdiepen die ik allemaal nodig ga hebben om het mooi aan het werk te krijgen.... Leverdatum geschat ergens in juli. Zal dit topic eens gaan doorlezen op zoek naar de must haves
Pagina: 1 ... 22 ... 33 Laatste

Let op:
Berichten over andere smartwatches mogen in:
- Pebble Time / Pebble Time Steel / Pebble Time Round: [Pebble Time (Steel) / Time Round] Ervaringen & Discussie
- Pebble 2 / Pebble Time 2 / Pebble 2 SE: [Pebble (Time) 2 / 2 SE] Ervaringen & Discussie

Berichten over de levertijd kan in ~~~[Pebble E-Paper Watch] Levertijden & Prijzen.

Pebble is recentelijk overgenomen door FitBit. Discussie en gevolgen betreft deze overname hoort in: Fitbit neemt Pebble over - toekomstperspectief?.